Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

PaRaDoX4 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:56:
[...]

dat gaat over baldur's gate 3 ;)
Die gebruiken gewoon dat 2 player local coop, 4 player multi systeem van DOS weer. Zou vreemd geweest zijn als je daar als Stadia speler geen gebruik van had kunnen maken want het heeft Direct connect. Enige wat ze zouden moeten doen is verbinden met een PC speler's ip (werkte ook zo met GOG). (neem aan dat je niet weet wat je Stadia IP is). Dan had Stadia het al actief moeten blokken als ze dat niet zouden hebben.

Gezien dat ze samenwerken met google voor enkele features verwacht ik wel dat ze friendslist integration zullen hebben op Stadia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Pheace schreef op maandag 2 maart 2020 @ 19:38:
[...]

Die gebruiken gewoon dat 2 player local coop, 4 player multi systeem van DOS weer. Zou vreemd geweest zijn als je daar als Stadia speler geen gebruik van had kunnen maken want het heeft Direct connect. Enige wat ze zouden moeten doen is verbinden met een PC speler's ip (werkte ook zo met GOG). (neem aan dat je niet weet wat je Stadia IP is). Dan had Stadia het al actief moeten blokken als ze dat niet zouden hebben.

Gezien dat ze samenwerken met google voor enkele features verwacht ik wel dat ze friendslist integration zullen hebben op Stadia.
Bedoelde meer dat die Reddit post over bg3 gaat en niet over borderlands

Voor de rest heb ik geen idee dus geloof je meteen :)

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:15
Hoogie2004 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 11:17:
[...]

Ik speel het op stadia, en het werkt prima. De game an sich heeft nog wat issues met de match engine, maar dat heeft de pc versie ook.

Ontieglijk veel competities valt me nog tegen, ik speel met de grote europese competities aan, en dat is het wel zo'n beetje, daar had ik meer van verwacht.
Op het officiële forum van het spel lijkt er meer enthousiasme te zijn omtrent aantal competities en de snelheid. Moet het zelf gwn een keer proberen. Als iemand mij wegwijs kan maken waar een buddypass makkelijk te vinden is dan hoor ik dat graag. Of ik wacht nog ff af de base af. Vraag me af of je daar de demo ook kan spelen.

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:25
nwnc schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:59:
[...]
Vraag me af of je daar de demo ook kan spelen.
We hopen met z'n allen op een demo optie voor Stadia. Daar is het het uitgelezen platform voor. Of beter nog: de mogelijkheid om een spel een X aantal uur uit te kunnen proberen. Hopelijk kan Google de publishers overtuigen daaraan mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

nwnc schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 15:59:
[...]

Op het officiële forum van het spel lijkt er meer enthousiasme te zijn omtrent aantal competities en de snelheid. Moet het zelf gwn een keer proberen. Als iemand mij wegwijs kan maken waar een buddypass makkelijk te vinden is dan hoor ik dat graag. Of ik wacht nog ff af de base af. Vraag me af of je daar de demo ook kan spelen.
Het kan best dat dat inmiddels beter is hoor, ik heb dat zo ongeveer de eerste week van Stadia geprobeerd, maar heb het aantal competities daarna teruggeschroefd (en geen hogere meer geprobeerd).

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Vraagje, wellicht hier bekend

ik hoorde laatst dat je met een nvidia shield geen chrome cast nodig hebt omdat die functionaliteit ingebouwd zit. Ik geloof dat het voor tv needs absoluut zal werken, maar zou het ook werken voor stadia?

Ik ga er vanuit van niet, maar dat zou wel cool zijn want met een shield kan je dan
- eigen pc streamen
- geforce now
- stadia
- lokaal retro emu afspelen
(waar ik dan stiekem nog het meeste zin in heb :P, maar dat is hier verder ot)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Sagat schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 10:38:
Vraagje, wellicht hier bekend

ik hoorde laatst dat je met een nvidia shield geen chrome cast nodig hebt omdat die functionaliteit ingebouwd zit. Ik geloof dat het voor tv needs absoluut zal werken, maar zou het ook werken voor stadia?

Ik ga er vanuit van niet, maar dat zou wel cool zijn want met een shield kan je dan
- eigen pc streamen
- geforce now
- stadia
- lokaal retro emu afspelen
(waar ik dan stiekem nog het meeste zin in heb :P, maar dat is hier verder ot)
voor zover ik weet werkt stadia niet op een shield tenzij je de stadia app modificeert en laat denken dat je een compatible apparaat hebt.

Kwa cast functie weet ik vrijwel zeker dat dat nog niet werkt daar ingebouwde chromecasts in smart tv's ook niet werken.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

PaRaDoX4 schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 11:06:
[...]

voor zover ik weet werkt stadia niet op een shield tenzij je de stadia app modificeert en laat denken dat je een compatible apparaat hebt.

Kwa cast functie weet ik vrijwel zeker dat dat nog niet werkt daar ingebouwde chromecasts in smart tv's ook niet werken.
Ja verbaasd me niets, kan me voorstellen dat het ooit er gaat komen, net zoals het dan bij tv's ook werkt, wat voor google natuurlijk een gigantische afzet markt erbij creëert.

Gezien de shield wel min of meer als concurent gezien kan worden kan ik me voorstellen dat dat apparaat niet bovenaan het lijstje staat om onder handen te nemen :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-09 21:21
Ik speel nu Steamworld Quest, Gilgamech. Mooie is dat dat ook goed werkt zonder controller op een PC met toetsenbord. Heerlijk dat ik vrijheid aan apparaten heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:25
Mafiia III op Stadia, zou mooi zijn. Mooie sfeer/muziek lekker spelen op tv.

https://segmentnext.com/2...fia-iii-on-google-stadia/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachidfinge
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 21:46
Voor wie het gemist had: je galerij met screenshots en video's (via onder meer de capture button op de Stadia Controller of F12 op een toetsenbord) is nu ook beschikbaar op web. Kun je makkelijker je gameplay delen. :)

https://twitter.com/GoogleStadia/status/1234932024269361153

[ Voor 7% gewijzigd door rachidfinge op 04-03-2020 15:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Zapato schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 14:02:
Mafiia III op Stadia, zou mooi zijn. Mooie sfeer/muziek lekker spelen op tv.

https://segmentnext.com/2...fia-iii-on-google-stadia/
Ach, alles op Stadia is welkom en zou fijn spelen! FFVII Remake zou ik ook wel willen bijvoorbeeld.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-09 21:21
rachidfinge schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 15:12:
Voor wie het gemist had: je galerij met screenshots en video's (via onder meer de capture button op de Stadia Controller of F12 op een toetsenbord) is nu ook beschikbaar op web. Kun je makkelijker je gameplay delen. :)

https://twitter.com/GoogleStadia/status/1234932024269361153
Wat ie bedoelt is https://stadia.google.com/captures :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
barrymossel schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:39:
Ik heb anderhalf rondje Grid gespeeld. Niet mijn ding. Veel te moeilijk. Heb ik altijd gehad met die (quasi) realistische race games. Maar toch wel gaaf dat deze game erbij zit. Ik klaag niet.
Probeer in Grid de besturing eens aan te passen door de Steering Sensitivity op 100% en de Steering Linearity op 0% te zetten. Dat stuurt een stuk gevoeliger (dus sturen met kleine bewegingen), maar ook een stuk directer. Ik ben best ervaren met racegames, ook realistische, met de besturing op default kan ik ik niet met Grid uit de voeten. Eenzelfde probleem dat ik ook met verschillende Need for speeds en nog wat arcaderacers heb gehad. Als je een beetje stuurt gebeurt er dan niks. Stuur je wat meer, dan gebeurt er eerst niets, maar krijg je opeens een rare slinger opzij. Het is wat lastig uit te leggen, maar rijdt heel "zweverig".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 16:19
Voor de mensen met een laptop of pc met 4k scherm: 4k optie binnen Chrome wordt uitgerold.
Meer info en wat vragen hier: https://www.theverge.com/...out-release-date-features

[ Voor 54% gewijzigd door Purejet op 05-03-2020 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 09:54
laat google stadia maar eens werken met een steering wheel. het eerste cloudgaming platform (geforce now-google stadia) dat dat voor elkaar krijgt is mijn partner, mits ook de juiste games daarop komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Aartstyle schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:57:
laat google stadia maar eens werken met een steering wheel. het eerste cloudgaming platform (geforce now-google stadia) dat dat voor elkaar krijgt is mijn partner, mits ook de juiste games daarop komen.
Interesante materie, maar wel relatief lastig, stuurtjes/playseats, shifters etc zijn niet goedkoop en daardoor relatief zeldzaam, en de games waar ze goed support worden wellicht ook. En daar moet stadia dan shaarse dev tijd insteken?

Ik hoop dat ik die verkeerd inschat, maar denk dat je dit wil via streaming dat je dan toch et beste naar alternatieven zoals shadow of andere virtual pc oplossingen kan gaan kijken. Meer kans dat het daar al werkt (maar garantie tot de voordeur)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Laatst online: 17-09 23:24
Bij Shadow schijnt het met stuur te werken! En je kunt al je games installeren die je hebt.
Aartstyle schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:57:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
effect10 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:30:
Bij Shadow schijnt het met stuur te werken! En je kunt al je games installeren die je hebt.

[...]
Ik wil juist geen games installeren. Gewoon druk op de knop en spelen maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Roodenburgertje schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 08:44:
[...]

Ja die is al te koop, of via de site van google of via de site van power support (die hebben wel internationale shipping)
https://www.powersupporti...aw-for-stadia-controller/
Helaas geeft die link nu een 404. Heeft iemand toevallig nog een adresje waar de Claw besteld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Tuktop schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:43:
[...]

Helaas geeft die link nu een 404. Heeft iemand toevallig nog een adresje waar de Claw besteld kan worden?
Niet de claw, maar deze zou werken met de Stadia controller (in reviews foto's toegevoegd) en kan volgens mij naar NL verzonden worden.

https://www.amazon.com/RN...ontrollers/dp/B07M8NF3B6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:57
Zapato schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:31:
[...]

Niet de claw, maar deze zou werken met de Stadia controller (in reviews foto's) toegevoegd en kan volgens mij naar NL verzonden worden.

Dit kan ik bevestigen, net gisteren via Aliexpress binnen gehad. Zit strak om de controller, dus als je krassen wilt voorkomen even voorzichtig zijn met bevestigen/verwijderen (of wat vilt tussen doen).

Met een telefoon in de houder toch wel een beetje top-heavy, maar prima bruikbaar als je op de bank zit en dat ding op je schoot laat steunen of niet al te lang achter elkaar wilt gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Zapato schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:31:
[...]

Niet de claw, maar deze zou werken met de Stadia controller (in reviews foto's toegevoegd) en kan volgens mij naar NL verzonden worden.

Thanks, maar de balans van de officiële Claw lijkt toch beter, meer boven de controller dan erachter. Ook lijkt deze de 3,5mm jack af te schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Laatst online: 03:39
Sagat schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 15:14:
[...]

Interesante materie, maar wel relatief lastig, stuurtjes/playseats, shifters etc zijn niet goedkoop en daardoor relatief zeldzaam, en de games waar ze goed support worden wellicht ook. En daar moet stadia dan shaarse dev tijd insteken?

Ik hoop dat ik die verkeerd inschat, maar denk dat je dit wil via streaming dat je dan toch et beste naar alternatieven zoals shadow of andere virtual pc oplossingen kan gaan kijken. Meer kans dat het daar al werkt (maar garantie tot de voordeur)
Pardon?!?!
Ik ken in mijn omgeving horde mensen die ze gebruiken/hebben
Een G29 heb je regelmatig voor 200 euro in de aanbieding, en sinds verstappen nemen steeds meer mensen een stuur.

En bijna elke race game kan dat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:15
Twee nieuwe first-person puzzle games zijn zojuist onthult voor Stadia. Ziet er interessant uit. Hopelijk komen ze snel beschikbaar.

https://community.stadia....soon-to-Stadia/ba-p/16527

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

kneusteun schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:18:
[...]

Pardon?!?!
Een G29 heb je regelmatig voor 200 euro in de aanbieding, en sinds verstappen nemen steeds meer mensen een stuur.

Support in race games lijkt me niet het issue in het algemeen, dus bij de standaard pc (en console?) versies van de games, maar ik weet niet in hoeverre de stadia versies daarvan afwijken. Helemaal nu er (afaik) geen support is voor deze randapparatuur. Beetje kip ei verhaal wellicht?

En no offense he, het is puur hoe ik het zie. In mijn 'bubble' ik ken hele horde(s?) mensen die GEEN stuur gebruiken. Ik schat in dat ik dan wel veel meer arcade stick gebruikers in mijn kennissen kring heb dan jij.

Ik gun het je/jullie ook absoluut hoor, maar ben dus bang dat het iets is wat lager op de prio lijst zit.

No hard feelings? :>

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 06-03-2020 12:40 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:42
Wellicht is deze vraag al voorbij gekomen, Ik kan deze niet terugvinden.

Als straks Stadia base er is wordt die gestreamd in 1080.
Betekend dit ook dat dan de gewone chromecast gebruikt kan worden ipv de ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

kneusteun schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:18:
[...]

Pardon?!?!

It's all about percentages.

Hoeveel procent van de gamers hebben een stuurwiel en die ze ook daadwerkelijk gebruiken?

Minder dan 2%? Dat ik toevallig een t300rs heb okay maar ben me er wel van bewust dat we op het grote geheel zo ver in de minderheid zijn dat Stadia veel beter tijd kan steken in andere zaken die 70% of meer van de mensen raakt.

En dan heb je nog de Stadia doelgroep, dat zijn in eerste instantie niet de gamers die dergelijke hardware aanschaffen.

Ik persoonlijk zit er niet eens op te wachten en dan heb ik een stuurwiel. Gebruik stadia enkel in de woonkamer voor zo af en toe tussendoor.

En dan is nog de vraag waar en hoe je hem gaat aansluiten. Zal er een nieuw stuur ontwikkeld moeten worden die net als de controller via wifi werkt? Of zou je middels een of andere hub je huidige kunnen gebruiken? Hoe dan ook absoluut niet interessant voor Stadia om daar nu tijd en geld in te steken.

Das een beetje hetzelfde als zeggen dat je je stuurwiel op de switch wil kunnen gebruiken. Stadia is voor snel even gamen en/of onderweg, een stuurwiel past daar gewoon niet makkelijk in op het moment.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Sagat schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:39:
[...]

Support in race games lijkt me niet het issue in het algemeen, dus bij de standaard pc (en console?) versies van de games, maar ik weet niet in hoeverre de stadia versies daarvan afwijken. Helemaal nu er (afaik) geen support is voor deze randapparatuur. Beetje kip ei verhaal wellicht?

En no offense he, het is puur hoe ik het zie. In mijn 'bubble' ik ken hele horde(s?) mensen die GEEN stuur gebruiken. Ik schat in dat ik dan wel veel meer arcade stick gebruikers in mijn kennissen kring heb dan jij.

Ik gun het je/jullie ook absoluut hoor, maar ben dus bang dat het iets is wat lager op de prio lijst zit.

No hard feelings? :>
Voor mij geen probleem verder want speel de PC2 en AC gewoon op Pc met Oculus, dus Stadia is voor lange tijd nog geen alternatief qua games en hardware.
Maar ik begreep dat grid best wel een grote titel was op Stadia dus lijkt me ondersteuning voor een wheel niet verkeerd, aangezien de concurrentie (consoles) dat wel kunnen.
En laten we eerlijk zijn het implementeren kan niet heel moeilijk zijn, misschien via CC wel maar browser zou dat wel moeten kunnen, zal ook vast wel snel gebeuren.

Ik zou zelf niet snel een race game willen spelen zonder stuur, en hoe meer je richting sim gaat hoe belangrijker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zapato
kneusteun schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:51:
[...]

...
Maar ik begreep dat grid best wel een grote titel was op Stadia dus lijkt me ondersteuning voor een wheel niet verkeerd, aangezien de concurrentie (consoles) dat wel kunnen.
En laten we eerlijk zijn het implementeren kan niet heel moeilijk zijn, misschien via CC wel maar browser zou dat wel moeten kunnen, zal ook vast wel snel gebeuren.

Ik zou zelf niet snel een race game willen spelen zonder stuur, en hoe meer je richting sim gaat hoe belangrijker.
Running via Chrome on a PC the following peripherals are supported.

Fanatec ClubSport Wheel Base v1
Fanatec ClubSport Wheel Base v2
Fanatec ClubSport Wheel Base v2.5
Fanatec CSL Elite Wheel Base
Fanatec Podium Wheel Base DD1
Fanatec Podium Wheel Base DD2
Fanatec Podium Wheel Base DD1 PS4™
Fanatec CSL Elite Racing Wheel – Officially licensed for PS4™
Fanatec CSL Elite Pedals (AO)
Fanatec ClubSport Pedals V1 (AO)
Fanatec ClubSport Pedals V2 (AO)
Fanatec ClubSport Pedals V3 (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel Porsche 918 RSR (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel BMW GT2 (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel Formula (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel Formula V2 (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel F1® PS4™ (AO)
Fanatec CSL Elite Racing Wheel – Officially licensed for PS4™ (AO)
Fanatec CSL Steering Wheel PS4 (AO)
Fanatec CSL Steering Wheel McLaren GT3 (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel Universal Hub for Xbox One (AO)
Fanatec CSL Steering Wheel P1 for Xbox One (AO)
Fanatec ClubSport Shifter (SQ) (AO)
Fanatec ClubSport Shifter (SQ) via Fanatec ClubSport USB Adapter (AO)
Fanatec ClubSport USB Adapter (AO)
Fanatec ClubSport Handbrake (AO)
Fanatec ClubSport Handbrake via Fanatec ClubSport USB Adapter (AO)
Generic Keyboard
Generic Keyboard Azerty
Logitech G25 Racing Wheel
Logitech G27 Racing Wheel
Logitech G29 Racing Wheel
Logitech G920 Racing Wheel
Official Xbox 360 Wired Pad
Official Xbox 360 Wireless Pad
Official Xbox One Wireless Pad
SimSteering
SimXperience AccuForce Pro
SPEEDLINK Torid Gamepad
SPEEDLINK Strike FX Gamepad
Thrustmaster T80
Thrustmaster T150
Thrustmaster T300 RS
Thrustmaster T500 RS
Thrustmaster T500 RS F1 Advanced mode
Thrustmaster TX
Thrustmaster TMX Force Feedback
Thrustmaster TS-PC Racer
Thrustmaster T-GT
Thrustmaster TS-XW Racer
Thrustmaster Sparco® P310 (AO)
Thrustmaster Sparco® R383 (AO)
Thrustmaster RS GT Edition (AO)
Thrustmaster 599XX EVO 30 (AO)
Thrustmaster Ferrari 488 Challenge Edition (AO)
Thrustmaster F1 (AO)
Thrustmaster Ferrari GTE (AO)
Thrustmaster Leather 28 GT (AO)
Thrustmaster Ferrari 458 Italia Edition (AO)
Thrustmaster 2-Pedal Pedal Set (AO)
Thrustmaster T3PA Pro pedals (AO)
Thrustmaster TH8 RS Shifter (AO)
Thrustmaster TH8A Shifter (AO)
Thrustmaster T.RJ12 USB Adapter (AO)
Thrustmaster TSS Handbrake Sparco® Mod (AO)
Thrustmaster TSS Handbrake Sparco® Mod+ (AO)

bron: https://community.stadia....-wheel-support/td-p/10728

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aartstyle
Zapato schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 16:07:
[...]

Running via Chrome on a PC the following peripherals are supported.

Fanatec ClubSport Wheel Base v1
Fanatec ClubSport Wheel Base v2
Fanatec ClubSport Wheel Base v2.5
Fanatec CSL Elite Wheel Base
Fanatec Podium Wheel Base DD1
Fanatec Podium Wheel Base DD2
Fanatec Podium Wheel Base DD1 PS4™
Fanatec CSL Elite Racing Wheel – Officially licensed for PS4™
Fanatec CSL Elite Pedals (AO)
Fanatec ClubSport Pedals V1 (AO)
Fanatec ClubSport Pedals V2 (AO)
Fanatec ClubSport Pedals V3 (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel Porsche 918 RSR (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel BMW GT2 (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel Formula (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel Formula V2 (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel F1® PS4™ (AO)
Fanatec CSL Elite Racing Wheel – Officially licensed for PS4™ (AO)
Fanatec CSL Steering Wheel PS4 (AO)
Fanatec CSL Steering Wheel McLaren GT3 (AO)
Fanatec ClubSport Steering Wheel Universal Hub for Xbox One (AO)
Fanatec CSL Steering Wheel P1 for Xbox One (AO)
Fanatec ClubSport Shifter (SQ) (AO)
Fanatec ClubSport Shifter (SQ) via Fanatec ClubSport USB Adapter (AO)
Fanatec ClubSport USB Adapter (AO)
Fanatec ClubSport Handbrake (AO)
Fanatec ClubSport Handbrake via Fanatec ClubSport USB Adapter (AO)
Generic Keyboard
Generic Keyboard Azerty
Logitech G25 Racing Wheel
Logitech G27 Racing Wheel
Logitech G29 Racing Wheel
Logitech G920 Racing Wheel
Official Xbox 360 Wired Pad
Official Xbox 360 Wireless Pad
Official Xbox One Wireless Pad
SimSteering
SimXperience AccuForce Pro
SPEEDLINK Torid Gamepad
SPEEDLINK Strike FX Gamepad
Thrustmaster T80
Thrustmaster T150
Thrustmaster T300 RS
Thrustmaster T500 RS
Thrustmaster T500 RS F1 Advanced mode
Thrustmaster TX
Thrustmaster TMX Force Feedback
Thrustmaster TS-PC Racer
Thrustmaster T-GT
Thrustmaster TS-XW Racer
Thrustmaster Sparco® P310 (AO)
Thrustmaster Sparco® R383 (AO)
Thrustmaster RS GT Edition (AO)
Thrustmaster 599XX EVO 30 (AO)
Thrustmaster Ferrari 488 Challenge Edition (AO)
Thrustmaster F1 (AO)
Thrustmaster Ferrari GTE (AO)
Thrustmaster Leather 28 GT (AO)
Thrustmaster Ferrari 458 Italia Edition (AO)
Thrustmaster 2-Pedal Pedal Set (AO)
Thrustmaster T3PA Pro pedals (AO)
Thrustmaster TH8 RS Shifter (AO)
Thrustmaster TH8A Shifter (AO)
Thrustmaster T.RJ12 USB Adapter (AO)
Thrustmaster TSS Handbrake Sparco® Mod (AO)
Thrustmaster TSS Handbrake Sparco® Mod+ (AO)

bron: https://community.stadia....-wheel-support/td-p/10728
Hallo allen,

Ik snap al jullie meningen hoor. Maar de reden dat ik het graag op cloud gaming wil gebruiken is omdat ik straks dan het casual gamen heb waar ook de kinderen makkelijk mee kunnen spelen. Zonder hele console in de woonkamer. En ik rustig af en toe wat kan racen met een stuur op zolder zonder mijn game laptop te moeten vervangen.

Overigens hoeft dat niet via de chromecast maar via de PC is prima. Had idd bovenstaande al eerder gelezen maar het werkt dus (nog) niet. Zou mooi zijn als het gaat werken in mijn geval. Hopelijk komt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Ik dacht al dat kan niet moeilijk zijn om te implementeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
kneusteun schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 16:28:
[...]

Ik dacht al dat kan niet moeilijk zijn om te implementeren. :)
Ik heb het zelf niet uitgeprobeerd hoor, racegames zijn niet echt mijn ding. Succes en plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
Maar het werkt dus niet via pc als ik op internet zoek. Veel klachten van mensen dat het niet werkt. Geen filmpje of ander bewijs te vinden dat het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Een of andere shady giveaway 3 month pass waarbij ze tyfus veel data van je verzamelen. Toch maar gedaan because of hype son! Zijn niet eens in de omloop.
knip. Aan- en verkoop doen we niet op het forum Wil graag kijken of FM performance voldoet aan mijn verwachtingen voor ik er op over ga.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2020 22:34 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:44
https://www.google.com/am...ay-promotion-subscription

Google gaat nu 3 maanden PRO weggeven. Niet helemaal duidelijk of je hiervoor een chromecast moet hebben. Zie update onderaan.
Wel moet je aanvinken dat je de promo e-mails wilt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:38
The_Woesh schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 07:18:
https://www.google.com/am...ay-promotion-subscription

Google gaat nu 3 maanden PRO weggeven. Niet helemaal duidelijk of je hiervoor een chromecast moet hebben. Zie update onderaan.
Wel moet je aanvinken dat je de promo e-mails wilt ontvangen.
Je moet dus wel een chromecast ultra hebben of kopen. Geen idee hoe het zit met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Gaat niet door schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 07:23:
[...]

Je moet dus wel een chromecast ultra hebben of kopen. Geen idee hoe het zit met een controller.
Als je op die CCU wil spelen zal je ook nog een Stadia controller nodig hebben, beetje vreemde actie dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Pheace op 07-03-2020 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03:38
Pheace schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 08:09:
[...]

Als je op die CCU wil spelen zal je ook nog een Stadia controller nodig hebben, beetje vreemde actie dus.
Mee eens. Je zult dan op een ander device moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
RvD86 schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:49:
Wellicht is deze vraag al voorbij gekomen, Ik kan deze niet terugvinden.

Als straks Stadia base er is wordt die gestreamd in 1080.
Betekend dit ook dat dan de gewone chromecast gebruikt kan worden ipv de ultra?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Weet iemand of een simpele chromebook ook een beetje goed werkt met Stadia?

Ik was van plan om een losse controller nog te kopen om boven in de slaapkamer op een Chromebook ook nog wat te kunnen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Hoop dat het een beetje tegenvalt qua aantal Chromecast ultra gebruikers zodat de rest eerder aan de beurt komt.

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:13
xabre16v schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 09:34:
Weet iemand of een simpele chromebook ook een beetje goed werkt met Stadia?

Ik was van plan om een losse controller nog te kopen om boven in de slaapkamer op een Chromebook ook nog wat te kunnen gamen.
Op mijn Asus Flip en Samsung Chromebook plus werkt het zonder problemen. Heb ook nog ergens een Toshiba Chromebook 2 liggen, kan het testen als je wil?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
kepler schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 10:39:
[...]

Op mijn Asus Flip en Samsung Chromebook plus werkt het zonder problemen. Heb ook nog ergens een Toshiba Chromebook 2 liggen, kan het testen als je wil?
Bedankt voor info. Gaat wel lukken dan denk ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nwnc
Besluit ik premiere edition te kopen, blijkt betaalmethode nog een issue te zijn. Jemig Google, in welk tijdperk leef je?

Kan ik play store credits kopen en daarmee premiere kopen of is dat alleen voor software?

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
nwnc schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 20:08:
Besluit ik premiere edition te kopen, blijkt betaalmethode nog een issue te zijn. Jemig Google, in welk tijdperk leef je?

Kan ik play store credits kopen en daarmee premiere kopen of is dat alleen voor software?
Hier in Nederland kun je bijna niets met play store credits.. Zwaar spijtig.

In andere landen kun je gewoon met Paypal betalen, hier moet het perse met een credit card 🤦‍♂️🤷‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Dat is inderdaad erg lastig als alleen creditcard ondersteund wordt. Ik zag dat bij mij ook het maandelijkse bedrag voor stadia Pro van mijn cc afgeschreven wordt. Voor mij is dit geen probleem, maar kan me voorstellen dat het anderen weerhoud om een order te plaatsen. Voor een 1 malig aankoop is wellicht nog iets te regelen met familielid of kennis die wel een cc heeft.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Idd, zat al na te gaan wie ik kon vragen.

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Je kan ook even een Revolut account aanmaken met een virtuele prepaid MasterCard of Visa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Als je op zoekt bent naar een Creditcard kan ik N26 aanraden. N26 is van onze Duitse buren en is een prepaid cc. Dus je moet er eerst wat op storten via je eigen rekening. Ik stort er elke week 10,- op en zo kan Pro worden afgeschreven en koop ik eens in de zoveel tijd een game.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
7unkrat schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:09:
Als je op zoekt bent naar een Creditcard kan ik N26 aanraden. N26 is van onze Duitse buren en is een prepaid cc. Dus je moet er eerst wat op storten via je eigen rekening. Ik stort er elke week 10,- op en zo kan Pro worden afgeschreven en koop ik eens in de zoveel tijd een game.
Heb inderdaad ook N26 aangeschaft voor aankoop van Stadia-controller etc.
Voor m'n abo heb ik een keer zo'n google play prepaid kaartje van EUR 50,- aangeschaft en gekoppeld aan m'n stadia account, werkt ook prima.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Deurstopper schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:16:
[...]

Voor m'n abo heb ik een keer zo'n google play prepaid kaartje van EUR 50,- aangeschaft en gekoppeld aan m'n stadia account, werkt ook prima.
Werkt dus wel? Dan ga ik dit doen want heb geen zin om te wachten tot mijn id op een van die diensten geverifieerd is.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Deurstopper schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:16:
[...]

Oh dat wist ik niet van die Play Prepaid kaarten. Alleen die Credits die je kan verdienen met enquetes werken niet. Maar goed, als of we rijk worden van Google enquetes waar je 8ct per keer voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
nwnc schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:21:
[...]

Werkt dus wel? Dan ga ik dit doen want heb geen zin om te wachten tot mijn id op een van die diensten geverifieerd is.
N26 is wel snel, heeft mij misschien 48 uur gekost. Account in de app aanmaken, gegevens invullen en een foto maken van je ID of Paspoort ter verificatie. Niet anders als ik van een crypto exchange gewend ben. Verliep uiterst snel en soepel. Kaart van N26 is gratis, je betaalt alleen iets van 2% als je buiten de EU, dus zeg in Amerika, geld uit de muur wilt trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
beetje gedoe echter als t gewoon met play kaarten gaat. dat koppelen met je stadia account spreekt voor zich?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
nwnc schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:27:
beetje gedoe echter als t gewoon met play kaarten gaat. dat koppelen met je stadia account spreekt voor zich?
Ja idd, spreekt voor zich.Gewoon aanschaffen en hangen aan je 'stadia-gmail account'

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Uiteindelijk maar een chrome ultra besteld. Krijg er 3 maanden trial mee, hoop ik.

[ Voor 5% gewijzigd door nwnc op 08-03-2020 20:19 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-03 16:01
7unkrat schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:22:
[...]
Maar goed, als of we rijk worden van Google enquetes waar je 8ct per keer voor krijgt.
Nou ik moet zeggen ik zit in 2 maanden tijd al over de €5 heen, en ik krijg minimaal 20ct per keer.

[ Voor 6% gewijzigd door Roodenburgertje op 09-03-2020 07:44 ]

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Laatst online: 20-09 16:19
nwnc schreef op zondag 8 maart 2020 @ 20:19:
Uiteindelijk maar een chrome ultra besteld. Krijg er 3 maanden trial mee, hoop ik.
De trial is volgens mij enkel te gebruiken voor nieuwe accounts. Niet als verlenging voor bestaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
Purejet schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:38:
[...]

De trial is volgens mij enkel te gebruiken voor nieuwe accounts. Niet als verlenging voor bestaande.
Heb het aangevraagd onder een nieuw google account met gmail adres. Vraag me af hoe lang het gaat duren voor je het krijgt.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
boys and gals, is er interesse in een discord server voor nederlandse gebruikers? ik zit sinds kort op de officiële engelstalige.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimeball
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-01 14:32
Heeft iemand al in 4k kunnen spelen met Stadia via Chrome? Ik vraag me af of het al is uitgerold in Nederland. Ik heb zelf een 4k scherm maar heb nog geen 4k resolutie gezien via Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Dimeball schreef op maandag 9 maart 2020 @ 18:30:
Heeft iemand al in 4k kunnen spelen met Stadia via Chrome? Ik vraag me af of het al is uitgerold in Nederland. Ik heb zelf een 4k scherm maar heb nog geen 4k resolutie gezien via Chrome.
Ik zag laatst op reddit wel iemand die een chrome extension had gemaakt waardoor je 4k in chrome kunt afspelen. Stadia + extension heet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:57
Yep, zojuist nog even getest. Trails rising in 4K (zonder enige plugins/trucjes.. gewoon stadia.google.com)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yBRjCiMFvXbbjvUdOdeYq5Dafu4=/f/image/wMnEfXP4usIMQbqUdoQ72ko2.png

[ Voor 5% gewijzigd door tokko1 op 09-03-2020 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Je videokaart moet hardwarematig VP9 (10 of 12 bit, niet alleen 8 bit) kunnen decoden.
Roodenburgertje schreef op maandag 9 maart 2020 @ 19:27:
[...]

Ik zag laatst op reddit wel iemand die een chrome extension had gemaakt waardoor je 4k in chrome kunt afspelen. Stadia + extension heet het
In principe heb je die plugin niet nodig. Deze is met name bedoeld om de 4K stream te ontvangen als je een 1080p of 1440p monitor hebt. De plugin zorgt ervoor dat je browser een 4k scherm faked, waardoor je de high res stream ontvangt welke wordt gedownsampled naar je native resolutie.

Overigens wel een handige plugin, je kunt o.a. ook een Overlay aanzetten waardoor je de stream stats kunt inzien.

[ Voor 47% gewijzigd door Tuktop op 09-03-2020 20:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Segafreak83 schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 20:13:
[...]

Hier in Nederland kun je bijna niets met play store credits.. Zwaar spijtig.

In andere landen kun je gewoon met Paypal betalen, hier moet het perse met een credit card 🤦‍♂️🤷‍♂️
Mijn Stadia abonnement wordt gewoon van mijn Play-store credits afgehaald, daarna via paypall:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/be1_MUftQ2Ybh9fiyQDGs65Qll8=/f/image/9B7xYktmNUp6aUXpGwiN6KjD.png

De aankoop van de hardware moest inderdaad via creditcard.
7unkrat schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:22:
[...]

Oh dat wist ik niet van die Play Prepaid kaarten. Alleen die Credits die je kan verdienen met enquetes werken niet. Maar goed, als of we rijk worden van Google enquetes waar je 8ct per keer voor krijgt.
Mijn Credits van enquetes werken ook. Je moet alleen wel voldoende credits hebben voor het volledige bedrag!

[ Voor 26% gewijzigd door Sahi_NL op 10-03-2020 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Sahi_NL schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:50:
[...]

Mijn Stadia abonnement wordt gewoon van mijn Play-store credits afgehaald, daarna via paypall:

[Afbeelding]

De aankoop van de hardware moest inderdaad via creditcard.
Dank voor de opheldering. Ik heb na de hardware niets meer gekocht voor Stadia.

Wat ik van Reddit had meegekregen is dat je niet een deel met store credits kan betalen als het een Pro game aanbieding is van Stadia, die moet je volledig óf met credits of via PayPal / Credit Card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Segafreak83 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:54:
[...]

Wat ik van Reddit had meegekregen is dat je niet een deel met store credits kan betalen als het een Pro game aanbieding is van Stadia, die moet je volledig óf met credits of via PayPal / Credit Card.
Correct. Het volledige bedrag moet met 1 betaalmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 20-09 13:24
Ben benieuwd hoe ze the division 2 gaan pricen, hopelijk wel een beetje schappelijk, wil de game wel graag op stadia gaan spelen maar aangezien ik er al 60 e voor heb betaald op de ps4 ga ik dat niet weer doen. :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Sahi_NL schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 08:55:
[...]

Correct. Het volledige bedrag moet met 1 betaalmethode.
Toch vraagt hij bij mij soms of ik deels met store credits (van de enquetes) wil betalen en deels met ING. Althans dat staat er dan:

code:
1
2
iDEAL ING
Google Play balance: €4.07

(kan geen screenshot maken, vanwege security reasons)

Nooit geprobeerd echter, want ik wil mijn credits opsparen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
barrymossel schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:29:
[...]

Toch vraagt hij bij mij soms of ik deels met store credits (van de enquetes) wil betalen en deels met ING. Althans dat staat er dan:

code:
1
2
iDEAL ING
Google Play balance: €4.07

(kan geen screenshot maken, vanwege security reasons)

Nooit geprobeerd echter, want ik wil mijn credits opsparen :D
Volgens mij kun je games met een gewone prijs wel deels met Play balance betalen, maar games die in de aanbieding zijn niet. Weet niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Tuktop schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:00:
[...]

Volgens mij kun je games met een gewone prijs wel deels met Play balance betalen, maar games die in de aanbieding zijn niet. Weet niet waarom.
En laat er nu net niets in de aanbieding zijn... Ik zal er eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
[...]

Dit kan inderdaad het geval zijn. Ik heb tot nu alleen games gekocht die in de aanbieding waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Vanmiddag een tweede Stadia Controller via Marktplaats gekocht, nog een midnight blue Founders Edition, mooi voor boven aan de laptop :D heerlijk zowel in de woonkamer op de TV als boven gewoon doorgamen zonder controller mee te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
[...]

Even getest op de aanbiedingen die nu live staan voor Destiny. En ja, daar neemt Google de credit niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
xabre16v schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:59:
Vanmiddag een tweede Stadia Controller via Marktplaats gekocht, nog een midnight blue Founders Edition, mooi voor boven aan de laptop :D heerlijk zowel in de woonkamer op de TV als boven gewoon doorgamen zonder controller mee te nemen.
Ik had die chromecast ultra aanbieding wat beter kunnen onderzoeken. Blijkt US-only te zijn. NA aankoop gebeld met mediamarkt, google NL (zitten in Spanje blijkbaar, medewerker was er over te spreken) en als laatste de chromecast helpdesk in UK. Uiteindelijk bleek een simpele DM aan het Stadia twitter account voldoende. Besloten om het in te leveren bij Mediamarkt. Contact met Google was wel chill. Weet ik dat als ik van iOS besluit over te stappen.

Ik zag gisteren een aanbieding op marktplaats voor 100 euro (founder editie, wit) waar de verkoper een buddy pass bij belooft. Maar denk dat ik zal proberen van google direct te bestellen.

[ Voor 0% gewijzigd door nwnc op 11-03-2020 13:55 . Reden: grammaticaal ]

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
nwnc schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 13:54:
[...]

Ik zag gisteren een aanbieding op marktplaats voor 100 euro (founder editie, wit) waar de verkoper een buddy pass bij belooft. Maar denk dat ik zal proberen van google direct te bestellen.
De Founder's Edition kwam met donkerblauwe controller. De aanbieding op Marktplaats die je bedoelt betreft waarschijnlijk een Premiere Edition, want die kwam met de witte controller. Maakt verder niet heel veel verschil, maar just so you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ben er blij mee. Mooi twee identieke controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Stylze schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:10:
Ben benieuwd hoe ze the division 2 gaan pricen, hopelijk wel een beetje schappelijk, wil de game wel graag op stadia gaan spelen maar aangezien ik er al 60 e voor heb betaald op de ps4 ga ik dat niet weer doen. :+
Dit spel is recentlijk 3 euro geweest voor PC en 10 voor PS4 en Xbox geloof ik (of ook al 3 euro). Dus ik verwacht dat dit niet veel hoger zal zijn bij Stadia tbh, anders slaan ze wel compleet de plank mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Laatst online: 22:20
Is het op een of andere manier mogelijk om stadia te proberen zonder 130 euro uit te geven (op voorhand) aan de controller?

Nou dag he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Anatidae schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 21:07:
Is het op een of andere manier mogelijk om stadia te proberen zonder 130 euro uit te geven (op voorhand) aan de controller?
Buddy pass overkopen en je eigen controller gebruiken mits die ondersteund wordt op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Kaasdipje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 20:46:
[...]

Dit spel is recentlijk 3 euro geweest voor PC en 10 voor PS4 en Xbox geloof ik (of ook al 3 euro). Dus ik verwacht dat dit niet veel hoger zal zijn bij Stadia tbh, anders slaan ze wel compleet de plank mis.
Hoop het maar zie ze het met de nieuwe DLC erbij zo voor 60/70 euro erop gaan zetten hoor gezien de prijzen van AC oddysey etc.

Playstation 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Excuus als dit al is langsgekomen maar ben achtergekomen dat nadat ik mijn Buddy Pass heb opgezegd ik niet Google Stadia kan verlengen. Ik dacht dat ik het wel kon doen maar blijkbaar niet.

Bummer. Ik wou van Shadow naar Google Stadia weer gaan maar dat plannetje gaat dus niet door. :(

Edit: heb het gevonden om toch de abo weer te activeren. Moest naar een Stadia pro game gaan en dan kan ik de abo weer gebruiken. Shadow toch opgezegd. :)

[ Voor 21% gewijzigd door polopolo150 op 12-03-2020 00:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rachidfinge
  • Laatst online: 22-08 21:46
Ubisoft heeft net drie games aangekondigd voor Stadia:
  • Tom Clancy’s The Division 2 (met Warlords of New York expansion)
  • The Crew 2
  • Monopoly
The Division 2 ondersteunt crossplay met PC.

Meer details:
https://community.stadia....soon-to-Stadia/ba-p/16918

[ Voor 12% gewijzigd door rachidfinge op 12-03-2020 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
En de (volgens mij) meest geanticipeerde van de 3 krijgt geen releasedatum mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
SmooK schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:05:
En de (volgens mij) meest geanticipeerde van de 3 krijgt geen releasedatum mee?
Ze hebben alledrie een release date hoor?
Division 2 komt 17 maart , the crew 25 maart, monopoly april.

Damn eind deze maand dus division 2, doom eternal en the crew 2.
Als we binnen moeten blijven door corona vermaak ik me in ieder geval voorlopig wel even.

Google is lekker bezig

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Stond niet vermeld in de post en bij de andere 2 expliciet wel dus vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Ben wel heel erg benieuwd hoeveel the division 2 gaat kosten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Stylze schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 22:16:
[...]

Ze hebben alledrie een release date hoor?
Division 2 komt 17 maart , the crew 25 maart, monopoly april.

Damn eind deze maand dus division 2, doom eternal en the crew 2.
Als we binnen moeten blijven door corona vermaak ik me in ieder geval voorlopig wel even.

Google is lekker bezig
Lekker man, dat thuis "werken"... :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/P52b2TQ/DSC-0102.jpg

Stadia werkt fantastisch op een Chromebook :D wie had dat ooit kunnen denken.. op je core m3 met 4gb ram supersmooth mooie games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Roodenburgertje schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 07:41:
Ben wel heel erg benieuwd hoeveel the division 2 gaat kosten
Zeker aangezien The Division 2 een paar weken geleden nog voor 3,- is aangeboden op UPlay. Ik denk en hoop zelf dat de base game niet meer dan 9,99 zal gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
7unkrat schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:13:
[...]

Zeker aangezien The Division 2 een paar weken geleden nog voor 3,- is aangeboden op UPlay. Ik denk en hoop zelf dat de base game niet meer dan 9,99 zal gaan kosten.
In de Playstation store kost de base game 30 en warlords expansion ook 30, dus ik verwacht minstens 60 euro/70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zapato schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 10:29:
[...]

In de Playstation store kost de base game 30 en warlords expansion ook 30, dus ik verwacht minstens 60 euro/70 euro.
Nu wel ja maar zelfs op PS was ie 3 euro in de laatste maand, zou toch een beetje zuur zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Pheace schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 14:26:
[...]

Nu wel ja maar zelfs op PS was ie 3 euro in de laatste maand, zou toch een beetje zuur zijn
Als Ubisoft slim is gooien ze The Division in een Stadia Pro Sale of zelfs als Maandelijkse Pro Game om de game aan de man te brengen op Stadia. TD2 is al een wat oudere game die veel mensen ongetwijfeld elders al een keer aangeschaft hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
7unkrat schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 15:05:
[...]

Als Ubisoft slim is gooien ze The Division in een Stadia Pro Sale of zelfs als Maandelijkse Pro Game om de game aan de man te brengen op Stadia. TD2 is al een wat oudere game die veel mensen ongetwijfeld elders al een keer aangeschaft hebben.
Sowieso geen maandelijkse pro game met release date van 17 Maart, Pro sale zou wel kunnen idd.
Hoop ook echt op een mooie prijs maar vrees het ergste gewoon 60/70 euro, maar dan wel met de nieuwe dlc included.

Fingers crossed voor pro deal

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Stylze schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 17:26:
[...]

Sowieso geen maandelijkse pro game met release date van 17 Maart, Pro sale zou wel kunnen idd.
Hoop ook echt op een mooie prijs maar vrees het ergste gewoon 60/70 euro, maar dan wel met de nieuwe dlc included.

Fingers crossed voor pro deal
Ik gok op 40 euro incl. expansion. Base game 10 en expansion 30. Dat zijn de prijzen in de Ubisoft store. Hoewel, dat zijn de reguliere PC prijzen en voor bijvoorbeeld de PS4 is dat een aanbieding. Zou idd best eens duurder kunnen zijn op Stadia, dus gewoon 60, of direct in de Pro sale ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Is er een vaste datum voor de pro sale? Of is het gewoon wachten op een sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook last van allergische reacties vd controller? Heb zelf m'n handen open door de eczeem met m'n Xbox controller. En wil dat graag voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:01
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Nee geen last van.
Pagina: 1 ... 37 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord