Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:44
Dat komt door 6x per day je handen wassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee daar komt dat niet door, in de Xbox controllers worden wat chemische stoffen gebruikt. Waar ik dus last van krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 21:08

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:31:
Nee daar komt dat niet door, in de Xbox controllers worden wat chemische stoffen gebruikt. Waar ik dus last van krijg.
Lastig man! Zelf geen last van of gehoord dat iemand dit heeft, enige wat je kan doen is denk ik proberen te achterhalen welke chemicaliën dat zijn en dat proberen te zoeken of dat idd ook in die controller gebruikt word.Al dan niet door te googlen naar lotgenoten...kan me niet voorstellen dat je de enig bent.

En uit interesse, dit probleem speelt alleen bij xbox controllers, ok ook bij andere merken?
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar ga er vanuit dat als je interesse hebt in gaming dat je op zijn minst dan ok wel is een playstation controller gebruikt hebt en wellicht ook nintendo (om nog maar te zwijgen over retro consoles en alle bijbehorende controllers)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2020 @ 10:31:
De Xbox Elite controller gebruikt andere materialen. Je zou die kunnen overwegen.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:34
Beetje jammer dat football manager op stadia 50 euro kost terwijl je voor steam voor rond de 23 euro al keys kan kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door nwnc op 16-03-2020 13:36 ]

Inventaris

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:12
nwnc schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:35:
Beetje jammer dat football manager op stadia 50 euro kost terwijl je voor steam voor rond de 23 euro al keys kan kopen.
De normale prijs op zowel Steam als Stadia is 54,99 euro.
Dat er vervolgens op shady shops voor (veel) goedkoper keys worden aangeboden, is een ander verhaal.

Maar inderdaad, bij Stadia kun je (vooralsnog?) alleen gebruikmaken van het officiële verkoopkanaal.

Hoe dan ook, koop lekker die Steam key van 23 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21-09 10:05
nwnc schreef op maandag 16 maart 2020 @ 13:35:
probleem is meer dat je je games die op steam hebt gekocht niet kan spelen via Stadia. Je moet ze appart voor Stadia kopen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:40
mark777 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:23:
[...]

probleem is meer dat je je games die op steam hebt gekocht niet kan spelen via Stadia. Je moet ze appart voor Stadia kopen....
Andersom volgens mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:43
Na lang twijfelen over het opzeggen van Stadia Pro heb ik het per vandaag opgezegd mede door een goede Xbox one X aanbieding.

Stadia service werkt vlekkeloos maar de aankondiging van nieuwe games gaat mij toch te traag en als er dan games worden toe gevoegd zijn de games elders vele malen goedkoper of zelfs gratis (Xbox gamepass)

Ik ben nog steeds wel erg benieuwd hoe stadia het gaat doen in d'r toekomst en of het mee kan met de nieuwe generatie consoles dus wellicht tot ziens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
mark777 schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:23:
[...]

steam is bij mij geen optie meer als fm me bevalt op stadia. heb dit jaar de aankoop uitgesteld ivm stadia. lijkt prettig te werken in ieder geval. zal heerlijk worden om geen loeiende mbp op schoot te hebben als ik in bed nog ff speel. ds4 pairt zonder issues met mbp.

nu ff wachten op funds voor fm :)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

nwnc schreef op maandag 16 maart 2020 @ 16:08:
[...]

steam is bij mij geen optie meer als fm me bevalt op stadia. heb dit jaar de aankoop uitgesteld ivm stadia. lijkt prettig te werken in ieder geval. zal heerlijk worden om geen loeiende mbp op schoot te hebben als ik in bed nog ff speel. ds4 pairt zonder issues met mbp.

nu ff wachten op funds voor fm :)
Als je hem op Steam had had je hem natuurlijk al wel via wifi naar je telefoon kunnen streamen met Steam linkl ipv je laptop te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:04
Roodenburgertje schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:41:
Ben wel heel erg benieuwd hoeveel the division 2 gaat kosten
Ja, zelfde hier. Heb hem al op de PS4, maar lijkt me wel een goede titel om op Stadia te hebben. Ik koop het zolang het onder de 20 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
We gaan het zien morgen, ben bang dat ik division 2 sowieso wel koop ongeacht de prijs omdat dit spel je toch wel heel veel uren speelplezier kan geven, zeker nu ik zoveel tijd heb om te gamen door het virus..

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Inderdaad kan je er heel wat uren in kwijt deze aankomende periode. De games industrie zal wel booming zijn met de meeste die thuis (moeten) blijven. Ik ga wel helemaal los in DOOM Eternal over een paar dagen, maar (helaas) moet hier gewoon gewerkt worden in de IT. Voordeel van Stadia, als het pand is uitgestorven en er is niks te doen kan ik altijd nog even doom tussen door spelen. XD

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Laatst online: 03-03 16:01
Ja inderdaad ik denk dat ik hem ook ongeacht de prijs aanschaf mede door het coronavirus en thuis werken

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Prijzen van the Division 2 zijn bekend

Base 29,99
DLC Warlord of New York 29,99
Bundle Base + DLC = 59.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
schumi1986 schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:24:
Prijzen van the Division 2 zijn bekend

Base 29,99
DLC Warlord of New York 29,99
Bundle Base + DLC = 59.99
Ik mag hopen dat hij in de pro discount komt..
Iemand een idee of de bundle het waard is?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Deurstopper schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:55:
[...]

Ik mag hopen dat hij in de pro discount komt..
Iemand een idee of de bundle het waard is?
Als dat zo is zou het wel heel dom zijn om het nu al te koop te zetten, dat is vragen om een berg refunds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Lekker prijzig wel zoals ik al had verw8. Begin gewoon met alleen de Standard editie denk ik, of heeft het voordelen met spelen om al meteen warlords erbij te hebben, weet iemand dit?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
De game staat nog niet tussen de new releases lijst daar wacht ik even op, misschien komt er nog een discount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Tuktop schreef op maandag 16 maart 2020 @ 14:21:
[...]

De normale prijs op zowel Steam als Stadia is 54,99 euro.
Dat er vervolgens op shady shops voor (veel) goedkoper keys worden aangeboden, is een ander verhaal.

Maar inderdaad, bij Stadia kun je (vooralsnog?) alleen gebruikmaken van het officiële verkoopkanaal.

Hoe dan ook, koop lekker die Steam key van 23 euro!
Ik wist niet dat cdkeys en kinguin shady waren. Mijn excuses meneer, gaat het al weer een beetje?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwnc schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 14:57:
[...]

Ik wist niet dat cdkeys en kinguin shady waren. Mijn excuses meneer, gaat het al weer een beetje?
Ik dacht dat het algemeen wel bekend was dat de keys die zij aanbieden niet altijd even legitiem verkegen zijn. Maar ik ben er wel mee eens dat iedereen niet zo moet zeuren over de prijzen. Je kunt niet verwachten dat een uitgever z'n game gaat omschrijven naar een nieuw platform en daar geen extra geld voor hoeft te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
De doom eternal reviews stromen trouwens binnen en zijn rete goed, dit gaat genieten worden vrijdag.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Weet iemand of Serious Sam local co-op iets is? Ik ken het spel totaal niet maar het lijkt me tof om een local co-op FPS aan mijn collectie toe te voegen, een spel zoals bv Halo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:04
Stylze schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 11:33:
Lekker prijzig wel zoals ik al had verw8. Begin gewoon met alleen de Standard editie denk ik, of heeft het voordelen met spelen om al meteen warlords erbij te hebben, weet iemand dit?
9.90 pro sale nu voor de base editie. Vind ik de moeite wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Zironako schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 17:13:
[...]

9.90 pro sale nu voor de base editie. Vind ik de moeite wel waard.
Had ik al wel verwacht O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Pheace schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 10:57:
[...]

Als dat zo is zou het wel heel dom zijn om het nu al te koop te zetten, dat is vragen om een berg refunds.
Toch blij dat ik nog ff heb gewacht.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
haha wtf wel rare actie dat ze hem eerst voor 30 erop gooien, mooie deal idd meteen binnenhalen nu:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Mis je veel met de base game of is dit nog steeds goed voor vele uren?

Edit: Hmm, Trials heeft ook weer een mooie prijs...

[ Voor 28% gewijzigd door Peter_Aragorn op 17-03-2020 19:42 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 19:36:
Mis je veel met de base game of is dit nog steeds goed voor vele uren?

Edit: Hmm, Trials heeft ook weer een mooie prijs...
Ik begin gewoon met base game, dat is in Washington tot lvl 30, DLC is in New york tot lvl 40 kan je dan. Maar eerst maar is de base game uitspelen en dan zie ik wel of ik die DLC nog aanschaf.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Laatst online: 23:37
12345j schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 16:03:
Weet iemand of Serious Sam local co-op iets is? Ik ken het spel totaal niet maar het lijkt me tof om een local co-op FPS aan mijn collectie toe te voegen, een spel zoals bv Halo
Als je in Stadia naar de details van het spel kijkt, dan staat het er vaak wel bij.
Onder het kopje Spelers staat "2-4 spelers Gesplistst scherm"
Het staat alleen niet bij of dit daadwerkelijk lokaal is, maar met hoe ze het omschrijven klinkt dit wel zo. Helemaal omdat er daarnaast ook "2-16 spelers online" staat, denk ik dat dit wel lokaal is. Bij andere games hebben ze dit wel iets duidelijker genoemd.
Klacht: benamingen van co-op met meerdere controllers op 1 tv is niet consistent.
Nog een klacht: spellen niet kunnen filteren op local co-op
Nog een klacht: 10 verschillende versies van meerdere spellen, waardoor je onbewust een incomplete versie van een spel kan kopen. Of je koopt alleen een uitbreiding/addon zonder de game zelf.
Nog een klacht: niet mogelijk om je stadia gebruikersnaam aan passen.

Stadia voldoet precies aan mijn behoeften, maar je merkt wel dat er nog het e.e.a. te verbeteren valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Zijn er nog mensen die twijfelen tussen Division 2 en Doom Eternal? Keuzes keuzes...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Deurstopper schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:11:
Zijn er nog mensen die twijfelen tussen Division 2 en Doom Eternal? Keuzes keuzes...
Beide! aangezien division maar 10 euro is en corona ons zeeën van tijd geeft:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Deurstopper schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:11:
Voor mij vooralsnog alleen Division 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Hoe zijn de eerste ervaringen met Division 2 hier? Hoe zit het met PVP, gaat dat een beetje of is er veel lag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodenburgertje
@Deurstopper goed, ik heb gisteravond een paar uur gespeeld geen lag of iets maar ik heb dan ook nog geen PVP gedaan.
Wel met een PC speler samen gespeeld en dat ging allemaal zonder problemen en soepel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
ikbenerniet schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 20:10:
[...]
Klacht: benamingen van co-op met meerdere controllers op 1 tv is niet consistent.
Ik zie overal waar mogelijk staan: x-x players Local Co-op of Local Multiplayer. Inderdaad alleen bij Serious Sam staat Split-screen en daar is niet duidelijk of dat online of local is. Dit is volgens mij ook meteen het enige voorbeeld van een onduidelijk label dus dat lijkt me een goede suggestie om aan Google te melden.
Nog een klacht: spellen niet kunnen filteren op local co-op
True, dat is jammer. Komt vast nog wel. Hoewel, volgens mij kan het op de Nintendo eShop ook niet.
Nog een klacht: 10 verschillende versies van meerdere spellen, waardoor je onbewust een incomplete versie van een spel kan kopen. Of je koopt alleen een uitbreiding/addon zonder de game zelf.
Het staat er vrij duidelijk imo en het lijkt me wenselijk dat je ook alleen de base game zonder expansions kunt kopen. De verschillende producten hebben ook labels zoals Bundle, Addon, Game. Ik vind het vrij evident en ook op webshops waar je games kunt kopen moet je opletten wat je koopt.
Nog een klacht: niet mogelijk om je stadia gebruikersnaam aan passen.
https://playstadia.nl/nieuws/verander-stadia-naam-avatar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:58
Tuktop schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 14:14:
[...]

Ik zie overal waar mogelijk staan: x-x players Local Co-op of Local Multiplayer. Inderdaad alleen bij Serious Sam staat Split-screen en daar is niet duidelijk of dat online of local is. Dit is volgens mij ook meteen het enige voorbeeld van een onduidelijk label dus dat lijkt me een goede suggestie om aan Google te melden.
Split screen is toch altijd local? Dat is al 40 jaar zo... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
KlaasjeNL schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:41:
[...]

Vind ik ook hoor, het staat er alleen niet expliciet. Wilde vooral de 'klacht' wat relativeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
KlaasjeNL schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 18:41:
[...]

Juist op stadia hoeft dat dus niet meer. Met streaming kan je makkelijk splitscreen via internet doen.

Ik vind het ook niet zozeer een klacht meer een missende functionaliteit. Met eenduidige labels en een goede filter kan je zorgen dat games nog vindbaar zijn als het assortiment groter wordt.

Van de week heb ik precies dit gezocht omdat ik mij afvroeg of een tweede controller al zin had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
The division speelt heerlijk zeg op stadia, blijft ook echt een tof spel en laadtijden zijn lekker kort nu:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
The_Woesh schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 20:37:
[...]

Juist op stadia hoeft dat dus niet meer. Met streaming kan je makkelijk splitscreen via internet doen.

Ik vind het ook niet zozeer een klacht meer een missende functionaliteit. Met eenduidige labels en een goede filter kan je zorgen dat games nog vindbaar zijn als het assortiment groter wordt.

Van de week heb ik precies dit gezocht omdat ik mij afvroeg of een tweede controller al zin had.
Ik weet wat er mogelijk is met Stadia, maar waarom zou je split screen online willen hebben? Het idee van split screen is dat je vroeger op de bank met meerdere mensen tegelijk op een enkele tv kon gamen. Maar mogelijk mis ik iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
KlaasjeNL schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 21:14:
[...]

Ik weet wat er mogelijk is met Stadia, maar waarom zou je split screen online willen hebben? Het idee van split screen is dat je vroeger op de bank met meerdere mensen tegelijk op een enkele tv kon gamen. Maar mogelijk mis ik iets.
Om te zien wat de ander ziet. In een co-op kan dat handig zijn. Stadia heeft er een functie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Mooi, Assasins Creed nog een keer in de sale. Had die de eerste keer overgeslagen. The division nooit gespeeld, maar voor 10 euro proberen waard.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
https://m.hln.be/ihln/bee...or-coronacrisis~ac0aaa01/

Met dit soort maatregelen kunnen we Stadia straks ook wel vergeten.

3 maanden geleden nog wat spullen via marktplaats verkocht aan een handelaar. Ik vroeg hem of hij nog interesse had in 3 verhuisdozen met dvd's, maar daar is gewoon geen markt meer voor. Ik zei nog gekscherend dat dvd's het nieuwe goud zouden worden bij een crisis waarbij internet plat komt te liggen of overbelast zou raken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
KlaasjeNL schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:19:

3 maanden geleden nog wat spullen via marktplaats verkocht aan een handelaar. Ik vroeg hem of hij nog interesse had in 3 verhuisdozen met dvd's, maar daar is gewoon geen markt meer voor. Ik zei nog gekscherend dat dvd's het nieuwe goud zouden worden bij een crisis waarbij internet plat komt te liggen of overbelast zou raken. :+
Stadia heeft denk ik nog te weinig users om een impact te hebben op het internet, dat gaat niet gebeuren hoor :+

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Woesh
KlaasjeNL schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:19:

Nog niks van gemerkt. Lijkt mij op zijn minst voorbarig en zeker tijdelijk.
Dus om hier de toekomst van Stadia aan te hangen vind ik erg dubieus.
Ik denk dat de hele corona crisis juist stadia een boost kan geven. Hoeveel mensen zitten nu thuis te 'werken'? Stadia is uitermate geschikt voor de werk laptop. Vaak heb je geen admin rechten en kan je dus alleen browser games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
The_Woesh schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 08:58:
[...]

Nog niks van gemerkt. Lijkt mij op zijn minst voorbarig en zeker tijdelijk.
Dus om hier de toekomst van Stadia aan te hangen vind ik erg dubieus.
Ik denk dat de hele corona crisis juist stadia een boost kan geven. Hoeveel mensen zitten nu thuis te 'werken'? Stadia is uitermate geschikt voor de werk laptop. Vaak heb je geen admin rechten en kan je dus alleen browser games spelen.
Ik hang er niet de toekomst aan, maar mogelijk heeft het wel gevolgen voor de werking van Stadia in de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Mijn vriendin heeft als zzp'er nu weinig te doen en speelt z'n beetje de hele dag Red Dead op Stadia..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
madcon schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 06:33:
Mooi, Assasins Creed nog een keer in de sale. Had die de eerste keer overgeslagen. The division nooit gespeeld, maar voor 10 euro proberen waard.
De standaard editie is nu €23,10 (was 69,99)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 08:37

Rio

Ik heb al een boek

(zeer) Tijdelijke pricedrop voor helaas alleen de US; premiere edition nu voor $ 99.
Precies de sweet spot wmb, hopelijk krijgen wij dit aanbod ook

https://www.theverge.com/...om-eternal-launch-pricing

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 20:56
Ik heb mij gisteren super vermaakt met The Division 2 op Stadia. Heerlijk spel met een keuze tussen co-op of single-player spelen.

Matchmaking is ook geen enkel probleem omdat er crossplay is tussen Stadia en PC spelers. Werd gisteren tijdens de eerste matchmaking meteen met een Nederlander (ook Stadia) ingedeeld en daar de hele avond mee opgetrokken. Voicechat werkt ook prima op Stadia. Fijn dat je de koptelefoon in de controller kan doen.

Als onregelmatige gamer die af-en-toe in een vrij-uurtje even wil spelen, blijf ik fan van Stadia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
@rachidfinge is nu te zien bij Jinek! 👋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Haha ik zag het, sterk optreden hoor @rachidfinge werd nog even stevig aan de tand gevoeld wel door Jeroen Smit :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachidfinge
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 21:46
Stylze schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 10:45:
[...]

Haha ik zag het, sterk optreden hoor @rachidfinge werd nog even stevig aan de tand gevoeld wel door Jeroen Smit :+
Haha ja, je krijgt het niet cadeau daar! :P Tof dat jullie hebben gekeken! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Wat denken jullie dat de nieuwe Pro-games gaan worden van April? Lekker even speculeren...

Ik twijfel om Trials en/of Division 2 aan te schaffen. Zeker de eerste zou best een een Pro-game kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Peter_Aragorn schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 10:41:
Wat denken jullie dat de nieuwe Pro-games gaan worden van April? Lekker even speculeren...

Ik twijfel om Trials en/of Division 2 aan te schaffen. Zeker de eerste zou best een een Pro-game kunnen worden.
Uncharted 4 en Dirt Rally 2.0, er schijnt per ongeluk een aankondigingsfilmpje te vroeg online te hebben gestaan.

Verkeerde topic. :o

[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 25-03-2020 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
SD5k schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:20:
[...]

Uncharted 4 en Dirt Rally 2.0, er schijnt per ongeluk een aankondigingsfilmpje te vroeg online te hebben gestaan.

Verkeerde topic. :o
Is dat niet voor PS Plus?
Leaked Trailer Reveals Uncharted 4: A Thief's End & Dirt Rally 2.0 For April 2020's PlayStation Plus Lineup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Crew 2 is beschikbaar met Pro discounts
Price:

Standard Edition 49,99 € / £39.99 / $49.99 / 499,00 SEK
Deluxe Edition 59,99 € / £47.99 / $59.99 / 599,00 SEK
Gold Edition 89,99 € / £72.99 / $89.99 / 899,00 SEK

Price with Pro:

Standard Edition 15,00 € / £12.00 / $15.00 / 149,70 SEK
Deluxe Edition 18,00 € / £14.40 / $18.00 / 179,70 SEK
Gold Edition 27,00 € / £21.90 / $27.00 / 269,70 SEK

Standard = The game
Deluxe = The game + Motorsports Deluxe Pack
Gold = The game + Motorsports Deluxe Pack + SEASON PASS

Motorsports Deluxe Pack

The Crew 2 Motorsports Deluxe Pack includes: Ford F-150 Raptor Race Truck 2017, Abarth 500 2008 Monster Truck Edition, Pilatus PC-21, 3 outfits to customize your avatar

SEASON PASS

Upgrade your American Motorsport adventures with the Season Pass: Get immediate access to 25 vehicles, including three exclusive to the Season Pass. Drive the Ferrari FXX K 2014, the Mitsubishi Lancer Evolution X 2014, the Porsche 911 Turbo 3.6 1993 and more. A permanent VIP 20% in-game discount will allow you to buy more vehicles and customizations. Enjoy an additional home location to showcase your vehicles in style. Customize your avatar with two unique outfits to show off your personal flare.
Op het moment 1080p en de de enige post die ik over FPS heb gezien tot nog toe zegt 30fps, geen crossplay
We’re thrilled so many of you are excited about The Crew 2 on Google Stadia! To avoid any confusion, we would like to specify that The Crew 2 will be available on Stadia in 1080p. We’ll let you know once we have a date for 4K support as soon as we can.
https://twitter.com/TheCrewGame/status/1241047022897172488

[ Voor 54% gewijzigd door Pheace op 25-03-2020 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
mooie prijs ga ik dan toch ook nog maar halen :+ Al ben ik voorlopig nog wel even zoet met doom eternal en division 2 is dat wel een leuke afwisseling van al dat schietgeweld.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Pheace schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 13:11:
Crew 2 is beschikbaar met Pro discounts

[...]

Op het moment 1080p en de de enige post die ik over FPS heb gezien tot nog toe zegt 30fps

[...]

https://twitter.com/TheCrewGame/status/1241047022897172488
Oeiii de Crew2 die moet ik wel meepakken, want Grid krijg ik het niet echt warm van :)
Iemand enig idee of die aanvullende Crew2-paketten het geld waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:40
Mooi post op reddit:

I apologize! A while ago I made a post saying stadia was useless because I had a PS4 and didn’t game at work. Now my sons in the hospital and I’ve spent hours on a crappy old laptop and it looks and plays great!
Fluff

https://www.reddit.com/r/...ago_i_made_a_post_saying/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[Twitter: https://twitter.com/GoogleStadia/status/1242844382471962624?s=09]
Stadia Pro members, get ready to claim your free April games. A trio of titles are headed to Stadia Pro next month, starting with Spitlings, a fast, fun arcade game you can play with four friends online that demands and rewards perfect cooperation

You can also grab the fast-paced shooter antics of Serious Sam Collection. Revel in the high-fidelity remasters of Serious Sam: The First Encounter, Serious Sam: The Second Encounter, and Serious Sam 3: BFE.

Embrace your inner surrealist with Stacks On Stacks (On Stacks), a journey into a colorful world of absurdism. Stack ever higher piles of blocks into toppling towers as a cast of zany characters look on.

[ Voor 79% gewijzigd door Exocet op 25-03-2020 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 08:51
Zapato schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 17:37:
Mooi post op reddit:

I apologize! A while ago I made a post saying stadia was useless because I had a PS4 and didn’t game at work. Now my sons in the hospital and I’ve spent hours on a crappy old laptop and it looks and plays great!
Fluff

https://www.reddit.com/r/...ago_i_made_a_post_saying/
Nice!

Hebben ze wel een strakke internetverbinding daar dan...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Woesh
Spitlings in de gratis pro :) precies het excuus dat ik nodig had voor een tweede controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Ah top! Dan vanavond sowieso The Division halen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:03
De Pro games van april zijn bekend: https://goo.gle/2QGSpYk
  • Serious Sam
  • Splitlings
  • Stacks on stacks

[ Voor 38% gewijzigd door Corvo op 25-03-2020 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:37
matig maantje weer helaas, had nog een paar dagen pro over helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ruudox schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 19:28:
matig maantje weer helaas, had nog een paar dagen pro over helaas :(
Volle maan is 8 april inderdaad pas weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Serious Sam vind ik niet verkeerd als pro game. Voorlopig vermaak ik mij uitstekend met assasins creed en ben aan veel gratis games nog niet eens toegekomen.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Corvo schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 19:15:
De Pro games van april zijn bekend: https://goo.gle/2QGSpYk
  • Serious Sam
  • Splitlings
  • Stacks on stacks
Daarvoor hoef je dat pro abonnement niet aan te houden nee... Ik moet alleen al die Tomb Raiders nog uitspelen.

Helaas de afgelopen twee weken Stadia niet eens opgestart. Nou ja, net even om The Crew 2 uit te proberen (waarna ik hem direct weer gerefund heb).

Ik wacht wel op iets als The Witcher 3 (please), Cyberpunk of een nieuwe GTA. Zijn meer.mijn spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
barrymossel schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 19:56:
[...]

Daarvoor hoef je dat pro abonnement niet aan te houden nee... Ik moet alleen al die Tomb Raiders nog uitspelen.
Dat is heel persoonlijk. Ik heb sinds nov-19 stadia en nog geen enkele game aangeschaft. Ik vind het het best veel waar voor het geld.

Nu drie games in april. Dat is 3,33 per game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Ja maar bijna al die games zijn op elk ander platform ook ooit gratis geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Ben alvast heel blij met de free games voor april! Ze komen hun belofte qua Pro games wel dubbel en dwars na. Het zou er 'gemiddeld 1 per maand' zijn, maar het zit nu boven de 2 per maand!

Dan nog iets, zojuist ook Trials Rising gekocht in de sale, 16 euro voor de Gold Edition. Fantastische game! Op de Xbox360 altijd heel veel lol gehad aan Trials HD, dit is net zoiets maar dan vetter. Heb tussendoor ook Trials Urban Playground op de Switch gespeeld maar dat was lang niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
The_Woesh schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 21:07:
[...]

Dat is heel persoonlijk. Ik heb sinds nov-19 stadia en nog geen enkele game aangeschaft. Ik vind het het best veel waar voor het geld.

Nu drie games in april. Dat is 3,33 per game!
Zeker heel persoonlijk. Maar voor dit soort games heb ik Stadia niet. Voor dit soort games zou ik ook geen PS/XBox/PC kopen. Voor games als Stacks on stacks en Spitlings heb ik een mobiele telefoon. En voor Serious Sam loop ik ook niet warm. Maar hé, ik houd m'n Pro abo nog wel even aan hoor. Wees maar niet bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
barrymossel schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:35:
[...]

Zeker heel persoonlijk. Maar voor dit soort games heb ik Stadia niet. Voor dit soort games zou ik ook geen PS/XBox/PC kopen. Voor games als Stacks on stacks en Spitlings heb ik een mobiele telefoon. En voor Serious Sam loop ik ook niet warm. Maar hé, ik houd m'n Pro abo nog wel even aan hoor. Wees maar niet bang ;)
Wel herkenbaar, founder hier, met een vooralsnog doorlopend pro-abo. Begeef me nu ook wel op een punt dat ik sommige pro-deals aanschaf. Waarom? Omdat ik mijzelf, met het huidige aanbod, niet continu een pro-abo zie afnemen. Wil toch wel een soort eigen library opbouwen, zoals ik dat vroeger ook deed met steam.
De pro-deals zijn voor mij niet iedere maand interessant en aan de pro-games wil ik mij niet binden middels een maandabonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345j
Ruudox schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 22:39:
Ja maar bijna al die games zijn op elk ander platform ook ooit gratis geweest
Uhm, maar dan moest je wel de hardware hebben. Dat is nogal een verschil.

Mooie games voor April! Begin echt een flinke collectie aan games te hebben, leuk van Sirieus Sam, die wil ik wel eens split screen co-op proberen! Spitlings had ik zelf al aangeschaft, maja, dat is dan zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodenburgertje
barrymossel schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 19:56:
[...]
Helaas de afgelopen twee weken Stadia niet eens opgestart. Nou ja, net even om The Crew 2 uit te proberen (waarna ik hem direct weer gerefund heb).
Haha ik had the Crew 2 ook gelijk gerefund, wat een kut besturing zeg pff 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
12345j schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:07:
[...]

Uhm, maar dan moest je wel de hardware hebben. Dat is nogal een verschil.

Mooie games voor April! Begin echt een flinke collectie aan games te hebben, leuk van Sirieus Sam, die wil ik wel eens split screen co-op proberen! Spitlings had ik zelf al aangeschaft, maja, dat is dan zo.
ja hier toch(iig nu nog) ook en een abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Roodenburgertje schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 10:09:
[...]

Haha ik had the Crew 2 ook gelijk gerefund, wat een kut besturing zeg pff 8)7
Om nou te voorkomen dat niemand hem koopt door dit soort berichten: Ik heb hem ook gekocht en vind het juist heerlijk spelen. Deed mij qua besturing denken aan Project Gotham Racing. Bovendien ook erg prettig dat er nagenoeg geen laadtijden zijn. In het verleden heb ik mij behoorlijk goed vermaakt met Test Drive Unlimited. The Crew kon mij wat minder boeien, maar The Crew 2 is gewoon weer een prima game, ook zeker voor even tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ik merk dat doordat ik redelijk weinig game, ik wel enorm kritisch ben op de games. Het moet me écht kunnen boeien, anders speel ik het niet (uit). En dat is me tot nu toe alleen bij RDR2 gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
barrymossel schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:48:
Ik merk dat doordat ik redelijk weinig game, ik wel enorm kritisch ben op de games. Het moet me écht kunnen boeien, anders speel ik het niet (uit). En dat is me tot nu toe alleen bij RDR2 gelukt.
Doom eternal of the division 2 nog niet geprobeerd? Spelen fantastisch op stadia met super korte laadtijden en zijn echt goede games.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345j
Stylze schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:01:
[...]

Doom eternal of the division 2 nog niet geprobeerd? Spelen fantastisch op stadia met super korte laadtijden en zijn echt goede games.
Ik kan niet echt opmaken uit de reviews waarom Doom een goed spel is. Ik vind een spel als Halo gaaf vanwege de mooie omgeving en de balans tussen verhaal/cutscenes en gameplay (en de co-op mogelijkheden). Is dat bij Doom ook zo goed?

Division 2 heb ik even geprobeerd, maar ik denk niet dat dit iets voor mij is, zo achter een muurtje schuilen en dan af en toe om het hoekje schieten. Misschien dat ik het nog wat meer tijd moet geven, maar ik vond het niet echt uitdagend of tactisch.

Misschien wordt ik te oud voor dit soort spellen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

barrymossel schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 10:48:
Ik had vroeger ook......ik betaal plus of gold, dus ik moet die games spelen, als mijn abbo voorbij zijn kan ik ze niet spelen, of (dat stadium ben ik al veel langer voorbij) nu is game x uit, dan moeten we hem online spelen, anders is de online leeg......
Misschien is het voor jou niet helemaal hetzelfde omdat je zegt dat je kritsh bent, en het geen bewust geval van moeten is.

Maar dat boeit mij echt helemaal niks meer.
Ik speel waar ik zin in heb, dat is de ENIGE drijfveer. En vanuit die gedacht zijn gratis games, ook al zijn het oudere of indie games, vaak een hele leuke toevoeging. Probeer het, het kost je letterlijk niets behalve tijd, maar dat heb je zelf in de hand :)

Die games hebben echt pareltjes waardoor je onverwacht (meer?) plezier in game krijgt of terugkrijgt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Stylze schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:01:
[...]

Division 2 had ik geprobeerd op PC (Geforce Now) en was het niet echt voor mij. Doom is totaal niet mijn genre.
Sagat schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:49:
[...]

Ik had vroeger ook......ik betaal plus of gold, dus ik moet die games spelen, als mijn abbo voorbij zijn kan ik ze niet spelen, of (dat stadium ben ik al veel langer voorbij) nu is game x uit, dan moeten we hem online spelen, anders is de online leeg......
Misschien is het voor jou niet helemaal hetzelfde omdat je zegt dat je kritsh bent, en het geen bewust geval van moeten is.

Maar dat boeit mij echt helemaal niks meer.
Ik speel waar ik zin in heb, dat is de ENIGE drijfveer. En vanuit die gedacht zijn gratis games, ook al zijn het oudere of indie games, vaak een hele leuke toevoeging. Probeer het, het kost je letterlijk niets behalve tijd, maar dat heb je zelf in de hand :)

Die games hebben echt pareltjes waardoor je onverwacht (meer?) plezier in game krijgt of terugkrijgt.
Bij mij is het echt zo dat het spel echt precies in mijn straatje moet liggen, anders speel ik het gewoonweg niet (of dus kort). Ben ook nogal snel verveeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Sagat schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 14:49:
[...]

Speelt ook niet mee dat je niet meer zoals vroeger moet sparen? Ik moest dan echt zakgeld sparen of op mijn verjaardag wachtenv voordat ik een spel kon kopen voor de Atari en later een N64 en nog wat consoles. Die spellen speelde ik dan ook meerdere keren uit.
Later kwam er een tijd waarin ik minder speelde en meer verzamelde.
En nu ik een gezin en kinderen heb, kom ik er gewoon niet meer echt aan toe. 's Avonds ben ik dan vaak überhaupt nog te moe om te gamen. Dat is voor mij de reden om alleen de krenten uit de pap te vissen... nadat ze flink in prijs zijn gedaald. En dan nog speel ik nog zelden iets uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 17:54:
[...]

Speelt ook niet mee dat je niet meer zoals vroeger moet sparen? Ik moest dan echt zakgeld sparen of op mijn verjaardag wachtenv voordat ik een spel kon kopen voor de Atari en later een N64 en nog wat consoles. Die spellen speelde ik dan ook meerdere keren uit.
Later kwam er een tijd waarin ik minder speelde en meer verzamelde.
En nu ik een gezin en kinderen heb, kom ik er gewoon niet meer echt aan toe. 's Avonds ben ik dan vaak überhaupt nog te moe om te gamen. Dat is voor mij de reden om alleen de krenten uit de pap te vissen... nadat ze flink in prijs zijn gedaald. En dan nog speel ik nog zelden iets uit.
even zo in ot verder, want heeft niet veel meer met stadia te maken, behalve dat je veel minder/niet met updates te maken hebt, dus effectief meer gametijd wat fijn is in jouw (en ook mijn) scenario
offtopic:
Ja heel herkenbaar, maar heel simpel, keuzes moeten gemaakt worden. Op de current gen consoles, heb ik daarom een zeer lage completion rate in games, maar ik game voor lol, niet voor completion rate, dat gezegd hebben hou ik wel van trophies ed,,,,,,,wat ik dus ook nog steeds een groot gemis vind zowel bij stadia als ook bij epic bijvoorbeeld) dus als ik een game dan ook wel leuk vind, dan kan het zijn dat ik dus wel een losse game nog max, maar duurt gewoon ontzettend lang. Maar nogmaals, dont care. gamen is voor je plezier en op mijn manier haal ik er lol uit.
Maar omdat ik dit vanmezelf weet koop ik eigenlijk geen full prize games meer, met eigenlijk 2 uitzonderingen street fighter en diablo en waarbij ik na sf5 ook misschien wel het lijstje moet aanpassen naar alleen diablo. En ben ook weer meer retro gamer de laatste tijd. En gezien de prijzen daar voor sommige games boven en in sommige gevallen zelfs heel ver boven normale nieuwprijzen kunnen liggen, kies ik daar nu voor emulatie, hoewel ik ook nog een aardige fysieke collectie heb.

Dat is eigenlijk voor mij de grootste reden dat ik nog geen stadia genomen heb, ben bang dat ik niet het geld eruit ga halen met mijn beperkte speeltijd. Vind het nog steeds wel een reuze interessante techniek, en gezien een chromecast me ook sowieso nog trekt kan het ook zo maar omslaan.......maar dat zeg ik geloof ik al een behoorlijk aantal maanden :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 17:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RIGgT1G-nn2yD5mPkcnIkglwsCY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4tCxOqGBYFydwW2j30V2IqIk.png?f=fotoalbum_large

Vandaag is de 1 year exclusive Lost words: Beyond the page beschikbaar voor Stadia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Even wat geexperimenteerd met de verschillen tussen 1080P en 4K in Destiny 2. Ik dacht namelijk dat de game in 1080P draaide op de servers, dus dat 4K in Chrome geen verbetering zou brengen voor dit spel, maar wat blijkt, de UI draait wel degelijk in 4K en ook de resolutie/texture-kwaliteit is stukken beter op 4K.

Juxtapose met slider, 100% crops van screenshots van de stream op m'n 4K-scherm. Links is de stream op 1080P, rechts de stream op 4K.
https://cdn.knightlab.com...a9-11ea-b9b8-0edaf8f81e27

Nog een 100% crop van beiden, maar dan uit het midden gesneden. Het licht is behoorlijk anders maar de verschillen zijn duidelijk:
https://cdn.knightlab.com...aa-11ea-b9b8-0edaf8f81e27

Voor de volledigheid ook nog even de twee full res screenshots naast elkaar:
https://cdn.knightlab.com...aa-11ea-b9b8-0edaf8f81e27

Helaas laat Juxtapose de screenshots niet in actual size zien, maar aangepast naar browserwindow-formaat. Hoe dan ook: de crops (eerste twee linkjes) zijn 1280x720 px.

[ Voor 58% gewijzigd door Tuktop op 29-03-2020 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorlopig zet ik even mijn abbo stop, gezien ik toch meer richting de Steam store ga voor het aanbod.
Ik heb dus een witte controler over en te koop, wie interesse heeft laat maar iets weten.
Komt nog op vraag en aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2020 @ 20:03:
Voorlopig zet ik even mijn abbo stop, gezien ik toch meer richting de Steam store ga voor het aanbod.
Ik heb dus een witte controler over en te koop, wie interesse heeft laat maar iets weten.
Komt nog op vraag en aanbod :)
Controller kun je toch ook voor Steam gebruiken en dan later opnieuw voor (de gratis variant van) Stadia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasjeNL schreef op maandag 30 maart 2020 @ 08:30:
[...]

Controller kun je toch ook voor Steam gebruiken en dan later opnieuw voor (de gratis variant van) Stadia?
Geef toch de voorkeur aan keyboard & mouse :)
Is trouwens al gereserveerd voor een mede-tweaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BitJager
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-06 09:39
Ik ga de stekker uit mijn Premium account trekken. HDR implementatie trekt op de ballen... . Ik heb hier een Sony VPL 760 hangen en een LG OLED 65" C9 (Die 2 samen kosten meer dan een doorsnee gezinswagen... ). Beide toestellen zijn zo een beetje referentie qua HDR in hun prijsklasse. Ik heb met geen enkel ander platform issues op 't vlak van HDR.

- Xbox One X
- Playstation 4 Pro
- Media PC op Windows 10 met Geforce 2080 RTX
- ChromeCast Ultra met Netflix werkt ook perfect met HDR

Stadia gewoonweg niet. Neem daar nog eens bij dat 1 op de 4 keer er audio issues zijn. Op PC nog steeds af en toe performance issues wat bij een racegame zoals GRID onvergeefelijk is. Support voor andere controllers wireless is nog steeds niet beschikbaar en bijvb. een Xbox One controller speelt veel beter dan de Stadia Controller zeker met een game zoals GRID. Ik zag wel brood in Stadia aangezien ik regelmatig in 't buitenland zit en dan is Game Streaming wel een leuk tussendoortje en ook handig als je snel even 's avonds na een lange dag zonder gedoe snel snel iets wenst te doen. Stadia werkt begrijp me niet verkeerd maar het is zijn Premium prijs niet waard al zeker niet wanneer een key feature "HDR" gewoon niet werkt zoals 't hoort en het is verre van 4K, daar is amper support voor.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• barrymossel
BitJager schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:48:
Ik ga de stekker uit mijn Premium account trekken. HDR implementatie trekt op de ballen... . Ik heb hier een Sony VPL 760 hangen en een LG OLED 65" C9 (Die 2 samen kosten meer dan een doorsnee gezinswagen... ). Beide toestellen zijn zo een beetje referentie qua HDR in hun prijsklasse. Ik heb met geen enkel platform issues op 't vlak van HDR.

- Xbox One X
- Playstation 4 Pro

Stadia gewoonweg niet. Neem daar nog eens bij dat 1 op de 4 keer er audio issues zijn. Op PC nog steeds af en toe performance issues wat bij een racegame zoals GRID onvergeefelijk is. Support voor andere controllers wireless is nog steeds niet beschikbaar en bijvb. een Xbox One controller speelt veel beter dan de Stadia Controller zeker met een game zoals GRID. Ik zag wel brood in Stadia aangezien ik regelmatig in 't buitenland zit en dan is Game Streaming wel een leuk tussendoortje en ook handig als je snel even 's avonds na een lange dag zonder gedoe snel snel iets wenst te doen. Stadia werkt begrijp me niet verkeerd maar het is zijn Premium prijs niet waard al zeker niet wanneer een key feature "HDR" gewoon niet werkt zoals 't hoort en het is verre van 4K daar is amper support voor.
Haha, opscheppen over hoe duur je beamer en TV wel niet zijn, maar dan klagen over de "premium" prijs van Stadia. Schattig.
Ik zou het over een jaartje gewoon weer opnieuw proberen. Stadia staat in de kinderschoenen. Maar heeft wel veel potentie. Alles was je nu noemt zou in principe op te lossen moeten zijn. Kwestie van tijd. Maar ja, het zou inderdaad allemaal wel sneller moeten kunnen. En sowieso betere communicatie hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
BitJager schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:48:
Ik ga de stekker uit mijn Premium account trekken. HDR implementatie trekt op de ballen... . Ik heb hier een Sony VPL 760 hangen en een LG OLED 65" C9 (Die 2 samen kosten meer dan een doorsnee gezinswagen... ). Beide toestellen zijn zo een beetje referentie qua HDR in hun prijsklasse. Ik heb met geen enkel platform issues op 't vlak van HDR.

- Xbox One X
- Playstation 4 Pro

Stadia gewoonweg niet. Neem daar nog eens bij dat 1 op de 4 keer er audio issues zijn. Op PC nog steeds af en toe performance issues wat bij een racegame zoals GRID onvergeefelijk is. Support voor andere controllers wireless is nog steeds niet beschikbaar en bijvb. een Xbox One controller speelt veel beter dan de Stadia Controller zeker met een game zoals GRID. Ik zag wel brood in Stadia aangezien ik regelmatig in 't buitenland zit en dan is Game Streaming wel een leuk tussendoortje en ook handig als je snel even 's avonds na een lange dag zonder gedoe snel snel iets wenst te doen. Stadia werkt begrijp me niet verkeerd maar het is zijn Premium prijs niet waard al zeker niet wanneer een key feature "HDR" gewoon niet werkt zoals 't hoort en het is verre van 4K daar is amper support voor.
Ik herken je issues niet maar heb dan ook geen hdr TV. Zo te horen heb je een slordige 22K aan (gaming) entertainment staan en verwacht je iets teveel van 10,- euro/maand. Gelukkig val je nu terug naar Base en kun je onderweg/in het buitenland nog wel gamen op 1080P SDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazmanian79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 15:26
Ik heb sinds een dikke week The Division 2.
Heb me er al aardig mee geamuseerd maar heb wel vaak een vervelend probleem.

Vaak is het dat de knop voor het schieten niet meer reageert. Of laat ons zeggen dat deze input niet doorkomt naar het scherm. Het is enkel bij deze knop alle andere knoppen reageren zoals verwacht wordt.

Ook wanneer ik bv herlaad of andere knoppen induw wordt er telkens 1 schot gelost.
Bij 1 geweer blijft er constant te worden geschoten, dit terwijl ik de schietknop nog niet heb aangeraakt.

Wanneer ik Stadia afsluit en terug opnieuw begin is het probleem meestal direct opgelost. Om dan X aantal missies later terug te komen. Is dus niet dat het in een bestaande missie plots optreed maar telkens in het begin (of na een respawn).

Iemand die hier nog mee geconfronteerd wordt?

Speel via Chromecast Ultra en standaard controller van Stadia.

Via Tomb Raider, Metro en Grid heb ik dit probleem nooit gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BitJager
barrymossel schreef op maandag 30 maart 2020 @ 11:06:
[...]

Haha, opscheppen over hoe duur je beamer en TV wel niet zijn, maar dan klagen over de "premium" prijs van Stadia. Schattig.
Ik zou het over een jaartje gewoon weer opnieuw proberen. Stadia staat in de kinderschoenen. Maar heeft wel veel potentie. Alles was je nu noemt zou in principe op te lossen moeten zijn. Kwestie van tijd. Maar ja, het zou inderdaad allemaal wel sneller moeten kunnen. En sowieso betere communicatie hierover.
Ik klaag niet over de prijs. Er is niks mis met 10 euro de maand. Op voorwaarde dat het doet wat men beloofd! Vermelding van apparatuur is louter om aan te tonen dat het HDR probleem niet tot de apparatuur te herleiden is maar louter de service. Ge wilt niet weten hoeveel uren ik al in bijvb. testen van HDMI kabels heb doorgebracht. Convertors over Ethernet, Glasvezel of actieve kabels op ethernet of glasvezel en etc... . Ik kan met zekerheid zeggen dat dit probleem aan Stadia te wijten is en niet mijn setup. (De discussies van, je hebt waarschijnlijk een halfbakken HDR toestel of whatever. Dan vermeld ik liever direct wat ik staan heb. Ieder besteed op het eind van de dag nog altijd wat ie wil aan zijn hobby in verhouding tot zijn inkomen. Mij ga je bijvb. nooit op een zaterdagavond terug vinden in een café of andere horeca zaak. Ik zit liever met familie en vrienden gezellig op de bank te gamen!) En ja een potje Mario Kart op dik 4m beeld diagonaal is dan wel erg leuk en persoonlijk het geld dubbel en dik waard.

[ Voor 34% gewijzigd door BitJager op 30-03-2020 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitJager
Tazmanian79 schreef op maandag 30 maart 2020 @ 13:31:
Ik heb sinds een dikke week The Division 2.
Heb me er al aardig mee geamuseerd maar heb wel vaak een vervelend probleem.

Vaak is het dat de knop voor het schieten niet meer reageert. Of laat ons zeggen dat deze input niet doorkomt naar het scherm. Het is enkel bij deze knop alle andere knoppen reageren zoals verwacht wordt.

Ook wanneer ik bv herlaad of andere knoppen induw wordt er telkens 1 schot gelost.
Bij 1 geweer blijft er constant te worden geschoten, dit terwijl ik de schietknop nog niet heb aangeraakt.

Wanneer ik Stadia afsluit en terug opnieuw begin is het probleem meestal direct opgelost. Om dan X aantal missies later terug te komen. Is dus niet dat het in een bestaande missie plots optreed maar telkens in het begin (of na een respawn).

Iemand die hier nog mee geconfronteerd wordt?

Speel via Chromecast Ultra en standaard controller van Stadia.

Via Tomb Raider, Metro en Grid heb ik dit probleem nooit gehad.
Met GRID heb ik ook al input issues gehad op ChromeCast U. Sessie stoppen en herstarten is dikwijls de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345j
BitJager schreef op maandag 30 maart 2020 @ 13:57:
[...]

Ik klaag niet over de prijs. Er is niks mis met 10 euro de maand. Op voorwaarde dat het doet wat men beloofd! Vermelding van apparatuur is louter om aan te tonen dat het HDR probleem niet tot de apparatuur te herleiden is maar louter de service.
Wat moet ik me voorstellen bij HDR issue's?
Mijn TV ondersteund ook HDR en met stadia is werkelijk indrukwekkend.

Bv het begin bij Shadow of the Tomb Raider, dat ziet er voor mij echt wel HDR uit.

Misschien toch een probleem met je Chromecast, je hebt HDR toch wel geactiveerd staan bij je stadia settings? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitJager
12345j schreef op maandag 30 maart 2020 @ 14:06:
[...]

Wat moet ik me voorstellen bij HDR issue's?
Mijn TV ondersteund ook HDR en met stadia is werkelijk indrukwekkend.

Bv het begin bij Shadow of the Tomb Raider, dat ziet er voor mij echt wel HDR uit.

Misschien toch een probleem met je Chromecast, je hebt HDR toch wel geactiveerd staan bij je stadia settings? 😅
Settings -> Scherm -> High Dynamic Range (HDR) vinkje naar rechts.

Idd ja... }:O

Hangt jouw CCU rechtstreeks aan je scherm?

HDR content van bijvb. NetFlix op CCU werkt perfect.

[ Voor 4% gewijzigd door BitJager op 30-03-2020 14:12 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord