• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:21
Richten ging in RDR2 niet heel lekker met m'n tweede controller. Ik dacht dat het aan het spel zelf lag. De ene keer geen lock op een tegenstander, de andere keer bleef Arthur richten. Tot ik ineens niet meer op iemand kon focussen om ermee te praten. Wat blijkt? Schijnt vaker voor te komen.
Even chat aangeslingerd en binnen een minuut of tien de toezegging dat ze de controller gaan vervangen. Dat doen ze dan weer erg goed.

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-11-2025
barrymossel schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:34:
Richten ging in RDR2 niet heel lekker met m'n tweede controller. Ik dacht dat het aan het spel zelf lag. De ene keer geen lock op een tegenstander, de andere keer bleef Arthur richten. Tot ik ineens niet meer op iemand kon focussen om ermee te praten. Wat blijkt? Schijnt vaker voor te komen.
Even chat aangeslingerd en binnen een minuut of tien de toezegging dat ze de controller gaan vervangen. Dat doen ze dan weer erg goed.
Dus toch een controller defect? Gelukkig heb je er 2, maar wel een gedoe. Ik heb ook wel eens issues met de controller gehad, maar dan was de verbinding niet goed (vertraging in input etc). Wel lekker dat ze niet moeilijk doen, of dat je eerst een troubleshooting guide van tig pagina's moet doorlopen.

Stadia / PSN : whenheco

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Ik vind wel dat de achterste trigger (L2/R2) als je die helemaal indrukt, vrij makkelijk naar links en rechts te duwen is. Is dat bij jullie ook? Hij zit wel vast, maar voelt niet heel degelijk.
Wat verwachten we van de Pro Games van november? Als het goed is worden ze vanavond 18.00 uur bekend gemaakt. Ik denk zelfs dat Outcasters en Doom 2016 een goede kans maken.

• barrymossel
madcon schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 16:49:
[...]

Dus toch een controller defect? Gelukkig heb je er 2, maar wel een gedoe. Ik heb ook wel eens issues met de controller gehad, maar dan was de verbinding niet goed (vertraging in input etc). Wel lekker dat ze niet moeilijk doen, of dat je eerst een troubleshooting guide van tig pagina's moet doorlopen.
Tsja, het is een bekend probleem (op Reddit tenminste). Schijnbaar is een rubbertje onder de L2 trigger bij sommige oudere controllers verkeerd om geplakt. De mijne is van 09/2019 (staat op de doos). Het is zelf te verhelpen, maar nogal ik heb weinig zin om de controller (die nog ruim garantie heeft) open te maken.
Zhankou schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 07:22:
Ik vind wel dat de achterste trigger (L2/R2) als je die helemaal indrukt, vrij makkelijk naar links en rechts te duwen is. Is dat bij jullie ook? Hij zit wel vast, maar voelt niet heel degelijk.
Dat is bij mij niet het geval. Van de Founders edition kraakt de behuizing wel wat wanneer ik er veel kracht op zet. De QC is bij (de fabrikant van) Google niet echt hoogstaand lijkt.

• madcon
barrymossel schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:48:
[...]

Tsja, het is een bekend probleem (op Reddit tenminste). Schijnbaar is een rubbertje onder de L2 trigger bij sommige oudere controllers verkeerd om geplakt. De mijne is van 09/2019 (staat op de doos). Het is zelf te verhelpen, maar nogal ik heb weinig zin om de controller (die nog ruim garantie heeft) open te maken.

[...]

Dat is bij mij niet het geval. Van de Founders edition kraakt de behuizing wel wat wanneer ik er veel kracht op zet. De QC is bij (de fabrikant van) Google niet echt hoogstaand lijkt.
Even mijn doos bekenen van de fouders edition (bewaard uiteraard :+ ).
Ik heb ook een datum van 09/2019.

Mijn R2 button wiebeld een ietsje beetje, maar niet storend. Kraken doet hij wel een beetje, maar ik moet er ook gewoon voorzichtiger mee doen. Mijn PS4 dual shock kraakte ook nadat ik deze tijdens een potje Fifa had weggesmeten :P

• Zhankou
Ja dat dus, kleine wiebel.
Niet heel storend, maar ben het niet gewend op vorige controllers ( XBOX ).

Omdat deze echter dieper kunnen worden ingedrukt, valt het eerder op.

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb een korte review van Humankind demo op Reddit gezet. Na het schrijven van de review heb ik het gisteravond nog een keer gespeeld... Mijn mening is niet echt veranderd. In de tweede ronde waren bepaalde game mechanics me duidelijker, maar het blijft een game waar je teveel het idee hebt dat je zweeft, dat je acties niet veel effect hebben op de voortgang van het spel. Het voelt niet alsof ik mijn stad in mijn land op mijn continent aan het bouwen was. https://www.reddit.com/r/...nkind_is_a_bit_of_a_mess/

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-10-2025
KlaasjeNL schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:22:
Wat verwachten we van de Pro Games van november? Als het goed is worden ze vanavond 18.00 uur bekend gemaakt. Ik denk zelfs dat Outcasters en Doom 2016 een goede kans maken.
Op Doom 2016 hoop ik. Sniper Elite volgens velen goede kanshebber. Qua verrassing hoop ik op zoiets als Two point hospital, Planet tycoon/zoo.

• Safri7879
Raindeer schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:34:
Ik heb een korte review van Humankind demo op Reddit gezet. Na het schrijven van de review heb ik het gisteravond nog een keer gespeeld... Mijn mening is niet echt veranderd. In de tweede ronde waren bepaalde game mechanics me duidelijker, maar het blijft een game waar je teveel het idee hebt dat je zweeft, dat je acties niet veel effect hebben op de voortgang van het spel. Het voelt niet alsof ik mijn stad in mijn land op mijn continent aan het bouwen was. https://www.reddit.com/r/...nkind_is_a_bit_of_a_mess/
Ik heb je review gelezen en ben het wel met je eens eigenlijk. Mis de ondertoon van Civ ook, de personages vooral. Het voelt zo afstandelijk allemaal.

• Zhankou
Oef, ik ben vooral benieuwd naar de sales.
Pro games, tja geen idee, we zullen zien.

• Safri7879
Vermaak me overigens nog uitstekend met de pro sale game Division 2. 5 euro en al uuuuuuren ingestoken.

• Zhankou
Safri7879 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:00:
Vermaak me overigens nog uitstekend met de pro sale game Division 2. 5 euro en al uuuuuuren ingestoken.
Ja sowieso, een van de beste spellen ooit.
Zeker als je beide campaign's hebt afgerond. Geweldig.

Helaas heb ik er al meer dan 500 uur op de Xbox ingestopt, en wil die zelfde dingen niet opnieuw doen haha.

Verwijderd

Heb het even geprobeerd, maar het valt me toch tegen. Het idee van stadia vind ik wel goed, gewoon overal kunnen spelen, zelfs op mijn oude laptop,

Maar het aanbod van games vind ik dramatisch, er zit echt bijna niets voor mij tussen. Hitman maar weer eens geprobeerd. Daarnaast vind ik de games wel erg duur, normaal koop ik alleen in de steam sale :D Dan zou ik die opnieuw bij google moeten kopen voor de volle prijs, nee bedankt.

PUGB kreeg ik niet eens aan de praat, die wilde perse een gamepad

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-12-2025
Volgens mij las ik laatst ergens dat ze toetsenbord/muis ondersteuning laatst expres er uit hadden gesloopt, heel bijzonder...

Games zijn normaal inderdaad af en toe wat prijzig, maar ze hebben vaak genoeg games goed in de sale ook. Binnenkort bv black friday, daar hoop ik ook weer wat te scoren :) Aanbod lijkt iig wel steeds beter te worden, is ook niet heel raar dat zoiets een tijdje duurt bij een compleet nieuw platform.

• Safri7879
Zhankou schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:06:
[...]

Helaas heb ik er al meer dan 500 uur op de Xbox ingestopt, en wil die zelfde dingen niet opnieuw doen haha.
Ben pas level 16 dus nog heel wat te gaan
Safri7879 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:44:
[...]

Op Doom 2016 hoop ik. Sniper Elite volgens velen goede kanshebber. Qua verrassing hoop ik op zoiets als Two point hospital, Planet tycoon/zoo.
Oeh oeh, two point hospital... Die wil ik!
Van mij zouden ze ook best wat retro games mogen porten in de zin van Dungeon keeper, theme hospital, jagged alliance etc, als we toch mogen hopen dan hé haha!
Realistisch denk ik iets als cake bash of hotline miami? Misschien een nieuwe release? Hoop op een goede game erbij, zou tof zijn!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-01 12:18
Zhankou schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:06:
[...]

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind die nieuwerwetse games met cutting edge wapens en gear en de navy seal borst klopperij die erbij hoort niet echt heel lang interessant. Terwijl juist wel heel veel plezier beleef aan Tomb Raider en Assassins Creed.

Let op: Die beschrijving over nieuwerwetse games is volledig mijn eigen gevoel. Ik begrijp heel goed dat andere dat niet zo zijn, niet zo voelen of het er uberhaubt niet mee eens ben.

@Verwijderd Wat voor spellen vind jij leuk dan? Van elk genre zijn wel games dus het verbaasd me dat je niets leuk vind. Tenzij je ook al een heleboel hebt uitgespeeld trouwens...

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:32:
Heb het even geprobeerd, maar het valt me toch tegen. Het idee van stadia vind ik wel goed, gewoon overal kunnen spelen, zelfs op mijn oude laptop,

Maar het aanbod van games vind ik dramatisch, er zit echt bijna niets voor mij tussen. Hitman maar weer eens geprobeerd. Daarnaast vind ik de games wel erg duur, normaal koop ik alleen in de steam sale :D Dan zou ik die opnieuw bij google moeten kopen voor de volle prijs, nee bedankt.

PUGB kreeg ik niet eens aan de praat, die wilde perse een gamepad
Waarom zou je een game nog een keer moeten kopen als je die al hebt op Steam? Dat is toch nergens voor nodig?

PUBG is toevallig inderdaad de enige game op Stadia die niet (meer) met M/KB werkt, dat is een keuze van de devs/publishers zelf geweest vanwege matchmaking. Jammer dat er qua game-aanbod niks bij zit voor je, en dat terwijl er toch behoorlijk wat te kiezen is. Nou ja, het kost je ook niks dus je kunt af en toe even komen kijken of er wat bij zit, een nieuw spel welke bijv. niet goed draait op je PC.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Tuktop schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:06:
[...]

Waarom zou je een game nog een keer moeten kopen als je die al hebt op Steam? Dat is toch nergens voor nodig?
Dat lijkt me ook niet nodig, koop gewoon een andere game die je nog niet hebt en speel de game die je op Steam hebt via Steam (eventueel Gforce Now). Je hebt bijna geen hardware nodig en je hoeft bijna niks te installeren dus je kan gewoon meerdere platformen gebruiken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Safri7879
Limbeckx schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:58:
[...]

Zo zie je maar weer dat smaken verschillen. Ik vind die nieuwerwetse games met cutting edge wapens en gear en de navy seal borst klopperij die erbij hoort niet echt heel lang interessant. Terwijl juist wel heel veel plezier beleef aan Tomb Raider en Assassins Creed.

Let op: Die beschrijving over nieuwerwetse games is volledig mijn eigen gevoel. Ik begrijp heel goed dat andere dat niet zo zijn, niet zo voelen of het er uberhaubt niet mee eens ben.

@Verwijderd Wat voor spellen vind jij leuk dan? Van elk genre zijn wel games dus het verbaasd me dat je niets leuk vind. Tenzij je ook al een heleboel hebt uitgespeeld trouwens...
Nieuwerwetse games heb ik doorgaans ook weinig mee, maar dan bedoel ik vooral zoiets als Destiny. Het neerknallen van robots geeft me geen eeuh voldaan gevoel.
Safri7879 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:46:
[...]

Nieuwerwetse games heb ik doorgaans ook weinig mee, maar dan bedoel ik vooral zoiets als Destiny. Het neerknallen van robots geeft me geen eeuh voldaan gevoel.
Een mooie WOII game zou ik weer vet vinden en dan ook echt met een fijne single player. Soort oude call of duty voordat games alleen gingen om multiplayer en cashgraps, gewoon een man en een geweer, oldscool handgranaat en op jezelf aangewezen zijn en uren jezelf een held vinden omdat je Europa aan t bevrijden bent :Y

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik wacht hier inderdaad ook op, hopelijk binnenkort! Jammer dat PES niet op Stadia komt.

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@DonRoger zolang er nog geen opties zijn om Option Files toe te voegen, hoeft PES van mij nog niet zo. FIFA komt denk ik pas tijdens de kerstvakantie of begin volgend jaar (helaas).

• barrymossel
https://news.ubisoft.com/...th-stadia-and-amazon-luna

WTF eerst op Luna...?

[ Voor 13% gewijzigd door barrymossel op 27-10-2020 15:23 ]

• Marzman
  • Niet online
Game on, volgend jaar ook Microsoft met hun stick.

/▌

Ht87 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:17:
[...]

Een mooie WOII game zou ik weer vet vinden en dan ook echt met een fijne single player. Soort oude call of duty voordat games alleen gingen om multiplayer en cashgraps, gewoon een man en een geweer, oldscool handgranaat en op jezelf aangewezen zijn en uren jezelf een held vinden omdat je Europa aan t bevrijden bent :Y
Ik heb eigenlijk wel weer zin in een verhalende single player FPS in Vietnam. Qua WOII hebben we de laatste jaren naar mijn idee al genoeg games en films gehad. Vind dat sfeertje rond de Vietnamoorlog wat "leuker".

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-01 11:49
Niet zo gek. Luna draait op Windows, dus zal gelijk veel meer Ubisoft games beschikbaar hebben. Stadia draait Linux en alle games moeten geport worden naar Vulkan.

• barrymossel
Sahi_NL schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:35:
[...]

Niet zo gek. Luna draait op Windows, dus zal gelijk veel meer Ubisoft games beschikbaar hebben. Stadia draait Linux en alle games moeten geport worden naar Vulkan.
Ik vraag me af of die 1-1,5 maand verschil maakt. En dan is de vraag waarom ze dan niet 1,5 maand eerder zijn begonnen met porten. Niemand zal moeilijk doen over een paar missende games lijkt me.
Uplay+ is ruim meer dan een jaar geleden voor Stadia aangekondigd. Lijkt me logisch dat nu dan alleen nog maar wat B en C games geport zouden moeten worden.
Maar ik zal wel weer te simpel denken...

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:47
Aan de ene kant wel jammer dat het één subscription wordt voor PC / Luna / Stadia. Aangezien er minder games op Stadia beschikbaar zijn had ik gehoopt dat een abbo hier goedkoper zou zijn. Wel tof dat het cross-play en cross-save is. Hopelijk gaan ze de oudere games ook nog naar Stadia porten.

• madcon
Ubisoft+ is er dus nog niet op de playstation? Dat wordt nog steeds games dubbel aankopen in mijn geval.

Stadia krijgt er zo wel een hoop games bij in 1x. Nadeel is dat het pas eind 2020 komt naar Stadia. Voor AC Valhalla wordt het dan kopen of afwachten.

Heeft iemand de streamingservice van Amazon al kunnen testen?

• Sahi_NL
madcon schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:01:

Stadia krijgt er zo wel een hoop games bij in 1x. Nadeel is dat het pas eind 2020 komt naar Stadia.
Ik zou er zeker niet vanuit gaan dat alle (of zelfs: veel) games beschikbaar komen op Stadia Uplay+.

Ik verwacht zelfs niet dat er, naast de aangekondigde releases, veel andere games snel naar Stadia komen.

Uplay+ is dus vooral interessant voor de mensen die ook op PC gamen.
madcon schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:01:

Luna is alleen beschikbaar in de USA, met een Amerikaans Amazon account etc.
barrymossel schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 15:48:
[...]
Niemand zal moeilijk doen over een paar missende games lijkt me.
Uplay+ is ruim meer dan een jaar geleden voor Stadia aangekondigd. Lijkt me logisch dat nu dan alleen nog maar wat B en C games geport zouden moeten worden.
Maar ik zal wel weer te simpel denken...
Ik verwacht dus inderdaad dat je te simpel denkt en dat ze echt nog niet veel op de plank hebben liggen om gelijk beschikbaar te maken..

Nieuwsbericht op de frontpage:
Niet alle games zullen bij de streamingdiensten beschikbaar zijn, maar de Ubisoft-games die er wel op staan, zijn voor de Ubisoft+-abonnees dan zonder extra kosten te streamen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sahi_NL op 27-10-2020 16:13 ]

Sahi_NL schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:09:
[...]

Ik zou er zeker niet vanuit gaan dat alle (of zelfs: veel) games beschikbaar komen op Stadia Uplay+.

Ik verwacht zelfs niet dat er, naast de aangekondigde releases, veel andere games snel naar Stadia komen.

[...]
Op basis van wat verwacht je dat? Als de prijs hetzelfde is lijkt het me juist dat er een soortgelijk aanbod is, met hier en daar misschien een missende titel. Anders stapt geen mens in denk ik. Crossplay vind ik trouwens wel fijn voor de lobby's!

• Sahi_NL
Op basis van de aangekondigde games en zinnetjes zoals deze op de Uplay+ aankondiging:
By the end of the year, subscribers will also be able to access Ubisoft games on Stadia with the same subscription.
Ik lees hier: Tegen het einde van het jaar, krijgen abonnees ook toegang tot Ubisoft spellen op Stadia met dezelfde subscriptie.

Als in: Het is een additionele feature van Uplay+ dat je de beschikbare games ook op Stadia kan spelen. Zonder Pro abonnement.

Ik denk inderdaad dat het niet interessant is voor spelers die alleen op Stadia spelen, omdat het aanbod veel minder is.

In other news:
https://community.stadia....tadia-Pro-plus/ba-p/36861

6 Nieuw Pro games:
  • Sniper Elite 4 (NEW on Stadia) – As an elite agent of the Special Operations Executive, infiltrate WWII Italy and destroy an Axis superweapon. This version of Sniper Elite 4 features Stadia-exclusive HDR support.
  • Risk of Rain 2 – The breakout survival roguelike comes to Stadia. Join forces with up to three friends in this innovative and haunting adventure from Gearbox Publishing.
  • The Gardens Between (NEW on Stadia) – Wield control over time to unravel gorgeous puzzles in a rich, tranquil world.
  • Hello Neighbor: Hide & Seek (NEW on Stadia) – The sequel to the original Hello Neighbor makes its Stadia Pro debut. Get ready for more chilling hijinks and stealth action.
  • Republique – Hack security systems and take down a despot in this game of stealth and subterfuge.
  • Sundered: Eldritch Edition – Unravel dark magics and unlock new paths to victory in this vast, beautiful exploratory platformer.

[ Voor 49% gewijzigd door Sahi_NL op 27-10-2020 17:20 ]

• JDFS
  • Niet online
Ik hoop heel erg dat Splinter Cell geport wordt naar Stadia als onderdeel van of losstaand van Ubisoft+. Dan samen met Hitman wordt het lekker stealth-y door het leven.

• barrymossel
Sahi_NL schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 16:09:
[...]

[...]

Luna is alleen beschikbaar in de USA, met een Amerikaans Amazon account etc.
[...]

Ik verwacht dus inderdaad dat je te simpel denkt en dat ze echt nog niet veel op de plank hebben liggen om gelijk beschikbaar te maken..

Nieuwsbericht op de frontpage:

[...]
Als ze nog niet veel op de planken hebben liggen én je denkt dat ze niet veel voor Stadia gaan releasen, waarom dan wachten? Valhalla komt 10 november uit voor Stadia. Watch Dogs Legion komt over twee dagen uit voor Stadia. Odyssey is al uit. Paar crappy games van Ubisoft zijn al uit voor Stadia. Als er niet veel extra's komt, waarom dan niet in beta vanaf 10 november??

Voor mij zijn Valhalla en Watch Dogs al meer dan genoeg. Kan ik een klein jaar over doen om beide uit te spelen. Heb ik m'n geld er al uit...

• JDFS
  • Niet online
Nou jongens, kogel door de kerk en het internet is weer gek: Cyberpunk is uitgesteld. Twee weekjes langer wachten als ik het niet mis heb? Ach, wat maken die paar weken nou nog uit op een paar jaar wachten.

Ik had hetzelfde met RDR2: die game werd ook een aantal keer uitgesteld en hoewel balen toen, was het wachten het meer dan waard. Uiteindelijk daar ook 150+ uur in zitten en nog steeds een glimlach als ik het spel start.

Laten we hopen dat dat bij Cyberpunk 2077 ook zo gaat worden, als ik kan wennen aan een openworld-achtige game in first person.

• barrymossel
JDFS schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 18:35:
Nou jongens, kogel door de kerk en het internet is weer gek: Cyberpunk is uitgesteld. Twee weekjes langer wachten als ik het niet mis heb? Ach, wat maken die paar weken nou nog uit op een paar jaar wachten.

Ik had hetzelfde met RDR2: die game werd ook een aantal keer uitgesteld en hoewel balen toen, was het wachten het meer dan waard. Uiteindelijk daar ook 150+ uur in zitten en nog steeds een glimlach als ik het spel start.

Laten we hopen dat dat bij Cyberpunk 2077 ook zo gaat worden, als ik kan wennen aan een openworld-achtige game in first person.
Drie weken. Dan gaat de kans dat ik Valhalla of Watch Dogs alsnog aanschaf toch wel enorm omhoog...
Sahi_NL schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:17:
Op basis van de aangekondigde games en zinnetjes zoals deze op de Uplay+ aankondiging:

[...]

Ik lees hier: Tegen het einde van het jaar, krijgen abonnees ook toegang tot Ubisoft spellen op Stadia met dezelfde subscriptie.

Als in: Het is een additionele feature van Uplay+ dat je de beschikbare games ook op Stadia kan spelen. Zonder Pro abonnement.

Ik denk inderdaad dat het niet interessant is voor spelers die alleen op Stadia spelen, omdat het aanbod veel minder is.
Hmm daar moet ik je qua toon op die site gelijk in geven, klinkt idd als Stadia als extra service: neem een abonnement, is je pc niet goed genoeg kun je zo ook via stadia spelen. Op zich een slimme move.

• eMCie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-12-2025
JDFS schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:32:
@DonRoger zolang er nog geen opties zijn om Option Files toe te voegen, hoeft PES van mij nog niet zo. FIFA komt denk ik pas tijdens de kerstvakantie of begin volgend jaar (helaas).
Hoezo denk je dat FIFA zo laat pas komt?

• JDFS
  • Niet online
@eMCie lage verwachtingen, dan kan het alleen maar meevallen :). Begin november komt het uit op de PS5 en Xbox One X als ik mij niet vergis, maar geen woord over Stadia gehoord. Dus ja, don’t get your hopes up...

• Zhankou
Oef, wordt nog lastig. Sekiro (wil ik proberen), Valhalla, Jedi Fallen order en dan CP 2077. Lastig.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-12-2025
Hebben jullie als Stadia spelers ook een pre-order staan voor next-gen console of blijven jullie exclusief voor Stadia gaan?

Ik twijfel zelf nog, ik ben een casual gamer en groot van TD2 dus Stadia zou moeten volstaan, maar zo’n next-gen met al die nieuwe techniek en releases is ook altijd wel weer leuk om mee te maken :)

• Tuktop
Katseviool schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:18:
Hebben jullie als Stadia spelers ook een pre-order staan voor next-gen console of blijven jullie exclusief voor Stadia gaan?
Voor mij is het m'n huidige Switch en PC, aangevuld met Stadia, dus het zal wel het platform worden waar ik eventuele next-gen/nieuwe games op zal spelen.

Een nieuwe PS5 of Xbox ga ik niet kopen, eventueel op termijn wel een nieuwe (game-)pc.

• RoFlame

Ik twijfel zelf nog, ik ben een casual gamer en groot van TD2 dus Stadia zou moeten volstaan maar zo’n next-gen met al die nieuwe techniek en releases is ook altijd wel weer leuk om mee te maken :)
Ik heb geen next-gen preorder staan...Voor de hoeveelheid dat ik game is het het gewoon niet waard om er weer 500 euro tegenaan te knallen, plus dan ook nog service fees voor als ik een keertje online wil spelen. Dan is Stadia (al dan niet met pro) een stuk goedkoper. En ik ben van plan om in periodes dat ik veel game (Winter bv) dan pro erbij te doen, en game ik een periode wat minder dan haal ik het waarschijnlijk weer er af.

Als ik dagelijks zou gamen zou het zeker wat anders zijn...

• madcon

Ik twijfel zelf nog, ik ben een casual gamer en groot van TD2 dus Stadia zou moeten volstaan, maar zo’n next-gen met al die nieuwe techniek en releases is ook altijd wel weer leuk om mee te maken :)
Ik heb wel een pre order bij bol.com voor de ps5. Als aanvulling op Stadia wil ik graag een aantal exclusieve PlayStation spellen willen spelen. Daarnaast is het een sprong vooruit qua graphics zolang Stadia geen upgrade krijgt.

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
RoFlame schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Ik heb geen next-gen preorder staan...Voor de hoeveelheid dat ik game is het het gewoon niet waard om er weer 500 euro tegenaan te knallen, plus dan ook nog service fees voor als ik een keertje online wil spelen. Dan is Stadia (al dan niet met pro) een stuk goedkoper. En ik ben van plan om in periodes dat ik veel game (Winter bv) dan pro erbij te doen, en game ik een periode wat minder dan haal ik het waarschijnlijk weer er af.

Exact dit voor mij ook. Als Stadia nog wat games van mijn gading uitbrengt ben ik helemaal happy op deze manier. Af en toe eens Geforce Now met games die ik al had op Steam.

• Safri7879
Ik heb een mid-range pc en die gebruik ik alleen nog voor Final fantasy 14. Misschien straks weer WoW. Voor console en high end games volstaat Stadia prima voor mij.

• JDFS
  • Niet online
RoFlame schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Haha, dit lijkt mijn situatie wel. Bijvoorbeeld deze week slechts een keer Stadia aangehad, vorige week ook. Mijn PS4 Pro is uiteindelijk ook alleen maar aan geweest voor RDR2 en FIFA met vrienden. Beide games zijn/komen voor Stadia uit en een game als The Last of Us II / God of War speel ik niet, maar kijk ik gerust de Game Movie van op Youtube (o.a. deze: YouTube: THE LAST OF US 2 All Cutscenes (Full Game Movie) PS4 Pro 1080p HD).

Voor de rest beetje aan de slag met de Stadia Pro games, volgende maand Sniper Elite en het lijkt me toch leuk om Hitler op verschillende manieren om te brengen:

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik probeer Stadia nu enkele maanden en wil het tot de release van de nieuwe consoles volhouden. Hoewel Stadia zeker wel goed werkt en potentie heeft vind ik het aantal AAA titels steeds meer gaan tegenvallen. Ook het ontbreken van een toekomst planning omtrent een upgrade om met de nieuwe consoles te kunnen concureren ben ik er bang voor dat er aan het eind van het jaar toch weer een PS5 onder de tv staat. Voor mij voegt Stadia dan te weinig toe en heeft in dat opzicht een te grote achterstand op de nieuwe consoles op dat moment (eind van dit jaar)

• JDFS
  • Niet online
@AP3X welke AAA titles mis jij? Aan je naam te zien kan ik er denk ik al één bedenken, maar welke nog meer :)?

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
JDFS schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 12:46:
@AP3X welke AAA titles mis jij? Aan je naam te zien kan ik er denk ik al één bedenken, maar welke nog meer :)?
Fifa / PES
Need for Speed
Call of Duty / Battlefield
WRC
Lego games (misschien niet helemaal een AAA categorie)
Far Cry
etc.
En nog meer racing games :+

Stadia is op de goede weg en in de (nabije) toekomst wordt er echt wel wat leuks toegevoegd.. maar te vaak hoor je ook weer "in 2021" genoemd. En ondertussen zien we een overload aan opgeblazen mobile games of indie games... waar ik zelf weinig vermaak in kan vinden.

Edit:
Zelf geen fan van maar Fortnite zou ook een goeie zijn

[ Voor 4% gewijzigd door AP3X op 28-10-2020 13:48 ]

• Zhankou
Ik ga toch een Xbox series S aanschaffen (299,-)

Dan kan ik samen met collega's en gamepass spelen.

• Katseviool
Zhankou schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:40:
Ik ga toch een Xbox series S aanschaffen (299,-)

Dan kan ik samen met collega's en gamepass spelen.
Hoe heb je die keuze gemaakt tov van de X? Vind die S ook wel beter in TV meubel maar het blijft toch een mindere versie hebben tov een X. Zeker kijkend naar die spec verschillen waaronder die 4K output vind ik het toch wel lastig.

• Katseviool
Zie dat WD:Legion aardige reviews krijgt. Twijfel nu wel door uitstel CP.

• Safri7879
Game breaking bug WD Legion op Xbox. Hotfix 30 oktober

• Zhankou
Katseviool schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 18:59:
[...]

Hoe heb je die keuze gemaakt tov van de X? Vind die S ook wel beter in TV meubel maar het blijft toch een mindere versie hebben tov een X. Zeker kijkend naar die spec verschillen waaronder die 4K output vind ik het toch wel lastig.
Resolutie boeit me niet zoveel, fps en snelheid wel.

De series S is in vergelijking met de X bijna hetzelfde (buiten GPU en DDR geheugen).

Ik stream ook merendeel van de tijd naar laptop. Dus 4k is sowieso al overkill voor die enkele keer dat ik de TV daadwerkelijk gebruik . Laadtijden en fps gaan zeker voor een hoop lol zorgen. En dat op 1080p gok ik. Prima voor mij.

Edit: en hij is extreem klein en 200 euri goedkoper. Veel waar voor je geld, absoluut.

[ Voor 5% gewijzigd door Zhankou op 28-10-2020 20:26 ]

Zhankou schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 20:25:
[...]

De series S is in vergelijking met de X bijna hetzelfde (buiten GPU en DDR geheugen).
.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik moest toch even fronsen: de gpu en ddr is an sich toch best een aardig verschil?
Ik neig zeker voor die prijs ook eerder naar de S, maar vind het wel minder toekomstproof... Ik hou t nog even op stadia, kan ik mooi bekijken wat t in de praktijk gaat doen allemaal.

• Katseviool
Ht87 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 22:51:
[...]

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik moest toch even fronsen: de gpu en ddr is an sich toch best een aardig verschil?
Ik neig zeker voor die prijs ook eerder naar de S, maar vind het wel minder toekomstproof... Ik hou t nog even op stadia, kan ik mooi bekijken wat t in de praktijk gaat doen allemaal.
Precies mijn gedachten. Heb ook maar besloten om het allemaal even aan te kijken.

Zal ook wel even duren voordat er true next-gen games zijn. Anderzijds heb je met die S wel een mooie opmaat richting xCloud en dan heb je minder last van de hardware beperkingen.

[ Voor 17% gewijzigd door Katseviool op 29-10-2020 08:16 ]

• Zhankou
Ach, je hebt snelheid. En hij is beter als de Xbox one X, en dat was naar mijn inziens al een beest.
Voordeel nu is dat hij snellere CPU / SSD heeft, en dus 1080P met gemak zal uitspuwen.

Maar begrijp me niet verkeerd, Stadia is awesome. En titels als Outriders gaan multi cross platform zijn, dat is helemaal top.

• Sahi_NL
Voor die paar uurtjes in de week dat ik kan gamen, is juist Stadia ideaal. Nadat mijn Xbox360 een Red Ring of Death had, nooit meer een nieuwe console aangeschaft.

Ik houd wel Pro aan, om zo weer te ontdekken wat voor games ik wel/niet interessant vind.

• Pukson
Ben de hele dag al aan de gang met Watch Dogs wat een onwijs gaaf spel. Speelt heerlijk weg en voelt voor mij doen top aan op Stadia. Zo nu en dan een frame dip maar zo te lezen is dat op elke console of pc.

Me happy.

• DutchHammer

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Safri7879 schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 19:23:
Game breaking bug WD Legion op Xbox. Hotfix 30 oktober
Sloopt zelfs je xbox (voor een paar uur..):

https://mobile.twitter.co...u50Z49rql3sq2v-D4iCae0ZSY

Nog een reden om voor cloud gaming te gaan ;-D

• RobNemoo
Madden, Dirt5, Far Cry, Maffia, toch wel wat moois in mijn straatje. Nu nog een open wereld race game en ik ben compleet. :)
RobNemoo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:48:
Madden, Dirt5, Far Cry, Maffia, toch wel wat moois in mijn straatje. Nu nog een open wereld race game en ik ben compleet. :)
The crew 2?

• RobNemoo
Heb ik eigenlijk nog nooit echt naar gekeken. Misschien toch eens doen.

• Tenktenk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:36
Dat coming soon lijstje ziet er goed uit!

Is er ergens een release date lijstje van de "coming soon" games?

• RoFlame
Tenktenk schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:45:
Dat coming soon lijstje ziet er goed uit!

Is er ergens een release date lijstje van de "coming soon" games?
Wikipedia: List of Stadia games

Die lijst ziet er compleet uit, volgens mij staan de coming soon games er ook bij. Kan je netjes sorteren :)

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:50
Ik heb alvast een abonnement genomen op Ubisoft Plus. Voorlopig gebruik ik dat in combinatie met GeForce NOW. Qua spelen gaat dat goed, maar wat een ellende voordat je kunt spelen (los van de wachtrij, dat is ingecalculeerd). Bijna iedere keer opnieuw inloggen en 2FA code invoeren bij Ubisoft Connect. Stadia heeft het veel beter voor elkaar.

• Marzman
  • Niet online
Rob Voets schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:05:
Ik heb alvast een abonnement genomen op Ubisoft Plus. Voorlopig gebruik ik dat in combinatie met GeForce NOW. Qua spelen gaat dat goed, maar wat een ellende voordat je kunt spelen (los van de wachtrij, dat is ingecalculeerd). Bijna iedere keer opnieuw inloggen en 2FA code invoeren bij Ubisoft Connect. Stadia heeft het veel beter voor elkaar.
3 keer inloggen? Tja, ik snap het op zich wel. Steam en Ubisoft hebben tweefactor en als Gforce Now altijd ingelogd zou zijn omzeil je die beveiliging.

Ik zit dan ook nog met de toetsenbordindeling omdat ik op twee systemen werk. Mijn prive laptop is QWERTY en mijn werkpc AZERTY en als je de webinterface gebruikt dan weet die dat niet omdat je op een soort remote pc aan het typen bent en moet je dat of instellen in je instellingen (maar zelf type ik dan maar gewoon qwerty op een azerty :p )

/▌

RobNemoo schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:22:
[...]

Heb ik eigenlijk nog nooit echt naar gekeken. Misschien toch eens doen.
De kritieken zijn nogal wisselend, maar ik vind hem erg vermakelijk. Zeker om wat doeloos rond te cruisen. Wel even met de settings knoeien voordat het lekker rijdt.

• Vortigen
  • Laatst online: 14:45
RoFlame schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 10:02:
[...]

Wikipedia: List of Stadia games

Die lijst ziet er compleet uit, volgens mij staan de coming soon games er ook bij. Kan je netjes sorteren :)
Dankjewel ! Hier was ik net naar op zoek :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Marzman
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 12:54:
[...]

De kritieken zijn nogal wisselend, maar ik vind hem erg vermakelijk. Zeker om wat doeloos rond te cruisen. Wel even met de settings knoeien voordat het lekker rijdt.
Ik had mijn geld teruggevraagd (en ik had hem al met korting gekocht :p ). Ik vind Grid wel tof.

/▌

• Vortigen
Hetzelfde hier, alleen ook een abo op Geforce Now er bij om de wachtrij te ontlopen en de raytracing te kunnen inzetten.
Maar inderdaad het steeds opnieuw moeten inloggen met 2FA is a pain. Wat dat betreft hoop ik dat wanneer Ubisoft zijn games naar Stadia brengt later dit jaar het beter zal gaan met het inlogproces.

Dat gezegd hebbende, ik speel WD Legion via GFN met echt alles maxed out en het draait en speelt echt uitstekend. Ik weet niet welke hardware Stadia gebruikt en of er ook raytracing e.d. bij zit.
Maar eerlijk is eerlijk, als ik bewust kijk naar de raytracing effecten denk ik "wow, wat mooi" maar tijdens het spelen merk ik het niet zo op...

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• DutchHammer

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

RobNemoo schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 22:48:
Hopelijk zijn er daar ook een paar pro games van :-).

Zelf wel besloten om een dikke pc game te kopen van m'n 13e maand. Maar eigenlijk alleen voor FSX en FS2020.

Maar Stadia is wel mijn favo platform om te gamen momenteel.

WD aangeschaft en kan me nu toe bekoren.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchHammer op 30-10-2020 15:48 ]

• mark777
  • Registratie: September 2018
Yeah that code gedoe elke keer. Hoeft toch niet. er zijn zat spelen dat dat niet hebben en je gewoon 1 keer moet inloggen. ligt niet echt aan GFN vind ik. Vraag me wel af of ubisoft zijn games nog via GFN laat streamen nu ze met Sstadia in zee gaan.

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Vandaag de premiere edition van Stadia ontvangen. Afkomende van een Xbox One X, welke helaas de geest heeft gegeven, ben ik allerminst teleurgesteld in Stadia. Hiervoor nog even kort Xcloud geprobeerd, maar dit viel grafisch enorm tegen. Stadia daarentegen, ziet er naar mijn mening grafisch zeer goed uit. Misschien iets minder detail en wat fletsere kleuren dan de X, maar verder echt meer dan prima (Red Dead en Sakiro gespeeld).

Gaaf dat het zo goed werkt, hopelijk gaan meer uitgevers Stadia omarmen en hebben we straks alle keuze qua games.

Iemand nog leuke aanraders?

• Vortigen
Vraagje: met Watch Dogs Legion, hoe gaat het inloggen op de Ubisoft account via Stadia?
Ben ik wel benieuwd naar nu de games van Ubisoft eind vh jaar naar Stadia komen :)

Ik vind de Hitman games fantastisch, maar die heb je wellicht al op de Xbox gespeeld? En anders is Superhot stiekem echt een heel toffe puzzel game!

Edit: quote ingekort

[ Voor 50% gewijzigd door Ht87 op 30-10-2020 22:24 ]

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

rik

Zie ik het nou goed dat er geen Black Friday game deals zijn op de Stadia?

En dan kom je erachter dat BF pas volgende maand is.

[ Voor 29% gewijzigd door rik op 30-10-2020 22:51 ]

rik schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 22:44:
Zie ik het nou goed dat er geen Black Friday game deals zijn op de Stadia?

En dan kom je erachter dat BF pas volgende maand is.
Is pas over een maand toch? De meeste aanbiedingen werden pas kort van te voren aangekondigd. Ik hou de Reddit goed in de gaten, wordt alles goed bijgehouden.
Haha dat zag jij ook zie ik nu!

[ Voor 4% gewijzigd door Ht87 op 30-10-2020 22:54 ]

• Zhankou
Ik begrijp dat de meeste games met Raytracing in 1080p of 4K rond de 30 fps hebben. Dus Legions via GFN ook.

Benieuwd of Stadia Raytracing heeft. Denk het niet ?

• Katseviool
PeterB92 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 18:48:
Vandaag de premiere edition van Stadia ontvangen. Afkomende van een Xbox One X, welke helaas de geest heeft gegeven, ben ik allerminst teleurgesteld in Stadia. Hiervoor nog even kort Xcloud geprobeerd, maar dit viel grafisch enorm tegen. Stadia daarentegen, ziet er naar mijn mening grafisch zeer goed uit. Misschien iets minder detail en wat fletsere kleuren dan de X, maar verder echt meer dan prima (Red Dead en Sakiro gespeeld).

Gaaf dat het zo goed werkt, hopelijk gaan meer uitgevers Stadia omarmen en hebben we straks alle keuze qua games.

Welkom! Ik speel zelf voornamelijk The Devision 2. Blijft echt een geweldige game met een fantastisch level design :)

• Tuktop
Zhankou schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 06:44:

Benieuwd of Stadia Raytracing heeft. Denk het niet ?
Nee, daarvoor zullen ze de GPU's moeten upgraden naar iets dat gebaseerd is op Navi-21.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:50
Vortigen schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:21:
Vraagje: met Watch Dogs Legion, hoe gaat het inloggen op de Ubisoft account via Stadia?
Ben ik wel benieuwd naar nu de games van Ubisoft eind vh jaar naar Stadia komen :)
Ik neem aan een stuk soepeler dan bij GeForce NOW. Ik zie me niet met een controller op de Chromecast iedere keer een wachtwoord en code invoeren. Zo niet, dan zal het geen succes worden.

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik ben wel fan van Tomb Raider op Stadia. Met HDR ziet dat er echt super uit.

Maar ook spellen zoals SteamWorld Dig2 en SteamWorld Quest heb ik veel plezier aan beleefd.
Dit maakt indoor speeltuinen een stuk draaglijker. Ook chapeau voor Monkey Town met bijna 90 mbps down (25 up) en een ping van 2 ms.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/02XwoR5OsEaNn5G3KgzXPAB0-fQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kkvvxaYPcDxREp8kjFNhN08Z.jpg?f=fotoalbum_large

• JDFS
  • Niet online
@KlaasjeNL ik heb naast mijn Founder's controller ook de Wasabi als extra controller gekocht. De Founder's wordt amper gebruikt: ik ben echt een fan van de Wasabi kleur!

• Zhankou
Hahahahaha, in de monkeytown met je laptop. Geweldig.

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-12-2025
Fantastisch!
KlaasjeNL schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:23:
Dit maakt indoor speeltuinen een stuk draaglijker. Ook chapeau voor Monkey Town met bijna 90 mbps down (25 up) en een ping van 2 ms.

[Afbeelding]
Later de controller ook maar even via wifi verbonden. Via USB haperde de besturing steeds. Misschien een brakke USB-kabel.
JDFS schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 12:59:
@KlaasjeNL ik heb naast mijn Founder's controller ook de Wasabi als extra controller gekocht. De Founder's wordt amper gebruikt: ik ben echt een fan van de Wasabi kleur!
Founder's controller heb ik bewust geskipt. Vond die donkerblauwe controller gewoon niet zo bijzonder/niet zoveel aan. Heb de witte première controller meteen besteld toen de founders uitverkocht waren. 😁 En later nog deze wasabi toegevoegd. Ik ben ook fan!

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Help!!!

Weer 6 nieuwe spellen erbij!! Ik heb daar toch allemaal geen tijd voor!!

Volgens mij zitten er deze maand weer wat pareltjes bij, maar ik focus me nog even op AC:O, MonsterBoy, en BG3. Wilde eigenlijk ook weer Orcs Must Die opstarten...

[ Voor 12% gewijzigd door 12345j op 01-11-2020 11:16 ]

Ik ga me even onderdompelen in Sniper Elite 4, heb die nog niet gespeeld, benieuwd!

• madcon
Ht87 schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:48:
Ik ga me even onderdompelen in Sniper Elite 4, heb die nog niet gespeeld, benieuwd!
Sniper elite ook zin in, lijkt een top spel om zomaar even gratis te krijgen. Risk of rain en republiq ook even proberen straks. Gelukkig heb ik ze niet gekocht, want paar maanden later krijg je ze gratis.

Ze hadden beter deze games kunnen toevoegen aan het good stuff gebeuren.

• Tuktop
Sniper Elite is echt lachen in co-op! Gelijk op Hard zetten (dat is nog prima te doen) en dan samen overleggen hoe je de situatie gaat aanpakken. Dead by Daylight gaat zeker ook nog wel voor een paar uur lol zorgen.

Risk of Rain is qua art style niet helemaal mijn ding, voelt een beetje leeg en afstandelijk, maar de gameplay is lekker vlot en een altijd-terugkerende uitdaging om nét wat verder te komen dan de vorige run maakt het behoorlijk verslavend.
Tuktop schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:01:
Sniper Elite is echt lachen in co-op! Gelijk op Hard zetten (dat is nog prima te doen) en dan samen overleggen hoe je de situatie gaat aanpakken. Dead by Daylight gaat zeker ook nog wel voor een paar uur lol zorgen.

Risk of Rain is qua art style niet helemaal mijn ding, voelt een beetje leeg en afstandelijk, maar de gameplay is lekker vlot en een altijd-terugkerende uitdaging om nét wat verder te komen dan de vorige run maakt het behoorlijk verslavend.
Vanavond met maat van me toevallig besproken om deze co-op te gaan doen idd! Ben benieuwd! Vond in t begin van stadia de voicechat erg irritant tijdens het gamen (bijna niet te verstaan). Ik hoorde dat dit is verbeterd, dus ga t weer eens testen!

• Tuktop
Ht87 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:23:
[...]

Vanavond met maat van me toevallig besproken om deze co-op te gaan doen idd! Ben benieuwd! Vond in t begin van stadia de voicechat erg irritant tijdens het gamen (bijna niet te verstaan). Ik hoorde dat dit is verbeterd, dus ga t weer eens testen!
Je kunt sinds een paar maanden in elk geval het game-volume en voice-volume los van elkaar instellen dus dat scheelt een hoop!
Tuktop schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:52:
[...]

Je kunt sinds een paar maanden in elk geval het game-volume en voice-volume los van elkaar instellen dus dat scheelt een hoop!
Dat was precies t probleem idd! Heb lang Division gespeeld via Whatsapp groepsgesprek in ene oor met inear dopje en eroverheen m'n over-ear headset. Op zich voelde dat best hightech nerdy haha :9
Pagina: 1 ... 58 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord