• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 09:16
Dank U, nu moet ik dit topic blijven lezen tot een met september :P

• Swedish chef
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-01 09:19
Bedankt voor diegene die de link heeft geplaatst! Mooie korting, nu tot eind september Stadia.

In ieder mens schuilt een vriend en een vijand....wie zoek je ?

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:38
Heb die code ook ff meegepakt, merci!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:54

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

grolle schreef op zondag 6 maart 2022 @ 14:45:
[...]

Dank U, nu moet ik dit topic blijven lezen tot een met september :P
Mag ook langer, is hier super gezellig.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-01 14:19
Tx voor de code ik heb deze ook gebruikt. Scheelt toch weer. Kan de kachel weer een dag aan :)

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zo jammer dat Elden Ring (nog??) niet op stadia uit komt.
Ik houd wel van dat soort games. Ik begrijp niet zo goed waarom ze dat niet doen. Hij komt wel uit voor de pc, ps4/5, Xbox.
Wederom jammer, gemiste kans

Meer dan ik dacht...

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11-2025
streamnl schreef op maandag 7 maart 2022 @ 06:43:
Ik houd wel van dat soort games. Ik begrijp niet zo goed waarom ze dat niet doen. Hij komt wel uit voor de pc, ps4/5, Xbox.
Dat vind ik dus ook… Horizon Forbidden West had er ook wel op gemogen van mij. Maar denk dat die games al ‘gemaakt’ zijn vóórdat Stadia een ding werd

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Grid Legends staat er ook niet op terwijl de normale Grid en Dirt 5 er wel op staan. Misschien komt het nog, Grid en Dirt 5 kwamen ook flink na de release op Stadia.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:05
Vraagje voor @Linksquest : Volgens mij heb jij de Razer Kishi Xbox versie. Er is ook een Android versie. Welke is het beste voor Stadia?

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Rob Voets schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:21:
Vraagje voor @Linksquest : Volgens mij heb jij de Razer Kishi Xbox versie. Er is ook een Android versie. Welke is het beste voor Stadia?
Ik heb er zelf een klein onderzoek naar gedaan voor ik hem kocht, en ze zijn onder de motorkap precies het zelfde, het enige verschil is de button indeling is naar bij Xbox naar die van de Xbox controller gekeken, hoewel ze dat een beetje mis gedaan hebben want de schouder knoppen kloppen weer niet 🙈

Maar in het algemeen kun je ook de Android versie pakken.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:49

Sagat

Is pappa x2!

nickdw7 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 08:07:
[...]

Dat vind ik dus ook… Horizon Forbidden West had er ook wel op gemogen van mij. Maar denk dat die games al ‘gemaakt’ zijn vóórdat Stadia een ding werd
Verschil is wel dat Horizon een exclusive is, deze zal vermoeddelijk wel ooit naar pc komen maar pas over een jaar op zijn vroegst verwacht ik. Net als met de vorige horizon game en god of war.

Elden ring kan je NU al spelen op playstation, XB en windows. Ik zou verwachten dat deze dus ook naar stadia zou kunen komen......heb (als niet stadia gebruiker) geen beeld of er andere from software games al speelbaar zijn, het zou ook in de hoek kunnen zitten natuurlijk.

10 second ninja DONE

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

streamnl schreef op maandag 7 maart 2022 @ 06:43:
Inderdaad, het is niet dat BandaiNamco nog niks heeft uitgebracht op de Stadia, kijk maar naar Little Nightmares, wat de reden is, geen idee, maar wie weet komt die nog.

Ja misschien dat door coronatijd uitgevers niet de extra moeite hebben genomen om ook een port voor stadia te maken?
Of misschien het beeld dat heerst dat google met veel zijprojecten van stadia bezig is, dat ze eerst het vertrouwen van google in stadia voor de long term maar eens testen?
Benieuwd welke volgende AAA uitkomt op stadia! Elden ring ietwat later uitbrengen zou ik ook geen straf vinden, hoop dat hij nog komt.

[ Voor 11% gewijzigd door Ht87 op 07-03-2022 09:50 ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 17:27
Linksquest schreef op maandag 7 maart 2022 @ 09:22:
Inderdaad, het is niet dat BandaiNamco nog niks heeft uitgebracht op de Stadia, kijk maar naar Little Nightmares, wat de reden is, geen idee, maar wie weet komt die nog.
De Stadia versies worden voor zover ik weet afgeleid / geport vanuit de PC versie van games, toch? En als ik dan lees dat de PC versie van Elden Ring wat technische problemen lijkt te hebben (zie ook de Review op Tweakers) dan denk ik dat het beter is wanneer die technische problemen eerst opgelost worden voordat er een Stadia port gemaakt wordt.

Mocht Elden Ring ooit naar Stadia komen dan zou ik een cross-play feature met PS, Xbox en PC wel erg belangrijk vinden!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Als het goed is, zou het inderdaad een pc versie moeten zijn, met alleen wat aangepaste instellingen voor de controller van Stadia.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:25
Linksquest schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:00:
Als het goed is, zou het inderdaad een pc versie moeten zijn, met alleen wat aangepaste instellingen voor de controller van Stadia.
Muah, er komt wel wat meer bij kijken hoor!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-01 14:50
Thanks voor de link naar die actie! Ik had al 7 maanden gratis Pro tot juni dit jaar en nu voor € 20,- Pro tot 5 december 2022. 8)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Tuktop schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Muah, er komt wel wat meer bij kijken hoor!
Vertel >:) Nu wil ik ook de rest weten :D

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je moet ondertussen wel gaan bijhouden welke acties je gebruikt hebt, want je kunt het maar 1 keer per actie gebruiken. Ik heb de Lenovo en AT&T acties gebruikt, wellicht komen er in de toekomst weer anderen.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Exocet schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:49:
Je moet ondertussen wel gaan bijhouden welke acties je gebruikt hebt, want je kunt het maar 1 keer per actie gebruiken. Ik heb de Lenovo en AT&T acties gebruikt, wellicht komen er in de toekomst weer anderen.
Hopelijk inderdaad, en inderdaad die 2 acties heb ik ook gebruik van gemaakt. Hoop zelf op een leuke actie van Google zelf, niet alleen om bestaande gamers te houden, maar ook om nieuwe gamers aan te trekken.

De mensen die ik het heb aanbevolen en heb laten zien, zijn er zeer enthousiast over, ook de mensen die hem inmiddels gekocht hebben, hebben er geen spijt van, zie ze meer online dan mij zelf :D

Linksquest schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:49:
[...]

Vertel >:) Nu wil ik ook de rest weten :D
Andere certificaten. Mogelijk aanpassen van oudere of andere versies van de gebruikte engines en API’s. Mogelijk het aanpasen andere timing in de mapping van input en audio/video output. Aanpassingen van de HUD voor al die mogelijk schermresoluties (in eens kun je een game niet alleen op een pc scherm maar ook op je telefoon spelen). En zo zullen er nog wel een paar kleine dingen zijn.

Naar het schijnt is het niet moeilijker dan het porten van een PC game naar console, maar het is meer dan “gewoon” de PC versie van een game naar Stadia verplaatsen met alleen de Stadia controller mapping als wijziging

Kan overigens zijn dat we hier het een en ander over gaan horen tijdens de Summit op 15 maart. :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Tuktop
Jasphur schreef op maandag 7 maart 2022 @ 12:31:
[...]

Andere certificaten. Mogelijk aanpassen van oudere of andere versies van de gebruikte engines en API’s. Mogelijk het aanpasen andere timing in de mapping van input en audio/video output. Aanpassingen van de HUD voor al die mogelijk schermresoluties (in eens kun je een game niet alleen op een pc scherm maar ook op je telefoon spelen). En zo zullen er nog wel een paar kleine dingen zijn.

Naar het schijnt is het niet moeilijker dan het porten van een PC game naar console, maar het is meer dan “gewoon” de PC versie van een game naar Stadia verplaatsen met alleen de Stadia controller mapping als wijziging

Kan overigens zijn dat we hier het een en ander over gaan horen tijdens de Summit op 15 maart. :D
Dit inderdaad, en de Stadia servers draaien op Linux dus er moet gebruikt worden gemaakt van de Vulkan API (i.t.t. DirectX). Het heeft dus vrij weinig met de Windows-versie van een spel te maken, het is echt een 'console apart' in die zin. Gelukkig is Google wel bezig geweest om het portingproces te vergemakkelijken, hopelijk gaan we daar de vruchten van zien. Inderdaad benieuwd naar de summit!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:38
Voor iedereen die die 6 maanden pro heeft aangeschaft, controleer even of je niet per ongeluk een abonnement hebt genomen op Gamivo Smart, toch zonde als er maandelijks weer geld wordt afgeschreven voor iets dat je niet gebruikt.

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:29
hcQd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:20:
Voor iedereen die die 6 maanden pro heeft aangeschaft, controleer even of je niet per ongeluk een abonnement hebt genomen op Gamivo Smart, toch zonde als er maandelijks weer geld wordt afgeschreven voor iets dat je niet gebruikt.
Thnx voor de tip.
Klopt inderdaad
Gelijk maar even stop gezet :)

• Marzman
  • Niet online
hcQd schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:20:
Als je 22 euro hebt betaald dan heb je inderdaad een abo genomen, als je 20 euro hebt betaald niet. Ik zag het aan de prijs dat er dingen aan stonden die ik niet wilde en kon het toen nog uitschakelen (ook hulp bij problemen zetten ze aan voor 2 euro).

@RoCoStr ik zou het even checken met jouw prijs wat je hebt gekocht

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 07-03-2022 16:59 ]

/▌

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb €21,38 betaald, maar had die meteen uit gevinkt.

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-01 15:55
Zojuist voor €21,07 gehaald op Kinguin . Die is toch wat minder "sneaky" dan Gamivo met zijn verborgen vinkjes.

Wel prachtig al deze constructies! Zo wordt gamen wel heel goedkoop. _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Harmani op 07-03-2022 16:46 ]

Science is stranger than fiction

Leuk dat zoveel mensen vrolijk worden van zo goedkoop gamen, maar… :+

Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-01 01:25
Marzman schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:55:
[...]

Als je 22 euro hebt betaald dan heb je inderdaad een abo genomen, als je 20 euro hebt betaald niet. Ik zag het aan de prijs dat er dingen aan stonden die ik niet wilde en kon het toen nog uitschakelen (ook hulp bij problemen zetten ze aan voor 2 euro).

Ik heb het op kinguin gehaald, Nederlandse belasting aangetikt en kwam nog wat servicekosten bij. Heb geen abonnement afgenomen o.i.d. heb de code ook in mijn eigen account toegevoegd etc. Niets dat ruikt naar onraad, maar bedankt voor het waken!
Is 1 van jullie bekend met ene Markiplier? Die schijnt nogal veel volgers te hebben en iets positiefs over Stadia te hebben gezegd. Mn Stadia Twitter feed is nogal ontploft :P

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

• Marzman
  • Niet online
Er zit niks bij wat ik enigszins leuk vind. Ik zal ze wel claimen, je weet nooit of een neefje of nichtje van mijn vrouw ooit te logeren komt.

/▌

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik vond het racespel inderdaad wel leuk met kleine kinderen. (Bleek dan weer van een YouTube-kindster te zijn.. :/)

Had graag Mario-spellen gespeeld op Stadia, maar ja. Dus dan wel leuk dat er iets als dit bij Pro komt.
Er zitten weer leuke dingen in de APK break down, zoals een nieuw design voor de direct touch buttons en hints op het tracken van de bewegingen van je devices. (Six axis met je telefoon :o )

https://9to5google.com/20...-android-motion-controls/

Ook is er een nieuwe patch live gezet van LiS
https://lifeisstrange.squ.../blog/remaster-blogpatch/

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:45:
Er zitten weer leuke dingen in de APK break down, zoals een nieuw design voor de direct touch buttons en hints op het tracken van de bewegingen van je devices. (Six axis met je telefoon :o )

https://9to5google.com/20...-android-motion-controls/

Ook is er een nieuwe patch live gezet van LiS
https://lifeisstrange.squ.../blog/remaster-blogpatch/
Misschien dat je de telefoon als stuurtje kan gebruiken dan? (in een houder). Of Wii fit achtige games?

/▌

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01 08:41
Marzman schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:55:
[...]

Ehm, €19,98 PLUS nog transactiekosten toch? Uiteindelijk €21,59 van mijn credit card afgehaald, maar (aangezien ik er ook goed op aan het letten was) dat verschil kwam door de transactiekosten (en die waren voor CC, PayPal en iDeal allemaal even hoog...

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-01 13:58
Linksquest schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:06:
Ik heb €21,38 betaald, maar had die meteen uit gevinkt.
Ik heb ook € 21,38 betaald bij Gamivo. Dat was volgens mij de prijs om alle overbodige abbo's of extra's als garanties niet te nemen. Betaald met iDeal, want voor de 'goedkopere' prijs was betaling met CC noodzakelijk (wederom een verkapt abbo)

LOETKE

• Marzman
  • Niet online
barrymossel schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 10:53:
[...]

Ehm, €19,98 PLUS nog transactiekosten toch? Uiteindelijk €21,59 van mijn credit card afgehaald, maar (aangezien ik er ook goed op aan het letten was) dat verschil kwam door de transactiekosten (en die waren voor CC, PayPal en iDeal allemaal even hoog...
Klopt, ik heb ook 21,59 betaald uiteindelijk met paypal.

/▌

Marzman schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:58:
[...]

Misschien dat je de telefoon als stuurtje kan gebruiken dan? (in een houder). Of Wii fit achtige games?
Jaaaa dat zou tof zijn

Marzman schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:58:
[...]

Ik hoop dan ook op versie 2 van de controller met deze functies! En dan ook maar gelijk adaptive triggers :9~

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

RudyL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 11:14:
[...]

Ik heb ook € 21,38 betaald bij Gamivo. Dat was volgens mij de prijs om alle overbodige abbo's of extra's als garanties niet te nemen. Betaald met iDeal, want voor de 'goedkopere' prijs was betaling met CC noodzakelijk (wederom een verkapt abbo)
Ik heb met PayPal betaald, maar zo wie zo voor de zekerheid nog eens nagekeken maar alles staat uit.

• Tuktop
We are one week away from the Google for Games Developer Summit 2022, featuring speakers from Stadia and all over Google. Tune in as we go deep in a series of technical presentations, and learn more about our plans for Stadia this year.
Hopelijk iets van een roadmap! Misschien eindelijk toch een hardware upgrade?

Bron:
https://community.stadia....uer-your-fears/ba-p/76940
PRO leden, vergeet niet Darksiders te claimen.

Tuktop schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:04:
[...]

Hopelijk iets van een roadmap! Misschien eindelijk toch een hardware upgrade?

Bron:
https://community.stadia....uer-your-fears/ba-p/76940
Zou mooi zijn, een sterk statement wordt ook vanuit de community wel verwacht na alle specificaties door de oudwerknemers van stadia. Kom maar op!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:49:
PRO leden, vergeet niet Darksiders te claimen.
Zat die niet begin van de maand al erbij?

Linksquest schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:19:
[...]

Zat die niet begin van de maand al erbij?
Stond wel in de blogpost toen, maar kon hem niet claimen. :P nu wel hehe. Kan goed zijn dat ik hem gemist heb. De Stadia app UI is nou niet echt overzichtelijk

• RudyL
Sportgames dus weer in de aanbieding:

Dirt 5
F1 2020
FIFA 22
Madden 22

En buiten sport ook Star Wars

LOETKE

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:44:
[...]

Stond wel in de blogpost toen, maar kon hem niet claimen. :P nu wel hehe. Kan goed zijn dat ik hem gemist heb. De Stadia app UI is nou niet echt overzichtelijk
Had ik meen 1 maart ook hier gedeeld 🤪

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

[YouTube: Dead by Daylight | Sadako Rising - Official Trailer | Stadia]

[ Voor 53% gewijzigd door Linksquest op 08-03-2022 22:54 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat zou inderdaad erg mooi zijn en een wereld aan mogelijkheden open gaan.

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-10-2025
Ik ben nieuw met Stadia en lees al geruime tijd mee.

Momenteel heb ik het maandje gratis Pro. Stel dat ik deze game koop, is die dan nog wel te spelen als mijn Pro afloopt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SgkMMUgl9Yt1mJnXfJwZSnI2y4w=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iC0AUlmTTjsBzNXpN93Zbeh6.png?f=fotoalbum_large

• Marzman
  • Niet online
Froenker schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:49:

Momenteel heb ik het maandje gratis Pro. Stel dat ik deze game koop, is die dan nog wel te spelen als mijn Pro afloopt?

[Afbeelding]
Ja, games die je koopt kun je daarna nog spelen. Alleen niet in 4k en HDR.

Je kan nog 3 maanden gratis van Lenovo er aan vast plakken, en zes maanden voor iets meer dan 20 euro. Dan heb je nog 9 maandjes Pro ;)

/▌

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-01 18:26
Froenker schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:49:

[Afbeelding]
Eén keer kopen, altijd spelen!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-10-2025
Dankjewel voor jullie reacties.

Ik vind het verwarrend dat bij ene game er wel een pro symbool voor de prijs staat en bij de ander niet. Daar kwam mijn vraag vandaan.

Als het bevalt dan ga ik zeker gebruikmaken van de 9 (6+3) maanden extra. Thanks Marzman.

• Tuktop
Froenker schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:42:

Ik vind het verwarrend dat bij ene game er wel een pro symbool voor de prijs staat en bij de ander niet. Daar kwam mijn vraag vandaan.

Als het bevalt dan ga ik zeker gebruikmaken van de 9 (6+3) maanden extra. Thanks Marzman.
Als er Pro bij staat, betreft het een aanbieding die voor Pro-leden iets gunstiger is dan voor niet-Pro-leden.

• Marzman
  • Niet online
Tuktop schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:44:
[...]

Als er Pro bij staat, betreft het een aanbieding die voor Pro-leden iets gunstiger is dan voor niet-Pro-leden.
Ja, je hebt pro deals (lagere prijzen voor pro) en pro games (gratis te claimen en spelen zolang je pro hebt). Ik denk dat dit ook wel duidelijker kan nu ze meer games hebben (in het begin was het niet zo erg).

/▌

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Froenker schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:42:

Als het goed is, staan bij gekochte games geen pro, ook niet als je met korting gekocht hebt, bij mij staat alleen pro bij games die ik gratis heb geclaimd met de pro actie.

• Marzman
  • Niet online
Linksquest schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:32:
[...]

Als het goed is, staan bij gekochte games geen pro, ook niet als je met korting gekocht hebt, bij mij staat alleen pro bij games die ik gratis heb geclaimd met de pro actie.
Hij heeft het nog niet gekocht, hij wil het kopen en dan staat dat er wel als je korting hebt met Pro. Wij weten hoe het zit, maar ik vind het ook niet superduidelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KqIFv3jtTx_Rt3V6sn8_ts6sMPs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8QPFISm93KbRBZl0UOPmsfUc.png?f=fotoalbum_large

/▌

• RudyL
FIFA nu al erg veel plezier aan gehad. Gewoon effe snel een potje spelen en er iets beter in worden na een x aantal uur. Uiteraard kan ik nog niet goed genoeg verdedigen, mis ik nog teveel kansen etc etc maar het is echt een heerlijke game. Voor in totaal iets van 45 euro gewoon op meerdere devices kunnen spelen. Erg tevreden met mijn stadia aankoop.

LOETKE

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 23:26

1lau

Hearthstone Arena Player

Cities Skylines is inderdaad wel interessant

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

• Rob Voets
1lau schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 22:16:
[...]

Cities Skylines is inderdaad wel interessant
:) Dat is het enige spel dat ik nog speel op GFN. Bye bye GFN :)
Cities skyline is weer mooie bekende titel erbij, goeie!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Overcooked! All You Can Eat is ook erg leuk :D

Ht87 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 06:39:
[...]

Cities skyline is weer mooie bekende titel erbij, goeie!
Overcooked is ook een mooie hoor. Is de veel beter uitgewerkte Mereks Market

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:37
Mijn vrouw en ik hebben veel lol met Mereks Market. En de kids ook als ze eens de controller van ons kunnen afpakken. :P Dus Overcooked is wel een mooie toevoeging.

Cities Skylines kijk ik persoonlijk ook erg naar uit. Ik speel dat soort games nu helemaal niet omdat ik geen eigen laptop/pc heb, maar via Stadia zou ik het zeker weer oppakken.

Uberhaupt een mooie ontwikkeling dat Paradox naar Stadia komt. Toch wel een grote speler.

[ Voor 11% gewijzigd door RobNemoo op 10-03-2022 08:34 ]

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03
Overcooked :D Met vrienden dikke pret dat

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Waar kun je zoal de actuele Stadia-prijzen zien; los van inloggen op Stadia? Op https://stadiadb.app/ lijken de prijzen niet te kloppen in deze en vorige sale.

Ik was nieuwsgierig naar de huidige aanbieding van Star Wars. Zelf heb ik 'm al in dus in Stadia kan ik de prijs niet zien. (Staat toevallig wel in een screenshot van Marzman hierboven, maar algemene vraag blijft staan.)
Stadia krijgt nu weer veel aandacht van diverse media ivm het gerucht over Windows games op Stadia. Ik hoop zo dat mensen de developers summit niet gaan zien als een plek waar games worden aangekondigd. Dan kom je echt bedrogen uit. Zag dat Stadia daar ook al voor waarschuwde

[Twitter: https://twitter.com/googlestadia/status/1501672487796436992?s=21]

Daarover gesproken, heb dat gerucht nog niet gezien op de T.net FP :P. Wie doet de link dump?

Lekker bezig @2green :D

[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 10-03-2022 17:24 ]

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:02
Een nieuw stadia hoogtepunt. Hotel overnachting voor werk en gewoon lekker assassins creed spelen vanuit bed. Dat is next gen.

• Opxah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-01 08:52
Zinloos1 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 20:29:
Een nieuw stadia hoogtepunt. Hotel overnachting voor werk en gewoon lekker assassins creed spelen vanuit bed. Dat is next gen.
Dat is inderdaad een groot voordeel van Stadia :)
Moet je natuurlijk wel goede WiFi of 4G (5G?) mobiel internet met voldoende data hebben, dus het zal nog niet overal werken.

• Sn3gG3l
Weet niet of het mag hier maar ik ben nog op zoek naar wat mensen die het leuk vinden om te gamen! Ik heb FIFA 22 en RDR2 voor stadia gekocht en verder in bezit van wat pro-games. Mochten iemand een keer samen willen gamen (met of zonder voice) voeg me dan even toe: https://stadia.com/profile/1832640775951871964

Stadia gamenaam: Sneggel#2387

• nickdw7
Sn3gG3l schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:09:
Weet niet of het mag hier maar ik ben nog op zoek naar wat mensen die het leuk vinden om te gamen! Ik heb FIFA 22 en RDR2 voor stadia gekocht en verder in bezit van wat pro-games. Mochten iemand een keer samen willen gamen (met of zonder voice) voeg me dan even toe: https://stadia.com/profile/1832640775951871964

Als RDR2 weer in de sale is gaan we effe gamen. Maar hoe kun je RDR2 dan samen spelen?

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
GodDamage schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 07:30:
[...]

Klanten van AT&T krijgen een halfjaar gratis Stadia aangeboden

Deze aanbieding wordt nu doorverkocht op Kinguin en vergelijkbare sites voor rond de €20. Ik heb het zelf gekocht, zodat ik tot oktober vooruit kan met Stadia. Goedkopere opties zijn er niet, als je de Lenovo aanbieding al hebt gebruikt.
Bedankt voor de tip! Vond op Kinguin verkoper DIDKEYS die ze erg goedkoop aanbied. Heeft geen beoordelingen, dus was een gokje, maar het werkt perfect.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Sn3gG3l schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:09:

Ik heb hem op dit moment voor PS4, maar wil hem eventueel nog voor Stadia en Xbox, ik voeg je alvast toe.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dead by Daylight en heel veel DLC ervan zijn momenteel in de Sale bij Stadia.

Verwijderd

Gebruikt iemand hier Stadia ook "on the road" met alleen een 4g verbinding?
Hoe bevalt dat, en is het data gebruik een beetje redelijk? Heb zelf geen 4k scherm, gaat mij vooral om mobiel en/of tablet

• Tuktop
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2022 @ 10:39:
Hoe bevalt dat, en is het data gebruik een beetje redelijk? Heb zelf geen 4k scherm, gaat mij vooral om mobiel en/of tablet
Bij een goede 4G-verbinding zou het moeten kunnen.
Bij mobile data ontvang je maximaal 720P wat tot 2,7GB/u aan data kost.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik had toevallig laatst 24 uur gratis ultimate van T-Mobile, en omdat ik moest wachten ook even getest, ik had 2,6gb op dat uurtje dat ik gespeeld had kwijt.

• AfroBob
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-10-2025
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2022 @ 10:39:
Ik gebruik het wel eens, zoals @Tuktop zegt is de app bij mobiel gebruik gelimiteerd tot 720p, wat zelfs op een klein scherm (Note 9) niet erg mooi is.

Als je een Chromium browser op android gebruikt kan je wel in hogere resolutie streamen, met Kiwi browser kan je zelfs de Stadia Enhanced extensie gebruiken om 4k resolutie te krijgen.

Hoe het bevalt hangt af van wat je met "on the road" bedoeld, als je bedoeld tijdens het reizen dan is het natuurlijk altijd aankijken omdat je dikwijls even slechter bereik heb en je hebt vaak kleine lagspikes (denk door het steeds wisselen van zendmasten).

Als je gewoon stil zit is het prima te doen, iets hogere latency dan de gemiddelde bedrade verbinding maar verder alles prima. Dit gebruik ik ook als ik bij mijn vriendin ben en we samen een spel op Stadia willen spelen omdat de 60mbit/s verbinding niet genoeg is om soepel 2 goede streamsessies tegelijkertijd op te houden.

Data gaat redelijk hard, zeker als je hoger dan 720p gebruikt. Zelf heb ik een unlimited abo met een Automate script die vanzelf nieuwe gratis data bundels aanvraagt (gewoon via SMS) en daardoor er geen last van.

Stadia vermeld zelf:

4K Up to 20 GB/hr
1080p Up to 12.6 GB/hr
720p Up to 4.5 GB/hr
720p Mobiel Up to 2.7GB/hr

[ Voor 13% gewijzigd door AfroBob op 13-03-2022 12:01 ]

• Sn3gG3l
nickdw7 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 11:27:
[...]

Als RDR2 weer in de sale is gaan we effe gamen. Maar hoe kun je RDR2 dan samen spelen?
RDR 2 heeft ook een online modus :)

Bij RDR2 zou ik wel eerst zelf de eerste online missies doen, dat is een beetje de introductie op het online verhaal en de online speelwereld. Dan is daarna online met een paar mensen samen veel leuker!

• Marzman
  • Niet online
Ht87 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 13:11:
Bij RDR2 zou ik wel eerst zelf de eerste online missies doen, dat is een beetje de introductie op het online verhaal en de online speelwereld. Dan is daarna online met een paar mensen samen veel leuker!
Ik heb een keer gekeken in de begintijd op stadia en voor die missies had je meerdere mensen nodig. En er was dan verder niemand of een andere persoon online.

/▌

Marzman schreef op zondag 13 maart 2022 @ 14:00:
[...]

Ik heb een keer gekeken in de begintijd op stadia en voor die missies had je meerdere mensen nodig. En er was dan verder niemand of een andere persoon online.
Oh volgens mij kreeg ik toen fictieve AI hulpjes, maar bedoel ook vooral t karakter maken enzo. Viel me erg tegen toen ik met een maat van me t online wilde proberen en we eerst een uur bezig waren voor we echt de wereld in konden haha.
Ik ben overigens niet heel erg van online gamen, ik vind t leuker om dan in de story mode van alles te ontdekken en t verhaal los te laten. Maar misschien toch maar s een keer proberen :9

• Marzman
  • Niet online
Bij mij is het ook bij die ene keer gebleven en kan best dat het nu anders is. Offline vond ik het wel tof, het verhaal en de side missies, jammer dat je online niet met dat karakter verder kunt.

/▌

• Marzman
  • Niet online
Rob Voets schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 06:33:
[...]

:) Dat is het enige spel dat ik nog speel op GFN. Bye bye GFN :)
Dat probeer ik ook, maar het helpt niet dat Epic cities skylines gratis weggegeven heeft. Nu ga ik die toch proberen op GFN :p

/▌

Nog 1 nachtje slapen tot de Summit! :D

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:06
Marzman schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:54:
[...]

Dat probeer ik ook, maar het helpt niet dat Epic cities skylines gratis weggegeven heeft. Nu ga ik die toch proberen op GFN :p
Is zelfs al de 2e of 3e keer dat hij weggegeven wordt.
Bij epic zijn toch wel echt heel veel goede titels weggegeven de afgelopen jaren.

(https://www.pcgamer.com/epic-games-store-free-games-list/)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op maandag 14 maart 2022 @ 15:47:
Nog 1 nachtje slapen tot de Summit! :D
Ben benieuwd, moet zelf werken, maar ik houd dit topic wel stiekem in de gaten :D

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Linksquest schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:32:
[...]

Ben benieuwd, moet zelf werken, maar ik houd dit topic wel stiekem in de gaten :D
Idem.

Ach, we hebben een paar hier zitten die zo bij de stadia promotie team kunnen gaan werken.
Dus ik ben niet bang dat we informatie zullen missen ;)

Meer dan ik dacht...

• Rob Voets
Marzman schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:54:
[...]

Om de haverklap moeten inloggen bij Steam in mijn geval (met 2fa) is bepaald geen lolletje.

• nickdw7
Kan alsnog heel interessant zijn hoor.

• Marzman
  • Niet online
Rob Voets schreef op maandag 14 maart 2022 @ 21:00:
[...]

Om de haverklap moeten inloggen bij Steam in mijn geval (met 2fa) is bepaald geen lolletje.
Stadia werkt inderdaad beter, maar als ze bepaalde games niet hebben of games op een ander platform goedkoper (gratis) zijn dan dan wordt het lastig concureren ;)

/▌

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb dit voornamelijk met EA Origin en Ubi Connection app, elke keer weer inloggen.

nickdw7 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:20:
[...]

Kan alsnog heel interessant zijn hoor.
Zeker :) vorig jaar ook live gezien en dit jaar ook van plan. Maar het is vooral mooi om te zien dat Stadia nu zelf komt met het verlagen van de verwachtingen omtrent games. Want de summit begon een beetje zijn eigen leven te leiden op oa Twitter

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:14
speel nu anno 1800 met GFN maar hij onthoud de graphic settings niet. Als ik die aan pas dan moet het spel opnieuw worden opgestart maar dan start hij op met de oude settings is dat met Stadia ook zo?
mark777 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:14:
speel nu anno 1800 met GFN maar hij onthoud de graphic settings niet. Als ik die aan pas dan moet het spel opnieuw worden opgestart maar dan start hij op met de oude settings is dat met Stadia ook zo?
De graphic settings zijn vaak niet erg uitgebreid. Meest uitgebreide die ik heb gezien in mn eigen bieb was Octopath Traveler en daar bleven de settings gewoon staan zoals ik ze had ingesteld.

Pagina: 1 ... 151 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord