Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
Bij Samurai Shodown stond claimen in plaats van kopen, weet iemand wat dat inhoudt?

Philips CD473 + AKG K280 Parabolic

• schumi1986
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 16:33
Xabre schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:25:
Bij Samurai Shodown stond claimen in plaats van kopen, weet iemand wat dat inhoudt?
Die is op dit moment gratis icm pro

Nintendo Switch | Stadia : Schumi1986 | PC : under contruction

• Sebastiaan92
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 13-12 21:33
Pukson schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 00:36:
[...]

Oud bezorger hier van DHL parcel, ja we bezorgde ook op zaterdagen ;)
Het leuke is dat DHL 2 verschillende diensten heeft. DHL parcel komt inderdaad ook op zaterdag. Dit zijn vaak mensen met een eigen bus volgens mij (het oude selektvracht). Deze Google producten komen met DHL in een echte DHL bus. Zo had ik woensdag dus 2x DHL aan mijn deur.

psn: t-zakje

• Peter_Aragorn
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 16:58
Segafreak83 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 12:05:
[...]

Ik wilde sowieso al een Chromecast en als ik dan ook nog overal kan gamen zonder dat ik van alles mee moet slepen.

Plus 3 maanden Pro én een controller erbij.

Ja, het is nieuw, maar ik wil het voor dit geld wel proberen. Is het niets, dan kan het of retour of ik verkoop de controller ;).
Vind het ook wel meevallen. Mijn Chromecast hier was ook aan vervanging toe, had nog gen 1 daarvan namelijk. Dus dan is het maar €50 extra en de drie maanden Buddy Pass heb ik verkocht voor €30. Dus netto valt het dan prima mee.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• 038Robijno
  • Laatst online: 09:11
schumi1986 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 12:01:
[...]

Tja het is maar net hoe je het bekijkt. In mijn ogen is het alles behalve prijzig. Een Chromecast ultra kost normaal al 80 euro daarnaast krijg je dus een controller, 4 games en 3 maanden pro. na die 3 maanden kun je overstappen naar basic en kost het dus niets.
Welke 4 games? Ik kon er maar 2 claimen..
Sebastiaan92 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 14:09:
[...]

Het leuke is dat DHL 2 verschillende diensten heeft. DHL parcel komt inderdaad ook op zaterdag. Dit zijn vaak mensen met een eigen bus volgens mij (het oude selektvracht). Deze Google producten komen met DHL in een echte DHL bus. Zo had ik woensdag dus 2x DHL aan mijn deur.
Mijne komt via DHL Parcel.. maar niet op zaterdag. Wordt gewoon maandag.

• Shiverzz
  • Registratie: december 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Heb mijn FE nog steeds in de seal liggen. Twijfel nog of ik alles nu al ga activeren of nog even wacht tot het platform wat volwassener wordt en er wat meer games beschikbaar zijn.
Vroeg me alleen af of de 2 games die je in november als pro kunt claimen ook nog gratis beschikbaar zijn als morgen 2 nieuwe pro games beschikbaar komen. Iemand daar iets over gelezen?

Flickr --- PSN / Live -> Shiverzz

• Pheace
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16:38

Pheace

The Eviler of Evil

Shiverzz schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:35:
Heb mijn FE nog steeds in de seal liggen. Twijfel nog of ik alles nu al ga activeren of nog even wacht tot het platform wat volwassener wordt en er wat meer games beschikbaar zijn.
Vroeg me alleen af of de 2 games die je in november als pro kunt claimen ook nog gratis beschikbaar zijn als morgen 2 nieuwe pro games beschikbaar komen. Iemand daar iets over gelezen?
Het klinkt enigszins alsof ze de komende maand nog beschikbaar zullen zijn maar om eerlijk te zijn zou ik Google met geen statement vertrouwen op het moment.

https://i.imgur.com/c9900p0.png

Je *zou* het ook zo kunnen interpreteren dat naast dat je zowel Destiny en Showdown (NU) kan claimen kan je straks in december die andere 2 games claimen.

Het meest logische zou zijn dat je Destiny toch zeker nog wel een maandje kan claimen, mochten er wat late founders zijn of zo.

• Segafreak83
  • Laatst online: 16:56
Shiverzz schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:35:
Ik heb de bron niet paraat, maar de November games blijven beschikbaar naast de December games. Weet alleen niet hoe lang precies..

Edit: Zie hierboven ;).

• Sahi_NL
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-12 15:58
Ongeacht of de spellen native 4K zijn, moet de CCU 4K naar je tv sturen!

Hier komt alles (Incl de menu's en Destiny) op 4K m'n tv binnen.

Heb je in de app op je telefoon de kwaliteit wel op maximaal staan?

• Sahi_NL
Segafreak83 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:59:
[...]

Ik heb de bron niet paraat, maar de November games blijven beschikbaar naast de December games. Weet alleen niet hoe lang precies..

Edit: Zie hierboven ;).
Dit is bevestigd door Google (Grace op Reddit).

Mijn verwachting is dat je vanaf Januari alleen steeds de nieuwe game (s) kan claimen

• 038Robijno
Zie farming Simulator 19 en Tombraider nog niet als gratis game voor de pro gebruikers?

• schumi1986
038Robijno schreef op zondag 1 december 2019 @ 00:09:
Zie farming Simulator 19 en Tombraider nog niet als gratis game voor de pro gebruikers?
Rustaaaaaaaag! Het is nog 23 uur en 40 minuten 1 Dec.

• Segafreak83
038Robijno schreef op zondag 1 december 2019 @ 00:09:
Pas om 18:00 vanavond ;).

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 16:59

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Iemand meer last van regelmatige hickups via wifi 5ghz? Ik zit met me macbook 3 meter van me unify lite acces point. Nu las ik dat de google wifi een optie heeft om voorrang te geven aan stadia. Iemand hier ervaring mee en of het werkt? Of iemand tips voor unifi lite?

Ik ben helemaal into destiny 2. Name: Ryatzu, add me maar.

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

• Tweakwondo
  • Registratie: mei 2015
Niks te klagen verder hoor, en natuurlijk het zijn "gratis" games, maar toch wel vervelend dat ze de US tijd aanhouden, ook voor Europese gebruikers en al helemaal dat het op een zondag valt :(

dan maar Max kijken voor de middag..

• new_guy
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:19
Want die paar uur wachten overleef je niet?

• Tweakwondo
new_guy schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:58:
Want die paar uur wachten overleef je niet?
Ik mag hopen dat ik eind van de dag nog leef ja,

Neemt niet weg dat het jammer is. Ik heb nu toevallig een vrije middag zonder vrouw in huis dus dat is heerlijk, straks aan het eind van de middag is mijn agenda weer vol tot en met a.s zaterdag, geen tijd om even een spelletje te spelen dus ja, ik overleef het wel maar het wordt langer wachten dan die paar uur :)

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Tweakwondo schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:19:
[...]

Ik mag hopen dat ik eind van de dag nog leef ja,

Neemt niet weg dat het jammer is. Ik heb nu toevallig een vrije middag zonder vrouw in huis dus dat is heerlijk, straks aan het eind van de middag is mijn agenda weer vol tot en met a.s zaterdag, geen tijd om even een spelletje te spelen dus ja, ik overleef het wel maar het wordt langer wachten dan die paar uur :)
Je kan beter wat aan die agenda van je doen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• Sahi_NL
Even wat anders: Is hier nog een founder die niets met zijn stickers doet? Ik wil ze graag hebben en betaal je graag de postzegel kosten ;-).

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:51
Ryatzu schreef op zondag 1 december 2019 @ 10:47:
Iemand meer last van regelmatige hickups via wifi 5ghz? Ik zit met me macbook 3 meter van me unify lite acces point. Nu las ik dat de google wifi een optie heeft om voorrang te geven aan stadia. Iemand hier ervaring mee en of het werkt? Of iemand tips voor unifi lite?

Ik ben helemaal into destiny 2. Name: Ryatzu, add me maar.
Ik heb Google Wifi een aantal dagen gehad en vond het waardeloos. Je kan geen aparte SSID instellen voor 2.4ghz en 5ghz en uitgerekend de apparatuur van Google hier in huis (Home Mini, Chromebook, Chromecast V2 en V3, Nest Hub en Nest Mini) kun je niet forceren om alleen via 5ghz verbinding te maken.
Gevolg was dat ze door het sterkere signaal steeds verbinding maakten via 2.4ghz, terwijl die band hier dusdanig vol zit dat de snelheid steeds schommelde tussen de 0mbps en 30mbps, terwijl 5ghz ondanks het iets minder grote bereik tussen de 90mbps en 130mbps van de max 200 haalde. Daardoor was Google Wifi met 2 nodes onbruikbaar en heb ik het retour gestuurd. Dit is overigens een veelgehoorde klacht over Google Wifi.

Nu maak ik gebruik van 2x een Ubiquiti AP Lite, kan ik wel aparte SSID's instellen en heb ik overal in huis een stabiele verbinding tussen de 160mbps en 200mbps up en down afhankelijk van de afstand tot de AP. Ook op mijn Chromebook geen hickups met Stadia. Chromecast met controller moet ik nog testen. Zitten nog in de doos tot pakjesavond. :*)

Ik heb verder in de controller geen voorkeuren ingesteld of iets dergelijks. Wel lees ik steeds vergelijkbare problemen bij gebruikers van Macbooks, dus lijkt mij eerder een optimalisatiedingetje.

• Segafreak83
Haha, hebben ze nog de verkeerde versie gegeven van Farming Simulator ook nog 🤣..

Lijken wel een groep amateurs ☺️

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Segafreak83 schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:15:
Haha, hebben ze nog de verkeerde versie gegeven van Farming Simulator ook nog 🤣..

Lijken wel een groep amateurs ☺️
Het zal eerder (weer eens) een miscommunicatie over de versie zijn dan dat ze nog een versie hebben liggen en maar de verkeerde hebben gegeven waarschijnlijk xD

• madcon
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:42
Ik kan farming simulator niet claimen. Staat wel onder stadia pro games, maar alleen optie om spel te komen. Tomb Raider wel geclaimd al heb ik die al uitgespeeld op de ps4.

• 038Robijno
madcon schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:31:
Ik kan farming simulator niet claimen. Staat wel onder stadia pro games, maar alleen optie om spel te komen. Tomb Raider wel geclaimd al heb ik die al uitgespeeld op de ps4.
Ik heb het om 18.01 uur direct kunnen claimen.. heb nu 4x games erin staan die geclaimd zijn.

• KlaasjeNL
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 17:51
madcon schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:31:
Ik heb hem rond 18.10 kunnen claimen. Mogelijk zijn ze bezig met de fout m.b.t. de versie? Ik kan nu overigens geen games starten op mijn Chromebook. Ik krijg steeds de melding:

Controleer je verbinding
Je internetverbinding is niet stabiel genoeg om te spelen.
Als je wifi gebruikt, kun je dichter bij je router gaan zitten of verbinding maken via ethernet.
Schakel andere streams uit, zoals video of muziek.
We slaan waar je in de game gebleven was voor vijf minuten op.

Als ik de test doe geeft hij aan dat mijn verbinding uitstekend is met 197mbps en ook speedtest.net geeft geen problemen.

• Raindeer
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 12-12 11:02
Ik heb zojuist een stuk Tomb Raider gespeeld. Leuke is dat daarin speciale Stadia credits staan. Blijkbaar is Nixxes in Nederland verantwoordelijk geweest voor het porten van Tomb Raider naar Stadia. Dit leid ik af uit het feit dat zij de programmers geleverd hebben. www.nixxes.nl voor de liefhebber.

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:43
Nog mensen die hiervoor PlayStation now hadden gedaan en jullie Stadia beter vinden werken?

Net Rocket League gedaan via Now maar is niet te doen via pc app gedaan, PlayStation 4 net even Mgs3 gedaan die werkte redelijk

• 038Robijno
Amdwarrior schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:44:
Nog mensen die hiervoor PlayStation now hadden gedaan en jullie Stadia beter vinden werken?

Net Rocket League gedaan via Now maar is niet te doen via pc app gedaan, PlayStation 4 net even Mgs3 gedaan die werkte redelijk
Stadia werkt vele malen beter/fijner dan PlayStation now.
Ga alleen mijn ps4 pro nog gebruiken voor NFS heat en Call of duty😁

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:43
038Robijno schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:55:
[...]

Stadia werkt vele malen beter/fijner dan PlayStation now.
Ga alleen mijn ps4 pro nog gebruiken voor NFS heat en Call of duty😁
Ahhh jij had dus ook Now ? >:) Alleen op pc werkt die app tergend traag ;w

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

En fixed

• Sahi_NL
Gisteren heb ik even Tomb Raider zitten spelen. Ik merk dat de controller aan mijn Surface Pro 4 een enorme lag heeft. Wanneer ik moet toetsenbord en muis speel, heb ik deze niet (maar al beginnend gamer speel ik liever op alle plaatsen op dezelfde manier).

Op TV met de CCU en de Controller heb ik helemaal geen lag. Hopelijk is dat nog wel iets dat in de komende weken wordt opgelost.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik heb gisteravond al ff een beginnetje gemaakt op ravenport.

Draait vele malen soepeler dan op de PS4, op de PS4 was het eigenlijk dramatisch te noemen en neigde het soms naar onspeelbaar. (af en toe de game herstarten zelfs)

Nu een half uurtje gespeeld en draait uitstekend.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Xabre
  • Registratie: april 2003
  • Niet online
Toch afgelopen vrijdag Red Dead Redemption 2 gekocht. Mijn hemel wat een spel! :D Inmiddels er bij 28 uur op zitten in de 2 dagen. Super ervaring, in al die tijd geen enkele hapering ofzo.

Philips CD473 + AKG K280 Parabolic

• Tazmanian79
  • Laatst online: 13-12 14:39
Tazmanian79 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:44:
Worden er nu al spellen in 4k gestreamd ? Ikzelf heb een UHD tv maar krijg maar 1920x1080 60fps door en geen 4k in zowel Grid als Destiny 2.

Ccu hangt wel aan receiver maar deze ondersteund ook 4k (Denon avr-x2000)
Kreeg maar geen 4K door via mijn receiver.
Dan maar eens geprobeerd om de Chromecast rechtstreeks aan de TV te hangen, en daar krijg ik direct 4K door.
Receiver geeft - met gelijk welke instellingen - het 4K signaal blijkbaar niet door.

Dus laat hem wel aan de TV hangen ;-)

• ulTimaS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12-12 09:27

ulTimaS

Mayhaps

Tazmanian79 schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:30:
[...]

Kreeg maar geen 4K door via mijn receiver.
Dan maar eens geprobeerd om de Chromecast rechtstreeks aan de TV te hangen, en daar krijg ik direct 4K door.
Receiver geeft - met gelijk welke instellingen - het 4K signaal blijkbaar niet door.

Dus laat hem wel aan de TV hangen ;-)
Bij mij wel + HDR, maar af en toe lijkt de signaal even te verdwijnen (dus zwart beeld). Daarnaast switcht hij ook soms naar 1080p. Ik heb mijn CC dus nu maar in mijn TV gedaan, maar aangezien mijn TV geen 5.1 PCM doorgeeft heb ik geen 5.1 geluid, maar wel 4K en HDR.

Ik heb een Denon X1400H en mijn shield doet het prima via de receiver (4K HDR HD-audio). Ook de CC geprobeerd in de poort waar mijn shield in zit, maar krijg dan hetzelfde probleem.

ulTimaS wijzigde deze reactie 02-12-2019 09:56 (13%)

Intel Core i5 2500K | Sapphire R9 280 3GB OC | OCZ Vertex 3 Max IOPS 120GB | Prolimatech Megahalem Rev B. | Fractal Design Define R3 | MSI P67A-GD65 | XFX 650W XXX Edition | Corsair Vengeance 8GB | Samsung Spinpoint F3 1TB (3x)

• Tazmanian79
  • Laatst online: 13-12 14:39
Heb in ander topic (Denon) even hulp gevraagd.
Volgens mij moet de AVR-X2000 het 4K signaal wel degelijk kunnen doorsturen.
Upscalen van 1920x1080 naar 4K gaat raar genoeg dan wel ....

• Peter_Aragorn
Xabre schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:27:
Toch afgelopen vrijdag Red Dead Redemption 2 gekocht. Mijn hemel wat een spel! :D Inmiddels er bij 28 uur op zitten in de 2 dagen. Super ervaring, in al die tijd geen enkele hapering ofzo.
Ja, ik ben bang dat ik voor RDR ook wel overstag ga binnenkort... Hoop toch nog op een leuke kerstdeal ofzo...

• Myzzle
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 13-12 16:29
Iemand een idee:

Ik wil via de stadia app een spel kopen maar als ik op de knop "Kopen" druk gebeurt er werkelijk waar helemaal niets. Het rondje draait even rond en dat was het dan.

Iemand een idee? Via mn iPhone werkt het wel maar dan moet ik via creditcard een spel kopen. Via mn Samsung werkt het dus helemaal niet.

• Sahi_NL
Myzzle schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:54:
Iemand een idee:

Ik wil via de stadia app een spel kopen maar als ik op de knop "Kopen" druk gebeurt er werkelijk waar helemaal niets. Het rondje draait even rond en dat was het dan.

Iemand een idee? Via mn iPhone werkt het wel maar dan moet ik via creditcard een spel kopen. Via mn Samsung werkt het dus helemaal niet.
De betaalmethode maakt toch niet uit, iPhone of Samsung, beide hetzelfde?

• Myzzle
Sahi_NL schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:08:
[...]

De betaalmethode maakt toch niet uit, iPhone of Samsung, beide hetzelfde?
jawel, via android kan ik voor paypal kiezen of ideal via apple alleen creditcard

Myzzle wijzigde deze reactie 02-12-2019 13:15 (55%)

• Segafreak83
Wow, net mijn pakket in ontvangst genomen! De boel aangesloten en ingesteld, wat loopt dat soepel 😁🙏.

• JDFS
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:13
Xabre schreef op maandag 2 december 2019 @ 09:27:
Enjoy!

Probeer niet in the rabbit’s hole te vallen van https://rdr2map.com, hier een Pro account aan te maken, alle collectibles proberen te verzamelen en challenge guides te kijken om zo 100% uit te willen spelen. Of omdat je dacht een Outlaw te kunnen zijn met bad honor, waardoor je een aantal optionele missies gemist hebt. En dit betekent dat je als een malle iedereen in Saint Denis aan het groeten bent met “Hey, mister!”

Because that’s what I am still doing, na ongeveer een aantal maanden het spel niet aangeraakt te hebben op de PS4. Nu op Stadia het spelplezier hervonden, voornamelijk omdat ik geen last meer heb van het geluid van de PS4.

• schumi1986
Flagg schreef op maandag 2 december 2019 @ 08:40:
[...]

Ik heb gisteravond al ff een beginnetje gemaakt op ravenport.

Draait vele malen soepeler dan op de PS4, op de PS4 was het eigenlijk dramatisch te noemen en neigde het soms naar onspeelbaar. (af en toe de game herstarten zelfs)

Nu een half uurtje gespeeld en draait uitstekend.
Idd echt velen malen beter dan op mijn ps4 pro!

Hopen dat er ook mods op Stadia komen :)

• Segafreak83
Hopelijk lossen ze die geluidsproblematiek wel snel op. Loopt behoorlijk achter..

• Stylze
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13-12 17:48
Heb wel vaak met destiny ook dat het geluid achterloopt op het schieten dat is wel heel irritant.

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:58

basvn

Breezand - NHN

Gister voor het eerst famingsimulator gespeeld, wel leuk, maar moet toch maar is aan mn broertjes vragen of ik alles verder goed doe.
Heb hem al even liggen, maar heb niks met shooters ect. dus dit was eerste echte kennismaking, en viel me alles mee!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Roodenburgertje
  • Laatst online: 12-12 09:25
Stylze schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:57:
Heb wel vaak met destiny ook dat het geluid achterloopt op het schieten dat is wel heel irritant.
Hier ook nog het zelfde helaas. Maar het valt ook het meeste met Destiny op, met AC odyssey heb ik er eigenlijk geen (merkbaar) last van.
En met een headset in de controller is de audio lagg helemaal weg.

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

• Segafreak83
Roodenburgertje schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:09:
[...]

Hier ook nog het zelfde helaas. Maar het valt ook het meeste met Destiny op, met AC odyssey heb ik er eigenlijk geen (merkbaar) last van.
En met een headset in de controller is de audio lagg helemaal weg.
Is met een headset ook de delay in audio bij Destiny 2 weg? Dan ga ik dat later eens proberen :).

Edit: voel je vrij om mij toe te voegen: OdiStick1625

Segafreak83 wijzigde deze reactie 02-12-2019 15:23 (6%)

• Roodenburgertje
Segafreak83 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:14:
[...]

Is met een headset ook de delay in audio bij Destiny 2 weg? Dan ga ik dat later eens proberen :).
Ja dan is de delay verdwenen, alleen heb ik met een headset heel soms (2x in totaal voorgekomen en heb al aardig wat uren in stadia zitten) dat het geluid soms begint te ruizen en krakerig wordt maar dat lost weer op als je de headset even los en vast maakt.

• Peter_Aragorn
Segafreak83 schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:46:
Hopelijk lossen ze die geluidsproblematiek wel snel op. Loopt behoorlijk achter..
Hier geen last hoor. Met CCU iig...

Welke headset gebruiken jullie met Stadia trouwens? Zoek er nog eentje eigenlijk...

Peter_Aragorn wijzigde deze reactie 02-12-2019 16:08 (15%)

• sn0ww
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 13:09
Heren, ik ben in het bezit van een Samsung Q9FN QLed TV.
wat mij vooral opvalt is dat het beeld met HDR niet zo mooi is als wanneer er in SDR wordt afgespeeld.
Vooral in Destiny is het beeld dan veel te donker.
Herkennen jullie dit? en zijn er oplossingen voor?
Ik had wel gehoord dat de HDR in Destiny broken is.
Voor de rest ben ik goed te spreken over Stadia.

• EDMmark
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 06-12 17:34
Wij hebben de Stadia nu een weekje! Nog geen enkele lagg of andere irritatie over Stadia zelf.

Alleen wij gebruiken met 2 personen assassins creed, maar weet iemand toevallig hoe het mogelijk is meerdere save games te maken?

Als je bij opslaan een 2e save game maakt dan verdwijnt die op een geven moment die het minst gespeeld is. Ze hebben natuurlijk liever dat er een extra account op de stadia gemaakt word natuurlijk?

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

EDMmark schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:28:
Wij hebben de Stadia nu een weekje! Nog geen enkele lagg of andere irritatie over Stadia zelf.

Alleen wij gebruiken met 2 personen assassins creed, maar weet iemand toevallig hoe het mogelijk is meerdere save games te maken?

Als je bij opslaan een 2e save game maakt dan verdwijnt die op een geven moment die het minst gespeeld is. Ze hebben natuurlijk liever dat er een extra account op de stadia gemaakt word natuurlijk?
Als de game niet in die optie voorziet dan zal je op Family sharing moeten wachten, en het is nog niet bekend wanneer dat komt.

• Quinten
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13:55
Zelf nu d.m.v. Buddy Pass Google Stadia een paar dagen uitgeprobeerd. Heb (nog) geen controller dus alleen kunnen spelen via Chrome browser op een oude crappy laptop. In het begin was het dramatisch maar na deze aanpassingen ging het een stuk beter:

- Chrome Canary browser i.p.v. de standaard Chrome browser
- About://flags - Smooth Scrolling disabled, Enables Pointer lock options disabled
- Poorten in router TCP/UDP 44700 t/m 44899 geopend
- AdGuard op Stadia.com uitgeschakeld

Voor PvP competitive misschien nog niet helemaal aan te raden, maar ik was positief verrast. Het grootste "probleem" nu is van games zoals Destiny 2 is dat er geen crossplay aanwezig is. Zou fijn zijn als het er als een opt-in komt want het overgrote deel van D2 end-game is met andere spelers. Hopelijk groeit de spelersbasis van Stadia steeds meer maar het mooiste zou zijn als er in de toekomst met andere platformen is te spelen.

Ook hoop ik dat ze iets meer grafische instellingen beschikbaar stellen. Ik zou graag mijn Field of View in D2 willen aanpassen bijvoorbeeld.

Al met al een prima ervaring tot nu toe. Heb een controller besteld, kan ik het ook op de CCU proberen.

• mytheory
  • Laatst online: 13-12 22:44
Metro exodus was voor mij totaal niet speelbaar op mijn tv door lag problemen.
Nu heb ik gelezen dat je in je google home app bij de cc video vloeiendheid van de video uit moet zetten. Dat heb ik gedaan en nu geen lag problemen meer. Ook andere games gaan nu veel beter.
Echt heel tevreden met de Stadia 😁

• Tweakwondo
mytheory schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:14:
Metro exodus was voor mij totaal niet speelbaar op mijn tv door lag problemen.
Nu heb ik gelezen dat je in je google home app bij de cc video vloeiendheid van de video uit moet zetten. Dat heb ik gedaan en nu geen lag problemen meer. Ook andere games gaan nu veel beter.
Echt heel tevreden met de Stadia 😁
ik las ook dat je dan geen 4k doorvoer hebt. heb jij een 4k tv? in rdr2 merkte ik ook een beetje latency en op de pc helemaal niks

• Tuktop
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 11:34
Quinten schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:33:
Zelf nu d.m.v. Buddy Pass Google Stadia een paar dagen uitgeprobeerd. Heb (nog) geen controller dus alleen kunnen spelen via Chrome browser op een oude crappy laptop. In het begin was het dramatisch maar na deze aanpassingen ging het een stuk beter:

- Chrome Canary browser i.p.v. de standaard Chrome browser
- About://flags - Smooth Scrolling disabled, Enables Pointer lock options disabled
- Poorten in router TCP/UDP 44700 t/m 44899 geopend
- AdGuard op Stadia.com uitgeschakeld
Dit ook geprobeerd maar de ervaring is voor zover ik kan beoordelen identiek aan wat ik had (gewone Chrome, flags op default). Het voelt op een of andere manier minder vloeiend dan op de CCU. Het is wel 60fps, dat zie je bijv in het laadscherm van D2 waar je het ruimteschip ziet vliegen richting zo'n vortex-achtig ding, maar de registratie van muis-input lijkt wat hakkelig, alsof de input-stream van de muis onderbroken wordt doorgegeven. Hoop dat deze ervaring nog zal verbeteren.

• mytheory
  • Laatst online: 13-12 22:44
Tweakwondo schreef op maandag 2 december 2019 @ 21:32:
[...]

ik las ook dat je dan geen 4k doorvoer hebt. heb jij een 4k tv? in rdr2 merkte ik ook een beetje latency en op de pc helemaal niks
Ik heb idd een 4k tv, maar kan dat nog niet controleren aangezien we volgens mij nog geen 4k binnen krijgen. In de Stadia app heb ik trouwens 4k geselecteerd dus ging ervan uit dat ik dan (straks) ook daadwerkelijk 4k krijg.

• Tweakwondo
mytheory schreef op maandag 2 december 2019 @ 22:04:
[...]

Ik heb idd een 4k tv, maar kan dat nog niet controleren aangezien we volgens mij nog geen 4k binnen krijgen. In de Stadia app heb ik trouwens 4k geselecteerd dus ging ervan uit dat ik dan (straks) ook daadwerkelijk 4k krijg.
ik heb begrepen dat het nu 1440p is met scale naar 4k. ben benieuwd!

• Segafreak83
Roodenburgertje schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:21:
[...]

Ja dan is de delay verdwenen, alleen heb ik met een headset heel soms (2x in totaal voorgekomen en heb al aardig wat uren in stadia zitten) dat het geluid soms begint te ruizen en krakerig wordt maar dat lost weer op als je de headset even los en vast maakt.
Bijzonder, als ik een headset gebruik, dan is de delay weg..

Ik gebruik een oude Xbox 360 headset met schelp.

• Roodenburgertje
Segafreak83 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:53:
[...]

Bijzonder, als ik een headset gebruik, dan is de delay weg..

Ik gebruik een oude Xbox 360 headset met schelp.
haha dat zeg ik toch ook juist O-) met headset geen delay, zonder headset wel (iets) delay.

• Mexflex1980
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 13-12 21:04
Ik gebruik Stadia nu een week en ben er zeker tevreden mee. Zeker via de CC merk ik niets van lag en loopt het gewoon allemaal lekker en snel. Via mijn laptop werkt het via Wifi redelijk, via ethernet gewoon snel en ook zonder enige lag oid.

Het enige wat ik nog een beetje mis zijn games voor de wat jongere spelers. Ik wil graag gamen samen met mijn zoontje van 8 echter zijn er nog weinig games geschikt voor zijn leeftijd en dat vind ik wel jammer. Mede hierom heb ik ook nog geen 2de controller aangeschaft. Als er wat meer games komen en ook wat meer games met local multiplayer dan ben ik zeer tevreden met Stadia.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

basvn schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:57:
Gister voor het eerst famingsimulator gespeeld, wel leuk, maar moet toch maar is aan mn broertjes vragen of ik alles verder goed doe.
Heb hem al even liggen, maar heb niks met shooters ect. dus dit was eerste echte kennismaking, en viel me alles mee!
Is nog geen makkelijk spel hoor, ik ben vorig jaar na een paar uurtjes overnieuw begonnen omdat ik werkelijk van alles fout had gekocht (of dubbel, of incompleet of dubbel én incompleet :P)

Nu op de moeilijkste graad weer begonnen, weinig geld, geen hardware en je begint met 500k in het rood. En weer geen beste start :+ , dus ben het bedrijfje weer wat aan het stroomlijnen en wat meer dingen te leasen ipv te kopen.

Snelle turnaround is belangrijk in het begin, oogst van het land, dan zsm zorgen dat je weer opnieuw ingezaaid, hebt iig voor de eerstvolgende groeicyclus.
En niet de tijd meteen versnellen, maar eerst wat makkelijke (fertilizing bijvoorbeeld, hardware heb je al dus je hoeft niks te leasen.) contracts doen. Dan heb je je dagelijkse kosten gedekt en is je oogst de pure winst voor nieuwe investeringen.

Was sceptisch toen ik het spel voor de grap kocht, maar denk dat ik er in 2019 de meeste uren in heb zitten uiteindelijk. :)

• Myzzle
Laatste 2 dagen echt lekker zitten gamen via CC ultra op WiFi.
ga straks wel even proberen om de video smoothness uit te zetten lees dat dat wel een hoop scheelt in kwaliteit. Ben echt te spreken over het product. Geen lag, stotters, spellen laden snel. Nu lekker met Assassins Creed bezig.

Is er ergens al een lijst met spelers? Mocht je nog iemand zoeken voor D2 of andere multiplayer spellen in de toekomst voeg me maar toe: Myzzle

• Peter_Aragorn
Myzzle schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:33:
Laatste 2 dagen echt lekker zitten gamen via CC ultra op WiFi.
ga straks wel even proberen om de video smoothness uit te zetten lees dat dat wel een hoop scheelt in kwaliteit. Ben echt te spreken over het product. Geen lag, stotters, spellen laden snel. Nu lekker met Assassins Creed bezig.

Is er ergens al een lijst met spelers? Mocht je nog iemand zoeken voor D2 of andere multiplayer spellen in de toekomst voeg me maar toe: Myzzle
Nog niet volgens mij. Misschien dat iemand die kan maken, Google Docje ofzo?

Pure interesse: ik heb bij mijn verbinding, bedraad of wifi, altijd "Goed" staan. Hier iemand die dit op uitstekend heeft? Spelen is vlekkeloos hoor, maar was benieuwd. Lees bij Google dat "Uistekend" ook kan namelijk...

Peter_Aragorn wijzigde deze reactie 03-12-2019 19:04 (15%)

• The_Woesh
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 11:58

The_Woesh

De man die.....

Mexflex1980 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:46:
Het enige wat ik nog een beetje mis zijn games voor de wat jongere spelers. Ik wil graag gamen samen met mijn zoontje van 8 echter zijn er nog weinig games geschikt voor zijn leeftijd en dat vind ik wel jammer. Mede hierom heb ik ook nog geen 2de controller aangeschaft. Als er wat meer games komen en ook wat meer games met local multiplayer dan ben ik zeer tevreden met Stadia.
Idem hier. Veel interesse, maar het is nog geen 'console' voor de hele familie. Terwijl het concept daar geschikt voor zou zijn doordat je overal op alle devises kan spelen.

"You are lucky because you caught me in a transitional phase. I was sitting here, eating my muffin, drinking my coffee, and I had what alcoholics refer to as a moment of clarity." -- Pulp Fiction

• versc049
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:58
Hier is het oordeel van Google over mijn WIFI verbinding 'zeer goed'.

'Op basis van je huidige downloadsnelheid van 247.742 Mbps verwachten we dat je hoogwaardige gamefunctionaliteit hebt op Stadia'

Speel overigens bedraad, kwaliteit is heel goed. Nog geen problemen met lag, geluid of wat dan ook ondervonden.

• Peter_Aragorn
versc049 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:56:
Hier is het oordeel van Google over mijn WIFI verbinding 'zeer goed'.

'Op basis van je huidige downloadsnelheid van 247.742 Mbps verwachten we dat je hoogwaardige gamefunctionaliteit hebt op Stadia'

Speel overigens bedraad, kwaliteit is heel goed. Nog geen problemen met lag, geluid of wat dan ook ondervonden.
Waar zie je dat? Bij de browsertest krijg ik dit idd:

Maar op de CCU staat hij op "goed". Werkt overigens prima hoor, maar is best vreemd.

Peter_Aragorn wijzigde deze reactie 03-12-2019 20:11 (17%)

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online
Deze week ook mogen gaan genieten van Stadia, maar wat een mooi product is dit zeg!
Speelde voornamelijk op de OneX en GamePC, maar ben bang dat deze nu stof gaan happen..

Wat heerlijk om gelijk te kunnen spelen zonder enige vorm van updates of andere vertragingen.
Gisteravond thuis al helemaal hooked met D2. Vanmiddag op het werk idem dito.. 2 collega's laten spelen en zijn nu ook om :D

Moet wel zeggen dat de CCU een beter beeld geeft dan op de PC (af en toe wat blurry), maar ga er alsnog vanuit dat Google dit gaat fixen.

Mocht er iemand deze noob in D2 enig wegwijs kunnen en willen bieden, dan hoor ik het graag :+
M'n username is: NoNumbersNeeded

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:41

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Misschien dat ik tegen het verkeerde been aan trap, maar Stadia is op dit moment voor mensen met gamen als grote hobby toch echt geen concurrentie van de huidige consoles/pc vanwege het gebrek aan games?

Op de xbox store zijn in de afgelopen week 30 games gereleased. Ja, ook zeker totaal niet boeiende games... maar die heb je nu op Stadia ook en die haalt de 30 niet eens... En de library groeit niet echt heel hard volgens mij komende periode?

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 03-12-2019 21:55 (37%)

360Gamertag.....PSN ID

• Peter_Aragorn
Ben ik met je eens hoor. Het aanbod moet en zal natuurlijk nog gaan groeien. En uiteindelijk gaat dat gelijk lopen met de releases op andere platformen (hoop ik, want het werkt gewoon heel erg goed).

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 17:22
Zijn er hier wat gegadigden die regelmatig D2 spelen? Zo ja, hebben jullie een clan waar ik bij kan? Alleen is toch maar alleen hahah

Gloogle is m’n username

Add me op Stadia: Gloogle

• Stylze
  • Laatst online: 13-12 17:48
uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 21:53:
Misschien dat ik tegen het verkeerde been aan trap, maar Stadia is op dit moment voor mensen met gamen als grote hobby toch echt geen concurrentie van de huidige consoles/pc vanwege het gebrek aan games?

Op de xbox store zijn in de afgelopen week 30 games gereleased. Ja, ook zeker totaal niet boeiende games... maar die heb je nu op Stadia ook en die haalt de 30 niet eens... En de library groeit niet echt heel hard volgens mij komende periode?
Het ligt eraan, ik heb heel veel spellen die op stadia staan nog niet gespeeld, destiny 2 was ik wel mee begonnen op ps4 maar ben nu met forsaken bezig op stadia en dan dus nog shadowkeep.

Ac oddysey had ik ook nog niet gespeeld, dus heb die ook erbij gekocht en deze 2 games alleen al houden mij de komende 2 maanden wel zoet.

Terwijl ik wel meer game dan een casual gamer, maar ik ben ook niet echt een diehard gamer die elke week een nieuw spel koopt en finished.

• Roodenburgertje
Pukson schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:22:
Zijn er hier wat gegadigden die regelmatig D2 spelen? Zo ja, hebben jullie een clan waar ik bij kan? Alleen is toch maar alleen hahah

Gloogle is m’n username
Toegevoegd :*)
Heb zelf ook nog geen clan dus idd als iemand er al wel 1 heeft count me in
Mijn stadia tag is: RedCore#9018

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Er staat ook nergens dat Stadia voor iedereen is natuurlijk. En dat pretenderen ze zelf ook nergens.

En het staat ook nergens dat je dan alle andere platformen ineens niet meer mag/kan gebruiken.

Het is een extra platform met een andere insteek, als je het niks vindt is het ook prima naar je kan het er ook gewoon prima naast gebruiken.

Het gebrek aan games is nu de bottleneck wat mij betreft, maar ja een heel nieuw platform zonder legacy kan niet vanaf dag één 500 games aanbieden.

Zolang ze maar gestaag blijven uitbreiden en verdomd goede exclusives gaan ontwikkelen komen ze er wel maar zal een lange weg worden.

Ik ben nog niet van plan de PS4 te gaan verkopen iig, en vermoed dat ik de 5 enkel nog ga kopen voor de must have exclusives, maar als het zo doorgaat wordt Stadia mijn eerste keus om te gebruiken. Mochten die het spel niet hebben dan terugvallen op de PlayStation.

En dat geldt vast niet voor iedereen maar dat is voor mij niet zo interessant, iedereen moet gewoon het platform kiezen wat ze willen gebruiken. :)

Maar als gamen je grote hobby is lijkt mij meer platformen (is meer keuze) is meer beter. Maar de "echte" gamers hebben de vreemde neiging hun eigen platformpje te moeten verdedigen. En ik kan geen enkele reden verzinnen om welke multinational dan ook te moeten verdedigen, dus dan ben ik maar geen "echte gamer", godzijdank. :P

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:41

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Flagg schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 23:37:
[...]

Er staat ook nergens dat Stadia voor iedereen is natuurlijk. En dat pretenderen ze zelf ook nergens.

En het staat ook nergens dat je dan alle andere platformen ineens niet meer mag/kan gebruiken.

Het is een extra platform met een andere insteek, als je het niks vindt is het ook prima naar je kan het er ook gewoon prima naast gebruiken.

Het gebrek aan games is nu de bottleneck wat mij betreft, maar ja een heel nieuw platform zonder legacy kan niet vanaf dag één 500 games aanbieden.

Zolang ze maar gestaag blijven uitbreiden en verdomd goede exclusives gaan ontwikkelen komen ze er wel maar zal een lange weg worden.

Ik ben nog niet van plan de PS4 te gaan verkopen iig, en vermoed dat ik de 5 enkel nog ga kopen voor de must have exclusives, maar als het zo doorgaat wordt Stadia mijn eerste keus om te gebruiken. Mochten die het spel niet hebben dan terugvallen op de PlayStation.

En dat geldt vast niet voor iedereen maar dat is voor mij niet zo interessant, iedereen moet gewoon het platform kiezen wat ze willen gebruiken. :)

Maar als gamen je grote hobby is lijkt mij meer platformen (is meer keuze) is meer beter. Maar de "echte" gamers hebben de vreemde neiging hun eigen platformpje te moeten verdedigen. En ik kan geen enkele reden verzinnen om welke multinational dan ook te moeten verdedigen, dus dan ben ik maar geen "echte gamer", godzijdank. :P
Ik kan me wel vinden in jouw verhaal. De reden van mijn bericht was dat ik hier af en toe lees dat het als “vervanger” wordt gezien van de huidige platformen met een game library van heb ik jou daar. Dat begrijp ik dus niet gelet op de zeer beperkte library. Maar ik koop dan ook wel erg veel games. :)

360Gamertag.....PSN ID

• madcon
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:42
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:03:
[...]

Waar zie je dat? Bij de browsertest krijg ik dit idd:

[Afbeelding]

Maar op de CCU staat hij op "goed". Werkt overigens prima hoor, maar is best vreemd.
Ik heb dezelfde status op mijn CCU bij een bedrade verbinding. Volgens mij is "goed" standaard bij een verbinding met ethernet kabel. Ik heb een ziggo abbo 500/40 dus dat zou ruim voldoende moeten zijn.

De afgelopen dagen heb ik veel last gehad met mijn Stadia controller. Vaak verbinding verloren of input die zeer traag is. Na uren verspeeld te hebben met mijn wifi instellingen kwam ik erachter dat als ik op de bank zit ipv vlak voor de tv, de problemen volledig verholpen zijn 8)7
Ofwel ik zat in een "dode" hoek waar wifi onvoldoende was voor de controller of er is sprake van andere apparatuur die storing veroorzaakt in de buurt van de tv. Pff frustratie, maar vanavond eindelijk weer knap D2 kunnen spelen :)

• Quinten
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13:55
Gisteren een Stadia controller besteld, vandaag al binnen gekregen. Bij het koppelen eerst de melding dat een non-launch edition CCU niet kan worden gebruikt. Gelukkig na het activeren van het Preview Programme kon ik een update installeren die het wel mogelijk maakt om met een oudere CCU Stadia te gebruiken.

Na het eerder te hebben getest met alleen MKB in Chrome is dit wel een flinke vooruitgang zeg. Alsof je op een console thuis aan het spelen bent. Nu alleen nog een keer in de toekomst upgraden naar een HDR scherm/televisie.
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:44:
[...]
Pure interesse: ik heb bij mijn verbinding, bedraad of wifi, altijd "Goed" staan. Hier iemand die dit op uitstekend heeft? Spelen is vlekkeloos hoor, maar was benieuwd. Lees bij Google dat "Uistekend" ook kan namelijk...
Ik krijg met een 100/100 glasvezel verbinding, bekabeld "Excellent".

Stadia-connectie

• Tweakwondo
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:44:
[...]

Nog niet volgens mij. Misschien dat iemand die kan maken, Google Docje ofzo?

"uitstekend" is alleen beschikbaar wanneer je met een ccu op 4k speelt. i weet niet of dit ook het geval bij jou is?

• schumi1986
Tweakwondo schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:36:
[...]

"uitstekend" is alleen beschikbaar wanneer je met een ccu op 4k speelt. i weet niet of dit ook het geval bij jou is?
Nee hoor uitstekend krijg je alleen maar door de CCU of de laptop/pc met kabel te verbinden

schumi1986 wijzigde deze reactie 04-12-2019 02:10 (3%)

• Tweakwondo
schumi1986 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 01:16:
[...]

Nee hoor uitstekend krijg je alleen maar door de CCU of de laptop/pc met kabel te verbinden
https://support.google.com/stadia/answer/9607891?hl=nl

hier staat; Uitstekend Je speelt in 4K en je internetverbinding is uitstekend.

ik heb mijn pc en ccu op utp aangesloten en krijg nooit hoger dan "goed" en speel enkel op 1080p

• schumi1986
Tweakwondo schreef op woensdag 4 december 2019 @ 02:05:
[...]

https://support.google.com/stadia/answer/9607891?hl=nl

hier staat; Uitstekend Je speelt in 4K en je internetverbinding is uitstekend.

ik heb mijn pc en ccu op utp aangesloten en krijg nooit hoger dan "goed" en speel enkel op 1080p
Excuus je hebt helemaal gelijk ;)

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Quinten schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:14:
Gisteren een Stadia controller besteld, vandaag al binnen gekregen. Bij het koppelen eerst de melding dat een non-launch edition CCU niet kan worden gebruikt. Gelukkig na het activeren van het Preview Programme kon ik een update installeren die het wel mogelijk maakt om met een oudere CCU Stadia te gebruiken.
Heeft iemand het al gepbrobeerd met een Mibox? Die hebben Chromecast ondersteuning en kunnen 4k. Dus in theorie is dat ook een Chromecast Ultra.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Deurstopper
  • Registratie: juli 2012
  • Niet online

Volledig mee eens! Voor mij is het nu Stadia omdat ik een flink potentieel zie in cloud-gaming. Overal met je telefoon/laptop kunnen gamen en niet meer hoeven wachten op updates of een day1 patch van een paar Gb.. :X
Een goed gevulde library is waar het nu aan ontbreekt..

Natuurlijk biedt MS xCloud een soortgelijke ervaring, maar dan met spellen die ik minder boeiend vind.
Hoop dat Google de 'concullega's' hiermee wakkerschud en er een nieuwe generatie aan cloud-gaming gaat ontstaan.

Steam: http://steamcommunity.com/id/DeurstopperNL Origin: DeurstopperNL

• PaRaDoX4
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 12-12 15:26

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Voor wie interesse heeft.

op reddit worden spelersnamen verzamelt vrij toe te voegen om samen te spelen.

en voor wie het gemist heeft community update van deze week
Hello, Stadia community!

The Stadia Community Team is back again with some more updates for you all. Take a look below to see what's happening.

Final Fantasy XV -- A number of users are reporting issues pertaining to saved games not working properly on Final Fantasy XV. The team is aware of it and we're working on a fix.

Founder code redemption -- There have been some questions surrounding the redemption period for Founder codes. Founder codes are valid for one year after you receive it in your inbox.

Destiny 2 on Stadia Pro -- Some players have asked about the availability window for Destiny 2 on the Stadia Pro subscription. Destiny 2 will remain available for the foreseeable future, but in the event that the availability is set to change, we will do our best to notify you all ahead of time.

We're keeping an eye on things and are taking notes on top requests, so keep that feedback coming! Smash that upvote button on your favorite suggestions and leave those comments.

-ChrisFromGoogle & the Stadia Team

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• bakkerjangert
  • Laatst online: 14:45
Morgen is de eerste nieuwe release sinds de launch, Darksiders Genesis.

https://darksiders.com/

Let wel, het zal wel de release in de Amerikaanse tijdzone zijn, dus ik verwacht de release niet voor morgenavond onze tijd. Van het weekend maar eens proberen.

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 13:57

helemaal mee eens. Maar de grote hobbyisten hebben natuurlijk gewoon een xbox ps switch gamepc en Stadia allemaal tegelijk :)

• Roodenburgertje
Ook nog wel een grappige feature die inmiddels is toegevoegd:
Hi, thanks for the update! Can we have some patch notes in the Stadia App too?

I just found out that the Assistant has been enabled today but there was no info about that here.
Hey, thanks for pointing this out! We’ve rolled out some Google Assistant functionality for your Stadia Controller. Try using the button to start your next game when you're on the Stadia homescreen on Chromecast.

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

bakkerjangert schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:15:
Morgen is de eerste nieuwe release sinds de launch, Darksiders Genesis.

https://darksiders.com/

Let wel, het zal wel de release in de Amerikaanse tijdzone zijn, dus ik verwacht de release niet voor morgenavond onze tijd. Van het weekend maar eens proberen.
Tot nu toe zijn alle releases 18:00 onze tijd geweest. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat dit voor deze game ook zo gaat zijn.

Zit er wel uit als een toffe local co-op game.

Ik heb hier al eerder verteld dat stadia de oplossing is voor mijn maandagavond chill/game sessies bij een maat van me thuis. Gisteren toevallig met dezelfde maten de hele avond farming sim zitten spelen. (4 streams op 1 netwerk). Ondanks deze game totaal niks voor mij is was het wel echt geweldig dat een telefoon of laptopje genoeg is om een lan-party vibe te krijgen. Vroeger was het toch lastig om af te spreken dat iedereen een xbox en tv meesjouwt.

Tot nu toe is het concept Stadia voor mij enorm geslaagd. Nu de games nog.

Enige kanttekening: op mijn belgische vdsl lijntje (100/30 Mbit) is de kwaliteit aanzienelijk slechter dan op de coax lijn (200/? mbit) van die maat van me.
Zou aan mijn chrome browser thuis kunnen liggen daar mijn chromecast ervaringen wel enorm in elkaars buurt liggen.

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Marzman schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:13:
[...]

Heeft iemand het al gepbrobeerd met een Mibox? Die hebben Chromecast ondersteuning en kunnen 4k. Dus in theorie is dat ook een Chromecast Ultra.
Waarschijnlijk niet, mijn shield heeft het ook niet. Er zou dan een update moeten komen en naar mijn weten is die er nog niet voor apparaten anders dan de CCU.

Intel Core i5 2500K | Sapphire R9 280 3GB OC | OCZ Vertex 3 Max IOPS 120GB | Prolimatech Megahalem Rev B. | Fractal Design Define R3 | MSI P67A-GD65 | XFX 650W XXX Edition | Corsair Vengeance 8GB | Samsung Spinpoint F3 1TB (3x)

• ikbenvanmars
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 10-12 14:12
Er zijn wel mensen die al succes hebben gehad met Stadia te runnen in een chrome browser (in desktop mode) op Shield (wel chrome sideloaded). Dus met Mibox kan dat misschien ook.

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

ulTimaS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:46:
[...]

Waarschijnlijk niet, mijn shield heeft het ook niet. Er zou dan een update moeten komen en naar mijn weten is die er nog niet voor apparaten anders dan de CCU.
ikbenvanmars schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:50:
Er zijn wel mensen die al succes hebben gehad met Stadia te runnen in een chrome browser (in desktop mode) op Shield (wel chrome sideloaded). Dus met Mibox kan dat misschien ook.
Er zijn een aantal manieren om stadia werkend te krijgen op android of apparaten met een chromebrowser.

enige probleem is het koppelen van de controller. (geef me even ga bronnen opzoeken)

Eerste is met stadia app, en in Root die app laten denken dat je een pixelfoon hebt. (meer info)

2e is javascript toevoegen als je je chrome in desktop mode draait.(meer info )

3e is een aangepaste chromium apk die bovenstaand javascript al ingebakken heeft (meer info)

PaRaDoX4 wijzigde deze reactie 04-12-2019 10:06 (28%)

• Peter_Aragorn
Quinten schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:14:

Na het eerder te hebben getest met alleen MKB in Chrome is dit wel een flinke vooruitgang zeg. Alsof je op een console thuis aan het spelen bent. Nu alleen nog een keer in de toekomst upgraden naar een HDR scherm/televisie.

[...]

Ik krijg met een 100/100 glasvezel verbinding, bekabeld "Excellent".

[Afbeelding: Stadia-connectie]
Vreemd. Heeft jouw tv 4k? Ik speel namelijk nog op een 1080p scherm.

Heb 700/700 glasvezel, dus zou ook gewoon "excellent" moeten zijn hier...

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

ikbenvanmars schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:50:
Dat klopt, maar is niet hetzelfde als de CCU.

• Therach
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 12-12 10:54
Is het eigenlijk al bekend vanaf wanneer het mogelijk wordt om een pro subscription af te sluiten?

Ik zou het graag eens proberen, maar 130 euro vind ik daar iets te veel voor omdat ik gewoon een prima gaming pc heb. Ben vooral benieuwd naar hoe het zich tot elkaar verhoudt!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Therach schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:18:
Is het eigenlijk al bekend vanaf wanneer het mogelijk wordt om een pro subscription af te sluiten?

Ik zou het graag eens proberen, maar 130 euro vind ik daar iets te veel voor omdat ik gewoon een prima gaming pc heb. Ben vooral benieuwd naar hoe het zich tot elkaar verhoudt!
exacte datum niet, maar ik denk zelf dat het 3 maanden na release is (dus ongeveer half februari).

Misschien kan je nog ergens een buddy pass scoren.

• Therach
ulTimaS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:41:
[...]

exacte datum niet, maar ik denk zelf dat het 3 maanden na release is (dus ongeveer half februari).

Misschien kan je nog ergens een buddy pass scoren.
Hm nog even geduld dus. Klinkt opzich ook logisch dat ze het eerst testen met de early adopters op deze manier.
Een buddy pass probeer ik inderdaad al een paar dagen te scoren, maar tot nu toe geen geluk helaas! Denk dat een groot deel inmiddels ook wel gebruikt zal zijn.

• versc049
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:58
Zal ik dan maar eens heel aardig zijn....

Therach, als je mij een berichtje stuurt kan je mijn Buddy pass krijgen....omdat het bijna 5 december is helemaal gratis en voor niets ;-)

• Peter_Aragorn
versc049 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:10:

Therach, als je mij een berichtje stuurt kan je mijn Buddy pass krijgen....omdat het bijna 5 december is helemaal gratis en voor niets ;-)
Wat een liefde hier!

Welke headset gebruiken jullie icm de Stadia-controller overigens?

• Therach
versc049 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:10:

Wauw wat een held! :o Toch wil ik je er graag wat voor geven als je daar nog voor open staat!
Ik stuur je gelijk een pb. Ontzettend bedankt!
Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True