Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenvanmars
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2024
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:13:
[...]

Tof! Nu nog even hopen op een leuke sale voor RDR2 binnenkort :)!
Daar hoop ik ook op. Heb voor m'n verjaardag wat Google Play credit gekregen (25 EUR), ik hoop dat ik er al een eind mee kom voor RDR2 te kopen als hij in discount gaat - ik veronderstel dat het een 35 EUR wordt zoals Assassin's Creed vorige maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 00:54
Ik hoop dat Stadia gauw iOS gaat ondersteunen en spelen zonder USB-C kabel voor minder latency.

Latency via de browser is voor mijn gevoel echt niet te doen. Daarnaast is de kwaliteit in de browser echt ondermaats in vergelijking met de Chromecast Ultra

Tot nu toe gebruik ik het echt alleen nog maar op de Chromecast, terwijl ik wel had verwacht dat ze sneller andere portable devices zouden gaan ondersteunen.

[ Voor 0% gewijzigd door Mundatin op 17-12-2019 13:09 . Reden: spelling :P ]

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Jannick schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:07:
Ik hoop dat Stadia gauw iOS gaat ondersteunen en spelen zonder USB-C kabel voor minder latency.

Latency via de browser is voor mijn gevoel echt niet te doen. Daarnaast is de kwaliteit in de browser echt ondermaats in vergelijking met de Chromecast Ultra

Tot nu toe gebruik ik het echt alleen nog maar op de Chromecast, terwijl ik wel had verwacht dat ze sneller andere portable devices zouden gaan ondersteunen.
Kan je de opmerking over de kwaliteit nader toelichten of onderbouwen? Ik ben benieuwd of enkel jij dit ervaart of dat anderen dit ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
Tomino schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:16:
[...]

Kan je de opmerking over de kwaliteit nader toelichten of onderbouwen? Ik ben benieuwd of enkel jij dit ervaart of dat anderen dit ook hebben.
Mijn ervaringen zijn met een PC op een 1440p scherm en mijn Macbook. De kwaliteit vind ik daar echt ondermaats en veel artifacts. Tevens is de kwaliteit waarin de game rendert laag (1080p).

Kijkend naar dat ik Stadia Pro heb, lijkt het mij beter om de game op de server te renderen in 4K kwaliteit en deze vervolgens voor nu te downscalen naar 1080p, zodat die ervaring in ieder geval beter is.

De latency heeft denk ik puur te maken met alle stappen tussen mijn input en de server. Met een rechtstreekse connectie naar het Google datacenter (ongeveer 50km) via Wi-Fi is deze latency een stuk beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
ikbenvanmars schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:41:
[...]

Daar hoop ik ook op. Heb voor m'n verjaardag wat Google Play credit gekregen (25 EUR), ik hoop dat ik er al een eind mee kom voor RDR2 te kopen als hij in discount gaat - ik veronderstel dat het een 35 EUR wordt zoals Assassin's Creed vorige maand.
Ja, ik hoop op zo'n 50% korting :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Grid en Just Dance hebben een sale nu blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ejdpX1P.png
Ghost Recon is going to have Stream connect

This feature is particularly exciting in Ghost Recon, as you can monitor the screens of up to three teammates, enhancing your gaming experience and making the Stadia version of Ghost Recon the best way to play! Complete challenging missions that demand precise and coordinated teamwork, and defeat cunning enemies in a war against insidious opposing forces.

There are three versions of Ghost Recon Breakpoint coming to Stadia tomorrow, available at a reduced price for a limited time:

Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint for $30.00 USD (50% off)
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Gold Edition for $50.00 USD (50% off)
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Ultimate Edition for $60.00 USD (50% off)

[ Voor 84% gewijzigd door Pheace op 17-12-2019 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 15:03
Pheace schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:29:

[Afbeelding]

[...]
Ik kwam hier juist om te vragen of het klopt dat Grid vandaag pas is afgeprijsd of dat dit al langer was. Vraag beantwoord. :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
• ⁠Just Dance (40% off)
• ⁠GRID (60% off)
• ⁠GRID Ultimate Edition (60% off)
• ⁠Shadow of the Tomb Raider (60% off)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-09 12:04
Pheace schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:29:

[Afbeelding]

[...]
Check. Grid direct gekocht, is nu 28 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Borderlands 3 komt ook met korting lees ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 13:01
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:10:
Borderlands 3 komt ook met korting lees ik :)
Yep! BL3 is nu beschikbaar voor 39 euro. Netjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Tuktop schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:15:
[...]

Yep! BL3 is nu beschikbaar voor 39 euro. Netjes hoor!
Yes, nette prijs! Ga ik wel halen binnenkort denk ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-03 16:01
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:16:
[...]

Yes, nette prijs! Ga ik wel halen binnenkort denk ik!
Ja en Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint ook voor maar $30 dus zal dan wel €30 worden ook wel goedkoop, maar die game moest ook niet erg goed zijn las ik op een aantal sites

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 17:52
Bij gebrek aan een familie-abo heb ik GRID nogmaals aangeschaft (op de Stadia-account van mijn zoon), zodat we tegen elkaar kunnen racen.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Borderlands 3 is volgens verschillende posts ook 4k/30fps, geen crossplay, wel splitscreen <- wisselende posts daarover. Lijkt momenteel niet mogelijk om Shift codes toe te voegen <-- probleem met inloggen op de website. Je kan inloggen in Shift in de app en dan naar de website gaan omdat het gesynched word.

Het is een oudere build met updates tot 24 oktober:
We aim to achieve feature parity for all versions of Borderlands 3 early in 2020, but for the moment the version of the game that you play on Stadia has benefitted from the updates and fixes that were released through October 24.
Moxxi's Heist zal ook pas volgend jaar beschikbaar zijn op Stadia

https://borderlands.com/e...l-launch-price-on-stadia/

[ Voor 113% gewijzigd door Pheace op 18-12-2019 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Mexflex1980 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:07:
[...]

Check. Grid direct gekocht, is nu 28 euro.
Wat maakt dat je gekozen hebt voor de normale versie, en niet de deluxe voor €8 meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexflex1980
Segafreak83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:13:
[...]

Wat maakt dat je gekozen hebt voor de normale versie, en niet de deluxe voor €8 meer?
8 euro meer :).
Geen idee ik ken grid verder niet zo goed nog en heb de normale editie genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Mexflex1980 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:00:
[...]

8 euro meer :).
Geen idee ik ken grid verder niet zo goed nog en heb de normale editie genomen.
Heb zojuist ook de standaard editie gekocht. 8 euro vond ik best een fors verschil op 28 euro. Je mist voornamelijk alleen wat auto's, evenementen en liveries.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Segafreak83 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:13:
[...]

Ik ben zo vrij ook even te reageren op je vraag: Ergens een grens trekken. 28 euro is al duur genoeg. Die extra’s voor 8 euro kunnen me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Tomino schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:16:
[...]

Ik heb juist beduidend minder lag in de Chrome browser op m'n Macbook dan via de CCU. Zelfs met de muis is prima te spelen. Ik heb ook de controller aangesloten en ook dan heb ik minder lag dan via de CCU. Wel is de beeldkwaliteit beduidend minder dan op m'n full-hd TV, hoewel de resolutie hetzelfde zou moeten zijn.

Mijn TV heeft lage input lag en staat op de game modus. Als je de Stadia knop even inhoudt krijg je zo'n menuutje. Hier reageert het wel gewoon direct als ik boven/beneden indruk.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Digital-DNA schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:19:
[...]

Ik heb juist beduidend minder lag in de Chrome browser op m'n Macbook dan via de CCU. Zelfs met de muis is prima te spelen. Ik heb ook de controller aangesloten en ook dan heb ik minder lag dan via de CCU. Wel is de beeldkwaliteit beduidend minder dan op m'n full-hd TV, hoewel de resolutie hetzelfde zou moeten zijn.

Mijn TV heeft lage input lag en staat op de game modus. Als je de Stadia knop even inhoudt krijg je zo'n menuutje. Hier reageert het wel gewoon direct als ik boven/beneden indruk.
Wat jij beschrijft toont maar weer: het verschilt echt per situatie en set-up. Vele factoren waar Google geen rekening mee kan houden worden wel geuit en gericht aan Google, soms dus erg oneerlijk. Ik speelde gisteren voor het eerst met een Intel NUC en een bedrade 360 controller op 1080P en had geen lag en geen artifacts. Wat ik wel direct merkte was dat er een auto-updater van een ander spel een 4GB update binnen ging halen waarop Stadia mij vrijwel direct uit het spel gooide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeneerGroot
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 09-03 11:20
Eindelijk Borderlands 3 op Stadia. Gisteren meteen aangeschaft. Zat hier al een tijdje op te wachten, express de PS4 versie links laten liggen.

LOUDLABS • Google Stadia: MeneerGroot#2612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Tomino schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:24:
[...]

Wat jij beschrijft toont maar weer: het verschilt echt per situatie en set-up. Vele factoren waar Google geen rekening mee kan houden worden wel geuit en gericht aan Google, soms dus erg oneerlijk. Ik speelde gisteren voor het eerst met een Intel NUC en een bedrade 360 controller op 1080P en had geen lag en geen artifacts. Wat ik wel direct merkte was dat er een auto-updater van een ander spel een 4GB update binnen ging halen waarop Stadia mij vrijwel direct uit het spel gooide.
Dat is dan ook meteen de grootste valkuil voor een product als Stadia. Het verschilt per situatie en set-up. Dat is geen goede basis voor marketing :p

Moeten ze bij elke uiting er eigenlijk een grote disclaimer bij zetten :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06:54
Ghost Recon Breakpoint is nu beschikbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Laatst online: 03-03 16:01
schumi1986 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:47:
Ghost Recon Breakpoint is nu beschikbaar!
Wie gaan deze allemaal aanschaffen? Ik ben er over aan het twijfelen lijkt me wel een leuke game om samen met wat mensen te spelen.

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Roodenburgertje schreef op woensdag 18 december 2019 @ 18:56:
[...]

Wie gaan deze allemaal aanschaffen? Ik ben er over aan het twijfelen lijkt me wel een leuke game om samen met wat mensen te spelen.
Das het grote probleem van stadia voor mij. Heb alles (wat ik wil spelen) al op de PS4. En als Stadia achter de feiten aan blijft lopen wat betreft release dates blijft dat gebeuren.

Wanneer ze tegelijk op alle platforms komen zou ik hem waarschijnlijk voor Stadia kopen. Maar als het eerst op de PS4 komt en later op Stadia, heeft Stadia ws pech.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 21:42
Grid voor 28 nu begin ik te twijfelen om toch nog maar die te halen ook al ben ik nog druk met destiny 🤔

Ervaringen op stadia met deze game hier?

Snap niet helemaal wat die connect gebwuren inhoud bij ghost recon, krijg je dan gewoon de schermen die zij zien in jouw beeld erbij ofzo? Lijkt me alleen maar irritant toch.

Xenoverse 2 ook heel veel plezier mee gehad op de playstation maar voor 45 euro ga ik die niet nog een keer halen..

[ Voor 15% gewijzigd door Stylze op 18-12-2019 21:04 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Update voor Chromecast Ultra is uit gekomen. Geen preview programma meer nodig.
https://twitter.com/GoogleStadia/status/1207344784144322560
> We have rolled out an update to existing Chromecast Ultras that allow them to work with Stadia.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Stylze schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:03:
Grid voor 28 nu begin ik te twijfelen om toch nog maar die te halen ook al ben ik nog druk met destiny 🤔

Ervaringen op stadia met deze game hier?
Ik heb hem sinds gisteren. Prima racegame. Wel even steering deadzone op 0 zetten. Geen flauw idee waarom die bij default op 20 staat. Lijkt daardoor net alsof je gigantisch veel input lag hebt.

• Segafreak83
Digital-DNA schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:19:
[...]

Ik krijg het helaas op Chrome, de browser niet lekker werkend, hapert enorm, muis knalt alle kanten op behalve de juiste. Dikke vette input lag van hier tot Tokio, voorbeeld: Springen in Destiny 2, duurt bijna 1,5 seconde nadat ik de spatie balk indruk..

Op CCU nergens last van.

Heb al van alles geprobeerd, incognito modus, extensies uitgeschakeld. Hardware acceleratie aan of uit, helpt allemaal geen ene bal. Alles, zowel Windows 10 als Chrome is up-to-date.

Iemand die het weet?

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 09:06
Segafreak83 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 00:00:
[...]

Ik krijg het helaas op Chrome, de browser niet lekker werkend, hapert enorm, muis knalt alle kanten op behalve de juiste. Dikke vette input lag van hier tot Tokio, voorbeeld: Springen in Destiny 2, duurt bijna 1,5 seconde nadat ik de spatie balk indruk..

Op CCU nergens last van.

Heb al van alles geprobeerd, incognito modus, extensies uitgeschakeld. Hardware acceleratie aan of uit, helpt allemaal geen ene bal. Alles, zowel Windows 10 als Chrome is up-to-date.

Iemand die het weet?
Bij mij zorgde hdr i.c.m. res mode (1080p dat chrome momenteel Max kan) voor lag. Na uitschakelen in de app nergens meer last van gehad. Misschien eens proberen?
Of een andere optie is virusscanner eens uitschakelen of gaming modus inschakelen?

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Stylze schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:03:
Snap niet helemaal wat die connect gebwuren inhoud bij ghost recon, krijg je dan gewoon de schermen die zij zien in jouw beeld erbij ofzo? Lijkt me alleen maar irritant toch.
Leent zich volgens mij uitstekend voor het type spel dat het is; tactisch en stealth vijanden uitschakelen, synchroon met elkaar. Dus als je coop doet, zie je in het tweede (of derde of vierde?) scherm waar je medemens staat en of je de takedown nu kunt uitvoeren of nog moet wachten.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

JDFS schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:43:
[...]

Leent zich volgens mij uitstekend voor het type spel dat het is; tactisch en stealth vijanden uitschakelen, synchroon met elkaar. Dus als je coop doet, zie je in het tweede (of derde of vierde?) scherm waar je medemens staat en of je de takedown nu kunt uitvoeren of nog moet wachten.
Voor de standaard GR's waarschijnlijk wel maar er werd veel geklaagd dat juist deze meer een looter/shooter was toch? Ik zou er in Borderlands 3 (soortgelijk genre) of zo niet veel aan hebben denk ik. Dan liever de extra screenspace xD

• Peter_Aragorn
Ik lees op Reddit dat je bij een game als Ghost Recon je de kwaliteitsinstellingen voor een 1080p tv, beter op "gebalanceerd" kunt zetten. Je krijgt de game dan op 1080p60 namelijk, in plaats van 30fps.

Weet iemand of dit voor alle games werkt? Tot nu toe vooral Destiny gespeeld en de kwaliteit altijd op het hoogst laten staan. Ik heb geen idee hoe ik test of ik 60fps speel, dus dat is voor mij lastig om te bepalen.

Een 4k tv heb ik nog niet, dus vandaar de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Peter_Aragorn schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:12:
Ik lees op Reddit dat je bij een game als Ghost Recon je de kwaliteitsinstellingen voor een 1080p tv, beter op "gebalanceerd" kunt zetten. Je krijgt de game dan op 1080p60 namelijk, in plaats van 30fps.

Weet iemand of dit voor alle games werkt? Tot nu toe vooral Destiny gespeeld en de kwaliteit altijd op het hoogst laten staan. Ik heb geen idee hoe ik test of ik 60fps speel, dus dat is voor mij lastig om te bepalen.

Waarschijnlijk zal die bij jou dan al in 60 fps moeten draaien. Ik heb een OLED en hier draait RDR2 op 30 fps op de hoogste instelling en 60 fps op gebalanceerd of lager. Speel overigens wel op de hoogste instelling, omdat het er anders niet uit ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Peter_Aragorn schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:12:

Dit werkt voor een groot aantal games.
Destiny 2 is echter altijd 60 fps.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

De games die 4k 30 draaien draaien op balanced bijna altijd 1080/60 denk ik. Kan zo snel geen duidelijk overzicht vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Euphanasia schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:18:
[...]

Dit werkt voor een groot aantal games.
Destiny 2 is echter altijd 60 fps.
Oke! Irritant eigenlijk. Zou hij automatisch moeten kunnen doen... Maar dan weet ik dat!

Voor Destiny hoeft het dus niet, dat scheelt wel. Voorlopig laat ik B3 en Ghost Recon waarschijnlijk toch liggen. Wacht wel op RDR2, die haal ik dan wel meteen als hij in de aanbieding is.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:45
MeneerGroot schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:25:
Eindelijk Borderlands 3 op Stadia. Gisteren meteen aangeschaft. Zat hier al een tijdje op te wachten, express de PS4 versie links laten liggen.
Op base PS4 laats gedaan vanwege free weekend maar man man die framerate is echt verschrikkelijk wel 30fps maar voelt gewoon schokkerig aan (frametimes?)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Heeft hier iemand een 1080p computerscherm met HDMI waarmee je zowel via CCU als browser (PC) kunt spelen (met controller), om zo te zien wat het verschil is in lag en beeldkwaliteit?

Ik heb dat zelf namelijk niet dus kan ik dit niet testen, ben wel benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Digital-DNA op 19-12-2019 20:50 ]

www.nintendocasemods.com

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Stadia Savepoint: December updates
Stadia has been up to a lot this past month. Since all Stadia updates and feature additions happen in the background with no downloads, patches or installs, it can be easy to miss a thing or two. To help our gamers keep track of everything, we’re introducing the first in a series of posts to keep you up to date on what’s new with Stadia.
Chromecast Ultra

All Chromecast Ultra devices received an update for Stadia compatibility, giving you access to another TV to play Stadia on. Whether you bought a bundle or not, you can now play Stadia on your TV with any Chromecast Ultra and the Stadia controller. The update also includes general performance and stability improvements for all Chromecast Ultras.
Stream Connect

Many games have become so complex that split-screen technology has declined because rendering two or more scenes at the same time is too taxing on consoles. Because Stadia runs in the cloud, there aren't the same restrictions you’d have on a local machine, and you can see multiple screens without performance penalties.
This feature is particularly exciting in Tom Clancy’s “Ghost Recon Breakpoint,” as you can monitor the screens of up to three teammates, enhancing your gaming experience and making the Stadia version of Ghost Recon the best way to play. Complete challenging missions that demand precise and coordinated teamwork, and defeat cunning enemies in a war against insidious opposing forces.
Stream Connect on Stadia

Stream Connect on Stadia
Typhoon Studios
We’re always looking for people who share our passion and vision for the future of gaming. Typhoon Studios, the independent developers behind the upcoming “Journey to the Savage Planet,” is joining Stadia Games and Entertainment.
More features

Google Assistant: Use the button on the controller and ask the Assistant to start your next game when you're on the Stadia Chromecast home screen.
Web Store: Browse and explore the Stadia store through Chrome browser on your laptop, desktop or Chrome OS tablet.
Buddy Pass: If you bought a Founder’s Edition, you can give the gift of a Buddy Pass this holiday season. And in that spirit of giving, Founders received a second Buddy Pass early this week.

New games

Borderlands 3

Darksiders Genesis (exclusively on Stadia and PC through February 14)

Dragon Ball Xenoverse 2

Tom Clancy’s Ghost Recon (first title to use Stream Connect)

Stadia Pro updates

New games are free to Stadia Pro users in December.

Ongoing Stadia Pro discounts. Check out the web or mobile Stadia store for the latest.

That’s it for December, we’ll be back soon to share more updates.

• Boattail
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 18:50

*knip*
Aardig maar lees aub de topic warning, weggeven word ook letterlijk benoemd.

[ Voor 81% gewijzigd door Sagat op 19-12-2019 21:33 ]

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Als hollander is het altijd tandenknarsen als iemand dat aanbied maar ik zou er weinig mee doen totdat OMD3 uit komt en dat is op zijn vroegst maart dus er zijn vast mensen die er blijer mee zouden zijn ^^ Tegen die tijd is de pro periode alweer voorbij xD En misschien is Base er dan al

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Jammer genoeg kan je niet met een vriend multiplayer gaan gamen met de race game GRID☹

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zo te zien zouden achievements nu moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
Pheace schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:30:
Als hollander is het altijd tandenknarsen als iemand dat aanbied maar ik zou er weinig mee doen totdat OMD3 uit komt en dat is op zijn vroegst maart dus er zijn vast mensen die er blijer mee zouden zijn ^^ Tegen die tijd is de pro periode alweer voorbij xD En misschien is Base er dan al
Zou trouwens wel een stunt zijn als voor de Founders de Pro periode afloopt en Base is nog niet beschikbaar... Dat ze je dwingen een Pro abo te houden... >:) (iets met evil...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mexflex1980
KlaasjeNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:59:
[...]

Ik heb hem sinds gisteren. Prima racegame. Wel even steering deadzone op 0 zetten. Geen flauw idee waarom die bij default op 20 staat. Lijkt daardoor net alsof je gigantisch veel input lag hebt.
Tx dit ga ik even testen, ik merkte dat ook al, maar wist niet dat je dit aan kon passen. Verder vind ik de game zelf ook erg mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Pheace schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 07:05:
Zo te zien zouden achievements nu moeten werken
Inderdaad: Hier zijn ze te bekijken:

https://stadia.google.com/profile/gameactivities/all?hl=en

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeneerGroot
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 09-03 11:20
Amdwarrior schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:29:
[...]

Op base PS4 laats gedaan vanwege free weekend maar man man die framerate is echt verschrikkelijk wel 30fps maar voelt gewoon schokkerig aan (frametimes?)
Nog geen extreme last van gehad met Stadia. Nu weet ik niet precies wat Stadia heeft draaien ten opzichte van een PS4 in hardware. Wat ik wel had gelezen ergens is dat Stadia gebruikt maakt van Vulkan Api, die blijkbaar beter werkt dan een standaard DirectX.

LOUDLABS • Google Stadia: MeneerGroot#2612

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Kan je achievments niet gewoon in het menu van stadia zelf bekijken dat is wel lame dan..

Kan eindelijk weer verder met destiny (Was bug dat je de baron missie the rider niet kon starten bij forsaken) en blijf toch verbaasd hoe lekker die game speelt op stadia.

Tentamens achter de rug dus kan nu naast werk is veel uren in stadia gaan stoppen deze weken, laat het maar lekker kut weer blijven👌

[ Voor 33% gewijzigd door Stylze op 20-12-2019 12:28 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 13:53
@Stylze Binnen de Android app zelf nog niet, zo te zien.
Echter tjidens spelen zie je er nu wel wat van volgens deze subreddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

In de web versie is deze te zien door naar de vriendenlijst te gaan en vervolgens op je eigen naam te klikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
038Robijno schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:48:
Jammer genoeg kan je niet met een vriend multiplayer gaan gamen met de race game GRID☹
Ik zie in GRID wel een multiplayer optie, alleen geen enkele speler.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 17:52
Mijn zoon en ik spelen multiplayer op GRID. Hadden wat problemen om elkaar een invite te kunnen sturen, maar uiteindelijk via de app op onze smartphones is het ons gelukt.
Rijden nu head to head op circuits ( elk op een laptop). Zalig vader-zoon momentje.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:49
Nou ik heb stadia ook getest (had een buddy pass gekregen)
ik was heel skeptisch erover, maar heb even tomb raider gespeeld en ik moet zeggen hetis zoveel beter dan verwacht.

denk dit soort diensten perfect is voor rpg/exploration/tycoon/building games
het enigste wat mij tegenhoud nu is de content die is wel heel karrig zacht uitgedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:57

Pizzalucht

Snotneus.

Ik had zelf al een ChromeCast Ultra en voelde er niet zoveel voor om de hele set te kopen dus ik hoopte dat dit zou betekenen dat je nu niet het hele pakket hoeft te kopen om Stadia werkend te krijgen, dit is helaas niet zo. Nu zit ik met een Stadia Controller waar ik niks mee kan. :F Maarja, eigen schuld, ik had wat meer onderzoek moeten doen :D

Is het al bekend wanneer iedereen Stadia op mag?
Edit: sorry, staat in de eerste post :| "Eerste kwartaal 2020", nog even geduld dus, al staat het er niet zo letterlijk dat het dan voor iedereen is, maar ik neem aan dat dat samen gaat met de release van de gratis subscription

[ Voor 15% gewijzigd door Pizzalucht op 21-12-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:11
Pizzalucht schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:50:
[...]

Ik had zelf al een ChromeCast Ultra en voelde er niet zoveel voor om de hele set te kopen dus ik hoopte dat dit zou betekenen dat je nu niet het hele pakket hoeft te kopen om Stadia werkend te krijgen, dit is helaas niet zo. Nu zit ik met een Stadia Controller waar ik niks mee kan. :F Maarja, eigen schuld, ik had wat meer onderzoek moeten doen :D

Is het al bekend wanneer iedereen Stadia op mag?
Edit: sorry, staat in de eerste post :| "Eerste kwartaal 2020", nog even geduld dus, al staat het er niet zo letterlijk dat het dan voor iedereen is, maar ik neem aan dat dat samen gaat met de release van de gratis subscription
Volgens mij werkt het al: nieuws: Google voegt Stadia-ondersteuning toe aan Chromecast Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:11
Pizzalucht schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:59:
[...]

Ja, maar dan heb je dus wel een key nodig :+
Bedoel je een buddy pass? Die worden wel te koop aangeboden en geven je 3 maanden pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Zapato schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:03:
[...]

Bedoel je een buddy pass? Die worden wel te koop aangeboden en geven je 3 maanden pro.
Zie er 1 in V&A inderdaad, ik ga eens contact opnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 09:06
Zapato schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:03:
[...]

Binnen het Reddit stadia topic of googlestadia Facebook groep komen er dagelijks meerdere buddy pass keys voorbij. Als je snel bent met invullen vanaf een screenshot kun je wel eens geluk treffen 😏

[ Voor 3% gewijzigd door Purejet op 21-12-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Pizzalucht schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:05:
[...]

Zie er 1 in V&A inderdaad, ik ga eens contact opnemen :)
Verkoop van je BP hier op V&A is niet meer toegestaan.
De mijne is verwijderd.

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
Vandaag ook weer Tomb Raider gespeeld om mijn Macbook en ik moet zeggen het wordt telkens beter! Wel heb ik nu een externe Wi-Fi USB-stick aan mijn Macbook gehangen waardoor het beeld ook stabieler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Deurstopper schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:58:
[...]

Verkoop van je BP hier op V&A is niet meer toegestaan.
De mijne is verwijderd.
De mijne werd ook verwijderd van de week inderdaad...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Peter_Aragorn schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:08:
[...]
De mijne werd ook verwijderd van de week inderdaad...
Ik ben al lang geleden heel erg moe geworden van de V&A. Dan mag iets weer wel, dan weer niet. Ondanks dat het niet mag doen andere mensen het weer wel en gebeurt er niks me ze, zelfs als je ze rapporteert etc. Zie het verschil met een Buddy Pass en Steam keys of AMD/Nvidia coupons niet en toch staan die er weer wel regelmatig.

Dan ben ik nog eens 50+ V&A feedback kwijtgeraakt omdat blijkbaar als je de advertentie delete ipv op voltooid zet word enig gerelateerde feedback na een paar jaar gewoon gepruned. Lekker dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Is volledige willekeur, mijn advertentie is ook weggehaald maar advertenties die er al langer op staan als mijn verwijderde advertentie staan er nog steeds. Heb de mod die mijn advertentie heeft weggehaald een PM gestuurd maar niks op gehoord. Heel vreemd allemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door xabre16v op 22-12-2019 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Digital Foundry analyse van Wolfenstein Youngblood is uit. Niet bijzonder positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zijn er al Dragonball spelers hier? Hoe speelt het op de Stadia?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
Digital foundry is met alle stadia reviews negatief al vanaf dag 1 snap niet dat ze per game een review gaan geven terwijl het bij elke game op hetzelfde neerkomt voor ze. Met dat gezeik steeds wel lekker voer voor de haters:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Deurstopper schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:11:
Zijn er al Dragonball spelers hier? Hoe speelt het op de Stadia?
Nee vindt 50 euro wel echt te veel voor zo'n oud spel. Heb de game al kapot gespeeld op ps4 dus zou nu echt Max 25 euro ervoor neerleggen om hem op stadia te kopen, Wel tof spel.

De nieuwe dragonball die in januari uitkomt zou ik wel op stadia willen hebben, maar komt geloof ik alleen op ps4 en Xbox he? Dat is dan weer jammer ..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
Stylze schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:32:
[...]

Digital foundry is met alle stadia reviews negatief al vanaf dag 1 snap niet dat ze per game een review gaan geven terwijl het bij elke game op hetzelfde neerkomt voor ze. Met dat gezeik steeds wel lekker voer voor de haters:)
Deels wel eens maar ze zijn toch voornamelijk objectief en onderbouwen hun meningen met testresultaten. Helaas is het tot nog toe vrijwel elke keer dat de stadia versie van een game de mindere broeder is. Daarnaast is deze Wolfenstein überhaupt niet zo'n hele sterke game geloof ik.

P.s. mijn buddypass op v&a is ook verwijderd en nu zie ik toch weer nieuwe staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

[...]

Tsja, das wel een beetje dismissive. Testen is nou eenmaal wat Digital Foundry doet. Dat ze de resultaten die ze vinden dan negatief vinden dat kan je dan als subjectief zien maar het zijn ook vaak niet de beste resultaten, en al helemaal niet wat oorspronkelijk verwacht werd, en wanneer het dan wel goed gaat dan zijn ze er ook niet negatief over (zoals de Tomb Raider games)

Zelfs op Stadia reddit zie je nog regelmatig dat mensen graag een DF video zien zodat ze weten hoe de games werkelijk draaien (voordat ze tot een aankoop overgaan)

[ Voor 9% gewijzigd door Pheace op 22-12-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31

MazeWing

The plot thickens...

SmooK schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:43:
[...]

Deels wel eens maar ze zijn toch voornamelijk objectief en onderbouwen hun meningen met testresultaten. Helaas is het tot nog toe vrijwel elke keer dat de stadia versie van een game de mindere broeder is. Daarnaast is deze Wolfenstein überhaupt niet zo'n hele sterke game geloof ik.

P.s. mijn buddypass op v&a is ook verwijderd en nu zie ik toch weer nieuwe staan...
Als er iemand objectief test met harde cijfers is het wel DF. Helaas is de realiteit dat Stadia nog aardig wat te wensen over laat. Soms is de negatieve realiteit niet leuk...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stylze
MazeWing schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:51:
[...]

Als er iemand objectief test met harde cijfers is het wel DF. Helaas is de realiteit dat Stadia nog aardig wat te wensen over laat. Soms is de negatieve realiteit niet leuk...
Nja die "harde realiteit " zit hem vooral in technische nummertjes die er voor de normale gamer totaal niet toe doen. Ik heb zowel een PlayStation 4 pro en stadia, heb op beide destiny 2 veel gespeeld en stadia doet echt niet onder voor de ps4pro , sterker nog het loopt zelfs beter doordat het op 60fps kan draaien ipv 30 op de ps4.

Dat digital foundry is leuk en aardig maar het daadwerkelijk zelf ervaren van stadia is heel anders dan dat zij je laten denken geloof me:)

Ik zal voorlopig nog wel mijn ps4 pro houden omdat daar gewoonweg veel games op uitkomen die niet naar stadia komen.

Games die op beide platforms uitkomen haal ik voor stadia omdat het allemaal veel sneller laad en ik niet elke week weer een nieuwe update hoef te downloaden etc. Alles werkt zo snel via stadia heb ik het gevoel in ieder geval en als me vriendin de tv pakt switch ik zo over naar me laptop heerlijk man.

Maar mijn punt is vooral dat ik dus ook een ps4pro heb maar dus prefereer om dezelfde games op stadia te spelen, dat zegt Voor mijzelf in ieder geval genoeg over de kwaliteit van stadia, ik zou echt niet destiny op stadia gaan spelen als het slechter speelde dan op mijn playstation.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

[...]

Volgens de “lovers” zou Stadia ook alle huidige consoles wegblazen en zou de nieuwe generatie consoles die over 1 jaar komt bij voorbaat al kansloos zijn. Er is dus een balans ;)

Maar DF is vooral objectief.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
Ik moet eerlijk bekennen dat ik qua performance ook een stuk meer had verwacht maar het gemak dat Stadia brengt zorgt er voor dat ik toch steeds terug kom. Daarnaast hoop ik in de toekomst games op Stadia te spelen die voornamelijk op pc te krijgen zijn(rts/city builders). Dat alleen zou voor mij al de meest overtuigende usp zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
digital foundry is dat niet die YouTube kanaal waarbij ze games gaan analyseren met 8 zoom ( waar werkelijk niemand gaat naar kijken)

Moet wel zeggen dat DF retro echt geweldig is, maar 20 min analyseren over framerate en paar kartelrandjes klik ik halverwege weg , echt verschrikkelijk irritant die video's van ze soms dat ze prima kunnen uitleggen in 5 min video's maarja die irritante ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

MazeWing schreef op zondag 22 december 2019 @ 18:51:
[...]

Dat zijn toch die pixelpeepers die 4x zoom stilstaande beelden naast elkaar vergelijken. Of ben ik dan in de war met een ander? Kijk nooit naar welke reviewer dan ook, dus kan er naast zitten.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31

MazeWing

The plot thickens...

Flagg schreef op zondag 22 december 2019 @ 23:02:
[...]

Dat zijn toch die pixelpeepers die 4x zoom stilstaande beelden naast elkaar vergelijken. Of ben ik dan in de war met een ander? Kijk nooit naar welke reviewer dan ook, dus kan er naast zitten.
Ze vergelijken van alles.
- resolutie
- framerate + pacing (en de framedrops)
- gebruikte AA-technieken
- andere rendertechnieken / grafische trucjes
- alle platformen met elkaar vergelijken

Dit alles op een behoorlijk technisch niveau, met toch een eenvoudige uitleg. DF is de leidende autoriteit op dat gebied. Ik zelf vind het een zeer fijn om zo'n goed vergelijk te hebben tussen de verschillende platformen. Zeker qua framerate (en drops), waar ik erg gevoelig voor ben, is het fijn om te zien op welk platform het spel er het beste uitkomt. Ook is het soms pijnlijk zichtbaar hoe de ene developer fantastisch met UE4 om kan gaan en de andere er 1 grote puinhoop van maakt...

Hoe dan ook; je kunt van DF vinden wat je wil, wat ze zeggen klopt wel 100%. In dat opzicht is Stadia, zeker door de lag, niet altijd even geschikt voor alle soorten game.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

MazeWing schreef op maandag 23 december 2019 @ 06:50:
[...]

Ze vergelijken van alles.
- resolutie
- framerate + pacing (en de framedrops)
- gebruikte AA-technieken
- andere rendertechnieken / grafische trucjes
- alle platformen met elkaar vergelijken

Dit alles op een behoorlijk technisch niveau, met toch een eenvoudige uitleg. DF is de leidende autoriteit op dat gebied. Ik zelf vind het een zeer fijn om zo'n goed vergelijk te hebben tussen de verschillende platformen. Zeker qua framerate (en drops), waar ik erg gevoelig voor ben, is het fijn om te zien op welk platform het spel er het beste uitkomt. Ook is het soms pijnlijk zichtbaar hoe de ene developer fantastisch met UE4 om kan gaan en de andere er 1 grote puinhoop van maakt...

Hoe dan ook; je kunt van DF vinden wat je wil, wat ze zeggen klopt wel 100%. In dat opzicht is Stadia, zeker door de lag, niet altijd even geschikt voor alle soorten game.
Ja als je dat interessant vindt dan snap ik het wel. Heeft niet zoveel met de game an sich te maken verder.

En nee niet alle games zijn even geschikt voor alle platforms om verschillende redenen.

Maar bij Stadia schijnt een groep mensen dat continu te moeten benadrukken terwijl ze het zelf niet eens (willen) gebruiken.

Lijken wel een soort reliegekkies die hel en verdoemenis preken als je je wél vermaakt met Stadia. Best heel bijzonder fenomeen.

Waar is die "stop having fun" comic als je hem nodig hebt...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pizzalucht

Pizzalucht

Snotneus.

Ik heb inmiddels via via een code weten te bemachtigen en heb de eerste speluren erop zitten.
Heb Tomb Raider en RDR2 beide aan aantal uur gespeeld. In die uren heb ik totaal geen last gehad van:
- framedrops
- verlies in kwaliteit
- verschil in input lag

De kwaliteit was wat mij betreft ook dikke prima (ik heb een 1080p scherm dus die 4k is voor mij niet nodig).
Voor mij een waardige vervanger van de PlayStation of Xbox. Ook fijn dat als je op de Stadia knop drukt dat gelijk de CCU activeert, en die je tv weer aanzet/van input wisselt, zo lijkt het toch wel op een echte console.

Wellicht goed om te benoemen dat mijn CCU bedraad aangesloten is, en dat mijn wifi (voor de controller) via AmpliFi HD loopt dus misschien dat dat nog invloed heeft. Netwerk gaf aan tussen de 15-30mbit te gebruiken tijdens het spelen.

Ik heb het ook nog even via de browser geprobeerd, dat werkte ook goed, kwaliteit leek wel wat slechter. Aansluiten van controller werkte heel goed, controls veranderde gelijk en het was gelijk alsof je op je tv speelde. Nu nog wachten tot we het op de telefoon kunnen proberen.

[ Voor 46% gewijzigd door Pizzalucht op 23-12-2019 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Vraagje, ik had de basis versie gekocht van RDR2 maar nu ben ik klaar met alle missies..
spoiler:
nouja klaar, Arthur is dood en de aftiteling is geweest zeg maar en John heeft z'n zaakjes als keurige burger nu op orde op z'n eigen ranch.

Graag scherp zijn op spoilers, we hebben deze tags voor een reden

Als ik nu de Ultimate Edition add-on koop moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen met het spel of komen deze missies 'er bij' ? == of is dit alleen voor de online versie? ==

[ Voor 19% gewijzigd door Sagat op 23-12-2019 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Spoilers!!

[ Voor 61% gewijzigd door Sagat op 23-12-2019 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
@xabre16v pfff niet te geloven dit! Je plaatst gigantische spoilers!!! Pas je post aan a.u.b

@Segafreak83 mocht @xabre16v zijn post aanpassen dan blijft zijn Orginele post zichtbaar in jou quote dus ook graag jou post aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Lekker dan..

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 22:12

MethinX

't is wat!

RDR2 nu in de aanbieding voor 47,99

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
En Rage 2 is ook in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
MethinX schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:07:
Yes, ik zag het daarstraks ook al. Moet er toch maar aan geloven denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Die ga ik niet double dippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Nee precies te weinig korting om die voor de 2e keer aan te schaffen:) dan speel ik hem nog wel op de playstation.

Ben benieuwd wat de gratis games van januari gaan worden en of ze er weer 2 gaan doen of nu 1. Zal wel zo iets als trial fusion worden of Kine ofzo, verwacht geen AAA game maar zou wel Nice zijn.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
Als we er überhaupt een krijgen natuurlijk. Zo hebben aangegeven dat er ongeveer 1 game per maand weggegeven wordt aan pro members. Als ze een maand overslaan zal dat de volgende shitstorm worden waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Wat zou ETS2 toch super gaaf zijn op stadia..

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

styx1 schreef op woensdag 25 december 2019 @ 12:50:
Wat zou ETS2 toch super gaaf zijn op stadia..
Euro truck simulator? :? (met dank aan google)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Niet online

styx1

prutser

Ja euro truck simulator 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ben je nou echt serieus?..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Stylze schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:40:
[...]

Vind het wel fijn dat hij het bevestigde, ik was inderdaad niet bekend met deze afkorting. Verder toch ook een prima spel?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• styx1
  • Niet online

styx1

prutser

Stylze schreef op woensdag 25 december 2019 @ 15:40:
[...]

Ja ik ben serieus, vanwaar deze vraag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Prima game alleen die gaat er gewoon niet komen. Vooral omdat de ontwikkelaar tot nu ook nooit de moeite heeft genomen een console versie te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amdwarrior
Euro truck simulator is juist leuk met de vele mods en community , mods zie ik niet gebeuren helaas op Stadia.

• xabre16v
  • Niet online
MethinX schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:07:
Vreemd genoeg kan je nu ineens de add-ons (ultimate edition add on voor de basis game) niet meer kopen?
Pagina: 1 ... 30 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord