Volwassen opmerking, ik denk dat ik dat maar interpreteer als fanboi of iets in die richting.
Als je het er niet mee eens bent hoeft dat niet, maar roep niet gewoon dingen.
Volwassen opmerking, ik denk dat ik dat maar interpreteer als fanboi of iets in die richting.
Dat is een Nintendo Game. Forza heb je toch ook niet op de Wii?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik snap het wel. Ikzelf vind het 'prima' dat er nog wat minder games zijn, het is nog een relatief nieuw platform, vandaar de vergelijking met een ander platform een paar maanden na release.Marzman schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:09:
[...]
Ik denk dat ie een beetje sarcastisch was.Marzman schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:09:
[...]
Als je tussen die 3 moet kiezen (met die prijzen) en je weet niet zeker of je er meer dan 1 deel gaat spelen, dan zou ik Rise of the TombRaider kopen. Wil je ze mogelijk alle 3 spelen? Begin dan bij Tomb Raider 2013, prima speelbaar anno 2020.Marzman schreef op zondag 19 april 2020 @ 20:11:
Ah, dit is de volgorde
2013 Tomb Raider 10 euro
2015 Rise of the Tomb Raider 10 euro
2018 Shadow of the Tomb Raider 20 euro
Is de nieuwste dan niet gewoon de beste? Dat is meestal bij gamesGTA3 was tof toen het uit kwam, maar dat ga ik nu niet meer spelen.
Klopt, het is zeker een top concept!12345j schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:26:
[...]
Ik snap het wel. Ikzelf vind het 'prima' dat er nog wat minder games zijn, het is nog een relatief nieuw platform, vandaar de vergelijking met een ander platform een paar maanden na release.
Geen Nintendo spellen is wel een blijvend dingetje, dat vind ik wel echt jammer. Maar goed, je kunt niet alles hebben!
Dit is een van de redenen waarom mensen juist geen interesse / behoefte hebben aan streaming, als de andere partij besluit te stoppen, of games te verwijderen, dan kun je die gewoon niet meer spelen. En fluiten naar je betaalde centen als je een game gekocht hebt.Tuktop schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:23:
Er zijn weer games weggehaald bij GeForce NOW door Microsoft en Warner Bros. Erg jammer voor de ontwikkelingen op gamestreaming-gebied. Wel blij dat Google een andere aanpak heeft gekozen waardoor we dit soort problemen niet hebben, hoewel mede daardoor de aanwas van nieuwe games wat langzamer is.
Wel met het verschil dat Google de belofte heeft gemaakt (en ik mag hopen contractueeel vastgelegd met de ontwikkelaars) dat games beschikbaar blijven..Segafreak83 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:41:
[...]
Dit is een van de redenen waarom mensen juist geen interesse / behoefte hebben aan streaming, als de andere partij besluit te stoppen, of games te verwijderen, dan kun je die gewoon niet meer spelen. En fluiten naar je betaalde centen als je een game gekocht hebt.
Ongeacht of dit op GeForce Now / Stadia of Playstation / Xbox is. Met een schijfje kun je je gekochte game áltijd spelen..
Precies, dat is een belangrijk punt!Sahi_NL schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:49:
[...]
Wel met het verschil dat Google de belofte heeft gemaakt (en ik mag hopen contractueeel vastgelegd met de ontwikkelaars) dat games beschikbaar blijven..
Geforce Now heeft helemaal niets vastgelegd en heeft een bestaande bibliotheek zonder contracten met de game ontwikkelaars ge-port naar hun platform.
Hun policy is daar wat minder definitief over maar de kans dat het gebeurt zal wel heel klein zijn. Dat is vergelijkbaar met Steam. Het kan ooit gebeuren maar het zal een bijzonder geval zijn dan. Voor de rest zullen ze hun best doen games beschikbaar te houden.Sahi_NL schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:49:
[...]
Wel met het verschil dat Google de belofte heeft gemaakt (en ik mag hopen contractueeel vastgelegd met de ontwikkelaars) dat games beschikbaar blijven..
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik zie verschillende meningen in dit topic.Peter_Aragorn schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:09:
Meningen over Doom Eternal op Stadia lopen nogal uiteen. De een zegt: loopt prima, terwijl de ander zegt: inputlag is ruk.
Hoe zijn de meningen hier?
/▌
Stadia: 7unkrat#5173
Via ccu via wifi? En MacBook Air met verloopstuk lan?7unkrat schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:31:
Ik doe alles met de Stadia Ccontroller. Via de CCU draadloos werkt top, en als ik op een Macbook Air (god beware me ziel met Apple) en dan met USB bedraad werkt ook top. Nooit last van input lag gehad.
[ Voor 84% gewijzigd door Sagat op 26-04-2020 14:27 ]
Voor de eerste 7 levels of max 8 uur?mark777 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 02:02:
Leuk de actie van Tom clancy spel division2. Gratis nu op alle platforms behalve stadia....
/▌
Beetje extreme houding, niet? "Iedereen die anders is, is fout!!!"
[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 26-04-2020 14:27 ]
Haha. Heeft niets met een extreme houding te maken. Ik zeg niet dat jij fout bent, maar je setup. Ik geloof niet dat jij verschil ziet als je bij mij speelt via CCU + ethernet. Dat geloof ik gewoon niet. Sorry.Caayn schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:37:
[...]
Beetje extreme houding, niet? "Iedereen die anders is, is fout!!!"
Ik ben blij voor jouw dat jij een verschil van 10+ frames niet merkt en dat Stadia voor jou werkt, eerlijk waar. Ik zelf ben niet zo gelukkig en merk dergelijke input latency wel degelijk tot het punt van irritatie. Wat je gewend ben zal hier ongetwijfeld ook invloed op hebben.
Bij mij is hij gewoon 30 euro anders....???????Marzman schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:31:
[...]
Voor de eerste 7 levels of max 8 uur?
Bij Stadia is het spel in de aanbieding voor 9,90.
Heb je je twee maanden pro nog steeds niet geactiveerd dan?mark777 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:48:
[...]
Bij mij is hij gewoon 30 euro anders....???????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
/▌
nope en met pro is het 20 euro hier geen 10 euroMarzman schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:57:
[...]
Heb je je twee maanden pro nog steeds niet geactiveerd dan?
mark777 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:13:
[...]
nope en met pro is het 20 euro hier geen 10 euro
lol my bad je hebt gelijk ik kijk niet goed. Er stond 20 euro BESPAREN met pro lol
persoonlijk vind ik het niet superAmdwarrior schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:04:
Is Division 2 leuk? Gezien zijn voorganger nogal eentonig was van vrienden gehoord . Jammer dat Borderlands 3 niet cross play is ?
[ Voor 27% gewijzigd door Stylze op 24-04-2020 15:53 ]
Playstation 5
Nu moet ik zeggen dat wanneer ik Grid of Red Dead Redemption 2 speel met de controller ik inderdaad geen input lag ervaar. Maar bij destiny 2 bij gebruik van een muis en toetsenbord is het wel degelijk daar. Ik heb jaren lang shooters gespeeld op pc met een muis en de vertraging tussen muis bewegen en het beeld dat verschuift is voor mij op stadia zeker merkbaar!barrymossel schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 01:02:
Iedereen die input lag "ervaart" heeft gewoon een klote verbinding. Of is een autist die denkt dat hij/zij lag ervaart.
Study everything, You'll find something you can use
Input lag heb je overal. Ook op de playstation, xbox en pc. Ik geloof dat DigitalFoundry daar een mooie video van gemaakt op Youtube.
[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 26-04-2020 14:29 ]
CCU over Wifi en Controller ook over WifiAmdwarrior schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:28:
[...]
Via ccu via wifi? En MacBook Air met verloopstuk lan?
Ja echt he Red dead nooit gedaan op ps4 vanwege die idiote installatie . PS4 nu ook stof te happen want PlayStation Now echt veel minder werken plus beeldkwaliteit is gewoon matig7unkrat schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:02:
[...]
CCU over Wifi en Controller ook over Wifi
Macbook via Wifi en controller aan de macbook gekoppeld....
Beide werken top!![]()
NU in spanning afwachten hoe Cyberpunk 2077 gaat draaien. Maar als ik de stabiliteit en input van Red Dead Online zie, totaal geen twijfels aan Stadia. Overal lekker spelen zonder update gezeur. (Als ik nu mijn PS4 opstart na 4 weken, weet ik nu al dat ik 40 minuten kan wachten op updates, mits me SSD niet vol is en daar ook gezeur over komt)....
Stadia / PSN : whenheco
Om die reden van de week mijn launch PS4 500gb met twee controllers kunnen verkopen voor €200. Je bent hem echt zo kwijt als je wilt!madcon schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:17:
Zo stilletjes gewoon een nieuwe game toegevoegd aan stadia, motogp
Ik heb mijn ps4 pro ook al een tijd niet gebruikt. Vandaag alleen even aangezet om te zien of de nieuwe firmware geen probleem gaf. Denk eraan om ps4 te verkopen. Veel exclusives gaan er niet meer komen, tegen die tijd kan ik aan de slag met de ps5
Zit nu met smart te wachten op de publicatie van de pro games van mei.
200 Euro voor een launch versiePeter_Aragorn schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:37:
[...]
Om die reden van de week mijn launch PS4 500gb met twee controllers kunnen verkopen voor €200. Je bent hem echt zo kwijt als je wilt!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Same, ik denk dat het ook te maken heeft inderdaad met weinig spelers op dit moment.ArthurMorgan schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 12:45:
Over RDR online, hoe zorgen jullie dat je de online verhaal missies doet? Ik heb nu op verschillende tijdstippen op de dag geprobeerd iemand te vinden om ze te doen. Maar waar het op de PC en Xbox zonder problemen ging krijg ik op stadia geen enkele match. Ik weet dat er veel minder spelers zijn, maar zou ze toch graag even doen. Dus als iemand tips heeft dan hoor ik het graag.
/▌
[ Voor 13% gewijzigd door Amdwarrior op 25-04-2020 21:52 ]
Hype! Ik ga zeker kijken ben benieuwd wat er gaat komen! Hoop ook op een paar oude toppers zoals the witcher 3 en GTA 5. Hopelijk ook nieuwe samenwerkingen met bijv EA.Amdwarrior schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 21:44:
Aankomende dinsdag Stadia connect met aankondigingen van nieuwe games.
Playstation 5
Mooi! Ik hoop echt dat er snel meer bij komt. Mogen de wat oudere toppers zijn maar liefst ook de wat nieuwere.Amdwarrior schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 21:44:
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Ja, zou wel tof zijn. Maar GTA5 gaan ze denk ik niet doen (tenzij het niet zo veel werk is omdat het dan vrij snel in de aanbieding moet gaan om te verkopen), misschien GTA6.Stylze schreef op zondag 26 april 2020 @ 09:44:
[...]
Hype! Ik ga zeker kijken ben benieuwd wat er gaat komen! Hoop ook op een paar oude toppers zoals the witcher 3 en GTA 5. Hopelijk ook nieuwe samenwerkingen met bijv EA.
En natuurlijk nieuws over nieuwe features
/▌
Mensen die een ander platform af moeten zeiken zijn waarschijnlijk op een vreemde wijze emotioneel gehecht aan hun eigen platform en een tikje onzeker over de toekomst van dat platform. Anders zouden ze zich er niet zo druk over maken. Verbaas u niet verwonder u slechts was het toch?Amdwarrior schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:51:
Wel 1 voordeel in 1080P draait gewoon 60 fps ik wou altijd wel Read dead proberen maar gezien Rockstar GTA 5 ook verkracht heeft met online modus , of het online gedeelte maar klein stuk?
Maar wat zijn die reacties bij YouTube digital foundry negatief echt soms het idee dat Dumpert reacties zijn.
Is geen 60fps 4K nee welke consoles doet dat wel dan![]()
Of zeuren over de prijs uhhhhh PS4 is al jaren niet gezakt plus PlayStation Plus is ook niet bepaald goedkoop gezien je elke maand bijna altijd kut spelen krijgt.
En over PlayStation Now wil ik het niet eens over hebben hoe verschrikkelijke slecht dat uitgewerkt is
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Jammer genoeg hebben ze online compleet uitgemolkenBounceCloud schreef op zondag 26 april 2020 @ 13:24:
GTA5 zou wel echt leuk zijn op Stadia. Ook al is het een ouder spel; het blijft gewoon heerlijk om lekker aan te kloten. Wat dat betreft ook prima in lijn met Stadia: shitdag gehad en even een halfuurtje over: lekker frustratie afreageren en gaan kloten in GTA5.
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Dit hoop ik ook android tv of iig shield tv support:DJannick schreef op maandag 27 april 2020 @ 10:12:
Ik hoop dat ze dinsdag Android TV ondersteuning gaan lanceren en een paar goede triple A-titles zoals GTA V, inderdaad!
Daarnaast heb ik ook geruchten gehoord over V2 hardware, maar dat zullen ze vast nog niet aankondigen.
Dat zal zeker wel komen, ik hoop dat het ook in oudere Android TV's gaat komen (anders is het wel een reden een nieuwe te kopenJannick schreef op maandag 27 april 2020 @ 10:12:
Ik hoop dat ze dinsdag Android TV ondersteuning gaan lanceren
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 27-04-2020 13:08 ]
/▌
Het is geheel aan Rockstar of wie dan ook de publisher is, om de eventuele prijs op Stadia te bepalen. Niet aan Google.Ruudox schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:03:
[...]
maar gta5 gaan ze de strijd niet winnen game is letterlijk over een 10tje en als die straks op stadia voor 60 te koop is zie ik het zomber in.
Als GTA 6 uit komt kunnen ze voor 5 geen 70 euro vragen. Ja, dat mogen ze wel natuurlijk, maar dan koopt niemand het.Tuktop schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:27:
[...]
Het is geheel aan Rockstar of wie dan ook de publisher is, om de eventuele prijs op Stadia te bepalen. Niet aan Google.
/▌
Genoeg "punten" te koop in de stadia store voor andere spellen dus dat zal niet de belemmering zijn. Oa de "25 Gold Bars, a €9,99" voor Red Dead Redemption..ArthurMorgan schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:48:
Ik heb mijn twijfels over of ze het nog op stadia zetten. Maar als ze het doen zal het (denk ik) niet zijn om de winst in de verkoop van het spel zelf, maar vanwege de sharkcards. Ik weet, gehaat door velen.... maar een enorme melkkoe voor Rockstar.
Van mij mag die komen, in 4k op mijn tv, dat wil ik nog wel een keertje doen(alleen de story trouwens
)
Liever tig recente AAA games dan 1 exclusieve.GTA V voor 20€ dan iets wat niemand kent.Ruudox schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:03:
[...]
Dit hoop ik ook android tv of iig shield tv support:D
maar gta5 gaan ze de strijd niet winnen game is letterlijk over een 10tje en als die straks op stadia voor 60 te koop is zie ik het zomber in.
Hoop meer op gave exclusives of recente aaa games.
anders heb je echt 0.0 voordeel tegen over andere streaming diensten
Behalve (nieuwe) AAA games hoop ik momenteel nog het meeste op de beloofde ondersteuning van de reguliere (dus niet Ultra) Chromecasts. Kan ik tenminste eens overal in het huis gamenAmdwarrior schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 21:44:
Ik zit stiekem ook een beetje met het idee te spelen, ik ga de komende maanden eens kijken wat er uitkomt voor stadia want gebruik het nu vrij weinig omdat ik alle spellen die ik wil spelen al gespeeld heb op een ander platform.ArthurMorgan schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:33:
Ik las vorige week ergens wat over nieuwe hardware (serverside). Nu verwacht ik daar zelf geen aankondiging van, maar een tijdpad zou leuk zijn. Kijken of ik kan overwegen de nieuwe consoles te laten voor wat ze zijn
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
[ Voor 60% gewijzigd door Stylze op 28-04-2020 18:18 ]
Playstation 5
Mag hopen van niet dat ze het over FIFA 20 hebben. Volgens mij zeggen ze dat ook niet in de video. Ik denk dat het FIFA 21 wordt lol.Tazmanian79 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:06:
Yes, Fifa 2020 komt naar Stadia :-)
[ Voor 9% gewijzigd door Amdwarrior op 28-04-2020 20:17 ]
Wat ik vooral miste waren de updates over het systeem. Dingen waar ik echt graag antwoord op zou willen zijn:rachidfinge schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:02:
Google onthult vandaag dat er nog eens 11 games naar Stadia komen. Voor het eerst zitten daar games van EA bij, waaronder FIFA. Sommige games zijn meteen beschikbaar, zoals PUBG, wat je gratis kunt spelen als je Stadia Pro hebt.
Ook introduceren we Click to Play, waarmee je direct kunt gamen door een link aan te aanklikken.
Qua nieuwe features was het in deze Connect inderdaad wat mager maar ben al met al erg blij met alle vooruitgang mbt de library! Aan je rijtje kun je ook nog wireless controller support toevoegen, trouwens. En beschikbaarheid van de Stadia Claw in EuropaRaindeer schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:35:
[...]
Wat ik vooral miste waren de updates over het systeem. Dingen waar ik echt graag antwoord op zou willen zijn:
- Wanneer kunnen we de Chromecast V3 gebruiken? Ik heb een aantal HD schermen waar dit goed bij zou passen.
- Wanneer kan de familie eigen accounts aanmaken? Ik heb nu ruziende kinderen omdat ze de levels beide willen spelen?
- Wanneer wordt het aantal mobiele devices waar je op kunt spelen uitgebreid?
- Komt Stadia naar iOS of is dat onmogelijk vanwege een apple rev share policy?
Steam/Epic: Deurstopper
Hier de click to play link van PubGrachidfinge schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:02:
Google onthult vandaag dat er nog eens 11 games naar Stadia komen. Voor het eerst zitten daar games van EA bij, waaronder FIFA. Sommige games zijn meteen beschikbaar, zoals PUBG, wat je gratis kunt spelen als je Stadia Pro hebt.
Ook introduceren we Click to Play, waarmee je direct kunt gamen door een link aan te aanklikken.
Pugb was op de pc ook zo korrelig?Deurstopper schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:10:
Pfff.. pubg moet nog flink aan worden gewerkt.. korrelig op max settings achter de pc. (1gbit verbinding) Continu switchen tussen verschillende servers van 16ms t/m 30ms. Gameplay is wel soepel, ook op medium, maar blijvende artifacts..
Grrrrr nu moet ik toch echt een tweede controller gaan kopenrachidfinge schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 23:39:
Heb vanavond met veel plezier samen met m'n vriendin Get Packed gespeeld. Echt een leuke couch co-op, kan me voorstellen dat het een grote bende wordt als je die game met z'n vieren speelt.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Aaahhh een Stadia medewerkerrachidfinge schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 23:39:
Heb vanavond met veel plezier samen met m'n vriendin Get Packed gespeeld. Echt een leuke couch co-op, kan me voorstellen dat het een grote bende wordt als je die game met z'n vieren speelt.
Niet ergens Xbox of PS4 controller liggen?Tuktop schreef op woensdag 29 april 2020 @ 00:07:
[...]
Grrrrr nu moet ik toch echt een tweede controller gaan kopen
Ja een Hori Switch controller en Xbox 360 maar Get Packed wil ik met m'n vriendin natuurlijk vanaf de bank spelenAmdwarrior schreef op woensdag 29 april 2020 @ 07:58:
[...]
Niet ergens Xbox of PS4 controller liggen?
Ja, irritant he! Probeer soms wat recht te zetten en dat gaat steeds beter. En er worden veel oneerlijke vergelijkingen gemaakt. Ach ja, komt wel. Of niet. Ik vind zelf iig dat Stadia echt de goede kant op gaat, dus ben er erg blij mee.Audiowaste schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:16:
Overigens stoor ik mij wel enorm aan alle reacties onder de Google Stadia artikelen. Mensen die nooit Google Stadia hebben geprobeerd, verspreiden wel verkeerde (negatieve) informatie.
[ Voor 49% gewijzigd door Tuktop op 29-04-2020 08:22 ]
Playstation 5
Zo denk ik er ook over! De witte lijkt me iets te besmettelijk, en de zwarte kleurt niet zo mooi bij de donkerblauwe controller van de Founders Edition. De wasabi is lekker opvallend en m'n vriendin ging meteen excited "oehhhhhh!" toen ze die kleur zagmadcon schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:36:
Nu er meer co-op games komen is een 2e controller wel verleidelijk idd. Ik vind de Wasabi controller een leuke toevoeging om mijn vrouw een beetje enthousiast te maken om een keer mee te spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Tuktop op 29-04-2020 12:07 ]
Zeker goed dat EA aansluit, ben ook benieuwd naar de performance van SW:JFO, zelf op de one x en pro waren er nog wat issues volgens mij (al weet ik niet of dat er inmiddels al uit gepatched is).Corvo schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:23:
Yesss, Star Wars Jedi Fallen Order komt er dan toch uiteindelijk (ooit)!
In ieder geval, goed nieuws dat er naast Ubi nu ook een EA aansluit op Stadia.
10 second ninja DONE
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq