• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:29
Jasphur schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 14:27:
[...]

Je zal het misschien al opgelost hebben. Maar voor wie dat nog niet is gelukt. De workaround is AC:Oddyssey opstarten in Stadia op je telefoon of op je computer zodat je een toetsenbord krijgt. Wazige wrokaround, want bij AC:BlackFlag kreeg ik een Stadia virtueel toetsenbord op mn Cromecast
Op mijn telefoon (laptop niet geprobeerd) kreeg ik dit niet voor elkaar. Andere workaround, die bij mij werkte, doe alsof je een Ubisoft+ pakket wilt aanschaffen, link daarin je accounts. En net voordat je moet betalen cancel je het proces.

Flickr PSN ID= cheironnl

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 12:05

artificial_sun

Mazda Rx7

streamnl schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:41:
Vandaag AC:Oddyssey gespeeld. En nu dacht ik... voor die 17 euro's kan ik hem eigenlijk niet laten liggen.
Ik heb nog 40 euro Google Play-tegoed en wilde het daarmee betalen.

Die optie om ermee te betalen staat er helaas niet tussen maar ik meen dat ik dit eerder wel gedaan heb.
Dus, doe ik iets verkeerd, kan dit niet meer of klopt mijn herinnering niet?

Thanks alvast!!
Laatste keer lukte het mij ook niet om tegoed te gebruiken. Ik denk dat je even in google Pay moet zoeken.

Stadia was beter....

Bij meer mensen de afgelopen dagen de artifacting wat heftiger dan normaal?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:23
streamnl schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:41:
Vandaag AC:Oddyssey gespeeld. En nu dacht ik... voor die 17 euro's kan ik hem eigenlijk niet laten liggen.
Ik heb nog 40 euro Google Play-tegoed en wilde het daarmee betalen.

Die optie om ermee te betalen staat er helaas niet tussen maar ik meen dat ik dit eerder wel gedaan heb.
Dus, doe ik iets verkeerd, kan dit niet meer of klopt mijn herinnering niet?

Thanks alvast!!
Hoe heb je het geprobeerd? Laatst wilde ik wat kopen (uiteindelijk niet doorgezet) maar ik zag de Google wallet (rewards geld) op de android app, of op de pc.. Ik weet het even niet meer precies, maar bij 1 van de 2 was de Google wallet geen betaal manier. Ik had overigens te weinig euro's in die wallet, en combineren kan helaas niet. Kijk even met elk device wat je hebt naar de betaalopties!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 23:17
Exar schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:42:
Het valt me op dat bij Odyssey vooral de stemmen, maar waarschijnlijk heel het geluid, af en toe ineens klinken alsof het gedempt wordt, alsof je ineens van achter een muur luistert zeg maar. Het geluid is dan echt merkbaar 'dof' voor een aantal seconden en dan ineens is het weer 'helder'.
Ik las eerder op Reddit dat er wel eens problemen zijn met 5.1 geluid op Stadia, is dat dit probleem? Iemand een idee of dit ergens mee op te lossen is? Of komt dit omdat ik VP9 codec forceer ivm 1440p?
Het is mij nooit gelukt om de PCM 5.1 stream naar mijn A/V receiver te krijgen. Heb de Chromecast Ultra in mijn LG C9 TV welke vervolgens via HDMI (ARC) is aansloten op m'n Onkyo TX-NR686 receiver.

Via de native Netflix, Disney+ en Prime apps van de LG TV krijg ik prachtig Dolby Atmos geluid op mijn receiver, maar de 5.1 PCM stream vanaf de CCU krijg ik helaas niet door op mijn Onky. Alleen stereo geluid.

Hopelijk gaat Google toch werk maken van Dolby Digital 5.1 aanbieden ipv. PCM 5.1. Kost misschien iets vertraging vanwege coderen, maar bespaart wel weer bandbreedte.

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-01 15:21
Jasphur schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 21:30:
Ja bij mij ook. Ik vermoed dat er veel mensen nu stadia uitproberen waardoor de servers tegen de max aanlopen. Zal waarschijnlijk wel weer afzwakken, of google moet gaan opschalen.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-01 12:52

DirtyBird

Praktiserend denker

Ja bij mij ook.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Dacuuu
dm-dutchman schreef op zondag 19 december 2021 @ 02:29:
[...]

Ja bij mij ook. Ik vermoed dat er veel mensen nu stadia uitproberen waardoor de servers tegen de max aanlopen. Zal waarschijnlijk wel weer afzwakken, of google moet gaan opschalen.
Gisterenavond deed in een potje odyssee, en had hier ook last van. Leek ook meer input lag te hebben dan normaal.

Jammer eigenlijk, want dit is niet zoals u stadia in de normale setting ervaar.

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:22
streamnl schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:09:
[...]

Zelf heb ik een iPhone, werkt niet
MacBook, Chrome, werkt niet
Tablet, Android, werkt niet.
Vreemd dat het op je tablet niet werkt want via Android is de enige optie om je tegoed in te wisselen. Misschien is dit enkel beschikbaar voor smartphones?

Wel irritant dat Google zo star is met betaalmogelijkheden in Nederland. Ze zouden deze optie op zijn minst ook beschikbaar moeten maken via het web. Daarmee omzeilen ze ook gelijk de Apple belasting waar ze mee te maken krijgen als ze die betaal opties op dat platform zouden aanbieden. Hopelijk wordt het straks, als Maestro verdwijnt, makkelijker om iets bij Google te kopen.

• Jorick
Dit lijkt vaker te gebeuren rondom weekenden waar spellen gratis te spelen zijn. Het lijkt er op dat ze de 1080p tier knijpen omwille van capaciteit.
Jorick schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:44:
[...]

Dit lijkt vaker te gebeuren rondom weekenden waar spellen gratis te spelen zijn. Het lijkt er op dat ze de 1080p tier knijpen omwille van capaciteit.
Ik speel geen 1080 :) denk dat ze alle bandbreedte een beetje knijpen. Op zich een mooi iets als het inderdaad komt door de hoeveelheid nieuwe spelers, maar beter lost Stadia het snel op haha

• Jorick
Jasphur schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:48:
[...]

Ik speel geen 1080 :) denk dat ze alle bandbreedte een beetje knijpen. Op zich een mooi iets als het inderdaad komt door de hoeveelheid nieuwe spelers, maar beter lost Stadia het snel op haha
Ah ok, heb momenteel geen Pro maar blijkbaar is het daar dus ook merkbaar. Je zou toch zeggen dat betalende leden voorrang krijgen en dat die niet afgeknepen worden. Bij GeForce NOW kan het zijn dat je als betalend lid in een wachtrij komt wanneer het druk is maar bij Stadia heb ik dat nog niet meegemaakt. Nieuwe lockdown en uitdelen van (bijna) gratis Premier bundels zal wel helpen met de drukte.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zijn er hier nog mensen die Division 2 weer willen gaan oppakken? Ben momenteel veel actief in de summit i.v.m. gerichte loot. Maar campaign, bounties of dark zone ook geen probleem

Steam/Epic: Deurstopper

Jorick schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:16:
[...]

Ah ok, heb momenteel geen Pro maar blijkbaar is het daar dus ook merkbaar. Je zou toch zeggen dat betalende leden voorrang krijgen en dat die niet afgeknepen worden. Bij GeForce NOW kan het zijn dat je als betalend lid in een wachtrij komt wanneer het druk is maar bij Stadia heb ik dat nog niet meegemaakt. Nieuwe lockdown en uitdelen van (bijna) gratis Premier bundels zal wel helpen met de drukte.
Mijn inziens wel zo eerlijk. Pro leden betalen voor 4K hdr en 5.1, niet voor voorrang.

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik dacht ook nog even Assassin's Creed te proberen dit weekend, maar je moet dus per se een Ubisoft-account hebben? Spijtig. Meteen even de eerder gekochte Valhalla geprobeerd, maar daar dus ook verplicht een account. 😐

Heb toch m'n Stadia-account en aankoop (Valhalla) al..

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ja je saves staan bij ubi in de cloud. Account kost niets @erwn, dus als je ooit een Ubisoft game wil spelen moet je een account maken.

Stadia was beter....

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-01 20:48
Mijn Ubisoft account heb ik gekoppeld aan m'n Stadia account. Na één keer inloggen, logt het automatisch in bij alle Ubisoft spellen.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Update.
Vandaag wel via de tablet het spel kunnen kopen met mijn Google play tegoed.

Geen idee waarom het nu wel lukt en gisteren niet. 8)7

Meer dan ik dacht...

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Gaan we weer, lockdown.

Samen met m'n vriendin Farming Sim 2022 via Stadia (TV&Laptop) Multiplayer, geniaal. We vermaken ons wel. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door 12345j op 19-12-2021 23:12 ]

• erwn
  • Niet online
artificial_sun schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:55:
Ja je saves staan bij ubi in de cloud. Account kost niets @erwn, dus als je ooit een Ubisoft game wil spelen moet je een account maken.
Tja, dat moet dan maar. Had gewoon geen zin om een account aan te maken voor een probeersessie. Voorlopig staat Valhalla nog te wachten tot Pro afloopt.

Dit weekend met de kinderen Paw Patrol gespeeld. Die vonden het mooi. Het duurde even voor ze samen konden spelen, omdat ik het niet begreep, maar YouTube vertelde dat het eerste stuk per definitie met één speler is. Pas daarna kun je een tweede controller gebruiken.

Mooiste vond ik nog wel dat ze een dag later ook een stuk met één pup hadden en allebei enthousiast bezig waren die te besturen. Dat dachten ze zelf in ieder geval.

Min of meer hun eerste introductie met een computerspel. Ze deden het best goed. :) Hiervoor heel af en toe wat op tablet gespeeld.

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:34
Eerst pro game voor volgende maand is bekend (via dag 6 van 12 days of stadia): Bloodstained. Zat al te wachten tot die een keer in de aanbieding gaat, maar nu hij pro wordt is het nog beter uiteraard. Wel een sneue actie, die 12 days of stadia trouwens, het heeft mijn inziens totaal geen meerwaarde boven de gebruikelijke nieuwsgeving rond stadia. Tot nu toe was alles al bekend of zou het sowieso bekend worden over een week in de reguliere aankondiging van Pro games.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
bakkerjangert schreef op maandag 20 december 2021 @ 07:52:
Eerst pro game voor volgende maand is bekend (via dag 6 van 12 days of stadia): Bloodstained. Zat al te wachten tot die een keer in de aanbieding gaat, maar nu hij pro wordt is het nog beter uiteraard. Wel een sneue actie, die 12 days of stadia trouwens, het heeft mijn inziens totaal geen meerwaarde boven de gebruikelijke nieuwsgeving rond stadia. Tot nu toe was alles al bekend of zou het sowieso bekend worden over een week in de reguliere aankondiging van Pro games.
Ik was benieuwd naar het bericht, maar het is precies dat ja. Wel een beetje een rare actie, ze hadden 12 days of stadia beter als interne naam gehouden en dan gewoon de berichten gepost want voor het publiek is het onbegrijpelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SaUn8H_7KBT7SFa-PMC0MpAXqlc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tQDn1vsA4vWVxAZI1kE66wBX.png?f=user_large

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Ik denk dat ze het ondertussen wel begrepen hebben, maar het toch gewoon even afmaken. Denk dat wat ze nu ook doen met de 12 days het toch wel slecht ontvangen wordt :P Ik weet verder niet hoe makkelijk ze acties kunnen plannen.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:36
Ondertussen hebben we het er al 6 dagen over, en niet alleen hier.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:14
bakkerjangert schreef op maandag 20 december 2021 @ 07:52:
Eerst pro game voor volgende maand is bekend (via dag 6 van 12 days of stadia): Bloodstained.
Ritual of the Night of Curse of the Moon?

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:13:
Ik denk dat ze het ondertussen wel begrepen hebben, maar het toch gewoon even afmaken. Denk dat wat ze nu ook doen met de 12 days het toch wel slecht ontvangen wordt :P Ik weet verder niet hoe makkelijk ze acties kunnen plannen.
Mensen blijven zo wel 12 dagen klagen natuurlijk als ze het gewoon even afmaken :p

/▌

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:34
hcQd schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:24:
[...]

Ritual of the Night of Curse of the Moon?
Ritual of the night. Curse of the moon is volgens mij (nog) niet beschikbaar op Stadia.
Marzman schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:30:
[...]

Mensen blijven zo wel 12 dagen klagen natuurlijk als ze het gewoon even afmaken :p
Fair point :P

@hcQd Ritual of the Night zie ik in de game afbeelding bij de post staan.

Ik heb gisteren trouwens, spontaan, een heerlijk game dagje gehad. 6 uur vrijwel non-stop The Crew 2 kunnen spelen :D Na genoeg zonder stuttering. Ik had het 1 keer heel erg, even heel kort. Maar verder gewoon super smooth.

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-01 08:01
Rob Voets schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:16:
Ondertussen hebben we het er al 6 dagen over, en niet alleen hier.
Iedere publiciteit is goede publiciteit inderdaad :)
RoCoStr schreef op maandag 20 december 2021 @ 08:44:
[...]

Iedere publiciteit is goede publiciteit inderdaad :)
Misschien voor de naamsbekendheid wel, maar t bevestigt ook veel media in die zin dat Stadia niet serieus genomen wordt als platform. Dat bepaalt in later stadium de beeldvorming van gebruikers vrees ik. En als gebruikers Stadia niet serieus nemen, waarom zou een uitgever dat doen? Nu al zie ik de naam van Stadia bij nieuwe games vaak ontbreken, maar staat er wel: 'komt op alle platforms uit' oid. Daar zou een hele knallende 12 days of Stadia iets aan kunnen veranderen.

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:41
Cool! Net ff een review bekeken van Bloodstained. Dat ziet er aardig gelikt uit.
Ben wel dan het Castlevania genre. })

Gister nog ff Assassin's Creed Valhalla geprobeerd.
Helemaal vergeten dat ie gratis te spelen was.
Damn, dat vechten en klimmen gaat wel soepel zeg!

Heb alleen de eerste AC gespeeld/uitgespeeld en halverwege deel II begaf de harde schijf van m'n xbox het en was ik er wel klaar mee.

• Marzman
  • Niet online
Het heeft ook wel wat van Prince of Persia, Castlevania heb ik denk ik nooit gespeeld. Ik ken het wel van naam, maar dacht dat het er anders uit zag :)

/▌

Ht87 schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:12:
[...]

Misschien voor de naamsbekendheid wel, maar t bevestigt ook veel media in die zin dat Stadia niet serieus genomen wordt als platform. Dat bepaalt in later stadium de beeldvorming van gebruikers vrees ik. En als gebruikers Stadia niet serieus nemen, waarom zou een uitgever dat doen? Nu al zie ik de naam van Stadia bij nieuwe games vaak ontbreken, maar staat er wel: 'komt op alle platforms uit' oid. Daar zou een hele knallende 12 days of Stadia iets aan kunnen veranderen.
Enige troost die ik uit die "komt op alle platforms uit" haal, is dat de uitgever niet weet welke platforms er allemaal zijn (n00bs). Want 9 van de 10 keer staat xCloud en Luna er ook niet bij :P

@Jasphur Misschien worstelen ze nog met de terminologie ofzo. Is streaming nou een console, een pc-variant of??
Ht87 schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:32:
@Jasphur Misschien worstelen ze nog met de terminologie ofzo. Is streaming nou een console, een pc-variant of??
Het is een gaming platform. Gewoon zijn eigen hokje. Geen console, geen PC, gewoon Cloud :D

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-01 08:01
Ht87 schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:12:
[...]

Ging mij meer om de andere kijk op het geheel. Dat het beter en effectiever kan (of zou moeten) vind ik ook. Maar deze "glas halfvol" benadering vond ik ook wel even leuk om te bevestigen.

Ander onderwerp:

Ik lees hier nog steeds niets over 9-5??? Is toch een online shooter, vrij vlot qua gameplay en ziet er aardig uit.

Heb hem zelf geprobeerd met de controller, maar was vrij vlot klaar. Voor mij een typische M+K opzet. Animal Royale daarentegen was heerlijk laagdrempelig, ff snel een paar potjes en door!

• Haay
RoCoStr schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:57:
Ik lees hier nog steeds niets over 9-5??? Is toch een online shooter, vrij vlot qua gameplay en ziet er aardig uit.

Heb hem zelf geprobeerd met de controller, maar was vrij vlot klaar. Voor mij een typische M+K opzet.
Ik heb 9-5 eventjes geprobeerd, op mijn PC met muis+keyboard. Maar ik vond het mijn tijd niet waard. Gameplay was onduidelijk. Er waren grafische artifacten, er was vertraging, je moet verplicht met twee random andere spelers spelen, in een 3 vs 3 potje. Maar als die mede spelers niks doen of niet meewerken ben je gewoon 'screwed'. Haalt voor mij alle plezier weg. Vond het waardeloos.

Ik heb van het weekend overigens AC Odyssey geprobeerd, en vond het dusdanig leuk om te spelen dat ik het voor die €17,50 wel heb aangeschaft. Kan mijn zoon het ook spelen op zijn Stadia account via Family sharing. :) Grappig trouwens, dat toen mijn zoon het tijdens het Free Play weekend via zijn Stadia account direct wilde proberen hij niet voorbij de 18+ leeftijdscontrole kwam, maar nu ik het gekocht heb en via Family gedeeld heb met hem hij het wel gewoon kan spelen. :P

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:21
Haay schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:33:
[...]

Ik heb 9-5 eventjes geprobeerd, op mijn PC met muis+keyboard. Maar ik vond het mijn tijd niet waard. Gameplay was onduidelijk. Er waren grafische artifacten, er was vertraging, je moet verplicht met twee random andere spelers spelen, in een 3 vs 3 potje. Maar als die mede spelers niks doen of niet meewerken ben je gewoon 'screwed'. Haalt voor mij alle plezier weg. Vond het waardeloos.

Ik heb van het weekend overigens AC Odyssey geprobeerd, en vond het dusdanig leuk om te spelen dat ik het voor die €17,50 wel heb aangeschaft. Kan mijn zoon het ook spelen op zijn Stadia account via Family sharing. :) Grappig trouwens, dat toen mijn zoon het tijdens het Free Play weekend via zijn Stadia account direct wilde proberen hij niet voorbij de 18+ leeftijdscontrole kwam, maar nu ik het gekocht heb en via Family gedeeld heb met hem hij het wel gewoon kan spelen. :P
Ik heb het ook even gespeeld afgelopen weekend. Ik ben niet echt fan van schiet spellen, was daarom ook in de veronderstelling dat Assasins Creed niet wat voor mij zou zijn. Vorige week daarom Valhalla niet aangeschaft in de aanbieding. Na het spelen van Odyssey toch bijgedraaid, wat speelt dat lekker weg. Toch voordat de aanbieding verloopt maar overgaan tot aanschaf van Odyssey. Raden jullie de gewone versie aan, of toch de ultimate edition?

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:36
G33st schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:55:
[...]

Ik heb het ook even gespeeld afgelopen weekend. Ik ben niet echt fan van schiet spellen, was daarom ook in de veronderstelling dat Assasins Creed niet wat voor mij zou zijn. Vorige week daarom Valhalla niet aangeschaft in de aanbieding. Na het spelen van Odyssey toch bijgedraaid, wat speelt dat lekker weg. Toch voordat de aanbieding verloopt maar overgaan tot aanschaf van Odyssey. Raden jullie de gewone versie aan, of toch de ultimate edition?
Ik heb zelf genoten van The Fate of Atlantis dlc. Zeker als je geïnteresseerd bent in de Griekse mythologie en het overkoepelende Assassin's Creed verhaal. Ik zou voor de ultimate edition gaan.
Sunny is altijd erg positief, maar kijk toch maar even :)

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:34:
[...]

Het is een gaming platform. Gewoon zijn eigen hokje. Geen console, geen PC, gewoon Cloud :D
Wat is alle platforms? Als het in Gforce Now (Steam) zit, is dan het Cloud platfom gedekt? En als het alleen op de Playstation te spelen is het console platform? Het is een beetje een rare uitspraak. Sowieso kun je Gforce Now tegenwoordig op de Xbox opstarten, dus met een pc spel kun je al alle platforms bedienen.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 20-12-2021 15:26 ]

/▌

Marzman schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:25:
[...]

Wat is alle platforms? Als het in Gforce Now (Steam) zit, is dan het Cloud platfom gedekt? En als het alleen op de Playstation te spelen is het console platform? Het is een beetje een rare uitspraak. Sowieso kun je Gforce Now tegenwoordig op de Xbox opstarten, dus met een pc spel kun je al alle platforms bedienen.
Mijn mening, zodra het een eigen port nodig heeft is het een ander platform. GFnow valt daar dan dus buiten?

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:07
Stef120 schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:14:
Cool! Net ff een review bekeken van Bloodstained. Dat ziet er aardig gelikt uit.
Ben wel dan het Castlevania genre. })

Gister nog ff Assassin's Creed Valhalla geprobeerd.
Helemaal vergeten dat ie gratis te spelen was.
Damn, dat vechten en klimmen gaat wel soepel zeg!

Heb alleen de eerste AC gespeeld/uitgespeeld en halverwege deel II begaf de harde schijf van m'n xbox het en was ik er wel klaar mee.
Valhalla? Dacht alleen Odyssey. Ik ben aan het wachten op een leuke Valhalla aanbieding wil hem nog een keer spelen maar niet voor de volle mep.
rwbk schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:51:
[...]

Valhalla? Dacht alleen Odyssey. Ik ben aan het wachten op een leuke Valhalla aanbieding wil hem nog een keer spelen maar niet voor de volle mep.
Vorige week was hij 1 dag 17 euro... O-)

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:07
Ht87 schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:04:
[...]

Vorige week was hij 1 dag 17 euro... O-)
Ja die had ik gemist had mij vergist in de dag :oops:

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:41
rwbk schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:51:
[...]

Ja je hebt gelijk.
Ik ben er zo erg uit dat ik niet weer welk deel nieuwer is 8)7

AC Odyssey was/is id free to play
Lag al een lange tijd op de plank, maar Chtuluh saves Christmas is erg leuk! :D

:+

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien handig om te weten, https://store.google.com/...ia_premiere_edition?hl=nl had net weer voorraad :)

• Jonkar
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09-2022

• dolby
  • Niet online
Werkt Ubisoft+ en Stadia bij julie op dit moment?
Ik krijg een Your current Ubisoft+ subscription does not include cloud gaming access to Ubisoft+ on StadiaCM-UPP-01 error.

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-01 09:55

ronalddus

Buffalo77

ronalddus schreef op donderdag 16 december 2021 @ 13:41:
Ik heb nu een aantal speelsessies achter de rug van AC: Valhalla.
Tot nu toe bevalt het best goed en het gemak van Stadia is toch wel erg fijn.

Toch liep ik 2 keer tegen het volgende aan:
De eerste keer dat ik Stadia probeerde, zag mijn TV (LG OLED C8) direct dat het ging om HDR content en werd dit dus geactiveerd (logo rechtsboven en instellingen die zich aanpassen).

Bij mijn sessie van de volgende werd HDR niet ingeschakeld.
Soms wordt HDR wel geactiveerd en soms niet.

Hoe kan dit?
Weet iemand hoe je HDR kunt forceren of handmatig kunt inschakelen?
Dank :)
Volgens mij gebeurt dit dus alleen als ik de TV nog niet aan heb staan en via de controller de chromecast en dus TV aanzet.

Als ik eerst de TV aanzet en daarna via de controller stadia opstart gaat het goed en wordt HDR ingeschakeld.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Voor wie AC odyssey leuk vonden en PRO hebben. De ultimate edition is nu van 100 naar 25 euro afgeprijsd!

En er zijn nog veel meer kerstaanbiedingen met kortingen tot 85%

[ Voor 24% gewijzigd door Jasphur op 21-12-2021 19:02 ]

• G33st
Jasphur schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 18:57:
Voor wie AC odyssey leuk vonden en PRO hebben. De ultimate edition is nu van 100 naar 25 euro afgeprijsd!

En er zijn nog veel meer kerstaanbiedingen met kortingen tot 85%
Odyssey aanbieding kwam tegelijk met het free to play weekend, maar sinds vandaag echt super veel aanbiedingen.

Dan nu twijfelen tussen Odyssey die ik al een uur gratis gespeeld heb en me beviel, of toch Red Dead Redemption 2, of toch beide. Keuzes keuzes haah.

• Estylicious
G33st schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 20:32:
[...]

Odyssey aanbieding kwam tegelijk met het free to play weekend, maar sinds vandaag echt super veel aanbiedingen.

Dan nu twijfelen tussen Odyssey die ik al een uur gratis gespeeld heb en me beviel, of toch Red Dead Redemption 2, of toch beide. Keuzes keuzes haah.
Beide. Zoals een wijze man ooit zei 'obvious choice is obvious'.

• Finraziel
  • Laatst online: 15:34
Vind het dan wel weer suf van Google dat al die dlc er tussen staat... Open je de sale pagina, zie je in eerste instantie alleen maar crowns voor ESO...
Maar er zitten wel een paar mooie deals tussen, dat wel.

Gamertag: FinrazielNL

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:19
Wat interessante deals imo:

- Red Dead 2 voor 30 euro
- Cyberpunk voor 30 euro
- Darksiders 2 voor 14,99
- Dirt 5 voor 23 euro
- Doom Eternal voor 14.99
- Dragon Quest XI S voor 25.99
- Fary Cry 5 voor 17.49
- Fifa 22 voor 34.99
- Grid voor 7.49
- Hitman 2 Gold voor 14.99
- Judgment voor 23.99
- Life is strange True Colors voor 38.99
- Octopath Traveler voor 29.99
- Resident Evil Village voor 38.49
- Rise of the Tomb Raider 5.99

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik kreeg een notificatie van 134 items in de sale (games, bundles, addons) maar nog geen DBZ kakarot

Stadia was beter....

Ook nog geen update van EA mbt Dirt5 patches en ontbrekende content voor de Year One edition :'(

• Marzman
  • Niet online
Finraziel schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 22:11:
Vind het dan wel weer suf van Google dat al die dlc er tussen staat... Open je de sale pagina, zie je in eerste instantie alleen maar crowns voor ESO...
Maar er zitten wel een paar mooie deals tussen, dat wel.
Dat vond ik ook irritant. Aanbiedingen van dlc's waarvan je het spel niet eens hebt.

De sale is tot 5 januari (bij de spellen waar ik keek), dus we hebben nog even de tijd.

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 22-12-2021 08:59 ]

/▌

• G33st
Marzman schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:57:
[...]

Dat vond ik ook irritant. Aanbiedingen van dlc's waarvan je het spel niet eens hebt.

De sale is tot 5 januari (bij de spellen waar ik keek), dus we hebben nog even de tijd.
Volgens mij is de sale inderdaad tot 5 januari, m.u.v. Assasins Creed Odyssey. Die aanbieding is ook iets eerder gestart.

Ik ben 4 games aan het overwegen:
- AC Odyssey (17,49)
- Trials (7,99)
- Red Dead Redemption 2 (29,99)
- Riders Republic (41,99)

Ik denk er 3 aan te willen schaffen. Waarschijnlijk dan 2 via mijn eigen account, de ander via die van mijn broertje. Dat zou 2x 10 euro schelen. De spellen kunnen schijnbaar via Google Family gedeeld worden.
Trouwens; vergeet niet dat met ingang van de 24ste (o.a.) Mafia 3 uit PRO gaat.

oe! Final Fantasy XV voor 20 euro. Niet de leukste FF, maar voor 20 euro velen uren vermaak :)
Zelf net Octopath traveler gehaald voor 30 euro. Volgens mij wordt die nooit goedkoper dan dat, tenzij ik nog langer wacht :P

Soms gaat het aanschaffen van games op stadia, net even iets te makkelijk :+

Andere pro games die verdwijnen: Cthulhu Saves Christmas, Figment and Street Power Soccer

[ Voor 79% gewijzigd door Jasphur op 22-12-2021 14:47 ]

• erwn
  • Niet online
Jasphur schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:18:
Trouwens; vergeet niet dat met ingang van de 24ste (o.a.) Mafia 3 uit PRO gaat.
Gaat erom dat je hem dan geclaimd hebt toch? Ik heb nog vele uren te gaan in dat spel.
erwn schreef op woensdag 22 december 2021 @ 13:59:
[...]

Gaat erom dat je hem dan geclaimd hebt toch? Ik heb nog vele uren te gaan in dat spel.
Yes. Als je hem al hebt dan hoef je je geen zorgen te maken :) Als je hem nog moet claimen dan snel doen, anders moet je hem kopen. (Dat is de game wel waard, maar toch... :P )

• Marzman
  • Niet online
Mafia 3, goede tip. Ik denk dat ik die de komende paar maanden dat ik pro heb ga spelen.

/▌

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:05

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Teveel games, te weinig tijd. ;)
Speel nu een aantal games tegelijkertijd oa: Sniper Elite 4, Control, Wreckfest (helaas niet stabiel), Tombraider collectie (soms te moeilijk en heb er dan geen zin meer in).
Vind de spellen wel een beetje van hetzelfde, veel fps/rts.

Gisteren Rayman Legends gekocht, dat is ook een lekker spel zeg. Vooral de muziek is geniaal. Meer van dit Stadia! O-) Al dat Indie geloof ik wel.

Whatever.

Edit: Mafia is niet meer te claimen in PRO per 1/1, Cthulhu Saves Christmas per 24/12, Figment per 31/12 en Street Power Soccer ook per 01/01

Tekst wat aangepast, thanks @Tuktop

[ Voor 22% gewijzigd door Jasphur op 22-12-2021 18:30 ]

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:22
Betekent dit dat die games niet meer te spelen zijn, ook al heb je ze geclaimed?

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
buddow schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:31:
Betekent dit dat die games niet meer te spelen zijn, ook al heb je ze geclaimed?
Als je ze geclaimed hebt, kun je ze blijven spelen zolang je een actief Pro-abonnement hebt.
De term 'uit Pro gaan' / '... leaving Pro' is dus eigenlijk fout.
Het zou eigenlijk moeten zijn 'niet langer claimbaar met Pro' / 'no longer claimable with Pro'.

• Marzman
  • Niet online
Mafia 3 is wel tof :) Ik vind dit leuker dan Cyberpunk of AC eigenlijk. Alleen heb ik in 40 minuten twee keer vrij lange freezes gehad. De eerste keer bij de kluis en kon ik daarna verder, de tweede keer bij de Haitians en daar kon ik niet verder denk ik. Ik heb het spel afgesloten.

/▌

• erwn
  • Niet online
Ja ik heb ook regelmatig dat spel opnieuw moeten starten. Soms zelfs meteen bij opstarten ervan.

• MasterMido
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-01 18:34
Vandaag mijn Chromecast Ultra binnen gekregen met de stadia controller. Alles geïnstalleerd en het werkte goed. Ik heb een half uur Cake bash gedaan met Stadia. Toen via de Stadia controller Stadia afgesloten. Maar nu werkt de Chromecast niet meer naar behoren.

De TV(LG GX) geeft aan geen signaal te krijgen. Eens in de zoveel tijd komt het Chromecast beeld op de TV en dan is het na een paar seconden ook weer weg. Het ledlampje op de Chromecast brand gewoon wit.

Ik heb de Chromecast al teruggezet naar de fabrieksinstellingen via de Home app en een keer via het knopje van de Chromecast zelf in te houden.

Ik heb een oude TV geprobeerd daar gebeurd het ook en ik heb een computer monitor geprobeerd ook daar geen signaal met soms een paar seconden beeld.

Wat kan ik nog proberen?

• Finraziel
  • Laatst online: 15:34
MasterMido schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:59:
Vandaag mijn Chromecast Ultra binnen gekregen met de stadia controller. Alles geïnstalleerd en het werkte goed. Ik heb een half uur Cake bash gedaan met Stadia. Toen via de Stadia controller Stadia afgesloten. Maar nu werkt de Chromecast niet meer naar behoren.

De TV(LG GX) geeft aan geen signaal te krijgen. Eens in de zoveel tijd komt het Chromecast beeld op de TV en dan is het na een paar seconden ook weer weg. Het ledlampje op de Chromecast brand gewoon wit.

Ik heb de Chromecast al teruggezet naar de fabrieksinstellingen via de Home app en een keer via het knopje van de Chromecast zelf in te houden.

Ik heb een oude TV geprobeerd daar gebeurd het ook en ik heb een computer monitor geprobeerd ook daar geen signaal met soms een paar seconden beeld.

Wat kan ik nog proberen?
Gebruik je de bijgeleverde adapter? Enige wat ik me kan bedenken (buiten gewoon kapot) is dat de cc misschien niet genoeg power krijgt als je de usb in een gewone poort of andere adapter steekt.

Gamertag: FinrazielNL

Die CC lijkt mij gewoon defect tbh :) Even contact opnemen met de ServiceDesk van Google (de beller is sneller) en vragen of ze hem willen omruilen.

• MasterMido
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-01 18:34
@Finraziel ja die adapter heb ik gebruikt. Ik heb hem niet meer aan de praat gekregen.

@Jasphur Inderdaad bellen was sneller geweest. Ik heb gisteren met de Chromecast helpdesk gechat. Bijna twee uur aan het chatten geweest(meeste van de tijd aan het wachten geweest tot een 2e lijns helpdeskmedewerker werd toegevoegd aan de chat). Maar hij wordt omgeruild. Als het goed is wordt volgende week de nieuwe opgestuurd.

• Haay
MasterMido schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:24:
@Finraziel ja die adapter heb ik gebruikt. Ik heb hem niet meer aan de praat gekregen.

@Jasphur Inderdaad bellen was sneller geweest. Ik heb gisteren met de Chromecast helpdesk gechat. Bijna twee uur aan het chatten geweest(meeste van de tijd aan het wachten geweest tot een 2e lijns helpdeskmedewerker werd toegevoegd aan de chat). Maar hij wordt omgeruild. Als het goed is wordt volgende week de nieuwe opgestuurd.
Klinkt bekend ja. Heb ik ook gehad in het verleden, met een CCU + Stadia controller waarbij de CCU rare strepen in beeld gaf, op verschillende TV's. Dus ook via de helpdesk gechat. Eerst de Chromecast helpdesk, maar na een tijd lang uitleggen en screenshots sturen te horen gekregen dat omdat het om een Stadia bundel ging ik bij de Stadia afdeling moest zijn, en ze konden me niet intern doorverbinden! 8)7 Dus moest ik weer helemaal opnieuw beginnen, via de support chat van Stadia. :F Maar uiteindelijk is het goed gekomen en kreeg ik een nieuwe Stadia bundel toegestuurd en moest ik de bundel met de kapotte CCU in z'n geheel terug sturen.

• Marzman
  • Niet online
erwn schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:40:
Ja ik heb ook regelmatig dat spel opnieuw moeten starten. Soms zelfs meteen bij opstarten ervan.
Er staat dan als tip een toetsencombinatie (z+spatiebalk, ik was op de laptop aan het spelen) in het scherm die je schijnbaar verplicht moet doen om het spel verder te laten gaan. Dus het hing niet echt maar het was mijn noobness. Ik probeerde gewoon los te komen en die tip te closen met esc en andere dingen die ik kon bedenken maar ik had niet echt door dat ik die combinatie verplicht en meteen moest gebruiken :p

/▌

Nou, corona is ook dit huis binnengedrongen. Dan is Stadia wel ideaal hoor, phone mount in bed maakt t allemaal wat draaglijker!

• Marzman
  • Niet online
Ht87 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:40:
Nou, corona is ook dit huis binnengedrongen. Dan is Stadia wel ideaal hoor, phone mount in bed maakt t allemaal wat draaglijker!
Werkt dat goed op een telefoon? (beterschap trouwen als je echt in bed moet liggen)

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 23-12-2021 09:46 ]

/▌

Marzman schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:45:
[...]

Werkt dat goed op een telefoon? (beterschap trouwen als je echt in bed moet liggen)
Ja ik heb die orzly phone mount al bijna 2 jaar, werkt super! Ik heb ook een pixel phone, misschien dat dat ook een goede combinatie is, die werden namelijk als eerste ondersteund.
Thanks trouwens, blijft naar virus!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-01 11:52
Ooh nice ik had nog een backorder list en beide zijn nu in de aanbieding:

- Fenyx Immortals € 27,99
- Rayman Legens € 19,49

Heb ik mooi wat te doen tussen kerst en oud & nieuw als alles toch dicht zit.

- The Neo and Only -

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:46
NeoFoX schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:49:
Ooh nice ik had nog een backorder list en beide zijn nu in de aanbieding:

- Fenyx Immortals € 27,99
- Rayman Legens € 19,49

Heb ik mooi wat te doen tussen kerst en oud & nieuw als alles toch dicht zit.
Prijzen zijn met Pro zelfs nog lager (14,99 voor Rayman, Fynix 19,59). Dus €10 voor een maandje Pro verdien je aan de extra korting al meer dan terug. ;)

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-01 11:52
Sempy schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:32:
[...]

Prijzen zijn met Pro zelfs nog lager (14,99 voor Rayman, Fynix 19,59). Dus €10 voor een maandje Pro verdien je aan de extra korting al meer dan terug. ;)
Thanks voor de tip... ik heb nu 3 maanden gratis pro; en kan met mijn 1e aankoop € 10,- korting krijgen.

Dus heb nu;
- Rayman voor € 4,99
- Imortals voor € 19,59

Perfect!

- The Neo and Only -

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Rayman is verleidelijk, maar ik ben nog zo druk met Farming Sim 22 dat ik er nu niets bij kan gebruik.

Ben wel een enorme Rayman fan, als kind eerste deel voor m'n verjaardag gehad van m'n ouders, en man, wat zat dat spel goed in elkaar. De muziek, de animaties, de gameplay. Geniaal.

• Marzman
  • Niet online
Ik heb het ook druk genoeg :) Ik kan ook niet zo veel spelen en ben ook druk met ETS2/ATS, nu even Mafia 3 en daarna verder met Cyberpunk en dan nog Valhalla. Tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben zijn games al wel weer opnieuw afgeprijst door ouderdom ;)

/▌

• Estylicious
Marzman schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:38:
Ik heb het ook druk genoeg :) Ik kan ook niet zo veel spelen en ben ook druk met ETS2/ATS, nu even Mafia 3 en daarna verder met Cyberpunk en dan nog Valhalla. Tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben zijn games al wel weer opnieuw afgeprijst door ouderdom ;)
Denk ik ook vaak, maar last van FOMO O-)

De backlog groeit gestaag.
GoeniGoeGoe schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:03:
[...]

Zijn deze dan ook nog te spelen na de gratis pro periode
Games die claimt tijdens PRO zijn speelbaar zolang je PRO hebt. Loopt je proefperiode af, dan kun je de games niet meer spelen en moet je ze kopen. Of...! Je neemt (voor een paar maanden) een PRO abbo en gaat weer lekker verder met je geclaimde PRO games :)

Eenmaal geclaimed in PRO zijn de games voor jou beschikbaar zolang je PRO hebt, zelfs al ga je er een jaar tussenuit. Gekochte games zijn altijd beschikbaar.

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 00:03
Kunnen er ook nog betere kerstaanbiedingen komen of doet Stadia normaal één keer een aanbieding en klaar?
Fifa 22 is bijvoorbeeld 11 Euro duurder dan op Steam, maar misschien komt er dan de komende dagen nog een grotere aanbieding? Of doet Stadia dat normaal gesproken niet?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Als hij nu in de aanbieding is zal hij nu niet nog goedkoper worden.

Stadia was beter....

Exar schreef op donderdag 23 december 2021 @ 16:31:
Kunnen er ook nog betere kerstaanbiedingen komen of doet Stadia normaal één keer een aanbieding en klaar?
Fifa 22 is bijvoorbeeld 11 Euro duurder dan op Steam, maar misschien komt er dan de komende dagen nog een grotere aanbieding? Of doet Stadia dat normaal gesproken niet?
Bestaande aanbiedingen worden eigenlijk nooit scherper. Hoogstens een andere game die er nog bij komt in de sale.
Octopath Traveler leek mij al leuk (duh, anders zou ik hem niet kopen), maar nu ik een paar uur gespeeld heb ben ik alsnog zeer aangenaam verrast door het spel. Ik wist niet dat ik turn-based gevechten zo gemist had. Laatste keer dat ik dat speelde was in Dragon Quest XI (aanrader, staat ook op Stadia met vele extras).

• Marzman
  • Niet online
Ik vind Mafia 3 echt tof, de locaties, het verhaal Een beetje stealth gameplay tot je ontdekt wordt :) Alleen de missies vind ik best moeilijk. In een sessie kan ik net een missie doen of een deel daarvan omdat ik het steeds opnieuw moet doen (op easy :p ). Het komt denk ik vooral doordat als een tegenstander je goed raakt je meteen dood bent (als hij je slecht raakt kun je even schuilen en herstellen).

/▌

• erwn
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:30:
Ik vind Mafia 3 echt tof, de locaties, het verhaal Een beetje stealth gameplay tot je ontdekt wordt :) Alleen de missies vind ik best moeilijk. In een sessie kan ik net een missie doen of een deel daarvan omdat ik het steeds opnieuw moet doen (op easy :p ). Het komt denk ik vooral doordat als een tegenstander je goed raakt je meteen dood bent (als hij je slecht raakt kun je even schuilen en herstellen).
Dat had ik eerst ook. Inmiddels lukt het beter.
Ik zou de game echt graag willen spelen, maar de stutters vind ik ronduit vervelend :( zeker tijdens het rijden. Misschien dat het op de PC minder is? Heb het tot nu toe alleen op de CCU gespeeld

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:54:
[...]

Ik zou de game echt graag willen spelen, maar de stutters vind ik ronduit vervelend :( zeker tijdens het rijden. Misschien dat het op de PC minder is? Heb het tot nu toe alleen op de CCU gespeeld
Nee, de laatste keer ging ik door vijandelijk gebied een woning uit en toen stonden er twee vijanden en begonnen de stutters en toen heb ik het spel uitgezet :p Maar ik dacht dat dit aan de wifi van de laptop lag.

/▌

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-01 15:56

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb deze op de PS4 gespeeld en soms is het inderdaad erg pittig, soms echt het kwestie van de tijd nemen of een beetje wat geks doen, en een beetje geluk hebben.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Gisteren voor het eerst met Stadia aan de gang gegaan. Als die hard Destiny gamer was ik erg benieuwd hoe Destiny nu zou spelen op Stadia. En ik moet zeggen dat ik positief verrast was. Er was wat delay merkbaar, maar veel minder dan dat ik verwacht had.
Maar nu m'n vraag, ik heb Cross play geactiveerd zodat ik verder kan spelen met m'n bestaande account op Stadia. Echter als ik Destiny (basis gratis versie) open op Stadia begin ik gewoon met een nieuw account. Doe ik iets fout? Of moet ik eerst alle bundels van Destiny kopen eer Cross play überhaupt mogelijk is

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
melly schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 10:05:
Gisteren voor het eerst met Stadia aan de gang gegaan. Als die hard Destiny gamer was ik erg benieuwd hoe Destiny nu zou spelen op Stadia. En ik moet zeggen dat ik positief verrast was. Er was wat delay merkbaar, maar veel minder dan dat ik verwacht had.
Maar nu m'n vraag, ik heb Cross play geactiveerd zodat ik verder kan spelen met m'n bestaande account op Stadia. Echter als ik Destiny (basis gratis versie) open op Stadia begin ik gewoon met een nieuw account. Doe ik iets fout? Of moet ik eerst alle bundels van Destiny kopen eer Cross play überhaupt mogelijk is
Denk dat laatste ja:

How does cross save work in Destiny?
Cross save in Destiny 2 functions exactly how it sounds: you can link all platforms where you play to your Bungie.net account, and then choose one set of Guardians whose progress and gear will carry over across all systems: PlayStation 4/5, Xbox One/Series X|S, Steam, and Stadia.

There are a few important considerations to take into account: you cannot merge characters or gear from different platforms, or transfer purchased expansions and Silver between systems. For a full breakdown of the stipulations involved, check out Bungie’s cross save FAQ page.

Link naar die FAQ page: https://www.bungie.net/7/en/CrossSave

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-01 15:56

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb ook sinds 3 dagen een Stadia, en nog nieuw met dat platform, maar heb een vraag, zijn er op Stadia buiten het pro ook games die je gratis kunt spelen?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Pagina: 1 ... 136 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord