• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:52
cheiron schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:08:
[...]

Ik heb na Brotherhood (Of Revelations, ik weet niet meer welke later was) geen AC meer gespeeld tot afgelopen december AC Odyssey op Stadia gratis te spelen was. Daar had ik direct na het eerste eiland wel een klik mee. 150 uur later de storyline uitgespeeld + alle cultist uitgeroeid en met de laatste sidequests/DLC bezig. Daarna maar even een AC pauze ;)

[...]
Totnutoe heb ik de AC spellen altijd stealthy gespeeld en heb ik het idee dat dit aansluit bij hoe de spellen bedoeld zijn. Nu was mijn Valhalla mening gebaseerd op de eerste 45 minuten waarin ik niet eens de optie had om een stealthkill te doen ookal zat ik in de bosjes achter een tegenstander.

Valhalla zal anderen prima aanspreken, maar het lijkt niet mijn ding te zijn.
In Valhalla (en ook in andere delen) krijg je pas ergens na het begin je hidden blade, en dan kan je pas een Stealth Kill doen.

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-01 14:50
Ik heb meerdere AC games gespeeld (AC II, III en Black Flag), maar Valhalla vind ik tot nu toe juist echt geweldig (ben ongeveer halverwege). De grootte van het spel en spelwereld vind ik juist super tof. Ik speel maar een paar uur per week (gezin met kleine kinderen) maar ik kijk er telkens weer naar uit om me onder te dompelen in de wereld van Valhalla, vind het echt super mooi wat ze neergezet hebben. Zowel grafisch als content wise.

Het boeit me echt totaal niet dat het minder met de oude AC's te maken heeft, bekijk het gewoon als een op zichzelf staand spel. Stealth is trouwens nog steeds gewoon mogelijk en dan probeer ik ook zoveel mogelijk toe te passen. Wil je er er echter vol in gaan dan is het juist extra gaaf door de vele wapens en special moves, best of both worlds wat mij betreft dus. :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

JunkO schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:51:
Ik heb meerdere AC games gespeeld (AC II, III en Black Flag), maar Valhalla vind ik tot nu toe juist echt geweldig (ben ongeveer halverwege). De grootte van het spel en spelwereld vind ik juist super tof. Ik speel maar een paar uur per week (gezin met kleine kinderen) maar ik kijk er telkens weer naar uit om me onder te dompelen in de wereld van Valhalla, vind het echt super mooi wat ze neergezet hebben. Zowel grafisch als content wise.

Het boeit me echt totaal niet dat het minder met de oude AC's te maken heeft, bekijk het gewoon als een op zichzelf staand spel. Stealth is trouwens nog steeds gewoon mogelijk en dan probeer ik ook zoveel mogelijk toe te passen. Wil je er er echter vol in gaan dan is het juist extra gaaf door de vele wapens en special moves, best of both worlds wat mij betreft dus. :)
Het is ook zeker geen slecht gemaakte game, maar de titel 'Ubisofts Viking' had dan beter geklopt, franchise-wise ;)
Overigens heb ik de game verre van uitgespeeld, iemand die m heeft uitgespeeld die weet of de verhaallijn rondom Abstergo en de Assassijnen vs Tempeliers nog terug komt?

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:24

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Net via een advertentie hier op Tweakers nog 2 Stadia controllers gekocht, zullen ergens deze week binnen komen. Dan heb ik er 3 dus kom ik weer even vooruit.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:39
Ht87 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:07:
[...]

Het is ook zeker geen slecht gemaakte game, maar de titel 'Ubisofts Viking' had dan beter geklopt, franchise-wise ;)
Overigens heb ik de game verre van uitgespeeld, iemand die m heeft uitgespeeld die weet of de verhaallijn rondom Abstergo en de Assassijnen vs Tempeliers nog terug komt?
spoiler:
Zeer zeker, aan het einde van het hoofdverhaal komt dit heel erg terug op een mooie manier.

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Net nog even Star Wars gekocht in sale. Ging niet helemaal goed via Ideal, want Adyen herkende na afloop de transactie niet. De support agent gaf aan dat ik al de vijfde was met dit probleem. Daarna maar met creditcard gekocht :/ Mislukte transactie zou automatisch teruggestort worden. We zullen zien.

• Schmitzel
erwn schreef op maandag 28 februari 2022 @ 20:51:
Net nog even Star Wars gekocht in sale. Ging niet helemaal goed via Ideal, want Adyen herkende na afloop de transactie niet. De support agent gaf aan dat ik al de vijfde was met dit probleem. Daarna maar met creditcard gekocht :/ Mislukte transactie zou automatisch teruggestort worden. We zullen zien.
Ook ooit gehad met een aankoop, duurde wel een paar dagen voor ik het retour had..

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:49
Hier precies hetzelfde met ideal, twee keer betaald en inderdaad vier dagen later terug. Voor Jan met de korte achternaam twee uur in die chat van Google gehangen. Heb denk ik wel vijftien verschillende afdelingen en personen mogen spreken.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Oei, dat is natuurlijk minder, heb tot heden alleen met PayPal gewerkt, nog geen problemen mee gehad.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Calico komt naar Stadia.

[YouTube: Calico | Announcement Trailer | Stadia]

[ Voor 33% gewijzigd door Linksquest op 28-02-2022 23:27 ]

De PRO game Adam Wolfe die deze maand te claimen is, ondersteund direct touch!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:20
Jasphur schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:53:
Nice! En ik zie dat niet alleen Darksiders Genesis couch co-op heeft, maar Dawn of the Monsters ook!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

De Indie Game Lake komt naar Stadia.

[YouTube: Lake | Announcement Trailer | Stadia]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat is wel ruig.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Even geprobeerd, het werkt wel goed. Maar de resolutie is te hoog (ik vind de lettertjes enzo te klein ;) ) op mijn telefoon.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
Linksquest schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:59:
Deze controller van mijn vrouw voor de verjaardag gekregen, kan ik makkelijk Stadia games spelen op de telefoon.

[Afbeelding]
Mooi plaatje! Na jouw filmpjes gezien te hebben me net ook 1 besteld. Wel voor iOS. Het idee om gelijk waar even stadia te kunnen spelen is top.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 14:04
Niet dat ik ooit op de telefoon speel, maar dit lijkt me toch zeker zo fijn?

https://www.amazon.nl/Orz...id=pla-922882216310&psc=1

Moet je wel een controller overhebben/meenemen.

[ Voor 52% gewijzigd door sewer op 01-03-2022 16:15 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Matey schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:02:
[...]

Mooi plaatje! Na jouw filmpjes gezien te hebben me net ook 1 besteld. Wel voor iOS. Het idee om gelijk waar even stadia te kunnen spelen is top.
Top man, veel plezier ermee alvast.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

sewer schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:14:

Zeker ook geen verkeerde optie, heb daar ooit Xbox Cloud Gaming mee getest, werkt ook goed, maar vind het Switch idee beter werken, voor mij althans.

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11-2025
Deze lijkt me wel leuk. Lekkere slow-play

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ja mij ook, ook de vrouw en dochter leek het wat, dus denk wel dat ik hem koop zodra hij uit is.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

De gratis Pro games van maart zijn te claimen
  • Dawn of the Monsters
  • Adam Wolfe
  • Racee met Ryan Roadtrip Luxe Editie
  • Darkwood
  • Darksiders Genisis
Dan nog de Premium versie van Crayta: Strengt & Sourcery, was volgens mij al een keer in Pro maar nu de Premium Edition

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-01 23:36

Flipmo

OMG !!

sewer schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:14:

Deze heb ik ook, de houder zit degelijk vast om de controller, en telefoon zit ook mooi strak in de houder.
Afstellen gaat fijn, hoop karteltjes waardoor hij niet nazakt oid.

(Hier 3 controllers en CCU's gekocht in die 22,22 sale laatst)
Flipmo schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:48:
[...]

Deze heb ik ook, de houder zit degelijk vast om de controller, en telefoon zit ook mooi strak in de houder.
Afstellen gaat fijn, hoop karteltjes waardoor hij niet nazakt oid.

(Hier 3 controllers en CCU's gekocht in die 22,22 sale laatst)
Hier ook inderdaad, vanaf januari '20 al in gebruik, nog altijd even stevig.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb dan maar 1 setje gekocht, maar maandag nog 2 controllers besteld bij iemand op Tweakers, ben alleen nog het wachten op bericht dat ze op de post zijn.

• erwn
  • Niet online
erwn schreef op maandag 28 februari 2022 @ 20:51:
Gister alweer ontvangen. Snel en makkelijk afgehandeld dus.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Mijn dochter is net begonnen met Race met Ryan Roadtrip Luxe Editie, ik heb even gekeken en krijg echt de vraag van, ????? Laat ik het mijn vriend The Nerd maar zeggen.

Zeker leuk voor kinderen, dochter heeft er plezier mee 8)7

Linksquest schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:26:
Mijn dochter is net begonnen met Race met Ryan Roadtrip Luxe Editie, ik heb even gekeken en krijg echt de vraag van, ????? Laat ik het mijn vriend The Nerd maar zeggen.

[YouTube: AVGN - WHAT THE FUCK WERE THEY THINKING]

Zeker leuk voor kinderen, dochter heeft er plezier mee 8)7
Het is echt de mario kart voor de jongste onder ons :)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ja klopt, maar dan ook echt voor de aller jongste, maar wel leuk dat ze het als pro game erbij doen, zo hebben de kleintjes ook wat en haal je meer speel uren eruit.

Mijn zoontje heeft op netflix al 10x alle afleveringen van Gigantosaurus gekeken. Als die game een paar euro gaat kosten op Stadia ga ik m leren gamen ;)

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-01 18:26
Het zou wel leuk zijn als er een keer een Outright games sale komt.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Momenteel is alleen Valhalla in de Sale met DLC's zag ik.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Deliver us the moon komt naar Stadia

[YouTube: Deliver Us the Moon | Announcement Trailer | Stadia]

Dat ziet er best leuk uit zeg, beetje postapocalytisch sfeertje in de gameplay beelden die ik ff gegoogled heb.
Stadia account twittert over de summit op 15 maart. Thats a first. Dat deden ze vorig jaar niet.

[Twitter: https://twitter.com/googlestadia/status/1499497346379694080?s=21]

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@Jasphur horen over de plannen dat het toch gekilled gaat worden _O-

Maar ben benieuwd wat de plannen zijn. Sinds begin dit jaar geen Pro member meer vanwege andere interesses, maar kijk altijd met een schuin oog naar ontwikkelingen m.b.t. Stadia.

• nickdw7
Heeft er nog weinig schijn van dat ze de stekker eruit trekken.... ;-)
De devs summits zijn voor mij net iets te technisch vrees ik, maar ben wel benieuwd naar de conclusies.
Naar de plannen voor dit jaar ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig, maar toch meer bij de langere termijn plannen waar ik vertrouwen ga bijtanken over de koers van Stadia.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Kreeg net van iemand een aanbieding door gestuurd voor 6 maanden pro voor €22,49, maar helaas voor ik het toon proberen al uitverkocht.

• Marzman
  • Niet online
van google zelf?

/▌

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Nee, een vriend had de actie op pepper voorbij zien komen.

URL ging naar deze actie,
https://www.gamivo.com/pr...m=aff&utm_campaign=222476

Linksquest schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:13:
Nee, een vriend had de actie op pepper voorbij zien komen.

URL ging naar deze actie,
https://www.gamivo.com/pr...m=aff&utm_campaign=222476
Ik vind het louche, bij mijn weten zijn er geen tussenhandelaren bij het afsluiten van Stadia-accounts. Riekt een beetje naar combinatie van lenovo codes en trial-codes.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zou goed kunnen, maar was wel een mooie actie, hopelijk komt Google zelf binnenkort met een actie, bijvoorbeeld 6 maanden voor €50 ofzo

Linksquest schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:26:
Zou goed kunnen, maar was wel een mooie actie, hopelijk komt Google zelf binnenkort met een actie, bijvoorbeeld 6 maanden voor €50 ofzo
Ja met andere betaalde services biedt google ze vaak een goedkoper jaarabonnement aan. Dat zou ook meteen vertrouwen uitspreken overigens voor de semi-langere termijn bij de twijfelaars.

• nickdw7
Ht87 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:06:
De devs summits zijn voor mij net iets te technisch vrees ik, maar ben wel benieuwd naar de conclusies.
Naar de plannen voor dit jaar ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig, maar toch meer bij de langere termijn plannen waar ik vertrouwen ga bijtanken over de koers van Stadia.
Kanaal van Sunny Cloud Gaming in de gaten houden. Hij kan het met jip en janneke taal uitleggen

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ht87 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 12:04:
[...]

Ja met andere betaalde services biedt google ze vaak een goedkoper jaarabonnement aan. Dat zou ook meteen vertrouwen uitspreken overigens voor de semi-langere termijn bij de twijfelaars.
Helemaal mee eens.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:39
Ik twijfel absoluut niet aan Stadia. Ik heb al veel (te veel?) games gekocht. Maar pro is niet voor mij. Ik speel minstens 95% op een HD scherm en ik ben niet zo van de pro games, een uitzondering daargelaten.
Ja ik heb de switch met kerst gekocht, dat is nu wel mijn main console zeg maar, ook omdat t nieuw is en ik daar nu wat games gericht voor gekocht heb (voor t eerst the Witcher3 aan t spelen, die miste ik wel op stadia). Maar juist dat af en toe even potje spelen bewijst idd wel t gemak van Stadia. Controller pakken en spelen maar. Nu nog stadia op de switch, gek genoeg staan daar ook games op die in de cloud te spelen zijn (Hitman 3 zelfs).

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ht87 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 17:00:
Ja ik heb de switch met kerst gekocht, dat is nu wel mijn main console zeg maar, ook omdat t nieuw is en ik daar nu wat games gericht voor gekocht heb (voor t eerst the Witcher3 aan t spelen, die miste ik wel op stadia). Maar juist dat af en toe even potje spelen bewijst idd wel t gemak van Stadia. Controller pakken en spelen maar. Nu nog stadia op de switch, gek genoeg staan daar ook games op die in de cloud te spelen zijn (Hitman 3 zelfs).
Niet alleen hitman, maar meen ook Resident Evil en Life is Strange als ik me niet vergist.

• Jonkar
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09-2022
Mochten jullie overigens nog een website zoeken waar je handig in o.a. de Stadia catalogus kunnen zoeken, check deze website dan eens:

https://www.cloudgamingcatalogue.com/

Een gezamenlijke catalogus voor alle cloud diensten.
Linksquest schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 18:04:
[...]

Niet alleen hitman, maar meen ook Resident Evil en Life is Strange als ik me niet vergist.
Wat dat betreft begrijp ik dat stadia white label ding wel een beetje. Nintendo (of de uitgevers van die cloudgames) zouden met Stadia/Stream echt een klapper kunnen maken door zo toch de grafisch sterkere games te kunnen uitgeven op bv de switch. Ik blijf hopen op samenwerking tussen Nintendo en Stadia :9~

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ja wie weet, maar verwacht het niet, want die games zijn allemaal niet van Nintendo.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de kleinere gamers of beginnende gamers komt weer een leuk spel.

[YouTube: Ryan's Rescue Squad | Launch Trailer | Stadia]

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-01 20:26
Linksquest schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:26:
Klanten van AT&T krijgen een halfjaar gratis Stadia aangeboden

Deze aanbieding wordt nu doorverkocht op Kinguin en vergelijkbare sites voor rond de €20. Ik heb het zelf gekocht, zodat ik tot oktober vooruit kan met Stadia. Goedkopere opties zijn er niet, als je de Lenovo aanbieding al hebt gebruikt.

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:29

Mooijekind

Manager Product Content
GodDamage schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 07:30:
[...]

Deze aanbieding wordt nu doorverkocht op Kinguin en vergelijkbare sites voor rond de €20. Ik heb het zelf gekocht, zodat ik tot oktober vooruit kan met Stadia. Goedkopere opties zijn er niet, als je de Lenovo aanbieding al hebt gebruikt.
Dank voor de tip. Meteen maar even gebruik van gemaakt.

• sewer
Niet bedoeld als reclame, maar had gegoogled op ‘6 months stadia pro buy’ en dan heb je bij Google shopping kinguin voor 18,28 (20,29 met service kosten). Wil gewoon melden dat die betrouwbaar is gebleken, kan met iDeal betalen, je krijgt meteen de key en werkt op een Nederlandse stadia account. Zat nog in mijn 3 maanden lenovo, en heb nu pro tot eind september :)

edit:
zelfde als hierboven dus, maar had die nog niet gelezen toen ik er zelf op ging googlen :p

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 05-03-2022 09:11 ]

• erwn
  • Niet online
Mooijekind schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 08:58:
[...]

Dank voor de tip. Meteen maar even gebruik van gemaakt.
Idem, maar ik was te laat. Hopelijk komt hij weer in stock.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:20
sewer schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 09:01:
Niet bedoeld als reclame, maar had gegoogled op ‘6 months stadia pro buy’ en dan heb je bij Google shopping kinguin voor 18,28 (20,29 met service kosten). Wil gewoon melden dat die betrouwbaar is gebleken, kan met iDeal betalen, je krijgt meteen de key en werkt op een Nederlandse stadia account. Zat nog in mijn 3 maanden lenovo, en heb nu pro tot eind september :)

edit:
zelfde als hierboven dus, maar had die nog niet gelezen toen ik er zelf op ging googlen :p
Besef wel dat je daar dan, mocht er ooit een 6 maanden gratis-actie naar Nederland komen, waarschijnlijk geen gebruik meer van kunt maken. Dit is een aanname overigens, maar zo werkte het ook met de 3 maanden gratis-codes.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

GodDamage schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 07:30:
[...]

Wel via een andere website, maar wel eentje gevonden voor €21,38

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xVHCyacEch4WnAoPBD7gjwe6w5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H0tGMx4KSJ6QnsResvEWgfxU.png?f=fotoalbum_large

Fijn om t zo voor een prikkie te hebben, maar persoonlijk ben ik niet zo van het kopen van een code die iemand gratis heeft gekregen.
Ik geef codes die ik krijg en niet gebruik gewoon weg. Voelt voor mij hetzelfde als 8 premier editions kopen voor 20 euro pp en dan voor 40 doorverkopen. Maar goed, snap de verleiding wel hoor.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Iets kopen en dan door verkopen doe ik ook niet, en snap je denk wijze heel goed. Maar nu ben ik ook eerlijk, was het nu €10,00 goedkoper geweest, dan had ik het misschien ook nog niet gedaan, maar bijna €40,00 is weer een paar leuke spellen in de shop van Google die ik erbij kan pakken.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:59
Ik heb hem ook aangeschaft, het is natuurlijk een utopie om te denken dat dergelijke codes niet worden doorverkocht door tussenhandelaren. Ik heb er geen probleem mee het zo te kunnen kopen. Het scheelt ons gewoon geld als je die at&t aanbieding niet kan pakken

LOETKE

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-01 20:37
Zeer fijne tip.
6 maanden Stadia Pro gescoord voor €20,97 (Gamivo)

Dit zorg ervoor dat ik nog wel even blijf hangen aan Stadia. Voor nu t/m september 2022 *O*

[ Voor 10% gewijzigd door Stef120 op 05-03-2022 10:23 ]

• Estylicious
Ik ook! Leuk voor de kids. Prima service.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:14
Ik heb zo'n 6 maanden code via Gamivo gekocht maar hij pakt 'm niet bij mij.
Ik krijg netjes de window dat ik 6 maanden pro krijg met de code via AT&T maar als ik dan op OK klik heb ik dus geen Pro...
Heeft iemand anders dit misschien ook? Anders moet ik even de support van Gamivo contacten

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• sewer
Er is eigenlijk een apart topic voor, maar je moet wel op stadia inloggen,dan naar account setting https://stadia.google.com/settings en daar de code bij ‘ redeem code’ invullen.

Oh wacht, dat heb je al gedaan. Zou kunnen dat je daarnaast ook gewoon pro moet kopen, was bij die gratis 3 maanden wel het geval (dan heb je het dus 7 maanden). Bij een nieuw account kun je het wel gratis combineren met de gratis eerste maand pro.

Weet het eigenlijk niet zeker, ik had al pro toen ik het vandaag toevoegde...

[ Voor 48% gewijzigd door sewer op 05-03-2022 11:24 ]

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:14
sewer schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:18:
Er is eigenlijk een apart topic voor, maar je moet wel op stadia inloggen,dan naar account setting https://stadia.google.com/settings en daar de code bij ‘ redeem code’ invullen.

Oh wacht, dat heb je al gedaan. Zou kunnen dat je daarnaast ook gewoon pro moet kopen, was bij die gratis 3 maanden wel het geval (dan heb je het dus 7 maanden). Bij een nieuw account kun je het wel gratis combineren met de gratis eerste maand pro.
Ahaaa DAT was het dus! Ik moest doen alsof ik een maandje Pro wilde nemen en toen werkte de code wel !
Nu heb ik dus Pro tot 5 september 2022 en heb een "aankoop" gedaan van nul euro :)
Dankjwel @sewer dat je me op het juiste spoort hebt gezet _/-\o_

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• sewer
Zou zeggen dat het nu tot 5 oktober zou moeten zijn (Google doet niet moeilijk met stacken van codes, dus had 7 maanden bij jou verwacht), maar nog steeds een koopje om de hele zomer 50+ games op elk willekeurig device te kunnen spelen :)

Oh wacht, never mind, je bent helemaal niet nieuw bij stadia. Wel een beetje raar dat je dan weer pro moest reactiveren, had ik ook niet verwacht…

[ Voor 24% gewijzigd door sewer op 05-03-2022 11:40 ]

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:49
Staat er ergens bij tot wanneer je die code kan redeemen? Komende maanden ben ik veel minder thuis en zou hem eigenlijk pas begin 2023 willen activeren.

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:29

Mooijekind

Manager Product Content
Vortigen schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Ahaaa DAT was het dus! Ik moest doen alsof ik een maandje Pro wilde nemen en toen werkte de code wel !
Nu heb ik dus Pro tot 5 september 2022 en heb een "aankoop" gedaan van nul euro :)
Dankjwel @sewer dat je me op het juiste spoort hebt gezet _/-\o_
Zet alvast een reminder in je agenda dat je 4 september je pro account opzegt anders loopt deze natuurlijk wel door voor het standaard tarief.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zinloos1 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 11:44:
Staat er ergens bij tot wanneer je die code kan redeemen? Komende maanden ben ik veel minder thuis en zou hem eigenlijk pas begin 2023 willen activeren.
Staat er niet bij, helaas, ik heb ook even mijn mail erbij gepakt, ook toevallig gekocht bij Gamivo, maar er staat geen datum bij.

• Schmitzel
Bedankt voor de tip!

• Marzman
  • Niet online
Mooijekind schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 12:25:
[...]

Zet alvast een reminder in je agenda dat je 4 september je pro account opzegt anders loopt deze natuurlijk wel door voor het standaard tarief.
Je kan dat nu al opzeggen natuurlijk:)

/▌

• Estylicious
Marzman schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 15:20:
[...]

Je kan dat nu al opzeggen natuurlijk:)
Precies, meteen weer opzeggen.

• nickdw7
Ik wil ook wel zo’n 6 maanden code. Heb op dit moment Pro tot 3 april. Waar kan ik die aanschaffen?

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

nickdw7 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:31:
Ik wil ook wel zo’n 6 maanden code. Heb op dit moment Pro tot 3 april. Waar kan ik die aanschaffen?
Check hier, link

• streamnl
  • Niet online
Thanks for the tip.

Vraagje, als ik op kinguin een uitbreiding koop voor Destiny 2 (voor Steam), kan ik hem dan ook gewoon spelen op Stadia ?
Aangezien het “ Cross Save” heeft.

Wat ik zo vlug zie, zijn ze daar goedkoper dan ik de store bij Stadia

Meer dan ik dacht...

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6h49xpLgHF_eukd6jTd-dLpX-aI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kjB7a82WED09pIuPshK24EeT.jpg?f=fotoalbum_large

2 extra controllers binnen 😝 Doos is van de Première editie, maar het ging alleen om de controllers, Chrome cast zat er niet bij.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

streamnl schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:44:
Thanks for the tip.

Vraagje, als ik op kinguin een uitbreiding koop voor Destiny 2, kan ik hem dan ook gewoon spelen op Stadia ?
Aangezien het “ Cross Save” heeft.

Wat ik zo vlug zie, zijn ze daar goedkoper dan ik de store bij Stadia
Save file is cross save, DLC helaas niet.
DLC licenses do not transfer between platforms with Cross Save like Seasons do. This means that the 30th Anniversary Pack will be accessible exclusively on the platform it was purchased regardless of Cross Save setup. Players will need to purchase the 30th Anniversary Pack on each platform they intend to access it on.”

• streamnl
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:47:
[...]

Save file is cross save, DLC helaas niet.

[...]
Dat heb je snel gevonden.
Thanks.

En helaas, dan heb ik niets aan cross save.

Edit: hmm 🤔 staat gewoon in dezelfde link die ik plaatste. Zal wel aan de jetlag liggen. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door streamnl op 05-03-2022 16:51 ]

Meer dan ik dacht...

• nickdw7
Ziet er beetje shady uit. Maar werkt gewoon?

• Marzman
  • Niet online
Ik heb de aanbieding van at&t ook gekocht voor 20 euro. Pro is niet echt mijn ding (al was life is strange wel tof) maar voor dit geld :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s5zmgIJt9JdBFQnWxMpjhHw0-X4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YC1I0bvWc4ArrIarMfdyC1sI.jpg?f=fotoalbum_large

/▌

• nickdw7
Ik heb nu dus zo'n code gekocht via Gamivo, kon het niet laten. Kan ik die gelijk al activeren terwijl ik nog tot 3 april Pro heb? Dat betekent dus dat er per 3 april 6 maanden bij komt?

• Marzman
  • Niet online
nickdw7 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:57:
Ik heb nu dus zo'n code gekocht via Gamivo, kon het niet laten. Kan ik die gelijk al activeren terwijl ik nog tot 3 april Pro heb? Dat betekent dus dat er per 3 april 6 maanden bij komt?
Ik denk het wel, bij mij liepen die drie maanden van Lenovo nog tot 7 maart en nu staat er 7 september. Ik heb voor ik de code invoerde mijn Pro even terug geactiveerd want ik had die eerst opgezegd per 7 maart.

/▌

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

nickdw7 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:57:
Check deze foto van mij, is er gewoon bij geteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xVHCyacEch4WnAoPBD7gjwe6w5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H0tGMx4KSJ6QnsResvEWgfxU.png?f=fotoalbum_large

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

nickdw7 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:52:
[...]

Ziet er beetje shady uit. Maar werkt gewoon?
Daar heb ik hem ook bij gekocht.

• Marzman
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 17:11:
[...]

Check deze foto van mij, is er gewoon bij geteld.

[Afbeelding]
Thanks, daar klikte ik ook te snel door (macht der gewoonte bij popups), maar daarna vroeg ik me toch af wat er stond :p

/▌

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Graag gedaan, en veel plezier, voeg me gerust toe als je wilt, sta in het Excel bestand.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-01 19:23

artificial_sun

Mazda Rx7

Kon het ook niet weerstaan, jammer genoeg is Dirt 5 niet meer te claimen. Maarja kan weer verder met Republique en Little nightmares 2

Stadia was beter....

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:43
Linksquest schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:45:
[Afbeelding]

2 extra controllers binnen 😝 Doos is van de Première editie, maar het ging alleen om de controllers, Chrome cast zat er niet bij.
Nice, heb sinds 2 weken ook 2 gekocht, nu 4 in totaal. Leuk om met de kids wat spelletjes te spelen. Geen geld. nu voor 2*22,22 + 35 euro 4 controllers en 2x CC ultra. Nu die 6 maanden deal. Heb nu 3 maanden voor Pro betaald (Q1), wat ook al niet de hoofdprijs is. Veel vermaak overal waar je bent met internet voor een lage prijs. Ik ben tevreden.

Sowieso schrijf je zo!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Die van mij wilde meteen cake bash tegen me spelen 😝

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

artificial_sun schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 20:19:
Kon het ook niet weerstaan, jammer genoeg is Dirt 5 niet meer te claimen. Maarja kan weer verder met Republique en Little nightmares 2
Little Nightmares 2 is een tof spel, zelf op de ps4 gespeeld.

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-01 21:29
Woow! Goede deal. Voor 2 tientjes tot september Pro 8)

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 17:27
En ook van mij: bedankt voor de tip. 6 maanden Pro voor €21,59 (Gamivo) is een prima aanbieding! :)

• DamnDutchGuy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-01 15:17
Zo, en weer 40 euro bespaart. Bedankt voor de tip 👍🏻

• nickdw7
En kan ik de code ook over 6 maanden pas activeren?

• Marzman
  • Niet online
nickdw7 schreef op zondag 6 maart 2022 @ 08:29:
En kan ik de code ook over 6 maanden pas activeren?
Ik weet niet wat de voorwaarden van Google zijn, maar die online codes zou ik zo snel mogelijk activeren. Het is een code op een website die ook bij andere mensen bekend is (de klant van AT en T, de verkoper, de beheerder van de website waar je het koopt?) Je moet dat allemaal maar vertouwen dat daar zes maanden niks mee gebeurd en het is ook niet dat je over zes maanden nog ergens kunt klagen als hij niet werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Marzman op 06-03-2022 08:43 ]

/▌

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-01 01:25
Gisterenavond gelijk ingewisseld. Kostte mij uiteindelijk 24 euro voor 6 maanden.

Had toch wel pro gehouden, dus dit is een prettige meevaller! Dank weer!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-01 16:52
[message=70833092,noline]linksquest schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 16:43[/message]:
[...]

Check hier, link
Bedankt!

PS5

Pagina: 1 ... 150 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord