Eigenlijk hebben alle games een 120 minuten demo.
Als je binnen 2 weken maximaal 119 minuten speelt, kun je daarna een refund aanvragen.
Als je binnen 2 weken maximaal 119 minuten speelt, kun je daarna een refund aanvragen.
Ik zat net ook naar een lijst te kijken (op mijn telefoon) in een engelstalig artikel en verbaasde me over de hoeveelheid games die je twee uur kunt spelen (zonder account zelfs volgens het artikel). Dat ging volgens mij niet over een refund, maar ik heb het ook niet allemaal heel aandachtig gelezen.nickdw7 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:54:
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 13-04-2022 08:56 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Immortals: Fenyx Rising is een leuke game! Griekse mythologie, vrije wereld die je uitbreidt door bovenop gigantische standbeelden te klimmen zodat je dat gebied kunt overzien. Kun je heel wat uren in stoppen!nickdw7 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:47:
Immortals: Fenyx Rising in de aanbieding. Iemand deze game gespeeld? Ben erg benieuwd... Omdat RDR2 nog niet in de aanbieding is zoek ik een leuke game voor tussendoor.
Klopt, alleen moet je daarvoor een account hebben, een bedrag voorschieten en zelf de tijd bijhoudennickdw7 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:54:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Snap het ook wel, anders zou je 4 uur demo hebben eigenlijk…Jasphur schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:00:
Hmm smerig geautomatiseerd truukje van Stadia. Speel je een demo van twee uur, dan is de refund knop weg als je de game koopt. Mensen is het wel gelukt om via de service desk alsnog hun geld terug te krijgen. Maar toch, smerig dingetje. Snap hem wel
Heb hem op de PS4 gespeeld, inderdaad een tof spel.nickdw7 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:26:
Immortala Fenyx is tof! Ben alweer verslaafd hahaha
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Lol, ga je hem kopenJasphur schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:43:
Naar alle waarschijnlijkheid staat Golf With Friends morgen live op Stadia.
[ Voor 12% gewijzigd door Linksquest op 14-04-2022 11:07 ]
Hmm. Even wat trailers en gameplay bekeken. Mij iets te chaotisch
[YouTube: Golf With Your Friends | Launch Trailer | Stadia]Jasphur schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:43:
Naar alle waarschijnlijkheid staat Golf With Friends morgen live op Stadia.
Hoezo is dat smerig. Je hebt het spel 2 uur gespeeld, daarna bewust gekocht. En dan wil je hem spelen en weer retourneren. Het is maar een game, hoeveel refund recht wil je hebben op zo iets.Jasphur schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:00:
Hmm smerig geautomatiseerd truukje van Stadia. Speel je een demo van twee uur, dan is de refund knop weg als je de game koopt. Mensen is het wel gelukt om via de service desk alsnog hun geld terug te krijgen. Maar toch, smerig dingetje. Snap hem wel
Ik snap wel waarom het zo werkt als dat het nu werkt. Ik bedoelde smerig als in dat dat niet even ergens gemeld wordt. Een trial vind ik echt even een gratis, zonder gevolgen, stukje van een game kunnen spelen. Als je daarna de game koopt en je toch niet tevreden bent (bijvoorbeed je wilde de game nog even een kans geven want het verhaal kwam nog niet op gang in de gespeelde demo) dan is er in het geautomatiseerde proces geen mogelijkheid op een refund. Blijkbaar kan het wel via de servicedesk.1234567y schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:11:
[...]
Hoezo is dat smerig. Je hebt het spel 2 uur gespeeld, daarna bewust gekocht. En dan wil je hem spelen en weer retourneren. Het is maar een game, hoeveel refund recht wil je hebben op zo iets.
Ja, zoiets mis ik ook wel. Een optie om gekochte games in 1440p of 4k te spelen zonder een Pro abo.Ht87 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 08:32:
Iets anders: ik zou overigens best een functionaliteit willen dat je een paar euro meer betaalt voor een game en dat je die dan in 4k kan spelen. Even los van t Pro abonnement, merk dat ik pro niet helemaal mis, maar voor sommige games wel haha
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Deze mening deel ik, ik merk zelf ook dat ik de laatste 3 weken geen gebruik heb gemaakt van Stadia om een of andere reden, raar maar waar.Vortigen schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:04:
[...]
Ja, zoiets mis ik ook wel. Een optie om gekochte games in 1440p of 4k te spelen zonder een Pro abo.
Een soort van "Pro lite" abo ofzo voor een paar euro p/m
Of, zoals jij zegt, iets meer betalen voor de game met altijd de optie voor hogere resoluties.
Verwijderd
lees ik dit nu goed of kijk er eroverheen. 22 games voor 17,99 is toch best aan de prijsrwbk schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 08:14:
Weet niet of het al geplaatst was maar Ubisoft + is een week gratis uit te proberen op stadia.
https://store.ubi.com/nl/ubisoftplus/cloud
Heb ze niet geteld maar dat zou best kunnen. Wel komen de nieuwe releases daar ook op. Ik probeer het voor een week. Had valhalla nog op mijn lijst staan die speel ik nuVerwijderd schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:03:
[...]
lees ik dit nu goed of kijk ok eroverheen. 22 games voor 17,99 is toch best aan de prijs
Ik vind het ook een te stevige prijs, vergeleken met bijvoorbeeld Xbox Game Pass, die standaard €13,00 kost, maar via een omweg nog goedkoper gekocht kan worden.Verwijderd schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:03:
[...]
lees ik dit nu goed of kijk er eroverheen. 22 games voor 17,99 is toch best aan de prijs
Op twitter? Dat is een pinned tweetHt87 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:23:
Ik vind t aan de google kant vrij stil momenteel. 5 april was de laatste update op de community, maar ik hoor ook vrij weinig over die white label kant waar zoveel over te doen was. Ik zit ergens toch te wachten op een soort knaller van een update die de strategie duidelijker maakt. Zal wel na de zomer worden denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 19-04-2022 16:31 ]
/▌
Nee ik doelde hierop, maar die is as we speak geupdate naar vandaag haha!Marzman schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:28:
Ik zat me net af te vragen hoe ze een dlc noemen op Stadia. Maar daar is over nagedacht want het heet addon
[...]
Op twitter? Dat is een pinned tweet, de laatste update is van 17 april.
2 weken stilte en dan zo'n slap bericht.... Ze zullen het nooit leren....Ht87 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:26:
[...]
Nee ik doelde hierop, maar die is as we speak geupdate naar vandaag haha!
Makie schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 23:09:
- PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls
Ik had ff gegoogled en zag ergens (kan me niet meer herinneren waar) dat de ontwikkelaars zelf hebben gezet dat het op 22 april op Stadia komt. We gaan het zien... Nog 2 dagen geduld als het waar is.Linksquest schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:04:
Communicatie word nog een vak appart, maar nog iets bekend van delivers us the moon
Ik heb ook nog zo'n gratis Google Suite en door hoe ze daar over communiceren ben ik gaan twijfelen of Google voor al hun producten wel een strategie heeft. Deadline is daar 1 juni dat er iets beslist moet zijn voor alle gebruikers (dus ik als administrator moet dat dan besproken hebben met mijn vrouw, mijn moeder, mijn zus die een account hebben, die tijd leek heel lang, zes maanden bij de eerste aankondiging maar het gaat nu al richting mei en ik heb nog niet alle informatie om een keueze te kunnen maken), maar een optie moeten ze nog programmeren (migreren naar gratis gmail), en een optie moeten ze nog communiceren (optie voor niet commercieel gebruik, minder dan 10 gebruikers, prijs en voorwaarden nog onbekend).Ht87 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:23:
Ik vind t aan de google kant vrij stil momenteel. 5 april was de laatste update op de community, maar ik hoor ook vrij weinig over die white label kant waar zoveel over te doen was. Ik zit ergens toch te wachten op een soort knaller van een update die de strategie duidelijker maakt. Zal wel na de zomer worden denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 20-04-2022 09:49 ]
/▌
Is heel tof! Vorige maand gekochtLinksquest schreef op woensdag 20 april 2022 @ 08:30:
Outriders moet ook wel een goede game zijn, kijk ik wel naar uit.
[ Voor 60% gewijzigd door Makie op 21-04-2022 01:59 ]
Positief blijven denken, meer kunnen we toch niet doennickdw7 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 21:08:
De games die komen blijven gewoon middelmaat tot slecht. De AAA games gaan we voorlopig niet zien, misschien nog 1 a 2, maar that’s it. Erg jammer, maar denk dat dit de realiteit is. Desalniettemin heb ik nog genoeg te spelen (Rdr2 en Immortals Fenyx)
Ik heb na Darkside Detective, Adam Wolfe en Chicken Police (laatste nog niet uitgespeeld) net afgelopen week de game City Legends - The Curse of the Crimson Shadow CE uitgespeeld. Ook leuke point en click puzzel game met zoekplaatjes e.d.sewer schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 13:03:
Na chicken police en adam wolfe had ik niet veel zin om nog aan iets te beginnen van mijn backlog, en heb maar life is strange true colors deluxe gekocht (al is die in de aanbieding nog steeds meer dan mijn gestelde ‘1 euro per uur’). Even 2 uurtjes gespeeld, is weer een top game
Alleen een aanrader voor wie life is strange 1/before the storm leuk vonden.
Bedankt voor de tip, ga ik morgen uitproberenHaay schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:35:
Ik heb na Darkside Detective, Adam Wolfe en Chicken Police (laatste nog niet uitgespeeld) net afgelopen week de game City Legends - The Curse of the Crimson Shadow CE uitgespeeld. Ook leuke point en click puzzel game met zoekplaatjes e.d.
Zijn leuke kleine games voor tussendoor.
Is t met de tv-app van Stadia? Of met de Chromecast ook?Linksquest schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:21:
Oke, ik zal anders eens met LG contact opnemen, aangezien de soundbar en tv beiden van LG zijn.
Het Stadia menu is in stereo terwijl diverse games 5.1 PCM geluid geven (voor Stadia Pro gebruikers).Linksquest schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:21:
Nee de tv app, maar hét probleem is alleen als de soundbar al aan staat, menu geeft gewoon geluid maar game niet.
Zet ik de soundbar uit, start het spel op en zet hem dan weer aan, dan loopt hij gewoon.
[ Voor 47% gewijzigd door Linksquest op 26-04-2022 18:42 ]
Ja, ik had de video ook gezien en volgens mij slaat hij de spijker op zijn kop. Ik ben zelf ook founder en Stadia fan en ben het voor 100% eens met zijn commentaar. Er is momenteel geen enkel volwaardig alternatief voor Stadia kwa techniek en gebruikersgemak. Xbox heeft niet alle games in de cloud beschikbaar en dan heb je voor een deel van de games dus alsnog een console of PC nodig. Geforce Now komt in de buurt, maar is niet gratis (tenzij je zin hebt om te wachten voor een korte game sessie) en het inloggen was toen ik het de laatste keer probeerde (is alweer een jaar gelden) ook niet altijd even handig.Ht87 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:06:
Oof, het is een beetje hard voor me als stadia-fan, maar deze kerel zet wel echt even de pijnpunten op een rij die ik ook ervaar. Vooral wel een ding omdat de maker (the nerf report) juist een hele enthousiaste stadia-fan is.
[YouTube: Stadia Has A Problem - The Nerf Report]
De conclusie is erg raak: de techniek is zo goed, maar de rest begint een probleem te worden!
Ervaren jullie dit ook?
Zat deze video net even te kijken en ik ben het 100% met hem eens. De tech is goed en dat weet Google. Daarom verkopen ze de technologie en niet het plaform. Ja, ik baal er ook wel van dat Stadia minder goed loopt dan dat ik zou willen. Maar als Sony de tech inkoopt, dan switch ik naar hem. Enige wat mij dan zou tegenhouden is een Gamepass achtige contructieHt87 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:06:
Oof, het is een beetje hard voor me als stadia-fan, maar deze kerel zet wel echt even de pijnpunten op een rij die ik ook ervaar. Vooral wel een ding omdat de maker (the nerf report) juist een hele enthousiaste stadia-fan is.
[YouTube: Stadia Has A Problem - The Nerf Report]
De conclusie is erg raak: de techniek is zo goed, maar de rest begint een probleem te worden!
Ervaren jullie dit ook?
Ik denk dat de kans groter is dat Microsoft richting Stadia groeit, dat gewoon alle games goed speelbaar worden in de cloud. Of is dat te negatief gedacht?bakkerjangert schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:00:
[...]
Hopelijk groeit dit jaar de user-base stadia dusdanig dat het ook voor de grotere ontwikkelaars (weer) interessant wordt om een Stadia port te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 28-04-2022 13:25 ]
/▌
Stadia was beter....
Altijd leuk, de Y's games zijn ook altijd goed.artificial_sun schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:26:
Er zijn Japanse games in de aanbieding. Ik ga misschien Octopath Traveler of DBZ Kakarot kopen.
Octopath is een aanrader! Heb er nu zo’n 88 uur in zitten en moet nog best wel wat dungeonsartificial_sun schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:26:
Er zijn Japanse games in de aanbieding. Ik ga misschien Octopath Traveler of DBZ Kakarot kopen.
Some data Update!
— Yves Hohler (@YvesHohler) 29 april 2022
- On the left we have % of distribution of all the copie sold of Hundred Days - Winemaking Simulator (not including the "free" copies of Subscription model)
- On the right insted we have the NET income % counting also the Subcriptions#indiedev #gamedev pic.twitter.com/tSgps96IXg
Interessant! Stadia Pro lijkt best interessant voor indie developers.
Pakt die 85/15 toch goed uitTuktop schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:30:
[...]
Interessant! Stadia Pro lijkt best interessant voor indie developers.
Ben benieuwd hoe het met een gewone controller speelt, uit ervaring, en dan kijk ik even naar de Rambo game, werkt een gewone controller bij dit soort games niet echt.Jasphur schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:05:
House of the dead staat overigens live. (nog) Zonder motion control trouwens
[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 30-04-2022 09:21 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 30-04-2022 12:49 ]
Ja ik raak er onderhand klaar mee. September loopt m’n PRO af, dan stop ik met Stadia! Het waren een leuke paar maanden, dat sowieso!Dennis0162 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 14:15:
Aaiij ook niet op stadia.
https://tweakers.net/nieu...s-xbox-series-en-ps5.html
Heb 't voor mezelf al enige tijd omgedraaid: ik kijk rustig aan met welke games Stadia komt, met name bij Pro, en dan speel ik wat ik leuk vind. Op doe manier al behoorlijk wat spellen gespeeld die ik anders niet gespeeld had.nickdw7 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:59:
[...]
Ja ik raak er onderhand klaar mee. September loopt m’n PRO af, dan stop ik met Stadia! Het waren een leuke paar maanden, dat sowieso!
Het idee is goed, ik denk dat ik in oktober ook stop met Stadia Pro, meet de service wel achter de hand houd, misschien af en toe als er een top spel bij zit een maandje pakken en dan weer terug naar de Xbox Series X.Tuktop schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:16:
[...]
Heb 't voor mezelf al enige tijd omgedraaid: ik kijk rustig aan met welke games Stadia komt, met name bij Pro, en dan speel ik wat ik leuk vind. Op doe manier al behoorlijk wat spellen gespeeld die ik anders niet gespeeld had.
Verder game ik nu toch al op een andere manier dan vroeger... Blijf wat langer hangen bij games die ik met vrienden speel, HotS bijvoorbeeld, en ik kijk zelfs uit naar Diablo Immortal. Die nieuwe, grote single player spellen trekken me eigenlijk niet meer.
Ik kijk er heel anders naar. Ik ben juist wel blij met niet al te veel AAA games. Ik heb nu al een gigantische backlog en deze zou alleen maar groter worden. Het is zo gemakkelijk om te gaan spelen (nu kopen, binnen 1 a 2 minuten spelen) dat het vaak moeilijk is om een game te laten liggen. Zwak van me, maar realiteit.nickdw7 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:59:
[...]
Ja ik raak er onderhand klaar mee. September loopt m’n PRO af, dan stop ik met Stadia! Het waren een leuke paar maanden, dat sowieso!
Jij kunt dan prima stadia spelen via de browser van de Xbox, schijnt perfect te werken! Gewoon 2 consoles voor de prijs van 1Linksquest schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:04:
[...]
Het idee is goed, ik denk dat ik in oktober ook stop met Stadia Pro, meet de service wel achter de hand houd, misschien af en toe als er een top spel bij zit een maandje pakken en dan weer terug naar de Xbox Series X.
/▌
Ik heb de app in mijn tv zitten, LG OS, en die 2 controllers liggen me zeker niet in de weg.Ht87 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:19:
[...]
Jij kunt dan prima stadia spelen via de browser van de Xbox, schijnt perfect te werken! Gewoon 2 consoles voor de prijs van 1
Verwijderd
Hotspot werkt top. Althans de combi telefoon en controller. Een CCU plus controller op een hotspot heb ik (nog) niet kunnen testen. Ben we benieuwd of dat te doen is. Denk eigenlijk van wel. Zeker als je een stabiele verbinding hebt en in 1080 gamet.Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:30:
Hier start ik het ook af en toe op. Heb hier alleen mobiel internet, en heb stadia alleen op mn mobiel.
Overweeg wel een chromecast met controller aan te schaffen zodat het misschien wat meer gebruikt gaat worden.
Kan alleen nergens vinden of de CCU en Stadia controllers goed werken op een hotspot, iemand ervaring mee? Werkt dat ok?
Verwijderd
Mn mobiele verbinding is super stabiel, is de controller dan draadloos verbonden met de hotspot?Jasphur schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:38:
[...]
Hotspot werkt top. Althans de combi telefoon en controller. Een CCU plus controller op een hotspot heb ik (nog) niet kunnen testen. Ben we benieuwd of dat te doen is. Denk eigenlijk van wel. Zeker als je een stabiele verbinding hebt en in 1080 gamet.
Op Marktplaats of VA staan genoeg bundels tegen leuke prijzen trouwens
[ Voor 29% gewijzigd door Ht87 op 01-05-2022 15:56 ]
Mijn advies als je voor zo iets gaat kijken, op Marktplaats en ook hier op Tweakers vind je goedkoper een setje, veel mensen hebben hem met die €22,22 Black Friday Deal vorig jaar gekocht, waaronder ik ookVerwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:30:
Hier start ik het ook af en toe op. Heb hier alleen mobiel internet, en heb stadia alleen op mn mobiel.
Overweeg wel een chromecast met controller aan te schaffen zodat het misschien wat meer gebruikt gaat worden.
Kan alleen nergens vinden of de CCU en Stadia controllers goed werken op een hotspot, iemand ervaring mee? Werkt dat ok?
Als het goed is wel.Estylicious schreef op zondag 1 mei 2022 @ 16:10:
Heeft Outriders nu eindelijk crossplay?
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq