• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-10 11:57
Zhankou schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:15:
Ik heb ook een beetje dilemma!

Geforce NOW werkt nu vloeiend op Chromebook. Stadia controller werkt hier ook mee (bekabeld).

Marvel Avengers komt bijna uit.
Cyberpunk ook.

PC community is natuurlijk veel groter dan Stadia.

GFN kost 27 euro voor 6 maanden.
Dilemmaaa
Waarom een dilemma dan? Goedkoper en voor jou werkt het goed??

• barrymossel
7unkrat schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:13:
[...]

Ik ben nog een beetje sceptisch als het aankomt op titels vlak voor de aankomende maand. In het begin schafte je wat aan om vervolgens 2 weken later het bij Pro te krijgen. Dat heb ik nu met de Superhot uitbreiding van 14,99, voelt echt als een game die binnen een maand in de Pro zit omdat er nog geen verdere games zijn.
Volgens mij zijn er nog geen uitbreidingen gratis geweest toch tot nu toe? Behalve die PUBG meuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Nog even zien hoe GFN werkt op Chromebook. Maar het ziet er wel veelbelovend uit. Maar andere kant vind ik Stadia de soepelste so far. GFN nog niet getest.

Iemand nog een Orzly Claw overnemen voor 15 euro?? Heb er nog één over.

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:46
Zhankou schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:58:
Nog even zien hoe GFN werkt op Chromebook. Maar het ziet er wel veelbelovend uit. Maar andere kant vind ik Stadia de soepelste so far. GFN nog niet getest.

Iemand nog een Orzly Claw overnemen voor 15 euro?? Heb er nog één over.
Ja ik wel!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:59
Zhankou schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 20:15:
Ik heb ook een beetje dilemma!

Geforce NOW werkt nu vloeiend op Chromebook. Stadia controller werkt hier ook mee (bekabeld).

Marvel Avengers komt bijna uit.
Cyberpunk ook.

PC community is natuurlijk veel groter dan Stadia.

GFN kost 27 euro voor 6 maanden.
Dilemmaaa
Wat betreft Cyberpunk ga ik voor GFN. Draait prima hier op m'n laptop en desktop en je krijgt toegang tot de dikke raytracing kaarten van Nvidia
Plus dat het al bevestigd is dat Cyberpunk op release day ondersteund zal worden op GFN. Dat is bij Stadia nog steeds niet duidelijk.

Ik koop de game overigens op Steam en niet op GoG omdat GFN (tot nu toe iig) niks van GoG ondersteund. En Steam dus wel.
Zo heb ik The Witcher 3 op GoG en kan die dus niet via GFN spelen. Had ik de game op Steam of Epic gekocht dan wel. (sorry CDPR....ga aub eens om de tafel zitten met Nvidia)

[ Voor 7% gewijzigd door Vortigen op 20-08-2020 21:48 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Zhankou
Ja klopt, zal hem indd via Steam (of Epic) moeten kopen.

Marvel avengers is wel een day one bij Stadia. Maar dat is zo'n typisch spel die je wel in multiplayer wilt gaan spelen.
En ben heel benieuwd naar de performance op Stadia vs Geforce(ik vermoed wel dat die daar ook op komt, Square Enix Europe is opted).

• Vortigen
  • Laatst online: 18:59
Weet iemand trouwens hoe het zit met Stadia en ondersteuning van mods voor een game?
Het is er op dit moment nog niet volgens mij, maar gaat dat nog komen?

En gebruikt Stadia eigenlijk raytracing GPUs?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vortigen schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 23:04:
Weet iemand trouwens hoe het zit met Stadia en ondersteuning van mods voor een game?
Het is er op dit moment nog niet volgens mij, maar gaat dat nog komen?

En gebruikt Stadia eigenlijk raytracing GPUs?
Je moet Stadia een beetje vergelijken met consoles. Ik denk niet dat er mods gaan komen zoals op een pc.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 20:17
/*knip* geen V&A op t forum

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 23-08-2020 21:03 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WybeP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 22:22
Eindelijk een heerlijke party game, en ook nog eens inclusief bij stadia Pro op 1 september. Bomberman R

YouTube: Super Bomberman R Online Comes to Stadia September 1st!

https://www.reddit.com/r/..._coming_to_stadia_sept_1/

[ Voor 21% gewijzigd door WybeP op 25-08-2020 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Bomberman, Hitman, Gunsport, Embr, Metro last light, en hello neigtbour. 6 games. Dat doen ze wel netjes bij Stadia.

Inmiddels wordt een Pro subscription al een redelijk soort van gamepass met al die games.

Wel blijven het games die ik niet echt speel, dus veel waarde heeft het niet voor mij.

Avengers, dat is nou echt een game waar ik naar uit kijk.

Maar wordt het Stadia? Of toch GFN (mits hij wordt toegevoegd). Daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:18
V.w.b. Avengers, op de "day one"-pagina staat dat:
For early-access eligible digital editions of Marvel’s Avengers, the game will unlock at:
  • Stadia: September 1 - 9:00 AM PDT
De 'gewone' launch voor Stadia vindt plaats om "September 4 - 9:00 AM PDT".

Nu wil ik graag de game pre-orderen voor Stadia, maar waar ik ook kijk... ik vind het niet terug.
Is daar eigenlijk meer informatie over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-10 07:06
Corvo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 09:43:
V.w.b. Avengers, op de "day one"-pagina staat dat:
[...]
De 'gewone' launch voor Stadia vindt plaats om "September 4 - 9:00 AM PDT".

Nu wil ik graag de game pre-orderen voor Stadia, maar waar ik ook kijk... ik vind het niet terug.
Is daar eigenlijk meer informatie over bekend?
Waarom zou je digitale content willen pre-orderen als er verder geen prijsvoordeel o.i.d. aan zit? De Stadia Store heeft wel een aparte sectie voor early access.

Even wat anders: Welke games zijn leuk voor local multiplayer? Ik heb eindelijke maar een tweede controller besteld, maar weet niet echt wat ik ermee kan. 8)7 Sowieso ga ik Get Packed met mijn dochter en vrouw spelen, maar wat is nog meer de moeite waard? Heeft Embr bijvoorbeeld local multiplayer?

[ Voor 19% gewijzigd door KlaasjeNL op 26-08-2020 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Een paar n00b vragen (heb nog nooit Stadia gebruikt en op de officiele stadia site is praktisch nul informatie te vinden). Bomberman R kan voor mij een reden zijn om Stadia te gaan gebruiken. Maar dit is wel typisch een game die je vaak lokaal multiplayer speelt. Hoe werkt dit met Stadia?

Kan ik meerdere controllers kopen en dan via 1 Stadia abbo met meerdere personen lokaal spelen?

Kan dit ook online met meerdere lokale spelers tegen online spelers?

Hoeveel controllers kun je maximaal lokaal gebruiken? Bomberman wil ik lokaal wel met 4+ spelers spelen.

En kan ik op een of andere manier PS4 controllers gebruiken?

Of kan dit allemaal niet?

Edit: op deze support pagina wat meer informatie gevonden over dualshock 4 support. Werkt wel op de PC of smartphone, maar niet met chromecast. Staat niet bij of meerdere controllers goed werkt. Als je de stadia controller gebruikt schijnt het maximale aantal 4 controllers te zijn.

Wachten op Google Sabrina welke wel bluetooth heeft en hopen dat dan 4 dualshocks gekoppeld kunnen worden :)

[ Voor 35% gewijzigd door wian op 26-08-2020 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:46

B2

wa' seggie?

KlaasjeNL schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:36:
[...]

Waarom zou je digitale content willen pre-orderen als er verder geen prijsvoordeel o.i.d. aan zit? De Stadia Store heeft wel een aparte sectie voor early access.

Even wat anders: Welke games zijn leuk voor local multiplayer? Ik heb eindelijke maar een tweede controller besteld, maar weet niet echt wat ik ermee kan. 8)7 Sowieso ga ik Get Packed met mijn dochter en vrouw spelen, maar wat is nog meer de moeite waard? Heeft Embr bijvoorbeeld local multiplayer?
Binnenkort Bomberman, echt een lokale multiplayer bij uitstek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
@KlaasjeNL Liefst met prijsvoordeel, natuurlijk.Maar de pre-oders hebben dus naast early-access nog andere (kleine) pre-order perks.

Maar zou natuurlijk goed kunnen zijn dat vanaf volgende week dinsdag (in de avond dan) het wel verschijnt in het "Early Access"-deel van de Stadia Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Corvo schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:29:
@KlaasjeNL Liefst met prijsvoordeel, natuurlijk.Maar de pre-oders hebben dus naast early-access nog andere (kleine) pre-order perks.

Maar zou natuurlijk goed kunnen zijn dat vanaf volgende week dinsdag (in de avond dan) het wel verschijnt in het "Early Access"-deel van de Stadia Store.
Ik wacht toch liever even af of een game ruk is of niet voordat ik hem aanschaf ipv alvast te bestellen om extraatjes in een game die uiteindelijk vies tegenvalt. Maar ieder zijn ding. :)
B2 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:19:
[...]

Binnenkort Bomberman, echt een lokale multiplayer bij uitstek.
Ik moet eerlijk bekennen dat Bomberman mij nooit heel veel heeft gedaan, maar gratis bij Pro ga ik het natuurlijk een kans geven. Iemand die dan weet of Embr of local multiplayer beschikt?

[ Voor 24% gewijzigd door KlaasjeNL op 26-08-2020 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
KlaasjeNL schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:55:

[...]

Iemand die dan weet of Embr of local multiplayer beschikt?
Staat toch gewoon in je Stadia app?

En kijk ook eens hier: https://stadiagamedb.com/ (tip: zoek op "local")

[ Voor 4% gewijzigd door barrymossel op 26-08-2020 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
barrymossel schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 13:19:
[...]

Staat toch gewoon in je Stadia app?

En kijk ook eens hier: https://stadiagamedb.com/ (tip: zoek op "local")
Ah, top! Mooie overzichtje. _/-\o_ In de app zie ik het nu inderdaad ook pas, maar alleen in de winkel. Bij de games die ik al heb kan ik het niet opvragen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20
Ik heb nu 1 maand pro gratis.
Heb grid geclaimed kan ik die nu altijd spelen, zolang ik betaal voor pro?

En stel ik koop een spel football manager 2020 en ik laat mijn pro abonnemt aflopen dan kan ik nog wel spelen?
Behalve op 4k enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 10:04
Joostje123 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 19:34:
Ik heb nu 1 maand pro gratis.
Heb grid geclaimed kan ik die nu altijd spelen, zolang ik betaal voor pro?
Ja en zelfs als je tijdelijk stopt en later weer betaald
En stel ik koop een spel football manager 2020 en ik laat mijn pro abonnemt aflopen dan kan ik nog wel spelen?
Behalve op 4k enzo
Ja

• Rudoo
  • Laatst online: 27-10 17:03
The_Woesh schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:27:
[...]
Ja en zelfs als je tijdelijk stopt en later weer betaald
[...]
Is dat zo ?
Ik zag namelijk gisteren avond dat Grid nu onder het kopje "nog beperkte tijd beschikbaar op stadia Pro" staat.

Dus het lijkt erop dat Stadia net als b.v. een netflix af en toe wat eraf haalt en nieuw erop zet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Laatst online: 27-10 14:07
Rudoo schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 07:51:
[...]

Is dat zo ?
Ik zag namelijk gisteren avond dat Grid nu onder het kopje "nog beperkte tijd beschikbaar op stadia Pro" staat.

Dus het lijkt erop dat Stadia net als b.v. een netflix af en toe wat eraf haalt en nieuw erop zet.
Dat geldt alleen voor mensen die de game nog niet geclaimed hebben. Die kunnen de game dan niet meer claimen via pro om te spelen. Als je een pro game eenmaal geclaimed heb kun je hem altijd blijven spelen mits je een actief pro abbonement hebt. Zoals eerder al aangegeven kun je pro (tijdelijk) stopzetten en doorspelen als je later weer pro neemt.

• Rudoo
Duidelijk, zo had ik het nog niet begrepen :)

• wian
  • Niet online
Even een vervolg op mijn eerdere post.

Ik heb de laatste Stadia APK van APKmirror.com gesideload op mijn oude nvidia shield. Daarna een PS4 controller gekoppeld via bluetooth en een paar spelletjes geprobeerd. Werkt in principe, maar sommige acties (Stadia warning prompt bevestigen) krijg ik niet voor elkaar met de dualshock maar alleen met de TV afstandsbediening (CEC enabled).

Hoop dat er snel officiele ondersteuning uitkomt voor de nvidia shield met meerdere PS4 controllers zodat alles vlekkeloos werkt.

edit: PS4 controller verliest regelmatig de verbinding. Aanvankelijk werkte het goed met GRID, zag er niet uit als 4K, maar speelde prima. Daarna Destiny geprobeerd maar daar kreeg ik de melding dat ik een andere controller moet gebruiken. Sindsdien verliest de PS4 controller regelmatig de verbinding. Geen idee waarom.

[ Voor 25% gewijzigd door wian op 27-08-2020 13:15 ]

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-10 09:51
wian schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 11:29:
Even een vervolg op mijn eerdere post.

Ik heb de laatste Stadia APK van APKmirror.com gesideload op mijn oude nvidia shield. Daarna een PS4 controller gekoppeld via bluetooth en een paar spelletjes geprobeerd. Werkt in principe, maar sommige acties (Stadia warning prompt bevestigen) krijg ik niet voor elkaar met de dualshock maar alleen met de TV afstandsbediening (CEC enabled).

Hoop dat er snel officiele ondersteuning uitkomt voor de nvidia shield met meerdere PS4 controllers zodat alles vlekkeloos werkt.

edit: PS4 controller verliest regelmatig de verbinding. Aanvankelijk werkte het goed met GRID, zag er niet uit als 4K, maar speelde prima. Daarna Destiny geprobeerd maar daar kreeg ik de melding dat ik een andere controller moet gebruiken. Sindsdien verliest de PS4 controller regelmatig de verbinding. Geen idee waarom.
Heb zelf ook de Stadia app gesideload op mijn Nvidia Shield en met de Shield controller een 30 min nba2k gedaan. Ik had totaal probleem met de verbinding van de controller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 14:19
Gisteren avond mijn eerste game uitgespeeld op Stadia: KONA. Erg leuke puzzle game (gestart als kickstarter) en nog een paar dagen gratis als Pro game te claimen!

Als je niet van de shooters of vele actie bent, is dit een leuke game om te spelen (alleen op het laatst is er wat meer actie!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Niet online
MiTM schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 23:07:
[...]

Heb zelf ook de Stadia app gesideload op mijn Nvidia Shield en met de Shield controller een 30 min nba2k gedaan. Ik had totaal probleem met de verbinding van de controller.
Mijn Shield controller zat sinds 2015 ongebruikt in de verpakking en heb ik uiteindelijk weggegooid |:(

Maar... ik heb de PS4 controller verwijderd van de shield, een hard reset gegeven met een paperclip en daarna opnieuw toegevoegd. Daarna heb ik een half uur verschillende spelletjes gespeeld zonder disconnects.
Sahi_NL schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:38:
Gisteren avond mijn eerste game uitgespeeld op Stadia: KONA. Erg leuke puzzle game (gestart als kickstarter) en nog een paar dagen gratis als Pro game te claimen!

Als je niet van de shooters of vele actie bent, is dit een leuke game om te spelen (alleen op het laatst is er wat meer actie!).
Bedankt voor de tip, even geprobeerd en lijkt me een leuk spel.

[ Voor 50% gewijzigd door wian op 28-08-2020 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Why on earth zou je een controller (zeker één als Shield) weggooien. O m g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Sahi_NL schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:38:

Ik ben pas een levende figuur tegen gekomen :)

De setting
spoiler:
(canada, jaren '70, sneeuw, aliens. ik weet niet of het echt een spoiler is, volgens mij ben ik nog niet zo ver maar goed)
doet me denken aan het tweede seizoen van Fargo.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Laatst online: 26-10 21:09

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Voor de "grap" ook Farming Sim op Stadia gekocht. Laad lekker snel vergeleken met mijn laptop :-P.

Wel jammer dat zelf ondersteuning voor de standaard mod "shop" er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Ik ga de deluxe versie kooen van Avengers. Dan heb je early acces op 1 sep. Zal wel iets van 89.99 euro kosten denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:57
Zhankou schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 12:51:
Ik ga de deluxe versie kooen van Avengers. Dan heb je early acces op 1 sep. Zal wel iets van 89.99 euro kosten denk ik.
Daar trap ik mooi niet in, 20 euro voor 3 dagen eerder spelen en een paar skins wat een onzin. Zou bijna de game boycotten door dit soort moneygrabbing, heb daar echt een hekel aan dit doen ze met Fifa ook al een aantal jaar.

Het is dat de beta op ps4 tof was en ik deze game dus wel ga halen, maar gewoon lekker op launch dag :+

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhankou
Ja, snap ik. Maar vrijdag gaan wij weekendje weg, en dan kan ik pas zondag weer spelen. En ik ben ongeduldig want heb al heel lang geen leuk spel meer gespeeld.
Voorheen Division 2 en Destiny 2 met collega's, en Anthem. Maar uiteindelijk zoek ik weer eens wat nieuws . En met de roadmap die ze hebben, heb ik het er wel voor over. Uiteindelijk games zoals Division 2 meer dan 500 uur gespeeld. Dus dat vind ik wel rechtvaardig dan.
En eerlijk, verder vind ik de games van Stadia tot zover niet echt de moeite.

Edit:
De streamdienst zelf vind ik momenteel het beste in vergelijking met andere diensten.

Stadia blijft altijd perfect qua verbinding en is echt heel snel.
Nu enkel maar hopen dat Avengers goed is geoptimaliseerd, maar ik vermoed van wel.
Andere games werken immers ook als een tierelier.

[ Voor 22% gewijzigd door Zhankou op 31-08-2020 06:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zhankou
Beste mede tweakers, vandaag is een grote dag voor Stadia :)
Marvel Avengers early acces

En 6 games bij het Pro abonnement wat je kunt claimen.
Including HITMAN, Bomberman en nog wat titels.

Als je nog geen proef / pro abonnement hebt geclaimed, is het nu zeker wel de moeite.
De line-up van start tot nu, is behoorlijk gegroeid.
Je kan het bijna een "Stadia pass" noemen.
Alleen maar props voor Google met wat ze tot nu toe hebben bereikt als streamdienst.

EDIT:

Gebruikt iemand hier die Stadia+ extension eigenlijk? Om hogere resolutie te forcen.

[ Voor 9% gewijzigd door Zhankou op 01-09-2020 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
Zhankou schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 07:00:
Beste mede tweakers, vandaag is een grote dag voor Stadia :)
Hoe laat worden die nieuwe games meestal beschikbaar NL tijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Rudoo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:56:
[...]

9 uur! 12 uur Pacific Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 14:19
Rudoo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 08:56:
[...]

Ik heb net alles kunnen claimen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Yess, alles is claimbaar.
Helaas ben ik nog aan het werk ;)

Zag net al snel even een youtube stream van Bomberman. Dat ziet er toch wel heel erg leuk uit moet ik zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-10 08:14
Dus de volgende games zijn nu te claimen, inclusief klikbare linkjes:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:32
kepler schreef op zondag 3 mei 2020 @ 11:40:
[...]

Inderdaad, heel onhandig. Geef dan op zijn minst de controle over volume van de voicechat, maar dat kan ook niet... Regelmatig dat ik mijn voicechat bijna niet kan verstaan door het gamegeluid.
Om mezelf maar even te quoten, in de laatste Stadia Savepoint geven ze aan dat ze dit aangepast hebben!
Game volume slider on Chromecast and web
We’ve added a separate game volume slider to all audio settings on the Stadia platform. You can adjust the sliders for max volume, game audio and voice chat independently on Chromecast and in a Chrome browser.
Bron:
https://www.blog.google/p...savepoint-august-updates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Gunsport developer zegt net dat ze met een fix bezig zijn voor de game qua geluid.
Standaard staat die nu op 0.

Moet zijn 8 voor GFX, 7 voor muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Top! Is even de nieuwe monthley games checken deze dagen en dan vrijdag avengers spelen! Het weer is perfect om te gamen deze week:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Bomberman zag er wel echt geniaal uit op youtube.
Gunsport lijkt me ook leuk.

Echt van die typische indies die voor veel lol gaan zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Zhankou schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 22:21:
Ja, snap ik. Maar vrijdag gaan wij weekendje weg, en dan kan ik pas zondag weer spelen. En ik ben ongeduldig want heb al heel lang geen leuk spel meer gespeeld.
Voorheen Division 2 en Destiny 2 met collega's, en Anthem. Maar uiteindelijk zoek ik weer eens wat nieuws . En met de roadmap die ze hebben, heb ik het er wel voor over. Uiteindelijk games zoals Division 2 meer dan 500 uur gespeeld. Dus dat vind ik wel rechtvaardig dan.
En eerlijk, verder vind ik de games van Stadia tot zover niet echt de moeite.

Edit:
De streamdienst zelf vind ik momenteel het beste in vergelijking met andere diensten.

Stadia blijft altijd perfect qua verbinding en is echt heel snel.
Nu enkel maar hopen dat Avengers goed is geoptimaliseerd, maar ik vermoed van wel.
Andere games werken immers ook als een tierelier.
Heb je bij dat weekendje weg wel een stabiele verbinding? >:)

Wat voor een game is Marvel Adventures eigenlijk? Ik heb er al wat positieve geluiden over gehoord, gameplayvideo's gekeken, maar weet eigenlijk niet precies wat het is. Waarmee is het te vergelijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhankou
First en foremost een brawler.
Heeft weg van Diablo 3 meets Anthem met LOOT. Maar wel open world stukken zoals in bijv Destiny.
Het is een beetje van alles wat.
Main story, side missions enzv. Check anders de War tables van Marvel zelf, en hun BLOGS.
Staat best veel beschreven.

https://avengers.square-enix-games.com/en-us/wartable/

En nee, ik noem het een weekendje weg, maar feitelijk zijn we op de camping (vaste plek).
Helaas geen WIFI daar, vandaar mijn early pre order straks ;) @KlaasjeNL

[ Voor 19% gewijzigd door Zhankou op 01-09-2020 14:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Corvo
Ben ik nu in de war?
Ik heb zojuist de Hitman game geclaimed... nu ga ik die spelen: nu blijkt het deel 2 te zijn?!

Ik dacht dus dat het deel 1 was en had wel zin in een herhaling (want ook gespeeld op Xbox One).
Maar de intro cinematic en ook de eerste missie: herken ik niet.

edit:
Blijkbaar start je de Stadia hub voor alles mbt Hitman. Hierin zit dus deeltje 1 gratis voor Pro leden en sowieso ook het eerste level van deeltje 2. En daarzo zit de verwarring, volgens mij :P

[ Voor 27% gewijzigd door Corvo op 01-09-2020 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Corvo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:42:
Ben ik nu in de war?
Ik heb zojuist de Hitman game geclaimed... nu ga ik die spelen: nu blijkt het deel 2 te zijn?!

Ik dacht dus dat het deel 1 was en had wel zin in een herhaling (want ook gespeeld op Xbox One).
Maar de intro cinematic en ook de eerste missie: herken ik niet.

edit:
Blijkbaar start je de Stadia hub voor alles mbt Hitman. Hierin zit dus deeltje 1 gratis voor Pro leden en sowieso ook het eerste level van deeltje 2. En daarzo zit de verwarring, volgens mij :P
Ze staan er allebei op zo te zien.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Bomberman is echt gaaf!!!!

Net even gespeeld. De 'sfeer' met de graphics en muziek oogt al heerlijk retro. Verschillende karakters elk hun eigen sterke kant of speciale eigenschap. Ik snap er nog niet heel veel van, maar het werkt wel heel tof en super verslavend. Leuk dat je tussendoor zelf naar een ander gebied kunt lopen waar het bv wat rustiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:24
KlaasjeNL schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 14:45:
[...]

Heb je bij dat weekendje weg wel een stabiele verbinding? >:)

Wat voor een game is Marvel Adventures eigenlijk? Ik heb er al wat positieve geluiden over gehoord, gameplayvideo's gekeken, maar weet eigenlijk niet precies wat het is. Waarmee is het te vergelijken?
Ik heb net de link hierboven bekeken. Halverwege in het iflmpje naar gemeplay gezocht en hoor gelijk al de bekende termen Dailies en early access voordelen. In de stadia store zie ik al weer een deluxe editie (wat uniek, in plaats van een ulttimate editie) en add-on packs. Ik mis nog de season passes :+
Klinkt als een geldgraaiende mmo, ik zou er ver weg blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
ikbenerniet schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 21:23:
[...]

Ik heb net de link hierboven bekeken. Halverwege in het iflmpje naar gemeplay gezocht en hoor gelijk al de bekende termen Dailies en early access voordelen. In de stadia store zie ik al weer een deluxe editie (wat uniek, in plaats van een ulttimate editie) en add-on packs. Ik mis nog de season passes :+
Klinkt als een geldgraaiende mmo, ik zou er ver weg blijven.
Early access, uitgebreide edities, add-ons, season passes, lootboxes enz doe ik sowieso niet aan. Ik koop enkel kale games, mits ze de moeite waard zijn. Moet ik van alles toevoegen, dan haak ik af. Zo gamede ik vroegah en nu dus nog steeds. (En zo probeer ik het mijn dochter ook bij te brengen die steeds zeurt om zooi in Roblox 8)7 )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhankou
Marvel deluxe is enkel voor early acces en een outfit. De normale versie komt 4 sep uit.

De gameplay is geweldig. 4k native 60 fps op performance mode en het ziet er enoooorm gelikt uit.

Het is een geweldige campaign (so far), en als je beetje van Marvel houdt, dan is het een must buy.

Ik ben nu zo vol overtuigd van Stadia, dat ik geen nieuwe console meer ga kopen.

Het spel heeft per hero een battlepass, maar de eerste 6 zitten er bij.
Speel je die vrij, krijg je credits waarmee je de nieuwe hero passes vrij kunt spelen.

Hero's zijn sowieso gratis.
Voornamelijk cosmetics die je dan vrjj kunt spelen.

Je moet van het genre houden, maar als je een beetje van looters houdt, met verhaal en open world (na campaign) met coop, is dit een echte aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Corvo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:42:
edit:
Yep, je krijgt blijkbaar een recap van Hitman 1 - dus ik kreeg als tip via reddit te horen dat je bij de tekst “the story so far...” direct op start moet drukken en dan terug naar het menu moet gaan. Vanuit daar de Prologue starten en je wordt niet gespoiled (ik heb Hitman 1 nog niet gespeeld, dus zeer welkom!).
Zhankou schreef op woensdag 2 september 2020 @ 06:39:
Ik ben nu zo vol overtuigd van Stadia, dat ik geen nieuwe console meer ga kopen.
Dit is iets waar ik de laatste maanden steeds vaker vrede mee heb en vaker aan denk. Het gebruiksgemak is echt fenomenaal en van hiccups heb ik dit jaar slechts een paar keer last gehad. Tel daarbij op dat er geen straaljager warmte meer aan het genereren is in mijn woning en ik ben om.

Ik red me nu overigens prima met de 40 (!) Pro games die ik anders nooit zou spelen. Gelukkig komt FIFA nog uit en de nieuwste AC. Hopelijk brengt Rockstar over een aantal jaar ook hun GTA hierop uit, wat ik wel verwacht, met goede graphics.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Zhankou schreef op woensdag 2 september 2020 @ 06:39:
De gameplay is geweldig. 4k native 60 fps op performance mode en het ziet er enoooorm gelikt uit.
Ik versta onder gameplay wel wat anders dan een grafisch gelikte game die loopt als een zonnetje. Het kan nog zo mooi zijn, maar inhoudelijk een lege huls zijn die ik na 2 keer spelen niet meer aanraak. Ik kijk de kat wel even uit de boom en wacht wel af tot hij in de "budget bak" ligt. ;)
JDFS schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:30:
[...]

Yep, je krijgt blijkbaar een recap van Hitman 1 - dus ik kreeg als tip via reddit te horen dat je bij de tekst “the story so far...” direct op start moet drukken en dan terug naar het menu moet gaan. Vanuit daar de Prologue starten en je wordt niet gespoiled (ik heb Hitman 1 nog niet gespeeld, dus zeer welkom!).

[...]

Dit is iets waar ik de laatste maanden steeds vaker vrede mee heb en vaker aan denk. Het gebruiksgemak is echt fenomenaal en van hiccups heb ik dit jaar slechts een paar keer last gehad. Tel daarbij op dat er geen straaljager warmte meer aan het genereren is in mijn woning en ik ben om.

Ik red me nu overigens prima met de 40 (!) Pro games die ik anders nooit zou spelen. Gelukkig komt FIFA nog uit en de nieuwste AC. Hopelijk brengt Rockstar over een aantal jaar ook hun GTA hierop uit, wat ik wel verwacht, met goede graphics.
Ik heb op dit moment ook echt meer dan genoeg aan de games die je bij Pro krijgt. Heb er 1 gekocht in de opruiming (Breakpoint), maar heb hier wel even voldoende aan en voel weinig noodzaak om meer games te kopen. Al staat RDR2 nog wel op het lijstje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhankou
De game is allesbehalve een lege huls.
De launch is ook niet vergelijkbaar met de beta.

Er zijn al veel aanpassingen geweest.

De campaign zelf, is echt top notch. Het online gedeelte moet ik nog bekijken, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit veel zal zijn.

Sowieso staan er al een boel nieuwe characters met story lines etc op de roadmap voor oktober/november, dus ik maak me daar geen zorgen over.

Avengers is echt wel een ding.

• Stylze
Weet iemand hoelaat we avengers kunnen kopen/spelen? Is dit om 00:00 deze nacht al of pas ergens gedurende de dag morgen

Playstation 5

• polopolo150
  • Laatst online: 27-10 08:38
Ben je niet bang of vind je het niet erg als ze de current gen versie naar Stadia brengen ipv next gen?

• Stylze
polopolo150 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:16:
[...]

Ben je niet bang of vind je het niet erg als ze de current gen versie naar Stadia brengen ipv next gen?
Ik vraag me idd af hoe ze dit gaan doen met Avengers / AC Valhalla etc, welke versie krijgen we op stadia? of gaan ze die versie later upgraden ofzo

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
polopolo150 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:16:
[...]

Vind ik op zich niet heel erg, ik heb de overgang van PS3 naar PS4 FIFA gezien en dat verschil was ook echt te verwaarlozen. Denk dat het nu idem dito gaat zijn.

Maar ik vind gemak > graphics. Daarom heb ik ook RDR2 op Stadia uitgespeeld en niet op mijn PS4 (Pro). Zelfde nu met Hitman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Story met Kamala is echt nice!
Ben alleen nog NIET uit op welke resolutie ik moet spelen

Gister 1440p op me Chromebook geforced via Stadia extension.
Ging wel goed.

Vanavond weer eens 4K proberen.
Probleem is alleen, ze meten 60 m/bit bij mij. Mijn abonnement is 50. Stadia 4k gebruikte rond de 35-45 m/bit.
Als mijn vrouw tv kijkt of Netflix, zit ik redelijk aan mijn tax.

Dusja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Zhankou schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:00:
Story met Kamala is echt nice!
Ben alleen nog NIET uit op welke resolutie ik moet spelen

Gister 1440p op me Chromebook geforced via Stadia extension.
Ging wel goed.

Vanavond weer eens 4K proberen.
Probleem is alleen, ze meten 60 m/bit bij mij. Mijn abonnement is 50. Stadia 4k gebruikte rond de 35-45 m/bit.
Als mijn vrouw tv kijkt of Netflix, zit ik redelijk aan mijn tax.

Dusja.
Waarom forceer je precies 1440p op je Chromebook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Chromebook is 1080p.

4k en 1440p stream hebben hogere bitrate en geven dus mooier beeld. En me connectie houdt het goed vol. Alleen 4k is net teveel denk ik. Daarom 1440p. Misschien vanavond weer eens 1080p proberen.

[ Voor 47% gewijzigd door Zhankou op 04-09-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Zhankou schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:12:
Chromebook is 1080p.

4k en 1440p stream hebben hogere bitrate en geven dus mooier beeld. En me connectie houdt het goed vol. Alleen 4k is net teveel denk ik. Daarom 1440p. Misschien vanavond weer eens 1080p proberen.
Ik heb het niet getest, maar het lijkt mij sterk dat 1440p er op een 1080p-scherm beter uitziet dan een 1080p stream. Dat de bitrate hoger ligt bij 4k/1440p is logisch want meer pixels=meer bits. Maar die pixels zie je niet terug op je scherm. Wel kun je problemen met de framerate krijgen als je al tegen de limiet van je verbinding aan zit. Maar nogmaals: ik heb het niet getest dus durf niet te zeggen hoe het in praktijk bij Stadia werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Het oogt echt wel stukken scherper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Maar desalniettemin,1080p werkt prima (en kost verder niks extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-10 11:16
De chromecast ultra is nu tijdelijk 50 euro incl verzenden in de stadia store:
https://store.google.com/nl/product/stadia
Ik wil nog graag 1 ultra maar aan de andere kant staat de opvolger om de hoek :\

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Het valt me ook niet tegen. Ik wilde een CCU kopen en voor 2 tientjes meer had ik de founders edition. Maandje gratis Stadia geprobeerd, heel veel Grid gespeeld. Performance was echt heel goed. Ik vind alleen de games heel duur. Mijn PS4 games koop ik voor nooit meer dan 50 euro. Zelfs voor de nieuwste games lukt dat meestal wel. Ja, je hoeft je console niet te kopen, maar je bent toch 120 euro per jaar kwijt. Tel daar 20 euro per game verschil bij op en dan tikt het toch aan. Plus: je hebt niks. Als Google de stekker eruit trekt heb ik alleen de herinneringen nog. Mijn PS1 t/m PS4 heb ik nog in huis, met stapels games. Ben nog niet geheel overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Laatst online: 24-10 21:48
Raziel schreef op zondag 6 september 2020 @ 19:59:
Het valt me ook niet tegen. Ik wilde een CCU kopen en voor 2 tientjes meer had ik de founders edition. Maandje gratis Stadia geprobeerd, heel veel Grid gespeeld. Performance was echt heel goed. Ik vind alleen de games heel duur. Mijn PS4 games koop ik voor nooit meer dan 50 euro. Zelfs voor de nieuwste games lukt dat meestal wel. Ja, je hoeft je console niet te kopen, maar je bent toch 120 euro per jaar kwijt. Tel daar 20 euro per game verschil bij op en dan tikt het toch aan. Plus: je hebt niks. Als Google de stekker eruit trekt heb ik alleen de herinneringen nog. Mijn PS1 t/m PS4 heb ik nog in huis, met stapels games. Ben nog niet geheel overtuigd.
Er zijn regelmatig goede sales dus ik zou lekker daar op wachten. Heb zelf ook nog niks tegen vol tarief gekocht. Voor die jaarlijkse 120 'krijg' je ook een hoop games, op dit tempo zeker 40 per jaar. Om de prijzen te vergelijken moet je ook nog de kosten om online te kunnen spelen op Xbox/ps toevoegen.

Dat van Google en de stekker hoor ik vaak, maar het is op korte termijn niet iets wat ik vrees. Mijn Xbox 360 is na vervanging serieus nooit meer aan geweest, ondanks dat ik 'm wel bewaarde met die gedachte.

Maargoed, dat is natuurlijk persoonlijk. Het één sluit het ander echter niet uit.. in mijn geval bestaat Stadia naar een Switch en een game-pc, en ik vind ze allemaal heerlijk op hun eigen manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Raziel schreef op zondag 6 september 2020 @ 19:59:
Dan is het dus niet jouw ding. Zelf vind ik het heerlijk dat ik de controller pak en boven kan spelen als het gezin beneden tv kijkt. Of desnoods even buiten op de telefoon. Maar vooral het feit dat ik geen dikke console met lawaai bij m'n tv moet zetten (WAF) die ook meteen 500 euro kost.
En die kosten van games gaan nog wel gelijk trekken. En anders, mweh, 20 euro boeit me niet voor een maand of twee gamen. Als je zoveel kan gamen dat dat wel aantikt, dan heb je een ander probleem 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ah eindelijk de optie om games die je nooit speelt te verbergen
Ook is er nu de optie om desktop shortcuts te maken voor individuele games
Beide kun je nu via de website instellen
Goed bezig bij Stadia :-)

Never mind... Iemand heeft hier Stadia+ geinstalleerd 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door AP3X op 07-09-2020 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04:08
Nu nog Tony Hawk pro skater .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinkerNL
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 27-10 08:59
Ik heb rond gezocht in dit forum, maar heb niet dezelfde vraag gevonden. Ook veel op internet gezocht, maar kan geen antwoord vinden.

Ik heb sinds kort Stadia Pro. Dit speel ik op m'n laptop. Laptop aangesloten op een 4k scherm (resolutie op 3840 × 2160 gezet), Chrome zegt dat ik VP9 heb en volgens Google is m'n snelheid ergens rond de 200 Mbit. Alles zou moeten kloppen, alleen kan ik onder settings 4k niet selecteren, alleen 1080 of 720p.

Heb daarnaast nog geprobeerd om m'n laptop scherm af te sluiten, cookies verwijderd, laptop opnieuw opgestart, maar 4k wil maar niet als optie verschijnen. Ik doe vast iets fouts, maar weet niet wat :) wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
AP3X schreef op maandag 7 september 2020 @ 13:02:
Ah eindelijk de optie om games die je nooit speelt te verbergen
Ook is er nu de optie om desktop shortcuts te maken voor individuele games
Beide kun je nu via de website instellen
Goed bezig bij Stadia :-)
Ik kom er even niet achter hoe, kan je wat info geven? Ik wil ook graag 9/10 van mijn geclaimde Pro games verbergen, ben nu even invested in Hitman en Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
SinkerNL schreef op maandag 7 september 2020 @ 13:19:
Ik heb rond gezocht in dit forum, maar heb niet dezelfde vraag gevonden. Ook veel op internet gezocht, maar kan geen antwoord vinden.

Ik heb sinds kort Stadia Pro. Dit speel ik op m'n laptop. Laptop aangesloten op een 4k scherm (resolutie op 3840 × 2160 gezet), Chrome zegt dat ik VP9 heb en volgens Google is m'n snelheid ergens rond de 200 Mbit. Alles zou moeten kloppen, alleen kan ik onder settings 4k niet selecteren, alleen 1080 of 720p.

Heb daarnaast nog geprobeerd om m'n laptop scherm af te sluiten, cookies verwijderd, laptop opnieuw opgestart, maar 4k wil maar niet als optie verschijnen. Ik doe vast iets fouts, maar weet niet wat :) wie kan me helpen?
Ook geprobeerd om het scherm enkel weer te geven op je externe scherm, dus niet extended of mirroren? Dus op zo'n manier dat er op je laptopscherm niets te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
JDFS schreef op maandag 7 september 2020 @ 13:31:
[...]

Ik kom er even niet achter hoe, kan je wat info geven? Ik wil ook graag 9/10 van mijn geclaimde Pro games verbergen, ben nu even invested in Hitman en Tomb Raider.
Never mind
Iemand heeft hier blijkbaar de stadia+ plugin ginstalleerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinkerNL
Tuktop schreef op maandag 7 september 2020 @ 13:40:
[...]

Ook geprobeerd om het scherm enkel weer te geven op je externe scherm, dus niet extended of mirroren? Dus op zo'n manier dat er op je laptopscherm niets te zien is?
Ja, dat heb ik ook geprobeerd.. Wat betreft dat VP9 gebeuren, kan dat er ook staan maar dat het niet werkt oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
SinkerNL schreef op maandag 7 september 2020 @ 19:40:
[...]

Ja, dat heb ik ook geprobeerd.. Wat betreft dat VP9 gebeuren, kan dat er ook staan maar dat het niet werkt oid?
Nee als er staat dat je gpu het kan, zou het moeten werken. Wellicht dat het externe scherm roet in het eten gooit.. daar staat me wel vaag iets van bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinkerNL
Tuktop schreef op maandag 7 september 2020 @ 19:42:
[...]

Nee als er staat dat je gpu het kan, zou het moeten werken. Wellicht dat het externe scherm roet in het eten gooit.. daar staat me wel vaag iets van bij.
Het is geen computer beeldscherm, maar m’n tv.. misschien dat dat het is?

Anders zit er niets anders op dan een chromecast ultra met controller te kopen :( dacht zo goedkoop uit te zijn en iets mooier te kunnen gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Probeer sowieso even die Stadia extension.
Er is zelfs een nieuwe extension, nog beter gepolished.

https://www.reddit.com/r/..._on_the_chrome_web_store/

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidOo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10 19:37

Kan je wel YouTube filmpjes kijken in 4k? Daarvoor heb je volgens mij ook VP9 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Wat een heerlijke game is Hitman zeg. Al jaren aan het wachten op een nieuwe Splinter Cell, maar Hitman nooit echt een kans gegeven. Nu ik deze gratis heb met Stadia is het toch genieten geblazen. Ben pas bij The Final Test, maar probeer alle challenges te halen. Ben daar nog wel ff zoet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-10 11:16
Ik vind het met alle extensions en gold packs etc. Niet veel duidelijker op worden in de store. Bij Hitman zijn verschillende versies, addons, goty extensions. Met pro heb je gewoon deel 1 en 2 toch?

Ik kan ook niet wachten om met Hitman te beginnen maar moet nog even inhouden totdat ik Tombraider uit heb :)

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
JDFS schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 18:48:
Wat een heerlijke game is Hitman zeg. Al jaren aan het wachten op een nieuwe Splinter Cell, maar Hitman nooit echt een kans gegeven. Nu ik deze gratis heb met Stadia is het toch genieten geblazen. Ben pas bij The Final Test, maar probeer alle challenges te halen. Ben daar nog wel ff zoet mee!
Ja Hitman is leuk gedaan. De levels zijn eigenlijk gewoon vermomde puzzels, alleen als je wat fout doet dan wordt het een actie spel.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10 18:08
madcon schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 21:09:
Ik vind het met alle extensions en gold packs etc. Niet veel duidelijker op worden in de store. Bij Hitman zijn verschillende versies, addons, goty extensions. Met pro heb je gewoon deel 1 en 2 toch?

Ik kan ook niet wachten om met Hitman te beginnen maar moet nog even inhouden totdat ik Tombraider uit heb :)
Met pro heb je hitman 1. Hitman 2 moet je kopen maar is wel in de sale nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou

Ik heb het ook eens geprobeerd, alleen werkte het niet op extern scherm.
Dat zit hem fout bij Google.

Je kan wel de Stadia+ extension of die andere die ik gister gepost heb.
Dan kun je 4K stream afdwingen. Dan zou je probleem opgelost moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinkerNL
Zhankou schreef op woensdag 9 september 2020 @ 13:17:
[...]

Ik heb het ook eens geprobeerd, alleen werkte het niet op extern scherm.
Dat zit hem fout bij Google.

Je kan wel de Stadia+ extension of die andere die ik gister gepost heb.
Dan kun je 4K stream afdwingen. Dan zou je probleem opgelost moeten zijn.
Zojuist geprobeerd en het lijkt goed te werken! Dankjewel daarvoor. Ik zal nog wel een mailtje sturen naar Stadia support team, kijken of ik daar een reactie krijg. Zodra ik wat weet, zal ik het hier posten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
No problemo :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Laatst online: 26-10 21:09

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Ik hoop dat COD Cold War snel aangekondigd worden op Stadia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
DutchHammer schreef op woensdag 9 september 2020 @ 22:07:
Ik hoop dat COD Cold War snel aangekondigd worden op Stadia ;)
Eens!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Zhankou
SinkerNL schreef op woensdag 9 september 2020 @ 15:16:
[...]

Zojuist geprobeerd en het lijkt goed te werken! Dankjewel daarvoor. Ik zal nog wel een mailtje sturen naar Stadia support team, kijken of ik daar een reactie krijg. Zodra ik wat weet, zal ik het hier posten :).
Welke extension gebruik je eigenlijk? Stadia+ of enhanced ?

Verwijderd

werkt de controller ook gewoon op een Android tablet?

• Zhankou
Als het goed is wel. Moet je draadloos kunnen pairen net als bij telefoon.
En anders met een usb kabel @Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
  • Laatst online: 26-10 18:05
Stadia Enhanced of Stadia+ vind ik wel een must nu eigenlijk. Persoonlijk gebruik ik Enhanced, net iets stabieler bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safri7879
  • Laatst online: 26-10 18:05
Heb hem eindelijk echt stabiel gekregen door de Stadia Enhanced plugin en deze in te stellen op VP9 en 2K. Krijg dan gesimuleerde soort van 4k resolutie op 60 fps en geen rare bijstellingen meer naar lage resoluties, wat blokjes opleverde.
Ik speel het op een pc met full hd monitor, dus in principe 2k, maar hij poetst hem wat op dus. Snap het niet echt, maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt hier iemand ook de power support claw of de orzly variant icm met een telefoon?
Zo ja welke? Ik ben op zoek naar een nieuw toestel voor mijn vriendin, maar die moet wel in zon beugel passen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Verwijderd schreef op zondag 13 september 2020 @ 07:43:
Gebruikt hier iemand ook de power support claw of de orzly variant icm met een telefoon?
Zo ja welke? Ik ben op zoek naar een nieuw toestel voor mijn vriendin, maar die moet wel in zon beugel passen..
Ik heb de Orzly, werkt goed en de telefoon is kantelbaar. Mijn OnePlus6 met hoesje past er prima in, maar je moet wel even opletten of de klem geen knoppen zoals power/volume indrukt. Als ik de telefoon in het midden positioneer, valt de klem over volume down, maar deze wordt niet ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
VP9 en 2K heb ik geprobeerd.
Maar ik vraag me af of 2K minder dan 4K gebruikt qua data.
Volgens mij is het namelijk om het even.

Soms zie ik nog wel wat artifacts op me scherm, en begrijp niet zo goed waarom.
Of blurry karakters (Avengers).

Soms wel, soms niet.
Kan er geen peil op trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flandrach
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-02-2022
Momenteel ben ik een GeForce Now gebruiker, voor mij de ideale oplossing (zo leek het) om het gamen terug op te pikken (m'n hele jeugd fervente pc gamer geweest), aangezien ik nu al jaren enkel een MacBook Pro gebruiker ben.

Jammer genoeg zijn de afgelopen maanden heel wat games verdwenen, en kan ik 4 games die ik op korte tijd kocht niet meer spelen. Wat me zeker ook al lang dwars zat is het feit dat de Fifa-reeksen, Battlefield, GTA, RDR2, enz nooit op GFN zouden komen. En ook heel ambetant: geen steering wheel support. Maar ja, voor mij de enige oplossing om behoorlijk te kunnen gamen op een laptop die totaal niet bestemd is om te gamen. (de laatste nieuwe MacBook Pro wel, maar die heb ik niet haha).

Anyway, ik zou heel graag Google Stadia proberen, maar zelfs voor de 1 maand gratis dien je een VISA te hebben, en die heb ik niet. Wel een PayPal account die gekoppeld is aan m'n bankkaart.

Is er echt geen manier om te registreren zonder visa? Al zot gegoogled maar geen oplossing te vinden.

Bijkomende vraag: ik vind tegenstrijdige berichten over steering wheel support op google stadia. Wat zijn jullie bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
@Flandrach Met paypal met prepaidtegoed kun je geen abonementen betalen, maar lukt het niet met paypal gekoppeld aan je bankrekening?

Ik zou gewoon beide gebruiken, dat doe ik zelf ook. Je kan op beide kiezen tussen een gratis en betaald abonnement en daar een afweging op maken per spel dat je wilt spelen. Op GFN valt de wachttijd buiten de spituren meestal reuze mee (2 minuten ofzo) en op Stadia kun je games die je gekocht hebt ook spelen zonder abonnement. En soms heb je leuke aanbiedingen ergens op games en dan maakt het mij niet uit hoe het achterliggende systeem werkt.

RDR2 kun je wel spelen op Stadia (ik heb er de hele verhaallijn uitgespeeld), GTA (nog) niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flandrach
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-02-2022
Marzman schreef op maandag 14 september 2020 @ 13:54:
@Flandrach Met paypal met prepaidtegoed kun je geen abonementen betalen, maar lukt het niet met paypal gekoppeld aan je bankrekening?
Bij "betaalmethode" kan ik enkel kiezen uit visa/mastercard en Google Pay. Ik had gehoopt dat ik paypal kon koppelen aan Google Pay, maar dit lukt helaas niet. Ik dacht gelezen te hebben dat dit in de US bvb wel lukt... in België dus niet.

Heel stom, maar ik denk steeds dat ik iets over het hoofd zie 8)7
Dus iedereen die hier op Stadia zit, is in het bezit van een VISA kaart?
Pagina: 1 ... 52 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord