Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:07
Volwassen opmerking, ik denk dat ik dat maar interpreteer als fanboi of iets in die richting.

Als je het er niet mee eens bent hoeft dat niet, maar roep niet gewoon dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dat is een Nintendo Game. Forza heb je toch ook niet op de Wii?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Marzman schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:09:
[...]

Ik snap het wel. Ikzelf vind het 'prima' dat er nog wat minder games zijn, het is nog een relatief nieuw platform, vandaar de vergelijking met een ander platform een paar maanden na release.

Geen Nintendo spellen is wel een blijvend dingetje, dat vind ik wel echt jammer. Maar goed, je kunt niet alles hebben!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-10 15:49
Marzman schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:09:
[...]

Ik denk dat ie een beetje sarcastisch was. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 12345j
  • Laatst online: 03-01-2022
Marzman schreef op zondag 19 april 2020 @ 20:11:
Ah, dit is de volgorde
2013 Tomb Raider 10 euro
2015 Rise of the Tomb Raider 10 euro
2018 Shadow of the Tomb Raider 20 euro

Is de nieuwste dan niet gewoon de beste? Dat is meestal bij games ;) GTA3 was tof toen het uit kwam, maar dat ga ik nu niet meer spelen.
Als je tussen die 3 moet kiezen (met die prijzen) en je weet niet zeker of je er meer dan 1 deel gaat spelen, dan zou ik Rise of the TombRaider kopen. Wil je ze mogelijk alle 3 spelen? Begin dan bij Tomb Raider 2013, prima speelbaar anno 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:07
12345j schreef op maandag 20 april 2020 @ 18:26:
[...]

Ik snap het wel. Ikzelf vind het 'prima' dat er nog wat minder games zijn, het is nog een relatief nieuw platform, vandaar de vergelijking met een ander platform een paar maanden na release.

Geen Nintendo spellen is wel een blijvend dingetje, dat vind ik wel echt jammer. Maar goed, je kunt niet alles hebben!
Klopt, het is zeker een top concept!
Alleen ik hoopte dat stadia iets voor de vriendin zou zijn, helaas was het aanbod dusdanig matig dat we maar een pc gebouwd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:04
Nou aangezien ik thuis ook nog een PS4 heb staan en wou nog Playstation Now proberen. Maar op PS4 werkt het prima maar op de pc wat een drama gigantische lag.

Nee voor streaming blijf ik wel bij Stadia. Bij Now mogen er wel games bij zitten maar wat een gemakzuchtige PS2 ports en sommige games maar 3 maanden geldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-10 10:54
Er zijn weer games weggehaald bij GeForce NOW door Microsoft en Warner Bros. Erg jammer voor de ontwikkelingen op gamestreaming-gebied. Wel blij dat Google een andere aanpak heeft gekozen waardoor we dit soort problemen niet hebben, hoewel mede daardoor de aanwas van nieuwe games wat langzamer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Tuktop schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:23:
Er zijn weer games weggehaald bij GeForce NOW door Microsoft en Warner Bros. Erg jammer voor de ontwikkelingen op gamestreaming-gebied. Wel blij dat Google een andere aanpak heeft gekozen waardoor we dit soort problemen niet hebben, hoewel mede daardoor de aanwas van nieuwe games wat langzamer is.
Dit is een van de redenen waarom mensen juist geen interesse / behoefte hebben aan streaming, als de andere partij besluit te stoppen, of games te verwijderen, dan kun je die gewoon niet meer spelen. En fluiten naar je betaalde centen als je een game gekocht hebt.

Ongeacht of dit op GeForce Now / Stadia of Playstation / Xbox is. Met een schijfje kun je je gekochte game áltijd spelen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 19:21
Ervaring tot nu toe leert dat als een game van een online store wordt gehaald degene die de game al aangeschaft hadden deze gewoon alsnog kunnen downloaden. Natuurlijk kan dit altijd veranderen maar niets wijst hier tot nu toe op. De games die nu weer verwijderd zijn van GFN zijn niet via dat platform aangeschaft en kunnen nog steeds gespeeld worden. Helaas niet via GFN dus als je geen game pc hebt staan lukt het helaas niet.

Voor mij sowieso niet echt een argument. Als een game een paar jaar oud is heb ik toch de behoefte niet meer om deze te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:01
Segafreak83 schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:41:
[...]

Dit is een van de redenen waarom mensen juist geen interesse / behoefte hebben aan streaming, als de andere partij besluit te stoppen, of games te verwijderen, dan kun je die gewoon niet meer spelen. En fluiten naar je betaalde centen als je een game gekocht hebt.

Ongeacht of dit op GeForce Now / Stadia of Playstation / Xbox is. Met een schijfje kun je je gekochte game áltijd spelen..
Wel met het verschil dat Google de belofte heeft gemaakt (en ik mag hopen contractueeel vastgelegd met de ontwikkelaars) dat games beschikbaar blijven..

Geforce Now heeft helemaal niets vastgelegd en heeft een bestaande bibliotheek zonder contracten met de game ontwikkelaars ge-port naar hun platform.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Sahi_NL schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:49:
[...]

Wel met het verschil dat Google de belofte heeft gemaakt (en ik mag hopen contractueeel vastgelegd met de ontwikkelaars) dat games beschikbaar blijven..

Geforce Now heeft helemaal niets vastgelegd en heeft een bestaande bibliotheek zonder contracten met de game ontwikkelaars ge-port naar hun platform.
Precies, dat is een belangrijk punt!
Bij Stadia heb je meer zekerheid dat je je games via dat platform kan blijven spelen, dan via GeForce Now. Uiteraard heeft GFN het voordeel dat je die spellen dan wel gewoon op PC zou kunnen spelen, maar als je ze via GFN speelde, heb je daar blijkbaar toch niet de middelen (lees: een game pc die snel genoeg is) voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Sahi_NL schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 11:49:
[...]
Hun policy is daar wat minder definitief over maar de kans dat het gebeurt zal wel heel klein zijn. Dat is vergelijkbaar met Steam. Het kan ooit gebeuren maar het zal een bijzonder geval zijn dan. Voor de rest zullen ze hun best doen games beschikbaar te houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oKksA2JnH147lLvh-vyPiTC9WqM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RqNdJvL0pu4Eo04GgfRQQT2d.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:19
Er komt binnenkort een update voor Android tv, volgens onderstaand Reddit draadje. Goed nieuws voor diegenen zonder een CCU.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Meningen over Doom Eternal op Stadia lopen nogal uiteen. De een zegt: loopt prima, terwijl de ander zegt: inputlag is ruk.

Hoe zijn de meningen hier?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:09:
Meningen over Doom Eternal op Stadia lopen nogal uiteen. De een zegt: loopt prima, terwijl de ander zegt: inputlag is ruk.

Hoe zijn de meningen hier?
Ik zie verschillende meningen in dit topic.

Inputlag zal misschien vooral liggen aan de manier van bedienen (stadia controller, andere controller, toetsenbord) en je internetverbinding.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ja ook hier verschillen de meningen inderdaad.

Ik speel op CCU, bedraad 1000mbit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Ik doe alles met de Stadia Ccontroller. Via de CCU draadloos werkt top, en als ik op een Macbook Air (god beware me ziel met Apple) en dan met USB bedraad werkt ook top. Nooit last van input lag gehad.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
Zie een paar nieuwe aanbiedingen zijn toegevoegd
Metro Exodus 20 Euro
Borderlands 3 30 Euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
7unkrat schreef op woensdag 22 april 2020 @ 20:31:
Ik doe alles met de Stadia Ccontroller. Via de CCU draadloos werkt top, en als ik op een Macbook Air (god beware me ziel met Apple) en dan met USB bedraad werkt ook top. Nooit last van input lag gehad.
Via ccu via wifi? En MacBook Air met verloopstuk lan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Stadia ontvangen. Drift gata bijzonder lekker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• barrymossel
Op verzoek tekst van post verwijderd.

Bewoordingen wat aangepast, iets respectvoller en minder beledigend taalgebruik word verwacht. Graag hier op letten!

[ Voor 84% gewijzigd door Sagat op 26-04-2020 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-10 10:43
Leuk de actie van Tom clancy spel division2. Gratis nu op alle platforms behalve stadia....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
mark777 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 02:02:
Leuk de actie van Tom clancy spel division2. Gratis nu op alle platforms behalve stadia....
Voor de eerste 7 levels of max 8 uur?

Bij Stadia is het spel in de aanbieding voor 9,90.

/▌

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
barrymossel schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 01:02:
Op verzoek tekst van post verwijderd.
Beetje extreme houding, niet? "Iedereen die anders is, is fout!!!"

Ik ben blij voor jou dat jij een verschil van 5+ frames niet merkt en dat Stadia (/cloud gaming) voor jou werkt, eerlijk waar :Y . Ik zelf ben niet zo gelukkig en merk dergelijke input latency wel degelijk tot het punt van irritatie. Wat je gewend ben zal hier ongetwijfeld ook invloed op hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Sagat op 26-04-2020 14:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Caayn schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:37:
[...]
Beetje extreme houding, niet? "Iedereen die anders is, is fout!!!"

Ik ben blij voor jouw dat jij een verschil van 10+ frames niet merkt en dat Stadia voor jou werkt, eerlijk waar :Y . Ik zelf ben niet zo gelukkig en merk dergelijke input latency wel degelijk tot het punt van irritatie. Wat je gewend ben zal hier ongetwijfeld ook invloed op hebben.
Haha. Heeft niets met een extreme houding te maken. Ik zeg niet dat jij fout bent, maar je setup. Ik geloof niet dat jij verschil ziet als je bij mij speelt via CCU + ethernet. Dat geloof ik gewoon niet. Sorry. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
Marzman schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 07:31:
[...]

Voor de eerste 7 levels of max 8 uur?

Bij Stadia is het spel in de aanbieding voor 9,90.
Bij mij is hij gewoon 30 euro anders....??????? :? :? :? :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
mark777 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:48:
[...]

Bij mij is hij gewoon 30 euro anders....??????? :? :? :? :? :? :?
Heb je je twee maanden pro nog steeds niet geactiveerd dan?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
Marzman schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:57:
[...]

Heb je je twee maanden pro nog steeds niet geactiveerd dan?
nope en met pro is het 20 euro hier geen 10 euro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tuktop
mark777 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:13:
[...]

nope en met pro is het 20 euro hier geen 10 euro
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQRgnnBbC6fef4zHczy7zaPIhOw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KUT9LPoDXr314gMt1l5irlPP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
lol my bad je hebt gelijk ik kijk niet goed. Er stond 20 euro BESPAREN met pro lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
Is Division 2 leuk? Gezien zijn voorganger nogal eentonig was van vrienden gehoord . Jammer dat Borderlands 3 niet cross play is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:47
Amdwarrior schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 11:04:
Is Division 2 leuk? Gezien zijn voorganger nogal eentonig was van vrienden gehoord . Jammer dat Borderlands 3 niet cross play is ?
persoonlijk vind ik het niet super
voor eventjes leuk (wel met 3 vrienden), maar wordt snel saai naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 10:55
Ik vindt division wel tof hoor, maar kan idd wel eentonig worden. Het schiet heerlijk en de het ziet er echt fantastisch mooi uit. Je bent wel steeds hetzelfde aan het doen idd maar dat is bij alle looter shooters wel een beetje het geval. Je moet het dus wel leuk vinden om voor de loot te spelen uiteindelijk, anders haal je er waarschijnlijk weinig voldoening meer uit na 10 uur spelen.

Ben elf ook niet echt iemand die voor de loot speelt maar heb nu zoveel games op stadia waar ik mee bezig ben dat ik het afwissel en dan is een uurtje the division doen wel weer heerlijk! even een basisje capturen en een grote verhaalmissie doen om vervolgens weer een andere game aan te gooien :+

[ Voor 27% gewijzigd door Stylze op 24-04-2020 15:53 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Vind zelf dan als looter shooter Destiny 2 stukken leuker dan Division 2. Speelt ook lekkerder, maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Nu nog Doom Eternal in de aanbieding binnenkort, dan kan ik die ook eens gaan spelen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:24
Iedereen die input lag "ervaart" heeft gewoon een klote verbinding. Of is een autist die denkt dat hij/zij lag ervaart.
Nu moet ik zeggen dat wanneer ik Grid of Red Dead Redemption 2 speel met de controller ik inderdaad geen input lag ervaar. Maar bij destiny 2 bij gebruik van een muis en toetsenbord is het wel degelijk daar. Ik heb jaren lang shooters gespeeld op pc met een muis en de vertraging tussen muis bewegen en het beeld dat verschuift is voor mij op stadia zeker merkbaar!

Dat gezegd, ik vermaak me kostelijk met de games op stadia! Waar ik maar wil en zonder dat mijn laptop een gat in m’n broek brand.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Op verzoek tekst van post verwijderd
Input lag heb je overal. Ook op de playstation, xbox en pc. Ik geloof dat DigitalFoundry daar een mooie video van gemaakt op Youtube.

[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 26-04-2020 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Amdwarrior schreef op woensdag 22 april 2020 @ 22:28:
[...]

Via ccu via wifi? En MacBook Air met verloopstuk lan?
CCU over Wifi en Controller ook over Wifi

Macbook via Wifi en controller aan de macbook gekoppeld....

Beide werken top! _/-\o_

NU in spanning afwachten hoe Cyberpunk 2077 gaat draaien. Maar als ik de stabiliteit en input van Red Dead Online zie, totaal geen twijfels aan Stadia. Overal lekker spelen zonder update gezeur. (Als ik nu mijn PS4 opstart na 4 weken, weet ik nu al dat ik 40 minuten kan wachten op updates, mits me SSD niet vol is en daar ook gezeur over komt)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
7unkrat schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:02:
[...]

CCU over Wifi en Controller ook over Wifi

Macbook via Wifi en controller aan de macbook gekoppeld....

Beide werken top! _/-\o_

NU in spanning afwachten hoe Cyberpunk 2077 gaat draaien. Maar als ik de stabiliteit en input van Red Dead Online zie, totaal geen twijfels aan Stadia. Overal lekker spelen zonder update gezeur. (Als ik nu mijn PS4 opstart na 4 weken, weet ik nu al dat ik 40 minuten kan wachten op updates, mits me SSD niet vol is en daar ook gezeur over komt)....
Ja echt he Red dead nooit gedaan op ps4 vanwege die idiote installatie . PS4 nu ook stof te happen want PlayStation Now echt veel minder werken plus beeldkwaliteit is gewoon matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-10 11:16
Zo stilletjes gewoon een nieuwe game toegevoegd aan stadia, motogp :)

Ik heb mijn ps4 pro ook al een tijd niet gebruikt. Vandaag alleen even aangezet om te zien of de nieuwe firmware geen probleem gaf. Denk eraan om ps4 te verkopen. Veel exclusives gaan er niet meer komen, tegen die tijd kan ik aan de slag met de ps5 :)

Zit nu met smart te wachten op de publicatie van de pro games van mei.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Vet ik lees net The Division 2 cross play heeft !!!! Iemand al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
madcon schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:17:
Zo stilletjes gewoon een nieuwe game toegevoegd aan stadia, motogp :)

Ik heb mijn ps4 pro ook al een tijd niet gebruikt. Vandaag alleen even aangezet om te zien of de nieuwe firmware geen probleem gaf. Denk eraan om ps4 te verkopen. Veel exclusives gaan er niet meer komen, tegen die tijd kan ik aan de slag met de ps5 :)

Zit nu met smart te wachten op de publicatie van de pro games van mei.
Om die reden van de week mijn launch PS4 500gb met twee controllers kunnen verkopen voor €200. Je bent hem echt zo kwijt als je wilt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 20:37:
[...]

Om die reden van de week mijn launch PS4 500gb met twee controllers kunnen verkopen voor €200. Je bent hem echt zo kwijt als je wilt!
200 Euro voor een launch versie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Veel he?! Viel mij ook alles mee!
Wel met een extra controller natuurlijk;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Amdwarrior
Aankomende dinsdag Stadia connect met aankondigingen van nieuwe games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Over RDR online, hoe zorgen jullie dat je de online verhaal missies doet? Ik heb nu op verschillende tijdstippen op de dag geprobeerd iemand te vinden om ze te doen. Maar waar het op de PC en Xbox zonder problemen ging krijg ik op stadia geen enkele match. Ik weet dat er veel minder spelers zijn, maar zou ze toch graag even doen. Dus als iemand tips heeft dan hoor ik het graag.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
ArthurMorgan schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 12:45:
Over RDR online, hoe zorgen jullie dat je de online verhaal missies doet? Ik heb nu op verschillende tijdstippen op de dag geprobeerd iemand te vinden om ze te doen. Maar waar het op de PC en Xbox zonder problemen ging krijg ik op stadia geen enkele match. Ik weet dat er veel minder spelers zijn, maar zou ze toch graag even doen. Dus als iemand tips heeft dan hoor ik het graag.
Same, ik denk dat het ook te maken heeft inderdaad met weinig spelers op dit moment.
En ik moet zelf bekennen dat ik gewoon aan het rond rijden ben en vooral Bounty's aan het doen ben. Legendary Bounty's die je op een Bounty Board kan terugvinden zijn echt nice gedaan.

Gisteren The Wolf Man voor de 4x gedaan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Ik speel de single player, dat is wel jammer. Wilde hierna wel het online verhaal proberen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Wel 1 voordeel in 1080P draait gewoon 60 fps ik wou altijd wel Read dead proberen maar gezien Rockstar GTA 5 ook verkracht heeft met online modus , of het online gedeelte maar klein stuk?

Maar wat zijn die reacties bij YouTube digital foundry negatief echt soms het idee dat Dumpert reacties zijn.

Is geen 60fps 4K nee welke consoles doet dat wel dan :S

Of zeuren over de prijs uhhhhh PS4 is al jaren niet gezakt plus PlayStation Plus is ook niet bepaald goedkoop gezien je elke maand bijna altijd kut spelen krijgt.

En over PlayStation Now wil ik het niet eens over hebben hoe verschrikkelijke slecht dat uitgewerkt is

[ Voor 13% gewijzigd door Amdwarrior op 25-04-2020 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Amdwarrior schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 21:44:
Hype! Ik ga zeker kijken ben benieuwd wat er gaat komen! Hoop ook op een paar oude toppers zoals the witcher 3 en GTA 5. Hopelijk ook nieuwe samenwerkingen met bijv EA.
En natuurlijk nieuws over nieuwe features

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 21:18
Mooi! Ik hoop echt dat er snel meer bij komt. Mogen de wat oudere toppers zijn maar liefst ook de wat nieuwere.
Een fikse uitbreiding van de collectie op Stadia zou het platform veel goeds doen.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Stylze schreef op zondag 26 april 2020 @ 09:44:
[...]

Hype! Ik ga zeker kijken ben benieuwd wat er gaat komen! Hoop ook op een paar oude toppers zoals the witcher 3 en GTA 5. Hopelijk ook nieuwe samenwerkingen met bijv EA.
En natuurlijk nieuws over nieuwe features
Ja, zou wel tof zijn. Maar GTA5 gaan ze denk ik niet doen (tenzij het niet zo veel werk is omdat het dan vrij snel in de aanbieding moet gaan om te verkopen), misschien GTA6.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Amdwarrior schreef op zaterdag 25 april 2020 @ 21:51:
Wel 1 voordeel in 1080P draait gewoon 60 fps ik wou altijd wel Read dead proberen maar gezien Rockstar GTA 5 ook verkracht heeft met online modus , of het online gedeelte maar klein stuk?

Maar wat zijn die reacties bij YouTube digital foundry negatief echt soms het idee dat Dumpert reacties zijn.

Is geen 60fps 4K nee welke consoles doet dat wel dan :S

Of zeuren over de prijs uhhhhh PS4 is al jaren niet gezakt plus PlayStation Plus is ook niet bepaald goedkoop gezien je elke maand bijna altijd kut spelen krijgt.

En over PlayStation Now wil ik het niet eens over hebben hoe verschrikkelijke slecht dat uitgewerkt is
Mensen die een ander platform af moeten zeiken zijn waarschijnlijk op een vreemde wijze emotioneel gehecht aan hun eigen platform en een tikje onzeker over de toekomst van dat platform. Anders zouden ze zich er niet zo druk over maken. Verbaas u niet verwonder u slechts was het toch? :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 15:50
GTA5 zou wel echt leuk zijn op Stadia. Ook al is het een ouder spel; het blijft gewoon heerlijk om lekker aan te kloten. Wat dat betreft ook prima in lijn met Stadia: shitdag gehad en even een halfuurtje over: lekker frustratie afreageren en gaan kloten in GTA5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Ik begin eindelijk een beetje in Assassin's Creed te komen. Speelt echt heerlijk op Stadia al moet ik wel wennen aan een controller an sich.

Ik zag trouwens blauwe missies van spelers zelf geloof ik. Zijn dat Stadia spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
BounceCloud schreef op zondag 26 april 2020 @ 13:24:
GTA5 zou wel echt leuk zijn op Stadia. Ook al is het een ouder spel; het blijft gewoon heerlijk om lekker aan te kloten. Wat dat betreft ook prima in lijn met Stadia: shitdag gehad en even een halfuurtje over: lekker frustratie afreageren en gaan kloten in GTA5.
Jammer genoeg hebben ze online compleet uitgemolken

Maar single player blijft geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-10 15:53
Ik hoop dat ze dinsdag Android TV ondersteuning gaan lanceren en een paar goede triple A-titles zoals GTA V, inderdaad!

Daarnaast heb ik ook geruchten gehoord over V2 hardware, maar dat zullen ze vast nog niet aankondigen.

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Jannick schreef op maandag 27 april 2020 @ 10:12:
Ik hoop dat ze dinsdag Android TV ondersteuning gaan lanceren en een paar goede triple A-titles zoals GTA V, inderdaad!

Daarnaast heb ik ook geruchten gehoord over V2 hardware, maar dat zullen ze vast nog niet aankondigen.
Dit hoop ik ook android tv of iig shield tv support:D

maar gta5 gaan ze de strijd niet winnen game is letterlijk over een 10tje en als die straks op stadia voor 60 te koop is zie ik het zomber in.

Hoop meer op gave exclusives of recente aaa games.

anders heb je echt 0.0 voordeel tegen over andere streaming diensten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Jannick schreef op maandag 27 april 2020 @ 10:12:
Ik hoop dat ze dinsdag Android TV ondersteuning gaan lanceren
Dat zal zeker wel komen, ik hoop dat het ook in oudere Android TV's gaat komen (anders is het wel een reden een nieuwe te kopen ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 27-04-2020 13:08 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Ruudox schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:03:
[...]

maar gta5 gaan ze de strijd niet winnen game is letterlijk over een 10tje en als die straks op stadia voor 60 te koop is zie ik het zomber in.
Het is geheel aan Rockstar of wie dan ook de publisher is, om de eventuele prijs op Stadia te bepalen. Niet aan Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Tuktop schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:27:
[...]

Het is geheel aan Rockstar of wie dan ook de publisher is, om de eventuele prijs op Stadia te bepalen. Niet aan Google.
Als GTA 6 uit komt kunnen ze voor 5 geen 70 euro vragen. Ja, dat mogen ze wel natuurlijk, maar dan koopt niemand het.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb mijn twijfels over of ze het nog op stadia zetten. Maar als ze het doen zal het (denk ik) niet zijn om de winst in de verkoop van het spel zelf, maar vanwege de sharkcards. Ik weet, gehaat door velen.... maar een enorme melkkoe voor Rockstar.
Van mij mag die komen, in 4k op mijn tv, dat wil ik nog wel een keertje doen ;) (alleen de story trouwens ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 09:14
ArthurMorgan schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:48:
Ik heb mijn twijfels over of ze het nog op stadia zetten. Maar als ze het doen zal het (denk ik) niet zijn om de winst in de verkoop van het spel zelf, maar vanwege de sharkcards. Ik weet, gehaat door velen.... maar een enorme melkkoe voor Rockstar.
Van mij mag die komen, in 4k op mijn tv, dat wil ik nog wel een keertje doen ;) (alleen de story trouwens ;) )
Genoeg "punten" te koop in de stadia store voor andere spellen dus dat zal niet de belemmering zijn. Oa de "25 Gold Bars, a €9,99" voor Red Dead Redemption.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Trouwens bij werkt die vrienden lijst niet? Ik heb gisteren een kennis toegevoegd maar ik zie hem niet in de vriendenlijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Ruudox schreef op maandag 27 april 2020 @ 13:03:
[...]

Dit hoop ik ook android tv of iig shield tv support:D

Hoop meer op gave exclusives of recente aaa games.

anders heb je echt 0.0 voordeel tegen over andere streaming diensten
Liever tig recente AAA games dan 1 exclusieve.GTA V voor 20€ dan iets wat niemand kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:26
Behalve (nieuwe) AAA games hoop ik momenteel nog het meeste op de beloofde ondersteuning van de reguliere (dus niet Ultra) Chromecasts. Kan ik tenminste eens overal in het huis gamen :9

offtopic:
Voor die reden game ik tegenwoordig meer op de Switch, want TV is vaak bezet of dat wat ik wil spelen is niet zo geschikt voor kinder oogjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik las vorige week ergens wat over nieuwe hardware (serverside). Nu verwacht ik daar zelf geen aankondiging van, maar een tijdpad zou leuk zijn. Kijken of ik kan overwegen de nieuwe consoles te laten voor wat ze zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

ArthurMorgan schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 12:33:
Ik las vorige week ergens wat over nieuwe hardware (serverside). Nu verwacht ik daar zelf geen aankondiging van, maar een tijdpad zou leuk zijn. Kijken of ik kan overwegen de nieuwe consoles te laten voor wat ze zijn ;)
Ik zit stiekem ook een beetje met het idee te spelen, ik ga de komende maanden eens kijken wat er uitkomt voor stadia want gebruik het nu vrij weinig omdat ik alle spellen die ik wil spelen al gespeeld heb op een ander platform.

Maar als de spellen die uitkomen de komende tijd ook direct (of binnen enkele weken iig) op stadia te spelen zijn dan ga ik de aanschaf van de nieuwe generatie consoles toch eens heroverwegen. Hangt heel erg af van de exclusives natuurlijk, maar kan dan sowieso beter een jaartje wachten na de launch van die nieuwe console om te kijken of het de moeite waard is, dan enkel de exclusives spelen en de hardware weer verkopen en 1(of 2) jaar later rinse repeat.

Heb ik ook gedaan met de eerste generatie Xbox, die heb ik 3x gekocht en weer verkocht destijds. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rachidfinge
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 21:46
Google onthult vandaag dat er nog eens 11 games naar Stadia komen. Voor het eerst zitten daar games van EA bij, waaronder FIFA. Sommige games zijn meteen beschikbaar, zoals PUBG, wat je gratis kunt spelen als je Stadia Pro hebt.

Ook introduceren we Click to Play, waarmee je direct kunt gamen door een link aan te aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazmanian79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-10 20:22
Yes, Fifa 2020 komt naar Stadia :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Niiiice fifa 👍pubg ook maar is uitproberen, maar had liever apex legends of warzone gezien moet ik eerlijk zeggen.

Wel weinig aankondigingen zeg.. veel troep ook

[ Voor 60% gewijzigd door Stylze op 28-04-2020 18:18 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 19:43
Tazmanian79 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:06:
Yes, Fifa 2020 komt naar Stadia :-)
Mag hopen van niet dat ze het over FIFA 20 hebben. Volgens mij zeggen ze dat ook niet in de video. Ik denk dat het FIFA 21 wordt lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:26
Yesss, Star Wars Jedi Fallen Order komt er dan toch uiteindelijk (ooit)!

In ieder geval, goed nieuws dat er naast Ubi nu ook een EA aansluit op Stadia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazmanian79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-10 20:22
Hopelijk, want zou maar eind dit jaar zijn. Dus Fifa 2021 met crossplay zou dan ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Pubg free voor pro?

Trouwens dat verhuis spel deed me beetje denken aan Overcocked en dat is goed nieuws :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madcon
Meteen een zoot spellen toegevoegd aan Stadia. PUBG maar weer eens proberen, lijkt me leuk voor de afwisseling.

De stijl van octopath traveler spreekt me ook wel aan, en hebben ze ook final fantasy in de sale gegooid. Ik heb echt te weinig tijd voor dit :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Octopath is een toffe game. Destijds op de Switch al gespeeld, zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Pugb werkt alleen voor geen meter met Xbox controller? Moet je naar pijltje naar beneden drukken voor bevestigen werkt blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
presentatie net terggekeken, games zijn redelijk, maar voelt echt als mosterd na de maaltijd. mis de system seller en recente titels.

vind het heel jammer :( en baal er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Wat is trouwens Stadia home button , want als iemand mij uitnodiging stuurt kan ik niet in spel accepteren moet ik het spel afsluiten

Edit gevonden shift+tab

[ Voor 9% gewijzigd door Amdwarrior op 28-04-2020 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
nog steeds geen strategie spellen??? wanneer dan wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-10 22:39
rachidfinge schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:02:
Google onthult vandaag dat er nog eens 11 games naar Stadia komen. Voor het eerst zitten daar games van EA bij, waaronder FIFA. Sommige games zijn meteen beschikbaar, zoals PUBG, wat je gratis kunt spelen als je Stadia Pro hebt.

Ook introduceren we Click to Play, waarmee je direct kunt gamen door een link aan te aanklikken.
Wat ik vooral miste waren de updates over het systeem. Dingen waar ik echt graag antwoord op zou willen zijn:
- Wanneer kunnen we de Chromecast V3 gebruiken? Ik heb een aantal HD schermen waar dit goed bij zou passen.
- Wanneer kan de familie eigen accounts aanmaken? Ik heb nu ruziende kinderen omdat ze de levels beide willen spelen?
- Wanneer wordt het aantal mobiele devices waar je op kunt spelen uitgebreid?
- Komt Stadia naar iOS of is dat onmogelijk vanwege een apple rev share policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Raindeer schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 20:35:
[...]

Wat ik vooral miste waren de updates over het systeem. Dingen waar ik echt graag antwoord op zou willen zijn:
- Wanneer kunnen we de Chromecast V3 gebruiken? Ik heb een aantal HD schermen waar dit goed bij zou passen.
- Wanneer kan de familie eigen accounts aanmaken? Ik heb nu ruziende kinderen omdat ze de levels beide willen spelen?
- Wanneer wordt het aantal mobiele devices waar je op kunt spelen uitgebreid?
- Komt Stadia naar iOS of is dat onmogelijk vanwege een apple rev share policy?
Qua nieuwe features was het in deze Connect inderdaad wat mager maar ben al met al erg blij met alle vooruitgang mbt de library! Aan je rijtje kun je ook nog wireless controller support toevoegen, trouwens. En beschikbaarheid van de Stadia Claw in Europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Pfff.. pubg moet nog flink aan worden gewerkt.. korrelig op max settings achter de pc. (1gbit verbinding) Continu switchen tussen verschillende servers van 16ms t/m 30ms. Gameplay is wel soepel, ook op medium, maar blijvende artifacts..

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 09:14
rachidfinge schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:02:

Hier de click to play link van PubG _/-\o_

https://stadia.google.com...&utm_campaign=Stadia10028

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Deurstopper schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 22:10:
Pfff.. pubg moet nog flink aan worden gewerkt.. korrelig op max settings achter de pc. (1gbit verbinding) Continu switchen tussen verschillende servers van 16ms t/m 30ms. Gameplay is wel soepel, ook op medium, maar blijvende artifacts..
Pugb was op de pc ook zo korrelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachidfinge
Heb vanavond met veel plezier samen met m'n vriendin Get Packed gespeeld. Echt een leuke couch co-op, kan me voorstellen dat het een grote bende wordt als je die game met z'n vieren speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
rachidfinge schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 23:39:
Heb vanavond met veel plezier samen met m'n vriendin Get Packed gespeeld. Echt een leuke couch co-op, kan me voorstellen dat het een grote bende wordt als je die game met z'n vieren speelt. :)
Grrrrr nu moet ik toch echt een tweede controller gaan kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 21:18
Heel fijn dat Jedi Fallen Order naar Stadia komt.
Lijjkt me tof om dat op m'n laptopje op de bank te spelen :)
Wel een beetje jammer dat het pas ergens in de herfst zal zijn.

En ben zeer benieuwd naar het nieuws over Orcs must die in de volgende connect!

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
rachidfinge schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 23:39:
Aaahhh een Stadia medewerker :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Tuktop schreef op woensdag 29 april 2020 @ 00:07:
[...]

Grrrrr nu moet ik toch echt een tweede controller gaan kopen ;)
Niet ergens Xbox of PS4 controller liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10 09:51
nieuws: PUBG is beschikbaar voor Google Stadia en gratis bij Pro-versie
Overigens stoor ik mij wel enorm aan alle reacties onder de Google Stadia artikelen. Mensen die nooit Google Stadia hebben geprobeerd, verspreiden wel verkeerde (negatieve) informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Amdwarrior schreef op woensdag 29 april 2020 @ 07:58:
[...]

Niet ergens Xbox of PS4 controller liggen?
Ja een Hori Switch controller en Xbox 360 maar Get Packed wil ik met m'n vriendin natuurlijk vanaf de bank spelen :)
Audiowaste schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:16:
Overigens stoor ik mij wel enorm aan alle reacties onder de Google Stadia artikelen. Mensen die nooit Google Stadia hebben geprobeerd, verspreiden wel verkeerde (negatieve) informatie.
Ja, irritant he! Probeer soms wat recht te zetten en dat gaat steeds beter. En er worden veel oneerlijke vergelijkingen gemaakt. Ach ja, komt wel. Of niet. Ik vind zelf iig dat Stadia echt de goede kant op gaat, dus ben er erg blij mee.

[ Voor 49% gewijzigd door Tuktop op 29-04-2020 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
Nu er meer co-op games komen is een 2e controller wel verleidelijk idd. Ik vind de Wasabi controller een leuke toevoeging om mijn vrouw een beetje enthousiast te maken om een keer mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Dragonball xenoverse 2 ook in de aanbieding nu trouwens, vindt ik persoonlijk een veel vettere dragonball game dan de nieuwe dbz:kakarot. Had ik al veel gespeeld op de switch maar toch maar halen nu voor 25 e. :+

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rachidfinge
Amdwarrior schreef op woensdag 29 april 2020 @ 07:57:
[...]

Aaahhh een Stadia medewerker :w
Goed gespot hoor! :)

[ Voor 4% gewijzigd door rachidfinge op 29-04-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
madcon schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:36:
Nu er meer co-op games komen is een 2e controller wel verleidelijk idd. Ik vind de Wasabi controller een leuke toevoeging om mijn vrouw een beetje enthousiast te maken om een keer mee te spelen.
Zo denk ik er ook over! De witte lijkt me iets te besmettelijk, en de zwarte kleurt niet zo mooi bij de donkerblauwe controller van de Founders Edition. De wasabi is lekker opvallend en m'n vriendin ging meteen excited "oehhhhhh!" toen ze die kleur zag :)

Een warme kleur zou ook een leuke toevoeging zijn, beetje cherry rood of paars/roze-achtig. Of lekker fel geel... Vind ze iig erg mooi, modern en 'niet te nerdy' vormgegeven, laat de controller altijd gewoon op de salontafel liggen ipv opbergen.

Edit: zojuist Wasabi besteld, en gelijk Get Packed erbij :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Tuktop op 29-04-2020 12:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15

Sagat

Is pappa x2!

Corvo schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 18:23:
Yesss, Star Wars Jedi Fallen Order komt er dan toch uiteindelijk (ooit)!

In ieder geval, goed nieuws dat er naast Ubi nu ook een EA aansluit op Stadia.
Zeker goed dat EA aansluit, ben ook benieuwd naar de performance van SW:JFO, zelf op de one x en pro waren er nog wat issues volgens mij (al weet ik niet of dat er inmiddels al uit gepatched is).

10 second ninja DONE

Pagina: 1 ... 42 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord