Ik had speciaal voor deze aanbieding RDR2 gekocht. Ik twijfelde tussen RDR2 en Cyberpunk 2077. Eigenijk wil ik op mijn vriendin der account Cyberpunk gaan kopen. Maar de "familie betaal methode" geeft wat problemen. In al het goede kwam ik nog eens op de pagina met voorwaarden.
https://support.google.co...198465#zippy=%2CnederlandIn aanmerking komende gebruikers die een game of gamebundel voor € 59,99 of meer kopen of hebben gereserveerd die op Stadia wordt gelanceerd tussen 26 september 2021 om 9:01 uur CEST en 11 oktober 2021 om 8:59 uur CEST (Promotieperiode), krijgen een Stadia Premiere Edition (Stadia-controller en Chromecast Ultra1), in overeenstemming met deze algemene voorwaarden (de 'Aanbieding'). Er kunnen verzendkosten van toepassing zijn.
In het Engels staat het er vergelijkbaar
Eligible users who purchase any game or game bundle for £49.99 or above or who pre-ordered a game or game bundle for £49.99 or above that launches on Stadia between September 26, 2021 7:01am GMT and October 10, 2021 6:59am GMT (Promotional Period) and receive a Stadia Premiere Edition (Stadia Controller and Chromecast Ultra), subject to these terms and conditions (the “Offer”). Delivery charges may apply.
Mijn oog viel dus in eens op het "op Stadia wordt gelanceerd". Ben ik de enige of lijkt dit op misleiding? Ik ga iig nu niet Cyberpunk bestellen. Want eerlijk is eerlijk, ik heb RDR2 gekocht, en wil Cyberpunk kopen, als spel dat in aanmerking komt voor de aanbieding. En zoals ik het nu lees is dat dus helemaal niet van toepassing