Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:37

Flipmo

OMG !!

streamnl schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:01:
Druilerige dag. Bah.
...

Ik snap de klachten niet over Xcloud. Voor mijn gevoel werkt dit net zo goed als Stadia maar dan met een (voor mij) een vele betere bibliotheek.
Gisteren ook een paar uurtjes Battlefield V gespeeld (singleplayer) via cloudgaming
Loopt echt super, strak beeld.

Speel wel vanaf de xbox series s, nu al een top aankoop :)
Ook wat spellen geinstalleerd en dat speelt uiteraard ook helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02:48
Wel apart. GFN via die Google TV Chromecast was drama. Input lag op m'n LG GX. Vandaag nog even in Game Mode proberen. Controller met Bluetooth interference en moet line of sight hebben anders werkt die niet. Ook niet met werkelijk alles uit de stopcontacten.

Vervolgens probeer ik het op de Dell werk laptop. Super smooth meteen.

Dus maar toetsenbord en muis gekocht met alle aanbiedingen. Als het bevalt via die laptop een mooie grote monitor erbij kopen en dan zou het prima moeten werken. Wel dure setup zo, maar GFN via TV op die Google Chromecast is het echt niet.

Mis Stadia toch wel behoorlijk zo. xCloud lijkt me ook wel top, maar mooie aan GFN is de koppeling met al die gamestores waardoor je dus mooi PC games kan spelen in de cloud.
Nog niet echt onderzocht hoe dat met xCloud zou werken omdat het meer Xbox is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Heb gisteren The Witcher 3 en GTA V gekocht voor de Xbox series S en begreep voor het eerst waarom je meer dan 50 mbit internet zou willen. Het installeren van GTA zou inmiddels klaar moeten zijn, dus vanavond maar eens proberen. Ging bij Stadia toch wat soepeler :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
erwn schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:27:
Heb gisteren The Witcher 3 en GTA V gekocht voor de Xbox series S en begreep voor het eerst waarom je meer dan 50 mbit internet zou willen. Het installeren van GTA zou inmiddels klaar moeten zijn, dus vanavond maar eens proberen. Ging bij Stadia toch wat soepeler :)
Oei 50Mb :D

maar goed ik ben nog van de tijd van 14k4, dat plaatjes al een halve minuut nodig hadden om binnen te komen :P

Het voordeel is natuurlijk wel dat zodra hij binnen is je wel door kunt spelen bij een internetstoring. (vergeet niet om in de instellingen van de S hem home console te maken. -> instellingen -> algemeen -> persoonlijke instellingen -> Mijn hime Xbox)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:52

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Jeffoz schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:08:
Wel apart. GFN via die Google TV Chromecast was drama. Input lag op m'n LG GX. Vandaag nog even in Game Mode proberen. Controller met Bluetooth interference en moet line of sight hebben anders werkt die niet. Ook niet met werkelijk alles uit de stopcontacten.

Dus maar toetsenbord en muis gekocht met alle aanbiedingen. Als het bevalt via die laptop een mooie grote monitor erbij kopen en dan zou het prima moeten werken. Wel dure setup zo, maar GFN via TV op die Google Chromecast is het echt niet.

Mis Stadia toch wel behoorlijk zo. xCloud lijkt me ook wel top, maar mooie aan GFN is de koppeling met al die gamestores waardoor je dus mooi PC games kan spelen in de cloud.
Nog niet echt onderzocht hoe dat met xCloud zou werken omdat het meer Xbox is.
Ik herken die problemen niet. Meer kan ik er niet over zeggen.
SteelSeries Stratus Duo via bluetooth op de CCmGTV en die laatste bedraad via ethernet. Werkt gewoon goed.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opxah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-09 15:03
Jeffoz schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:08:
...

...
Als je op de TV wil gamen kan je ook je laptop daar op aansluiten (met bijvoorbeeld een HDMI kabel). Dan heb je wel een draadloze muis en een draadloos toetsenbord nodig (of controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
Opxah schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:38:
[...]

Als je op de TV wil gamen kan je ook je laptop daar op aansluiten (met bijvoorbeeld een HDMI kabel). Dan heb je wel een draadloze muis en een draadloos toetsenbord nodig (of controller).
Ik ga dit eens even proberen. Mooie aanbiedingen nog met Cyber Monday dus maar even wat gear besteld. Blijft een beetje puzzelen wat ik nou echt wil gaan doen maar gaat goed komen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:57
Kleine tip voor wie de xbox live gold op gamivo hebben gekocht, blijkbaar wordt meteen een abo geactiveerd :( Kun je daar uitzetten in het linkermenu onder 'gamivo smart'.

En een tip voor wie vroeger bioshock leuk vond; bioshock: the collection (bevat deel 1 remastered, 2 remastered en infinite) voor de xbox is nu 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:06

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dennis0162 schreef op zondag 27 november 2022 @ 15:51:
[...]

Nou mocht je/jullie wat goede storygames als tip hebben houdt ik me aanbevolen!

@streamnl gefeliciteerd!
The Dark Pictures Anthology is een aanrander, maar ook Life is Strange en A Plague tale om even al een paar op te noemen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 08:57
sewer schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:01:
Kleine tip voor wie de xbox live gold op gamivo hebben gekocht, blijkbaar wordt meteen een abo geactiveerd :( Kun je daar uitzetten in het linkermenu onder 'gamivo smart'.

En een tip voor wie vroeger bioshock leuk vond; bioshock: the collection (bevat deel 1 remastered, 2 remastered en infinite) voor de xbox is nu 10 euro.
Dat van dat abonnement heb je dan over het hoofd gezien. Is optioneel namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
OK, zeker ergens per ongeluk iets aangevinkt (of niet uitgevinkt).

Als je op de PC de xbox-app (uit de MS Store) wilt gebruiken, dan doet je bedrade stadia-controller het daar niet. Die doet het wel in de browser voor xcloud, maar de xbox-app heeft wat extra dingen zoals 'remote play' waar je je console overneemt.

In dat geval kun je https://github.com/71/stadiacontroller/releases/tag/v1.3.1 runnen (is een standalone executable), dan werkt de stadia controller helemaal perfect, inclusief de 'stadia'-knop als 'xbox'-knop en ook vibratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:33:
[...]

Oei 50Mb :D

maar goed ik ben nog van de tijd van 14k4, dat plaatjes al een halve minuut nodig hadden om binnen te komen :P
Geheel off-topic
spoiler:
Samen met je kameraad stiekem foto’s bekijken/downloaden. En meteen op “stop” klikken als de dame in kwestie minder mooi was dan we dachten dat ze was op de thumbnails.
Om zo de kosten zo laag mogelijk te houden zodat zijn ouders hier niet achter zouden komen.

Insert: Pepperidge Farm Remembers

En tegenwoordig kunnen we games streamen en spelen met hoog kwaliteit zonder al te veel problemen.

Wat wordt de volgende stap?
Soepel VR games spelen wat “net echt lijkt” met een gamesuit oid?

Hopelijk maak ik dat ook nog mee :Y

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 15:34
streamnl schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:35:
[...]

Geheel off-topic
spoiler:
Samen met je kameraad stiekem foto’s bekijken/downloaden. En meteen op “stop” klikken als de dame in kwestie minder mooi was dan we dachten dat ze was op de thumbnails.
Om zo de kosten zo laag mogelijk te houden zodat zijn ouders hier niet achter zouden komen.

Insert: Pepperidge Farm Remembers

En tegenwoordig kunnen we games streamen en spelen met hoog kwaliteit zonder al te veel problemen.

Wat wordt de volgende stap?
Soepel VR games spelen wat “net echt lijkt” met een gamesuit oid?

Hopelijk maak ik dat ook nog mee :Y
En dan zeker die VR toepassen op je spoiler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zit nog een beetje in dubio wat ik ga doen.
Optie 1: Streaming Xbox cloud
Optie 2: Console kopen, Series S
Optie 3: Aangezien ik niet meer zoveel game een Android tablet aanschaffen zodat ik af en toe wat strategie spellen kan spelen. Game gemiddels 2-4u in de week. Tv is meestal bezet.
Lastige keuzes. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:28
Dennis0162 schreef op zondag 27 november 2022 @ 15:51:
[...]

Nou mocht je/jullie wat goede storygames als tip hebben houdt ik me aanbevolen!

@streamnl gefeliciteerd!
Detroit Become Human is een pareltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 22:58
De telltale games zoals The Wolf Among Us en Walking Dead. The quarry is ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opxah
Harmen schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:20:
Optie 3: Aangezien ik niet meer zoveel game een Android tablet aanschaffen zodat ik af en toe wat strategie spellen kan spelen. Game gemiddels 2-4u in de week. Tv is meestal bezet.
Het kiezen is ook niet makkelijk. En voor iedereen is de situatie weer anders.
Als de TV vaak bezet is weet ik niet of een console veel toevoegt. Je kan sowieso beginnen met een maand (of langer) optie 1 om te kijken hoe dat bevalt.
Wat bedoel je met strategie spellen? Als ik denk aan RTS dan vind ik zelf toetsenbord en muis fijner. Maar misschien heb je het over turn-based spellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Harmen schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 08:20:
Ik heb optie 1 en 2, maar daardoor ook een extra optie: via gamepass spellen downloaden op de series s en die vervolgens streamen naar je telefoon/tablet/pc. Werkt hier echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 10:23
Hoe werkt dat laatste dan? Ik ben namelijk op zoek naar een clouddienst die ik vanaf de tablet of de telefoon kan draaien. Zoals Stadia dat dus perfect deed. Als ik daar een kastje voor achter een deur moet zetten, so be it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RoCoStr schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:36:
Hoe werkt dat laatste dan? Ik ben namelijk op zoek naar een clouddienst die ik vanaf de tablet of de telefoon kan draaien. Zoals Stadia dat dus perfect deed. Als ik daar een kastje voor achter een deur moet zetten, so be it.
Met de Xbox app kun je je Xbox extern laten afspelen. (Wel eenmalig eea instellen op je Xbox)
Dan streamt je Xbox dus wat hij lokaal draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opxah
Ht87 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:18:
[...]

Met de Xbox app kun je je Xbox extern laten afspelen. (Wel eenmalig eea instellen op je Xbox)
Dan streamt je Xbox dus wat hij lokaal draait.
En je moet volgens mij op hetzelfde netwerk zitten met het apparaat waar je naar wil streamen. Houd ook rekening met de opslagruimte van de Xbox, die beperkt hoeveel spellen je tegelijk geïnstalleerd kan hebben en dus lokaal kan draaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Opxah schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:25:
[...]

En je moet volgens mij op hetzelfde netwerk zitten met het apparaat waar je naar wil streamen. Houd ook rekening met de opslagruimte van de Xbox, die beperkt hoeveel spellen je tegelijk geïnstalleerd kan hebben en dus lokaal kan draaien.
Hoeft niet op hetzelfde netwerk, werkt prima via 4g/5g.
Ja de opslag is wat minder, voor mij geen probleem overigens, ik speel toch max 1 of 2 spellen tegelijk en heb er nu 5 geïnstalleerd met 90gb over. Beetje afhankelijk welke games uiteraard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Om nog even op door te gaan, ik kan straks dus wel mooi hogwarts legacy spelen op t scherm van m’n Chromebook, dat is eigenlijk precies de droom geweest met Stadia. Kiezen waar ik wil zitten en op welk scherm, en dan met AAA games. Dat streamkastje van Xbox had dat nog dichterbij gebracht. Ik denk dat als je Stadia helemaal de bom vond je in de toekomst richting Xbox moet.

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 29-11-2022 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffoz
RoCoStr schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 15:36:
Ik zou ook voor xCloud gaan. Ik ben na Stadia vooral in GeForce Now gedoken via een Chromecast met Google TV, maar dat is toch wel mee een kopie van PC gaming waarbij heel veel games maar beperkt cobtroller support hebben en je dus snel toegewezen bent op toetsenbord en muis. Na een beetje gekloot werkt het op zich aardig maar voor gamen op telefoon denk ik dat xCloud beter is.

Wat ook leuk is een Backbone One cobtroller mocht je een iPhone hebben. Speel ik vaak Genshin Impact op op de telefoon. Dat werkt ook echt super als je op de bank ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoCoStr
Dank!

Ik zal mij eens inlezen en rondkijken over dat lokaal streamen. Qua latency is het allemaal prima dus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
RoCoStr schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:10:
Dank!

Ik zal mij eens inlezen en rondkijken over dat lokaal streamen. Qua latency is het allemaal prima dus?
Ikzelf klaag niet en ben erg tevreden over Xcloud. Maar ik lees hier verschillende ervaringen.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffoz
RoCoStr schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 17:10:
Dank!

Geen idee hoe het met xCloud is maar met GeForce Now via de laptop is het vrijwel afwezig, maar als ik dan op de TV speel via die Chromecast heb ik gigantische input lag vooral met die Bluetooth van de PS5 Controller.

Ligt ook heel erg aan de games die je speelt. Maar met Stadia was ook Bluetooth met de controller en dat ging perfect. Het is zo onwijs wisselend bij iedereen, je moet het vooral gaan proberen of het voor jou werkt maar over het algemeen valt het mee en heb je het wel dan vind je er wel weer een creatieve oplossing voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jeffoz schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 19:13:
[...]

Geen idee hoe het met xCloud is maar met GeForce Now via de laptop is het vrijwel afwezig, maar als ik dan op de TV speel via die Chromecast heb ik gigantische input lag vooral met die Bluetooth van de PS5 Controller.

Ligt ook heel erg aan de games die je speelt. Maar met Stadia was ook Bluetooth met de controller en dat ging perfect. Het is zo onwijs wisselend bij iedereen, je moet het vooral gaan proberen of het voor jou werkt maar over het algemeen valt het mee en heb je het wel dan vind je er wel weer een creatieve oplossing voor.
Stadia-controller was verbonden via WiFi en direct met de game om juist minder lag te hebben (controller sloeg de tv over dus). Verder wel helemaal eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoCoStr
Maar de latency met 'remote play', waar je xbox dus een lokale game streamt naar je tablet, is geen probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RoCoStr schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:21:
Maar de latency met 'remote play', waar je xbox dus een lokale game streamt naar je tablet, is geen probleem?
Bij mij niet, maar heb wel wat moeten aanpassen in m’n netwerk. Internet komt binnen op ziggorouter, dan komt m’n mesh netwerk erachter. M’n router stond niet in bridge modus dus de Xbox gaf aan geen kwaliteit te kunnen leveren voor remote play. Na dit aangepast te hebben en bedraad aan te sluiten was t perfect. Je moet dus wel een hele stabiele lijn hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:26
Weer een typische "ex stadia speler vraag"

Waar kun je fysieke XSX games kopen? Tot nu toe vind ik alleen de 3 grote NL spelers Mediamarkt, Coolblue en Bol. Maar zijn er nog alternatieven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
grolle schreef op woensdag 30 november 2022 @ 01:55:

Waar kun je fysieke XSX games kopen? Tot nu toe vind ik alleen de 3 grote NL spelers Mediamarkt, Coolblue en Bol. Maar zijn er nog alternatieven?
Intertoys, Gamemania, marktplaats, nedgame. Heel veel webshops verder nog, t is oneindig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

grolle schreef op woensdag 30 november 2022 @ 01:55:

Fysiek in de winkels zal je bij Intertoys weinig slagen, die hebben echt helemaal niks. Deze foto is van 1 jaar geleden, zegt genoeg denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bmDsjp154dJH6pDstWaOZ73-A8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNUEJtxuUJHPDRVJ3GtPMzg0.jpg?f=fotoalbum_large

Ik koop zelf momenteel regelmatig bij bol.com en Coolshop.nl, daar heb ik bijvoorbeeld deze fysiek gekocht die ik elders nog nergens fysiek gevonden heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BMLkGJz_0sGlZxQoEc5DfOwC9N0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0lxA7XEHjVxeIef7JAKdedV3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flipmo

Flipmo

OMG !!

RoCoStr schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 20:21:
Heb mijn xbox series s aangesloten via WIFI,
van de week via 4G/5G NFS hot pursuit, Fifa22 en unravel gespeeld. niks gemerkt van lantency, zelfs niet met NFS.

mij valt de schijfruimte nog best mee. Speel vaak toch maar 1 of 2 games.
Nu geinstalleerd: it takes to, unravel, unravel 2, MW2 warzone, en fifa 22.
Geloof dat ik nog 200GB over heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 16:36
Gisteren geprobeerd op xCloud wat te spelen, maar ik moest een controller aansluiten. Ik vond het zelf juist wel fijn dat ik bij Stadia gewoon de shooters met muis + toetsenbord kon spelen. Misschien ben ik daar ouderwets in, maar ben dus weer gelijk van xCloud naar Stadia toe gegaan voor een paar uurtjes Cyberpunk. Eerdaags maar eens met een controller proberen.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 11:05
Linksquest schreef op woensdag 30 november 2022 @ 08:13:
[...]

Fysiek in de winkels zal je bij Intertoys weinig slagen, die hebben echt helemaal niks. Deze foto is van 1 jaar geleden, zegt genoeg denk ik.

[Afbeelding]

Ik koop zelf momenteel regelmatig bij bol.com en Coolshop.nl, daar heb ik bijvoorbeeld deze fysiek gekocht die ik elders nog nergens fysiek gevonden heb.

[Afbeelding]
Zoals Intertoys en meerdere speelgoedwinkels wordt het assortiment ook steeds minder meer op basis en standaard, ook niet te vergelijken zoals vroeger met speelgoedwinkels was het assortiment veel uitgebreider zelfs voor de fanatieke hobbyisten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 20:22

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik heb gisteren een Steam Deck besteld. Zodra de Ubisoft games overgezet zijn naar Ubisoft Connect en ik Tomb Raider uitgespeeld is zullen de controllers bedraad aan het Deck Dock verder leven.

De doorslag is mijn slechte ervaring van GFNow op mijn telefoon, geen Abbo en Baldur's Gate 3 (komt niet op Xbox voorlopig)

Stadia was beter....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• barrymossel
Bericht van Google:
Op 29 september 2022 heeft Google aangekondigd dat de Stadia-service op 18 januari 2023 wordt beëindigd.

Vanwege deze beëindiging krijg je een terugbetaling voor Stadia-hardware die je hebt gekocht in de Google Store1. Je krijgt je terugbetaling binnen 2 weken. Zodra deze is uitgevoerd, krijg je een e-mailbevestiging.

Er kan een probleem met de verwerking van je terugbetaling optreden vanwege de tijd die is verstreken sinds je de bestelling hebt geplaatst. Als dit gebeurt, krijg je een e-mail met instructies voor de volgende stappen.

Bekijk de veelgestelde vragen over de Stadia-aankondiging voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,
Team Google Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
-

[ Voor 100% gewijzigd door barrymossel op 30-11-2022 18:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:02
Kreeg net mailtje van Google dat ik binnen 2 weken het geld van de controller terug krijg.

Ik check mijn CC.

Staat er al op!

Correctie, Staat er nog niet op!
Had niet goed gekeken 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door RvD86 op 01-12-2022 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Ook mail gehad, maar vrees dat het bij mij langer gaat duren. De betreffende CC heb ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Hier ook een mailtje binnen dat de hardware refund er binnen 2 weken aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:49
Yup, hier ook de mail gehad over terugbetaling vd hardware.
Was toch iets van 129,- euro. Komt heel goed uit in deze dure tijden :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yup, +1!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yeah ik krijg die mail ook, maar net ook deze (en nog 7 andere) en daar ben ik ook heel blij om:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rP5tXF-akhz6I_WVPt5xXoeSqWQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7HqLZ9HmwLmnb4uuJqsiFRVe.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan de betaalmogelijkheid dus updaten :)

Edit: ik word in het verleden terugbetaald zie ik haha :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sXsm1fGO01hnB00svtV_HwSlIdE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I2CL742lqXYaU19nnZTUVnAv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Ht87 op 30-11-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Segafreak83 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:50:
[...]

Ook mail gehad, maar vrees dat het bij mij langer gaat duren. De betreffende CC heb ik niet meer.
Same. CC is vervangen door een nieuwere. Bij de games kreeg ik na 1-2 weken een bericht dat ik hem kon updaten en dat is nu een halve week geleden en nog niks. Dus ik ga er vanuit dat het nog wel even duurt.

Maar geen haast, want gratis geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:14
Kreeg 1 week geleden status geld is teruggestort op mijn CC die ik dus niet meer heb,
waar is dat geld gebleven vraag ik me af, niet op mijn rekening die aan de CC gekoppeld was ?

[ Voor 25% gewijzigd door Albert020 op 30-11-2022 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Albert020 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:40:
Kreeg 1 week geleden status geld is teruggestort op mijn CC die ik dus niet meer heb,
waar is dat geld gebleven vraag ik me af, niet op mijn rekening die aan de CC gekoppeld was ?
Ik kreeg hiervan, deels, zojuist een mail om de betalingsmanier te wijzigen. Dus dat zal jij dan ook wel krijgen. Duurde bij mij wel een tijdje.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDFS
  • Niet online
Albert020 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:40:
Dit heb ik ook meegemaakt, ik ben zo 'stom' geweest om met vier verschillende kaarten mijn Stadia aankopen te doen (iets met FOMO en fintech):
- ING (opgezegde creditcard, reeds een nieuwe creditcard);
- ICS (opgezegde creditcard);
- Vivid (verlopen creditcard);
- bunq (gratis account i.p.v. Premium).

Bij bunq kwam het geld, ondanks een niet meer bestaande rekening, binnen op de algemene IBAN. Bij ICS moest ik bellen en het uitleggen, want er stond een tegoed op mijn reeds verlopen rekening en de rekening waaraan de creditcard gekoppeld is was ook verlopen. Dit kon ik oplossen door mijn nieuwe bankgegevens en pas mee te sturen naar hun klantenservice. Bij ING moest ik contact opnemen met de klantenservice om het bedrag naar mijn lopende rekening te laten overmaken bij ING.

Voor wat betreft de hardware verwacht ik hetzelfde te moeten doen (daar van drie rekeningen), alleen voor wat betreft mijn aankoop met Vivid (voor een wasabi controller) wordt het even afwachten...

Het kostte me wat moeite, maar ik heb wel al mijn geld binnen van de software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik had het nog niet gezien omdat ik even in Spanje zat, maar ik heb de 18e ook geld gekregen van Google op mijn Creditcard. Dus dat die verlopen was en vernieuwd maakt dan niet uit. Er staat geen bedrag van 22 euro bij, ik weet ook niet meer hoe ik die betaald heb.

De 53 euro van RDR2 is door Paypal 22 oktober volgens hun succesvol doorgestort maar mijn creditcard (dezelfde creditcard, bij paypal ook verlopen) maar die zie ik daar nog niet. Weet iemand of dit normaal is? Misschien duurt het gewoon even voor het zichtbaar is, de 18e zag ik wel de betalingen bij paypal maar waren ze ook nog niet zichtbaar op mijn creditcard.

[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 01-12-2022 09:50 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Je kan veel zeggen, maar dit doet Google heel erg goed. Ik denk zelfs dat er niet veel bedrijven het even goed zouden gedaan hebben.

Ja, het blijft triest dat ze de stekker eruit trekken. Maar hoe ze het naar hun klanten compenseren is gewoon zéér goed. Games en hardware volledig terugbetalen die je jaren geleden hebt aangekocht. Knap _/-\o_

Ben bijvoorbeeld benieuwd of Apple het op deze manier zou doen als ze bijvoorbeeld (puur hypothetisch) zouden stoppen met hun video on demand service.
Gaan ze dan iedereen hun aangekochte films terugbetalen? Ik wil het nog zien.

[ Voor 39% gewijzigd door daffie82 op 01-12-2022 11:52 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo

Flipmo

OMG !!

Doen ze zeker erg netjes. heb 2 setjes gekocht toen voor 22,22. Controller + CCU.
De chromecast hangt boven aan een niet smart tv, en 1 in de zomer buiten :) Deze zijn dus in principe gratis.

Het zou helemaal tof zijn als ze bluetooth activeren in de controllers, zodat deze straks ook draadloos te gebruiken zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albert020
JDFS schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:16:
[...]

Dit heb ik ook meegemaakt, ik ben zo 'stom' geweest om met vier verschillende kaarten mijn Stadia aankopen te doen (iets met FOMO en fintech):
- ING (opgezegde creditcard, reeds een nieuwe creditcard);
- ICS (opgezegde creditcard);
- Vivid (verlopen creditcard);
- bunq (gratis account i.p.v. Premium).

Bij bunq kwam het geld, ondanks een niet meer bestaande rekening, binnen op de algemene IBAN. Bij ICS moest ik bellen en het uitleggen, want er stond een tegoed op mijn reeds verlopen rekening en de rekening waaraan de creditcard gekoppeld is was ook verlopen. Dit kon ik oplossen door mijn nieuwe bankgegevens en pas mee te sturen naar hun klantenservice. Bij ING moest ik contact opnemen met de klantenservice om het bedrag naar mijn lopende rekening te laten overmaken bij ING.

Voor wat betreft de hardware verwacht ik hetzelfde te moeten doen (daar van drie rekeningen), alleen voor wat betreft mijn aankoop met Vivid (voor een wasabi controller) wordt het even afwachten...

Het kostte me wat moeite, maar ik heb wel al mijn geld binnen van de software!
Heb ook even met de ING gebeld, het geld staat netjes op mijn niet actieve CC.
Ze gaan het overboeken naar mijn doorlopende rekening, toch een kleine 230 euro ;)

Acties:
  • +33 Henk 'm!
Vertrouwen in de mensheid gegroeid.

Kreeg net bericht van de persoon waarvan ik een Stadia controller had gekocht dat ik mn geld terugkrijg zodra hij het geld van Google heeft ontvangen. Super nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-09 21:21
Weet iemand of Google het play tegoed dat ze terugstorten ook wil en kan verlengen? Ik heb tegoed dat 3 december afloopt. Ik dacht een Google Play pack for een jaar te kunnen kopen, maar doordat er een maand gratis gegeven wordt, wordt dit pas na 3 december afgeschreven van mijn play account. Het gaat toch om 40 euro voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ben nu wel benieuwd waarom zoveel mensen met google play tegoed werken. Is dat vanwege een alternatief voor paypal/creditcard? Of kon je die play tegoeden goedkoper kopen, zodat je effectief minder geld kwijt was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 11:11
Raindeer schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:05:
Weet iemand of Google het play tegoed dat ze terugstorten ook wil en kan verlengen? Ik heb tegoed dat 3 december afloopt. Ik dacht een Google Play pack for een jaar te kunnen kopen, maar doordat er een maand gratis gegeven wordt, wordt dit pas na 3 december afgeschreven van mijn play account. Het gaat toch om 40 euro voor mij.
Ticket aanmaken of proberen een chat te starten via: https://support.google.com/googleplay/?hl=en#topic=3364260 en dan onderin contact us.

Heb zelf een ticket aangemaakt en na wat antwoorden via de email is mijn tegoed verlengt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
sewer schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:15:
Ben nu wel benieuwd waarom zoveel mensen met google play tegoed werken. Is dat vanwege een alternatief voor paypal/creditcard? Of kon je die play tegoeden goedkoper kopen, zodat je effectief minder geld kwijt was?
Google Rewards.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:53:

Kreeg net bericht van de persoon waarvan ik een Stadia controller had gekocht dat ik mn geld terugkrijg zodra hij het geld van Google heeft ontvangen. Super nice!
Dat vind ik best wel heel bijzonder.
Ik ben best wel netjes en braaf (tegenwoordig) maar ik geloof niet dat ik dat zou doen als ik de persoon in kwestie niet ken.

Tof van hem/haar :Y

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-09 21:21
The White B.A. schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:23:
[...]

Ticket aanmaken of proberen een chat te starten via: https://support.google.com/googleplay/?hl=en#topic=3364260 en dan onderin contact us.

Heb zelf een ticket aangemaakt en na wat antwoorden via de email is mijn tegoed verlengt.
U is een held. Uitstekend advies. Tegoed nu voor onbepaalde tijd beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Na rayman legends met veel plezier gespeeld te hebben, nu begonnen aan Trine 2. Stond al 10 jaar in mijn steam library blijkbaar. Erg leuke platform game ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daffie82 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:16:
Na rayman legends met veel plezier gespeeld te hebben, nu begonnen aan Trine 2. Stond al 10 jaar in mijn steam library blijkbaar. Erg leuke platform game ook !
Mooi om te lezen dat je nog hard bezig bent de backlog weg te werken, ik krijg t niet meer voor elkaar merk ik…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ht87 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:18:
[...]

Mooi om te lezen dat je nog hard bezig bent de backlog weg te werken, ik krijg t niet meer voor elkaar merk ik…
GFN ;)

Op stadia ga ik wel nog Metro exodus proberen uit te spelen. That's it.

[ Voor 13% gewijzigd door daffie82 op 02-12-2022 09:19 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Albert020
Zeer tevreden met GFN, veel van deze games kun je niet spelen op Xcloud vandaar mijn keuze ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONTUXRG_sAB6An0jdTmCSV6SBKA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qgFrGNEsrthO4rt10V1VJLx5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 02-12-2022 18:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Albert020 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:33:
Zeer tevreden met GFN veel van deze games kun je niet via Cloud spelen op Xcloud vandaar mijn keuze ;)

[Afbeelding]
Same here. Werkt gewoon erg goed via de CCmGTV.
Heb enkel een goede Bluetooth controller van 60 euro moeten fixen.
GFN heb ik 80 euro betaald voor 14 maanden. Zijn geld zeker waard voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
daffie82 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:36:
[...]

Same here. Werkt gewoon erg goed via de CCmGTV.
Heb enkel een goede Bluetooth controller van 60 euro moeten fixen.
GFN heb ik 80 euro betaald voor 14 maanden. Zijn geld zeker waard voor mij.
Gebruik hier gewoon een Xbox Controller ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Albert020 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:37:
[...]

Gebruik hier gewoon een Xbox Controller ;)
Gaat ook ja, ik had er hier geen liggen behalve Stadia controller. Die steelseries Duo bevalt me erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 16:17
daffie82 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:18:
[...]

GFN ;)

Op stadia ga ik wel nog Metro exodus proberen uit te spelen. That's it.
Metro Exodus is wel een aanrader hoor! Op tijd mee beginnen.

Ik ben bezig met de DLC Sam's Story. Vind ik ook erg leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:20
Terugbetaling van drie van de vijf stadia die ik had besteld inmiddels (vandaag) afgerond door google (1 betaling al binnen op cc)

Het waren cadeautjes voor familie en kennis. Dus ik hoef gelukkig geen markplaats kopers op te sporen

[ Voor 30% gewijzigd door poestoe op 02-12-2022 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-04 11:17
Ik heb bijna twee weken geleden bericht gehad van Google dat de aankopen (4 games) zijn teruggestort op mijn (actieve) credit card. Alleen heb ik vooralsnog niks teruggezien op mijn rekening. Ik heb ING gebeld en die beweren niet in te kunnen zien of er aankomende terugbetalingen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee en weet waarom het zo lang moet duren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
The White B.A. schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:23:
[...]

Hoe kom je in een chat? Ik moet een waslijst aan details invullen m.b.t. een google play gift card wat totaal niet relevant is en ik kan niet starten zonder dit in te vullen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderopman
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 13:36
zoarakrzs schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:38:
Ik heb bijna twee weken geleden bericht gehad van Google dat de aankopen (4 games) zijn teruggestort op mijn (actieve) credit card. Alleen heb ik vooralsnog niks teruggezien op mijn rekening. Ik heb ING gebeld en die beweren niet in te kunnen zien of er aankomende terugbetalingen zijn. Heeft iemand hier ervaring mee en weet waarom het zo lang moet duren?
Ik kreeg in de ING app bij de berichten (of meldingen) dat er een positief saldo op de creditcard stond. Die linkt dan naar een formulier waarbij je het dan op je rekening kan laten storten. kan wel een paar dagen duren voordat je de melding ziet en dat je het gestort krijgt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
zoarakrzs schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 13:38:
Even geduld, mijn stortingen van 18 november waren toen ook niet zichtbaar en nu wel, een storting van 22 november van 53 euro is nog stteeds niet zichtbaar (ING Belgie hier)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
donderopman schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 14:03:
[...]

Ik kreeg in de ING app bij de berichten (of meldingen) dat er een positief saldo op de creditcard stond. Die linkt dan naar een formulier waarbij je het dan op je rekening kan laten storten. kan wel een paar dagen duren voordat je de melding ziet en dat je het gestort krijgt.....
Heb helaas nog geen berichten of meldingen voorbij zien komen, maar bedankt voor de tip. Ik wacht het nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
Marzman schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 14:06:
[...]

Even geduld, mijn stortingen van 18 november waren toen ook niet zichtbaar en nu wel, een storting van 22 november van 53 euro is nog stteeds niet zichtbaar (ING Belgie hier)
Nog even afwachten dan maar. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:33:
Zeer tevreden met GFN, veel van deze games kun je niet spelen op Xcloud vandaar mijn keuze ;)

[Afbeelding]
Ik heb het allebei :p GFN kost me 30 euro per 6 maanden en Xcloud 3 euro per maand ofzo?

Momenteel ben ik transport fever 2 op GFN aan het spelen (eerst even gekeken of die niet op xcloud stond :p ). Een soort sim city, maar van een andere kant bekeken, je bouwt niet de steden maar het transport.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schmitzel
Marzman schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 14:42:
[...]

Ik heb het allebei :p GFN kost me 30 euro per 6 maanden en Xcloud 3 euro per maand ofzo?

Momenteel ben ik transport fever 2 op GFN aan het spelen (eerst even gekeken of die niet op xcloud stond :p ). Een soort sim city, maar van een andere kant bekeken, je bouwt niet de steden maar het transport.
Klinkt als Transport Tycoon, echte classic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
Die laatste 22.22 van de Google Store heb ik nu ook ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
sewer schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 07:04:
Die laatste 22.22 van de Google Store heb ik nu ook ontvangen.
Hier 230 euro teruggestort, na een belletje vorige week met de ING bank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmitzel
22,22 al wel gehad, wachten is op de laatste 100 euro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik opende net ook mijn mail box, 5 mails ontvangen over Stadia. 2 van Google en 3 van Paypal. Aparte is dat in 1 bestelling 2 items besteld waren en ik deze apart terug kreeg op Paypal. Maar goed, als het goed is heb ik zodra het op mijn rekening staat alles terug betaald gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-09 15:35
Ik heb al mijn centjes al terug :)
Hardware mogen we houden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mail ontvangen. Geld nog niet, maar dat duurde de vorige keer na het ontvangen van de email niet lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:06
Hier ook de mail. 2 controllers gekocht en 2 aangeschaft via MP, so be it.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit meer Stadia speel terwijl ik nog wat spellen paar uur per week speelde. Kan er de zin niet meer voor opbrengen. Eeuwig zonde dit. Ook nog geen moeite gedaan om naar alternatieven te kijken. Stadia was echt perfect voor mij.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:50:
Mail ontvangen. Geld nog niet, maar dat duurde de vorige keer na het ontvangen van de email niet lang.
Paypal had het al overgemaakt, dus in theorie heb ik alles al ontvangen, moet alleen wachten totdat het op mijn rekening staat. Nu alleen nog hopen dat de controller een soort van Bluetooth update krijgt, en anders nog altijd leuk voor op de PC maar dan bedraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stadia had behoorlijk wat hick ups vandaag :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik heb gisteren mijn steam deck ontvangen en Ik wilde er bijna Stadia op opstarten. Toch maar niet gedaan.

Tomb Raider heb ik bijna uitgespeeld.

Stadia was beter....

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• JorisS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
Jasphur schreef op donderdag 1 december 2022 @ 12:53:

Hier shoutout naar @hermessy. Ik had via V&A een Premiere set overgenomen. Hij heeft zijn cashback van Google Play Store aan mij terugbetaald.

JorisS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Het kerstgevoel zit er goed in. Ik heb ook een controller via V&A gekocht maar ik verwacht niets terug.

Hopelijk is de steam deck community net zo goed als deze.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Hier ook de €22,22 ontvangen. Nu heb ik "al" mijn geld terug (€22,22 + €1,99 voor Trials). Ik had de Stadia eigenlijk ook alleen maar aangeschaft voor de Chromecast Ultra, aangezien ik al een Xbox met Gamepass heb. Toch een paar keer gespeeld (Dirt5 en Trials). Werkte wel prima, maar voor mij weinig toegevoegde waarde.

Was er nu nog een kans dat ze de bluetooth drivers vrij gaan geven, zodat je de controller nog kunt gebruiken? Die was namelijk best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
kleinelievewolff schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:55:
Hier ook de €22,22 ontvangen. Nu heb ik "al" mijn geld terug (€22,22 + €1,99 voor Trials). Ik had de Stadia eigenlijk ook alleen maar aangeschaft voor de Chromecast Ultra, aangezien ik al een Xbox met Gamepass heb. Toch een paar keer gespeeld (Dirt5 en Trials). Werkte wel prima, maar voor mij weinig toegevoegde waarde.

Was er nu nog een kans dat ze de bluetooth drivers vrij gaan geven, zodat je de controller nog kunt gebruiken? Die was namelijk best prima.
Hier ook, even wachten tot de 7e. Dan zijn altijd de afschrijvingen van mijn creditcard. Ik ben benieuwd of bijschrijvingen net zo automatisch gaan :p

Alleen de 53 euro van RDR2 zweeft nog tussen Paypal en de ING ergens want die zie ik nog steeds niet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Bijzonder, ik kreeg 22 Euro op mijn creditcard gestort (voor de controller) maar tegelijk werd er ook weer 22 Euro van mijn Play tegoed afgehaald (zonder omschrijving overigens). Geen idee waar dat is gebleven..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
De 22 euro van de Premiere Edition is al terug gestort op mijn CC na ontvangst van een e-mail.
Nu alleen de founders edition nog.
Eigenlijk gaat het hier vlekkeloos en sneller dan verwacht.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geld founders edition laat langer op zich wachten dan andere stadia hardware lijkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schmitzel
xabre16v schreef op maandag 5 december 2022 @ 13:34:
Geld founders edition laat langer op zich wachten dan andere stadia hardware lijkt het wel.
klopt, dat is ook bij mij het laatste wat ze moeten doen, lijkt wel soort van "sort order" in te zitten met terug betalen. Newest first :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ook met mijn eerste premier edition, dat is de enige die nog binnen moet komen nu, ach ik ben al best tevreden zo! “Gratis” series s en 3 jaar gamepass nu zonder dat ik m in de portemonnee voel, best lekker! Ook nog genoeg reserve om dan hogwarts legacy binnen te halen, best luxe gevoel :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Net van Paypal het geld ontvangen, dus ik heb nu alles terug betaald gekregen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ht87 schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:33:
Ook met mijn eerste premier edition, dat is de enige die nog binnen moet komen nu, ach ik ben al best tevreden zo! “Gratis” series s en 3 jaar gamepass nu zonder dat ik m in de portemonnee voel, best lekker! Ook nog genoeg reserve om dan hogwarts legacy binnen te halen, best luxe gevoel :9
Zit hier ook nog op mijn eerste Première Edition te wachten, besteld op de eerste dag waarop de Founders Edition uitverkocht was. (vond die donkerblauwe controller niet mooi 😅)

En hier inderdaad ook een "gratis" Xbox (Series X) met 3 jaar GPU en Hogwarts Legacy hoog op het verlanglijstje.

Achteraf vind ik het allemaal wel prima zo. Ik wilde Hogwarts Legacy heel graag spelen, evenals Forza Horizon 4 en 5 en nog een hele zwik games. En hoewel ik de hoop had dat flink wat van die games (en meer) naar Stadia zouden komen, vervloog die hoop met de tijd. Ondertussen kon ik de aanschaf van een console voor mijzelf (en tegenover) mijn vrouw niet rechtvaardigen/verantwoorden. Dus moest ik mij er maar bij neerleggen dat ik flink wat pareltjes aan mij voorbij zou moeten laten gaan.

Maar nu is Stadia gewoon een tussenoplossing om de tijd te verdrijven en een spaarpotje in één geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Aangezien die 22,22 euro deal is teruggestort en ik eind 2019 een bundle had gekocht en mensen de founders edition nig niet terug hebben, vermoed ik dat ze van nieuwere naar oudere bestellingen werken. Even geduld nog dus :D

Pagina: 1 ... 183 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord