Zat nog eens te denken, en ik geloof dat die 10.7 TFLOPS wel kloppen, echter dat men totaal niet gewend is om te ontwikkelen voor Linux, AMD Vega op basis van Vulkan waardoor er simpelweg nu door a) tijdnood en b) ondercapaciteit bij Google het gewoon heel lastig is om alles goed geoptimaliseerd te krijgen. Las dat Google 4 stadia-developers naar het Destiny team had gestuurd om te helpen. Kan me voorstellen dat er allerlei haken & ogen waren en dat het poorten totaal niet vanzelfsprekend was. 
In de allereerste demo van Project Stream met AC Oddysey, draaide die game wel is waar op 1080P, maar wel met de Ultra settings. Waren toen vergelijkingsvideo's gemaakt waar dit uit bleek en in die tijd was Stadia nog veel minder goed ontwikkeld. 
Dat Destiny 2 1080P doet op medium settings lijkt dan bijna ondenkbaar, dus ik vermoed dat er problemen zijn ontstaan en dat er door tijdnood grote concessies zijn gedaan. Wellicht was dit ook de reden dat ze die beperkte 12 games hadden aangekondigd omdat ze meer tijd nodig hadden om alles te optimaliseren. Nu door tijdsdruk en de publieke opinie alsnog overstag gegaan. 
Kan me voorstellen dat ze de boel zo snel mogelijk op orde krijgen en dat er allerlei quality-patches zullen verschijnen 

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.