Hier zie ik alleen de games die ik gekocht heb, niet de games icm een controller, of losse hardware. Is dat bij anderen ook het geval?
Sad dat het stopt
Hier zie ik alleen de games die ik gekocht heb, niet de games icm een controller, of losse hardware. Is dat bij anderen ook het geval?
Geprobeerd (ook Pro afgeschreven op 20 september), maar werd direct per mail afgewezen. Ah well
Ja, dit zijn de uitgaven binnen de Play Store en de Stadia app. Hoewel bijv. Cyberpunk - met de gratis Premiere Edition bij pre-order - er bij mij wel tussenstaat (even scrollen wellicht).Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:07:
[...]
Sad dat het stopt
Dat doet een ipad en een pc met steam/origin/epic toch ook gewoon?Trishul schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:01:
[...]
Wat ik ook zo geniaal vind, is dat als je een PS controller koppelt aan je telefoon, dat stadia en destiny dan automatisch de controls aanpast aan de PS knoppen. Allemaal zo vloeiend en gebruiksvriendelijk.
Je kunt nog gebruik maken van de dienst tot 13 januari 2023, denk als je inlogt dat je gewoon je Pro games kunt spelen.kepler schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:11:
Ik wilde echt net weer stadia Pro afsluiten gisteravond om F1 2020 weer te gaan spelen... Erg jammer, ik ben er vanaf het begin bij geweest en alleen het laatste half jaar vanwege tijdgebrek geen pro gehad.
Ik heb even gezocht naar alternatieven, maar een mooi overzicht zou handig zijn. Xbox cloud met gamepass (met stadia controller via usb c) klinkt het beste, maar volgens mij krijg je dat niet makkelijk op de tv...
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Je kunt ook kijken voor een Series S of een Xbox One en dan gebruik maken van Game Pass. Maar als je net als mij liever fysieke game games hebt, dan is de Switch inderdaad een leuk alternatief.barrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:23:
Ik krijg straks toch zo'n 550 euro terug. Kan ik niet eens een PS5 voor kopen. Laat staan de games die ik op Stadia had. Maar wel een shitload aan Switch games...
Ik vind het eerlijk gezegd wel een goede deal...
Zou wel even checken welke games je speelt, want switch heeft lang niet alle AAA titelsbarrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:23:
Ik krijg straks toch zo'n 550 euro terug. Kan ik niet eens een PS5 voor kopen. Laat staan de games die ik op Stadia had. Maar wel een shitload aan Switch games...
Ik vind het eerlijk gezegd wel een goede deal...
De Switch hebben we al. En ik ben echt een casual gamer. Ik speel alleen de spellen die ik écht graag wil doen. En dat zijn er niet zoveel...Linksquest schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:25:
[...]
Je kunt ook kijken voor een Series S of een Xbox One en dan gebruik maken van Game Pass. Maar als je net als mij liever fysieke game games hebt, dan is de Switch inderdaad een leuk alternatief.
I know. Maar ik ga straks eerst eens The Witcher aanschaffen. Die wil ik al een hele tijd spelen. Verder zie ik het wel weer.kneusteun schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:26:
[...]
Zou wel even checken welke games je speelt, want switch heeft lang niet alle AAA titels
Dat begrijp ik, maar niet alle spellen "die je echt graag wil spelen" komen uit voor switch.barrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:27:
[...]
De Switch hebben we al. En ik ben echt een casual gamer. Ik speel alleen de spellen die ik écht graag wil doen. En dat zijn er niet zoveel...
Skyrim is misschien ook tof, en Resident Evil komen er ook aan, net als Life is Strange, die dan wel in een Cloud versie, maar ze komen er wel aan.barrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:28:
[...]
I know. Maar ik ga straks eerst eens The Witcher aanschaffen. Die wil ik al een hele tijd spelen. Verder zie ik het wel weer.
Shredders revenge!!!Linksquest schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:28:
Misschien is Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection iets voor je
Cool!Linksquest schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:44:
[...]
Hier ook erg groot van GamePass, genoeg keus en voor iedereen staat er wel wat op.
@Hulleman Hier kort filmpje van hoe hij op mijn telefoon loopt.
[YouTube: Playing Xbox Cloud Gaming with the Razer Kishi for Android (Xbox) controller]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Prima man, ben ik wel eens benieuwd naar, TAG me maar rustig of PM het me maar.Hulleman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:02:
[...]
Cool!
Ik zal binnenkort eens wat filmen hoe het er bij mij uitziet
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
https://support.google.com/stadia/answer/12790109Vortigen schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:04:
Ik hoop wel dat we ons geld echt terug krijgen als Euros op een creditcard oid en niet als Google Play tegoed.
Via Play tegoed zou wel heel onhandig zijn, wat ga je daar dan van kopen? Ik geef bijna nooit geld uit aan apps en abonnementen in Play.barrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:08:
[...]
https://support.google.com/stadia/answer/12790109
In principe via je originele betaalmethode. Dus als je games met Play tegoed hebt betaald, zul je het denk ik daar ook terugkrijgen. Hardware is sowieso niet via Play tegoed.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
https://psnprofiles.com/leFibo
Zouden die niet toevallig op hun account staan?leFibo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:46:
Kan nergens m'n gast aankopen terug vinden van de Google store. 🤔
Stadia was beter....
Welke games zoek je precies?xabre16v schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:13:
Ik heb vanochtend even een proefabo voor 1 euro genomen op XCloud.
Werkt gewoon via browser en Stadia controller (bedraad) werkt ook.
Ik speel om mijn Chromebook.
Helaas de spellen die ik zou willen zijn er niet meer is dit goed om te weten.
Red Dead Redemption. Is er wel even opgeweest als ik zo op internet kijk maar hebben ze later weer verwijderd.
Thanksxabre16v schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:13:
Ik heb vanochtend even een proefabo voor 1 euro genomen op XCloud.
Werkt gewoon via browser en Stadia controller (bedraad) werkt ook.
Ik speel om mijn Chromebook.
Helaas de spellen die ik zou willen zijn er niet meer is dit goed om te weten.
/▌
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games#cloudMarzman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:18:
[...]
ThanksDat is ook hoe ik stadia speel (minnus de draad) en Gforce Now. Kun je ergens de catalogus zien die bruikbaar is voor web?
Je hebt die toch op Stadia? Moet wel lukken die voor januari uit te spelenxabre16v schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:16:
[...]
Red Dead Redemption. Is er wel even opgeweest als ik zo op internet kijk maar hebben ze later weer verwijderd.
/▌
Waarom geloofden de mensen er niet in bij Google? Waarom is er een pagina killed by google? Dat ligt toch echt bij Google hun manier van nieuwe diensten ontwikkelen. Soms is dat tof en ze komen zo met mooie dingen, maar helaas verdwijnen de meeste van die dingen ook weer.loki504 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 11:57:
[...]
Dus Google geloofde er wel in. Alleen de meeste mensen niet. En zonder mensen geen inkomens. Dus is het snel klaar.
/▌
Gmail, Home producten, nest, pixels, Adsense/Adwords, Analytics, Chrome, Chromebooks, Docs, Drive etcMarzman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:58:
[...]
Waarom geloofden de mensen er niet in bij Google? Waarom is er een pagina killed by google? Dat ligt toch echt bij Google hun manier van nieuwe diensten ontwikkelen. Soms is dat tof en ze komen zo met mooie dingen, maar helaas verdwijnen de meeste van die dingen ook weer.
Hoe veel chat diensten heeft Google inmiddels al wel niet gehad? Ik ben de tel kwijtEn ook hardware zoals die VR bril die zijn tijd ver vooruit was. Alleen Android, de zoekmachine en Youtube zijn stabiele diensten (hoewel ik ook niet met Youtube mijn geld zou willen verdienen ook al zal ene enzoknol dat niet met me eens zijn. Maar je bent gewoon helemaal afhankelijk van het algoritme en de dienst zelf. Stuktv is dan ook buiten Youtube hard bezig, dan is het al minder erg.).
Als je deel 1 bedoeld, die zou je op een Xbox One kunnen spelen, en met die console kun je meteen ook game pass en cloud gaming gebruiken.xabre16v schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:16:
[...]
Sorry ik bedoel 2.Linksquest schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:39:
[...]
Als je deel 1 bedoeld, die zou je op een Xbox One kunnen spelen, en met die console kun je meteen ook game pass en cloud gaming gebruiken.
Vraag het aan Edvin Linden😁 net zoals er een killed by Apple en killed by Microsoft is.Marzman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:58:
[...]
Waarom geloofden de mensen er niet in bij Google? Waarom is er een pagina killed by google? Dat ligt toch echt bij Google hun manier van nieuwe diensten ontwikkelen. Soms is dat tof en ze komen zo met mooie dingen, maar helaas verdwijnen de meeste van die dingen ook weer.
Hoe veel chat diensten heeft Google inmiddels al wel niet gehad? Ik ben de tel kwijtEn ook hardware zoals die VR bril die zijn tijd ver vooruit was. Alleen Android, de zoekmachine en Youtube zijn stabiele diensten (hoewel ik ook niet met Youtube mijn geld zou willen verdienen ook al zal ene enzoknol dat niet met me eens zijn. Maar je bent gewoon helemaal afhankelijk van het algoritme en de dienst zelf. Stuktv is dan ook buiten Youtube hard bezig, dan is het al minder erg.).
[ Voor 4% gewijzigd door loki504 op 30-09-2022 15:46 ]
Tsja, dat je dan eerst ook. Als je gewoon met creditcard of PayPal had betaald, krijg je het op die manier terug. Lijkt me ook wel eerlijk.Exocet schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:30:
[...]
Via Play tegoed zou wel heel onhandig zijn, wat ga je daar dan van kopen? Ik geef bijna nooit geld uit aan apps en abonnementen in Play.
Die kan je op een PS4, PS5, Xbox one of Xbox Series X spelen.
Er staat dat je nog een e-mail krijgt dat je het aan kan geven als je betaalmethode niet meer bestaat of een giftcard was of iets dergelijks.barrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:50:
[...]
Tsja, dat je dan eerst ook. Als je gewoon met creditcard of PayPal had betaald, krijg je het op die manier terug. Lijkt me ook wel eerlijk.
/▌
Klopt allemaal maar ik vond het juist zo mooi om dit zware spel zonder enkele hardware (lees console of pc) te kunnen spelen.Linksquest schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:52:
[...]
Die kan je op een PS4, PS5, Xbox one of Xbox Series X spelen.
En ook daar, de Xbox One is een leuke console die niet al te duur is en je ook voor cloud gaming kan gebruiken. En de Xbox One is op dit moment goedkoper te vinden dan de PS4
Maar dat is dan toch geen Play tegoed? Dat kun je altijd terugkrijgen, als tenminste je Google account nog bestaat...Marzman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:54:
[...]
Er staat dat je nog een e-mail krijgt dat je het aan kan geven als je betaalmethode niet meer bestaat of een giftcard was of iets dergelijks.
Ik zou even de mail afwachten. Je hebt toch niet alles met play tegoed betaald?barrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:06:
[...]
Maar dat is dan toch geen Play tegoed? Dat kun je altijd terugkrijgen, als tenminste je Google account nog bestaat...
/▌
Nee, volgens mij zelfs niks. Maar ik zeg juist dat hetgeen je met Play tegoed hebt betaald, waarschijnlijk met Play tegoed wordt terugbetaald. En dat dat ook logisch is. En zo lees ik het ook in de Q&A eerlijk gezegd.Marzman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:11:
[...]
Ik zou even de mail afwachten. Je hebt toch niet alles met play tegoed betaald?
/▌
Daar kom ik met mijn 500 uur aan FM2020 nog niet eens bij in de buurt.xabre16v schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:12:
Wel kut voor deze RDOnline speler
https://www.gamesradar.co...r-for-character-transfer/
/▌
Nee, pro kan ik niet meer activeren en F12020 is niet eens meer te vinden in Stadia...Linksquest schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 12:24:
[...]
Je kunt nog gebruik maken van de dienst tot 13 januari 2023, denk als je inlogt dat je gewoon je Pro games kunt spelen.
Ik lees het net op Twitter inderdaad: https://twitter.com/WiredP/status/1575784884257558528Marzman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 16:54:
Arcade Paradise staat er op schijnbaar, maar ik zie hem niet in de storeKun je die dan nog claimen met pro?
En omdat ik nog Pro heb kon ik het zojuist claimen: https://stadia.google.com/game/arcade-paradisethis one really is for the #Stadians
we managed to work with the #Stadia team overnight to get the upcoming planned release of Arcade Paradise brought forward for @GoogleStadia pro players... which is now live.
a lot of love and work went into it
[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 30-09-2022 17:27 ]
/▌
Wat is die brazil truc?streamnl schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 06:51:
Goedemorgen.
Hopelijk heeft iedereen toch nog kunnen slapen vannacht
Ik zag een hoop alternatieven voorbij komen.
Is het een idee dat ze in de OP verzameld worden? Inclusief de “Brazil truc “
Dan kan ik (en andere) komend weekend even rustig alles vergelijken?![]()
![]()
Zelf denk ik op dit moment aan een variant waar Steam in zit. Vaak goedkope games en ze ontvangen AAA games bij release.
Zo’n Switch lijkt me ook wel wat, maar danvooral door Zelda.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
/▌
Ik zat er niet in én het werd te moeilijk. Misschien toch nog een keer op easy proberen.Marzman schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:46:
Ik moet ook nog aan Valhalla beginnen, en Cyberpunk nog uitspelen en nog wel meer spellen die ik alleen maar een keer heb opgestartMaar ik denk dat het niet meer gaat gebeuren, Cyberpunk zat ik wel echt in het verhaal maar toen werd het te moeilijk en ben ik gestopt.
Ook bij Epic al die gratis spellen claimen, die kun je ook in Gforce Now spelen vaak (worden vaak toegevoegd op het moment dat ze gratis zijn bij epicbarrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 17:51:
[...]
Ik zat er niet in én het werd te moeilijk. Misschien toch nog een keer op easy proberen.
Maar zojuist The Witcher toch maar op Steam gekocht. Vanavond als vrouw en kinderen weg zijn lekker aanslingeren.
/▌
Via via via een gamepass voor een lange tijd kopen en voor heel weinig euros
Klopt! Ik heb vanmorgen een Turkse Xbox live gekocht via VPN. Daarna omgezet naar GPU voor 1 euro.Linksquest schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 19:17:
Als je een vpn hebt, dan kun je het, zoals ik het gedaan heb via livekaarten doen.
De vierde reactie in dit topicEnigmaNL schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 11:31:
Stadia ziet er op zich goed uit maar net als met alle Google diensten is het maar de vraag hoe lang het duurt voordat ze de stekker er alweer uittrekken.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
To all our HITMAN fans on Google Stadia.
— IO Interactive (@IOInteractive) 30 september 2022
We hear you - we are looking into ways for you to continue your HITMAN experience on other platforms. pic.twitter.com/7VZsDQAMkC
Zoals iemand op Twitter al zei:BarôZZa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:12:
Wel pijnlijk dat ze Stadia afknallen voordat 5G echt de standaard is, want in mijn ogen was dat altijd het moment dat games streaming mainstream kon worden. Maar met nul support van zowel publishers(plus concurrentie van Nintendo/MS/Sony) en geen groei van playerbase is het wel begrijpelijk. Ik ben ook alleen maar minder gebruik gaan maken van Stadia.
Dat ze alles terugbetalen is wel meer dan ik had kunnen wensen. Bijna 100 euro terug voor games die ik heb uitgespeeld is wel heel netjes.
Enige wat ik hoop is dat ze de controller updaten zodat je het als gewone Bluetooth controller kan gebruiken. Is zonde als ze allemaal e-waste worden (via usb op pc zie ik mezelf niet doen). En het is een hele fijne controller.
Zo dat is netjes zeg! Ben ik best blij mee! Hitman behoorlijk lang en uitgebreid gespeeld!
Maar hoe dan?Ht87 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:19:
[...]
Zo dat is netjes zeg! Ben ik best blij mee! Hitman behoorlijk lang en uitgebreid gespeeld!
Geen idee, maar de poging is al tof toch? Misschien via account bij IOI?
Laat even weten hoe dat gaat met die Xbox controller svp. Via Bluetooth dan? Niet bang voor hogere latency? (in vergelijking met Stadia controller via WiFi).barrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 20:38:
Nou, GeForce Now werkt prima. Omslachtiger dan Stadia vanwege de koppelingen met game providers. Maar goed, het werkt goed via wifi (en dat lukte me met Stadia (Chromecast achter de TV) niet.
Alleen nu nog met Stadia controller aan de laptop, wat voor mijn gevoel te klein is. Dus een Xbox controller besteld en vanaf ergens volgende week gamen via de Chromecast... Toch weer een investering gedaan in casual gamen...
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)
Verwijderd
BarôZZa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:12:
Wel pijnlijk dat ze Stadia afknallen voordat 5G echt de standaard is, want in mijn ogen was dat altijd het moment dat games streaming mainstream kon worden. Maar met nul support van zowel publishers(plus concurrentie van Nintendo/MS/Sony) en geen groei van playerbase is het wel begrijpelijk. Ik ben ook alleen maar minder gebruik gaan maken van Stadia.
Dat ze alles terugbetalen is wel meer dan ik had kunnen wensen. Bijna 100 euro terug voor games die ik heb uitgespeeld is wel heel netjes.
Enige wat ik hoop is dat ze de controller updaten zodat je het als gewone Bluetooth controller kan gebruiken. Is zonde als ze allemaal e-waste worden (via usb op pc zie ik mezelf niet doen). En het is een hele fijne controller.
Ik denk het niet. Op de tech na deed Stadia alles fout. Abo om te betalen voor 4K, per game betalen, weinig games, geen exclusives.Jasphur schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:15:
[...]
Zoals iemand op Twitter al zei:
Over een x jaar heeft een ander bedrijf een nieuwe kopie van Stadia en is iedereen laaiend enthousiast en is iedereen het origineel (van Stadia) vergeten.
offtopic:
and yes, ik weer dat er vele voorgangers van Stadia waren
Dat blijft persoonlijk: ik wil geen exclusives en ik wil betalen per game. Gratis instap (wat abo betreft) zonder queue of max sessietijd vond ik ook lekker, want dan kon ik vrienden en familie makkelijk kennis laten maken met Stadia. De optie tot betalen voor kwaliteit vind ik geen probleem. Wat dat betreft is GFN misschien het beste alternatief voor mij.BarôZZa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:25:
[...]
Ik denk het niet. Op de tech na deed Stadia alles fout. Abo om te betalen voor 4K, per game betalen, weinig games, geen exclusives.
Het is niet echt persoonlijk want het was niet levensvatbaar. Streaming zal gewoon meer het Spotify/Netflix model moeten volgen.Tuktop schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:29:
[...]
Dat blijft persoonlijk: ik wil geen exclusives en ik wil betalen per game. Gratis instap (wat abo betreft) zonder queue of max sessietijd vond ik ook lekker, want dan kon ik vrienden en familie makkelijk kennis laten maken met Stadia. De optie tot betalen voor kwaliteit vind ik geen probleem. Wat dat betreft is GFN misschien het beste alternatief voor mij.
Denk dat vooral de marketing en het aantal games hetgeen was wat Stadia mis had. En ze hebben uiteindelijk nooit een (significante) hardware upgrade doorgevoerd, al snap ik nu waarom
Kan zeker, maar vond het juist wel prettig gewoon op de TV en niet weer een extra kastje.Tuktop schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 01:48:
[...]
Kan GFN niet via een ander apparaat? Shield ofzo?
Dat Stadia het op deze manier niet gered heeft is nu wel duidelijk, maar waar de tegenvallende spelersaantallen door veroorzaakt werden blijft gissen. Persoonlijk denk ik dat het niet zozeer aan het businessmodel lag, maar aan de marketing en het game-aanbod.BarôZZa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:36:
[...]
Het is niet echt persoonlijk want het was niet levensvatbaar. Streaming zal gewoon meer het Spotify/Netflix model moeten volgen.
Ik ben min of meer gestopt met Stadia toen ik een 4K oled kreeg. Geen zin om maandelijks te betalen om die paar uur in fatsoenlijke kwaliteit te spelen en geen zin om in blurry 1080p te spelen(wat niet vergelijkbaar was met PS4 1080p)
Doe ik. Maar waar zou ik bang voor zijn? Hij werkt met een Xbox zelf ook met bluetooth neem ik aan.daffie82 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:47:
[...]
Laat even weten hoe dat gaat met die Xbox controller svp. Via Bluetooth dan? Niet bang voor hogere latency? (in vergelijking met Stadia controller via WiFi).
Dat is het juist. Iemand neemt de tech over en brengt het wél aan de man.BarôZZa schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:25:
[...]
Ik denk het niet. Op de tech na deed Stadia alles fout. Abo om te betalen voor 4K, per game betalen, weinig games, geen exclusives.
Zojuist nog met GeForce now gebruikt. Wel met kabel helaas, dus heb een Xbox controller besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:55:
Zou inderdaad fijn zijn als je de controller via bluetooth zou kunnen gebruiken,
scheelt dat het via een usb c kabel wel werkt
[...]
Waar draaide je stadia op waar gfn niet op kan?Jeffoz schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 22:38:
[...]
Kan zeker, maar vond het juist wel prettig gewoon op de TV en niet weer een extra kastje.
CCU denk ik...barrymossel schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 23:46:
[...]
Waar draaide je stadia op waar gfn niet op kan?
Maar wij zullen het niet vergeten, want wij maken er hopelijk nog een knallend einde van.Jasphur schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 21:15:
[...]
Zoals iemand op Twitter al zei:
Over een x jaar heeft een ander bedrijf een nieuwe kopie van Stadia en is iedereen laaiend enthousiast en is iedereen het origineel (van Stadia) vergeten.
offtopic:
and yes, ik weer dat er vele voorgangers van Stadia waren
Zeker, de One X is een prima console en Xbox cloud gaming werkt daar ook op.Matey schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 19:40:
[...]
Klopt! Ik heb vanmorgen een Turkse Xbox live gekocht via VPN. Daarna omgezet naar GPU voor 1 euro.
Nu 1 jaar Game Pass Ultimate voor ongeveer 36 euro.
M’n One X stond stof te happen sinds Stadia. Symbolisch dat ik net vandaag hem terug oppak.
Voorlopig red ik me met de One X. Met Black Friday of eindejaar komt er mss een Series X. Hoewel we nu nog een LG C8 (geen HDMI 2.1) hebben.
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq