• Iehmoow
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 28-08-2024
B00st3r schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:43:
Nogal vaag allemaal. Ik heb dit ding in juni besteld en had gehoopt hem dan ook op de eerste dag te kunnen gebruiken. Status is echter nog niet eens verzonden... Iemand enig idee wanneer Google van plan is dat te doen?
Ik hou het hier in de gaten:

https://www.reddit.com/r/...ce=share&utm_medium=web2x

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 11:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goed voorbeeld van staaltje PR gelul.

something that just isn’t possible with other hardware
iRacing 24h Spa (ja, was met verstappen) FIELD SIZE 55 cars

Heeft iRacing alien tech hardware staan dat ze 13 splits van 55 auto's hebben die 24 uur nonstop draaien?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ThaBoy1
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-10 08:51
B00st3r schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:43:
Nogal vaag allemaal. Ik heb dit ding in juni besteld en had gehoopt hem dan ook op de eerste dag te kunnen gebruiken. Status is echter nog niet eens verzonden... Iemand enig idee wanneer Google van plan is dat te doen?
Wat staat er bij "Bezorging voor..."?

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:02

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 16:41:
De enorme 4G lagspikes die je krijgt doordat je in een rijdende trein/auto van antenne naar antenne springt is toch wel een stuk erger dan eender welke brakke wifi verbinding imo.
Ik ken weinig wifi punten op (semi) openbare plekken waar dit goed gaat werken. Juist 4g is dan ik mijn optiek vaak responsiever en sneller.. maar dat is met name voor internetgebruik en netflix/youtube. Streaming van games weet ik niet uit eigen ervaring hoe dat zich verhoudt.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:52
Heeft iemand hier eigenlijk al toegang?

[ Voor 81% gewijzigd door NotSoSteady op 19-11-2019 17:48 ]

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Officieel pas over 10 minuten volgens mij. Men verwacht dat de codes dan uitgezonden worden.

[ Voor 192% gewijzigd door Pheace op 19-11-2019 17:49 ]

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

is dit het xbox topic of zijn jullie verdwaald? pfff en dan snel beide posts aanpassen -O-

Niemand heeft nog toegang. servers gaan over 10 min pas live.

[ Voor 61% gewijzigd door PaRaDoX4 op 19-11-2019 17:51 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:52
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:49:
is dit het xbox topic of zijn jullie verdwaald?
Ik was inderdaad verdwaald. :9

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:27
nog 10 minuten!!!!!!!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Doet me een beetje aan de Mac vs PC video van Team Fortress 2 denken, gezien de meeste spellen al een tijdje uit zijn. Welcome to the game :p

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Mw6E1N6m.jpg

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

HAPPY STADIA DAY!

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

oh wauw het voelt echt weer als een super famicom (snes) reclame ofzo :D

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We zitten helemaal verkeerd met framerate, kwaliteit of wat dan ook.

Google heeft heel andere focus om de concurrentie aan te gaan met de huidige jongens:
https://theweek.com/speed...-controllers-appeal-women
Google hopes to get a competitive edge in the gaming industry by appealing to women with its new game service, Stadia.
"Some of our historical competitors in the console space have been a bit more masculine and a bit more mechanical in their approach," Phil Harrison, Google VP and head of Stadia
Het wordt bijna gewoon lachwekkend (ik heb m'n humor wel op #stadia twitter :P)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• schumi1986
Het lijkt erop dat ze handmatig ieder persoon een email met code versturen? :p

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Volgens mij krijg je alleen een code als je pakket op de post gaat. Dat staat in een screenshot van de mail die ik zag op reddit.

Welcome to the League of Draven

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Euphanasia schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:31:
Volgens mij krijg je alleen een code als je pakket op de post gaat. Dat staat in een screenshot van de mail die ik zag op reddit.
Klopt ja

En Trump heeft toch gelijk gekregen: USA first

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Euphanasia schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:31:
Als ik twitter mag geloven zijn er genoeg die nog niks hebben, maar met verzenddata van gisteren en vandaag, of zelfs hun pakket al ontvangen hebben.

Dus we krijgen langzaam als bonus.. de keys komen ook niet echt binnen :P

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-11 12:14

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

ik word wel een beetje betreurd als je bedenkt dat ze roepen: first ordered first served basis en dan eerst heel de USA voor trekken. Dan de UK en dan mag west europa eindelijk een keertje om te zien dat er mensen zijn die 22 september besteld hebben al lang aan de slag zijn.....

waarom was het belangrijk dat ik founder zou halen? mijn gamertag is zometeen toch al bezet :|

Reddit houdt mijn humeur dan wel weer goed
Working Perfectly

I have only played for 15 minutes and a couple games (with keyboard/mouse - I suck at those) but I had zero freezes, zero lag issues.

It is working perfectly. All the negativity the last couple days has made me appreciate this all the more. I can't wait for my controller tomorrow.
reactie
I've F5'd for 43 minutes and that's working zero freezes and zero lag.

[ Voor 41% gewijzigd door PaRaDoX4 op 19-11-2019 18:53 ]

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

PaRaDoX4 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:50:
ik word wel een beetje betreurd als je bedenkt dat ze roepen: first ordered first served basis en dan eerst heel de USA voor trekken. Dan de UK en dan mag west europa eindelijk een keertje om te zien dat er mensen zijn die 22 september besteld hebben al lang aan de slag zijn.....

waarom was het belangrijk dat ik founder zou halen? mijn gamertag is zometeen toch al bezet :|
Precies! Ik heb 19 juli pas besteld en ik had er vrede mee dat iedereen die daarvoor hebben besteld voorrang krijgen, maar ik zie nu dat mensen die in september besteld hebben al een verzend bevestiging krijgen.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:01
De eerste codes zijn eruit. Zelfs naar mensen waarvan nog niets verzonden is.

Verwijderd

Ryatzu schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 18:52:
De eerste codes zijn eruit. Zelfs naar mensen waarvan nog niets verzonden is.
Dat zou leuk zijn. Is er iemand al met een shipped status ? 7 juni hier

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

PaRaDoX4 volgens mij, maar hij woont in België. Ik heb nog geen Nederlandse verzend bevestiging gezien.

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

>:) hou het account van GraceFromGoogle in de gaten. die wordt nu overspoeld met vragen

nvm alles wordt ook weer verwijderd ofzo..... mods van stadia subreddit draaien overuren.

verzend status verzonden maar nog geen mail gehad nee

[ Voor 35% gewijzigd door PaRaDoX4 op 19-11-2019 19:02 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PaRaDoX4 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:00:
>:) hou het account van GraceFromGoogle in de gaten. die wordt nu overspoeld met vragen

nvm alles wordt ook weer verwijderd ofzo..... mods van stadia subreddit draaien overuren.

verzend status verzonden maar nog geen mail gehad nee
Zijn ze daar nu een overkill aan moderatie aan het doen?

Edit, ah je zag het zelf ook al :P

• schumi1986
SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:02:
[...]

Zijn ze daar nu een overkill aan moderatie aan het doen?

Edit, ah je zag het zelf ook al :P
Haha dat zullen ze vast hebben zien aankomen.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
Hier nog steeds 28-29nov. Gisteren afgeschreven, dus hoopte wel op een verassing stiekem. Maar helaas!

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

When can I use Stadia/get my code/ etc (https://www.blog.google/p...adia-arrives-november-19/)

Stadia Founder’s Edition will start arriving on gamers’ doorsteps on November 19, 2019. If you were one of the first gamers who pre-ordered and have received your Founder’s Editions, you’ll be able to buy and play your favorite games beginning at 9AM PST/5PM BST/6PM CET on November 19.
yeah right....

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mogelijk deals dus met Black Friday.
Be sure to check out the store on the Stadia app for special promos! Please note that you must be subscribed to Stadia Pro in order to access the deals, and you must be accessing the store through the mobile app.
Dan zou je echt fucking dom zijn als je nu een game uit de store zou kopen :+

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2019 19:21 ]

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 13:49

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:09:
[...]

Zet er even bij dat het om Black Friday deals gaat ;)

Maar ja, die zag ik ook wel aankomen, die eerste dagen ga ik wel met Destiny 2 klooien.

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-11 14:18
Net in m'n Google store history gezien dat ie vandaag verzonden is!

Ook de verzendbevestiging in de mail gehad, maar nog niet de andere Stadia mail.

Bestelling geplaatst op 6 juni!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kiwi schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:20:
[...]

Zet er even bij dat het om Black Friday deals gaat ;)

Maar ja, die zag ik ook wel aankomen, die eerste dagen ga ik wel met Destiny 2 klooien.
Sorry :$
Ik denk niet eens dat ik games met BF kan kopen, als mijn pakket nog niet verzonden wordt en ik heb geen key om te activeren :P

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
McPoowl schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:21:
Net in m'n Google store history gezien dat ie vandaag verzonden is!

Ook de verzendbevestiging in de mail gehad, maar nog niet de andere Stadia mail.

Bestelling geplaatst op 6 juni!
Nice, leverdatum ook al bekend? Zelf op 7 juni om kwart voor 2 's nachts besteld dus ik hoop dat hij ook nog vandaag verzonden wordt :)

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:48
SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:09:
Mogelijk deals dus met Black Friday.

[...]

Want dan bespaar je een tientje, misschien twee? Nou, ik speel liever direct een game welke ik leuk vind. Het gaat hier dan ook niet van m'n zakgeld af ;) ;)

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

tweet is toch verdomme niet normaal

Alleen US heeft gister verzendbevestigingen gehad.

Maakt gewoon geen reet uit wanneer je besteld hebt joh. EU begint sowieso niet vandaag en met deze gang van zaken mag ik hopen dat ik mijn username nog eens een keer kan invullen deze week.....

Iemand vertel me waarom dit niet gewoon false advertising is geweest? kijk de eerste connect en dan wat er nu gaande is.
oh side-note. ben geband van de stadia discord door de discussie aan te gaan.

[ Voor 29% gewijzigd door PaRaDoX4 op 19-11-2019 19:31 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

barrymossel schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:27:
[...]

Want dan bespaar je een tientje, misschien twee? Nou, ik speel liever direct een game welke ik leuk vind. Het gaat hier dan ook niet van m'n zakgeld af ;) ;)
Je bespaart niets, je bent per definitie al duurder uit dan console/PC, games zijn alleen iets minder duur :P
(want console gaat ook straks flink in de BF acties).
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:29:

Maakt gewoon geen reet uit wanneer je besteld hebt joh. EU begint sowieso niet vandaag en met deze gang van zaken mag ik hopen dat ik mijn username nog eens een keer kan invullen deze week.....
Code krijg je 'kort' nadat je de verzendbevestiging hebt gekregen.. Of een dag later, of een dag later.. een keertje.

Wat me wel op Twitter opvalt, zoveel US based met 6 juni die gewoon niets hebben, maar latere dagen in juni dus wel gewoon, alsof hele eerste dag orders weg is gevallen :P

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 19-11-2019 19:31 ]

• schumi1986
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:29:

Iemand vertel me waarom dit niet gewoon false advertising is geweest? kijk de eerste connect en dan wat er nu gaande is.
oh side-note. ben geband van de stadia discord door de discussie aan te gaan.
Niet te geloven idd hoe Google dit aan het verkloten is.

Edit : Schumi1986 gaat weer verder met pokemon sword.....

[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 19-11-2019 19:34 ]

• Markiboj97
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-10 19:48
Mijn bestelling ook net verzonden! 6 juni besteld

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Mijn order staat nu ook op verzonden in de Google Store (7 juni 1:42 AM), nog geen mail binnen.
EDIT: Nu ook de mail binnen, iets te snel dus :+

[ Voor 20% gewijzigd door Kiwi op 19-11-2019 19:41 ]

• WybeP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 22:22
Net verzonden! 6 juni besteld

• renzo4000
  • Laatst online: 00:18
Jup hier ook verzonden, 6 juni besteld.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Ik denk dat ik een normale gamertag wel kan vergeten met mijn besteldatum van 19 juli ;w

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:10
Mooi dat ie voor mensen hier ook al aan het verzenden is eindelijk inmiddels, hebben jullie dan ook al codes gekregen? Lees op reddit dat er ook mensen zijn die nog geen verzendbevestiging hebben gekregen wel al codes krijgen. Gaat toch allemaal wel op een aparte manier met google he :+

[ Voor 41% gewijzigd door Stylze op 19-11-2019 19:55 ]

Playstation 5

• Zvennn
  • Laatst online: 08-04 12:52
Had graag gewoon op de laptop het e.e.a. uit willen proberen vanavond. De controller en ultra kunnen prima later. Heel jammer dat het dan zo’n deceptie is. Google’s bad UX wat mij betreft.

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:11
13 juni besteld, stond tijdje op 23/24 bezorgen, maar vandaag verzonden! Nog geen mail met code

• WybeP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 22:22
Stylze schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:52:
Mooi dat ie voor mensen hier ook al aan het verzenden is eindelijk inmiddels, hebben jullie dan ook al codes gekregen?
Nope..

• Stylze
mensen die zo vroeg hebben besteld zouden ze toch in ieder geval een code kunnen sturen zou je zeggen, dat ze niet helemaal op volgorde kunnen leveren snap ik logistiek gezien wel met zo'n internationale launch. maar stuur ze dan op zijn minst de code gewoon..

Mijn order staat nog gewoon op voor 26/27 dus ik reken maar gewoon op ergens midden volgende week:)

Playstation 5

• schumi1986
BUT here's the good part. Stadia IS NOT A BOX! You don't need our hardware to start playing, remember? Right after we ship your order (but not earlier than 9AM PST 11/19), we'll send you an email with the invite code. You can use it immediately to create your account and reserve your Stadia name in the Stadia app on Android or iOS.

😅

• stringbean
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-10 11:03
Verzonden, besteld 7 juni

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Ik geef het op. had gehoopt nog wel wat te kunnen testen en mijn bevinden met jullie te delen.
Die code ga ik niet meer krijgen. Kom wel weer in de lucht wanneer het zo ver is.

volgende week ofzo...

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Tja dit is helaas wel een trend bij releases van producten bij Google en ik had dan ook niet anders verwacht. Ik hoop in ieder geval dat het nog een beetje te doen is met nicks claimen

• Markiboj97
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-10 19:48
Stylze schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 19:52:
Mooi dat ie voor mensen hier ook al aan het verzenden is eindelijk inmiddels, hebben jullie dan ook al codes gekregen? Lees op reddit dat er ook mensen zijn die nog geen verzendbevestiging hebben gekregen wel al codes krijgen. Gaat toch allemaal wel op een aparte manier met google he :+
Ik heb helaas nog geen code binnen, alleen de mail over de verzending

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:48
Kiwi schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:04:
Tja dit is helaas wel een trend bij releases van producten bij Google en ik had dan ook niet anders verwacht. Ik hoop in ieder geval dat het nog een beetje te doen is met nicks claimen
Ach Nieuw-Zeeland is geen launch land... ;)

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
barrymossel schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:04:
[...]

Ach Nieuw-Zeeland is geen launch land... ;)
Dat is mijn enige hoop ja :+ Anders ga ik wel al het andere fruit af 8)

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:01
Woop verzonden!

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-11 14:20
Ik heb een mail binnen over de verzending, maar nog geen code.

Ben inmiddels wel reviews aan het lezen over de kwaliteit van games, maar van die 10.7Teraflops van de ‘custom’ AMD chip blijft weinig over. Destiny 2 gerenderd in 1080p op (PC-like) medium settings en vervolgens geupscaled naar 4K, yikes..

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-11 14:18
FYI, voor de mensen waar het pakket verzonden is, als je de bestelling open klikt, krijg je ook een track and trace code te zien. Die is bij mij nog niet actief, maar wie weet ;)

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
McPoowl schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:24:
FYI, voor de mensen waar het pakket verzonden is, als je de bestelling open klikt, krijg je ook een track and trace code te zien. Die is bij mij nog niet actief, maar wie weet ;)
En als je die code in de Stadia app in voert
spoiler:
gebeurt er helemaal niets :+

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Lol, dit had beter gekund.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/a3xgv4w6moz31.png?width=1024&auto=webp&s=d4e49ca740d253f692f7d75eddad42341ecbc73e

• Mundatin
McPoowl schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:24:
Zelfde hier, nog niet actief. Heb hem in de app Parcel gezet en dan krijg ik vanzelf bericht :-)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beter? Het is gewoon nog steeds Google hoor.. elk bitje data dat je wil delen, nemen ze maar al te graag mee :P

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:26:
[...]

Beter? Het is gewoon nog steeds Google hoor.. elk bitje data dat je wil delen, nemen ze maar al te graag mee :P
Beter als in diensten die nog bestaan en gebruikt worden :P

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

SinergyX schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:26:
[...]

Het gaat meer om welke data ze nog steeds om vragen ;)

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Jannick schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:26:
[...]

Zelfde hier, nog niet actief. Heb hem in de app Parcel gezet en dan krijg ik vanzelf bericht :-)
Welke app?

• Mundatin

• schumi1986
Pheace schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:27:
[...]

Het gaat meer om welke data ze nog steeds om vragen ;)
Jij gaat mij toch niet vertellen dat je geen MSN meer hebt? :9

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:09
Nou aangezien ik een echte casual gamer ben, die op dit moment,alleen Quake, C&C en Duke nukem op zijn pc heeft staan en Stadia heeft gekocht om gewoon af en toe een spelletje te spelen op de tv vind ik het invoeren van een ICQ nummer wel toepasselijk. 8)

• Dannydekr
Zat nog eens te denken, en ik geloof dat die 10.7 TFLOPS wel kloppen, echter dat men totaal niet gewend is om te ontwikkelen voor Linux, AMD Vega op basis van Vulkan waardoor er simpelweg nu door a) tijdnood en b) ondercapaciteit bij Google het gewoon heel lastig is om alles goed geoptimaliseerd te krijgen. Las dat Google 4 stadia-developers naar het Destiny team had gestuurd om te helpen. Kan me voorstellen dat er allerlei haken & ogen waren en dat het poorten totaal niet vanzelfsprekend was.

In de allereerste demo van Project Stream met AC Oddysey, draaide die game wel is waar op 1080P, maar wel met de Ultra settings. Waren toen vergelijkingsvideo's gemaakt waar dit uit bleek en in die tijd was Stadia nog veel minder goed ontwikkeld.

Dat Destiny 2 1080P doet op medium settings lijkt dan bijna ondenkbaar, dus ik vermoed dat er problemen zijn ontstaan en dat er door tijdnood grote concessies zijn gedaan. Wellicht was dit ook de reden dat ze die beperkte 12 games hadden aangekondigd omdat ze meer tijd nodig hadden om alles te optimaliseren. Nu door tijdsdruk en de publieke opinie alsnog overstag gegaan.

Kan me voorstellen dat ze de boel zo snel mogelijk op orde krijgen en dat er allerlei quality-patches zullen verschijnen :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-11 13:17
Yeah, email van Google ontvangen dat mijn Stadia is verzonden. Op 6 juni bestelling geplaatst.

Verwijderd

Makie schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:02:
Yeah, email van Google ontvangen dat mijn Stadia is verzonden. Op 6 juni bestelling geplaatst.
ik ook net , 7 juni, belgie

• Mundatin
Dannydekr schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:55:
Zat nog eens te denken, en ik geloof dat die 10.7 TFLOPS wel kloppen, echter dat men totaal niet gewend is om te ontwikkelen voor Linux, AMD Vega op basis van Vulkan waardoor er simpelweg nu door a) tijdnood en b) ondercapaciteit bij Google het gewoon heel lastig is om alles goed geoptimaliseerd te krijgen. Las dat Google 4 stadia-developers naar het Destiny team had gestuurd om te helpen. Kan me voorstellen dat er allerlei haken & ogen waren en dat het poorten totaal niet vanzelfsprekend was.

In de allereerste demo van Project Stream met AC Oddysey, draaide die game wel is waar op 1080P, maar wel met de Ultra settings. Waren toen vergelijkingsvideo's gemaakt waar dit uit bleek en in die tijd was Stadia nog veel minder goed ontwikkeld.

Dat Destiny 2 1080P doet op medium settings lijkt dan bijna ondenkbaar, dus ik vermoed dat er problemen zijn ontstaan en dat er door tijdnood grote concessies zijn gedaan. Wellicht was dit ook de reden dat ze die beperkte 12 games hadden aangekondigd omdat ze meer tijd nodig hadden om alles te optimaliseren. Nu door tijdsdruk en de publieke opinie alsnog overstag gegaan.

Kan me voorstellen dat ze de boel zo snel mogelijk op orde krijgen en dat er allerlei quality-patches zullen verschijnen :)
Ik heb hier net zo over gedacht, maar dan heb ik nog liever dat ze het uitstellen en kunnen leveren wat ze (ondanks de kleine lettertjes) belooft hebben, dan wat er nu gebeurd.

Nu ook de problemen omtrent het leveren van activatiescodes geeft het gevoel dat deze launch gehaast is en dat we eigenlijk gewoon beta-testers zijn, ook al plakt Google er geen ‘Bèta’ op. Jammer.

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-11 09:12
Jannick schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:14:
[...]

Ik heb hier net zo over gedacht, maar dan heb ik nog liever dat ze het uitstellen en kunnen leveren wat ze (ondanks de kleine lettertjes) belooft hebben, dan wat er nu gebeurd.

Nu ook de problemen omtrent het leveren van activatiescodes geeft het gevoel dat deze launch gehaast is en dat we eigenlijk gewoon beta-testers zijn, ook al plakt Google er geen ‘Bèta’ op. Jammer.
Ik krijg het gevoel dat je bij google altijd indirect een beta tester bent... smartphones van hun, google home wordt er ook niet beter op per update. google lijkt een instabiel relatie met veel onverklaarbare gedrag.. ik heb gister toch besteld ook omdat ik een nieuwe chromecast wil vind ik het opzich een prima deal maar als je zelfs op launch day niet eens de codes verzendt naar je klanten vind ik dat wel kwalijk. Ik had graag vandaag al even willen testen al was dat enkel op de pc. Dat je hardware niet op tijd kan leveren tot daar aan toe maar een simpel mailtje met een activatie code... snap sowieso niet waarom het niet direct actief word gezet op je account in een vorm van een subscription Maargoed.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-11 19:01
Uit de Stadia Discord channel:
ChrisFromGoogleToday at 9:42 PM
Hi @everyone,

We're aware that some of you who pre-ordered Founder’s Edition may not have received your invite codes in the expected time-frame. The Stadia team is actively investigating this issue, and we’ll be back with an update as soon as possible. Thank you for your patience.

-ChrisFromGoogle

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Weer zo'n standaard antwoord

• Mundatin
De DHL track & trace geeft nu meer informatie. Maar hopen dat ik voor het ontvangen van het pakket een code krijg...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K5pzXCR_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben al blij dat er nog ergens voortgang zit voor de juni bestellers hier, ik ben 2 maanden later dus zal nog wel tijdje langer worden. Nadeel, de deal die ik had om het zooitje door te verkopen, hij kreeg opeens wel erg veel twijfel dit zo allemaal te lezen, dus heb hem nog maar even de hoop gegeven dat mogelijk tegen december alles wel wat beter draait niet.. maargoed Anders zit ik dus opgescheept met dat ding :P

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C1lxQla.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Pheace op 19-11-2019 22:01 ]

• Stylze
Stuur gewoon iedereen die besteld heeft anders een code als het teveel tijd kost om uit te zoeken wie nou precies nog geen code heeft gekregen en het wel al zou moeten hebben.. iedereen blij =)

Zijn dus veel mensen in US die wel de founders edition binnen hebben maar nog geen code dat is wel zuur hoor 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Stylze op 19-11-2019 22:10 ]

Playstation 5

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Stylze schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:03:
Stuur gewoon iedereen die besteld heeft anders een code als het teveel tijd kost om uit te zoeken wie nou precies nog geen code heeft gekregen en het wel al zou moeten hebben.. iedereen blij =)
En dat is nu wat ik gewoon niet kan bevatten.. Je betaald 130 euro om op launch day te kunnen spelen, vertraging van je controller/cast kan gebeuren, XBO's en PS4's hadden ook vertraging, maar juist voor Stadia heb je helemaal geen console nodig, alleen maar internet.... en een code om uberhaubt te spelen, die je pas krijgt als die pack verzonden wordt.

Beetje alsof je je internet krijgt opgeleverd, televisie, telefoon, internet, alles werkt.. 'dus ik kan nu tv kijken'. Nou nee, er moet nog een wifi-extender toegestuurd worden, dan krijgt u ook de login-gegevens om daadwerkelijk op het internet te kunnen en TV kijken. 'maar ik heb die wifi-extender toch niet echt nodig?'. Nee, maar zo werken wij. 8)7

• Dannydekr
Ze willen gewoon het netwerk ontlasten door alles een beetje verspreid af te leveren. Dat lijkt me nogal duidelijk..

• schumi1986
Dannydekr schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:28:
Ze willen gewoon het netwerk ontlasten door alles een beetje verspreid af te leveren. Dat lijkt me nogal duidelijk..
Daar mogen ze ook wel eerlijk in zijn.
Ze lopen echt om alles heen te draaien

• Stylze
Livestream Destiny hier met veel snelle gameplay en het loopt echt wel goed hoor ik ben echt wel impressed:

YouTube: Google Stadia Gameplay Plus Overview!

Je ziet ook echt dat zijn aim on point is, vrij goede speler ook zo te zien :+

[ Voor 15% gewijzigd door Stylze op 19-11-2019 22:36 ]

Playstation 5

• Mundatin
Inmiddels heb ik de code mogen ontvangen en geactiveerd! Ik ben benieuwd.

• Mundatin
Jannick schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:37:
Inmiddels heb ik de code mogen ontvangen en geactiveerd! Ik ben benieuwd.
Eerste ervaringen via 5Ghz (Ubiquiti AP - TX Rate: +500Mbps) op 300Mbps Ziggo internet via MacBook: OK.

Wat ik vooral merk is dat de resolutie niet geweldig is, maar dat is in eerste instantie niet heel boeiend. Wel heeft de game om de minuut echt last van 1 seconde dat hij vastloopt (net zoals PU aangaf in hun review) en de audio loopt niet synchroon.

Input latency is prima, goed aan te wennen en kan alleen maar beter worden met een draadloze Stadia controller!

Ik ben erg benieuwd naar hoe alles werkt morgen, met een Chromecast Ultra aan de kabel en een Stadia Controller!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-10 12:55
Ook zojuist mijn code ontvangen! Ik wacht nog even tot de Chromecast + controller er is. Op het moment geen ander apparaat tot mijn beschikking :)

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

• Stylze
Jannick schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:59:
[...]

Eerste ervaringen via 5Ghz (Ubiquiti AP - TX Rate: +500Mbps) op 300Mbps Ziggo internet via MacBook: OK.

Wat ik vooral merk is dat de resolutie niet geweldig is, maar dat is in eerste instantie niet heel boeiend. Wel heeft de game om de minuut echt last van 1 seconde dat hij vastloopt (net zoals PU aangaf in hun review) en de audio loopt niet synchroon.

Input latency is prima, goed aan te wennen en kan alleen maar beter worden met een draadloze Stadia controller!

Ik ben erg benieuwd naar hoe alles werkt morgen, met een Chromecast Ultra aan de kabel en een Stadia Controller!
Welke game heb je gespeeld?

Playstation 5

• Mundatin
Stylze schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 23:05:
[...]

Welke game heb je gespeeld?
Destiny 2

• Stylze
Ah okay elke minuut een seconde vastlopen vindt ik wel game breaking, dat zag ik in die stream net helemaal niet gebeuren bij destiny 2 (liep daar echt heel soepel) maar hij zal wel wired hebben gespeeld. Samurai showdown liep dan weer niet goed op die stream veel vertragingen heel apart dat het zo erg per game verschilt.

Is wel zo dat google 6 maanden lang bij bungie op bezoek geweest is om daar te helpen wat waarschijnlijk bij zon minder populaire game als samurai showdown niet gebeurd is.

[ Voor 36% gewijzigd door Stylze op 19-11-2019 23:11 ]

Playstation 5

• Mundatin
Stylze schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 23:07:
[...]

Ah okay elke minuut een seconde vastlopen vindt ik wel game breaking, dat zag ik in die stream net helemaal niet gebeuren maar die zal wel wired hebben gespeeld.
Dat vermoeden heb ik ook. Ik ga het morgen zien, als het werkt via Chromecast ben ik eerst al blij!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:34
Stylze schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 23:07:
[...]

Ah okay elke minuut een seconde vastlopen vindt ik wel game breaking, dat zag ik in die stream net helemaal niet gebeuren bij destiny 2 (liep daar echt heel soepel) maar hij zal wel wired hebben gespeeld. Samurai showdown liep dan weer niet goed op die stream veel vertragingen heel apart dat het zo erg per game verschilt.

Is wel zo dat google 6 maanden lang bij bungie op bezoek geweest is om daar te helpen wat waarschijnlijk bij zon minder populaire game als samurai showdown niet gebeurd is.
Destiny 2 is ook niet echt een populaire game, hij is immers gratis tegenwoordig.
Deel 1 was echt heel tof en het gekke is dat ik de gek 89,- heb betaald voor een game die ik amper heb gespeeld 8)7 en die community was ook zo dood als maar kon.
Hopelijk dat dit nu bijtrekt.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Heb mijn code ook binnen, gelijk mn gamertag geclaimd :)
(Bestelling is onderweg, had hem op 6juni besteld)

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-11 16:39
Nog niks binnen. Zowel code als controller niet. Founders edition. Wel creditcard afschrijving gehad

• Dannydekr
Jannick schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:59:
[...]

Dat baart me wel zorgen. Met ShadowPC heb ik deze ervaring helemaal niet, daar loopt er nooit iets vast en is de audio altijd synchroon, gecombineerd met een niet merkbare latency. Had verwacht dat zulke kinderziektes er bij Stadia niet in zouden zitten gezien het superieure netwerk en de 5 jaar ontwikkeling vanuit Googles kant. Blijkbaar doen die Franse developers van Shadow toch iets heel bijzonders :)

Betreft die resolutie mag ik hopen dat hier snel wat aan veranderd. Het heeft anders bijna geen meerwaarde om Stadia te rechtvaardigen tov Shadow. Het gebruikersgemak is 1 kant (plug en play), maar die 4K met 60fps en hoge instellingen was in ieder geval voor mij de belangrijkste USP.

• Stylze
[YouTube: Stadia Livestream! - Testing Latency, Quality & Answering YOUR Questions!]

2 uur lang gameplay waar meerdere games worden gespeeld en een aparte camera op controller is gericht zodat je enigzins zou moeten kunnen zien of er inputlag is.

[ Voor 17% gewijzigd door Stylze op 19-11-2019 23:41 ]

Playstation 5

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Nieuw bericht van de Stadia discord
Hey @everyone ,

We're sorry for the delayed responses. We've identified an issue where a small fraction of Stadia access codes were sent out of order. That has been addressed. We've continued to roll out codes in the sequence in which we received your pre-order. We look forward to seeing you on Stadia.

-ChrisFromGoogle

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
"small fraction". Net als de vele gecancelde orders, dat waren ook "maar een paar" gevallen.

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Kiwi schreef op woensdag 20 november 2019 @ 00:04:
"small fraction". Net als de vele gecancelde orders, dat waren ook "maar een paar" gevallen.
Zo waren vast toevallig net allemaal reddit aan het gebruiken

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Topicstarter
Hier ook m'n code binnen, nickname helaas al bezet -O-
Pagina: 1 ... 15 ... 191 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord