Jammer, was blijkbaar net te laatRob Voets schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:09:
Lenovo code voor de tweede luie tweaker:
***members only***
Dit zegt alles:Jasphur schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 06:28:
[...]
Ja, maar niks over Stadia tijdens de Game Awards. Wel over Luna en GFnow. Begint toch wel erg irritant te worden dat gebrek aan communicatie vanuit Google.
edit: mja, misschien verwachte ik te veel van een awards show hehe. Zo achteraf gezien en na een kop koffie kan ik mij eigenlijk best wel voorstellen dat dit niet het event is om roadmaps bekend te maken oid.
https://twitter.com/Stuxain/status/1469159136181035011
Nja, alles alles
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Aan de PRO leden hier. Check je claimbare PRO games
Unto the End is erbij gekomen? 👍Of bedoelde je dat niet?Jasphur schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:27:
Aan de PRO leden hier. Check je claimbare PRO games
Yes. En bij mij ook Destroy all Humans, maar dat kan ook zijn omdat ik die nog niet geclaimed had op een eerder moment.erwn schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:04:
[...]
Unto the End is erbij gekomen? 👍Of bedoelde je dat niet?
Als Stadia straks een hub wordt om de Game streaming dienst van Ubisoft, CD Project Red, Larian etc. te openen zou ik dat ook prima vinden.
Dan kan Ubisoft de Whithe label leasen en zelf games verkopen en/of met + aanbieden.
Voor alsnog heb ik een backlog waar ik op mijn tempo nooit doorheen kom.
Cyberpunk (Met oud en nieuw vorig jaar wat gespeeld)
Tombraider 1, 2, 3 (halverwege in 1 ongeveer)
AC Black Flag (nog niet gestart)
Baldurs Gate 3 ( al een beetje mee zitten klooien meer niet, dit spel is de rede dat ik Stadia heb (en van het bestaan afweet))
The Crew 2 (hier gaat elke week een uurtje in)
Dan kan Ubisoft de Whithe label leasen en zelf games verkopen en/of met + aanbieden.
Voor alsnog heb ik een backlog waar ik op mijn tempo nooit doorheen kom.
Cyberpunk (Met oud en nieuw vorig jaar wat gespeeld)
Tombraider 1, 2, 3 (halverwege in 1 ongeveer)
AC Black Flag (nog niet gestart)
Baldurs Gate 3 ( al een beetje mee zitten klooien meer niet, dit spel is de rede dat ik Stadia heb (en van het bestaan afweet))
The Crew 2 (hier gaat elke week een uurtje in)
Stadia was beter....
Mits het dan maar wel mogelijk is om met 1 abonnement te werken. De wildgroei aan maandelijkse streaming/audio/gaming abonnementen gaat echt wel ver. Het is niet te betalen voor iemand die geen enorm overschot heeft op de maandelijkse financiën.
Unto the end ziet er wel goed uit vanuit de screenshots, zou een playtime van
spoiler:
moeten zijn en behoorlijk pittig.
een uurtje of 4
[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 10-12-2021 14:42 ]
Zou AC: Valhalla niet in de aanbieding zijn vandaag voor iets van 14,95 oid? Ik zie het nog niet op Stadia namelijk.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Had ergens gelezen vanaf 16:00 uur.Vortigen schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:58:
Zou AC: Valhalla niet in de aanbieding zijn vandaag voor iets van 14,95 oid? Ik zie het nog niet op Stadia namelijk.
Dus wellicht wordt het zo veranderd
was ook net aan het kijken, de aanbieding is er (nog) nietVortigen schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:58:
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Vanaf 19u (10 am PT)RvD86 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:03:
[...]
Had ergens gelezen vanaf 16:00 uur.
Dus wellicht wordt het zo veranderd
Vraagje, hopelijk weet iemand dit. Een van de spellen die ik graag wil kopen is Far Cry 6. Mijn stadia controller moet nog komen en ik weet nog niet of Stadia mij gaat bevallen. Als ik Far Cry in de Ubisoft store koop, kan ik hem dan zowel op PC als op Stadia spelen? Of moet ik per se kiezen óf kopen voor PC óf kopen voor Stadia?
Ik zou namelijk (als het kan) graag de optie openhouden om Far Cry 6, mocht Stadia om wat voor reden dan ook niet bevallen, alsnog op de PC te spelen.
Ik zou namelijk (als het kan) graag de optie openhouden om Far Cry 6, mocht Stadia om wat voor reden dan ook niet bevallen, alsnog op de PC te spelen.
[ Voor 18% gewijzigd door Glenfiddich op 10-12-2021 16:56 ]
Catch a smile out there!
Je kan hem via stadia op de pc spelen? Maar je moet het zien als kopen voor ps4 of voor xbox, je krijgt ze niet allebei.
Je kan wel de stadia versie kopen en proberen. Tot twee uur speeltijd of 14 dagen na aankoop kun je de game kosteloos zonder reden retourneren en krijg je gewoon je geld terug.
Ah ok, dat wist ik dus niet want ik heb nooit een console gehadrikislief schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:09:
Je kan hem via stadia op de pc spelen? Maar je moet het zien als kopen voor ps4 of voor xbox, je krijgt ze niet allebei.
Stadia gaat mijn eerste uitstapje worden naar iets anders dan PC gamen
PC gamer sinds Wolfenstein 3D
[ Voor 4% gewijzigd door Glenfiddich op 10-12-2021 18:09 ]
Catch a smile out there!
Nu te koop voor 17,49 euro!Vortigen schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:58:
Ook mijn eerste game maar aangekocht. Voor € 7,49 dankzij het tientje korting. Eerst maar eens wat pro games spelen en dan deze nog maar even bewaren.
LOETKE
Vraag me wel af. Mis je nou veel als je de add-ons niet hebt? Anders misschien de moeite om te wachten totdat de Ultimate edition oid een keer in de aanbieding is.
He kak, weer een game gekocht....heb nog zo veel te spelen!
In het geval van Ubi is het vaak een verhaallijn of twee of 1 grotere en wat meer collectables. Als je gewoon AC wilt spelen voor het originele verhaal mis je vrijwel niks als je gewoon de base version koopt. Ik heb zelf de base version gekocht en hem in 199 uur volledig uitgespeeld op een aantal river raids naEstylicious schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:15:
Vraag me wel af. Mis je nou veel als je de add-ons niet hebt? Anders misschien de moeite om te wachten totdat de Ultimate edition oid een keer in de aanbieding is.
Dat is helemaal een mooie prijs! Succes met gamen!RudyL schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:14:
[...]
Ook mijn eerste game maar aangekocht. Voor € 7,49 dankzij het tientje korting. Eerst maar eens wat pro games spelen en dan deze nog maar even bewaren.
Kan het zo snel niet vinden, waar zie je de gespeelde uren per game zien?Jasphur schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:25:
[...]
In het geval van Ubi is het vaak een verhaallijn of twee of 1 grotere en wat meer collectables. Als je gewoon AC wilt spelen voor het originele verhaal mis je vrijwel niks als je gewoon de base version koopt. Ik heb zelf de base version gekocht en hem in 199 uur volledig uitgespeeld op een aantal river raids na
[Afbeelding]
Ik heb de iOS app dus kan verschillen als je zelf iets anders hebt. Maar ga in de app naar je account en druk op je avatar. Je krijgt dan een scherm met al gespeelde spellen, moet je wel nog op “se all” drukken. Als je dan op een game drukt krijg je de trophies.belly89 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:29:
[...]
Kan het zo snel niet vinden, waar zie je de gespeelde uren per game zien?
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 10-12-2021 19:46 ]
Gevonden, thanks!!Jasphur schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:31:
[...]
Ik heb de iOS app dus kan verschillen als je zelf iets anders hebt. Maar ga in de app naar je account en druk op je avater. Je krijgt dan een scherm met al gespeelde spellen, moet je wel nog op “se all” drukken. Als je dan op een game drukt krijg je de trophies.
Holy crap. 199 uurJasphur schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:25:
[...]
In het geval van Ubi is het vaak een verhaallijn of twee of 1 grotere en wat meer collectables. Als je gewoon AC wilt spelen voor het originele verhaal mis je vrijwel niks als je gewoon de base version koopt. Ik heb zelf de base version gekocht en hem in 199 uur volledig uitgespeeld op een aantal river raids na
[Afbeelding]
Lastig lastig.... net AC Black Flag gekocht en nog een backlog van 5 jaar.
Stadia was beter....
Kak, net gekocht in black friday, ga ff refund proberen, en dan opnieuw kopen
Ach. Ik had hetzelfde met Dirt 5. Gekocht en de maand daarna was die te claimen in de proSchmitzel schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:12:
Helaas al te laat voor refund, wel zuur, gisteren pas met AC val. begonnen..
Yes, zag het, thx
Met het tientje korting dat ik nog had heb ik mooi AC:Valhalla voor 7,49 Euro kunnen scoren!
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Je kunt ook een maand Ubisoft plus nemen? Dan kun je t op stadia spelen en op de pc, volgens mij zelfs met cross play savegames?Glenfiddich schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:55:
Vraagje, hopelijk weet iemand dit. Een van de spellen die ik graag wil kopen is Far Cry 6. Mijn stadia controller moet nog komen en ik weet nog niet of Stadia mij gaat bevallen. Als ik Far Cry in de Ubisoft store koop, kan ik hem dan zowel op PC als op Stadia spelen? Of moet ik per se kiezen óf kopen voor PC óf kopen voor Stadia?
Thanks! Hij werkt bij mij🙂Rob Voets schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:09:
***members only***
Iemand nog een code over toevallig?Rob Voets schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:09:
***members only***
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
PUBG wordt free to play. Je hebt straks al een leuke start zonder iets gekocht te hebben.
https://9to5google.com/20...yale-stadia-release-date/
De Valhalla deal is zeer kort dus als je nog twijfelt, beslis snel!
https://9to5google.com/20...yale-stadia-release-date/
Weet iemand of je Google Play tegoed kunt gebruiken om Valhalla te kopen?
Ja dat kan!doobieters schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:40:
Weet iemand of je Google Play tegoed kunt gebruiken om Valhalla te kopen?
Als je op kopen klikt zie je je betaalwijze.
Deze kan je wijzigen.
Hier staat ook Play tegoed bij
Tot 18 uur, ik heb hem maar gekocht maar geen idee wanneer ik hem ga spelen. Ik kan altijd nog een refund vragen als ik me bedenkEstylicious schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 07:27:
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Heb hem ook maar gekocht, wil niet achterblijven
, maar heb nog Black flag en odyssey onaangeraakt liggen
(en far cry 5, watch dogs 2, rdr2, cyber punk, en nog tig games...)
Luxeproblemen
Luxeproblemen
Ik zit in twijfelmodus. Heb de hele pro-set eerst nog als backlog. Denk straks maar wat gameplay video's kijken om een oordeel te vellen.
Nu zocht ik even naar een review. Vroeg me af wat de IMDb van games was, maar er staat gewoon een review op reviews: Assassin's Creed: Valhalla - Ook zonder Creed een fijne game
Voor de totale gaming- / Stadia-nieuwelingen, hebben jullie leestips / interessante sites? Bijvoorbeeld voor de keuze deze game wel/niet kopen.
Eerder werd al https://stadiadb.app/ genoemd voor prijzen / aanbiedingen. En https://stadiasource.com/ scoort steeds hoog in mijn zoekresultaten.
Nu zocht ik even naar een review. Vroeg me af wat de IMDb van games was, maar er staat gewoon een review op reviews: Assassin's Creed: Valhalla - Ook zonder Creed een fijne game
Voor de totale gaming- / Stadia-nieuwelingen, hebben jullie leestips / interessante sites? Bijvoorbeeld voor de keuze deze game wel/niet kopen.
Eerder werd al https://stadiadb.app/ genoemd voor prijzen / aanbiedingen. En https://stadiasource.com/ scoort steeds hoog in mijn zoekresultaten.
Waarom zie ik dat niet staan? Zit jij toevallig op een Android telefoon en stadia app?RvD86 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:50:
[...]
Ja dat kan!
Als je op kopen klikt zie je je betaalwijze.
Deze kan je wijzigen.
Hier staat ook Play tegoed bij
Klopt!doobieters schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:04:
[...]
Waarom zie ik dat niet staan? Zit jij toevallig op een Android telefoon en stadia app?
Via de Stadia app op een Android telefoon.
Dankjewel! Dan moet ik vóór 18:00 op zoek naar een Android telefoon hahahaRvD86 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:15:
[...]
Klopt!
Via de Stadia app op een Android telefoon.
edit: inmiddels gelukt
[ Voor 5% gewijzigd door doobieters op 11-12-2021 11:38 ]
Dankjewel, maar ik had via een DM al een andere code gekregen. Dus deze mag iemand anders hier gebruikenfrickY schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 08:40:
[...]
***members only***
Werkt bij mij niet omdat ik al via andere route 3 maanden gratis heb.
Haha, dit herken ik! Snap het altijd niet zo als mensen klagen over te weinig aanbod.sewer schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:56:
Heb hem ook maar gekocht, wil niet achterblijven, maar heb nog Black flag en odyssey onaangeraakt liggen
Luxeproblemen
Voor die refund moet je volgens mij wel binnen 2 weken aanvragenMarzman schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:52:
[...]
Tot 18 uur, ik heb hem maar gekocht maar geen idee wanneer ik hem ga spelen. Ik kan altijd nog een refund vragen als ik me bedenk
Ik heb overigens precies t zelfde, ook gekocht en even aangeslingerd on te kijken, maar denk echt dat t grafisch een van de mooiste spellen op stadia is! Nu nog tijd vinden om er goed voor te gaan zitten haha!
Maakt dit volgorde eigenlijk nog uit qua verhaal? Voor assassins creed?sewer schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:56:
Heb hem ook maar gekocht, wil niet achterblijven, maar heb nog Black flag en odyssey onaangeraakt liggen
Luxeproblemen
Ik ben ook nog naarstig op zoek naar een code voor een paar maanden gratis... mocht iemand nog een code over hebben dan zou ik die héél graag willen gebruiken.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Ik heb nu vijf progames geprobeerd, die winemaker, Ark en Republique en ik vind het alledrie niet echt super. Ik vraag me af of dit komt doordat het progames zijn, want ik koop regelmatig games van kleine uitgevers en vind ze dan wel leuk (ETS2, Thieve SImulator, Houseflipper). Waarschijnlijk doe ik iets meer moeite een spel te begrijpen als ik er iets voor betaald heb en een kleine database aan spellen heb die ik kan spelen. Winemaker vond ik saai, Ark te moeilijk en Republique snap ik ook niet helemaal. Je volgt de hoofdpersoon met camera's, maar tegelijkertijd ben je ook de hoofdpersoon aan het besturen. En ik ben vrij zeker dat als ik bijvoorbeeeld alleen Ark had, ik me wat in zou lezen en het dan misschien best een tof spel zou vinden. Maar op deze manier heb ik daar geen tijd voor
Een spel als Grid 5 (maar die had ik ook al gekocht
) is dan wel perfect door de simpelheid, je kan gewoon een race doen van een paar minuten meteen instappen. Bij dat formule 1 spel en Moto GP is het al best ingewikkeld, een kalender, sponsors, oefensessies, kwalificaties. Dat Moto GP spel heb ik tien minuten gespeeld en toen had ik nog niet op een motor gezeten. Ik neem toch aan dat dit kan en dat het niet alleen een management spel is?
Firstworld problems
Leuk om het te proberen dat Pro maar over drie maanden houdt ik het weer bij af en toe een spel kopen.
Een spel als Grid 5 (maar die had ik ook al gekocht
Firstworld problems
/▌
Weet iemand of het klopt dat AC Valhalla op 60fps draait op Stadia?
Je kunt kiezen voor een performance of graphic mode. Dus ja 60fps bij 1080p.doobieters schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:43:
Weet iemand of het klopt dat AC Valhalla op 60fps draait op Stadia?
Toch het spel eens opgestart, het ziet er toch wel tof uit. Maar mijn karakter is een vrouw, er stond man of vrouw bij de keuze maar ik heb niet gezien hoe ik kon kiezen. Er stond wel dat je het later nog kon veranderen. Maar hoe dan?
/▌
Is een tijdje geleden maar ik geloof dat je pas later kunt veranderen. Komt op een gegeven moment in het verhaal (animus gerelateerd). Ben toen ook gelijk naar de mannelijke Eivor geschakeld want de vrouwelijke versie vond ik echt het charisma van een baksteen hebben.Marzman schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:07:
Toch het spel eens opgestart, het ziet er toch wel tof uit. Maar mijn karakter is een vrouw, er stond man of vrouw bij de keuze maar ik heb niet gezien hoe ik kon kiezen. Er stond wel dat je het later nog kon veranderen. Maar hoe dan?
Gamertag: FinrazielNL
https://www.ubisoft.com/e...-creed-valhalla/000081041Marzman schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 16:07:
Kan je echt aanraden om ook tzt 2 en 3 te gaan spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:53:
Hitman Starter Bundle uitgespeeld. Fijne ervaring. Helaas is 2 en 3 nog stervensduur.
Heb hem zelf eerst op steam gekocht in de sale en laatst 3 via Epic in de sale.
Alle 3 in de sale voor iets van 18 euro per stuk.
Mooie is dat je dus nu Hitman 1 kan spelen op de engine van 3.
Vergeet niet dat je bij Valhalla je save game kunt overhevelen van Xbox / PS4 / PS5 / PC(?) naar Stadia omdat er cross-platform saving, cross-play en cross progression support is via een Ubisoft account.
https://www.ubisoft.com/e...n-ubisoft-games/000061177
https://www.ubisoft.com/e...n-ubisoft-games/000061177
[ Voor 22% gewijzigd door doobieters op 11-12-2021 17:18 ]
Bedankt, dat zit best goed verstopt. Wel modern zo'n gendertransformatie als je al begonnen bent met het spel
/▌
Ook een uurtje Valhalla gespeeld, eerste keer Assassin's Creed voor mij überhaupt. Zit echt goed in elkaar en wat een prachtige graphics. Onder de indruk! Leuke gameplay ook, ook als je casual speelt kan je prima even een uurtje wat doen en dan weer verder. Mooi platform dat dit er zo op draait zeg.
Ik neem aan dat je dit zonder problemen kunt koppelen aan een Android TV (Android 9 / 11) zonder tussenkomst van een Chromecast?
Ik vind de compressie op ac valhalla wel idioot. Ik heb wel pro, maar geen 4k hdr. Verder voelt t vechten tot nu toe wat wonky.
Hebben meerdere mensen ook dat humankind idiote laadtijden heeft? Ik zit echt wel minuten te wachten tot mn save is ingeladen.
Ik speel via CC aan een ethernetkabel.
Hebben meerdere mensen ook dat humankind idiote laadtijden heeft? Ik zit echt wel minuten te wachten tot mn save is ingeladen.
Ik speel via CC aan een ethernetkabel.
[ Voor 3% gewijzigd door DirtyBird op 11-12-2021 21:59 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dat zou niet moeten lijkt me? Misschien servers wat overbelast door de promotie?DirtyBird schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 21:59:
Ik vind de compressie op ac valhalla wel idioot. Ik heb wel pro, maar geen 4k hdr. Verder voelt t vechten tot nu toe wat wonky.
Uiteindelijk besloten Valhalla niet te kopen. Ontzettend veel reviews van games gelezen. Een open wereld game lijkt mij vet, maar al dat moorden hoeft dan weer niet perse.
Ik denk dat ik wacht tot RDR2 weer in de aanbieding is.
De enige games die ik echt uitgespeeld heb in mijn leven zijn de Pokémon games op zowel switch als gameboy. Op de PS2 en PS3 wel veel games gekocht, maar vaak slechts 20 minuten gespeeld.
Met al die Pro games heb ik al meer tijd besteed aan Stadia dan op de PlayStation vermoed ik. Al heb ik mij vroeger ook vermaakt met Ratchet en Clank op de PS2.
De enige games die ik echt uitgespeeld heb in mijn leven zijn de Pokémon games op zowel switch als gameboy. Op de PS2 en PS3 wel veel games gekocht, maar vaak slechts 20 minuten gespeeld.
Met al die Pro games heb ik al meer tijd besteed aan Stadia dan op de PlayStation vermoed ik. Al heb ik mij vroeger ook vermaakt met Ratchet en Clank op de PS2.
Je weet dat je in rdr2 ook met een wapen rondloopt toch héG33st schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:23:
Uiteindelijk besloten Valhalla niet te kopen. Ontzettend veel reviews van games gelezen. Een open wereld game lijkt mij vet, maar al dat moorden hoeft dan weer niet perse.
Ratchet en Clank waren wel echt topgames idd, Rayman legends is ook zo'n topper (en op stadia).
Meer mensen die uitkijken naar Super Animal Royale dinsdag? Wéér een Free To Play game erbij, maar deze lijkt mij erg enorm tof. De combinatie Battle Royale met Twin Stick Shooter.
Verwijderd
Komt ook beetje het dilemma met Stadia om de hoek kijken. Kan nu wachten op een Stadia sale, of wachten tot het op Steam komt.chrisborst schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 17:11:
[...]
Kan je echt aanraden om ook tzt 2 en 3 te gaan spelen.
Heb hem zelf eerst op steam gekocht in de sale en laatst 3 via Epic in de sale.
Alle 3 in de sale voor iets van 18 euro per stuk.
Mooie is dat je dus nu Hitman 1 kan spelen op de engine van 3.
Denk toch dat het Steam gaat worden, Google trekt nogal eens de stekker uit projecten. Dat is eigenlijk best zonde.
Ik weet het inderdaad, had ik graag nog minder gezien. Beetje paarrijden en opdrachten doen leek mij nog beter haha.Ht87 schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:30:
[...]
Je weet dat je in rdr2 ook met een wapen rondloopt toch hé![]()
Ratchet en Clank waren wel echt topgames idd, Rayman legends is ook zo'n topper (en op stadia).
Wat dat betreft beviel Wavetale mij enorm. Voornamelijk springen op zoek naar schakelaars/mensen.
Heb je met meer dan 100 toegevoegde spellen per jaar het gevoel dat Google op het punt staat de stekker eruit te trekken?Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:04:
[...]
Komt ook beetje het dilemma met Stadia om de hoek kijken. Kan nu wachten op een Stadia sale, of wachten tot het op Steam komt.
Denk toch dat het Steam gaat worden, Google trekt nogal eens de stekker uit projecten. Dat is eigenlijk best zonde.
Ik vind t logischer om op steam iets te kopen als de prijs beter is, dat wel haha!
Verwijderd
Sneller dan Valve in ieder geval.Ht87 schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:11:
[...]
Heb je met meer dan 100 toegevoegde spellen per jaar het gevoel dat Google op het punt staat de stekker eruit te trekken?
Ik vind t logischer om op steam iets te kopen als de prijs beter is, dat wel haha!
Begrijp me niet verkeerd. Had mijn bedenkingen bij Stadia, maar na de Premiere Edition gekocht te hebben en wat uurtjes Hitman spelen toch wel erg tevreden.
Maar om nou in plaats van mijn trouwe Steam account een tweede verzameling digitale games op te gaan bouwen... Ik hou het bij de 3 maanden gratis Pro voor nu.
Kan ik inkomen idd! Maar je hebt de luxe van een gamepc, ik denk (puur op onderbuikgevoel hoor) dat de doelgroep van Stadia veelal vroegere console gebruikers of ex-gamers zijn die weer een game willen opstarten. Maar wie weet denk je na 3 maanden als je weer ellenlange updates of installaties voor de boeg hebt nog eens met weemoed terugVerwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:18:
[...]
Sneller dan Valve in ieder geval.
Begrijp me niet verkeerd. Had mijn bedenkingen bij Stadia, maar na de Premiere Edition gekocht te hebben en wat uurtjes Hitman spelen toch wel erg tevreden.
Maar om nou in plaats van mijn trouwe Steam account een tweede verzameling digitale games op te gaan bouwen... Ik hou het bij de 3 maanden gratis Pro voor nu.
Ik ben best anti-abbo. Heb er ook zo min mogelijk. Ik heb ook geen stadia pro, alleen maar 1080p schermen hier.Ht87 schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:25:
[...]
Kan ik inkomen idd! Maar je hebt de luxe van een gamepc, ik denk (puur op onderbuikgevoel hoor) dat de doelgroep van Stadia veelal vroegere console gebruikers of ex-gamers zijn die weer een game willen opstarten. Maar wie weet denk je na 3 maanden als je weer ellenlange updates of installaties voor de boeg hebt nog eens met weemoed terugin ruil kijk ik dan jaloers naar mod-support
Gisteren wel AC Valhalla gekocht op stadia, ik had AC Odyssey een tijdje geleden al gekocht, en dat bevalt prima.Mijn pc is te oud om deze spellen op de pc te spelen, en nu ben ik erg flexibel... gamen op de tv, tablet, telefoon, pc ik wissel veel van locatie. Ik game misschien 2 uurtjes per week, voor leuke singeplayer games ben ik dik tevreden!
Voor bovenstaande gebruiksdoel snap ik het inderdaad ook helemaal, maar zelf merk ik dat ik al erg weinig reden zie om het nog op te starten. Het is inderdaad fijn dat je niks hoeft te installeren en updaten, maar aan de andere kant komen downloads op mijn Xbox binnen met meer dan 200 Mbps. In de tijd dat ik even mijn bookmarks hier op got check is het meeste klaar (als het al niet automatisch bijgewerkt was terwijl de Xbox standby staat). Volgend jaar ga ik naar glas gigabit en zal dat nog minder een issue zijn.
Wel speel ik ook best wel veel. Ik speel op dit moment vooral Forza horizon 5 die nu een goede maand uit is en ik heb er ruim 170 uur in zitten (speel nu wel wat meer dan gebruikelijk omdat ik de game zo leuk vind, maar illustreert mijn punt wel mooi). Met zoveel speeltijd maakt het ook niet zoveel uit om een kwartiertje te wachten, waar dat als je 1 keer per week 1 of 2 uur hebt veel vervelender is natuurlijk. En ik speel toch eigenlijk altijd op mijn tv (ook net een 77" oled gekocht dus dat is echt genieten) en is er niemand anders in huis die de tv bezet.
Wel heeft het me echt verrast hoe goed het werkt. En ik was blij Ys VIII uitgeprobeerd te hebben zonder die te moeten kopen want met het 3rd person 3d worden is het voor mij veranderd in een vrij generieke jrpg in plaats van de heerlijk strakke top down arpg die VII was.
Wel speel ik ook best wel veel. Ik speel op dit moment vooral Forza horizon 5 die nu een goede maand uit is en ik heb er ruim 170 uur in zitten (speel nu wel wat meer dan gebruikelijk omdat ik de game zo leuk vind, maar illustreert mijn punt wel mooi). Met zoveel speeltijd maakt het ook niet zoveel uit om een kwartiertje te wachten, waar dat als je 1 keer per week 1 of 2 uur hebt veel vervelender is natuurlijk. En ik speel toch eigenlijk altijd op mijn tv (ook net een 77" oled gekocht dus dat is echt genieten) en is er niemand anders in huis die de tv bezet.
Wel heeft het me echt verrast hoe goed het werkt. En ik was blij Ys VIII uitgeprobeerd te hebben zonder die te moeten kopen want met het 3rd person 3d worden is het voor mij veranderd in een vrij generieke jrpg in plaats van de heerlijk strakke top down arpg die VII was.
Gamertag: FinrazielNL
Ik herken dit wel, er zit echt veel 'opvul' games tussen bij pro. Die 'winemaker' is eigenlijk gewoon een mobile game waar je nog geen 5 euro voor zou geven. Leuk voor. 1 max 2 uur.Marzman schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:40:
Ik heb nu vijf progames geprobeerd, die winemaker, Ark en Republique en ik vind het alledrie niet echt super. Ik vraag me af of dit komt doordat het progames zijn, want ik koop regelmatig games van kleine uitgevers en vind ze dan wel leuk (ETS2, Thieve SImulator, Houseflipper). Waarschijnlijk doe ik iets meer moeite een spel te begrijpen als ik er iets voor betaald heb en een kleine database aan spellen heb die ik kan spelen. Winemaker vond ik saai, Ark te moeilijk en Republique snap ik ook niet helemaal. Je volgt de hoofdpersoon met camera's, maar tegelijkertijd ben je ook de hoofdpersoon aan het besturen. En ik ben vrij zeker dat als ik bijvoorbeeeld alleen Ark had, ik me wat in zou lezen en het dan misschien best een tof spel zou vinden. Maar op deze manier heb ik daar geen tijd voor![]()
Een spel als Grid 5 (maar die had ik ook al gekocht) is dan wel perfect door de simpelheid, je kan gewoon een race doen van een paar minuten meteen instappen. Bij dat formule 1 spel en Moto GP is het al best ingewikkeld, een kalender, sponsors, oefensessies, kwalificaties. Dat Moto GP spel heb ik tien minuten gespeeld en toen had ik nog niet op een motor gezeten. Ik neem toch aan dat dit kan en dat het niet alleen een management spel is?
![]()
Firstworld problemsLeuk om het te proberen dat Pro maar over drie maanden houdt ik het weer bij af en toe een spel kopen.
Maar ik heb wel zeer goede Pro games gezien! Denk aan : Tomb Raider serie, Streamworld serie, Control, serieus Sam collection, super monster boy, Celeste, Jedi fallen order, journey to the savage planet, orcs must die 3. Grid, metro, Hitman, dead by daylight, resedent evil. Enz enz,
Er zit alleen ook best wat troep tussen.
Gisteren Rage 2 uitgespeeld! Ziet er erg goed uit op 4k en HDR; lekkere heldere kleuren die spatten van je scherm af. Goede shooter, maar niet uitmuntend. Met de korting een prima deal! Prima mee doorgekomen uiteindelijk.
Tussen de bedrijven door nog Hotline Miami uitgespeeld....wat een wazig spel zeg. Je bent een hitman, maar het wordt allemaal erg psychedelisch gebracht. Stiekem best mee vermaakt en op punten zeer uitdagend. De eerste levels nog met de touchscreen controller op de telefoon kunnen spelen, maar daarna toch wel de controller nodig om de accuraatheid te hebben. Kreeg wel een beetje de 2D GTA nostalgie!
Iemand 9 to 5 trouwens al gespeeld? Zag er op de trailer wel flitsend uit én het is een online shooter!
Tussen de bedrijven door nog Hotline Miami uitgespeeld....wat een wazig spel zeg. Je bent een hitman, maar het wordt allemaal erg psychedelisch gebracht. Stiekem best mee vermaakt en op punten zeer uitdagend. De eerste levels nog met de touchscreen controller op de telefoon kunnen spelen, maar daarna toch wel de controller nodig om de accuraatheid te hebben. Kreeg wel een beetje de 2D GTA nostalgie!
Iemand 9 to 5 trouwens al gespeeld? Zag er op de trailer wel flitsend uit én het is een online shooter!
Stadia is nu ook te downloaden op LG televisies via de LG store: https://community.stadia....-Bungie-s-30th/ba-p/73358
Ik heb zo gespeeld met een ps4 controller die dan verbonden is via de telefoon.doobieters schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 20:55:
Ik neem aan dat je dit zonder problemen kunt koppelen aan een Android TV (Android 9 / 11) zonder tussenkomst van een Chromecast?
met bijvoorbeeld maffia 3 en wreckfest had ik behoorlijke vertraging met draaien etc. Het was niet te spelen. Dirt 5 werkte wel top.
Nu heb ik de stadia controller op de CCU gekoppeld en werkt het top. De stadia controller op de Android tv zelf heb ik nog niet geprobeerd.
Verschilt volgens mij ook welke Android TV je hebt. Op sony tv's (heb ik zelf ook) veel negatieve ervaringen gelezen, dus speel zelf ook via chromecast ultra.
Mocht iemand nog een code hebben ikmhou me aanbevolen
Zo dat is een mooie case zeg! Heb je een linkje?doobieters schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:37:
Ik heb voor 14 euro een case gekocht. Altijd handig om de controller en de CCU onder de arm ergens mee naartoe te nemen. Gaat om deze:[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je op Amazon zoekt op "stadia case" zie je hem gelijk.belly89 schreef op maandag 13 december 2021 @ 07:24:
[...]
Zo dat is een mooie case zeg! Heb je een linkje?
Mooi ding inderdaad.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Hier ook een Sony TV en Stadia is dramatisch. Ik heb de CCU achterin geplugged voor Stadia.Tiroz schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:08:
Verschilt volgens mij ook welke Android TV je hebt. Op sony tv's (heb ik zelf ook) veel negatieve ervaringen gelezen, dus speel zelf ook via chromecast ultra.
De reden dat het dramatisch is, ligt niet aan Stadia, maar aan de trage Mediatek processoren die Sony gebruikt in zijn TV's. Deze CPU's waren al uit support bij Mediatek, toen Sony ze ging gebruiken. Daarom gaat het updaten naar nieuwe Android versies bij Sony ook zo langzaam/slecht, vaak zijn er gewoon geen drivers meer beschikbaar.
Ligt aan je android versie.Sahi_NL schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:08:
[...]
Hier ook een Sony TV en Stadia is dramatisch. Ik heb de CCU achterin geplugged voor Stadia.
De reden dat het dramatisch is, ligt niet aan Stadia, maar aan de trage Mediatek processoren die Sony gebruikt in zijn TV's. Deze CPU's waren al uit support bij Mediatek, toen Sony ze ging gebruiken. Daarom gaat het updaten naar nieuwe Android versies bij Sony ook zo langzaam/slecht, vaak zijn er gewoon geen drivers meer beschikbaar.
Ik had eerst Android 9 op mijn Bravia, stotteren als een malle.
Nu update naar Android 10 gehad, en alles werkt perfect.
Gisteravond voor het eerst in lange tijd problemen gehad met gamen. Ik wilde met mijn vrouw Rayman spelen, maar kwam er niet in. Niet op telefoon, niet op chromecast. Alleen op de chromebook kwam ik erin, maar bleef het spel in een soort extreme slowmotion te staan en werd ik er keer op keer uitgegooid. Meer mensen problemen gehad?
Hier exact hetzelfde. Onderstaande lost het wel op:Sahi_NL schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:08:
[...]
Hier ook een Sony TV en Stadia is dramatisch. Ik heb de CCU achterin geplugged voor Stadia.
https://community.stadia....lems-discussion/m-p/63294
Echter vind ik het met de CCU toch nog net wat lekkerder lopen, dus alleen voor Stadia ook de CCU aan de TV hangen.
Ja, maar dat lag denk ik steeds bij mezelf. Cookies verwijderen loste het op.Ht87 schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:16:
Gisteravond voor het eerst in lange tijd problemen gehad met gamen. Ik wilde met mijn vrouw Rayman spelen, maar kwam er niet in. Niet op telefoon, niet op chromecast. Alleen op de chromebook kwam ik erin, maar bleef het spel in een soort extreme slowmotion te staan en werd ik er keer op keer uitgegooid. Meer mensen problemen gehad?
/▌
Voor de chromebook goede tip, maar op de ccu verklaart het nog nietMarzman schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:23:
[...]
Ja, maar dat lag denk ik steeds bij mezelf. Cookies verwijderen loste het op.
Apart. Gisteravond hier ook met de vrouw Rayman gedaan. (Ziet er geweldig uit op 4k, groot scherm.) Geen enkel probleem ervaren.Ht87 schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:16:
Ik speel dagelijks wel aardig wat rayman, en gisteren van 17 tot 20 uur. Hier nul problemen op nvidia shield pro met vaste internetverbinding.
Gisteren trouwen het spelletje 'uitgespeeld', tussen aanhalingtekens want er scrollte opeens end-credits langs, maar verder nog lang niet alle levels gespeeld.
Gisteren trouwen het spelletje 'uitgespeeld', tussen aanhalingtekens want er scrollte opeens end-credits langs, maar verder nog lang niet alle levels gespeeld.
[ Voor 36% gewijzigd door sewer op 13-12-2021 11:07 ]
Gisteravond liep Wreckfest niet zo lekker, bleef 1x hangen op 99%. Helaas ook af en toe wat stotteren, iemand dezelfde issues ondervonden? Voor de rest wel een fijn spel, lekker racen en raggen.
Whatever.
Die is dus vanwege de beëindigde support op de CPU niet aanwezig. (KD-55XE8599 2017). Maar ook in latere series/jaargangen zijn nou verouderde cpu's gebruikt.mregeling schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:13:
[...]
Ligt aan je android versie.
Ik had eerst Android 9 op mijn Bravia, stotteren als een malle.
Nu update naar Android 10 gehad, en alles werkt perfect.
Sniper Elite 5 in 2022 (Tweakers Frontpage)
Heb met heel veel plezier Sniper Elite 4 op Stadia (Pro) gespeeld. Nu zie ik echter geen Stadia staan bij de announcement. In de tekst: de trailer noemt de platformen Windows via Epic, Steam en Microsoft en de consoles Xbox One, Xbox Series X en S, PlayStation 4 en 5.
Zou ik erg jammer vinden als het niet ook naar Stadia komt.
Heb met heel veel plezier Sniper Elite 4 op Stadia (Pro) gespeeld. Nu zie ik echter geen Stadia staan bij de announcement. In de tekst: de trailer noemt de platformen Windows via Epic, Steam en Microsoft en de consoles Xbox One, Xbox Series X en S, PlayStation 4 en 5.
Zou ik erg jammer vinden als het niet ook naar Stadia komt.
https://www.amazon.nl/Ult...ase&qid=1639393501&sr=8-1belly89 schreef op maandag 13 december 2021 @ 07:24:
[...]
Zo dat is een mooie case zeg! Heb je een linkje?
Sahi_NL schreef op maandag 13 december 2021 @ 09:08:
[...]
Bedankt! Mooi kerstcadeau voor onder de boom!
Ik heb sinds een paar dagen Google Stadia en Valhalla is de eerste game die ik grafisch echt mooi vind. Wreckfest, Moto GP '20 en Dirt 5 vind ik bijvoorbeeld duidelijk een stuk minder indrukwekkend.Ht87 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:32:
[...]
Voor die refund moet je volgens mij wel binnen 2 weken aanvragen![]()
Ik heb overigens precies t zelfde, ook gekocht en even aangeslingerd on te kijken, maar denk echt dat t grafisch een van de mooiste spellen op stadia is! Nu nog tijd vinden om er goed voor te gaan zitten haha!
Ik speek het tot nu toe op hoogste settings op een 4K tv met HDR via wifi en dat gaat super. Wel een ethernetkabel gekocht maar voel nog niet echt de noodzaak om deze te gebruiken. Valt me niet tegen.
Sowieso vind ik het hele concept erg leuk. Ik was een redelijk fanatieke PC gamer, maar sinds ik samenwoon en kinderen heb, heb ik er niet meer naar om gekeken (nu 8 jaar geleden alweer). Stadia is de reden dat ik weer begonnen ben en voor een uurtje her en der tussendoor is het ideaal. Meer tijd krijg ik toch niet met die kleine blagen hier.
[ Voor 18% gewijzigd door JunkO op 13-12-2021 14:37 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/RxLZLHfAZryJ5i2pePv7rlug.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j1s0G0rx1GVwr0bflqYZpRDY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l0fYrrEobKWndKtteF9QArAh.jpg?f=fotoalbum_large)