• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:03
Estylicious schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:10:
Heeft Outriders nu eindelijk crossplay?
Zeker, al best een tijdje hoor. Speelt heerlijk op Stadia! Wel even performance mode aanzetten :)
Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:42:
[...]

Mn mobiele verbinding is super stabiel, is de controller dan draadloos verbonden met de hotspot?
Correct. Eventueel zou je ipv de controller op de wifi te zetten, hem met een kabel in je telefoon kunnen prikken. Dus dan CCU over de hotspot en de controller via je telefoon.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-01 15:38

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Verwijderd

Jasphur schreef op zondag 1 mei 2022 @ 18:53:
[...]

Correct. Eventueel zou je ipv de controller op de wifi te zetten, hem met een kabel in je telefoon kunnen prikken. Dus dan CCU over de hotspot en de controller via je telefoon.
Dat via de kabel wist ik, ging mij erom om de CCU icm de Stadia controller op mijn scherm (en dat via mijn hotspot)) Heb zelf het Pro abbo. Bedankt iedereen voor het meedenken.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-01 06:50
FIFA 22 cross play met Xbox, PlayStation en PC.

https://www.ea.com/games/...test-faq?isLocalized=true

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@Rob Voets volgens mij niet met PC, of ik lees er gigantisch overheen.
We’re eager to let our players connect across multiple platforms, and in the near future we’ll be testing Cross-play functionality in Online Seasons and Online Friendlies on the PlayStation 5, Xbox Series X|S, and Stadia versions of EA SPORTS FIFA 22.

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-01 13:19
Nice. Dat is wel een lichtpuntje. Met de aanbieding FIFA22 gekocht. Ik had geen FIFA gespeeld sinds FIFA International Soccer. Ben ook geen voetbal fan. Maar ik moet zeggen dat dit wel lekker weg speelt op de bank samen met de vrouw! Leuke game (als je de voorgaande versies niet gespeeld hebt sinds 1993)!

• Rob Voets
JDFS schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 09:43:
@Rob Voets volgens mij niet met PC, of ik lees er gigantisch overheen.

[...]
Ik was te enthousiast. Via Stadia wel op pc ;)
Verdorie en natuurlijk net niet gebruik gemaakt van die aanbieding!
Hopelijk biedt t perspectief voor Fifa 23, goed als die franchises bij stadia blijven!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:56
Iemand die Doom heeft gespeeld hier? Maar jeetje wat een lag op mobiel en tv allebei zelfde dikke lag anderen spelen prima te spelen dat wel weer.

• Estylicious
Amdwarrior schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:30:
Iemand die Doom heeft gespeeld hier? Maar jeetje wat een lag op mobiel en tv allebei zelfde dikke lag anderen spelen prima te spelen dat wel weer.
Beide Doom's gespeeld. Geen lag ervaren. Sterker nog, Doom is eigenlijk een showcase van hoe goed Stadia werkt.

• Amdwarrior
Estylicious schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 18:12:
[...]

Beide Doom's gespeeld. Geen lag ervaren. Sterker nog, Doom is eigenlijk een showcase van hoe goed Stadia werkt.
Dat meen ik ook te herinneren maar misschien even internet instellingen bekijken.

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-01 01:25
Ik heb bij Doom (Eternal) enkel problemen ervaren via de browser op 1080p. Daar herinner ik mij wel eens wat hapering. Op de CCU met 4k60 nooit problemen gehad en op de tablet met de app op 1080p ook niet.

• Opxah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-01 20:13
Amdwarrior schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 17:30:
Doom deed het bij mij redelijk goed via de Chromecast. Heel af en toe lag of hoge compressie, maar dat kan ook aan mijn eigen internetverbinding hebben gelegen.

• Amdwarrior
RoCoStr schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 20:52:
Ik heb bij Doom (Eternal) enkel problemen ervaren via de browser op 1080p. Daar herinner ik mij wel eens wat hapering. Op de CCU met 4k60 nooit problemen gehad en op de tablet met de app op 1080p ook niet.
Nou ik heb 95/25 snelheid en even in router gekeken tijdens het gamen alleen stadia die veel bandbreedte
Misschien ligt het toch aan vsdl verbinding? Meer latency

• RoCoStr
Dat zou je dan terug moeten zien bij de wat betere speedtests. In dit topic stonden er een paar geloof ik.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 15:09
Iemand problemen met stadia ? Ik probeer fifa21 op te starten maar die blijft hangen op een paars scherm zodra ik hem opstart

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:34
Uurtje terug ook even wat verbindingsproblemen met Cake Bash gehad (afgebroken spel). Korte hick up wellicht.

[ Voor 9% gewijzigd door nadroJ op 04-05-2022 16:53 ]

Sowieso schrijf je zo!

• Estylicious
Nieuwe sale met (voornamelijk) Indie games. In ieder geval Gigantosaurus opgepikt voor de kinderen voor halve prijs.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Goed om te horen, ga ook eens kijken of er wat tussen zit voor mijn dochter.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kan iemand zien wat 100 Days kost? Ik heb die geclaimd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-01 14:46
Marzman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:03:
Kan iemand zien wat 100 Days kost? Ik heb die geclaimd.
€24,99 voor mij als niet-Pro. Add-on Napa Valley is in de aanbieding voor €5,99.

• Marzman
  • Niet online
RobNemoo schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:31:
[...]

€24,99 voor mij als niet-Pro. Add-on Napa Valley is in de aanbieding voor €5,99.
Thanks, dat is nog best duur zeg. Ik dacht dat die ook afgeprijsd was.

/▌

• RobNemoo
Marzman schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 14:33:
[...]

Thanks, dat is nog best duur zeg. Ik dacht dat die ook afgeprijsd was.
Nee het volledige spel is niet afgeprijsd op het moment. Alleen de add-on.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-01 15:59
Voor wie de vorige aanbieding gemist had:

De Razer Kishi is weer in de aanbieding (nu €44,99) op Amazon Nederland. Een erg fijne controller om Stadia op je mobiel te spelen, of om samen je mobiel voor de Chromecast te gebruiken!

[ Voor 3% gewijzigd door Sahi_NL op 06-05-2022 14:30 ]

• Estylicious

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Nou vandaag en gister in totaal drie vruchteloze pogingen om de controllers te verbinden met CCU. Ze zitten op het netwerk, ik kan ze verbinden met telefoon, maar niet met CCU. Een melding dat ze scherm niet kunnen zien (meen ik, geen screenshot gemaakt). CCU is bedraad verbonden en controllers via 2.4GHz wifi. Later maar een nieuwe poging.

De kinderen hadden wel mooi gezien dat er een nieuw paw patrol-spel was, maar konden niet spelen. :|

• Tuktop
erwn schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:29:
Nou vandaag en gister in totaal drie vruchteloze pogingen om de controllers te verbinden met CCU. Ze zitten op het netwerk, ik kan ze verbinden met telefoon, maar niet met CCU. Een melding dat ze scherm niet kunnen zien (meen ik, geen screenshot gemaakt). CCU is bedraad verbonden en controllers via 2.4GHz wifi. Later maar een nieuwe poging.

De kinderen hadden wel mooi gezien dat er een nieuw paw patrol-spel was, maar konden niet spelen. :|
Hmm, die melding komt me niet bekend voor. Misschien even letterlijk overtypen en Googlen? Zou er niet een soort van AP isolation actief kunnen zijn?

• erwn
  • Niet online
Tuktop schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:32:
[...]

Hmm, die melding komt me niet bekend voor. Misschien even letterlijk overtypen en Googlen? Zou er niet een soort van AP isolation actief kunnen zijn?
Daar zat ik het inderdaad in te zoeken, maar nog niet gevonden. Gister lukte casten (YouTube) ook niet, dus dat paste wel in dat verhaal, maar dat gaat nu wel goed. Hopelijk weet Google inderdaad nog raad. (Op een moment dat er geen ongeduldige kinderen naast zitten.)
Lumote heeft een FPS teller optie :P

Rechtsbovenin mn screenshot
https://stadia.google.com...63-4c12-8f19-572da00e0eca

• RoCoStr
erwn schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:29:
Nou vandaag en gister in totaal drie vruchteloze pogingen om de controllers te verbinden met CCU.
Ik had heel toevallig vrijdag last van bovenstaande. Ik heb de netwerkkabel uit de CCU gehaald, weer ingeplugd en toen was het goed!

• erwn
  • Niet online
RoCoStr schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:33:
[...]

Ik had heel toevallig vrijdag last van bovenstaande. Ik heb de netwerkkabel uit de CCU gehaald, weer ingeplugd en toen was het goed!
Dit werkte gisteren niet, maar.. het werkt inmiddels wel weer! Een factory reset van de CCU heeft het 'verholpen'. Een eerdere factory reset van de controller, reboots van CCU (hierdoor kon ik wel weer casten) en reboots van router hielpen niet. In ieder geval dank voor de tips allen :)

Heb helaas wel een andere linking code nu, maar dat mag de pret niet drukken. En ik moet voor mezelf alleen nog een volgende game vinden. Laatst star wars uitgespeeld. Maar goed, we kunnen weer.
erwn schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:03:
[...]

Dit werkte gisteren niet, maar.. het werkt inmiddels wel weer! Een factory reset van de CCU heeft het 'verholpen'. Een eerdere factory reset van de controller, reboots van CCU (hierdoor kon ik wel weer casten) en reboots van router hielpen niet. In ieder geval dank voor de tips allen :)

Heb helaas wel een andere linking code nu, maar dat mag de pret niet drukken. En ik moet voor mezelf alleen nog een volgende game vinden. Laatst star wars uitgespeeld. Maar goed, we kunnen weer.
Heb je toevallig je 2,4 en 5 GHz wifi met dezelfde SSID staan? Dat was bij mij ooit een probleem waardoor controller 'hopte' tussen de verbindingen en daardoor geen goede connectie had.
In ieder geval lekker dat t weer werkt!
Lumote is veelte verslavend.

• erwn
  • Niet online
Ht87 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:39:
[...]

Heb je toevallig je 2,4 en 5 GHz wifi met dezelfde SSID staan? Dat was bij mij ooit een probleem waardoor controller 'hopte' tussen de verbindingen en daardoor geen goede connectie had.
In ieder geval lekker dat t weer werkt!
Nee, er is enkel 2,4 GHz (oude, oude router), dus dat was 'm ook niet.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op maandag 9 mei 2022 @ 09:03:
Lumote is veelte verslavend.
Goed om te horen, zelf nog niet aan begonnen, maar heb al een dikke 6 weken niks meer met Stadia gedaan, dochter ook niet om eerlijk te zijn. Best jammer, maar dat krijg je als je gewoon te veel elders op bent het spelen.

Er zijn wat (bronloze) geruchten op Twitter dat morgen Maffia 1 en 2 worden aangekondigd. Zal mij benieuwen, maar verwacht niks. Die ports zouden worden opgepakt door hetzelfde bedrijf wat ook Control (dikke aanrader voor wie die nog niet gespeeld heeft) naar Stadia heeft geport.

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 09-05-2022 18:26 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Mogelijk weer een cloud gaming fan er bij :P

pejoar in 'F1 22 - VR, crossplatformplay en meer'

Haha ouwe propper! :9

Mond op mond is idd wel de manier.
Blijft wel pijnlijk vind ik dat Stadia in de line-up ontbreekt in de titel, maar soit, dat is nu maar gewoon de situatie. Misschien ooit maar s een series s ergens gratis bij krijgen, die geven ze bij best veel dingen weg momenteel. Daar werkt stadia ook op iig ;)
Ht87 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:57:
[...]

Haha ouwe propper! :9

Mond op mond is idd wel de manier.
Blijft wel pijnlijk vind ik dat Stadia in de line-up ontbreekt in de titel, maar soit, dat is nu maar gewoon de situatie. Misschien ooit maar s een series s ergens gratis bij krijgen, die geven ze bij best veel dingen weg momenteel. Daar werkt stadia ook op iig ;)
Nja propper, propper… ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat we heel snel (voor gaming begrippen) geen reguliere consoles meer in huis gaan hebben in landen waar internet stabiel en snel genoeg is

offtopic:
Het is mond-tot-mond. Mond-op-mond is wat anders :P

Jasphur schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:08:
[...]

Nja propper, propper… ik ben er inmiddels wel van overtuigd dat we heel snel (voor gaming begrippen) geen reguliere consoles meer in huis gaan hebben in landen waar internet stabiel en snel genoeg is

offtopic:
Het is mond-tot-mond. Mond-op-mond is wat anders :P
Hahaha aii, mond op mond reclame is idd wat anders!

Ik denk dat er voorlopig nog wel consoles zullen blijven, de markt voor fysieke games blijft wel bestaan, maar denk wel dat consumenten net als bij PlayStation de keuze gaan krijgen voor een digitale en fysieke optie.
De tijd zal t leren, ben benieuwd of PlayStation met een pro versie zal komen over X jaar, en of die dan digitaal of optisch zal zijn! Dat zal veel bepalen in de markt.
Met digitaal bedoel je alleen maar een cloud controller of zoals ze nu hebben, zonder optical drive?

Nou ik vind zonder optische drive een eerste stap naar cloudgaming, dat kastje zal steeds meer uitgekleed worden denk ik totdat een soort hub voor games is. Maar denk dat dat nog wel een langere adem is, de grote markt is nog erg sceptisch (lag, niet overal stabiel internet, laat staan stabiel netwerk in eigen huis). En de pro gamers die nog niet meegaan in cloud is ook een dingetje denk ik. Maar goed, we zitten pas aan t begin.
Wie weet zit ik ooit met een kleinkind op schoot te vertellen hoe ik ooit begon met Stadia haha!

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 10-05-2022 16:17 ]

Stadia heeft in ieder geval weer een “nieuwe” feature. De Skip Trial button is terug van weg geweest

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FSZ2FcHX0AA4-v-?format=jpg&name=large

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:41:
Stadia heeft in ieder geval weer een “nieuwe” feature. De Skip Trial button is terug van weg geweest

[Afbeelding]
Dat is mooi, werkt dit ook bij familie? ik moest daar perse pro pakken terwijl ik me dochter op mijn account wilde laten spelen.

Linksquest schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:48:
[...]

Dat is mooi, werkt dit ook bij familie? ik moest daar perse pro pakken terwijl ik me dochter op mijn account wilde laten spelen.
Linkje

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik snap de regels, maar toen ik voor mijn dochter een account aan het maken was, moest ik perse een betaal methode installeren, terwijl ze met mij mee lift.

Linksquest schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:59:
Ik snap de regels, maar toen ik voor mijn dochter een account aan het maken was, moest ik perse een betaal methode installeren, terwijl ze met mij mee lift.
Oh zo. Ik verwacht dat dat nu niet meer nodig is met die skip button tbh. Ja zou het eens kunnen proberen door nog een account aan je familie toe te voegen.

Lees nu wel dat dit gevonden is in Duitsland en nig niet actief is de USA.

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 10-05-2022 17:11 ]

Zure reacties van console gamers zeg, op deze tweet :P

Expension voor consoles komt in Q4

[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 10-05-2022 17:07 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:06:
[...]

Oh zo. Ik verwacht dat dat nu niet meer nodig is met die skip button tbh. Ja zou het eens kunnen proberen door nog een account aan je familie toe te voegen.
Account aanmaken is nu gelukt en lid van de familie, maar ze kan nog altijd niet op haar eigen game.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHIyyh_T0zaZtFGOhqhX1Kp3TR8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cdzMN71Vl3khhkJFskRUxmCk.png?f=user_large

En dit moet perse een Creditcard zijn :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Linksquest op 10-05-2022 17:10 ]

Linksquest schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:09:
[...]

Account aanmaken is nu gelukt en lid van de familie, maar ze kan nog altijd niet op haar eigen game.

[Afbeelding]

En dit moet perse een Creditcard zijn :'(
Maar heeft het “hoofdaccount” dan wel een betaalmethode?

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:12:
[...]

Maar heeft het “hoofdaccount” dan wel een betaalmethode?
Ja, Paypal

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb de creditcard toegevoegd en kan nu games handmatig toevoegen die voor haar geschikt zijn.

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-01 13:56
Nice, nu al beschikbaar op: Stadia Risk of Rain 2 has officially released its “Survivors of the Void”

https://9to5google.com/20...-the-void-stadia-release/

[ Voor 34% gewijzigd door Makie op 10-05-2022 21:33 ]

Terugrefererend naar die UI change van de game details pagina, kan ik mij wel vinden in deze tweet. Hopelijk snel meer UI verbeteringen. Zeker op de CCU :P

[Twitter: https://twitter.com/whatlambda/status/1524040105048129539?s=21&t=iBK_x8q3MqrhTtXZw2M4wQ]

Jasphur schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:36:
Terugrefererend naar die UI change van de game details pagina, kan ik mij wel vinden in deze tweet. Hopelijk snel meer UI verbeteringen. Zeker op de CCU :P

[Embed]
Dat zou inderdaad stadias positie kunnen gaan redden, ik teken ervoor! Vanaf komend jaar die grotere games binnenhalen en ik word weer pro O-)
Ht87 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 23:33:
[...]

Dat zou inderdaad stadias positie kunnen gaan redden, ik teken ervoor! Vanaf komend jaar die grotere games binnenhalen en ik word weer pro O-)
Vandaag en morgen is Google I/O. ‘k verwacht geen Stadia nieuws maar hoop het Stadia logo wel een paar keer terug te zien :P

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-01 10:57
Mijn geduld wordt wel een beetje op de proef gesteld en ik heb ook al ruim 2 maanden geen game heb gespeeld via Stadia. Toch heb ik mij verwend door vorige maand een Odin Lite te bestellen (backen)

Was een gokje om voor de Lite te gaan en niet de Pro. Maar cloud gaming was het primaire doel en daarin is de Lite waarschijnlijk beter dan de Pro.

Eindelijk een eerste echt review van de Lite op YouTube:

Zijn er meer mensen hier die een dedicated handheld hebben voor Stadia?

[ Voor 11% gewijzigd door grolle op 11-05-2022 10:40 ]

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-01 18:17
grolle schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 10:33:
Mijn geduld wordt wel een beetje op de proef gesteld en ik heb ook al ruim 2 maanden geen game heb gespeeld via Stadia. Toch heb ik mij verwend door vorige maand een Odin Lite te bestellen (backen)

Was een gokje om voor de Lite te gaan en niet de Pro. Maar cloud gaming was het primaire doel en daarin is de Lite waarschijnlijk beter dan de Pro.

[YouTube]

Ik heb toevallig ook een Odlin Lite gebacked paar weken terug. Wil die naast Stadia ook gebruiken voor wat lichter emulator werk (Super Nintendo bijvoorbeeld).

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-01 14:40

[YouTube]

ja ik gebruik de nintendo switch voor stadia en gamepass. Ik heb android draaien op de switch en dan kun je alle apps gewoon installeren.

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-01 10:57
Xilion schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 10:47:
[...]

Ik heb toevallig ook een Odlin Lite gebacked paar weken terug. Wil die naast Stadia ook gebruiken voor wat lichter emulator werk (Super Nintendo bijvoorbeeld).
Ja dat was idd ook 1 van de doelen, SNES zal prima gaan. Ik hoop dat de Lite het gaat reden om bijvoorbeeld de Wii versie van Sonic Collors te draaien. Maar dat is niet een primair doel. Maar wie weet, PS2 emulatie zit nu echt in een stroom versnelling. En er is maar weinig echt goed vergelijkingsmateriaal van de de D900 chipset

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:17

Huh wat is dat?
Dit ziet er geinig uit!

Ik merk dat m'n aandacht aan het verslappen is op gebied van gaming ;(

Stadia sinds een paar dagen weer ff aangeslingerd en vermaakt me prima met Outriders. Maar voor de rest weinig actie.

Maar ik ga zeker ff die Odin handheld checken.
Ligt het aan mij of wordt het beetje bij beetje drukker met andere spelers in The Crew 2?

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Geen idee, ik heb the crew 2 nog niet.

• streamnl
  • Niet online
Tot nu toe hoor ik maar verrekte weinig over Stadia bij de Keynote.
Maar (insert hope) ze zijn nog niet klaar.

Meer dan ik dacht...

• streamnl
  • Niet online
Bla Bla bla (Keynote)
Kom... Ik wil info over Stadia

Meer dan ik dacht...

@Starscreamer dan kun je lang wachten. Het was al een hele tijd geleden, dacht vorig jaar ofzo, dat Stadia dingen worden verteld bij Google for Game developers summit en niet bij Google I/O :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 11-05-2022 21:02 ]

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-01 10:22
Jasphur schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:00:
@Starscreamer dan kun je lang wachten. Het was al een hele tijd geleden, dacht vorig jaar ofzo, dat Stadia dingen worden verteld bij Google for Game developers summit en niet bij Google I/O :)
Ik denk dat ik iets gemist heb O-)
Gut gut. Google verplaatst de Stadia Hardware van het tabje “gaming” naar “smart home” in de Google Store en meteen roepen de meeste nieuwsartikelen weer dat Stadia stervende is.

@Starscreamer haha dat kan. Wat verwacht je gemist te hebben? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 12-05-2022 11:16 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik wil niet zeggen meteen stervende, maar snap ook heel goed dat dit geen goed gevoel geeft. Zou het zelfde zijn als Sony de game devisie in een keer onder de Film industrie gaat plaatsen.

Jasphur schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:52:
Gut gut. Google verplaatst de Stadia Hardware van het tabje “gaming” naar “smart home” in de Google Store en meteen roepen de meeste nieuwsartikelen weer dat Stadia stervende is.

Maar het probleem zit m erin dat google dit niet even communiceert en goed uitlegt waarom en wat hun visie erop is. Maar goed, marketing en stadia/google is een dingetje

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-01 17:09

SD5k

>4&X

Jasphur schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:02:
En Ubisoft blijft maar releasen naar oa Stadia [Afbeelding]
Ik tel daar 2 nieuwe releases en verder allemaal DLC en/of live-service content.

• RobNemoo
Anno-reeks op Stadia zou ik wel toejuichen.
RobNemoo schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:47:
Anno-reeks op Stadia zou ik wel toejuichen.
en Skull en bones straks :9~
Dat zou een mooie AAA titel zijn voor Stadia!

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11-2025
Ubisoft draagt Stadia op z'n schouders, haha.

• Estylicious
nickdw7 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:50:
Ubisoft draagt Stadia op z'n schouders, haha.
Deze statement geeft hoop en tevens zorgen voor Stadia .

• Marzman
  • Niet online
Ht87 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:30:
[...]

Maar het probleem zit m erin dat google dit niet even communiceert en goed uitlegt waarom en wat hun visie erop is. Maar goed, marketing en stadia/google is een dingetje
Een blogpost dat die chromecast ook voor andere dingen is en dat alleen een controller wat weinig is voor een eigen tabje zou al genoeg zijn.

/▌

Linksquest schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:25:
Ik wil niet zeggen meteen stervende, maar snap ook heel goed dat dit geen goed gevoel geeft. Zou het zelfde zijn als Sony de game devisie in een keer onder de Film industrie gaat plaatsen.
Niet helemaal te vergelijken maar ik snap je :P

• streamnl
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 10:52:

Ik denk dat jij de verkeerde naam in je bericht hebt staan.
Ik vermoed dat je mij wilde taggen ;)

Meer dan ik dacht...

Man man man. Inderdaad haha

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-01 13:56
Nice nieuwe games, zie video van Sunny Cloud Gaming:

https://youtu.be/Hbnr3gIqGRg

[ Voor 21% gewijzigd door Makie op 12-05-2022 20:41 . Reden: Aanvulling ]

Verwijderd

Wat is er met Wreckfest aan de hand? >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4k7pMtHL5dkzMvHE4kHV46tDuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/it20fCnWT0yG5sZYY5YRB0cu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2022 12:06 ]

• Marzman
  • Niet online
Is dat niet gewoon een Carmagadon track?

/▌

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heeft er inderdaad wel wat van weg.

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:22:
[...]

Is dat niet gewoon een Carmagadon track?
Nee ik herken het niet van carmagadon, dat speelde ik toch ook veel. Er zijn sinds vandaag meerdere van die Minecraft-achtige levels beschikbaar.

Nog steeds geen tournament though :(

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 16:38:
[...]

Nog steeds geen tournament though :(
Dat is wel jammer, speel de game ook nog af en toe, best grappig.

By the way, Division twee is free to play

• Estylicious
Jasphur schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:30:
By the way, Division twee is free to play
En? Wat vinden we ervan?

Ik heb het geprobeerd, moet zeggen dat het wel heerlijk speelt. Ik maak mij alleen beetje zorgen om het gebrek aan nieuwe spelers (toen ik speelde). Ook komt Heartland eraan dat is einde Division 2 neem ik aan?
Tot slot is m'n backlog al best wel heel groot...
Het is niet mijn type game dus heb het niet gespeeld tbh :)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jammer dat het niet blijvend is en maar tijdelijk.

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11-2025
Farcry Primal naar Stadia
En Cities is voor PRO leden, die is wel lekker hoor👍🏼👍🏼

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

nickdw7 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:43:
Farcry Primal naar Stadia
En Cities is voor PRO leden, die is wel lekker hoor👍🏼👍🏼
Bedankt voor het melden, meteen even geclaimd

• Rob Voets
Linksquest schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:27:
[...]

Bedankt voor het melden, meteen even geclaimd
Er zijn ook 2 dlc's voor 0 euro.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Farcry Primal vind ik op een of andere reden niet.

• Tuktop
Linksquest schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:40:
Farcry Primal vind ik op een of andere reden niet.
Straks om 01.00u :)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Oke, ben eens benieuwd naar de prijs, deze wil ik namelijk nog graag spelen.

Pagina: 1 ... 156 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord