Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-10 10:54
mark777 schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:42:
heb net een gratis Stadia account gehaald. Maar jammer dat je geen gratis games hebt zoals op GFN. Kan geen warframe spelen... En ook geen anno 1800 of civ6. Maargoed wou het vergelijken met GFN maar dat gaat nu dus niet.... jammer.
Wil je ook een gratis fiets bij je gratis gebruik van hardware en gratis games? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-10 10:43
Tuktop schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:31:
[...]

Wil je ook een gratis fiets bij je gratis gebruik van hardware en gratis games? :)
jaaaa alles gratis!!!! En dan zonder reclame graag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
mark777 schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:23:
[...]

jaaaa alles gratis!!!! En dan zonder reclame graag :P
Ik vind het ook wel tegenvaller dat Google niet zo'n controller opstuurt ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:06
rachidfinge schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:53:
[...]

Maar natuurlijk, ik ga het eens navragen.
@rachidfinge En?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachidfinge
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 21:46
Nou, sinds je de vraag stelde was het voor de meeste mensen een lang weekend. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Goed punt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 09:02
Weet iemand een manier om toch aankopen en Pro member te kunnen worden zonder dat je een Credit Card hebt?

Ik wil graag gebruik maken van Stadia maar hebt verschillende redenen om geen Credit Card aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:23
Stormcagy schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:54:
Weet iemand een manier om toch aankopen en Pro member te kunnen worden zonder dat je een Credit Card hebt?

Ik wil graag gebruik maken van Stadia maar hebt verschillende redenen om geen Credit Card aan te schaffen.
Heb je zelf al informatie gevonden (en gezocht :O )?

Als ik zelf zoek kom ik de volgende websites uit:
Giftcards- https://community.stadia....ogle-gift-cards/td-p/2792
Prepaid creditcards- https://www.reddit.com/r/...card_supported_by_stadia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormcagy
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-10 09:02
Tomino schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:07:
[...]

Heb je zelf al informatie gevonden (en gezocht :O )?

Als ik zelf zoek kom ik de volgende websites uit:
Giftcards- https://community.stadia....ogle-gift-cards/td-p/2792
Prepaid creditcards- https://www.reddit.com/r/...card_supported_by_stadia/
ja ik had via google ook het een en ander gevonden. Het punt is: tellen deze kaarten ook mee bij een hypotheek aanvraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:23
Stormcagy schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:11:
[...]

ja ik had via google ook het een en ander gevonden. Het punt is: tellen deze kaarten ook mee bij een hypotheek aanvraag?
Dat lijkt mij een vraag voor een ander topic, of zelfs eentje voor een helpdesk van een bank of creditkaartuitgever of google

[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 14-04-2020 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
[...]

Nee natuurlijk niet. Een (normale) credit card heeft een limiet. Credit = krediet. Je kunt dus rood staan, oftewel lenen. Dat moet bij het BKR worden gemeld. Dus dat heeft gevolgen voor je hypotheek. Bij prepaid kun je niet rood staan, dus niets lenen, dus geen BKR registratie.

Paypal is trouwens ook een optie. Die gebruik ik. Kun je koppelen aan je bankrekening middels een machtiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Mijn creditcard had ook niet zo veel invloed op mijn hypotheek. Limiet is 2000 euro ofzo en die kun je ook nog lager instellen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
barrymossel schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:16:
[...]

Paypal is trouwens ook een optie. Die gebruik ik. Kun je koppelen aan je bankrekening middels een machtiging.
Paypal koppelen zal ook wel goed zijn inderdaad, Paypal met alleen geld er op werkt niet voor abonnementen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Pheace schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:52:
[...]

Je hebt de 9 Pro games die je kan spelen. Destiny 2 is F2P op andere platforms dus die kan je eventueel vergelijken
  • Destiny 2: The Collection
  • GRID
  • Gylt
  • SteamWorld Dig 2
  • SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech
  • Serious Sam Collection
  • Spitlings
  • Stacks on Stacks (on Stacks)
  • Thumper
Is wel grappig om te volgen hoe de spelernummers van Destiny 2 veranderd zijn door de release van Base. Daarvoor was er ~5k spelers 'Overall'. Veel van deze hits zullen niet echt spelers zijn maar mensen die Stadia aan het testen zijn. Is nog even afwachten waar het straks gaat settlen.
[Afbeelding]
Wat ik ook in de cijfers zie is dat mensen steeds meer de core activiteiten gaan spelen ipv alleen in patrol areas hangen(een van de problemen die de Stadia versie had). Overigens heeft Destiny 2 een hele slechte retention rate voor nieuwe spelers dus de dalende cijfers na Base launch kunnen ook mensen zijn die inderdaad even hebben getest of die zijn afgeschrikt door de grote hoeveelheid aan activiteiten zonder begeleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
ja jammer speel geen destiny maar wel warframe. Maar dat is weer niet te spelen op stadia. lastig lastig al die verschillende platformen en uitgevers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dus... 2 maanden trial geactiveerd... tevreden.
Premier edition gekocht, daar krijg je dus een 3 maanden trial code bij, maar die kun je dus niet gebruiken als je de 2 maanden trial al hebt geactiveerd :-\

If you have an invite code, you must redeem it at the time you create your Stadia account. You will not be able to redeem it after your account has been created.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:18
AP3X schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 15:52:
Premier edition gekocht, daar krijg je dus een 3 maanden trial code bij, maar die kun je dus niet gebruiken als je de 2 maanden trial al hebt geactiveerd :-\

If you have an invite code, you must redeem it at the time you create your Stadia account. You will not be able to redeem it after your account has been created.
Aha, dus daar is/was die uitnodigings code voor die ik via de mail kreeg.
Nou ja, jammer maar helaas. Vijf maanden Pro had natuurlijk mooi geweest maar zonder die 2 maanden gratis Pro had ik de aankoop (iig op dit moment) nog niet gedaan dus ik ben tevreden :)

(plus dat ik geen 4k schermen hier in huis heb dus na die twee maanden ga ik terug naar Base)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Laatst online: 22:19
Wellicht kunnen jullie dit voor leggen bij support? Dat je geen première editie zou hebben gekocht en je dus nu over bent en of ze alsnog de 3 maanden extra pro willen toevoegen? Ik weet uit eigen ervaring dat ze schappelijk zijn, ik had Tomb Raider gekocht, welke een 2 weken later een pro game werd. Na contact met support netjes een refund gehad, buiten de gebruikelijke termijn om (ik had al meer dan 2 uur gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
In de OnePlus 8/pro-aankondiging van vanmiddag werd gezegd dat Stadia er ook op zou werken, en dat dat ook gaat gelden voor een aantal andere OnePlus-telefoons. Goed nieuws! Denk dat er aardig wat OP-gebruikers zien hier.

Hopelijk volgende week al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen

Wellicht kan ik de code weggeven aan iemand die Stadia nog niet heeft?
Is dat mogelijk?
@rachidfinge Weet jij dat misschien?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Dat is eigenlijk wel raar, want andersom als je al drie maanden pro had voor deze actie dan werd het wel met twee maanden verlengt (want dat heeft Google bij iedereen gedaan).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online

Andersom werkt wel, eerst Premier en als die op is daarna de extra trial geeft 5 maanden gratis.
Maar misschien is Google coulant als je erom vraagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Normale creditcard maakt ook niet veel uit. Je kan gewoon je cc opzeggen voor je een hypotheek aanvraag doet en dan is er ook niks aan de hand.

Wanneer je je creditcard niet direct kan afbetalen gebruik je het ding sowieso verkeerd. :) Ik kan niet eens krediet opbouwen met de mijne, iedere maand wordt wordt wat open staat automatisch betaald vanaf de lopende rekening. :Y)

Een private lease auto heeft een grotere impact over het algemeen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-10 11:16
Inmiddels borderlands 3 en shadow of tombraider toegevoegd aan pro sale. Is borderlands een aanrader? Spel zegt me niets :)

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rachidfinge
Voor wie het nog niet had gezien: Codemasters heeft vandaag bekendgemaakt dat F1 2020 uitkomt op Stadia.

https://www.codemasters.c...m-on-the-grid-in-f1-2020/

<3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachidfinge
Vortigen schreef op woensdag 15 april 2020 @ 00:10:
[...]

Wellicht kan ik de code weggeven aan iemand die Stadia nog niet heeft?
Is dat mogelijk?
@rachidfinge Weet jij dat misschien?
Ik dacht dat die code is gekoppeld aan je e-mailadres waardoor je die niet kunt weggeven, maar zeker weten doe ik het niet. Mijn collega's bij Stadia Support kunnen je het antwoord geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-10 12:44
Eerste ervaringen zijn erg goed. Enige bug waar ik tegen aan loop in Grid op windows 10 pc met toetsenbord besturing is dat na verloop van tijd één van de stuurknoppen (meestal rechts volgens mij?) niet meer reageert. Gas geven, remmen en links werk wel, maar naar rechts sturen totaal niet meer. Is wel balen als dat elke keer tijdens een race gebeurt...

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
rachidfinge schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:03:
Voor wie het nog niet had gezien: Codemasters heeft vandaag bekendgemaakt dat F1 2020 uitkomt op Stadia.

<3
Super! Dat is goed nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• david72
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 19:14
vandermark schreef op woensdag 15 april 2020 @ 16:06:
Eerste ervaringen zijn erg goed. Enige bug waar ik tegen aan loop in Grid op windows 10 pc met toetsenbord besturing is dat na verloop van tijd één van de stuurknoppen (meestal rechts volgens mij?) niet meer reageert. Gas geven, remmen en links werk wel, maar naar rechts sturen totaal niet meer. Is wel balen als dat elke keer tijdens een race gebeurt...
Ook pas enkele dagen aan't testen. Ben geen gamer... meer.. :)
Ik heb nog een wired XBOX 360 controller gevonden. Aangesloten aan de W10 PC, speelt prima met Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:50
Mijn broer heeft hetzelfde probleem! Kan ik wel eindelijk een keertje winnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10 09:51

<3
Ik las net het bericht op Tweakers, erg blij dat deze erbij komt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachidfinge
Ik zag hier een thread over op het forum van Codemasters, waar blijkbaar één van hun developers meeleest. Misschien de moeite waard om daar zo veel mogelijk details te posten?

https://forums.codemaster...oard-key-losing-function/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:49

Rio

Ik heb al een boek

barrymossel schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:16:
[...]

Nee natuurlijk niet. Een (normale) credit card heeft een limiet. Credit = krediet. Je kunt dus rood staan, oftewel lenen. Dat moet bij het BKR worden gemeld. Dus dat heeft gevolgen voor je hypotheek. Bij prepaid kun je niet rood staan, dus niets lenen, dus geen BKR registratie.

Hoe heb je voor elkaar gekregen om Paypal als betaalmiddel in te stellen? Ik heb de cc van mijn vriendin gebruikt om verder te kunnen, maar nu kan ik die niet eens meer verwijderen 8)7 laat staan Paypal (geverifieerde rekening) kunnen koppelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:25
Rio schreef op woensdag 15 april 2020 @ 17:15:
[...]

Hoe heb je voor elkaar gekregen om Paypal als betaalmiddel in te stellen? Ik heb de cc van mijn vriendin gebruikt om verder te kunnen, maar nu kan ik die niet eens meer verwijderen 8)7 laat staan Paypal (geverifieerde rekening) kunnen koppelen.
Volgens mij kan je dit bij je Google account settings doen.
Ga naar "abonnementen beheren" en voeg daar diverse betaalopties toe. Je kan dan per abo instellen hoe je betaalt.
Stadia staat daar ook bij.

Sinds afgelopen weekend ben ik ook om, na de free trial ook even geprobeerd te hebben. Twijfelde in de weken ervoor al, maar besloot dus maar een premier editie controller set erbij te nemen. Is vandaag afgeleverd, straks eens instellen. Ben benieuwd.
Voor m'n zoontje ook wat minder sloopgevoelig met alleen een controller. De PlayStation en de schijfjes zijn nog niet bestand tegen zijn sloophandjes... Nu mag hij Dirt gaan proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Je maakt dan een hele loop; je komt via je Google Account Settings of de Stadia-abonnement-beheer-settings terecht op pay.google.com.

Daar zie ik mijn beschikbare betaalmethodes, Google Play tegoed (paar cent nog), de cc van mijn vriendin die ik eruit wil hebben en mijn Paypal.

Als ik klik op 'verwijder cc' dan vraagt hij om eerst een nieuwe cc in te voeren voordat hij dit toestaat. Hier kan ik Paypal niet selecteren, maar UITSLUITEND een andere cc invullen. Ik heb het Stadia abo inmiddels opgezegd, maar nog steeds kan de cc niet verwijderd worden.

Kortgezegd: Ik krijg dit niet voor elkaar en het frustreert me een beetje >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
[...]

Als ik een game wil betalen in de app krijg ik m'n huidige betaalmiddelen te zien (incl. Play store credits), maar daaronder o.a. "add PayPal" en zelfs "add iDeal". Zover ik weet niks speciaals gedaan. Kan helaas geen screenshot maken "due to restrictions" of iets in die trant.

Trouwens om m'n abo te betalen heb ik dat in het begin ingesteld denk ik toen ik het Stadia Abo aanmaakte. Onlangs toen er voor de eerste keer betaald moest worden ging er iets mis met m'n ene account van PayPal en werd de betaling geweigerd (Stadia had ooit dubbel een game afgeschreven en Google kon me niet helpen, dus toen heb ik "per ongeluk" aangegeven dat Google frauduleus was - dus ik denk dat ik ze ook geblokkeerd heb toen). Maar na die weigering vroeg hij gewoon hoe ik dan wilde betalen en toen kon ik mijn andere PayPal account kiezen...

---edit---
Via de app kan ik naar m'n abo en daar kan ik via update m'n betaalmethode aanpassen naar PayPal, creditcard, paysafecard of play credit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrJnx5XIc27heScGfKB3FT2VZKY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vyehyAaY8oad1b8cmtPUa5gx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/edjpaHfj6gji7amlxyqb5HqTDUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0tnZTKVYwbhi5ePqc8JZL4M9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door barrymossel op 15-04-2020 19:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Bij mij ging het betalen voor een game in eerste instantie ook niet. Als je dan op Stadia gaat kijken wat Google als oplossing heeft dan is dat: Als je de foutmelding in de app krijgt betaal via de website en als je de foutmelding krijgt via de website betaal via de app :+ Ik heb ergens het gevoel dat Apple dat nooit op deze manier zou oplossen ;)

Ik heb er trouwens nu denk ik zo'n 10 uur in zitten en vind Stadia wel erg goed werken. Speel het wel op 720p, maar ik zie dan ook niet heel veel verschil met 4k op mijn monitor als ik heel eerlijk ben. Het voordeel is dat het wat minder data kost en dat het ook soepel werkt op de brakke wifi van mijn laptop.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
[...]

Als je een Android telefoon hebt: Open de Google Play Store op je mobiel - tik op de drie streepjes linksboven - selecteer betaalmethoden.
Daar heb je de optie om PayPal en Ideal toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle

<3
Eh ja leuk. Maar dan moet het wel met stuur gespeeld kunnen worden op stadia......
Ik snap echt niet dat men hier niet duidelijk over is. Komt het wel, komt het niet, lukt het niet, komt het binnenkort, had het al moeten werken? Heel veel mensen vragen er naar en er komt tot op heden geen antwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

barrymossel schreef op woensdag 15 april 2020 @ 19:45:
[...]

Als ik een game wil betalen in de app krijg ik m'n huidige betaalmiddelen te zien (incl. Play store credits), maar daaronder o.a. "add PayPal" en zelfs "add iDeal". Zover ik weet niks speciaals gedaan. Kan helaas geen screenshot maken "due to restrictions" of iets in die trant.

Trouwens om m'n abo te betalen heb ik dat in het begin ingesteld denk ik toen ik het Stadia Abo aanmaakte. Onlangs toen er voor de eerste keer betaald moest worden ging er iets mis met m'n ene account van PayPal en werd de betaling geweigerd (Stadia had ooit dubbel een game afgeschreven en Google kon me niet helpen, dus toen heb ik "per ongeluk" aangegeven dat Google frauduleus was - dus ik denk dat ik ze ook geblokkeerd heb toen). Maar na die weigering vroeg hij gewoon hoe ik dan wilde betalen en toen kon ik mijn andere PayPal account kiezen...

---edit---
Via de app kan ik naar m'n abo en daar kan ik via update m'n betaalmethode aanpassen naar PayPal, creditcard, paysafecard of play credit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Thx voor de uitgebreide toelichting!

Dit lukt mij idd ook bij het kopen van een game.
Het is de betaalwijze van het abonnement waarbij dit (mij) niet lukt; die kan uitsluitend via cc. Dus ik heb het maar opgezegd, dat zal ze leren 🤷

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb onlangs het gratis abo genomen, maar vind het een beetje een gemiste kans dat ze geen enkel gratis te spelen spel erop hebben staan. Of desnoods een demo. Ik kan nu helemaal niet proberen of het wat is en ik zal dus niet zomaar tientallen euro's neerleggen voor een game.

Of kijk ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Palomar schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:22:
Ik heb onlangs het gratis abo genomen, maar vind het een beetje een gemiste kans dat ze geen enkel gratis te spelen spel erop hebben staan. Of desnoods een demo. Ik kan nu helemaal niet proberen of het wat is en ik zal dus niet zomaar tientallen euro's neerleggen voor een game.

In de Stadia-app op je telefoon kan je de Pro-games 'claimen' en dan spelen.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Palomar schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:22:

Er zijn meerdere gratis games zoals Destiny 2, Grid, serious Sam collection.

Zelf heb ik het een avondje getest, wifi op mijn Nuc was een ramp, Laptop ernaast en dat ging prima. Zo bizar dat er geen extra software nodig is, alleen de Chrome Browser. Na 2 uur Destiny 2 liep het vast en ben ik Serious Sam gaan spelen. Gelijk de controller/CCU bundel gekocht, hoop wel dat de 3 maanden gewoon bij de twee maanden die ik nu heb erbij komt. Als de controller+CCU binnen is gelijk RDR2 kopen :9~ Is het niks kan ik altijd de controller + CCU nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Deurstopper schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:35:
[...]

In de Stadia-app op je telefoon kan je de Pro-games 'claimen' en dan spelen.
Taarmen schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:36:
[...]

Er zijn meerdere gratis games zoals Destiny 2, Grid, serious Sam collection.

Zelf heb ik het een avondje getest, wifi op mijn Nuc was een ramp, Laptop ernaast en dat ging prima. Zo bizar dat er geen extra software nodig is, alleen de Chrome Browser. Na 2 uur Destiny 2 liep het vast en ben ik Serious Sam gaan spelen. Gelijk de controller/CCU bundel gekocht, hoop wel dat de 3 maanden gewoon bij de twee maanden die ik nu heb erbij komt. Als de controller+CCU binnen is gelijk RDR2 kopen :9~ Is het niks kan ik altijd de controller + CCU nog verkopen.
thanks, ik wist dat er met Pro gratis games zijn, maar die had ik bewust niet geactiveerd (anders vergeet ik dat weer te op te zeggen). Maar ik heb nu toch maar de proefperiode voor pro gestart en idd 2 games geclaimd. Zal straks es kijken hoe het performt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
jammer dat er geen warframe op stadia zit. speel het nu op GFN maar wel lag hier en daar. Hoop dat het op stadia beter is. Krijg vaak melding onbetrouwbare verbinding bij GFN. lastige is dat het altijd op momenten is dat het niet uitkomt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Stadia update
https://community.stadia....ia-Update-1-45/ba-p/20103
We’ve rolled out some new features on Stadia. Check out the patch notes below:

5.1 surround sound on web -- We’ve added support for 5.1 surround sound when playing games on web
On-screen keyboard -- You’ll now see an on-screen keyboard on web when you have a gamepad connected to Stadia
Mobile connection notifications -- You’ll see notifications for your connection quality while playing on mobile devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_O
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-01 10:53
Palomar schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:40:
[...]

[...]

thanks, ik wist dat er met Pro gratis games zijn, maar die had ik bewust niet geactiveerd (anders vergeet ik dat weer te op te zeggen). Maar ik heb nu toch maar de proefperiode voor pro gestart en idd 2 games geclaimd. Zal straks es kijken hoe het performt :)
Je weet dat je in principe direct weer kan opzeggen en toch de 2 maand gratis pro behouden?
Als het dan bevalt kan je er altijd voor kiezen om pro weer te activeren (of om gewoon los games te kopen en op 1080P te spelen op een base account)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:05
Sinds een weekje google stadia. Na alle negatieve reacties van youtubers dacht Ik: ga het proberen maar ben bereid het linea recta terug te sturen als het niet goed werkt.

Ik heb een mesh router waarvan 2 satalieten bekabeld zijn aangesloten op de main router en 1 sataliet draadloos. Zowel op de sataliet die bedraad is aangesloten als op de sataliet die draadloos is aangesloten gaat gamen meer dan prima eigenlijk. Ik merk niets van lag en dat natuurlijk aan mij liggen. Ik ben in ieder geval heer blij. Ben lekker met Tomb Raider bezig en een beetje Destiny. Ik hoop ergens dat Bioshock beschikbaar komt op Stadia. Ik heb daar zo veel plezier mee gehad, vroeger...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
@Limbeckx goed om te horen :) hier dezelfde ervaring vanaf dag 1 (19 november vorig jaar geloof ik)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Limbeckx schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 16:30:
Sinds een weekje google stadia. Na alle negatieve reacties van youtubers dacht Ik: ga het proberen maar ben bereid het linea recta terug te sturen als het niet goed werkt.

Ik heb een mesh router waarvan 2 satalieten bekabeld zijn aangesloten op de main router en 1 sataliet draadloos. Zowel op de sataliet die bedraad is aangesloten als op de sataliet die draadloos is aangesloten gaat gamen meer dan prima eigenlijk. Ik merk niets van lag en dat natuurlijk aan mij liggen. Ik ben in ieder geval heer blij. Ben lekker met Tomb Raider bezig en een beetje Destiny. Ik hoop ergens dat Bioshock beschikbaar komt op Stadia. Ik heb daar zo veel plezier mee gehad, vroeger...
Youtubers moet je sowieso niet geloven. Of ze zijn vreselijk biased, of ze wandelen achter diegene aan die ze het meeste betaald.

En er zullen vast een paar pareltjes tussen zitten maar dat weet je pas achteraf en het zijn er procentueel zo weinig dat het veel te veel moeite kost om ze te vinden. :)

YouTube is voor entertainment niet om een mening te vormen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:04
Flagg schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:58:
[...]

Youtubers moet je sowieso niet geloven. Of ze zijn vreselijk biased, of ze wandelen achter diegene aan die ze het meeste betaald.

En er zullen vast een paar pareltjes tussen zitten maar dat weet je pas achteraf en het zijn er procentueel zo weinig dat het veel te veel moeite kost om ze te vinden. :)

Het is wel leuk om bij zo'n populair negatief filmpje met allemaal ja-knikkers een positieve comment te zetten, heerlijk die reacties dan. Als ik de comments wil geloven dan verdien ik veel geld van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Weet iemand of en hoe je een geclaimede game kunt kopen? Dit met het oog op een hopelijk snel komende family sharing mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zapato schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 07:19:
Weet iemand of en hoe je een geclaimede game kunt kopen? Dit met het oog op een hopelijk snel komende family sharing mogelijkheid.
Volgensmij enkel mogelijk als je je pro abonnement opzegt. Behalve Destiny2, niet te koop. Deze is onderdeel van het pro abonnement.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:25
Hier dan ook even een positieve eerste week met pro.
Heb (nog) geen online multiplayer gespeeld, maar oa. red dead Redemption 2 speelt heerlijk en ik heb echt totaal niet het idee dat ik in de cloud aan het spelen ben. Ook Destiny en Dirt even gespeeld. Beide prima responsive. De stadia controller bevalt prima. En de Chromecast ultra is sowieso een mooie upgrade hier thuis ... Nu wil ik eigenlijk ook een groter 4k scherm... Oeps ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Flagg schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 18:58:
[...]

YouTube is al lang geen entertainment meer.. Een grote melkkoe geworden, vooral door de gebruikers zelf (uit het hoofd, minimaal 10 min lang filmpje, anders verdien je er niets aan). Dus je krijgt eerst 9 minuten onzin en pas in de laatste minuut wat je weten wil.

Dus ik zoek wel een andere website met tekst ipv een filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15

Sagat

Is pappa x2!

Segafreak83 schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 10:08:
[...]

YouTube is al lang geen entertainment meer.. Een grote melkkoe geworden, vooral door de gebruikers zelf (uit het hoofd, minimaal 10 min lang filmpje, anders verdien je er niets aan). Dus je krijgt eerst 9 minuten onzin en pas in de laatste minuut wat je weten wil.

Dus ik zoek wel een andere website met tekst ipv een filmpje.
Ik heb hier ook een (andere) mening over, maar heeft weinig met stadia te maken. Dus graag weer ot.

Zijn er bijvoorbeeld al mensen die couch multiplayer gedaan hebben?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 09:14
Sagat schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:36:
[...]

Ik heb hier ook een (andere) mening over, maar heeft weinig met stadia te maken. Dus graag weer ot.

Ja (heb 2 controllers). Oa Samurai Shodown en NBA 2K... werkt eigenlijk precies zoals je zou verwachten bij een connsole met twee controllers. Valt voor de rest weinig over te zeggen, of heb je specifiek iets dat je wilt weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPaul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-10 13:05
Hier ook een nieuwe Stadia gebruiker.Ik had al een Chromecast Ultra en heb er via Google een controller bij gekocht. (binnen 2 dagen binnen)
En mijn ervaringen zijn positief, er is geen waarneembare vertraging aanwezig, een zeer directe respons, grafisch ziet het er erg goed uit. Geen of zeer minimale Lag (wel met kabel aangesloten)

Als ex PC gamer moet ik wel wennen aan het spelen met een controller.
Als de Cloudkracht van Google door ontwikkelaars echt gebruikt gaat worden dan hebben andere platformen echt een toekomstige uitdaging. Mijn energie rekening zal in ieder geval wel stukken lager zijn dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15

Sagat

Is pappa x2!

2 speler ervaring had ik nog (vrijwel) niets over gelezen. Mooi dat het goed werkt!

Verder is er wel is gesproken over een splitscreen sessie maar dan wel met beiden je eigen stadia sessie (als ik het goed onthouden heb) wel interresant concept.
Stream connect heet dat, als ik het goed heb...daar ook ervaring mee?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
MacPaul schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:07:

Als ex PC gamer moet ik wel wennen aan het spelen met een controller.
Als de Cloudkracht van Google door ontwikkelaars echt gebruikt gaat worden dan hebben andere platformen echt een toekomstige uitdaging. Mijn energie rekening zal in ieder geval wel stukken lager zijn dit jaar :)
Ik denk het ook , het is ook makkelijk om te zorgen dat iedereen legaal speelt zo. Alleen bandbreedte zal niet in elk land voorhanden zijn. In de VS voor veel mensen al niet (of het is heel duur) en in Europa zijn ook genoeg landen waar het minder goed geregeld is (het is niet voor niks dat Netflix en dergelijke gevraagd is de kwaliteit te verlagen, maar online gamen vereist nog veel meer dan streamen van video (in data en in latency).

In Belgie kan mijn verbinding het wel aan, maar ik zit wel met een datacap van 750 GB per maand. Als je op 4k gaat gamen zit je daar zo overheen. In Frankrijk zijn heel veel plaatsen waar ze nog langzaam internet hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 18-04-2020 13:32 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Laatst online: 00:51
Sagat schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 11:36:
[...]

Spitlings werkt prima met 2 spelers, een perfect spel voor de gedeelde frustratie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 09:14
Sagat schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 13:14:
2 speler ervaring had ik nog (vrijwel) niets over gelezen. Mooi dat het goed werkt!

Verder is er wel is gesproken over een splitscreen sessie maar dan wel met beiden je eigen stadia sessie (als ik het goed onthouden heb) wel interresant concept.
Stream connect heet dat, als ik het goed heb...daar ook ervaring mee?
Dat is naar mijn weten nog niet mogelijk. Misschien dat ze dat uit gaan rollen als family-sharing ook beschikbaar komt "dit jaar ergens". maar in alle info nog niets concreets over gezien behalve dat het een feature gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Ook hier als nieuwe Stadia gebruiker bevalt het prima.
Bekabeld is zoals wel vaker gezegd wel een stuk beter dan over Wifi.
Nu ik mijn laptop van een kabeltje heb voorzien merk ik absoluut niet dat ik via de cloud aan het gamen ben. Voelt voor mij hetzelfde alsof ik het lokaal zou spelen.
Via Wifi kreeg ik om de zoveel tijd wat haperingen/stottering. Niet onspeelbaar trouwens maar daar kon ik merken dat het via de cloud ging.

Wel heb ik nog een vraagje: ik speel RDR2 en ik kan niet handmatig saven. Heb - iig tot nu toe - alleen de autosave. In de options is er wel een savegame window aanwezig maar daar staat een slotje op en als ik er op klik krijg ik een melding in de trend van "currently not available".

Is dat alleen met deze game zo of is dat iets wat voor heel Stadia geldt? Ik mis wel de mogelijkheid om aparte saves te maken eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
Vortigen schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 20:19:

Wel heb ik nog een vraagje: ik speel RDR2 en ik kan niet handmatig saven. Heb - iig tot nu toe - alleen de autosave. In de options is er wel een savegame window aanwezig maar daar staat een slotje op en als ik er op klik krijg ik een melding in de trend van "currently not available".

Is dat alleen met deze game zo of is dat iets wat voor heel Stadia geldt? Ik mis wel de mogelijkheid om aparte saves te maken eerlijk gezegd.
Ik denk alleen in het begin niet. Ik zit op 37 procent en kan handmatig saven. Voor de alternatieve family sharing heb ik toevallig vandaag een nieuwe game gestart, maar kan die tot nu toe niet handmatig opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Zapato schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:06:
[...]

Ik denk alleen in het begin niet. Ik zit op 37 procent en kan handmatig saven. Voor de alternatieve family sharing heb ik toevallig vandaag een nieuwe game gestart, maar kan die tot nu toe niet handmatig opslaan.
Dat is goed om te horen :) Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:52

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nooit echt FPS games gespeeld, maar speel nu een weekje Destiny 2 via Stadia op mn Macbook, met een Switch Pro controller op een 4K tv. Vanuit Macbook casten naar Chromecast Ultra werkt nog niet.
Erg onder de indruk van de graphics en de soepelheid van het spel. Wel goede wifi nodig, maar had met daarvoor mn huis voorzien van Unifi APs.
Nu 2 maanden trial, weet niet wat ik zal doen. Stel je koopt RDR2 voor 50 euro, kun je dat dan straks alleen spelen met een maandelijks abbo? Zo’n fanatieke gamer ben ik nu ook weer niet.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 18-04-2020 22:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tuktop
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:22:
Nooit echt FPS games gespeeld, maar speel nu een weekje Destiny 2 via Stadia op mn Macbook, met een Switch Pro controller op een 4K tv. Vanuit Macbook casten naar Chromecast Ultra werkt nog niet.
Erg onder de indruk van de graphics en de soepelheid van het spel. Wel goede wifi nodig, maar had met daarvoor mn huis voorzien van Unifi APs.
Nu 2 maanden trial, weet niet wat ik zal doen. Stel je koopt RDR2 voor 50 euro, kun je dat dan straks alleen spelen met een maandelijks abbo? Zo’n fanatieke gamer ben ik nu ook weer niet.
Als je een spel koopt (ookal is deze in de aanbieiding) kun je 'm altijd blijven spelen op Stadia, abonnement of niet. Alleen gaat de resolutie bij Stadia Base (gratis versie) naar max 1080P60.

Op de CCU kun je vooralsnog enkel spelen als je de bijbehorende Stadia controller hebt. Je speelt dan zonder tussenkomst van andere apparaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Zapato schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 22:06:
[...]

Je kan niet saven in een missie volgens mij en de eerste missie zijn er een paar achter elkaar geplakt dus daar moet je even doorheen.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
Marzman schreef op zondag 19 april 2020 @ 10:20:
[...]

Je kan niet saven in een missie volgens mij en de eerste missie zijn er een paar achter elkaar geplakt dus daar moet je even doorheen.
Mijn zoon was op 2,7% vanochtend en ik kon hem toen handmatig opslaan. Hij in Rotterdam en ik in Roosendaal. Geweldig toch Stadia, ik wordt er nog steeds gelukkig van!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tenktenk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-10 18:27
Ik heb de Stadia controller vorige week gekocht en nu gratis PRO abonnement en Doom Eternal gekocht. Prima COVID afleiding. Ik merk niks van vertraging op onze 100 mbit lijn. Van het PRO pakket vind ik GRID en Steamworld DIG 2 heel tof. Het ziet er allemaal schitterend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:04
Tijdje geleden had ik duidelijk laatst van artifacts was via netwerk kabel aangesloten. Maar nu via laptop gaat veel soepeler via WiFi lol heb een Tp link deco m4.

Wanneer komen nieuwe pro games uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Amdwarrior schreef op zondag 19 april 2020 @ 12:49:
Tijdje geleden had ik duidelijk laatst van artifacts was via netwerk kabel aangesloten. Maar nu via laptop gaat veel soepeler via WiFi lol heb een Tp link deco m4.

Wanneer komen nieuwe pro games uit?
Meestal per maand dus ik denk in mei.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Is Tomb Raider die 10 euro waard of is dat te outdated? (en welke Tomb Raider kun je dan het beste kopen?)

[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 19-04-2020 15:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Weet iemand of er ergens een status pagina is met betrekking tot de ontwikkeling van Stadia.. ik ben bijvoorbeeld benieuwd wanneer de Stadia controller draadloos kan werken met de Chrome browser.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
xabre16v schreef op zondag 19 april 2020 @ 14:58:
Weet iemand of er ergens een status pagina is met betrekking tot de ontwikkeling van Stadia.. ik ben bijvoorbeeld benieuwd wanneer de Stadia controller draadloos kan werken met de Chrome browser.
Alleen de gebruikelijke, officiële kanalen, maar Google houdt geen timeline bij en doet geen uitspraken over wanneer bepaalde features uitkomen. Enkel af en toe in termen van Q1/Q2 2020 etc.

Ze hebben onlangs wat kleine features toegevoegd, leek een beetje een zoethoudertje en nu Base beschikbaar is, zullen ze de veelgevraagde features vast snel uitrollen. Het lijkt me dat Google zelf ook wel begrijpt dat ze bijv. meer telefoons moeten ondersteunen en draadloze controller support moeten toevoegen, voordat de 2 gratis maanden van nieuwe abonnees eindigt. Althans, dat hoop ik :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Marzman schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:15:
Is Tomb Raider die 10 euro waard of is dat te outdated? (en welke Tomb Raider kun je dan het beste kopen?)
De Tomb Raider spellen zijn geweldig op Stadia. Zeker met HDR zien ze er super uit! Zeker 10 euro waard, de serie is heel goed overgezet naar Stadia.

Ik speel ze zelf in volgoorde, dat bevalt prima. Ik vond Tomb Raider tof, ben nu bij Rise of the TombRaider, die vind ik nog wat leuker door de grotere afwisseling in gameplay en scenery. Shadow kan ik weinig over zeggen, maar paar minuten gespeeld, maar ziet er ook veelbelovend uit.

[ Voor 14% gewijzigd door 12345j op 19-04-2020 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:04
12345j schreef op zondag 19 april 2020 @ 18:54:
[...]

De Tomb Raider spellen zijn geweldig op Stadia. Zeker met HDR zien ze er super uit! Zeker 10 euro waard, de serie is heel goed overgezet naar Stadia.

Ik speel ze zelf in volgoorde, dat bevalt prima. Ik vond Tomb Raider tof, ben nu bij Rise of the TombRaider, die vind ik nog wat leuker door de grotere afwisseling in gameplay en scenery. Shadow kan ik weinig over zeggen, maar paar minuten gespeeld, maar ziet er ook veelbelovend uit.
Deze veel duisterder toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Ah, dit is de volgorde
2013 Tomb Raider 10 euro
2015 Rise of the Tomb Raider 10 euro
2018 Shadow of the Tomb Raider 20 euro

Is de nieuwste dan niet gewoon de beste? Dat is meestal bij games ;) GTA3 was tof toen het uit kwam, maar dat ga ik nu niet meer spelen.

[ Voor 108% gewijzigd door Marzman op 19-04-2020 20:23 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:47
@Marzman zijn alle 3 nog goed speelbaar naar mijn mening is het

2--> 1 --> 3

zit zelf ook een beetje te kijken naar cloud diensten aangezien mijn videokaart kapot is, maar helaas mis ik hier nog te veel content en ik moet alles opnieuw aanschaffen :(

[ Voor 57% gewijzigd door Ruudox op 19-04-2020 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Ruudox schreef op zondag 19 april 2020 @ 21:07:
@Marzman zijn alle 3 nog goed speelbaar naar mijn mening is het

2--> 1 --> 3

zit zelf ook een beetje te kijken naar cloud diensten aangezien mijn videokaart kapot is, maar helaas mis ik hier nog te veel content en ik moet alles opnieuw aanschaffen :(
Je kan nu gratis twee maanden pro proberen en daar zitten al een aantal spellen in. Dus ik zou het gewoon proberen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Marzman schreef op zondag 19 april 2020 @ 21:11:
[...]

Je kan nu gratis twee maanden pro proberen en daar zitten al een aantal spellen in. Dus ik zou het gewoon proberen.
Dat klopt maar dan nog word de content niet meer :P

dienst is super hoor daar niet van maar om nou 10 tot 60 euro extra uit te geven voor een game van een x jaar oud die ik al heb houd mij te veel tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Ruudox schreef op zondag 19 april 2020 @ 21:15:
[...]

Dat klopt maar dan nog word de content niet meer :P

dienst is super hoor daar niet van maar om nou 10 tot 60 euro extra uit te geven voor een game van een x jaar oud die ik al heb houd mij te veel tegen
Nee, als je hem al hebt zou ik dat ook niet doen. Maar op zich wel begrijpelijk, ze verdienen op de verkoop. Microsoft laat je ook geen spellen downloaden voor Xbox die je op Playstation hebt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Marzman schreef op zondag 19 april 2020 @ 21:16:
[...]

Nee, als je hem al hebt zou ik dat ook niet doen. Maar op zich wel begrijpelijk, ze verdienen op de verkoop. Microsoft laat je ook geen spellen downloaden voor Xbox die je op Playstation hebt.
klopt is ook heel begrijpelijk dat ik ze opnieuw moet kopen, want inderdaad ander platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
rachidfinge schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:23:
[...]

Nou, sinds je de vraag stelde was het voor de meeste mensen een lang weekend. ;-)
maar we zijn nu een weekje verder. Laat ik het zo zeggen, is het de bedoeling dat het binnen afzienbare tijd komt? Zit in dubio of ik mijn systeem ga vervangen of het ga proberen met google stadia.Op zich ben ik prima te spreken over de input lag, maar kan dit (nog) niet testen met stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Aartstyle schreef op maandag 20 april 2020 @ 08:52:
[...]

maar we zijn nu een weekje verder. Laat ik het zo zeggen, is het de bedoeling dat het binnen afzienbare tijd komt? Zit in dubio of ik mijn systeem ga vervangen of het ga proberen met google stadia.Op zich ben ik prima te spreken over de input lag, maar kan dit (nog) niet testen met stuur.
Er is geen ondersteuning voor sturen. Verder kan hier niemand weten of dat toegevoegd gaat worden en wanneer.

Ik had wel ergens gelezen dat iemand een stuur als controller in heeft kunnen stellen maar dat het stuur daardoor niet centreerde.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb de gratis versie van Stadia, met tijdelijk Pro, nu een paar keer geprobeerd en ik ben erg enthousiast over de techniek. Werkt gewoon prima en snel, zowel op mn desktop als Chromebook. Alleen jammer dat het aanbod aan games wat mager is. Ik ben ook niet echt een die-hard gamer en er zijn maar een paar games die ik leuk vind (GTA-series, racesims) en die zitten er vooralsnog niet in. Ook sommige oudere games vind ik nog wel eens leuk om te spelen. Met het huidige aanbod is Stadia het gewoon net niet voor mij. Als ze GTA6 ooit krijgen dan ben ik over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-10 17:10

SD5k

>4&X

Palomar schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:03:
Ik heb de gratis versie van Stadia, met tijdelijk Pro, nu een paar keer geprobeerd en ik ben erg enthousiast over de techniek. Werkt gewoon prima en snel, zowel op mn desktop als Chromebook. Alleen jammer dat het aanbod aan games wat mager is. Ik ben ook niet echt een die-hard gamer en er zijn maar een paar games die ik leuk vind (GTA-series, racesims) en die zitten er vooralsnog niet in. Ook sommige oudere games vind ik nog wel eens leuk om te spelen. Met het huidige aanbod is Stadia het gewoon net niet voor mij. Als ze GTA6 ooit krijgen dan ben ik over ;)
Is Red Dead Redemption 2 dan niks voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
SD5k schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:39:
[...]

Dat speel ik nu, ook maar daar zitten natuurlijk geen auto's in. Hij speelt racespellen en GTA, dus auto's zijn wel essentieel (vind ik ook het leukste, al speel ik nu wel RDR2 bij gebrek aan GTA maar paarden spreken me iets minder aan al is het westernsfeertje verder wel tof).

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
SD5k schreef op maandag 20 april 2020 @ 13:39:
[...]

Ja die heb ik overwogen. Vind de graphics en sfeer heel tof. RDR1 had ik destijds ook voor de PS3 gekocht. Maar zoals degene hierboven aangeeft, in RDR zitten geen auto's maar paarden ;) Ik vind GTA voor een groot deel ook leuk omdat je lekker freestyle kunt cruisen. RDR2 zal ik op die manier minder vaak spelen en vind het de 50 euro dan niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Palomar schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:07:
[...]

Ja die heb ik overwogen. Vind de graphics en sfeer heel tof. RDR1 had ik destijds ook voor de PS3 gekocht. Maar zoals degene hierboven aangeeft, in RDR zitten geen auto's maar paarden ;) Ik vind GTA voor een groot deel ook leuk omdat je lekker freestyle kunt cruisen. RDR2 zal ik op die manier minder vaak spelen en vind het de 50 euro dan niet waard.
Maffia III schijnt naar Stadia te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Misschien dat The Crew 2 tof is, dat is in elk geval wel met allerlei voertuigen. Maar ik heb het nooit gespeeld, als het goedkoper was zou ik het wel proberen denk ik.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Marzman schreef op zondag 19 april 2020 @ 13:15:
Zeker de moeite waard wat mij betreft. Ik zit nu op 60% (zoveel speel ik niet) en vond het zeer vermakelijk. Ook echt niet zo dat het er "oud" uitziet, zoals Serious Sam of iets in die trant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Had Serious Sam geclaimd en even geprobeerd maar mij hemel, leek wel Wolfenstein 3D zo blokkerig.. na 2 minuten weer afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:07
Zapato schreef op maandag 20 april 2020 @ 14:13:
[...]

Maffia III schijnt naar Stadia te komen.
Eigenlijk is het absurd dat je nu zit te wachten op een game die in 2016 uitkwam en nu te koop is voor 5 euro.
Niet om te bashen, maar komen er een beetje nieuwe titels aan?
Ik denk dat ze bijvoorbeeld beter COD warzone momenteel kunnen fixen ipv mafia 3 (sorry was echt uiterst matige game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
xabre16v schreef op maandag 20 april 2020 @ 15:44:
Had Serious Sam geclaimd en even geprobeerd maar mij hemel, leek wel Wolfenstein 3D zo blokkerig.. na 2 minuten weer afgesloten.
Idem. Die spaarzame momenten dat ik game, wil ik ook wel een beetje kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
kneusteun schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:11:
[...]

Eigenlijk is het absurd dat je nu zit te wachten op een game die in 2016 uitkwam en nu te koop is voor 5 euro.
Niet om te bashen, maar komen er een beetje nieuwe titels aan?
Ik denk dat ze bijvoorbeeld beter COD warzone momenteel kunnen fixen ipv mafia 3 (sorry was echt uiterst matige game)
Het ging om een GTA achtige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Zapato schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:26:
[...]

Het ging om een GTA achtige game.
Snap ik, maar ik vind het apart dat een matige game als maffia 3 aangekondigd wordt.
Waarom niet de grote titels die momenteel worden gespeeld?

Ik denk dat dat ook gewoon het gevaar met die streaming oplossingen is, het wordt aangekondigd als het nieuwe gamen en ja er zitten een paar mooie features aan.
Maar ja dan kom je bij corporate en blijkt opeens dat niet elke uitgever zomaar zijn titels deelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
kneusteun schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:32:
[...]

Snap ik, maar ik vind het apart dat een matige game als maffia 3 aangekondigd wordt.
Waarom niet de grote titels die momenteel worden gespeeld?

Ik denk dat dat ook gewoon het gevaar met die streaming oplossingen is, het wordt aangekondigd als het nieuwe gamen en ja er zitten een paar mooie features aan.
Maar ja dan kom je bij corporate en blijkt opeens dat niet elke uitgever zomaar zijn titels deelt.
Hoeveel games waren er na 4,5 maanden PS4? En nog zijn niet alle nieuwe games te spelen op PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Zapato schreef op maandag 20 april 2020 @ 16:39:
[...]

Hoeveel games waren er na 4,5 maanden PS4? En nog zijn niet alle nieuwe games te spelen op PS4.
Wacht wat?!
Dus jij vond er bij de launch van de ps4 te weinig games? en dan vind je dat de reden dat het (mindere) aantal games op stadia dus prima is?

Dan alsnog snap ik je opmerking niet, welke games mis je op ps4? en waarom uberhaupt ps4? en welke games zijn niet te spelen op ps4?

Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar ik vind het gewoon erg langzaam gaan met titels op stadia, en ik heb het idee dat je dat goed praat door het te gaan vergelijken met iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
kneusteun schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:48:
[...]

Wacht wat?!
Dus jij vond er bij de launch van de ps4 te weinig games? en dan vind je dat de reden dat het (mindere) aantal games op stadia dus prima is?

Dan alsnog snap ik je opmerking niet, welke games mis je op ps4? en waarom uberhaupt ps4? en welke games zijn niet te spelen op ps4?

Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar ik vind het gewoon erg langzaam gaan met titels op stadia, en ik heb het idee dat je dat goed praat door het te gaan vergelijken met iets anders.
Mario Kart
Pagina: 1 ... 41 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord