• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:24

swv

Gusev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:13:
[...]

Mag ik dit combineren met de 10 euro korting op mijn eerste game als Pro subscriber?
Tja ik weet niet wat de voorwaarden van die korting zijn, maar ik heb die 10 euro al eens kunnen stapelen met een spel in de uitverkoop (The Crew 2 volgens mij). Ging ook goed. Denk dat het gewoon gaat werken.

• Electronaut
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:51
Sempy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:10:
[...]

[...]

Ook de stap maar gezet, hoop dat die codes wel iets eerder komen, zodat je de controller rond release hebt.
Bedankt! Had ik over gekeken.
Gusev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:13:
[...]

Mag ik dit combineren met de 10 euro korting op mijn eerste game als Pro subscriber?
In de voorwaarden staat:
Als u Cyberpunk aanschaft via een inwisselcode voor een Stadia-game, komt u niet in aanmerking voor de Aanbieding.
Ik weet niet zeker of ze die korting ook zien als inwisselcode, maar dan gaat het dus niet werken.

• verzenden
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-12-2025
Voor mensen met YouTube Premium: Je kan nu gratis een Stadia controller en Chromecast Ultra bestellen! Zojuist bestelling geplaatst, levering tussen 11 en 14 december. Nog even wachten dus maar ben benieuwd.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:44
KlaasjeNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:33:
[...]

In de voorwaarden staat:

[...]

Ik weet niet zeker of ze die korting ook zien als inwisselcode, maar dan gaat het dus niet werken.
Ah goed gezien. Zie inmiddels in de voorwaarden van de €10 korting het volgende staan:
De aanbieding mag niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen of promoties en mag niet worden verkocht, overgedragen of toegewezen. De aanbieding heeft geen contante waarde en kan niet worden ingewisseld voor contanten.
Gaat m dus niet worden.

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Dit is echt een geweldige actie. Ik weet niet of ik cyberpunk heel vet vind, maar een extra controller is altijd welkom, dus in ga ervoor!

Dit gecombineerd met bv Destiny 2 FtP denk ik dat mensen nu wel te porren zijn om Stadia te proberen.
Toffe actie dit! Dit zijn die pr dingen die ik miste afgelopen jaar, erg tof bij een van de meest gewilde games van dit decennium.
Blij dat ik nog geen 2e controller gekocht had haha.
Overigens is bij de linksubmit voor nieuws al duidelijk dat deze is ingediend zag ik haha!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:22
Het is een controller en Chromecast ultra. Dit is normaal al 99 euro.
verzenden schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:39:
Voor mensen met YouTube Premium: Je kan nu gratis een Stadia controller en Chromecast Ultra bestellen! Zojuist bestelling geplaatst, levering tussen 11 en 14 december. Nog even wachten dus maar ben benieuwd.
Waar zie je dit? Zal ik wel te laat zijn met mijn subscription... Maar ja, 3 premier pakketten is misschien ook weer te veel van t goede ;)

• Gusev
Denken jullie dat deze actie ook nog naar Nederland komt?

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/idlkahzbinz51.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Gusev op 19-11-2020 19:43 ]

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Die is er nu toch, bestel Cyberpunk en je hebt hem voor 59 euro

• Gusev
forzav schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:44:
Die is er nu toch, bestel Cyberpunk en je hebt hem voor 59 euro
Ja klopt, maar vroeg me af of naast die actie ook een losse actie komt zoals in de VS.

• verzenden
Ht87 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:42:
[...]

Waar zie je dit? Zal ik wel te laat zijn met mijn subscription... Maar ja, 3 premier pakketten is misschien ook weer te veel van t goede ;)
Ik kreeg de aanbieding toen ik de YouTube app op mijn telefoon opende. Nu woon ik wel in Frankrijk dus weet niet of deze aanbieding overal wordt aangeboden.
Ik zie de actie nergens... Heb al een maand of 3 Premium en Google One. Heb je een linkje?
verzenden schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:49:
[...]

Ik kreeg de aanbieding toen ik de YouTube app op mijn telefoon opende. Nu woon ik wel in Frankrijk dus weet niet of deze aanbieding overal wordt aangeboden.
Dat verklaart het. Die actie loopt deze week al even, maar geldt vooralsnog niet voor Nederland.
Gusev schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:42:
Denken jullie dat deze actie ook nog naar Nederland komt?

[Afbeelding]
Als ik mij niet vergis, hebben we die al eens gehad eerder dit jaar. Kan zomaar weer komen rond de feestdagen of tijdens black friday. Google strooit nu opeens met controllers. :*)

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Niet in NL ?
In de Stadia-app nu ook bevestigd dat er een gratis Premiere-bundel bij de pre-order zit. En dan te bedenken dat ik bij het plaatsen van de pre-order het nut er nog niet van in zag. 8)7

Bij digitale pre-orders op andere platformen kreeg je in het verleden een extra skin of wapen of iets dergelijks. Bij Stadia krijg je gewoon een Chromecast Ultra twv 89 euro en een controlle twv 69 euro. _/-\o_

Begint er de laatste dagen op te lijken dat Google nu eindelijk Stadia flink begint te pushen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ab6ZRjI3FHBOmUlELin71xcZDME=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hIDpw5gZsjeYc8DkcZabOueK.png?f=fotoalbum_large

• verzenden
Blijkbaar niet in Nederland en dus wel in Frankrijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrVQtf9BxWmNQTtikeVQIlfCqcA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EGEgYYLgxxcPIwYM0dIeVSja.jpg?f=fotoalbum_large

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-01 02:39
Dit is de directe link voor de promo, helaas hier (nog) niet beschikbaar.. in ieder geval niet met mijn Indiase premium. Mogelijk de komende dagen nog wel?

https://stadia.google.com/SdFGljSduV5z

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-12-2025
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NsAqRhBsW4q1Q8Hefh0GG7kHWuU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Wvxh5s7Hq7GimdOSf1i38rev.png?f=fotoalbum_large

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
Aksnes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:21:
Dit is de directe link voor de promo, helaas hier (nog) niet beschikbaar.. in ieder geval niet met mijn Indiase premium. Mogelijk de komende dagen nog wel?

https://stadia.google.com/SdFGljSduV5z
Laatst ergens gelezen dat er maar een paar Europese landen in aanmerking kwamen. Jammer dat ze andere landen buitensluiten, maar hoop dat nl nog toegevoegd wordt.

Stadia / PSN : whenheco

• Zhankou
Dan nog, is de huidige aanbieding bizar.
Ik hoop alleen wel dat Google play tegoed werkt. Heb hem gereserveerd daarmee.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:12
Zou wel een grap zijn als het op=op is met zo'n 10 setjes per land... Veel gezeik ook mbt die YT family actie.

Palthe

Misschien een domme vraag, maar ik heb net cyberpunk besteld met de promo. Ik heb echter nog geen stadia. Begrijp ik nu goed dat ik die controller + chromecast pas krijg nadat de game uit is? Misschien zelfs pas volgend jaar? Dus ik kan alsnog een controller gaan aanschaffen...

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
Palthe schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:47:
Misschien een domme vraag, maar ik heb net cyberpunk besteld met de promo. Ik heb echter nog geen stadia. Begrijp ik nu goed dat ik die controller + chromecast pas krijg nadat de game uit is? Misschien zelfs pas volgend jaar? Dus ik kan alsnog een controller gaan aanschaffen...
Je kunt het eventueel eerder spelen op een laptop oid met een PS controller, Xbox controller, toetsenbord en muis.
Het is inderdaad even wachten hoe snel je het setje krijgt.

Palthe

Daejji schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:50:
[...]

Je kunt het eventueel eerder spelen op een laptop oid met een PS controller, Xbox controller, toetsenbord en muis.
Het is inderdaad even wachten hoe snel je het setje krijgt.
Check, dank. Wellicht toch niet onverstandig om een 2de setje ernaast te hebben. Kan ik dan ook 2x de pro trial redeemen ;) ?

Edit: laat maar, pro zit niet meer bij premier edition zie ik nu

[ Voor 7% gewijzigd door Palthe op 19-11-2020 21:57 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Crayta premium is nu gratis

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58
kepler schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 19:52:
[...]

Waarom zou ik een stream-game reserveren??
Ik denk mijn vraag nu wel beantwoord is :') :P

• Zhankou
Stadia is on fire.

Destiny 2, Crayta, allemaal te spelen zonder pro, of dergelijke.
Alleen een browser en een muis.

• barrymossel
Al een tijdje.
Ik denk dat hij Deluxe Edition bedoelt. Ik geef hem geen ongelijk dat hij ze door elkaar haalt. Vroegah kocht je 1 spel en dat was het. Later kocht je 1 spel en kwamen er uitbreidingen. Tegenwoordig kies je een versie, moet je uitzoeken welke uitbreidingen erbij zitten, heb je season passes enz. Alleen al daarom kies ik bijna altijd gewoon de voordeligste optie. :D

• Gusev
Voor de geïnteresseerden (ik ga Cyberpunk sowieso niet spelen en wil niet “lang” wachten op de première edition), maar in de Spaanse, Italiaanse en Engelse Google Store is de première edition nu €69,99. Hoop dat deze vandaag of morgen ook in Nederland in de aanbieding komt.

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-01 00:54

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

https://nl.pepper.com/aan...ferral&utm_content=170783

Gratis Google Stadia controller + Chromecast Ultra bij aankoop Cyberpunk 2077

Dat is toch een hele mooie deal 👍

[ Voor 15% gewijzigd door DukeN op 20-11-2020 08:10 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:51
Ht87 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:59:
[...]

Nee nog niet, leek me eigenlijk wel grappige game voor tussendoor, ik vermoedde dat deze nog wel eens een pro-game kon worden...
Hoe is de gameplay op YouTube in vergelijking wat jij op je beeld krijgt?
Youtube is ook snel, net zo snel als stadia gameplay, niet te doen meer voor een Dadia..
Even relaxed rondlopen om te kijken wat je moet doen is er niet bij |:(

• versc049
  • Registratie: Augustus 2006
Ik heb Cyberpunk toch ook maar gereserveerd. Niet eens zozeer om de game maar meer om de Chromecast Ultra en een 2e controller. Al een paar keer in dubio gestaan om tweede aan te schaffen namelijk...dit was een mooie buitenkans.

Maar..... Ik vraag me toch wel af waarom Google dit doet.
Is het om Stadia nu eens met echt marketing geweld in de markt te zetten? Afgezet tegen de introducties van de next gen consoles de afgelopen weken.

Of is het dat men de Chromecast Ultra en de huidige Stadia controller aan het uitfaseren is en men nu begonnen is om voorraden op te ruimen?

Voor de Chromecast Ultra lijkt me dat niet onwaarschijnlijk, zie de Chromecast 2020 met afstandsbediening die pas is gelanceerd.
Voor de controller weet ik het niet. Zijn er geruchten dat de huidige vervangen gaat worden?

Met andere woorden, liggen de opvolgers van de Ultra en de Stadia controller vanaf januari 2021 in de winkel?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
versc049 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:32:
Ik heb Cyberpunk toch ook maar gereserveerd. Niet eens zozeer om de game maar meer om de Chromecast Ultra en een 2e controller. Al een paar keer in dubio gestaan om tweede aan te schaffen namelijk...dit was een mooie buitenkans.

Maar..... Ik vraag me toch wel af waarom Google dit doet.
Is het om Stadia nu eens met echt marketing geweld in de markt te zetten? Afgezet tegen de introducties van de next gen consoles de afgelopen weken.

Of is het dat men de Chromecast Ultra en de huidige Stadia controller aan het uitfaseren is en men nu begonnen is om voorraden op te ruimen?

Voor de Chromecast Ultra lijkt me dat niet onwaarschijnlijk, zie de Chromecast 2020 met afstandsbediening die pas is gelanceerd.
Voor de controller weet ik het niet. Zijn er geruchten dat de huidige vervangen gaat worden?

Met andere woorden, liggen de opvolgers van de Ultra en de Stadia controller vanaf januari 2021 in de winkel?
Misschien omdat ze concureren met de consoles en daar krijg je er ook een spel bij? Het zou inderdaad logischer zijn als ze de nieuwe Chromecast officieel gereed zouden maken voor Stadia en leveren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-12-2025
versc049 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:32:

Ik heb geen geruchten gelezen ergens dat de controller er uit gaat, maar inderdaad dat ze het pakket vervangen met eentje met de nieuwe chromecast klinkt voor mij als een reden dat ze het met acties de deur uit doen... Ze hebben waarschijnlijk flink wat premier editions liggen, die zijn weinig meer waard als ze een pakket met de nieuwe chromecast uitbrengen.
Ik denk dat het pr budget potje na een jaar wellicht gewoon leeg mag haha!
Serieuzer lijkt het mij ook dat 'fase 2' van stadia is ingezet, google is natuurlijk ook een bedrijf dat graag projectmatig werkt, wellicht dat na een jaar ze nu doorschakelen naar meer resources en budget?

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 20-11-2020 08:50 ]

• versc049
Exact. Een tweede controller erbij? Of wachten tot een nieuwe generatie? Dilemma's, dilemma's ;)

Maar, wellicht is het een beetje voorbarig om nu al aan een nieuwe generatie controllers te denken voor Stadia. De huidige is pas net een jaar oud.

• barrymossel
Er gaat echt geen nieuwe controller komen. Daar geloof ik echt niks van. En de Google TV dongle krijgt pas in de loop van het jaar Stadia ondersteuning. En levert geen echte meerwaarde voor Stadia t.o.v. de CC Ultra.
Dus deze aanbieding is mijn inziens een no-brainer (buiten de kans dat je niet geleverd krijgt omdat de voorraad op is, waar ik nogal bang voor ben).

• Pukson
barrymossel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:13:
Er gaat echt geen nieuwe controller komen. Daar geloof ik echt niks van. En de Google TV dongle krijgt pas in de loop van het jaar Stadia ondersteuning. En levert geen echte meerwaarde voor Stadia t.o.v. de CC Ultra.
Dus deze aanbieding is mijn inziens een no-brainer (buiten de kans dat je niet geleverd krijgt omdat de voorraad op is, waar ik nogal bang voor ben).
Precies, maar gok wel dat ze de voorraad opmaken. Om dan komend jaar met een bundel te komen met de nieuwe chromecast.

• barrymossel
Pukson schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:19:
[...]

Precies, maar gok wel dat ze de voorraad opmaken. Om dan komend jaar met een bundel te komen met de nieuwe chromecast.
Eens, dit is het uitgelezen moment om deze vorm van marketing in te zetten. Release van een grote game en release van de grote consoles (+Luna). De eerste goede marketingactie van Google wat mij betreft. Alle gamesites praten erover en de vloggertjes waarschijnlijk ook. Dit levert ze een hoop free publicity op. Nu dus hopen dat ze kunnen leveren en niet weer eens zichzelf te kakken zetten :D

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:56
Shit. Drukte net per ongeluk op een verkeerd knopje op m'n telefoon... Er staat nu ineens 'Pre-ordered' bij Cyberpunk ;)

• verzenden
Ik kan Cyberpunk niet pre-orderen, ontvang steeds een foutmelding: "The item you are attempting to purchase could not be found". Deze melding krijg ik direct als ik op de pre order button druk. Doe ik iets fout?

• Tenktenk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 19:36
Ik heb CP ook gepreordered. 2e controller lijkt me top. Is er een game die leuk is om met je vrouw (die nooit een spelcomputer heeft gehad) te doen splitscreen? Ik kijk nog steeds uit naar FIFA dan is de 2e controller natuurlijk een must!

• Marzman
  • Niet online
barrymossel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:26:
[...]

Eens, dit is het uitgelezen moment om deze vorm van marketing in te zetten. Release van een grote game en release van de grote consoles (+Luna). De eerste goede marketingactie van Google wat mij betreft. Alle gamesites praten erover en de vloggertjes waarschijnlijk ook. Dit levert ze een hoop free publicity op. Nu dus hopen dat ze kunnen leveren en niet weer eens zichzelf te kakken zetten :D
Dat doen Sony en Microsoft toch ook niet? Dat ze nu vol inzetten op de vorige generatie consoles met Cyberpunk? De vorige generatie gaat gewoon met korting weg.

/▌

• Tuktop
Tenktenk schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:48:
Ik heb CP ook gepreordered. 2e controller lijkt me top. Is er een game die leuk is om met je vrouw (die nooit een spelcomputer heeft gehad) te doen splitscreen? Ik kijk nog steeds uit naar FIFA dan is de 2e controller natuurlijk een must!
Als je/jullie de slapstick van Human Fall Flat kunnen waarderen, is dat een erg leuke, toegankelijke co-op game. Goede oefening bovendien voor hand-oog coördinatie, als je nog niet vaak een controller hebt vastgehouden. Get Packed is ook wel geinig, maar wat kort. Cake Bash heb ik nog niet geprobeerd.

• Tazmanian79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
Kan ik ergens zien welke games lokale multiplayer optie ondersteunen?

• Tuktop
Tazmanian79 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:58:
Kan ik ergens zien welke games lokale multiplayer optie ondersteunen?
https://stadiagamedb.com/
En dan zoeken op 'local co-op'.

• RoFlame
Marzman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:56:
[...]

Dat doen Sony en Microsoft toch ook niet? Dat ze nu vol inzetten op de vorige generatie consoles met Cyberpunk? De vorige generatie gaat gewoon met korting weg.
Denk niet dat je dit direct als "vorige generatie" moet zien. Want de games worden er niet beter op met de nieuwe chromecast. Het hele punt met stadia is juist dat als er upgrades zijn voor de games dat je er direct profijt van hebt. Dus qua gamen opzich is het echt een goede deal, alleen de interface is wat anders met de nieuwe chromecast... Wat mij persoonlijk niet eens zou interesseren, want vind het echt prima werken met een cast icoon in de verschillende apps.

• Tenktenk
Dit is heel handig! Kun je ook zoeken op split screen! Thnx

• barrymossel
Marzman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:56:
[...]

Die snap ik niet. Google geeft een gratis controller en Chromecast weg. Stadia is geen vorige of nieuwe generatie, maar altijd de huidige.
Daarnaast geloof ik niet dat de controller vernieuwd gaat worden en maakt de Chromecast geen verschil met de Google TV wat betreft gamen via Stadia.
Ik zie dit als een poging mensen gratis de beste spelervaring te geven bij een van de meest populaire nieuwe games. Gratis. Een beetje als een gratis PS5. Ja, een PS5 zal voorlopig beter presteren dan Stadia, maar zodra de servers worden geüpgraded heb je die betere spelervaring gewoon met de huidige premiere edition.

• Pukson
Dat is precies de kracht van Stadia. Je hoeft geen nieuwe console te kopen. Misschien is dit al hier een keer voorbij gekomen maar Gen2 komt er ook ooit aan.

https://www.reddit.com/r/...ng_interviewed_right_now/

De dev is kwestie is er later op teruggekomen maar waarschijnlijk omdat hij zijn mond voorbij had gepraat.
[...]

Helaas nog niet hier op de frontpage kunnen zien...

Dit had overigens ook een heerlijk moment geweest om die "days of play" aan te koppelen van maandje terug, zou dit toen al stiekem "het grote nieuws" geweest kunnen zijn, maar dat cyberpunk toen net werd uitgesteld?

• madcon
MediaMarkt heeft de chromecast ultra als black Friday deal:
https://www.mediamarkt.nl...mecast-ultra-1475596.html

Cyberpunk staat eigenlijk niet op mijn lijstje, maar is wel een aantrekkelijke deal. Even over nadenken maar.

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Ht87 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:49:
Ik denk dat het pr budget potje na een jaar wellicht gewoon leeg mag haha!
Serieuzer lijkt het mij ook dat 'fase 2' van stadia is ingezet, google is natuurlijk ook een bedrijf dat graag projectmatig werkt, wellicht dat na een jaar ze nu doorschakelen naar meer resources en budget?
Ik denk het ook. De reden dat er zoveel "killed by google" projecten zijn is omdat ze redelijk makkelijk projecten starten maar alle projecten fases doorlopen met bijbehorende targets.
Sommige projecten halen de volgende fase niet en worden "gekilled", Andere halen hem wel en worden uitgebreid. Het zou best eens kunnen dat ze nu de ramp-up fase hebben bereikt en behoorlijke marketing resources nu beschikbaar komen. Intern zijn er wss targets besproken en ook de route naar winstgevendheid.

Google is een grote jongen en het kan best dat ze best lang in deze fase blijven. Maar uiteindelijk moet stadia geld in het laatje brengen of gaat het project de deur uit.

• barrymossel
madcon schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:43:
MediaMarkt heeft de chromecast ultra als black Friday deal:
https://www.mediamarkt.nl...mecast-ultra-1475596.html

Cyberpunk staat eigenlijk niet op mijn lijstje, maar is wel een aantrekkelijke deal. Even over nadenken maar.
Een Chromecast Ultra voor 60 euro, of een Chromecast Ultra, controller en game voor 60 euro (en even wachten).

Voor mij persoonlijk geen moeilijke keuze... ;)

• madcon
barrymossel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:01:
[...]

Een Chromecast Ultra voor 60 euro, of een Chromecast Ultra, controller en game voor 60 euro (en even wachten).

Voor mij persoonlijk geen moeilijke keuze... ;)
Ik ben vaak te ongeduldig voor even wachten :X

• Marzman
  • Niet online
RoFlame schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:12:
[...]

Denk niet dat je dit direct als "vorige generatie" moet zien. Want de games worden er niet beter op met de nieuwe chromecast. Het hele punt met stadia is juist dat als er upgrades zijn voor de games dat je er direct profijt van hebt. Dus qua gamen opzich is het echt een goede deal, alleen de interface is wat anders met de nieuwe chromecast... Wat mij persoonlijk niet eens zou interesseren, want vind het echt prima werken met een cast icoon in de verschillende apps.
Dat is waar, en je zou de bundel ook als korting kunnen zien eigenlijk.

/▌

The_Woesh schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:48:
[...]

Ik denk het ook. De reden dat er zoveel "killed by google" projecten zijn is omdat ze redelijk makkelijk projecten starten maar alle projecten fases doorlopen met bijbehorende targets.
Sommige projecten halen de volgende fase niet en worden "gekilled", Andere halen hem wel en worden uitgebreid. Het zou best eens kunnen dat ze nu de ramp-up fase hebben bereikt en behoorlijke marketing resources nu beschikbaar komen. Intern zijn er wss targets besproken en ook de route naar winstgevendheid.

Google is een grote jongen en het kan best dat ze best lang in deze fase blijven. Maar uiteindelijk moet stadia geld in het laatje brengen of gaat het project de deur uit.
Ik verwacht ook niet dat de stekker er zomaar uit gaat. Om de bestaansrecht te verwerven op de "consolemarkt" heb je een lange adem en dus veel geld nodig. Kijk naar de eerste Xbox die het erg moeilijk had en de 360 daarna werd ook geen onverdeeld verkoopsucces. Dat weet Google ook wel, dus die zullen echt niet een dienst als deze de nek omdraaien zoals ze dat bij andere diensten met veelal veel kleinere investeringen wel hebben gedaan. Bovendien: de diensten waar ze wel de stekker uittrokken zaten al in andere diensten of werden daar later in opgenomen. Dus mochten ze de stekker uit Stadia trekken, dan kan ik mijn controller later wel weer gebruiken voor het nog betere en meer uitgebreide Dadia dat Google daarna op de markt brengt. :+
[...]

Alle gamesites praten erover... Behalve de frontpage van Tweakers. Beetje jammer. Ik had hem gisteren al getipt bij de redactie, maar misschien moeten we nog keer spammen.
verzenden schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:42:
Ik kan Cyberpunk niet pre-orderen, ontvang steeds een foutmelding: "The item you are attempting to purchase could not be found". Deze melding krijg ik direct als ik op de pre order button druk. Doe ik iets fout?
Jij zat toch in Frankrijk? Misschien heeft het daarmee te maken? Andere actie? Voorraad op?

• Gusev
Tenktenk schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:14:
[...]

Dit is heel handig! Kun je ook zoeken op split screen! Thnx
Ik vind persoonlijk https://stadiahead.com/games handiger. Dan kan je echt aanvinken of je local co-op bijvoorbeeld wilt en nog een hele rits andere handige filters.

• Tuktop
Gusev schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:31:
[...]

Ik vind persoonlijk https://stadiahead.com/games handiger. Dan kan je echt aanvinken of je local co-op bijvoorbeeld wilt en nog een hele rits andere handige filters.
Hey deze is inderdaad beter, thanks!

• verzenden
KlaasjeNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:14:
[...]

Jij zat toch in Frankrijk? Misschien heeft het daarmee te maken? Andere actie? Voorraad op?
Ik krijg dezelfde foutmelding bij "Crayta: Deluxe edition"

Edit:
Oorzaak is: Stadia account is Frans en payment method is Nederlands. Contact gehad met Stadia support en die hebben mijn Stadia account nu omgezet naar Nederlands. Nu werkt het wel!

[ Voor 25% gewijzigd door verzenden op 20-11-2020 15:02 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:27
Ik ben al een tijdje erg benieuwd of Stadia goed werkt, heb nu ook een Cyberpunk 2077 pre-order geplaatst... want die deal is gewoon top.

Nu nog heel lang wachten voor ik kan testen...

• kepler
Cardwizard schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:40:
Ik ben al een tijdje erg benieuwd of Stadia goed werkt, heb nu ook een Cyberpunk 2077 pre-order geplaatst... want die deal is gewoon top.

Nu nog heel lang wachten voor ik kan testen...
Werkt gewoon op je laptop, dus je zou nu al kunnen testen. Destiny is voor iedereen gratis volgens mij.
KlaasjeNL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:13:
[...]

Alle gamesites praten erover... Behalve de frontpage van Tweakers. Beetje jammer. Ik had hem gisteren al getipt bij de redactie, maar misschien moeten we nog keer spammen.
Zojuist deze via 'tip de redactie' ingevoerd: https://playstadia.nl/nie...rijg-een-premiere-edition
Elke link kan maar 1 keer ingestuurd worden, mocht iemand een ander interessant artikel vinden hierover staat het natuurlijk vrij om een linksubmit te doen O-)

• Cardwizard
kepler schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:05:
[...]

Werkt gewoon op je laptop, dus je zou nu al kunnen testen. Destiny is voor iedereen gratis volgens mij.
Laptop? :+

• kepler
Chromebook, Chromebox, Telefoon, Macbook. Volgens mij alles waar Chrome op draait, behalve iPhones :P Je hebt vast wel iets :D

• Cardwizard
kepler schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:21:
[...]

Chromebook, Chromebox, Telefoon, Macbook. Volgens mij alles waar Chrome op draait, behalve iPhones :P Je hebt vast wel iets :D
iPhone... iPad.... |:(

• RoFlame
Volgens mij kan je daar nu wel onofficieel op spelen via Stadium uit de app store, maar ergens in de komende weken verschijnt ook officiele support als web app in Safari

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-10-2025
Erg benieuwd hoe ver hun voorraad Stadia premium editions strekt. Twijfel of ik nu Cyberpunk al moet bestellen of nog even kan wachten.

• FidOo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-12-2025
Ht87 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:11:
[...]

Zojuist deze via 'tip de redactie' ingevoerd: https://playstadia.nl/nie...rijg-een-premiere-edition
Elke link kan maar 1 keer ingestuurd worden, mocht iemand een ander interessant artikel vinden hierover staat het natuurlijk vrij om een linksubmit te doen O-)
Misschien een linkje naar de originele Stadia pagina/promotiepagina https://stadia.google.com/game/cyberpunk2077
FidOo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:58:
[...]

Misschien een linkje naar de originele Stadia pagina/promotiepagina https://stadia.google.com/game/cyberpunk2077
die is al gesubmit door @KlaasjeNL dacht ik!

• Roerdomp
  • Registratie: April 2010
Ook ik heb zojuist maar Cyberpunk gepreordered en ga voor het eerst kennis maken met Stadia.
Ik keek al een tijdje uit naar Cyberpunk, maar inmiddels is mijn PC verouderd en de performance van mijn PS4 wordt ik maar verdrietig van.
Stadia lijkt dus het gouden ei, ik ben benieuwd! :D

• Safri7879
Is het ook, mits je internet erg goed is
Safri7879 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:19:
Is het ook, mits je internet erg goed is
Vooral of de lijn stabiel is, ik had eerst een kpn adsl lijn van max 40 Mbit. Dat werkte voor Stadia probleemloos, alleen kon je er omheen weinig anders meer doen (vrouwlief keek dan naar pixels netflix ;) )
Nu met kabelinternet (250mbit en wat meer Mbit upload dan voorheen) kan alles simultaan!

• Roerdomp
  • Registratie: April 2010
Ik heb een internetverbinding met 400mbit. Op de computer bekabeld, dus daar zal het vermoedelijk wel goed gaan.
Hoe doen jullie het echter met de Chromecast? Gaat dat draadloos goed, of kun je daar ook een ethernet kabel in doen? Mijn android tv heeft wel een ethernet port maar dat kan de chromecast vast niet gebruiken

• FidOo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-12-2025
Bij mij thuis op ongeveer 2 metert van de modem, gaat het goed met en zonder kabel (4k RDR, 4k AC)

• Safri7879
Roerdomp schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:28:
Ik heb een internetverbinding met 400mbit. Op de computer bekabeld, dus daar zal het vermoedelijk wel goed gaan.
Hoe doen jullie het echter met de Chromecast? Gaat dat draadloos goed, of kun je daar ook een ethernet kabel in doen? Mijn android tv heeft wel een ethernet port maar dat kan de chromecast vast niet gebruiken
Ik ben meer van het bedrade. In de Chromecast ultra zit ook een ethernetpoort.

• Tuktop
In de stroomadapter van de Chromecast Ultra zit een ethernetpoort.
Als bekabeld geen optie is, dan toch zeker 5ghz boven 2,4ghz!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Super actie van die gratis Chromecast en controller bij Cyberpunk. Meteen gereserveerd. Extra Chromecast gaat naar m'n ouders, extra controller is hier heel welkom!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• madcon
Ik heb beiden chromecasts via ethernet kabel verbonden maar de ultra is ook stabiel via 5ghz wifi.

• dfluonia
  • Registratie: Januari 2015
De chromecast Ultra heeft gewoon een Ethernet poort.

Edit: is al genoemd zie ik net

[ Voor 3% gewijzigd door dfluonia op 20-11-2020 17:02 ]

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10:42
Roerdomp schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:17:
Ook ik heb zojuist maar Cyberpunk gepreordered en ga voor het eerst kennis maken met Stadia.
Ik keek al een tijdje uit naar Cyberpunk, maar inmiddels is mijn PC verouderd en de performance van mijn PS4 wordt ik maar verdrietig van.
Stadia lijkt dus het gouden ei, ik ben benieuwd! :D
Dacht dat cyperpunk ook naar Geforce Now kwam of niet? Lijkt me wel een tof spel maar om die nu speciaal voor stadia te kopen weet niet.

• Gusev
Is de username list in de TS een beetje actueel? Zou het wel leuk vinden als ik met 1 of meerdere Tweakers Destiny 2 kan spelen. Ik snap er nog niet veel van, beetje overweldigend :) ...

• Safri7879
mark777 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:11:
[...]

Dacht dat cyperpunk ook naar Geforce Now kwam of niet? Lijkt me wel een tof spel maar om die nu speciaal voor stadia te kopen weet niet.
Klopt. In de key shops waarschijnlijk wat goedkoper dan 60 EUR.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:50

Hoogie2004

Whohooooo

Peter_Aragorn schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:41:
Super actie van die gratis Chromecast en controller bij Cyberpunk. Meteen gereserveerd. Extra Chromecast gaat naar m'n ouders, extra controller is hier heel welkom!
100% hetzelfde hier :)

My iRacing profile | Strava

Gusev schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:11:
Is de username list in de TS een beetje actueel? Zou het wel leuk vinden als ik met 1 of meerdere Tweakers Destiny 2 kan spelen. Ik snap er nog niet veel van, beetje overweldigend :) ...
Geen idee hoe up to date, maar ik heb mijzelf ook maar toegevoegd. Voeg mij gerust toe, al ben ik niet veel online. Laat staan dat de omgeving dan stil genoeg is om voicechat aan te zetten. :F

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Gusev schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:11:
Speel nu ook weer D2, echt top dat ze m ook voor de basis gratis hebben gemaakt. :)
Snap er ook niet veel van, doe een beetje missies en je krijgt nieuwe/sterkere wapens en gear.

Steam/Epic: Deurstopper

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:51
Deurstopper schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:55:
[...]

Speel nu ook weer D2, echt top dat ze m ook voor de basis gratis hebben gemaakt. :)
Snap er ook niet veel van, doe een beetje missies en je krijgt nieuwe/sterkere wapens en gear.
Chaotisch veel opties etc.. #dadia

• Gusev
Schmitzel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:09:
[...]

Haha zo herkenbaar :P . Het is ook wel een spel wat gigantisch is gegroeid in de afgelopen jaren.

• DutchHammer
  • Nu online

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Jammer dat Cyberpunk me niks lijkt.. Ben niet echt van het futuristische, al bevalt WD Legion me wel..

• Tenktenk
Schmitzel schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:09:
[...]

Zo herkenbaar en dan zit je opeens in een soort capture the flag game.. ziek groot level... Je wordt aan alle kanten gek gedraaid.. zit je daar braaf met je controller in de hand. Volgens mij gamen ook veel mensen met toetsenbord - muis.. dat is niet te doen met je controller.

• Safri7879
Vind persoonlijk Division 2 wat overzichtelijker dan Destiny 2

• versc049
Tenktenk schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:09:
[...]

Zo herkenbaar en dan zit je opeens in een soort capture the flag game.. ziek groot level... Je wordt aan alle kanten gek gedraaid.. zit je daar braaf met je controller in de hand. Volgens mij gamen ook veel mensen met toetsenbord - muis.. dat is niet te doen met je controller.
Dat is idd wel een dingetje. Jaren met toetsenbord en muis gespeeld...toen een hele tijd niet....en nu met een controller. Dat valt nog niet mee :F #dadia

• Safri7879
Nou ook voor een niet #dadia viel het niet mee

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-01 23:26
Ik wilde ook voor de Stadia Cyberpunk altijd gaan. Helaas zijn mijn stadia ervaringen matig.
, erg veel haperingen en audio dat niet synchroon loopt. Ben ik verwend dat ik geen haperingen mag verwachten? Dit gebeurd minstens 1x per minuut. Soms een hapering soms een bevriezing van een halve seconde.

Destiny 2 vanaf mijn wifi laptop gespeeld 2.4ghz, 65.53 Mbps, 25.0 Mbps up, ping 11 naar google

vanaf mijn nieuwe google pixel 4a ook veel haperingen.

5ghz Snelheid 141 Mbps down 24.6 Mbps up, ping 16 naar google servers

[ Voor 7% gewijzigd door VySio op 21-11-2020 00:17 ]

Pagina: 1 ... 61 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord