Leek me ook wel grappig, maar helaas geen (co-op) multiplayer dus dan is het voor mij een no-goLinksquest schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:43:
[...]
Oke, ben eens benieuwd naar de prijs, deze wil ik namelijk nog graag spelen.
Dat is wel weer jammer, maar dat heeft deze game nooit gehad helaas.Tuktop schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:44:
[...]
Leek me ook wel grappig, maar helaas geen (co-op) multiplayer dus dan is het voor mij een no-go
https://gamersnet.nl/4652...-op-en-multiplayer-heeft/
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ja klopt, las ik inderdaad. Zoveel spellen speel ik niet meer, en wat ik speel, doe ik graag samen met m'n broer en/of vrienden. Dus als een game geen multiplayer heeft, haak ik snel af. De laatste game die ik single player heb doorlopen was RDR (1 jaLinksquest schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:45:
[...]
Dat is wel weer jammer, maar dat heeft deze game nooit gehad helaas.
https://gamersnet.nl/4652...-op-en-multiplayer-heeft/
Hoewel ik graag spellen samen speel, ben ik persoonlijk echt van de Story mode. Ben nu toevallig met een vriend Resident Evil 5 Co-Op aan het spelen.
nickdw7 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:43:
Farcry Primal naar Stadia
En Cities is voor PRO leden, die is wel lekker hoor๐๐ผ๐๐ผ
Cities skyline zou voor mij bijna een reden zijn om pro weer op te starten! Eens goed over denken want moet dan ook tijd hebben om te spelen
https://stadia.google.com/game/far-cry-primal gaat 29,99 euro kostenLinksquest schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:43:
[...]
Oke, ben eens benieuwd naar de prijs, deze wil ik namelijk nog graag spelen.
Ik speel die nu op Gforce Now. Leuk, heb nu een grote stad die ik steeds moet slopen voor de unieke gebouwen. 20 procent health (ik heb ze poep laten drinken), heel veel leegstand ook meteen gehaald voor een uniek gebouw. Ging van 13 miljoen naar -300.000 in geld maar de cash flow is terug positief. Wel even sparen voor ik voor het volgende gebouw ga (hoge crimerate ofzo).Ht87 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 22:27:
Cities skyline zou voor mij bijna een reden zijn om pro weer op te starten! Eens goed over denken want moet dan ook tijd hebben om te spelen
Ik zou het liever op Stadia spelen, maar op Gforce Now betaal ik 5 euro per maand. Ik ga hem wel claimen. Heb pro tot september ofzo.
โป/ Please consider the environment before printing this signature
/โ
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb even gegoogled naar dit spel want ik kon hem nog niet. En voor mij, lijkt het op Simcity.Marzman schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 03:37:
[...]
Ik zou het liever op Stadia spelen, maar op Gforce Now betaal ik 5 euro per maand. Ik ga hem wel claimen. Heb pro tot september ofzo.
Klopt dat?
Zo ja, zou jij dit dan echt liever op de Stadia willen spelen?
Of kan je dan ook mods draaien op de stadia? Want als ik zo'n spel zou spelen, zou ik graag mods willen gebruiken.
Waarbij 1 savegame alleen met grafische verbeteringen enzo
En 1 savegame waar je lekker mee kan klooien
Ja klopt. Mods zijn een leuke aanvulling op dit spel, maar in Geforece Now gebruik ik die ook niet omdat dit niet fijn werkt. Je moet ze dan elke keer als je het spel speelt opnieuw installeren omdat je op een andere server speelt.streamnl schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 07:36:
[...]
Ik heb even gegoogled naar dit spel want ik kon hem nog niet. En voor mij, lijkt het op Simcity.
Klopt dat?
Zo ja, zou jij dit dan echt liever op de Stadia willen spelen?
Of kan je dan ook mods draaien op de stadia? Want als ik zo'n spel zou spelen, zou ik graag mods willen gebruiken.
Waarbij 1 savegame alleen met grafische verbeteringen enzo
En 1 savegame waar je lekker mee kan klooien
Ik weet niet wat Stadia gaat doen met mods misschien is het alleen de vanilla game.
/โ
Heb even gekeken in de store, er staan wel 10 DLC pakketten.
Cities Skylies ooit gespeeld op de laptop, draaide toen niet zo lekker. Helaas heb ik sinds feb geen Pro meer, maakte er te weinig gebruik van.
Whatever.
Wil dit ook weer op gaan pakken, zijn er hier op Stadia nog actieve spelers van Division 2?Estylicious schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 18:14:
[...]
En? Wat vinden we ervan?
Ik heb het geprobeerd, moet zeggen dat het wel heerlijk speelt. Ik maak mij alleen beetje zorgen om het gebrek aan nieuwe spelers (toen ik speelde). Ook komt Heartland eraan dat is einde Division 2 neem ik aan?
Tot slot is m'n backlog al best wel heel groot...
Steam/Epic: Deurstopper
Hmm, beetje prijzig voor een wat oudere titel, maar snap het wel, dan wacht ik nog even totdat die een keer in de sale is, heb toch nog meer dan genoeg te spelen.grolle schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 03:20:
[...]
https://stadia.google.com/game/far-cry-primal gaat 29,99 euro kosten
Had eens voor je gekeken, maar vind alleen aanbieding voor 3 maanden Pro voor nieuwe accounts.Ht87 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 22:27:
Het spel heb ik in het verleden een keer gekocht en daar zit vele uren in.Deurstopper schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:58:
[...]
Wil dit ook weer op gaan pakken, zijn er hier op Stadia nog actieve spelers van Division 2?
Maar...ik ben "overgelopen" naar Destiny 2.
Top 4 aantal uren per game:
Meeste uren zit nog steeds in:
#1 Destiny 2 (215u)
#2 Dragon Quest x1 (132u)
#3 The division 2 (94u)
#4 Assassin's Creed Odyssey (49u)
Edit:
Hmm,
Iets zegt mij dat ik toch wel van "open werelden" houdt
[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 18-05-2022 12:00 ]
Destiny 2 ja, ook een gave game! Maar kan maar niet aan het spel wennen qua 'volgorde'streamnl schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:58:
[...]
Het spel heb ik in het verleden een keer gekocht en daar zit vele uren in.
Maar...ik ben "overgelopen" naar Destiny 2.![]()
Top 4 aantal uren per game:
Meeste uren zit nog steeds in:
#1 Destiny 2 (215u)![]()
#2 Dragon Quest x1 (132u)
#3 The division 2 (94u)
#4 Assassin's Creed Odyssey (49u)
Edit:
Hmm,
Iets zegt mij dat ik toch wel van "open werelden" houdt
Speel jij gewoon maar wat, of volg jij echt een bepaalde route qua missies?
Ben het spoor af en toe echt bijster..
Dit is echt het grote zwaktepunt van deze game imo: het heeft totaal geen richtingsgevoel. Wat doe je waar, wanneer, en waarom in godsvredesnaam? En dan die wildgroei aan termen door elkaar...Deurstopper schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:06:
[...]
Destiny 2 ja, ook een gave game! Maar kan maar niet aan het spel wennen qua 'volgorde'
Heeft me echt weken gekost om een beetje grip te krijgen erop. Nu al een tijd niet gespeeld en de verwarrendheid van deze game doet me twijfelen of ik er weer in zal duiken. Jammer, want de gameplay, PvE en PvP zijn heerlijk.
Ik doe inderdaad maar wat. En ik snap nog steeds heel veel niet. Maar het is een game die je makkelijk oppakt. Je loopt wat rond, schiet alles dood, je doet mee met zoโn โEventโ of je speelt een strikes ofzo.Deurstopper schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:06:
Destiny 2 ja, ook een gave game! Maar kan maar niet aan het spel wennen qua 'volgorde'
Zelf doe ik zelden tot nooit een gambit, Vanguard of die andere 2
Gewoon lekker simpel. En dat deed ik ook graag met Destiny
[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 18-05-2022 17:09 ]
Jammer dat er en nog heen wishlist functie in de stadia app gebouwd is.
Zit te wachten op een aanbieding van Little Nightmares 2 te wachten maar zal het moeten houden bij wekelijks checken.
Zit te wachten op een aanbieding van Little Nightmares 2 te wachten maar zal het moeten houden bij wekelijks checken.
Oh ik had niet gedacht dat cities skyline ineens te claimen zou zijn. Kijk doorgaans alleen de eerste van de maand.
Leuke verassing? Dit soort spellen geef Stadia echt nodig. Ik hou van sim/builders
Leuke verassing? Dit soort spellen geef Stadia echt nodig. Ik hou van sim/builders
Gambit geeft volgensmij wel de betere loot. Is ook niet echt een moeilijke modus en qua rating is iedereen volgensmij gelijk.streamnl schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 17:09:
[...]
Zelf doe ik zelden tot nooit een gambit, Vanguard of die andere 2
Mochten er hier meer een keer in een party willen destiny'en, ik hou mij aanbevolen
Jeetje, doe maar een bedragje..

Is dat het waard voor een simcity kloon?

Of dat het waard is weet ik niet, maar de game is 1000% beter dan SimCity. Het is dat deze game later is uitgebracht, anders had ik beweerd dat SimCity een cities skylines clone was
Study everything, You'll find something you can use
Is het speelbaar met controller of er dan niet aan beginnen?
Ik ben net begonnen aan AC: Valhalla en zag dat er hier ook een topic voor is. Nu vraag ik me af of ik dat kan volgen of dat ik daar beter weg kan blijven i.v.m. spoilers of zo? Geen idee of daar รผberhaupt sprake van is bij AC games.
(Niet echt een Stadia-vraag, maar toch maar even hier.)
Volgens mij valt het qua spoilers wel mee. Het is een verhaal dat over Vikingen die naar Engeland komen gaat met wat side stories. Ik mag hopen dat er spoiler tags worden gebruikt als er te specifiek over bepaalde zaken wordt gesproken.erwn schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:20:
Ik ben net begonnen aan AC: Valhalla en zag dat er hier ook een topic voor is. Nu vraag ik me af of ik dat kan volgen of dat ik daar beter weg kan blijven i.v.m. spoilers of zo? Geen idee of daar รผberhaupt sprake van is bij AC games.
Het spel heeft ondersteuning voor zowel muis & toetsenbord als controller. Persoonlijk speel ik dit soort games liever met muis en toetsenbord maar dat zal misschien ook een kwestie van gewenning of oefening zijn. Je kunt het 60 minuten kosteloos proberen wat misschien wat aan de korte kant is om een goede indruk te krijgen maar het is in ieder geval iets.Estylicious schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 08:13:
Is het speelbaar met controller of er dan niet aan beginnen?
Hier heb je wel gelijk het grootste minpunt van deze game te pakken: een overdaad aan dlc. Denk dat je beter selectief wat losse dlc's kunt kopen, ze zijn niet allemaal even goed gelukt. Dit zie je ook terug in de individuele waardering van de dlc's op Steam.ikbenerniet schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:12:
[Afbeelding]
Doe mij er maar 3ikbenerniet schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:12:
[Afbeelding]
Daarmee doe je Cities Skylines te kort, heel erg veel te kort.ikbenerniet schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:12:
Op alle fronten is Cities Skylines met kop en schouders beter dan Simcity toen.
Ik zat er ook naar te kijken, wat een geld zeg. Normaal koop je gewoon het basespel en doe je de rest met modsikbenerniet schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:12:
[Afbeelding]
Er staat ook redelijk wat dlc in die bundel van 0 euro. Ik denk dat ik die alvast koopJorick schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 09:45:
[...]
Hier heb je wel gelijk het grootste minpunt van deze game te pakken: een overdaad aan dlc. Denk dat je beter selectief wat losse dlc's kunt kopen, ze zijn niet allemaal even goed gelukt. Dit zie je ook terug in de individuele waardering van de dlc's op Steam.
Het spel vind ik wel tof, maar ik heb hem gratis van Epic en nu op Stadia zolang mijn pro nog loopt. Misschien dat ik hem in een aanbieding een keer koop.
[ Voor 46% gewijzigd door Marzman op 19-05-2022 16:12 ]
/โ
Oke, kleine rant.
Ik wil na even niet meer gegamed te hebben een potje nba2k20 spelen. Allerlei foutmeldingen in-game, save files not found etc.
Blijkt gewoon dat 2K Games is gestopt met ondersteunen van deze game. Na 2 jaar! Overigens ook op andere platforms. Reken even uit: 50 euro voor de game, ongeveer 25 euro aan in-game purchases en dan sluit je de game. Ik denk ik kijk nog even naar de 2 opvolgers: beide 70 euro op de stadia store.
Ongelofelijk.
Dan maar black flag.
Ik wil na even niet meer gegamed te hebben een potje nba2k20 spelen. Allerlei foutmeldingen in-game, save files not found etc.
Blijkt gewoon dat 2K Games is gestopt met ondersteunen van deze game. Na 2 jaar! Overigens ook op andere platforms. Reken even uit: 50 euro voor de game, ongeveer 25 euro aan in-game purchases en dan sluit je de game. Ik denk ik kijk nog even naar de 2 opvolgers: beide 70 euro op de stadia store.
Ongelofelijk.
Dan maar black flag.
[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 19-05-2022 20:13 ]
Dat zou eigenlijk helemaal niet mogen, zeker niet al naar 2 jaar, maar offline mode doet het dus niet meer?
Wel bizar dat ie nog gewoon te koop staat voor 50 euro in de shop maar dus gewoon onspeelbaar is.
Een vriendschappelijk potje gaat lukken, maar elke modus waarbij ervaringspunten te verdienen zijn (zo'n beetje elke modus) zijn niet speelbaar omdat je dan moet verbinden met de server, en dat lukt niet meer..Linksquest schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 20:21:
Dat zou eigenlijk helemaal niet mogen, zeker niet al naar 2 jaar, maar offline mode doet het dus niet meer?
Niet eens bij stilgestaan, maar dat is idd wel misdadig, al kom je er natuurlijk wel snel achter en kun je refunden.Estylicious schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:31:
Wel bizar dat ie nog gewoon te koop staat voor 50 euro in de shop maar dus gewoon onspeelbaar is.
Blijft toch bizar en dan ga je toch wel denken of je dit soort games nog ooit wel een keer koopt.
Zeker, als je naar de bioscoop gaat ben je ook โฌ20,00 kwijt, dus het ligt er ook aan hoeveel uur plezier je er mee gehad hebt, zoals ik in mijn laatste blog ook al vertelde, maar na 2 jaar al een game bijna onspeelbaar maken dat kan toch echt niet, zeker niet als die voor de volle pond te koop staat.
Zeker, als je naar de bioscoop gaat ben je ook โฌ20,00 kwijt, dus het ligt er ook aan hoeveel uur plezier je er mee gehad hebt, zoals ik in mijn laatste blog ook al vertelde, maar na 2 jaar al een game bijna onspeelbaar maken dat kan toch echt niet, zeker niet als die voor de volle pond te koop staat.
Op zich is het bij zo'n game die elk jaar een nieuwe versie krijgt niet eens zo gek, dat ze ergens de servers uit trekken. Maar biedt hem dan niet meer te koop aan..
Dat, maar 2 jaar de server er al uitrekken is wel erg snel, 5 jaar zou toch echt wel het minimale moeten zijn bij een sport game.Sahi_NL schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:05:
Op zich is het bij zo'n game die elk jaar een nieuwe versie krijgt niet eens zo gek, dat ze ergens de servers uit trekken. Maar biedt hem dan niet meer te koop aan..
Detail is denk ik dat wij hem hebben gekocht voor 1 euro. Maar dat is wel raar ja, offline mode zou nog moeten werken en als de server uit de lucht is moet je de game niet meer verkopen. Ik heb het spel nooit gespeeld, ja een keer geprobeerd en toen vond ik het te ingewikkeld. Lastige knoppencombinaties en ik ken de regels van dat spel ook helemaal niet.Estylicious schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:31:
Maar kun je nog wel zonder multiplayer spelen?
[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 20-05-2022 08:19 ]
/โ
NBA2K vind ik een van de leukste spellen om te spelen en dan vooral de verhaal modus, maar die is inderdaad uitgezet voor 2020 versie. Ik vind het ook misdadig dat dat al na 2 jaar gebeurt, want er is echt wel veel replay waarde als je alleen single player modi speelt, maar dat kan dus niet meer. Alles wat een online element heeft werkt niet meer. Zo ook dus de single player verhaal modus, omdat je met je character op pleintjes tegen anderen zou kunnen spelen.
Ik pleit voor een verplichting om minimale support periode aan te geven bij aanschaf.
Daar ben ik het helemaal mee eens, en ook de vermelding wat niet meer werkt na dat servers offline gaan.
Dan nog is het bizar dat singleplayer elementen niet langer toegankelijk zijn.Sahi_NL schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:05:
Dergelijke online DRM, zoals in de genoemde NBA 2K20, eindig niet bij jouw internet connectie maar bij de uptime aan de andere kant van de verbinding.
[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 20-05-2022 10:20 ]
Gewoon kappen met de idiote online verificatie eis voor singleplayer content, ookal speel je via een cloudplatform.Estylicious schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 09:36:
Ik pleit voor een verplichting om minimale support periode aan te geven bij aanschaf.
Ubisoft heeft dit bij Black flag perfect opgelost vind ik. Het online element om een vloot te beheren waarmee je content kon vrijspelen is geschrapt (wordt niet meer ondersteund). In plaats daarvan krijg je nu de content die je vrij kon spelen kado. Zo kun je toch doorspelen ondanks wat gemis.
Kun je daar niet een klacht over indienen via stadia als iets niet werkt?Caayn schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:19:
[...]
Dan nog is het bizar dat singleplayer elementen niet langer toegankelijk zijn.
Dergelijke online DRM, zoals in de genoemde NBA 2K20, eindig niet bij jouw internet connectie maar bij de uptime aan de andere kant van de verbinding.
(Waarschijnlijk zullen er klachten genoeg komen dan van Amerikanen)
[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 20-05-2022 13:39 ]
/โ
Probleem in deze is denk ik dat het een ontwikkelaarskeuze is op alle platforms, niet alleen Stadia. Stadia is hier de tussenpersoon helaas. Klachten moeten denk ik naar de ontwikkelaar.Marzman schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:38:
[...]
Kun je daar niet een klacht over indienen via stadia als iets niet werkt?
Dit inderdaad.Ht87 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:39:
[...]
Probleem in deze is denk ik dat het een ontwikkelaarskeuze is op alle platforms, niet alleen Stadia. Stadia is hier de tussenpersoon helaas. Klachten moeten denk ik naar de ontwikkelaar.
Het platform (stadia in dit geval) werkt gewoon. Een externe afhankelijkheid van de game werkt niet meer, dit valt volledig buiten het platform om.
Mogelijk kan men een refund aanvragen als het spel recent is gekocht onder het mom van "functioneert niet zoals verwacht". Of je daar meer dan een jaar na dato nog steeds aanspraak op kan maken? Dat zal afhangen van de policies van het platform en het humeur van de medewerker die jouw vraag behandeld. Buiten een refund kan het platform in deze gevallen niks betekenen. Het is een design probleem.
<advocaat van de duivel>Technisch functioneert de game ook, enkele aspecten zijn uitgeschakeld.</advocaat van de duivel> Vroeger gebeurde dit enkel met multiplayer componenten waarbij het logisch is dat er een dergelijke afhankelijkheid is, maar steeds vaker is die afhankelijk er ook voor singleplayer componenten.
[ Voor 31% gewijzigd door Caayn op 20-05-2022 13:48 ]
Dat snap ik wel, maar dat is ons platformHt87 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:39:
[...]
Probleem in deze is denk ik dat het een ontwikkelaarskeuze is op alle platforms, niet alleen Stadia. Stadia is hier de tussenpersoon helaas. Klachten moeten denk ik naar de ontwikkelaar.
Het risico is wel dat je dan je euro terug krijgt
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 20-05-2022 13:47 ]
/โ
Ik heb even teruggekeken, 3 euro zelfs haha! Ik dacht eerlijk gezegd dat ik er 50 voor betaald had, maar dat bleek Madden te zijnMarzman schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 13:47:
[...]
Dat snap ik wel, maar dat is ons platformAls andere mensen dan klagen op andere platformen
Het risico is wel dat je dan je euro terug krijgt
Overigens was die 3 euro (2,99) prijs voor de game een fout die maar een dag actief is geweest geloof ik. Wie weet komen er nog meer van dat soort foutjes
Goed nieuws voor de kleintjes. Er komen allerhande Outright games aan voor Stadia.
YouTube: Outright Games Announces 6 NEW STADIA Games | Star Trek | LOL Surpri...
YouTube: Outright Games Announces 6 NEW STADIA Games | Star Trek | LOL Surpri...
Haha, volgens mij heb ik er meer voor betaald. Dacht dat ik hem nog niet had geprobeerd, dus ging het aanschaffen met de gedachte het te laten refunden als het niks zou zijn. En het was niks. Snapte er helemaal geen ene snars van. Maar helaas niet meer te refunden. Money down the drain.Marzman schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:17:
[...]
Detail is denk ik dat wij hem hebben gekocht voor 1 euro. Maar dat is wel raar ja, offline mode zou nog moeten werken en als de server uit de lucht is moet je de game niet meer verkopen. Ik heb het spel nooit gespeeld, ja een keer geprobeerd en toen vond ik het te ingewikkeld. Lastige knoppencombinaties en ik ken de regels van dat spel ook helemaal niet.
Kleine cross post met het handheld topic. Het hoort eigenlijk meer daar, maar omdat ik het primaire gekocht heb voor Stadia en er misschien hier meer geรฏnteresseerden zijn in een dedicated handheld:
Er is eindelijk een goede review van de Odin Lite. Toen ik 3 maanden geleden voor de Lite koos was cloud gaming (Stadia, Xcloud) de belangrijkste usercase. Goede emulatie tot aan PSP had ik wel verwacht. Maar de resultaten van PS2 over treffen absoluut mijn verwachting. Echt bij dat ik voor de Lite heb gekozen IPV Base/Pro
Er is eindelijk een goede review van de Odin Lite. Toen ik 3 maanden geleden voor de Lite koos was cloud gaming (Stadia, Xcloud) de belangrijkste usercase. Goede emulatie tot aan PSP had ik wel verwacht. Maar de resultaten van PS2 over treffen absoluut mijn verwachting. Echt bij dat ik voor de Lite heb gekozen IPV Base/Pro
Had de laatste tijd tijdens het spelen van FIFA wel eens last van een slechte / matige verbinding. Dat zorgt voor een schokkende gameplay en dat werkt in ieder geval niet voor FIFA. Dus gisteren maar eens besloten dat ik de Chromecast van wifi naar bedraad heb omgezet. Nog niet teveel ervaring, maar mijn game sessie van gisteravond was in ieder geval zoals die zou moeten zijn.
Eigenlijk wil ik nu ook beginnen met Cities, maar FIFA is ook zo verslavend ๐
Eigenlijk wil ik nu ook beginnen met Cities, maar FIFA is ook zo verslavend ๐
LOETKE
Dacht al, dat is vroeg, maar dit zijn dus de games van mei
Die van juni worden morgen bekend gemaakt (laatste woensdag van de maand).
Via VPN Stadia spelen in Vietnam is niet te doen. Wisten we al, maar toch. Heb het even geprobeerd. Wilde City Skylines spelen. Maar goed, heb wel meer dingen te doen hier dan gamen. Dus zoโn ramp ist nie
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik vind Cities Skylines op Stadia minder dan bij Epic. De besturing is een beetje raar dat je niet gewoon met de muis over de map kunt bewegen en het ziet er allemaal een beetje anders uit.
Ik weet niet waarom, misschien hebben ze het moderner proberen te maken, of voor consoles (je gaat dit toch niet met een controller spelen?), misschien is het gewoon wennen...
Ik weet niet waarom, misschien hebben ze het moderner proberen te maken, of voor consoles (je gaat dit toch niet met een controller spelen?), misschien is het gewoon wennen...
/โ
Maar toch wel jammer dat het niet optimaal werkt.Jasphur schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 07:50:
Via VPN Stadia spelen in Vietnam is niet te doen. Wisten we al, maar toch. Heb het even geprobeerd. Wilde City Skylines spelen. Maar goed, heb wel meer dingen te doen hier dan gamen. Dus zoโn ramp ist nie
Ik heb gister Cities geprobeerd, op de CCU met controller. Als je het spel niet kent gaat dat wel en ik wil er zeker mee verder.Marzman schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 08:46:
Ik vind Cities Skylines op Stadia minder dan bij Epic. De besturing is een beetje raar dat je niet gewoon met de muis over de map kunt bewegen en het ziet er allemaal een beetje anders uit.
Alleen vanochtend even wat youtube video's gekeken en als ik dan zie hoe snel ze bouwen op PC denk ik dat ik het toch op de PC ga spelen.
Alleen begrijp ik van jou dat het op PC ook niet lekker werkt? vanavond even zelf kijken
Bij de instellingen kun je wel aanpassen dat de muis ook over de map heen gaat.Marzman schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 08:46:
Voor mensen die Wreckfest spelen, ik zag deze Tweet voorbij komen, THQ Nordic had ook gereageerd en gingen het doorzetten.
Hey @bugbeargames, @THQNordic and @GoogleStadia,
โ inlead (@in7ead) 24 mei 2022
any info on when @Wreckfestgame's current seasonal event "Racing Legends" will be available for Stadia?
Since May, it is no longer possible to play the tournament mode and thus collect rewards.
Thanks in advance for the support! pic.twitter.com/WssW45gmSB
Misschien een stomme vraag, maar kon het zelf niet vinden, is er toevallig een manier dat ik een Stadia game koop voor iemand anders, als zeg maar een soort kadootje? Bij Steam kun je dat namelijk doen en leek me leuk om dat voor een collega te doen die zaterdag jarig is.
Volgens mij kan dat niet. Zag er altijd veel 'haat posts' over op Reddit. Toen ik nog Reddit las...Linksquest schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:15:
Misschien een stomme vraag, maar kon het zelf niet vinden, is er toevallig een manier dat ik een Stadia game koop voor iemand anders, als zeg maar een soort kadootje? Bij Steam kun je dat namelijk doen en leek me leuk om dat voor een collega te doen die zaterdag jarig is.
A oke, kon het al niet vinden, dan weet ik waarom, bedankt voor de update
Het zijn wat meer hoepels om te nemen, maar volgens mij kan je ook met Google Play credits Stadia games kopen, hier zijn wel gift cards voor te krijgen.Linksquest schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 21:15:
Kon de verleiding niet weerstaan, maar weer besloten om Pro te nemen. Voorheen al eens Cities Skylines gespeeld op een oude laptop. Draaide niet echt prettig.
Gisteren gestart, speelt best wel lekker, echter moet ik nog wel wennen aan de interface, die is wat groot geworden.
Speel daarnaast ook Adam Wolfe, verrassend leuk! Meer van deze spellen graag. (Doet me denken aan vroegah toen ik 'The Curse of Monkey Island' speelde
)
Gisteren gestart, speelt best wel lekker, echter moet ik nog wel wennen aan de interface, die is wat groot geworden.
Speel daarnaast ook Adam Wolfe, verrassend leuk! Meer van deze spellen graag. (Doet me denken aan vroegah toen ik 'The Curse of Monkey Island' speelde
Whatever.
Zit nogsteeds te wachten op de RDR2 saleโฆ weet niet of die snel gaat komen..
Ik doe hem inderdaad een Google Play gift cart, kan hij kiezen of hij daar het Pro mee betaald of zich wat games ervan kooptikbenerniet schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 23:38:
[...]
Het zijn wat meer hoepels om te nemen, maar volgens mij kan je ook met Google Play credits Stadia games kopen, hier zijn wel gift cards voor te krijgen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fC5OL00AaLEQozjf9t2mIwyn.png?f=user_large)
Er wordt gespeculeerd dat het gaat om Martha is Dead.
Zou kunnen, maar daar is niets top secret aan, was al aangekondigd. Doe maar allebei.
Heb ik de juni pro games weer eens gemist?
Moeten nog worden aangekondigd. Gebeurt normaal gesproken de laatste dinsdag van de maand, dus het zou komende dinsdag moeten zijn.grolle schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 15:58:
Heb ik de juni pro games weer eens gemist?
Ah dat verklaart. Komt dus gewoon onhandig uit, dinsdag de 31e
Inderdaad, het kan daarom best zijn dat ze er iets eerder mee komen. Hou reddit in de gaten, of de officiรซle community blog. En uiteraard kun je er de donder op zeggen dat het in dit topic ook snel gedeeld zal wordengrolle schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 18:36:
Ah dat verklaart. Komt dus gewoon onhandig uit, dinsdag de 31e
Dat zou wel vet zijn.Rob Voets schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 13:35:
[Afbeelding]
Er wordt gespeculeerd dat het gaat om Martha is Dead.
YouTube: Those Who Remain | Announcement Trailer | Coming Soon to Stadia
https://community.stadia....-Mighty-Switch/ba-p/79462
Through The Darkest of Times, Mighty Switch Force en Those who remain aangekondigd
Through The Darkest of Times, Mighty Switch Force en Those who remain aangekondigd
[ Voor 3% gewijzigd door artificial_sun op 28-05-2022 01:08 ]
Stadia was beter....
Wilde net de offciele Tweet delenartificial_sun schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 01:08:
YouTube: Those Who Remain | Announcement Trailer | Coming Soon to Stadia
Those Who Remain lijkt me wel interessant
Okay okay
We are happy to announce that 314 Arts is now an official Google Stadia Developer. That means our upcoming games will also release on the Stadia platform!https://t.co/XeBf3g1uQH#unity3d #indiedeveloper #indiedev #madewithunity #LinuxGaming #Stadia pic.twitter.com/f9Xrn9iScM
โ 314 Arts (@314arts) 30 mei 2022
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat project Z ziet er wel vet uit zeg! Al ben ik benieuwd waar het in verschilt met Zombie Army.
In ander nieuws: de chomecast met google TV komt officieel uit in Nederland, benieuwd of daar nog nieuwe Stadia-combi's voor te koop komen. Ik zie de premier edition niet meer op de verkoop pagina staan namelijk, alleen de losse controller.
[ Voor 9% gewijzigd door Ht87 op 31-05-2022 10:35 ]
[Twitter: https://twitter.com/GoogleStadia/status/1531670938219167745?t=BZlav3L-spaRoWASKOxQmw&s=19]
7 pro games
Lake en eindelijk Deliver us the moon ga ik zeker spelen. Golf with your friends lijkt me ook leuk.
7 pro games
Lake en eindelijk Deliver us the moon ga ik zeker spelen. Golf with your friends lijkt me ook leuk.
Ergens wel het gevoel dat sinds ik pro heb het voornamelijk rare meuk spellen zijn die gratis zijn voor pro. Niet echt super interessant zo.
Die Nederlandse lake is een soort life is strange, maar dan zonder echt verhaal of plotwendingen? Ben benieuwdโฆ
Golf with Friends lijkt me best cool.
Voor m'n oudste (6) zal Power Rangers wel bevallen....(oh PEGI 12..eerst zelf maar ff checken hoe of wat)
Voor m'n oudste (6) zal Power Rangers wel bevallen....(oh PEGI 12..eerst zelf maar ff checken hoe of wat)
[ Voor 23% gewijzigd door Stef120 op 31-05-2022 19:52 ]
Je zet wel erg veel heel goede en leuke games weg als 'rare meuk'. Het zijn geen AAA-games en het kan jouw smaak niet zijn, maar rare meuk is het absoluut niet. En vergeet niet dat je ook Pro hebt voor de 4k stream, 5.1 geluid, HDR en betere sales.Zinloos1 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 19:00:
Ergens wel het gevoel dat sinds ik pro heb het voornamelijk rare meuk spellen zijn die gratis zijn voor pro. Niet echt super interessant zo.
Als dat het je niet waard is, zet je het gewoon stop. En als er dan wat van je gading bij zit, kun je altijd weer Pro nemen.
Dat is niet verkeerd.Sempy schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 18:28:
[Twitter]
7 pro games
Life is Strange vond ik nog niet z'n verkeerde game, en er zaten nog wel wat leuke titles erbij. Niet altijd top, maar vaak toch wel grappig.Tuktop schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 20:15:
[...]
Je zet wel erg veel heel goede en leuke games weg als 'rare meuk'. Het zijn geen AAA-games en het kan jouw smaak niet zijn, maar rare meuk is het absoluut niet. En vergeet niet dat je ook Pro hebt voor de 4k stream, 5.1 geluid, HDR en betere sales.
Als dat het je niet waard is, zet je het gewoon stop. En als er dan wat van je gading bij zit, kun je altijd weer Pro nemen.
[YouTube: Stadia Monthly Rewind | May 2022]
Om de maand mei af te sluiten ๐คช
Om de maand mei af te sluiten ๐คช
[ Voor 26% gewijzigd door Linksquest op 31-05-2022 20:27 ]
Ik zou Google stadia eens willen proberen op mijn LG G1. Wat is de beste prijs/kwaliteit controller om hier bij aan te schaffen? Controller moet draadloos kunnen werken. Ik ga hem niet aan mijn G1 kunnen aansluiten als die tegen de muur hangt.
Mag ook tweedehands controller zijn.
Dank voor jullie advies!
Mag ook tweedehands controller zijn.
Dank voor jullie advies!
[ Voor 6% gewijzigd door daffie82 op 31-05-2022 21:53 ]
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)
Kijk eens bij v&a daar staan een heleboel stadia controllers @daffie82
Ja er staan er veel. En moet ook draadloos kunnen op mijn LG G1. Dat vind ik niet zo snel welke controllers hiervoor zouden geschikt zijn.Dboutsen schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:30:
Kijk eens bij v&a daar staan een heleboel stadia controllers @daffie82
LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with avdvplus Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.12.0 (UMOEUXM)
De Stadia-controller heeft, via wifi, een eigen verbinding met de cloudservers van Google, dit om vertragingen zoveel mogelijk tegen te gaan. Dat is beter dan een controller die eerst via bluetooth met je tv communiceert.daffie82 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:34:
[...]
Ja er staan er veel. En moet ook draadloos kunnen op mijn LG G1. Dat vind ik niet zo snel welke controllers hiervoor zouden geschikt zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door hcQd op 31-05-2022 22:47 ]
Als je alleen Stadia wilt dan zou ik voor de officiรซle Stadia controller gaan, en anders kun je altijd kijken naar eentje van Xbox.daffie82 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:34:
[...]
Ja er staan er veel. En moet ook draadloos kunnen op mijn LG G1. Dat vind ik niet zo snel welke controllers hiervoor zouden geschikt zijn.
[YouTube: Those Who Remain | Announcement Trailer | Coming Soon to Stadia]
[YouTube: Mighty Switch Force! Collection | Trailer | Stadia]
[YouTube: Mighty Switch Force! Collection | Trailer | Stadia]
[ Voor 24% gewijzigd door Linksquest op 31-05-2022 23:05 ]
Hoelaat zijn de games claimbaar? Ben vandaag vrij dus wil wel effeโฆ haha
Reeds op Stadia beschikbare games om 09:00. Als het nieuwe games betreft soms wat later, afhankelijk van de release tijd, die is vaak rond 19:00. Alle games zijn reeds te claimen, zie de post hieronder.nickdw7 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 08:01:
Hoelaat zijn de games claimbaar? Ben vandaag vrij dus wil wel effeโฆ haha
[ Voor 8% gewijzigd door bakkerjangert op 01-06-2022 09:29 ]
Ze zijn nu alle 7 claimbaar: https://stadia.google.com/store/list/2001
Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |