streamnl schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:34:
[...]
Echt veel AAA games heeft Xbox toch niet wat wèl op de S komt en niet op de gamepass?
En hoeveel herrie maakt de S?
Want ik twijfel ook om toch de S te kopen. Mijn reden....
[
Afbeelding]
(Even een random plaatje)
Ik heb al op marktplaats enkele zoekopdrachten opgeslagen
De S kan ik uit zicht naast mijn bank zetten en dan met een langere HDMI kabel (achter de plint) richting TV.
Maar ik weet niet zeker of ik het voor mijzelf kan verantwoorden om de S te kopen, puur om te racen.
Want ik ben zeer tevreden met de game pass gold. Ook met het aanbod.
Zelf heb ik nog helemaal niets terug van Google.
Ik weet niet precies hoe je woont, maar zou eerst goed nadenken waar en hoe vaak je zo'n stuur met stoel gaat gebruiken.
In het verleden had ik een stoel met Logitech Driving Force GT icm een PS3. Toen woonde ik in een flat waar ik makkelijk de stoel naar de woonkamer kon slepen om te racen. Dat deed ik best wel regelmatig, maar niet belachelijk veel. En ik ben echt een grote racefanaat die vroeger bijvoorbeeld als kind al honderden uren in Grand Prix 2 stak, waarvoor ik van mijn zakgeld ooit eens een van de eerste Thrustmaster-stuurtjes voor 100 gulden kocht, met gas- en remhendel achter het stuur.
Maar goed, ik trouwde, kocht een gezinswoning en kreeg kinderen. Op zolder een mancave/hobbykamer/werkkamer ingericht met een grote tv met daarbij een PS4 Pro. Daarbij het Logitech-stuurtje verkocht en een Thrustmaster T300 met H-shifter en 3 pedalen gekocht. Ik was dus van plan om weer flink te gaan racen en ik heb het ook echt wel wat gedaan. Maar met een vrouw en kinderen zat/zit ik uitereindelijk veel minder op zolder dan gedacht.
Toen Stadia uitkwam heb ik alles verkocht, de PS4, de race-setup en PSVR en ik heb het eigenlijk niet meer gemist.
Lang verhaal kort: bedenk of de mate waarin je zo'n setup in praktijk gaat gebruiken echt wel de investering waard is of dat je in plaats daarvan niet liever een XSX in plaats van een XSS koopt om ontspannen op de bank te gamen. Of een XSS icm met een PS5. Overigens heb ik zelf een XSX gekocht voor in de woonkamer en zit ik er ook nog regelmatig over te denken om toch weer een stuurtje te kopen in te toekomst. 😅 Haha, sorry, slecht verhaal dit...