MeneerGroot schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 09:43:
[...]
Leuk als een extra toevoeging later. Zeker als dit te koppelen is met Stadia Base. Anders brengt het weinig toevoeging als je en Stadia Pro moet hebben én Uplay+. Zo min mogelijk koppelingen is denk ik wel key voor Stadia. Inloggen op je Google-account en spelen overal.
Dat laatste kan net zo goed met Uplay+ én Pro natuurlijk, dan hoeven ze enkel te zorgen dat je je Uplay(+) account linked aan je Google account en dan heb je daarna nog enkel je Google account nodig, dus gewoon Stadia gebruik.
12345j schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 22:37:
Bg3 gameplay gezien. Niet heel verkeerd, maar ik ben bang dat het toch weer veel 'cheesing' zoals in Destiny gaat zijn.
Neem het stuk waar hij de wapens af pakt van de skeletten voordat de 'combat' begonnen is. Of het feit dat er toevallig explosieven met mega AoE naast je enemys staan. En het gedoe in die kamer met die 'valstrik'....
Ik ben een groot BG fan, de story telling en D&D elementen zagen er wel goed uit.
Tijdens de demonstratie zelf zei hij al dat ze als oplossing daarvoor er voor gingen zorgen dat monster AI het dichtbijzijnste wapen zou oppakken maar dat het nog niet geimplementeerd was. Explosieven en andere dingen die je kan manipuleren om je een voordeel te geven zullen er vast nog wel genoeg zijn maar zelfs met die dingen konden gevechten in DOS best moeilijk zijn.
Zo kon je ook wel zien dat dat gevecht tegen die gastjes voor de dungeon ook veel sneller opgelost had kunnen zijn als je direct dat ding had laten vallen want daar stonden er twee van de drie.
Ik kijk er naar uit in elk geval. Misschien dat modding nog wel voor RTWP kan zorgen maar ergens lijkt me dat een stuk onwaarschijnlijker dan RTWP naar turnbased omzetten zoals ze dat bij Pathfinder hadden gedaan.
[
Voor 52% gewijzigd door
Pheace op 28-02-2020 10:35
]