Corvo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 10:21:
Ik voel me echt een klein kind wat om de haverklap stiekem kijkt of het gezette schoentje inmiddels gevuld is door Sinterklaas... Om maar de FE release dunnetjes over te doen voor de PE:
ik ben echt teleurgesteld dat ik behalve een reservering op mijn credit-card verder taal noch teken heb gehad en dan hierzo lees dat er ook genoeg met een bestelling na 16 oktober al aan de slag zijn met de Stadia invite code.
Enfin, ik heb geen geduld
Wat meer on-topic:
Behalve Destiny 2 en Samurai Showdown... welke games zijn nu echt aan te bevelen voor Stadia?
Ik twijfel momenteel tussen AC:Odyssey, Rise of the Tomb Raider of Shadow of the Tomb Raider.
Als bijvoorbeeld AC beter geoptimaliseerd/mooier is voor Stadia (of Tomb Raider), dan zal dat bij mij in ieder geval zwaar wegen in mijn keuze. Het is immers ook een showcase naar vrouwlief en de kids

Dat is idd kut ja heel raar dat Google eerder leverd aan mensen die een paar dagen geleden besteld hebben dan een maand geleden.
Wat is je leverdatum geweest in je mail? Ik denk dat ze die misschien aanhouden in plaats van de aangepaste datum in de status van bestelling namelijk.
Bij me was het in de mail die ik kreeg 27/28 november, terwijl op mijn status de afgelopen weken voor 26/27 stond. Heb enkel afschrijving van CC gehad nu.
Ik vindt het niet erg om het een paar dagen later te krijgen maar als er allemaal mensen die later besteld hebben hem al ontvangen hebben nu ga je toch afvragen of er toevallig net iets mis is gegaan met de jouwe:)
Shadow of the tomb raider schijnt dus het enige spel te zijn wat daadwerkelijk in 4k60fps te spelen is en dus het beste geoptimaliseerd is.
Zover ik begreep in ieder geval, weet niet hoe het met de andere tomb raiders zit.
[
Voor 12% gewijzigd door
Stylze op 26-11-2019 10:44
]