Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Mexflex1980 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 14:58:
Heeft iemand een idee welke spellen je in lokaal multi player kunnen spelen? Kan/moet je dan ook in 1 scherm multiplayer spelen of kan dit bijvoorbeeld op je TV en in de browser tegen elkaar.
Dat zou je van je multiplayer afhangen. Voor splitscreen en zo zou het enkel een extra controller moeten zijn als ik me niet vergis. Als het geen splitscreen is zal je een extra account en dus een extra kopie van het spel nodig hebben.

Er stond nog een family share in de planning geloof ik maar nog weinig details. Stond wel bij dat mensen niet hetzelfde spel tegelijkertijd konden spelen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:24
Pheace schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:04:
[...]

Dat zou je van je multiplayer afhangen. Voor splitscreen en zo zou het enkel een extra controller moeten zijn als ik me niet vergis. Als het geen splitscreen is zal je een extra account en dus een extra kopie van het spel nodig hebben.

Er stond nog een family share in de planning geloof ik maar nog weinig details. Stond wel bij dat mensen niet hetzelfde spel tegelijkertijd konden spelen als ik me niet vergis.
Ik zat vooruit te denken ivm de aanschaf van een 2de controller, maar ik wacht wel even totdat er meer duidelijkheid is. ik speek vaak samen met mijn zoontje (nu op PS3 nog ) en wil dat op stadia ook gaan doen als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Pheace schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 15:04:
[...]

Family share icm Rocket League.. dat wordt dan een insta-buy :)

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 19:08
Vanmiddag de controller ontvangen! Alles is bedraad aangesloten en wat een ervaring! Voor me gevoel is alles instant en ervaar ik geen latency. Voelt als het spelen op een ps4.

D2 is wel overweldigend met al die quests enz. Ooit de base game gespeeld maar nu zie ik even de bomen door het bos niet meer. Heb er een goede 2 uur nu in zitten en geen enkele hapering oid

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:26
Zijn er meer mensen die iedere minuut even last hebben van het vastlopen van de stream? Ik speel bijvoorbeeld RDR2, maar draadloos is het bijna niet te spelen door de haperingen elke minuut.

Met de Chromecast Ultra heb ik absoluut geen problemen, maar die gebruik ik dan ook bedraad.

Voor het draadloos spelen gebruik ik een Macbook met de Stadia controller (bedraad). Voor mijn netwerk gebruik ik mijn Ubiquiti AP-AC-LR op 5Ghz (TX-Rate +500Mbps).

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Jannick schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:27:
Zijn er meer mensen die iedere minuut even last hebben van het vastlopen van de stream? Ik speel bijvoorbeeld RDR2, maar draadloos is het bijna niet te spelen door de haperingen elke minuut.

Met de Chromecast Ultra heb ik absoluut geen problemen, maar die gebruik ik dan ook bedraad.

Voor het draadloos spelen gebruik ik een Macbook met de Stadia controller (bedraad). Voor mijn netwerk gebruik ik mijn Ubiquiti AP-AC-LR op 5Ghz (TX-Rate +500Mbps).
Ik merk dit ook als ik op chrome speel met mijn macbook pro (2019). Icm met een netgear R7000 op 5Ghz in dezelfde kamer.

Met de CCU heb ik nergens problemen mee zowel draadloos als bedraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:26
schumi1986 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:39:
[...]

Ik merk dit ook als ik op chrome speel met mijn macbook pro (2019). Icm met een netgear R7000 op 5Ghz in dezelfde kamer.

Met de CCU heb ik nergens problemen mee zowel draadloos als bedraad.
Heb het ook even draadloos op mijn Chromecast Ultra geprobeerd. Ook geen problemen bij mij. Zal wel aan mijn Macbook liggen :?

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Jannick schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:43:
[...]

Heb het ook even draadloos op mijn Chromecast Ultra geprobeerd. Ook geen problemen bij mij. Zal wel aan mijn Macbook liggen :?
Ja dat idee heb ik ook. Zeker als ik berichten op Reddit lees dat zelfs gamers met een crappy verbinding op school vloeiend kunen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Zijn er mensen die Stadia gebruiken icm een Macbook Pro model uit 2012? Wat kan ik verwachten als ik nu Stadia wil gaan gebruiken? Ik begrijp dat het niet aan je hardware ligt of Stadia een beetje goed loopt omdat dit alles te maken heeft met je internet verbinding maar Stadia lijkt me te mooi om waar te zijn. Ik heb het idee dat er een adder onder het gras zit.

Ik heb een Dual Shock 4 omdat ik die gebruik icm Apple Arcade op de Apple TV dus de Stadia Controller hoef ik niet. Wat zijn mijn opties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Shiny Disco schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:21:
Zijn er mensen die Stadia gebruiken icm een Macbook Pro model uit 2012? Wat kan ik verwachten als ik nu Stadia wil gaan gebruiken? Ik begrijp dat het niet aan je hardware ligt of Stadia een beetje goed loopt omdat dit alles te maken heeft met je internet verbinding maar Stadia lijkt me te mooi om waar te zijn. Ik heb het idee dat er een adder onder het gras zit.

Ik heb een Dual Shock 4 omdat ik die gebruik icm Apple Arcade op de Apple TV dus de Stadia Controller hoef ik niet. Wat zijn mijn opties ?
Er staan letterlijk 2 posts boven jou die aangeven dat het niet zo lekker loopt op een macbook. Of het aan de macbook ligt weten wij niet maar in bijde bevallen is er wel goed draadloos internet beschikbaar. een oplossing zou wellicht zijn om de macbook bekabeld te verbinden.

Op dit moment is Stadia alleen te kopen icm de hardware CCU + Controller voor 129,-.

Indien je Stadia dus enkel op een macbook wilt gaan gebruiken moet je nog even wachten tot 2020. Dan kun je Stadia gebruiken zonder de hardware te moeten kopen en wellicht werkt het tegen die tijd ook beter icm een Macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Shiny Disco schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 17:21:

Sowieso kun je komende maanden niet zo veel zonder de premier/founders editie, dus zul je moeten wachten op de 'echte' launch. Daarnaast is het zo dat als je gewoon youtube filmpjes kan kijken in je chromebrowser dat het prima gaat werken (met een DS4 controller).

edit: blijkbaar problemen met macbooks? Geen idee of het specifiek macbooks zijn, ik heb er nog niet zo veel problemen over gehoord.

https://www.reddit.com/r/.../?q=macbook&restrict_sr=1

edit2: Je kan het misschien binnenkort proberen als je een buddy pass van iemand weet te scoren.

[ Voor 14% gewijzigd door ulTimaS op 26-11-2019 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Wil hem bestellen.. maar kan dat alleen met een creditcard?
Niet via iDEAL of een makkelijkere manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:25
038Robijno schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:28:
Wil hem bestellen.. maar kan dat alleen met een creditcard?
Niet via iDEAL of een makkelijkere manier?
Ja en nee, in die volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Dan gaat het hem dus niet worden.. mooi sh*t dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 14:44
Net even D2 geprobeerd op de pc ook. ik wacht nog op de bundel.
Ik heb een 1440p monitor en vind het erg jammer dat 1080p het maximale resolutie is, hierdoor ziet het er echt niet uit. graphics zien er gewoon niet al te best uit. amper AA de achtergrond lijkt te glimmen (bomen etc). Voelt bijna als een PS3 game.. input latency is wel vrij goed merk er nauwelijks wat van met tb+muis. enkel als je erop gaat letten maar rond rennen en schieten, gewoon je ding doen dan valt er niets op aan te merken. Ik hoop dat chrome ook snel 1440p/4k ondersteuning gaat krijgen in de browser want voor nu qua resolutie is het gewoon ondermaats.

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat werken op de CCU met controller want jullie melden dat het een stuk beter zou zijn dus ik ben benieuwd :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakwondo
038Robijno schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:32:
[...]

neem anders een prepaid CC bijvoorbeeld van bunq, werkt geweldig. Geen iDeal/PayPal is wel een gemis. ik vraag me af of dat ooit anders gaat worden in de google store..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
[...]

Bij bunq kun je voor 10€ een travelkaart krijgen en dan gewoon geld opzetten wat je nodig hebt. En je kunt 10€ gratis krijgen als je aanmeld bij bunq via iemand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
[...]

Via je bank kun je vaak voor niets tot weinig ook een creditcard regelen.

De mijne is onderweg. Hopelijk kan ik nog op tijd bestellen voor de games veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Bestellingen gaan nu razendsnel. Gisteren PE besteld, vandaag verzendbevestiging + code ontvangen. Netjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-09 21:21
Tweakwondo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:35:
Net even D2 geprobeerd op de pc ook. ik wacht nog op de bundel.
Ik heb een 1440p monitor en vind het erg jammer dat 1080p het maximale resolutie is, hierdoor ziet het er echt niet uit. graphics zien er gewoon niet al te best uit. amper AA de achtergrond lijkt te glimmen (bomen etc). Voelt bijna als een PS3 game.. input latency is wel vrij goed merk er nauwelijks wat van met tb+muis. enkel als je erop gaat letten maar rond rennen en schieten, gewoon je ding doen dan valt er niets op aan te merken. Ik hoop dat chrome ook snel 1440p/4k ondersteuning gaat krijgen in de browser want voor nu qua resolutie is het gewoon ondermaats.

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat werken op de CCU met controller want jullie melden dat het een stuk beter zou zijn dus ik ben benieuwd :-)
Bel even met Bungie... Het is hun game. Zij bepalen de resolutie en framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Ben benieuwd wat de volgende gratis game gaat zijn.. Hoop niet 1 die nu al in de winkel staat. Dan is de kans groot dat iemand deze nu al heeft gekocht en dat zou behoorlijk zuur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:24
Vandaag controller binnen gekregen. Chromecast aangesloten. Liep een beetje te klooien om de Chromecast te vinden maar na paar pogingen lukte dit en ging alles snel. Zelfde had ik met de controller, die werd de eerst zoveel pogingen niet gevonden door mijn telefoon maar na een reboot direct. Controller kreeg een update en daarna werkte alles ook. Maar heel even de tijd gehad om te spelen maar zag er zeer goed uit en geen haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedySK
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:36
Zelf heb ik mijn PE code gisteren ontvangen. Voor het pakketje met de hardware was ik vandaag niet thuis dus die hoop ik morgen te ontvangen. Gisteren en nu net heb ik wel Destiny 2 opgestart op mijn pc.
Echter loopt dat echt totaal niet goed. Veel lag en veel compressie als het grafisch zwaarder wordt.
Ik heb een Ziggo 250mbit verbinding en ben de enige gebruiker, aangesloten via ethernet. Een speedtest op het internet levert een constante 250mbit op vanaf mijn pc en ook een LAN test levert nog hogere constante snelheden op naar andere apparaten in mijn netwerk. Dus aan mijn verbinding kan het niet liggen zou ik denken?
Windows 10 Taakbeheer toont bij speedtest ook een constante 250mbit maar bij Stadia komt die niet hoger dan 9 of 10 mbit. Heel af en toe een uitschieter naar 20-30 maar niks constant. Ik heb de firewall in de Ziggo router al geprobeerd uit te zetten maar dit maakt geen verschil.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen? Wat ik kan verbeteren? Zijn er instellingen in Windows of in de Ziggo router die ik kan veranderen?

EDIT: Een YouTube 4K video komt zonder enig probleem binnen. Hardware acceleratie in Chrome staat ook aan.

[ Voor 4% gewijzigd door SpeedySK op 26-11-2019 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:58
schumi1986 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:17:
Ben benieuwd wat de volgende gratis game gaat zijn.. Hoop niet 1 die nu al in de winkel staat. Dan is de kans groot dat iemand deze nu al heeft gekocht en dat zou behoorlijk zuur zijn.
Met het geringe aanbod is de kans natuurlijk heel groot dat de games al door duizenden bezitters van FE's en PE's zijn aangeschaft. Het zou niet heel verstandig zijn als Google juist die groep tegen de schenen schopt door volgende maand een game uit het huidige aanbod gratis aan te bieden. Ik denk dat er al wel wat games in de pijplijn zitten van de uitgevers die nu ook al zijn aangesloten. Van Ubisoft zou het bijvoorbeeld Ghostrecon: Wildlands, 1 van de Far Cry's, Rainbox Six of iets dergelijks kunnen zijn. Of wat te denken van GTA 5? :9 Laat het raden/voorspellen maar beginnen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:16
Hebben ze trouwens daadwerkelijk gezegt dat we maandelijks een nieuwe game krijgen als pro leden? Volgens mij eens in de zoveel tijd toch zover ik kon zien,dus het zou ook 1 game per 2/3 maanden kunnen zijn ofzo..

Even opgezocht en Google zegt: "extra gratis games worden regelmatig gepubliceerd"

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:42
EHA1337 schreef op maandag 25 november 2019 @ 21:08:
[...]

Gaat eigenlijk allemaal verrassend vlot.
22 november besteld
24 november creditcard reservering
25 november 19:15 pakket verzonden
25 november 20:54 code ontvangen

:+
Inmiddels pakket binnen. Installatie was zo gedaan. Ik heb geen console anders dan de Switch. Daarnaast heb ik alleen een Surface Pro 3 voor wat admin taken. Voor gamers die een paar uurtjes week week spelen, ideaal.

Ik heb geen lag of haperingen gehad tijdens mijn eerste uurtje Tomb Raider via de chromecast. Ik gebruik hem via WiFi. Heerlijk om zo een game te kunnen opstarten zonder downloads, updates en gewoon lekker te beginnen met spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door EHA1337 op 26-11-2019 20:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Corvo
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:03
De (zolang je Pro hebt) gratis games van december zijn zojuist bekend gemaakt, namelijk:
  • Farming Simulator 19
  • Tomb Raider: Definitive edition
Zie hier: https://community.stadia.com/t5/Stadia-Community-Blog/New-Games-Coming-to-Stadia-Pro-in-December-2019/ba-p/5892

[ Voor 54% gewijzigd door Corvo op 26-11-2019 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Corvo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:09:
De (zolang je Pro hebt) gratis games van december zijn zojuist bekend gemaakt, namelijk:
  • Farming Simulator 19
Dat is mooi balen als je die net gekocht hebt..

Waar kan je het trouwens terugvinden?

[ Voor 5% gewijzigd door Pukson op 26-11-2019 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Farming simulator 😂😂😂
Denk niet dat iemand die gekocht heeft maar denk ook niet dat iemand die ooit wil spelen..

[ Voor 60% gewijzigd door Stylze op 26-11-2019 20:12 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
EHA1337 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:07:
[...]

Inmiddels pakket binnen. Installatie was zo gedaan. Ik heb geen console anders dan de Switch. Daarnaast heb ik alleen een Surface Pro 3 voor wat admin taken. Voor gamers die een paar uurtjes week week spelen, ideaal.

Ik heb geen lag of haperingen gehad tijdens mijn eerste uurtje Tomb Raider via de chromecast. Ik gebruik hem via WiFi. Heerlijk om zo een game te kunnen opstarten zonder downloads, updates en gewoon lekker te beginnen met spelen.
dat is vlot! Code al binnen nu nog wachten op de rest. T&T van dhl werkt alleen niet heb al alle mogelijke links geprobeerd die hier gedeeld zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudemir
  • Laatst online: 30-06 16:54
Pukson schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:10:
[...]

Met de beperkte library die beschikbaar is, ga je hier de komende 2 maanden natuurlijk tegen aanlopen.

Zijn toch weer 2 gratis games, waar ze op voorhand met de aankondiging 'tenminste 1' noemden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
Pukson schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:10:
[...]

ze mogen wel met nieuwe games komen ook anders heb je bijna de helft al gratis vanuit de pro, met het aanbod van nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
V.w.b. de 'gratis' games van december:
Als ze langer hadden gewacht, had ik Tomb Raider al gekocht...
...dus inderdaad, je zult die maar gekocht hebben. Want binnen de gratis maanden, is die best wel uit te spelen, lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Stylze schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:11:
Farming simulator 😂😂😂
Denk niet dat iemand die gekocht heeft maar denk ook niet dat iemand die ooit wil spelen..
Jij vergist je behoorlijk in de grote community van Farm Simulator ;)

Precies waar ik bang voor was Tomb Raider al gekocht :( ach het was maar een 10tje gelukkig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Heb ook eindelijk mijn code gekregen en controller wordt morgen of overmorgen geleverd.

Heb al even destiny geprobeerd in browser en wtf die laadtijden zijn echt 3x zo snel als op mijn ps4 pro. Speelde lekker met 0 input lag maar beeldkwaliteit is idd wel wat minder , maar heb pas 10 minuten gespeeld dus zal wat uitgebreider erover vertellen als ik paar uurtjes getest heb:)

Wou ook al bijna meteen tomb raiders aanschaffen omdat ie toch maar een tientje was dus wel prima dat die over een weekje gratis is.

Is het trouwens dan toch wel officieel dat we daadwerkelijk elke maand een gratis game (Of 2) krijgen? Want ze brengen het wel een beetje zo.

[ Voor 27% gewijzigd door Stylze op 26-11-2019 20:24 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:58
Corvo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:09:
  • Farming Simulator 19
Zie hier: https://community.stadia.com/t5/Stadia-Community-Blog/New-Games-Coming-to-Stadia-Pro-in-December-2019/ba-p/5892
Wow, vanaf 1 december al! Schept natuurlijk wel de verwachting dat we nu steeds de eerste van de maand nieuwe gratis games krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Code inmiddels ook binnen, en het pakketje is onderweg.

Ik hoop dat GRID nog wat goedkoper gaat worden. 70 euro tegenover de huidige prijs van 24 euro bij Steam is toch een wereld van verschil.

psn: t-zakje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:25:
[...]

Wow, vanaf 1 december al! Schept natuurlijk wel de verwachting dat we nu steeds de eerste van de maand nieuwe gratis games krijgen.
Als ze op dit tempo doorgaan heeft Google hun hele digitale winkel straks weggegeven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 21:26
Sebastiaan92 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:29:
Code inmiddels ook binnen, en het pakketje is onderweg.

Ik hoop dat GRID nog wat goedkoper gaat worden. 70 euro tegenover de huidige prijs van 24 euro bij Steam is toch een wereld van verschil.
Ja, dat valt me ook tegen. 70 euro is behoorlijk aan de prijs in vergelijking met de andere platformen.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Hier wat mensen die actief D2 spelen? Heb het wel naar m’n zin maar die strikes en binnenkort raids is een beetje lastig zo alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BL3ND3D
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-09 21:51
Volgende gratis pro games zijn Farming Simulator en Tomb Raider Definitive Edition, zojuist bevestigd op de officiële stadia Twitter.

Oh was hierboven al genoemd. Je kan je games nog refunden als je onder 2 uur speeltijd hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door BL3ND3D op 26-11-2019 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Pukson schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:46:
Hier wat mensen die actief D2 spelen? Heb het wel naar m’n zin maar die strikes en binnenkort raids is een beetje lastig zo alleen :)
Nog niet, maar is wel mijn bedoeling :)! Voeg me maar toe: Hamlap

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Hah, Tomb Raider zat er wel in op het moment dat ze gelijk met 3 van die dingen uit kwamen. Ze hadden beter nog niet gereleasede games gebruikt voor die Free games maar ik heb het vermoeden dat ze daar een aantal van snel in de launch lineup gegooit hebben vanwege de magere receptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Bunq is toch een creditcard waarop je dus een BKR registratie krijgt?

Heb hem Maar geannuleerd dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
038Robijno schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:09:
Bunq is toch een creditcard waarop je dus een BKR registratie krijgt?

Heb hem Maar geannuleerd dus
Volgens mij niet met bunq? Je kan daar niet negatief staan je moet er zelf geld opzetten wil je het kunnen gebruiken dus lijkt me sterk dat je dan bkr krijgt?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:39
Net besteld, levering zou tussen 2 en 3 december plaatsvinden maar dit is nu gewijzigd naar 28-29 november.

Dus gaat wel heel snel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:42
speedy_kevin schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 19:49:
Zelf heb ik mijn PE code gisteren ontvangen. Voor het pakketje met de hardware was ik vandaag niet thuis dus die hoop ik morgen te ontvangen. Gisteren en nu net heb ik wel Destiny 2 opgestart op mijn pc.
Echter loopt dat echt totaal niet goed. Veel lag en veel compressie als het grafisch zwaarder wordt.
Ik heb een Ziggo 250mbit verbinding en ben de enige gebruiker, aangesloten via ethernet. Een speedtest op het internet levert een constante 250mbit op vanaf mijn pc en ook een LAN test levert nog hogere constante snelheden op naar andere apparaten in mijn netwerk. Dus aan mijn verbinding kan het niet liggen zou ik denken?
Windows 10 Taakbeheer toont bij speedtest ook een constante 250mbit maar bij Stadia komt die niet hoger dan 9 of 10 mbit. Heel af en toe een uitschieter naar 20-30 maar niks constant. Ik heb de firewall in de Ziggo router al geprobeerd uit te zetten maar dit maakt geen verschil.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen? Wat ik kan verbeteren? Zijn er instellingen in Windows of in de Ziggo router die ik kan veranderen?

EDIT: Een YouTube 4K video komt zonder enig probleem binnen. Hardware acceleratie in Chrome staat ook aan.
Ik lees graag mee. Heb precies hetzelfde. Op de chromecast werkt het prima. Echter op mijn Microsoft surface via google chrome vaak veel lag en vertraging. Ook wanneer ik de controller gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 20:57:
[...]

Nog niet, maar is wel mijn bedoeling :)! Voeg me maar toe: Hamlap
Jou had ik toevallig al :) haha. Viel me op dat je niet kan zien wat je vrienden aan het spelen zijn. Altijd handig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:53
Ai, Tomb Raider DE ook al gekocht, zit al wel over de 2 uur heen. Toch zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tuktop schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:50:
Ai, Tomb Raider DE ook al gekocht, zit al wel over de 2 uur heen. Toch zonde :(
Gewoon proberen imo, zie meerdere posts van mensen die het gelukt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Tot nu toe erg tevreden over Stadia. Had in het begin wat problemen via wifi maar bedraad is het perfect. :) Ben bezig met Tomb Raider (die van een tientje) maar kom niet voorbij die soort van eindbaas in de sneeuw met die knuppel :P
Ik hoop dat Grid nog wat gaat zakken in prijs want 70 euro is wel flink aan de prijs. Hoop dat het me een beetje doet herinneren aan TOCA.

Stadia is perfect voor iemand gewoon instant een spelletje wil spelen zonder gedoe. Ik ben om in elk geval :)

[ Voor 13% gewijzigd door xabre16v op 26-11-2019 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Pheace schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:54:
[...]

Gewoon proberen imo, zie meerdere posts van mensen die het gelukt is
Ja ga het wel proberen, maar chat en terugbelverzoek zijn nu niet beschikbaar. Weet iemand een andere manier om Google te bereiken voor dit verzoek (TR:DE retourneren ivm free game announcement).

[ Voor 7% gewijzigd door Tuktop op 26-11-2019 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
xabre16v schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:00:
Tot nu toe erg tevreden over Stadia. Had in het begin wat problemen via wifi maar bedraad is het perfect. :) Ben bezig met Tomb Raider (die van een tientje) maar kom niet voorbij die soort van eindbaas in de sneeuw met die knuppel :P
Ik hoop dat Grid nog wat gaat zakken in prijs want 70 euro is wel flink aan de prijs. Hoop dat het me een beetje doet herinneren aan TOCA.

Stadia is perfect voor iemand gewoon instant een spelletje wil spelen zonder gedoe. Ik ben om in elk geval :)
Het is toch niet normaal hoe snel je aan het spelen bent, vindt dat echt en ondergewaardeerd voordeel van stadia. Laadtijden zijn er gewoon amper. Net een uur assasins vrees oddysey via Wi-Fi in browser gespeeld. Was echt heerlijk had heel soms een mini freeze (me vriendin had ook netflix aan) maar totaal niet storend.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Voor diegene die normaal veel Ubisoft games koopt is het misschien raadzaam om te wachten op 2020, Uplay + komt dan ook naar stadia en kun je dus AC, the Division, The crew, Ghost Reacon etc. voor (op de pc 12 euro) per maand spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Bijna...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/trsHCyV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
toen ik het las werd er gesproken over 4k@60.. wat is 3.5k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
schumi1986 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:12:
Voor diegene die normaal veel Ubisoft games koopt is het misschien raadzaam om te wachten op 2020, Uplay + komt dan ook naar stadia en kun je dus AC, the Division, The crew, Ghost Reacon etc. voor (op de pc 12 euro) per maand spelen.
betekent dit dat ik het dan zowel op de pc als op stadia kan spelen voor "maar" 12 euro per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Stylze schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 21:21:
[...]

Volgens mij niet met bunq? Je kan daar niet negatief staan je moet er zelf geld opzetten wil je het kunnen gebruiken dus lijkt me sterk dat je dan bkr krijgt?
Geen idee.. heb mijn broertje net gebeld en die heeft wel een creditcard (op zijn zaak) mooi makkelijk.
Hij heeft hem voor mij besteld, en stond in de mail voor 3-4 december levering.

Maar gaat snel zie ik, met een beetje geluk kan ik hem zaterdag dan ophalen bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Farming simulator 😂😂😂
De Farming Simulator serie is best cult hoor. Draait al vele jaren mee met een grote schare fans.
Boeren is hip en het schijnt best moeilijk te zijn om een goed bedrijf te runnen.

De trailer zit er goed uit. Leuk om eens uit te proberen nu het straks gratis in het Pro pakket zit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tuktop
Wel lachen, farming simulator, tzt proberen. Ik hoop op de DLC "Protesteren in Den Haag" en "Files veroorzaken op de A12".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Tweakwondo schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:17:
[...]betekent dit dat ik het dan zowel op de pc als op stadia kan spelen voor "maar" 12 euro per maand?
Dat zou ik nog niet aannemen. Ik heb mensen gezien die verwachten dat het, omdat Stadia zichzelf als een afzonderlijk platform acht, vergelijkbaar zal zijn met console abonnementen van services, ie een abonnement voor enkel die service (Stadia).

Ik zou in elk geval niet verwachten dat je Uplay+ PC gewoon gratis op Base kan gaan spelen straks ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Pheace op 26-11-2019 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Bestelling is geplaatst.. maar ik kan de bestelling niet openen via de link in de mail.

Bestelling is gedaan als gast.
Dit krijg ik dan te zien:

400. That’s an error.

The requested URL was not found on this server. That’s all we know.

Meer mensen last van of gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
038Robijno schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:36:
Bestelling is geplaatst.. maar ik kan de bestelling niet openen via de link in de mail.

Bestelling is gedaan als gast.
Dit krijg ik dan te zien:

400. That’s an error.

The requested URL was not found on this server. That’s all we know.

Meer mensen last van of gehad?
Yep had ik ook als je gewoon via de Google store website naar pakket volgen gaat en daar die code invult die in je mail staat kan je wel bij de status van je bestelling komen.

Destiny complete edition en samurai showdown blijken ook nog in december gratis te blijven voor members die dan pas première kopen bijv. Dus 4 gratis games voordat base launch er is in ieder geval al best netjes toch.

[ Voor 16% gewijzigd door Stylze op 26-11-2019 22:47 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:23
Deze avond voor het eerst stadia mogen ervaren. Aansluiten (chromecast en controller) verliep zonder problemen. Ik heb de chromecast bedraad aangesloten en de game ervaring met destiny 2 was echt perfect. Geen problemen oid. Ben behoorlijk onder de indruk, zeker ook van de toegankelijkheid van het systeem. Hopelijk kunnen ze de grafische prestaties nog verder opkrikken maar ik ben enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Wanneer krijgen we de code om te kunnen gamen?
Komt ie gewoon in de mailbox binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Heb deze avond ongeveer anderhalf uur assassins creed oddysey en bijna 2 uur destiny gespeeld via Wifi in chrome browser. Gebruikte een PS4 controller en heb echt een fantastische tijd gehad tot het laatste kwartier waar ineens de game ontzettend begon te laggen en bijna onspeelbaar werd, maar had eerlijk gezegt heel lage verw8ing van met wifi spelen aangezien mijn laptop op de 1 of andere manier heel erg schommelt ( als ik 3 speedtests doe binnen 10 minuten geeft ie de ene keer 130 mb/s aan dan 10 mb per seconde en vervolgens 50). Dus het zou goed kunnen dat het puur aan mijn laptop lag dat ie inzakte het laatste kwartier maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.

Maar veruit de meeste tijd werkte het perfect en speelde destiny 2 zelfs beter dan op mijn ps4 pro omdat het 60 fps hier is waarschijnlijk ipv 30 op de consoles. het speelde echt heerlijk!
Het zag er ook echt supergoed uit terwijl ik bijna op het scherm zit bij mijn laptop, vond het totaal niet onderdoen met beeldkwaliteit vergeleken met de playstation..

Heb de eerste 2 missies van forsaken gespeeld en wat een vette expension is dat zeg, expres bewaard voor stadia en het is echt een aanrader voor de nieuwe destiny spelers hier om eerst trouwens ook de legacy campaigns te spelen maar vooral ook niet de Forsaken campaign over te slaan. de cutscenes zijn ook niet normaal vet gedaan en zien er prachtig uit.
je hebt sowieso onwijs veel content zitten in destiny complete edition.

En AC oddysey speelde ook heerlijk, wel iets minder mooi dan destiny maar dat ligt volgens mij meer aan het spel zelf, heb die nooit op de consoles gespeeld dus kan het niet echt vergelijken.

Heb voorlopig genoeg te doen met deze 2 games en kan ook niet w8en om het lekker op de grote tv uit te gaan proberen als de chromecast + controller binnen is:)

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nXyPxyS.png
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7srmztath4141.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Pheace op 27-11-2019 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
En nog meer goed nieuws :

We know that some users have recently purchased these two games for their collection. Because of the proximity between the launch of the platform, and the announcement of these titles in Stadia Pro, we are happy to assist you if you'd like to request a refund if you have purchased either or both of these titles, even if it's outside of our normal policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:29
Net een RDR2 missie gespeeld op mijn Pixel 4. Werkt echt perfect. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:42
Ik zie dat de buddy passen actief zijn inmiddels. Iemand interesse? Mijn vrienden / familie zijn niet zo into gaming. Een kleine vergoeding zou welkom zijn. Stuur maar een pm als je interesse hebt.

Verkocht.

[ Voor 4% gewijzigd door bakkerjangert op 27-11-2019 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

lol, het bedelen voor een pass begon ook gelijk groot op andere fora op het moment dat ze uitkwamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:40
Hier ook buddy pass beschikbaar.
Google gaat nu vaker updates geven.

https://community.stadia....ted-3-09-PM-PST/ba-p/6154

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:18
schumi1986 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 01:54:
En nog meer goed nieuws :

We know that some users have recently purchased these two games for their collection. Because of the proximity between the launch of the platform, and the announcement of these titles in Stadia Pro, we are happy to assist you if you'd like to request a refund if you have purchased either or both of these titles, even if it's outside of our normal policy.
Tsja, bij Tomb Raider gaat het om een tientje. En aangezien ik sowieso niet op Stadia Pro blijf (en RDR2 over drie maanden nog niet uit heb gespeeld), laat ik het wel zo. Kan ik komend jaar altijd nog spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Callandt95
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-09 09:50
Hier ook nog een buddy pass beschikbaar

EDIT: verkocht op reddit voor €30 de vraag daar is enorm, mijn collega verkoopt de zijne ook en ik wil altijd wel voorgang geven aan een tweaker :)

[ Voor 66% gewijzigd door Callandt95 op 27-11-2019 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:59

Sagat

Is pappa x2!

Net even op V&A gekeken voor buddy passes, maar zag nog niets, wel een founders edition waar ik nog heel even over twijfelde, maar al gereserveerd :)

Ben wel benieuwd wat een buddy pass waard is dan ongeveer? (zelf overigens geen interesse, als ik dit neem wil ik het juist met de controller en chromecast ultra)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10:07
schumi1986 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 22:12:
zit ik ook op te wachten. Kan ik anno 1800 spelen!! jaaaa in full hd en in alle glorie. Hoop wel dat het dan ook op basis stadia kan. Zal toch wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Zou graag van iemand een buddypass code ontvangen tegen een kleine vergoeding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 15:17
Hier nog één. Wellicht niet de juiste plek om hier over te hebben, maar in ruil voor een tientje neem ik graag een overbodige pass van iemand over. Ben geen consolegamer, maar ga graag met Stadia aan de slag op de PC. Merci.

[ Voor 18% gewijzigd door JKratos op 27-11-2019 09:38 . Reden: Aanvulling ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:36
Ben heel benieuwd naar de spellen die in 2020 naar stadia komen. Ik wacht nog maar even met aanschaf nieuwe apparatuur pc/console totdat er meer duidelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Sagat schreef op woensdag 27 november 2019 @ 08:55:
Net even op V&A gekeken voor buddy passes, maar zag nog niets, wel een founders edition waar ik nog heel even over twijfelde, maar al gereserveerd :)

Ben wel benieuwd wat een buddy pass waard is dan ongeveer? (zelf overigens geen interesse, als ik dit neem wil ik het juist met de controller en chromecast ultra)
Het is in principe 3 maanden Pro en op het moment de enige manier om het te krijgen zonder een premium pakket te kopen. Zou me niet verbazen als het wel 25-30 kan opbrengen. Ik heb ook mensen 50 zien vragen maar dan ben je wel een bastard :p

Aan de andere kant heb je ook gewoon mensen die ze gewoon weggeven xD

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O8Dlg7C.png :F
Zucht, dat heeft ook niet lang geduurd. Zoals altijd, wees voorzichtig mensen |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Pheace op 27-11-2019 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelonline
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-04 17:09
Heb een buddypass. Gooi maar iets leuks.

Edit: Aan iemand gegeven, maar iets te voorbarig. De email met de code is niet gearriveerd. *zucht*

[ Voor 56% gewijzigd door maikelonline op 27-11-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therach
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:00
maikelonline schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:41:
Heb een buddypass. Gooi maar iets leuks.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3x5Di2o5adv3PgiJIFQJrVKJ/full.jpg?nohitcount=1

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Farming simulator 😂😂😂
Voor de grap gekocht op PS4 en ik denk dat het het spel is waar ik dit jaar de meeste uren in heb zitten. :+

Het is een verrassend goed spel, maar als je niet van slowpaced houdt zou ik hem links laten liggen oh en als er geschoten moet worden in spellen dan ook. :P

Dus lachen dat ik die straks ook op stadia kan spelen, tr had ik al gekocht van de week (en uitgespeeld)

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 27-11-2019 10:04 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Ik heb ook nog wel interesse in een Buddy Pass voor €10. Mocht iemand er één over hebben. Kan ik mijn broer er blij mee maken (en overtuigen). Zat helaas niet bij mijn Premier Edition. Alvast dank!

[ Voor 30% gewijzigd door MiTM op 27-11-2019 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
*Knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Skadrow op 27-11-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 10:52
Zelf de Chromecast los aangeschaft nog voordat de pakketten beschikbaar kwamen. Hier ook interesse in een Buddy Pass!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skadrow
Rvanlaak schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:14:
Zelf de Chromecast los aangeschaft nog voordat de pakketten beschikbaar kwamen. Hier ook interesse in een Buddy Pass!
Waarschijnlijk moet je voor het werkt wel eerst een update doen of beta/dev versies erop zetten voor stadia werkt. de geleverde chromecasts bij de premier en founders zijn daar ook al mee geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
  • Laatst online: 03-03 16:01
Stylze schreef op woensdag 27 november 2019 @ 00:18:
En AC oddysey speelde ook heerlijk, wel iets minder mooi dan destiny maar dat ligt volgens mij meer aan het spel zelf, heb die nooit op de consoles gespeeld dus kan het niet echt vergelijken.

Heb voorlopig genoeg te doen met deze 2 games en kan ook niet w8en om het lekker op de grote tv uit te gaan proberen als de chromecast + controller binnen is:)
Dat vond ik dus ook dat AC er wat minder mooi uit zag als destiny 2, maar vooral tijdens het spelen zelf. De cutscenes zijn daarintegen wel weer super mooi en strak. Vond zelfs dat het tijdens het lopen een beetje blurry werd. Maar dit kan naar mijn idee ook komen omdat ik het ook nog niet op de TV met chromecast heb gespeeld en alleen op de PC met m'n 10 jaar oude beeldscherm :+

Vanmiddag maar even m'n pakketje bij de buren ophalen die waren er gisteravond helaas niet hopelijk vandaag wel.

[STADIA TAG = RedCore#9018] [PSN-ID = Destilios]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Skadrow schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:16:
[...]

Waarschijnlijk moet je voor het werkt wel eerst een update doen of beta/dev versies erop zetten voor stadia werkt. de geleverde chromecasts bij de premier en founders zijn daar ook al mee geleverd
CCU werkt alleen met de Stadia controller op het moment toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
Pheace schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:17:
[...]

CCU werkt alleen met de Stadia controller op het moment toch?
naar mijn informatie gaat het alleen om de stadia app en chromecast. als het goed is kan je zelf een eigen bluetooth controller gebruiken ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Skadrow schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:18:
[...]

naar mijn informatie gaat het alleen om de stadia app en chromecast. als het goed is kan je zelf een eigen bluetooth controller gebruiken ook
Do I need to use your Controller? (Stadia Controller)
No, you can use many popular HID compliant controllers when playing via USB cable on Chrome or mobile. To play on your TV you will need to use the Stadia Controller and Google Chromecast Ultra.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Skadrow schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:18:
[...]

Nope helaas op dit moment niet. Alleen de stadia controller werkt met de chromecast. Alle andere controllers kun je wel gewoon op je PC gebruiken als je die kan aansluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
https://support.google.co...9315876743-380687000&rd=1
Hier overzicht voor controllers

[ Voor 12% gewijzigd door Axente op 27-11-2019 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Aartstyle schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:26:
Ben heel benieuwd naar de spellen die in 2020 naar stadia komen. Ik wacht nog maar even met aanschaf nieuwe apparatuur pc/console totdat er meer duidelijkheid is.
Ja ik heb hetzelfde, aanschaf van de ps5 is zelfs geen zekerheidje meer. Ligt een beetje aan de games en of er in de toekomst iets van een stuurwiel gebruikt kan worden, al lijkt me dat laatste niet heel waarschijnlijk voorlopig.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corvo
Vandaag dan hopelijk de levering van de atoompjes. Ook hier een geweldig tijdvak bij DHL: van 8:00 tot 18:00
...kan moeilijk mijn vrouw verplichten de hele dag de deur niet uit te gaan.

Hoe dan ook: gisteren een klein half-uurtje kans gezien om alvast aan de slag te gaan op mijn Windows PC + Chrome + via usb verbonden Xbox1 controller.

Binnen no-time was ik bezig in Destiny 2 en ik ben nu al verkocht (vwb een 1080p stream). Het is gewoon heel responsive en dus gewoon een console ervaring.
Heb heel eventjes ook toetsenbord + muis gespeeld en ook dat ging prima! (maar goed, ben Destiny gewend te spelen met controller)

Hopelijk kan ik vanavond aan de slag met de controller + CCU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Aha dat verklaart ook waarom m'n DS4 het wel goed deed op m'n telefoon en de Pro controller van de Switch niet helemaal 100% goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Roodenburgertje schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:16:
[...]

Dat vond ik dus ook dat AC er wat minder mooi uit zag als destiny 2, maar vooral tijdens het spelen zelf. De cutscenes zijn daarintegen wel weer super mooi en strak. Vond zelfs dat het tijdens het lopen een beetje blurry werd. Maar dit kan naar mijn idee ook komen omdat ik het ook nog niet op de TV met chromecast heb gespeeld en alleen op de PC met m'n 10 jaar oude beeldscherm :+

Vanmiddag maar even m'n pakketje bij de buren ophalen die waren er gisteravond helaas niet hopelijk vandaag wel.
Toevallig HDR aan? Omdat ik lees over blur. Zelf heb ik een 4k HDR OLED, maar door het uit te zetten word de performance toch wat beter en kwaliteit ook. Normaal schiet HDR ook aan op m'n scherm als er compatibel content op komt, maar met stadia is dat ook nog een hit en miss.

Dit is wel een leuk linkje! ;)
https://www.androidcentra...ay-google-stadia-games-4k

Edit:

Zie nu dat je op een pc speelde. Chrome browser ondersteund HDR uberhaupt nog niet. Dat is alleen middels CCU. Maar misschien als je het uit zet dat het er dan toch beter op word.

[ Voor 8% gewijzigd door Pukson op 27-11-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:36
Flagg schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:25:
[...]

Ja ik heb hetzelfde, aanschaf van de ps5 is zelfs geen zekerheidje meer. Ligt een beetje aan de games en of er in de toekomst iets van een stuurwiel gebruikt kan worden, al lijkt me dat laatste niet heel waarschijnlijk voorlopig.
Werken de stuurtjes ook niet als je via de pc speelt? Ze hebben f1 2018 al eens getest via Stadia en nu is ook Grid beschikbaar. Lijkt mij toch wel dat je die straks met Stuurtjes moet kunnen spelen..... Al is het maar via pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodenburgertje
Pukson schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:48:
[...]

Toevallig HDR aan? Omdat ik lees over blur. Zelf heb ik een 4k HDR OLED, maar door het uit te zetten word de performance toch wat beter en kwaliteit ook. Normaal schiet HDR ook aan op m'n scherm als er compatibel content op komt, maar met stadia is dat ook nog een hit en miss.

Dit is wel een leuk linkje! ;)
https://www.androidcentra...ay-google-stadia-games-4k

Edit:

Zie nu dat je op een pc speelde. Chrome browser ondersteund HDR uberhaupt nog niet. Dat is alleen middels CCU. Maar misschien als je het uit zet dat het er dan toch beter op word.
Hmm in de app had ik het wel uit gezet, maar weet niet of je dat in de chromebrowser weer ook nog apart moet instellen?
Vanmiddag maar even nakijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 20:43
Aartstyle schreef op woensdag 27 november 2019 @ 10:58:
[...]

Werken de stuurtjes ook niet als je via de pc speelt? Ze hebben f1 2018 al eens getest via Stadia en nu is ook Grid beschikbaar. Lijkt mij toch wel dat je die straks met Stuurtjes moet kunnen spelen..... Al is het maar via pc.
Bij GRID staat wel ondersteuning voor externe controllers. Wellicht dat ze daar stuurwiel mee bedoelen.
Pagina: 1 ... 24 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord