Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18:13
Oude games zou ik ook voorlopig ook nog prima vinden:) als ze bijv the witcher 3 en GTA 5 op stadia brengen ben ik voorlopig alweer even tevreden hoor.

Maar ze zullen op termijn uiteindelijk gewoon in ieder geval de multiplatform games ook gewoon op zelfde launch date moeten hebben als de consoles anders ga je nooit een grote username krijgen.

Dat ze geen eigen AAA games hebben voorlopig is natuurlijk logisch aangezien dat een paar jaar duurt met ontwikkeling en is ook niet perse nodig imo. Maar als je ook met cross platform achter de andere blijft met release gaat het niks worden.

Stylze wijzigde deze reactie 28-01-2020 16:09 (26%)

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15-02 12:48

Oxigeon

En zo is dat!

Stylze schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:08:
Oude games zou ik ook voorlopig ook nog prima vinden:) als ze bijv the witcher 3 en GTA 5 op stadia brengen ben ik voorlopig alweer even tevreden hoor.

Maar ze zullen op termijn uiteindelijk gewoon in ieder geval de multiplatform games ook gewoon op zelfde launch date moeten hebben als de consoles anders ga je nooit een grote username krijgen.

Dat ze geen eigen AAA games hebben voorlopig is natuurlijk logisch aangezien dat een paar jaar duurt met ontwikkeling en is ook niet perse nodig imo. Maar als je ook met cross platform achter de andere blijft met release gaat het niks worden.
Mja de vraag is of ze deze grote games gaan uitbrengen.
Een GTA V wordt veel gespeeld omdat je hier mods etc in kunt zetten. Dat kan bij stadia helaas nog niet. Dat vind ik bij Farming Simulator ook wel erg jammer. Graag had ik gezien dat je hier ook mods kan toevoegen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 10:19
Oxigeon schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:26:
[...]

Mja de vraag is of ze deze grote games gaan uitbrengen.
Een GTA V wordt veel gespeeld omdat je hier mods etc in kunt zetten. Dat kan bij stadia helaas nog niet. Dat vind ik bij Farming Simulator ook wel erg jammer. Graag had ik gezien dat je hier ook mods kan toevoegen.
Je moet de invloed van mods ook niet groter maken dan het is. Op de consoles wordt bijv. GTA5 Online ook nog heel veel gespeeld, dus zou het zeker niet misstaan op Stadia. Maar ook mainstream games als Fifa en NFS zullen naar Stadia moeten komen. Juist door het ontbreken van die games hebben consoles van Nintendo het erg lastig gehad in het verleden. En waar Nintendo nog kon terugvallen op een aantal sterke eigen IP's heeft Stadia vooralsnog nagenoeg niets. Als je het zo bekijkt is de situatie wel een beetje zorgelijk.

• The_Woesh
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:39

The_Woesh

De man die.....

bakkerjangert schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 14:26:
[...]
Het is volgens mij zelfs zo dat als je je pro abbonement stopt (pro games zijn dan niet meer te spelen) en daarna weer pro neemt de oude geclaimde games weer speelbaar zijn. Dus zolang je pro hebt kun je je geclaimde games in alle rust spelen.
Gaat dit geen account handel bevorderen? Een founders account heeft nu al 6 games

"You are lucky because you caught me in a transitional phase. I was sitting here, eating my muffin, drinking my coffee, and I had what alcoholics refer to as a moment of clarity." -- Pulp Fiction

• Stylze
Ja GTA was ook slechts een voorbeeld natuurlijk, maar je kan je er ook genoeg uren mee vermaken zonder mods imo.

Ze hadden natuurlijk eigenlijk doom eternal staan voor januari fan had je minder zo'n gat gehad zoals nu maar die werd uitgesteld.

• KlaasjeNL
Ook weer wat games in de sale. Trials (€10), MK 11 (€24) en Just Dance (€30). Heel verleidelijk om nu Trials voor even snel tussendoor aan te schaffen.

• Stylze
KlaasjeNL schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:36:
Ook weer wat games in de sale. Trials (€10), MK 11 (€24) en Just Dance (€30). Heel verleidelijk om nu Trials voor even snel tussendoor aan te schaffen.
Oeh misschien haal ik mk11 nog wel dan ,heb hem ook voor ps4 maar wou hem al liever op stadia spelen, voor 24 euro vindt ik dat nog wel prima!

Begin alleen weer te twijfelen met het idee dat er zo weinig games zijn dat er een best grote kans is dat zo'n game volgende maand gratis is😅

Stylze wijzigde deze reactie 28-01-2020 18:43 (15%)

• The_Woesh

The_Woesh

De man die.....

KlaasjeNL schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:36:
Just dance op 17 december voor 29,99 gekocht. Een beetje raar dat deze dan nu als deal staat voor dezelfde prijs

"You are lucky because you caught me in a transitional phase. I was sitting here, eating my muffin, drinking my coffee, and I had what alcoholics refer to as a moment of clarity." -- Pulp Fiction

• Stylze
Vindt trouwens ondanks mijn gezeik over te weinig games etc dat we wel echt waar voor ons geld hebben gekregen met een founder/premier edition.

We hebben voor 130 euro een chromecast ultra, een (al zeg ik zelf) heerlijke controller en in totaal 8 games op 1 Feb gratis erbij gekregen (waarvan ook een paar AAA games).

Is imo toch echt wel netjes.

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Stylze schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:46:
Vindt trouwens ondanks mijn gezeik over te weinig games etc dat we wel echt waar voor ons geld hebben gekregen met een founder/premier edition.

We hebben voor 130 euro een chromecast ultra, een (al zeg ik zelf) heerlijke controller en in totaal 8 games op 1 Feb gratis erbij gekregen (waarvan ook een paar AAA games).

Met hem ^^ :)

Bedacht me eigenlijk dat ik op de PS4 hetzelfde probleem heb, geen spellen meer die ik wil spelen. (Behalve gran turismo sport dan) Weer een poging gewaagd met gta5, en ben wel verder gekomen dan mijn eerste poging, maar toch... Booooring. :)

Het is nu dus de race welk platform als eerste met een spel komt dat ik wil spelen. :P

En die controller is idd erg goed, lekker zwaar maar niet té zwaar en ligt lekker in de hand, fijner dan de ds4 imho.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:31

Eens! Ik ben ook nog steeds zeer tevreden.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:58

Donstil

Grab them by the 🐈.

Als ik nu een buddypass activeer kan ik dan de gratis games ook claimen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Stylze
Ja met buddy pass heb je volgens mij gewoon 3 maanden stadia pro dus kan je die games claimen.

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

Heb hier nog beide buddypasses en m'n oude Chromecast verkocht voor 25,- per stuk.. :P is zo helemaal cheap

Google Stadia: xabre16v

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Flagg schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:12:
[...]

Bedacht me eigenlijk dat ik op de PS4 hetzelfde probleem heb, geen spellen meer die ik wil spelen. (Behalve gran turismo sport dan) Weer een poging gewaagd met gta5, en ben wel verder gekomen dan mijn eerste poging, maar toch... Booooring. :)
Dus op PS4 heb je geen games meer die je wil spelen, maar de jarenoude games op de Stadia zijn helemaal jouw ding? :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 15-02 12:03

Helemaal mee eens. Maar ik begin me wel steeds meer te irriteren aan het feit dat Google zo weinig communiceert. Is dat nu ontzettend dom (vrijwel alle communicatie (vanuit websites en YT'ers) rond Stadia is negatief wat ik nu zie), of redelijk briljant (straks ineens iedereen "het tegendeel" bewijzen)?

Ik neig naar het eerste, zeker aangezien Google niet echt een goed track record heeft qua communicatie en (eigen) marketing... Ja, @rachidfinge, makkelijk baantje, onnie?? ;)
Donstil schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:50:
Als ik nu een buddypass activeer kan ik dan de gratis games ook claimen?
Moet je dus snel zijn, want binnenkort verdwijnen er een paar. Die moet je dus vóór die tijd claimen.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:58

Donstil

Grab them by the 🐈.

barrymossel schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:48:
[...]
Moet je dus snel zijn, want binnenkort verdwijnen er een paar. Die moet je dus vóór die tijd claimen.
Ja vandaar inderdaad. Ik dacht dan claim ik nog even wat er nu is en wat komen gaat.

TombRaider wil ik spelen maar weet niet zeker of ik dat al gedaan hebt. De oudste van de reboot heb ik al eens gespeeld namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Dit lijkt me ook goed nieuws, Latest release of Unity has official support for Stadia:
https://www.reddit.com/r/...has_official_support_for/

• barrymossel
Ik moet wel zeggen dat ik enorm blij ben met de refund optie van games. Ik heb al zoveel refunds aangevraagd (en toegewezen gekregen). Gisteren nog Trials Rising geprobeerd, maar wat vond ik dat een moeilijk kutspel. En zo heb ik er al meerdere "teruggestuurd".

• Flagg
  • Niet online

Flagg

boe2 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:40:
[...]

Dus op PS4 heb je geen games meer die je wil spelen, maar de jarenoude games op de Stadia zijn helemaal jouw ding? :z
Waar heb je het over??

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• KlaasjeNL
Exocet schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:56:
Dit lijkt me ook goed nieuws, Latest release of Unity has official support for Stadia:
https://www.reddit.com/r/...has_official_support_for/
Dit is best wel groot nieuws. Vooral omdat indie games door het grote aanbod in andere stores vaak ondersneeuwen is het met het beperkte aanbod op Stadia heel aantrekkelijk om games daar naar te porten of voor te ontwikkelen. En juist indie games zouden het heel goed kunnen doen op Stadia dat door korte laadtijden en geen downloads perfect is voor korte gamesessies "even tussendoor".

• Stylze
barrymossel schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:10:
Ik moet wel zeggen dat ik enorm blij ben met de refund optie van games. Ik heb al zoveel refunds aangevraagd (en toegewezen gekregen). Gisteren nog Trials Rising geprobeerd, maar wat vond ik dat een moeilijk kutspel. En zo heb ik er al meerdere "teruggestuurd".
Bij mij is het met trials precies andersom, had verwacht dat ik die niks zou vinden maar nu met die prijsverlaging toch maar gekocht en vindt het echt wel tof! Ben er ook rete slecht in maar als je een track een paar keer gelrobeerd gaat het steeds beter. En het is ook lekker dat als het fout gaat je gewoon instant weer kan restarten zonder laadtijden. Heerlijke game ook om even snel tussendoor te doen!
En voor dat 10tje het zeker wel waard.

• barrymossel
Stylze schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:55:
[...]

Bij mij is het met trials precies andersom, had verwacht dat ik die niks zou vinden maar nu met die prijsverlaging toch maar gekocht en vindt het echt wel tof! Ben er ook rete slecht in maar als je een track een paar keer gelrobeerd gaat het steeds beter. En het is ook lekker dat als het fout gaat je gewoon instant weer kan restarten zonder laadtijden. Heerlijke game ook om even snel tussendoor te doen!
Ik kwam niet eens voorbij de tweede tutorial. Werd er zo chagrijnig van, dus hoppa refund. Denk dat ik te oud word voor dit soort behendigheidsspelletjes.

• Stylze
barrymossel schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:06:
[...]

Ik kwam niet eens voorbij de tweede tutorial. Werd er zo chagrijnig van, dus hoppa refund. Denk dat ik te oud word voor dit soort behendigheidsspelletjes.
Ja die 2e tutorial is ook lastig hoor maar als je die even paar keer doet krijg je er handigheid in en wordt het ook leuker. Eerste half uur ging alles ook helemaal kut bij mij en ging ik alleen maar op mijn smoel, kan toch aanraden even door te bijten want nu ik er wat handigheid in heb is het echt tof!

Zitten echt super toffe tracks bij waar ik gewoon achter me tv zit te schreeuwen als een klein kind omdat ik 50 meter naar beneden een ravijn in moet duiken om vervolgens 3 salto te maken bij de volgende schans:)

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15-02 19:32

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Stylze schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:55:
[...]

Ik heb deze trials nog niets gespeeld, maar wel diverse van de voorgangers verspreid over meerdere systemen, zelfs bij de x360 kon je zonder laden een retry doen. Dus denk dat voor deze game de meerware op dit vlak niet heel erg hoog is.
Bij RDR2 en destiny des te meer volgens mij!

Ik hoop verwacht binnenkort mijn tv te upgraden, dus ja, die chromecast wil ik echt, dus dan toch ook maar stadia, kom me zeker melden dan :)

10 second ninja DONE

• Peter_Aragorn
Heeft het nog nut om de Gold editie van Trials te kopen, voor die €6 meer? Of is het vooral cosmetisch?

Edit: Oh, meer dan 55 extra tracks zie ik. Dat is het wel waard :)

Peter_Aragorn wijzigde deze reactie 29-01-2020 15:12 (25%)

• Stylze
Sagat schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:10:
[...]

Ik heb deze trials nog niets gespeeld, maar wel diverse van de voorgangers verspreid over meerdere systemen, zelfs bij de x360 kon je zonder laden een retry doen. Dus denk dat voor deze game de meerware op dit vlak niet heel erg hoog is.
Bij RDR2 en destiny des te meer volgens mij!

Ik hoop verwacht binnenkort mijn tv te upgraden, dus ja, die chromecast wil ik echt, dus dan toch ook maar stadia, kom me zeker melden dan :)
owh ik bedoelde ook niet dat dat alleen bij stadia was hoor dat meteen opnieuw kunnen starten, had het gewoon over het spel niet over stadia vergeleken met andere systemen ;)

• Callandt95
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 13-02 14:09
Spijtig dat de dlc van trials niet in sale is. Ik had Trials al gekocht voor 25 EUR en de DLC kost nu nog 20 EUR terwijl je game + dlc kan kopen voor 16 EUR in sale 8)7

• Ht87
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 11-02 00:00
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:38:
[...]

Eens! Ik ben ook nog steeds zeer tevreden.
Ik ook, speel nog flink rise of the tomb raider momenteel!

Trouwens... Peter... Zegt Andel jou iets? :?

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 19:45
Callandt95 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:52:
Spijtig dat de dlc van trials niet in sale is. Ik had Trials al gekocht voor 25 EUR en de DLC kost nu nog 20 EUR terwijl je game + dlc kan kopen voor 16 EUR in sale 8)7
Beleeft een mailtje sturen kan altijd. Niet geschoten is altijd mis ;)

• rachidfinge
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 01:12

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

barrymossel schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:48:

Ik neig naar het eerste, zeker aangezien Google niet echt een goed track record heeft qua communicatie en (eigen) marketing... Ja, @rachidfinge, makkelijk baantje, onnie?? ;)
Klopt, het enige wat ik de hele dag bij Google doe is smachtend m'n Tweakers-inbox in de gaten houden, wachtend op een denigrerende mention van jou. :)

Van Google Nederland. Alles op dit forum is op persoonlijke titel.

• Peter_Aragorn
Ht87 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:02:
[...]

Ik ook, speel nog flink rise of the tomb raider momenteel!

Trouwens... Peter... Zegt Andel jou iets? :?
Dat zegt me heel erg veel ja... :-)!

• barrymossel
rachidfinge schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:36:
[...]

Klopt, het enige wat ik de hele dag bij Google doe is smachtend m'n Tweakers-inbox in de gaten houden, wachtend op een denigrerende mention van jou. :)
Hahaha, hebben ze nog vacatures? ;)

Feit blijft dat de communicatie momenteel het punt is waar de meeste mensen over vallen. Ik snap dat jij daar weinig mee te maken zal hebben, maar het zou toch fijn zijn als we wat meer horen over deze mooie dienst.

• KelvinX
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 20:54
barrymossel schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 08:10:
[...]

Hahaha, hebben ze nog vacatures? ;)

Feit blijft dat de communicatie momenteel het punt is waar de meeste mensen over vallen. Ik snap dat jij daar weinig mee te maken zal hebben, maar het zou toch fijn zijn als we wat meer horen over deze mooie dienst.
Nee, communicatie is waar vocale zeikerds over vallen, en dat is niet alleen de Tweakers community.

En dat != "de meeste mensen"

• Stylze
KelvinX schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 08:13:
[...]

Nee, communicatie is waar vocale zeikerds over vallen, en dat is niet alleen de Tweakers community.

En dat != "de meeste mensen"
Haha nou het zorgt wel voor nog meer negatieve mediaberichten aangezien zelfs grote gaming sites het niet communiceren van Google hebben opgepakt, dus dat maakt het echt niet allemaal beter voor Google stadia hoor.

• Xabre
  • Niet online
Wat missen jullie aan de communicatie? Ik zou niet weten wat er überhaupt te communiceren valt.

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

Eens. :)

Hier vind je een overzicht van alles wat we in januari hebben gemeld. Aardig wat:
https://blog.google/products/stadia/savepoint-january/

Daarnaast maakten we bekend wat er de komende maanden aan features zit aan te komen:
https://community.stadia....n-the-New-Year/ba-p/13027

En dan zijn er nog partners die launchdates van nieuwe games bekendmaken, zoals id:
YouTube: DOOM Eternal - Official Trailer 2

Misschien zijn er mensen die nóg meer van ons willen horen of dingen willen horen die we (nog) niet hebben verteld, maar dat Google niks communiceert over Stadia? Dat is een feitelijke onjuistheid. :)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Stylze schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:49:
[...]

Haha nou het zorgt wel voor nog meer negatieve mediaberichten aangezien zelfs grote gaming sites het niet communiceren van Google hebben opgepakt, dus dat maakt het echt niet allemaal beter voor Google stadia hoor.
De meeste grote gamingsites zeiken al maanden ongefundeerd over Stadia dus dat maakt geen verschil meer. Die hebben een vaste kliek aanbidders die het al vanaf dag 1 niks vonden, maar ik denk niet dat ze veel mensen met daadwerkelijke hands-on ervaring weten te overtuigen met hun "argumenten".

stadia werkt, nu nog meer content en als ze niet te ver achter release dates aan gaan lopen komt dat vanzelf. Als in januari een spel op de PS4 uit komt, datzelfde spel 3 maanden later op de pc (of andersom) en dan 6 maanden later nog eens een keertje op Stadia gaan ze het denk ik lastig krijgen. Maar als ze netjes met de resleasedates meegaan en wat goede exclusives kunnen krijgen gaat het best goedkomen.

Flagg wijzigde deze reactie 30-01-2020 13:19 (24%)

• kepler
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
rachidfinge schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 12:54:
Eens. :)

Hier vind je een overzicht van alles wat we in januari hebben gemeld. Aardig wat:
https://blog.google/products/stadia/savepoint-january/

Daarnaast maakten we bekend wat er de komende maanden aan features zit aan te komen:
https://community.stadia....n-the-New-Year/ba-p/13027

En dan zijn er nog partners die launchdates van nieuwe games bekendmaken, zoals id:
YouTube: DOOM Eternal - Official Trailer 2

Misschien zijn er mensen die nóg meer van ons willen horen of dingen willen horen die we (nog) niet hebben verteld, maar dat Google niks communiceert over Stadia? Dat is een feitelijke onjuistheid. :)
Games, aangezien het daarom draait

Er zijn 120 titels aangekondigd, dus jullie weten als het goed is welke games er aankomen. Een lijst met games die we dit jaar kunnen verwachten zou een hoop mensen tevreden stellen (alhoewel mensen dan vast weer gaan zeuren :P)

Renault Zoe R210 Intens (22kWh)

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

kepler schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:29:
[...]
Er zijn 120 titels aangekondigd, dus jullie weten als het goed is welke games er aankomen. Een lijst met games die we dit jaar kunnen verwachten zou een hoop mensen tevreden stellen
Het is aan de makers/uitgevers van de games om te bepalen wanneer ze met details naar buiten willen treden. :)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Is dat de nieuwe insteek? "Er komen 120 titels, alleen wil niemand ze aankondigen"?

boe2 wijzigde deze reactie 30-01-2020 14:08 (9%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

boe2 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:07:
Is dat de nieuwe insteek? "Er komen 120 titels, alleen wil niemand ze aankondigen"?
Is dit een serieuze vraag?

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Eerder een vaststelling. 120 games lijkt me wel ERG royaal, een stuk minder zou ook goed zijn. Maar tot nu toe is er schijnbaar enkel Doom Eternal in de planning?

• kepler
  • Nu online
rachidfinge schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:55:
[...]

Het is aan de makers/uitgevers van de games om te bepalen wanneer ze met details naar buiten willen treden. :)
Ah ja, klinkt opzich logisch. Maar dan zou ik als ik Google was iets meer pushen om info, zeker als het om grote titels gaat. Want ook al kan Google er niks aan doen, het klinkt raar om te zeggen er komen 120 games aan maar we mogen niet zeggen welke.

En als er dan een bekendmaking is van een maker/uitgever, publiceer dat dan ook als Stadia Update. Ik kom als casual gamer bijna nooit (meer) op game sites, maar kijk wel af en toe of er een update is voor Stadia

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

boe2 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:18:
120 games lijkt me wel ERG royaal, een stuk minder zou ook goed zijn.
Het is ook nooit goed hè – eerst heeft Stadia te weinig games; nu komen er ineens teveel bij... :*)
kepler schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:19:
[...]

Ah ja, klinkt opzich logisch. Maar dan zou ik als ik Google was iets meer pushen om info, zeker als het om grote titels gaat. Want ook al kan Google er niks aan doen, het klinkt raar om te zeggen er komen 120 games aan maar we mogen niet zeggen welke.

En als er dan een bekendmaking is van een maker/uitgever, publiceer dat dan ook als Stadia Update. Ik kom als casual gamer bijna nooit (meer) op game sites, maar kijk wel af en toe of er een update is voor Stadia
De Twitter-pagina van Stadia geeft een goed overzicht, net als ons YouTube-kanaal en de Stadia Community Blog.

• kepler
  • Nu online
Op Twitter, waar ik zelf nooit kom, zie ik wel een aantal game announcements voorbij komen. Die zijn dan weer niet terug te vinden op de Blog, waar ik wel regelmatig kijk :D

Misschien word ik gewoon te oud :') Al die versnipperde informatie-kanalen tegenwoordig :D

edit: dank voor de antwoorden trouwens! Ik ben erg tevreden over Stadia en heb het idee dat er weinig communicatie is, maar misschien ligt het dus gedeeltelijk aan mezelf omdat ik op de verkeerde plekken kijk. Aan de andere kant, het feit dat alle informatie gespreid wordt over verschillende kanalen is niet heel duidelijk voor mensen zoals ik (groot deel van de doelgroep :P)

kepler wijzigde deze reactie 30-01-2020 14:41 (21%)

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

rachidfinge schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:26:
[...]

Het is ook nooit goed hè – eerst heeft Stadia te weinig games; nu komen er ineens teveel bij... :*)

[...]
Selectief quoten om mijn punt te misinterpreteren siert je niet.

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

boe2 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:58:
[...]

Selectief quoten om mijn punt te misinterpreteren siert je niet.
Je andere twee zinnen doen niets om dat citaat te nuanceren.

Bovendien: na je eerdere conclusie "Er komen 120 titels, alleen wil niemand ze aankondigen" verwijt de pot nu echt de ketel. ;)

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 16:55
Bijna iedereen hier op het forum en op internet geeft aan dat er te weinig informatie wordt gegeven. Dan is het toch bijzonder dat @rachidfinge in zijn post aanhaald met wat quotes dat er genoeg informatie is gegeven. Nu weten we dus hoe Google hier over denkt. dit terwijl er eigenlijk elke week updates belooft werden.

het is natuurlijk makkelijk te zeggen dat de uitgevers maar met informatie moeten komen. Zo werkt dat namelijk ook niet bij Playstation of Xbox en dat zijn de bedrijven waar Google gebruikers vandaan wil halen toch?

Ach volgende maand lopen de pro subscriptions af en als het aantal betaalde leden dan als een raket naar beneden stort zal Google vast een andere strategie gaan inzetten..

Edit : Misschien een idee om een poll op te zetten met wie gaat verlengen?

Over stadia zelf ben ik trouwens wel tevreden het werkt echt goed.

schumi1986 wijzigde deze reactie 30-01-2020 16:54 (9%)

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

schumi1986 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:50:
Bijna iedereen hier op het forum en op internet geeft aan dat er te weinig informatie wordt gegeven. Dan is het toch bijzonder dat @rachidfinge in zijn post aanhaald met wat quotes dat er genoeg informatie is gegeven. Nu weten we dus hoe Google hier over denkt. dit terwijl er eigenlijk elke week updates belooft werden.
Ik heb hier alleen aangegeven dat we wel degelijk over Stadia communiceren en daar een (m.i. groot) aantal voorbeelden van gegeven. Dat is om de bewering te counteren dat we helemaal niet over Stadia communiceren. Dat sommigen het nog niet genoeg vinden is prima. Daar kunnen we het gerust over oneens zijn.
schumi1986 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 16:50:
het is natuurlijk makkelijk te zeggen dat de uitgevers maar met informatie moeten komen. Zo werkt dat namelijk ook niet bij Playstation of Xbox
Ik heb geen idee hoe je tot deze conclusie komt, maar als je een voorbeeld hebt van een game-platform dat achter de rug van een game-uitgever om besluit allerlei release-aankondigingen te doen, dan houd ik me aanbevolen. :)

• schumi1986
Ik heb geen idee hoe je tot deze conclusie komt, maar als je een voorbeeld hebt van een game-platform dat achter de rug van een game-uitgever om besluit allerlei release-aankondigingen te doen, dan houd ik me aanbevolen. :)
Ik bedoel meer, het is al bekend dat er 120 games aankomen, jou reactie doet vermoeden dat Google heeft gezegd doe maar rustig aan we zien wel wanneer jullie je informatie gaan delen.

Nou volgensmij is het juist voor Google belangrijk dat er zo snel mogelijk nieuwe games aangekondigd worden anders lopen alle batalende leden weg.

Geloof maar dat er bij de nieuwe ps5 of Xbox flink gepushed wordt naar uitgevers om games te kunnen tonen

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

schumi1986 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:09:
[...]
jou reactie doet vermoeden dat Google heeft gezegd doe maar rustig aan we zien wel wanneer jullie je informatie gaan delen.
Ik heb niets gezegd waardoor je zou kunnen vermoeden dat wij uitgevers vragen rustig aan te doen. Dat heb je echt zelf bedacht. :)

• schumi1986
rachidfinge schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:19:
[...]

Ik heb niets gezegd waardoor je zou kunnen vermoeden dat wij uitgevers vragen rustig aan te doen. Dat heb je echt zelf bedacht. :)
Klopt ik zeg ook doet vermoeden ;) noem mij nou eens 1 reden waarom het slecht voor Google of een uitgever zou zijn om nu wat games aan te kondigen dan?

schumi1986 wijzigde deze reactie 30-01-2020 17:24 (4%)

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Als dat verlengen automatisch gaat (heb echt geen idee) dan ga ik gewoon verlengen, voor dat 10tje per maand gaat het me echt geen zak interesseren.

En als ik dan volgend jaar rond deze tijd die controller niet meer kan vinden en ik denk oh ja Stadia bestaat dat nog eigenlijk, dan ga ik wel opzeggen waarschijnlijk. :+

En dan verkoop ik over 25 jaar die uiterst zeldzame donkerblauwe founders edition controller in nieuwstaat op Sotheby's voor 25k. *O*

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

schumi1986 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:23:
noem mij nou eens 1 reden waarom het slecht voor Google of een uitgever zou zijn om nu wat games aan te kondigen dan?
Dat is een goede vraag. Ik kan niet namens de game-uitgevers spreken dus ook niet de vraag namens hen beantwoorden, maar in het algemeen zijn er een hoop vragen te stellen bij de timing van een productlancering:
  • Soms wil je je aankondiging pas dichterbij de lanceerdatum doen.
  • Soms wil je pas aankondigen óp de lanceerdatum ("Buy now!").
  • Soms wil je pas aankondigen als je heel zeker weet dat je je beoogde lanceerdatum gaat halen.
  • Soms wil je je product niet tegelijk met tientallen anderen aankondigen, omdat je dan minder opvalt.
  • Soms wil je je aankondiging koppelen aan een groter evenement.
  • Soms kun je nog niet aankondigen, omdat je nog niet genoeg kunt laten zien.
Nogmaals, hoe game-uitgevers hier specifiek naar kijken kan ik niet zeggen (ze hebben vast ook nog redenen waar ik niet bekend mee ben), maar hopelijk maakt het duidelijk dat geduld soms een schone zaak is. :)

• Zapato
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 21:05
Flagg schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:28:
...En dan verkoop ik over 25 jaar die uiterst zeldzame donkerblauwe founders edition controller in nieuwstaat op Sotheby's voor 25k. *O*
Samen met de allerlaatste console PS5, je weet wel toen je games op een schijfje kocht en je alsnog een update van 4GB moest binnenhalen op dag 1. Mooi verhaal om aan je kinderen/kleinkinderen te vertellen.

• GeforceAA
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20:57
rachidfinge schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 17:35:
[...]

Dat is een goede vraag. Ik kan niet namens de game-uitgevers spreken dus ook niet de vraag namens hen beantwoorden, maar in het algemeen zijn er een hoop vragen te stellen bij de timing van een productlancering:
  • Soms wil je je aankondiging pas dichterbij de lanceerdatum doen.
  • Soms wil je pas aankondigen óp de lanceerdatum ("Buy now!").
  • Soms wil je pas aankondigen als je heel zeker weet dat je je beoogde lanceerdatum gaat halen.
  • Soms wil je je product niet tegelijk met tientallen anderen aankondigen, omdat je dan minder opvalt.
  • Soms wil je je aankondiging koppelen aan een groter evenement.
  • Soms kun je nog niet aankondigen, omdat je nog niet genoeg kunt laten zien.
Nogmaals, hoe game-uitgevers hier specifiek naar kijken kan ik niet zeggen (ze hebben vast ook nog redenen waar ik niet bekend mee ben), maar hopelijk maakt het duidelijk dat geduld soms een schone zaak is. :)
Ik wil vooral weten als we ook Stadia pop-ups gaan krijgen in Nederland :) ik wil Stadia swag!

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

GeforceAA schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 20:45:
[...]

Ik wil vooral weten als we ook Stadia pop-ups gaan krijgen in Nederland :) ik wil Stadia swag!
Ik hoop het wel! Doe er hard m'n best voor! :D

• Peter_Aragorn
Het was een tijdje terug toch wel gemakkelijker om aan een buddy pass te komen merk ik. Of nouja, een vriend van me merkt dit. Was een tijdje geleden niet geïnteresseerd in Stadia, tot hij het een keer bij mij probeerde. Maar toen waren mijn Buddy Passes al vergeven natuurlijk :+

Zo ook maar eens Exodus en Gylt claimen. Metro al wel eens gespeeld, maar dit deel nog niet.

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:09:
Heeft het nog nut om de Gold editie van Trials te kopen, voor die €6 meer? Of is het vooral cosmetisch?

Edit: Oh, meer dan 55 extra tracks zie ik. Dat is het wel waard :)
Heb je trials al gekocht? Heb m maar aangeschaft. Voor die prijs kon ik m niet laten liggen :)

Stadia: NoNumbersNeeded

• Peter_Aragorn
Deurstopper schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 18:22:
[...]

Heb je trials al gekocht? Heb m maar aangeschaft. Voor die prijs kon ik m niet laten liggen :)
Nee nog niet. Gaat wel gebeuren denk ik. Twijfel alleen nog of ik voor Gold ga.

• Deurstopper
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 18:40:
[...]

Voor die EUR.6,- moet je niet gaan twijfelen ;)

• Stylze
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 18:40:
[...]

Kan het wel aanraden had dit spel echt zonder enige verwachting gekocht en heeft mij echt verrast hoe leuk het is:) Dan heb je 55 extra tracks dat is die paar euro wel waard imo!

• KlaasjeNL
Vandaag even een half uurtje Gylt gespeeld. Ik twijfelde over de aanschaf, dus mooi dat hij nu bij Pro zit. Maar kan iemand wat zeggen over de variatie? Of blijft het sluipen geblazen tussen dezelfde generieke monsters? Tot nu toe voelt het namelijk als een uitgebreide mini-game die het vooral van sfeer en minder van gameplay moet hebben.

• Peter_Aragorn
Ja, hebben jullie ook gelijk in met die €6 extra voor Trials ook. Morgen maar ff kopen dan 👌

• Raindeer
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15-02 14:27
Peter_Aragorn schreef op zondag 2 februari 2020 @ 00:09:
Ja, hebben jullie ook gelijk in met die €6 extra voor Trials ook. Morgen maar ff kopen dan 👌
Ik was dus onhandig genoeg om de 10 euro versie te kopen. Toen bleek mijn zoon het een fantastische game te vinden en kwam ik er achter dat de 16 euro versie er ook was. Navraag op Reddit leverde op dat Google bij grote uitzondering wel wil ruilen. Dat heb ik gedaan. Maar goed, de 16 euro versie is echt de moeite waard.

• Deurstopper
  • Niet online
Raindeer schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:13:
[...]

Ik was dus onhandig genoeg om de 10 euro versie te kopen. Toen bleek mijn zoon het een fantastische game te vinden en kwam ik er achter dat de 16 euro versie er ook was. Navraag op Reddit leverde op dat Google bij grote uitzondering wel wil ruilen. Dat heb ik gedaan. Maar goed, de 16 euro versie is echt de moeite waard.
Moet je dan een ticket oid invullen?

• KlaasjeNL
Raindeer schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:13:
[...]

Kun je een indicatie geven van de extra gameplay tijd? Ik twijfel om Trials voor een potje tussendoor aan te schaffen. Ik zal niet uren spelen en het gaat mij eigenlijk alleen om de basis van de game. Hoeveel heb ik dan aan de 10-euro-versie en wat voegt de 16-euro-versie toe?

• Raindeer
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15-02 14:27
KlaasjeNL schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:20:
[...]

Kun je een indicatie geven van de extra gameplay tijd? Ik twijfel om Trials voor een potje tussendoor aan te schaffen. Ik zal niet uren spelen en het gaat mij eigenlijk alleen om de basis van de game. Hoeveel heb ik dan aan de 10-euro-versie en wat voegt de 16-euro-versie toe?
Je krijgt er 55 steden bij. Een editor, nieuwe skins; zoals de Samurai. En 2 nieuwe bikes, inclusief 1 met roll cage.... Oh en een hele blije 8 jarige.

@Deurstopper een terugbel verzoek indienen. Binnen een minuut bellen ze. Kost 5 miniten

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

Nieuwe update:
https://community.stadia....up-your-engine/ba-p/14508

TL;DR:
Monster Energy Supercross - The Official Videogame 3 debuts on Stadia this Tuesday.

The Joker arrives in Mortal Kombat 11

Destiny 2: Empyrean Foundation is coming

YouTube: Monster Energy Supercross - The Official Videogame 3 | Launch Trailer

rachidfinge wijzigde deze reactie 04-02-2020 18:18 (17%)
Reden: Video toegevoegd

• Jannick
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 20:24
rachidfinge schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:04:
Nieuwe update:
https://community.stadia....up-your-engine/ba-p/14508

TL;DR:
Monster Energy Supercross - The Official Videogame 3 debuts on Stadia this Tuesday.

The Joker arrives in Mortal Kombat 11

Destiny 2: Empyrean Foundation is coming

YouTube: Monster Energy Supercross - The Official Videogame 3 | Launch Trailer
Magere update als ik eerlijk ben. Ben heel erg benieuwd hoe Stadia het gaat doen als Base gelanceerd wordt. Is er al bekend wanneer Base van start gaat?

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15-02 22:44
Info is info. Kan soms ook nooit goed zijn.. wel heb ik het idee dat een groot deel van die 120 games van Ubisoft zullen zijn icm uPlay+.

Maar liefst zou ik echt willen weten @rachidfinge hoe het ervoor staat met het uitbreiden van ondersteunde systemen andere Android toestellen, IOS, TVOS, 4K support in Chrome, draadloze controller support op pc of overige toestellen en zo kan ik wel even doorgaan. Dat zijn toch echt de basis functies en dingen waar Google over gaat, en niet uitgevers oid.

Add me op Stadia: Gloogle

• The_Woesh

The_Woesh

De man die.....

Jannick schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:15:
[...]

Magere update als ik eerlijk ben. Ben heel erg benieuwd hoe Stadia het gaat doen als Base gelanceerd wordt. Is er al bekend wanneer Base van start gaat?
Tja... het is ook nooit goed... Als ze iedere week een soortgelijke update hebben en maandelijks new function releases komt het wel goed. Even kijken of ze het gaan volhouden.

Over base: de datum is nog vaag. We zijn nu nog in een beta. Ik denk dat ze base pas lanceren als de de huidige PRO positiever uit de bus komt in de media. Voorwaarde is dan meer games en de beloofde functionaliteiten

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

Pukson schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:34:
Maar liefst zou ik echt willen weten @rachidfinge hoe het ervoor staat met het uitbreiden van ondersteunde systemen andere Android toestellen, IOS, TVOS, 4K support in Chrome, draadloze controller support op pc of overige toestellen en zo kan ik wel even doorgaan. Dat zijn toch echt de basis functies en dingen waar Google over gaat, en niet uitgevers oid.
Half januari kondigden we aan dat de volgende dingen de komende drie maanden beschikbaar worden gemaakt (daar is dus nog 2,5 maand van over!):
  • Support for 4k gaming on the Web
  • Add further Assistant functionality when playing on the Web
  • Support additional Android Phones
  • Wireless gameplay on the Web through the Stadia controller

• Pukson
rachidfinge schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 20:14:
[...]

Half januari kondigden we aan dat de volgende dingen de komende drie maanden beschikbaar worden gemaakt (daar is dus nog 2,5 maand van over!):
  • Support for 4k gaming on the Web
  • Add further Assistant functionality when playing on the Web
  • Support additional Android Phones
  • Wireless gameplay on the Web through the Stadia controller
Damnn dat is mij helemaal ontgaan! Top bedankt haha. Snap als je er niks over kan zeggen, maar zou in de toekomst iOS ook ondersteund worden?

• new_guy
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 19:57
Mensen hier die the claw al hebben? Of een goed alternatief?

• Makie
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 15-02 22:55
Zag net onderstaand artikel voorbijkomen:
Stadia-controller krijgt in stilte update, klaar voor draadloos? https://androidworld.nl/g...troller-update-draadloos/ via @Androidworld

Zelf nog niet kunnen proberen.

• Kaasdipje
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13-02 17:05
Kameraad van me wist blijkbaar niet goed hoe het allemaal werkt. Heeft een tweedehands controller gekocht voor Stadia, maar daarbij geen code of buddy pass ontvangen. Zelf heb ik helaas alleen een buddy-pass, dus kon hem niks aanbieden. Hij baalt nu als een stekker dat hij nog moet wachten. Weet iemand wanneer hij de subscription kan kopen?

Voordeel voor mij is wel dat ik zijn controller waarschijnlijk ff mag lenen nu, haha!

Kaasdipje wijzigde deze reactie 04-02-2020 22:48 (5%)

Steam: Kaasdipje - Uplay: Kaasdipje

• Pukson
Kaasdipje schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 22:43:
Kameraad van me wist blijkbaar niet goed hoe het allemaal werkt. Heeft een tweedehands controller gekocht voor Stadia, maar daarbij geen code of buddy pass ontvangen. Zelf heb ik helaas alleen een buddy-pass, dus kon hem niks aanbieden. Hij baalt nu als een stekker dat hij nog moet wachten. Weet iemand wanneer hij de subscription kan kopen?

Voordeel voor mij is wel dat ik zijn controller waarschijnlijk ff mag lenen nu, haha!
Via eBay is vaak wel een buddypass te verkrijgen ;)

• Zironako
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 20:29
Sinds kort ook bezitter van de Stadia. Vind het allemaal zeer tof werken, maar echt jammer dat de games geen cross-play hebben. Ben met Red Dead Online begonnen en het is compleet dood. Kan geen missies doen, geen poker etc alles met matchmaking faalt, omdat niemand er gebruik van maakt. Beetje jammer. Verder wel heel tof dat je alles overal kan spelen.

• DGP84
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 18:48
Ik heb nu ook een paar dagen Stadia kunnen proberen, door middel van een buddy pass van een mede tweaker, nog dank daarvoor. En ben aangenaam verrast. Waar ik thuis niet echt een strakke verbinding heb met in home streaming, waarschijnlijk door een te oude pc en een slechte verbinding naar zolder, werkt het bij stadia echt zo goed als vlekkeloos.

Heb ook wel eens Shadow geprobeerd, maar daar had ik meer problemen met mijn Chromebook omdat daar de muis niet goed functioneerde.

Voor mij is Stadia wel de oplossing. Zeker als mijn vriendin in de tussen tijd Netflix zit te kijken, kan ik toch ondertussen verder gamen.

Mobile: Xiaomi MI 9 - Gamestuff: Xbox One X + PC: ASUS M5A78L-M LX / AMD FX6100 / 8GB Memory / AMD R9 380 4GB + Thrustmaster TMX

• barrymossel
Zironako schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:05:
Sinds kort ook bezitter van de Stadia. Vind het allemaal zeer tof werken, maar echt jammer dat de games geen cross-play hebben. Ben met Red Dead Online begonnen en het is compleet dood. Kan geen missies doen, geen poker etc alles met matchmaking faalt, omdat niemand er gebruik van maakt. Beetje jammer. Verder wel heel tof dat je alles overal kan spelen.
Vrienden maken op de Facebook groepen voor Stadia. Ik heb elke avond wel mensen om mee te spelen als ik zou willen.

• Xabre
  • Niet online
Das ook een optie, maar ook zonder Facebook, door toch door te zetten, invites te accepteren of te sturen zo mondjesmaat toch een aardige groep opgebouwd om te spelen.

• Deurstopper
  • Niet online
Xabre schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 10:35:
Das ook een optie, maar ook zonder Facebook, door toch door te zetten, invites te accepteren of te sturen zo mondjesmaat toch een aardige groep opgebouwd om te spelen.
Zironako schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:05:
Kan geen missies doen, geen poker etc alles met matchmaking faalt, omdat niemand er gebruik van maakt. Beetje jammer. Verder wel heel tof dat je alles overal kan spelen.
Of we proberen dit topic te voorzien van een Stadia user-list? @Zeror @Kiwi
Er zijn best veel gebruikers die hier af en toe meekijken, maar wellicht nog niet hun Stadia-naam hebben gepost?

Mvg, NoNumbersNeeded ;)

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 19:19
Deurstopper schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:47:
[...]

[...]

Er zijn best veel gebruikers die hier af en toe meekijken, maar wellicht nog niet hun Stadia-naam hebben gepost?

Mvg, NoNumbersNeeded ;)
Ik zal wel een Google Form dingetje maken als ik thuis ben vanmiddag. :)

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• bakkerjangert
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 21:07

Mvg, NoNumbersNeeded ;)
MegaManVsWilly hier. Speel soms Destiny 2, maar heb RDR2 (nog) niet gekocht.

• Zeror
Zie topicstart! Daar staat de link. Wel alleen zichtbaar voor ingelogde Tweakers ;)

Zeror wijzigde deze reactie 07-02-2020 18:59 (5%)

• BounceCloud
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 20:51
Zeror schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 18:58:
[...]

Zie topicstart! Daar staat de link. Wel alleen zichtbaar voor ingelogde Tweakers ;)
Bij Stadia user name krijg ik: invalid user name? Kan het formulier niet invullen.

• Zeror
BounceCloud schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:20:
[...]

Bij Stadia user name krijg ik: invalid user name? Kan het formulier niet invullen.
Er hangt een regex achter welke de Stadia name guideline volgt.

Zeror wijzigde deze reactie 08-02-2020 19:38 (23%)

• MeneerGroot
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 15-02 21:12
Ik speel behoorlijk veel borderlands 3 sinds de komst van Stadia. Wat een uitkomst is het, geen updates van een half uur, alvast opstarten van games bij het zetten van een bakkie koffie, en het switchen van een macbook naar de tv werkt echt super nice, overpakken en doorspelen.

LOUDLABS • Google Stadia: MeneerGroot#2612

• Peter_Aragorn
Is het een idee om een keer met de GOT crew in Destiny 2 een raid te plannen?

• DeTjuk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18:22

DeTjuk

PSNRACING.NL - FUN is #1

Abo opgezegd per einde gratis periode.
Ervaring met het spelen van games op deze manier was prima. Positief verrast.
Zodra er meer games komen tegen interessante prijzen zal ik die zeker aanschaffen.
Voor nu heb ik nog genoeg ps4 games om me mee te vermaken.

[PSN: DeTjuK] [Join our Discord!] [YouTube] [psnracing.nl] [Facebook]

• Deurstopper
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 08:35:
Is het een idee om een keer met de GOT crew in Destiny 2 een raid te plannen?
Count me in. Zie in mn vriendenlijst dat er nog genoeg D2 spelen, maar of zij ook van Tweakers zijn?

• Peter_Aragorn
Deurstopper schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:14:
[...]

Count me in. Zie in mn vriendenlijst dat er nog genoeg D2 spelen, maar of zij ook van Tweakers zijn?
Heb sowieso nog een kameraad die nog niet in de GOT zit. Die wil ook meedoen. Weet niet of je ook echt daadwerkelijk 6 man nodig hebt perse? Nog nooit een Raid gedaan namelijk...

• Roodenburgertje
  • Laatst online: 14-02 23:18
Peter_Aragorn schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:08:
[...]

Heb sowieso nog een kameraad die nog niet in de GOT zit. Die wil ook meedoen. Weet niet of je ook echt daadwerkelijk 6 man nodig hebt perse? Nog nooit een Raid gedaan namelijk...
Ik wil ook wel graag meedoen dan een keer (heb lvl 903 ongeveer ofzo weet ook niet of dat genoeg is though)
En ik zit volgens mij nog in een andere clan dus moet ik die van GOT ook maar eens joinen

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

• Deurstopper
  • Niet online
Roodenburgertje schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:29:
[...]

Ik wil ook wel graag meedoen dan een keer (heb lvl 903 ongeveer ofzo weet ook niet of dat genoeg is though)
En ik zit volgens mij nog in een andere clan dus moet ik die van GOT ook maar eens joinen
Ben ook nog een laag lvl, maar als dat voor een raid niet uitmaakt dan vind ik het prima :)
Zolang de loot maar goed is :7

• Peter_Aragorn
Een maat van mij wil trouwens in de clan. Wie regelt dat :)?

Edit: Raid heb je wel minimaal 890 nodig ongeveer trouwens.

Peter_Aragorn wijzigde deze reactie 11-02-2020 11:21 (34%)

• Stylze
Komt er deze maand uberhaubt een nieuwe game op stadia? kijk wel erg uit naar Doom Eternal die ik graag voor stadia wou gaan halen in Maart, maar begin te twijfelen om nog games voor stadia te gaan halen en die gewoon op mijn ps4pro te halen. Google lijkt wel echt schijt te hebben aan hun early adapters, begint me echt tegen te staan merk ik.

Hopelijk krijgen we wat info deze week.

• rachidfinge

rachidfinge

Rachid✨ op Stadia

Stylze schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:53:
Komt er deze maand uberhaubt een nieuwe game op stadia?
Jep: Supercross 3.

https://twitter.com/GoogleStadia/status/1224739469133172738

• Stylze
Nou niet echt een game wat een breed publiek trekt :+
Is er uberhaubt iemand hier die die game gekocht heeft?
Pagina: 1 ... 33 34 35 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True