• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:18
En dan ben je aan het klagen over GamePass en dan krijg je geld van Stadia binnen... Lijkt wel alsof Google je afluistert ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09 16:40
barrymossel schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:52:
Iedereen die GamePass ophemelt, tsja die mag in de stront zakken. Ik ben met een GB verbinding al een kwartier aan het downloaden. En nog lang niet klaar. 150GB is veel (nadeel), maar die had zo binnen moeten zijn.

+1 Stadia
Je hoeft niet te downloaden met GamePass als je in de cloud speelt.

[ Voor 72% gewijzigd door RobNemoo op 17-11-2022 23:06 ]

barrymossel schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:52:
Iedereen die GamePass ophemelt, tsja die mag in de stront zakken. Ik ben met een GB verbinding al een kwartier aan het downloaden. En nog lang niet klaar. 150GB is veel (nadeel), maar die had zo binnen moeten zijn.

+1 Stadia
Bijzonder, ik downloadde vanavond ori and the will of the wisps binnen met met 280mbit/s, geen problemen vooralsnog hier…

• barrymossel
RobNemoo schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:05:
[...]

Je hoeft niet te downloaden met GamePass als je in de cloud speelt.
Hoe speel ik in de cloud? Ik wilde flight simulator proberen.

• barrymossel
Ht87 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:06:
[...]

Bijzonder, ik downloadde vanavond ori and the will of the wisps binnen met met 280mbit/s, geen problemen vooralsnog hier…
Gaat echt traag als poep.

Krijg wel ineens m'n PayPal aankopen binnen...!
Ik zit even te kijken bij de support pages van de refunds, lijkt erop dat als je betaalmiddel niet meer bestaat je met payoneer in zee moet gaan. Nooit van gehoord, maar t lijkt iig dat er een plan is!

• barrymossel
Ik krijg PayPal refunds naar de bankrekening die ik een week of wat geleden heb opgezegd. Benieuwd wat daarmee gaat gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Amdwarrior schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:40:
Inmiddels ook refunds gekregen maar de helft vergeten.....

Met PayPal en creditcard betaald

Inmiddels aardig wat mails verzameld van overige refunds. Maar wordt die actie van Cyberpunk volledig vergoed dus die 60 Euro of gaat daar nog wat vanaf vanwege Chromecast ultra en controler?
Ik heb daarvoor (CP77) zojuist een 59,99€ refund gekregen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EHA1337
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:42
Ben benieuwd hoe het verder gaat inderdaad. Hier ook een helaas verlopen CC waarop een deel gerefund is. Ik zie in mailtjes van Google dat bedragen voor de games terug geprobeerd te storten is, de stadia controller + Chromecast nog niet.
Neem aan dat deze betalingen geweigerd gaan worden vanuit Google en je hierop dus bericht krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:03
EHA1337 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 06:34:
Ben benieuwd hoe het verder gaat inderdaad. Hier ook een helaas verlopen CC waarop een deel gerefund is. Ik zie in mailtjes van Google dat bedragen voor de games terug geprobeerd te storten is, de stadia controller + Chromecast nog niet.
Neem aan dat deze betalingen geweigerd gaan worden vanuit Google en je hierop dus bericht krijgt?
Net zoals er in de mail verstuurd werd door Google: Ja je krijgt hierover een bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
barrymossel schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:37:
Ik krijg PayPal refunds naar de bankrekening die ik een week of wat geleden heb opgezegd. Benieuwd wat daarmee gaat gebeuren...
Als je PayPal account zelf nog wel bestaat blijft je tegoet waarschijnlijk op het PayPal account staan en moet je zelf actie ondernemen om dit door te storten naar een betaalrekening.

Zo heb ik al een jaar 1 dollar nog wat op mijn account staan.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier ook terugbetaling ontvangen op PayPal, moet nog controleren of het klopt en compleet is.
Echter niks terug te vinden op de gekoppelde creditcard, gaat hier nog tijd overheen? Ten tijde van de aankoop was dit nog een andere creditcard, maar dat zal toch niet uitmaken?

Ondertussen lijkt er ook ongeveer 40 euro bij gekomen te zijn op mijn Google Play tegoed, echter geen bericht van gehad en in de transactiegeschiedenis staat ook niks.

vervolg: Als je doorklikt bij de Paypal transactie, zie je de status van de terugbetaling.
Je kunt voor de terugbetaling van de spellen trouwens hier kijken:
https://play.google.com/store/account/orderhistory

Daar staat dan terugbetaald, je moet dan wel teruggaan naar de oorspronkelijke aankoopdatum.

[ Voor 26% gewijzigd door Exocet op 18-11-2022 07:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Wel grappig. Wat zijn we als mensen toch ongeduldig.

Hoewel ik besef dat Google goed werk levert met de terugbetalingen, kriebelt het bij mij toch ook om m’n geld te ontvangen. Hoe vaak ik per dag Google Pay refresh, ik durf het niet te tellen.

Het komt…., het komt, sowieso! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:42
Exocet schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 07:15:
Hier ook terugbetaling ontvangen op PayPal, moet nog controleren of het klopt en compleet is.
Echter niks terug te vinden op de gekoppelde creditcard, gaat hier nog tijd overheen? Ten tijde van de aankoop was dit nog een andere creditcard, maar dat zal toch niet uitmaken?

Ondertussen lijkt er ook ongeveer 40 euro bij gekomen te zijn op mijn Google Play tegoed, echter geen bericht van gehad en in de transactiegeschiedenis staat ook niks.

vervolg: Als je doorklikt bij de Paypal transactie, zie je de status van de terugbetaling.
Je kunt voor de terugbetaling van de spellen trouwens hier kijken:
https://play.google.com/store/account/orderhistory

Daar staat dan terugbetaald, je moet dan wel teruggaan naar de oorspronkelijke aankoopdatum.
Het duurde bij mij circa 2-3 dagen voordat ik de terugstorting op mijn creditcard zag (in de playstore stond wel al overal 'terugbetaald'). Nog even geduld dus zou ik zeggen. Ik heb een creditcard van ING en de pas was sinds mijn laatste aankoop vervangen; zelfde pasnummer maar andere 3-cijferige code.

Volgens mij zijn ze enkel bezig met de software refunds als ik de mail van google goed lees; de hardware refunds zullen dus wel later komen (heb ik ook nog niet gehad).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Vanochtend met mijn vrouw, mijn beslissing besproken.
Haar woorden :' Als je zo'n Xbox "nodig" hebt, dan koop je die toch' O+
Daarna haar verteld dat ik waarschijnlijk de komende maanden genoeg games heb die ik nog wil spelen en voorlopig zo'n Xbox niet nodig heb. Maar... dat ik haar woorden graag zwart op wit wil zien :+
Matey schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 07:20:
Wel grappig. Wat zijn we als mensen toch ongeduldig.

Hoewel ik besef dat Google goed werk levert met de terugbetalingen, kriebelt het bij mij toch ook om m’n geld te ontvangen. Hoe vaak ik per dag Google Pay refresh, ik durf het niet te tellen.

Het komt…., het komt, sowieso! :p
We zitten ongeveer in hetzelfde schuitje. _O-

Aan de ene kant zie ik wel wanneer ik mijn geld krijg (en hoe), aan de andere kant check ik (net als jij) toch enkele keren per dag de site: https://pay.google.com

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:22

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Van de game die ik gratis kreeg, heb ik nu een refund mail gekregen _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LIqiVh0apTnnQ6YaJFYnFZI_e-8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/54BWvYrpmtgCm1CpT1ybdBAH.png?f=user_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Laatst online: 09:49
Linksquest schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 07:56:
Van de game die ik gratis kreeg, heb ik nu een refund mail gekregen _O-

[Afbeelding]
Ook staat er dat de refund 0.00 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:15
True schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 00:31:
[...]

Ik heb daarvoor (CP77) zojuist een 59,99€ refund gekregen.
Zag het. Maar tering voor elke transactie en PayPal bevestigd tientallen mails gekregen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gek, ik heb geen enkele mail van Google en toch gedeelte refund op oude cc en play store. Communicatieverschillen dus, zal wel komen doordat t een gigantische operatie is, maar toch haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Volgens mij drukken ze handmatig op de refund knop? Ik krijg allemaal losse mails en heb 2,24 euro op paypall, verder nog niks gezien. Ik zie ook nog niks op pay.google.com.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNMcpEFd8wXYjLuvDlTQcu8uhcc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QySzgafe5AuZzaiIZY6SFKxr.png?f=fotoalbum_large
(die vodafone is spam, zoals bijna alles in die mailbox).

Ik heb ook geen overzichtsmail ofzo met wat ik terug krijg.
Ht87 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:16:
Gek, ik heb geen enkele mail van Google en toch gedeelte refund op oude cc en play store. Communicatieverschillen dus, zal wel komen doordat t een gigantische operatie is, maar toch haha
Het lijkt er een beetje op dat ze indiers hebben ingehuurd om op de refundknop te drukken. Het lijkt handmatig te gaan en zijn geen werktijden voor de VS.

[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 18-11-2022 08:23 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marzman schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:20:
Volgens mij drukken ze handmatig op de refund knop? Ik krijg allemaal losse mails en heb 2,24 euro op paypall, verder nog niks gezien. Ik zie ook nog niks op pay.google.com.
[Afbeelding]

[...]

Het lijkt er een beetje op dat ze indiers hebben ingehuurd om op de refundknop te drukken. Het lijkt handmatig te gaan en zijn geen werktijden voor de VS.
Heb ergens gelezen dat personen met 21 of minder aankopen alles 1 voor 1 terugkrijgen. Daarboven zou het in bulk moeten gaan. Geen idee wat de gedachte hierachter is.

Ander verhaal. Is er ergens bekend wat die features zouden zijn waar Yves van Hundred Days het over had vlak na de gamescom?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobNemoo
  • Laatst online: 21-09 16:40
barrymossel schreef op donderdag 17 november 2022 @ 23:08:
[...]

https://www.xbox.com/en-US/play en dan inloggen met je account waar je GamePass Ultimate op hebt. Of via de Windows app als je een Windows laptop/pc hebt. Staat Flight Simulator ook bij, dus dat zou gewoon moeten kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door RobNemoo op 18-11-2022 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:16
lol ze hebben het allemaal bij mij als google play tegoed terug gegeven terwijl ik 100 euro ook met cc had betaald.. kan je google play tegoed terug storten op je cc? want hier heb ik niet zoveel aan anders.

heb nu 220 euro aan google play tegoed wat moet je daarmee dan :+

[ Voor 14% gewijzigd door Stylze op 18-11-2022 08:31 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:25:
[...]

Heb ergens gelezen dat personen met 21 of minder aankopen alles 1 voor 1 terugkrijgen. Daarboven zou het in bulk moeten gaan. Geen idee wat de gedachte hierachter is.

Ander verhaal. Is er ergens bekend wat die features zouden zijn waar Yves van Hundred Days het over had vlak na de gamescom?
Zou kunnen, ik tel er zo snel 18 (0 euro dingen niet meegeteld).
Stylze schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:29:

heb nu 220 euro aan google play tegoed wat moet je daarmee dan :+
Snel gechecked daar heb ik gelukkig ook maar 2 euro gekregen. Waar de rest is (toch een paar honderd euro :p ) is dan nog even afwachten. Ik dacht dat ik meer met paypall betaald had, maar schijnbaar alles verder via een vervallen creditcard dan.

[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 18-11-2022 08:40 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Hier netjes mijn enige gekochte spel teruggestort op de creditcard (Trials Rising voor €1,99). Nu alleen nog hopen op de €22,22 (ofzo) van de controller en chromecast, maar zou het ook prima vinden als dat niet gerefund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:25:
[...]

Geen idee inderdaad, ik gok op de vervulling van de belofte om via YouTube direct in de game te kunnen oid? Er waren iig nog een paar startbeloftes die in te lossen waren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 10:23
India, zo behulpzaam altijd:

"Yes, hello, this Ian from Goooooogle calling...there seems to be an issue with your bank account and we would like to verify....could you please click this link"

Afbeeldingslocatie: https://stevetobak.com/wp-content/uploads/2018/04/south-park-and-its-gone.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
ah heb ook 100 euro op cc terug gekregen zie ik nu, had blijkbaar meer aan spellen uitgegeven dan ik dacht, maar die 220 euro play tegoed is wel echt waardeloos.
Toch is uitzoeken of je dat op de een of andere manier op je cc kan krijgen gezien het toch niet mijn schuld is dat stadia stopt, zouden ze daar toch ook niet moeilijk over moeten doen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb vanochtend de bevestiging gehad van cancelation via Google en direct PayPal erachter aan met bevestiging. Cyberpunk is vergoed. Zelfs Crayta die ik gratis geclaimd had tijdens Stadia Pro. Maar die staat op 0 euro. Nu kijken of ze nog mijn Stadia premiere pakket van 22.22 euro in de toekomst gaan vergoeden.

[ Voor 45% gewijzigd door Joosie200 op 18-11-2022 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:58
Iemand hier al een refund voor aankopen in de Google Store (Founders Edition, Première Edition of losse controllers)? Vooralsnog hier alle refunds voor de software binnen, inclusief CP77 waar de Première Edition gratis bij zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
KlaasjeNL schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:59:
Iemand hier al een refund voor aankopen in de Google Store (Founders Edition, Première Edition of losse controllers)? Vooralsnog hier alle refunds voor de software binnen, inclusief CP77 waar de Première Edition gratis bij zat.
aankopen via google store komen later volgens mij, maar zal denk ik niet lang duren ze hebben het tempo er wel flink in, gelukkig komt die wel op mijn cc :+

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
[...]

https://www.xbox.com/nl-B...th-anniversa/9PMQDM08SNK9

Ik zie een knop met een wolkje en spelen, dus ik denk dat dit gewoon kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8aM8mR6PpW64VOzDCTK93o5jQ-k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vu8Lzcpzkgny6OCfjqxDEUOo.png?f=user_large

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Stylze schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:45:
ah heb ook 100 euro op cc terug gekregen zie ik nu, had blijkbaar meer aan spellen uitgegeven dan ik dacht, maar die 220 euro play tegoed is wel echt waardeloos.
Toch is uitzoeken of je dat op de een of andere manier op je cc kan krijgen gezien het toch niet mijn schuld is dat stadia stopt, zouden ze daar toch ook niet moeilijk over moeten doen.
Ben ik ook benieuwd naar, ook gezien het feit dat het play tegoed met een vervaldatum van 1 jaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 20:22

artificial_sun

Mazda Rx7

Bij mij vervalt 45 euro op 2 december...
En de rest van de 60 euro binnen een jaar.

€80 is al terug op de CC gestort, nog ~€105 te ontvangen.

[ Voor 27% gewijzigd door artificial_sun op 18-11-2022 09:34 ]

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Ik krijg nu grotere bedragen binnen op Paypal, dus het is 'lopende' :)

Zitten er eigenlijk kosten aan om via paypal naar je bankrekening geld over te maken? Ik doe dat nooit, betaal altijd alleen maar ipv dat ik geld krijg :p

[ Voor 53% gewijzigd door Marzman op 18-11-2022 09:18 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Marzman schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:05:
[...]

https://www.xbox.com/nl-B...th-anniversa/9PMQDM08SNK9

Ik zie een knop met een wolkje en spelen, dus ik denk dat dit gewoon kan.

[Afbeelding]
Ik heb uiteindelijk 150GB gedownload. Was redelijk laat toen ik kon spelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
[...]

Zoals hierboven al aangegeven is Flight Simulator gewoon speelbaar in de cloud, maar als je Stadia gewend bent, is Xcloud echt wel een flinke stap terug. Framedrops, artifacts, inkakkende resolutie. Input-lag is dan wel weer prima.

Het kan er overigens mee te maken hebben dat ik een Chromebook met Pentium-processor gebruik. Het schijnt dat Xcloud beter werkt met een processor op basis van ARM-architectuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
artificial_sun schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:14:
Bij mij vervalt 45 euro op 2 december...
En de rest van de 60 euro binnen een jaar.
hoe staat dat weergegeven bij jou dan?
Bij mij staat er :
Saldo : 223,-
Vervalt op 2-12-2022: 2,95,-
Verloopt binnen 1 jaar: 2,95,-

neem aan dat ze niet bedoelen dat er dan nog maar 2,95 op staat maar dat enkel die 2,95 vervalt alleen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:11
Stylze schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:30:
[...]

neem aan dat ze niet bedoelen dat er dan nog maar 2,95 op staat maar dat enkel die 2,95 vervalt alleen.
Klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Google Play Saldo: €70.57
Vervalt op 2-12-2022: €45.86
Verloopt binnen 1 jaar: €70.57

Bij mij is al het geld verdiend met opinion rewards

Stadia was beter....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Twee teruggaves zijn bij mij geweigerd. Eentje naar een gesloten PayPal account, dus dat is logisch. Maar de andere naar een PayPal account die nog open is en waar heel veel andere betalingen wel naartoe zijn doorgevoerd. Eens zien wat daarmee gaat gebeuren.

Zojuist wel alle iDeal betalingen bijgeschreven gekregen. Eneco, we kunnen weer betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
barrymossel schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:53:
Twee teruggaves zijn bij mij geweigerd. Eentje naar een gesloten PayPal account, dus dat is logisch. Maar de andere naar een PayPal account die nog open is en waar heel veel andere betalingen wel naartoe zijn doorgevoerd. Eens zien wat daarmee gaat gebeuren.

Zojuist wel alle iDeal betalingen bijgeschreven gekregen. Eneco, we kunnen weer betalen!
Waar zie je dat? Op pay.google.com zie ik de betalingen niet terug.

Mijn paypal saldo snap ik ook niet trouwens (ik heb nooit een negatief saldo gehad, er stond gisteren waarschijnlijk een aantal euro's op).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RLqAh0hlXxNCpBWLQM4DphqL1VY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GtRT0ZqfJGAZj6YXv4kJjj8G.png?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door Marzman op 18-11-2022 09:57 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Marzman schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:55:
[...]

Daar dus. Mijn aankopen staan op 0 met de melding teruggestort of teruggave geweigerd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1EawTZS_oY7UAEjtafe7e274to=/x800/filters:strip_exif()/f/image/SS1lYzS8ecGJdVzxrmUBXXbd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Marzman schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:55:
[...]

Mijn paypal saldo snap ik ook niet trouwens (ik heb nooit een negatief saldo gehad, er stond gisteren waarschijnlijk een aantal euro's op).
[Afbeelding]
Misschien zijn betalingen meteen doorgezet naar je gekoppelde rekening. Bij mij gaat alles naar een oude bankrekening. Maar als het goed is gaat het direct door naar mijn nieuwe rekening. Alleen die betalingen zweven nog ergens. Toch 150 euro die ergens rondhangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
barrymossel schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:57:
[...]

Daar dus. Mijn aankopen staan op 0 met de melding teruggestort of teruggave geweigerd...

[Afbeelding]
Ja, nu zie ik het bij sommige betalingen staat het op 0 met refunded. Nou ja, ik wacht het wel af, maar raar dat ze dan niet alles afwerken.
barrymossel schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:00:
[...]

Misschien zijn betalingen meteen doorgezet naar je gekoppelde rekening. Bij mij gaat alles naar een oude bankrekening. Maar als het goed is gaat het direct door naar mijn nieuwe rekening. Alleen die betalingen zweven nog ergens. Toch 150 euro die ergens rondhangt...
Ik heb geen gekoppelde rekening, ik vertrouw Paypal niet genoeg daarvoor. Ik gebruik het als prepaid wallet. Bij abonnementen moet je toch een creditcard invullen in paypal en dan kan ik net zo goed direct met mijn creditcard betalen dus die heb ik ook niet gekoppeld.

[ Voor 38% gewijzigd door Marzman op 18-11-2022 10:07 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:10

spacy

+++

artificial_sun schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:37:
Google Play Saldo: €70.57
Vervalt op 2-12-2022: €45.86
Verloopt binnen 1 jaar: €70.57

Bij mij is al het geld verdiend met opinion rewards
Hier hetzelfde, ik heb via Google TV er een paar films voor gekocht die ik waarschijnlijk toch vaker ga kijken. Anders was ik ook 30+€ kwijt begin december. Zou verder ook niet weten hoe ik anders kan besteden dan aan apps die ik niet nodig heb.

Ik heb bijvoorbeeld geprobeerd in de Google Store een Chromecast te bestellen, dat mag betaald worden via Google Pay, maar die lijkt het Play tegoed te negeren als optie, maar mogelijk doe ik iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Ik neem aan dat jullie dat geld al hadden en dat het niet het door Google teruggestorte is dat zo snel verloopt? Bij mij zijn de bedragen een stuk lager in het play tegoed. 2,50 verloopt. Even kijken wat ik daar mee doe, een film huren of goedkoop ebook ofzo :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Nee ik had een 10tje wat over een maand of 10 zou verlopen. En nu dus 45 die in 2 weken verloopt. Dat is dus allemaal Stadia refund.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
spacy schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:16:
[...]

Hier hetzelfde, ik heb via Google TV er een paar films voor gekocht die ik waarschijnlijk toch vaker ga kijken. Anders was ik ook 30+€ kwijt begin december. Zou verder ook niet weten hoe ik anders kan besteden dan aan apps die ik niet nodig heb.

Ik heb bijvoorbeeld geprobeerd in de Google Store een Chromecast te bestellen, dat mag betaald worden via Google Pay, maar die lijkt het Play tegoed te negeren als optie, maar mogelijk doe ik iets niet goed.
Volgens mij kan je play balance niet gebruiken in google store, had ik ook geprobeerd.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:10

spacy

+++

Ik had een combinatie van Play tegoed, ruim 50€, en CC ruim €100. Alles op de 17e teruggestort gekregen + bericht daarvan in email. Zelfs de aankopen waarin ik de beide betaal methodes had gecombineerd zijn ook weer netjes verdeeld en teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Laatst online: 09:56
Marzman schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:23:
Ik neem aan dat jullie dat geld al hadden en dat het niet het door Google teruggestorte is dat zo snel verloopt?
Een deel van het teruggestorte tegoed verloopt bij mij op 1 december. Niet echt een probleem, ik heb nog wat boeken op mijn verlanglijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
artificial_sun schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:27:
Nee ik had een 10tje wat over een maand of 10 zou verlopen. En nu dus 45 die in 2 weken verloopt. Dat is dus allemaal Stadia refund.
Dat is wel slecht, daar zullen wel klachten over op reddit komen :p

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Hier is het zwevende geld ook terecht. 250 euro staat op de rekening. 12,50 aan Play tegoed. En nog twee mislukte teruggaves van 60-70 euro. Al met al geslaagd.

Nu nog wachten op de centen van de hardware...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Probleem gevonden van mijn te lage paypal saldo, de betaling van 53 euro nogwat is nog onderweg en wordt door paypal doorgesluist naar mijn creditcard. Een beetje vreemd wel, de rest is in mijn paypal saldo. Ik wist niet eens dat ze mijn creditcard hadden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 22:54
Hier inmiddels gedurende 2 dagen alles bijgeschreven op mijn creditcard.
Vooralsnog verloopt alles flawless.

Stadia / PSN : whenheco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:26
Mweh... Hier alleen nog maar een mail van Google met de komende black friday aanbiedingen....

We wachten nog wel ff af :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Is er al nieuws over de Pro-games van december? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zit er nog een logica kwa refunden? Ben zelf sinds November 2020 lid van Stadia, beginnen ze wellicht met de oudste klanten? :?

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:19
Nee, ik ben al gerefund en ben in mei 2021 begonnen. Even geduld, zal allemaal wel binnen een week gebeuren gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik had vanmorgen 5 ,70 staan aan play tegoed dat volgend jaar september zou verlopen. Nu heb ik 19,20 waarvan 13,50 verloopt op 2december 2022.... dus over 2 weken verloopt mijn stadia refund :X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:55:
Is er al nieuws over de Pro-games van december? ;(
Ja hier komt de lijst.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yooooooo. Schijnt dat een groot deel van de devs van Luna ontslagen/hergepositineerd gaat worden. Niet bevordelijk voor cloud gaming dit :P

[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 18-11-2022 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:26:
Yooooooo. Schijnt dat een groot deel van de devs van Luna ontslagen/hergepositineerd gaat worden. Niet bevordelijk voor cloud gaming dit :P
Niet alleen voor Luna https://www.emerce.nl/nie...de-omvang-nog-onduidelijk

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 10:23
Je krijgt haast het gevoel dat er een dikke-dassen-lobby gaande is om de toekomst nog even uit te stellen... bijvoorbeeld: cloud gaming werkt al te goed en de investeringen rondom de ontwikkelingen van de console en pc markt hebben nog teveel verdienpotentieel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ruim 120 euro Play-tegoed terug ontvangen, ~10 euro rewards verloopt binnen een jaar, waarvan de helft op 2 december. Daar ga ik een boek of app voor uitzoeken, en de rest kan ik volgend jaar voor Disney+ gebruiken.

Ik heb 2 keer een actie gedaan van game met gratis controller/chromecast, de Cyberpunk-actie en vorig jaar Fifa 22. Voor Cyberpunk heb ik vandaag een bevestiging van de refund gehad en die zal vast binnenkort in de bankapp op mijn creditcard verschijnen. Vreemde is dat FIFA 22 als enige Stadia-aankoop niet is meegenomen, alle andere betalingen, ook van latere datum wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• forzav
  • Niet online
Sempy schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:11:
Ruim 120 euro Play-tegoed terug ontvangen, ~10 euro rewards verloopt binnen een jaar, waarvan de helft op 2 december. Daar ga ik een boek of app voor uitzoeken, en de rest kan ik volgend jaar voor Disney+ gebruiken.

Ik heb 2 keer een actie gedaan van game met gratis controller/chromecast, de Cyberpunk-actie en vorig jaar Fifa 22. Voor Cyberpunk heb ik vandaag een bevestiging van de refund gehad en die zal vast binnenkort in de bankapp op mijn creditcard verschijnen. Vreemde is dat FIFA 22 als enige Stadia-aankoop niet is meegenomen, alle andere betalingen, ook van latere datum wel.
Zelfde hier met Fifa22 en de gratis controller actie, zal nog wel komen denk ik

Edit: Refund Fifa22 nu ook binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:15
Vandaag ongeveer een derde gekregen de rest volgt blijkbaar later 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WwFwk7rsngg_ClSTj8V8Hj7ugRY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xdztIwDMTKh9Tdk4xTVJ3Nn8.png?f=fotoalbum_large

Ik neem aan dat ik deze ook gerefund ga krijgen?

https://psnprofiles.com/leFibo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

[Afbeelding]

[...]

Ik heb mail 2 nu binnen, deze keer krijg ik een vet pot terug, €1,49 _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2UgLHkWIXFqhPKaxocp15bhqRRc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pAAxarJ3rk7JhA2UJKf3nwrI.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

@leFibo ja klopt. Maar ze zijn momenteel alleen nog maar games aan het Refunden. Aankopen in de store komen later.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

leFibo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:47:
[Afbeelding]

Ik neem aan dat ik deze ook gerefund ga krijgen?
Het bedrag dat je betaald heb zou je in theorie terug moeten krijgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de mensen die overwegen een Series S te kopen, nu €249 bij Game Mania

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIjSQEJwxZ1ZXxSCNBsssYG0gW8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ff0rz750uRA3cdCm3oZvNro3.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flipmo
  • Nu online

Flipmo

OMG !!

Linksquest schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:45:

[Afbeelding]
vanaf maandag, maar zeker een nette deal.
had al een alert in pricewatch ingesteld, ook voor een controller.

Gok niet dat ze volgende week vrijdag nog veel lager zullen worden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/quRS6Qs34X8Rccl234OmyPpKPfQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tRPa3YLstLGCQupjMevN0YUJ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Flipmo op 18-11-2022 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:19

daffie82

Minisforum UM773 Lite

RoCoStr schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:36:
Je krijgt haast het gevoel dat er een dikke-dassen-lobby gaande is om de toekomst nog even uit te stellen... bijvoorbeeld: cloud gaming werkt al te goed en de investeringen rondom de ontwikkelingen van de console en pc markt hebben nog teveel verdienpotentieel?
Dit dus. Dat gevoel heb ik ook.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Flipmo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:54:
[...]

vanaf maandag, maar zeker een nette deal.
had al een alert in pricewatch ingesteld, ook voor een controller.

Gok niet dat ze volgende week vrijdag nog veel lager zullen worden :)

[Afbeelding]
Heb vorig jaar toevallig erna gekeken, toen ook voor een S, maar toen is hij niet lager gegaan en was toen zelfs uitverkocht, in januari dit jaar maar voor de X gegaan, waar ik geen spijt van heb. Hierdoor is mijn Limited Edition Xbox One X Cyberpunk Edition overbodig geworden, heb deze maar eens op marktplaats gezet voor een liefhebber.

[ Voor 9% gewijzigd door Linksquest op 18-11-2022 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:45:

[Afbeelding]
Dan heb ik een maandje terug geen gekke deal gedaan voor 260 euro en gratis fifa 23 *O*

Die controller wil nog wel trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:08
Xbox x staat, snap alleen niet van dat cloud gebeuren. Ik zie in mn gamespass gedeelte wel games met een wolk, maar als ik dan verder door ga dan kan ik alleen maar installeren kiezen. Zie ik wat over het hoofd mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:39
Ik ben continu Stadia subscriber geweest sinds november 2020 (Cyberpunk 2077 aankoop) en ik heb nog helemaal niks terug gekregen. Wel een email met aankondiging, en één email dat Crayta ter waarde van €0,00 terugbetaald was. 8)7

In mijn Google Pay lijstje zijn de meeste aankopen met m'n Visa kaart gedaan, zie ik. En 3 kleinere games heb ik met Google Play tegoed betaald. Maar ook die zijn nog niet terugbetaald.

Alles gaat toch automatisch? Ik hoef toch niet ergens eerst nog een terugbetaalverzoek te doen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Haay schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:00:
Ik ben continu Stadia subscriber geweest sinds november 2020 (Cyberpunk 2077 aankoop) en ik heb nog helemaal niks terug gekregen. Wel een email met aankondiging, en één email dat Crayta ter waarde van €0,00 terugbetaald was. 8)7

In mijn Google Pay lijstje zijn de meeste aankopen met m'n Visa kaart gedaan, zie ik. En 3 kleinere games heb ik met Google Play tegoed betaald. Maar ook die zijn nog niet terugbetaald.

Alles gaat toch automatisch? Ik hoef toch niet ergens eerst nog een terugbetaalverzoek te doen? :+
Ik heb ook nog niks hoor. Komt vanzelf

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmitzel
Peter_Aragorn schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:30:
[...]

Ik heb ook nog niks hoor. Komt vanzelf
+1 hier ook geen beweging nog
De CC reservering van 0 eur van Google is wel weg opeens in mn CC app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
forzav schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:26:
[...]

Zelfde hier met Fifa22 en de gratis controller actie, zal nog wel komen denk ik

Edit: Refund Fifa22 nu ook binnen
Hier ook binnen. Samen met 2x refund van de gratis game Crayta. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Schmitzel schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:38:
Xbox x staat, snap alleen niet van dat cloud gebeuren. Ik zie in mn gamespass gedeelte wel games met een wolk, maar als ik dan verder door ga dan kan ik alleen maar installeren kiezen. Zie ik wat over het hoofd mischien?
Moet je even apart aanklikken, zie deze video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmitzel
Grappig die kwam ik zelf ook tegen.
Zal zo nog eens kijken, maar die optie die hij gebruikt zag ik niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mails zijn binnen. Nu het geld nog :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hier enkelvoud. Mail.
Vanochtend blijkbaar al.
€ 9,99 euro en dat staat ook al op de creditcard.
Nog ~200 euro te gaan. Waarvan ~40 playtegoed.

We wachten geduldig af.

Helaas de verkeerde reden maar ik vind het wederom ouderwets gezellig druk hier d:)b

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schmitzel schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:52:
[...]

Misschien gek, maar heb je wel gamepass ultimate en niet ‘gewoon’ gamepass?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
streamnl schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 19:43:
Hier enkelvoud. Mail.
Vanochtend blijkbaar al.
€ 9,99 euro en dat staat ook al op de creditcard.
Nog ~200 euro te gaan. Waarvan ~40 playtegoed.

We wachten geduldig af.

Helaas de verkeerde reden maar ik vind het wederom ouderwets gezellig druk hier d:)b
Speel nog steeds dagelijks op Stadia Spiritfarer.

Ik kan die echt iedereen aanraden om nog even te spelen mocht je de game hebben geclaimed. Idem voor Hotwheels. Top game voor even tussendoor. (Spiritfarer wat meer de tijd nemen voor een game sessie) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmitzel
Ht87 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 19:44:
[...]

Misschien gek, maar heb je wel gamepass ultimate en niet ‘gewoon’ gamepass?
Ultimate, voor 1 euro proefmaand je
Ik zie die wolkjes ook wel staan in het hoofdmenu van gamepass, maar niet als ik dan doorga naar de game.

Zoek wel ff hoe dit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Schmitzel schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:52:
[...]

Mocht het niet lukken, laat het me weten, dan check ik het bij mij thuis morgen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Nu online

Flipmo

OMG !!

Hier gaat het heel apart, 2 bedragen komen erbij, PayPal maakt het daarna over naar Google en dan komt het direct weer terug.

Overboeking van gisteren staat inmiddels op d'r rabo rekening. Ben benieuwd of deze Overboekingen van vandaag er morgen ook bijgeschreven staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TsOx5lZTLjjY3rDhRYlQ8KOtUMc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C8Kx7Cb08JpTuSgoX5b71lcD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Das inderdaad wel heel apart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Mailtjes van Google stromen komt nu achter elkaar binnen, allemaal terug betalingen >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 18-11-2022 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Laatst online: 21-09 20:50
Flipmo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:00:
Hier gaat het heel apart, 2 bedragen komen erbij, PayPal maakt het daarna over naar Google en dan komt het direct weer terug.

Overboeking van gisteren staat inmiddels op d'r rabo rekening. Ben benieuwd of deze Overboekingen van vandaag er morgen ook bijgeschreven staan.

[Afbeelding]
Idem hierzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 11:05
Flipmo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:00:

[Afbeelding]
De maandelijkse abonnement afschrijvingen voor stadia pro via PayPal die krijg je toch niet terug alleen je game aankopen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

J.E. Weinor schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:58:
[...]

De maandelijkse abonnement afschrijvingen voor stadia pro via PayPal die krijg je toch niet terug alleen je game aankopen neem ik aan.
Dat Pro krijg je niet terug, dat moet je een beetje zien als Netflix, je betaald er per maand voor om er gebruik van te kunnen maken, maar er is niks van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Nu online

Flipmo

OMG !!

J.E. Weinor schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 21:58:
[...]

Klopt, deze bedragen zijn ook echt de games die ik gekocht heb. Je pro abbo kosten krijg je niet terug nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kouk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:12
Ik kreeg de abonnementskosten voor Just Dance ook terug, toch aardig.Nu de hardware nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Iemand moet de laatste zijn.

Nog steeds geen beweging hier. Alles gekocht met mijn - nog steeds actieve - credit card. Hopelijk werken ze op zaterdag ook :p … zo wordt mijn refresh ooit ‘ns beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
Hier inmiddels deels alles terug. Staat nog 1x stadia a 60 euro open. We wachten het af!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Matey schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:36:
Iemand moet de laatste zijn.

Nog steeds geen beweging hier. Alles gekocht met mijn - nog steeds actieve - credit card. Hopelijk werken ze op zaterdag ook :p … zo wordt mijn refresh ooit ‘ns beloond.
Buiten 1 game van €1,49 hier ook verder nog niks terug.

Pagina: 1 ... 180 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord