Toch komt bij mij afgelopen jaar weer wat meer aversie naar t streamen van films, maar dan vooral door het versprokkelde aanbod van ik weet niet hoeveel aanbieders. Ik hoop dat dit met gaming wat anders gaat met gewoon 2 a 3 aanbieders die elkaar kunnen concurreren.
Ik blijf hopen op een Nintendo/stadia combi, en dan t liefste vlak voor kerst geregeld met Hogwarts Legacy als launchgame.
Een man mag dromen.. :9

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-01 13:12
Ht87 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 09:54:
Toch komt bij mij afgelopen jaar weer wat meer aversie naar t streamen van films, maar dan vooral door het versprokkelde aanbod van ik weet niet hoeveel aanbieders. Ik hoop dat dit met gaming wat anders gaat met gewoon 2 a 3 aanbieders die elkaar kunnen concurreren.
Ik blijf hopen op een Nintendo/stadia combi, en dan t liefste vlak voor kerst geregeld met Hogwarts Legacy als launchgame.
Een man mag dromen.. :9
Helemaal mee eens. Bij muziek streamen doen ze dat een stuk beter. Qua video streamen hebben we hier momenteel Netflix, HBO, Amazon, Videoland en NPO plus. Allemaal betaald. En we kijken vrijwel niks van de laatste vier. Allemaal sporadisch als we toevallig een enkele serie willen zien.
Maar bij gaming ligt het eraan of je een abonnement moet afnemen. Als dat niet nodig is, kun je gewoon een andere controller (eenmalig) aanschaffen en de betreffende game. Boeit dan verder niet via welke service het gaat.

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:50

daffie82

Minisforum UM773 Lite

barrymossel schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:21:
[...]

Helemaal mee eens. Bij muziek streamen doen ze dat een stuk beter. Qua video streamen hebben we hier momenteel Netflix, HBO, Amazon, Videoland en NPO plus. Allemaal betaald. En we kijken vrijwel niks van de laatste vier. Allemaal sporadisch als we toevallig een enkele serie willen zien.
Maar bij gaming ligt het eraan of je een abonnement moet afnemen. Als dat niet nodig is, kun je gewoon een andere controller (eenmalig) aanschaffen en de betreffende game. Boeit dan verder niet via welke service het gaat.
Dat versprokkelde video aanbod helpt ook totaal niet om piraterij terug te dringen. Maar zowat elke filmstudio wil natuurlijk zijn graantje meepikken. Laten we hopen dat ze er snel achter komen dat mensen geen 10 verschillende streaming diensten willen (en dan heb ik het niet eens over de prijs).

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

Wat dat betreft kan Stadia white label een voorbode zijn van iets goeds, je koopt gewoon de game bij de uitgever en speelt t via de service van Stadia, winst voor alle partijen.

• AfroBob
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-10-2025
Ht87 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:07:
Wat dat betreft kan Stadia white label een voorbode zijn van iets goeds, je koopt gewoon de game bij de uitgever en speelt t via de service van Stadia, winst voor alle partijen.
Behalve de consumenten voor wie weer meer versplintering van diensten optreed en welke meer accounts moeten maken bij de aanbiedende partijen. (Bij AT&T BATMAN: ARKHAM KNIGHT ging dat via het AT&T account als voorbeeld.)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
AfroBob schreef op zondag 3 juli 2022 @ 15:52:
[...]

Behalve de consumenten voor wie weer meer versplintering van diensten optreed en welke meer accounts moeten maken bij de aanbiedende partijen. (Bij AT&T BATMAN: ARKHAM KNIGHT ging dat via het AT&T account als voorbeeld.)
Stadia heeft geen exclusives toch? Die batman kun je volgens mij ook voor een playstation kopen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Marzman schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:28:
[...]

Stadia heeft geen exclusives toch? Die batman kun je volgens mij ook voor een playstation kopen.
Niet meer. Een aantal games, weet zo even niet meer welke, waren timed-exclusives. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:47

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Marzman schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:28:
[...]

De lijst die ik heb kunnen vinden is deze, maar wel sinds september 2021 niet meer geüpdatet

https://www.reddit.com/r/...tatistics/gameexclusivity

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Jasphur schreef op maandag 4 juli 2022 @ 12:39:
[...]

Niet meer. Een aantal games, weet zo even niet meer welke, waren timed-exclusives. :)
Wel wat exclusieve mogelijkheden in bepaalde games via state play. Zo kun je bij Humankind artefacten terugvinden via een State Play van een beschaving van een andere speler.
Hitman heeft er ook wat kleine mogelijkheden mee.
Nacon is een partner van de "Low Change Porting" tool van Stadia en heeft morgen een presentatie. Zie wel wat interessante titels. TestDrive, LotR, :9~

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FW7Kpx2WQAUEzwz?format=jpg&name=small

• Marzman
  • Niet online
Testdrive lijkt me ook tof, en WRC :)

/▌

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:48
Jasphur schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:32:
Nacon is een partner van de "Low Change Porting" tool van Stadia en heeft morgen een presentatie. Zie wel wat interessante titels. TestDrive, LotR, :9~

[Afbeelding]
LOTR Gollum! :9~

• Marzman
  • Niet online
Ah, Zorro komt ook van hun (vond ik leuk klinken, maar ziet er iets te kinderachtig uit)

/▌

Marzman schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 08:59:
Ah, Zorro komt ook van hun (vond ik leuk klinken, maar ziet er iets te kinderachtig uit)
Yes, en nog wel meer games die op Stadia staan. Dus ik hoop oprecht dat een paar van de titels op hun slide ook naar Stadia komen :D

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Misschien dat ook Robocop straks Day one naar Stadia komt 🤪

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

daffie82 schreef op zondag 26 juni 2022 @ 21:24:
[...]

Op de TV (via WiFi) is er helemaal niet met Stadia te spelen...
Ben al via whatsapp in contact met mijn ISP.
ik hou jullie op de hoogte ;)

Edit: deze avond zegt stadia dat de verbinding uitstekend is. Heb wel modem net ervoor minuutje van de stroom gehaald.
Volgens mijn isp zou ik trouwens modem kosteloos kunnen wisselen in een verkooppunt bij mij in de buurt. Dat ga ik denk ik sowieso dan maar eens doen. Kan geen kwaad na 11 jaar lijkt mij :)
Ja ik weet zeker dat ik mezelf wil quoten :)

Sinds deze middag de nieuwe modem hangen, alles werkt. Via de testen op https://nl.packetlosstest.com/ lijkt het zeker niet slechter. Via de vaste verbinding op mijn PC heb ik nog 0 packet loss en ook veel minder late packets (niet 0 helaas maar wel veel minder).

het lijkt er dus op dat de nieuwe modem zeker een verbetering gaat zijn voor Stadia :)

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.10.0 (UMOEUXM)

daffie82 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 14:12:
[...]

Ja ik weet zeker dat ik mezelf wil quoten :)

Sinds deze middag de nieuwe modem hangen, alles werkt. Via de testen op https://nl.packetlosstest.com/ lijkt het zeker niet slechter. Via de vaste verbinding op mijn PC heb ik nog 0 packet loss en ook veel minder late packets (niet 0 helaas maar wel veel minder).

het lijkt er dus op dat de nieuwe modem zeker een verbetering gaat zijn voor Stadia :)
Super!

Weer wat games er bij binnenkort

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FXFjRzXXEAAFbNM?format=jpg&name=medium

Ben wel benieuwd naar Skull and Bones want de game komt niet uit voor PS4. Misschien dat de Stadia versie een wat meer uitgeklede PC versie gaat worden?

[ Voor 39% gewijzigd door Jasphur op 08-07-2022 07:19 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik ben er ook wel benieuwd naar.

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-01 01:25
Misschien toch FC4 maar proberen, zodat ik ze toch allemaal gespeeld heb???? Backlog...backlog...

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:41
Zou graag alle Far Cry's spelen maar die 30fps maakt het echt een hard no. Vond deel 5 erg hilarisch maar met M/KB speelt het gewoon niet lekker op PC imo.
Ben benieuwd naar hoe deze nieuwe ports gaan functioneren!

• Marzman
  • Niet online
Tuktop schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:06:
Zou graag alle Far Cry's spelen maar die 30fps maakt het echt een hard no. Vond deel 5 erg hilarisch maar met M/KB speelt het gewoon niet lekker op PC imo.
Ben benieuwd naar hoe deze nieuwe ports gaan functioneren!
Dan speel je toch met de controller op de pc?

Ik heb er eentje (volgens mij die zich afspeelt in de VS), maar vond het niet super. Een spel waarin geschoten wordt ok, maar shooters zijn niet mijn soort spel.

/▌

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Jasphur schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 07:16:

[Afbeelding]

Ben wel benieuwd naar Skull and Bones want de game komt niet uit voor PS4. Misschien dat de Stadia versie een wat meer uitgeklede PC versie gaat worden?
Het W8 is nog steeds op GTA V Grrrrr :(

• Marzman
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:21:
[...]

Het W8 is nog steeds op GTA V Grrrrr :(
Weeg je al een ons? Nee? Dan moet je nog even wachten :+ (ik denk niet dat die gaat komen op Stadia)

/▌

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:39
Marzman schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:38:
[...]

Weeg je al een ons? Nee? Dan moet je nog even wachten :+ (ik denk niet dat die gaat komen op Stadia)
En waarom denk jij dat, omdat GTA 6 naar Stadia komt.... >:)

• Marzman
  • Niet online
Albert020 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:52:
[...]

En waarom denk jij dat, omdat GTA 6 naar Stadia komt.... >:)
Ik weet niet of GTA6 naar Stadia komt, ik hoop het wel. Maar Rockstar laat wel blijken weinig interesse te hebben. Voor RDR2 heeft Google schijnbaar betaald en verder is er niks verschenen. Ook de Remasters niet. GTA5 wordt alleen nog uitgemolken volgens mij, hij is al gratis weggegeven op Epic zelfs (misschien hopen ze op meer micropayments ofzo).

Van Gforce Now heeft Rockstar hun games zelfs laten verwijderen.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 08-07-2022 09:58 ]

/▌

Rockstar heeft idd aangegeven t niet zo te zien zitten in cloudgaming, het is wat speculeren waarom, misschien is de markt nog wat teveel niche. Ook bleek de verkoop van RDR2 op stadia tegen te vallen en werd red dead online dus ook niet veel gespeeld. Aangezien dat de melkkoe is, is dat mogelijk de reden: het levert nog niet genoeg op en crossplay met andere platformen is niet aanwezig bij Rockstar.

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 08-07-2022 10:16 ]

• Marzman
  • Niet online
Ht87 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:15:
Rockstar heeft idd aangegeven t niet zo te zien zitten in cloudgaming, het is wat speculeren waarom, misschien is de markt nog wat teveel niche. Ook bleek de verkoop van RDR2 op stadia tegen te vallen en werd red dead online dus ook niet veel gespeeld. Aangezien dat de melkkoe is, is dat mogelijk de reden: het levert nog niet genoeg op en crossplay met andere platformen is niet aanwezig bij Rockstar.
Toch kan het wel snel veranderen nu Microsoft ook met een streaming device komt. Als dat aanslaat lijkt me dat het einde van de console. Maar of Stadia daar minder niche van wordt :p

/▌

Marzman schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:24:
[...]

Toch kan het wel snel veranderen nu Microsoft ook met een streaming device komt. Als dat aanslaat lijkt me dat het einde van de console. Maar of Stadia daar minder niche van wordt :p
Ik verwacht wel dat er nog wel een generatie Playstation 5 PRO en Xbox eXtreme aankomen, maar twijfel of we een nieuwe generate daarna krijgen. Zou best wel eens kunnen dat de PS6 en de volgende XB streaming devices worden.

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:30:
[...]

Ik verwacht wel dat er nog wel een generatie Playstation 5 PRO en Xbox eXtreme aankomen, maar twijfel of we een nieuwe generate daarna krijgen. Zou best wel eens kunnen dat de PS6 en de volgende XB streaming devices worden.
Ja die zullen nog wel komen, maar als die 3/4 jaar meemoeten dan betwijfel ik ook of er een Playstation 6 komt.

/▌

• Tuktop
Marzman schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 09:09:
[...]

Dan speel je toch met de controller op de pc?

Ik heb er eentje (volgens mij die zich afspeelt in de VS), maar vond het niet super. Een spel waarin geschoten wordt ok, maar shooters zijn niet mijn soort spel.
Er is maar 1 ding erger dan 30fps met M/KB en dat is een shooter spelen met een controller >:)
Vond de game vooral leuk in co-op met m'n broertje, misschien in singleplayer wat minder overtuigend inderdaad.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:10
Tuktop schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 10:42:
Er is maar 1 ding erger dan 30fps met M/KB en dat is een shooter spelen met een controller >:)
Vond de game vooral leuk in co-op met m'n broertje, misschien in singleplayer wat minder overtuigend inderdaad.
Shooter spelen met een controller is echt totaal niet aan mij besteed. Dat vind ik zo fijn van Stadia, dat je voor elke game kunt kiezen of je die met controller op TV (of op PC of tablet of ...) wilt spelen, of traditioneel met muis en toetsenbord op je PC. Eén van de voornaamste redenen voor mij waarom ik nooit een Playstation of Xbox heb gekocht. Ik kan shooter games gewoon echt NIET met controller spelen!

Heb op Stadia wel eens Cyberpunk 2077 of Sniper Elite 4 of Tombraider met controller op m'n TV gespeeld. En zolang je gewoon rond kunt lopen en met de omgeving interacteren gaat het allemaal prima met controller. En op 4K OLED TV zien die games er ook prachtig uit! Maar zodra er vijanden komen en ik moet snel raak schieten, dan faal ik dramatisch met controller.

Voor Control was er gelukkig in de opties de mogelijkheid voor een 'snap to target' cheat aan te zetten, voor instant headshots. Ik speelde die game voor het verhaal, en niet voor de uitdagende shoot-outs. :P

Wat de Far Cry serie betreft ... Ik heb ooit lang geleden Far Cry 1 uitgespeeld op m'n PC. Prachtige graphics, zeker in die tijd! Daarna aan Far Cry 2 begonnen, maar die game zat niet goed in elkaar. Halverwege ongeveer gestopt. Far Cry 3 wel weer uitgespeeld. Was goede verbetering van deel 2. Wel weer stuk herhaling van tropisch eiland van de eerste Far Cry game. Heb nooit Far Cry 4 gespeeld, hoewel de omgeving van de Himalaya er wel spectaculair uitziet. Far Cry 5 heb ik op Stadia een flink eind gespeeld maar (nog) niet uitgespeeld. Wanneer ik er ooit tijd voor heb... ;)

• Marzman
  • Niet online
Het lijkt mij ook niks, maar de klacht was
:p

Ik speel de meeste spellen met muis en toetsenbord eigenlijk (uit gewoonte), alleen Trials, Dirt 5 en Grid niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Marzman op 08-07-2022 11:17 ]

/▌

• barrymossel
Bij KPN kun je je opgeven om een nieuwe TV ontvanger te testen. Ze vragen welke streamingdiensten je gebruikt en bij die vraag is Stadia ook een optie. Zouden ze dat ook gaan aanbieden op de nieuwe STB?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i8-ioNaiaIelAqqiZx0PMBWP1Mg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GIOQmj6xx7TPPwfyEDrusRFq.png?f=fotoalbum_large

• Marzman
  • Niet online
@barrymossel Dat ze het onderzoeken denk ik (of er vraag naar is, en daarna moeten ze onderzoeken of het kan).
Jasphur schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 07:16:

[Afbeelding]

Over Skul and bones nieuws: Ubisoft brengt piratengame Skull and Bones op 8 november uit

Zou het zoals assassins creed black flag zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 08-07-2022 12:00 ]

/▌

• barrymossel
Marzman schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:57:
@barrymossel Dat ze het onderzoeken denk ik (of er vraag naar is, en daarna moeten ze onderzoeken of het kan).
[...]
[...]

Over Skul and bones nieuws: Ubisoft brengt piratengame Skull and Bones op 8 november uit

Zou het zoals assassins creed black flag zijn?
Ja, maar dan alleen het varen dacht ik. Je gaat die schepen volgens mij niet af. Beetje een domper.
barrymossel schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 11:56:
Bij KPN kun je je opgeven om een nieuwe TV ontvanger te testen. Ze vragen welke streamingdiensten je gebruikt en bij die vraag is Stadia ook een optie. Zouden ze dat ook gaan aanbieden op de nieuwe STB?

[Afbeelding]
Interessant!

[Twitter: https://twitter.com/saintsrow/status/1545441422396235776?s=21&t=16qur6DVXjAH_6h5Oh6_Fw]

offtopic:
ugh, de haat op Stadia in de comments op deze tweet.

[ Voor 31% gewijzigd door Jasphur op 08-07-2022 19:05 ]

En nog een post. T-t-tripple post.

Als het goed is, is Journey to the Salvage Planet gratis te spelen tot (en met?) 11 juli. Erg leuke game. Veel humor. Dus voor de mensen die de game een jaar of wat geleden gemist hebben in de PRO, dikke aanrader.

[YouTube: Journey to the Savage Planet: Employee of the Month Edition - Official Trailer | Stadia]

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-01 11:43

artificial_sun

Mazda Rx7

Jasphur schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 10:08:
En nog een post. T-t-tripple post.
Kijk maar uit anders wordt je nog gebanned. >:)

Saints Row en Skull and Bones.
Ondanks de geruchten rond Saints Row toch een verrassing.

En altijd blij met Ubisoft, ik heb maar weer een €10 aan Credits voor de Crew 2 gekocht. Want die blijven ook maar lekker updaten, zelfs in het 4e jaar van de game.

Stadia was beter....

Wie hier gamet met Stadia op een CC with GoogleTV? Schijnt dat er een update is/wordt uitgerold waarbij je de CCwGTV kunt opstarten en meteen Stadia opent door de controller aan te zetten (welke als laatste was gekoppeld).

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 11 juli 2022 @ 08:22:
Wie hier gamet met Stadia op een CC with GoogleTV? Schijnt dat er een update is/wordt uitgerold waarbij je de CCwGTV kunt opstarten en meteen Stadia opent door de controller aan te zetten (welke als laatste was gekoppeld).
Ik speel met die combi. Maar vooralsnog moet ik steeds stadia met de afstandsbediening opstarten en dan elke keer de controller koppelen.

Nu heb ik ook een console waar ik veel op game, en de stadia er slechts bij voor een enkele keer, en heb ik niet echt veel energie erin gestopt om te kijken of dat anders kan ;)

/edit: getest en nadat ik stadia had afgesloten en lang op de button duwde ging inderdaad stadia weer aan.
TV uitgedaan, controller ook. Daarna controller aangezet en inderdaad is stadia nu automatisch opgestart.

Nu nog kijken of dat na een dag of zo ook werkt :)

/edit2: uurtje later. Stadia controller opgestart. TV en CC gaan aan en (uiteraard) naar de juiste HDMI ingang, maar stadia wordt niet automatisch opgestart. (Het afgelopen uur heb ik de TV even aangehad toen ik de Xbox even gebruikte.) Ik kan niet de controller gebruiken om naar de stadia app te gaan. Maar hij is dus wel gelijk gekoppeld als ik naar stadia toe ga via de afstandsbediening.

[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-07-2022 09:25 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Jasphur schreef op maandag 11 juli 2022 @ 08:22:
Ik had dit ook ergens gelezen.
Ik zet echter mijn cc met gtv handmatig aan, start stadia op en zet dan de controller aan. Dan is die laatste ook meteen gekoppeld.

• Marzman
  • Niet online
Je hebt ook kort en lang aanzetten van de controler, maar ik gebruik het zo weinig met controller dat ik toch altijd moet koppelen.

/▌

daffie82 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:09:
[...]

Ik had dit ook ergens gelezen.
Ik zet echter mijn cc met gtv handmatig aan, start stadia op en zet dan de controller aan. Dan is die laatste ook meteen gekoppeld.
Hier had ik het gezien

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het werkt nu.

Stadia afgesloten. Tv uitgedaan, Xbox opgestart, tv en xbox uit. Stadia controller aan en in 1 keer naar stadia.

/edit... hmmm ok, nu start de CC wel op, maar Stadia niet direct. Als ik dan de controller uit doe en weer aan start stadia vervolgens weer wel op. Dus controller aan, controller uit, controller aan en gamen maar :D

[ Voor 45% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-07-2022 13:47 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

ArthurMorgan schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:21:
Het werkt nu.

Stadia afgesloten. Tv uitgedaan, Xbox opgestart, tv en xbox uit. Stadia controller aan en in 1 keer naar stadia.

/edit... hmmm ok, nu start de CC wel op, maar Stadia niet direct. Als ik dan de controller uit doe en weer aan start stadia vervolgens weer wel op. Dus controller aan, controller uit, controller aan en gamen maar :D
Ik vind mijn manier handiger en werkt altijd :)

Geef het tijd :) uiteindelijk komt het wel goed

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:35
Zijn hier meer mensen die Hue Sync gebruiken in combinatie met Stadia?
Estylicious schreef op maandag 11 juli 2022 @ 20:21:
Zijn hier meer mensen die Hue Sync gebruiken in combinatie met Stadia?
Ik niet. Is het wat?

#########

Eh-ooh, shadow drop PRO game.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLKuFKa14IWTU4Wm7nfXdiTbKSc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XG2kDhQJRVPO01V7oFBn0YRx.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2022 11:09 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

The Elder Scrolls Online | Bill Nighy as High King Emeric | Stadia

[YouTube: The Elder Scrolls Online | Bill Nighy as High King Emeric | Stadia]

Skull and Bones | Long Live Piracy Cinematic Trailer | Stadia

[YouTube: Skull and Bones | Long Live Piracy Cinematic Trailer | Stadia]

HITMAN 3 | Ambrose Island Reveal Trailer | Coming soon to Stadia

[YouTube: HITMAN 3 | Ambrose Island Reveal Trailer | Coming soon to Stadia]

Pro Promotion Trailer

[YouTube: Swing into Summer with new games on Stadia Pro!]

Ik vind PRO echt top, maar die PRO promotion trailer slaat echt nergens op :P

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Inderdaad, die kan ik nog beter maken :D

Linksquest schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:06:
Inderdaad, die kan ik nog beter maken :D
Doen! :D

• Estylicious
Ja, ik heb het. Ik wil er niet over 'opscheppen' o.i.d. Maar in combinatie van het een 75 inch tv in het donker is het wel echt 'breathtaking'. Het voegt een hoop sfeer toe vind ik persoonlijk. Als je bijvoorbeeld met FC5 in de zon kijkt dan krijg je echt dat idee dat je de ogen dicht moet knijpen. Donker voelt ook echt donkerder. Brand aan de rand van het scherm ziet eruit als brand in je kamer. Heel tof en werkt (na de initiële installatie frustratie) vrijwel vlekkeloos.

Ik ben benieuwd of anderen dat ook ervaren en misschien wat tweaks of tips hebben verder.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Als ik de kans krijg doe ik dat een keer, zal het op mijn te doen lijstje zetten dat ik dat een keer voor je maak.

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik heb het gevoel dat dit de meme van de maand wordt:
Stadia 4.22 bereid "to many players" melding voor

Stadia was beter....

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-01 01:25
Is alleen voor de explore optie mag ik hopen! Als ik als betalend lid een melding krijg dat er teveel spelers zijn zou erg triest zijn.

• Marzman
  • Niet online
RoCoStr schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 06:42:
Is alleen voor de explore optie mag ik hopen! Als ik als betalend lid een melding krijg dat er teveel spelers zijn zou erg triest zijn.
Ik heb het artikel alleen maar gescanned, maar volgens mij is het voor gebieden in online games. Als het te druk is in een gebied (er staat meteen een disclaimer in het ariikel dat het onwaarschijnlijk is dat dit in de VS gaat gebeuren :p (ik weet niet waar wel? in Belgie is het ook vrij rustig in de online delen van games op Stadia ;) )

/▌

Niet het zelfde, maar een tijdje terug kwam Bryant er achter dat bij 1000 vrienden de Stadia UI minder lekker loopt :P

YouTube: We've Officially Broken Google Stadia!!!! - The Nerf Report

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Er zouden nu 100 demo's online moeten staan volgens de community update van gisteren.

Dat is toch best flink! Ben benieuwd hoeveel mensen nu een keer Stadia willen/kunnen proberen.

En de Stadia Exclusive game Outcasters is free to play geworden

[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 13-07-2022 09:24 ]

Jasphur schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 09:08:
...
Ben benieuwd hoeveel mensen nu een keer Stadia willen/kunnen proberen.
...
Dat is inderdaad de vraag, hoeveel van die 100 games spreken de grote groep gamers aan? Je wil graag dat ze een vergelijking kunnen trekken met de games die ze hebben of op dit moment willen hebben.
Het helpt wel om eens linkje te kunnen doorsturen aan twijfelaars om iets op te starten.
Geen idee wie MauroNL is of hoe hij aan deze beelden en informatie komt, maar... hyped!

Ik zie nu in een artikel over de APK break down dat er ook informatie gevonden is mbt e-sports: https://stadiadosage.com/apk-findings

Dat zou de "To many players" beter verklaren imho, evenals de spectators mode.
Ik denk dat e-sports via Stadia best nog wel eens een tof iets kan worden. Zo is echt iedereen gelijkt en is het moeilijker om te cheaten. Again, time will tell. Verwacht wel dat dit meer een immersive stream for games dingetje wordt dan een Stadia

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
Zijn er op dit moment nog aanbiedingen voor nieuwkomers op Stadia?
Ik sluit net een Chromecast aan bij de buurman maar kan zo 123 nergens nog een 3 of 6 maanden aanbiedingen vinden. Zijn die er überhaupt nog wel?

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Misschien staat daar nog iets tussen

Stadia was beter....

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

artificial_sun schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 18:59:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Misschien staat daar nog iets tussen

En anders zijn er misschien nog AT&T codes te koop.

Stadia was beter....

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:10
Jasphur schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 12:27:
Geen idee wie MauroNL is of hoe hij aan deze beelden en informatie komt, maar... hyped!

[Twitter]
Helaas, ik zie op Reddit/r/Stadia:

I just saw this tweet where Stadia is listed as one of the platforms that TDUSC is coming to. Can anyone confirm or deny this? This would be an epic game for the platform... hopefully even a Stadia Pro title! :)

Update: when asked about Stadia, he replied, "From what I was told the initial plan was to release on Stadia, but as I see on the website its not on the list of platforms now. Perhaps they shelved it along with the base PS4 and XB1 versions as they announced in May. Sorry for the confusion!" :-/

• Marzman
  • Niet online
Het zou wel tof zijn als Test Drive Unlimited naar stadia komt :) (hong kong op 1:1 schaal lijkt me supervet, ben daar een keer 10 uur geweest vanwege een lange overstap van een vlucht :p ) , heeft the crew 2 trouwens ook de physics update gehad op Stadia? Want dan ga ik het weer een keer proberen, ik vind het soort spel best tof maar de physics helemaal ruk waardoor ik het niet speel. Zelfs Need for Speed is beter.

[ Voor 17% gewijzigd door Marzman op 15-07-2022 10:39 ]

/▌

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Bij de Crew 2 zijn Graphic updates geweest. Handling updates voor RX en een aantal TC auto's. Daarnaast zijn er nieuwe Drift auto's en events met de Dominion Fosberg update. 6 compleet nieuwe race tracks. Ik vind de update persoonlijk erg gaaf.

Edit:
Voor PS5 en Series X is er performance mode met 60 Fps bijgekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door artificial_sun op 16-07-2022 07:26 ]

Stadia was beter....

artificial_sun schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:19:
Bij de Crew 2 zijn Graphic updates geweest. Handling updates voor RX en een aantal TC auto's. Daarnaast zijn er nieuwe Drift auto's en events met de Dominion Fosberg update. 6 compleet nieuwe race tracks. Ik vind de update persoonlijk erg gaaf.
Dacht ergens te lezen dat de grafische update alleen voor current gen consoles was.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik heb de laatste tijd bij een aantal potjes FIFA dat er bovenin rode blokjes staan.(bovenin beeld , gecentreerd).

Wat ik er zo van kan vinden lijkt het op een te hoge ping reactie of iets dergelijks. Heb de Chromecast ultra bedraad op mijn 200/200 netwerk zitten. Iemand idee of ik een instelling moet aanpassen om dit te voorkomen of ligt dit puur bij Stadia

LOETKE

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Op fifa zal wel geen Pro korting komen, I guess?

daffie82 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:05:
Uit eindelijk wel een keertje. :)

@RudyL misschien een keer je router herstarten?

• RudyL
daffie82 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 10:05:
Die is er echt al regelmatig geweest hoor. Dus zal vast wel weer een keer voorbij komen.

Edit zal de router eens herstarten straks

[ Voor 8% gewijzigd door RudyL op 16-07-2022 14:52 ]

LOETKE

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

RudyL schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 14:52:

Die is er echt al regelmatig geweest hoor. Dus zal vast wel weer een keer voorbij komen.
Weet je wat ongeveer de beste prijs was tot nu toe?

• RudyL
daffie82 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 16:19:
[...]

Ik denk iets van € 17,- waar ik hem voor heb gezien. Zelf in februari voor € 21 gekocht

LOETKE

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:08
daffie82 schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 16:19:
[...]

Ik heb hem bij de laatste sale voor 11,89 gekocht (de basis versie).

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:25
Daar is een site voor, stadiadb.app
https://stadiadb.app/deta...20e440ad82ea73a222f947d7p

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Handig, thanks! Wel gek dat iemand hier hem ruim goedkoper wist te kopen dan de laagste prijs op stadiadb.app

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Blijkbaar is die site niet bijgewerkt. Zoals @Rob Voets al zei, in de laatste sale die tot 6 juli liep, was FIFA22 €11,89 als Pro member.
Stadia retweet een officiele tweet over de release van FIFA23 en de Stadia fans gaan uit hun dak! Alsof dat bevestigd dat de game naar Stadia komt :P

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 18-07-2022 20:35 ]

Jasphur schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:20:
Stadia retweet een officiele tweet over de release van FIFA23 en de Stadia fans gaan uit hun dak! Alsof dat bevestigd dat de game naar Stadia komt :P
Dat zou ook best goed nieuws zijn! Al ben ik zelf inmiddels afgehaakt met dat spel, maar dat ligt meer aan fifa zelf haha!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Kan wel zijn dat de game een ander naam gaat krijgen, Fifa zou namelijk van naam veranderen.

• Estylicious
Zou mooi nieuws zijn voor Stadia. Wat meer mainstream acceptatie.

Ik ben net begonnen met Metro Exodus, geweldig!!!

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:20:
Het zou ook wel raar zijn als Stadia dat tweet als het niet naar Stadia komt.

Van de andere kant, het is Google. Ik heb dit jaar al wel meer rare onduidelijke tweets van hun gezien :p

/▌

Linksquest schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:19:
Kan wel zijn dat de game een ander naam gaat krijgen, Fifa zou namelijk van naam veranderen.
Dat is pas volgend jaar toch? Dacht dit jaar voor het laatst FIFA

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ja dit jaar of volgend jaar inderdaad

De game krijgt in ieder geval (deels) cross-play. Denk dat deze game het wel goed kan gaan doen in Mexico

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FYH8VPjXkAk5O0V?format=jpg&name=medium

De game is nu ook te pre-orderen in de Stadia store

[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 20-07-2022 18:45 ]

@Tweakjur FIFA23 Stadia pre/review incoming? :+

Jasphur schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 18:29:
@Tweakjur FIFA23 Stadia pre/review incoming? :+
Leuke kans om te testen met ene speler op console, andere via stadia. Vooral voor de ‘feel’ om de lag-vooroordelen en oordelen te fact-checken.
Ik vond de eerdere FIFA’s op stadia erg fijn aanvoelen namelijk.
Vraag mij dan af hoe het kan dat Stadia vergeten wordt in dit artikel reviews: Saints Row - Reboot brengt serie terug naar de basis

Staat dat dan nergens in een press-release of?

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik denk dat de mannen van Tweakers.net hem vergeten zijn, want volgens de officiële Twitter komt hij 23 augustus gewoon op Stadia.

[Twitter: https://twitter.com/SaintsRow/status/1545441422396235776?s=20&t=clFZc_9dH7KouGFeAwXCMw]

Linksquest schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:38:
Ik denk dat de mannen van Tweakers.net hem vergeten zijn, want volgens de officiële Twitter komt hij 23 augustus gewoon op Stadia.

[Embed]
Yes. Had het onder het artikel gepost :P

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Weet iemand wat er gebeurt als ik een uitbreiding koop van een game die ik geclaimed heb, en stadia pro opzeg?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Marzman
  • Niet online
DirtyBird schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:20:
Weet iemand wat er gebeurt als ik een uitbreiding koop van een game die ik geclaimed heb, en stadia pro opzeg?
Dan heb je alleen de uitbreiding nog en kun je het spel niet spelen tot je terug pro neemt.

/▌

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:08
Marzman schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 17:28:
[...]
Dan heb je alleen de uitbreiding nog en kun je het spel niet spelen tot je terug pro neemt.
Of het basisspel koopt.
Wat wordt er vandaag op Stadia gespeeld?

Ik ga zo weer lekker verder met Y’s VIII :)

• Tuktop
Jasphur schreef op zondag 24 juli 2022 @ 09:45:
Wat wordt er vandaag op Stadia gespeeld?

Ik ga zo weer lekker verder met Y’s VIII :)
Nice!
Ik ga nog even een run doen in Roguebook, dat kon me de vorige (eerste) keer niet helemaal grijpen, maar nu toch wel weer zin in een run. En Time on Frog Island is ook wel lekker rustgevend, volgens mij eigenlijk voor kinderen, maar hey :) kijken of we een stapje verder kunnen komen.

Edit: maar eerst even het bos in, nu het nog lekker koel is.

[ Voor 6% gewijzigd door Tuktop op 24-07-2022 10:22 ]

Pagina: 1 ... 161 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord