• Dennis0162
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-11-2025
JDFS schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:57:
@Estylicious hehe, hier twee keer de Special Edition voor zo'n EUR 80 aangeschaft. Rockstar is zo niet de enige developer waarvoor ik bereid ben hetzelfde spel meer dan eens aan te schaffen. De wereld van Red Dead is echt adembenemend, het verhaal ook...
Toch wel echt bijzonder dat Rockstar wel RD 2 op stadia zet maar de GTA definitive edition nog helemaal niet. Maar wiet weet! ik blijf gewoon hopen. :P

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:00
Dennis0162 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:01:
[...]

Toch wel echt bijzonder dat Rockstar wel RD 2 op stadia zet maar de GTA definitive edition nog helemaal niet. Maar wiet weet! ik blijf gewoon hopen. :P
Wie weet een shadow drop...?
Shadow drop van een nieuwe game? :P Nah, dat zou wat zijn haha. Tot nu toe waren de enige shadow drops van oudere games waarvan het al enigszins zeker was dat ze naar Stadia zouden komen. Maar ik laat mij graag verrassen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:35
Yemoke schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:27:
Geen idee of het de bedoeling is. Maar kwam deze tegen op reddit. Lenovo geeft 3 maand gratis pro codes weg. Enige wat je hoeft te doen is daar posten in het topic welke game je zou willen spelen. Schijnt alleen te werken als je nog geen 3 maand promo hebt gebruikt in het verleden. Ik wacht nog op m'n code maar die delen ze handmatig uit, dus kan even duren.

https://gaming.lenovo.com...on-us!-(Still-available!)

Edit:
Heb mijn code intussen ontvangen _/-\o_
Thanks voor de tip :) Had het de eerste keer blijkbaar gemist, gisteren daar een accountje gemaakt en gepost dat ik Mafia III wil spelen, en vandaag een code gekregen d:)b

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01 16:22
JDFS schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:57:
@Estylicious hehe, hier twee keer de Special Edition voor zo'n EUR 80 aangeschaft. Rockstar is zo niet de enige developer waarvoor ik bereid ben hetzelfde spel meer dan eens aan te schaffen. De wereld van Red Dead is echt adembenemend, het verhaal ook...
Ja, ik heb er wel zin in! Maar nu nog volop in AC Origins. Als Dadia met 2-4 uur speeltijd in de week gaat het niet zo hard door de spellen heen.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:00
Jasphur schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:23:
Shadow drop van een nieuwe game? :P Nah, dat zou wat zijn haha. Tot nu toe waren de enige shadow drops van oudere games waarvan het al enigszins zeker was dat ze naar Stadia zouden komen. Maar ik laat mij graag verrassen.
GTA is toch ook geen nieuwe game, maar inderdaad de andere shadow drops waren bekend dat ze naar Stadia zouden komen. Ik denk ook niet dat het zo is (99,9%), maar wie weet (0,1%).
GTA is geen nieuwe game, maar de remaster wel :P

Jasphur schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 16:51:
GTA is geen nieuwe game, maar de remaster wel :P
Ik verwacht voorlopig geen nieuwe Rockstar game op Stadia. Ook op GeForce Now haalde Rockstar z'n games weg geloof ik. Denk dat ze zich vooralsnog niet op streaming richten. Heel gek, ook omdat alle leaks nog melding van Stadia maakten. Vind het een gekke keuze, of zou het teveel werk voor ze zijn om een specifieke port te maken die Linux based is? Het zijn natuurlijk gigantische games.
Enige wat ik kan bedenken waarom GTA5 en de remasters niet naar Stadia of Luna komen is omdat Rockstar haar eigen streamingdienst gaat opzetten. Dat RDR2 nog op Stadia blijft staan zal waarschijnlijk met een deal te maken hebben gehad. En nu kost het Rockstar denk ik niet meer zoveel geld om het gewoon op Stadia te laten staan.

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-01 09:44
Yemoke schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:27:
Geen idee of het de bedoeling is. Maar kwam deze tegen op reddit. Lenovo geeft 3 maand gratis pro codes weg. Enige wat je hoeft te doen is daar posten in het topic welke game je zou willen spelen. Schijnt alleen te werken als je nog geen 3 maand promo hebt gebruikt in het verleden. Ik wacht nog op m'n code maar die delen ze handmatig uit, dus kan even duren.

https://gaming.lenovo.com...on-us!-(Still-available!)

Edit:
Heb mijn code intussen ontvangen _/-\o_
Net code ontvangen, THX!!! _/-\o_

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03:48
Jasphur schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 17:28:
Enige wat ik kan bedenken waarom GTA5 en de remasters niet naar Stadia of Luna komen is omdat Rockstar haar eigen streamingdienst gaat opzetten. Dat RDR2 nog op Stadia blijft staan zal waarschijnlijk met een deal te maken hebben gehad. En nu kost het Rockstar denk ik niet meer zoveel geld om het gewoon op Stadia te laten staan.
Google heeft miljoenen betaald om RDR2 op het platform te krijgen. De sales zullen enorm laag zijn geweest, net als met Cyberpunk.
Bij GTA5 kan ik me voorstellen dat het niet handig is als GTA Online geen cross platform multiplayer krijgt (net als dat ze nu ook niet hebben). Bij de remasters kan het capaciteit of prio zijn. Stadia is een kleine markt, dus waarom daarop focussen? De remasters lijken me sowieso niet zo interessant, die draaien op mobile en de switch.
BarôZZa schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:45:
[...]

Google heeft miljoenen betaald om RDR2 op het platform te krijgen. De sales zullen enorm laag zijn geweest, net als met Cyberpunk.
Bij GTA5 kan ik me voorstellen dat het niet handig is als GTA Online geen cross platform multiplayer krijgt (net als dat ze nu ook niet hebben). Bij de remasters kan het capaciteit of prio zijn. Stadia is een kleine markt, dus waarom daarop focussen? De remasters lijken me sowieso niet zo interessant, die draaien op mobile en de switch.
Ja google schijnt daar idd goed voor betaald te hebben om t met launch van Stadia te hebben. Misschien ook de reden dat de prijs nooit echt goed omlaag gaat...
BarôZZa schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:45:
[...]

Als GTA:Online de rede is waarom het niet op
Stadia staat, dan snap ik niet waarom GTA:Online/GTA5 ook niet op GFnow staat.

Volgens de leaks over de remaster is de remaster gemaakt op basis van Unity en daar heeft Stadia super goede porting tooling voor, aangezien Stadia Unity 1 van de engines is die ze standaard ondersteunen. Ik denk dat er een andere rede is waarom ze hun games niet in de Cloud zetten, naast dat de playerbase klein is.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 07:32:
[...]

Als GTA:Online de rede is waarom het niet op
Stadia staat, dan snap ik niet waarom GTA:Online/GTA5 ook niet op GFnow staat.
Gforce Now ziet Rockstar volgens mij als een ander platform dan pc en vindt dat je daar apparte licenties voor moet kopen ipv je steam licentie gebruiken. Zoals op Stadia waar je ook een game appart moet aanschaffen (dan kun je vragen dan snap ik niet waarom GTA:Online/GTA5 niet op Stadia staat ;) )

Ik denk dat ze maar gedeeltelijk gelijk hebben. Want ik heb juist veel spellen gekocht in Steam om ze te spelen in Geforce Now. Ik heb die nog nooit rechtstreeks op mijn pc gespeeld (is daar ook niet snel genoeg voor).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Tja, t kan ook een principe dingetje zijn van Rockstar: we gaan voorlopig niet in de streaming business, om wat voor redenen dan ook.
Rdr2 is wel echt een geslaagde game op Stadia, speelt heerlijk, ziet er goed uit, geen lange wachttijden. Overigens is Rockstar bij lange na niet de enige uitgever die Stadia links laat liggen, eigenlijk is alleen Ubisoft een hele trouwe stadia uitgever. De overige uitgevers vooral een paar losse games per periode of Indie. Maar Stadia is still going strong, dus google lijkt nog altijd zijn belofte van 'lange adem, kleine stapjes' waar te maken. Benieuwd wat komend jaar biedt als Stadia z'n 3e jaar ingaat.

• Marzman
  • Niet online
Ik denk dat ze toch wel redelijk wat geld mislopen. Als ik kijk wat ik afgelopen twee jaar op steam heb gekocht zijn dat eigenlijk alleen maar dingen die ik heb gespeeld in Gforce Now die ik anders niet had gekocht.

/▌

Ht87 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:06:
Tja, t kan ook een principe dingetje zijn van Rockstar: we gaan voorlopig niet in de streaming business, om wat voor redenen dan ook.
Rdr2 is wel echt een geslaagde game op Stadia, speelt heerlijk, ziet er goed uit, geen lange wachttijden. Overigens is Rockstar bij lange na niet de enige uitgever die Stadia links laat liggen, eigenlijk is alleen Ubisoft een hele trouwe stadia uitgever. De overige uitgevers vooral een paar losse games per periode of Indie. Maar Stadia is still going strong, dus google lijkt nog altijd zijn belofte van 'lange adem, kleine stapjes' waar te maken. Benieuwd wat komend jaar biedt als Stadia z'n 3e jaar ingaat.
Zet alu hoedje op.

Zou Sony, Microsoft en/of Nintendo de uitgevers geld geven om expres niet naar Stadia en Luna te porten om zo ten tijden van console tekorten mensen niet te laten overstappen :P :+

Jasphur schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:25:
[...]

Zet alu hoedje op.

Zou Sony, Microsoft en/of Nintendo de uitgevers geld geven om expres niet naar Stadia en Luna te porten om zo ten tijden van console tekorten mensen niet te laten overstappen :P :+
Haha nou, ik denk eerder dat Google niet opnieuw miljoenen wil neerleggen voor een release op stadia zoals bij rdr2.
Google deelt geen aantallen over totale gebruikers en spelers per game, geen idee of uitgevers dat wel mogen inzien. Corona heeft ook niet echt geholpen om extra tijd te hebben om een game te porten. Maar goed, allemaal koffiedik kijken dit. Vooralsnog speel ik black flag en moet ik binnenkort control gaan checken, genoeg te doen ;)

Edit: ik ga wel hard huilen als GTA6 straks niet op stadia komt, dan wordt t lastig om geen console te kopen :S

[ Voor 6% gewijzigd door Ht87 op 14-10-2021 08:31 ]

• Marzman
  • Niet online
Ik neem aan dat uitgevers dat wel zien, er moet een verdeelmodel zijn bij de progames en als er wat verkocht wordt moet er ook geld naar de uitgever.

/▌

Ik had eigenlijk ook wel ietsje meer releases verwacht in oktober aangezien nu die 85/15 revenue split is ingegaan.
Careen Yapp: On Oct. 1, we’re adjusting our revenue share for newly signed games to give 85% of game sales back to our partners. The program will run through the end of 2023, which is part of our continued investment in the success of our partners. Expanding on the opportunities that developers have to generate revenue opens up more opportunities for player engagement and content creation, which ends up benefitting our community.

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:42
Jasphur schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:25:
[...]

Zet alu hoedje op.

Misschien niet zo expliciet maar dit zal wel meespelen want uitgevers kunnen nu geld vragen voor het recht om een game aan te mogen mogen bieden op een game streaming dienst of een all you can eat-abonnementsvorm (PS Now, Xbox Gamepass etc.). De verleiding zal groot zijn om dan de hoogste bieder exclusieve rechten te geven.

Sony & Rockstar hebben een partnership en dat is volgens mij de reden waarom de digitale versie van het spel op alle platformen minus de Playstation nooit onder de €40 komt. Een vergelijkbaar fenomeen zie je bij de spellen in de Call of Duty reeks, ook daar heeft een Sony een deal met de ontwikkelaar/uitgever. Als je een plek in de markt wil veroveren en een rol van betekenis wil spelen dan zul je bereid moeten zijn om een hoop tijd & geld te investeren (zie Epic). Irritant maar zo werkt het nou eenmaal in onze hyper kapitalistische samenleving.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:30
grolle schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 13:01:
[...]
Ik heb hem vorige week gekocht in combinatie met de premiere actie. Hij was dan wel 59,99 , maar feitelijk gratis
Die set heb ik al gekocht bij de cyberpunk actie. Nog eentje vond ik wat overdreven :P
oh snap! Mocht de tweet offline gehaald worden: Farming simulator zegt dat Stadia werkt aan mod-support

[Twitter: https://twitter.com/farmingsim/status/1448553983786749954?s=20]

Jasphur schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:21:
oh snap! Mocht de tweet offline gehaald worden: Farming simulator zegt dat Stadia werkt aan mod-support

[Twitter]
Tja met de google drive moet vast iets mogelijk zijn om mods in te laden toch? Of denk ik dan te simpel? Grootste voordeel ten opzichte van geen mods is dat cheating ook moeilijk is overigens.

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-01 17:00
Toen Football Manager nog op Stadia stond vond ik het ontbreken van mod support de reden om het niet te kopen. Nu ze het wellicht wel gaan aanbieden is Football Manager niet meer op Stadia.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-01 16:08

artificial_sun

Mazda Rx7

Marzman schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 07:40:
[...]

Dirt 5 eens bekijken, vond hem eerder te duur. Ik zie in het topic een iemand die het tof vind en een iemand die het niks vond en een refund heeft aangevraagd. Is het een soort Grid in het zand?
Ik twijfel ook over Grid 5, ik speel The crew 2 best veel ol Stadia, maar ik mis local multi-player. Maar om nu Grid te kopen voor 5 keer per jaar met mn vrouw te spelen...

Als Little nightmares nauw eens co-op kon was het geweldig. Mijn vrouw vind dat wel een leuk spel.

Stadia was beter....

• Marzman
  • Niet online
The Crew 2 had ik mijn geld voor teruggevraagd, Grid vond ik wel tof :)

/▌

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:21:

[Twitter]
Ik gok beperkte mods dan zoals steam dat ook doet met workshop mods.

/▌

RobNemoo schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:05:
Toen Football Manager nog op Stadia stond vond ik het ontbreken van mod support de reden om het niet te kopen. Nu ze het wellicht wel gaan aanbieden is Football Manager niet meer op Stadia.
Ja bizar hé, ik heb m destijds gekocht, kan m nog wel gewoon spelen overigens, maar niet meer te koop. Terwijl ze bij de launch nog zo positief waren!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:43

br00ky

Moderator Harde Waren
grolle schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 21:19:
[...]

Net code ontvangen, THX!!! _/-\o_
Thanks voor de reminder. Gisteravond na je berichtje aangevraagd en net binnen (y) .

• Estylicious
Ik heb The Crew 2 destijds ook gekocht eens gekocht in de aanbieding. Wilde het eigenlijk refunden, maar had net meer dan twee uur gespeeld... Het is mij zo onduidelijk hoe ik een leuk start.

De wereld lijkt zo leeg, wel veel 'events' maar weinig te doen op een bepaalde manier. En heel veel 'clutter' in de menu's. (Microtransacties, onduidelijkheid over events, etc.) Hoe komen jullie in dit spel?

Is er ook een manier om de game te resetten op Stadia? Zodat ik helemaal overnieuw kan beginnen?

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-01 17:00
Ht87 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 12:33:
[...]

Ja bizar hé, ik heb m destijds gekocht, kan m nog wel gewoon spelen overigens, maar niet meer te koop. Terwijl ze bij de launch nog zo positief waren!
In theorie is het de perfecte game voor Stadia, zodat je FM overal kunt spelen met niets meer dan een browser. Dikke game pc is niet nodig om veel leagues te draaien (mijn reden om af te haken bij FM). Het had zo mooi kunnen zijn.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
RobNemoo schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:43:
[...]

In theorie is het de perfecte game voor Stadia, zodat je FM overal kunt spelen met niets meer dan een browser. Dikke game pc is niet nodig om veel leagues te draaien (mijn reden om af te haken bij FM). Het had zo mooi kunnen zijn.
Heb je gelijk in. Zou de ideale manier kunnen zijn om op devices FM te kunnen spelen. Heel CPU-intensief waardoor het op laptops en zelf oudere game pc's niet lekker loopt. Sinds kort wel een iMac en die M1 chip kan verdacht goed overweg met FM '21.

Mods (steam workshop) en in-game editors zouden voor mij wel een gemis zijn in sommige gevallen. Niet dat ik altijd cheat, maar soms .... >:) is het leuk!

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

@Estylicious Je kunt niet overnieuw starten in The Crew 2. Ik speel voornamelijk Motorpass en summit content vanuit het Activiteiten menu. En ik doe niet super veel in de open wereld.

In het begin bakte ik er niets van en toen ben ik met Rally Raids begonnen, en vanuit daar verder. En toen alles lukte ben ik zo snel mogelijk naar Icon level gegaan zodat ik Summits kon spelen. Laatste maanden consequent in de Top 100 gestaan om alle wekelijkse rewards te halen.

Microtranscaties zijn alleen nodig voor visuele items (Banden, Underglow, windowtint, en visueel gemodde autos). Ik heb de gold edition gekocht voor €18 en 1 keer voor 10 euro Crew Credits gekocht omdat ik wat autos wilde hebben.

Stadia was beter....

• JoohanDePoohan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:50
Hier ook een (Lenovo) code ontvangen, dikke prima!

Vraagje over Street Power Football, daar mag je button R3 gebruiken, zie tutorial, welke button is dat?

• br00ky
  • Laatst online: 23:43

br00ky

Moderator Harde Waren
JoohanDePoohan schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:07:

Vraagje over Street Power Football, daar mag je button R3 gebruiken, zie tutorial, welke button is dat?
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/m7SvzSFvSyxi2UkTjjJzFgeJjDx4OwM7vpwi7RE78EPoiRcmYt5Q9sbYNhwKqsul_hU=w895-rwa

Je rechter joystick kun je indrukken. Die knop heet R3. Dit zelfde kun je doen met je linker joystick. En die heet L3 :P

• sewer
Niemand die op het op plaatje de right vibration motor ziet? :+

Ik moet na een half jaar nog wel eens op de controller kijken welke ook alweer de r1 en welke de r2 is, als ik bij een nieuw spel zo’n hint krijg. Op de een of andere manier zou ik andersom logischer vinden.

[ Voor 62% gewijzigd door sewer op 14-10-2021 19:35 ]

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Ahhh, nog een medestander uit het PS2 / Gamecube tijdperk O+ . Welkom in de toekomst.

Stadia was beter....

artificial_sun schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 20:45:
[...]

Ahhh, nog een medestander uit het PS2 / Gamecube tijdperk O+ . Welkom in de toekomst.
De L en R3 buttons zaten al in de eerste dualshock controller bij de PSX :P

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
sewer schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:22:
Niemand die op het op plaatje de right vibration motor ziet? :+

Ik moet na een half jaar nog wel eens op de controller kijken welke ook alweer de r1 en welke de r2 is, als ik bij een nieuw spel zo’n hint krijg. Op de een of andere manier zou ik andersom logischer vinden.
Ik heb dat ook. En ook met de settings/menu knoppen. Zelfs met A-B-X-Y zit ik soms te denken.

Teveel GameCube gewend. Groote groene knop is 'A', klein rood is 'B'. Super duidelijk. X en Y hadden een andere vorm. Daardoor onthoudt ik dat allemaal veel beter.
Borderlands 3 is niet mijn game. Maar damn, speelt wel heel erg lekker.

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 19:18:
[...]

Je rechter joystick kun je indrukken. Die knop heet R3.
Oftewel de juiste joystick :p

/▌

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
Is er al meer duidelijkheid over wanneer première editions verstuurd worden nav de actie van sept/okt?

Hier nog geen code gekregen of andere communicatie.

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-01 21:09
Matey schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:42:
Is er al meer duidelijkheid over wanneer première editions verstuurd worden nav de actie van sept/okt?

Hier nog geen code gekregen of andere communicatie.
Google aktie voorwaarden:
https://support.google.com/stadia/answer/11198465
De inwisselcode voor een Stadia Premiere Edition die moet worden gebruikt in de Google Store, wordt op uiterlijk 21 oktober 2021 om 8:59 uur CEST naar het e-mailadres gestuurd dat is gekoppeld aan uw Stadia-account en moet uiterlijk op 21 november 2021 om 8:59 uur CEST worden ingewisseld. Verzendkosten van toepassing. U moet bij het afrekenen een betaalmethode hebben of toevoegen.
Geen idee of deze Twitter thread zichtbaar is voor mensen zonder Twitter. Maar er staan interessante dingen in. Gaat over het vinden van een bug in The Falconeer en het releasen van de patch. Hier onder een paar highlights en de start tweet

[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 16-10-2021 14:42 ]

• Marzman
  • Niet online
Ik heb Dirt5 toch gekocht, voor een arcaderacer vind ik het nog redelijk moeilijk (ik ben ook niet gewend om met een controller te spelen dat kan er ook mee te maken hebben; ik ben de eerste drie races als laatste geeindigd). Ik speel het nu met de battletron controller dat werkt ook gewoon goed. Zelfs de icoontjes van de knoppen ingame kloppen waar je op moet drukken (ik denk dat het PS4 icoontjes zijn).

Het ziet er goed genoeg uit voor mij. Het had iets minder kermis mogen zijn, maar dat zal zijn omdat het een van de eerste next gen spellen was (kijk eens wat allemaal kan). De speelse menus vind ik nog wel leuk.

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 16-10-2021 14:52 ]

/▌

Marzman schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:48:
Ik heb Dirt5 toch gekocht, voor een arcaderacer vind ik het nog redelijk moeilijk (ik ben ook niet gewend om met een controller te spelen dat kan er ook mee te maken hebben; ik ben de eerste drie races als laatste geeindigd). Ik speel het nu met de battletron controller dat werkt ook gewoon goed. Zelfs de icoontjes van de knoppen ingame kloppen waar je op moet drukken (ik denk dat het PS4 icoontjes zijn).

Het ziet er goed genoeg uit voor mij. Het had iets minder kermis mogen zijn, maar dat zal zijn omdat het een van de eerste next gen spellen was (kijk eens wat allemaal kan). De speelse menus vind ik nog wel leuk.
Dacht dat Octopath Traveler nog in de aanbieding was, maar helaas. Dus ook maar Dirt 5 gekocht. Vanavond eens spelen.

• Marzman
  • Niet online
Het moeilijke bleek bij mij te zitten in lag :p Net met een incar camera gespeeld dat ik het stuur zag en toen zag ik dat het nogal laat reageerde. Ik heb daarna de resolutie verlaagd en de twee races daarna gewonnen. Je kan de AI nog wel sterker maken (hulpmiddelen had ik al uit; alleen automatisch schakelen).

Overigens ga je wel gewoon verder in de career naar de volgende track als je alles verliest :)

[edit]ja, nu win ik alles :p

[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 16-10-2021 18:11 ]

/▌

• Estylicious
Net Family share aangezet. Account gedeeld met de Mrs. Wat werken dit soort dingen toch geweldig.
Ik zie dit echt als de toekomst. Ze kan gewoon al m'n spellen zien, zonder poeha. Zij heeft nu gratis maand Pro op haar account, wordt netjes aan mijn account toegevoegd (omdat we wederzijds delen). Naadloos, perfect.

[ Voor 53% gewijzigd door Estylicious op 16-10-2021 21:27 ]

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-01 08:01
Mooi he! Ik deel met mijn broer: 180km van elkaar en toch spellen kunnen uitwisselen/kosten delen. Goud!

• Estylicious
Nadeel is wel dat ze nu Cake Bash speelt, zonder mij... ;w
Estylicious schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:39:
Nadeel is wel dat ze nu Cake Bash speelt, zonder mij... ;w
Je kunt nog profiteren van die 10 euro bonus voor nieuwe gebruikers, toch weer mooi korting op nieuwe game die jij dan weer kunt spelen.
(of is die actie niet meer actief?)

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:55
Marzman schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:48:

Inmiddels ook gekocht en vergeleken met Dirt rally erg makkelijk maar wel vermakelijk beetje off road versie van Grid.

Maar er zou toch crossplay inkomen?

• Marzman
  • Niet online
Amdwarrior schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 03:08:
[...]

Inmiddels ook gekocht en vergeleken met Dirt rally erg makkelijk maar wel vermakelijk beetje off road versie van Grid.

Maar er zou toch crossplay inkomen?
Sinds ik mijn resolutie heb verlaagd heb ik ook alles gewonnen. Het kwam puur door inputlag dat ik de auto's moeilijk kon besturen gisterenavond. Het is een 400/40 mbps verbinding en ik heb geen pro dus die 1080 zou eigenlijk gemakkelijk moeten kunnen (hopelijk kan ik het wel weer terugzetten zonder lag)

In Grid had ik dit probleem eerder niet, dus misschien was het gewoon een probleempje gisterenavond (het was ook zaterdagavond).

Het speelt wel fijn met een joystick als je er eenmaal aan gewend bent. Heb altijd met keybords gespeeld (behalve de jaren dat ik ook sims speelde en een stuurtje had).

/▌

Ik heb met de 4K versie van Dirt 5 geen problemen. Maar win ook echt alles met een ruime voorsprong op medium setting.

Ik las wel op Reddit dat Dirt5 ongeveer een half jaar achterloopt mbt patches ivm de consoles.

Edit: net Dirt 5 op 1080 gespeeld en dat is een flink verschil zeg! Speelt veel soepeler

[ Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 17-10-2021 12:31 ]

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-01 11:38

PinusRigida

I put the p in pool.

Hehe, er zat onlangs een kortinkje op RDR2... toch maar in huis gehaald voor 40 euro.

Sinds dit weekend twijfel ik dus of dit m'n nieuwe favoriete game ooit is...

Ik zit nog maar aan ehm... 10% completion maar tot nu toe blijf ik me verbazen aan sommige details, hoe "uitgewerkt" deze game is, hoe goed de voiceacting, maar ook muziek is, de sfeer, conversatie-opties, soms ronduit grappige of stomme gebeurtenissen, of de reacties van NPC's op hoe (on)verzorgd je eruit ziet, etc etc etc..

Ben redelijk onder de indruk. :Y

• Marzman
  • Niet online
PinusRigida schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:31:
Hehe, er zat onlangs een kortinkje op RDR2... toch maar in huis gehaald voor 40 euro.

Sinds dit weekend twijfel ik dus of dit m'n nieuwe favoriete game ooit is...

Ik zit nog maar aan ehm... 10% completion maar tot nu toe blijf ik me verbazen aan sommige details, hoe "uitgewerkt" deze game is, hoe goed de voiceacting, maar ook muziek is, de sfeer, conversatie-opties, soms ronduit grappige of stomme gebeurtenissen, of de reacties van NPC's op hoe (on)verzorgd je eruit ziet, etc etc etc..

Ben redelijk onder de indruk. :Y
Ja, ik heb die ook helemaal uitgespeeld (dat heb ik met een GTA titel nog nooit gedaan).

/▌

21 tm 27 oktober 4 uur gratis Riders Republic proberen

En de touch controller voor op je Android telefoon begint bij sommige mensen in de app te verschijnen. Op reddit heeft iemand gezien dat je zelfs meer dan 1 controller kan aansluiten op Stadia via je telefoon

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FB_6hVLX0AcK6x3?format=jpg&name=large

[ Voor 71% gewijzigd door Jasphur op 18-10-2021 19:46 ]

• RoCoStr
Die touch control zat er al in toch? Heb hem sinds oktober in ieder geval. Al meerdere keren cake bash gespeeld met mijn dochters :)
RoCoStr schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 22:11:
Die touch control zat er al in toch? Heb hem sinds oktober in ieder geval. Al meerdere keren cake bash gespeeld met mijn dochters :)
Kan zijn dat het nu pas in andere landen is uitgerold.

[ Voor 23% gewijzigd door Jasphur op 18-10-2021 22:28 ]

Aangezien Dirt5 in 4K bij mij echt niet loopt en de game al meerdere maanden achterloopt aan updates heb ik het Technical Issue Form maar ingevuld. :P Mochten meer mensen problemen hebben met Dirt5 op Stadia, zou je dan ook die form willen invullen? Hopelijk ziet Codemasters dat en komt de update voor Stadia sneller :P

• Marzman
  • Niet online
Wat heb je ingevuld? Dat je updates mist? Ik heb die 1 year versie gekocht, ik denk dat er wel redelijk wat updates inzitten maar ik kan het niet vergelijken met de baseversie en ik kan het ook niet vergelijken met de playstation of xbox :p Ik heb 3 career opties, ik vermoed dat er 2 uit updates komen?

/▌

Ingevuld dat elke race de game bevriest als ik de game in 4K speel :P verder niet gehad over de achterstallige updates. Heb ook de 1 year versie.

Hoever Stadia achterloopt is hier te zien https://dirtgame.com/dirt5/news/dirt-5-patch-notes
1 juli was de laatste update volgens deze pagina(https://dirtgame.com/dirt...adia-available-from-today). Daarna zeggen ze alleen maar dat de update later wordt toegevoegd aan de Stadia release

Interessant... Maar zolang Google geen officiële cijfers vrijgeeft... pak ik nog een speculaasje verkeerde gelezen! Nog vele interessanter. Van de top zoveel games die op meerdere platforms zijn uitgebracht heeft Stadia er van de Cloud Gaming diensten de meesten. Zie deze Twitter thread om welke games het gaat

Stadia has more popular games than cloud peers – according to video

Je kan dus bijna niet meer zeggen dat Stadia vergeleken bijvoorbeeld xCloud geen populaire multiplatform games heeft _/-\o_ :D

[ Voor 45% gewijzigd door Jasphur op 19-10-2021 17:28 ]

• Estylicious
Net nog even Hitman deel 1 opgepikt voor 12 euro :)

• artificial_sun

artificial_sun

Mazda Rx7

Dbz Kakarot komt naar Stadia. Ik heb er ooit wel eens wat van gespeeld, en ik kijk er wel naar uit. Ik heb 6 jaar lang dagelijks DB Dokkan Battle gespeeld. Nu dus tijd voor een echte game.

Stadia was beter....

Jasphur schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:04:
Op reddit heeft iemand gezien dat je zelfs meer dan 1 controller kan aansluiten op Stadia via je telefoon
Wacht even, je kunt nu dus in principe met 3 of meer mensen FIFA spelen door meerdere controllers aan een telefoon te linken? Das best een ondergesneeuwde feature als dat echt werkt.

• grolle
De inwisselcode voor een Stadia Premiere Edition die moet worden gebruikt in de Google Store, wordt op uiterlijk 21 oktober 2021 om 8:59 uur CEST naar het e-mailadres gestuurd dat is gekoppeld aan uw Stadia-account en moet uiterlijk op 21 november 2021 om 8:59 uur CEST worden ingewisseld. Verzendkosten van toepassing. U moet bij het afrekenen een betaalmethode hebben of toevoegen.
Af en toe voel ik me kind 8)7 7(8)7 8)7

Edit:
En was ik een paar uur geleden nog ongeduldig, nu ben ik als kind zo blij :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vaevrNV-WTPJ5vvzGTtehpRBh4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LHXr4PMPdzc9dhZUe8Q4Z04x.jpg?f=fotoalbum_large

*O* oOo *O*

Wat ik overigens wel raar vond was dat ik een bedrag van 0,00 euro moest ondertekenen met de Rabo app, terwijl ik de Familie betaal methode had ingesteld en die al meerdere keren gebruikt had voor andere aankopen. Mag goed, ik klaag niet :*)

[ Voor 46% gewijzigd door grolle op 20-10-2021 07:03 ]

Ht87 schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:26:
[...]

Wacht even, je kunt nu dus in principe met 3 of meer mensen FIFA spelen door meerdere controllers aan een telefoon te linken? Das best een ondergesneeuwde feature als dat echt werkt.
Ik zou zeggen, probeer het uit! :P

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03:11
grolle schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 04:09:
[...]

Af en toe voel ik me kind 8)7 7(8)7 8)7

Edit:
En was ik een paar uur geleden nog ongeduldig, nu ben ik als kind zo blij :

[Afbeelding]

*O* oOo *O*

Wat ik overigens wel raar vond was dat ik een bedrag van 0,00 euro moest ondertekenen met de Rabo app, terwijl ik de Familie betaal methode had ingesteld en die al meerdere keren gebruikt had voor andere aankopen. Mag goed, ik klaag niet :*)
Wij hebben ook net op de valreep twee spellen gekocht (twee accounts binnen de familie). De codes zijn vannacht binnengekomen, en deze heb ik net verzilverd. Ook hier moesten de betalingen van €0 bevestigd worden.

Kom maar op met de controllers. oOo

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 07:31:
[...]

Ik zou zeggen, probeer het uit! :P
Ik heb de optie nu ook zie ik, het kan ook met bluetooth volgens de melding in stadia. Maar heeft een chromecast met google tv ook niet zelf bluetooth (ik heb een androidtv en die heeft dat wel)? Dat lijkt me dan handiger. Met usb kan wel handiger zijn, want anders moet je een lange usbkabel naar je tv hebben :p

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 20-10-2021 08:22 ]

/▌

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:53
Ik ben op zoek naar een nieuwe Android tablet, en dan moet Stadia daar wel op werken.

Is er ook ergens een overzicht welke tablets ondersteund worden door de Stadia app?

• Marzman
  • Niet online
Ik denk elke tablet, als je een tablet in gedachten hebt kun je eens googlen op het type met stadia erbij of andere mensen geen problemen melden. Hij moet snel genoeg zijn (ook de verbinding) dat is denk ik het voornaamste.

Ik heb een simpele chinese telefoon en kan daarop de stadiaapp ook gewoon openen, en zelfs in de browser kan ik spellen starten.

/▌

• grolle
Schmitzel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:24:
Ik ben op zoek naar een nieuwe Android tablet, en dan moet Stadia daar wel op werken.

Is er ook ergens een overzicht welke tablets ondersteund worden door de Stadia app?
Ik denk alle android tablets, het draait inmiddels ook op de Edge browser van de Xbox Series _O-

Ik zou wel even goed opletten naar de kwaliteit van de onboard WiFi

• Schmitzel
Marzman schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:32:
Ik denk elke tablet, als je een tablet in gedachten hebt kun je eens googlen op het type met stadia erbij of andere mensen geen problemen melden. Hij moet snel genoeg zijn (ook de verbinding) dat is denk ik het voornaamste.

Ik heb een simpele chinese telefoon en kan daarop de stadiaapp ook gewoon openen, en zelfs in de browser kan ik spellen starten.
Nou, op mijn oude Nexus 9 lukt het niet. Dus moet dus wel een recente tablet zijn vermoed ik.

• Marzman
  • Niet online
Schmitzel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:43:
[...]

Nou, op mijn oude Nexus 9 lukt het niet. Dus moet dus wel een recente tablet zijn vermoed ik.
Misschien, ik weet niet waarom het niet start op een Nexus 9. Misschien het OS?

Je kan dit proberen op je Nexus 9 https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

/▌

• sewer
Goed om te horen dat mensen de codes voor de 'stadia premiere' krijgen, hier tot zover nog geen code.

• grolle
@sewer Hier ook nog maar 1 vd codes. Ik heb met ongeveer 1 week verschil een tweede game gekocht op het account van mijn vriendin.

• Schmitzel
Marzman schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:47:
[...]

Misschien, ik weet niet waarom het niet start op een Nexus 9. Misschien het OS?

Je kan dit proberen op je Nexus 9 https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Thanks, lees vooral veel latency problemen. Toch maar op zoek naar een nieuwe tablet. Die kosten ook niet zo veel meer tegenwoordig.

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Schmitzel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 08:24:

Je zou ook een chromebook kunnen overwegen. Lange tijd updates, de mogelijkheid om Android apps te installeren en Stadia loopt op de meeste Chromebooks prima als ik dat zo lees (vaak krijg je zelfs nog een x aantal maanden gratis Stadia bij aankoop van een Chromebook).

Zelf heb ik destijds een Lenovo Duet gekocht voor ca €250 en daar draait Stadia als een zonnetje op. Het enige wat ik mis is ondersteuning voor VP9 waardoor de Stadia+ extensie niet goed werkt en je dus geen 4K stream kunt ‘forceren’ naar de Duet met 1080p scherm (dit komt de kwaliteit van de stream namelijk flink ten goede merk ik bij mijn laptop met 1080p scherm die wel ondersteuning biedt voor VP9 codering).

• Estylicious
Code voor gratis CC en controller is binnen, blij! Meteen besteld.

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
Code ook binnen hoefde niet te bevestigen via ideal oid. Het werkt kennelijk ook zonder pro abonnement, want die heb ik namelijk niet. :P

• BarôZZa
Jasphur schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:30:
Interessant... Maar zolang Google geen officiële cijfers vrijgeeft... pak ik nog een speculaasje verkeerde gelezen! Nog vele interessanter. Van de top zoveel games die op meerdere platforms zijn uitgebracht heeft Stadia er van de Cloud Gaming diensten de meesten. Zie deze Twitter thread om welke games het gaat

Stadia has more popular games than cloud peers – according to video

Je kan dus bijna niet meer zeggen dat Stadia vergeleken bijvoorbeeld xCloud geen populaire multiplatform games heeft _/-\o_ :D
En toch, als Microsoft met een of andere Xbox stick uitkomt en de kwaliteit verbetert, dan is de kans toch groot dat ik overstap.

De prijzen van Stadia blijf ik toch irritant vinden. Ik speel niet zo vaak/veel games, maar heb wel een 4K tv staan dus 10 euro per maand om een aantal(op één hand te tellen) games af en toe te spelen voelt wat overdreven.

Met Game Pass heb je meer een Netflix model, wat in mijn ogen de een grotere kans heeft om door het grote publiek omarmd te worden.
@BarôZZa Persoonlijk ben ik geen fan van het gamepass model, zeker niet als je maar een paar games per jaar speelt. Met het model van Stadia is het gewoon de game kopen en optioneel die maandelijkse premie betalen voor 4K. En wat gaat de prijs doen van gamepass als Microsoft 4K gaat ondersteunen? Ik verwacht dat gamepass dan best wel een prijsstijging gaat krijgen. Of dat je straks twee versie van gamepass krijgt, 1 voor 1080 en 1 voor 4K, net zoals bij Netflix. Stel dat die duurdere versie 15 euro per maand kost en je gamet maar 2 games per jaar. Dan ben je dus eigenlijk veel duurder uit dan bij Stadia (mits dat een tientje blijft natuurlijk). Daarnaast heb je bij gamepass ook nog eens de kans dat de game uit het aanbod gehaald wordt. Dat is bij Stadia niet. Eenmaal gekocht blijft het spel van jou en games die claimt tijdens pro blijven van jou zolang je een pro abonnement hebt. Ook al zijn ze niet meer beschikbaar om als pro game te claimen.

Voor uitgevers is het model van Stadia ook veel interessanter omdat ze dan alsnog zelf de verkoopprijs kunnen bepalen. Bij Microsofts gamepass is dat niet/minder.

oh en die stick hebben ze al in de vorm van een de Xbox Series S :+ Maar iOS en Apple TV support komen er aan

Als je het over de duivel hebt :P nieuws: Aantal Xbox Game Pass-abonnees groeit minder sterk dan verwacht

[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 20-10-2021 12:24 ]

• BarôZZa
@Jasphur ik speel wel meer dan twee games per jaar. En of een game verdwijnt: maakt me niet enorm veel uit in de meeste gevallen, als het maar van tevoren wordt aangekondigd. Op Netflix lig ik er ook niet wakker van als een film verdwijnt, als er maar interessante nieuwe content is.

Het verschil is dat je bij Game Pass het gevoel hebt te betalen voor de grote library aan games, maar bij Stadia betaal je 10 euro per maand om de games die je al hebt aangeschaft te kunnen blijven spelen in fatsoenlijke kwaliteit. Dus als je niet veel nieuwe games koopt, dan wordt het steeds minder interessant om het te blijven betalen. Dan ben je op een gegeven moment 120 euro per jaar aan het betalen voor een paar tientjes aan games.

Voor uitgevers vermoed ik dat Game Pass interessanter zal zijn. Op die manier kunnen ze nog geld verdienen met een library aan games die niet goed verkopen. Hetzelfde als op Netflix, voor de films en series die ik daar bekijk zou ik meestal niet los betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door BarôZZa op 20-10-2021 12:25 ]

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:36
BarôZZa schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:21:
@Jasphur
Voor uitgevers vermoed ik dat Game Pass interessanter zal zijn. Op die manier kunnen ze nog geld verdienen met een library aan games die niet goed verkopen. Hetzelfde als op Netflix, voor de films en series die ik daar bekijk zou ik meestal niet los betalen.
Games die middels Pro beschikbaar zijn, delen mee in de revenue die Pro opbrengt dus in die zin is dat evengoed interessant voor uitgevers.

Het blijft inderdaad een persoonlijke voorkeur: Netflix-model of Stadia-model voor games. Persoonlijk ben ik geen voorstander van het Netflix-model als het om games gaat, want ik speel games regelmatig een tijd lang niet, om het dan een half jaar later weer op te pakken. Wat dat betreft sluit Stadia beter aan bij mijn behoefte, maar ik begrijp ook zeker dat een Netflix-model beter aansluiting vindt op andere gamegewoontes. Wat mij betreft kunnen ze prima allebei bestaan.

Je stelt ook deels onterecht dat je 10,- euro per maand moet betalen om je gekochte games in fatsoenlijke kwaliteit te spelen; vergeet niet dat die kwaliteit qua resolutie beter is dan wat de concurrent aanbiedt, dus tegen de tijd dat er 4K beschikbaar zal zijn voor de andere streaming services, zal dat wellicht ook extra geld kosten.
Tevens biedt de 10,- euro per maand betere aanbiedingsprijzen en voegt ook nog eens 3-4 games aan je library toe. Het is dus zeker niet enkel voor de 4K-stream.

[ Voor 5% gewijzigd door Tuktop op 20-10-2021 12:31 ]

Dan is gamepass inderdaad iets voor jou :)

Voor dat laatste heeft Stadia iets vergelijkbaars op bedacht namelijk de nieuwe revenue share. Als een game in pro geclaimed wordt of wordt gekocht door een pro lid dan krijg de ontwikkelaar van de game 70 procent van de abonnement omzet per dag dat een pro subscriber het spel speelt

Wat @Tuktop zegt dus :P

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 20-10-2021 12:31 ]

• RoCoStr
Schmitzel schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 09:10:
[...]

Thanks, lees vooral veel latency problemen. Toch maar op zoek naar een nieuwe tablet. Die kosten ook niet zo veel meer tegenwoordig.
Ik draai Stadia perfect op een Samsung Tab A 10.1" uit 2016....Full HD, prima scherm en stabiele Wifi met prima bereik. Officieel niet ondersteund, maar op de "experimenteren" stand draait het dus uitstekend. Stiekem zelfs beter dan op mijn S9, die officieel wel ondersteund is.

Staar je dus niet blind op enkel de ondersteunde apparaten.

• Schmitzel
RoCoStr schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 12:50:
[...]

Ik draai Stadia perfect op een Samsung Tab A 10.1" uit 2016....Full HD, prima scherm en stabiele Wifi met prima bereik. Officieel niet ondersteund, maar op de "experimenteren" stand draait het dus uitstekend. Stiekem zelfs beter dan op mijn S9, die officieel wel ondersteund is.

Staar je dus niet blind op enkel de ondersteunde apparaten.
Tnx, zal het meenemen in mijn keuze

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24
Hier nog geen code ontvangen. Kan dat te maken hebben met het feit dat ik nog geen 2 uur gespeeld heb?

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-01 20:49
Sempy schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:00:
Hier nog geen code ontvangen. Kan dat te maken hebben met het feit dat ik nog geen 2 uur gespeeld heb?
Ik heb hetzelfde. Nog geen 2 uur gespeeld en ook geen code.
Maar ik heb ook €10,- korting gebruikt. Wellicht heeft dat er ook mee te maken? (Dat de ene actie niet met de ander te combineren is, maar kon het nergens vinden). Wel zat ik alsnog boven het bedrag van €59,99

• Slurp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-07-2022
Ik kan het niet echt vinden maar is er nou merkbaar verschil in input lag tussen een stadia en een bluetooth controller? Iemand die beide gebruikt?

• sewer
Ik heb ook geen code en ook het gekochte spel (RDR2 van precies 59,99) nog niet opgestart gehad in stadia, maar ik denk eigenlijk niet dat het niet spelen van het spel gerelateerd is aan wanneer je een mail krijgt. Nog rustig één dagje afwachten...
Hier de T&C van de actie :) https://support.google.co...?hl=nl#zippy=%2Cnederland
Alleen als je de game hebt gerefund val je buiten de actie, dus je hoeft niet meer dan 2 uur te spelen.

• EsEsDee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

EsEsDee

The Certified Derailer

rp87 schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:03:
[...]

Ik heb hetzelfde. Nog geen 2 uur gespeeld en ook geen code.
Maar ik heb ook €10,- korting gebruikt. Wellicht heeft dat er ook mee te maken? (Dat de ene actie niet met de ander te combineren is, maar kon het nergens vinden). Wel zat ik alsnog boven het bedrag van €59,99
Hier de code vanochtend om 6:05 binnengekregen en de Premiere Edition inmiddels geclaimd. Op een volledig nieuw stadia-account aangevraagd waar ik letterlijk nog geen minuut mee gespeeld heb. Sterker nog, de account (en de Farcry6 bestelling) zijn gemaakt op 10 okt om 23:54. Een paar minuten voor het einde van de actie dus.

Bestelling was 69,99 en kreeg nog een tientje korting, voor een totaal van €59,99. Ook daarmee kom je dus in aanmerking. Even geduld nog dus ;).

Misschien dat ik zelfs FarCry nog kan/ga refunden, want ik kijk meer uit naar RDR2 als ik de verhalen hier zo lees, en bijvoorbeeld CP.

Uncontrollable & Incompatible

• azazel1983
  • Laatst online: 25-01 08:51
Ik heb Far Cry 6 tijdens de actieperiode gekocht, gespeeld en binnen de 2 uur gerefund (toch niks voor mij).
Tot mijn verbazing vanmorgen wel de promocode ontvangen :D

Ik hou hem wel even een paar weekjes apart voor het geval Google vraagt om te retourneren.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:55
Slurp schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:20:
Ik kan het niet echt vinden maar is er nou merkbaar verschil in input lag tussen een stadia en een bluetooth controller? Iemand die beide gebruikt?
Bluetooth is onspelbaar ooit 1x geprobeerd maar merkbaar lag

• Marzman
  • Niet online
Amdwarrior schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 15:14:
[...]

Bluetooth is onspelbaar ooit 1x geprobeerd maar merkbaar lag
Via USB en een browser had ik ook lag zaterdag op de 1080 resolutie. Het lijkt me eigenlijk vrij sterk dat dit aan de usb ligt en dat wifi sneller is.

/▌

• Estylicious
sewer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 13:45:
Ik heb ook geen code en ook het gekochte spel (RDR2 van precies 59,99) nog niet opgestart gehad in stadia, maar ik denk eigenlijk niet dat het niet spelen van het spel gerelateerd is aan wanneer je een mail krijgt. Nog rustig één dagje afwachten...
Ik had ook RDR2 gekocht (op 1 oktober 2021) en niet gespeeld. Vanochtend 06:05 uur e-mail met mijn code voor de actie. Niet afhankelijk van of je het spel gekocht hebt of niet.
Pagina: 1 ... 123 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord