Acties:
  • +8 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-07 13:18

artificial_sun

Mazda Rx7

Bij mij waren de terugbetalingen allemaal om 4 uur 's nachts.

Dus als je je telefoon in je schoen stopt heb je misschien morgen refunds.

Stadia was beter....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:22

me1299

$ondertitel

Kun je naast spelletjes en ingame aankopen nog iets nuttigs kopen met Play Credit? Leuk die credits maar ik kan er niks nuttigs mee. Het is erg vervelend dat je die niet kunt converteren naar Paypal of iets anders.

Zelfs in de Google store kun je niet betalen met Google Play Balance.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:49
me1299 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 23:17:
Kun je naast spelletjes en ingame aankopen nog iets nuttigs kopen met Play Credit? Leuk die credits maar ik kan er niks nuttigs mee. Het is erg vervelend dat je die niet kunt converteren naar Paypal of iets anders.

Bepaalde abonnementen lopen via Play tegoed, in ieder geval Disney+/Skyshowtime, apps als Headspace etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:22

me1299

$ondertitel

Sempy schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 23:21:
[...]

Bepaalde abonnementen lopen via Play tegoed, in ieder geval Disney+/Skyshowtime, apps als Headspace etc.
Helaas Netflix niet.
De eerste €10 is besteed aan: https://superdisplay.app/

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:40
EHA1337 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 06:34:
Ben benieuwd hoe het verder gaat inderdaad. Hier ook een helaas verlopen CC waarop een deel gerefund is. Ik zie in mailtjes van Google dat bedragen voor de games terug geprobeerd te storten is, de stadia controller + Chromecast nog niet.
Neem aan dat deze betalingen geweigerd gaan worden vanuit Google en je hierop dus bericht krijgt?
Hier inmiddels geld terug gekregen op oude verlopen ING cc. Blijkbaar kan de bank het wel verwerken. Games in ieder geval teruggekregen. Nu de controller zelf nog. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:54
daffie82 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 07:43:
@Jeffoz geen vage box nodig. Een CCmgTV is voldoende voor GFN.
Jep gister gekocht met Black Friday korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
EHA1337 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 23:40:
[...]

Hier inmiddels geld terug gekregen op oude verlopen ING cc. Blijkbaar kan de bank het wel verwerken. Games in ieder geval teruggekregen. Nu de controller zelf nog. :)
Heb een berg Order Cancellation Receipts gekregen, zal straks wel teruggestort worden op de CC. Founders controller laat idd nog even op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:50
Hier ook de cancellation mails gehad vannacht. Toevallig is die creditcard deze maand verlopen en net twee dagen geleden de nieuwe geactiveerd, ben benieuwd of dat dan goed gaat.

En nog iets (en ik klaag niet ;) ), op de cancellation staan de volledige prijzen terwijl ik de meeste games in de aanbieding voor veel minder heb gekocht :D Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kepler schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 07:27:
Hier ook de cancellation mails gehad vannacht. Toevallig is die creditcard deze maand verlopen en net twee dagen geleden de nieuwe geactiveerd, ben benieuwd of dat dan goed gaat.

En nog iets (en ik klaag niet ;) ), op de cancellation staan de volledige prijzen terwijl ik de meeste games in de aanbieding voor veel minder heb gekocht :D Klopt dat?
Ze verwoorden het raar. Maar je krijgt het bedrag dat je betaald hebt.

Een creditcard met hetzelfde nummer maar een andere vervaldatum gaat ook gewoon in een keer goed.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zo ver ik zie heb ik alles terug wat ik via rewards gekocht heb. ~40 euro

Games kopen via rewards was ook een hele dikke plus van Stadia.
Dat ga ik onbewust stiekem toch missen.

Games gekocht via de creditcard is blijven hangen na 1 game.
Als ik alles terug krijg, verwacht ik nog iets van ~200 euro op mijn creditcard.

Eigenlijk waren de games op Stadia hetzelfde als de kortingbakken van Lidl.
Je hebt eigenlijk niets extra nodig maar toch kom je bij het verlaten van de winkel er achter, dat je toch weer iets gekocht hebt... _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:50
ArthurMorgan schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 07:33:
[...]

Ze verwoorden het raar. Maar je krijgt het bedrag dat je betaald hebt.

Een creditcard met hetzelfde nummer maar een andere vervaldatum gaat ook gewoon in een keer goed.
Ah ja, ik zie het nu. Bij het totaal bedrag staat idd de prijs die ik toen heb betaald. Niks aan de hand! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
🤔 Net even 15min rondgekeken in de playstore.

Je mag niet klagen als je geld terug krijgt en bij mij is het "maar" 40 euro ipv +200 euro, wat iemand van ons heeft.

Maar ik zou op dit moment niet weten wat ik met mijn Google Play Store budget moet kopen.
Apps heb ik niets aan (iPhone en macbook), e-boeken (ik deel een account (Kobo), films vind ik persoonlijk zonde om te huren (en vaak te duur) want de meeste staan wel ergens op een streamingdienst. En films digitaal kopen wil ik niet.

Ach ja... Een gegeven paard...

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
streamnl schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 07:53:
🤔 Net even 15min rondgekeken in de playstore.

Je mag niet klagen als je geld terug krijgt en bij mij is het "maar" 40 euro ipv +200 euro, wat iemand van ons heeft.

Maar ik zou op dit moment niet weten wat ik met mijn Google Play Store budget moet kopen.
Apps heb ik niets aan (iPhone en macbook), e-boeken (ik deel een account (Kobo), films vind ik persoonlijk zonde om te huren (en vaak te duur) want de meeste staan wel ergens op een streamingdienst. En films digitaal kopen wil ik niet.

Ach ja... Een gegeven paard...
Volgens mij is dit geen gegeven paard. Ze moeten echt een oplossing verzinnen voor de vervaldatum van over 3 weken, dat slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
forzav schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 07:57:
[...]

Volgens mij is dit geen gegeven paard. Ze moeten echt een oplossing verzinnen voor de vervaldatum van over 3 weken, dat slaat nergens op.
Is dat misschien jouw oude tegoed? Bij mij staat 'een deel van je vergoed verloopt op 24 feb 2023'.
Tenminste, dat zie ik in rewards staan.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 20:49
streamnl schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 08:06:
[...]

Is dat misschien jouw oude tegoed? Bij mij staat 'een deel van je vergoed verloopt op 24 feb 2023'.
Zo ver ik kan overzien zit er alleen aan rewards tegoed een houdbaarheidsdatum. Aankopen via cadeaukaarten is allemaal onbeperkt of in ieder geval langer dan een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 21:45
streamnl schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 08:06:
[...]

Bij mij had €6 van het teruggestorte tegoed een vervaldatum van 2 december 2022. Het is inmiddels al op.

[ Voor 3% gewijzigd door hcQd op 19-11-2022 08:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Hoe ik erin sta.

Ja, het is zuur als een dienst stopt waar je gebruik van maakt.
Vooral als je de savegames niet kan meenemen.

Maar… ik heb Stadia met veel plezier gebruikt tot aan het bericht dat ze gaan stoppen.
Al zou ik niets terug krijgen, dan was het nog elke euro waard.
Nogmaals, dit is mijn mening.

Hopelijk (waarschijnlijk wel) ga ik met Xbox cloud net zo veel plezier beleven als met Stadia.
De controller (net uitgepakt) voelt in ieder geval als een upgrade.
De Stadia joystick bewaar ik voor de MacBook.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:43

daffie82

Minisforum UM773 Lite

artificial_sun schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 23:01:
Bij mij waren de terugbetalingen allemaal om 4 uur 's nachts.

Dus als je je telefoon in je schoen stopt heb je misschien morgen refunds.
Het is gelukt! Goede tip van die schoen. Deze nacht om 4u de Order Cancellation Receipts gehad :)

Rayman Legends was al refunded om een of andere vage reden.

[ Voor 8% gewijzigd door daffie82 op 19-11-2022 08:55 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Matey schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:36:
Iemand moet de laatste zijn.

Nog steeds geen beweging hier. Alles gekocht met mijn - nog steeds actieve - credit card. Hopelijk werken ze op zaterdag ook :p … zo wordt mijn refresh ooit ‘ns beloond.
Bij mij zijn vannacht alle games teruggestort. Nu alleen de hardware nog

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:49
Jasphur schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 08:54:
[...]

Bij mij zijn vannacht alle games teruggestort. Nu alleen de hardware nog
Netjes! Valt op dat de games eerst teruggestort worden.

Hier nog niets 😅 Als het zover is, post ik het hier dan toch ook 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBIgW
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 16:21
Refund mailtjes binnen maar waarschijnlijk een probleem want bij Payment method staat:
iDEAL bunq en dat rekeningnummer heb ik al 1,5 jaar niet meer en is ook opgezegd.

Wat zal er nu gebeuren? Als de storting niet gelukt is zou ik nu ondertussen wel een melding verwacht hebben. Gaat toch snel om kleine 600 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheBIgW schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 08:59:
Refund mailtjes binnen maar waarschijnlijk een probleem want bij Payment method staat:
iDEAL bunq en dat rekeningnummer heb ik al 1,5 jaar niet meer en is ook opgezegd.

Wat zal er nu gebeuren? Als de storting niet gelukt is zou ik nu ondertussen wel een melding verwacht hebben. Gaat toch snel om kleine 600 euro
Denk dat dat in stappen gaat.
Eerst software refunds
Dan uitbetalen software refund
Dan:
Of mailen gefaalde uitbetalingen
Of hardware refunds ingang zetten
Terugbetalen hardeqarw refunds
Mailen gefaalde uitbetalingen voor de hardware

Kan natuurlijk ook zo zijn dat de gefaalde uitbetalingen in 1 keer worden behandeld. Ze hebben zichzelf tot mid januari gegeven. Je zou tot die tijd gewoon geduld moeten hebben verwacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat de software uit de Stadia store komen en de hardware uit de Google Store. Mogelijk de rede dat de terugbetalingen gesplitst zijn.

Als ik op mn cc overzicht kijk zie ik namelijk ook twee verschillende bedrijven

GOOGLE*GOOGLE STORE
GOOGLE*Google Stadia Ireland/Google payment dublin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-07 17:27
Vraag mij wel af welke abonnementen er via play store kunnen lopen. Iemand enig idee of daar een overzicht van is? Heb nu 100 euro terug op play store, 37 euro verloopt al op 2 december. Rest komt via ideal en PayPal wel terug verwacht ik.

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:27
Hier ook vanacht de mailtjes gehad en later vanmorgen de uitbetaling.

En alleen de games, de controllers nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Hier intussen ook een zwik order cancellations en daarna alle terugbetalingen.
Alles dus op PayPal teruggestort, terwijl ik bijna alles met cc heb gekocht (volgens mij)... Misschien komt dat omdat mn Google One abo wel via PayPal loopt!?

Bijna 160 euro retour nu... Eens kijken wat we daarmee kunnen doen :)

[ Voor 13% gewijzigd door GeeEs op 19-11-2022 12:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-07 13:18

artificial_sun

Mazda Rx7

artificial_sun schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:37:
Google Play Saldo: €70.57
Vervalt op 2-12-2022: €45.86
Verloopt binnen 1 jaar: €70.57

Bij mij is al het geld verdiend met opinion rewards
Ik heb een nette mail naar de support afdeling gedaan en nu is het tegoed 1 jaar gelding.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:56

DjVe

Hatsaflats!

Bedrag is bij mij ook overgemaakt naar PayPal en ik zie het wel in de historie op PayPal staan, maar mijn PayPal tegoed blijft op €0 staan.

Op de gekoppelde bankrekening zie ik ook geen teruggestort geld. Hebben meer mensen dit? Gaat toch om €230 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drukkert
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-07 11:22
Ik kreeg vandaag meldingen over terugboeken op PayPal, maar meteen erachteraan ook weer afgeboekt op PayPal, snap er niets van.

Zal het maar even afwachten en later dan maar reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:47
Hier vannacht de games terug gekregen. De controller a 130 euro nog niet. Allemaal van dezelfde cc dus ga er gewoon vanuit dat deze later komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
DjVe schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 12:42:
Bedrag is bij mij ook overgemaakt naar PayPal en ik zie het wel in de historie op PayPal staan, maar mijn PayPal tegoed blijft op €0 staan.

Op de gekoppelde bankrekening zie ik ook geen teruggestort geld. Hebben meer mensen dit? Gaat toch om €230 ;)
Duurt even, en in het weekend gebeurt er niks. Geen instant betaling.

Ik heb gistermorgen de eerste paypallmelding gehad, die kwam eind van de middag op mijn rekening. De andere moet nu maandag binnenkomen bij mij.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Laatst online: 15:42

Flipmo

OMG !!

DjVe schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 12:42:

Heb ook mijn bankrekening gekoppeld op paypal. Op paypal stond bedrag ook op 0, dag later stond het op de rekening. (Donderdag paypal, vrijdag bankrekening)
Dat was met account van mijn vrouw.

Op eigen account gisteren gepost en dat staat nog niet op bankrekening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Mailtjes voor de spellen gehad, betaald met CC toen. Gek genoeg nog niet van al mijn aankopen. Eentje die verlopen is (CC), maar zal vast wel goed gaan. Ff afwachten hoelang het duurt voor dat geld daadwerkelijk terug is. Kan ik mooi wat bordspellen van kopen:)

[ Voor 9% gewijzigd door Peter_Aragorn op 19-11-2022 13:29 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:44
Kun je naast spelletjes en ingame aankopen nog iets nuttigs kopen met Play Credit? Leuk die credits maar ik kan er niks nuttigs mee.
Ik heb er boeken van gekocht in de Kobo app. Kan je gewoon met Google Play tegoed betalen.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tXd4KkOiRp3979WBXILZlmp-s0E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/97aCijVqeRPBfSirVpMg4I9X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h3XISCk7NGLvssBpeXQ27IFE1SI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WC6a2Q1pMWuCvOglX0eTkEja.jpg?f=fotoalbum_large

Uhm… :’)

[ Voor 16% gewijzigd door dglavimans op 19-11-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-07 08:57
Inmiddels de betaling ook binnen op mijn Paypal gelijk overgeboekt naar mijn prive spaarrekening kreeg nog €160 terug.

De compensatie energie van €190 ook binnen scheelt weer energie kosten, alles is al duurder geworden en dingen wat je niet nodig hebt en belangrijk is voor andere aankopen, gelukkig ben ik niet verwend 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:50

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb verder niks meer gehoord, misschien vandaag nog ergens wat.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Films via de Google TV App

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGP84
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 30-07 19:11
Nou... Heb mijn refund ook terug gestort gekregen. €140,- aan Google Play credit.

Maar even kijken waar ik dat aan kan besteden.

Mobile: Xiaomi Redmi Note 10 Pro - Gamestuff: Xbox Series X + PC: Intel Core i5-11400F / AMD 6650 + Thrustmaster TMX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:39

spacy

+++

DGP84 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:19:
Nou... Heb mijn refund ook terug gestort gekregen. €140,- aan Google Play credit.

Maar even kijken waar ik dat aan kan besteden.
Oei dat is een flink bedrag, je kan overwegen een streamingdienst via de play store route te betalen. Volgens mij ook al een paar keer langskomen als uitgave post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
Tot nu toe gevonden: Strava en Plex abo zijn af te sluiten via play tegoed. Netflix en Discovery+ niet werkende gekregen. Eigenlijk zou ik een abo over willen zetten, gelijk voor een jaar, zodat het tegoed er in 1 keer (of 2) grotendeels doorheen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07 16:32
J.E. Weinor schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:25:
Inmiddels de betaling ook binnen op mijn Paypal gelijk overgeboekt naar mijn prive spaarrekening kreeg nog €160 terug.

De compensatie energie van €190 ook binnen scheelt weer energie kosten, alles is al duurder geworden en dingen wat je niet nodig hebt en belangrijk is voor andere aankopen, gelukkig ben ik niet verwend 😀
€160+€190+€190=€540. Verwarming uit en lekker een Xbox Series X met een paar maandjes Game Pass Ultimate in huis halen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:31
Toch benieuwd hoe het terugstorten op een CC gaat die je niet meer hebt ?

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 19-11-2022 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
Albert020 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:35:
Toch benieuwd hoe het terugstorten op een CC gaat die je niet meer hebt ?
Hier waren mn aankopen via ing cc welke verlopen gegaan. Gewoon na 2 dagen een bijschrijving op mn nieuwe ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
EHA1337 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:39:
[...]

Hier waren mn aankopen via ing cc welke verlopen gegaan. Gewoon na 2 dagen een bijschrijving op mn nieuwe ontvangen.
Het lijkt mij vooral relevant of de bijbehorende rekening nog bestaat of is opgeven. In de laatste geval zal het terugstorten mislukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-07 08:57
KlaasjeNL schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:34:
[...]

€160+€190+€190=€540. Verwarming uit en lekker een Xbox Series X met een paar maandjes Game Pass Ultimate in huis halen. 8)
Betaal er liever mijn energie rekening er van dat ik een Xbox serie of andere luxe goederen wat je niet nodig hebt er voor haal, hou liever een buffer op voor ongewenste uitgaven, en met minder uitgaven daar kan ik prima mee leven kwestie van een juiste keuze maken.

Kan niet in ieders portemonnee kijken maar een bepaalde groep hebben haast geen cent te makken of moeilijk rondkomen maar geven geld op verkeerde manier uit wat ze niet echt nodig hebben, ook met de terug gave van stadia schijnbaar is een x box belangrijker dan de energie rekening om als voorbeeld te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:45:
[...]

Het lijkt mij vooral relevant of de bijbehorende rekening nog bestaat of is opgeven. In de laatste geval zal het terugstorten mislukken.
Tja, bij mij is de betaalrekening van Rabo die erachter zit niet gewijzigd, maar toch een ‘teruggave geweigerd’, dus afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:39

spacy

+++

J.E. Weinor schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:45:
[...]

Kan niet in ieders portemonnee kijken maar een bepaalde groep hebben haast geen cent te makken of moeilijk rondkomen maar geven geld op verkeerde manier uit wat ze niet echt nodig hebben, ook met de terug gave van stadia schijnbaar is een x box belangrijker dan de energie rekening om als voorbeeld te nemen.
Een goede opmerking, en denk terecht voor veel mensen. Mooi dat deze meevaller zo besteed kan worden.
Maar er is ook een groep die in de afgelopen jaren veel duurzame verbeteringen hebben doorgevoerd of al andere keuzes hebben gemaakt, zie ook andere topics. En waar de lastensteiging of maandelijkse lasten dus nog erg meevallen. Hier ook die laatste groep. Het is nu een leuke meevaller die in onze boekhouding waarschijnlijk weer hetzelfde doel gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
[...]

Bedoel dus als je helemaal; geen CC meer hebt ?
[...]

Bijbehorende rekening heb ik nog gewoon :)

[ Voor 44% gewijzigd door Albert020 op 19-11-2022 19:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Tja…
Dan maar dit soort dingen doen met mijn “nieuw “ verworven geld. Helaas alleen in HD.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a4mXyEFbSssDdurT2maeceujqPc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PsVkhLQcMEjhF9xvYNUyYziV.jpg?f=fotoalbum_large

Afijn.
Proost! En nog een zeer prettig weekend!!
En denk erom, vanavond schoentje zetten. Ik begreep dat dit werkt met het terugkrijgen van je geld. Ik ga het in ieder geval proberen :+

Edit:
Ik bedenk me nu dat ik waarschijnlijk had kunnen kiezen als ik op “bekijk in HD” had geklikt. |:(

Kan je nagaan hoe vaak ik een film huur via Google.

[ Voor 10% gewijzigd door streamnl op 19-11-2022 20:05 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
@streamnl Dan had je beter een maandje Disney+ kunnen nemen. Kun je deze en wat andere films ook in uhd bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
streamnl schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 20:03:
Tja…
Dan maar dit soort dingen doen met mijn “nieuw “ verworven geld. Helaas alleen in HD.

[Afbeelding]

Afijn.
Proost! En nog een zeer prettig weekend!!
En denk erom, vanavond schoentje zetten. Ik begreep dat dit werkt met het terugkrijgen van je geld. Ik ga het in ieder geval proberen :+

Edit:
Ik bedenk me nu dat ik waarschijnlijk had kunnen kiezen als ik op “bekijk in HD” had geklikt. |:(

Kan je nagaan hoe vaak ik een film huur via Google.
Als ik mij niet vergis, is "HD" een hogere resolutie dan 1080p bij Google TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
hcQd schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 20:14:
@streamnl Dan had je beter een maandje Disney+ kunnen nemen. Kun je deze en wat andere films ook in uhd bekijken.
Kan dat via de Google play store?
Dat was mij weer niet bekend.

O en over de Xbox game pass app sideloaden.
De TV (Sony) update hem niet automatisch.
(Ter info)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:49
Yes, om 12u30 vorige nacht mailtjes ontvangen i.v.m. refund. Alle games zijn terugbetaald ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Bij mijn zijn ook alle games terugbetaald. Over de terugbetaling van de controller heb ik nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 14:50
Mijn play saldo is aardig opgehoogd denk 120 euro erbij ofzo. Kan ik dit ergens gespecificeerd terug vinden?

Verder wat PayPal betalingen teruggekregen op een bank waar ik niet meer zit. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
groggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:45:
Over de terugbetaling van de controller heb ik nog niks gehoord.
Dat is toch ook helemaal nog niet te verwachten, dus waarom wordt dit iedere keer weer aangehaald.

Wanneer krijg ik mijn terugbetaling voor Google Store-hardware?
We zijn nog bezig met deze procedure en verwachten nog steeds dat de meeste terugbetalingen uiterlijk 18 januari 2023 zijn verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
hcQd schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:45:
[...]

Dat is toch ook helemaal nog niet te verwachten, dus waarom wordt dit iedere keer weer aangehaald.

We zijn nog bezig met deze procedure en verwachten nog steeds dat de meeste terugbetalingen uiterlijk 18 januari 2023 zijn verwerkt.
Uiterlijk 18 januari 2023, dus ze kunnen er wel al mee gestart zijn. Afhankelijk van bezig zijn met de procedure moet worden geïnterpreteerd....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Hier ook alles teruggekregen.
Moet alleen nog gestort worden op mijn creditcard.

Schoentje zetten hielp echt!

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBIgW
Heb afgelopen 2 dagen mijn schoen gezet, helaas.
De bedragen worden gerefund naar een Bunq account wat ik niet meer heb.

Contact gehad met Bunq en die hebben wat gegevens nodig van Google, hoe kan ik hun bereiken? heb nergens een support nummer, mail, chat gevonden. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
TheBIgW schreef op zondag 20 november 2022 @ 12:02:
Heb afgelopen 2 dagen mijn schoen gezet, helaas.
De bedragen worden gerefund naar een Bunq account wat ik niet meer heb.

Contact gehad met Bunq en die hebben wat gegevens nodig van Google, hoe kan ik hun bereiken? heb nergens een support nummer, mail, chat gevonden. Iemand ervaring hiermee?
Als Google de betaling niet kan uitvoeren krijg je vanzelf een mail naar waar ze de betaling kunnen overmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBIgW
Albert020 schreef op zondag 20 november 2022 @ 12:50:
[...]

Als Google de betaling niet kan uitvoeren krijg je vanzelf een mail naar waar ze de betaling kunnen overmaken.
Klopt, alleen Bunq laat betalingen gewoon binnenkomen bij hun. Dat geven ze ook aan in hun reactie naar mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Deels binnen, deels mail en deels nog niks van gehoord. Ben benieuwd hoe dat zo komt 😅

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 20:36
Ik heb gisteren en vandaag ook vrijwel alles teruggekregen. Alleen de Controller voor €22,22 actie van destijds moet nog terugkomen, maar daar heb ik ook wel vertrouwen in. Heb nu zo'n €27 aan Play tegoed erbij gekregen, en zo'n €150 op m'n credit card terug.

Zag dat een krappe €10 aan Play tegoed op 3 december zou vervallen, dus heb ik daar maar Blade Runner: The Final Cut (4K versie) van gekocht in de Play Movies winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1234567y
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-07 23:10
hcQd schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:45:
[...]

Duidelijk, ook bij mij zijn de games terug betaald, nu nog even wachten op de hardware.

Geen idee wat ik met het geld ga doen haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
streamnl schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:55:
Hier ook alles teruggekregen.
Moet alleen nog gestort worden op mijn creditcard.

Schoentje zetten hielp echt!
En inmiddels ook alles terug op de creditcard.
~3 jaar gratis gegamed. :7

Niet dat ik klaag, maar ik blijf het bijzonder vinden dat Google dit doet.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 14:38
Hoe zit het met een verlopen credit card? Zie dat 2 games terugbetaald zijn op een credit card die niet meer actief is. Wordt deze betaling later geweigerd en krijg ik dan een bericht over een alternatieve terugbetalingsmethode? Neem aan dat een verlopen credit card geen betaling kan accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Zironako schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:13:
Neem aan dat een verlopen credit card geen betaling kan accepteren?
Wat bedoel je met verlopen? Als je een vervangende kaart krijgt heeft deze normaal hetzelfde 16-cijferige nummer, alleen een nieuwe vervaldatum en cvc/cvv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 14:38
hcQd schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:28:
[...]

Wat bedoel je met verlopen? Als je een vervangende kaart krijgt heeft deze normaal hetzelfde 16-cijferige nummer, alleen een nieuwe vervaldatum en cvc/cvv.
Ik heb van Rabobank een nieuwe kaart gekregen met een compleet ander nummer. Mijn oude kaart staat ook niet meer gekoppeld op de Rabo app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Linksquest schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:45:
Voor de mensen die overwegen een Series S te kopen, nu €249 bij Game Mania

[Afbeelding]
Dank, zit hier nu serieus naar te kijken. Inmiddels denk ik dat het dit of een Switch wordt. (Enige) argument voor die laatste lijkt me Mario en Pokemon. Ik zou hem nooit zonder tv gebruiken namelijk.

De Xbox S met gamepass lijkt me het meest aan te sluiten bij casual gamen voor mij en een selectie aan "gratis" games voor kinderen. Bij de Switch ben ik toch bang dat je dan een handvol spellen à €60 koopt waar je het mee moet doen. Ook omdat ik voor zo'n prijs niet snel iets nieuws zou kopen voor de kinderen. Maar ja, Mario 🤔😒

Kortom, jammer Stadia. Al heb ik deze maand zelf niet gegamed. Alleen wat moeilijke stukjes voor de kinderen gedaan. (Met zo'n mooi Pro-spel dat je gewoon kan proberen en leuk bleek te zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Zironako schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:33:
[...]

Ik heb van Rabobank een nieuwe kaart gekregen met een compleet ander nummer. Mijn oude kaart staat ook niet meer gekoppeld op de Rabo app.
In dat geval zou ik eerst even contact opnemen met de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zironako schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:33:
[...]

Ik heb dat ook, maar Google heeft laten weten dat ze contact opnemen als je betaalmiddel niet meer actief is, ik denk na de fase van uitbetaling waar ze nu in zitten, nog even geduld denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736981

Idem hier. CC van ING is verlopen…
Ik heb nu de nieuwe in mijn account gekoppeld en hopelijk nemen ze deze gewoon als standaard voor uitbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

erwn schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:37:
[...]

Dank, zit hier nu serieus naar te kijken. Inmiddels denk ik dat het dit of een Switch wordt. (Enige) argument voor die laatste lijkt me Mario en Pokemon. Ik zou hem nooit zonder tv gebruiken namelijk.

De Xbox S met gamepass lijkt me het meest aan te sluiten bij casual gamen voor mij en een selectie aan "gratis" games voor kinderen. Bij de Switch ben ik toch bang dat je dan een handvol spellen à €60 koopt waar je het mee moet doen. Ook omdat ik voor zo'n prijs niet snel iets nieuws zou kopen voor de kinderen. Maar ja, Mario 🤔😒

Kortom, jammer Stadia. Al heb ik deze maand zelf niet gegamed. Alleen wat moeilijke stukjes voor de kinderen gedaan. (Met zo'n mooi Pro-spel dat je gewoon kan proberen en leuk bleek te zijn.)
Mijn neefje heeft de Series S, hij is 10, hij is er super blij mee. Mocht je nog vragen hebben, je mag me altijd aanschrijven, ook privé ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EHA1337
Anoniem: 736981 schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:57:
Idem hier. CC van ING is verlopen…
Ik heb nu de nieuwe in mijn account gekoppeld en hopelijk nemen ze deze gewoon als standaard voor uitbetaling.
Had hetzelfde. Duurt een dag, komt het gewoon op je nieuwe kaart :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Flipmo

Flipmo

OMG !!

Series S bij Mediamarkt nu 229, onder de 250 is hij nog niet geweest zie ik via de pricewatch.
https://www.mediamarkt.nl...box-series-s-1673371.html
gele controller 40 euro
https://www.mediamarkt.nl...lectric-volt-1692703.html

Controllers bij bol.com (in normale kleuren) 42 euro :)

edit: bol.com nu ook 229 :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Flipmo op 21-11-2022 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Niet online
Mediamarkt heeft nu ook andere controllers voor €40. Ik heb net in ieder geval de console daar besteld en een extra controller bij Bol. Had nog niet door dat de console ook bij Bol te koop was voor die prijs. Geen idee of Bol vs. Mediamarkt uitmaakt overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Niet online
Linksquest schreef op zondag 20 november 2022 @ 20:11:
[...]

Mijn neefje heeft de Series S, hij is 10, hij is er super blij mee. Mocht je nog vragen hebben, je mag me altijd aanschrijven, ook privé ;)
Dank, ik kwam net toevallig GTA weer tegen voor Xbox en dat spel miste ik echt op Stadia. Beslissing is dus gemaakt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Flipmo schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:45:
Series S bij Mediamarkt nu 229, onder de 250 is hij nog niet geweest zie ik via de pricewatch.
https://www.mediamarkt.nl...box-series-s-1673371.html
gele controller 40 euro
https://www.mediamarkt.nl...lectric-volt-1692703.html

Controllers bij bol.com (in normale kleuren) 42 euro :)

edit: bol.com nu ook 229 :*)
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/9Szq20BWdMcAAAAC/resist-temptation.gif

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo

Flipmo

OMG !!

Heb de Series S en een extra controller besteld via bol.com *D
Kan me namelijk niet voorstellen dat de prijs nog meer zakt.

Met deze prijs ook helemaal tevreden mee.
Straks nog ff 3 jaar live gold halen (europees.. te bang dat het mij via VPN / Turkije niet lukt)
Extra account voor mijn dochter aanmaken en dan wachten tot sinterklaas ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Flipmo schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:17:
[...]

Straks nog ff 3 jaar live gold halen (europees.. te bang dat het mij via VPN / Turkije niet lukt)
Gefeliciteerd met je aankoop.
Hopelijk ga je/jullie er veel plezier aan beleven.

Ikzelf ga ook de Europese live gold aanschaffen, ondanks ik onder een (Proton) VPN werk.
Ik heb voor die paar tientjes geen zin in gezeik enzo.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:43

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Jammer dat de Series S geen dedicated hdmi output voor de audio heeft. Anders zou ik hem nog oprecht overwegen omdat hij dan ook als streamer van lokale 4K media zou kunnen dienen in mijn setup.

[ Voor 3% gewijzigd door daffie82 op 21-11-2022 11:51 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flipmo

Flipmo

OMG !!

streamnl schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:41:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop.
Hopelijk ga je/jullie er veel plezier aan beleven.

Ikzelf ga ook de Europese live gold aanschaffen, ondanks ik onder een (Proton) VPN werk.
Ik heb voor die paar tientjes geen zin in gezeik enzo.
De live gold kaarten haal ik wel via Eneba of Kinguin, de europese versie voor 38 euro.
Weet dan zeker dat het werkt en scheelt toch weer een beetje :)

Ik game niet zo heel veel. Soms een uurtje FarCry 5 als ik wat tijd heb.
Straks waarschijnlijk battlefield en fifa etc :)

Met mijn dochter nu voornamelijk Rayman, straks Unravel 2 gok ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:44
Ik heb nu ook alle games teruggestort gekregen.
Allemaal via de betalingsmethode waarmee ik ze had gekocht (play tegoed, ideal en cc).

Zoals bekend komen de hardware aankopen wat later dus dat betekent voor mij dat ik voor 18 januari nog 129,- euro terug krijg van de première edition die ik bij de launch van Stadia had gekocht.

Ik blijf het jammer vinden dat ze gestopt zijn maar de afhandeling verloopt prima 👍

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opxah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:40
Ik heb ook alle games terugbetaald gekregen op mijn Paypal. Die gaat het vervolgens terugstorten op de rekening waarmee er betaald was, ook al is deze rekening niet meer aan mijn Paypal gekoppeld. De rekening heb ik nog wel, dus ik ben benieuwd of het lukt. Op Paypal staat 19 november refund ontvangen, verwachting dat het 23 november op mijn bankrekening komt. Mocht dat niet lukken dan zal het wel Paypal tegoed worden of zo. Ik heb er wel vertrouwen dat ik mijn geld krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opxah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:40

Met die lage prijs wordt het wel heel verleidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
  • Laatst online: 25-07 09:53
Opxah schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:27:
Ik heb ook alle games terugbetaald gekregen op mijn Paypal. Die gaat het vervolgens terugstorten op de rekening waarmee er betaald was, ook al is deze rekening niet meer aan mijn Paypal gekoppeld. De rekening heb ik nog wel, dus ik ben benieuwd of het lukt. Op Paypal staat 19 november refund ontvangen, verwachting dat het 23 november op mijn bankrekening komt. Mocht dat niet lukken dan zal het wel Paypal tegoed worden of zo. Ik heb er wel vertrouwen dat ik mijn geld krijg.
Ik heb vandaag de bedragen ontvangen op mijn rekening die paypal op 18-nov van google had gekregen, dus komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Woesh
  • Laatst online: 25-07 09:53
[...]

check even : The_Woesh in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"

en ook de follow-up. Uiteindelijk is het gelukt, maar ik had niet mijn account op Turkije moeten zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Bij Amazon's Luna gaat het ook niet zo lekker, er zijn namelijk 10.000 banen geschrapt. Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:39
Hier de terugbetaling ook ontvangen. Krijg wel in 1x € 70,- terug via Google Play tegoed die dan maar houdbaar is tot 2-12-2022. Dat is dan wel weer een domper...

Iemand nog tips wat je hiermee kunt aanschaffen wat interessant genoeg is binnen Google Play. Uitbetalen kan niet of wel?

- The Neo and Only -

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:39
NeoFoX schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:17:
Hier de terugbetaling ook ontvangen. Krijg wel in 1x € 70,- terug via Google Play tegoed die dan maar houdbaar is tot 2-12-2022. Dat is dan wel weer een domper...

Iemand nog tips wat je hiermee kunt aanschaffen wat interessant genoeg is binnen Google Play. Uitbetalen kan niet of wel?
Quote mijzelf.. net contact gehad met Google Support (via chat) en het Play tegoed is omgezet naar 'oneindig' houdbaar. Dan heb ik nu wat langer de tijd dan 10 dagen om het te besteden...

Maar dan heb ik alsnog iets nodig waaraan het ik kán besteden :D

- The Neo and Only -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raznov
NeoFoX schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:17:

Uitbetalen lijkt allemaal wat grijs. Niet via de "normale" wegen of apps in ieder geval.
Opties, want ik ben zelf ook nog aan het zoeken:
  • YouTube premium
  • Google one storage
  • Plex
  • HBO max
  • Disney+ (lijkt niet overal te werken bij iedereen)
  • Discovery+
  • Komoot
  • Strava
  • GCN (global cycling network)
Rotte is wel, dat het niet overal om een jaar gaat, dus bijvoorbeeld een maandje Discovery+, dat gaat natuurlijk geen 70 euro kosten, dus dan ben je er nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zmokkie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-05 10:31
Ook hier op zoek naar een alternatief voor Stadia. Speelde op Stadia eigenlijk alleen maar RDR2, maar dat werkte gewoon verschrikkelijk goed (behalve afgelopen vrijdag, toen had ik een aantal vastlopers die ik voorheen nooit gehad heb).
Ik heb al een Xbox One S (1TB) en heb afgelopen zondag 3 jaar gamepass ultimate aangeschaft (via VPN Turkije, wat eigenlijk bijzonder makkelijk verliep, alles op mijn telefoon gedaan).
Zondag gelijk maar eens Xcloud testen op mijn Xbox. Wat een tegenvaller zeg! Ik wilde Mortal Kombat 11 spelen, maar dit werkte voor geen meter. Kon niet eens normaal door de menus navigeren.
Heb een 1GB glasvezel verbinding en Stadia werkte gewoon goed. Hopelijk komt hier nog verbetering in, voor nu maar de spellen installeren.
Wil wel graag mijn Xbox One S upgraden, heb vorig jaar een nieuwe 4K televisie aangeschaft. De One S gaat dan naar mijn zoontje en ik twijfel nu tussen de Series S of Series X. Ik speel niet zo ontzettend veel. De spellen die ik wil spelen zijn PES21 (digitale aankoop al in bezit), RDR2, GTA 5 (disc in bezit maar nooit gespeeld, Xbox One versie), Gears of War, Forza en Warzone.
Is er visueel veel verschil tussen de One S die ik nu heb en de Series S/X? RDR2 is bijvoorbeeld nooit geoptimaliseerd voor de Series S/X, ziet deze er op de Series S/X wel een stuk mooier uit dan op de One S? En is dat dan vergelijkbaar met de kwaliteit van RDR2 op Stadia? De Series S is nu wel erg aantrekkelijk geprijsd en een heel stuk compacter dan de Series X (wordt thuis wel gewaardeerd).
Heb het geld van mijn Stadia spelaankopen terug gehad, hardware nog niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Zmokkie op 22-11-2022 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zmokkie schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 10:06:
Ook hier op zoek naar een alternatief voor Stadia. Speelde op Stadia eigenlijk alleen maar RDR2, maar dat werkte gewoon verschrikkelijk goed (behalve afgelopen vrijdag, toen had ik een aantal vastlopers die ik voorheen nooit gehad heb).
Ik heb al een Xbox One S (1TB) en heb afgelopen zondag 3 jaar gamepass ultimate aangeschaft (via VPN Turkije, wat eigenlijk bijzonder makkelijk verliep, alles op mijn telefoon gedaan).
Zondag gelijk maar eens Xcloud testen op mijn Xbox. Wat een tegenvaller zeg! Ik wilde Mortal Kombat 11 spelen, maar dit werkte voor geen meter. Kon niet eens normaal door de menus navigeren.
Heb een 1GB glasvezel verbinding en Stadia werkte gewoon goed. Hopelijk komt hier nog verbetering in, voor nu maar de spellen installeren.
Wil wel graag mijn Xbox One S upgraden, heb vorig jaar een nieuwe 4K televisie aangeschaft. De One S gaat dan naar mijn zoontje en ik twijfel nu tussen de Series S of Series X. Ik speel niet zo ontzettend veel. De spellen die ik wil spelen zijn PES21 (digitale aankoop al in bezit), RDR2, GTA 5 (disc in bezit maar nooit gespeeld, Xbox One versie), Gears of War, Forza en Warzone.
Is er visueel veel verschil tussen de One S die ik nu heb en de Series S/X? RDR2 is bijvoorbeeld nooit geoptimaliseerd voor de Series S/X, ziet deze er op de Series S/X wel een stuk mooier uit dan op de One S? En is dat dan vergelijkbaar met de kwaliteit van RDR2 op Stadia? De Series S is nu wel erg aantrekkelijk geprijsd en een heel stuk compacter dan de Series X (wordt thuis wel gewaardeerd).
Ik ben mega tevreden met mijn series s. Ik lees veel terug dat de x mooier is en vloeiender loopt. Dat geloof ik meteen met de dubbele verkoopprijs. Maar aangezien ik m niet ernaast heb staan zie/merk ik t verschil niet :9. Mijn 4K qled doet aardig werk met upscaling. De HDR en raytracing zijn beter dan de vorige generatie. Ik geloof dat op 4K niveau grafisch de onex iets meer te bieden heeft dan de series s, maar dat wordt voor mij tenietgedaan door HDR en de snelheid van de ssd.
En de series s is natuurlijk ideaal met gamepass, ik vind dat het dichtst in de buurt komen van stadia. Ik stream nu vanaf mijn series s naar alle devices in huis (beetje streaming simulatie tov stadia, maar toch) Het kastje is klein en valt weg onder t tv-kastje dus het apparaat is niet zichtbaar aanwezig. Voor mij dus perfect!

Edit: toevoeging; mijn vrouw vindt dit ook een mooi compromis qua kosten ten opzichte van de game-uren en doordat er geen grote kast staat te ronken in de kamer ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 22-11-2022 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:51
Zironako schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:13:
Hoe zit het met een verlopen credit card? Zie dat 2 games terugbetaald zijn op een credit card die niet meer actief is. Wordt deze betaling later geweigerd en krijg ik dan een bericht over een alternatieve terugbetalingsmethode? Neem aan dat een verlopen credit card geen betaling kan accepteren?
Als ik bij mijn pay.google.com kijk staan de meeste terug betalingen op geweigerd, het gaat hier om betalingen naar mijn paypal account (deze is gewoon nog actief). Ik verwacht van google een mailtje met vervolg stappen.

Indien je een terug betaling in pay.google hebt ontvangen terwijl deze kaart niet meer beschikbaar is en in pay.google niet staat dat deze geweigerd is zou ik wel even contact opnemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Series S nu bij bol.com €230,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:01
NeoFoX schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 09:46:
[...]

Quote mijzelf.. net contact gehad met Google Support (via chat) en het Play tegoed is omgezet naar 'oneindig' houdbaar. Dan heb ik nu wat langer de tijd dan 10 dagen om het te besteden...

Maar dan heb ik alsnog iets nodig waaraan het ik kán besteden :D
Dit verzoek heb ik ook via chat support gedaan, maar ze kregen het niet voor elkaar. Ik krijg een mailtje als het ze gelukt is. Toch 20 euro waar ik nog geen bestemming voor heb, want apps koop ik nooit. Tijdens de chat liet de support kerel wel merken dat er op hoger niveau al een oplossing wordt gezocht voor dit probleem, want er waren meer klachten van Stadia refunds op Play tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Visueel / performance verschil is er wel, maar wat mij betreft niet doorslaggevend. Alles draait op de S. Grootte is ook niet heel belangrijk toch? De series X is toch best compact?

Waar je vooral rekening mee moet houden, zeker als je Gamepass Ultimate neemt, is de beperkte opslagruimte. Als de opslagruimte van je series S vol zit, kost een uitbreiding rustig 200 euro. De series X heeft standaard 512GB meer.

Als je maar een beperkt aantal spellen speelt is een S de slimste keuze. Snel in de Microsoft Black Friday aanbieding de series S versie van GTA kopen en genieten. Maar als je optimaal gebruik wilt maken van GPU en regelmatig nieuwe spellen gaat installeren, zou ik direct voor de X gaan.

Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
In het geval van RDR2 is handig om er rekening mee te houden dat er voor de Xbox twee versies zijn, een versie voor de One S/Series S, deze draait op max 864p met 30fps (dit zag er erg wollig uit op een 1080p monitor) en er is een versie voor de One X/Series X welke draait op 1080p/4k met 30fps. Hier kwam ik pas achter nadat ik een (gebruikte) Series S had gekocht, deze onlangs weer verkocht en hiervoor in de plaats een One X (wederom gebruikt) gekocht.

Als het je te doen is om RDR2 zou hiermee rekening houden.

60fps zoals op Stadia ga je helaas nergens krijgen.. (behalve PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Huh? Van RDR2 is toch helemaal geen next gen versie?
Pagina: 1 ... 181 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord