Ja volgens mij is het elke keer opnieuw pairen van de controller een bekend probleem met de LG app. Het geeft wat ongemank, lees lichte irritatie. Maar meer ook niet.
Nu je het zegt, bij de Sony App moest ik telkens opnieuw verbinding maken, want had er al een keer of 2 mee geprobeerd en bij de 3de keer moest ik alweer verbinding maken.poestoe schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:40:
Ja volgens mij is het elke keer opnieuw pairen van de controller een bekend probleem met de LG app. Het geeft wat ongemank, lees lichte irritatie. Maar meer ook niet.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Voor de mensen die graag 3 maanden gratis pro willen, er is nog een lopende actie via Lenovo, ik heb het net geprobeerd en kunnen verlengen, dus heb nu niet 1, maar 4 maanden gratis pro.
/f/image/sjUAGTA3cNx0j3QMHQEtaeeI.png?f=fotoalbum_large)
Zie onderstaande video hoe je 3 maanden gratis Pro kriigt
Website: http://gaming.lenovo.com/...ths-of-stadia-pro-on-us-2
Ik krijg hier niks voor, kwam het toevallig op Google en wilde het graag met jullie delen.
EDIT: Uitleg pagina toegevoegd, aangezien ik de link daarvan gebruik. https://gamerverse.be/gam...lopend-lidmaatschap-hebt/
/f/image/sjUAGTA3cNx0j3QMHQEtaeeI.png?f=fotoalbum_large)
Zie onderstaande video hoe je 3 maanden gratis Pro kriigt
Website: http://gaming.lenovo.com/...ths-of-stadia-pro-on-us-2
Ik krijg hier niks voor, kwam het toevallig op Google en wilde het graag met jullie delen.
EDIT: Uitleg pagina toegevoegd, aangezien ik de link daarvan gebruik. https://gamerverse.be/gam...lopend-lidmaatschap-hebt/
[ Voor 14% gewijzigd door Linksquest op 30-12-2021 17:52 ]
@Linksquest Yes, die actie bestaat al een hele tijd, maar kan niet vaak genoeg herhaalt worden
Hoe langer mensen pro blijven hoe langer ze misschien blijven plakken bij Stadia 
Overigens, je link geeft een 404 ivm een members Only page waar je naar toe verwijst.
Overigens, je link geeft een 404 ivm een members Only page waar je naar toe verwijst.
[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 30-12-2021 15:48 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De Stadia Premiere Edition set (CCU + Stadia controller) is fabrieksaf gelinked. Daarom wanneer je de TV (met CCU) aan zet en de Stadia controller aan zet, kom je meteen in het Stadia scherm terecht. Een tweede (of derde) Stadia controller moet je dan handmatig met koppelcode linken na aanzetten.poestoe schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:17:
Ik heb de LG app op mijn tv, echt onzettend blij mee. Alleen ik moet wel elke keer mijn controller koppelen met de app. Met de CC ultra hoefde dat niet. Dat is wel irritant. Maar wat is AC Valhalla toch een geweldige spel zeg. Echt genieten. Zodra het gezinnetje naar bed is. Gaat poestoe helemaal los haha
Dat is met de Stadia app op telefoon, tablet of TV (LG of Android-TV) altijd het geval, dat je de controller via code moet linken voordat je kunt spelen. Die zijn nooit vanuit de fabriek al aan elkaar gekoppeld...
op mijn Sony android TV was en is het een totale ramp die heeft 5 frames per seconde voor je gevoel nu weet ik ook dat die daar nog niet officieel op word ondersteund maar ik had wel betere prestaties verwacht, Geforce now draait wel goed op mijn tv. . ik speel nu bekabeld op mijn CC Goggle Tv op 1080p maar voor mijn gevoel draait die net iets minder soepel (licht stotterend beeld) dan op mijn shield voorheen .Linksquest schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:40:
[...]
Hier ook problemen met de TV app van mijn Sony Android TV (versie 9.0), via de Chromecast loopt hij wel vloeiend.
Ik moet zeggen dat de Stadia me heel erg aangenaam wel verrast qua platform. Speel graag games van 'FROM software' dus Sekiro voor 19€ gekocht... dat met de prijs van de Stadia+CCU is wel echt prima, kan geen next gen tegenop in mijn situatie...
Wel jammer dat de echte topgames van FROM niet op de Stadia lijken te komen zoals Elden ring, Demon/darkSouls etc...
Wel jammer dat de echte topgames van FROM niet op de Stadia lijken te komen zoals Elden ring, Demon/darkSouls etc...
Ik heb de bron URL erbij gezet onder EDIT, want die linkt vanuit daar door.Jasphur schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:47:
@Linksquest Yes, die actie bestaat al een hele tijd, maar kan niet vaak genoeg herhaalt wordenHoe langer mensen pro blijven hoe langer ze misschien blijven plakken bij Stadia
Ja zo iets had ik ook, was al van de 4k naar 720p gegaan om te kijken of dat verschil maakte. maar helaas, maar met de Chromecast werkt het net zo goed.gamepartyshop schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:05:
[...]
op mijn Sony android TV was en is het een totale ramp die heeft 5 frames per seconde voor je gevoel nu weet ik ook dat die daar nog niet officieel op word ondersteund maar ik had wel betere prestaties verwacht, Geforce now draait wel goed op mijn tv. . ik speel nu bekabeld op mijn CC Goggle Tv op 1080p maar voor mijn gevoel draait die net iets minder soepel (licht stotterend beeld) dan op mijn shield voorheen .
Goed besproken stadia stukje in de podcast door de Tweakers redactie.
Wel tegelijk zorgelijk dat de usecase van Stadia niet zozeer gezien wordt door de mensen met een PS5, Xbox series X en gamepc. Oftewel, elke game redacteur op elke gamesite of techsite haha.
Ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen komend jaar op streaming gebied. Zou Stadia iets veranderen of gewoon op ditzelfde tempo doorgaan?
Wel tegelijk zorgelijk dat de usecase van Stadia niet zozeer gezien wordt door de mensen met een PS5, Xbox series X en gamepc. Oftewel, elke game redacteur op elke gamesite of techsite haha.
Ik ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen komend jaar op streaming gebied. Zou Stadia iets veranderen of gewoon op ditzelfde tempo doorgaan?
Zelfde tempo. Ik lees steeds meer posts van mensen die de vergelijking maken met Android. Geef het tijd en Stadia komt er wel. Vind het wel cool dat ze (aan de oppervlakte) zich niks aantrekken van xCloud en GFN.Ht87 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:04:
In mijn bubbel zijn er echt veel Stadia gebruikers bijgekomen via die '2 jaar' actie, allemaal personen die ooit wel eens gamede, maar geen recente console thuis hebben staan. Welke volgens mij precies de gebruikers voor de Stadia use case zijn.
Ik was vroeger ook fanatiek op de xbox360
Speelde dag en nacht de call of duty's.
Ook af en toe wat rally games. Met de geboorte van onze dochter te weinig tijd. Ook toen meer gaan racefietsen.
Nu met stadia weer helemaal om. Het gemak om even snel te spelen. Op alle denkbare telefoons, laptop of tv is zo handig.
Heb al een hoop uur in farcry 5 zitten, prachtig spel!
Ook Rayman legends met mijn dochter (en alleen) is erg leuk. Ze wil in de vakantie zelfs nog een game avond, ipv film avond
3 controllers is handig, zo kan mijn vrouw ook meedoen met cakebash haha.
Overal in huis zit nu een CCU in de tv
Ook af en toe wat rally games. Met de geboorte van onze dochter te weinig tijd. Ook toen meer gaan racefietsen.
Nu met stadia weer helemaal om. Het gemak om even snel te spelen. Op alle denkbare telefoons, laptop of tv is zo handig.
Ook Rayman legends met mijn dochter (en alleen) is erg leuk. Ze wil in de vakantie zelfs nog een game avond, ipv film avond
Ik was zo wie zo van plan een review te doen over de Stadia, kan alleen nog even duren voor ik daar aan toe kom, tot heden alleen een unboxing kunnen maken.Ht87 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:04:
Weet niet waarom, maar vind het vaak leuk om ongewaardeerde items / game juist leuk behandelen.
Stadia is juist ideaal als aanvulling op een game PC in mijn beleving. Spellen welke geschikt zijn voor controller op Stadia, lekker voor de TV. Spellen welke uitsluitend toetsenbord muis zijn (of niet beschikbaar op stadia) op de PC.Ht87 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:04:
En dat zonder verplichting tot maandelijkse kosten.
Als je een 'redelijke' game laptop hebt wordt het nog interessanter, omdat sommige veel eisende games op stadia dan mogelijk wat beter draaien (bv cyberpunk). En dan wordt je laptop niet zo warm of luidruchtig.
Hmm.. ik dacht dus dat de aanbieding van AC Odyssey tot en met vandaag liep. Schoot me net te binnen, maar ben schijnbaar al te laatG33st schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:17:
[...]
Volgens mij is de sale inderdaad tot 5 januari, m.u.v. Assasins Creed Odyssey. Die aanbieding is ook iets eerder gestart.
Ik ben 4 games aan het overwegen:
- AC Odyssey (17,49)
- Trials (7,99)
- Red Dead Redemption 2 (29,99)
- Riders Republic (41,99)
Ik denk er 3 aan te willen schaffen. Waarschijnlijk dan 2 via mijn eigen account, de ander via die van mijn broertje. Dat zou 2x 10 euro schelen. De spellen kunnen schijnbaar via Google Family gedeeld worden.
Eergisteren begonnen met Darkside detective, echt leuke humor met allerlei spel/filmreferenties. En morgen komt de opvolger fumble in the dark in de claimable pro-games 😊 Echt aanraders, je moet wellicht even door de pixels heenkijken de eerste 10 minuten 😋
Ja echt fantastisch!! Deel 1 ook in een keer uitgespeeld, vergeet niet de secret levels ook te unlocken, kan volgens mij gewoon in het menu. Waren kerstspecials als ik me hier vergis.sewer schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 19:30:
Eergisteren begonnen met Darkside detective, echt leuke humor met allerlei spel/filmreferenties. En morgen komt de opvolger fumble in the dark in de claimable pro-games 😊 Echt aanraders, je moet wellicht even door de pixels heenkijken de eerste 10 minuten 😋
Ik vond t erg op de oude Indiana Jones spellen lijken!
Ja inderdaad, en maniac mansion/monkey island/day of the tentacle etc. Vind het wel fijn dat je nooit heel veel items hebt (waar je eindeloos gaat combineren als je vast zit), en het behapbare missies van 30-60 minuten zijn. Echt een verrassend leuke game ja 😊
Oeh, zou dit ook vr voor Stadia kunnen zijn? Dat zou een gave toevoeging zijn.
Het is AR volgens dat artikel (google glass was dat ook), meer een overlay over de wereld. Je kan met gezichtsherkenning namen bij gezichten zetten, info zien als je naar een standbeeld kijkt, pokemons vangen misschien. Maar VR is toch wat andersHt87 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 20:05:
Oeh, zou dit ook vr voor Stadia kunnen zijn? Dat zou een gave toevoeging zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 31-12-2021 20:52 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Beste wensen alvast allemaal!
Ik klaagde recentelijk dat ik met m'n Pro abonnement geen 5.1 surround geluid voor elkaar krijg met de CCU in mijn Oled TV, via HDMI naar mijn surround receiver.
Nou, ik heb het maar omgedraaid en heb de CCU in mijn Onkyo A/V receiver gestopt, in de Game HDMI poort. Nu heb ik wel 5.1 surround geluid.
Het 4K HDR beeld gaat sowieso wel goed.
Nou, ik heb het maar omgedraaid en heb de CCU in mijn Onkyo A/V receiver gestopt, in de Game HDMI poort. Nu heb ik wel 5.1 surround geluid.
Daar kun je ook op game gebied veel mee, maar denk dat door het sluiten van de google Game studios dat toch wat lastiger wordt.Marzman schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 20:51:
[...]
Het is AR volgens dat artikel (google glass was dat ook), meer een overlay over de wereld. Je kan met gezichtsherkenning namen bij gezichten zetten, info zien als je naar een standbeeld kijkt, pokemons vangen misschien. Maar VR is toch wat anders
Goede oplossing inderdaad, ik speel het momenteel gewoon via de Soundbar die ik op de TV aangesloten heb, heb geen grote Game room dus heb gewoon een Boso Solo 5.Haay schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 20:51:
Ik klaagde recentelijk dat ik met m'n Pro abonnement geen 5.1 surround geluid voor elkaar krijg met de CCU in mijn Oled TV, via HDMI naar mijn surround receiver.
Nou, ik heb het maar omgedraaid en heb de CCU in mijn Onkyo A/V receiver gestopt, in de Game HDMI poort. Nu heb ik wel 5.1 surround geluid.Het 4K HDR beeld gaat sowieso wel goed.
Indrukwekkende game room! Mooi zeg! Ik zou zwaar liegen als ik zei dat ik niet een beetje jaloers ben haha! Voor jou heel erg jammer dat Stadia geen fysieke games heeft.Linksquest schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 23:08:
[...]
Goede oplossing inderdaad, ik speel het momenteel gewoon via de Soundbar die ik op de TV aangesloten heb, heb geen grote Game room dus heb gewoon een Boso Solo 5.
Beste wensen allemaal
, succes met wegwerken van de backlog in 2022, bij mij staat er genoeg voor een heel jaar iig haha!
Beste wensen en vooral een gezond 2022 voor iedereen!
Op dit moment zijn de Stadia Pro games van januari al te claimen dus doe je voordeel ermee!
Op dit moment zijn de Stadia Pro games van januari al te claimen dus doe je voordeel ermee!
Helaas is de 22 euro aanbieding verlopen. Jammer, heb vaak genoeg gekeken maar altijd niet op voorraad.
Gelukkig nieuwjaar! Mijn goede voornemens zijn om AC Black flag uit te spelen (momenteel 35%), AC Valhalla te slechten, Shadow of the Tomb Raider bij de volgende aanbieding aanschaffen en Metro Exodus ook trouwens.
Ik hoop dat Stadia ook veel goede voornemens met ons heeft!!
Ik hoop dat Stadia ook veel goede voornemens met ons heeft!!
[ Voor 3% gewijzigd door RoCoStr op 01-01-2022 10:38 ]
Beste Wensen mijn mede Stadia Gamers
Dat het een mooi jaar mag worden.
Als iemand me trouwens wilt toevoegen, https://stadia.google.com/profile/11405080597388833094
Als iemand me trouwens wilt toevoegen, https://stadia.google.com/profile/11405080597388833094
Vijf pro games weer! Die backlog toch....
Yes inderdaad,RoCoStr schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:12:
Vijf pro games weer! Die backlog toch....
- Darksiders III
- DreamWorks Dragons: Dawn of New Riders
- Bloodstainend: Ritual of the Night
- The Darkside Detective: A Fumble in the Dark
- Shantae: Risky's Revenge - Director's Cut
Dat wel, maar kan er gelukkig mee levenHt87 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 23:19:
[...]
Indrukwekkende game room! Mooi zeg! Ik zou zwaar liegen als ik zei dat ik niet een beetje jaloers ben haha! Voor jou heel erg jammer dat Stadia geen fysieke games heeft.
Morgen meteen Darkside Detective spelen. Top game!!Linksquest schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:21:
[...]
Yes inderdaad,
- Darksiders III
- DreamWorks Dragons: Dawn of New Riders
- Bloodstainend: Ritual of the Night
- The Darkside Detective: A Fumble in the Dark
- Shantae: Risky's Revenge - Director's Cut
In de topic start kun je ook je stadia naam toevoegen, hebben best wat mensen gedaan hierLinksquest schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 11:02:
Beste Wensen mijn mede Stadia GamersDat het een mooi jaar mag worden.
Ik nu ook mezelf toegevoegd.Ht87 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 13:39:
[...]
In de topic start kun je ook je stadia naam toevoegen, hebben best wat mensen gedaan hier
Gefeliciteerd met je verjaardag!Estylicious schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 14:37:
Ik ook. Leuk hoor!
Ik heb ook mijn naam toegevoegd. In Stadia heb ik er vaak nog #6896 achter staan. Hoeft dat niet in de lijst te staan?
Proficiat @Estylicious !
Proficiat @Estylicious !
Dat kan nodig zijn als er veel gebruikers met dezelfde naam zijn, de vier cijfers achter de hashtag maken t een unieke naam. Meestal vind hij de juiste wel hoor. Founders hebben overigens geen nummer.G33st schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 15:55:
Ik heb ook mijn naam toegevoegd. In Stadia heb ik er vaak nog #6896 achter staan. Hoeft dat niet in de lijst te staan?
Proficiat @Estylicious !
Zijn er hier gebruikers met een LG Webos LCD tv? Heb vorig jaar op de slaapkamer een opgehangen.(32LM6300PLA Webos 5.0). Net even gekeken of ik de Stadia app kon vinden, helaas. Klopt het dat het enkel voor duurde LG tv's beschikbaar is?
Whatever.
Net even geprobeerd op een 43up7800, en die vindt de app meteen als ik in de apps zoek op stadia. Werkt ook correct met controller linken en account linken.
Nu is die tv wel van dit jaar en webos6 geloof ik, misschien dat het hem daar in zit? Maar is verder wel een goedkoop model, 350 euro een half jaar geleden.
Nu is die tv wel van dit jaar en webos6 geloof ik, misschien dat het hem daar in zit? Maar is verder wel een goedkoop model, 350 euro een half jaar geleden.
[ Voor 12% gewijzigd door sewer op 01-01-2022 19:16 ]
Volgens de pricewatch is dat een model uit 2019. Die worden niet ondersteund. Alleen modellen uit 2020 en nieuwer worden ondersteund.Harmen schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 18:36:
Zijn er hier gebruikers met een LG Webos LCD tv? Heb vorig jaar op de slaapkamer een opgehangen.(32LM6300PLA Webos 5.0). Net even gekeken of ik de Stadia app kon vinden, helaas. Klopt het dat het enkel voor duurde LG tv's beschikbaar is?
Lopen de games ook vloeiend?sewer schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 19:03:
Net even geprobeerd op een 43up7800, en die vindt de app meteen als ik in de apps zoek op stadia. Werkt ook correct met controller linken en account linken.
Productiedatum is 08/2020. Jammer dat er zoveel versies zijn. M'n tv in de woonkamer is 2 jaar ouder. Interface is ook weer wat klassieker.
Whatever.
Werkt dat dan een beetje op LG? Ik zag de app ook staan, maar zag de meerwaarde niet t.o.v. CCU. Vooral na verhalen hier dat het op (willekeurige) tv's niet vloeiend gaat maar dan met Chromecast wel.
Nou dacht ik ook dat mijn tv te oud was, maar app staat er dus wel.
Nou dacht ik ook dat mijn tv te oud was, maar app staat er dus wel.
Even wreckfest op mijn lg 43up7800 gespeeld, geen problemen. Behalve dat stadia opstarten een stuk trager is dan op een shield, maar heel webos6 heeft op die tv een lag. Maar werd gewoon eerste in de race, geen lag van de controller ofzo gemerkt. Nu is die tv wel via een internetkabel aangesloten, geen WiFi.
Wel toevallig dat na de eerste race het laden van de tweede race hing, zelfs ‘quit game’ via de stadiaknop op controller deed niets. Maar heb dit ook wel eens op de shield gehad, lijkt me aan de game te liggen. Het is immers de server die het de nieuwe track moet inladen.
Wel toevallig dat na de eerste race het laden van de tweede race hing, zelfs ‘quit game’ via de stadiaknop op controller deed niets. Maar heb dit ook wel eens op de shield gehad, lijkt me aan de game te liggen. Het is immers de server die het de nieuwe track moet inladen.
Heb het idee dat die apps voor Android TV of andere Smart TV's nog niet 100% werkt. Bij mij loopt de software snel, hangt niet, maar lopen de games van geen meter.
Dat vastlopen van de game is bekend bij Bugbear, wordt aan gewerkt. Nu wachten op een updatesewer schreef op zondag 2 januari 2022 @ 10:15:
Even wreckfest op mijn lg 43up7800 gespeeld, geen problemen. Behalve dat stadia opstarten een stuk trager is dan op een shield, maar heel webos6 heeft op die tv een lag. Maar werd gewoon eerste in de race, geen lag van de controller ofzo gemerkt. Nu is die tv wel via een internetkabel aangesloten, geen WiFi.
Heerlijk spel dat Octopath Travelar. Darkside Detective moet gewoon even wachten.
https://stadia.google.com...8f-4833-8845-865bd61f3b63
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 02-01-2022 13:08 ]
Gisteren toch maar een paar games in de aanbieding gekocht (RDR2, Doom) ook al blijf ik nog wel even bezig met AC Odyssey denk ik.
Wel met de support gechat omdat mij CC Ultra af en toe een witte verticale streep laat zien helemaal rechts in beeld. Na een uur chatten ben ik doorverwezen naar de Stadia support, dus daar ga ik vandaag eens buurten.
Verder tijdens de kerstvakantie in een vakantiehuisje af en toe op mijn Pixel4a 5g gegamed en dat werkte heel aardig. Wel even de kwaliteit teruggeschroefd naar 720p
Wel met de support gechat omdat mij CC Ultra af en toe een witte verticale streep laat zien helemaal rechts in beeld. Na een uur chatten ben ik doorverwezen naar de Stadia support, dus daar ga ik vandaag eens buurten.
Verder tijdens de kerstvakantie in een vakantiehuisje af en toe op mijn Pixel4a 5g gegamed en dat werkte heel aardig. Wel even de kwaliteit teruggeschroefd naar 720p
Flickr PSN ID= cheironnl
Werkt perfect hier op OLED65C16! Wel even DNS aanpassen naar 8.8.8.8 en sindsdien 0 lag/kwaliteitsverlies. Enkel de Stadia controller moet je telkens opnieuw koppelen.erwn schreef op zondag 2 januari 2022 @ 09:25:
Werkt dat dan een beetje op LG?
gister een proefabonnement genomen,
ik moet zeggen dat ik games op de xbox one er mooier uit vind zien....
Dat is vreemd... in veel tests is de kwaliteit van Stadia gelijk aan of beter dan de last-gen consoles, zowel qua resolutie als framerate. Current-gen-kwaliteit wordt vaak niet gehaald, dus Stadia lijkt er ergens tussenin te zitten.joey82 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 13:19:
Waar speel je op?
pcTuktop schreef op zondag 2 januari 2022 @ 13:22:
[...]
Dat is vreemd... in veel tests is de kwaliteit van Stadia gelijk aan of beter dan de last-gen consoles, zowel qua resolutie als framerate. Current-gen-kwaliteit wordt vaak niet gehaald, dus Stadia lijkt er ergens tussenin te zitten.
Waar speel je op?
Tsja, dan weten we nog weinig. Welke resolutie is je beeldscherm?
Kan je videokaart VP9 decoden? Als dit niet zo is, ontvang je namelijk maximaal de 1080P-stream. En welk spel heb je geprobeerd? Een aantal ports is namelijk vrij brak
Is in je vergelijking je Xbox ook op dat scherm aangesloten + zit je op dezelfde afstand? Of hangt de Xbox aan een TV?
Zou dat denk je ook werken op de Sony? En heb je dat bij de tv zelf aangepast of ergens anders?Didiervu schreef op zondag 2 januari 2022 @ 13:14:
[...]
Werkt perfect hier op OLED65C16! Wel even DNS aanpassen naar 8.8.8.8 en sindsdien 0 lag/kwaliteitsverlies. Enkel de Stadia controller moet je telkens opnieuw koppelen.
Waarschijnlijk bij de router.Linksquest schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:08:
[...]
Zou dat denk je ook werken op de Sony? En heb je dat bij de tv zelf aangepast of ergens anders?
Geen idee als er een app beschikbaar is voor de Sony? DNS server aangepast bij de netwerkinstellingen van de TV zelf (is hier verbonden via Wifi)Linksquest schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:08:
[...]
Zou dat denk je ook werken op de Sony? En heb je dat bij de tv zelf aangepast of ergens anders?
Wanneer je op de PC speelt dan speel je Stadia dus in een browser (Google Chrome, MS Edge, Firefox, ...).
In geval je van een Chrome browser (Google of Edge) gebruik maakt is het ERG aan te raden de browser extension Stadia Enhanced te installeren. Hier kun je bv. bij de Stream instellen dat de videocompressie altijd op VP9 staat (default is automatic) en de resolutie op 1440p of 2160p. Dat laatste werkt alleen indien je een Stadia Pro abonnement hebt.
Die twee instellingen schelen een slok op een borrel wanneer je Stadia op je PC speelt!
ik heb de extensie gedownload maar waar ik de instellingen kan vinden is mij een raadsel....Haay schreef op zondag 2 januari 2022 @ 16:39:
[...]
Wanneer je op de PC speelt dan speel je Stadia dus in een browser (Google Chrome, MS Edge, Firefox, ...).
In geval je van een Chrome browser (Google of Edge) gebruik maakt is het ERG aan te raden de browser extension Stadia Enhanced te installeren. Hier kun je bv. bij de Stream instellen dat de videocompressie altijd op VP9 staat (default is automatic) en de resolutie op 1440p of 2160p. Dat laatste werkt alleen indien je een Stadia Pro abonnement hebt.
Die twee instellingen schelen een slok op een borrel wanneer je Stadia op je PC speelt!
Ik weet niet hoe het is gebeurd, maar ik kan ineens niet meer op Stadia 
Mn vriendin houdt m de hele tijd bezet om red dead online te spelen
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hehe. Tijd om familiy sharing te activeren en een tweede controller te kopen. Enige nadeel is dan dat je niet tegelijk hetzelfde spel kan spelen volgens mijDirtyBird schreef op zondag 2 januari 2022 @ 17:19:
Tegelijk hetzelfde spel kan niet nee.
Side note: wel als je in je family meerdere licenties hebt gekocht (of er toegang toe hebt via meerdere Pro-abo's).RobNemoo schreef op zondag 2 januari 2022 @ 18:11:
Tegelijk hetzelfde spel kan niet nee.
Hoi mensen,
Ik overweeg om Stadia aan te schaffen. Maar lees toch veel negatieve berichten. Hoe denken jullie erover?
Is het het geld waard?
Ik overweeg om Stadia aan te schaffen. Maar lees toch veel negatieve berichten. Hoe denken jullie erover?
Is het het geld waard?
Het is gratis, dus probeer het vooral even uit.nickdw7 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 18:57:
Hoi mensen,
Is het het geld waard?
Kijk dan gelijk in de library om te zien of er spellen bijzitten die je zou willen spelen.
Betalen voor Pro kun je altijd nog doen, evenals eventueel later een controller en/of Chromecast kopen.
Alsof ik mijn eigen situatie lees!! Ik ben dus ook druk, kids erbij enzo. Is stadia geschikt om gewoon af en toe ff lekker te spelen? Hoef niet altijd de nieuwste games enzo.Flipmo schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:59:
Ik was vroeger ook fanatiek op de xbox360
Wat is je internet snelheid?kernie schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:45:
Mijn ervaring (als console gamer) tot nu toe is erg positief.
Ik speel via Chromecast Ultra (WiFi verbonden) op een Oled.
Eigenlijk ervaar ik 0 lag/haperingen, op het moment vooral bezig met Shadow of the Tomb Raider, ziet er dik uit
Niet alle games zijn gratis toch? Volgens mij 10 games?Tuktop schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:01:
[...]
Het is gratis, dus probeer het vooral even uit.
Kijk dan gelijk in de library om te zien of er spellen bijzitten die je zou willen spelen.
Betalen voor Pro kun je altijd nog doen, evenals eventueel later een controller en/of Chromecast kopen.
Ja. Juist doordat je nooit updates hoeft te downloaden is je game altijd klaar om meteen opgestart te worden.nickdw7 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:03:
[...]
Alsof ik mijn eigen situatie lees!! Ik ben dus ook druk, kids erbij enzo. Is stadia geschikt om gewoon af en toe ff lekker te spelen? Hoef niet altijd de nieuwste games enzo.
Internetsnelheid maakt niet zo veel uit tenzij je 4K wilt gamen en een langzamere verbinding hebt dan 35Mbps. Het gaat vooral om een stabiele verbinding.
Er zijn een vijftal games echt gratis gratis. Waar waarschijnlijk op gedoeld werd is dat alsnje je aanmeld je 1 maand gratis PRO krijgt, en dat je daardoor ik je eerste maand veel games gratis kan spelen. Dan kun je ook andere genre proberen dan alleen de spelen die sowieso gratis zijnnickdw7 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:07:
[...]
Niet alle games zijn gratis toch? Volgens mij 10 games?
App is er, maar die loopt van geen meter, maar mijn TV is op de kabel aangesloten.Didiervu schreef op zondag 2 januari 2022 @ 14:56:
[...]
Geen idee als er een app beschikbaar is voor de Sony? DNS server aangepast bij de netwerkinstellingen van de TV zelf (is hier verbonden via Wifi)
Dat zit wel goed. Heb geen glasvezel ofzo.Jasphur schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:10:
[...]
Internetsnelheid maakt niet zo veel uit tenzij je 4K wilt gamen en een langzamere verbinding hebt dan 35Mbps. Het gaat vooral om een stabiele verbinding.
Ja ik zie ze inderdaad.Jasphur schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:12:
[...]
Er zijn een vijftal games echt gratis gratis. Waar waarschijnlijk op gedoeld werd is dat alsnje je aanmeld je 1 maand gratis PRO krijgt, en dat je daardoor ik je eerste maand veel games gratis kan spelen. Dan kun je ook andere genre proberen dan alleen de spelen die sowieso gratis zijn
Denk jij dat Stadia 'dood' is?
Is het moderne Sony? Meeste TV’s hebben geen gigabit ethernet poort waardoor Wifi (5 ghz) meestal beter is. Ik heb ook op mijn router port forwarding op 44700 - 44899 geactiveerd.Linksquest schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:18:
[...]
App is er, maar die loopt van geen meter, maar mijn TV is op de kabel aangesloten.
Vóór de aanpassingen ging het ook vlot hoor…
@nickdw7 Stadia is momenteel verre van ’dood’. Ik ga ook niet zeggen dat het flink bloeit maar wat ze bij Stadia doorvoeren doen ze goed en de dienst wordt elke week steeds stabieler en beter. Het enige wat ze nu nog moeten doen is zorgen dat game devs/uitgevers hun games óók naar Stadia porten.
Persoonlijk vind ik dat je Stadia gewoon lekker moet gaan gebruiken en je pas zorgen moet maken over ‘doodgaan’ als ze daar zelf mee komen.
Als een game niet beschikbaar is voor Stadia maar wel voor een ander platform, dan gewoon gebruik maken van dat platform. Kan dat niet, ach, even zuur en verder gaan met je leven. Het is maar entertainment
Persoonlijk vind ik dat je Stadia gewoon lekker moet gaan gebruiken en je pas zorgen moet maken over ‘doodgaan’ als ze daar zelf mee komen.
Als een game niet beschikbaar is voor Stadia maar wel voor een ander platform, dan gewoon gebruik maken van dat platform. Kan dat niet, ach, even zuur en verder gaan met je leven. Het is maar entertainment
[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 02-01-2022 19:47 ]
Ik vrees dat je op t verkeerde gedeelte van t forum zit over stadia en 'dood'. Hier zitten de mensen die t tof vinden en vaak gebruiken.nickdw7 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:19:
[...]
Dat zit wel goed. Heb geen glasvezel ofzo.
[...]
Ja ik zie ze inderdaad.
Denk jij dat Stadia 'dood' is?
Beste tip die je kunt krijgen: neem een maandje gratis pro, test t thuis en trek je conclusie
Nog beter: koop op v&a voor een prikkie een stadia premier edition, je hebt net een giga-sale hiervoor gemist, maar daar zitten wel wat goede prijzen tussen. Voor paar tientjes kun je dan een volwaardige console-achtige ervaring krijgen, tussen current en next-gen in.
Dit.Jasphur schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:44:
@nickdw7 Het enige wat ze nu nog moeten doen is zorgen dat game devs/uitgevers hun games óók naar Stadia porten.
Het is lang geleden dat ik een spel kocht wanneer ie net uit is maar ik baal wel dat Stadia vaak niet mee wordt genomen bij de launch datum. Geeft meer vertrouwen voor de toekomst als ze dat wel zouden doen.
En… een racestoel/stuur die zonder extra handeling/apparatuur gewoon werkt op stadia.
[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 02-01-2022 19:52 ]
Games zijn nu eenmaal gemiddeld een paar jaar in ontwikkeling en veel triple-A games die vorig jaar uitkwamen waren al in ontwikkeling voordat Stadia gelanceerd was. Het was voor game developers en uitgevers lastig om de game vóór launch ook nog even voor Stadia geschikt te maken (te porten).streamnl schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:51:
Het is lang geleden dat ik een spel kocht wanneer ie net uit is maar ik baal wel dat Stadia vaak niet mee wordt genomen bij de launch datum. Geeft meer vertrouwen voor de toekomst als ze dat wel zouden doen.
En… een racestoel/stuur die zonder extra handeling/apparatuur gewoon werkt op stadia.
Maar, Stadia zit niet stil en heeft voor zover ik gelezen heb de tools om nieuwe games voor Stadia geschikt te maken flink verbeterd en toegankelijker gemaakt. Het wordt nu voor uitgevers steeds interessanter om games ook gewoon voor Stadia geschikt te maken, en op die manier een groter bereik te krijgen. Als het voor een game developer nauwelijks moeite kost om de game ook op Stadia te krijgen, en ze verdienen er een leuk percentage per verkoop aan, dan is het een no-brainer om dan Stadia ook mee te nemen. Altijd een afweging tussen moeite en kosten aan de ene kant, en te verwachten opbrengsten aan de andere kant...
En ja, een racestuur geschikt voor Stadia is een zeer veel genoemde wens in de Stadia community. Hopelijk wordt die wens serieus genomen.
Ik heb in 2020 een nieuwe game PC gekocht (met nVidia GTX 3070 videokaart erin). Maar als ik naar mijn gamegedrag kijk, dan speel ik VEEL meer uur op Stadia dan op m'n PC ! Nu heb ik sinds eind 2020 (bij de release van Cyberpunk 2077) een Stadia Pro abonnement en voor dat tientje per maand heb ik zo veel plezier van de Pro games die ik elke maand er weer gratis bij krijg! Plus dat ik op mijn 55 inch 4K OLED TV lekker kan genieten van prima 4K HDR graphics en 5.1 surround sound bij de games die met een controller goed te spelen zijn. Zo vermaak ik me de laatste tijd ontzettend met de game Control ! Heb wel de "aim assist" optie in het Control menu aangezet, want mikken en richten met een controller kan ik dus echt niet in snelle reflex.nickdw7 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:03:
Alsof ik mijn eigen situatie lees!! Ik ben dus ook druk, kids erbij enzo. Is stadia geschikt om gewoon af en toe ff lekker te spelen? Hoef niet altijd de nieuwste games enzo.
En zoals al eerder genoemd: nooit hoeven wachten op een update wanneer je even een half uurtje wilt spelen, de game spelen hoe jij wilt: TV met controller, tablet met controller, PC (browser) met muis & toetsenbord.... En je kunt zelfs bij vrienden of familie op bezoek gaan met alleen je CCU en een paar controllers. CCU inpluggen, aan WiFi verbinden, en spelen maar.
[ Voor 33% gewijzigd door Haay op 02-01-2022 20:24 ]
Ik denk dat de marketing afdeling dood is.
Stadia en Luna zijn nog te onbekend, en worden niet serieus genomen door de mainstream gaming media als Power Unlimited en Gamekings.
Nu is het denk ik vooral interessant voor de gamer die niet veel geld en tijd wil investeren maar toch lekker wil kunnen knallen/racen/puzzelen
Stadia was beter....
Precies wat Tweakjur in de laatste Tweakers Podcast zei inderdaadartificial_sun schreef op zondag 2 januari 2022 @ 20:24:
[...]
Ik denk dat de marketing afdeling dood is.![]()
Stadia en Luna zijn nog te onbekend, en worden niet serieus genomen door de mainstream gaming media als Power Unlimited en Gamekings.
Nu is het denk ik vooral interessant voor de gamer die niet veel geld en tijd wil investeren maar toch lekker wil kunnen knallen/racen/puzzelen
Jammer, want ze missen die doelgroep. Maar ik snap het wel. Er zijn geen tripple A exclusives te reviewen en de Stadia timed exclusives indies zijn misschien te niche (terwijl ze na het spelen er van echt heel erg leuk zijn).
Cloud gaming is gewoon echt heel erg nieuw en probeert zich te nestelen in een wereld die al tientallen jaren stabiel draait.
Probeer dit aub niet goed te praten en zie het zoals het is.Haay schreef op zondag 2 januari 2022 @ 20:13:
[...]
Games zijn nu eenmaal gemiddeld een paar jaar in ontwikkeling en veel triple-A games die vorig jaar uitkwamen waren al in ontwikkeling voordat Stadia gelanceerd was. Het was voor game developers en uitgevers lastig om de game vóór launch ook nog even voor Stadia geschikt te maken (te porten).
Want ook ik ben fan van Stadia en ik zie veel meerwaarde in Stadia.
Maar… Stadia bestaat al sinds nov 2019. En nog steeds hoor je bij de nieuwere grote games het woord stadia niet vallen. Dat is een gemis.
En zolang dat niet gebeurd, zal een hele grote groep gamers niet overstappen of Stadia er naast nemen.
Deels mee eens. Maar de uitgevers zijn er in de eerste plaats uiteraard gewoon bedrijven die winst willen maken. Ik ga ervan uit dat er per game een kosten / baten analyse gedaan wordt en dat het op dit moment gewoon nog niet rendabel is om naar Stadia te porten. Denk hierbij aan de kosten zoals porten van de game wat nog relatief nieuw is en waar je mensen dus voor moet opleiden of het moet uitbesteden (hoe zorg je dan dat je een kwalitatief goede port krijgt? Hoe zit het dan met toekomstige patches?); het onderhouden van de game met toekomstige patches; de kosten die Google krijgt voor het plaatsen van de game op Stadia. Daartegenover heb je de baten. De verkoopcijfers worden waarschijnlijk laag ingeschat door de nog relatief kleine groep Stadia gebruikers en met de baten van het Pro abbonement kun je denk ik ook geen AAA titel porten en patchen.streamnl schreef op zondag 2 januari 2022 @ 22:28:
[...]
Probeer dit aub niet goed te praten en zie het zoals het is.
Maar… Stadia bestaat al sinds nov 2019. En nog steeds hoor je bij de nieuwere grote games het woord stadia niet vallen. Dat is een gemis.
En zolang dat niet gebeurd, zal een hele grote groep gamers niet overstappen of Stadia er naast nemen.
Kort samengevat zit Stadia in een soort kip-ei situatie. Je hebt een gezonde gamer-base nodig om AAA titles rendabel naar Stadia te porten maar je hebt ook AAA games nodig om een gezonde gamer-base op te bouwen.
Ik hoop dat de sale van afgelopen december dusdanig groot is geweest dat we richting het kantel punt van een gezonde gamer-base gaan en dat meer en meer developers Stadia als serieus verdien model kunnen gaan zien. Hopleijk breidt Stadie ook snel uit naar andere landen zodat ook daar de gamer-base door kan groeien.
Ik ben in ieder geval blij dat de gamers Stadia steeds meer en meer gaan waarderen en dat de ergste haat er op dit moment af lijkt te zijn. Ik zie in ieder geval veel minder niet-onderbouwde haat comments als 'Ik geef Stadia nog een maand'.
Dat viel me ook op. Ook bij die nieuwe Grid hoor je het niet, terwijl de vorige en Dirt 5 op Stadia staan.streamnl schreef op zondag 2 januari 2022 @ 22:28:
[...]
Ik heb nu the crew 2 voor de derde keer op stadia gekocht op Stadia, eerste keer de normale game, toen een luxere versie maar allebei gecanceld omdat ik het niet fijn vond spelen. Maar nu zou ik Horizon 5 willen spelen maar dat is er niet. The Crew 2 komt het dichtst in de buurt dus maar weer gekocht (cancelen zal niet meer lukken als ik me weer bedenk, het spel ziet er wel helemaal anders uit dan de eerste keer dat ik het kocht
Ik las 'Mn vriendin houdt me de hele tijd bezet'DirtyBird schreef op zondag 2 januari 2022 @ 17:19:
nieuws: Samsung brengt Google Stadia en GeForce Now naar tv's via Gaming Hub
Dit zal die gaming clouddienst zijn waar Samsung aan werkte. Er staat niks over white label, gewoon Stadia en Gforce Now
:strip_exif()/i/2004862324.jpeg?f=imagenormal)
Sponsored
[ Voor 36% gewijzigd door Marzman op 03-01-2022 09:07 ]
/▌
Deze TV heb ik, pricewatch: Sony KD-49XF8096 ZwartDidiervu schreef op zondag 2 januari 2022 @ 19:31:
[...]
Is het moderne Sony? Meeste TV’s hebben geen gigabit ethernet poort waardoor Wifi (5 ghz) meestal beter is. Ik heb ook op mijn router port forwarding op 44700 - 44899 geactiveerd.
Vóór de aanpassingen ging het ook vlot hoor…
Sony gebruikt verouderde MediaTek processoren in hun TV's (MediaTek support ze al niet meer), daarom is alles zo laggy.Linksquest schreef op maandag 3 januari 2022 @ 09:32:
[...]
Deze TV heb ik, pricewatch: Sony KD-49XF8096 Zwart
Om deze reden heb ik een Chromecast Ultra aan mijn KD-55XE8599.
Ik heb de Stadia bundel gekocht voor de Chromecast Ultra en wilde het eens een keer proberen. Nu blijft hij bij mij de melding geven dat mijn verbinding niet stabiel is, zelfs niet voor 1080p games. Ik merk inderdaad zelf ook dat het bijvoorbeeld bij Dirt 5 om de zoveel seconden even een paar seconden freezed. Heel erg vervelend, vooral omdat het spel zelf op de server uiteraard wel gewoon doorspeelt.
Heeft er iemand tips om de verbinding te verbeteren?
Ik speel via de Chromecast Ultra en zowel via Wifi (50 cm afstand van een Deco) als met de netwerkkabel in de adapter van de Chromecast krijg ik stotterend beeld. Mijn internetverbinding is een glasvezelverbinding van 50Mb (up-en down) van T-Mobile met een ping van rond de 6ms.
Ik heb er nog diverse consoles naast, dus het is niet mijn main gaming systeem, maar zou graag willen dat het soepel draait om te kijken of het de moeite is om er mee verder te gaan.
Ik speel via de Chromecast Ultra en zowel via Wifi (50 cm afstand van een Deco) als met de netwerkkabel in de adapter van de Chromecast krijg ik stotterend beeld. Mijn internetverbinding is een glasvezelverbinding van 50Mb (up-en down) van T-Mobile met een ping van rond de 6ms.
Ik heb er nog diverse consoles naast, dus het is niet mijn main gaming systeem, maar zou graag willen dat het soepel draait om te kijken of het de moeite is om er mee verder te gaan.
Word je CCU erg heet?kleinelievewolff schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:36:
Ik heb de Stadia bundel gekocht voor de Chromecast Ultra en wilde het eens een keer proberen. Nu blijft hij bij mij de melding geven dat mijn verbinding niet stabiel is, zelfs niet voor 1080p games. Ik merk inderdaad zelf ook dat het bijvoorbeeld bij Dirt 5 om de zoveel seconden even een paar seconden freezed. Heel erg vervelend, vooral omdat het spel zelf op de server uiteraard wel gewoon doorspeelt.
Geen idee, hij hangt achter de tv op de slaapkamer die aan de muur hangt. Is dat een issue dan? Beeld hapert door de verbinding, niet door de hardware die vastloopt toch? Kan namelijk verder alles bedienen op de Chromecast en/of uit het spel gaan of naar het menu enzo.
[ Voor 13% gewijzigd door kleinelievewolff op 03-01-2022 10:40 ]
Nadeel van haperend beeld bij Stadia is dat het aan vele dingen kan liggen. Kan bijvoorbeeld zijn dat je per ongeluk de CCU het beeld forceert naar 50fps, je WiFi een dual band is (liever gewoon alleen 5GHz gebruiken), je gebruikte ethernet port in de router niet goed is, je internet verbinding overall gewoon niet stabiel is, iemand anders in huis bandbreedte met voorrang pakt, CCU te heet wordt, je TV de CCU output niet begrijpt, hoever je woont van een data-center en zo nog wel een paar dingen
Welke TV gebruik je en welke router?
Welke TV gebruik je en welke router?
[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 03-01-2022 11:08 ]
Ik denk dat heel veel Stadia klanten af een toe een game willen spelen en niet perse wachten, uitkijken naar grote titels.streamnl schreef op zondag 2 januari 2022 @ 22:28:
[...]
Probeer dit aub niet goed te praten en zie het zoals het is.
Poah dikke Massey.
Heb je je router al een power cycle gegeven ?kleinelievewolff schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:36:
Ik had ook ineens verbinding problemen in stadia terwijl de rest in huis vlekkeloos draait.. een resetje deed de truc om een of andere reden.
Ik vind Stadia erg indrukwekkend.joey82 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 13:19:
Poah dikke Massey.
Je zou ook eens een tijdje een continu ping kunnen laten lopen vanaf je pc, gewoon naar google.nl of zo. Toen ik nog een dsl lijn had werd ik geregeld uit multiplayer games gegooid, bleek dat de verbinding er gewoon geregeld even uit lag. Geen probleem voor gewoon browsen, downloaden of video streamen, maar bij gamen wel. In de ping zag ik dan af en toe een aantal time outs staan. Mocht jij dat ook hebben dan zou je je tot je provider moeten wenden.kleinelievewolff schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:36:
Gamertag: FinrazielNL
Sommige prijzen zijn wel vreemd, je moet echt uitkijken dat je jezelf niet belazerd.
Soms is een DELUXE BUNDEL editie ofzo goedkoper dan het standaard spel los..
Vooral de Hitman en Assassin's Creed games zijn een rotzooi aan bundels en gedoe.
Vooral de Hitman en Assassin's Creed games zijn een rotzooi aan bundels en gedoe.
Via deze site is t rustiger kijken en vergelijken. De shop van Stadia is idd soms wat onoverzichtelijk.vinno86 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:11:
Sommige prijzen zijn wel vreemd, je moet echt uitkijken dat je jezelf niet belazerd.
Overigens klopt het dat een deluxe editie goedkoper kan zijn, maar dan is t wel altijd een tijdelijke sale oid.
Ik vind het bij de crew 2 ook wel onduidelijk. Ze hebben drie versies waarvan de gold versie bijna het dubbele kost. Maar je hebt maar drie auto's meer, het enige verschil is dat je start met meer auto's in het spel (auto's die je ingame gewoon kunt kopen). Maar dat ligt niet aan Stadiavinno86 schreef op maandag 3 januari 2022 @ 12:11:
/▌
Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/yvfFk7m2PIXZEQD0iBEykKu5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ojSZaDtl7aPEEKHqCOGt3dYq.png?f=fotoalbum_large)