Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Ik zie dat shadow of the tombraider nu in de sale is voor 24 euro. Geen slechte deal, helaas net gekocht voor de ps4. Ook bij stadia lijkt het te lonen om even af te wachten voor pro deals.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kepler schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:31:
[...]

Het is toch, dadelijk, onwijs goedkoop? Gratis abbo, elke controller te gebruiken, op alles wat Chrome/android draait en ik ga er vanuit dat er wel genoeg games bij komen. Elke launch begint met een handjevol games.

En duur data plan is geen argument, ik heb een standaard Ziggo abbo en dat werkt prima.

Ik heb een drukke baan, twee jongen kinderen en weinig tijd om te gamen. Daarom vind ik het erg relaxed om overal te kunnen gamen, zonder herrie, zonder updates en daar wil ik best 20 procent meer voor de game zelf betalen. Of 10.euro per maand betalen en elke maand een nieuwe game kunnen proberen!
Zo, elke maand een game als je een abo van 10 euro neemt. Hopelijk is die dan toevallig ook jouw ding.

Nee echt, kijk eens wat de Game Pass juist is (4 euro voor pc, 10 euro voor xbox), en besef dat die NU al bruikbaar is als je 130 euro aan hardware spendeert en in de toekomst in een cloudgaming formule komt. Zodra dat laatste gebeurt is Stadia effectief dood en begraven, want google kan hier op geen enkel vlak zelfs nog maar in de buurt komen.

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 11-12-2019 23:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:54
CR2032 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:53:
[...]

Dan snap je Stadia niet.
De doelgroep is casual gamers, mensen die overal willen gamen en goedkoop. Dat is een enorme groep mensen. Die geen dikke peperdure game pc willen, of een console als extra aankoop met grote kans dat die snel ligt te verstoffen. Altijd de meest krachtige hardware gratis en voor niets.

Straks een paar honderd games erop en niemand piept meer. Stadia is een koopje.
De casual gamer wil Fifa, CoD en Fortnite kunnen spelen op een betrouwbaar systeem. Die zitten echt niet te wachten op een experimenteel product als Stadia. Ga eens aan de man in de straat vragen wat Stadia is; durf je te verzekeren dat Jan modaal geen idee heeft.

Voor nog geen €200 euro heb je in de aanbieding een base console incl 2 games en een controller.
Je hebt meteen ook toegang tot een gigantische library games + garantie dat iedere nieuwe multiplatform game beschikbaar is op launch (gisteren is bijvoorbeeld RE3 aangekondigd voor alle platforms, Stadia is nergens te bespeuren).
Dan moet je al heel *knip* dit kan je vast neutraler verwoorden zijn om liever te gaan freeriden op de gratis Stadia Base, waarbij je nog een controller en games moet kopen. Stadia Pro geeft eigenlijk al niet wat het belooft, dus het is maar de vraag wat je precies gaat krijgen voor Stadia base (en wanneer).

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 12-12-2019 17:22 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rudemir
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-06 16:54
Anton.net schreef op donderdag 12 december 2019 @ 00:07:
[...]

De casual gamer wil Fifa, CoD en Fortnite kunnen spelen op een betrouwbaar systeem. Die zitten echt niet te wachten op een experimenteel product als Stadia. Ga eens aan de man in de straat vragen wat Stadia is; durf je te verzekeren dat Jan modaal geen idee heeft.

Voor nog geen €200 euro heb je in de aanbieding een base console incl 2 games en een controller.
Je hebt meteen ook toegang tot een gigantische library games + garantie dat iedere nieuwe multiplatform game beschikbaar is op launch (gisteren is bijvoorbeeld RE3 aangekondigd voor alle platforms, Stadia is nergens te bespeuren).
Dan moet je al heel pauper zijn om liever te gaan freeriden op de gratis Stadia Base, waarbij je nog een controller en games moet kopen. Stadia Pro geeft eigenlijk al niet wat het belooft, dus het is maar de vraag wat je precies gaat krijgen voor Stadia base (en wanneer).
Voor €200 heb je een basis console die hetzelfde biedt als stadia basic. Koop twee controllers voor 35 euro en je kunt aan de slag. Je vergelijkt de gamelibary van een console aan het eind van zn levensduur met een platform wat net gelanceerd is... Garantie dat elke multiplatform titel komt ja tot 1-2 jaar na launch van de nieuwe Xbox/PS waarna er ook eigenlijk geen AAA titels ontwikkeld worden voor je xbox van €200,-.

Ik blijf me verbazen over de hoeveelheid mensen die lijkt te klagen om het klagen. Eerst was het de input lag die absoluut nooit zou gaan werken. Nu zijn er weer tal van andere dingen. Prima als stadia niet jouw ding is dan ga je lekker verder met je xbox of playstation toch? Het is niet zo dat Google games afpakt van andere platformen nog...

Ik denk zelf dat het een prima aanvulling kan zijn op een console in huis voor bepaalde games. Maar niemand verplicht je verder on met stadia aan de slag te gaan.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch snap ik dat gedoe om games wel, er wordt vaak aangehaald dat elke console lanceert met weinig games en dat lijkt ook een valide punt alleen daarin wordt wel even vergeten dat nieuwe consoles lanceren met weinig nieuwe games. Het sleutel woord hierin is dan dus nieuwe.

Stadia lanceert ook met weinig games maar dan ook nog eens oude games. Dat valt dan simpelweg tegen voor velen. Tel daar de teleurstellende “4k” lancering bij op en je mag wat mij betreft toch op zijn minst spreken van een mislukte launch.

Dat dit op de langere baan niets hoeft te zeggen lijkt mij duidelijk maar voor nu valt het tegen.

Ik ben persoonlijk benieuwd hoe dat met de release van Cyberpunk gaat zijn. Dat was voor mij het moment om op stadia te springen namelijk, ik heb/wil geen game pc en voor mijn ps4Pro lijkt die game mij te zwaar maar echt vertrouwen op dat vlak in Stadia heb ik ook niet meer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-09 22:42
Raindeer schreef op woensdag 11 december 2019 @ 16:20:
[...]

Ik blijf me verbazen om dit soort opmerkingen. Ik weet niet in wat voor wereld jullie leven. Er is nog nooit een platform gereleased waar vanaf dag 1 alle functionaliteit die aangekondigd werd het ook deed. Er is nog nooit een platform geweest dat op dag 1 het maximum aan grafische mogelijkheden benutte. Er is nog nooit een platform gereleased waarbij er op dat 1 een onbeperkte hoeveelheid games was. Dus waarom je dat hier wel verwachtte verbaast me.

Daarbij was vanaf het begin duidelijk dat je voor het bedrag een controller krijgt en een chromecast Ultra. en ja die Chromecast Ultra kost toch echt 79 in de winkel en dus had je die controller er voor 50 euro bij. Daar kun je over klagen, maar er zijn geen andere wifi controllers te krijgen.

Dat het om een soort beta ging was ook duidelijk. Je koopt de controller en de krijgt toegang maanden voordat een ander daar toegang toe krijgt.

De vergelijking met de PS4 en de Xbox gaat natuurlijk helemaal mank. Je neemt een 7 jaar oude end of life doos en roept dan dat het zo opvallend is dat ie nu voor 199 euro te krijgen is. Het ding is oud en bijna begraven. Maar, je vindt het wel belangrijk dat Stadia in Chrome alleen nog maar HD doet. Dat oude ding waar je naar verwijst kan ook alleen maar HD. De Pro/One waar je naar verwijst is 350 tot 400 euro en guess what die doos kan die 4K ook niet leveren bij de meeste games, want die games doen hun best daar niet voor.

En dan ook nog zeggen dat de Games daar vele malen goedkoper zijn, maar wel vergeten dat Red Dead Redemption daar hetzelfde kost of zelfs duurder is.

Stadia is nieuw, het is nog niet perfect. Het kan altijd meer en mooier, maar het heeft meer potentie dan welk ander platform dan ook. Sony snapt streaming niet en moet bij Microsoft aankloppen. Microsoft vindt dat streaming beperkt is tot datgene wat met een lokale Xbox ook kan. Alleen Google gooit er een hele grote brute cloud tegenaan... 8)7
Eigenzins wel eens met bepaalde punten wat je zegt. Vergelijking gaat inderdaad niet helemaal op, waar straks de next gen consoles komen kan stadia nog even (en mogelijk voor "altijd") door zonder een nieuwe platform te moeten aanschaffen.

Voor mij was het niet helemaal duidelijk dat het om een beta zou gaan ik heb mezelf ook niet heel erg verdiept in stadia voordat hij uitkwam. enkele dagen voor launch impulse aankopen gedaan en achteraf onderzoek en dat voornamelijk na launch omdat het mij wat tegenvalt.

qua features boeit het mij allemaal niet zo veel. ik hoef geen poes pas te hebben het enige wat ik vraag is een goed werkend game systeem en dat is nou net iets wat op dit moment ook tegenvalt.
hoewel de huidige consoles bijna end of life zijn, en de xbox one x inmiddels ook 2 jaar oud is, verbaast mij het gewoon dat stadia ondanks nieuwer is toch achter blijft haken op de one x.

Ja dat stadia kan blijven upgraden om het beste te behalen klopt theoretisch maar ik verwacht niet dat ze binnen nu en een jaar (wanneer de next gen console wordt gereleased) ook stadia weer hun servers gaan aanpassen..

RDR2 is overigens wel goedkoper in de disc format op xbox one ook is hij afgelopen periode (en nu nog steeds resterende 1 dag) in de sale in de xbox shop.

Zeker omdat de december maand al gemiddeld duurder is dan de overige maanden is het jammer dat hij bij stadia voor de volle mep wordt gehanteerd. Ondanks kon ik het niet laten om hem toch aan te schaffen :)

p.s iemand nog tips om de white arabian horse te vangen? :P

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:05
boe2 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:06:
[...]

Zo, elke maand een game als je een abo van 10 euro neemt. Hopelijk is die dan toevallig ook jouw ding.

Nee echt, kijk eens wat de Game Pass juist is (4 euro voor pc, 10 euro voor xbox), en besef dat die NU al bruikbaar is als je 130 euro aan hardware spendeert en in de toekomst in een cloudgaming formule komt. Zodra dat laatste gebeurt is Stadia effectief dood en begraven, want google kan hier op geen enkel vlak zelfs nog maar in de buurt komen.
Gamepass bestaat ook al twee jaar, dus voor Stadia zullen er in die periode ook een heleboel gratis games bij kunnen komen. Niet helemaal eerlijke vergelijking natuurlijk (tenzij ik het verkeerd begrepen heb en je niet onbeperkt toegang hebt tot alle gratis stadia pro games).

En voorlopig is Xbox Cloud hier nog niet verkrijgbaar, dus zolang dat het geval is is dat een overduidelijk voordeel voor stadia voor mij persoonlijk. Ik wil makkelijk op meerdere plekken kunnen games (op de TV, op de laptop, op de beamer boven, etc).

Mocht dit ook mogelijk zijn met de Xbox dan moet ik daar inderdaad eens naar gaan kijken :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:05
Anton.net schreef op donderdag 12 december 2019 @ 00:07:

Dan moet je al heel pauper zijn om liever te gaan freeriden op de gratis Stadia Base, waarbij je nog een controller en games moet kopen. Stadia Pro geeft eigenlijk al niet wat het belooft, dus het is maar de vraag wat je precies gaat krijgen voor Stadia base (en wanneer).
Dat je geen fan bent van Stadia, dat mag. Wat je overigens ook duidelijk laat blijken. Maar wat jij doet is letterlijk tegen alles aan schoppen wat met Google Stadia te maken heeft zonder:
1. Enige ervaring te hebben met Stadia, tenminste dat hoop ik. Want mocht je er wel ervaring mee hebben, dan zijn je uitspraken des te ernstiger.
2. De feiten van meningen te onderscheiden.

Juist de casual gamer is de doelgroep van Google Stadia, Geen idee hoe je er bij komt dat een casual gamer alleen FIFA, CoD en Fortnite spelen, dat is echt jouw interpretatie van een casual gamer. Maar dat zijn juist de games die ik niet speel.

Experimenteel en Beta zijn twee totaal verschillende zaken. Google Stadia zit nog in de beta fase maar is zeker geen experimenteel product. Google Stadia is geen proef waar ze morgen de stekker uit kunnen trekken, ze zitten wel nog in een fase waar verbeteringen verwacht mogen worden. Dit is niet anders dan bij andere net gelaunchte consoles.

Prima, voor 200 euro koop je een PS4 met één controller en zonder games. Dat is sowieso al 70 euro duurder dan wat ik voor de Google Stadia heb betaald. Dan heb ik net zoveel als de Google Stadia. De hardware met enkel wat gratis games. Maar nog altijd niet de games die ik wil spelen.

Dat je mensen weg zet als pauper die gaan freeride op Google Stadia base, zegt eigenlijk al genoeg over jou. Dit is niet anders dan een PS4 kopen zonder PS+ en dan enkel de aangekochte games spelen.
De release, en dan voornamelijk het versturen van de codes, verliep niet vlekkeloos. Maar wat heeft Google Stadia dan precies niet gegeven wat ze wel beloofd hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:18
Geniet iedere dag weer van een hoofdstuk RDR2 op mijn oude pc-tje. Wat een geweldig spel. Maar ik geniet tevens van het concept Stadia. Op mijn werk laat ik collega's RDR2 zien op een chromebox. Met de kerst trakteer ik mezelf op een stadia controller om ook op tv te kunnen spelen (ik had al een CCU en speel met een buddy pass).

Ik denk zelf dat er nog één next gen console update komt (niet meer voor mij) en dat het dat dan wel was qua consoles. Streaming is echt de toekomst heeft Stadia wat mij betreft aangetoond.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik begrijp niet waarom mensen met een console hier komen klagen over Stadia? Ik zou zeggen kruip weer lekker achter je console.

Ik zie mij zelf als doelgroep voor Stadia. Als laatste heb ik ooit serieus Return to Castle Wolfenstein op de PC gespeeld, dat was in 2002. Daarna ooit nog een Tomb Raider in 2010 ofzo maar daarna niks meer. Ik was het beu om steeds weer de PC te moeten upgraden plus alle bijbehorende ergernissen van updates, patches, vastlopers, etc. en weer extra hardware in de vorm van een console in de woonkamer had ik ook geen zin in.

Toen ik over Stadia las was ik wel enthousiast, dus een Founders Edition controller gekocht, de Chromecast Ultra was mooi meegenomen, ik had nog een oude Chromecast 2, deze is toch een flinke hap sneller, we kijken regelmatig NLziet (geen TV abo) en streams laden ook gelijk een stukje sneller in. :)

Als eerste Tomb Raider 2013 gekocht, was 10 euro, want door alle spookverhalen over inputlag toch een beetje koudwatervrees maar totaal ongegrond, die verhalen kloppen niet, ik merk er niks van. Intussen TR2013 helemaal uitgespeeld en onlangs Red Dead Redemption 2 gekocht, al ruim een week weer elke avond en weekend weer volop aan het spelen :D

Dankzij Stadia is mijn plezier in gamen weer terug, geen hardware in huis, geen gezeik, gewoon direct gamen. Bovendien Stadia kost niks, ik heb toch maar een 32"1080p TV dus een Stadia abonnement voor 4K is voor mij nutteloos. 1080p is al prachtig. :)

Ben ik de doelgroep? Ik denk het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

CR2032 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 22:53:
[...]
Dan snap je Stadia niet.
De doelgroep is casual gamers, mensen die overal willen gamen en goedkoop. Dat is een enorme groep mensen. Die geen dikke peperdure game pc willen, of een console als extra aankoop met grote kans dat die snel ligt te verstoffen. Altijd de meest krachtige hardware gratis en voor niets.
Even Devil's advocate mode hoor,

Altijd de meest krachtige hardware gratis en voor niets is natuurlijk al onzin. Sommige games die er nu zijn lopen al met minder kwaliteit dan de *huidige* consoles. Als ik zoiets voor release had gezegd zou ik weggelachen zijn omdat Stadia zelfs de PS5/Xbox ging evenaren kwa tflops en anders was het gewoon een kwestie van extra blades toevoegen. En dan heb je het nog over consoles en niet PC.

Ik snap zoiezo de gedachte niet dat mensen die geld willen besparen en overal willen kunnen gamen dan voor Stadia zouden kiezen waar je vooralsnog de hoofdprijs betaalt, zelfs voor oudere games. Sales zal je het moeten doen met wat Stadia je geeft want concurrentie binnen Stadia zelf is er niet.

Een switch is voor zulke mensen toch veel logischer? Succes om in de trein Stadia te gebruiken bijvoorbeeld want je blijft afhankelijk van een goede internetverbinding en open poorten (werk bijvoorbeeld). Zoiezo beter als je budgetgericht bent om een midlife/end of life console te kopen, dan ben je mooi goedkoop uit voor de hardware zelf en de games zijn vaak ook goedkoop te vinden.

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 13:53
Ik game op Stadia met name voor het gemak. Gemak om overal te kunnen gamen (al valt dat vooralsnog tegen).

Qua kosten betaal ik ook liever minder, dan meer... als ik single-player games kan kopen tijdens een sale of max. een tikkeltje meer dan tov Xbox, dan koop ik ze wel.

Ik doe iig mijn Xbox 1X niet weg, al is het maar voor de multi-player. Het succes (of niet) van Stadia het komende jaar zal gaan bepalen hoe snel ik de opvolger van de Xbox ga kopen.

• Rudemir
Pheace schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:37:
[...]

Altijd de meest krachtige hardware gratis en voor niets is natuurlijk al onzin. Sommige games die er nu zijn lopen al met minder kwaliteit dan de *huidige* consoles. Als ik zoiets voor release had gezegd zou ik weggelachen zijn omdat Stadia zelfs de PS5/Xbox ging evenaren kwa tflops en anders was het gewoon een kwestie van extra blades toevoegen. En dan heb je het nog over consoles en niet PC.

Ik snap zoiezo de gedachte niet dat mensen die geld willen besparen en overal willen kunnen gamen dan voor Stadia zouden kiezen waar je vooralsnog de hoofdprijs betaalt, zelfs voor oudere games. Sales zal je het moeten doen met wat Stadia je geeft want concurrentie binnen Stadia zelf is er niet.

Een switch is voor zulke mensen toch veel logischer? Succes om in de trein Stadia te gebruiken bijvoorbeeld want je blijft afhankelijk van een goede internetverbinding. Zoiezo beter als je budgetgericht bent om een midlife/end of life console te kopen, dan ben je mooi goedkoop uit voor de hardware zelf en de games zijn vaak ook goedkoop te vinden.
Het is vrij duidelijk dat wat prestaties van games betreft Google gewoon volledig afhankelijk is van wat ontwikkelaars doen. Het beeld wat ik er van heb is dat het toch iets meer werk is dan gewoon een simpele port van PC naar Stadia. Ik ga er vanuit dat op het moment dat een game specifiek ontwikkeld wordt voor Stadia dat je pas echt gaat zien wat er mogelijk is, dit geldt voor elk platform. En ook hier zullen ontwikkelaars steeds behendiger in worden, net als het geval is met launch games tov games nu. Er is op dit moment gewoon geen enkel spel dat echt laat zien wat er mogelijk is.

De Switch is nu al een tijdje uit maar het game aanbod is compleet verschillend met de andere spelcomputers. En daarbij zijn de grafische mogelijkheden hierbij ook een stuk beperkter. Ik weet ook niet of je wel eens kijkt naar de prijzen voor Switch games, maar die staan er ook niet bekend om dat ze snel dalen.

Ik heb zelf alleen gespeeld met een buddy pass en daarmee dus alleen kunnen testen op een laptop. Ik ben het volledig met iedereen eens dat het huidige game aanbod tegenvalt. Ik heb eigenlijk geen enkel spel op dit moment wat me echt weet te interesseren en ik speel dan ook gewoon lekker verder op mijn PS4 Pro. Ik zie alleen wel de potentie in het platform en verwacht dat ik hier in de toekomst ook zeker gebruik van ga maken. Of het mijn PlayStation volledig vervangd of dat ik er misschien één game per jaar voor koop maakt dan verder vrij weinig uit.

Je hebt nu gewoon beschikking over een extra platform zonder dat je daar iets voor hoeft te kopen, hoe kan dat slecht zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kepler
Pheace schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:37:
[...]

Een switch is voor zulke mensen toch veel logischer? Succes om in de trein Stadia te gebruiken bijvoorbeeld want je blijft afhankelijk van een goede internetverbinding en open poorten (werk bijvoorbeeld). Zoiezo beter als je budgetgericht bent om een midlife/end of life console te kopen, dan ben je mooi goedkoop uit voor de hardware zelf en de games zijn vaak ook goedkoop te vinden.
Zoals iemand hiervoor al zei, geen gezeik gewoon gamen. Dat is voor mij echt het belangrijkste.
Ik denk ook dat niemand het ziet als een alternatief voor handheld, ik niet iig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Rudemir schreef op donderdag 12 december 2019 @ 11:58:[...]Het is vrij duidelijk dat wat prestaties van games betreft Google gewoon volledig afhankelijk is van wat ontwikkelaars doen. Het beeld wat ik er van heb is dat het toch iets meer werk is dan gewoon een simpele port van PC naar Stadia. Ik ga er vanuit dat op het moment dat een game specifiek ontwikkeld wordt voor Stadia dat je pas echt gaat zien wat er mogelijk is, dit geldt voor elk platform. En ook hier zullen ontwikkelaars steeds behendiger in worden, net als het geval is met launch games tov games nu. Er is op dit moment gewoon geen enkel spel dat echt laat zien wat er mogelijk is.
Ben ik met je eens, maar er gaan geen games specifiek voor Stadia ontwikkeld worden tenzij Google dat zelf doet (zijn ze wel mee begonnen maar dat hadden ze eigenlijk al veel eerder moeten dan). De rest gaan hooguit ports zijn. Daar zullen ze, mogelijk, ook efficienter in worden maar lang niet zo snel vergeleken met een studio die een paar games voor hetzelfde platform ontwikkeld (zoals op de consoles gebeurde).
De Switch is nu al een tijdje uit maar het game aanbod is compleet verschillend met de andere spelcomputers. En daarbij zijn de grafische mogelijkheden hierbij ook een stuk beperkter. Ik weet ook niet of je wel eens kijkt naar de prijzen voor Switch games, maar die staan er ook niet bekend om dat ze snel dalen.
Ik had inderdaad gehoord van Nintendo en hun prijzen maar die hebben niet enkel hun digitale winkel, daar is ook nog een physieke markt waar je vaak wel goedkoper games kan vinden.
Ik zie alleen wel de potentie in het platform en verwacht dat ik hier in de toekomst ook zeker gebruik van ga maken. Of het mijn PlayStation volledig vervangd of dat ik er misschien één game per jaar voor koop maakt dan verder vrij weinig uit.
Absoluut. Ik heb ook geen twijfel dat we naar een game streaming toekomst gaan, zelfs Sony en Xbox zijn daar groots aan het instappen met hun volgende consoles.
Je hebt nu gewoon beschikking over een extra platform zonder dat je daar iets voor hoeft te kopen, hoe kan dat slecht zijn?
Niet, dat ben ik met je eens. Het zijn enkel sommige argumenten die zo nu en dan gemaakt worden waarvan ik soms met mijn ogen rol (niet perse de quote boven).
kepler schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:01:
[...]Zoals iemand hiervoor al zei, geen gezeik gewoon gamen. Dat is voor mij echt het belangrijkste.
Ik denk ook dat niemand het ziet als een alternatief voor handheld, ik niet iig :D
Haha, ik probeer niet te zeiken hoor, het is gewoon interessant om te volgen. Ik heb zelf geen reden om Stadia te gebruiken tot OMD3 uit komt. Weinig van de games die momenteel beschikbaar zijn interesseren me en die waar dat wel zo is had ik al gespeeld ;) Vandaar dat ik ook niet achter een buddypass aan ben gegaan

Neemt niet weg dat ik het wel een interessante ontwikkeling vind en mijn meningen daar over heb ;) Ben best onder de indruk van de prestaties op het moment, al zijn ze lager dan menig persoon voor de release toegegeven zou hebben (de fanatiekeren, die uiteraard niet het beste voorbeeld zijn)

[ Voor 17% gewijzigd door Pheace op 12-12-2019 12:17 ]

• Rudemir
Pheace schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:13:
Haha, ik probeer niet te zeiken hoor, het is gewoon interessant om te volgen. Ik heb zelf geen reden om Stadia te gebruiken tot OMD3 uit komt. Weinig van de games die momenteel beschikbaar zijn interesseren me en die waar dat wel zo is had ik al gespeeld ;) Vandaar dat ik ook niet achter een buddypass aan ben gegaan

Neemt niet weg dat ik het wel een interessante ontwikkeling vind en mijn meningen daar over heb ;) Ben best onder de indruk van de prestaties op het moment, al zijn ze lager dan menig persoon voor de release toegegeven zou hebben (de fanatiekeren, die uiteraard niet het beste voorbeeld zijn)
Ik heb precies hetzelfde alleen wilde ik graag de techniek testen om te kijken of het voor mij werkte. En dat beviel goed.

Ik zie Stadia als een uitkomst voor mij omdat er best wat PC games zijn die ik zou willen spelen maar ik heb geen zin om daar een laptop/PC voor aan te schaffen. Hiervoor is Stadia in mijn optiek ideaal.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Rudemir schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:38:
[...]

Ik heb precies hetzelfde alleen wilde ik graag de techniek testen om te kijken of het voor mij werkte. En dat beviel goed.

Ik zie Stadia als een uitkomst voor mij omdat er best wat PC games zijn die ik zou willen spelen maar ik heb geen zin om daar een laptop/PC voor aan te schaffen. Hiervoor is Stadia in mijn optiek ideaal.
Same here, "nieuwe" techniek, dat moet getest worden! :+

En het werkt prima... Nu nog daadwerkelijk games zou helemaal handig zijn. Er staan geen games op die ik wil spelen die ik niet allang op de PS4 gespeeld heb, wat dus betekend dat ik al die tombraiders nu op beide platformen heb. 8)7 net als fs19 (gratis gelukkig).

Maar ben nu dus klaar op Stadia. Maar ik hoop dat ze tzt nog wat oudere spellen zoals xcom2 gaan aanbieden want die werken gewoon slecht op de ps4 (game breaking crashes).

En het zou best kunnen gebeuren dat stadia mijn eerste platform wordt en enkel de games die PS exclusive zijn nog op de PS4(5) gekocht worden, want geen mega patches, hele korte laadtijden, en het draait gewoon altijd soepel in mijn situatie iig.

Moet dat wel zo blijven want ik laat het net zo makkelijk volledig links liggen als ze de boel verkloten in de toekomst. :)

Ik hoop op een snelle toevoeging van Phoenix Point, maar weinig kans ben ik bang...

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Flagg schreef op donderdag 12 december 2019 @ 13:10:
[...]
Ik hoop op een snelle toevoeging van Phoenix Point, maar weinig kans ben ik bang...
Epic 'exclusive' dus dat lijkt me sterk inderdaad. Ik geloof niet dat Stadia zo onafhankelijk van PC word gezien in dat aspect. Wel binnenkort beschikbaar op Gamepass als het goed is.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Pheace schreef op donderdag 12 december 2019 @ 13:31:
[...]

Epic 'exclusive' dus dat lijkt me sterk inderdaad. Ik geloof niet dat Stadia zo onafhankelijk van PC word gezien in dat aspect. Wel binnenkort beschikbaar op Gamepass als het goed is.
Tijdelijke exclusive, hij komt begin 2020 naar Xbox en "later" naar PS4. Maar een leuk konijn uit de hoed en naar Stadia in januari zou ik voor tekenen. :)

Maar zoals ik al zei ben der bang voor. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 12-12-2019 13:39 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kepler
Pheace schreef op donderdag 12 december 2019 @ 12:13:
[...]

Ik bedoelde meer geen gezeik met updates, herrie, etc.
Gewoon gamen zonder randvoorwaarden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:54
Audiowaste schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:36:
[...]
Maar wat heeft Google Stadia dan precies niet gegeven wat ze wel beloofd hebben?
4K 60fps. De grote system seller waarmee ze vanaf dag 1 geadverteerd hebben.

• Zapato
Anton.net schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:40:
[...]

4K 60fps. De grote system seller waarmee ze vanaf dag 1 geadverteerd hebben.
Het is geen system, het is een dienst. En 4k 60fps werkt, uiteraard zijn er randvoorwaarden.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:41
Shadow is nu ook online in nederland. En als ik de discussies zo lees is dat geen beter alternatief voor mensen die geen zin hebben om elke 2 jaar zn systeem upgraden en toch alle spellen te kunnen spelen op ultra settings en 4k voor €12 per maand.

Als ik zo de discussie volg is juist shadow een goed alternatief voor mensen die geen gamepc hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zapato
fevo-1190 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:42:
Shadow is nu ook online in nederland. En als ik de discussies zo lees is dat geen beter alternatief voor mensen die geen zin hebben om elke 2 jaar zn systeem upgraden en toch alle spellen te kunnen spelen op ultra settings en 4k voor €12 per maand.

Als ik zo de discussie volg is juist shadow een goed alternatief voor mensen die geen gamepc hebben.
Ik ken geen shadow, maar wat heeft dat te maken met stadia ervaringen? Volgens mij zit dit forum vol mensen die geen ervaringen hebben maar wel een mening.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:41
Zapato schreef op donderdag 12 december 2019 @ 21:17:
[...]

Ik ken geen shadow, maar wat heeft dat te maken met stadia ervaringen? Volgens mij zit dit forum vol mensen die geen ervaringen hebben maar wel een mening.
Als ik zo de reacties lees dan vinden mensen het vooral een goed platform voor mensen die geen game pc willen of hebben.
En zijn daarmee erg teleurgesteld in de aantal games die stadia nu nog aanbied.
Shadow is een cloud gaming waarmee je gewoon een game pc gebruik in de cloud. Die is sinds deze week gereleased in nederland.
Vandaar mijn reactie.
Verder volg ik dit item nog wel even aangezien mij interesse heeft gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
boe2 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 23:06:
[...]

Spenderen? Stadia kost niets, nada met een Buddy Pass of zo direct met Base. Je hoeft helemaal geen 130 euro betalen, je moet niets. Wat je hebt aan toetsenbord, muis, andere controllers, alles werkt.

Het is totaal niet te vergelijken met Game Pass, daar moet je ook een console of game PC bij kopen. En Xbox One is met bijna 7 jaar stokoud te noemen. Stadia is hypermodern en hoef je nooit zelf te upgraden. Ideaal. Stadia gaat alleen om het gamen. Betalen voor een game en verder niets.

Voor sommige mensen is dit blijkbaar moeilijk voor te stellen en die zien alleen maar nadelen.
Het is ook een heel nieuw concept, het is even omschakelen in het denken.
Maar dan besef je dat het van Google een briljante zet is. Het begin van een nieuw gaming tijdperk.

De concurrenten als Sony, Microsoft en Steam kunnen alvast gaan zweten wanneer Google dit straks echt agressief de markt gaat inzetten.

• Tweakwondo
CR2032 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 22:39:
[...]

Spenderen? Stadia kost niets, nada met een Buddy Pass of zo direct met Base. Je hoeft helemaal geen 130 euro betalen, je moet niets. Wat je hebt aan toetsenbord, muis, andere controllers, alles werkt.

Het is totaal niet te vergelijken met Game Pass, daar moet je ook een console of game PC bij kopen. En Xbox One is met bijna 7 jaar stokoud te noemen. Stadia is hypermodern en hoef je nooit zelf te upgraden. Ideaal. Stadia gaat alleen om het gamen. Betalen voor een game en verder niets.

Voor sommige mensen is dit blijkbaar moeilijk voor te stellen en die zien alleen maar nadelen.
Het is ook een heel nieuw concept, het is even omschakelen in het denken.
Maar dan besef je dat het van Google een briljante zet is. Het begin van een nieuw gaming tijdperk.

De concurrenten als Sony, Microsoft en Steam kunnen alvast gaan zweten wanneer Google dit straks echt agressief de markt gaat inzetten.
of Google gaat zweten wanneer Microsoft xcloud lanceert ;)

vergelijkbaar met game pass maar dan in streaming.. wel verwacht ik dat je bij stadia straks altijd de nieuwste games kan spelen omdat je hem dat koopt. vooralsnog bij game pass of psnow heb je een hoop games maar zeker niet de nieuwste

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

[...]Het is ook een heel nieuw concept, het is even omschakelen in het denken.
Sorry hoor maar dat jij dit concept nog niet kende wil niet zeggen dat het nieuw is. Google heeft dit niet uitgevonden of zo. PSN doet het al jaren, Onlive deed dit al in 2003

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

Je hebt ECHT nog nooit gehoord van online, psone en xcloud. Dat verklaart veel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Ik heb de game awards in de gaten houden met hoop om nieuwtjes voor stadia mee te krijgen.. helemaal niets..

ik bedoel natuurlijk is de dienst nieuw en pas 3 weken uit en zal het nog niet werken zoals het zou moeten, zijn er weinig launch games etc. Dat is dan maar zo, maar niets over stadia of een roadmap, update, community tweet, helemaal niets. De Chromecast ultra is mooi meegenomen de controller is leuk maar verder begin ik de hoop wel een beetje te verliezen in stadia. Straks als xcloud uitkomt zullen we zien wat er gaat gebeuren. In dat opzichte heeft MS (Xbox) zoals al een voorsprong op naamsbekendheid dus zullen er geheid meer studios aan mee werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_ers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:58
Goedemorgen,

Als iemand een buddyPass nog heeft zou ik die graag willen hebben >:) . Voorheen heb ik ShadowPC gebruikt alleen dit was het toch net niet (via een steamlink op de tv gekregen)
Het lijkt me toch heeel erg interessant alleen twijfel heel erg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
boe2 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 22:59:
[...]

Maar is stadia, hier in NL/EU, niet de eerste beschikbare echt pure cloud game service, waarbij je eigenlijk alleen maar een account nodig hebt en een controller? En dus op elke tv en/of Chrome device kan gamen? Gewoon plug en play? En ook nog een service waarbij het technisch gewoon goed werkt, zeker qua input lag?
En dit is een serieuze vraag, ik weet te weinig van de andere services maar als ik het zo lees heb je of een console nodig of nog niet beschikbaar in NL. Shadow enige echte alternatief, maar veel minder plug en play. Of zit ik er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kepler schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:11:
[...]

Maar is stadia, hier in NL/EU, niet de eerste beschikbare echt pure cloud game service, waarbij je eigenlijk alleen maar een account nodig hebt en een controller? En dus op elke tv en/of Chrome device kan gamen? Gewoon plug en play? En ook nog een service waarbij het technisch gewoon goed werkt, zeker qua input lag?
En dit is een serieuze vraag, ik weet te weinig van de andere services maar als ik het zo lees heb je of een console nodig of nog niet beschikbaar in NL. Shadow enige echte alternatief, maar veel minder plug en play. Of zit ik er naast?
GeforceNow is er ook nog. Zeker in combinatie met een shield ook plug and play.

Shadow vind ik zelf wel interessant, omdat je daarmee in feite een goede pc in de cloud hebt. Dan kun je gewoon je steam library spelen, maar ook alle gratis Epic games bijvoorbeeld. En die is niet beperkt tot gaming, je zou er ook foto- en videobewerking mee kunnen doen. Al is daar wellicht de opslag niet afdoende voor.
Voor mij zeker een alternatief voor het upgraden/vervangen van m'n oude pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

kepler schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:11:
[...]

Echt die opsommingen. Leer elke dag weer wat nieuws. Dus met Stadia kan je met enkel een account en controller op elke tv spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Pheace schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:39:
[...]

Echt die opsommingen. Leer elke dag weer wat nieuws. Dus met Stadia kan je met enkel een account en controller op elke tv spelen?
Ik heb zelf een buddy pass gekocht en speel met een Xbox 360 controller op een pc. Meer had ik niet nodig. En je kunt zelfs met een toetsenbord spelen.

Als je op een tv wil spelen heb je een Chromecast Ultra nodig en een Stadia Controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Pheace schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:39:
[...]

Chromecast erin pluggen en spelen, moeilijker is het niet.
Exocet schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:14:
[...]

Shadow vind ik zelf wel interessant, omdat je daarmee in feite een goede pc in de cloud hebt. Dan kun je gewoon je steam library spelen, maar ook alle gratis Epic games bijvoorbeeld. En die is niet beperkt tot gaming, je zou er ook foto- en videobewerking mee kunnen doen. Al is daar wellicht de opslag niet afdoende voor.
Voor mij zeker een alternatief voor het upgraden/vervangen van m'n oude pc.
GeforceNow klinkt ook wel interessant, het wordt een leuk jaar :D Ik ben benieuwd waar ik over een jaar voor ga/kan kiezen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Audiowaste
Ondertussen zijn er inderdaad meerdere opties maar toch ook weer grote verschillen, zowel in techniek als beschikbare games.

Stadia: je kan op elk apparaat spelen, alleen voor de TV heb je een Chromecast en een controller nodig.
xCloud: Ook mogelijk om op elk apparaat te spelen, maar je moet dan wel een Xbox en Xbox Controller hebben.
Shadow: Je moet al een PC hebben om het te installeren, spelen op de TV zal al via een omweg moeten. Lijkt mij ook niet stabieler te worden.
Geforce Now: Wanneer je op de TV wil spelen, moet je ook al de Shield aanschaffen.

Overigens ben ik van mening dat het aanbod van xCloud ook niet echt denderend is.

[ Voor 6% gewijzigd door Audiowaste op 13-12-2019 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zapato schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:51:
[...]

Ik heb zelf een buddy pass gekocht en speel met een Xbox 360 controller op een pc. Meer had ik niet nodig. En je kunt zelfs met een toetsenbord spelen.

Als je op een tv wil spelen heb je een Chromecast Ultra nodig en een Stadia Controller.
kepler schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:57:
[...]Chromecast erin pluggen en spelen, moeilijker is het niet.
En dus niet alleen een account en een controller. Dat was mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
Gisteren was ik blij dat m'n kinderen naar bed gingen en ik op de TV kon gamen (bedraad). Via wifi was het (in het begin) niet te doen. Meerdere keren volledige vastlopers en veel haperingen. En dat terwijl we toch een prima wifi netwerk hebben geloof ik. Geen idee wat er gebeurde, maar na een restart werkte het weer redelijk prima. Nog niet eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Audiowaste schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:20:
Ondertussen zijn er inderdaad meerdere opties maar toch ook weer grote verschillen, zowel in techniek als beschikbare games.

Stadia: je kan op elk apparaat spelen, alleen voor de TV heb je een Chromecast en een controller nodig.
xCloud: Ook mogelijk om op elk apparaat te spelen, maar je moet dan wel een Xbox en Xbox Controller hebben.
Shadow: Je moet al een PC hebben om het te installeren, spelen op de TV zal al via een omweg moeten. Lijkt mij ook niet stabieler te worden.
Geforce Now: Wanneer je op de TV wil spelen, moet je ook al de Shield aanschaffen.

Overigens ben ik van mening dat het aanbod van xCloud ook niet echt denderend is.
? Je hebt geen Xbox nodig voor Xcloud. Dat is alleen voor Xbox Game streaming wat van je eigen console naar een device streamed. Xcloud is cloud streaming, net als Stadia.

xCloud: Momenteel op android overal te spelen en in 2020 op PC/browser. Voor TV heb je een stukje hardware nodig net als Stadia.
Shadow: Van iets met Android, Windows, MacOS of Linux als het goed is, en iOS onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Pheace schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:13:
[...]

[...]

En dus niet alleen een account en een controller. Dat was mijn punt.
Ja hallo, dat is toch geen argument :D Een TV is in de basis een output apparaat en heeft dus altijd iets van input nodig, of dat nu een chromecast, console, PC of Ziggo kastje is.

En waarschijnlijk zullen sommige TV's tegenwoordig chrome en/of chromecast ingebouwd hebben, dus voor die TV's heb je in principe wel alleen een account/controller nodig. Binnenkort krijg ik een nieuwe beamer binnen, waar Android op draait en dus ook chrome. Dus daar kan ik dan gewoon Stadia (of in de toekomst xCloud of iets anders) op gamen met alleen een account en controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

kepler schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:26:
[...]

Ja hallo, dat is toch geen argument :D Een TV is in de basis een output apparaat en heeft dus altijd iets van input nodig, of dat nu een chromecast, console, PC of Ziggo kastje is.

En waarschijnlijk zullen sommige TV's tegenwoordig chrome en/of chromecast ingebouwd hebben, dus voor die TV's heb je in principe wel alleen een account/controller nodig. Binnenkort krijg ik een nieuwe beamer binnen, waar Android op draait en dus ook chrome. Dus daar kan ik dan gewoon Stadia op gamen met alleen een account en controller.
Dat is een punt als jij en kan het dit en kan het dit en kan het dit zegt. En ja, sommige TV's komen met Chromecast, anderen met Steam Link, anderen weer met Android TV (Shadow) dus dan kan het bij sommige andere services dus ook gewoon. Veel van deze services zullen uberhaupt via een browser beschikbaar zijn/worden waarschijnlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Pheace op 13-12-2019 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Pheace schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:25:
? Je hebt geen Xbox nodig voor Xcloud. Dat is alleen voor Xbox Game streaming wat van je eigen console naar een device streamed. Xcloud is cloud streaming, net als Stadia.

xCloud: Momenteel op android overal te spelen en in 2020 op PC/browser. Voor TV heb je een stukje hardware nodig net als Stadia.
Shadow: Van iets met Android, Windows, MacOS of Linux als het goed is, en iOS onderweg.
Nou stel, ik wil graag xCloud spelen op mijn TV, ik schaf de controller aan en installeer de app.
En dan? Hoe krijg ik het signaal van mijn telefoon naar mijn TV? Kan ik dan gewoon mijn Chromecast gebruiken? Op dit moment geeft Microsoft daar toch valse informatie over, dat "stukje hardware" wordt nergens benoemd.

Shadow hetzelfde, je moet een bestand downloaden en installeren. Dat kan dus alleen op je PC. Maar gamen op TV is dus niet mogelijk. Dan moet je al je PC koppelen aan je TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Heel erg offtopic maar zie hier regelmatig berichten voorbij komen dat shadow niet zou werken op tv maar dit klopt niet.

Shadow heeft hiervoor een speciaal apparaatje de shadow Ghost. Kost 99,-

Ik ben heel erg tevreden over stadia maar het ontbreken van games heeft mij besloten ook shadow te nemen hierdoor kan ik vrij goedkoop mijn steam games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Pheace schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:29:
[...]

Dat is een punt als jij en kan het dit en kan het dit en kan het dit zegt. En ja, sommige TV's komen met Chromecast, anderen met Steam Link, anderen weer met Android TV (Shadow) dus dan kan het bij sommige andere services dus ook gewoon. Veel van deze services zullen uberhaupt via een browser beschikbaar zijn/worden waarschijnlijk.
Ok, account, chromecast, controller, internet, 220 stopcontact en USB adapter nodig. Dan kan je heel simpel op elke TV met een HDMI ingang Stadia gamen. Zo specifiek genoeg? :D ;)

Als ik het zo lees zijn er een hoop andere opties, maar biedt Stadia (op dit moment) de meest gebruiksvriendelijke game ervaring. Chromecast aansluiten op TV, controller en Chromecast koppelen aan Wifi en je kan echt direct gamen op elke TV. Niks dingen installeren, lange updates (heb nu 1 update gehad van 2 minuten voor de controller) of instellingen aanpassen. En dat is waar het mij om gaat en wat ik nu nog niet kan vinden bij andere Cloud game diensten.

En in de toekomst zullen er vast een hoop alternatieven bij komen, maar dat is op dit moment is wel echt een unieke feature van Stadia. Niet belangrijk voor elke doelgroep, bv de echte PC-gamers, maar wel voor mijn soort doelgroep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Audiowaste schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:32:
[...]Nou stel, ik wil graag xCloud spelen op mijn TV, ik schaf de controller aan en installeer de app.
En dan? Hoe krijg ik het signaal van mijn telefoon naar mijn TV? Kan ik dan gewoon mijn Chromecast gebruiken? Op dit moment geeft Microsoft daar toch valse informatie over, dat "stukje hardware" wordt nergens benoemd.

Shadow hetzelfde, je moet een bestand downloaden en installeren. Dat kan dus alleen op je PC. Maar gamen op TV is dus niet mogelijk. Dan moet je al je PC koppelen aan je TV.
Dat is ook nog geen optie zonder hardware bij Xbox (nou ja, de de all-digital xbox die voor 99 euro te koop was of zo wel natuurlijk), niet vanuit hunzelf tenminste. Android TV werkt, Shield werkt volgens mij, of een kabel van je PC naar je TV of iets dergelijken inderdaad.

Hetzelfde met shadow. Met andere woorden, er is wat extra hardware nodig. Shadow Ghost of zoiets hebben ze ook als optie denk ik? Dat is bij Stadia ook zo, al is het wel kleiner. Ik snap nog niet helemaal over welke file je het hebt die je naar je PC moet downloaden met Shadow maar ik heb het zelf ook niet gebruikt. Er is wel een android app dus zou wel verwachten dat dat ook een optie zou zijn.

Dit is zoiezo allemaal wat overdreven. Ik zeg niet eens dat de andere services beter zijn maar sommige dingen die gezegd worden kloppen simpelweg niet.
kepler schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:50:
[...]

Ok, account, chromecast, controller, internet, 220 stopcontact en USB adapter nodig. Dan kan je heel simpel op elke TV met een HDMI ingang Stadia gamen. Zo specifiek genoeg? :D ;)
Top! :D En ja inderdaad, Stadia is op het moment momenteel denk ik wel de meest gebruiksvriendelijke optie, voor de meerdere mogelijkheden die het bied in elk geval.

[ Voor 13% gewijzigd door Pheace op 13-12-2019 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Audiowaste
Maar goed, kunnen we de discussie over xCloud, Shadow, GeforceNow etc. ergens anders voeren (misschien in een algemeen cloud gaming topic) en weer richten op de zaken die er echt toe doen (Stadia) :)

Ik heb eerder deze ochtend een vraag gesteld aan Frontier Development of Planet Coaster en/of Planet Zoo naar Google Stadia komen. Vooral Planet Zoo is wel echt een spel wat ik graag zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Tweakwondo schreef op donderdag 12 december 2019 @ 22:49:
[...]

of Google gaat zweten wanneer Microsoft xcloud lanceert ;)

vergelijkbaar met game pass maar dan in streaming.. wel verwacht ik dat je bij stadia straks altijd de nieuwste games kan spelen omdat je hem dat koopt. vooralsnog bij game pass of psnow heb je een hoop games maar zeker niet de nieuwste
Dat ligt er maar net aan wat xcloud gaat kosten. Dit zal vast niet kostenloos worden met alleen een Gamepass..
Exocet schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:14:
[...]

Heb je Geforce Now gebruikt? De speel ervaring is wat mij betreft een stuk minder dan Google Stadia. Veel meer glitches en storingen. Daarnaast voelt het erg houtje-touwtje, door het eerst op te moeten starten van Steam of andere launchers.

[ Voor 29% gewijzigd door Sahi_NL op 13-12-2019 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sahi_NL schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 12:03:
[...]
Dat ligt er maar net aan wat xcloud gaat kosten. Dit zal vast niet kostenloos worden met alleen een Gamepass..
Wel goede kans dat hij inclusief zal zijn bij Gamepass Ultimate, die je op het moment nog vreselijk goedkoop kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
Ik acht die kans nihiel. Microsoft moet hier ook aan verdienen, zeker omdat het ten kosten gaan van hun eigen Xbox verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sahi_NL schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 12:07:
Ik acht die kans nihiel. Microsoft moet hier ook aan verdienen, zeker omdat het ten kosten gaan van hun eigen Xbox verkoop.
Standaard Gamepass misschien, met ultimate verdienen ze al aardig (voor normale prijs). Hoe zie je dit dan met de huidige Gamepass PC? Wat is daar anders aan? Dat gaat toch ook ten koste van primaire verkoop van hun games?

[ Voor 7% gewijzigd door Pheace op 13-12-2019 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahi_NL
Pheace schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 12:09:
[...]

Standaard Gamepass misschien, met ultimate verdienen ze al aardig (voor normale prijs). Hoe zie je dit dan met de huidige Gamepass PC? Wat is daar anders aan? Dat gaat toch ook ten koste van primaire verkoop van hun games?
Gamepass PC is ook Beta (net als Geforce Now), ik verwacht dat voor beide nog wel een prijskaartje komt, zowel inclusief als exclusief Game library.

Om het geheel weer even on-topic te brengen:

Wat was de doelgroep van Stadia: Nou, dat ben ik onder andere. Na de red-ring of dead op mijn Xbox360 geen console meer gekocht, maar het begon afgelopen jaar toch weer te kriebelen om af en toe een game te kunnen spelen.

Mijn pc hangt blind aan de muur, dus geen kastjes, geen kabels.. Ik wil dus ook geen Console bij mijn TV. Stadia lijkt dus ideaal.

Casual Gamers willen FIFA & Halo? Die laatste lijkt me leuk, maar Fifa echt niet. Overigens vermaak ik me nu prima met Tomb Raider en Destiny en heb dus nog niet de neiging gehad om een game te kopen (Ik verwacht dat RDR2 of Gylt wel een keer gekocht gaan worden).

Stadia bevalt mij prima! Lekker snel starten als je wil gamen, geen gedoe, fijn voor dat uurtje per dag.

[ Voor 44% gewijzigd door Sahi_NL op 13-12-2019 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sahi_NL schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 12:12:
[...]Gamepass PC is ook Beta (net als Geforce Now), ik verwacht dat voor beide nog wel een prijskaartje komt, zowel inclusief als exclusief Game library.
Gamepass *is* een library, daar is geen exclusief versie van. (Edit: ik neem aan dat je van Xcloud bedoelde hier) Gamepass PC is op het moment 5 euro, word 10 na de beta. Gamepass Ultimate is 15 (voor Gamepass Console + PC). Vind het persoonlijk geen vreemde gedachte dat de ultimate, als hun premium optie, een grote kans heeft dat het cloud inclusief zal zijn, al helemaal omdat dit een groot punt gaat zijn voor beide consoles next generation. Maar goed, we zullen zien. Niet onmogelijk dat er nog een extra cost aan zal zitten.
Na de red-ring of dead op mijn Xbox360 geen console meer gekocht
Zoiets kan helaas nog steeds gebeuren maar de vervanging is wel een stuk goedkoper! En, je zou eventueel nog op een ander device kunnen blijven spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Pheace op 13-12-2019 12:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
@Sahi_NL & @Pheace Ennnnn weer terug on topic a.u.b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
boe2 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 22:59:
[...]

Google is de eerste die echt 100% cloud gaming biedt zonder hardware eisen.
Je hebt duidelijk geen idee wat Stadia inhoudt. Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

CR2032 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:49:
[...]

Google is de eerste die echt 100% cloud gaming biedt zonder hardware eisen.
Je hebt duidelijk geen idee wat Stadia inhoudt. Jammer.
8)7

Nog maar eens dan:
Pheace schreef op donderdag 12 december 2019 @ 22:51:
[...]

Sorry hoor maar dat jij dit concept nog niet kende wil niet zeggen dat het nieuw is. Google heeft dit niet uitgevonden of zo. PSN doet het al jaren, Onlive deed dit al in 2003

[ Voor 38% gewijzigd door Pheace op 13-12-2019 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
Audiowaste schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:58:
Maar goed, kunnen we de discussie over xCloud, Shadow, GeforceNow etc. ergens anders voeren (misschien in een algemeen cloud gaming topic) en weer richten op de zaken die er echt toe doen (Stadia) :)

Ik heb eerder deze ochtend een vraag gesteld aan Frontier Development of Planet Coaster en/of Planet Zoo naar Google Stadia komen. Vooral Planet Zoo is wel echt een spel wat ik graag zou zien.
Deze bijvoorbeeld? Het grote cloud gaming topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
er is in iedergeval moeite gedaan om 2 minuten tijd te nemen voor een post.. bedankt voor het delen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
@Pheace

PSN werkt niet zelfstandig op Mac of Chromebooks. Stadia is de eerste die geen extra eisen stelt aan je hardware. Niet vergelijkbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door CR2032 op 13-12-2019 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

CR2032 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:10:
@Pheace

PSN werkt niet zelfstandig op Mac of Chromebooks. Stadia is de eerste die geen extra eisen stelt aan je hardware. Niet vergelijkbaar.
Behalve Chrome dan, of een CCU. Ow, en geen IOS devices. Hey, dat kan PSN dan weer wel...

Heb je nog een specifiekere definitie die je wilt gebruiken om Stadia toch uniek te laten klinken? We gaan nou wel heel erg moeilijk doen. In de basis gaat het gewoon om een service die games uit de cloud streamed. Dat bestaat al jaaaaren, in vele verschillende formaten. Ja, Stadia is vast uniek in bepaalde opzichten, net als die andere services weer uniek zijn in anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 11:33
Tweakwondo schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:25:
[...]

er is in iedergeval moeite gedaan om 2 minuten tijd te nemen voor een post.. bedankt voor het delen. :D
Inderdaad.. maar het erge is nog dat een Redditor zelf een betere weekly update geeft dan Google zelf.. 8)7

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Pukson schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:39:
[...]

Inderdaad.. maar het erge is nog dat een Redditor zelf een betere weekly update geeft dan Google zelf.. 8)7

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Ik moest keihard lachen toen ik het las! Wat dat betreft lijkt Google wel een kleuterklas.. Geen idee wat ze ermee aan moeten.

Ze moeilijk is het écht niet. Uiteraard snap ik dat het best een vervelende taak kan zijn, om updates te geven, of PR man / vrouw te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Pheace schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:26:
[...]

Behalve Chrome dan, of een CCU. Ow, en geen IOS devices. Hey, dat kan PSN dan weer wel...

Heb je nog een specifiekere definitie die je wilt gebruiken om Stadia toch uniek te laten klinken? We gaan nou wel heel erg moeilijk doen. In de basis gaat het gewoon om een service die games uit de cloud streamed. Dat bestaat al jaaaaren, in vele verschillende formaten. Ja, Stadia is vast uniek in bepaalde opzichten, net als die andere services weer uniek zijn in anderen.
Leuk dat je PSN kan streamen via je iOS telefoon naar huis. Maar ik heb nu al meerdere malen gehad, dat ik niet kon verbinden ivm dat PSN de verbinding niet toereikend vond (250 down en 5 up), log ik daar in via de pc, dan werkt het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 19-09 21:42
Segafreak83 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:53:
[...]

Ik moest keihard lachen toen ik het las! Wat dat betreft lijkt Google wel een kleuterklas.. Geen idee wat ze ermee aan moeten.

Ze moeilijk is het écht niet. Uiteraard snap ik dat het best een vervelende taak kan zijn, om updates te geven, of PR man / vrouw te zijn.
Het kost ze werkelijk waar max 5 minuten om zon update te maken en te posten.. Belachelijk dat ze dit niet eens doen.
Het is echt veel te stil vanuit google de afgelopen 2 weken, onbegrijpelijk.

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Stylze schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:54:
[...]

Het kost ze werkelijk waar max 5 minuten om zon update te maken en te posten.. Belachelijk dat ze dit niet eens doen.
Het is echt veel te stil vanuit google de afgelopen 2 weken, onbegrijpelijk.
Heb je zelf überhaupt stadia?

Ik heb een beetje het idee dat vooral mensen die Stadia níet hebben zich vreselijk druk maken om wat google wel of niet doet met Stadia. En dat het allemaal belachelijk en onbegrijpelijk is.

Ik ondertussen heb nergens last van en game vrolijk verder soms op Stadia soms de PS4... En heb niks te klagen so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Flagg schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:45:
[...]

Ik heb een beetje het idee dat vooral mensen die Stadia níet hebben zich vreselijk druk maken om wat google wel of niet doet met Stadia. En dat het allemaal belachelijk en onbegrijpelijk is.

Ik ondertussen heb nergens last van en game vrolijk verder soms op Stadia soms de PS4... En heb niks te klagen so far.
Ik heb wel Stadia en het bevalt me prima omdat ik nu nog games te spelen heb. Ben al redelijk ver in RDR2 en verder biedt Stadia weinig nieuwe games maar ach het is nieuw en ja ik snap dat het tijd kost.

echter wat ik er wel aan wil toevoegen is dat google/stadia zelf niet eens weet wanneer er of welke games er nou daadwerkelijk komen. Even een voorbeeldje; BL3 en division 2 zouden voor het eind van 2019 uitkomen(nog ruim 2 weken), het lijkt mij toch wel enigszins dat ze al een datum hebben daar bij hun HQ :?
zo niet dan maken ze hun fans daar niet al te blij mee denk ik zo, zeker nu voor de feestdagen en in de US is dat nogal een dingetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Tweakwondo schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:18:
[...]

Ik heb wel Stadia en het bevalt me prima omdat ik nu nog games te spelen heb. Ben al redelijk ver in RDR2 en verder biedt Stadia weinig nieuwe games maar ach het is nieuw en ja ik snap dat het tijd kost.

echter wat ik er wel aan wil toevoegen is dat google/stadia zelf niet eens weet wanneer er of welke games er nou daadwerkelijk komen. Even een voorbeeldje; BL3 en division 2 zouden voor het eind van 2019 uitkomen(nog ruim 2 weken), het lijkt mij toch wel enigszins dat ze al een datum hebben daar bij hun HQ :?
zo niet dan maken ze hun fans daar niet al te blij mee denk ik zo, zeker nu voor de feestdagen en in de US is dat nogal een dingetje.
Ja te weinig games koopt wel maar was ook wel duidelijk voor ik het bestelde zouden niet heel veel launch titels zijn.

En ze weten vast wel wanneer dingen uit moeten komen maar niet iedere stadia medewerker zal het weten en er zullen misschien nog wat juridische haken en ogen zijn wanneer ze wat precies naar buiten kunnen brengen.

Maar het komt een beetje als een zooitje verwende kinderen die alles willen hebben wanneer ze het willen en dat ze anders godverdomme een verklaring eisen.

Heb een beetje geduld of zeg je abbo op en ga wat anders doen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakwondo
Flagg schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:26:
[...]

Ja te weinig games koopt wel maar was ook wel duidelijk voor ik het bestelde zouden niet heel veel launch titels zijn.

En ze weten vast wel wanneer dingen uit moeten komen maar niet iedere stadia medewerker zal het weten en er zullen misschien nog wat juridische haken en ogen zijn wanneer ze wat precies naar buiten kunnen brengen.

Maar het komt een beetje als een zooitje verwende kinderen die alles willen hebben wanneer ze het willen en dat ze anders godverdomme een verklaring eisen.

Heb een beetje geduld of zeg je abbo op en ga wat anders doen. :)
Jep klopt vaak weten de medewerkers het inderdaad niet maar had inmiddels wel graag een road map willen zien. maar goed.
ik zeg mijn abo nog niet op, vind 5.1 support wel erg fijn en een "gratis" game per maand is ook niet verkeerd an sich.
Aan de andere kant stellen mensen zich nogal aan ja, vorige maand bestond stadia nog niet en was er niks aan de hand, nu stadia uit is en niet is zoals men verwacht, is het alsof de wereld vergaat :+

maar goed ik ga wat kerst markten bezoeken en wens jou en iedereen op het forum een fijne zondag middag }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Woesh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 09:27
Net een week stadia. Geweldig :) ben flink bezig met destiny.
Alleen nog nooit met een controller gespeeld en dan is het mikken een stuk lastiger. Vroeger quake 2 op de PC. Met de muis was dat makkelijker :)

Iemand enig idee wanneer de CCU ook muis en andere controllers ondersteund?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Misschien was het hier al gedeeld. Heb dit zelf zojuist geprobeerd en moet zeggen werkt prima! Kwaliteit wel minder dan met een CCU. Maar alsnog!

YouTube: How To Get Google Stadia On The Nvidia Shield Tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:34
Pukson schreef op zondag 15 december 2019 @ 15:18:
Misschien was het hier al gedeeld. Heb dit zelf zojuist geprobeerd en moet zeggen werkt prima! Kwaliteit wel minder dan met een CCU. Maar alsnog!

YouTube: How To Get Google Stadia On The Nvidia Shield Tv!
Leuk! Welke controller gebruik je erbij ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
Pheace schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:26:
[...]

Je hebt een punt dat Stadia gewoon om een cloud streaming service gaat. Alleen gaat Google een stuk verder dan de rest. Op alles wat een Chrome browser aan kan werkt Stadia. Je kijkt alleen maar naar een video met afstandsbediening. Zo werkt het volgens mij niet bij de anderen. Waarbij je direct kan gaan streamen naar YouTube. Voor zolang het duurt, want deze competitie gaat vast nog wel even duren.

Op Wired staat een leuk achtergrond artikel: Inside Google Stadia https://www.wired.co.uk/article/google-stadia
Het verhaal over de VP9 codec leest als Pied Piper. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Gisteren GRID gekocht, heerlijk, op Very Easy lukt het mij nog wel, behalve de nachtrace met vier hele lange laps. Pittig :P

Samen met Red Dead Redemption vermaak ik mij nog wel even :D

[ Voor 20% gewijzigd door xabre16v op 15-12-2019 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 19-09 21:42
Flagg schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:45:
[...]

Ik heb zeker stadia, ik ben ook vooral positief geweest over de service zelf hier in dit topic hoor... misschien moet je even wat terug lezen Maar Google is wel tergend slecht met communiceren en bij zo'n launch moeten ze toch veel meer laten weten waar ze mee bezig zijn etc. Regelmatig updates geven anders raak je je early adopters kwijt en zo dan nog maar is alles weer op de rails te krijgen na alle kritiek.

Over het gamen zelf heb ik niks te klagen ik heb nooit last van input lag en speel ook over Wi-Fi gewoon heerlijk destiny en AC! Vind het fantastisch met de korte laadtijden en het zo snel kunnen opstarten van games in plaats van al dat gedoe met updates etc op mijn ps4 pro.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Stadia's ondertussen beschikbaar als platformkeuze (om te kopen) bij de Borderlands 3 website dus er zit progressie in blijkbaar.

Bij Geforce Now zijn in de beta de Capcom games blijkbaar verwijderd dus het is mogelijk dat die naar Stadia verhuizen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Elke founder heeft zojuist een tweede buddy pass gekregen!
ChrisFromGoogleToday at 20:11
Hey @everyone! We have a surprise gift for our Founders. Check your Stadia app for a bonus Buddy Pass! For more info, check out our Community Forum:

https://community.stadia....s-for-Founders/ba-p/10197

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

ulTimaS schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:30:

[...]
heb m helaas nog niet binnen, zal wel ergens deze week komen. Maatje van me kreeg m wel zojuist binnen. Anyway stuur maar een DM als je intresse hebt. Al mijn maten hebben zelf al stadia of een buddypass

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

PaRaDoX4 schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:36:
[...]

heb m helaas nog niet binnen, zal wel ergens deze week komen. Maatje van me kreeg m wel zojuist binnen. Anyway stuur maar een DM als je intresse hebt. Al mijn maten hebben zelf al stadia of een buddypass
Als het goed is staat die net zo als de vorige in de stadia app (envelopje linksboven).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

ulTimaS schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:38:
[...]

Als het goed is staat die net zo als de vorige in de stadia app (envelopje linksboven).
Ja snap ik, maar nog geen tekentje in de linker bovenhoek. Maar hey Belg, ben dus al gewend om overal vertraging mee te hebben :+

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

PaRaDoX4 schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:39:
[...]

Ja snap ik, maar nog geen tekentje in de linker bovenhoek. Maar hey Belg, ben dus al gewend om overal vertraging mee te hebben :+
o haha, bij mij staat ie er wel namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

officiele post:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NHKUDpd.png

[ Voor 24% gewijzigd door Pheace op 16-12-2019 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Nog even en ik heb alles gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Heeft iemand al wat gehoord over de gratis games voor Januari?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

038Robijno schreef op maandag 16 december 2019 @ 21:19:
Heeft iemand al wat gehoord over de gratis games voor Januari?
Denk niet dat daar al iets over bekend is. Heck, het is nog niet eens echt duidelijk wanneer en/of welke games in December releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83

[...]
Wtf?! Geef de premiere bestellers (tot datum x) er ook een dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-08 18:55
Ik heb nog steeds de melding van de vorige buddy pass in de mailbox staan.
bij het enveloppe icoontje staat wel een vinkje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Ook een extra BuddyPass ontvangen. Kijken wat ik ermee ga doen. Vorige eerlijk gezegd verkocht om de koop te drukken :)

Nu toch maar weggeven of extra de koop indrukken , sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Hier ook een extra buddy pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hier ook eentje! PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:39

[...]
Meedoen om te komen uitproberen zou ik heel graag willen. Wil iemand zijn 2e key delen met mij? Ik zal gaan testen/spelen op een nuc i.c.m 1080p beamer :)

Onofficiële tweakers kudopunten voor ulTimaS!

[ Voor 8% gewijzigd door Tomino op 17-12-2019 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Tomino schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 07:57:
[...]

Meedoen om te komen uitproberen zou ik heel graag willen. Wil iemand zijn 2e key delen met mij? Ik zal gaan testen/spelen op een nuc i.c.m 1080p beamer :)
Ik stuur je een DM, aangezien het bijna kerst is.

[ Voor 4% gewijzigd door ulTimaS op 17-12-2019 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 08:57
Als iemand er nog 1 over heeft O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
edit: ---

[ Voor 95% gewijzigd door Exocet op 17-12-2019 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Ik wil ook wel een buddy pass om te zien of mijn PS in de toekomst de deur uit kan 😄

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
Verkopen mag niet op het forum volgens de MOD en dat snap ik. Maar dat iedereen gaat vragen vind ik zelf ook vervuilend eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Modbreak:graag idd niet je buddypass aanbieden of erom vragen.

verkopen: v&a
wegeven of ontvangen: Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Moonshiners update voor RDR2 zou live moeten zijn nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Pheace schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:12:
Moonshiners update voor RDR2 zou live moeten zijn nu
Tof! Nu nog even hopen op een leuke sale voor RDR2 binnenkort :)!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenvanmars
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2024

*knip*
Zie modbreak.

[ Voor 118% gewijzigd door Sagat op 17-12-2019 16:13 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord