• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11-2025
Eigenlijk hebben alle games een 120 minuten demo.
Als je binnen 2 weken maximaal 119 minuten speelt, kun je daarna een refund aanvragen.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
nickdw7 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:54:
Als je binnen 2 weken maximaal 119 minuten speelt, kun je daarna een refund aanvragen.
Ik zat net ook naar een lijst te kijken (op mijn telefoon) in een engelstalig artikel en verbaasde me over de hoeveelheid games die je twee uur kunt spelen (zonder account zelfs volgens het artikel). Dat ging volgens mij niet over een refund, maar ik heb het ook niet allemaal heel aandachtig gelezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 13-04-2022 08:56 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:50
nickdw7 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 19:47:
Immortals: Fenyx Rising in de aanbieding. Iemand deze game gespeeld? Ben erg benieuwd... Omdat RDR2 nog niet in de aanbieding is zoek ik een leuke game voor tussendoor.
Immortals: Fenyx Rising is een leuke game! Griekse mythologie, vrije wereld die je uitbreidt door bovenop gigantische standbeelden te klimmen zodat je dat gebied kunt overzien. Kun je heel wat uren in stoppen! :)
nickdw7 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 08:54:
Klopt, alleen moet je daarvoor een account hebben, een bedrag voorschieten en zelf de tijd bijhouden :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Hmm smerig geautomatiseerd truukje van Stadia. Speel je een demo van twee uur, dan is de refund knop weg als je de game koopt. Mensen is het wel gelukt om via de service desk alsnog hun geld terug te krijgen. Maar toch, smerig dingetje. Snap hem wel

• nickdw7
Jasphur schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:00:
Hmm smerig geautomatiseerd truukje van Stadia. Speel je een demo van twee uur, dan is de refund knop weg als je de game koopt. Mensen is het wel gelukt om via de service desk alsnog hun geld terug te krijgen. Maar toch, smerig dingetje. Snap hem wel
Snap het ook wel, anders zou je 4 uur demo hebben eigenlijk…

Maarja, altijd die kleine lettertjes he.

• nickdw7
Immortala Fenyx is tof! Ben alweer verslaafd hahaha
Naar alle waarschijnlijkheid staat Golf With Friends morgen live op Stadia.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:26

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

nickdw7 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:26:
Immortala Fenyx is tof! Ben alweer verslaafd hahaha
Heb hem op de PS4 gespeeld, inderdaad een tof spel.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:43:
Lol, ga je hem kopen :D

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb net mijn Game Room een upgrade gegeven met een nieuwe Soundbar, een LG met Dolby Atmos :D

Ik had een korte video gemaakt en deze op mijn Twitter gezet om hem te delen. Nu extra mooi geluid tijdens het spelen op Stadia :D

https://twitter.com/links...Lxb3hIisLmGAe0Z_pBlg&s=19

[ Voor 12% gewijzigd door Linksquest op 14-04-2022 11:07 ]

Hmm. Even wat trailers en gameplay bekeken. Mij iets te chaotisch :P

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:43:
[YouTube: Golf With Your Friends | Launch Trailer | Stadia]

• 1234567y
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-01 10:18
Jasphur schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:00:
Hoezo is dat smerig. Je hebt het spel 2 uur gespeeld, daarna bewust gekocht. En dan wil je hem spelen en weer retourneren. Het is maar een game, hoeveel refund recht wil je hebben op zo iets.
1234567y schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:11:
[...]

Hoezo is dat smerig. Je hebt het spel 2 uur gespeeld, daarna bewust gekocht. En dan wil je hem spelen en weer retourneren. Het is maar een game, hoeveel refund recht wil je hebben op zo iets.
Ik snap wel waarom het zo werkt als dat het nu werkt. Ik bedoelde smerig als in dat dat niet even ergens gemeld wordt. Een trial vind ik echt even een gratis, zonder gevolgen, stukje van een game kunnen spelen. Als je daarna de game koopt en je toch niet tevreden bent (bijvoorbeed je wilde de game nog even een kans geven want het verhaal kwam nog niet op gang in de gespeelde demo) dan is er in het geautomatiseerde proces geen mogelijkheid op een refund. Blijkbaar kan het wel via de servicedesk.

Eigenlijk is die trial niks anders dan een aankoop van de game, maar zonder Stadia account. Niks mis mee, maar mag duidelijker vermeld worde imho

Note to self, bij uittesten van een game altijd binnen anderhalf uur blijven haha

Iets anders: ik zou overigens best een functionaliteit willen dat je een paar euro meer betaalt voor een game en dat je die dan in 4k kan spelen. Even los van t Pro abonnement, merk dat ik pro niet helemaal mis, maar voor sommige games wel haha

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:34
Ht87 schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 08:32:

Iets anders: ik zou overigens best een functionaliteit willen dat je een paar euro meer betaalt voor een game en dat je die dan in 4k kan spelen. Even los van t Pro abonnement, merk dat ik pro niet helemaal mis, maar voor sommige games wel haha
Ja, zoiets mis ik ook wel. Een optie om gekochte games in 1440p of 4k te spelen zonder een Pro abo.
Een soort van "Pro lite" abo ofzo voor een paar euro p/m ;)
Of, zoals jij zegt, iets meer betalen voor de game met altijd de optie voor hogere resoluties.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Vortigen schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 15:04:
[...]

Ja, zoiets mis ik ook wel. Een optie om gekochte games in 1440p of 4k te spelen zonder een Pro abo.
Een soort van "Pro lite" abo ofzo voor een paar euro p/m ;)
Of, zoals jij zegt, iets meer betalen voor de game met altijd de optie voor hogere resoluties.
Deze mening deel ik, ik merk zelf ook dat ik de laatste 3 weken geen gebruik heb gemaakt van Stadia om een of andere reden, raar maar waar.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor The Elders Scrolss Online spelers hier.

[YouTube: The Elder Scrolls Online | High Isle Chapter Preview | Stadia]

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-01 06:59
Weet niet of het al geplaatst was maar Ubisoft + is een week gratis uit te proberen op stadia.

https://store.ubi.com/nl/ubisoftplus/cloud

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Handig om te weten, als ik een keer meer tijd heb ga ik het zeker eens proberen, als die actie dan ook nog is.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Er zijn momenteel 3 Game Add-Ons gratis te claimen.
  • Ys IX: Monstrum Nox - Free Sample Bundle
  • Trails of Cold Steel III: Faculty Swimsuit Set
  • Trails of Cold Steel III: Rean's Unspeakable Costume

Verwijderd

rwbk schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 08:14:
Weet niet of het al geplaatst was maar Ubisoft + is een week gratis uit te proberen op stadia.

https://store.ubi.com/nl/ubisoftplus/cloud
lees ik dit nu goed of kijk er eroverheen. 22 games voor 17,99 is toch best aan de prijs

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-01 06:59
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:03:
[...]

lees ik dit nu goed of kijk ok eroverheen. 22 games voor 17,99 is toch best aan de prijs
Heb ze niet geteld maar dat zou best kunnen. Wel komen de nieuwe releases daar ook op. Ik probeer het voor een week. Had valhalla nog op mijn lijst staan die speel ik nu

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2022 @ 17:03:
[...]

lees ik dit nu goed of kijk er eroverheen. 22 games voor 17,99 is toch best aan de prijs
Ik vind het ook een te stevige prijs, vergeleken met bijvoorbeeld Xbox Game Pass, die standaard €13,00 kost, maar via een omweg nog goedkoper gekocht kan worden.

Ik weet dat Y’s IX geen groot spel is, maar blijf mij toch verbazen over hoe snel die game opstart.

Ik vind t aan de google kant vrij stil momenteel. 5 april was de laatste update op de community, maar ik hoor ook vrij weinig over die white label kant waar zoveel over te doen was. Ik zit ergens toch te wachten op een soort knaller van een update die de strategie duidelijker maakt. Zal wel na de zomer worden denk ik.

• Marzman
  • Niet online
Ik zat me net af te vragen hoe ze een dlc noemen op Stadia. Maar daar is over nagedacht want het heet addon :p
Ht87 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:23:
Ik vind t aan de google kant vrij stil momenteel. 5 april was de laatste update op de community, maar ik hoor ook vrij weinig over die white label kant waar zoveel over te doen was. Ik zit ergens toch te wachten op een soort knaller van een update die de strategie duidelijker maakt. Zal wel na de zomer worden denk ik.
Op twitter? Dat is een pinned tweet :p, de laatste update is van 17 april.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 19-04-2022 16:31 ]

/▌

Marzman schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:28:
Ik zat me net af te vragen hoe ze een dlc noemen op Stadia. Maar daar is over nagedacht want het heet addon :p

[...]

Op twitter? Dat is een pinned tweet :p, de laatste update is van 17 april.
Nee ik doelde hierop, maar die is as we speak geupdate naar vandaag haha!

• nickdw7
Ht87 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 19:26:
[...]

Nee ik doelde hierop, maar die is as we speak geupdate naar vandaag haha!
2 weken stilte en dan zo'n slap bericht.... Ze zullen het nooit leren....

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Communicatie word nog een vak appart, maar nog iets bekend van delivers us the moon :P

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-01 15:24
De eerste 3 Stadia Pro games voor mei 2022 zijn bekend gemaakt.

- Lumote: The Mastermote Chronicles
- Outriders
- PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls

Zie ook:

https://9to5google.com/2022/04/19/stadia-pro-may-2022-games/

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Makie schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 23:09:
- PAW Patrol The Movie: Adventure City Calls
_/-\o_

(Ik denk dat hier twee spelers heel blij gaan zijn.)

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:48
Wat jammer dat Tiny Tina's Wonderland niet ook meteen op Stadia te spelen is. Zou ik wel gekocht hebben, hou van de Borderlands humor!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Outriders moet ook wel een goede game zijn, kijk ik wel naar uit.

• Haay
Linksquest schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 20:04:
Communicatie word nog een vak appart, maar nog iets bekend van delivers us the moon :P
Ik had ff gegoogled en zag ergens (kan me niet meer herinneren waar) dat de ontwikkelaars zelf hebben gezet dat het op 22 april op Stadia komt. We gaan het zien... Nog 2 dagen geduld als het waar is.

• Marzman
  • Niet online
Ht87 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 16:23:
Ik heb ook nog zo'n gratis Google Suite en door hoe ze daar over communiceren ben ik gaan twijfelen of Google voor al hun producten wel een strategie heeft. Deadline is daar 1 juni dat er iets beslist moet zijn voor alle gebruikers (dus ik als administrator moet dat dan besproken hebben met mijn vrouw, mijn moeder, mijn zus die een account hebben, die tijd leek heel lang, zes maanden bij de eerste aankondiging maar het gaat nu al richting mei en ik heb nog niet alle informatie om een keueze te kunnen maken), maar een optie moeten ze nog programmeren (migreren naar gratis gmail), en een optie moeten ze nog communiceren (optie voor niet commercieel gebruik, minder dan 10 gebruikers, prijs en voorwaarden nog onbekend).

Waar is dan de strategie? Stadia is nog kleiner en jonger als product dan G Suite/Workspace dus misschien is die er niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 20-04-2022 09:49 ]

/▌

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01 17:37
Linksquest schreef op woensdag 20 april 2022 @ 08:30:
Outriders moet ook wel een goede game zijn, kijk ik wel naar uit.
Is heel tof! Vorige maand gekocht :) wel echt leuker om het in coop te spelen. Tips: probeer verschillende classes/wapens/builds en zoek synergies op waarbij deze elkaar versterken. En zet de difficulty steeds op de moeilijkste!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Bedankt voor de tip.

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-01 15:24
Voor de aangekondigde 2 nieuwe games zie:

YouTube: Stadia REVEALS TWO NEW GAMES Coming SOON

[ Voor 60% gewijzigd door Makie op 21-04-2022 01:59 ]

• nickdw7
De games die komen blijven gewoon middelmaat tot slecht. De AAA games gaan we voorlopig niet zien, misschien nog 1 a 2, maar that’s it. Erg jammer, maar denk dat dit de realiteit is. Desalniettemin heb ik nog genoeg te spelen (Rdr2 en Immortals Fenyx)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

nickdw7 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 21:08:
De games die komen blijven gewoon middelmaat tot slecht. De AAA games gaan we voorlopig niet zien, misschien nog 1 a 2, maar that’s it. Erg jammer, maar denk dat dit de realiteit is. Desalniettemin heb ik nog genoeg te spelen (Rdr2 en Immortals Fenyx)
Positief blijven denken, meer kunnen we toch niet doen

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de Rainbow Six spelers onder ons.

[YouTube: Rainbow Six Siege | Emerald Plains Map | Stadia]

• Haay
Intussen wacht ik nog steeds op de release van Deliver Us the Moon.... :/ Lijkt me zo'n heerlijke game om lekker op de bank met de controller in de hand op de grote TV te spelen!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:25
Na chicken police en adam wolfe had ik niet veel zin om nog aan iets te beginnen van mijn backlog, en heb maar life is strange true colors deluxe gekocht (al is die in de aanbieding nog steeds meer dan mijn gestelde ‘1 euro per uur’ :p). Even 2 uurtjes gespeeld, is weer een top game :) Alleen een aanrader voor wie life is strange 1/before the storm leuk vonden.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik moet daar ook nog aan beginnen.

• Haay
sewer schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 13:03:
Na chicken police en adam wolfe had ik niet veel zin om nog aan iets te beginnen van mijn backlog, en heb maar life is strange true colors deluxe gekocht (al is die in de aanbieding nog steeds meer dan mijn gestelde ‘1 euro per uur’ :p). Even 2 uurtjes gespeeld, is weer een top game :) Alleen een aanrader voor wie life is strange 1/before the storm leuk vonden.
Ik heb na Darkside Detective, Adam Wolfe en Chicken Police (laatste nog niet uitgespeeld) net afgelopen week de game City Legends - The Curse of the Crimson Shadow CE uitgespeeld. Ook leuke point en click puzzel game met zoekplaatjes e.d.

Zijn leuke kleine games voor tussendoor. :)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

• sewer
Haay schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:35:
Ik heb na Darkside Detective, Adam Wolfe en Chicken Police (laatste nog niet uitgespeeld) net afgelopen week de game City Legends - The Curse of the Crimson Shadow CE uitgespeeld. Ook leuke point en click puzzel game met zoekplaatjes e.d.

Zijn leuke kleine games voor tussendoor. :)
Bedankt voor de tip, ga ik morgen uitproberen :) Darkside detective was ook super ja, ben nog aan het wachten op de 2 bonus cases van spel 2.
Ik zag deze op FB voorbij komen. Hot Wheels Unleashed krijgt een leeftijdsrating voor Stadia. *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eujb5Crq8K1w0RoX1qStyycRaEA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DSVQQMYtEfYOx1qOVxFvdsNP.jpg?f=fotoalbum_large

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

A dat is wel nice, nu hopen dat hij ook een keer naar Pro komt :P

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb een bug met Stadia, als ik hem op mijn LG EVO OLED C2 inclusief de soundbar, de app start dan heb ik geluid, zodra ik de game start dan is het geluid weg, bij 3 verschillende games.

Zet ik nu de soundbar uit, start het spel op dan heb ik gewoon geluid, en als het spel opgestart is en ik zet dan de soundbar aan, dan blijft het geluid ook gewoon, nog iemand dit probleem of bekend ermee?

• sewer
Heb iets vergelijkbaar met denon HEOS bar, als tv uitstaat en ik zet de Nvidia shield aan (die de tv aanzet en naar hdmi1 gaat), dan heb ik in shield geen geluid (ook niet in kodi etc). Moet echt eerst de tv aanzetten en wachten tot die zegt dat het audiosysteem actief is.

Ook op tv wisselen naar tv speakers en terug naar soundbar werkt niet. Moet dan echt even de tv uitzetten en weer aanzetten… :|

Tv is trouwens een 5+ jaar oude Sony Bravia.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Oke, ik zal anders eens met LG contact opnemen, aangezien de soundbar en tv beiden van LG zijn.

Linksquest schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:21:
Oke, ik zal anders eens met LG contact opnemen, aangezien de soundbar en tv beiden van LG zijn.
Is t met de tv-app van Stadia? Of met de Chromecast ook?
Klinkt ook beetje of codecs niet helemaal lekker doorgaan?

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Nee de tv app, maar hét probleem is alleen als de soundbar al aan staat, menu geeft gewoon geluid maar game niet.

Zet ik de soundbar uit, start het spel op en zet hem dan weer aan, dan loopt hij gewoon.

• Haay
Linksquest schreef op maandag 25 april 2022 @ 20:21:
Nee de tv app, maar hét probleem is alleen als de soundbar al aan staat, menu geeft gewoon geluid maar game niet.

Zet ik de soundbar uit, start het spel op en zet hem dan weer aan, dan loopt hij gewoon.
Het Stadia menu is in stereo terwijl diverse games 5.1 PCM geluid geven (voor Stadia Pro gebruikers).

Je kunt even testen of het geluid wegvallen bij alle games gebeurt, of alleen bij games die schakelen naar 5.1 PCM geluid. Mogelijk is de doorgifte van het 5.1 geluid via de HDMI (eARC ?) niet goed geregeld. Voor het switchen van stereo naar 5.1 moeten de apparaten onderling een 'handshake' voltooien. Denk dat het daar niet goed gaat tijdens die switch van 2.0 naar 5.1 geluid.

Ikzelf had bij mij (LG TV, via HDMI-ARC aangesloten op 7.1.2 Dolby Atmos receiver) ook problemen met die 5.1 PCM geluidssporen. Uiteindelijk de Chromecast Ultra niet in de TV maar in de receiver gestoken en sindsdien geen geluidproblemen meer gehad.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zou goed kunnen dat het dat is, maar goed, is geen groot probleem, maar vroeg het me gewoon af.

En tot nu toe bij elke die ik geprobeerd had dit probleem

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zo Y’s IC uitgespeeld. Zeer aangename verrassing!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Die moet ik ook nog een keer gaan spelen :D

Oof, het is een beetje hard voor me als stadia-fan, maar deze kerel zet wel echt even de pijnpunten op een rij die ik ook ervaar. Vooral wel een ding omdat de maker (the nerf report) juist een hele enthousiaste stadia-fan is.

De conclusie is erg raak: de techniek is zo goed, maar de rest begint een probleem te worden!
Ervaren jullie dit ook?

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-01 10:38
Ht87 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:06:
Oof, het is een beetje hard voor me als stadia-fan, maar deze kerel zet wel echt even de pijnpunten op een rij die ik ook ervaar. Vooral wel een ding omdat de maker (the nerf report) juist een hele enthousiaste stadia-fan is.
[YouTube: Stadia Has A Problem - The Nerf Report]

De conclusie is erg raak: de techniek is zo goed, maar de rest begint een probleem te worden!
Ervaren jullie dit ook?
Ja, ik had de video ook gezien en volgens mij slaat hij de spijker op zijn kop. Ik ben zelf ook founder en Stadia fan en ben het voor 100% eens met zijn commentaar. Er is momenteel geen enkel volwaardig alternatief voor Stadia kwa techniek en gebruikersgemak. Xbox heeft niet alle games in de cloud beschikbaar en dan heb je voor een deel van de games dus alsnog een console of PC nodig. Geforce Now komt in de buurt, maar is niet gratis (tenzij je zin hebt om te wachten voor een korte game sessie) en het inloggen was toen ik het de laatste keer probeerde (is alweer een jaar gelden) ook niet altijd even handig.

Hopelijk groeit dit jaar de user-base stadia dusdanig dat het ook voor de grotere ontwikkelaars (weer) interessant wordt om een Stadia port te maken.
Ht87 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 11:06:
[YouTube: Stadia Has A Problem - The Nerf Report]

Ervaren jullie dit ook?
Zat deze video net even te kijken en ik ben het 100% met hem eens. De tech is goed en dat weet Google. Daarom verkopen ze de technologie en niet het plaform. Ja, ik baal er ook wel van dat Stadia minder goed loopt dan dat ik zou willen. Maar als Sony de tech inkoopt, dan switch ik naar hem. Enige wat mij dan zou tegenhouden is een Gamepass achtige contructie :P maar dat is een andere discussie.

• Marzman
  • Niet online
bakkerjangert schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:00:
[...]

Hopelijk groeit dit jaar de user-base stadia dusdanig dat het ook voor de grotere ontwikkelaars (weer) interessant wordt om een Stadia port te maken.
Ik denk dat de kans groter is dat Microsoft richting Stadia groeit, dat gewoon alle games goed speelbaar worden in de cloud. Of is dat te negatief gedacht? :p

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 28-04-2022 13:25 ]

/▌

Ik zou wel juichen bij white label voor nintendo ;)

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-01 20:57

artificial_sun

Mazda Rx7

Er zijn Japanse games in de aanbieding. Ik ga misschien Octopath Traveler of DBZ Kakarot kopen.

Stadia was beter....

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

artificial_sun schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:26:
Er zijn Japanse games in de aanbieding. Ik ga misschien Octopath Traveler of DBZ Kakarot kopen.
Altijd leuk, de Y's games zijn ook altijd goed.

• Dboutsen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 02-06-2025
Zijn er eigenlijk mensen die een beetje actief outsiders spelen?
artificial_sun schreef op donderdag 28 april 2022 @ 21:26:
Octopath is een aanrader! Heb er nu zo’n 88 uur in zitten en moet nog best wel wat dungeons :P

Erg tof battle systeem met de jobs en de combinaties daarvan. Redelijk klassiek (als je oudere turn based rpgs gewend bent) en uitgebreid.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FRgAb1iWQAEtb75?format=jpg&name=medium

• Tuktop
Interessant! Stadia Pro lijkt best interessant voor indie developers.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Inderdaad, hopelijk blijft het ook groeien voor ze.

Tuktop schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 12:30:
[...]

Interessant! Stadia Pro lijkt best interessant voor indie developers.
Pakt die 85/15 toch goed uit

House of the dead staat overigens live. (nog) Zonder motion control trouwens

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 17:05:
House of the dead staat overigens live. (nog) Zonder motion control trouwens
Ben benieuwd hoe het met een gewone controller speelt, uit ervaring, en dan kijk ik even naar de Rambo game, werkt een gewone controller bij dit soort games niet echt.

Daarnaast schijnt de webshop en dan met name de game details pagina in de browser een update te hebben gekregen. Zelf nog niet gezien aangezien ik vrij wel alles met mn mobiel doe, maar iemand anders hier al wel de update gespot?

Edit: 9to5Google artikel https://9to5google.com/20...adia-redesigns-store-web/

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 30-04-2022 09:21 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

De nieuwe maand terugblik overzicht van Stadia is er.

[YouTube: Stadia Monthly Rewind | April 2022]

FIFA 22 voor 17,50 euro via Pepper

Never mind. FIFA is gewoon in de aanbieding bij Stadia :P

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 30-04-2022 12:49 ]

• Dennis0162
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-11-2025

• nickdw7
Ja ik raak er onderhand klaar mee. September loopt m’n PRO af, dan stop ik met Stadia! Het waren een leuke paar maanden, dat sowieso!

• Tuktop
nickdw7 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:59:
[...]

Ja ik raak er onderhand klaar mee. September loopt m’n PRO af, dan stop ik met Stadia! Het waren een leuke paar maanden, dat sowieso!
Heb 't voor mezelf al enige tijd omgedraaid: ik kijk rustig aan met welke games Stadia komt, met name bij Pro, en dan speel ik wat ik leuk vind. Op doe manier al behoorlijk wat spellen gespeeld die ik anders niet gespeeld had.

Verder game ik nu toch al op een andere manier dan vroeger... Blijf wat langer hangen bij games die ik met vrienden speel, HotS bijvoorbeeld, en ik kijk zelfs uit naar Diablo Immortal. Die nieuwe, grote single player spellen trekken me eigenlijk niet meer.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Tuktop schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 18:16:
[...]

Heb 't voor mezelf al enige tijd omgedraaid: ik kijk rustig aan met welke games Stadia komt, met name bij Pro, en dan speel ik wat ik leuk vind. Op doe manier al behoorlijk wat spellen gespeeld die ik anders niet gespeeld had.

Verder game ik nu toch al op een andere manier dan vroeger... Blijf wat langer hangen bij games die ik met vrienden speel, HotS bijvoorbeeld, en ik kijk zelfs uit naar Diablo Immortal. Die nieuwe, grote single player spellen trekken me eigenlijk niet meer.
Het idee is goed, ik denk dat ik in oktober ook stop met Stadia Pro, meet de service wel achter de hand houd, misschien af en toe als er een top spel bij zit een maandje pakken en dan weer terug naar de Xbox Series X.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:05
(jarig!)
nickdw7 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 16:59:
[...]

Ik kijk er heel anders naar. Ik ben juist wel blij met niet al te veel AAA games. Ik heb nu al een gigantische backlog en deze zou alleen maar groter worden. Het is zo gemakkelijk om te gaan spelen (nu kopen, binnen 1 a 2 minuten spelen) dat het vaak moeilijk is om een game te laten liggen. Zwak van me, maar realiteit.
Linksquest schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 19:04:
[...]

Het idee is goed, ik denk dat ik in oktober ook stop met Stadia Pro, meet de service wel achter de hand houd, misschien af en toe als er een top spel bij zit een maandje pakken en dan weer terug naar de Xbox Series X.
Jij kunt dan prima stadia spelen via de browser van de Xbox, schijnt perfect te werken! Gewoon 2 consoles voor de prijs van 1 :9

• Marzman
  • Niet online
Ik doe echt niks met mijn pro (die aanbieding van zes maanden). Af en toe start ik een spel dat ik gekocht heb maar dat is ook al een maand geleden.

/▌

De PRO games zijn te claimen. Lumote en Kate & the wild masks lijken mij leuk

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ht87 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:19:
[...]

Jij kunt dan prima stadia spelen via de browser van de Xbox, schijnt perfect te werken! Gewoon 2 consoles voor de prijs van 1 :9
Ik heb de app in mijn tv zitten, LG OS, en die 2 controllers liggen me zeker niet in de weg.

Ik blijf Stadia ook gewoon volgens en bijdragen, alleen niet meer maandelijks met Pro, tenzij me dochter er meer mee gaat doen dan is het wel anders, doe speelt namelijk op mijn account.

Verwijderd

Hier start ik het ook af en toe op. Heb hier alleen mobiel internet, en heb stadia alleen op mn mobiel.

Overweeg wel een chromecast met controller aan te schaffen zodat het misschien wat meer gebruikt gaat worden.

Kan alleen nergens vinden of de CCU en Stadia controllers goed werken op een hotspot, iemand ervaring mee? Werkt dat ok?
Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:30:
Hier start ik het ook af en toe op. Heb hier alleen mobiel internet, en heb stadia alleen op mn mobiel.

Overweeg wel een chromecast met controller aan te schaffen zodat het misschien wat meer gebruikt gaat worden.

Kan alleen nergens vinden of de CCU en Stadia controllers goed werken op een hotspot, iemand ervaring mee? Werkt dat ok?
Hotspot werkt top. Althans de combi telefoon en controller. Een CCU plus controller op een hotspot heb ik (nog) niet kunnen testen. Ben we benieuwd of dat te doen is. Denk eigenlijk van wel. Zeker als je een stabiele verbinding hebt en in 1080 gamet. :)

Op Marktplaats of VA staan genoeg bundels tegen leuke prijzen trouwens

Verwijderd

Jasphur schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:38:
[...]

Hotspot werkt top. Althans de combi telefoon en controller. Een CCU plus controller op een hotspot heb ik (nog) niet kunnen testen. Ben we benieuwd of dat te doen is. Denk eigenlijk van wel. Zeker als je een stabiele verbinding hebt en in 1080 gamet. :)

Op Marktplaats of VA staan genoeg bundels tegen leuke prijzen trouwens
Mn mobiele verbinding is super stabiel, is de controller dan draadloos verbonden met de hotspot?
Ik heb in een hotel perfect avondje gegamed met m'n eigen hotspot en CCU in de tv van t hotel gestopt, wel even via de app gevogeld om de controller te koppelen, maar als je dat proces een keer doorlopen hebt werkt t prima. Wel een dagje unlimited data gebruikt ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Ht87 op 01-05-2022 15:56 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Verwijderd schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:30:

Mijn advies als je voor zo iets gaat kijken, op Marktplaats en ook hier op Tweakers vind je goedkoper een setje, veel mensen hebben hem met die €22,22 Black Friday Deal vorig jaar gekocht, waaronder ik ook :D

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

De nieuwe Pro Games kunnen geclaimd worden, tenminste ik kon de volgende titels nu claimen.
  • Lumote: The Mastermote Chronicles
  • PAW Patrol De Film: Avonturenstad heeft je nodig
  • Outriders
  • Kaze and the Wild Masks

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:55
Heeft Outriders nu eindelijk crossplay?

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Pagina: 1 ... 155 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord