Inderdaad best irritant, in Amerika werkt dat mogelijk prima, maar in Nederland is een creditcard helemaal niet zo gebruikelijk.Flandrach schreef op maandag 14 september 2020 @ 14:45:
[...]
Bij "betaalmethode" kan ik enkel kiezen uit visa/mastercard en Google Pay.
Het werpt zeker een barrière op wanneer je die maand gratis wilt uitproberen.
Voor andere doeleinden werkt m'n Paypal uitstekend, dus gekoppeld aan m'n bankrekening. Maar bij Google Stadia kan ik enkel kiezen tussen Visa en Google Pay.Tuktop schreef op maandag 14 september 2020 @ 21:39:
Bij mij gaat 't ook via PayPal... wat gek dat je die optie niet krijgt, of zou je inderdaad een account moeten hebben dat gekoppeld is aan een bankrekening?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Komt over een tijdje wel weer terug. Ik wacht daar ook op!cvs79 schreef op maandag 14 september 2020 @ 22:03:
Damn net de sale op hitman 2 gemist. Wou hitman season 1 eerst uitspelen. Maar de prijzen die ze nu vragen 99.99 voor gold edition hitman 2 dat is wel extreem
Klopt, vind de aanbiedingen de laatste tijd ook zelden scherm en/of interessant. RDR2 mag bijvoorbeeld ook wel een keer onder de 30 euro duiken.Safri7879 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:12:
Ik wacht überhaupt op wat goede Pro sales. Zijn er bar weinig.
https://community.stadia....more-games-hit/ba-p/29807
Ook geprobeerd. Ben iPhone gebruiker, gelukkig nog ergens een Huawei gevonden (want moet via de Google Pay app aangepast worden). Er was echter geen optie te vinden om paypal te koppelen (zoals beschreven in je link), maar ik kon wel gewoon mijn bankkaart ingeven. Vol goeie moed dan opnieuw geprobeerd op Stadia Pro en in het venster 'complete your purchase' geklikt op het Google Pay icoontje, maar tevergeefs... nothing happens. Blijft vragen achter een credit card nr.Marzman schreef op maandag 14 september 2020 @ 23:11:
Je kan google pay ook koppelen aan paypal.
https://community.stadia....s-payment-method/m-p/1203
Heel bizar, voel me als de enige die er nie in slaagt om Google Stadia uit te proberen.
Playstation 5
? Wat voor problemen?Stylze schreef op woensdag 16 september 2020 @ 20:00:
Heb laatste tijd veel problemen met controller koppelen met laptop, bij chromecast nooit problemen mee maar zo gaat de convenience waarvoor ik stadia heb er toch wel vanaf..
Het is toch controller aan zetten (eventueel knop iets langer indrukken wanneer deze nog gekoppeld staat aan CCU) en dan de code ingeven?
Moeten de apparaten op hetzelfde netwerk zitten? (Ik denk het niet)
Ja dat doe ik ook maar gebeurt niks vaker gehad nu al en dan dag erna doet ie het wel weer heel irritant.12345j schreef op donderdag 17 september 2020 @ 07:47:
[...]
? Wat voor problemen?
Het is toch controller aan zetten (eventueel knop iets langer indrukken wanneer deze nog gekoppeld staat aan CCU) en dan de code ingeven?
Moeten de apparaten op hetzelfde netwerk zitten? (Ik denk het niet)
Playstation 5
Of een onlinebank als N26, maar in Belgie is een nadeel dat de belastingdienst dat ziet als een buitenlandse bank. Moet je weer appart aangeven, ik vond het te veel gedoe en heb een normale creditcard genomen. Toch handig en ik heb daar meer vertrouwen in als in Paypal als ik eerlijk ben (zie topic hier van thuisbezorgd bijvoorbeeld).Safri7879 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:56:
Misschien dat je dan kunt proberen zo'n wegwerp creditcard te kopen, zo'n virtuele. Op Reddit wordt dat vaak genoemd.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Kan niet wachten deze op de Stadia te spelen. Overige games, waaronder Breakpoint, bevallen mij uitstekend op de Stadia
Hogwarts Legacy is voor mij de eerste game waarvan ik zou balen als die niet naar Stadia komt. Ziet er ook echt té gaaf uit...KlaasjeNL schreef op donderdag 17 september 2020 @ 09:20:
Het begint nu toch wel meer te knagen dat er zo weinig nieuws is over (nieuwe) multiplatformers. Eerder deze week werd aangekondigd dat Rocket League gratis speelbaar wordt, maar geen nieuws over Stadia. Gisteren werd Harry Potter: Hogwarts Legacy aangekondigd (perfecte game om mijn vrouw wat enthousiaster te maken over Stadia), maar ook geen Stadia-aankondiging. En zo zijn er legio games die elk jaar alle platformen aandoen, maar waarbij Stadia nergens in de aankondiging wordt vermeld. Daar zal Google toch wat mee moeten als ze willen doorstoten.
En ik blijf het vreemd vinden hoe Google met marketing omgaat. Nou ja, meer het feit dat ze niets aan marketing lijken te doen. Stadia is in mijn ogen briljant. Het werkt voor mij erg goed en ik denk dat veel mensen er gebruik van zullen gaan maken als ze een beetje gepusht worden. Het lijkt of ze ergens op wachten (te weinig capaciteit?). Aan de andere kant doet Google sowieso weinig aan marketing...
Fifa komt ook naar stadia, maar pas later in het jaar. Er is nog geen launchdate aan gekoppeld. Ik mis nu ook nog wat sport spellen op stadia.eMCie schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 22:14:
Weet iemand of FIFA 21 ook op 8 oktober gereleased wordt net zoals bij de andere platforms?
Kan niet wachten deze op de Stadia te spelen. Overige games, waaronder Breakpoint, bevallen mij uitstekend op de Stadia
Stadia / PSN : whenheco
Staaat je hardware accelratie voor muis misschien nog aan?Killertjuh schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:02:
Heeft er toevallig ook iemand problemen met een muis die steeds terug springt naar het midden van het scherm? Ik gebruik trouwens linux als OS.
Mouse Lock (Pointer Lock) optie in chrome maakt geen verschil.
[Afbeelding]
Yep die staat aan. Dit had ik ook al gevonden op internet. Als ik hem uit zet doet hij het ook. Maar ik lees overal dat dat te maken heeft wanneer je muis stukjes overslaat. De mijne springt steeds terug naar beginpunt.Zhankou schreef op zondag 20 september 2020 @ 14:30:
[...]
Staaat je hardware accelratie voor muis misschien nog aan?
Het lijkt erop dat ik een kleine vierkantje heb en als ik daar buiten kom gaat hij terug naar de midden weer.
Misschien een andere muis proberen ?
Heeft het mogelijk iets met de controllerinstellingen te maken? Ik bedoel: Het klinkt alsof de muis als controller wordt geregistreerd, waarbij de analoge sticks ook steeds weer naar de centrale positie teruggaan.Killertjuh schreef op maandag 21 september 2020 @ 07:01:
[...]
Yep die staat aan. Dit had ik ook al gevonden op internet. Als ik hem uit zet doet hij het ook. Maar ik lees overal dat dat te maken heeft wanneer je muis stukjes overslaat. De mijne springt steeds terug naar beginpunt.
Het lijkt erop dat ik een kleine vierkantje heb en als ik daar buiten kom gaat hij terug naar de midden weer.
Ah ben er achter gekomen dat window mode wel werktKlaasjeNL schreef op maandag 21 september 2020 @ 08:42:
[...]
Heeft het mogelijk iets met de controllerinstellingen te maken? Ik bedoel: Het klinkt alsof de muis als controller wordt geregistreerd, waarbij de analoge sticks ook steeds weer naar de centrale positie teruggaan.
Lijkt mij een grote klap voor Stadia, gezien het aandeel Bethesda-games op dit moment. Sowieso is Bethesda een hele grote uitgever, maar als ik mij niet vergis heeft Bethesda (mogelijk na Ubisoft) het grootste aantal games in de Stadia-winkel op dit moment.
Ik heb het voor elkaar gekregen om het draaiend te krijgen op een iOS deviceFlandrach schreef op woensdag 16 september 2020 @ 17:03:
[...]
Ook geprobeerd. Ben iPhone gebruiker, gelukkig nog ergens een Huawei gevonden (want moet via de Google Pay app aangepast worden). Er was echter geen optie te vinden om paypal te koppelen (zoals beschreven in je link), maar ik kon wel gewoon mijn bankkaart ingeven. Vol goeie moed dan opnieuw geprobeerd op Stadia Pro en in het venster 'complete your purchase' geklikt op het Google Pay icoontje, maar tevergeefs... nothing happens. Blijft vragen achter een credit card nr.
Heel bizar, voel me als de enige die er nie in slaagt om Google Stadia uit te proberen.
https://www.reddit.com/r/...it5vlz/stadia_on_ios_poc/
voor de mensen die interesse hebben hier een write up van hoe ik het voor elkaar heb gekregen
https://itnext.io/how-to-...nning-on-ios-32495e1df2c1
[ Voor 8% gewijzigd door Plnda op 21-09-2020 17:39 . Reden: write up ]
On Oct. 6, the Stadia mouse and keyboard matchmaking pool will be closed. Since launch, Stadia has given us the ability to reach a wider audience for new and returning players on an additional platform. As the service evolved, we found that a predominant amount of our players preferred to play with a controller. Due to this, we’ve decided to focus on the Stadia controller matchmaking pool, helping maximize our Battle Royale experience for players and giving them the best experience possible. While the consolidation of both matchmaking pools was explored, we felt that keeping a controller only queue was critical to upholding the competitive integrity of the player experience, as is the case with all our platforms. For refunds of content purchases, please contact Stadia Support at http://g.co/stadia/help to get in touch with an agent.
De eerste batch indie games uit het 'Stadia Makers' programma zijn onderweg.
https://9to5google.com/20...w-indie-titles-to-stadia/
[YouTube: Kaze and the Wild Masks - Official Trailer | Stadia]
[YouTube: Death Carnival - Official Trailer | Stadia]
[YouTube: Figment Creed Valley - Official Trailer | Stadia]
Juist! Vet hoor, Death Carnival ziet we heerlijk uit en afgaande op de Steam page heeft deze game ook co-op en crossplay. Ben erg benieuwd.madcon schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:02:
Gelukkig komt er af en toe ook nog wat Stadia nieuws langs.
De eerste batch indie games uit het 'Stadia Makers' programma zijn onderweg.
https://9to5google.com/20...w-indie-titles-to-stadia/
[YouTube: Kaze and the Wild Masks - Official Trailer | Stadia]
[YouTube: Death Carnival - Official Trailer | Stadia]
[YouTube: Figment Creed Valley - Official Trailer | Stadia]
Ik moet zeggen het werkt wel goed hoor.
Aansluiten was easy, dus snel up and running.
Ik heb gelijk alle PRO games geclaimed, dus voor nu even voldoende om mee aan de slag te gaan.
Controller ligt goed in de hand, d-pad wel minder soepel dan ik gewend ben met andere controllers.
Eerste indruk in zeer positief, geen last van lag, werkt zeer smooth.
Welke games zijn een aanrader volgens jullie?
Ik zou zeggen RDR2 en AC: Odessy als je van openwereld spellen houdt. Die laatste is nu trouwens in de aanbieding voor Pro leden, en gekochte spellen (ook die met Pro korting) behoud je ook als je Pro afloopt dus dat is mooi meegenomen. Zelf heb ik me ook goed vermaakt met de platformer sundered.Schmitzel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:24:
Gisteren de Premiere edition binnen gekregen.
Ik heb gelijk alle PRO games geclaimed, dus voor nu even voldoende om mee aan de slag te gaan.
Controller ligt goed in de hand, d-pad wel minder soepel dan ik gewend ben met andere controllers.
-- Edit --
Als je doelt op de beschikbare Pro games zou ik zeggen West of Loathing, de SteamWorld series en de Metro series.
[ Voor 6% gewijzigd door bakkerjangert op 23-09-2020 12:34 ]
Hitman voor mij; zeer positief en zeer leuk. Ik zit pas in de eerste missie (Paris, Showstopper), maar ik ben al uren ermee bezig om alle challenges te halen en zo creatief mogelijk te werk te gaan.Schmitzel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:24:
Iemand al een poging gewaard?
Ik heb nog steeds mijn 10euro kortingscode, maar heb ook het gevoel deze wel naar Stadia pro kan komen komende maanden.
https://stadia.google.com...8daf046f78cde2b36228de554
[YouTube: Hotline Miami 2: Wrong Number - Official Trailer | Stadia]
Gisteren ook mee begonnen, die boot missie ff gedaan. speelde lekker hoor!JDFS schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:10:
[...]
Hitman voor mij; zeer positief en zeer leuk. Ik zit pas in de eerste missie (Paris, Showstopper), maar ik ben al uren ermee bezig om alle challenges te halen en zo creatief mogelijk te werk te gaan.
Ja mis ik ook, ik zou two point hospital wel willen spelen, helaas weinig reactie van de ontwikkelaars op de vraag of deze ook naar stadia komt.mark777 schreef op zondag 20 september 2020 @ 17:44:
Ik mis strategie spellen in stadia. Komt civ6 naar stadia?
Hitman is echt een topgame op stadia! Ik heb deel 1 en 2 en kan niet wachten op 3 straks. Overigens is ioi als uitgever ook erg positief over Stadia en geeft behoorlijk wat stadia game-keys weg op Twitter. Best verfrissend!Schmitzel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:08:
[...]
Gisteren ook mee begonnen, die boot missie ff gedaan. speelde lekker hoor!
Ze sluiten ook af dat de focus nu ligt op de content want zonder de vette games heb je nog niks aan Stadia. Leuk om even te kijken met een kop koffie. Het gaf mij alles behalve het gevoel dat Google any minute weer kapt met dit initiatief.
Na 20 jaar is het tijd voor een nieuwe console: "The datacenter is your console"
- Tomb Raider (alle 3)Schmitzel schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:24:
Gisteren de Premiere edition binnen gekregen.
- SteamWorld Dig2 & Quest hand of gilgamech
- Orcs Must Die 3
- Lost words beyond the page (maar daar moet je maar net van houden, weinig gameplay, vond het
- Bomberman R online 64
Warlords of NY edition is €17.99.
Ik vermaak mij wel voorlopig
Ik slinger dit weekend The Division2 aan.
Ik denk daar ook aan. Speel graag dit soort games met m'n broer in co-op, ook veel lol gehad aan Destiny 2. Eerst maar eens het free-to-play weekend proberen!Safri7879 schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:59:
Heb Warlords of NY edition gekocht. Met coupon voor 8 euro. Mooie deal lijkt me.
Ik heb het daarentegen al veel te lang niet meer aangeraakt.
Binnenkort komt Risk of Rain 2 uit (kan leuk zijn?!), anderzijds nog druk met Avengers in de weer.
Al die indie titles doen me niet zoveel... kijk enkel maar enorm uit naar Cyberpunk 2077, maar dat doet iedereen denk ik zo
Was verder serieus aan het twijfelen om een PS5 te preorderen, heb ook launch exemplaar van PS4, maar heb er door Stadia ervaring vanaf gezien. De hele ervaring zonder lawaaierige console, korte laadtijden en overal kunnen spelen is echt geweldig en baanbrekend
Ik zag het, net een weekje te vroeg besteld dus..Katseviool schreef op zondag 27 september 2020 @ 08:45:
Met code GOOGLEBDAY22 betaal je voor première editie vandaag €78 in Google store
Grrrr, alvast toch niet in de .be store.Katseviool schreef op zondag 27 september 2020 @ 08:45:
Met code GOOGLEBDAY22 betaal je voor première editie vandaag €78 in Google store
Heb deze dan maar in de .fr store besteld, met de 00000 truc.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Kijk alweer enorm uit lm Avengers op 4K te zien.
Wauw top dankje! Op zo’n actie zat ik te wachtenKatseviool schreef op zondag 27 september 2020 @ 08:45:
Ik heb er toch maar een gekocht onlangs, gewoon zodat het geen barrière meer is voor als het eens van komt. Nu met de kortingscode van vandaag een prima deal imo!Katseviool schreef op zondag 27 september 2020 @ 19:48:
Spelen jullie trouwens vaker samen? Ik twijfel nl een beetje over tweede controller - bijkomend voordeel is wel dat ik daarmee tevens op 2 verdiepingen er een kan leggen bij een TV
Dit dus inderdaad.Tuktop schreef op zondag 27 september 2020 @ 21:57:
[...]
Ik heb er toch maar een gekocht onlangs, gewoon zodat het geen barrière meer is voor als het eens van komt. Nu met de kortingscode van vandaag een prima deal imo!
Hoe werkt dat precies eigenlijk, COOPen thuis. En bijv. Borderlands, werkt dat ook ?
Dat ja. Werkt niet anders dan op een normale console. Borderlands helaas niet, want de Stadia versie is gebaseerd op de PC-port en die heeft geen splitscreen. Je kunt natuurlijk wel met twee accounts, twee schermen, twee keer de game kopen met z'n tweeën spelen.Zhankou schreef op maandag 28 september 2020 @ 07:17:
Je bedoelt controller voor als je een keer multiplayer wilt doen?
Hoe werkt dat precies eigenlijk, COOPen thuis. En bijv. Borderlands, werkt dat ook ?
Baldur's Gate twijfel ik nog over, dat zou ik alleen met een van m'n vrienden spelen maar die heeft een kiddo van twee, dusja, of dat er vaak van gaat komen...
hahaha, heel herkenbaar.Tuktop schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:08:
[...]
Dat ja. Werkt niet anders dan op een normale console. Borderlands helaas niet, want de Stadia versie is gebaseerd op de PC-port en die heeft geen splitscreen. Je kunt natuurlijk wel met twee accounts, twee schermen, twee keer de game kopen met z'n tweeën spelen.
Baldur's Gate twijfel ik nog over, dat zou ik alleen met een van m'n vrienden spelen maar die heeft een kiddo van twee, dusja, of dat er vaak van gaat komen...
Ik heb drie kiddo's. Twee, zes en negen.
Heeft mij een maand gekost om de campaign van Avengers uit te spelen (en zo heel groot is die niet, hah).
Baldurs Gate 3 lijkt mij echt wel een hele toffe game, maar anderzijds, als Cyberpunk eenmaal komt, tja..
Uitgebreide RPG games kan ik wel vergeten nu ik een zoontje van ongeveer 1,5 heb inderdaad. Hoeveel tijd ik heb om te gamen in het weekend hangt samen met het ritme van de kleine. De tijd dat ik het hele weekend Warcraft of Diablo kon spelen ligt wel achter de rug.Zhankou schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:45:
[...]
hahaha, heel herkenbaar.
Ik heb drie kiddo's. Twee, zes en negen.
Heeft mij een maand gekost om de campaign van Avengers uit te spelen (en zo heel groot is die niet, hah).
Baldurs Gate 3 lijkt mij echt wel een hele toffe game, maar anderzijds, als Cyberpunk eenmaal komt, tja..
AC Creed Valhalla komt binnenkort ook al uit, dus het wordt keuzes maken.
Risk of Rain 2 lijkt me ook nog wel een hele leuke game, omdat je daar continu actie hebt.
Hangt van het spel af, en wat voor type multiplayer er ondersteunt wordt.Zhankou schreef op maandag 28 september 2020 @ 07:17:
Je bedoelt controller voor als je een keer multiplayer wilt doen?
Spellen als Get Packed en Splitlings werken goed met twee controllers op een gedeeld scherm.
Sommige spellen werken ook met split screen.
Een spel als Bomberman Online heeft dan weer geen couch coop mogelijkheid, maar kan wel met stadia-vrienden gespeeld worden.
In de stadia store is wel te vinden welke spellen couch coop ondersteunen.
Vanaf dag 1.Zhankou schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:25:
Gaat iemand hier trouwens nog Baldurs gate aanschaffen ?
Ik heb heel veel BG 1&2 gespeeld vroeger. Geweldige RPGs. Ik kon echt uren bezig zijn met een enkel gevecht welke na 30 keer proberen pas lukte. Of helemaal uitpluizen welke party samenstelling ik wilde, enz.
Helaas lijkt BG3 mij wel iets te veel op Divinity tot dusver. dat spel vond ik niet geweldig. Als ik gameplay filmpje zie bv hoe hij aan het klooien is met een trap (YouTube: Baldur's Gate 3 Full Gameplay Reveal Demo (PAX East 2020) het stuk vanaf 58minuten) dan wordt ik wel wat geïrriteerd. Ook zal de party minder dan 6 pers zijn wat de dynamiek niet ten goede komt. Met een kleinere party wordt je snel naar de 'standaard' tank/healer/DPS samenstelling gedwongen. En dan nog al die 'powerranger' animaties bij elke actie vind ik teveel van het goede.
Maja, het blijft Baldur's Gate, dus moet m toch kopen, ga er vast veel lol aan beleven.
[ Voor 3% gewijzigd door 12345j op 29-09-2020 00:22 ]
Zeker! Larians games zijn fantastisch vind ik en ik vind het ook echt een toffe studio.Zhankou schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:25:
Gaat iemand hier trouwens nog Baldurs gate aanschaffen ?
Twijfel wel of ik hem meteen al koop met de alpha of dat ik gewoon wacht tot hij echt helemaal klaar is.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik zie daar alleen maar goede reviews over.
Hmm
[ Voor 5% gewijzigd door Safri7879 op 29-09-2020 13:13 ]
Deze ga ik afhankelijk van de prijs heel waarschijnlijk wel halen! Puur vanwege de co-op funZhankou schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 05:56:
Vandaag komt Risknof Rain 2 ook uit op Stadia.
Ik zie daar alleen maar goede reviews over.
Hmm
Ligt een beetje aan de verschillende formaten. Op bijv. 27" zie je zeker verschil tussen 1080P en 1440P, simpelweg omdat de PPI bij die laatste hoger is, dus scherper. Je hebt trouwens wel Stadia Pro nodig om hoger dan 1080P stream te ontvangen, en ook is niet elk spel native (op render-niveau) hoger dan 1080P dus in die spellen is het verschil kleiner (hoewel nog steeds zichtbaar omdat je een stream met een hogere bitrate ontvangt).Safri7879 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:03:
Ik heb een 1920x1080 monitor en daar draai ik Stadia op. Is het een echte verbetering als ik een 2k (1440p ipv 1080p) monitor ga gebruiken? Misschien inkoppertje, maar goed het is al snel 300 euro.
[ Voor 55% gewijzigd door Tuktop op 29-09-2020 14:50 ]
Ok dank je, heb een 24 inch en heb Pro.Tuktop schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:47:
[...]
Deze ga ik afhankelijk van de prijs heel waarschijnlijk wel halen! Puur vanwege de co-op fun
[...]
Ligt een beetje aan de verschillende formaten. Op bijv. 27" zie je zeker verschil tussen 1080P en 1440P, simpelweg omdat de PPI bij die laatste hoger is, dus scherper. Je hebt trouwens wel Stadia Pro nodig om hoger dan 1080P stream te ontvangen, en ook is niet elk spel native (op render-niveau) hoger dan 1080P dus in die spellen is het verschil kleiner (hoewel nog steeds zichtbaar omdat je een stream met een hogere bitrate ontvangt).
En zou je dan ook een 24" 1440P-scherm halen? Of wil je gelijk wat groter zoals 27". In dat laatste geval is 1440P wel echt een meerwaarde imo, zeker omdat 1080P op dat formaat wel echt irritant grote pixels oplevert.Safri7879 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:31:
[...]
Ok dank je, heb een 24 inch en heb Pro.
Ja wil zeker groter dan. Maar op mijn 24 inch is 1080p dus eigenlijk nog wel ok.Tuktop schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:47:
[...]
En zou je dan ook een 24" 1440P-scherm halen? Of wil je gelijk wat groter zoals 27". In dat laatste geval is 1440P wel echt een meerwaarde imo, zeker omdat 1080P op dat formaat wel echt irritant grote pixels oplevert.
YouTube: October’s New Free Stadia Pro Games
[ Voor 56% gewijzigd door Amdwarrior op 29-09-2020 18:50 ]
https://community.stadia....Risk-of-Rain-2/ba-p/32956
En gelijk een nieuwe feature voor Dead by Daylight, Crowd Choice. Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijnKatseviool schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:57:
Dead by daylight gelijk gratis voor Pro gamers![]()
https://community.stadia....Risk-of-Rain-2/ba-p/32956
Crowd Choice
Cool, maar dat is toch niet bijzonder? Ik kijk best wat Twitch en er zijn zat Twitch-integration spellen (bv Slay the Spire). Of is dit bijzonder omdat het YouTube is? (Wordt er veel live gestreamd op YouTube? Meer dan Twitch? Ik ken het niet)bakkerjangert schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:29:
[...]
En gelijk een nieuwe feature voor Dead by Daylight, Crowd Choice. Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn.
Crowd Choice
Bron https://9to5google.com/20...ily-sharing-details-more/
Family sharing
One feature that has long been promised for Google Stadia but has yet to launch is the ability to share games with your family members. Stadia 2.36 details exactly what can and cannot be shared between family members, and the most important and surprising tidbit we find is that games claimed with Stadia Pro can be shared with family members.
Text for describing what content is eligible for family sharing.
Share purchased games, add-ons, and claimed Pro games (your family won’t need a Pro subscription to play). Some content may not be eligible for sharing.
Another tidbit we find is that more than one person in a family group can choose to share their personal copy of a game. However, everyone will need to own the same set of DLC in order to share simultaneously.
Title for the dialog that shows up if the user is not able to share a game because someone is sharing with more add-ons.
Get add-ons to share this game.
Body for the dialog that shows up if the user is not able to share a game because some is sharing with more add-ons.
A family member is already sharing this game with more add-ons than you have. If you want to share this game too, first purchase or claim the same add-ons.
When looking into family sharing in the past, we’ve learned that Stadia will require that your Google family group to have a valid family payment method attached to the group. With Stadia 2.36, we find that this may be enforced primarily to make sure people who use family sharing are close enough to trust one another with a credit/debit card.
This helps verify that you know and trust that group.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Zou geweldig zijn , maar is wel te hopen dat je shared games ook gelijktijdig kunt spelen, dat zie ik in het artikel niet terugkomen.lukadad schreef op woensdag 30 september 2020 @ 06:34:
Yes!! Zou het dan eindelijk zover zijn? Family sharing?
Bron https://9to5google.com/20...ily-sharing-details-more/
[...]
Veel games bij Pro die naar mijn inziens echt leuk zijn. En Risk of Rain 2 in de aanbieding voor 19,99 euro.
Gister potje in COOP gespeeld, was echt lachen.
Anyway, ik begin Stadia steeds fijner te vinden als platform.
Risk of Rain lijkt me leuk, maar heb nog een bijna onaangeraakte The Division staan.
Af en toe verdwijnen er games van Stadia Pro. Dit betekent dat je ze niet meer kunt claimen.Exocet schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:08:
Zouden ze het "Claim" principe blijven hanteren? Aangezien eerst het idee was om per maand games te claimen en de volgende maand niet meer, nu lijkt het alsof je alle Pro games kan blijven claimen.
Als je de games al hebt geclaimd kun je ze gratis blijven spelen. Zo bedrijp ik het althans van de website https://playstadia.nl/sta...oor-oktober-bekendgemaakt
Om 8 uur vanavond is het google event. Zit te springen op meer chromecast nieuwsOverigens gaan er ook drie games verdwijnen, dus claim ze nog zolang het kan. Dit zijn, The Turing Test, Monster Boy and the Cursed Kingdom (Check hier onze review van deze sublieme game) en Metro 2033 Redux. Claim ze snel mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Op Reddit heeft een user een mooi overzicht gemaakt van de beschikbare Pro games en welke al dan niet meer beschikbaar zijn. Er verdwijnen dus met regelmaat games uit de te claimen Pro selectie. Wellicht ter overvloede; zodra je als user eenmaal een game geclaimed heb kun je deze blijven spelen (mits je een actief Pro abbonement hebt), ook al is die verdwenen uit de Pro collectie.madcon schreef op woensdag 30 september 2020 @ 11:39:
[...]
Af en toe verdwijnen er games van Stadia Pro. Dit betekent dat je ze niet meer kunt claimen.
Als je de games al hebt geclaimd kun je ze gratis blijven spelen. Zo bedrijp ik het althans van de website https://playstadia.nl/sta...oor-oktober-bekendgemaakt
[...]
Om 8 uur vanavond is het google event. Zit te springen op meer chromecast nieuws
-- Edit --
Stadians van het eerste uur hebben dus toegang tot 46 gratis Pro games. Als je nu instapt als Pro member kun je direct al 26 games claimen + nog eens 6 vanaf morgen 1 oktober.
[ Voor 8% gewijzigd door bakkerjangert op 30-09-2020 12:36 ]
Straks op marktplaats: te koop stadia account met 100 geclaimde games, 100€Safri7879 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:51:
Stadia pro abonnement wordt met de maand waardevoller gezien de groeiende library. Dat is het leuke. Ze creëren ook een soort van verzamelwoede zo.
Valt denk ik nog wel te overzien. Tenzij iedereen een speciaal Stadia e-mailadres heeft aangemaakt welke niet al het privé adres was?The_Woesh schreef op woensdag 30 september 2020 @ 13:33:
[...]
Straks op marktplaats: te koop stadia account met 100 geclaimde games, 100€
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/7Bz5uOJ0zj4vf4ZWmeNq4AMi.gif?f=fotoalbum_large)