Hmmm. Zie nu net pas dat ik 72 uur in The Crew 2 heb zitten… beetje jammer dat ik die wel kwijt raak :P

Oh well, op naar The Crew 3 dan maar :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:44

artificial_sun

Mazda Rx7

@Jasphur ik 391 uur... Maar het verzamelen van auto's houd voor mij nu wel op. Ik ga nog wat dingen uit mij backlog proberen en misschien nog een spel proberen uit te spelen.

Stadia was beter....

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:37
Linksquest schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:25:
[...]

Heb hem nog wat dingen aangepast en wat komma's weggehaald, ik weet dat ik dyslectisch ben en probeer juist door te schrijven dit te verbeteren, maar ik zag geen verdere fouten in word, maar heb hem nog eens nagelezen in ieder geval. Mocht je nog iets zien, schrijf me gerust via PM aan, van feedback leer ik alleen maar.
Ik raad je aan kortere zinnen te gebruiken. Kortere zinnen zijn makkelijker leesbaar en duidelijker. Kortere zinnen zijn ook makkelijker om foutloos te schrijven. In jouw blog rijg je zinnen aan elkaar door er komma's tussen te plaatsen. Dat zorgt ervoor dat het moeilijker leesbaar is dan nodig.
Jessed93 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:26:
[...]

Wat die mail van Google betreft, daarin staat het volgende geschreven:

"Google biedt Stadia-gebruikers een terugbetaling aan voor aankopen van Stadia-hardware (Stadia-controller, Stadia Founder's Edition en het Spelen en kijken met Google TV-pakket) in..."

Ze vermelden de Premiere Edition niet meer. Hopelijk gewoon een vergissing. :/
Ik vind dit wel een interessante opmerking. Hopelijk is dit inderdaad een kwestie van onvolledige info en zegt Google niet: je hebt betaald voor een Chromecast Ultra die je gewoon kan blijven gebruiken en hebt de Stadia-controller daar gratis bijgekregen, dus geen refund voor de Première editie.

We wachten af...

Edit: volgens de Q&A op de support pagina:
Q: Will I get a refund? What is available for a refund?

A: We will be offering refunds for all Stadia hardware purchases (Stadia Controller, Founders Edition, Premiere Edition, and Play and Watch with Google TV packages) made through the Google Store and software transactions (games and add-on purchases) through the Stadia store. Stadia Pro subscriptions are not eligible for refund, however you will be able to continue playing your games in Pro without further charges until the final wind down date.
Lijkt dus wel goed te komen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door KlaasjeNL op 12-10-2022 20:55 ]

Zojuist maar een Xbox Series X besteld. Ik had al 3 jaar GPU besteld via bekende truc, maar wilde eigenlijk tot ergens in november/december wachten met de aanschaf van de Xbox om hem onder de kerstboom te leggen.

Nou had ik verwacht dat hij inmiddels wel goed beschikbaar was, maar zie nu dat hij eigenlijk overal weer is uitverkocht, behalve bij MS zelf. Richting Sinterklaas, maar ook Thanksgiving en helemaal richting kerst zou het mij niet verbazen als de beschikbaarheid de komende tijd weer wat problematischer wordt, dus nu maar de knoop doorgehakt.

Zodra hij binnen is, moet hij nog 2,5 maand in een doos op zolder wachten. 😅

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
xabre16v schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:54:
[...]

Lijkt wel een cynische grap. Stadia is nog niet van de beademing en dan gaan ze dit aankondigen.. LOL.
En wat is er zo bijzonder? Xcloud werkt ook prima op mijn 3 jaar oude chromebook...
Het gaming aspect zal wel in het design zitten, wat gekleurde ledjes onder het toetsenbord en wat kapjes onder een hoek van 45 graden en het is een streaming gaming laptop. Hetzelfde als met bureaustoelen en headsets, het is gewoon een stoel en een headset met een 'speelser' design.

Ik heb een oude Dell uit 2015 (die toen maar 300 euro koste) en daar kan ik al op streaming gamen.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 13-10-2022 09:46 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ga denk ik toch (weer) naar een PS4. Alleen nu neem ik de PRO.

Ik kan niet voor mijzelf een PS5 goed praten als ik de prijzen zie en in mijn achterhoofd hou hoeveel uur ik game per maand.
Ik hoop alleen dat ik nog lang de nieuwste games kan blijven spelen op de PRO.

Meer dan ik dacht...

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:23

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Exactor it schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:10:
[...]

Ik raad je aan kortere zinnen te gebruiken. Kortere zinnen zijn makkelijker leesbaar en duidelijker. Kortere zinnen zijn ook makkelijker om foutloos te schrijven. In jouw blog rijg je zinnen aan elkaar door er komma's tussen te plaatsen. Dat zorgt ervoor dat het moeilijker leesbaar is dan nodig.
Bedankt voor de feedback, ga ik zeker proberen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:58

daffie82

Minisforum UM773 Lite

streamnl schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:03:

Ik kan niet voor mijzelf een PS5 goed praten als ik de prijzen zie en in mijn achterhoofd hou hoeveel uur ik game per maand.
Een console van 6 jaar oud... Zou er niet op rekenen dat je nog 5 jaren nieuwe games hierop kan spelen. Dat is niet realistisch.
Waarom koop je dan niet de xbox S serie bijvoorbeeld. Die is amper 2 jaren geleden uitgebracht.
Die gaat nog wel langer support krijgen, vermoed ik.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

• streamnl
  • Niet online
daffie82 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:40:
[...]

Een console van 6 jaar oud... Zou er niet op rekenen dat je nog 5 jaren nieuwe games hierop kan spelen. Dat is niet realistisch.
Waarom koop je dan niet de xbox S serie bijvoorbeeld. Die is amper 2 jaren geleden uitgebracht.
Die gaat nog wel langer support krijgen, vermoed ik.
Omdat de games die ik leuk vind, niet op de Xbox komt.

Meer dan ik dacht...

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

streamnl schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:46:
[...]

Snap ik, maar je neemt een risico met een console van 6 jaar oud. Maar zolang het nog lukt, is het prima. 2 jaartjes zal sowieso nog wel lukken.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik probeer mijzelf een Steam Deck te verkopen 😂 ik heb deze week ongeveer 1 uur gegamed en misschien komt er nog 1 uur bij. Om daar nu 550 euro aan uit te geven. (64Gb versie lijkt mij weer te veel gedoe met sd kaarten)

Voor dat geld heb ik ook 5 jaar GFNow, maar ik vraag me af of dat lekker werkt op mijn telefoon

Stadia was beter....

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:59
[...]

Ik heb hier een PS4 Pro staan, en speel er eigenlijk sinds Stadia niet op. De disc versies zijn vervelend, want die maken veel lawaai én het installeren duurt lang. De digitale games zijn iets sneller, maar vaak weer veel duurder. Op zich is een PS4 nog best wel up to date met de games, maar je ziet wel dat er steeds meer games toch naar PS5 only gaan straks. Ik zou zelf niet al te veel geld uitgeven aan de PS4 als ik jou was. Misschien juist geen Pro doen en dan wat doorsparen voor een Ps5 wanneer die iets beter betaalbaar wordt?

Strava & Untappd - Do not combine!

• Marzman
  • Niet online
[...]

Maar gaan nieuwe versies daarvan nog op de PS4 uitkomen denk je?.

Ik weet niet hoe PSNow werkt, als dat net zo is als Xcloud maakt het weinig uit (en heb je ook die Pro niet eens nodig).

/▌

• streamnl
  • Niet online
Begrijp me niet verkeerd... ik snap jullie wel. Want ook ikzelf denk daaraan.

Ik game 1X per 2 weken.
En dan meestal een uurtje of 2.

Daar kan ik geen 700 euro aan uitgeven. Dat kan ik niet in mijn hoofd recht praten.

Meer dan ik dacht...

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

@streamnl dan zou ik toch echt voor een Stadia alternatief gaan. Geforce now bijvoorbeeld. Of Gamepass. Hopelijk komt de dienst van amazon snel beschikbaar in Europa. Lijkt me nog het beste Stadia alternatief te gaan worden.

• Marzman
  • Niet online
streamnl schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:43:
Begrijp me niet verkeerd... ik snap jullie wel. Want ook ikzelf denk daaraan.

Ik game 1X per 2 weken.
En dan meestal een uurtje of 2.

Daar kan ik geen 700 euro aan uitgeven. Dat kan ik niet in mijn hoofd recht praten.
Hoe speel je? In de browser is Gforce Now een goed alternatief met de stadia controller aan een 3 meter usbkabel (action :p ). Op de tv weet ik niet, het kan wel denk ik met een Android tvbox en bluetooth controller.

/▌

• streamnl
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:27:
[...]

Hoe speel je? In de browser is Gforce Now een goed alternatief met de stadia controller aan een 3 meter usbkabel (action :p ). Op de tv weet ik niet, het kan wel denk ik met een Android tvbox en bluetooth controller.
Nu?
Als mijn vrouw weg is/druk bezig is en de TV in de woonkamer is enkele uren vrij O-)

Meer dan ik dacht...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:57

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Herkenbaar, zit in hetzelfde schuitje. Game vooral op de tv als deze vrij is, vaak later op de avond. :+
Game +/- 2-4u per week.

Wacht op de xbox streaming stick..... :z

[ Voor 14% gewijzigd door Harmen op 13-10-2022 13:37 ]

Whatever.

• Raznov
streamnl schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:35:
[...]

Nu?
Als mijn vrouw weg is/druk bezig is en de TV in de woonkamer is enkele uren vrij O-)
Dan is een PS4 tweedehands toch prima, paar spellen er bij en klaar?
Ik zou niet zo zeer een PS4 Pro kopen voor 4k, tenzij je dat echt heel belangrijk vind.

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-12 09:20
Ik ga de aankomende tijd nog wel wat vaker Stadia gebruiken en dan hopen dat ik alles een beetje gespeeld heb zoals ik hoopte..

Daarnaast nu GeforceNow ff gedownload en die maar eens even testen icm Steam.
- Kan ik nu mooi mijn LEGO Builders Journey testen :P

Wel jammer dat mijn Spyro triologie vanuit Steam niet ondersteund wordt, zal wel weer een rechten dingetje zijn. Anders zou ik GeforceNow wel sneller omarmen. :>

- The Neo and Only -

• Marzman
  • Niet online
NeoFoX schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:51:
Wel jammer dat mijn Spyro triologie vanuit Steam niet ondersteund wordt, zal wel weer een rechten dingetje zijn. Anders zou ik GeforceNow wel sneller omarmen. :>
Waarschijnlijk, alles van Rockstar staat er ook niet op. Lijkt me trouwens dat ze daar wel omheen kunnen werken door je zelf spellen te laten installeren want Shadow en dergelijke kun je ook gewoon installeren wat je wilt. Of Shadow is gewoon een te kleine partij dat ze er geen last van hebben?

/▌

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik zou wat ervaringen willen lezen van mensen die Geforce now op hun TV gebruiken en vanop de bank met een Bluetooth controller spelen. Hoe is die ervaring?

• Marzman
  • Niet online
streamnl schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:35:
[...]

Nu?
Bij mij ongeveer hetzelfde, maar ik speel niet per se op de tv. Als mijn vrouw thuis is lukt het nooit :p

/▌

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-12 09:20
daffie82 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:00:
Ik zou wat ervaringen willen lezen van mensen die Geforce now op hun TV gebruiken en vanop de bank met een Bluetooth controller spelen. Hoe is die ervaring?
Ik ga straks eens even kijken of ik het op mijn LG kan zetten als ik thuis ben... TBC

- The Neo and Only -

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:00
Harmen schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:37:
Herkenbaar, zit in hetzelfde schuitje. Game vooral op de tv als deze vrij is, vaak later op de avond. :+
Game +/- 2-4u per week.

Wacht op de xbox streaming stick..... :z
Dat is volgens mij het stiekeme succes van de Switch :+ .

Mannen die door kunnen gamen terwijl hun vriendin naar series kijkt.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:57

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Speelde daarnaast ook af en toe Cities Skyline op de laptop. Wel relaxt.

Whatever.

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-12 15:13
Ik game ook het liefste op de tv, maar met alleen een Xbox Cloud optie is het toch vooral met de laptop op schoot op de bank nu. Mijn vrouw kijkt dan tv en ik heb 1 oortje in voor het geluid. Helemaal prima. Kan ik nog wat commentaar geven op de Meilandjes of MAFS kandidaten. :D

• Marzman
  • Niet online
Harmen schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 14:28:
Speelde daarnaast ook af en toe Cities Skyline op de laptop. Wel relaxt.
Dat kan ook op Gforce Now, bij Epic was het gratis te claimen misschien dat het wel weer een keer terug komt want het is vaker dat games opnieuw voorbij komen als gratis game.

/▌

Mooi dat cd project helpt om je savegames over te zetten, zelfs naar consoles!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ht87 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:01:
Mooi dat cd project helpt om je savegames over te zetten, zelfs naar consoles!
nu nog voor hitman svp :)
heb er al 15 uren inzitten ondertussen.

streamnl schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:03:

Ik begrijp je overweging volkomen. Ik kon die aanschaf van een Xbox Series X ook niet goedpraten kijkende naar het aantal uren dat ik game, maar nu ik een refund van Google krijg, is de drempel een stuk lager.

Is een combinatie van XSX met GPU niet interessanter als alternatief? Dan zit je op zo'n €400 inclusief een abonnement op GPU de komende 3 jaar. Dat is vergelijkbaar met wat je in 3 jaar tijd voor Stadia Pro zou betalen, maar dan wel met een veel grotere library.

De overweging voor een PS4 Pro is ook logisch, maar die keuze moet je niet maken voor de nieuwste games. Die zullen er namelijk nog maar weinig voor verschijnen of draaien dan voor geen meter. Als het je om de typische PS-games gaat, kun je dan beter naar het huidige aanbod kijken en de afweging maken of je je daar nog een paar jaar mee gaat vermaken.

Zelf heb ik nu dus voor een Series X gekozen, al vind ik een aantal huidige en aankomende PS5-games wel een tikkeltje interessanter. Ik zou bijvoorbeeld graag Stray spelen en straks Pacific Drive. Maar de PS5 is nu veel te duur en enkel die los aan te schaffen games maken hem interessant. En dan gaat het me alsnog honderden euro's kosten in de komende jaren.

Met GPU icm een Series X betaal ik nu eenmalig zo'n 600 euro, heb ik meteen toegang tot een uitgebreide library en bovendien heb ik dan een krachtige console waarmee ik nog een paar jaar vooruit kan om uitzonderlijke games op te spelen en evt los aan te schaffen. Zoals bijvoorbeeld een Hogwarts Legacy, om maar iets te noemen.

Ik heb overigens geen aandelen in Microsoft. 😅

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:02
Ik wel, maar persoonlijk vind ik de Xbox controller verschrikkelijk. De Stadia controller is echt fijn ding.

Verwijderd

Estylicious schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:55:
Ik wel, maar persoonlijk vind ik de Xbox controller verschrikkelijk. De Stadia controller is echt fijn ding.
dan zou je icm met een mayflash stick je controller bedraad nog kunnen gebruiken.. klopt dat het een fijne controller is

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:06:
[...]

dan zou je icm met een mayflash stick je controller bedraad nog kunnen gebruiken.. klopt dat het een fijne controller is
Een usb stick welke je tussen je Xbox en Stadia controller kan pluggen, heb je een link?

Verwijderd

Sorry ik dacht als het bij de switch, playstation werkt het bij de xbox ook zou werken (controller bekabeld aansluiten op de mayflash adapter) kan het niet vinden

• Marzman
  • Niet online
xabre16v schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:42:
[...]

Een usb stick welke je tussen je Xbox en Stadia controller kan pluggen, heb je een link?
Hmm, ja waarom is dat er eigenlijk niet, dat moet toch te maken zijn met twee adapters? Bericht uit 2009 nieuws: Samsung gaat 120Mbps wireless usb-chips produceren Waar zijn die dan te koop? :p

/▌

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Estylicious schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:55:
Ik vind persoonlijk die Xbox controller een van de fijnste, maar dat is een persoonlijke smaak.

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik heb eigenlijk geen voorkeur. x360 of Stadia contoller.

De komende donderdag avonden is mijn vrouw weg dus dat wordt de vaste Stadia avond.

Gisteren Metro 2033 geprobeerd, dat is dus niets voor mij. Ik ben gewoon geen snelle FPS gamer. (Op steam is de complete Saga nu te koop voor €14.91, dat is ook de reden dat die als eerst aan de beurt was)
Toen mijn vrouw thuis was hebben we nog even Rayman Legends gespeeld co-op, dat is echt een top game.

Vandaag even GFNow opgestart op mijn kantoor (je weet wel, planningsmeeting van van 2 uur, dan kun je best even multitasken). Ik zat er direct in (free tier), controller deed het pas toen ik echt in AC2 zat (niet in de menu's). Werkte prima, alleen de vraag of ik op de tv beneden kan spelen, werkt dit al goed op de CCwGtv?

En nog even een andere zijstraat. Ik denk dat Ubisoft wel eens gebruik kan gaan maken van de Immersive Stream (aka Stadia tech) om zelf Ubi+ in de cloud te gaan draaien. Ze zijn vol in de cloud aan het inzetten (Luna, Stadia GFNow) maar ze kunnen natuurlijk het meest verdienen met de boel zelf aanbieden. Dat kan de afwezigheid van Mirage ook verklaren.
EA zou dit ook kunnen doen met FIFA en NFS

Stadia was beter....

• Marzman
  • Niet online
Gforce Now heeft iets veranderd (in ieder geval voor mij :p ). Ik hoef de laatste paar dagen niet meer mijn wachtwoord en 2fa in te tikken :)

/▌

• Opxah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:35
Marzman schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:57:
Gforce Now heeft iets veranderd (in ieder geval voor mij :p ). Ik hoef de laatste paar dagen niet meer mijn wachtwoord en 2fa in te tikken :)
Mooie verbetering, begint al meer op de Stadia ervaring te lijken. Bij welke dienst is dat dan: Steam, Ubisoft, Epic Games, ...?

[ Voor 6% gewijzigd door Opxah op 14-10-2022 14:45 ]

• Marzman
  • Niet online
Opxah schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:44:
[...]

Mooie verbetering, begint al meer op de Stadia ervaring te lijken. Bij welke dienst is dat dan: Steam, Ubisoft, Epic Games, ...?
Steam, Epic heb ik nog niet geprobeerd.

/▌

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:39
artificial_sun schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:36:
Vandaag even GFNow opgestart op mijn kantoor (je weet wel, planningsmeeting van van 2 uur, dan kun je best even multitasken). Ik zat er direct in (free tier), controller deed het pas toen ik echt in AC2 zat (niet in de menu's). Werkte prima, alleen de vraag of ik op de tv beneden kan spelen, werkt dit al goed op de CCwGtv?
De app voor CCwGtv is nog in bèta maar het werkt redelijk. Heb het maar kort getest en enkel over WiFi dus dat was niet optimaal. Het lijkt er inderdaad op dat ze verbeteringen hebben doorgevoerd m.b.t. het inloggen op Steam en Ubisoft Connect (Epic geen idee). Dat inloggen was voor mij veruit de grootse bron van ergernis gevolgd door wachtrijen.

Het ziet ernaar uit dat alle PlayStation titels die naar pc komen niet speelbaar gaan zijn via Geforce Now. Dat zijn nou net de spellen die in mijn straatje liggen (aanbod van MS kan me niet bekoren). Aan de ene kant begrijpelijk omdat Sony zelf een eigen cloudstreaming dienst heeft maar dat is een beetje een halfbakken dienst. Je hebt een playstation of een pc met windows nodig plus een prijzig ps+ abonnement en dan laat de kwaliteit te wensen over (max 1080p). Ondersteuning voor controllers is ook heel beperkt.

Kijk je naar de Steam Deck en hoe goed titels als Death Stranding, Spiderman Remastered en God of War werken op dat ding dan is het eeuwig zonde dat die games nooit naar Stadia zijn gebracht (geldt overigens voor veel meer games op Steam). Google had veel eerder/meer moeten inhaken op het succes van de Steam Deck. Helaas allemaal mosterd na de maaltijd ;(. Enige wat resteert is hopen dat een andere partij de techniek overneemt van Google en het wel succesvol weet te vermarkten. Sony lijkt mij een goede kandidaat.

• Marzman
  • Niet online
Hoe is het s'avonds en iets later in het weekend? Dat waren de slechte uren, ik laat daarom mijn founder van 5 euro per maand maar doorlopen (en dat je sessie na 60 minuten niet afgekapt is ook wel fijn, al zou ik daar mee kunnen leven als je daarna niet 20 minuten moet wachten om door te spelen).

Het verdwijnen van games is ook wel iritant trouwens. Ik zou zweren dat Forza Horizon (4 of 5 of beide) op Gforce Now stonden, maar die staan er niet meer op.

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 15-10-2022 16:14 ]

/▌

• Qws
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-12 00:54

Qws

Ik hoop echt dat een bedrijf Stadia kan herbouwen op Google's streaming tech.

Want ik zie echt geen volwaardige alternatief...

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:02
Ongelofelijk hoe Google Stadia heeft weten te laten floppen. Nog eventjes RDR2 spelen. Werkt vlekkeloos...

Is het te vroeg voor #bringbackstadia?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Estylicious schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 22:58:
Ongelofelijk hoe Google Stadia heeft weten te laten floppen. Nog eventjes RDR2 spelen. Werkt vlekkeloos...

Is het te vroeg voor #bringbackstadia?
Echt zo zonde, ben bezig met xcloud, maar de brakke 720p stream is zo slecht.
Family sharing afwezig, niet native op de tv (waarschijnlijk ook beter met deze kwaliteit)
Why Google?

• Marzman
  • Niet online
Gforce Now heeft hulp van Google gehad de prestaties in de browser te verbeteren (tot 1600p en 120 fps in een browser) Misschien gaan ze Microsoft ook nog helpen dan? :p

/▌

Ik heb gisteren wel heel probleemloos op m’n Chromebook f1 2021 via gamepass gestreamd. Dat werkte toch vrij goed eerlijk gezegd. Ik las ergens dat ze eind dit jaar dit ook met gekochte games willen gaan uitrollen. Lijkt me een kwestie van tijd voor de kwaliteit dan mee omhoog gaat. Toekomstgericht lijkt dit t meest op stadia denk ik.

• streamnl
  • Niet online
Ik neig ook naar Xbox met zo’n game pass.

Als ik in de app kijk, zie ik een hoop games die mij leuk lijkt die ik voorheen nooit heb kunnen spelen.

Bovenaan deze lijst staat…Fable.

Ook staan er een hoop EA games die beschikbaar zijn in de Cloud die ik wel leuk vind.

Vanmiddag eens goed informeren hoe het precies zit met de truc die jullie ergens genoemd hebben.

Meer dan ik dacht...

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:18
streamnl schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:48:
Ik neig ook naar Xbox met zo’n game pass.

Als ik in de app kijk, zie ik een hoop games die wat mij leuk lijkt die ik voorheen nooit heb kunnen spelen.

Bovenaan deze lijst staat…Fable.

Ook staan er een hoop EA games die beschikbaar zijn in de Cloud die ik wel leuk vind.

Vanmiddag eens goed informeren hoe het precies zit met de truc die jullie ergens genoemd hebben.
Die eerste Fable op de 360 gespeeld, super game

• streamnl
  • Niet online
Toen Fable uitkwam, baalde ik dat het niet op de PS uitkwam.
Geen idee in hoeverre het echt zo is, maar het leek mij leuk dat je kon kiezen of je goed of slecht was.
Dat vond ik bij InFAMOUS ook erg gaaf

Edit: iemand ervaring om de Game Pass app te sideloaden op een Android TV (Sony)?

Als dat een beetje werkt icm een One Controller , dan ga ik vast Marktplaats in de gaten houden.

[ Voor 31% gewijzigd door streamnl op 16-10-2022 12:42 ]

Meer dan ik dacht...

• Jorick
Marzman schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:59:
Hoe is het s'avonds en iets later in het weekend? Dat waren de slechte uren, ik laat daarom mijn founder van 5 euro per maand maar doorlopen (en dat je sessie na 60 minuten niet afgekapt is ook wel fijn, al zou ik daar mee kunnen leven als je daarna niet 20 minuten moet wachten om door te spelen).

Het verdwijnen van games is ook wel iritant trouwens. Ik zou zweren dat Forza Horizon (4 of 5 of beide) op Gforce Now stonden, maar die staan er niet meer op.
De wachtrijen zijn voor mijn gevoel niet korter geworden. Zeker op de drukke momenten zit je zo 10+ minuten te wachten. Niet zo vreemd ook en je kunt dat afkopen (al is dat geen garantie dat je niet alsnog in een rij komt). Met Stadia gelukkig nooit last van gehad. Helaas is dat indirect wat Stadia de das omdoet ;w.

Alle titels op Steam die door Xbox Game Studios worden uitgegeven zijn niet speelbaar op GFN. Zelfde voor spellen van Sony's PlayStation Studios, Take-Two Interactive (2K, Rockstar Games) en er zullen er nog wel een paar zijn. Van de grote uitgevers vormen EA en Ubisoft de uitzondering. Het kopen van digitale spellen is geen garantie meer dat je ze mag spelen op het apparaat/dienst naar keuze. Voor spellen van bovengenoemde uitgevers is GFN geen optie maar via Shadow mag het weer wel :?.

• streamnl
  • Niet online
Inmiddels wel enkele games opgeslagen die ik wil spelen zodra alles geïnstalleerd is en ik een joystick heb die werkt op de tv.
Als je het zo bekijkt, dan is dit eigenlijk ook niet duur en ideaal voor iemand die niet veel gamed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X-8gCn5atYcHCrCSZewGlVIjd4M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bXtTu5ajFpZJdJzCCX8YsXtW.jpg?f=fotoalbum_large

Meer dan ik dacht...

• streamnl
  • Niet online
Update:
Ja, het is mogelijk om op een Sony Bravia TV de gamepass app te sideloaden.
Ja, het is mogelijk om in te loggen.
Ja, de Stadia joystick lijkt (bedraad) te werken.
Ja, hij onthoud je inlog gegevens als je hem compleet afsluit

Onbekend, of een Xbox one joystick werkt
Onbekend, of een game daadwerkelijk gespeeld kan worden. (Heb nog geen abb afgesloten)

Meer dan ik dacht...

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vind het heel jammer dat Stadia ophoudt te bestaan, maar heb vandaag heb de knoop doorgehakt en game pass ultra afgesloten via de bekende xbox live voucher truuk. Ik game gemiddeld max een uur per week, dus wil geen XSX of PS5. De kwaliteit van xcloud is voor mij goed genoeg. Ik speel nu nog met een ps4 controller op mijn computer maar twijfel om in de toekomst een xbox series s te kopen om op de TV te kunnen spelen. Full HD is goed genoeg.

De komende drie jaar zit ik dus in het Microsoft ecosysteem. Wat mij betreft prima, de games zijn goedkoper dan in het PlayStation ecosysteem en je hebt ook af en toe koopjes voor game vouchers.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik doe gewoon lekker door met Stadia. En als ze mij vragen hoe de sessie verlopen was, blijf ik uitstekend zeggen.
Misschien vergeten ze de boel uit te zetten in januari :+

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
daffie82 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:40:
Ik doe gewoon lekker door met Stadia. En als ze mij vragen hoe de sessie verlopen was, blijf ik uitstekend zeggen.
Misschien vergeten ze de boel uit te zetten in januari :+
Haha, ja precies doe ik ook. Ik heb het idee dat veel mensen in dit topic direct naar een alternatief zoeken, maar ik blijf tot januari nog lekker genieten van geen abbo, geen wachtrij en een prima game ervaring.

• streamnl
  • Niet online
Ik benijd jullie. En ben blij dat jullie nog kunnen genieten van Stadia. Want het werkt inderdaad goed.

Zelf heb ik enkele keren Stadia opgestart en elke keer binnen 5min afgesloten.

Telkens hoor ik een stemmetje: “waarom? Stadia verdwijnt toch. Je raakt de meeste savegames toch kwijt. Je kan beter bij een alternatief opnieuw beginnen “.

Met geen mogelijkheid krijg ik dat stemmetje stil. Waardoor mijn plezier weg is.

Meer dan ik dacht...

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Fifa 23 draait als de brandweer op Stadia, die blijf ik spelen totdat de stekker eruit gaat.

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

@streamnl Ik snap wat je bedoelt.

Ik probeer nog alle games uit en probeer misschien Tomb Raider uit te spelen. Dinsdag staat Judgement of AC black flag op het programma.

Metro hoef ik in iedergeval niet terug te kopen, cyberpunk ook niet perse.

Ik hoop dat Ubisoft snel met antwoorden komt, krijgen we de games op Uplay? en gaat de progress ook over?

Stadia was beter....

streamnl schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 19:37:
Ik benijd jullie. En ben blij dat jullie nog kunnen genieten van Stadia. Want het werkt inderdaad goed.

Zelf heb ik enkele keren Stadia opgestart en elke keer binnen 5min afgesloten.

Telkens hoor ik een stemmetje: “waarom? Stadia verdwijnt toch. Je raakt de meeste savegames toch kwijt. Je kan beter bij een alternatief opnieuw beginnen “.

Met geen mogelijkheid krijg ik dat stemmetje stil. Waardoor mijn plezier weg is.
Snap het. Heb dat eigenlijk alleen met de wat grotere games. Ben nu vooral bezig met de wat kleinere zoals Saints Row 4 en ik wil nog Y’s VIII uitspelen

Het is trouwens echt mega goed te merken dat er maar weinig mensen op Stadia zitten nu. Het speelt zo enorm soepel :P

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 17-10-2022 07:51 ]

• Opxah
Razer onthult Android-gaminghandhelds Edge en Edge 5G

Een mogelijk alternatief voor mensen die willen streamen naar een handheld apparaat.

• Raznov
Druk bezig nog altijd met Cyberpunk, hoop en denk dat ik die voor januari nog wel uit weet te spelen. Dan nog even verder kijken in de backlog. Stadia speelt toch écht gewoon lekker. Daarna ga ik maar eens de stap zetten, want voordat ik een alternatief kies, wil ik toch eerst wel even wat geld terug van Google :).

• kraaijphone.nl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-10-2022
Als je gamepass ultimate hebt kan je dan ook games in de cloud spelen die niet op gamepass staan?

Er zijn veel games bijvoorbeeld Cyberpunk die niet op gamepass staan maar wel op Xbox beschikbaar zijn. Na me PS4 was ik net als velen heel blij met stadia. Nu ben ik sowieso van plan in januari een xbox te kopen maar het cloud gamen is zo goed bevallen en ik zie daar bij Microsoft meer toekomst in dan bij Sony op dit moment.

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

@kraaijphone.nl nog niet, maar er zijn wel geruchten dat je straks losse games kunt kopen voor in xcloud.

Stadia was beter....

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

artificial_sun schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:18:
@kraaijphone.nl nog niet, maar er zijn wel geruchten dat je straks losse games kunt kopen voor in xcloud.
Klopt, net nog even nagekeken maar is nog geen datum bekend, https://nl.ign.com/xbox-s...e-niet-in-game-pass-zitte

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-12 16:31
Ik kan via Ebay een Stadia Premiere Edition controller met Chromecast Ultra kopen. Kan ik dan alsnog zo'n ding kopen, moet ik die ergens aanmelden (of kan dat alleen met games en niet met hardware) en kan ik dan m'n geld terug krijgen?

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

barchettanl schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:43:
Ik kan via Ebay een Stadia Premiere Edition controller met Chromecast Ultra kopen. Kan ik dan alsnog zo'n ding kopen, moet ik die ergens aanmelden (of kan dat alleen met games en niet met hardware) en kan ik dan m'n geld terug krijgen?
de originele koper krijgt zijn geld dan terug. Jij NIET.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
@barchettanl Degene die hem gekocht heeft krijgt geld terug. Als jij hem koopt krijgt hij nog wat extra toe. Eventueel kun je hem aanschaffen voor de Chromecast Ultra, of een bedrade controller.
barchettanl schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 10:43:
Je kunt zelfs geen eigen nieuw account aanmaken geloof ik, dus je koopt een losse controller en een losse chromecast waar je iig niet mee kunt gamen op stadia… ik zou t niet doen dus!
Even rondgeneusd op marktplaats, smerige handel in premier editions zeg!

• barchettanl
Ik heb reeds een Stadia account, maar nooit actief gebruikt, dus geen games en controllers.
De controller die ik zag zit nog nieuw in de verpakking, plastic er om heen. Hoe meld je zo'n ding aan bij Stadia dan? Of gaat dat automatisch zodra je de wifi er op werkend heb of zo?

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

barchettanl schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:08:
Ik heb reeds een Stadia account, maar nooit actief gebruikt, dus geen games en controllers.
De controller die ik zag zit nog nieuw in de verpakking, plastic er om heen. Hoe meld je zo'n ding aan bij Stadia dan? Of gaat dat automatisch zodra je de wifi er op werkend heb of zo?
Als je geen games hebt kun je alleen de gratis games spelen (destiny 2 en paar andere). Je kunt geen andere games meer kopen en geen pro-abonnement meer afsluiten.
Via de stadia app kun je normaal gesproken je controller op je WiFi zetten en daarna de verbinding maken met stadia via bv de chromecast ultra. Maar geen idee welke functionaliteit op dit moment nog actief is om te activeren voor als je nog niet actief bent op Stadia.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:21
Misschien hele domme vraag... Maar kan ik een stadia ook als controleren gebruiken voor op pc?
Zit nu wel eens met vrienden op bank en dan gebruiken we andere controllers, maar die stadias die ik heb zien er ook wel leuk uit.
Bedraad lukt al, enkel draadloos nog niet, ideeën?

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:00
Ht87 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:06:
Even rondgeneusd op marktplaats, smerige handel in premier editions zeg!
Treurig altijd, van die mensen die nog snel een eurootje willen verdienen.

De Stadia sluiting haalt echt het meest hebberige in mensen naar boven :N

• barchettanl
Ht87 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:15:
[...]
Als je geen games hebt kun je alleen de gratis games spelen (destiny 2 en paar andere). Je kunt geen andere games meer kopen en geen pro-abonnement meer afsluiten.
Het ging mij ook meer om de controller dan om de games (vandaar dat ik ook nooit Stadia heb gebruikt). En ja, voorlopig bedraad. Ik heb begrepen dat er Bluetooth op zit, maar dat het (nog?) niet bruikbaar is om te connecten.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-12 10:47
Ik zou er niet vanuit gaan dat hij ooit draadloos gaat werken.

Google heeft altijd gezegd dat ze de Bluetooth niet gaan activeren. Nu zeggen ze er naar te kijken. Maar bedenk je goed: What's in it for them?? Niets..

Bedraad werkt de Controller op de PC.

Maar ook: Waarom zou je nu nog beginnen te spelen op Stadia?

• Marzman
  • Niet online
barchettanl schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:24:
[...]

Het ging mij ook meer om de controller dan om de games (vandaar dat ik ook nooit Stadia heb gebruikt). En ja, voorlopig bedraad. Ik heb begrepen dat er Bluetooth op zit, maar dat het (nog?) niet bruikbaar is om te connecten.
Je krijgt je geld niet terug en Stadia stopt. Dus als je het het geld waard vindt voor een bedrade controller (de controller is op zich best goed) dan kun je het doen.

/▌

• Jorick
Sahi_NL schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:28:
Ik zou er niet vanuit gaan dat hij ooit draadloos gaat werken.

Google heeft altijd gezegd dat ze de Bluetooth niet gaan activeren. Nu zeggen ze er naar te kijken. Maar bedenk je goed: What's in it for them?? Niets..

Bedraad werkt de Controller op de PC.

Maar ook: Waarom zou je nu nog beginnen te spelen op Stadia?
Kan mij niet herinneren dat ze dat ooit letterlijk zo gezegd hebben. Dit is wat er als voetnoot op de productpagina van de controller stond:
⁵Product contains Bluetooth Classic radio. No Bluetooth Classic functionality is enabled at this time. Bluetooth Classic functionality may be implemented at a later date.
Ze hebben de deur altijd op een kier gelaten. Nu zou wel een goed moment zijn om die functionaliteit alsnog toe te voegen. What's in it for them? Klanten met een beter (minder slecht) gevoel achterlaten. Met het oog op e-waste zou het ook beter zijn. Stukje greenwashing kan PR-technisch gezien nooit kwaad ;).

• Marzman
  • Niet online
Jorick schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 12:54:
[...]

Ze hebben de deur altijd op een kier gelaten. Nu zou wel een goed moment zijn om die functionaliteit alsnog toe te voegen. What's in it for them? Klanten met een beter (minder slecht) gevoel achterlaten. Met het oog op e-waste zou het ook beter zijn. Stukje greenwashing kan PR-technisch gezien nooit kwaad ;).
Of juist niet, ze geven het geld al terug. Mag je klagen over een gratis usb-controller?

/▌

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ze betalen elke controller terug. Kan al tellen om klanten met een iets minder slecht gevoel achter te laten.
Nu bluetooth nog mogelijk gaan maken, zie ik gewoon niet gebeuren. Maar nogmaals, ik laat mij graag tegenspreken door Google.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:11
Als ze het al gaan doen, is dat pas na 18 januari. Want ik _denk_ dat die bluetooth de wifi in de weg zit (als mijn shield de controller koppelt via bluetooth, en de controller stuurt ook via wifi de bewegingen door naar de server, dan zie ik potentiele problemen).

Zelf denk ik trouwens naar de xbox game pass ultimate over te stappen (als dat lukt in Brazilie of zo voor 3 jaar), genoeg spelletjes daar die ik nog niet ken. Maar als ik het goed lees is de dienst, in termen van overal zonder zorgen spelen, een heel stuk minder geimplementeerd dan bij stadia helaas. Bijv. zo te zien geen officiele app voor een nvidia shield, en als je het on-officieel aan de gang krijgt, dan met 720p resolutie.

Ik ga het wel missen, was geniaal dat er a) apps waren voor shield/mibox-s/chromecast with google tv en webos, en helemaal geniaal dat je b) het ook zonder telefoon kan spelen om die 4k-chromecast ultra die je bij de premiere editie erbij kreeg

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

99ruud99 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 11:21:
Misschien hele domme vraag... Maar kan ik een stadia ook als controleren gebruiken voor op pc?
Zit nu wel eens met vrienden op bank en dan gebruiken we andere controllers, maar die stadias die ik heb zien er ook wel leuk uit.
Bedraad lukt al, enkel draadloos nog niet, ideeën?
Alleen via de kabel, dus een USB C in de controller en USB in de computer, dan werkt het. En nee, helaas wekt dit (nog) niet op de Playstation of Xbox, namelijk al lopen testen.

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Mensen die Figment op Stadia hadden (gekocht) kunnen contact opnemen met de makers, ze willen je helpen op op een ander platform te kunnen spelen.

https://www.reddit.com/r/...which_was_on_pro_not_too/

Stadia was beter....

• Opxah
nieuws: Netflix bevestigt cloudgaming voor pc's en tv's te onderzoeken
Zou leuk zijn als Netflix de Stadia tech inkoopt. En dan ook leuke games aanbiedt uiteraard.

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:46
Peter Yang legt hier de vinger op de zere plek. https://twitter.com/peter...&t=TnRTP7SSEiR_zi8ldO8opQ
Bij Google krijgen medewerkers meer status voor het launchen van nieuwe producten dan het onderhoud. Zodra een product live is gaan de medewerkers snel naar het volgende product en wordt er te weinig ingezet op verbetering van de bestaande producten.
Even een quote van het Netflix artikel omdat ik die hier nog niet was tegengekomen, en wel interessant is om te delen.

-edit-
Zag dat de tweaker naam niet de quote staat, bij deze dank aan m3gA _/-\o_ .

[ Voor 7% gewijzigd door bakkerjangert op 19-10-2022 11:43 ]

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 25-12 18:17
Opxah schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:56:
nieuws: Netflix bevestigt cloudgaming voor pc's en tv's te onderzoeken
Zou leuk zijn als Netflix de Stadia tech inkoopt. En dan ook leuke games aanbiedt uiteraard.
Zou zeker leuk zijn. Ik zou het eigenlijk ook best een goede match vinden, grote naam, adem van amazon in de nek, nog geen eigen technologie op dat vlak (dan tel ik Bandersnatch even niet mee ;) ). Wel ervaring in servers over heel de wereld verdelen.

De mobile games die netflix aanbiedt zijn al best een goede selectie trouwens. En als je toch al Netflix hebt, gratis en zonder advertenties.

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:30:
[...]

Alleen via de kabel, dus een USB C in de controller en USB in de computer, dan werkt het. En nee, helaas wekt dit (nog) niet op de Playstation of Xbox, namelijk al lopen testen.
Ik hoop dat er nog eens van die usb dongles komen zoals die er ook zijn om een ps controller op een xbox te gebruiken en andersom, stadia controller op ps of xbox lijkt mij ideaal.. ik kan namelijk niet wennen aan de xbox controller

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Nine to Five gaat ten onder met Stadia: https://www.ninetofive.game/important-announcement/

En Red Dead online voorrgang is gered voor active spelers:
https://twitter.com/ItsCo...PnRrbdWYpLvfy05eyt9A&s=19

Stadia was beter....

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

xabre16v schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 13:03:
[...]

Ik hoop dat er nog eens van die usb dongles komen zoals die er ook zijn om een ps controller op een xbox te gebruiken en andersom, stadia controller op ps of xbox lijkt mij ideaal.. ik kan namelijk niet wennen aan de xbox controller
Er gaan geruchten over een Bluetooth update die mogelijk zou zijn, dus wie weet krijgen de controllers nog een update.

Werken Trophies niet meer trouwens?

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:44
Linksquest schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:47:
[...]

Er gaan geruchten over een Bluetooth update die mogelijk zou zijn, dus wie weet krijgen de controllers nog een update.
Geruchten of wensen? In geval van het eerste dan heb ik dat gemist...

• Jorick
Jasphur schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 08:50:
Werken Trophies niet meer trouwens?
Trophies werken nog wel alleen je krijgt niet meer een banner in beeld. Via je profiel zijn ze wel zichtbaar.

• Marzman
  • Niet online
barrymossel schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:24:
[...]

Geruchten zijn er al vanaf het begin toch? Net als dat er vanaf het begin geruchten waren dat Stadia ging stoppen, soms kloppen geruchten niet, soms wel ;) (maar ik verwacht niet te veel van die bluetooth om eerlijk te zijn :p )

/▌

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:44
Marzman schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:07:
[...]

Geruchten zijn er al vanaf het begin toch? Net als dat er vanaf het begin geruchten waren dat Stadia ging stoppen, soms kloppen geruchten niet, soms wel ;) (maar ik verwacht niet te veel van die bluetooth om eerlijk te zijn :p )
Ik vind dat geen geruchten. Dan zou het zijn dat er misschien sprake van is. Maar nu was het toch meer dat iedereen vindt dat het moet? Niet dat ze gehoord zouden hebben dat het gaat gebeuren?

Maar goed, volgens mij heeft Google hier niet meer over gesproken. En is er ook niks semi-gelekt. Of wel? Want dan houd ik een beetje hoop...

• Marzman
  • Niet online
barrymossel schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 10:11:
[...]

Ik vind dat geen geruchten. Dan zou het zijn dat er misschien sprake van is. Maar nu was het toch meer dat iedereen vindt dat het moet? Niet dat ze gehoord zouden hebben dat het gaat gebeuren?

Maar goed, volgens mij heeft Google hier niet meer over gesproken. En is er ook niks semi-gelekt. Of wel? Want dan houd ik een beetje hoop...
Het enige wat Google gezegd heeft (maar dat is geen nieuw gerucht)
'"Product contains Bluetooth Classic radio. No Bluetooth Classic functionality is enabled at this time. Bluetooth Classic functionality may be implemented at a later date.'

Aangezien ze stoppen met de development lijkt het me sterk dat het nog komt.

/▌

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

barrymossel schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:24:
[...]

Dit is een van de artikelen dat ik erover gelezen heb: https://piunikaweb.com/20...allegedly-being-explored/

• Opxah
Via dit artikel zag ik dat er ook petities zijn om Stadia in leven te houden. Ik geef het weinig kans, ook gezien het aantal mensen dat de petities ondertekend heeft. Maar niet geschoten is altijd mis, dus heb ik toch de kleine moeite genomen om mee te doen.

Links naar petities:
https://www.change.org/p/save-stadia
https://www.change.org/p/keep-google-stadia-alive

• Marzman
  • Niet online
Laat Netflix de stadia tak overnemen zou ik zeggen, zij willen iets dergelijks gaan ontwikkelen :) Zij zullen ook handiger zijn in het regelen van licenties/games dan Google misschien.

[ Voor 30% gewijzigd door Marzman op 20-10-2022 11:15 ]

/▌

Pagina: 1 ... 175 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord