☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
/▌
Volgens mij is dit een Uplay dingetje in combinatie met GFN. Spellen die ik op GFN speel via Steam en ondersteuning voor cloud saves hebben kennen dit probleem niet zolang een spel maar normaal afsluit waardoor de savegame/instellingen gesynchroniseerd kunnen worden. Op een of andere manier lijkt het synchroniseren bij spellen van Ubisoft op GFN niet altijd goed te gaan.mark777 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 11:14:
speel nu anno 1800 met GFN maar hij onthoud de graphic settings niet. Als ik die aan pas dan moet het spel opnieuw worden opgestart maar dan start hij op met de oude settings is dat met Stadia ook zo?
Heb ook al regelmatig gehad dat een Ubisoft spel op eigen houtje de grafische instellingen aanpaste omdat ik op een nieuwe VM terecht kwam. GFN heeft verschillende configuraties in gebruik en afhankelijk van de drukte krijg je een beschikbare machine toebedeelt, de ene keer is die sneller dan de andere waardoor je met je instellingen moet prutsen. Dit plus het gehannes van iedere keer inloggen/2FA zijn wel de grootste minpunten van GFN.
Bij Stadia spelen deze problemen niet/minder omdat je een geoptimaliseerde preset gebruikt en je meestal niet zoveel in kunt stellen. Hooguit dat je kunt kiezen tussen hogere resolutie versus hogere framerate maar dat was het dan ook wel. Het synchroniseren van Ubisoft games op Stadia is bij mij tot op heden zonder problemen geweest. Wel was er een tijdje een probleem met de UPlay overlay op Stadia waardoor de performance in kon zakken als je een tijd aan het spelen was (leek op een memory leak o.i.d.). Dit probleem lijkt inmiddels te zijn verholpen.
Is er eigenlijk zo'n soort of game binnen Stadia beschikbaar? Dus lekker bouwen en real-time strategy?
- The Neo and Only -
Humankind is dan denk ik wel iets voor jou.NeoFoX schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:44:
Iemand hier nog tips qua spellen ... ben niet van de shooters / openworld games. Ik werd getriggered door de reactie van Mark777 aangaande Anno 1800.
Is er eigenlijk zo'n soort of game binnen Stadia beschikbaar? Dus lekker bouwen en real-time strategy?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Binnenkort Cities Skyline op Stadia!NeoFoX schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:44:
Iemand hier nog tips qua spellen ... ben niet van de shooters / openworld games. Ik werd getriggered door de reactie van Mark777 aangaande Anno 1800.
Aftrap is hier te vinden. YouTube: Google for Games Developer Summit 2022 Keynote
[ Voor 59% gewijzigd door Jasphur op 15-03-2022 16:58 ]
/▌
Het is met name een city-builder, je kan zelfs helemaal zonder oorlog spelen.Marzman schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:59:
Ik dacht altijd dat Anno 1800 een oorlogsspel was, maar het is dus ook een citybuilder.
Het is een city builder en oorlog spel en handelsspel in een. Misschien nog wel meer maar dat ben ik dan vergeten.Marzman schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:59:
Ik dacht altijd dat Anno 1800 een oorlogsspel was, maar het is dus ook een citybuilder.
Veel kijk plezier, benieuwd naar je verslagJasphur schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:58:
Nog twee minuten en de summit is begonnen
Aftrap is hier te vinden. YouTube: Google for Games Developer Summit 2022 Keynote
Kon even niet zo snel een screenshot maken.
Heel donker blauw. Midnight shade dacht ik dat die heet. Is alleen uitgegeven voor de foundersStef120 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:16:
Zag ik nou een zwarte stadia controller achter die vrouw in de kast staan?
Kon even niet zo snel een screenshot maken.
@Linksquest https://9to5google.com/20...ge-porting-windows-games/
En de B2B Stadia tech heet officieel Immersive Stream
Ahh dat zou hem zijn geweest.Jasphur schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:19:
[...]
Heel donker blauw. Midnight shade dacht ik dat die heet. Is alleen uitgegeven voor de founders
@Linksquest https://9to5google.com/20...ge-porting-windows-games/
En de B2B Stadia tech heet officieel Immersive Stream
Schakelde net in voor de laatste 5 minuten.
Met betrekking tot het native Windows games naar Stadia gerucht. Een team van drie knappe koppen bouwt hun eigen emulator, custom voor Stadia. Een soort Wine-light
[ Voor 84% gewijzigd door Jasphur op 15-03-2022 20:13 ]
Oeh, ik weet niet hoe oud je bent, maar als je net als ik rond de 35 bent en je hebt nooit als kind anno 1602 gespeeld dan heb je nog wel een tof spel om uit te proberen nuMarzman schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:59:
Volgens mij is het nu ook free-to-play en ik vind t nog altijd de beste uit de serie! (1602 is de grondlegger van de anno-reeks)
[ Voor 4% gewijzigd door Ht87 op 15-03-2022 20:03 ]
I haven't seen a lot of people talk about this, but this is awesome!! People will finally be able to search stadia games through the google search bar. This is something that the community talked about and it's nice to see that it's going to be implemented.#Stadia #Stadia100 pic.twitter.com/gH2XnbIxyU
— NinjaGuyVR (@NinjaGuyX) 15 maart 2022
[Twitter: https://twitter.com/googlestadia/status/1503817106449649670?s=21]
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 15-03-2022 20:42 ]
Nooit in geloofd ook.
Toch zeker al wel gesubmit voor de FP?Jasphur schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 20:20:
Dit kan een flinke impact hebben. Omdat (demo’s van) games dus bereikbaar worden zonder de account barriere kun je straks rechtstreeks in Google Search linken naar een Stadia game
[Embed][Afbeelding]
[Embed]
Is wel de oplevering die google eigenlijk bij launch al beloofde. Hoop dat het aanslaat voor uitgevers.
[ Voor 8% gewijzigd door Ht87 op 16-03-2022 09:15 ]
Nah. Niet gedaan. Maar voel je vrij de linkjes te delenHt87 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 09:14:
[...]
Toch zeker al wel gesubmit voor de FP?
Is wel de oplevering die google eigenlijk bij launch al beloofde. Hoop dat het aanslaat voor uitgevers.
Wat bedoel je daarmee?Jasphur schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:39:
Far Cry 3 heeft een rating gekregen voor Stadia. Mja Far Cry 4 en Far Cry primal vorig jaar ook![]()
4 en Primal hebben een rating gekregen vorig jaar maar staan nog steeds niet op Stadia. Dus ook voor Far Cry 3 kan het nog lang duren voordat deze te spelen is
Verwijderd
Ik verwacht dat bepaalde Android games die een controller support hij het ook doet.
Als je mij vraagt, ik beveel voor op de telefoon de Kishi controller aan.
Mocht je mijn video gemist hebben.
Op mijn kanaal vind je ook de unboxing en ene video van Xbox Cloud Gaming met deze controller.
- Chronos: Before the Ashes van €29,99 voor €14,99
- Doom 2016 van €19,99 voor €9,99
- Doom 64 van €4,99 voor €2,49
- Doom Eternal (Campaign) van €39,99 voor €19,99
- Dragon Quest XI S van €39,99 voor €25,99
- Final Fantasy XV van €39,99 voor €19,99
- Life is Strange: True Colors van €59,99 voor €29,99
Stadia was beter....
Doom 2016 heeft een logische voortgang en je bouwt het gevoel op van simpele "grunt" tot aan bad-ass "doom slayer". De skillset die je gaandeweg opbouwt maakt dat je je aan het eind echt sterk 'voelt'. Echt een gevoel van: 'kom maar op!'. Heel tof in elkaar gezet en de 'glory kills' zijn een hoogtepunt. De verhaallijn is sterk, de skilltree goed in balans gebracht, de graphics prachtig en de ervaring is bij mij echt blijven hangen.
Doom Eternal neemt dit alles als basis en gooit vervolgens uitdaging na uitdaging voor je neus. Dit voelt ook als een hele andere dynamiek. Ineens lijk je niet meer zo sterk. Je knokt letterlijk om te overleven. Het verhaal is hier meer ondergeschikt en je loopt eigenlijk van arena naar arena, opzoek naar de bron van het kwaad. Iedere keer wordt het moeilijker en moeilijker. De uitbreidingen diepen dat nog eens uit.
Doom Eternal moet het vooral hebben van het gevoel van 'overwinning'. Dat je na zoveel pogingen eindelijk die ene arena gehaald hebt. Ik moet bekennen dat dat toch ook wel indruk maakt én blijft hangen; je hebt iets bereikt!
Ik heb alles op ultra-violence doorgespeeld en wellicht waag ik mij nog eens aan Nightmare....maar de opbouw in moeilijkheidsgraad is ontzettend goed gedaan en in balans gebracht. Op de laagste moeilijkheidsgraad is het een prachtige casual shooter. Ieder stapje hoger maakt het meer en meer een uitdaging.
TLDR: voor 10 euro zou ik Doom 2016 echt halen! Schitterend spel, flitsende shooter en hij kan zo moeilijk gemaakt worden als je zelf wilt.
Misschien toch nog een keer Dragon Quest kopen. 26 euro voor deze editie is geen geld. Echt een top JRPGLinksquest schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:21:
Ik zag weer nieuwe aanbiedingen voorbij komen, hier een paar die mij opvielen dat niet erbij waren.Maar ook veel games die ik al eerder in de Pro had, zeker weer een paar die de moeite waard zijn om te kijken.
- Chronos: Before the Ashes van €29,99 voor €14,99
- Doom 2016 van €19,99 voor €9,99
- Doom 64 van €4,99 voor €2,49
- Doom Eternal (Campaign) van €39,99 voor €19,99
- Dragon Quest XI S van €39,99 voor €25,99
- Final Fantasy XV van €39,99 voor €19,99
- Life is Strange: True Colors van €59,99 voor €29,99
Ahh niceLinksquest schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:32:
Zeker, goed spel, heb een review van de gewone versie geschreven, had de game 1 maand voor release voor de PS4 van Square Enix toen ontvangen als review exemplaar.
Net klaar met Doom Eternal en neem ff een pauze voor ik met de expansion begin.
Even Control gespeeld maar die leg ik nog even weg.
Na het lezen van je review van Dragon Quest ben ik wel nieuwsgierig hoor.
Ben gek op RPG's en Japanse gaan daarbij prima mee door.
Op Stadia staat de definitive version. Die is wat uitgebreider en bevat onderandere een 2D modus voor als je je nostalgisch voelt. De game draait 4K/60fpsStef120 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:06:
[...]
Ahh nice
Net klaar met Doom Eternal en neem ff een pauze voor ik met de expansion begin.
Even Control gespeeld maar die leg ik nog even weg.
Mooi om te horen, zeker een aanbevelingStef120 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:06:
[...]
De id Software games behoren echt tot de beste Stadia ports. Draaien enorm goed en blijft jammer dat we geen toekomstige games zullen krijgen vanwege de Bethesda deal van Microsoft.RoCoStr schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:43:
Ik heb van het weekend de uitbreidingen van Doom Eternal uitgespeeld en ben uiteindelijk toch erg onder de indruk geraakt. Het vergt doorzettingsvermogen en wat fijne motoriek, maar wanneer je door de leercurve heen bent dan is het echt gaaf! Daarbij spat het letterlijk van je scherm af op 60fps! Voor wat het waard is, hierbij mij ervaringen, mocht je het overwegen om te kopen:
Doom 2016 heeft een logische voortgang en je bouwt het gevoel op van simpele "grunt" tot aan bad-ass "doom slayer". De skillset die je gaandeweg opbouwt maakt dat je je aan het eind echt sterk 'voelt'. Echt een gevoel van: 'kom maar op!'. Heel tof in elkaar gezet en de 'glory kills' zijn een hoogtepunt. De verhaallijn is sterk, de skilltree goed in balans gebracht, de graphics prachtig en de ervaring is bij mij echt blijven hangen.
Doom Eternal neemt dit alles als basis en gooit vervolgens uitdaging na uitdaging voor je neus. Dit voelt ook als een hele andere dynamiek. Ineens lijk je niet meer zo sterk. Je knokt letterlijk om te overleven. Het verhaal is hier meer ondergeschikt en je loopt eigenlijk van arena naar arena, opzoek naar de bron van het kwaad. Iedere keer wordt het moeilijker en moeilijker. De uitbreidingen diepen dat nog eens uit.
Doom Eternal moet het vooral hebben van het gevoel van 'overwinning'. Dat je na zoveel pogingen eindelijk die ene arena gehaald hebt. Ik moet bekennen dat dat toch ook wel indruk maakt én blijft hangen; je hebt iets bereikt!
Ik heb alles op ultra-violence doorgespeeld en wellicht waag ik mij nog eens aan Nightmare....maar de opbouw in moeilijkheidsgraad is ontzettend goed gedaan en in balans gebracht. Op de laagste moeilijkheidsgraad is het een prachtige casual shooter. Ieder stapje hoger maakt het meer en meer een uitdaging.
TLDR: voor 10 euro zou ik Doom 2016 echt halen! Schitterend spel, flitsende shooter en hij kan zo moeilijk gemaakt worden als je zelf wilt.
Vergeet trouwens ook Rage 2 niet. Qua combat ook gewoon Doom niveau. Lekker knallen in een open wereld. Enorm underrated.
Waar. Blijven. De. Top. Games.
Dat is inderdaad ook dé game waarvan ik (en waarschijnlijk mijn vrouw ook) hoop dat die naar Stadia komt. Nu weet ik dat er in het verleden een gerucht was dat Hogwarts Legacy naar Stadia zou komen maar dat was alleen gebaseerd op de CSS code van de officiële website. Maar in ieder geval toch een sprankje hoop.Ht87 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 23:34:
Ja ik wil Hogwarts Legacy op Stadia! Echt die game wordt zo goed denk ik.
Voor mij hoeven het niet allemaal AAA games te zijn. Op Steam speel ik ook vanalles (thief simulator, beamng, euro truck simulator 2, zelfs house flipper was heerlijk ontspannend)nickdw7 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:10:
Stadia met hun 100 games dit jaar. Zijn tot nu toe allemaal helemaal niks. Een Life is Strange is voor op Stadia best oké, maar in het totale skala aan games natuurlijk waardeloos.
/▌
Ja inderdaad, ik ben nog de luxe dat ik een SXS heb, maar snap het wel als je alleen Stadia hebt, maar heb er wel vertrouwen in dat het goed komt.Ht87 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:30:
Ja met Elden Ring en nu Hogwarts is t wel pijnlijk af en toe dat ze niet op Stadia zijn, fingers crossed!
Wat dat betreft blijft het natuurlijk een lastig verhaal, aangezien het aantal Stadia gebruikers nog relatief klein is. Volgens een schatting op basis van het aantal Reddit users circa 2 miljoen Stadia gebruikers ten opzichte van 120 miljoen Playstation gebruikers en 51 miljoen Xbox gebruikers. Hierdoor is het waarschijnlijk voor ontwikkelaars van games vaak niet interessant genoeg om zich op Stadia te richten of pas in een later stadium.nickdw7 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:10:
Stadia met hun 100 games dit jaar. Zijn tot nu toe allemaal helemaal niks. Een Life is Strange is voor op Stadia best oké, maar in het totale skala aan games natuurlijk waardeloos.
Natuurlijk krijg je hier door wel het kip of het ei verhaal. Ontwikkelaars vinden het niet interessant op te focussen op Stadia omdat het aantal gebruikers laag is en het aantal gebruikers blijft laag omdat er te weinig AAA games op Stadia komen waardoor het aantal gebruikers laag blijft.
Klopt. Maar volgens mij vraagt de techniek alsnog wel om een Stadia port. En volgens mij zijn ATT en Warner op een bepaalde manier met elkaar verbonden. Via een moederbedrijf ofzo.Linksquest schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:56:
Maar die Batman is meen ik nog niet officieël voor Stadia aangekondigd toch? Zou alleen de techniek gebruiken toch?
Edit. Hmm het zit wat anders in elkaar: https://www.nme.com/news/...-discovery-merger-2942903
[ Voor 14% gewijzigd door Jasphur op 18-03-2022 13:05 ]
Met de code Amazonvijf gaat daar nog €5 vanaf, dat maakt het €50,99 een all-time-low!
https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
Een ideale controller om mobiel te spelen.
@Ht87 heb hier maar wel een linkdump voor gemaakt
[ Voor 18% gewijzigd door Jasphur op 18-03-2022 15:30 ]
Werkt deze ook wanneer ik al eerder Pro heb gehad?
Dezelfde deal lijkt op Gamivo te staan maar geeft daar aan dat ik nooit eerder Stadia Pro mag hebben gehad.
Ja die werkt gewoon, ook gewoon als je nog een lopende Pro hebt.JJJ schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:40:
Hier een tevreden Stadia Pro gebruiker, maar helaas de AT&T deal gemist. Nu kwam ik deze tegen: https://www.kinguin.net/c...6-months-subscription-key
Werkt deze ook wanneer ik al eerder Pro heb gehad?
Dezelfde deal lijkt op Gamivo te staan maar geeft daar aan dat ik nooit eerder Stadia Pro mag hebben gehad.
Mooi platform tot zover, zeker Life is Strange is zeer entertaining
[YouTube: Elemental War 2 | Announcement Trailer | Coming Soon to Stadia]
Kan tot 2 uur spelen he? En dan eventueel refund toch? Mocht het helemaal niks zijn…
Was een pro game tijdje terug, speelt lekker weg op Stadia. Ik ben afgehaakt omdat ik minder heb met star wars, maar niet vanwege de kwaliteit vd game!nickdw7 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:11:
Iemand ervaring met Star Wars: Jedi Fallon Order?
Er staat wel: This key can be used ONLY if you never had a Stadia PRO subscription before on your account.Zinloos1 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:54:
Voor iedereen zoals ik die er nog niet aan was toegekomen, via gamivo is de 6m trial nu nog maar 12 euro.
Ja, gaat specifiek over de AT&T deal dacht ik. Ik zal hem zo eens activeren om het te testen.Rob Voets schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:03:
[...]
Er staat wel: This key can be used ONLY if you never had a Stadia PRO subscription before on your account.
Edit:
:strip_exif()/f/image/nMZM4Qw6RgnuFJjpOACDlUU8.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen enkel issue
[ Voor 38% gewijzigd door Zinloos1 op 19-03-2022 12:15 ]
Nu voor een tientje!Ht87 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:13:
[...]
Was een pro game tijdje terug, speelt lekker weg op Stadia. Ik ben afgehaakt omdat ik minder heb met star wars, maar niet vanwege de kwaliteit vd game!
Best leuk spel inderdaad. Ik ben eigenlijk afgehaakt omdat ik de karakters totaal niet interessant vind. Toen moest ik op een gegeven moment een heel eind backtracken/zoeken, daarop de brui eraan gegeven.Ht87 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 11:13:
[...]
Was een pro game tijdje terug, speelt lekker weg op Stadia. Ik ben afgehaakt omdat ik minder heb met star wars, maar niet vanwege de kwaliteit vd game!
Nog de moeite waard om weer op te pakken na (wat ik denk) het midden van het spel?
Yes. Vrij recent uitgespeeld. Heerlijke game met soms best pittige gevechten.nickdw7 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:11:
Als Star Wars fan kan ik m zeker aanraden
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Ik zal een uitzondering zijn, ik kom me helaas niet vinden in die Game, had hem op de Xbox gespeeld maar toen ik op de eerste planeet vrij kon verkennen, vond ik hem ook stukken minder en ben er toen mee gestopt en het spel ook weg gedaan. Misschien ooit nog eens een kans geven, maar omdat ik iets niets vind, wilt niet zeggen dat het slecht is.nickdw7 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 10:11:
Ook snap ik het verkennen van zo’n planeet niet helemaal. Vooral qua lagen enzo. Had veel makkelijker gekund naar mijn mening
Verwijderd
Is hij een beetje stevig ?
Is er ergens een lijst van conpatible telefoons? Heb ern Samsung S20 Fe, maar wil de telefoon wel graag gecentreerd in de beugel hebben.
Hij is goed. Ik heb er een A71 in, volgens mij 6,4 inch. Past prima.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:41:
Aan de gebruikers van de Orzly beugel vd Stadia controller heb ik wat vragen.
Is er ergens een lijst van conpatible telefoons? Heb ern Samsung S20 Fe, maar wil de telefoon wel graag gecentreerd in de beugel hebben.
Kan niet gecentreerd inderdaad, vanwege de plaatsing van de zijknop, dus klein beetje opzij. Ik vind dat persoonlijk niet storend. Je merkt er niets van.
https://www.thingiverse.com/thing:4008153
Er is dus iemand in Nederland die dat geprinte ding op bol.com aanbood voor 10 euro.Knielen schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:59:
@Verwijderd Ken je niet toevallig iemand met een 3d-printer?
https://www.thingiverse.com/thing:4008153
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
Stadia was beter....
zelfde telefoon als ik heb, en heb ook de orzly telefoon mount.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:41:
Helemaal gecentreerd gaat niet, klem zit dan op je power button. Maar heb me er nog geen seconde aan gestoord met spelen
Is wel eens vaker merk ik, dan zijn losse games in de aanbieding maar blijft de bundelprijs op oude prijs staan. Beetje gek, maar t loont idd om goed te kijken wat je koopt!Linksquest schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:10:
Ik was tussen de aanbiedingen het neuzen, en mij viel op dat als je de Monopoly Monopoly Madness bundel koopt, je duurder uit bent dan beide games lol 🙈
Je zou denken dat een bundel normaal goedkoper is, voor digitaal.
[Afbeelding]
Ik heb (ondertussen m'n 2e) Orzly. Het plastic voelt wat goedkoop aan en bleek bij ook vrij snel te breken bij mij (in m'n tas). Mij Galaxy S10 gaat er ook net niet helemaal gecentreeerd in, omdat hij dan op de Bixby knop drukt.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:41:
Ik heb afgelopen week een Razer Kishi (in de aanbieding bij Amazon NL) gekocht en moet zeggen dat ik dat veel fijner vind spelen dan met de Orzly beugel.
[ Voor 9% gewijzigd door Sahi_NL op 21-03-2022 09:38 ]
Stevig, tja met mijn iPhone 10 bleef die nog redelijk zitten maar de 13 Pro is toch echt ff een stuk zwaarder. Maar voor af en toe gebruik is het prima. Niet te veel er aan trekken en dan blijft de telefoon redelijk op z'n plek.Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:41:
Maar in dit geval is de bundel ook in de aanbiedingHt87 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:11:
[...]
Is wel eens vaker merk ik, dan zijn losse games in de aanbieding maar blijft de bundelprijs op oude prijs staan. Beetje gek, maar t loont idd om goed te kijken wat je koopt!
Mijn advies, kijk voor de Razer Kishi, die heb je ook voor IphoneJDFS schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:47:
[...]
Stevig, tja met mijn iPhone 10 bleef die nog redelijk zitten maar de 13 Pro is toch echt ff een stuk zwaarder. Maar voor af en toe gebruik is het prima. Niet te veel er aan trekken en dan blijft de telefoon redelijk op z'n plek.
Stadia was beter....
@AfroBob Lijkt dat Automate script toevallig hier op?AfroBob schreef op zondag 13 maart 2022 @ 11:55:
[...]
...
Data gaat redelijk hard, zeker als je hoger dan 720p gebruikt. Zelf heb ik een unlimited abo met een Automate script die vanzelf nieuwe gratis data bundels aanvraagt (gewoon via SMS) en daardoor er geen last van.
...
Die ubisoft sale op stadia was geloof ik 2 weken geleden.artificial_sun schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 07:37:
Momenteel is er ook een grote Ubisoft sale op de eigen site. Maar niet op Stadia helaas.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Nu ook.Sn3gG3l schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:28:
[...]
Die ubisoft sale op stadia was geloof ik 2 weken geleden.
Ah, zag alleen EA sale. Sowieso zijn die sales zeer regelmatig als ik het iig zie sinds ik lid ben (ca 3 maanden)
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik zou deze game wel graag zien op Stadia. Aangezien cyberpunk t goed deed qua performance misschien een pre?
Ik heb nog geen echte ervaring met die nieuwe Engine, maar er zijn games op Stadia die met die Engine gemaakt zijn, zoals Mafia 3 meen ik.Ht87 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 19:53:
Zou de nieuwe unreal engine een beetje goed te porten zijn voor Stadia? Of is dat geen factor in een port?
Ik zou deze game wel graag zien op Stadia. Aangezien cyberpunk t goed deed qua performance misschien een pre?
Allemaal effe een tientje inleggen, misschien kunnen we Google overhalen met wat extra poen.. ;-)
Las wel dat 'ie single player only gaat worden, toch? Of in elk geval geen MMO. Dat is voor mij persoonlijk helaas een afknappernickdw7 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:52:
Jeetje net Hogwarts Legacy gezien... dat wordt er eentje hoor..... die MOET naar Stadia.
Allemaal effe een tientje inleggen, misschien kunnen we Google overhalen met wat extra poen.. ;-)
Haha mooi hoe verschillend iedereen erin kan staan. Voor mij is het juist een reden om er extra naar uit te kijken. Heerlijk verliezen in een game zonder met andere rekening te houden. Een verhaal echt geschreven voor de SP is imo vaak beter (the Witcher 3 bv). Alleen quidditch had mooi geweestTuktop schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:05:
[...]
Las wel dat 'ie single player only gaat worden, toch? Of in elk geval geen MMO. Dat is voor mij persoonlijk helaas een afknapper
Maar goed, voorlopig geen stadia release, al heb ik ergens wel hoop omdat er ooit wel een stadia link was geloof ik...
@Ht87 vraagje, jij weet dat misschien, is jouw iets bekend dat Destroy all Humans niet lekker loopt op de Stadia?
Ik speel t zelf niet, maar heb idd vooral eind vorig jaar op Reddit regelmatig problemen gelezen over haperingen in t spel om de zoveel seconden. Oplossing was toen om begin van de game (eerste uur ofzo) even op 1080p te zetten geloof ik. De game had met name in t begin van t spel wat bugs, maar dacht ook dat dit inmiddels gepatcht was...Linksquest schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:20:
Ik vind dat soms ook leuker, maar het zou ook mooi zijn als het al optie erin zou zitten.
@Ht87 vraagje, jij weet dat misschien, is jouw iets bekend dat Destroy all Humans niet lekker loopt op de Stadia?
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/LgvNmTMCXuukUxcaFNSTYNfs.jpg?f=fotoalbum_large)