• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:12
RoFlame schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:57:
[...]

Pfff, zitten zij weer met een tweedehands exemplaar die ze door moeten verkopen :P }:O

Vind het wel mooi dat binnen die 2u playtime het gewoon makkelijk gaat, kan je nog eens wat uitproberen.
nu ben ik wel mijn 10 euro korting kwijt op de eerste aankoop geloof ik

• dfluonia
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Ja dat 10tje ben je dan inderdaad kwijt

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:10
Je bent het tientje ook kwijt als je bijvoorbeeld een game van €8,99 koopt kwam ik gister achter, geen wisselgeld :P

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Philip Ross schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:51:
[...]

Destiny 2 is in het verleden wel vaken gratis geweest. Volgens mij heb ik hem ook al ergens op een ander platform.

En voor de echt experience zal je toch wel de controler moeten hebben want als je op een PC speelt kan je net zo goed die andere gratis versie gebruiken en lokaal draaien.
Agree mbt tot de controller
Maar dat je net zo goed lokaal kan draaien daar ben ik niet van overtuigd.
De meeste mensen hebben geen game pc maar willen gratis wel wat proberen. Ikzelf heb een werk laptop, super snel maar ik kan niks instaleren. Toch kan je, als je al een google account hebt, binnen 1 minuut nu destiny gaan spelen. Dat is toch even wat anders dan een potje solitair.

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:19
Deze #dadia heeft ook de Cyberpunk ge-pre-ordered met Premiere Edition.

Ik speel al een tijdje GRID, NBA2K20 en Tomb Raider met een gratis account en met een DualShock3 via een emulator op de laptop, maar daarvan worden on-screen de knoppen als Xbox-knoppen weergegeven in plaats van als PS-knoppen. Verre van ideaal dus. Nog even wachten op de Premiere Edition en dan kunnen we echt aan de gang.
RobNemoo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:40:
Deze #dadia heeft ook de Cyberpunk ge-pre-ordered met Premiere Edition.

Ik speel al een tijdje GRID, NBA2K20 en Tomb Raider met een gratis account en met een DualShock3 via een emulator op de laptop, maar daarvan worden on-screen de knoppen als Xbox-knoppen weergegeven in plaats van als PS-knoppen. Verre van ideaal dus. Nog even wachten op de Premiere Edition en dan kunnen we echt aan de gang.
Ja ik moet zeggen, dan verdien je die premier edition ook echt hoor, dat is wel echt diehard #dadia haha!
Nba2k20 had ik destijds ook gekocht voor 3 euro, maar die was een paar maanden terug ineens erg buggy aan t einde van elke wedstrijd (haperend naar de eindstand scherm zeg maar), is dat verholpen dat je weet?

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2025
Hier ook de Cyberpunk pre-order aangeschaft. Tot die tijd veroordeeld tot het spelen met muis en keyboard voor Doom Eternal, in hoeverre je dat een. straf kan noemen :)

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-12-2025
Ht87 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:01:
[...]

Ja ik moet zeggen, dan verdien je die premier edition ook echt hoor, dat is wel echt diehard #dadia haha!
Nba2k20 had ik destijds ook gekocht voor 3 euro, maar die was een paar maanden terug ineens erg buggy aan t einde van elke wedstrijd (haperend naar de eindstand scherm zeg maar), is dat verholpen dat je weet?
Ja dat was inderdaad best vervelend. Gelukkig is dat verholpen, heb het in ieder geval niet meer mee gemaakt.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-01 10:21
Gusev schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:22:
[...]

Ik zet het in de agenda! Mocht er iets tussenkomen laat ik het weten!
Meer mensen die zin hebben in een potje The Division 2 vanavond om 21.00 uur? Ik weet niet hoe het met @Gusev zit, maar ik heb hem zelf nog niet zoveel gespeeld en heb ook geen idee hoe je zorgt dat je in eenzelfde lobby terechtkomt. Om maar even aan te geven dat ervaring geen vereiste is om mee te doen. :+

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:19
Ht87 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:01:
[...]

Haha, ik ben er zelfs al aan gewend geraakt dat de on-screen knoppen niet overeen kwamen met wat ik in handen had. :+

Is inderdaad verholpen. Ik heb dat ook een tijdje gehad, midden tijdens de playoffs dus ik heb er gewoon doorheen geakkerd.
Ik kreeg de indruk dat het te maken had met updates van het spel zelf. Soms was ook ineens de dynamiek van een wedstrijd ineens anders een dag later. Of werkte mijn favoriete moves ineens minder goed. Ik kreeg dan het gevoel dat het spel een update had gehad of iets dergelijks. Geen idee of dat ook echt zo is, want je kunt dat nergens zien volgens mij.

Anyway, verder heel tevreden met Stadia. 500 euro neerleggen voor een Xbox en dan eventueel nog een maandelijkse gamepass vind ik gewoon geen goeie investering voor iemand die een uurtje of 3 per week wat aanrommelt met games. Daarvoor koop ik liever eens een game in de uitverkoop, zoals inderdaad NBA2K20 voor 3 euro.

Ik hoop dat ze nog iets vaker wat oudere games gaan afprijzen, zeker nu de game-base wat groter wordt.

• Gusev
KlaasjeNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:49:
[...]

Meer mensen die zin hebben in een potje The Division 2 vanavond om 21.00 uur? Ik weet niet hoe het met @Gusev zit, maar ik heb hem zelf nog niet zoveel gespeeld en heb ook geen idee hoe je zorgt dat je in eenzelfde lobby terechtkomt. Om maar even aan te geven dat ervaring geen vereiste is om mee te doen. :+
Ik ook niet haha, maar heb het expres even opgezocht vanmiddag.

Je moet de Prologue missie afronden nadat je een character hebt aangemaakt om vervolgens de Base of Operations te unlocken. Vervolgens kan je via het menu > Social vrienden uitnodigen voor een groep om co-op te spelen. Laten we het vanavond proberen. Als er nog 2 vrijwilligers zijn zou het gaaf zijn (volgens mij kan je met max 4 in een groep co-op'en)

edit: Ik zal een Groep aanmaken in Stadia zodat we nog een beetje kunnen communiceren als de helft nog bezig is met de Prologue missie of 3 uur uittrekt om z'n character helemaal tip top te maken haha.

[ Voor 10% gewijzigd door Gusev op 26-11-2020 16:31 ]

• KlaasjeNL
Gusev schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:30:
[...]

Ik ook niet haha, maar heb het expres even opgezocht vanmiddag.

Je moet de Prologue missie afronden nadat je een character hebt aangemaakt om vervolgens de Base of Operations te unlocken. Vervolgens kan je via het menu > Social vrienden uitnodigen voor een groep om co-op te spelen. Laten we het vanavond proberen. Als er nog 2 vrijwilligers zijn zou het gaaf zijn (volgens mij kan je met max 4 in een groep co-op'en)

edit: Ik zal een Groep aanmaken in Stadia zodat we nog een beetje kunnen communiceren als de helft nog bezig is met de Prologue missie of 3 uur uittrekt om z'n character helemaal tip top te maken haha.
Volgens mij ben ik al wel verder dan de proloog. Al even niet meer gespeeld, maar ik snap sowieso weinig van wat de bedoeling is. Komt vast goed :*)

• Gusev
KlaasjeNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:49:
[...]

Aanbod staat nog. We beginnen ~20:30.

• KlaasjeNL
Later instappen is natuurlijk ook mogelijk. ☺️
Andere keer lijkt me leuk, helaas kan ik niet!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:40
Holly shit Doom 2016 speelt echt geweldig (merkt wel een beetje input lag) waarbij Assassin's Creed toch duidelijk laatst van compressie had met donkere scènes en rook ziet dit er veel strakker uit en framerate is natuurlijk constant 60fps _/-\o_

Op mijn Smartphone zet ik met opzet WiFi uit want zendmast hier vlakbij aangezien ADSL gewoon met moeite 48 mbs haal. :'(

• KlaasjeNL
Ht87 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:22:
Andere keer lijkt me leuk, helaas kan ik niet!
Stel maar een datum/tijd voor. ;) Andere games dan The Division 2 zijn natuurlijk ook welkom.

• KlaasjeNL
Amdwarrior schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:16:
Holly shit Doom 2016 speelt echt geweldig (merkt wel een beetje input lag) waarbij Assassin's Creed toch duidelijk laatst van compressie had met donkere scènes en rook ziet dit er veel strakker uit en framerate is natuurlijk constant 60fps _/-\o_

Op mijn Smartphone zet ik met opzet WiFi uit want zendmast hier vlakbij aangezien ADSL gewoon met moeite 48 mbs haal. :'(
RDR2 schijnt ook veel last te hebben van compressie in het donker en bij rook. Ik was dan ook wat huiverig voor Cyberpunk 2077, dat behoorlijk donker is. Maar goed om te horen dat het blijkbaar ook anders kan.

• Amdwarrior
KlaasjeNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:20:
[...]

RDR2 schijnt ook veel last te hebben van compressie in het donker en bij rook. Ik was dan ook wat huiverig voor Cyberpunk 2077, dat behoorlijk donker is. Maar goed om te horen dat het blijkbaar ook anders kan.
Ja klopt Red dead 2 wel stuk minder. Assassin's Creed niet de nieuwste versie. Opzich leuk spel maar donkere scènes lijken soms net op je op eerste generatie LCD TV kijkt :r (matige zwartwaardes.

Maar Doom is natuurlijk van ID software _/-\o_

• rwbk
Neemt the division savegames mee van de ps4 :P zou fijn zijn namelijk

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:00

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Stond op het punt een Stadia Premiere Edition te bestellen via de Google site. Helaas geen optie voor ideal of paypal. Wordt ook pas verstuurd rond 14 december las ik.
Kan je deze Stadia Premiere Edition ook gewoon bestellen via een reguliere webshop?

Whatever.

• rwbk
Harmen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:53:
Stond op het punt een Stadia Premiere Edition te bestellen via de Google site. Helaas geen optie voor ideal of paypal. Wordt ook pas verstuurd rond 14 december las ik.
Kan je deze Stadia Premiere Edition ook gewoon bestellen via een reguliere webshop?
Is die cyberpunk deal er niet meer?

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-01 14:03
rwbk schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:58:
[...]

Is die cyberpunk deal er niet meer?
Ja, die deal is er ook nog, maar dan ontvang je waarschijnlijk je Premier Edition pas ergens halverwege januari.

Ik zit met hetzelfde dilemma als Harmen, ik zou ook liefst morgen willen kunnen starten en niet anderhalve maand moeten wachten op de hardware.

• KlaasjeNL
Bestellen in een reguliere webshop kan niet, maar je zou bijvoorbeeld een prepaid creditcard kunnen gebruiken voor de aanschaf. Die 14 december zegt niet zoveel. De levertijd in de store staat bijna standaard op 2 weken. In praktijk is het meestal vandaag besteld, morgen of overmorgen in huis.
Helaas, dat moet inderdaad wel via de google store. Een prepaid creditcard wellicht een optie? Of zoals mijn collega: familielid met creditcard laten bestellen en hem het bedrag overgemaakt ;)
Neemt niet weg dat dit een vervelende situatie is bij de Google store, in NL is het gebruik van een creditcard gewoon niet standaard.

• rwbk
Ties86 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:01:
[...]

Ja, die deal is er ook nog, maar dan ontvang je waarschijnlijk je Premier Edition pas ergens halverwege januari.

Ik zit met hetzelfde dilemma als Harmen, ik zou ook liefst morgen willen kunnen starten en niet anderhalve maand moeten wachten op de hardware.
Ah okay duidelijk. Ik speel het momenteel op de laptop via de stadia website. Maar ook nog aan het wachten op de CCU

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb wel een creditcard, vind ideal etc gewoon makkelijker. :) Scheelt weer zoeken naar het pasje.

Is het ook mogelijk om co-op games te spelen op 1 account en 2 apparaten? Bijvoorbeeld een laptop en op een tv met chromecast ultra?

Whatever.

• KlaasjeNL
Harmen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:09:
Heb wel een creditcard, vind ideal etc gewoon makkelijker. :) Scheelt weer zoeken naar het pasje.

Is het ook mogelijk om co-op games te spelen op 1 account en 2 apparaten? Bijvoorbeeld een laptop en op een tv met chromecast ultra?
8)7 Als je toch al een CC hebt, moet je hem juist gebruiken. Je bent dan veel beter beschermd bij online aankopen. Ik doe tegenwoordig bijna niet anders dan met de CC betalen.

Coop op meerdere devices 1 account is vooralsnog niet mogelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door KlaasjeNL op 27-11-2020 10:11 ]

Harmen schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:09:

Haha, dan wordt het inderdaad zoeken ;)

Het is helaas niet mogelijk om op die manier coöp te spelen. Wel met 2 afzonderlijke accounts, maar dan moet je ook dubbel betalen. Ook met family sharing kun je niet tegelijk hetzelfde spel spelen. Hopelijk komt hier nog een optie op. Met 2 controllers kun je overigens wel local coöp spelen met een aantal spellen.

edit: ik zie dat @KlaasjeNL mij al een paar keer een stapje voor is met de reactie haha! De informatie moet wel kloppen als we t elke keer hetzelfde zeggen :*)

[ Voor 10% gewijzigd door Ht87 op 27-11-2020 10:13 ]

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:01:
[...]

Bestellen in een reguliere webshop kan niet, maar je zou bijvoorbeeld een prepaid creditcard kunnen gebruiken voor de aanschaf. Die 14 december zegt niet zoveel. De levertijd in de store staat bijna standaard op 2 weken. In praktijk is het meestal vandaag besteld, morgen of overmorgen in huis.
Ik heb hem gisteren besteld en word vandaag of morgen geleverd, ik heb de tracking codes al binnen.

Ik had ook geen zin meer om te wachten op Cyberpunk en de levertijd van de premiere editie daarna. Dus maar de andere aanbieding gebruikt, een 10tje extra en geen cyberpunk, maar ik kan nu wel de aanbiedingen in games voor BF meenemen en straks direct spelen.

• KlaasjeNL
Ht87 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:11:
[...]

Haha, dan wordt het inderdaad zoeken ;)

Het is helaas niet mogelijk om op die manier coöp te spelen. Wel met 2 afzonderlijke accounts, maar dan moet je ook dubbel betalen. Ook met family sharing kun je niet tegelijk hetzelfde spel spelen. Hopelijk komt hier nog een optie op. Met 2 controllers kun je overigens wel local coöp spelen met een aantal spellen.

edit: ik zie dat @KlaasjeNL mij al een paar keer een stapje voor is met de reactie haha! De informatie moet wel kloppen als we t elke keer hetzelfde zeggen :*)
2 zielen, 1 gedachte 💘🙃

• Gusev
Lijkt erop dat de Mafia trilogie en Watch Dogs 1 en 2 (edit: misschien) vandaag naar Stadia komen:

https://stadiasource.com/...s-Titles-Rated-For-Stadia

Staat bij Mafia I niet dat het om de Remastered versie gaat, maar om de Definitive Edition. Dat lijkt me een foutje, want die bestaat niet. Maar genieten!

[ Voor 4% gewijzigd door Gusev op 27-11-2020 11:33 ]

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:09
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:17:
[...]

2 zielen, 1 gedachte 💘🙃
Awww, feel the love 😍 :*)

• rwbk
Gusev schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:28:
Lijkt erop dat de Mafia trilogie en Watch Dogs 1 en 2 vandaag naar Stadia komen:

Staat bij Mafia I niet dat het om de Remastered versie gaat, maar om de Definitive Edition. Dat lijkt me een foutje, want die bestaat niet. Maar genieten!
Oeh als mafia 1 remastred komt instant buy.

• RoFlame
Lijkt erop dat de Mafia trilogie en Watch Dogs 1 en 2 vandaag naar Stadia komen:

Oh jeetje... Ik denk dat ik ergens wat meer tijd moet gaan zoeken :D

• KlaasjeNL
#Gaydia 🤐

• rwbk

Wanneer update google de store eigenlijk? Is dat een specifieke tijd of kan het gewoon random erop gegooid worden

• Amdwarrior
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/128030957_10218762308113501_2278112807462807838_o.jpg?_nc_cat=103&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=-V-1VvuQ0cYAX9z9Ttw&_nc_oc=AQmHpQRJsa-RLCnlU6mu7lBDd0fa62LOb1fGWzsETAIEh--VQ9QoDdgeVwRhy6xORsk&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=99591d8554f896d83c426f9311ffe922&oe=5FE64C67
Is dit nieuw? Viel me net op namelijk even uittesten.

• KlaasjeNL
Amdwarrior schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:53:
[Afbeelding]
Geen idee of dat nieuw is, maar volgens mij zijn ze achter de schermen wel flink bezig met wat updates. Gisteren moest ik ook mijn CCU updaten voor een nieuwe versie van Stadia.

• RoFlame
[Afbeelding]
Lijkt op een nieuwe optie in de "Stadia enhanced" chrome plugin, niet iets voor Stadia zelf dus.
hahaha!

Ik wilde zeggen 'great minds think alike', maar vooruit 8)7 :9

Om maar even on topic te gaan: Lees ik nu Mafia op stadia? Is dat een beetje de moeite waard? Nooit gespeeld.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:51

Ho ho, even de verwachtingen temperen. Dit zegt niks. Hij is vandaag gekeurd voor een rating. Dit betekend niet dat het ook vandaag komt! Er zijn al meerdere spellen die een rating hebben gehad en nog niks van gezien. Denk aan Saints Row bijvoorbeeld

• KlaasjeNL
Pukson schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:56:
[...]

Ho ho, even de verwachtingen temperen. Dit zegt niks. Hij is vandaag gekeurd voor een rating. Dit betekend niet dat het ook vandaag komt! Er zijn al meerdere spellen die een rating hebben gehad en nog niks van gezien. Denk aan Saints Row bijvoorbeeld
Wat je eigenlijk zegt: Saints Row verschijnt vandaag ook op Stadia!

>:) :+

• Pukson
[Afbeelding]
Je gebruikt een extension zo te zien? Heeft niets met Stadia zelf te maken :). Deze optie was er allang met Stadia Enchance.

Als je goedkoop een extra premier editie wilt. Dan kan ik je aanraden op Ebay te checken. Laatst daar door 49 euro inc verzending een stadia premier op de kop getikt. Staan er echt heel veel van op door die Youtube promo

[ Voor 15% gewijzigd door Pukson op 27-11-2020 11:04 ]

• Amdwarrior
Pukson schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:58:
[...]

Je gebruikt een extension zo te zien? Heeft niets met Stadia zelf te maken :). Deze optie was er allang met Stadia Enchance
Je hebt gelijk helemaal vergeten van die plugin :')

• rwbk
Is dat een handige plugin?

• Gusev
[...]

Fair enough, bedankt voor de toelichting, was te blij toen ik Mafia I zag :P . Hoop nog steeds dat deze een van deze dagen wordt toegevoegd.

• Amdwarrior
Weinig verschil Assassin's Creed kreeg ik meer artifacts te zien vreselijke lelijke vierkante wolken :X

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:25
Gisteren eerste poging gedaan op mijn PC.

Wat mij opviel was vooral dat GRID bijna onspeelbaar was.

Enige manier om in menu te komen was via Esc, dat elke keer eerste een popup van Stadia zelf gaf. Navigeren door menu moest dus met muis op de Back knop drukken.

Zowel op telefoon als op PC waren de standaard controls niet ingesteld, moest dus eerst basale dingen als gas/rem en sturen zelf instellen. Helaas lukte dat op PC ook niet. Het was onmogelijk om sturen toetsen te binden tenzij ik eerst alles leeg zou gooien. Vervolgens kon ik veel andere zaken niet meer binden.

Verder was het spel ook vreemd. Heb al 2 korte races moeten rijden voordat ik uberhaubt iets kon kiezen over hoe of wat ik wilde racen. Geen uitleg, gewoon hop race in gegooid.

Ik zet het voorlopig even in de ijskast totdat mijn controller binnen is.

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Philip Ross schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:34:
Gisteren eerste poging gedaan op mijn PC.

Wat mij opviel was vooral dat GRID bijna onspeelbaar was.

Enige manier om in menu te komen was via Esc, dat elke keer eerste een popup van Stadia zelf gaf. Navigeren door menu moest dus met muis op de Back knop drukken.

Zowel op telefoon als op PC waren de standaard controls niet ingesteld, moest dus eerst basale dingen als gas/rem en sturen zelf instellen. Helaas lukte dat op PC ook niet. Het was onmogelijk om sturen toetsen te binden tenzij ik eerst alles leeg zou gooien. Vervolgens kon ik veel andere zaken niet meer binden.

Verder was het spel ook vreemd. Heb al 2 korte races moeten rijden voordat ik uberhaubt iets kon kiezen over hoe of wat ik wilde racen. Geen uitleg, gewoon hop race in gegooid.

Ik zet het voorlopig even in de ijskast totdat mijn controller binnen is.
Ik had een soortgelijke ervaring met PUBG. Was op de PC alleen maar met een controller te spelen 8)7
Ik heb toen een rondje gespeeld met m'n Xbox controller. Maar die heb ik nu verkocht, wetende dat ik de Stadia controller krijg.

Maar even los daarvan, wat is Stadia toch een uitkomst! Vanochtend Star Wars Jedi: Fallen Order gekocht en binnen een minuut zit je te gamen! Ik was al om maar na vanochtend helemaal :*)

Trouwens, hoe ging het gisteren met The Division 2? Gelukt om nog een rondje spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Bobbreede op 27-11-2020 13:23 ]

Why so serious?

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:37
Ik heb vandaag de Stadia Premiere Edition gekocht, voor € 69,99 kon ik deze niet laten liggen.

• KlaasjeNL
nielsn schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:34:
Ik heb vandaag de Stadia Premiere Edition gekocht, voor € 69,99 kon ik deze niet laten liggen.
Die prijs is inderdaad erg scherp, maar kon je niet beter van de pre-order actie met Cyberpunk gebruikmaken? Of wilde je de spullen zsm in huis hebben?

• nielsn
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:36:
[...]

Die prijs is inderdaad erg scherp, maar kon je niet beter van de pre-order actie met Cyberpunk gebruikmaken? Of wilde je de spullen zsm in huis hebben?
De leverdatum was pas midden december volgens de website van Google.

Pre-order Cyperpunk? Ik zal eens wat gaan teruglezen in dit topic.

• KlaasjeNL
nielsn schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:38:
[...]
De leverdatum was pas midden december volgens de website van Google.

Pre-order Cyperpunk? Ik zal eens wat gaan teruglezen in dit topic.
Bij de Cyberpunk-actie betaal je 59,95 voor het spel en een Premiere-bundel. Dus nog een tientje goedkoper inclusief game.

Nadeel is dat je de bundel waarschijnlijk pas eind december of na de jaarwisseling ontvangt. Die Premiere-bundel die je nu hebt besteld, heb je maandag waarschijnlijk al thuis.

Voor de Cyberpunk-actie zul je een Stadia-account moeten aanmaken. Nadat je bent ingelogd, kun je dan Cyberpunk pre-orderen.

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
[...]

Volgens mij zijn de release data bij deze rating-site wel de daadwerkelijke release data, zo was het in ieder geval wel bij voorgaande games zoals Far Cry. Anyways, wishful thinking - zou mooi zijn om Mafia in al z'n glorie te kunnen spelen op Stadia nadat ik AC: Valhalla heb afgerond. Daarna ligt Odyssey nog te wachten, Origins in het verschiet en ook Cyberpunk heb ik ge-preordered. Van amper gamen naar keuzestress, gotta love it!

• nielsn
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:42:
[...]

Bij de Cyberpunk-actie betaal je 59,95 voor het spel en een Premiere-bundel. Dus nog een tientje goedkoper inclusief game.

Nadeel is dat je de bundel waarschijnlijk pas eind december of na de jaarwisseling ontvangt. Die Premiere-bundel die je nu hebt besteld, heb je maandag waarschijnlijk al thuis.

Voor de Cyberpunk-actie zul je een Stadia-account moeten aanmaken. Nadat je bent ingelogd, kun je dan Cyberpunk pre-orderen.
Thanks, toch maar van deze aanbieding gebruik gemaakt. :+

Een paar dagen extra wachten is ook geen probleem, ik heb tot nu toe ook zonder gedaan.

• Pukson
JDFS schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:47:
[...]

Volgens mij zijn de release data bij deze rating-site wel de daadwerkelijke release data, zo was het in ieder geval wel bij voorgaande games zoals Far Cry. Anyways, wishful thinking - zou mooi zijn om Mafia in al z'n glorie te kunnen spelen op Stadia nadat ik AC: Valhalla heb afgerond. Daarna ligt Odyssey nog te wachten, Origins in het verschiet en ook Cyberpunk heb ik ge-preordered. Van amper gamen naar keuzestress, gotta love it!
Het is bij Far Cry 5 toevallig gebeurt inderdaad, maar over grote deel komt echt pas na de keuring. Zo is Saints Row 3 remastered al gekeurd op 28 mei 2020. En ook niks over gehoord

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Cc gevonden en bestelling geplaats voor de Stadia Premiere Edition. :)
Ben benieuwd, vind het ook wel super dat je de controller op een laptop kan gebruiken.
Gisteren al even een oude usb xbox 360 controller aangesloten op de laptop, werkt prima.

Whatever.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-01 14:48
Bobbreede schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:22:
[...]

Ik had een soortgelijke ervaring met PUBG. Was op de PC alleen maar met een controller te spelen 8)
Dit is zo gedaan door de ontwikkelaars van PUBG. Je kon eerst wel met KB/Muis spelen, maar dat deden te weinig mensen, waardoor je alleen tegen bots speelde. Het is namelijk niet eerlijk om met KB/Muis te spelen tegen mensen met een controller.

• Safri7879
  • Laatst online: 28-10-2025
Iemand ervaring met een Samsung S10e en/of een HP Probook als het om Stadia gaat?

• Schmitzel
  • Laatst online: 22:03
Safri7879 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:29:
Iemand ervaring met een Samsung S10e en/of een HP Probook als het om Stadia gaat?
s10e wel ja, lukt het niet?

• Safri7879
Ik krijg ze nog van mijn werk, dus hoop dat Stadia goed op ze werkt. Vandaar :)

• Schmitzel
Safri7879 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:32:
Ik krijg ze nog van mijn werk, dus hoop dat Stadia goed op ze werkt. Vandaar :)
Op de S10e sowieso, zo speel ik af en toe namelijk

• KlaasjeNL
Iemand ervaring met het toevoegen van vrienden? Ik ben eben wat tweakers uit de lijst in de openingspost aan het toevoegen. Nadat ik ze toevoeg, verandert de button naar een vinkje. Maar regelmatig springt hij enkele seconden later weer terug. Ik kan nu echter nergens terugvinden of een request gelukt is of welke requests nog uit staan.

• Schmitzel
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:37:
Iemand ervaring met het toevoegen van vrienden? Ik ben eben wat tweakers uit de lijst in de openingspost aan het toevoegen. Nadat ik ze toevoeg, verandert de button naar een vinkje. Maar regelmatig springt hij enkele seconden later weer terug. Ik kan nu echter nergens terugvinden of een request gelukt is of welke requests nog uit staan.
Heb je geaccepteerd *O*

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik kreeg hem binnen net tijdens AC: Valhalla @KlaasjeNL :D

• Schmitzel
Aangezien m'n maatjes nog op PSN zitten moeten we hier maar eens een gamenight houden

• KlaasjeNL
Yes, ik zag het. Thnx! Maar bij jou ging het ook vreemd. Vinkje ging ook weer uit, dus nog maar een request verstuurd voor de zekerheid. Later je naam weer opgezocht, maar toen stond het vinkje weer uit en kort daarna kreeg ik bericht dat je mijn request had geaccepteerd.

Zou handig zijn als je ergens uitstaande friend requests kan zien, maar die optie is er zo te zien niet?
Safri7879 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:29:
Ik heb beide voor mijn werk, werkt prima hoor! Al game ik liever op m'n pixel4xl.
Met de HP gebruik ik het tweede scherm dat ik eraan gekoppeld heb, net wat lekkerder beeld!

• RoFlame
Vraag me eerder af hoe ik mn naam er op moet zetten :P Als in Ik kan niet mn # achtervoegsels in het formulier kwijt? Of moet ik die negeren? Want het kan zijn dat iemand anders oo kdezelfde naam heeft anders?
Yes, we zijn matties op stadia d:)b

[ Voor 0% gewijzigd door Ht87 op 27-11-2020 15:50 . Reden: Typo ]

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:30
Is Jedi: Fallen Order een leuk spel als je totaal niets van Star Wars weet?

Stadia / PSN : whenheco

• RoFlame
Ht87 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:48:
[...]

Yes, we zijn matties op stadia d:)b
Zo te zien vind hij je ook gewoon zonder het nummertje... Ik heb je als het goed is toegevoegd nu (En mijzelf op de lijst)... Zal even een aantal anderen van heir ook toevoegen haha
Ik vind t wel grappig om te merken hoeveel dezelfde avatar op stadia hebben, zegt dat iets?

• rwbk
Ik zal mijzelf ook even op die lijst gooien

• KlaasjeNL
RoFlame schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:50:
[...]

Zo te zien vind hij je ook gewoon zonder het nummertje... Ik heb je als het goed is toegevoegd nu (En mijzelf op de lijst)... Zal even een aantal anderen van heir ook toevoegen haha
Denk dat zonder nummertje lastig wordt als er meer met dezelfde naam zijn. Dat hekje kan je gewoon weglaten als je je naam aan de lijst toevoegt. Zat daar zelf ook al mee te knoeien. :P

• RoFlame
Ht87 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:52:
Ik vind t wel grappig om te merken hoeveel dezelfde avatar op stadia hebben, zegt dat iets?
Ja, dat ze het eens leukere moeten toevoegen of custom moeten toelaten :D

• RoFlame
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:53:
[...]

Denk dat zonder nummertje lastig wordt als er meer met dezelfde naam zijn. Dat hekje kan je gewoon weglaten als je je naam aan de lijst toevoegt. Zat daar zelf ook al mee te knoeien. :P
Zijn meerderen die gewoon zonder hekje hebben toegevoegd maar wel nummer op het lijstje, ook aantal zonder nummer en dan is het lastig kiezen tussen 5 resultaten haha

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44
madcon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:50:
Is Jedi: Fallen Order een leuk spel als je totaal niets van Star Wars weet?
Het is gewoon een leuke game om te spelen, en wat Star Wars betreft word je aardig aan het handje meegenomen. Hoogstens dat het wel een beetje helpt om het verhaal van Star Wars te kennen zodat je het verhaal van Fallen Order in het geheel kunt plaatsen.

Ik heb het gisteren ook gekocht. Voor die aanbiedingsprijs kon ik het niet laten liggen. Eventjes eerste stukje met Muis+keyboard op m'n PC (Google Chrome) gespeeld, maar wacht verder wel tot ik met mbv. de Stadia Premiere bundle (via Cyberpunk) op m'n TV kan spelen. :)

Vond alleen dat Jedi Fallen Order niet erg scherp was. Zag op Youtube een gameplay video van iemand die het op 4K TV speelde met Stadia en dat zag er ook niet erg scherp uit. Lijkt wel 720p opgeschaald naar hogere resolutie.

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:45
Ik heb ook maar die aanbieding met Cyberpunk besteld. Ik was al van plan een losse CC te kopen, hier krijg je ook nog een controller bij en de game voor een goede prijs. Weet alleen nog niet of ik Cyberpunk ga spelen, game trekt mij totaal niet :p

• rwbk
Is divison 2 een beetje leven op stadia? Heb de game gespeeld op de ps4 maar doordat ik geen tijd meer had ben ik toen gestopt.

• Safri7879
Takje ben ik, even nummer vergeten

• KlaasjeNL
rwbk schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:08:
Is divison 2 een beetje leven op stadia? Heb de game gespeeld op de ps4 maar doordat ik geen tijd meer had ben ik toen gestopt.
Gisteravond even zitten co-oppen met @Gusev . Was voor herhaling vatbaar!

• lukadad
  • Laatst online: 20:59
Ligt er nu wel geen Stadia Premiere edition aan de deur.
Deze heeft er dus bijna twee maanden over gedaan om geleverd te worden, via google.fr en de 00000-truc.
Had de set in Frankrijk besteld omdat er toen geen kortingsactie was in de Belgische Google store.

De set gaat terug, met de black friday actie is ie nu zelfs nog 10 euro goedkoper (of via de pre-order van Cyberpunk).

Pfff, ik zal nooit meer bestellen via de 00000-truc.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

• KlaasjeNL
Haay schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:05:
[...]
Vond alleen dat Jedi Fallen Order niet erg scherp was. Zag op Youtube een gameplay video van iemand die het op 4K TV speelde met Stadia en dat zag er ook niet erg scherp uit. Lijkt wel 720p opgeschaald naar hogere resolutie.
Ik twijfel zelf nog over de aanschaf. Gisteren wat reviews zitten kijken en daarbij werd meerdere keren aangehaald dat het niet helemaal scherp was, waardoor het wat filmischer oogde. Ging dan om de PS4 Pro-versie en XOX-versie. Zal dus wel zo horen.

• Pukson
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:25:
[...]

Stream connect functie is ook gaaf!

• KlaasjeNL
Pukson schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:38:
[...]

Stream connect functie is ook gaaf!
Maar minder geschikt voor een 1,5 meter samenleving. :P

• Bobbreede
Sahi_NL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:17:
[...]

Dit is zo gedaan door de ontwikkelaars van PUBG. Je kon eerst wel met KB/Muis spelen, maar dat deden te weinig mensen, waardoor je alleen tegen bots speelde. Het is namelijk niet eerlijk om met KB/Muis te spelen tegen mensen met een controller.
Ja logisch natuurlijk, niet eens bij stil gestaan!
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:28:
[...]

Ik twijfel zelf nog over de aanschaf. Gisteren wat reviews zitten kijken en daarbij werd meerdere keren aangehaald dat het niet helemaal scherp was, waardoor het wat filmischer oogde. Ging dan om de PS4 Pro-versie en XOX-versie. Zal dus wel zo horen.
Ik heb 'm vanochtend gekocht en heb de motion blur en film grain uitgezet in de settings, dat scheelde iets. Ik vind het tot nu toe iig een aanrader! Speelt soepel, graphics zijn mooi (terwijl ik een paar dagen geleden nog best sceptisch was vind ik het naarmate de tijd steeds meer meevallen) en leuke gameplay. Vloeit allemaal mooi over in elkaar. Doet me ergens ver weg een beetje denken aan de Batman Arkham games!

Ps. zou je mij ook toe kunnen voegen? Bobbreede heet ik ook op stadia. Thnx

Why so serious?

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:30
Ik zie nu dat ik in mijn privacy instellingen had staan dat alleen vrienden en hun vrienden mij een vriendschapsverzoek konden sturen. Wellicht hebben meer mensen dat zo ingesteld en komen berichten daardoor niet aan.

Stadia / PSN : whenheco

• Gusev
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:25:
[...]

Yup, was gezellig! Back to Xbox Live en PSN launch dagen :P
madcon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:05:
Ik zie nu dat ik in mijn privacy instellingen had staan dat alleen vrienden en hun vrienden mij een vriendschapsverzoek konden sturen. Wellicht hebben meer mensen dat zo ingesteld en komen berichten daardoor niet aan.
Ja daar hadden @KlaasjeNL en ik ook even last van denk ik. Dat verklaard wellicht het verhaal van KlaasjeNL ook met mensen (meerdere keren?) steeds te moeten toevoegen. Kwam bij mij een beetje buggy over het toevoegen van vrienden, maar goed.

• KlaasjeNL
Bobbreede schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:00:
[...]

Ps. zou je mij ook toe kunnen voegen? Bobbreede heet ik ook op stadia. Thnx
Ik heb je toegevoegd. En toen nog een keer. En toen nog een keer... 8)7

• Gusev
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:34:
[...]

Nadat ik mijn privacy instellingen wat ruimer heb gezet, heb ik dat probleem niet meer... Had het eerder ook. Proberen waard!

• Pukson
Wat zijn jullie usernames? Speel ook geregeld Division 2 maar ook destiny 2 om ff lekker te knallen in de crucible.

Mijn username staat hieronder

• Bobbreede
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:34:
[...]

Thnx, geaccepteerd ondertussen! Evenals een zekere Luna >:)

The more the merrier
#Dadia

Why so serious?

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:18
Ook eens via de cyberpunk actie de stadia aangeschaft.

Volgens mij komt die pas in het nieuwe jaar.
Gelukkig heb ik hem ook nog op de ps4 besteld. Ben wel benieuwd

PSN: McMillan0984

• KlaasjeNL
Gusev schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:19:
[...]

Yup, was gezellig! Back to Xbox Live en PSN launch dagen :P
Ja, grappig was dat. De overgang van Xbox Live op de oude Xbox naar de 360 was niet zo bijzonder/redelijk vertrouwd. Maar gisteren voelde echt wel helemaal nieuw. Misschien ook juist omdat het nog wat buggy voelt. Had wel z'n charme, maar ook genoeg ruimte voor verbetering. :) Heb er overigens wel vertrouwen in dat die verbeteringen op niet al te lange termijn zullen worden doorgevoerd.

Heb trouwens vandaag meteen even een nieuwe headset gekocht. Multiplayer beviel zo goed dat ik verwacht er wel meer gebruik van te gaan maken en dan zijn die telefoondopjes niet zo ideaal. Ben echter nog steeds #Dadia, dus vond 2 tientjes voor een headset ook wel meer dan genoeg :P

• KlaasjeNL
Pukson schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:38:
Wat zijn jullie usernames? Speel ook geregeld Division 2 maar ook destiny 2 om ff lekker te knallen in de crucible.

Mijn username staat hieronder
In de openingspost van dit topic staat een linkje maar een lijst. Je kan jezelf daar ook toevoegen.

• KlaasjeNL
Clavat schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:40:
Ook eens via de cyberpunk actie de stadia aangeschaft.

Volgens mij komt die pas in het nieuwe jaar.
Gelukkig heb ik hem ook nog op de ps4 besteld. Ben wel benieuwd
Cyberpunk zelf kun je direct in de nacht van 9 op 10 december spelen. De Premiere-bundel komt pas later. Dus die PS4-order kun je annuleren. ;)

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:18
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:42:
[...]

Ja, grappig was dat. De overgang van Xbox Live op de oude Xbox naar de 360 was niet zo bijzonder/redelijk vertrouwd. Maar gisteren voelde echt wel helemaal nieuw. Misschien ook juist omdat het nog wat buggy voelt. Had wel z'n charme, maar ook genoeg ruimte voor verbetering. :) Heb er overigens wel vertrouwen in dat die verbeteringen op niet al te lange termijn zullen worden doorgevoerd.

Heb trouwens vandaag meteen even een nieuwe headset gekocht. Multiplayer beviel zo goed dat ik verwacht er wel meer gebruik van te gaan maken en dan zijn die telefoondopjes niet zo ideaal. Ben echter nog steeds #Dadia, dus vond 2 tientjes voor een headset ook wel meer dan genoeg :P
Nee die ga ik niet annuleren. Dat is de collectors edition ;)
En momenteel heb ik nog geen chromecast en controller en wil de 10de wel graag spelen.
Dat kan anders niet.

PSN: McMillan0984

• Bobbreede
rwbk schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:54:
Neemt the division savegames mee van de ps4 :P zou fijn zijn namelijk
Nee, zover ik begrijp alleen maar van de PC |:(

https://www.reddit.com/r/...ion_2_crosssave_with_ps4/
https://support.ubisoft.com/en-US/Article/000064956

Why so serious?

Pagina: 1 ... 64 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord