Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:53
rachidfinge schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:13:
Update:

Starting February 20, you can play Stadia with even more phones. ASUS ROG Phone I & II, Razer Phone 1 & 2, and a variety of Samsung phones, including the Samsung S20 line, are all supported.

https://community.stadia....-of-new-phones/ba-p/15326
Ik ga er even vanuit dat ik het correct lees... maar vraag het voor de vorm dan toch liever expliciet na (iets met ijdele hoop):
De Google Pixel 1 (en XL) zijn dus nog steeds uitgesloten?

* Corvo heeft dus een Pixel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:25
madcon schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:04:
...Ik twijfel nog over Tombraider, heb deze al voor de ps4 gekocht, maar nog niet gespeeld. Misschien ps4 versie maar verkopen en voor Stadia kopen. Aan de andere kant baal je er nu van als hij in maart als gratis game geclaimd kan worden :)
Hij is in de aanbieding tot 3-3, dan wacht je toch totdat je weet of hij in maart tot de gratis games behoort. Dilemma blijft natuurlijk voor de gratis games van april.

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand of 'the Claw' smartphone houder al te koop is?
Zo ja, waar?

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:05 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 13:24
Vettigedennis schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 02:38:
[...]

Je zou ook een tweede telefoon mee kunnen nemen en daarmee een hotspot maken. Dan kun je gewoon met je telefoon buitenshuis op snelle wifi gamen. Tenzij je daardoor meer lag krijgt ?

Ik hoop dat je over een tijdje ook Stadia kunt gamen op apple tv en ipad os / ios. Dat lijkt me toch wel gaaf.
Denk dat 4g sowieso niet te doen is, aangezien je daar meestal geen unlimited data hebt en je met stadia extreem veel data gebruikt.

Wordt wel een hele dure grap dan

[ Voor 3% gewijzigd door Stylze op 20-02-2020 07:44 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Laatst online: 03-03 16:01
038Robijno schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 02:29:
Weet iemand of 'the Claw' smartphone houder al te koop is?
Zo ja, waar?
Ja die is al te koop, of via de site van google of via de site van power support (die hebben wel internationale shipping)
https://www.powersupporti...aw-for-stadia-controller/

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

• 038Robijno
Roodenburgertje schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 08:44:
[...]

Ja die is al te koop, of via de site van google of via de site van power support (die hebben wel internationale shipping)
https://www.powersupporti...aw-for-stadia-controller/
Jammer dat ze niet gewoon te koop zijn in Nederland in een webshop ofzo..
Ga ze niet uit het buitenland bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachidfinge
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22-08 21:46
rachidfinge schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:13:
Starting February 20, you can play Stadia with even more phones. ASUS ROG Phone I & II, Razer Phone 1 & 2, and a variety of Samsung phones, including the Samsung S20 line, are all supported.
We zijn een dag eerder dan gepland (bekeken vanuit Amerikaanse tijdzones), dus bovenstaande kan vanaf nu. Mogelijk moet je nog even langs de Play Store. :)

[ Voor 4% gewijzigd door rachidfinge op 20-02-2020 10:12 ]

• Cumberworld
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:04 ]

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Vettigedennis schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:29:
[...]

T-mobile unlimited heeft 5 gig per dag en daarna eindeloos per sms 1 gig activeren. Dat laatste is super onhandig natuurlijk maar als je Stadia zou kunnen instellen op 720p of 1080p dan kun je toch een hele tijd games streamen op die 5 gig.
Iets meer dan een uurtje op 720p (4.5GB per uur)

• Cumberworld
.

[ Voor 98% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:04 ]

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Iemand al geprobeerd om met de stadia controller op een Samsung Galaxy S phone te spelen? Het is mij nog niet gelukt.
Heb een S9+ en de controller via een normale USB-C kabel met een stekker m/m gekoppeld aan mijn phone gekoppeld. In de Stadia app op mijn phone kan ik kiezen voor "dit scherm" en start de game. Maar mijn stadia controller ziet ie niet.
Doe ik iets fout of zou mijn stekker die ik er tussen heb gezet om het passend te maken voor USB-C niet werken?

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Helaas heb ik een Sony Xperia telefoon zodat ik remote play kon spelen op de ps4. Dus stadia support zit er voorlopig nog niet in. Mijn ervaring met spelen op een telefoon is dat het scherm eigenlijk te klein is om lekker te spelen, daarom weinig gebruik gemaakt van remote play. Zodra samsung tabled of ipad werkt met Stadia is het wel een ideaal vakantie speeltje :)

Stadia / PSN : whenheco

• rachidfinge
Four of the most celebrated games in the Steamworld series are coming soon to Stadia. Spectacular spelunking, quirky quests, and hyperspace heists await you in a quartet of crowd-pleasing, genre-bending titles.
  • SteamWorld Dig
  • SteamWorld Dig 2 - Launching into Stadia Pro
  • SteamWorld Heist
  • SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech - Launching into Stadia Pro
Meer details:
https://community.stadia....soon-to-Stadia/ba-p/15637

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

rachidfinge schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:03:
Four of the most celebrated games in the Steamworld series are coming soon to Stadia. Spectacular spelunking, quirky quests, and hyperspace heists await you in a quartet of crowd-pleasing, genre-bending titles.
  • SteamWorld Dig
  • SteamWorld Heist
Meer details:
Zijn dit dan dus de Pro games voor Maart? Want daar zijn ze niet bijzonder duidelijk over. (ja, de tijd wel natuurlijk, maar of dit *de* games zijn of dat er ook nog anderen zijn)

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:15
rachidfinge schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:03:
  • SteamWorld Dig
  • SteamWorld Heist
Meer details:
En SteamWorld dig 2 en Quest worden gratis pro games voor maart, zie verder op in de aangehaalde link.

-edit-

Inderdaad staat er niet expliciet genoemd dat dat de pro games voor maart zijn. Laten we hopen dat die beter zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door bakkerjangert op 20-02-2020 19:24 ]

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
bakkerjangert schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:39:
[...]

En SteamWorld dig 2 en Quest worden de gratis pro games voor maart, zie verder op in de aangehaalde link.
Dat staat er niet! Er staat dat 2 games gratis zijn voor Pro subscribers. En dat de rest te koop komt via Pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Als ze dit soort crap als pro games gaan geven ga ik ook mijn pro abbo opzeggen. Mag toch hopen dat dat niet de pro games worden.

Vindt dit trouwens eerder slecht nieuws dan goed nieuws dat deze games aangekondigd zijn. Van de beloofde 120 games dit jaar zijn de eerste 10 die ze aankondigen dus allemaal indies waar ik echt niks mee heb.:(

[ Voor 45% gewijzigd door Stylze op 20-02-2020 18:54 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLCrEaTiVe
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 00:02
@Stylze , MotoGP komt in april ook naar Stadia. Ik ben er niet in thuis, maar dat lijkt me niet een kleine game. Een trailer van vandaag: YouTube: MotoGP™20 - Announcement Trailer

[ Voor 32% gewijzigd door NLCrEaTiVe op 20-02-2020 19:04 ]

• Segafreak83
Stylze schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:51:
Als ze dit soort crap als pro games gaan geven ga ik ook mijn pro abbo opzeggen. Mag toch hopen dat dat niet de pro games worden.

Vindt dit trouwens eerder slecht nieuws dan goed nieuws dat deze games aangekondigd zijn. Van de beloofde 120 games dit jaar zijn de eerste 10 die ze aankondigen dus allemaal indies waar ik echt niks mee heb.:(
Onder andere dit dus. Indie crap, oude zooi, geef het beestje een naam.

Zo kan ik ook 120 games uit gaan brengen..

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:26
ja ik baal ook heel hard van de content. De service werkt perfect, maar echt niks op te spelen, ja en als je blij wordt van games van jaren oud, nee sorry.

ik stop er ook mee, hou het gewoon nog even bij de pc/ps4 en gforce now desnoods daat zit iig flink wat content op en daar gaat het om.

Ja ka nog zo'n goed systeem hebben (zie bijvoorbeels xbox one x), maar als de content ontbreekt gaat het falen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:06
mytheory schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 17:31:
Iemand al geprobeerd om met de stadia controller op een Samsung Galaxy S phone te spelen? Het is mij nog niet gelukt.
Heb een S9+ en de controller via een normale USB-C kabel met een stekker m/m gekoppeld aan mijn phone gekoppeld. In de Stadia app op mijn phone kan ik kiezen voor "dit scherm" en start de game. Maar mijn stadia controller ziet ie niet.
Doe ik iets fout of zou mijn stekker die ik er tussen heb gezet om het passend te maken voor USB-C niet werken?
Galaxy S9+ hier.
Ik ging zelf de mist in door het via bluetooth the proberen. N.a.v. jouw comment heb ik het via de meegeleverde USB OTG adapter van de telefoon en de oplaadkabel van de stadia controller geprobeerd.
Bij het aansluiten gelijk de popup op mijn telefoon om de stadia app te openen. Bij het eerste spel werkte het niet, na een 2e keer proberen wel. Thumper, Trials Rising & Tomb Raider werken prima op deze manier.
Met de telefoon op mijn docking station voor het draadloos laden heb ik ook gelijk een handige kijkhoek en wordt de telefoon gewoon opgeladen :)
Maar dit kan niet tippen aan de TV & surround set.
Het valt me wel op dat stadia-popups niet met de controller te bedienen zijn, maar nog met de vinger aangeklikt moeten worden.

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
ikbenerniet schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:00:
[...]

Galaxy S9+ hier.
Ik ging zelf de mist in door het via bluetooth the proberen. N.a.v. jouw comment heb ik het via de meegeleverde USB OTG adapter van de telefoon en de oplaadkabel van de stadia controller geprobeerd.
Bij het aansluiten gelijk de popup op mijn telefoon om de stadia app te openen. Bij het eerste spel werkte het niet, na een 2e keer proberen wel. Thumper, Trials Rising & Tomb Raider werken prima op deze manier.
Met de telefoon op mijn docking station voor het draadloos laden heb ik ook gelijk een handige kijkhoek en wordt de telefoon gewoon opgeladen :)
Maar dit kan niet tippen aan de TV & surround set.
Het valt me wel op dat stadia-popups niet met de controller te bedienen zijn, maar nog met de vinger aangeklikt moeten worden.
Thx dat was dus het probleem.
Ik heb eerst de app gestart en daarna de controller, dat moet dus andersom.
Het is meer voor de gein en wellicht leuk voor onderweg maar inderdaad thuis op mijn tv is het veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
mytheory schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:32:
[...]

Thx dat was dus het probleem.
Ik heb eerst de app gestart en daarna de controller, dat moet dus andersom.
Het is meer voor de gein en wellicht leuk voor onderweg maar inderdaad thuis op mijn tv is het veel mooier.
oow zo had ik het inderdaad ook gedaan... straks is uittesten!
thans ya'all

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb de laatste paar dagen wat problemen met de Stadia controller. Soms reageert deze ineens op geen enkele knop meer. Het enigste wat ik dat nog kan doen is heel lang de Stadia-knop ingedrukt houden om deze uit te schakelen een vervolgens weer aan te doen. Herkennen mensen dit misschien? Ik heb geprobeerd de update voor de controller uit te voeren door deze opnieuw te koppelen maar waarschijnlijk heb ik deze al wat er komt geen update. Mogelijk zijn deze problemen begonnen sinds deze update? Maar ja, das giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Op de smartphone gamen met de stadia, kun je niet eens volledig beeld krijgen.
Dat is wel een min punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Ik las net dit bericht: Ubisoft Uplay Plus-abonnement krijgt bètatest op Stadia deze maand. Klinkt wel interessant.

https://playstadia.nl/nieuws/uplay-plus-beta/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:23
Hierbij een handig overzicht met alle Stadia games:

All the games on Google Stadia (Update: Spitlings)
Now in a handy dandy searchable table!

https://www.androidpolice.com/2020/02/21/stadia-game-list/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tuktop
  • Laatst online: 01:25
Stylze schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:51:
Steamworld is een over het algemeen zeer goed ontvangen indie-game serie met een hoge Metacritic-score. De spellen kosten op bijv. de Switch: Steamworld Dig 2 20,- euro, Steamworld Quest 25,- euro. Ze zijn al wel in de sale geweest uiteraard, maar als we dit soort spellen bij Stadia Pro krijgen in maart is dat een goede deal wat mij betreft! Dat het niet jouw type games zijn, prima, maar om het weg te zetten als 'crap' gaat wat wel wat ver imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:15
voor mij is stadia interessant om football manager op te spelen. alleen las ik op sigames forum dat er nog wat issues zijn inzake verschillende tactieken kunnen opslaan en nog wat andere kinderziektes. sws ga ik voor de base dus is nog ff aanschouwen hoe het spel zich verder ontwikkelt op dit platform.

lekker ontiegelijk veel competities activeren. yum

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

nwnc schreef op zondag 23 februari 2020 @ 10:57:
voor mij is stadia interessant om football manager op te spelen. alleen las ik op sigames forum dat er nog wat issues zijn inzake verschillende tactieken kunnen opslaan en nog wat andere kinderziektes. sws ga ik voor de base dus is nog ff aanschouwen hoe het spel zich verder ontwikkelt op dit platform.

lekker ontiegelijk veel competities activeren. yum
Ik speel het op stadia, en het werkt prima. De game an sich heeft nog wat issues met de match engine, maar dat heeft de pc versie ook.

Ontieglijk veel competities valt me nog tegen, ik speel met de grote europese competities aan, en dat is het wel zo'n beetje, daar had ik meer van verwacht.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Hoogie2004 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 11:17:
[...]

Ik speel het op stadia, en het werkt prima. De game an sich heeft nog wat issues met de match engine, maar dat heeft de pc versie ook.

Ontieglijk veel competities valt me nog tegen, ik speel met de grote europese competities aan, en dat is het wel zo'n beetje, daar had ik meer van verwacht.
Werkt dat sneller dan een pc met ssd en vlotte cpu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 10:53

Hoogie2004

Whohooooo

NotSoSteady schreef op zondag 23 februari 2020 @ 12:37:
[...]

Werkt dat sneller dan een pc met ssd en vlotte cpu?
De performance vind ik persoonlijk prima, maar ik speelde normaal op een laptop met een i3 en 4gb ram.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:01
Is er al iets meer bekend over wanneer 4k naar de pc komt, en of je er op vooruit gaat met een 1440p monitor?

Ik heb nog pro tot en met end van de maand en had eerlijk gezegd meer verwacht van de pro behalve dan de gratis games wat mooi is mee genomen. Verder is er volgens mij nauwelijks tot geen exclusive pro features erbij gekomen de afgelopen 3 maanden. Ik speel af en toe RDR 2 op de tv met 1080p maar als ik wil gamen kan dat vaker op de pc dus geen 4k is echt een gemis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:15
Hoogie2004 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 11:17:
[...]

naaaja, dat is wel minder zeg.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag je iedere maand alle gratis games claimen of eentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:21
Alles wat beschikbaar is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Ik heb ook afgelopen vrijdag Geforce now eens getest (de gratis versie) voor no man's sky die draait namelijk niet altijd even lekker op mijn pc.
Nou ik kan zeggen met Geforce now werkt het niet heel veel beter... Veel frame skips en input lagg. Ook het "opstarten" van de game vergt wat meer werk. Eerst log je in in Geforce now vervolgens zoek je je game op dan denk je te kunnen gaan spelen maar opent er een steam client in de geforce now applicatie dan moet je opnieuw inloggen (maar ditmaal in de steam cliënt) dan moet er eerst nog wat "geïnstalleerd" worden (duurt overigens niet heel lang) en dan kun je gaan spelen. Grafisch is het dan wel weer goed en kan ik niet over klagen.

Toch moet ik zeggen dat Stadia veel volwassener aanvoelt, je logt in kiest je spel en kunt gelijk spelen. Ik heb geen last van input lagg ook geen frame skips (tot nu toe maar 1 of 2 keer last van gehad) een heel enkele keer dat de kwaliteit even iets minder is maar dat is na een paar seconden ook weer recht getrokken.

Ondanks dat geforce now op dit moment een grotere game library heeft ga ik toch niet overstappen en blijf ik bij Stadia, ook om het feit dat ik met stadia heel gemakkelijk op allerlei apparaten kan spelen en bij geforce now voelt dit toch iets minder makkelijk, op m'n tv kan ik bijvoorbeeld al niet spelen omdat je dan een nvidia shield nodig hebt en dat kost ook weer aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Roodenburgertje schreef op maandag 24 februari 2020 @ 07:46:
Ondanks dat geforce now op dit moment een grotere game library heeft ga ik toch niet overstappen en blijf ik bij Stadia, ook om het feit dat ik met stadia heel gemakkelijk op allerlei apparaten kan spelen en bij geforce now voelt dit toch iets minder makkelijk, op m'n tv kan ik bijvoorbeeld al niet spelen omdat je dan een nvidia shield nodig hebt en dat kost ook weer aardig wat.
Vergeleken met Stadia haal je die kosten er waarschijnlijk makkelijk weer uit op de lange termijn met de veel grotere keuze aan shops/sales waar je de games kan kopen. Voor gemak moet je inderdaad wel bij Stadia zijn op het moment.

Grootste issue is wel dat publishers moeilijk beginnen te doen of er wel of niet gestreamed mag worden via GFNow. Als ze dat kunnen oplossen is het lange termijn wel interessant. Als dat niet zo is dan red die service het toch niet. Verbaast me weinig dat de publishers liever zien dat Game streaming als een compleet nieuw platform behandeld worden en dat je dus *weer* je game moet kopen om dat uberhaupt te kunnen doen, meer geld voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Tuktop schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 21:18:
[...]

Steamworld is een over het algemeen zeer goed ontvangen indie-game serie met een hoge Metacritic-score. De spellen kosten op bijv. de Switch: Steamworld Dig 2 20,- euro, Steamworld Quest 25,- euro. Ze zijn al wel in de sale geweest uiteraard, maar als we dit soort spellen bij Stadia Pro krijgen in maart is dat een goede deal wat mij betreft! Dat het niet jouw type games zijn, prima, maar om het weg te zetten als 'crap' gaat wat wel wat ver imo.
Ja heb je gelijk in snap dat hier wel een doelgroep voor is, had het iets genuanceerder moeten brengen maar ben gewoon bang nu dat meer dan de helft van die 120 games indies gaan worden en daar zit ik gewoon niet op te wachten.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:16
Roodenburgertje schreef op maandag 24 februari 2020 @ 07:46:
Ik heb ook afgelopen vrijdag Geforce now eens getest (de gratis versie) voor no man's sky die draait namelijk niet altijd even lekker op mijn pc.
Nou ik kan zeggen met Geforce now werkt het niet heel veel beter... Veel frame skips en input lagg. Ook het "opstarten" van de game vergt wat meer werk. Eerst log je in in Geforce now vervolgens zoek je je game op dan denk je te kunnen gaan spelen maar opent er een steam client in de geforce now applicatie dan moet je opnieuw inloggen (maar ditmaal in de steam cliënt) dan moet er eerst nog wat "geïnstalleerd" worden (duurt overigens niet heel lang) en dan kun je gaan spelen. Grafisch is het dan wel weer goed en kan ik niet over klagen.

Toch moet ik zeggen dat Stadia veel volwassener aanvoelt, je logt in kiest je spel en kunt gelijk spelen. Ik heb geen last van input lagg ook geen frame skips (tot nu toe maar 1 of 2 keer last van gehad) een heel enkele keer dat de kwaliteit even iets minder is maar dat is na een paar seconden ook weer recht getrokken.

gebruik ook GFN maar hier heel veel errors and game frezez etc. Zou ook zo willen overstappen op stadia maar daar draait geen anno1800 op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
Zapato schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 08:02:
Ik las net dit bericht: Ubisoft Uplay Plus-abonnement krijgt bètatest op Stadia deze maand. Klinkt wel interessant.

Heb me ook mogen aanmelden, helaas heb ik de uitnodiging pas 3 dagen na binnenkomst gelezen. Nu nog niks gehoord, dus ik ben benieuwd of ik mee mag doen. Gaat overigens maar om een paar uurtjes geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Stylze schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:01:
[...]
Ja heb je gelijk in snap dat hier wel een doelgroep voor is, had het iets genuanceerder moeten brengen maar ben gewoon bang nu dat meer dan de helft van die 120 games indies gaan worden en daar zit ik gewoon niet op te wachten.
Bedankt voor je nuance, ik was een beetje getriggered :)
Toch zal Stadia hierin denk ik een midden moeten vinden; als de helft van de 120 games indie titels zijn, ben ik daar juist weer heel tevreden mee. Op zowel m'n Xbox360 toentertijd als op m'n Switch nu, speel ik uiteindelijk toch voornamelijk (coop/multiplayer) indies.

Om een grote doelgroep te bereiken, zullen zowel AAA- als indie-titels ruimschoots aanwezig moeten zijn. Ben erg benieuwd welke kant het opgaat en hoop dat het Google gaat lukken dmv een sneeuwbal-effect meer titels dan die 120 aan te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
mark777 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:38:
[...]

maar waar blijven de strategie spellen nu.... Daar is stadia helemaal geschikt voor maar ik zie ze niet. :'(
Dat zou toch wel tof zijn om inderdaad op een laptop wat van dit soort games te krijgen. Gewoon omdat het kan. Zal wel met de tijd komen.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
GRID, SteamWorld Dig 2, and SteamWorld Quest are headed to Stadia Pro on March 1.
Bron: https://community.stadia....-to-Stadia-Pro/ba-p/15967

Fantastisch nieuws imo :)

[ Voor 52% gewijzigd door Tuktop op 25-02-2020 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Wel 2 steamworld games als pro games voor maart...
maaaaar ook gewoon GRID ! _/-\o_ Niice

Ze zijn niet gierig hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door Stylze op 25-02-2020 18:03 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachidfinge
En Spitlings is vanaf nu beschikbaar. Meer details hier:
https://community.stadia....-to-Stadia-Pro/ba-p/15967

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
GRID gratis is wel heel erg tof, normaal 60 euro, dus een half jaar pro abo, das echt super netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

xabre16v schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:01:
GRID gratis is wel heel erg tof, normaal 60 euro, dus een half jaar pro abo, das echt super netjes.
Voor die prijs wel ja, op Steam is hij op het moment 19.99 dus hangt er een beetje van af hoe je er naar kijkt ;)

Alle drie de games samen zijn natuurlijk wel netjes voor een maandelijks aanbod, niet dat ze mij persoonlijk interesseren, maar ik ben ook zo iemand die nog geen enkele game van de gratis Epic games heeft opgepakt (en dat zijn er toch veel ondertussen), te specifieke smaak xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Spitlings lijkt me cool! ik wil graag wat meer local-co op spellen. Ik begin nu erg te twijfelen of ik een 2e controller ga halen.

Heeft iemand al ervaring met local multiplayer met 2 stadia controllers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachidfinge
12345j schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:58:
[...]

Mortal Kombat 11 is echt een aanrader op dat punt. De laatste keer dat ik MK speelde was op de SNES, dus om dit nu in 4K te spelen met dezelfde vrienden als toen is fantastisch! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
12345j schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:58:
[...]
Ben hier ook wel benieuwd naar, hoewel ik geen problemen verwacht. Denk zelf aan een tweede controller en Darksiders. Sowieso handig om die tweede controller te hebben voor Get Packed straks :)

Grid schijnt op termijn ook splitscreen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-09 12:04
Ik heb net ook een 2de controller besteld. Ga hem in eerste instantie gebruiken voor NBA, maar hoop op nog meer local multiplayer games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Mexflex1980 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:38:
Ik heb net ook een 2de controller besteld. Ga hem in eerste instantie gebruiken voor NBA, maar hoop op nog meer local multiplayer games.
Mag ik vragen welke kleur? Zit me zo af te vragen welke nou het beste bij de FE-controller past. Ik denk niet de zwarte... twijfel tussen wasabi wit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mexflex1980
Tuktop schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:17:
[...]

Mag ik vragen welke kleur? Zit me zo af te vragen welke nou het beste bij de FE-controller past. Ik denk niet de zwarte... twijfel tussen wasabi wit.
Ik heb de groene nu besteld. Ik heb de witte al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:44
Als je thuis multiplayer wilt spelen op twee schermen. Heb je dan twee stadia accounts nodig of is daar een oplossing voor? Dat zou echt een toevoeging zijn tov splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
The_Woesh schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:29:
Als je thuis multiplayer wilt spelen op twee schermen. Heb je dan twee stadia accounts nodig of is daar een oplossing voor? Dat zou echt een toevoeging zijn tov splitscreen.
Voor twee schermen heb je twee accounts nodig. Als het spel an sich lokale coop heeft (zoals Darksiders) is 1 account met 2 controllers op 1 scherm mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 12345j
Tuktop schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 09:17:
[...]

Ben hier ook wel benieuwd naar, hoewel ik geen problemen verwacht. Denk zelf aan een tweede controller en Darksiders. Sowieso handig om die tweede controller te hebben voor Get Packed straks :)

Grid schijnt op termijn ook splitscreen te krijgen.
Grid nog geen local multiplayer? Dat is wel jammer!

Ik heb vandaag een 2e controller besteld, ik heb inmiddels genoeg vertrouwen in Stadia dat ik de investering wel aan durf 👍 en de controllers zijn erg fijn.

• Tuktop
12345j schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:31:
[...]
Grid nog geen local multiplayer? Dat is wel jammer!
If you want to have a choice of all the cars, and liveries, and rewards, and do the new career for that race mode, you need the DLC. But if you want to play with your friends we’ll never ward you from tracks. To me that’s our way of saying— In addition we’ll be adding new features in race modes to the game. A post release mode that we’re happy to announce today is split screen mode coming after release for everyone. Again, you have to buy the DLC. I have a three-year-old daughter and I want to play side-by-side with her. It’s really big for us that if you buy it we’re going to be supporting you. But microtransactions. No, no, no, no, no, no, no.
Bron: https://gamingbolt.com/gr...online-offerings-and-more

[ Voor 8% gewijzigd door Tuktop op 27-02-2020 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12345j
Dus je moet de DLC kopen voor splitscreen. Vreemde keuze. Ik koop een DLC hooguit voor een spel dat ik veel speel. Zonder splitscreen ga ik dit spel nauwelijks opstarten, en dus ook geen DLCs kopen.

• Segafreak83
12345j schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:52:
Dus je moet de DLC kopen voor splitscreen. Vreemde keuze. Ik koop een DLC hooguit voor een spel dat ik veel speel. Zonder splitscreen ga ik dit spel nauwelijks opstarten, en dus ook geen DLCs kopen.
Hoe jaag je klanten weg, zo dus..

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
rachidfinge schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 23:19:
[...]

Mortal Kombat 11 is echt een aanrader op dat punt. De laatste keer dat ik MK speelde was op de SNES, dus om dit nu in 4K te spelen met dezelfde vrienden als toen is fantastisch! :*)
Een vraagje over uPlay dat ooit komt: Kan ik daar nu op uPlay dan al games gaan kopen en die dan tzt met mijn Ubi-account spelen op Stadia? Zie leuke aanbiedingen namelijk...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Peter_Aragorn schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 14:49:
[...]

Een vraagje over uPlay dat ooit komt: Kan ik daar nu op uPlay dan al games gaan kopen en die dan tzt met mijn Ubi-account spelen op Stadia? Zie leuke aanbiedingen namelijk...
Stadia is een eigen platform, games zijn dus niet PC 'gekoppeld', wat jij op PC koopt is PC, wat je op stadia koopt is Stadia. Geluk kan je hebben dat ze zoals Destiny 2 cross-platform save/sync doen, maar dan moet je alsnog de game op het nieuwe platform aanschaffen (of hij komt in dat premium pakket als gratis).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zapato
[...]

Het lijkt meer dat je de games onder een uplay plus abonnement dan ook tzt zou kunnen spelen op Stadia.

• Peter_Aragorn
Dank beiden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ben ook wel geïnteresseerd in uplay+
Zitten leuke spellen tussen!

Nog gefeliciteerd Peter!

[ Voor 66% gewijzigd door Deurstopper op 27-02-2020 16:45 ]

Steam/Epic: Deurstopper

• Deurstopper
  • Niet online
2 nieuwe games aangekondigd:
-Rock of Ages 3
-Cris Tales

https://stadiasource.com/...-and-Cris-Tales-to-Stadia

[ Voor 12% gewijzigd door Deurstopper op 27-02-2020 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachidfinge
[...]

Geen idee, klinkt als een goede vraag voor Ubisoft. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rachidfinge
Er is nu een livestream gaande met de eerste gameplay van Baldur's Gate 3:
YouTube: Baldur's Gate 3: Worldwide Reveal

• Peter_Aragorn
rachidfinge schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 21:19:
Er is nu een livestream gaande met de eerste gameplay van Baldur's Gate 3:
YouTube: Baldur's Gate 3: Worldwide Reveal
En dat ziet er heel erg goed uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12345j
Bg3 gameplay gezien. Niet heel verkeerd, maar ik ben bang dat het toch weer veel 'cheesing' zoals in Destiny gaat zijn.

Neem het stuk waar hij de wapens af pakt van de skeletten voordat de 'combat' begonnen is. Of het feit dat er toevallig explosieven met mega AoE naast je enemys staan. En het gedoe in die kamer met die 'valstrik'....

Ik ben een groot BG fan, de story telling en D&D elementen zagen er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerGroot
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 09-03 11:20
Zapato schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 15:24:
[...]

Het lijkt meer dat je de games onder een uplay plus abonnement dan ook tzt zou kunnen spelen op Stadia.
Leuk als een extra toevoeging later. Zeker als dit te koppelen is met Stadia Base. Anders brengt het weinig toevoeging als je en Stadia Pro moet hebben én Uplay+. Zo min mogelijk koppelingen is denk ik wel key voor Stadia. Inloggen op je Google-account en spelen overal.

LOUDLABS • Google Stadia: MeneerGroot#2612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
12345j schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 22:37:
Bg3 gameplay gezien. Niet heel verkeerd, maar ik ben bang dat het toch weer veel 'cheesing' zoals in Destiny gaat zijn.

Neem het stuk waar hij de wapens af pakt van de skeletten voordat de 'combat' begonnen is. Of het feit dat er toevallig explosieven met mega AoE naast je enemys staan. En het gedoe in die kamer met die 'valstrik'....

Ik ben een groot BG fan, de story telling en D&D elementen zagen er wel goed uit.
Ik heb er wel vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

MeneerGroot schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:43:
[...]

Leuk als een extra toevoeging later. Zeker als dit te koppelen is met Stadia Base. Anders brengt het weinig toevoeging als je en Stadia Pro moet hebben én Uplay+. Zo min mogelijk koppelingen is denk ik wel key voor Stadia. Inloggen op je Google-account en spelen overal.
Dat laatste kan net zo goed met Uplay+ én Pro natuurlijk, dan hoeven ze enkel te zorgen dat je je Uplay(+) account linked aan je Google account en dan heb je daarna nog enkel je Google account nodig, dus gewoon Stadia gebruik.
12345j schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 22:37:

Tijdens de demonstratie zelf zei hij al dat ze als oplossing daarvoor er voor gingen zorgen dat monster AI het dichtbijzijnste wapen zou oppakken maar dat het nog niet geimplementeerd was. Explosieven en andere dingen die je kan manipuleren om je een voordeel te geven zullen er vast nog wel genoeg zijn maar zelfs met die dingen konden gevechten in DOS best moeilijk zijn.

Zo kon je ook wel zien dat dat gevecht tegen die gastjes voor de dungeon ook veel sneller opgelost had kunnen zijn als je direct dat ding had laten vallen want daar stonden er twee van de drie.

Ik kijk er naar uit in elk geval. Misschien dat modding nog wel voor RTWP kan zorgen maar ergens lijkt me dat een stuk onwaarschijnlijker dan RTWP naar turnbased omzetten zoals ze dat bij Pathfinder hadden gedaan.

[ Voor 52% gewijzigd door Pheace op 28-02-2020 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexflex1980
Iemand een idee hoe je die DLC dan koopt voor Grid. Ik heb de standaard versie, moet je dan alsnog de premium/ultra edition kopen of is er een manier binnen stadia om de DLC los te kopen, ik zie dat namelijk niet voor grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Mexflex1980 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Iemand een idee hoe je die DLC dan koopt voor Grid. Ik heb de standaard versie, moet je dan alsnog de premium/ultra edition kopen of is er een manier binnen stadia om de DLC los te kopen, ik zie dat namelijk niet voor grid.
Denk dat 'ie nog moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Mexflex1980 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Volgensmij was dat hier met een ander spel eerder besproken. Mailtje/ticket sturen naar support en hopen dat ze je standaard versie omzetten voor een x-bedrag naar premium/ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 11:54
Speelt er iemand Borderlands 3 op Stadia? Twijfel om hem te kopen in de aanbieding, maar hoorde dat updates later op Stadia komen en dat er framerate issues zijn. Kan iemand zijn ervaring hier delen? 50 euro met alle DLC lijkt me best een goede deal eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Inmiddels is deze up tot date. Ik merk inderdaad af en toe issues met de frame rate. Helemaal in de 1e 10 minuten. Nu heb ik wel begrepen dat het op geen een platform vloeiend loopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Pheace schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 22:19:
[...]

Voor die prijs wel ja, op Steam is hij op het moment 19.99 dus hangt er een beetje van af hoe je er naar kijkt ;)

Alle drie de games samen zijn natuurlijk wel netjes voor een maandelijks aanbod, niet dat ze mij persoonlijk interesseren, maar ik ben ook zo iemand die nog geen enkele game van de gratis Epic games heeft opgepakt (en dat zijn er toch veel ondertussen), te specifieke smaak xD
Maar voor stream heb je toch een pc nodig? Dan moet ik die er ook nog bij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mexflex1980 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:21:
[...]

Ik heb de groene nu besteld. Ik heb de witte al.
Heb je de controller al in huis? Ik wil naast mijn witte ook een tweede controller en neig naar de groene. Voor de tv op zolder wil ik echter ook nog een Chromecast Ultra, dus twijfel ik of ik toch voor een witte PE ga die 20 euro goedkoper is dan een CCU en groene controller los aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12345j
KlaasjeNL schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:52:
[...]

Heb je de controller al in huis? Ik wil naast mijn witte ook een tweede controller en neig naar de groene. Voor de tv op zolder wil ik echter ook nog een Chromecast Ultra, dus twijfel ik of ik toch voor een witte PE ga die 20 euro goedkoper is dan een CCU en groene controller los aan te schaffen.
Ik heb zojuist de groene als 2e controller binnen. Zelf vind ik de kleur erg gaaf, heel bijzonder, maar wel rustig. Misschien een beetje vrouwelijk, m'n vriendin vind hem super 😅

Maja als je een 2e CCU nodig hebt. (Geen Android TV? Daar later mogelijk stadia ingebakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
12345j schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:05:
[...]

Ik heb zojuist de groene als 2e controller binnen. Zelf vind ik de kleur erg gaaf, heel bijzonder, maar wel rustig. Misschien een beetje vrouwelijk, m'n vriendin vind hem super 😅

Maja als je een 2e CCU nodig hebt. (Geen Android TV? Daar later mogelijk stadia ingebakken)
Ik heb de CCU van mijn PE nu in een 2 jaar oude Sony-tv zitten, maar heb er weinig vertrouwen in dat de Mediatek-processor daarin ooit in staat zal zijn om fatsoenlijk Stadia te kunnen gebruiken. :/ Op zolder staat nu een "domme" tv met een Chromecast V2.

Bijna vrouwelijk snap ik wel, maar het zal ook deels zijn om met mijn vrouw te multiplayeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrizs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 10:19
Zironako schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 01:06:
Speelt er iemand Borderlands 3 op Stadia? Twijfel om hem te kopen in de aanbieding, maar hoorde dat updates later op Stadia komen en dat er framerate issues zijn. Kan iemand zijn ervaring hier delen? 50 euro met alle DLC lijkt me best een goede deal eigenlijk.
Sinds de laatste update zijn ze up to date met pc, ze hebben ook gezegd dat dit zo zal blijven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mexflex1980
KlaasjeNL schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:52:
[...]

Ja heb deze al in huis, binnen een dag nadat ik deze besteld had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
De games van maart staan in de store en zijn te claimen 😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Top wordt mooi maandje voor stadia eindelijk is wat games! deze week grid proberen dan later deze maand doom eternal die volgens mij echt gruwelijk wordt en nog the division 2:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:26
oke oke leuk maandje 2 hele goede games :D
Maar toch ga ik het niet verlengen, want het aanbod is heel zacht uitgedrukt kut. Veelste weinig games.
ga maar even gforce of xcloud testen.

het werkt zo lekker maar het aanbod nee sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
https://www.businessinsid...ernational=true&r=US&IR=T
"We were approached by the Stadia team," one prominent indie developer told me. "Usually with that kind of thing, they lead with some kind of offer that would give you an incentive to go with them." But the incentive "was kind of non-existent," they said. "That's the short of it."
"It's that there isn't enough money there," one of the publishing executives we spoke with said. The offer was apparently "so low that it wasn't even part of the conversation."
Wat ik mij dan weer af vraag, smijten Sony, Nintendo en Microsoft dan wel weer veel geld richting indie ontwikkelaars? ik dacht altijd van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
Ik heb anderhalf rondje Grid gespeeld. Niet mijn ding. Veel te moeilijk. Heb ik altijd gehad met die (quasi) realistische race games. Maar toch wel gaaf dat deze game erbij zit. Ik klaag niet.

Ben erg benieuwd wanneer het aanbod van Ubisoft online komt. Ik merk overigens wel dat het gamen me nog niet echt kan boeien... De drempel is (te) hoog om even de controller te pakken en actief te gaan zitten gamen. Alleen als mijn vrouw in de avond werkt laat ik me nog wel eens verleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 13:10
Roodenburgertje schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:32:

[...]

[...]

Wat ik mij dan weer af vraag, smijten Sony, Nintendo en Microsoft dan wel weer veel geld richting indie ontwikkelaars? ik dacht altijd van niet...
- It's a hugely ambitious new platform, and it aimed to be the Netflix of gaming. :O
- It's a statement we heard echoed by several prominent indie developers and two publishing executives we spoke with for this piece.

Ik vind het artikel erg dun. Het is een beetje kip en ei en ik ben benieuwd wat deze publishers en developers gaan doen als Stadia wél groeit, dan zijn ze er vast als de kippen bij. Denken meerderen er ook zo over? Met een dergelijke houding innoveer je niet, probeer je niet, en kies je voor oud vs. nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
Roodenburgertje schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:32:

[...]

[...]

Hier zat ik dus ook aan te denken, echter hebben deze 3 al een behoorlijke naam en dus een grotere playerbase. Stadia is nieuw, weinig spelers. Indie-devs zullen dus eerder voor de grote 3 gaan ivm de verkoop-aantallen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
barrymossel schreef op maandag 2 maart 2020 @ 10:39:
Ik heb anderhalf rondje Grid gespeeld. Niet mijn ding. Veel te moeilijk. Heb ik altijd gehad met die (quasi) realistische race games. Maar toch wel gaaf dat deze game erbij zit. Ik klaag niet.

Ben erg benieuwd wanneer het aanbod van Ubisoft online komt. Ik merk overigens wel dat het gamen me nog niet echt kan boeien... De drempel is (te) hoog om even de controller te pakken en actief te gaan zitten gamen. Alleen als mijn vrouw in de avond werkt laat ik me nog wel eens verleiden.
Je kunt 'm op easy zetten qua moeilijkheid dan is het al een stuk beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
xabre16v schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:31:
[...]

Je kunt 'm op easy zetten qua moeilijkheid dan is het al een stuk beter te doen.
En lichtjes corrigeren met je stick, anders draai je gelijk 180graden.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Ik heb GRID al sinds vorig jaar maar het is wel redelijk saai moet ik zeggen. Denk dat ik iets van de helft geunlockt heb ik nu. Speel voornamelijk Red Dead Online.

Ik zou liever een remake zien van de originele Destruction Derby, graag inclusief het geweldige commentaar :D "ya blow ya radiator.. oh no your car 's wrecked...watch those barriers they only slow you down".. gewoon lekker alles kapot raggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:50
Division 2 krijgt dus blijkbaar cross play met PC :) blij toe.

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Ohja en bij Borderlands 3 is ook iets opgedoken qua Cross-Play

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

[ Voor 34% gewijzigd door Pukson op 02-03-2020 14:33 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Niet online
PC? Balen.. ik ben juist gestopt met de PC versie ivm aimbots en wallhacks.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:50
Deurstopper schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:33:
[...]

PC? Balen.. ik ben juist gestopt met de PC versie ivm aimbots en wallhacks.. ;(
Tja, goed punt. Maar liever een kleine kans zoiets tegen te komen dan lang wachten op wat mensen. Of een match. Als ik kijk naar D2 is het overdag Nederlandse tijd echt moeilijk om in een pot te komen

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

dat gaat over baldur's gate 3 ;)

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:19
Kan iemand het volgende verschil in beeldweergave verklaren?:
Grid stream op desktop bekabeld 1080p vp9 force geeft een vrij blurry beeld, met name zichtbaar bij de wat verdere elementen die niet meer scherp zijn. Geen packet loss.
Grid stream op laptop middels wifi 1080p vp9 force geeft een veel duidelijker resultaat. Packet loss gering.
Beide chrome stable.

[ Voor 3% gewijzigd door Purejet op 02-03-2020 16:35 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord