Weet ik niet meer...Ht87 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:52:
[...]
Moest lachen om de 'borrel'! Ook als reden aangeven bij t refunden?
Ik ben benieuwd of Ubisoft+ games ook gaan werken met family sharing. Dat is voor mij wel een deal breaker mocht dat niet zo zijn.
lol, klinkt als mijn gemiddelde game avond..barrymossel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:48:
voor mijn gevoel was het inderdaad stotterig. Had wel een borrel op, dus kan daaraan liggen.
edit:typo
[ Voor 21% gewijzigd door Schmitzel op 13-11-2020 09:54 ]
Voor de geïnteresseerden: Borderlands 3 is nu in de aanbieding voor €20. Bij mij staat de game echter niet onder het kopje 'aanbiedingen', maar in de lijst 'alle games'.
Er zijn wat (onbevestigde) geruchten dat Europa vanaf morgen ook in aanmerking komt voor gratis controllers wanneer je Youtube Premium hebt. Even in de gaten houden dus.
Nice! Ben benieuwd. Ook even opletten dat je waarschijnlijk niet nog Premium kunt nemen nadat de actie is ingegaan, om 'recht' te hebben op de actie. Voor de zekerheid heb ik m'n Premium Trial van 1 maand vorige week gestart. Zal wel niet meetellen, maar ach.KlaasjeNL schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:53:
Er zijn wat (onbevestigde) geruchten dat Europa vanaf morgen ook in aanmerking komt voor gratis controllers wanneer je Youtube Premium hebt. Even in de gaten houden dus.
Dus daarom is Youtube premium zo duur
(12 euro per maand voor Youtube vind ik best veel)
Spelen er ook mensen met andere controlers? Ik heb nog een Xbox controler liggen, in theorie moet ik die met een kabeltje van een paar euro van amazon ook kunnen aansluiten (kabeltje lijkt me niet zo erg, ik speel niet op mijn tv).
Spelen er ook mensen met andere controlers? Ik heb nog een Xbox controler liggen, in theorie moet ik die met een kabeltje van een paar euro van amazon ook kunnen aansluiten (kabeltje lijkt me niet zo erg, ik speel niet op mijn tv).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat is inclusief Youtube Music, een alternatief voor Spotify. Ik heb zelf Youtube Premium Family, 18 euro voor maximaal 6 personen.Marzman schreef op maandag 16 november 2020 @ 06:31:
Dus daarom is Youtube premium zo duur(12 euro per maand voor Youtube vind ik best veel)
@Marzman ik heb YouTube Premium met een VPN en betaalprofiel afgesloten in India voor een Family abonnement. EUR 2,22 is er deze maand afgeschreven. Wellicht het overwegen waard!
Ik betaal zelf ook 18 euro per maand voor YouTube familie. Mijn zoontje werd erg mopperig van reclame tussendoor dus is het wel waard..
Een extra controller zou wel een leuk kado zijn. Dan kan ik er 1 gewoon in de slaapkamer laten liggen.
Een extra controller zou wel een leuk kado zijn. Dan kan ik er 1 gewoon in de slaapkamer laten liggen.
Stadia / PSN : whenheco
Dan gaat de gratis controller actie waarschijnlijk niet mee werken.JDFS schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:05:
@Marzman ik heb YouTube Premium met een VPN en betaalprofiel afgesloten in India voor een Family abonnement. EUR 2,22 is er deze maand afgeschreven. Wellicht het overwegen waard!
Maar ik hoef geen Youtube Music, sowieso heb ik ook muziek in de normale Youtube. Ik zou alleen een paar euro over hebben om geen reclame te zien.Rob Voets schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:04:
[...]
Dat is inclusief Youtube Music, een alternatief voor Spotify. Ik heb zelf Youtube Premium Family, 18 euro voor maximaal 6 personen.
Tja, via India zou kunnen, maar dan moet ik nog een 3e Google account toevoegen. Ik heb al een Google Apps account en mijn Stadiaaccount waar games in zitten, daar ga ik geen gekke dingen mee doen
Als dat wel zo is 'Dus daarom is Youtube premium hier zo duur ;)'Dacuuu schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:36:
[...]
Dan gaat de gratis controller actie waarschijnlijk niet mee werken.
[ Voor 17% gewijzigd door Marzman op 16-11-2020 07:43 ]
/▌
Xbox controller werkt zonder problemen op een Windows laptop/pc. Ik speel met een DualShock3 en daarvoor is een tooltje nodig. Komt bij dat de meeste spellen het als een Xbox controller herkennen, dus de onscreen controller tips moet je dan even omnummeren in gedachte.Marzman schreef op maandag 16 november 2020 @ 06:31:
Dus daarom is Youtube premium zo duur(12 euro per maand voor Youtube vind ik best veel)
Ik heb inderdaad een nieuwe account aangemaakt voor YouTube Premium, ergens eind 2018. Begon toen wel weer van scratch om mijn Recommended te vullen en had toen het nieuwe account toegang gegeven tot de playlists van mijn hoofdaccount.Marzman schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:41:
[...]
Maar ik hoef geen Youtube Music, sowieso heb ik ook muziek in de normale Youtube. Ik zou alleen een paar euro over hebben om geen reclame te zien.
Tja, via India zou kunnen, maar dan moet ik nog een 3e Google account toevoegen. Ik heb al een Google Apps account en mijn Stadiaaccount waar games in zitten, daar ga ik geen gekke dingen mee doen
Inderdaad geen recht op de gratis controller lijkt me, maar het scheelt zeer veel geld met Nederland. Zo te zien al EUR 15 per maand, dan heb je die Stadia controller er in 4 maanden uit
Ik ben benieuwd of dit zo is. Vorige jaar had ik nog gratis een Nest Mini ontvangen. Iemand al enig idee of ze dit ook echt gaan doenKlaasjeNL schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:53:
Edit: link gevonden op het internet, maar hier staat dat 'we' er nog niet in aanmerking komen:
https://stadia.google.com/u/0/SdFGljSduV5z
[ Voor 13% gewijzigd door SinkerNL op 16-11-2020 10:26 ]
Vorig jaar zelfs 6 nest mini's met premium family 6 personen.SinkerNL schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:20:
[...]
Ik ben benieuwd of dit zo is. Vorige jaar had ik nog gratis een Nest Mini ontvangen. Iemand al enig idee of ze dit ook echt gaan doenHeel benieuwd!
Edit: link gevonden op het internet, maar hier staat dat 'we' er nog niet in aanmerking komen:
https://stadia.google.com/u/0/SdFGljSduV5z
Haha, ja ik ookRob Voets schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:32:
[...]
Vorig jaar zelfs 6 nest mini's met premium family 6 personen.
Krijg je daar een e-mail bericht van dat je in aanmerking komt?SinkerNL schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:34:
[...]
Haha, ja ik ookHoopte ook op 6 nieuwe Stadia controllers.
Of gewoon diverse nieuwpagina's in de gaten houden?
6 controllers zou wel overdreven zijn lol
Ik lees hier en daar dat het wel vereist is dat je al reeds een YouTube Premium abonnement had voor 6 november 2020. Dat was althans de voorwaarde in Amerika.KlaasjeNL schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:53:
Dat klopt en zal hier inderdaad ook wel zo zijn... mits we de actie hier ook krijgen. Tot nu toe blijft het stil. Inmiddels wel in Canada dezelfde actie en geruchten dat de actie naar o.a. Frankrijk, Duitsland en Spanje komt. Hoop toch niet dat we hier weer naast de pot pissen. Zoals we in NL bijvoorbeeld ook geen Pixel 5 of Nest Hub Max via Google zelf kunnen kopen.Gusev schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:35:
[...]
Ik lees hier en daar dat het wel vereist is dat je al reeds een YouTube Premium abonnement had voor 6 november 2020. Dat was althans de voorwaarde in Amerika.
Dit is een update op 9to5google van gisteren. Vooralsnog dus geen Nederland, maar we wachten af. Het artikel op 9to5google wordt steeds van updates voorzien en is hier te vinden: https://9to5google.com/20...-stadia-premiere-edition/Update 11/16 10:15am: Starting today, YouTube Premium subscribers in Canada, France, Germany, Italy, and Spain should be able to claim a free Stadia Premiere Edition bundle using the same promotional link below. Just like the previous iterations of this promo, you’ll want to claim as soon as possible as supplies will be limited.
Ik heb een gevraagd advertentie geplaatst op V&A. Mocht het zo ver zijn in Nederland en lukt het jullie om er een of meerdere te bemachtigen dan ben ik geïnteresseerd om een setje over te nemen. Ik ben zelf geen YouTube Premium subscriber helaas.
Dit heb ik ook weleens een tijdje gedaan, nog met Google Play Music. Wel grappig dat je dan als popiejopie aanbevelingen van die Bollywood muziek kreeg,JDFS schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:05:
In dat geval is Youtube Vanced voor op je Android telefoon en uBlock Origin plus SponsorBlock voor je desktop Chrome browser een prima alternatief.Marzman schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:41:
Maar ik hoef geen Youtube Music, sowieso heb ik ook muziek in de normale Youtube. Ik zou alleen een paar euro over hebben om geen reclame te zien.
Als dat wel zo is 'Dus daarom is Youtube premium hier zo duur ;)'
[ Voor 44% gewijzigd door xabre16v op 17-11-2020 10:39 ]
Ik had Google Stadia aan het begin geprobeerd op een Windows laptop icm Google Chrome en een DualShock 4 controller. Dit alles op een 5GHz WiFi verbinding, LAN gaat helaas niet. Ik had toen helaas niet zo'n fijne ervaring voornamelijk met audio.
De laatste paar dagen heb ik het nog eens geprobeerd met het gratis Pro abonnement op dezelfde opstelling, maar via Reddit kwam ik erachter dat het uitzetten van een Windows instelling de boel zo veel soepeler maakt (bij mij). Hopelijk maak ik er iemand anders blij mee:
Instellingen > Beeldscherm > onder kopje schaal en lay-out Geavanceerde schaalinstellingen > vinkje uitzetten bij "Windows apps laten verbeteren zodat deze geen wazig beeld geven".
Bron: https://www.reddit.com/r/...tifactinglag_issue_on_pc/
Op naar een Chromecast Ultra + LAN + Stadia controller en RDR2!
De laatste paar dagen heb ik het nog eens geprobeerd met het gratis Pro abonnement op dezelfde opstelling, maar via Reddit kwam ik erachter dat het uitzetten van een Windows instelling de boel zo veel soepeler maakt (bij mij). Hopelijk maak ik er iemand anders blij mee:
Instellingen > Beeldscherm > onder kopje schaal en lay-out Geavanceerde schaalinstellingen > vinkje uitzetten bij "Windows apps laten verbeteren zodat deze geen wazig beeld geven".
Bron: https://www.reddit.com/r/...tifactinglag_issue_on_pc/
Op naar een Chromecast Ultra + LAN + Stadia controller en RDR2!
Toch ook maar een premium YouTube genomen, is t niet voor de premier pakket, dan wel voor die gruwelijk irritante reclames continue op YouTube, ik ben precies de doelgroep vrees ik
Die reclames zijn volgens mij vooral toegenomen omdat Youtube een baan is voor steeds meer mensen. Een goedbetaalde baan voor de goedbezochte kanalen. Die zetten zelf die reclame in de videos.Ht87 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:31:
Toch ook maar een premium YouTube genomen, is t niet voor de premier pakket, dan wel voor die gruwelijk irritante reclames continue op YouTube, ik ben precies de doelgroep vrees ik
/▌
Mooi dat ik er dan vanaf ben! Ik cast YouTube op m'n nest hub als ik werk, gewone radio heeft minder reclame hoor haha! Nu nog goed stadia op een hub kunnen spelen en ik hoef m'n kantoor niet meer uitMarzman schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:33:
[...]
Die reclames zijn volgens mij vooral toegenomen omdat Youtube een baan is voor steeds meer mensen. Een goedbetaalde baan voor de goedbezochte kanalen. Die zetten zelf die reclame in de videos.
Wil wel graag overstappen op Youtube video. Maar heb geen zin om spotify en een youtube subscription tegelijk te hebben.. Hoe doen de meeste dat hier dan?
Ik heb het wel dubbel op dit moment. Nu YouTube Music een tijdje testen hoe het bevalt ten opzichte van Spotify. Nadeel is dat er nu meer leden aan mijn family abbo van Spotify zitten, dus kan niet in 1x opzeggen.Martiveen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:40:
Wil wel graag overstappen op Youtube video. Maar heb geen zin om spotify en een youtube subscription tegelijk te hebben.. Hoe doen de meeste dat hier dan?
En misschien nog wel groter nieuws, de basis versie van Destiny 2 is nu vanaf 19 november gratis voor iedereen, dus ook zonder pro subscription. Nice! Account aanmaken en spelen maar.
Link
Link
[ Voor 3% gewijzigd door bakkerjangert op 17-11-2020 18:29 ]
YouTube Music bevalt mij prima. Geen idee of er meer of minder muziek in zit dan in Spotify. Wat ik fijn vind is dat je van muziek ook direct de video kunt bekijken, indien beschikbaar.Martiveen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:40:
Als ik de reviews en vergelijkingen mag geloven, is de catalogus van Youtube Music zelfs een stuk uitgebreider. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het verschil nog niet heb gemerkt, en dat bedoel ik op een positieve manier. Ik heb Spotify dan ook opgezegd.Rob Voets schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:00:
[...]
YouTube Music bevalt mij prima. Geen idee of er meer of minder muziek in zit dan in Spotify. Wat ik fijn vind is dat je van muziek ook direct de video kunt bekijken, indien beschikbaar.
Reden voor de overstap was voornamelijk een combinatie van kleine kinderen die op telefoons en Chromebooks filmpjes kijken, maar niet.het geduld hebben de advertenties af te wachten en dus overal op zitten te drukken. En zelf vind ik het wegvallen van reclameblokken ook erg prettig.
Nog een voordeel is dat muziek een stuk sneller afspeelt op Home/Nest-apparaten dan bij Spotify, waar het laden van de app gewoon even duurde.
Maar er zijn ook zeker nadelen. De navigatie is aan te wennen, maar vond ik bij Spotify net wat prettiger. Al is dat een kwestie van smaak. Grootste nadeel is misschien wel het ontbreken van cross-fade waardoor je nummer dus niet naadloos in elkaar kan laten overlopen.
En dan nog een nadeel (waarvoor mogelijk een oplossing is die ik nog niet heb gevonden?) is de content die door iedereen kan worden geüpload. Zocht je op Spotify een bepaald nummer, dan vond je die nummers in de best mogelijke kwaliteit geüpload door uitgevers/platenmaatschappijen zelf. Op YT staat er veel meer rommel tussen van inferieure kwaliteit. Ik heb dus flink wat meer moeite om van bepaalde nummers de beste/officiële versie te vinden. En dat kom je dan ook vaak tegen bij afspeellijsten waar dan opeens een opname van een cassettebandje tussen lijkt te staan. Een filter op geverifieerde uploaders zou meer dan welkom zijn.
Eindelijk een gratis niet-pro spel!bakkerjangert schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:27:
En misschien nog wel groter nieuws, de basis versie van Destiny 2 is nu vanaf 19 november gratis voor iedereen, dus ook zonder pro subscription. Nice! Account aanmaken en spelen maar.
Link
Ben erg benieuwd of dit de userbase van stadia gaat vergroten.
Ik vind het verschil met Deezer Hifi goed merkbaar idd, maar niet genoeg om naast elkaar te gebruiken. Deezer gaat denk ik eruit.KlaasjeNL schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:09:
[...]
Als ik de reviews en vergelijkingen mag geloven, is de catalogus van Youtube Music zelfs een stuk uitgebreider. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het verschil nog niet heb gemerkt, en dat bedoel ik op een positieve manier. Ik heb Spotify dan ook opgezegd.
(...)
Maar er zijn ook zeker nadelen. De navigatie is aan te wennen, maar vond ik bij Spotify net wat prettiger. Al is dat een kwestie van smaak. Grootste nadeel is misschien wel het ontbreken van cross-fade waardoor je nummer dus niet naadloos in elkaar kan laten overlopen.
En dan nog een nadeel (waarvoor mogelijk een oplossing is die ik nog niet heb gevonden?) is de content die door iedereen kan worden geüpload. Zocht je op Spotify een bepaald nummer, dan vond je die nummers in de best mogelijke kwaliteit geüpload door uitgevers/platenmaatschappijen zelf. Op YT staat er veel meer rommel tussen van inferieure kwaliteit. Ik heb dus flink wat meer moeite om van bepaalde nummers de beste/officiële versie te vinden. En dat kom je dan ook vaak tegen bij afspeellijsten waar dan opeens een opname van een cassettebandje tussen lijkt te staan. Een filter op geverifieerde uploaders zou meer dan welkom zijn.
De inferieure nummers heb ik gelukkig nog niet gevonden. Ik hoop nog op integratie met Stadia en zo muziek luisteren tijdens t gamen? Net zoals ik op de PS4 deed met Spotify.
Heeft iemand van jullie toevallig getest of er een verschil in performance zit tussen Edge Chromium en Chrome?
Heb ook wel oren naar Youtube Premium gekregen. Wellicht hebben ze een leuke Black Friday sale
Weet iemand wanneer al die andere UBISOFT games naar Stadia komen?
De komende 1,5 maand als het goed is. Ubisoft+ releasen voor Stadia zonder die titels lijkt me onlogisch. En Ubisoft+ voor Stadia zou dit jaar beschikbaar zijn.Schmitzel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:40:
Weet iemand wanneer al die andere UBISOFT games naar Stadia komen?
Ubisoft+ voor Stadia wordt door Ubisoft zelf meer weggezet als extratje als ik hun aankondiging zo lees.
De service is cross-platform voor PC, Luna (Beta) en Stadia (Beta). De volledige library is op de PC beschikbaar. Alles wat ook op Stadia te spelen is is mooi meegenomen, maar dus geen noodzaak.
Ubisoft nieuwsbericht
De service is cross-platform voor PC, Luna (Beta) en Stadia (Beta). De volledige library is op de PC beschikbaar. Alles wat ook op Stadia te spelen is is mooi meegenomen, maar dus geen noodzaak.
Ubisoft nieuwsbericht
Jep, Origins en de andere titels zijn rated door ESRB wat inhoudt dat een release zeer snel volgt.barrymossel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:42:
[...]
De komende 1,5 maand als het goed is. Ubisoft+ releasen voor Stadia zonder die titels lijkt me onlogisch. En Ubisoft+ voor Stadia zou dit jaar beschikbaar zijn.
Ik denk dat ik Origins oppik tijdens de zeer waarschijnlijke gereduceerde prijs à la Far Cry, voor de meest uitgebreide editie - de Gold Edition als ik mij niet vergis.
Heb nu zo'n 60 uur in Valhalla zitten en vind deze versie van AC leuker dan Odyssey. Zoals ik van reddit begrijp, zit hetzelfde team van Origins achter Valhalla - een ander team dan Odyssey. Beetje hoe dat vroeger met Call of Duty ook ging. Ik verwacht daarom dat Origins lijkt op Valhalla, al dan niet minder verfijnd. Ook kan ik niet wachten om het heerlijke Egypte te verkennen.
Dat is wel interessant. Ik vond de setting van Odyssey heel tof, maar qua progressie in het spel schiet ik niet zo veel op. Het is gewoon erg veel wat er te doen is. Op youtube beelden gezien van de combat in Valhalla en dat ziet er tof uit.JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:32:
[...]
Heb nu zo'n 60 uur in Valhalla zitten en vind deze versie van AC leuker dan Odyssey. Zoals ik van reddit begrijp, zit hetzelfde team van Origins achter Valhalla - een ander team dan Odyssey. Beetje hoe dat vroeger met Call of Duty ook ging. Ik verwacht daarom dat Origins lijkt op Valhalla, al dan niet minder verfijnd. Ook kan ik niet wachten om het heerlijke Egypte te verkennen.
Ik ga zeker Origins en Valhalla nog kopen, maar even afwachten totdat ik er voldoende tijd voor heb.
Met kerst zowiezo lekker thuis blijven
Klopt, het is zeker niet de volledige library, maar ze zetten zich wel goed te kakken als de aangekondigde (oude) games niet beschikbaar zijn. Anders hadden ze gewoon 10 nov Ubisoft+ voor Stadia beschikbaar kunnen maken...bakkerjangert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:24:
Ubisoft+ voor Stadia wordt door Ubisoft zelf meer weggezet als extratje als ik hun aankondiging zo lees.
Ubisoft nieuwsbericht
Schokkend overigens dat op de frontpage bij de beschrijving van cyberpunk geen stadia genoemd wordt, dat is toch wel een pr dingetje wat niet helemaal lekker lijkt te lopen rondom Stadia. Ik hoop zo dat de performance van cyberpunk op grafisch gebied bij stadia hoogwaardig is!
@Ht87 reken er maar niet op - ik denk medium tot low graphics om 60 fps te handhaven. Ik hoop vanuit het diepste van mijn hart dat ik er faliekant naast zit en 60 fps mèt goede graphics tentoon worden gesteld (looking at you Ubisoft).
De volgende Ubisoft games komen naar Stadia: https://stadiasource.com/...t-Titles-Headed-to-Stadia. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het te maken heeft met Vulkan run time (die daarop draaien komen naar Stadia).
En vooral ook weer die reacties van "Stadia is dood!", tuurlijk joh... Nou voorlopig zet Google zich er echt flink op in, en dat is tof om te zien!Ht87 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:10:
Schokkend overigens dat op de frontpage bij de beschrijving van cyberpunk geen stadia genoemd wordt, dat is toch wel een pr dingetje wat niet helemaal lekker lijkt te lopen rondom Stadia. Ik hoop zo dat de performance van cyberpunk op grafisch gebied bij stadia hoogwaardig is!
Ik verwacht er juist best veel van. Als je ziet dat Stadia op de next-gen consoles ook later pas een update gaat krijgen, verwacht ik dat de Stadia-versie heel goed gaat meekomen met de current-gen console-versies en richting een pc op medium tot high gaat.JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:31:
@Ht87 reken er maar niet op - ik denk medium tot low graphics om 60 fps te handhaven. Ik hoop vanuit het diepste van mijn hart dat ik er faliekant naast zit en 60 fps mèt goede graphics tentoon worden gesteld (looking at you Ubisoft).
Overigens zag ik op het forum dat er nog geen melding was gemaakt van het ontbreken van Stadia in het Cyberpunk-artikel, dus bij deze even gedaan.
https://gathering.tweaker...message/64775606#64775606
En Stadia is toegevoegd.
Goed punt ook van de redactie dat we nieuws dat we in dit topic delen ook onder de aandacht brengen bij de redactie.
En Stadia is toegevoegd.
Goed punt ook van de redactie dat we nieuws dat we in dit topic delen ook onder de aandacht brengen bij de redactie.
Top! Ik had m ook doorgegeven haha!KlaasjeNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:33:
https://gathering.tweaker...message/64775606#64775606
En Stadia is toegevoegd.![]()
Ik heb een tip ingezonden over de demo van Immortals Fenyx Rising die nu gratis voor alles en iedereen uit te proberen is.
We gaan ze gewoon vol spammen met stadia nieuws haha, morgen ook even spammen dat Destiny 2 gratis is voor iedereen?
@RoFlame Ik hoop echt dat er morgen iets leuks in petto ligt. Een jaar Stadia, wauw dat is snel gegaan. In de tussentijd mijn PS4 Pro verkocht en een Wasabi controller gekocht.
Here's to the future!
Here's to the future!
Wel mooi om te zien dat we netjes de argumenten kunnen weerleggen in de reacties. Ik blijf het vreemd vinden dat de Tweakers community sceptisch is over zo'n vette technische ontwikkeling. Dit wil je toch als gamer en techliefhebber proberen?
Ik denk dat het voornaamste bij hun is: GoogleHt87 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:56:
Wel mooi om te zien dat we netjes de argumenten kunnen weerleggen in de reacties. Ik blijf het vreemd vinden dat de Tweakers community sceptisch is over zo'n vette technische ontwikkeling. Dit wil je toch als gamer en techliefhebber proberen?
Zou niet weten wat een andere reden is om er zo op te flamen en het geen kans te geven? Wat je zegt, als gamer en techliefhebber wilde ik het graag proberen en het beviel gelijk zo goed dat het mijn manier van gamen is... Ik denk dat als meer mensen het ontdekken dat het echt nog wel een stuk groter kan worden.
Wij zijn toch ook de community. 😏Ht87 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:56:
Ik blijf het vreemd vinden dat de Tweakers community sceptisch is over zo'n vette technische ontwikkeling.
Ja true, maar ik had verwacht dat de overgrote meerderheid dit zou delen haha
Inderdaad een afkeer tegen Google en er zal een heel stuk oorsprong can Tweakers in zitten. Van oudsher is het niet zo mainstream als het nu is, maar de oude garde is er nog wel en gelijkgestemden worden ook nog aangetrokken: echte tweakers. Mensen die graag zelf o.a. pc's bouwen en tweaken en zaken in eigen beheer houden. Mensen die meer dan gemiddeld bezig zijn met privacy. En dan heb je alle ingrediënten om een afkeer te hebben van een dienst die tweaken onmogelijk maakt van een bedrijf dat op het gebied van privacy discutabel is.RoFlame schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:59:
[...]
Ik denk dat het voornaamste bij hun is: Google
Zou niet weten wat een andere reden is om er zo op te flamen en het geen kans te geven? Wat je zegt, als gamer en techliefhebber wilde ik het graag proberen en het beviel gelijk zo goed dat het mijn manier van gamen is... Ik denk dat als meer mensen het ontdekken dat het echt nog wel een stuk groter kan worden.
Aan de andere kant van het spectrum heb je dan de console-gamers die vaak een sterke voorkeur voor een bepaalde console hebben en alle alternatieven afzeiken.
En dan heb je mij/ons, een stuk gematigder. We willen gewoon een spelletje spelen, staan open voor nieuwe dingen, hebben vaak een gezin en daardoor weinig tijd en zoeken gewoon gemak zonder grote investeringen.
Dat gezegd hebbende ben ik ervan overtuigd dat Stadia kwalitatief genoeg biedt om hardcore gamers te trekken, mits het aantal games flink wordt/is uitgebreid. Voor mij is dat aanbod meer dan voldoende, maar ik kan mij voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt.
19 november was de oorspronkelijke releasedatum van Cyberpunk. Mooi moment om bijvoorbeeld een korte gameplaydemo op Stadia te gooien.JDFS schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:43:
@RoFlame Ik hoop echt dat er morgen iets leuks in petto ligt. Een jaar Stadia, wauw dat is snel gegaan. In de tussentijd mijn PS4 Pro verkocht en een Wasabi controller gekocht.
Here's to the future!
Stadia relase date was overigens ook 19 november 2019. Inmiddels zijn we dus alweer een jaar live!KlaasjeNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:04:
[...]
19 november was de oorspronkelijke releasedatum van Cyberpunk. Mooi moment om bijvoorbeeld een korte gameplaydemo op Stadia te gooien.
Aan de “tone of voice” en behulpzaamheid in dit topic uhh deze community merk ik dat er een fijne volwassen sfeer hangt. Ga zo door! Ik kan niet beloven dat ik bij Stadia blijf, maar cloud gaming gaat het wel worden voor mij!
Zo, dat zou echt een extreme stunt zijn. Ik vrees dat t gewoon wachten tot december wordt, maar hopen magKlaasjeNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:04:
[...]
19 november was de oorspronkelijke releasedatum van Cyberpunk. Mooi moment om bijvoorbeeld een korte gameplaydemo op Stadia te gooien.
Ik geloof dat er ook maar weinigen in deze community zijn die kunnen beloven om bij Stadia te blijven. Hardcore fanboys heb je hier niet echt. Zoals je zegt is de sfeer volwassen wat voornamelijk zal komen doordat de gebruikers veelal volwassen zijn en gewoon rationeel kiezen voor een platform dat bevalt. Als bijvoorbeeld Game Pass net zo goed of beter gaat werken dan Stadia met een beter aanbod tegen vergelijkbare of lagere prijzen stap ik gewoon over.Gusev schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:50:
[...]
Aan de “tone of voice” en behulpzaamheid in dit topic uhh deze community merk ik dat er een fijne volwassen sfeer hangt. Ga zo door! Ik kan niet beloven dat ik bij Stadia blijf, maar cloud gaming gaat het wel worden voor mij!
Het is wel grappig om te zien dat Reddit bijvoorbeeld ook een Dadia-groep heeft met gamende vaders die voor Stadia kiezen. En ook op andere fora en in bijvoorbeeld Facebookgroepen is de sfeer altijd heel gemoedelijk.
Ik weet niet of ik nog ooit weg kom van Stadia 😅. Ik ben wel zwaar verslaafd aan elke maand nieuwe games claimen (en veel ook!) Afgelopen jaar echt enorm genoten, zo veel gebeurd, niet alleen nieuwe games, maar ook het platform en de kleine cadeautjes zoals een 10 euro gift card of gratis demo's enz maken het een soort van mega zelfverwen gevoel.KlaasjeNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:52:
[...]
Ik geloof dat er ook maar weinigen in deze community zijn die kunnen beloven om bij Stadia te blijven. Hardcore fanboys heb je hier niet echt. Zoals je zegt is de sfeer volwassen wat voornamelijk zal komen doordat de gebruikers veelal volwassen zijn en gewoon rationeel kiezen voor een platform dat bevalt. Als bijvoorbeeld Game Pass net zo goed of beter gaat werken dan Stadia met een beter aanbod tegen vergelijkbare of lagere prijzen stap ik gewoon over.
Het is wel grappig om te zien dat Reddit bijvoorbeeld ook een Dadia-groep heeft met gamende vaders die voor Stadia kiezen. En ook op andere fora en in bijvoorbeeld Facebookgroepen is de sfeer altijd heel gemoedelijk.
DadiaKlaasjeNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:52:
[...]
t Reddit bijvoorbeeld ook een Dadia-groep heeft met gamende vaders die voor Stadia kiezen.
+1
Leest op het Stadia blog dat je nog tot vandaag Destiny 2 als Pro subscriber moet claimen voordat deze F2P wordt.
1. Start browser op
2. Klikt op Winkel
3. Klikt op Alles weergeven onder categorie Stadia Pro games
4. Klikt op Destiny 2
5. Klikt op Claimen
6. Klikt op de Play button
7. Game on!
Voor de scherpe kijker er missen een paar niet essentiële stappen voor Stadia zoals downloaden(?), installeren(?) en updaten(?)
.
Dit is voor iemand die weinig tijd heeft om te gamen inderdaad
...
1. Start browser op
2. Klikt op Winkel
3. Klikt op Alles weergeven onder categorie Stadia Pro games
4. Klikt op Destiny 2
5. Klikt op Claimen
6. Klikt op de Play button
7. Game on!
Voor de scherpe kijker er missen een paar niet essentiële stappen voor Stadia zoals downloaden(?), installeren(?) en updaten(?)
Dit is voor iemand die weinig tijd heeft om te gamen inderdaad
[ Voor 5% gewijzigd door Gusev op 19-11-2020 09:18 ]
Heeft iemand anders Hotline Miami ook gespeeld?
Ligt het aan mij of is de gameplay echte rete-snel..
iig te snel voor mij als Dadia.. Game is voor mij haast onspeelbaar
[ Voor 4% gewijzigd door Schmitzel op 19-11-2020 10:03 ]
Alles hier in huis is Google. Ik heb twee setjes gekocht. Amazon vindt Nederland niet belangrijk genoeg (al heeft Google daar ook wel eens last van). Geforce Now is niet plug & play op de TV. Consoles zal ik niet aanschaffen.KlaasjeNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:52:
[...]
Ik geloof dat er ook maar weinigen in deze community zijn die kunnen beloven om bij Stadia te blijven. Hardcore fanboys heb je hier niet echt. Zoals je zegt is de sfeer volwassen wat voornamelijk zal komen doordat de gebruikers veelal volwassen zijn en gewoon rationeel kiezen voor een platform dat bevalt. Als bijvoorbeeld Game Pass net zo goed of beter gaat werken dan Stadia met een beter aanbod tegen vergelijkbare of lagere prijzen stap ik gewoon over.
Ik vermoed dat ik gewoon bij Stadia blijf, zolang ze genoeg nieuwe AAA titels blijven leveren (en genoeg is voor mij als Dadia niet heel erg veel). Gewoon lekker controller aan en op een TV een uurtje of wat gamen.
@barrymossel ik dan geen Dadia, maar wel een zeer casuale gamer, eind 20, die simpelweg geen opstijgende console meer wil in de woonkamer. Zolang AAA titels inderdaad blijven uitkomen, vind ik het allemaal best. Waarschijnlijk komt GTA 6 ook 'gewoon' uit op Stadia, gezien Rockstar RDR2 ook naar Stadia heeft gebracht.
Nog nooit The Witcher (3) gespeeld, maar omdat CD Projekt Red ook invested is in Stadia, hoop ik dat die game er ook ooit op komt en wellicht hun nieuwste IP ook.
Als ik sporadisch game met vrienden: binnenkort komt FIFA uit dus dan kunnen we daar mooi weer van profiteren.
Ook moet ik zeggen dat ik de controller echt heel ideaal vindt: Xbox vormfactor met PlayStation positionering. Best of both worlds
Ook ik ben benieuwd wanneer Luna uitkomt, dat erbij proberen kan geen kwaad.
Nog nooit The Witcher (3) gespeeld, maar omdat CD Projekt Red ook invested is in Stadia, hoop ik dat die game er ook ooit op komt en wellicht hun nieuwste IP ook.
Als ik sporadisch game met vrienden: binnenkort komt FIFA uit dus dan kunnen we daar mooi weer van profiteren.
Ook moet ik zeggen dat ik de controller echt heel ideaal vindt: Xbox vormfactor met PlayStation positionering. Best of both worlds
Als de grote devs hun games niet (meer) op Stadia gaan uitbrengen, dan hang ik de controllers wel aan de wilgen. Maar aangezien cloud gaming volgens mij wel de toekomst gaat zijn en Stadia gewoonweg goed werkt, vermoed ik dat dat niet gaat gebeuren.JDFS schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:38:
@barrymossel ik dan geen Dadia, maar wel een zeer casuale gamer, eind 20, die simpelweg geen opstijgende console meer wil in de woonkamer. Zolang AAA titels inderdaad blijven uitkomen, vind ik het allemaal best. Waarschijnlijk komt GTA 6 ook 'gewoon' uit op Stadia, gezien Rockstar RDR2 ook naar Stadia heeft gebracht.
Luna vind ik potentieel interessant, maar ik ga er niet in investeren zolang Stadia naar behoren blijft werken. Een beetje Google Home vs Alexa: precies hetzelfde. Al is het betaalmodel wat anders, maar dat kan mij persoonlijk weinig boeien. Ik heb nu gekozen voor Stadia (en Google Home) en daar ook in geïnvesteerd, dus daar blijf ik dan ook bij.
Als Luna overigens direct op mijn TV (of Chromecast) zou werken met Stadia controller, dan zou ik het nog wel eens willen testen. Maar dat gaat niet gebeuren. Hardware ga ik in ieder geval er niet voor aanschaffen...
Een bluetoothcontroller zal nog wel kunnen gaan werken op de nieuwe Google TV/Chromecast voor apps voor Stadia en Luna (en Gforce Now).
[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 19-11-2020 11:02 ]
/▌
Hier ook alles van Google hoor. Van een Pixel-telefoon tot Home en Nest Mini's tot een Nest Thermostaat tot 2 Hubs tot een Hub Max tot een Nest Hello. Ik zal dan ook niet zomaar overstappen, maar dat is vooral omdat het allemaal prima werkt en Stadia voor mij meer dan voldoet. Ik speel nu bijvoorbeeld eindelijk de Tomb Raider games eens uit die al jaren op mijn lijstje stonden.barrymossel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:30:
[...]
Alles hier in huis is Google. Ik heb twee setjes gekocht. Amazon vindt Nederland niet belangrijk genoeg (al heeft Google daar ook wel eens last van). Geforce Now is niet plug & play op de TV. Consoles zal ik niet aanschaffen.
Ik vermoed dat ik gewoon bij Stadia blijf, zolang ze genoeg nieuwe AAA titels blijven leveren (en genoeg is voor mij als Dadia niet heel erg veel). Gewoon lekker controller aan en op een TV een uurtje of wat gamen.
Maar aan de andere kant is er ook nauwelijks een investering bij Stadia. Als Google de stekker eruit trekt, is dat geen ramp. De CCU is nog gewoon te gebruiken voor andere diensten en de controllers zijn gewoon als USB-controller te gebruiken. Mogelijk stap ik over als er een dienst is die minstens zo goed werkt tegen een lagere prijs. Voor het aanbod aan games is een overstap voor mij niet direct aan de orde. Overigens is de integratie van Stadia met Home op dit moment nog nihil, dus daarvoor hoef ik de overstap ook niet laten.
Maar nogmaals: Stadia werkt perfect en voldoet voor mij op alle vlakken, dus ik blijf wel. #Dadia
Gaat dat ook een nieuwe movement worden, mensen die op stadia blijven. #staydia?
Waar ik zelf nog op hoop is VR via Stadia. Het lijkt me superinteressant, maar voor goede VR heb je ook een goede PC nodig. Als 'Dadia' heb ik daar dus helemaal geen zin in 
Je hebt wel de Quest als standalone, maar dit is dan weer gelinkt met Facebook...
Ik weet niet of het technisch uberhaupt mogelijk is, maar zodra dat komt (en goed werkt) koop ik het blind
Je hebt wel de Quest als standalone, maar dit is dan weer gelinkt met Facebook...
Ik weet niet of het technisch uberhaupt mogelijk is, maar zodra dat komt (en goed werkt) koop ik het blind
Het is een beetje zoals met de mobiel.. "Waarvoor is dat nou nodig?" of met Google Home en co: "Gebruikt toch niemand" terwijl meer en meer mensen het aanschaffen.Ht87 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:24:
[...]
Ja true, maar ik had verwacht dat de overgrote meerderheid dit zou delen haha
Plus dat de community niet verder kijkt dan graphics alleen... Maar gemak en de casual gamers vergeten.. Kijk eens naar de Switch die ook al een stuk gemak gaf dat je kon spelen waar je maar wilde.. Ze hadden daar van kunnen leren.. Maar nee ze denken alleen in Graphics en andere technische termen.
Overigens zit het met graphics ook gewoon meer dan goed bij Stadia.
VR lijkt me vooral een gimmick. Zou het van harte een keer willen uitproberen, maar echt praktisch is het mijn inziens niet echt. Ook de aanschaf van de apparatuur lijkt me voor de casual gamer niet interessant. Dus op korte termijn zie ik dit niet gebeuren.kepler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:25:
Waar ik zelf nog op hoop is VR via Stadia. Het lijkt me superinteressant, maar voor goede VR heb je ook een goede PC nodig. Als 'Dadia' heb ik daar dus helemaal geen zin in
Aan de andere kant is VR gaming ook binnen de PC wereld een niche lijkt me. Dus zodra de userbase van cloud gaming (welke aanbieder dan ook) groot genoeg is, kan het zomaar dat bepaalde partijen hier instappen...
Enne, dromen mag...
Ik ben een paar keer naar een VR-arcade hal geweest en ik vond het superleuk. Niet alleen in die grote ruimte (want dat gaat thuis niet natuurlijkbarrymossel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:35:
[...]
VR lijkt me vooral een gimmick. Zou het van harte een keer willen uitproberen, maar echt praktisch is het mijn inziens niet echt. Ook de aanschaf van de apparatuur lijkt me voor de casual gamer niet interessant. Dus op korte termijn zie ik dit niet gebeuren.
Aan de andere kant is VR gaming ook binnen de PC wereld een niche lijkt me. Dus zodra de userbase van cloud gaming (welke aanbieder dan ook) groot genoeg is, kan het zomaar dat bepaalde partijen hier instappen...
Enne, dromen mag...
Het is naar mijn idee juist heel erg geschikt om even een half uurtje een VR-game/spelletje te spelen, dus wat dat betreft prima voor de casual gamer. Alleen de prijs is zeker nog een issue, maar dat zal de komende jaren rap dalen.
Als dan Stadia (Google) een betaalbare standalone VR-headset kan aanbieden, waarbij alle games/applicaties draaien op Stadia. Daar zou ik als Dadia makkelijk 500 euro voor neerleggen.
Als 'Dadia' heb ik wel het geld en dus niet de tijd om veel te gamen (en zeker niet om een game PC voor VR in elkaar te zetten en te onderhouden).
Ik sta er ook wel voor open en vond de PSVR ook geweldig werken op mijn PS4 Pro. Grootste uitdaging zal de latency zijn. Die moet zo laag mogelijk zijn en dat is met cloud gaming nog wel een dingetje. Bij een reguliere game merk ik geen verschil met een console, maar als je kotsmisselijk wordt doordat het beeld van een headset ongemerkt een fractie achterloopt op jouw bewegingen, wordt het een ander verhaal.kepler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:25:
Dat gezegd hebbende: Als het mogelijk is om de latency zo laag te houden dat je er niet misselijk van wordt (of wellicht weet Google iets anders te bedenken om dit probleem op te lossen), dan is Stadia of cloud gaming in het algemeen bij uitstek het platform voor VR-games. Je hebt immers een headset met enkel wat sensoren en een scherm nodig en hoeft niet met een kabel verbonden te zijn met een console of pc. Zolang je binnen het bereik van je wifi-netwerk blijft, kun je vrij gamen.
Als ik een race-game zonder problemen kan spelen, dan zit het met de latency wel goed lijkt me. Of moet die voor VR nog beter zijn? (en dan neem ik aan vooral de sensor-input)KlaasjeNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:17:
[...]
Ik sta er ook wel voor open en vond de PSVR ook geweldig werken op mijn PS4 Pro. Grootste uitdaging zal de latency zijn. Die moet zo laag mogelijk zijn en dat is met cloud gaming nog wel een dingetje. Bij een reguliere game merk ik geen verschil met een console, maar als je kotsmisselijk wordt doordat het beeld van een headset ongemerkt een fractie achterloopt op jouw bewegingen, wordt het een ander verhaal.
Dat gezegd hebbende: Als het mogelijk is om de latency zo laag te houden dat je er niet misselijk van wordt (of wellicht weet Google iets anders te bedenken om dit probleem op te lossen), dan is Stadia of cloud gaming in het algemeen bij uitstek het platform voor VR-games. Je hebt immers een headset met enkel wat sensoren en een scherm nodig en hoeft niet met een kabel verbonden te zijn met een console of pc. Zolang je binnen het bereik van je wifi-netwerk blijft, kun je vrij gamen.
Volgens mij staat dat los van elkaar. Bij een race-game kun je je voorbereiden op latency door eerder te reageren. In VR is je brein met een dusdanige mind-fuck bezig dat ik betwijfel in hoeverre het mogelijk is om je aan te passen aan de vertraging.kepler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:29:
[...]
Als ik een race-game zonder problemen kan spelen, dan zit het met de latency wel goed lijkt me. Of moet die voor VR nog beter zijn? (en dan neem ik aan vooral de sensor-input)
O.a. worden enkele factoren van motion sickness door VR uitgelegd:
https://virtualspeech.com...%20isn't%20quite%20right.
Ook ik als Dadia heb niet direct de behoefte om stadia te verlaten (#staydia, mooi!)
Maar als ik t doe, dan wordt t de Xbox series X omdat Microsoft dezelfde zoektocht is begonnen naar streamgaming. Stadia is veel verder, maar Microsoft heeft wel de resources om daar ook te komen. Het enige pluspunt bij PS5 vind ik die controller met de nieuwe opties. Als gadget liefhebber trekt me dat wel... Maar goed, in december word ik weer vader, tegen de tijd dat ik weer fit genoeg ben om te gamen en ik weer slaap heb kan ik mooi zien welke gaming variant zich komende maanden gaat bewijzen! Ik wil iig cyberpunk spelen straks!
- edit: typo -
Maar als ik t doe, dan wordt t de Xbox series X omdat Microsoft dezelfde zoektocht is begonnen naar streamgaming. Stadia is veel verder, maar Microsoft heeft wel de resources om daar ook te komen. Het enige pluspunt bij PS5 vind ik die controller met de nieuwe opties. Als gadget liefhebber trekt me dat wel... Maar goed, in december word ik weer vader, tegen de tijd dat ik weer fit genoeg ben om te gamen en ik weer slaap heb kan ik mooi zien welke gaming variant zich komende maanden gaat bewijzen! Ik wil iig cyberpunk spelen straks!
- edit: typo -
Nee nog niet, leek me eigenlijk wel grappige game voor tussendoor, ik vermoedde dat deze nog wel eens een pro-game kon worden...Schmitzel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:03:
Hoe is de gameplay op YouTube in vergelijking wat jij op je beeld krijgt?
Ah ja, daar hebben ze het over een optimale latency van 13ms. Wat ik snel kan vinden zit je met Stadia op 100-150ms, dus dat wordt nog een uitdaging.KlaasjeNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:44:
[...]
Volgens mij staat dat los van elkaar. Bij een race-game kun je je voorbereiden op latency door eerder te reageren. In VR is je brein met een dusdanige mind-fuck bezig dat ik betwijfel in hoeverre het mogelijk is om je aan te passen aan de vertraging.
O.a. worden enkele factoren van motion sickness door VR uitgelegd:
https://virtualspeech.com...%20isn't%20quite%20right.
Tegelijkertijd kan je ook een deel lokaal verwerken. Dus misschien dat Stadia een 360-graden beeld kan versturen, en het bewegen met je hoofd dan lokaal in de bril zelf wordt verwerkt. De input-lag betreft lopen ed kan volgens mij wel prima met die 150ms latency.
Maar goed, ik werk niet bij Google
360 graden renderen kost wel echt heel veel performance, en je moet niet vergeten dat het nog voor 2 ogen is ook vanwege 3d... Denk niet eens dat dat gaat werken dan...kepler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:31:
[...]
Ah ja, daar hebben ze het over een optimale latency van 13ms. Wat ik snel kan vinden zit je met Stadia op 100-150ms, dus dat wordt nog een uitdaging.
Tegelijkertijd kan je ook een deel lokaal verwerken. Dus misschien dat Stadia een 360-graden beeld kan versturen, en het bewegen met je hoofd dan lokaal in de bril zelf wordt verwerkt. De input-lag betreft lopen ed kan volgens mij wel prima met die 150ms latency.
Maar goed, ik werk niet bij Google
Goed punt, maar in principe kan je daar ook weer slim mee om gaan. Beweging van je hoofd is in zekere mate te voorspellen, en zou je bv maar een halve bol hoeven renderen oid.RoFlame schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:39:
[...]
360 graden renderen kost wel echt heel veel performance, en je moet niet vergeten dat het nog voor 2 ogen is ook vanwege 3d... Denk niet eens dat dat gaat werken dan...
Niks is onmogelijk, als je maar genoeg geld hebt
Ik weet niet wat jij rete-snel vindt, maar ik heb Hotline Miami op de PS4 gehad en de snelheid ligt inderdaad erg hoog. Hoger dan bij bijvoorbeeld de "oude" GTA.Schmitzel schreef op donderdag 19 november 2020 @ 10:03:
Dat zou nog eens een stunt zijn als dit waar is. Heb je de redactie al getipt? In feite krijg je Cyberpunk en een controller dus gratis bij aanschaf van een Chromecast Ultra. Als ze dit werkelijk doen, moeten ze eigenlijk zorgen dat de controllers ook een of andere Cyberpunk-opdruk krijgen.
Nee andersom, het gerucht is dat je de Premiere Edition (Controller + Chromecast Ultra) er gratis bij krijgt als je Cyberpunk pre-ordered. Je koopt nog steeds alleen het spel (59.99) en niet de Chromecast Ultra (79.00).KlaasjeNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:33:
[...]
Dat zou nog eens een stunt zijn als dit waar is. Heb je de redactie al getipt? In feite krijg je Cyberpunk en een controller dus gratis bij aanschaf van een Chromecast Ultra. Als ze dit werkelijk doen, moeten ze eigenlijk zorgen dat de controllers ook een of andere Cyberpunk-opdruk krijgen.
Zie deze link voor de actie
https://support.google.com/stadia/answer/10177658?hl=nl
[ Voor 48% gewijzigd door swv op 19-11-2020 18:05 ]
Nu officieel, zou wel leuk zijn als dit op de frontpage komt! Wie tiptKlaasjeNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:33:
[...]
Ik wilde Cyberpunk eigenlijk spelen op de Xbox Series X maar op deze manier heb ik wel oren naar Stadia. Doen ze slim!
Wow, dat is dik! Toch maar ff preorderen dan!!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
En er wordt kennelijk een iOS Stadia webapp versie publiekelijk getest!
https://www.rtlnieuws.nl/...-controller-bij-cyberpunk
https://www.rtlnieuws.nl/...-controller-bij-cyberpunk
Iedereen toch?Pukson schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:10:
[...]
Nu officieel, zou wel leuk zijn als dit op de frontpage komt! Wie tipt
Edit: mocht iemand anders het nog niet hebben gedaan, ik heb het nieuws nu getipt met credits voor de poster hier.
Er worden hier regelmatig nieuwtjes geplaatst die we op de frondpage niet terugzien, dus wellicht is het handig om dan ook meteen even de redactie te tippen. Duurt niet langer dan een minuut.
[ Voor 34% gewijzigd door KlaasjeNL op 19-11-2020 19:04 ]
Ook juist gereserveerd, hoe weet ik nu dat ik de chromecast en controller krijg? 😋
Electronaut schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:04:
Ook juist gereserveerd, hoe weet ik nu dat ik de chromecast en controller krijg? 😋
Ook de stap maar gezet, hoop dat die codes wel iets eerder komen, zodat je de controller rond release hebt.De inwisselcode voor een Stadia Premiere Edition die moet worden gebruikt in de Google Store, wordt uiterlijk 16 januari 2021 om 00:59 uur CET naar het e-mailadres gestuurd dat is gekoppeld aan uw Stadia-account en moet uiterlijk 1 februari 2021 om 00:59 uur CET worden ingewisseld. U moet bij het betalen een geldige betaalmethode hebben of toevoegen. Afhankelijk van de door u geselecteerde verzendmethode worden er mogelijk geen kosten in rekening gebracht.
Mag ik dit combineren met de 10 euro korting op mijn eerste game als Pro subscriber?swv schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:04:
Zie deze link voor de actie
Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/701aPjpNl7tw6AOnCTKJLjxN.jpg?f=fotoalbum_large)