Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Hier ook nog geen beweging.

Komt wel goed uit dat ze er al aan bezig zijn. Had mezelf voorgenomen te wachten tot Google terugebetaalt voor ik een XSX haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ht87 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:04:
Op m’n cc nu een gedeelte idd teruggestort, maar t gros stond op oude cc, die zijn allemaal geweigerd volgens pay.Google.com.
Maar ja, vervolgens nog geen alert en dus geen mogelijkheid om daar iets in te kunnen veranderen. Hoop dat dit ook snel gaat!
Ok, het heeft dus geen zin mijn creditcard te updaten :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:58
Ik vraag mij wel even af hoe ze omgaan met Play-tegoed. Ik had aardig wat tegoed gespaard met Google Rewards vanaf begin 2017. Door de jaren heen heb ik dat uitgegeven aan het huren van films en later ook aan het kopen van Stadia-games.

Nu zie ik dus in mijn Stadia-account dat alle games zijn terugbetaald. In praktijk heb ik €9,99 ontvangen op PayPal en ongeveer €26 aan Play-tegoed.

Nu verwacht ik op PayPal nog behoorlijk wat meer geld terug, maar dat zal vermoedelijk nog verwerkt moeten worden. Qua Play-tegoed zou je denken dat ze dat direct voor elkaar hebben. Met andere woorden: Ik betwijfel of ik nog meer dan €26 aan Play-tegoed ga terugkrijgen, terwijl ik wel (veel) meer dan €26 aan tegoed heb verbruikt.

Van het tegoed dat ik wel terug heb gekregen, is de vervaldatum over 2 weken. Vermoedelijk is dat een vervaldatum die gelijk is aan de vervaldatum toen het tegoed oorspronkelijk werd toegekend. Nou werd hier al meer over geklaagd op Reddit en verschillende fora, want waar moet ik dat tegoed zo snel opeens aan uitgeven? Ik begreep dat Google daar nog mee bezig is.

Hoe dan ook, waar ik bang voor ben, is dat ik ook Play-tegoed heb besteed waarvan de oorspronkelijke vervaldatum al verlopen is, waardoor dat tegoed überhaupt niet meer teruggestort zal worden. Ik ben wel benieuwd hoe hier verder mee omgegaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:17:
Ik vraag mij wel even af hoe ze omgaan met Play-tegoed. Ik had aardig wat tegoed gespaard met Google Rewards vanaf begin 2017. Door de jaren heen heb ik dat uitgegeven aan het huren van films en later ook aan het kopen van Stadia-games.
Ze zullen wel aan de vervaldatum gedacht hebben, het lijkt me vooral lastig 26 euro op te maken aan androidapps, maar misschien kun je nog een amazon abo nemen ofzo (ik weet niet of dat via de playstorre verekend kan worden?)

Films huren kan ook inderdaad. Nog niet aan gedacht :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Of iets kopen van Google tijdens de black friday en dat dan weer enkele weken later verkopen O-)

(al weet ik niet of dit mogelijk is met het geld van de rewards)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 20:22

artificial_sun

Mazda Rx7

Helaas dat is niet mogelijk.

Misschien kun je het geld van je play-store in een of ander gokspel steken en dan weer laten uitbetalen.

Stadia was beter....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51
Hier wel mail gehad maar nog geen geld teruggekregen. Een deel zal ik als play-tegoed terugkrijgen maar dat ga ik inzetten om weer een jaartje F1TV Pro van te betalen. Mocht het resterende tegoed beperkt houdbaar zijn dan komt het wel op aan YouTube Premium of losse films/boeken o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:52
Weet niet of het echt een voorteken is voor de dienst, maar Amazon gaat mensen ontslaan bij het Luna-project

https://www.cnbc.com/2022...loud-gaming-division.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E. Weinor
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-09 11:05
madcon schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:46:
[...]

Precies, ik zou genoeg terug krijgen om een Nintendo Switch te kunnen kopen.
Als ik het nu voorstel thuis heb ik een grommende vrouw, maar met een extra voordeel krijg ik het er wel door heen :9
Als je geld terug krijgt van stadia om een Nitendo te kunnen kopen dan heb je je financiën niet goed voor elkaar, je bent afhankelijk op het moment dat stadia uitkeert.
Een overbrugging tot dat stadia uitkeert om te kunnen kopen heb je geen buffer in je financiën, sorry maar dat je pas een Nitendo voor het geld van stadia kunt kopen als ik het begrijp dan is de Nitendo belangrijker dan het geld van stadia die wordt uitgekeerd.
Je kunt beter het geld gebruiken wat je terugkrijgt voor een financiële buffer in deze dure tijden een Nitendo is dan niet belangrijk is maar een lux artikel.

Wil je niet aanvallen en kan niet in je portemonnee kijken, maar er zijn genoeg mensen die zo er wel voor staan, en die klagen het hardst dat ze de rekening niet kunnen betalen door bepaalde aankopen te doen terwijl ze het niet nodig hebben en financieel zwaar hebben en eigenlijk niet kunnen betalen en eind van de maand het geld al op is en evt. rood staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
sewer schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:20:
Weet niet of het echt een voorteken is voor de dienst, maar Amazon gaat mensen ontslaan bij het Luna-project

https://www.cnbc.com/2022...loud-gaming-division.html
Volgens mij barst er weer een bubbel bij de grote techbedrijven. Er zijn overal ontslagen momenteel.

/▌

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
J.E. Weinor schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:24:
[...]

Als je geld terug krijgt van stadia om een Nitendo te kunnen kopen dan heb je je financiën niet goed voor elkaar, je bent afhankelijk op het moment dat stadia uitkeert.
Een overbrugging tot dat stadia uitkeert om te kunnen kopen heb je geen buffer in je financiën, sorry maar dat je pas een Nitendo voor het geld van stadia kunt kopen als ik het begrijp dan is de Nitendo belangrijker dan het geld van stadia die wordt uitgekeerd.
Je kunt beter het geld gebruiken wat je terugkrijgt voor een financiële buffer in deze dure tijden een Nitendo is dan niet belangrijk is maar een lux artikel.

Wil je niet aanvallen en kan niet in je portemonnee kijken, maar er zijn genoeg mensen die zo er wel voor staan, en die klagen het hardst dat ze de rekening niet kunnen betalen door bepaalde aankopen te doen terwijl ze het niet nodig hebben en financieel zwaar hebben en eigenlijk niet kunnen betalen en eind van de maand het geld al op is en evt. rood staan.
Hij zegt niet dat hij geen geld heeft, hij zegt dat hij onder de plak zit ;) Bij mij ook lastig hoor, een van de redenen dat ik cloudgaming top vindt, dan staat er geen toestel onder de tv dat ik uit moet leggen :p

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En daarom hebben wij (volkomen off topic ;) ) gewoon ooit besloten om zakgeld in te voeren ;)

Mijn vrouw is into fotografie, en ik meer in TV's en gaming. Nu is er gewoon geen gedoe over dat soort aankopen. Want dat gaat lekker van het eigen geld.

Ik heb al een console staan en geen directe plannen om het stadiageld te gebruiken, dus het gaat gewoon mijn prive-pot in voor de toekomst.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:21

daffie82

Minisforum UM773 Lite

J.E. Weinor schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:24:
[...]

Ons hele systeem van kapitalisme en de bijhorende consumptiemaatschappij zet mensen aan tot nutteloze aankopen. Het geld heb je zelfs niet nodig, je kan alles lenen of leasen.
En iedereen doet er alles aan om dit in stand te houden...

Van mijn 16 euro die ik moet terugkrijgen, ga ik eens lekker gek doen in de frituur. Als ik dat bij mijn vrouw erdoor krijg uiteraard ;)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-09 13:55
ArthurMorgan schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:38:
En daarom hebben wij (volkomen off topic ;) ) gewoon ooit besloten om zakgeld in te voeren ;)
Krijg je ook een euro als je de container aan de straat zet of de vaatwasser uitruimt? Of dat niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
emil_406 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:54:
[...]

Krijg je ook een euro als je de container aan de straat zet of de vaatwasser uitruimt? Of dat niet?
offtopic:
het is meer basisinkomen eigenlijk :D

Wel bedankt aan degene die wees op pay.google.com trouwens. Mooie manier om in elk geval bij te houden of ze gaan proberen terug te storten bij mijn niet meer bestaande bankaccount.

Ik had trouwens verwacht na de aankondigging van het stoppen nog wat meer te gaan doen op stadia (AC Black flag en RDR2 als slechterik. Maar ik doe het nu eigenlijk nog minder dan daarvoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Bij ons in huis is het vooral de grote hoeveelheid spullen en niet het geld waar het om draait bij het kopen van dingen.

Mijn vrouw koopt altijd semi nuttige dingen (kitchenaid keukenmachine, lock machine ed.) En ik had gewoon alleen 2 stadia controllers.

En om nu weer een apparaat te kopen om te kunnen gamen is gewoon een acheruitgang tov Stadia.

Stadia was beter....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
artificial_sun schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:06:
Bij ons in huis is het vooral de grote hoeveelheid spullen en niet het geld waar het om draait bij het kopen van dingen.

Mijn vrouw koopt altijd semi nuttige dingen (kitchenaid keukenmachine, lock machine ed.) En ik had gewoon alleen 2 stadia controllers.

En om nu weer een apparaat te kopen om te kunnen gamen is gewoon een acheruitgang tov Stadia.
Zeker nu de PS5 eens in het echt heb gezien. Wat een bakbeest :’(

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:22

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik vond hem inderdaad ook erg groot, daarom dat ik hem nog niet heb, wacht op de slim.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Jasphur schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:44:
[...]

Zeker nu de PS5 eens in het echt heb gezien. Wat een bakbeest :’(
Ja, ik heb een hippe feature wall voor de TV waar alles (behalve de TV en soundbar) helemaal is weggewerkt. Daar past een Chromecast wel bij in de loze ruimte achter de TV. Maar een PS5, of enige andere console, kansloos. Ik maak op mijn kantoor maar een extra zit met TV en PC denk ik.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
artificial_sun schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:06:

En om nu weer een apparaat te kopen om te kunnen gamen is gewoon een acheruitgang tov Stadia
Maar voor de rest heeft een console tov stadia echt alleen voordelen.

- goedkoper (gamepass + series s)
- meer games
- minder input lag

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@schumi1986 voor een aantal personen in dit topic zijn die voordelen die je noemt niet groot genoeg om Stadia zomaar voor een console ter vervangen :P moi inclus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Jasphur schreef op woensdag 16 november 2022 @ 15:52:
@schumi1986 voor een aantal personen in dit topic zijn die voordelen die je noemt niet groot genoeg om Stadia zomaar voor een console ter vervangen :P moi inclus.
Tsjah heel eerlijk? Dan is gamen niet echt je hobby en mis je ook niets wanneer Stadia offline is. want als het ook maar een beetje je hobby zou zijn is een Xbox Series S echt heel makkelijk ergens uit het zicht te plaatsen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
schumi1986 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:01:
[...]

Tsjah heel eerlijk? Dan is gamen niet echt je hobby en mis je ook niets wanneer Stadia offline is. want als het ook maar een beetje je hobby zou zijn is een Xbox Series S echt heel makkelijk ergens uit het zicht te plaatsen.
Deze hobby heeft niets met hardware te maken maar met de games en het spelen daarvan. Met Stadia ging dat perfect. Ik ben nu over naar PS5 met PSPlus extra, want het aanbod in Gamepass vind ik zeer matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Zapato schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:08:
[...]

Deze hobby heeft niets met hardware te maken maar met de games en het spelen daarvan. Met Stadia ging dat perfect. Ik ben nu over naar PS5 met PSPlus extra, want het aanbod in Gamepass vind ik zeer matig.
Nou blijkbaar gaat het daar bij veel mensen in dit topic wel om.

Want als geld geen rol speelt en een apparaat extra ook niet is er echt geen enkele reden om stadia te gebruiken.

Ik heb stadia gebruikt in afwachting van een ps5 en XSX en eenmaal geleverd heb ik stadia geen enkele seconde gemist, stadia had namelijk ook geen goede exclusives.

[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 16-11-2022 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:38

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik zie nu dat alle aankopen tm 30 sept zijn gecrediteerd op mn cc. Alles van daarna volgt denk ik nog aangezien ze in de stadia app wel op terugbetaald staan.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:18
schumi1986 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:13:
[...]
Want als geld geen rol speelt en een apparaat extra ook niet is er echt geen enkele reden om stadia te gebruiken.
De ene keer boven gamen, de andere keer beneden, of zelfs via mijn telefoon. Geen updates.

Maar vooral toch: geen console waar ik die niet kwijt kan. TV kast is vol.

Streaming is de toekomst. Ik blijf het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen, de series s valt hier achter t kastje helemaal weg en dan is t gewoon alsof t kastje niet bestaat. Ook omdat t all digital is natuurlijk.

Overigens is t nog altijd niet zo makkelijk om overal te kunnen gamen, dat was met Stadia wel beduidend beter!

[ Voor 27% gewijzigd door Ht87 op 16-11-2022 16:31 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

schumi1986 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:13:
[...]

Nou blijkbaar gaat het daar bij veel mensen in dit topic wel om.

Ik heb stadia gebruikt in afwachting van een ps5 en XSX en eenmaal geleverd heb ik stadia geen enkele seconde gemist, stadia had namelijk ook geen goede exclusives.
Je snapt het duidelijk niet. Enjoy je console.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
[...]

Dan ben je geen hardcore gamer bedoel je? Dat ben ik ook niet. Ik ben ook geen hardcore filmliefhebber, maar heb wel een Netflix abo. Zonder projector en bluerays of filmbanden. Ik zou Netflix wel missen, Stadia ook.

Of bepaal jij dat ? :P

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Marzman schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:28:
[...]

Dan ben je geen hardcore gamer bedoel je? Dat ben ik ook niet. Ik ben ook geen hardcore filmliefhebber, maar heb wel een Netflix abo. Zonder projector en bluerays of filmbanden. Ik zou Netflix wel missen, Stadia ook.

Of bepaal jij dat ? :P
Maar je hebt wel een TV toch?

Maar ach ik zal velen van jullie inderdaad niet begrijpen omdat ik niets tegen het bezit van spullen heb.

Wat dat betreft is het voor jullie zonde dat stadia weg valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
daffie82 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:27:
[...]

Je snapt het duidelijk niet. Enjoy je console.
Komt helemaal goed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oA-sy59lcWIbPhWiwHA9Xj4SYkE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/raTjlrHrNQitMDn9qkmIKT7x.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door schumi1986 op 16-11-2022 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 18:33
Ik vind die PS5 die je op je bureau hebt staan er lelijk en kinderlijk uit zien, daarom zou ik die zeker niet in mijn woonkamer willen hebben.
Prima als jij dat wel wilt, maar ik snap dan niet helemaal wat je in dit topic doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Zinloos1 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:35:
[...]

Ik vind die PS5 die je op je bureau hebt staan er lelijk en kinderlijk uit zien, daarom zou ik die zeker niet in mijn woonkamer willen hebben.
Prima als jij dat wel wilt, maar ik snap dan niet helemaal wat je in dit topic doet.
Misschien omdat ik een stadia founder ben?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rf_nvKxGKkUJE7ZU-aAliTYErzA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vafELm6INCcLSYcOBitiAYmJ.jpg?f=user_large

En omdat ik ook een lange periode heel fijn stadia heb gebruikt :)

En ja. een ps5 is ontzettend lelijk daarom staat hij boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben echt mega fan geweest van Stadia de afgelopen jaren, zit zat geld van me in ook. Maar toch hè, nu met de series s heb ik t gevoel dat ik precies nu heb wat Stadia had moeten zijn (minus de console dan). Ik maak kennis met leuke Indies via gamepass net als via stadia pro en koop de AAA games die niet in gamepass zitten als ik wil (ik kijk naar jou hogwarts). Dat laatste is niet gelukt op Stadia en daarom terecht dat t gestopt is. En dan is een vervanging van Stadia zoeken niet mogelijk, want dat is er gewoon niet. Dus andere diensten met elkaar vergelijken is zinvoller dan t vergelijken met wat Stadia was denk ik.

(En dan direct na de post erachter komen dat ik in deze post dus gewoon wel Stadia vergelijk met de series s haha)

[ Voor 8% gewijzigd door Ht87 op 16-11-2022 17:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 16:17
Circa 500 euro is hier allemaal binnen. Geen e-mail gehad. Deels op creditcard, deel teruggestort op mijn bankrekening (gekocht destijds via iDeal).

Toch jammer dat je gaat Stadia, ik zal je missen. De backlog daar zal voor altijd blijven... RDR2, CP2077, Tomb Raiders, AC Valhalla, en meer...

Er prijkt nu een (inderdaad ook) spuug lelijke Nintendo Switch met rode en blauwe controller naast de tv. Kinderen en vrouw zijn er blij mee. Ik ook wel, beetje. Aan Bioshock begonnen, toch stiekem wel leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Estylicious schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:05:
Circa 500 euro is hier allemaal binnen. Geen e-mail gehad. Deels op creditcard, deel teruggestort op mijn bankrekening (gekocht destijds via iDeal).

Toch jammer dat je gaat Stadia, ik zal je missen. De backlog daar zal voor altijd blijven... RDR2, CP2077, Tomb Raiders, AC Valhalla, en meer...

Er prijkt nu een (inderdaad ook) spuug lelijke Nintendo Switch met rode en blauwe controller naast de tv. Kinderen en vrouw zijn er blij mee. Ik ook wel, beetje. Aan Bioshock begonnen, toch stiekem wel leuk. ;)
Als je de switch hebt zou ik zeker Mario Rabbids kopen! Mijn beste aanschaf op dat platform!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[...]

Gamen is wel degelijk een hobby van mij. Wellicht op een ander niveau van toewijding dan jij, maar zeker een hobby. Anders had ik nu ook geen PS5 in huis gehaald.

Ging mij meer om de voordelen die je aanhaalde. Ja het zijn goede voordelen, maar de manier waarop de streaming van Stadia werkt(e) is voor mij een nog veel groter voordeel. Ik geloof er dan ook heilig in dat cloud gaming de toekomst gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ht87 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 16:59:
Ik ben echt mega fan geweest van Stadia de afgelopen jaren, zit zat geld van me in ook. Maar toch hè, nu met de series s heb ik t gevoel dat ik precies nu heb wat Stadia had moeten zijn (minus de console dan). Ik maak kennis met leuke Indies via gamepass net als via stadia pro en koop de AAA games die niet in gamepass zitten als ik wil (ik kijk naar jou hogwarts). Dat laatste is niet gelukt op Stadia en daarom terecht dat t gestopt is. En dan is een vervanging van Stadia zoeken niet mogelijk, want dat is er gewoon niet. Dus andere diensten met elkaar vergelijken is zinvoller dan t vergelijken met wat Stadia was denk ik.

(En dan direct na de post erachter komen dat ik in deze post dus gewoon wel Stadia vergelijk met de series s haha)
Echt veel AAA games heeft Xbox toch niet wat wèl op de S komt en niet op de gamepass?
En hoeveel herrie maakt de S?

Want ik twijfel ook om toch de S te kopen. Mijn reden....
Afbeeldingslocatie: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rhZgto48qj9MkEtK4mimEe-1200-80.jpg
(Even een random plaatje)

Ik heb al op marktplaats enkele zoekopdrachten opgeslagen :+

De S kan ik uit zicht naast mijn bank zetten en dan met een langere HDMI kabel (achter de plint) richting TV.
Maar ik weet niet zeker of ik het voor mijzelf kan verantwoorden om de S te kopen, puur om te racen.
Want ik ben zeer tevreden met de game pass gold. Ook met het aanbod.

Zelf heb ik nog helemaal niets terug van Google.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
streamnl schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:34:
[...]

Echt veel AAA games heeft Xbox toch niet wat wèl op de S komt en niet op de gamepass?

[Afbeelding]

De S kan ik uit zicht naast mijn bank zetten en dan met een langere HDMI kabel (achter de plint) richting TV.
Maar ik weet niet zeker of ik het voor mijzelf kan verantwoorden om de S te kopen, puur om te racen.

Nou er staan veel games niet op gamepass natuurlijk (CoD, GTA, RDR, Hogwarts Legacy straks, Nieuwste fifa etc).
Series s hoor ik hier nooit geluid maken, zit ook onder t tv meubel verstopt natuurlijk, maar t feit dat er geen disc drive in zit en een ssd scheelt veel natuurlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
[...]

[Afbeelding]

Ik weet niet precies hoe je woont, maar zou eerst goed nadenken waar en hoe vaak je zo'n stuur met stoel gaat gebruiken.
In het verleden had ik een stoel met Logitech Driving Force GT icm een PS3. Toen woonde ik in een flat waar ik makkelijk de stoel naar de woonkamer kon slepen om te racen. Dat deed ik best wel regelmatig, maar niet belachelijk veel. En ik ben echt een grote racefanaat die vroeger bijvoorbeeld als kind al honderden uren in Grand Prix 2 stak, waarvoor ik van mijn zakgeld ooit eens een van de eerste Thrustmaster-stuurtjes voor 100 gulden kocht, met gas- en remhendel achter het stuur.

Maar goed, ik trouwde, kocht een gezinswoning en kreeg kinderen. Op zolder een mancave/hobbykamer/werkkamer ingericht met een grote tv met daarbij een PS4 Pro. Daarbij het Logitech-stuurtje verkocht en een Thrustmaster T300 met H-shifter en 3 pedalen gekocht. Ik was dus van plan om weer flink te gaan racen en ik heb het ook echt wel wat gedaan. Maar met een vrouw en kinderen zat/zit ik uitereindelijk veel minder op zolder dan gedacht.

Toen Stadia uitkwam heb ik alles verkocht, de PS4, de race-setup en PSVR en ik heb het eigenlijk niet meer gemist.

Lang verhaal kort: bedenk of de mate waarin je zo'n setup in praktijk gaat gebruiken echt wel de investering waard is of dat je in plaats daarvan niet liever een XSX in plaats van een XSS koopt om ontspannen op de bank te gamen. Of een XSS icm met een PS5. Overigens heb ik zelf een XSX gekocht voor in de woonkamer en zit ik er ook nog regelmatig over te denken om toch weer een stuurtje te kopen in te toekomst. 😅 Haha, sorry, slecht verhaal dit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:49:
[...]

Ik weet niet precies hoe je woont, maar zou eerst goed nadenken waar en hoe vaak je zo'n stuur met stoel gaat gebruiken.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Toen Stadia uitkwam heb ik alles verkocht, de PS4, de race-setup en PSVR en ik heb het eigenlijk niet meer gemist.
Op de VR na, heb ik hetzelfde gedaan ;)
en zit ik er ook nog regelmatig over te denken om toch weer een stuurtje te kopen in te toekomst
Dat is hetgeen wat ik echt miste met Stadia.
Ook regelmatig hier gemeld.
Dus als ik moet switchen, dan neem ik dit wel mee in mijn overweging.
:+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:15
@Linksquest die Google Forms die je hebt gemaakt om met elkaar in contact te blijven. Wat is het vervolg daarop? Komt er een lijst oid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
[...]

[…]
Je hoort hem nauwelijks. De series X trouwens ook niet, Microsoft heeft z’n lesje wel geleerd qua oververhitting; er zitten grote stille ventilatoren in.

Ook een voordeel van de xbox tov stadia/ps5: de mogelijkheid om goedkoop digitale games te scoren op game key sites, inclusief AAA titels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Je bent een ouwe lul geworden...

Herkenbaar. Toen ik 10 jaar geleden met m'n vrouw ging samenwonen mocht ik - voordat we kinderen kregen - de zolder inrichten als mancave. Veel verder dan een beamer, koelkast en PC kwam ik niet, want ik zat altijd beneden. Knutselen aan de eettafel terwijl m'n vrouw haar eigen ding deed in dezelfde kamer.

Maar genoeg gezwam. Waar blijven m'n refunds!! Ik wil de energierekening betalen!! @J.E. Weinor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:39
barrymossel schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:46:
[...]

Je bent een ouwe lul geworden...

Herkenbaar. Toen ik 10 jaar geleden met m'n vrouw ging samenwonen mocht ik - voordat we kinderen kregen - de zolder inrichten als mancave. Veel verder dan een beamer, koelkast en PC kwam ik niet, want ik zat altijd beneden. Knutselen aan de eettafel terwijl m'n vrouw haar eigen ding deed in dezelfde kamer.

Maar genoeg gezwam. Waar blijven m'n refunds!! Ik wil de energierekening betalen!! @J.E. Weinor ;)
Mag ik even lachen, Whahahah

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Zo te lezen bestond de doelgroep dus uit Dadia's die door het buitenzetten van de kliko hun gamebudget bij elkaar sprokkelden. Deze KilledbyGoogle is dus wel te verklaren, zit zelf ook met smart te wachten op de refund als aanvulling op mijn zakgeld. :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Kijkend naar de laatste 2 pagina's van dit draadje is het toch doodzonde dat deze unieke community uit elkaar gaat vallen en we onze toevlucht moeten zoeken op platforms waar Fortnite spelende, schreeuwende naar zweet stinkende pubers de dienst uitmaken, die het gamen allemaal net een tikkeltje te serieus nemen. 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:27
Hier nog geen refund of mail gehad, word toch ook bijna 400 euro. Zit nog steeds te twijfelen, vrienden allemaal een PS5 maar neig toch zelf meer naar die Xbox met Gamepass.

Hoppa paar voetbal betjes gezet voor het WK, 400 eury stadia erbij. Daar moeten we wel een XSX of een PS5 voor kunnen regelen 😁 of ik vergok alles en moet wachten tot Amazon Luna in Nederland start 😂

Nee maar wel hinderlijk ook day GeForce now niet op die LG Oleds uit 2020 zit. Ik zou bijna volgend jaar een 77" kopen nieuwe model om m'n GX 65" dan naar de slaapkamer te zetten.

Echt geen zin om een of andere vage Android box te kopen ook.. Wat een dillemas heeft dat Google gecreëerd 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@Jeffoz geen vage box nodig. Een CCmgTV is voldoende voor GFN.

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:24
Vandaag ook mijn geld van Google ontvangen. Rond de 700 euro. Nu kijken voor een Xbox x

• Albert020
Mexflex1980 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 07:52:
Vandaag ook mijn geld van Google ontvangen. Rond de 700 euro. Nu kijken voor een Xbox x
Waar krijgen jullie dat op gestort, gewoon op bankrekening ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Albert020 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:00:
[...]

Op het betaalmiddel waarmee je betaald hebt.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb een RaboCard Mastercard. meeste betalingen heb ik daar mee gedaan. Nog geen teken van terugbetalingen.

Gamen via Stadia doe ik de laatste weken niet meer, vind het zonde om er nog tijd in te steken. ;)
Op zoek naar een vervanger, wellicht dat ik een tablet aanschaf en wat simpele strategische spellen ga spelen.

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik ben nog niet aan de beurt geweest.

Maar ik vind dat Google dit erg netjes doet.
Ook veel sneller dan ik had verwacht.

I

Meer dan ik dacht...

• KlaasjeNL
Inmiddels via Play-tegoed, PayPal en CC aardig wat bedragen terug. Voor zover ik kan zien zijn dat de aankopen via Stadia zelf. Ik mis nu nog €69 voor een wasabi controller en €129 voor een Premiere Edition, maar die zijn dan ook via de Google Store besteld.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Schmitzel schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:16:
@Linksquest die Google Forms die je hebt gemaakt om met elkaar in contact te blijven. Wat is het vervolg daarop? Komt er een lijst oid?
Zeg maar wat voor lijst je wilt, want het overzicht kun je gewoon inzien via https://docs.google.com/s...cV1I9HzI/edit?usp=sharing

Als je een ander idee hebt, laat het weten en ik zal het wat netter uitwerken.

• Opxah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:52
Ik heb wel een mail gehad. Volgens mij alles met Paypal betaald, nog niets ontvangen. Gewoon nog even wachten.

Ter info, het lijkt erop dat er soms ook Play Points worden ingetrokken:
https://nl.hardware.info/...akken-voor-sommige-gamers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
Ook nog niks. Van paypal zal ik wel een mailtje krijgen, van stadia nog niks gehad (maar dat zie ik minder snel omdat ik mijn gewone gmail account niet gebruik voor mail verder dat is alleen stadia en wat niet werkt met workspace. Ik kijk nu wel vanwege dit topic :p

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 17-11-2022 08:20 ]

/▌

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:25
Opxah schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:18:
Play Points is het loyaliteitsprogramma, ik zie niet in waarom dat echt vervelend zou zijn als deze negatief worden, het is niet hetzelfde als play tegoed.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Marzman schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:20:
Ook nog niks. Van paypal zal ik wel een mailtje krijgen, van stadia nog niks gehad (maar dat zie ik minder snel omdat ik mijn gewone gmail account niet gebruik voor mail verder dat is alleen stadia en wat niet werkt met workspace. Ik kijk nu wel vanwege dit topic :p
Ik ook met Paypal en in beide gevallen ook nog niks gehoord.

• Schmitzel
nevermind, ben er al achter

[ Voor 91% gewijzigd door Schmitzel op 17-11-2022 08:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:09

d0s

sssst

Ik heb zojuist een terugbetaling via Paypal van mijn enige aankoop eerder dit jaar (Metro 2033 Redux) :)

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Opxah schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:18:
Ik heb wel een mail gehad. Volgens mij alles met Paypal betaald, nog niets ontvangen. Gewoon nog even wachten.

Dit wordt momenteel handmatig hersteld zie ik op reddit en twitter.

Stadia was beter....

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:24
Ook hier nog geen terugbetaling. We wachten geduldig af.

Ik heb gekocht ooit:

Stadia 17 mrt. 2021 Premiere Edition (duidelijk wit), Save on Stadia Premiere € 59,99
Stadia 17 mrt. 2021 · FIFA 21, Korting € 29,21
Stadia 10 dec. 2020 · Cyberpunk 2077 € 59,99
Stadia 10 dec 2020 · The Division 2 - Standard Edition, Stadia-promotie -€ 19,99

Ben benieuwd... toch nog zon 170 euro. Heb ook paar maanden Pro gehad, maar dat telt niet mee dus las ik.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
d0s schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:44:
Ik heb zojuist een terugbetaling via Paypal van mijn enige aankoop eerder dit jaar (Metro 2033 Redux) :)
Dan zijn ze redelijk snel! Hier nog niks volgens mij. Heb alles met CC betaald.

[ Voor 9% gewijzigd door Peter_Aragorn op 17-11-2022 09:08 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:24
Albert020 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:00:
[...]

In mijn geval op mijn creditcard. Je betaalmiddel waarmee je besteld hebt.

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:35
Mexflex1980 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:22:
[...]

In mijn geval op mijn creditcard. Je betaalmiddel waarmee je besteld hebt.
Betaald met creditcard maar deze is verlopen. Ben benieuwd of ze gewoon een ander gekoppeld betaalmiddel proberen.
Jonwel schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:25:
[...]

Betaald met creditcard maar deze is verlopen. Ben benieuwd of ze gewoon een ander gekoppeld betaalmiddel proberen.
Nee. Als het niet lukt om terug te storten naar het betaalmiddel waar je de aankoop mee hebt gedaan, dan krijg je een bericht met instructies wat te doen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Schmitzel
Xbox Series X is besteld, komt morgen binnen :)

• streamnl
  • Niet online
Waarom wachten jullie niet op de Black Friday?

Meer dan ik dacht...

• Flipmo
  • Laatst online: 12:41

Flipmo

OMG !!

streamnl schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:56:
Dat is ook wat ik doe :)
Zit te wachten op een leuke aanbieding van de Xbox series S met een extra controller.

Gisteren nog ff op stadia tombraider (geen idee welke versie) uitgespeeld en alle achievements gehaald.
Toch jammer dat het stopt, het werkt zo belachelijk goed gewoon..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:31:
[...]

Nee. Als het niet lukt om terug te storten naar het betaalmiddel waar je de aankoop mee hebt gedaan, dan krijg je een bericht met instructies wat te doen.
Ik wil die mail met instructies als t niet lukt wel hebben, gaat toch nog om grof geld haha!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik wacht ook op blackfriday, ik verwacht eigenlijk geen korting op de steamdeck. Dat wordt wel de dag om knopen door te hakken.

Stadia was beter....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Schmitzel
Zo lang kan ik niet wachten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwacht niet dat er mega aanbiedingen komen voor playstation 5’s :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:05:
[...]

De aanbieding dat ze ruim voorradig zijn, en dat je geen bundel meer hoeft te nemen is meer dan genoeg voor mij :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Schmitzel schreef op donderdag 17 november 2022 @ 09:35:
Xbox Series X is besteld, komt morgen binnen :)
Kunnen we tzt wel weer eens een potje Ghost Recon co-oppen. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schmitzel
KlaasjeNL schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:16:
[...]

Kunnen we tzt wel weer eens een potje Ghost Recon co-oppen. 😁
goed plan!

Beetje de TD2 herleven, alhoewel G.Recon wel wat anders natuurlijk

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 01:23
Ik heb vandaag mijn Stadia Refunds ontvangen. Ook een paar honderd Euro in Google Play Points. Hebben nog meer gebruikers de refund ontvangen?

• KlaasjeNL
Schmitzel schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:37:
[...]

goed plan!

Beetje de TD2 herleven, alhoewel G.Recon wel wat anders natuurlijk
Ah, klopt ook ja, we speelden TD2. Later nog eens GR geprobeerd, maar dat was een minder groot succes... Vanaf 25 december gaat mijn XSX online 😇

• KlaasjeNL
Makie schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:37:
Ik heb vandaag mijn Stadia Refunds ontvangen. Ook een paar honderd Euro in Google Play Points. Hebben nog meer gebruikers de refund ontvangen?
Ik zowel PayPal als CC als Play-points. Alleen nog niet de betalingen voor de hardware in de Google-store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
KlaasjeNL schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:41:
[...]
Alleen nog niet de betalingen voor de hardware in de Google-store.
Die komen ook een tijdje later.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Kijk eens aan, ik heb de volle €1,99 die ik aan Stadia games heb uitgegeven terug gekregen, mijn weekend kan niet meer stuk! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:41:
[...]

Ik zowel PayPal als CC als Play-points. Alleen nog niet de betalingen voor de hardware in de Google-store.
Play tegoed bedoelen jullie denk ik? Dat zullen bij mij geen honderden euro's zijn krijg om de twee maanden een enquete ofzo :p

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:40
Jasphur schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:05:
[...]

Maar wel 25% korting op de PS plus abonnementen als het goed is, daar wacht ik op. Dan nog even een goedkope DS4 controller zien te scoren en dan aankomend jaar maar eens wat Play Station klassiekers spelen (Bloodborne, GoW series, Nioh, Horizon, FF7 remake, etc). Ik heb die allemaal nog niet gespeeld, dus heb er zin in. Lekker met een laptop op de bank. Vorige week de 7 dagen trail geprobeerd en moet zeggen dat streamen op zich wel aardig werkt. Beeldkwaliteit is wel merkbaar minder dan bij stadia met soms zelfs wat artefacten in de stream.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Possible schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:48:
Ook hier nog geen terugbetaling. We wachten geduldig af.

Ik heb gekocht ooit:

Stadia 17 mrt. 2021 Premiere Edition (duidelijk wit), Save on Stadia Premiere € 59,99
Stadia 17 mrt. 2021 · FIFA 21, Korting € 29,21
Stadia 10 dec. 2020 · Cyberpunk 2077 € 59,99
Stadia 10 dec 2020 · The Division 2 - Standard Edition, Stadia-promotie -€ 19,99

Ben benieuwd... toch nog zon 170 euro. Heb ook paar maanden Pro gehad, maar dat telt niet mee dus las ik.
Ik heb ook nog geen terugbetaling ontvangen. Gaat maar om 16 euro, dus maakt me niet zo veel uit :)
Controller 2de hands gekocht en maar 4 games gekocht. Ben redelijk laat met Stadia begonnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
betalingen gedaan met CC en IDeal inmiddels terug gekregen maar betalingen die gedaan zijn met Paypal zijn blijkbaar geweigerd, ben benieuwd hoe nu verder.,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnLuO3fR60JAVR0eOIfyjqb1Xkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qALEp6BaBeD4j9sVEbGDsEvA.jpg?f=fotoalbum_large

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-01 10:23
ArthurMorgan schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:07:
[...]

De aanbieding dat ze ruim voorradig zijn, en dat je geen bundel meer hoeft te nemen is meer dan genoeg voor mij :D
Tot mijn verbazing zie ik er meerdere aangeboden op Vraag&aanbod. Dus als je een ps5 wilt...

• Albert020
streamnl schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:07:
Ik ben nog niet aan de beurt geweest.

Maar ik vind dat Google dit erg netjes doet.
Ook veel sneller dan ik had verwacht.

I
Heb een aantal games met mijn oude cc gekocht, heb ik niet meer, krijg ik het dan gewoon via bank terug ?

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:16
heb nog niks terug gekregen, moet je de refund ook echt aanvragen in de google play store of gaat het automatisch? zag namelijk dat er achter aankopen daar stond dat je refund aan kan vragen maar volgens mij gingen ze ook zonder dat refunden?

Playstation 5

• Marzman
  • Niet online
Stylze schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:43:
heb nog niks terug gekregen, moet je de refund ook echt aanvragen in de google play store of gaat het automatisch? zag namelijk dat er achter aankopen daar stond dat je refund aan kan vragen maar volgens mij gingen ze ook zonder dat refunden?
Het is nog geen januari. Gewoon afwachten :p

/▌

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:16
Marzman schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:47:
[...]

Het is nog geen januari. Gewoon afwachten :p
ja heeft ook geen haast zag alleen die optie staan dus vroeg me af of je dat moest aanklikken.

Playstation 5

• barrymossel
Stylze schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:56:
[...]

ja heeft ook geen haast zag alleen die optie staan dus vroeg me af of je dat moest aanklikken.
Nope.

• barrymossel
Albert020 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:24:
[...]

Heb een aantal games met mijn oude cc gekocht, heb ik niet meer, krijg ik het dan gewoon via bank terug ?
Nope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
In de mail stond dat als je de betaaloptie zoals cc niet meer hebt, je een mailtje krijgt met het verzoek waar ze het bedrag dan heen kunnen sturen, had daar even overheen gelezen, rustig afwachten dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Albert020 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:24:
[...]

Ik heb werkelijk waar geen idee.
We gaan het meemaken. Gewoon rustig afwachten.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Hello Gearheads,

As you may know, Stadia is scheduled to be decommissioned on January 18, 2023.

The Crew 2 latest update: Season 7 Episode 1 is set to be released on November 16, 2022, and the experience for our Stadia players is likely to be altered as some of services and features have already been stopped.

Our plan is to continue supporting The Crew 2 on Stadia up until January 18, but keep in mind that our in-game Store will no longer be available to access on Stadia, which includes access to the following elements:

Crew Credits

Season Pass

Starter Packs

Our teams are also currently working to bring the games you own on Stadia to PC through Ubisoft Connect. If you own The Crew 2 on Stadia, stay tuned for details on timing.
While we’re committed to make that switch as smooth and easy as possible for our community, The Crew 2 was launched before the release of Ubisoft Connect (Oct 2020) and therefore does not natively support cross-platform features.
Unfortunately, this means we cannot ensure save games conversion from Stadia to PC for The Crew 2.

TLDR
Je kunt geen Crew Credits en season pass meer kopen. En het is onzeker of savegames overgezet kunnen worden naar PC.

En dus nog een bevestiging dat we de Ubisoft games op Ubisoft connect (pc) krijgen

Stadia was beter....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik heb net op Amazon een Xbox controller gekocht en heb voor mijzelf besloten dat ik eerst de games ga spelen op de Xcloud.

Er staan nog meer dan genoeg rpg (en andere games) die ik wil spelen op de Xcloud en met mijn game-tijd per week, ben ik de komende maanden/jaren onder de pannen.

Dus geen fomo dat ik een console moet hebben omdat ik anders wat mis.

Dat ik alles verkocht had en Stadia was gebruiken kwam door mijn lifestyle en die is eigenlijk niet veranderd.

Met andere woorden, ik ga gewoon verder met Cloud Gaming en zal de komende jaren "gewoon" console loos blijven.
Hopelijk wordt de kwaliteit snel net zo goed als bij Stadia.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:49
Inmiddels ook refunds gekregen maar de helft vergeten.....

Met PayPal en creditcard betaald

Inmiddels aardig wat mails verzameld van overige refunds. Maar wordt die actie van Cyberpunk volledig vergoed dus die 60 Euro of gaat daar nog wat vanaf vanwege Chromecast ultra en controler?

[ Voor 50% gewijzigd door Amdwarrior op 17-11-2022 23:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• barrymossel
Iedereen die GamePass ophemelt, tsja die mag in de stront zakken. Ik ben met een GB verbinding al een kwartier aan het downloaden. En nog lang niet klaar. 150GB is veel (nadeel), maar die had zo binnen moeten zijn.

+1 Stadia
Pagina: 1 ... 179 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord