• JoohanDePoohan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:24
Rob Voets schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 18:55:
Zojuist een uurtje Judgement gespeeld op mijn nieuwe Promethean Chromebox (Intel Celeron 5205U (1,9 GHz), 4 GB DDR4-2666, 128 GB Solid State Drive, Intel Graphics UHD 610) en het werkt perfect (1080P, ik heb geen 4k monitor). Geweldig toch dat je eerst een dikke pc nodig had om games te kunnen spelen en nu kunt volstaan met een eenvoudige chromebox van 245 euro. En ook nog eens stil, want als ik de PS4 van mijn zoon af en toe hoor loeien... Ik ben er blij mee.
En een goeie deal aangezien hij nu weer onrealistisch in prijs is... 8)7
Promethean Chromebox

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:43
Knielen schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 22:20:
[...]

Waarom niet een Chromecast van 35 euro? Wat doe je verder nog met zo'n Chromebox?
Volgens mij is een chromecast van 35 euro niet voldoende, maar heb je een chromecast ultra nodig, en die kost zo'n 80 euro (net als de google stadia premiere set, waar je dan niks extra's betaalt voor de controller).

Als je echter nog een oude pc hebt staan die voldoende snel is kan dat ook een optie zijn.

Ikzelf heb net even getest met een Asus VivoPC met een 1007u celeron processor, met 8GB, gestart met de live versie van chrome os flex. Dat werkt ook prima.En dat is dan hardware uit 2014

En een test met een Intel nucc847e, ook met 8GB, is ook succesvol verlopen.

Bij beide gebruikte ik de stadia controller, maar volgens mij kan je ook spelen met muis en toetsenbord. Dan is deze optie wel heel erg goedkoop om te gamen. Of heb je altijd een chromecast ultra of stadia set nodig om een stadia account aan te maken ?

[ Voor 19% gewijzigd door W1ck1e op 20-02-2022 14:07 ]

Je hebt geen Stadia of Google hardware nodig om met Stadia te kunnen gamen. Toetsenbord en muis is voor veel games al genoeg.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:44
Jasphur schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:22:
Je hebt geen Stadia of Google hardware nodig om met Stadia te kunnen gamen. Toetsenbord en muis is voor veel games al genoeg.
Inderdaad.
Enige wat je in feite nodig hebt is een PC/Laptop of Mobiel met internetverbinding en een browser + Google account.
De Chromecast is alleen nodig voor op TV te kunnen spelen. Controller is een "nice to have", maar kan dus ook elke andere beetje moderne controller zijn.
Stadia is in beginsel dan ook nog gratis.

Hier dit weekend met de kleine man (5jaar) Phogs gaan spelen... Helemaal dikke prima! Leuke relaxende game.

Weet iemand hier hoe je bij de game One hand clapping, de microfoon activeert?
Met een headset aan de stadia controller is het me nog niet gelukt ... Had verwacht dat de interne microfoon ook zou kunnen werken? Maar dat doet ie dus niet..
Had er verder zelf nog niet echt iets over gevonden... Misschien nog ff verder zoeken zo...
Benieuwd naar jullie ervaringen.

[ Voor 29% gewijzigd door GeeEs op 20-02-2022 14:54 ]

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:24

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

GeeEs schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:48:
[...]

Weet iemand hier hoe je bij de game One hand clapping, de microfoon activeert?
Met een headset aan de stadia controller is het me nog niet gelukt ... Had verwacht dat de interne microfoon ook zou kunnen werken? Maar dat doet ie dus niet..
Had er verder zelf nog niet echt iets over gevonden... Misschien nog ff verder zoeken zo...
Benieuwd naar jullie ervaringen.
Blijkbaar een bekend probleem, tenminste als ik Reddit moet geloven. Buiten wat reviews waarin dit ook genoemd word niet echt een oplossing gevonden. Heb de game zelf (nog) niet dus kan het niet voor je testen. Hier een artikel wat ik gevonden heb.

https://www.reddit.com/r/...ing_on_one_hand_clapping/

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:53
Ik word wel een beetje moe van de verbindings problemen.. het kan dagen achter elkaar goed gaan en zomaar opeens weer drama.. (5Ghz wifi)

Router rebooten kan wel is helpen.. maarja elke keer dat ding rebooten lijkt me niet de oplossing.

Ga AC Odyssey proberen uit te spelen nog want daar heb ik voor betaald en dan hou ik het (voorlopig) voor gezien met Stadia..

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-01 19:23

artificial_sun

Mazda Rx7

@vinno86 zie onderstaande quote eens
Jasphur schreef op zondag 6 februari 2022 @ 14:53:
[...]

Je snelheden, ook je upload, is prima. Stadia vraagt vooral om een stabiele verbindig met zeer weinig tot geen package loss. Dus als je wel flink wat package loss hebt dan kan dat je problemen met Stadia veroorzaken. Ik vind dit zelf een fijne speed test: https://speed.measurementlab.net/

De retransmission is het percentage wat laag moet blijven. Als in bij voorkeur <1%. Als dit steevast hoog is kun je klagen bij je ISP. Zij kunnen daar wat aan doen.

Stadia was beter....

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Tuktop schreef op zondag 20 februari 2022 @ 09:01:
Ik linkte naar de stickied reactie van u/ChrisFromGoogle (gisteren geplaatst). Blijkbaar was het een foutje en is het opgelost.
De kwaliteit is inderdaad zichtbaar verbeterd. Net even Cyberpunk 2077 gespeeld en het ziet er stukken beter uit nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bsSmB7q3TW-y-E0aGWBgoF8JxXA=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/jQWXGmPyH3JmAkkc1uIjzHrP.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqXM8m_8ctwv4D9IhthBadQCmxw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/g5ueKQJOk9PjwzPVvTb6SfEx.webp?f=fotoalbum_tile

Alleen, als ik ff een stukje ga rijden (in een auto) is het niet 'smooth' maar hakkelend:
[Video: https://stadia.google.com/capture/d42c17d0-8f7e-4ac1-97d4-d01880873b97] (Stadia 30 seconden video capture)

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:57
vinno86 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 15:51:
Ik word wel een beetje moe van de verbindings problemen.. het kan dagen achter elkaar goed gaan en zomaar opeens weer drama.. (5Ghz wifi)

Router rebooten kan wel is helpen.. maarja elke keer dat ding rebooten lijkt me niet de oplossing.

Ga AC Odyssey proberen uit te spelen nog want daar heb ik voor betaald en dan hou ik het (voorlopig) voor gezien met Stadia..
Zonder een goede verbinding heb je niet zoveel aan Stadia, dit ligt in 99% van de gevallen echter aan jouw eigen netwerk en daarmee heb je er ook invloed op.

Wat voor verbindingsproblemen heb je? Is je streamingkwaliteit instabiel, of enkel die van jouw controller?
Speel je op een laptop, tablet, horloge, CCU of nog anders?

Als de streamingskwaliteit niet goed is, heb je het al eens bekabeld geprobeerd?
Als je Stadia controller geen goede verbinding heeft, kan dit verholpen worden door de SSID's apart te benoemen en daarmee 1 verbinding te forceren. Deze wil namelijk wel eens tussen netwerken switchen.

• Tuktop
  • Laatst online: 12:20
Haay schreef op zondag 20 februari 2022 @ 16:05:
[...]

De kwaliteit is inderdaad zichtbaar verbeterd. Net even Cyberpunk 2077 gespeeld en het ziet er stukken beter uit nu:
[Afbeelding][Afbeelding]

Alleen, als ik ff een stukje ga rijden (in een auto) is het niet 'smooth' maar hakkelend:
[Video] (Stadia 30 seconden video capture)
Mooi dat de streamkwaliteit inderdaad verbeterd lijkt te zijn! Maar ai, die lage fps bij autorijden lijkt me niet de bedoeling, man dat is onspeelbaar! Is het altijd zo? Onlangs nog even een tijdje CB2077 gespeeld en had er toen geen last van... nou ja hopelijk gaat het vanzelf over!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:53
ikbenerniet schreef op zondag 20 februari 2022 @ 16:11:
[...]

Zonder een goede verbinding heb je niet zoveel aan Stadia, dit ligt in 99% van de gevallen echter aan jouw eigen netwerk en daarmee heb je er ook invloed op.

Wat voor verbindingsproblemen heb je? Is je streamingkwaliteit instabiel, of enkel die van jouw controller?
Speel je op een laptop, tablet, horloge, CCU of nog anders?

Als de streamingskwaliteit niet goed is, heb je het al eens bekabeld geprobeerd?
Als je Stadia controller geen goede verbinding heeft, kan dit verholpen worden door de SSID's apart te benoemen en daarmee 1 verbinding te forceren. Deze wil namelijk wel eens tussen netwerken switchen.
Chromebook

Langdurige haperingen met soms als gevolg dat het spel gewoon sluit.

Ik verander niks in mijn netwerk, als ik na een router reboot ofzo een week lang kan spelen zonder problemen en dan ineens weer drama is vind ik dat maar vreemd.

Noem mij simpel maar ben geen ICT'r.. en ben ook niet van plan om intensief netwerkbeheer te doen om het draaiende te houden.. Dan is het gewoon simpelweg geen geschikte dienst voor mij.
Retransmission is:

4x achtereenvolgend

0.61%
0.09%
1.14%
0.31%

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-01 01:25
[...]

Dat is niet te doen joh! Dat lijkt wel 10fps!

• Haay
  • Nu online
Tuktop schreef op zondag 20 februari 2022 @ 16:29:
Mooi dat de streamkwaliteit inderdaad verbeterd lijkt te zijn! Maar ai, die lage fps bij autorijden lijkt me niet de bedoeling, man dat is onspeelbaar! Is het altijd zo? Onlangs nog even een tijdje CB2077 gespeeld en had er toen geen last van... nou ja hopelijk gaat het vanzelf over!
Stil staand is het mooi en best scherp. Lopend is het ook nog best goed. Maar rijdend in een auto is zo'n lage framerate, daar krijg ik gewoon hoofdpijn van. :X
vinno86 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 16:58:
[...]

Chromebook

Langdurige haperingen met soms als gevolg dat het spel gewoon sluit.

Ik verander niks in mijn netwerk, als ik na een router reboot ofzo een week lang kan spelen zonder problemen en dan ineens weer drama is vind ik dat maar vreemd.

Noem mij simpel maar ben geen ICT'r.. en ben ook niet van plan om intensief netwerkbeheer te doen om het draaiende te houden.. Dan is het gewoon simpelweg geen geschikte dienst voor mij.

[...]

Retransmission is:

4x achtereenvolgend

0.61%
0.09%
1.14%
0.31%
Dan lijkt me inderdaad cloudgaming op dit moment even niks voor je, balen! Misschien nog een laatste tip om iets uit te sluiten: je zou nog eens bij familie of vrienden de Chromebook kunnen verbinden, kijken of dat verschil geeft. Je zou dan de Chromebook kunnen uitsluiten. Niet dat je dan Stadia als beste optie hoeft te zien, maar soms kan een extensie van Chrome ook problemen geven. Werkt je Chromebook probleemloos ergens anders, dan weet je dat er ergens in je netwerk of bij de provider iets niet lekker loopt. Mocht je dan toekomstig bij andere producten ook problemen ervaren in je netwerk weet je dat iig.
[...]

Zo, dat haalt t tempo er wel uit zeg, das vervelend! Ik ga t een dezer dagen ook eens testen!
Sorry voor de triple-post, maar echt 3 onderwerpen.
Nieuwe white label op stadia tech komt eraan!
@vinno86 speel je in Chrome met veel extentions? Zo ja, zou je eens willen proberen in Stadia te spelen via de stand alone webApp? Dit kun je doen door naar Stadia te gaan en dan in de url balkje helemaal rechts op een icoontje met een pijltje te klikken.

Mocht je dat al doen dan kan het misschien ook zijn dat je hardware of erg oud is of netwerk stiekem een beetje overbelast is oid.

Wel erg vervelend dat je dit hebt in ieder geval.

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-01 18:26
Ht87 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:59:
[...]

Zo, dat haalt t tempo er wel uit zeg, das vervelend! Ik ga t een dezer dagen ook eens testen!
Ik heb hier geen problemen mee. Loopt gewoon soepel, ook in de auto.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

vinno86 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 15:51:

Echt zuur voor je dat je dit probleem hebt, je zou bijna zeggen dat iets storing maakt. Misschien een idee om hem bekabeld aan te sluiten, of lukt dat niet?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ht87 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:02:
Deze toepassingen vind ik wel tof

[ Voor 54% gewijzigd door Marzman op 21-02-2022 08:40 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:30
Ht87 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:02:
Leuk, maar lijkt me helemaal niet praktisch. Als je meerdere van die dingen in een gym hebt staan dan moet je wel een hele dikke internetverbinding hebben.
BarôZZa schreef op maandag 21 februari 2022 @ 09:26:
[...]

Leuk, maar lijkt me helemaal niet praktisch. Als je meerdere van die dingen in een gym hebt staan dan moet je wel een hele dikke internetverbinding hebben.
Voor thuisgebruikers kan het daarentegen wel goed te doen zijn qua netwerk, maar volgens mij is die hometrainer ook niet bepaald gratis.
Het is alleen jammer dat Stadia vooralsnog de white label games niet beschikbaar maakt via de 'gewone' stadia app. Soort overkoepelende Stadia app, net als prime video dat doet.
Benieuwd naar de aankondigingen die Stadia aangaf dit jaar te gaan doen, toekomstperspectief wordt nu steeds belangrijker.

• The_Woesh
  • Laatst online: 10-01 14:34
Ht87 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:37:
[...]

Het is alleen jammer dat Stadia vooralsnog de white label games niet beschikbaar maakt via de 'gewone' stadia app. Soort overkoepelende Stadia app, net als prime video dat doet.
Dat zal denk ik van de uitgever afhangen. Als Peleton de rechten heeft op de game en ze willen graag extra inkomsten of naamsbekendheid via Stadia dan kunnen ze de game wss daar gewoon aanbieden.

Als Peleton de game liever exclusief heeft, dan zal deze niet op stadia komen.

Dit zou wel tot flink fragmentatie kunnen leiden in de game markt. Stel dat Samsung een grote game studio overneemt en de games vervolgens alleen aanbied voor samsung TV's (via google stream).
Het lijkt mij voor de games niet wenselijk maar ik sluit niet uit dat dit gaat gebeuren.
The_Woesh schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:22:
[...]

Dat zal denk ik van de uitgever afhangen. Als Peleton de rechten heeft op de game en ze willen graag extra inkomsten of naamsbekendheid via Stadia dan kunnen ze de game wss daar gewoon aanbieden.

Als Peleton de game liever exclusief heeft, dan zal deze niet op stadia komen.

Dit zou wel tot flink fragmentatie kunnen leiden in de game markt. Stel dat Samsung een grote game studio overneemt en de games vervolgens alleen aanbied voor samsung TV's (via google stream).
Het lijkt mij voor de games niet wenselijk maar ik sluit niet uit dat dit gaat gebeuren.
Inderdaad, Ubisoft is nu te koop schijnt... Die games zouden niet van stadia afmoeten !

• Tuktop
Gisteren Outriders gekocht om met m'n broertje in co-op te spelen. Heerlijk spel! Fantastische gameplay, lekker chaotisch en overpowered, maar ook pittig. Interace is heel duidelijk. Verhaal/voice acting wat minder, maar daar spelen we dit spel niet voor. Aanrader dus, zeker als je iemand hebt om het samen mee te spelen. En momenteel 23,- euro oid, daar zit je geen avondje voor in de kroeg.

• gamepartyshop
  • Laatst online: 12-12-2023
gamepartyshop schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:13:
[...]

ik heb een sony 4k android tv model 2019 nog iets . het moet ook wel aan die stomme tv liggen het probleem is begonnen toen ik de stadia app probeerde op mijn android tv en dat werkt totaal niet . ik ga het proberen met die 5 minuten bedankt .
ik wilde even een update geven over dit probleem . ik heb inmiddels een andere tv geprobeerd in de woonkamer en daar werkt alles perfect op maar zodra ik de Chromecast dan weer verbind met mijn Sony tv is de lende weer terug. ik heb inmiddels ook een nieuwe modem gekregen maar dit had ook geen enkel effect op de problemen in combinatie met de tv . Ik snap alleen niet hoe een tv waar ik vervolgens een apparaat via hdmi aansluit dit soort effect kan hebben.
Ht87 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 11:29:
[...]

Inderdaad, Ubisoft is nu te koop schijnt... Die games zouden niet van stadia afmoeten !
De (game)wereld ontploft als Google Ubisoft koopt

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-01 18:26
Jasphur schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:18:
[...]

De (game)wereld ontploft als Google Ubisoft koopt
Dat zou wel grandioos zijn, ook al was het maar om alle 'nay-sayers' verkeerd te bewijzen.

• gamepartyshop
Estylicious schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:21:
[...]

Dat zou wel grandioos zijn, ook al was het maar om alle 'nay-sayers' verkeerd te bewijzen.
Ubisoft zou ook goed bij Google passen. maar ik vrees dat we het de komende jaren nog niet gaan meemaken.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hoewel Google het geld heeft, ben ik bang, hoe leuk ik de service ook vind, dat Google er zelf (voor nu tenminste) er te weinig mee doet. Voor mijn gevoel althans.

Ik bedoel, als je kijkt naar bepaalde games als Call of Duty, Fortnite, Splitgate, Rocket Leage, en ja zelfs Skyrim, populaire titels die op elk systeem die je maar kunt bedenken zijn uitgekomen, maar niet op Stadia.

• nickdw7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11-2025
Linksquest schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:29:
Hoewel Google het geld heeft, ben ik bang, hoe leuk ik de service ook vind, dat Google er zelf (voor nu tenminste) er te weinig mee doet. Voor mijn gevoel althans.

Ik bedoel, als je kijkt naar bepaalde games als Call of Duty, Fortnite, Splitgate, Rocket Leage, en ja zelfs Skyrim, populaire titels die op elk systeem die je maar kunt bedenken zijn uitgekomen, maar niet op Stadia.
Wat niet is, kan nog komen?
Linksquest schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:29:

Hoe eens ik t ook met je ben dat die games op Stadia thuishoren, google is natuurlijk niet verantwoordelijk voor welke games een uitgever op hun platform uitbrengt. Voor RDR2 schijnt google dik betaald te hebben om deze als launchgame te kunnen hebben, maar ze kunnen dat niet bij elke game. Al zou Rocket League wel echt een meerwaarde zijn voor de jongere doelgroep die dat dan lekker op hun telefoon kunnen doen. Op de switch speelt hij ook prima als handheld namelijk.
Geen idee waarom uitgevers hun game niet porten overigens, @Jasphur heeft hier wel eens wat links gedeeld hoe google uitgevers eenvoudig maakt om hun games te porten. Misschien toch de relatief kleine playerbase?

[ Voor 9% gewijzigd door Ht87 op 21-02-2022 19:15 ]

@Linksquest en @Ht87 het is de million dollar question inderdaad. Maar boeiend, gewoon lekker gamen haha. Zie wel wel games er op Stadia komen. :)

Ik weet vrij zeker dat er, ondanks het relatief kleine team bij Stadia, personen rondlopen die ook wel inzien dat bepaalde games goed zijn om naar het platform te halen. We gaan het maken. Het is een gekke tijd nu in de game wereld.

[ Voor 44% gewijzigd door Jasphur op 21-02-2022 19:47 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb net mijn eerste aankoop gedaan, wel maar €2,99, maar hij is gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kGd7PVYY4HOo0aISIR16EnIOmv8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fvOjFOu9ZbTDVCm2DatsNYi3.jpg?f=fotoalbum_large

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 09:16
Dat was ook mijn eerste aankoop. Geen spijt van gehad.
"Probleem" is dat er meer volgen ;-)

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik had de game al fysiek op PS4 en digitaal van de Epic Game Store, maar wilde deze ook wel hebben om onderweg te kunnen spelen of op het werk 🙈

Volgens mij was dit een van mijn eerste geclaimde pro games, veel plezier van gehad!
Toen kwam even later die film uit, wat een slap aftreksel van de game zeg!

Overigens vind ik de Nederlandse vertaling heel slecht, Trinity vertaalt met drie-eenheid enzo.

[ Voor 23% gewijzigd door Ht87 op 21-02-2022 22:31 ]

• artificial_sun
  • Laatst online: 16-01 19:23

artificial_sun

Mazda Rx7

@Ht87 de film was er 1.5 jaar eerder dan Stadia. En ik vond de film echt niet slecht. De oudjes(30+) kennen de originele film met Angelina Jole nog, die was wel echt slecht.

Stadia was beter....

artificial_sun schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 06:32:
@Ht87 de film was er 1.5 jaar eerder dan Stadia. En ik vond de film echt niet slecht. De oudjes(30+) kennen de originele film met Angelina Jole nog, die was wel echt slecht.
Je hebt gelijk, ik speelde het spel al eens in 2015 toen dat op de consoles uitkwam. Daarna op Stadia nog een keer :) De film zonder kennis van de game zou niet zo slecht zijn misschien, maar vond het verhaal van de game waar de film op is gebaseerd een beter plot en einde hebben.

Ik vond destijds die eerste Tomb Raider film wel leuk, maar dat kwam misschien door mijn puberale fascinatie voor Angelina Jolie destijds :9

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb de game op de Xbox 360 gespeeld en doe toen ingeruild voor de PS4 versie die alle DLC meteen had.

Maar even een andere vraag, maar ik ben elke keer de Chrome cast na het spelen aan het uittrekken, het kan toch geen kwaad als ik hem ingestoken laat of wel?

• Slickk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:19
Linksquest schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:32:
Ik heb de game op de Xbox 360 gespeeld en doe toen ingeruild voor de PS4 versie die alle DLC meteen had.

Maar even een andere vraag, maar ik ben elke keer de Chrome cast na het spelen aan het uittrekken, het kan toch geen kwaad als ik hem ingestoken laat of wel?
Ik denk dat het uiteindelijk voor de levensduur van je Chromecast beter is om hem erin te laten. Als je de adapter aangesloten laat verbruikt die wel wat stroom natuurlijk. Daarvoor gebruik ik zo’n verlengsnoer met knop erop zodat die uitgaat. :)

• Stef120
  • Laatst online: 15-01 20:37
Merek's Market

Wat heb ik genoten van m'n vrouw en zoontje van 6.
Moeder die zich verontschuldigt aan de kleine omdat ze wat te fanatiek werd met spelen.
Er werd hier en daar namelijk een sneer uitgedeeld _O-

Ik kijk nu al uit naar een avond waar wij samen de winkel gaan beheren.
Leuke coöp game dus!
Voor jong en oud.
Linksquest schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:32:

De CCU is ervoor gemaakt om altijd verbonden te zijn, veel apparaten hebben kortere levensduur als de stroom er regelmatig af gaat. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor tv's. Het beetje stroom dat je bespaart vanuit standby modus ben je eerder kwijt aan vervangingsgeld is mij ooit uitgelegd :)

• Marzman
  • Niet online
Ht87 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:44:
[...]

De CCU is ervoor gemaakt om altijd verbonden te zijn, veel apparaten hebben kortere levensduur als de stroom er regelmatig af gaat. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor tv's. Het beetje stroom dat je bespaart vanuit standby modus ben je eerder kwijt aan vervangingsgeld is mij ooit uitgelegd :)
Bij mij gaat gewoon de spanning eraf. Kan best dat de levensduur dan korter is, maar de technische levensduur is toch al veel langer dan dat je het apparaat wilt gebruiken. Ik heb nog een oude Sony Bravia 1080p met dikke randen, nog ergens een dvdrecorder die ik niet meer gebruik, een Popcornhour A100. Het werkt allemaal nog steeds, maar de meeste mensen hebben die antieke apparaten niet meer in gebruik.

/▌

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nog even wachten tot vanavond en ik kan weer Destiny 2 spelen.
Van dit soort berichten word ik toch elke keer blij dat ik een dienst zoals Stadia heb.
Due to an unforeseen issue, PS4 Required Content is not yet available for download. Players using the PS4 version of Destiny 2 can download these files at 9 AM PST tomorrow when Update 4.0.0.1 becomes available.

All Required Content is ~72 GB total.
Bron
72GB! :o :o
En aangezien ik eigenlijk altijd via WiFi speel(de) op de PS4, dan was ik hier toch wel weer enkele uren zoet mee (misschien dat het voortaan sneller gaat. geen idee want geen PS4 meer :+ ).

En vanavond... Stadiabutton op de joystick indrukken, TV gaat aan, Stadia start automatisch op en ik kan beginnen.

Meer dan ik dacht...

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:43
streamnl schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:28:
Nog even wachten tot vanavond en ik kan weer Destiny 2 spelen.
Van dit soort berichten word ik toch elke keer blij dat ik een dienst zoals Stadia heb.

[...]

72GB! :o :o
En aangezien ik eigenlijk altijd via WiFi speel(de) op de PS4, dan was ik hier toch wel weer enkele uren zoet mee (misschien dat het voortaan sneller gaat. geen idee want geen PS4 meer :+ ).

En vanavond... Stadiabutton op de joystick indrukken, TV gaat aan, Stadia start automatisch op en ik kan beginnen.
Dat gamegemak van Stadia vind ik toch wel geniaal. Altijd diehard pcgamer geweest, 2 jaar terug nog nieuwe pc gekocht, had alleen nieuwe gpu nodig alleen zijn die al tijden niet te betalen. Nu lekker gamen op tv met 1 druk op de knop. Vindt het wel jammer dat veel games niet 4k zijn. Van het weekend RDR2 gekocht in de aanbieding(had em al op pc) en via stadia loopt de game maar op 1440p 30pfs. Dit had van mij wel wat beter gemogen.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Deze controller van mijn vrouw voor de verjaardag gekregen, kan ik makkelijk Stadia games spelen op de telefoon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVzBUXOb3hI1o-wrLWwk5pBdSmg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eiVEqeKid9PUXI7Aw2iD9H8O.jpg?f=fotoalbum_large

Linksquest schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:59:
Deze controller van mijn vrouw voor de verjaardag gekregen, kan ik makkelijk Stadia games spelen op de telefoon.
Hoor veel goeds over dat ding, benieuwd hoe die bevalt. Gefeliciteerd!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik zal jullie op de hoogte houden en naderhand als ik tijd heb een review ervan doen, unboxing zal ik nog filmen, denk morgen, zal hem delen in ieder geval.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ht87 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 08:44:
[...]

Was hem nu voornamelijk tussen de woonkamer en de game room het wisselen, maar goed voor nu laat ik hem tijdelijk in de woonkamer, en wil toch naderhand voor een 2de controller kijken, dus even kijken, want ik wil ook in september me de LG EVO 42C2 TV halen, dan heb ik hem ingebouwd en hopelijk dat die wel goed werkt, tegenover die van mijn Sony.

• Stef120
  • Laatst online: 15-01 20:37
[quote]Linksquest schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:59:

Nice!
Deze heb ik niet eerder gezien.
Retro style

Lijkt me best praktisch

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Het maakt in theorie van je telefoon een soort Nintendo Switch. Ook zeg maar vergelijkbaar met de manier hoe de Steam deck gemaakt is.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:30

[Afbeelding]
Oftewel je vrouw claimt de tv weer voor haar series ;)

Ding schijnt wel erg prima te zijn, vind hem alleen net iets te duur voor hoeveel ik hem ga gebruiken.

[ Voor 9% gewijzigd door BarôZZa op 22-02-2022 14:24 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Mijn vrouw had hem 3 weken geleden al gekocht toen hij €20 goedkoper was dan nu, maar snap je heel goed.

15 maart is de Google For Games Developers Summit weer!

https://gamedevsummit.withgoogle.com/

Misschien leuk voor jou of een van je collega’s @Tweakjur. Gaat niet alleen over Stadia. :)

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 09:16

[Afbeelding]
Zeer benieuwd of een grote telefoon waar ook een stevig hoesje omheen zit er ook in past?

In mijn geval een een 6.5 inch S20 FE met "extreme-case"

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

grolle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:53:
[...]

Zeer benieuwd of een grote telefoon waar ook een stevig hoesje omheen zit er ook in past?

Door het bezoek nog niet kunnen testen, maar ik heb de Oppo Reno4

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Nieuwe game opkomst voor stadia? Nog in de Alpha versie.

[YouTube: Skyclimbers | Official Alpha Teaser | Coming soon to Stadia]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Voor de liefhebbers, Assassin's Creed Valhalla is komend weekend gratis te spelen.

[YouTube: Assassin's Creed Valhalla | February Free Weekend Trailer | Stadia]

Yes. Een van de eerste ontwikkelaars die gebruik maakt van de beta test functie van Stadia: Channels

De game zelf lijkt mij niet zo interessant maar de manier waarop het naar Stadia gebracht wordt is wel interessant. Waarschijnlijk ook omdat veel backers van de kickstarter Stadia gebruikers zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 23-02-2022 07:53 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Afwachten dus, ben wel benieuwd ernaar.

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:43

• Tuktop
Wauw, lekker dit hoor! Ik was al maanden aan het hopen op Darksiders Genesis voor Pro, maar ga de rest zeker ook even checken!

• Xilion
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:29
grolle schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:53:
[...]

Ik heb zelf een Redmi Note 9 Pro (6.67") en hier een relatief dun hoesje omheen. Als ik deze erom laat zitten voelt het een beetje als propppen om het goed erin te krijgen (met name de USB-C connector). Zonder hoesje gaat het een stuk soepeler en zit de telefoon ook steviger vast (valt in de rubbers).

Deze rubbers kun je overigens wel eruit halen (links en rechts) waardoor je meer ruimte krijgt.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik zal vanmiddag even de unboxing filmen en deze dan met jullie delen, ik zal naderhand ook nog een apart filmpje maken met hoe ik hem op de Stadia gebruik.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb hem net getest, video's volgen later, en moet zeggen het werkt best goed.

Alleen kan ik niet met de controller door het stadia menu scrollen, dat moet met het touchscreen, voor de rest werkt het prima. En om eerlijk te zijn, liep de Stadia service beter dan Xbox Cloud 🙈

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hier is hij dan, mijn unboxing van de Razer Kishi Xbox controller.

een video met een voorbeeld van hoe het werkt op Google Stadia volgt deze week nog.

McDonalds ook aan de Google Stream? :+

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Ik heb nogmaals een aanbieding vraagje, in de lijst zie ik Dirt 5 staan. Een game die ik reeds heb geclaimd met mijn pro. Nu vraag ik me af of die game dan ook te koop is en tegen welke prijs.

Het is nu leuk dat ik hem met mijn pro tijdelijk kan spelen, maar aankopen is spelen ook mogelijk zonder pro. Nu gaat het mij echt niet specifiek om Dirt 5, maar meer in zijn algemeenheid. Is het mogelijk een game te kopen die je reeds geclaimd hebt?

LOETKE

• Marzman
  • Niet online
RudyL schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:34:
Ik heb nogmaals een aanbieding vraagje, in de lijst zie ik Dirt 5 staan. Een game die ik reeds heb geclaimd met mijn pro. Nu vraag ik me af of die game dan ook te koop is en tegen welke prijs.

Het is nu leuk dat ik hem met mijn pro tijdelijk kan spelen, maar aankopen is spelen ook mogelijk zonder pro. Nu gaat het mij echt niet specifiek om Dirt 5, maar meer in zijn algemeenheid. Is het mogelijk een game te kopen die je reeds geclaimd hebt?
Raar dat ze dat nog niet opgelost hebben. Als je pro hebt zie je de prijs niet eens, het kan wel via stadia support geloof ik.

/▌

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51
Inderdaad vreemd, de hele ‘year one edition’ (basis game + die year one update + wat extra wagens) is wel te koop voor 26 euro.

• Marzman
  • Niet online
Weet je zeker dat de basisgame daarbij zit anders zit je met alleen addons als pro afloopt? Ik zou sowieso die extra content erbij nemen bij Dirt, de basegame is wel mooi, maar veel herhaling van omgevingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 24-02-2022 07:56 ]

/▌

• gamepartyshop
Hallo ,

ik zou graag jullie mening horen ik ga een nvidia shield kopen voor onder andere Stadia op te spelen . nu vroeg ik mij wat ik het beste kan doen de shield pro of een shield tv ( dat tube ding ) kopen ?

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Marzman schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:56:
Weet je zeker dat de basisgame daarbij zit anders zit je met alleen addons als pro afloopt? Ik zou sowieso die extra content erbij nemen bij Dirt, de basegame is wel mooi, maar veel herhaling van omgevingen.
Dat is de basisgame plus de addon. Je kan de addon ook los kopen maar dan is die duurder dan basisgame + addon.

Ben zelf in dergelijke gevallen bijv ook gewoon benieuwd naar de prijs. Stel het is voor een paar euro, dan is het best aantrekkelijk om aan te schaffen.

Heb online al wel iets gevonden wat kan werken, maar dan ben je een extra stadia account nodig waar de game nog niet op geclaimd is. Onnodig onhandig

LOETKE

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:51
Prijzen kun je zien op https://stadiadb.app/

Volgens mij is die basisgame 19,59 euro nu, https://stadiadb.app/deta...f7e2488f8898ae59220c2e24p

-----

Wat betreft die shield, ik draai 2 nvidia shield pro hier (van 2019), maar voor stadia zelf maakt het niet uit (het enige wat voor die app van belang is, is 2GB vs 3GB RAM, en dat zal niets uitmaken voor een applicatie die 'beelden' doorkrijgt).
Verder kun je beide ook via ethernet aansluiten wanneer wifi niet stabiel genoeg is voor stadia.

Als je de USB niet nodig hebt en je hebt genoeg aan 8GB opslag/2GB Ram (ipv 16/3), dan is die tube prima.

Als je ook losse android games wilt gaan draaien, of die nvidia geforce now in de toekomst of een plexserver op die shield wil installeren, dan heeft die pro een voordeel. Die pro is trouwens ook wel eens voor 175 euro te krijgen, en die tube voor 125.

[ Voor 70% gewijzigd door sewer op 24-02-2022 09:21 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:57
Linksquest schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:04:
Voor de liefhebbers, Assassin's Creed Valhalla is komend weekend gratis te spelen.

[YouTube: Assassin's Creed Valhalla | February Free Weekend Trailer | Stadia]
Jaja, vorige keer was AC Odyssey gratis te spelen en ondertussen ben ik 150 uur verder. Daar trap ik niet meer in :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb hem toevallig voor mijn verjaardag gekregen voor de Series X :D

• Marzman
  • Niet online
Dan zou ik die 6 euro extra toch betalen denk ik (ik heb nu ook die versie), gewoon omdat je dan wat meer omgevingen hebt. Het scheelt ook 2 of 3 auto's misschien maar niet de auto's die me aanspreken (soms heb je ook niet echt keus, dan moet je in een buggy of overdreven jeep gaan rijden. Ik vind zelf de auto's die nog een beetje lijken op ralleyauto's eigenlijk het leukst).

/▌

Voor de Stadia gebruikers via de LG app. Er is een update beschikbaar :) versie 4.7.2

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 24-02-2022 12:08 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Netjes, wil zelf een LG TV halen voor in de game room, dus dat is alleen maar goed.

• nickdw7
Net even stukje Valhalla gespeeld.

Ik heb 30 minuten gespeeld toen wist ik al: dit is niks. Ze hebben met Valhalla veel te veel geprobeerd. Ik speel op dit moment AC: Origins, maar wat een verschil. Origins is zoveel meer wat Assasins Creed hoort te zijn. Veel rustiger, meer stealth.

Dus voor mij geen Valhalla. Teveel randzaken eromheen.

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-01 22:00
Ik heb gisteravond een uurtje Valhalla gespeeld. Het ziet er mooi uit, maar ik vraag me echt af wat het nog met Assassin's Creed te maken heeft.
Bovendien greep het verhaal me helemaal niet. Waar ik bij het Free Weekend van AC: Odyssey nog uren lekker heb zitten spelen (en me daar al afvroeg waar het assassin gehalte was gebleven), heb ik hier eigenlijk helemaal geen behoefte om door te spelen. En dat terwijl ik me zo verheugde op 4 dagen Valhalla!
Misschien oordeel ik te vroeg hoor, maar de setting lijkt gewoon zo 'kaal' ofzo. Odyssey had dan nog het fascinerende oude Griekenland met interessante personages.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• nickdw7
Exar schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:47:
Ik heb gisteravond een uurtje Valhalla gespeeld. Het ziet er mooi uit, maar ik vraag me echt af wat het nog met Assassin's Creed te maken heeft.
Bovendien greep het verhaal me helemaal niet. Waar ik bij het Free Weekend van AC: Odyssey nog uren lekker heb zitten spelen (en me daar al afvroeg waar het assassin gehalte was gebleven), heb ik hier eigenlijk helemaal geen behoefte om door te spelen. En dat terwijl ik me zo verheugde op 4 dagen Valhalla!
Misschien oordeel ik te vroeg hoor, maar de setting lijkt gewoon zo 'kaal' ofzo. Odyssey had dan nog het fascinerende oude Griekenland met interessante personages.
Precies mijn gevoel ook. Het is het gewoon niet...
@Exar en @nickdw7 die gedacht had ik ook. Moest mijzelf ook echt door het begin heen slepen. Maar heb er uit eindelijk toch 200 uur inzitten. Op een gegeven moment raak je best wel betrokken bij de hoofdpersoon en wordt het een stuk leuker.

Mee eens dat het verweg staat van de AC serie en stealth is echt niet the way to go met wen viking :P

Ik ben altijd een grote fan van AC games geweest, tot aan Syndicate. Daarna werd het voor mij geen assassins creed meer, maar meer Ubisoft goes Greece, Ubisoft goes Egypt en nu Ubisoft goes vikings. Het is voor mij teveel hetzelfde Ubisoft sausje dat over veel games gelegd wordt: bevrijd een gebied, doe je upgrades door te grinden of te kopen, verover nieuw moeilijker gebied.
Bij de oudere AC games vond ik het verhaal daarin veel boeiender met de fictieve geschiedenis van de wereld en de rol van assassins daarin. Maar ach, ik word ook een oude zeikert ;)
Vorige week nog even AC black flag gespeeld, meteen weer die lekkere vibe :9

• Zinloos1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:20
Ik speel nu ook het gratis weekend AC valhalla, maar de framerate lijkt niet al te best. Anderen daar ook last van?

• Tuktop
Zinloos1 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:29:
Ik speel nu ook het gratis weekend AC valhalla, maar de framerate lijkt niet al te best. Anderen daar ook last van?
Je kunt kiezen tussen performance of graphics mode volgens mij. Performance zou 60fps moeten zijn. Standaard staat graphics aan, dus check dat even.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zelf al jaren een Assassin's Creed speler, en voor mij, moet nog aan Valhalla beginnen, blijft Brotherhood en deel 2 de beste.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hier is mijn beloofde video hoe ik met Razer Kishi Google Stadia doe spelen op de telefoon.

Wat is Octopath Traveler toch een heerlijke rpg!

https://stadia.google.com...cb-47b6-8d58-914a28d92117

• cheiron
cheiron schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:21:
[...]

Jaja, vorige keer was AC Odyssey gratis te spelen en ondertussen ben ik 150 uur verder. Daar trap ik niet meer in :P
Even Valhalla geprobeerd, maar dit keer hoef ik niet bang te zijn voor een nieuwe AC verslaving. Een AC game met een focus op hack&slash (bij de start) no thanks.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb hem voor de Switch ooit gekocht, alleen nog altijd niet gespeeld 🙈

Linksquest schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:10:
[...]

Heb hem voor de Switch ooit gekocht, alleen nog altijd niet gespeeld 🙈
Toch maar eens aan beginnen :P
Heerlijk battle systeem en leuke dungeons.

• Marzman
  • Niet online
cheiron schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:38:
[...]
Even Valhalla geprobeerd, maar dit keer hoef ik niet bang te zijn voor een nieuwe AC verslaving. Een AC game met een focus op hack&slash (bij de start) no thanks.
Hoe zijn de andere spellen? Meer stealth?

/▌

Marzman schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:46:
[...]

Tot aan syndicate is dat inderdaad de bedoeling, leven in de schaduw, soort ondergrondse.

• nickdw7
cheiron schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:38:
[...]
Origins al geprobeerd? Wist me meteen te pakken. Nu ruim 80 uur verder haha

• Marzman
  • Niet online
Ht87 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:18:
[...]

Tot aan syndicate is dat inderdaad de bedoeling, leven in de schaduw, soort ondergrondse.
Dat vind ik eigenlijk ook wel toffer. Ik heb Valhalla gekocht in die aanbieding als enige AC spel :p

/▌

Ht87 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:18:
[...]

Vond Syndicate met Evi onwijs leuk om te spelen. De stad vond ik erg goed gedaan

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 26-02-2022 10:35 ]

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Jasphur schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:42:
[...]

Toch maar eens aan beginnen :P
Heerlijk battle systeem en leuke dungeons.
Weetje wat het probleem is, tijd hebben :D

• cheiron
nickdw7 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:22:
[...]

Origins al geprobeerd? Wist me meteen te pakken. Nu ruim 80 uur verder haha
Ik heb na Brotherhood (Of Revelations, ik weet niet meer welke later was) geen AC meer gespeeld tot afgelopen december AC Odyssey op Stadia gratis te spelen was. Daar had ik direct na het eerste eiland wel een klik mee. 150 uur later de storyline uitgespeeld + alle cultist uitgeroeid en met de laatste sidequests/DLC bezig. Daarna maar even een AC pauze ;)
Marzman schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:46:
[...]

Totnutoe heb ik de AC spellen altijd stealthy gespeeld en heb ik het idee dat dit aansluit bij hoe de spellen bedoeld zijn. Nu was mijn Valhalla mening gebaseerd op de eerste 45 minuten waarin ik niet eens de optie had om een stealthkill te doen ookal zat ik in de bosjes achter een tegenstander.

Valhalla zal anderen prima aanspreken, maar het lijkt niet mijn ding te zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 149 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord