Acties:
  • 0Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:23
Marzman schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:57:
[...]

Op Gforce Now is er al 12 dagen een probleem met Voidtrain. En al 5/6 dagen dat hij 'tijdelijk offline' is voor onderhoud. Dat is wel slecht hoor, want het probleem zat in de epic launcher die ging updaten maar als ik dat cancelde werkte het wel gewoon. Maar als ze het dan offline halen natuurlijk niet.
Problemen die er af en toe zijn, worden naar mijn ervaring telkens opgelost.
Je kan natuurlijk moeilijk verwachten dat er 4500 games continu bespeelbaar zijn zonder enig probleem :)

Geduld, zal wel opgelost worden. Zeker melden bij support uiteraard.

LG OLED65G1RLA / Sennheiser Ambeo Max + SVS SB-1000 Pro / Zidoo Z9X / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v14.0.10 (SMOEUXM)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Sinds ik een PS5 is mn maandelijks stroomverbruik wel lekker omhoog gegaan zonder dat ik minder ben gaan gamen :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:46
Sahi_NL schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:58:
[...]

Dat heb ik dus gisteren ook al gedaan.. Lekker in de tuin met de Razer Kishi op m'n telefoon van de Xbox af streamen.
Kleine tip, als je graag op andere tv's op een ccwgtv of shield wil spelen (of wellicht heeft je tv gewoon Android tv), dan is de app xbxplay super. Dat is een 'xbox Remote Play app' voor Android tv, wat dus het gat vult van de xbox app die alleen voor gewoon Android en windows bestaat.

Die app is wel eenmalig 7,50 of zo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 19:34

Flipmo

OMG !!

sewer schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:18:
[...]

Kleine tip, als je graag op andere tv's op een ccwgtv of shield wil spelen (of wellicht heeft je tv gewoon Android tv), dan is de app xbxplay super. Dat is een 'xbox Remote Play app' voor Android tv, wat dus het gat vult van de xbox app die alleen voor gewoon Android en windows bestaat.

Die app heb ik laatst gekocht en geinstalleerd op een ccwgtv.
Xbox bedraad aangesloten en zou dus goed moeten werken.
Ik merk alleen met bijv battlefield 2042 dat er enige vertraging in zit.
Het spel is zo eigenlijk niet lekker te spelen. Getest met xbox controller op de CCWGTV en met de stadia controller. Beiden zelfde vertraging.

CC hangt wel in de tuin, maar ontvangst is er normaal prima.
Zal het ook nog eens op een bovenverdieping testen. Kijken of er dan ook vertraging in zit

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 10:41
sewer schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:18:
[...]

Yes, die had ik gezien (want de xbox app sideloaden werkte niet), maar nog niet aangeschaft, want wilde eerst iemand weten bij wie hij goed werkte.

Tnx dus!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:46
Bij mij werkt die goed, ook geen lag van de controller die draadloos op de shield is aangesloten. Wel aan beide kanten bedraad aangesloten. En ik speel niet hele snelle shooters, meer spellen als Rayman, hotwheels/forza, tomb raider en de resident evil remakes en zo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-05 10:41
Mijn Sony Android TV kan dit niet bijbenen..

Binnenkort nog eens proberen met de Chromecast met GTV die hier nog in de kast ligt.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
daffie82 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:02:
[...]

Problemen die er af en toe zijn, worden naar mijn ervaring telkens opgelost.
Je kan natuurlijk moeilijk verwachten dat er 4500 games continu bespeelbaar zijn zonder enig probleem :)

Geduld, zal wel opgelost worden. Zeker melden bij support uiteraard.
Wat is de beste manier om het te melden? Ze zouden het eigenlijk moeten weten, ze hebben het zelf offline gehaald :p De steamversie lijkt wel te werken maar die heb ik niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• daffie82
Marzman schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:15:
[...]

Wat is de beste manier om het te melden? Ze zouden het eigenlijk moeten weten, ze hebben het zelf offline gehaald :p De steamversie lijkt wel te werken maar die heb ik niet.
https://www.nvidia.com/en...ble-geforce-now-feedback/

How to provide valuable GeForce NOW feedback

If you run into any issues while using GeForce NOW, here are some ways you can share feedback and request assistance:

Bug Reports/Feature Requests:

Sharing bug reports through the forums - If you are reporting a bug through our forums, please provide as much information as you can to help our team identify the issue.
1. Title of game(s) showing a problem:
2. Client the game is launched on (eg. Epic/GoG/Steam/UBIConnect/etc.)
3. Did you install any mods/Steam Workshop add-ons? If so uninstall it and try launching the game again.
4. Platform (Android/Chrome OS/iOS/iPadOS/macOS/SHIELD TV/Windows)
5. For mobile devices, please share device information: Android/iOS/iPadOS version: Android/iPad/iPhone model: WiFI or cellular. If cellular, which telco:
6. GeForce NOW account type (eg. Free/Founders Edition/Priority/RTX 3080)? Since the GeForce NOW hardware type is dependent on the account, it is very important to include this information in your feedback,
7. Description of issue (eg. steps to reproduce issue/GeForce NOW SERVER LOCATION connected to from the Settings):

Use the SEND FEEDBACK tool in-app - That exclamation mark in the app is a great way to let us know what you think about GeForce NOW, and we want to know about the feature requests, game additions, and issues you have so we can help out.
Importantly, If your privacy settings allow for it, the Feedback tool also shares your session logs with us -- this is crucial for our team to troubleshoot issues, as your streaming experience depends on many factors that might not be immediately visible compared to local gaming.

You can learn more about the Send Feedback tool here .

Get help from NVIDIA Customer Care: Our Customer Care team provides tons of helpful info on our Knowledgebase (https://nvidia.custhelp.com/app/home/), and our NVCC agents can help troubleshoot common issues you may have over an easy live chat system: https://nvidia.custhelp.com/app/chat/chat_launch/

Check GeForce NOW Server Status: Every supported region for GeForce NOW has its own server, and you can stay up-to-date with the status of that server here: https://status.geforcenow.com/

**Community Support: **
Thousands of gamers just like you use GeForce NOW every day to play the games they love, and while the majority don’t have issues, those that do work together right here to help each other out. It’s one of the many great things about our community, and if you need assistance or have a feature request, you can talk to your fellow members right here.

LG OLED65G1RLA / Sennheiser Ambeo Max + SVS SB-1000 Pro / Zidoo Z9X / Bluesound Node 2 / Redmi Note 12 Pro+ v14.0.10 (SMOEUXM)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Thanks, op het forum komt weinig reactie. Send feedback zal ik eens naar kijken op mijn laptop waar de app op staat, in de webinterface en mobile app zit dat denk ik niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• daffie82
Marzman schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:49:
Thanks, op het forum komt weinig reactie. Send feedback zal ik eens naar kijken op mijn laptop waar de app op staat, in de webinterface en mobile app zit dat denk ik niet.
oh jawel hoor. In de mobile app zit het ook. Dat uitroepteken klikken langs het vergrootglas.
Zo kan je feedback versturen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• daffie82
Het meeste/beste feedback heb ik trouwens gekregen via een Web based formulier in te vullen. Maar daar moet je eerst voor inloggen.
Maar ik weet niet meer precies hoe ik daar geraakt ben. Heb al even gezocht. Als ik het nog zou vinden, laat ik het je weten.

Pagina: 1 ... 188 189 190 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee