Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Doet mij denken aan Max Payne.
Whatever.
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Oke spuit 11
[ Voor 58% gewijzigd door Pukson op 01-10-2021 11:02 ]
Ik zit er zelf aan te denken RDR2 op te pikken. Ik heb er al veel goede dingen over gehoord. Het lijkt nu een buitenkansje.
[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 01-10-2021 11:33 ]
Destijds heb ik mijn tweede premier set gekregen bij Cyberpunk. Toen heb ik de 'refund' eisen laten verlopen door de game langer dan 2 uur op te starten. Ik kreeg toen direct de bevestigingsmail waarop ik de set kon claimen. Geen idee of dat toeval was, maar vond het wel erg toevallig.Estylicious schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 11:26:
Iemand al voor €59,99 besteld en een code gekregen voor een 'gratis' Premiere editie? Hoe gaat dit precies in z'n werk verder?
Ik zit er zelf aan te denken RDR2 op te pikken. Ik heb er al veel goede dingen over gehoord. Het lijkt nu een buitenkansje.
Oh en RDR2 is wel een pareltje, af en toe ook goedkoper in de aanbieding hoor, maar icm een premier edition wel geld waard.
[ Voor 8% gewijzigd door Ht87 op 01-10-2021 11:38 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 01-10-2021 12:09 ]
Linken ging moeiteloos! Het reageert goed, maar drukte wel vaak mis nog. Wel tof om zo laagdrempelig even een co-op te doen!
Wel samen flink gelachen
[ Voor 5% gewijzigd door RoCoStr op 01-10-2021 13:48 ]
https://www.videogameschr...-has-been-rated-in-korea/
Nu nog eens kijken voor de actie, want een tweede controller is geen gek idee (alleen zijn de spellen die ergens 60 euro zijn wat mij betreft óf een beetje aan de hoge kant met de prijs, óf niet echt mijn type spel).
Stadia vs PS4 Pro
— Xbox Nation (@Xbox_Nati0n) 1 oktober 2021
Stadia is running a higher graphics preset than the PS4 Pro version of Mafia 3.
This includes better draw distance, better shadows and higher texture quality.
This may explain the decrease in resolution on Stadia compared to PS4 Pro and Xbox One X#Stadia pic.twitter.com/SoyiYmEZ5B
Wel een vet spel, zat er zo in!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ze melden het altijd ruim van tevoren als games uit Pro gaan.Estylicious schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:39:
Op dit moment ben ik geen Pro member. Tot wanneer is Mafia III en Control te claimen? Iemand een idee?
En anders hier kijken om te zien wat binnenkort uit Pro gaat: https://stadia.google.com/store/list/36
[ Voor 4% gewijzigd door ikbenerniet op 01-10-2021 20:20 ]
Haha denk dat dit een maand is dat veel mensen weer instappen!Peter_Aragorn schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:41:
Stop ik Pro, komen ze met die games aanzetten... 😅
Dat schiet dan ook niet op, moet ik een fake account gaan aanmaken en heel tijd switchen●Beperkt tot één Stadia Premiere Edition per gebruiker en tot zes per huishouden
Of het fake account toevoegen aan je Family en gebruikmaken van Family Share.grolle schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 02:46:
Ik wil 2 games kopen en dus ook 2x de Premiere Edition scoren. Maar ik zie dit staan in de voorwaarden:
[...]
Dat schiet dan ook niet op, moet ik een fake account gaan aanmaken en heel tijd switchen
Of het kopen op het account van mijn kinderen. 5 jaar oud en al aan de Cyberpunk :-)Tuktop schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 04:46:
[...]
Of het fake account toevoegen aan je Family en gebruikmaken van Family Share.
Maar inderdaad, delen via Family Share is een goede.
Als we het dan toch over delen en fake accounts hebben, hebben jullie het account gedeeld met vrienden? Beetje tricky omdat stadia gekoppeld staat aan mijn primaire google account.
Voor xbox game pass heb ik een fake account in Brazilië aangemaakt ;-)
Alleen een account met mijn vrouw gedeeld. Niet met vrienden, heb er moreel gezien moeite mee, maar ook dat je niet tegelijkertijd de game kunt spelen is best onhandig bij de wat populairdere games.grolle schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 07:44:
[...]
Of het kopen op het account van mijn kinderen. 5 jaar oud en al aan de Cyberpunk :-)
Als we het dan toch over delen en fake accounts hebben, hebben jullie het account gedeeld met vrienden? Beetje tricky omdat stadia gekoppeld staat aan mijn primaire google account.
Ik heb mijn account gedeeld met mijn vrouw, schoonmoeder en zwager inclusief google one voor extra opslag. Ik ben de enige die Stadia gebruikt. Ik zou ook niet snel delen buiten de familie, op slot heb je er geen grip meer op aan wie de accountgegevens worden uitgeleend. En als Google iets blokkeert dan blokken ze alles.grolle schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 07:44:
[...]
Of het kopen op het account van mijn kinderen. 5 jaar oud en al aan de Cyberpunk :-)
Stadia / PSN : whenheco
Iemand enig idee of dit ook voor nieuwe gebruikers werkt? Ik ben juist van plan Stadia aan te schaffen. Game+controller+CU voor 60 euro is natuurlijk een prima binnenkomer.Jessed93 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:18:
Linkje met de voorwaarden van de nieuwe actie voor een gratis premiere edition werkt nu
https://support.google.com/stadia/answer/11198465
De actie wordt ook opnieuw in de store getoond!
In de voorwaarden staat dat je een actief google en Stadia account moet hebben. Voor de zekerheid even eerst een game starten met huidige hardware en daarna bestelling plaatsenbr00ky schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:00:
[...]
Iemand enig idee of dit ook voor nieuwe gebruikers werkt? Ik ben juist van plan Stadia aan te schaffen. Game+controller+CU voor 60 euro is natuurlijk een prima binnenkomer.
Deze hadden we nog tegoed. Heb een input latency-test gedaan bij Enter the Gungeon tussen Stadia (Chrome en CCU) en de Nintendo Switch. Gefilmd op 240fps, dus elk frame is ~4,17ms. Ik heb steeds 2 opnames gemaakt en die verschilde onderling niet meer dan 1 of 2 frames, dus dat is wel redelijk betrouwbaar qua meting.Tuktop schreef op donderdag 2 september 2021 @ 13:26:
[...]
Een goede Stadia-port kan qua input lag echt heel dicht in de buurt komen van (of zelfs wat beter zijn dan) hoe het op een last-gen console speelde. En een ander voorbeeld: Enter the Gungeon speelt op Stadia wat mij betreft strakker/lekkerder dan op de Switch bijvoorbeeld. Ik zou de input lag van die game eens kunnen meten, want dat gaat echt akelig rap.
Ik meet de tijd tussen klikken op de controller/muis en de start van de schiet-animatie.
- Nintendo Switch (HDMI op TV met game mode aan, standaard draadloze controller): ~125ms
- Stadia @ CCU (HDMI op TV met game mode aan, standaard draadloze controller, CCU verbonden via ethernet): ~125ms
- Stadia @ PC (Chrome 94.0.4606.71 @ Windows 10, verbonden via ethernet, draadloze muis Logitech G603): ~96ms
- Stadia @ PC (Chrome 94.0.4606.71 @ Windows 10, verbonden via ethernet, Stadia controller draadloos verbonden): ~96-137ms.
Wel heel vet dat Stadia op de PC/Chrome dus daadwerkelijk sneller reageert dan zowel Stadia @ CCU en de Nintendo Switch!
Edit: later toegevoegd, Stadia @ PC maar dan met de draadloze Stadia controller. Die test liet verschillende latencies zien tussen de ~96 en 137ms. M'n PC (en daardoor ook de controller in het geval van deze test) staat wat verder van de router af, dus de 'jitter' zal daardoor komen).
[ Voor 33% gewijzigd door Tuktop op 02-10-2021 14:08 ]
Geweldige dat je dat getest hebt. Aangezien je aangeeft dat je het gefilmd hebt, zou je dat kunnen delen op YouTube of iets dergelijks?Tuktop schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:46:
[...]
Deze hadden we nog tegoed. Heb een input latency-test gedaan bij Enter the Gungeon tussen Stadia (Chrome en CCU) en de Nintendo Switch. Gefilmd op 240fps, dus elk frame is ~4,17ms. Ik heb steeds 2 opnames gemaakt en die verschilden onderling niet meer dan 1 of 2 frames, dus dat is wel redelijk betrouwbaar qua meting.
[...]
Tsja, ik vraag me af hoe zinvol dat is. Het zijn 240fps-filmpjes dus weet niet wat YouTube daar mee doet. En al zou je de oorspronkelijke filmpjes kunnen downloaden: het enige wat het oplevert is dat je zelf het aantal frames kunt tellen (en dat vermenigvuldigen met 1000/240) om tot het aantal ms te komen in m'n vorige post.grolle schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:01:
[...]
Geweldige dat je dat getest hebt. Aangezien je aangeeft dat je het gefilmd hebt, zou je dat kunnen delen op YouTube of iets dergelijks?
Toffe actie @Tuktop !Tuktop schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:21:
[...]
Tsja, ik vraag me af hoe zinvol dat is. Het zijn 240fps-filmpjes dus weet niet wat YouTube daar mee doet. En al zou je de oorspronkelijke filmpjes kunnen downloaden: het enige wat het oplevert is dat je zelf het aantal frames kunt tellen (en dat vermenigvuldigen met 1000/240) om tot het aantal ms te komen in m'n vorige post.
Misschien wel ooit interessant om met een Tweakers redacteur te delen, dat was een onderdeel in de 'jaar later review' waar ze zelf niet aan toe kwamen. Vind het een mooi antwoord op de 'altijd meer lag bij stadia' discussie.
Het is inderdaad op zich wel interessante informatie maar er spelen voor objectieve nieuwswaarde m.i. iets teveel externe factoren: 1) een game die draait op 30 of 60 fps maakt een enorm verschil, 2) de ene port is de andere niet, 3) de ene verbinding is de andere niet, 4) de snelheid van de verbinding kan van minuut tot minuut verschillen, 5) de ervaring van input latency is zeer subjectief; de één heeft er veel meer last van dan de ander, 6) de ervaring verschilt tussen apparaten en aansturing, en hoe die zijn aangesloten op elkaar/op het netwerk, etc.Ht87 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:25:
[...]
Toffe actie @Tuktop !
Misschien wel ooit interessant om met een Tweakers redacteur te delen, dat was een onderdeel in de 'jaar later review' waar ze zelf niet aan toe kwamen. Vind het een mooi antwoord op de 'altijd meer lag bij stadia' discussie.
Ik zou zo'n test ook wel eens uit willen voeren op een current gen Xbox of PlayStation (en dan het liefst op m'n eigen TV) maar dat zie ik er niet van komen.
Uiteindelijk denk ik dat het toch het beste is als men even de moeite neemt om bijv. Destiny 2 op Stadia aan te slingeren zodat zelf ervaren kan worden hoe het bevalt op de eigen verbinding en eigen hardware.
Ben het er wel mee eens dat het statement 'Stadia heeft een dusdanige input lag dat het onspeelbaar is' zonder dat men het zelf heeft ervaren, zeer vermoeiend is.
Ja daar heb je ook weer goede punten in! Ik bedoelde overigens niet dat t nieuws voor op de fp zou moeten zijn, maar wel info die de redacteuren ook niet altijd hebben om objectief te oordelen. Maar goed, de subjectieve kant van hoe lag voelt is idd terecht.Tuktop schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:32:
[...]
Het is inderdaad op zich wel interessante informatie maar er spelen voor objectieve nieuwswaarde m.i. iets teveel externe factoren: 1) een game die draait op 30 of 60 fps maakt een enorm verschil, 2) de ene port is de andere niet, 3) de ene verbinding is de andere niet, 4) de snelheid van de verbinding kan van minuut tot minuut verschillen, 5) de ervaring van input latency is zeer subjectief; de één heeft er veel meer last van dan de ander, 6) de ervaring verschilt tussen apparaten en aansturing, en hoe die zijn aangesloten op elkaar/op het netwerk, etc.
Ik zou zo'n test ook wel eens uit willen voeren op een current gen Xbox of PlayStation (en dan het liefst op m'n eigen TV) maar dat zie ik er niet van komen.
Uiteindelijk denk ik dat het toch het beste is als men even de moeite neemt om bijv. Destiny 2 op Stadia aan te slingeren zodat zelf ervaren kan worden hoe het bevalt op de eigen verbinding en eigen hardware.
Ben het er wel mee eens dat het statement 'Stadia heeft een dusdanige input lag dat het onspeelbaar is' zonder dat men het zelf heeft ervaren, zeer vermoeiend is.
Overigens valt me wel tegen dat de CCU met stadia controller in jouw test een hogere lag heeft dan op pc met (ook nog eens draadloze) muis. De controller zou door zijn directe wifi verbinding bijna sneller moeten zijn in mijn verwachting, bijzonder dat dit dus niet is. Ben dan stiekem benieuwd wat een stadiacontroller op pc doet
Fair point, *grabbelt Stadia controller*.Ht87 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:36:
[...]
Ja daar heb je ook weer goede punten in! Ik bedoelde overigens niet dat t nieuws voor op de fp zou moeten zijn, maar wel info die de redacteuren ook niet altijd hebben om objectief te oordelen. Maar goed, de subjectieve kant van hoe lag voelt is idd terecht.
Overigens valt me wel tegen dat de CCU met stadia controller in jouw test een hogere lag heeft dan op pc met (ook nog eens draadloze) muis. De controller zou door zijn directe wifi verbinding bijna sneller moeten zijn in mijn verwachting, bijzonder dat dit dus niet is. Ben dan stiekem benieuwd wat een stadiacontroller op pc doet
Edit: toegevoegd, zie m'n oorspronkelijke post iets hierboven.
[ Voor 3% gewijzigd door Tuktop op 02-10-2021 14:03 ]
Dat is toch wel logisch? Via WiFi zul je altijd een hogere latency hebben dan wanneer je datzelfde signaal (van de controller) via USB meestuurt over een bekabelde verbinding. En dat de muis draadloos is zegt niet zoveel omdat daar een ander protocol voor wordt gebruikt.Ht87 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:36:
[...]
Digital Foundry toonde een tijd terug ook al aan dat bepaalde spellen op Stadia een lagere latency hadden dan de versie die lokaal op last gen consoles draaide. Latency is op zichzelf nog niet zo'n ramp mits het binnen de perken blijft. Het wordt hinderlijke zodra de latency (sterk) fluctueert, vergelijkbaar met frame pacing issues je in sommige spellen ook pc of consoles hebt.
Het zou inderdaad wel eens breed onderzocht mogen worden in een grote test. Bijvoorbeeld als Plus artikel. Ik kan een Xbox one X, PS3, WiiU, Wii en een NES beschikbaar stellen. Die laatsten eigenijk vooral voor de leuk.Tuktop schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:32:
[...]
[...]
[...]
Wat het is onvoorstelbaar hoe mensen het op voorhand afkeuren zonder het geprobeerd te hebben
Nou de wifi controller gaat direct naar de server toe en terug naar de CCU ipv eerst naar de CCU en dan pas naar de server en terug. Voor een gedeelte zat hierin de 'magic' van google om stadia speelbaar te hebben.Jorick schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:57:
[...]
Dat is toch wel logisch? Via WiFi zul je altijd een hogere latency hebben dan wanneer je datzelfde signaal (van de controller) via USB meestuurt over een bekabelde verbinding. En dat de muis draadloos is zegt niet zoveel omdat daar een ander protocol voor wordt gebruikt.
Digital Foundry toonde een tijd terug ook al aan dat bepaalde spellen op Stadia een lagere latency hadden dan de versie die lokaal op last gen consoles draaide. Latency is op zichzelf nog niet zo'n ramp mits het binnen de perken blijft. Het wordt hinderlijke zodra de latency (sterk) fluctueert, vergelijkbaar met frame pacing issues je in sommige spellen ook pc of consoles hebt.
Even voor de verduidelijking: gebruik je in alle scenarios hetzelfde scherm? Want als je voor de test op pc een monitor gebruikt i.p.v. een tv dan kan dat al een deel van het verschil verklaren, afhankelijk van de tv/monitor die je gebruikt en de gebruikte instellingen.Tuktop schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:46:
[...]
Deze hadden we nog tegoed. Heb een input latency-test gedaan bij Enter the Gungeon tussen Stadia (Chrome en CCU) en de Nintendo Switch. Gefilmd op 240fps, dus elk frame is ~4,17ms. Ik heb steeds 2 opnames gemaakt en die verschilde onderling niet meer dan 1 of 2 frames, dus dat is wel redelijk betrouwbaar qua meting.
Ik meet de tijd tussen klikken op de controller/muis en de start van de schiet-animatie.De Switch en Stadia @ CCU zijn dus gelijkwaardig! Toch vond/vind ik de Stadia-versie strakker spelen dus dat zal dan wel komen omdat de framerate stabieler is (die dropped op de Switch nogal eens bij drukke stukken met veel projectiles) en de laadtijden korter. Ook ziet de Stadia-versie er beduidend mooier uit.
- Nintendo Switch (HDMI op TV met game mode aan, standaard draadloze controller): ~125ms
- Stadia @ CCU (HDMI op TV met game mode aan, standaard draadloze controller, CCU verbonden via ethernet): ~125ms
- Stadia @ PC (Chrome 94.0.4606.71 @ Windows 10, verbonden via ethernet, draadloze muis Logitech G603): ~96ms
- Stadia @ PC (Chrome 94.0.4606.71 @ Windows 10, verbonden via ethernet, Stadia controller draadloos verbonden): ~96-137ms.
Wel heel vet dat Stadia op de PC/Chrome dus daadwerkelijk sneller reageert dan zowel Stadia @ CCU en de Nintendo Switch!
Edit: later toegevoegd, Stadia @ PC maar dan met de draadloze Stadia controller. Die test liet verschillende latencies zien tussen de ~96 en 137ms. M'n PC (en daardoor ook de controller in het geval van deze test) staat wat verder van de router af, dus de 'jitter' zal daardoor komen).
Dit heeft inderdaad zijn voordelen maar dit gaat vrijwel nooit sneller zijn dan het scenario waar de controller direct is aangesloten op een apparaat dat op een bekabelde verbinding zit want in de regel heb je met een bekabelde verbinding minder overhead en een constantere verbinding. Interessant zou zijn om de Stadia controller te vergelijken met een bluetooth controller en een controller die via kabel is aangesloten.Ht87 schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:07:
[...]
Nou de wifi controller gaat direct naar de server toe en terug naar de CCU ipv eerst naar de CCU en dan pas naar de server en terug. Voor een gedeelte zat hierin de 'magic' van google om stadia speelbaar te hebben.
Goeie! Aan m'n pc hangt een LG 4K monitor, geen bijzonder ding verder, heeft ook geen game mode ofzo.Jorick schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:22:
[...]
Even voor de verduidelijking: gebruik je in alle scenarios hetzelfde scherm? Want als je voor de test op pc een monitor hebt gebruikt i.p.v. tv dan kan dat al een deel van het verschil verklaren, afhankelijk van de tv/monitor die je gebruikt en de gebruikte instellingen.
Aan de CCU een tv die volgens rtings.com een goede input lag heeft. Maar er zal vast verschil tussen zitten en dat kan zeker een deel van de verklaring zijn!
Laatste berichten waren van januari dat de app einde van dit jaar gelanceerd zou gaan worden. Ik zit namelijk niet zo te wachten op een Chromecast ultra omdat m’n LG al smart is. Ik heb dan alleen een controller nodig om direct te kunnen gamen.
nieuws: LG-tv's krijgen eind dit jaar ondersteuning voor Google Stadia en GeF...
Wauw die is wel echt heel nice inderdaad! ik had Mafia 1 & 2 al gespeeld op de PS4 en 3 stond nog op mijn lijstje maar zag al zo op tegen installatie en wachttijdenHaay schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:45:
Wow, Super gaaf dat Mafia III onverwacht gratis voor Pro subscribers is gegeven! Hopelijk betekent dit dat de Mafia 1 en Mafia 2 remakes nu ook binnenkort op Stadia uit gaan komen.
Eens in een lokaal apparaat, maar in het geval van Stadia wordt de input niet op t apparaat maar op de server gedaan en verwerkt. Dan is de wifi oplossing toch directer? Of zie ik hierin iets niet goed?Jorick schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:28:
[...]
Dit heeft inderdaad zijn voordelen maar dit gaat vrijwel nooit sneller zijn dan het scenario waar de controller direct is aangesloten op een apparaat dat op een bekabelde verbinding zit want in de regel heb je met een bekabelde verbinding minder overhead en een constantere verbinding. Interessant zou zijn om de Stadia controller te vergelijken met een bluetooth controller en een controller die via kabel is aangesloten.
Edit: wacht, jouw punt was dat t zelfs via bedrade CCU sneller is dan via de wifi van de controller? Nog nooit zo bekeken eigenlijk!
[ Voor 8% gewijzigd door Ht87 op 02-10-2021 17:08 ]
Wel een compliment naar @Tweakjur over het benoemen en tippen van de stadia versie, wordt vaak vergeten bij reviews, top!
[ Voor 0% gewijzigd door Ht87 op 03-10-2021 11:57 . Reden: Typo ]
Thanks! Maar ik moet op mijn beurt @Jasphur bedanken, die mij mentionde in dit topic in een post over FIFA, waardoor ik wat scherper was op deze versie. Het is voor ons soms best lastig om bij te houden wat wel en niet op Stadia verschijnt, ook al omdat uitgevers Stadia soms niet eens meenemen in hun communicatie (!!). Dus roep vooral als jullie iets interessants zien over een bepaalde game icm Stadia. Liever dat ik het 1x te veel zie dan 1x te weinig.Ht87 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 07:51:
Zonde dat net op t moment dat Stadia aan lijkt te halen bij de next gen consoles precies deze FIFA versie niet goed ontvangen wordt haha.
Wel een compliment naar @Tweakjur over het benoemen en tippen van de stadia versie, wordt vaak vergeten bij reviews, top!
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Welkom!gimantalon schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 10:37:
De nieuwste Far Cry incl Stadia Premiere Edition. Sign me up!
Ben benieuwd naar je ervaring(en) tzt!
Graag gedaanTweakjur schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 09:43:
[...]
Thanks! Maar ik moet op mijn beurt @Jasphur bedanken, die mij mentionde in dit topic in een post over FIFA, waardoor ik wat scherper was op deze versie. Het is voor ons soms best lastig om bij te houden wat wel en niet op Stadia verschijnt, ook al omdat uitgevers Stadia soms niet eens meenemen in hun communicatie (!!). Dus roep vooral als jullie iets interessants zien over een bepaalde game icm Stadia. Liever dat ik het 1x te veel zie dan 1x te weinig.
Lees hier af en toe mee. Heb in het begin van Stadia weleens wat gratis games geprobeerd en dat liep naar behoren. Ben er uiteindelijk niet mee doorgegaan omdat ik meer simrace spellen speel en die werken/zijn er niet op stadia. Zeker niet in combinatie met een stuur etc.
Nu worden de kinderen wat groter en heb ik de keuze tussen een spelcomputer of stadia. Ik overweeg stadia omdat ze dan op meerdere devices kunnen spelen en dus niet altijd de TV in de woonkamer in beslag nemen.
Vraag over die actie voor een game van 60 euro plus. Als ik nu fifa koop, wanneer kan ik dan die controller verwachten en de CCU1? Want zonder controller kunnen ze niet spelen natuurlijk. Hoeveel tijd zit daar tussen?
Ik begrijp dat ik een code toegezonden krijg en die moet inwisselen. Het is mij echter onduidelijk wanneer het pakket dan verzonden wordt?
Zouden jullie voor een jongetje van 8 (en meisje van 11) ook voor stadia gaan of toch meer richting de Playstation?
Hoor graag jullie feedback/mening.
Weet niet of ze bedoelen dat je _op_ 20 oktober die code krijgt, maar ik denk _voor_ 20 oktober. Had het eigenlijk wel al verwacht.Redemption code for a Stadia Premiere Edition to use at the Google Store will be sent to the email address associated with your Stadia account by October 20, 2021 11:59 pm PT, and must be redeemed by November 20, 2021 11:59 pm PT.
- op pc met muis en toetsenbord.
- op telefoon met 'on screen' toetsen (niet heel geweldig)
- met ondersteunde controllers van andere merken op pc/tablet/phone).
(Volgens mij kan dat ook icm met CCU door controller op telefoon aan te sluiten, maar kan ook dat deze feature nog in ontwikkeling is)
Ik zou vooral eerst even de library van Stadia bekijken. Als daar genoeg games bijzitten die de kids willen spelen, kun je beginnen met Stadia om te zien hoe dat bevalt. De library van PS/Xbox/Switch is natuurlijk vele malen groter, maar ook weer hogere aanschafkosten (beschikbaarheid van de consoles daargelaten).Aartstyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:33:
Zouden jullie voor een jongetje van 8 (en meisje van 11) ook voor stadia gaan of toch meer richting de Playstation?
Nintendo Switch, daar heb je een stuk meer games op die je waarschijnlijk met z'n drieën samen kan spelen (tegelijk).Aartstyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:33:
Goedemorgen allen,
Lees hier af en toe mee. Heb in het begin van Stadia weleens wat gratis games geprobeerd en dat liep naar behoren. Ben er uiteindelijk niet mee doorgegaan omdat ik meer simrace spellen speel en die werken/zijn er niet op stadia. Zeker niet in combinatie met een stuur etc.
Nu worden de kinderen wat groter en heb ik de keuze tussen een spelcomputer of stadia. Ik overweeg stadia omdat ze dan op meerdere devices kunnen spelen en dus niet altijd de TV in de woonkamer in beslag nemen.
Vraag over die actie voor een game van 60 euro plus. Als ik nu fifa koop, wanneer kan ik dan die controller verwachten en de CCU1? Want zonder controller kunnen ze niet spelen natuurlijk. Hoeveel tijd zit daar tussen?
Ik begrijp dat ik een code toegezonden krijg en die moet inwisselen. Het is mij echter onduidelijk wanneer het pakket dan verzonden wordt?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
"By 20 October" betekent "voor 20 oktober". Ergens voor die datum ontvang je de code. Kan eens kijken in mn mailbox wanneer ik in het verleden de code heb gekregen bij een soortgelijke actiesewer schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:41:
Ik heb vorige week een spel gekocht van 59,99, maar nog niets gehoord. Volgens de voorwaarden:
[...]
Weet niet of ze bedoelen dat je _op_ 20 oktober die code krijgt, maar ik denk _voor_ 20 oktober. Had het eigenlijk wel al verwacht.
Ik zou kijken waar zijn vrienden/klasgenoten op spelen.Aartstyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:33:
Goedemorgen allen,
Als je een console of iets hebt waarmee je niet met je "bekenden" kan spelen is dat op die leeftijd best kut lijkt me.
Playstation en Xbox ondersteunen ook gewoon streaming naar een telefoon/tablet/computerAartstyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:33:
Goedemorgen allen,
Daarnaast wat @kneusteun hierboven zegt, dat zou ik in ieder geval meenemen in mijn overweging.
Hier ook iemand die heel ongeduldig 5x per dag ook de spambox dubbel checkt. Maar zoals al vaker gezegd voor 20 oktober.Aartstyle schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:33:?
Wij hebben thuis en xbox, wiiu, android device en Stadia. Het meeste gamen gebeurt op een android device.
Maar zodra er een controller aan te pas komt is het vooral Stadia. Mijn dochters (5 en 7) spelen geregeld samen Paw Patrol.
Als je de huidige prijzen van nieuwe hardware bekijkt is de huidige aanbieding van Stadia een no brainer. Sterker nog, kijk voor de gein is wat je kwijt bent voor een tweede controller bij een playstation of xbox.
Bij deze een lijstje (ik heb even de nog duurdere bundels van de games uit het lijstje gehaald, zoals de extra deluxe super editie en dat soort ongein). De lijst kan overigens nog iets langer zijn, aangezien ik Pro abo heb, zit er soms een korting op die duurdere spellen, dus die heb ik even niet meegenomen voor mijn overzicht. Misschien handig voor anderen?
Voor mij zit er denk ik toch niet veel bij. Sekiro mogelijk, maar ik heb al een controller en Sekiro op de PS4 (welke ik naast Stadia heb) is een stukje goedkoper te vinden.A.O.T.2: Final Battle
Assassin's Creed Origins - Deluxe Edition
Assassin's Creed Valhalla Gold Edition
Baldur's Gate 3 Early Access
Borderlands 3
CyberPunk 2077
Dead by Daylight: Ultimate Edition
Dirt 5
Doom Eternal Standard Edition
F1 2020
Far Cry 5 Ultimate Edition
Far Cry 6
Fifa 21
Fifa 22
Ghost Record Wildlands Ultimate Stadia Edition
Hitman - GOTYE
Hitman 2
Hitman 3 - Standard Edition
Humankind - Digital Deluxe Edition
Immortals Fenyx Rising Gold Edition Stadia
Life is Strange: True colors
Madden NFL 21
Madden NFL 22
Marvel's Avengers: Endgame Edition
Metroid Exodus - Gold Edition
Monster Energy Supercross - The Official Videogame 4
Mortal Komat 11 Ultimate
Moto GP 20
NBA 2K21
One Piece World Seeker Premium Edition
PGA Tour 2K21
Rage 2: Deluxe Edition
Rainbow Six: Extraction
Red Dead Redemption 2
Resident Evil Village
Riders Republic
Samurai Shodown (Standard Ver.)
Sekiro: Shadows Die Twice
Sniper Elite 4
Star Wars Jedi: Fallen Order Deluxe Edition
Strange Brigade Deluxe Edition
The Crew 2 Special Edition
The Division 2 - Warlords of NY Edition (enwat andere Division 2 bundels)
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
Watch Dogs: Legion - Ultimate Edition
Watch_Dogs 2 Ultimate Edition
Ys IX: Monstrum Nox
Zombie Army 4: Dead War Deluxe Edition
[ Voor 7% gewijzigd door Raznov op 04-10-2021 15:26 ]
Ik vind deze site erg prettig om zonder account / inloggen te kijken wat er nu allemaal te spelen is op StadiaRaznov schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:12:
Ik vond het overzicht binnen Stadia (en diverse db sites) een beetje lastig bij te houden. Ik wilde eigenlijk een overzicht welke games / bundels ik kon kopen vanaf 60 euro welke aansluiten bij de actie.
Bij deze een lijstje (ik heb even de nog duurdere bundels van de games uit het lijstje gehaald, zoals de extra deluxe super editie en dat soort ongein). De lijst kan overigens nog iets langer zijn, aangezien ik Pro abo heb, zit er soms een korting op die duurdere spellen, dus die heb ik even niet meegenomen voor mijn overzicht. Misschien handig voor anderen? (Aangezien ik de Stadia site nu niet bepaald overzichtelijk vind)
[...]
Voor mij zit er denk ik toch niet veel bij. Sekiro mogelijk, maar ik heb al een controller en Sekiro op de PS4 (welke ik naast Stadia heb) is een stukje goedkoper te vinden.
Voor diegene met kinderen. Stadia is hard op weg om een volledige family lijn op te zetten. En aangezien Stadia op meerdere devices te spelen is kan een investering in een tweedehands xbox of playstation controller wel eens een leuke zijn in afwachting van de Premiere bundel na een aankoop van een game van 60 euro of meer. Zo kun je toch op je telefoon, laptop of tablet spelen (mits die binnen de support valt natuurlijk) en heb je meteen een tweede controller zodra de Stadia controller binnen komt
edit: ik lees nu pas dat je het lijstje hebt met ALLEEN maar spellen van 60 euro of meer
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 04-10-2021 16:18 . Reden: moet natuurlijk wel een link plaatsen als ik naar een website refereer ]
Update 1.3.2 will arrive for Assassin's Creed Valhalla tomorrow and it will added the option to play the game in 60FPS on Stadia! #Stadia https://t.co/aJRqL2be2o
— Gaming Source Network (@GamingSourceNet) 4 oktober 2021
Het is een toggle. Dus of graphics of 60fpsTuktop schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:09:
[...]
Wat vet!
Ben heel benieuwd waar dit door komt; verdere optimalisatie of toch een hardware upgrade?
[...]
Hier had ik een heel uitgebreid en onleesbaar verhaal, ik vat het maar even in dit schema samen want dat is denk ik veel duidelijker ;-)
Galaxy S20 -> onbeperkt mobiele data -> WiFi hotspot
Chromebook -> S20 hotspot
Stadia controller -> Start de stadia app op de S20. -> probeer stadia controller toe te voegen. -> Stadia app klaagt dat de S20 niet via WiFi verbonden is. En daardoor dus niet te koppelen
Opgelost door even snel USB stekkertje er in te pluggen, maar das natuurlijk niet cool
Stadia was beter....
Ik heb al een workaround gevonden. Ik installeer de Stadia app op mijn vriendin der telefoon. Die verbindt ik aan mijn S20 hotspot. Dan conect ik de controller vanaf mijn vriendin der telefoon aan de WiFi hotspot.
Heel omslachtig want mijn vriendin gaat er 9 van de 10x niet bij zijn als ik even snel buiten de deur een uurtje vrij heb te gamen.
Ik werk zelf t meeste met een phonemount en kabeltje, er is ooit aan t begin van Stadia gezegd dat de controller ooit bluetooth ondersteuning krijgt, maar tot die tijd werkt t prima voor mij met een kabeltje ertussengrolle schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 04:25:
Dat is inderdaad wat ik probeer te doen @artificial_sun . Maar omdat dat S20 telefoon En de WiFi hotspot is En de het 4G modem gaat het verkeerd. Volgens de Stadia app is de S20 namelijk niet verbonden met WiFi.
Ik heb al een workaround gevonden. Ik installeer de Stadia app op mijn vriendin der telefoon. Die verbindt ik aan mijn S20 hotspot. Dan conect ik de controller vanaf mijn vriendin der telefoon aan de WiFi hotspot.
Heel omslachtig want mijn vriendin gaat er 9 van de 10x niet bij zijn als ik even snel buiten de deur een uurtje vrij heb te gamen.
Stadia loopt nu weer een stukje lekkerder.
Control spel is wel een apart spel, moet nog wel mijn weg vinden. Ben nu een beetje verdwaald, iemand een goede tip om je weg te vinden? Heb net die Tommasi eindbaas gehad....
Whatever.
Vervelend is soms ook dat ik bijv. ergens bijna ben en ook goed loop (bijv. naar een black rock room ofzo welke verder niet onder die naam op het plattegrond aangegeven staat), maar ik wil stoppen met spelen. De keer daarna start ik dan bij zo'n 'fast travel'-punt, en weet ik echt niet meer waar dat specifieke gangetje precies ligt waar ik de vorige keer geeindigd ben.
Voor de rest wel een leuk spel trouwens
[ Voor 31% gewijzigd door sewer op 06-10-2021 10:23 ]
Thuis gebruik ik sowieso een kabel, ook als ik op de tablet speel, scheelt weer opladen van de controller.
[ Voor 23% gewijzigd door Knielen op 06-10-2021 09:47 ]
Stadia was beter....
Ik heb ook af en toe moeite met hoe en waar ik naar toe moet, maar de vibe en de gameplay is zo vet! geniet er echt van. Maar wil ook heel graag snel aan de slag met Mafia 3sewer schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:40:
Ik heb ook een paar keer een walkthrough moeten gebruiken om te zien waar ik heen moest, was mij soms ook te onduidelijk. Bijv. toen ik naar mailroom moest was de deur dicht en 'there should be a key nearby'. Kon die gewoon totaal niet vinden, en aangezien er ook verdiepingen boven de mailroom zijn, ging ik er maar vanuit dat ik vanuit daar omlaag moest droppen of zo. Na een uur of twee of zo toch maar zo'n walkthrough geraadpleegd, en de key lag inderdaad een paar meter van die deur ergens
Vervelend is soms ook dat ik bijv. ergens bijna ben en ook goed loop (bijv. naar een black rock room ofzo welke verder niet onder die naam op het plattegrond aangegeven staat), maar ik wil stoppen met spelen. De keer daarna start ik dan bij zo'n 'fast travel'-punt, en weet ik echt niet meer waar dat specifieke gangetje precies ligt waar ik de vorige keer geeindigd ben.
Voor de rest wel een leuk spel trouwensBeetje Max Payne van vroeger.
Welke kabel gebruik jij hiervoor? Ik kan zo even snel alleen usb-c -> usb-c kabels vinden van minimaal 50cm. Dus niet korter. Van de mount naar telefoon heb ik volgens mij maar 20cm nodig ofzo.Knielen schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 09:45:
@grolle Wat is er niet cool aan een kabeltje dan? Ik gebruik ook een phone mount en een kort kabeltje. Zodra je de kabel aansluit start direct de Stadia app, werkt super cool!
Thuis gebruik ik sowieso een kabel, ook als ik op de tablet speel, scheelt weer opladen van de controller.
Twijfel nog over de premiere actie. Heb genoeg CC-ultra's in huis maar wil nog wel 1 controller. Jammer dat alleen de witte variant in de premiere editie zit.
je zou ook zo'n adapter kunnen kopen, dan kun je usb-c naar usb-a gebruiken die vaak bij je telefoon zit.madcon schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:52:
[...]
Welke kabel gebruik jij hiervoor? Ik kan zo even snel alleen usb-c -> usb-c kabels vinden van minimaal 50cm. Dus niet korter. Van de mount naar telefoon heb ik volgens mij maar 20cm nodig ofzo.
Twijfel nog over de premiere actie. Heb genoeg CC-ultra's in huis maar wil nog wel 1 controller. Jammer dat alleen de witte variant in de premiere editie zit.
Zo dacht ik een tijdje geleden ook dat stadia het ultieme game systeem zou zijn tijdens mijn rustige nachtdiensten op het werk met een IPad Pro een Iphone met unlimited 5G en een stadia controller.Jasphur schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 07:23:
Ik had wat problemen met het koppelen van mn Stadia controller naar mn iPhone. Dus gebruik nu voor gamen op mobiel een PS4 bluetooth controller die ik nog had liggen
Was dat even een grote teleurstelling omdat de controller idd niet met een hotspot te verbinden is en bekabeld aansluiten op de iPad Pro niet werkt
50 cm inderdaad, met aan 1 kant haakse aansluiting. Voor de telefoon met mount wat lang, maar met de tablet op schoot wel weer fijn.madcon schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:52:
[...]
Welke kabel gebruik jij hiervoor? Ik kan zo even snel alleen usb-c -> usb-c kabels vinden van minimaal 50cm. Dus niet korter. Van de mount naar telefoon heb ik volgens mij maar 20cm nodig ofzo.
Interessant, ik speel al sinds jaar en dag via mijn pc, maar met bekabelde Stadio controller. Volgens dit plaatje zuo dat niet hoeven als ik de controller met wifi zou verbinden? Dat is nieuwe info voor mjij..!bakkerjangert schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:43:
Op Reddit staat nu een kort en bondig overzicht van hoe Stadia werkt en wat het kost. Die wilde ik toch ook hier even delen ter info.
[Afbeelding]
Klopt, dat kon ook al best lang hoor! Bij de stadia app kun je je controller (mits je die een keer met je wifi hebt verbonden via diezelfde app) met een toetsencombo verbinden, werkt perfect! (Controller aan --> na eerste tril de toetsen indrukken --> verbonden)Tomino schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:46:
[...]
Interessant, ik speel al sinds jaar en dag via mijn pc, maar met bekabelde Stadio controller. Volgens dit plaatje zuo dat niet hoeven als ik de controller met wifi zou verbinden? Dat is nieuwe info voor mjij..!
Nice!Raznov schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 14:12:
Ik vond het overzicht binnen Stadia (en diverse db sites) een beetje lastig bij te houden. Ik wilde eigenlijk een overzicht welke games / bundels ik kon kopen vanaf 60 euro welke aansluiten bij de actie.
Bij deze een lijstje (ik heb even de nog duurdere bundels van de games uit het lijstje gehaald, zoals de extra deluxe super editie en dat soort ongein). De lijst kan overigens nog iets langer zijn, aangezien ik Pro abo heb, zit er soms een korting op die duurdere spellen, dus die heb ik even niet meegenomen voor mijn overzicht. Misschien handig voor anderen?
[...]
Voor mij zit er denk ik toch niet veel bij. Sekiro mogelijk, maar ik heb al een controller en Sekiro op de PS4 (welke ik naast Stadia heb) is een stukje goedkoper te vinden.
In de stadia app kan je overigens wel "all games" selecteren en dan sorteren op prijs, en scrollen tot 59,95...
Ik mis daar inderdaad ook wel wat filter opties voor een echt goed overzicht ja.
Hier paar dagen geleden Farcry 6 gepre-ordered voor een "gratis" 2e controller... Maar ik heb nog geen bericht over de actie... Zou dat pas gebeuren bij release/afschrijving?
Ik kan er niet echt veel info over vinden behalve die in de stadia app.
Dat klopt ja, maar dan zou je net een mooie bundel weer kunnen missen. Ze mogen wel iets aan de filters doen.GeeEs schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:00:
[...]
Nice!
In de stadia app kan je overigens wel "all games" selecteren en dan sorteren op prijs, en scrollen tot 59,95...
Ik mis daar inderdaad ook wel wat filter opties voor een echt goed overzicht ja.
Hier paar dagen geleden Farcry 6 gepre-ordered voor een "gratis" 2e controller... Maar ik heb nog geen bericht over de actie... Zou dat pas gebeuren bij release/afschrijving?
Ik kan er niet echt veel info over vinden behalve die in de stadia app.
Ik begreep dat het pas gebeurd bij de afschrijving, gezien het regel:
Als u de reservering annuleert vóór de release van de game, is de Aanbieding niet langer geldig
Maar er was iets waar ik niet op gerekend had.. Ik deed FarCry5 eerst via Ubisoft + op mijn pc en dacht daarna verder te kunnen via Stadia maar helaas de progress was niet synced..
Bij The Division 2 is dit wel geval (logisch opzich ook..) maar ik dacht dat het gold voor alle Ubisoft games, maar helaas niet dus..
Ziet er handig uit voor de topic startbakkerjangert schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:43:
Op Reddit staat nu een kort en bondig overzicht van hoe Stadia werkt en wat het kost. Die wilde ik toch ook hier even delen ter info.
[Afbeelding]
Helaas hebben alleen recente Ubisoft games dat je safe games/progress kan syncen met andere platformen inderdaad.DutchHammer schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:55:
Net even Stadia gespeeld op een stevige game pc, de ironie..
Maar er was iets waar ik niet op gerekend had.. Ik deed FarCry5 eerst via Ubisoft + op mijn pc en dacht daarna verder te kunnen via Stadia maar helaas de progress was niet synced..
Bij The Division 2 is dit wel geval (logisch opzich ook..) maar ik dacht dat het gold voor alle Ubisoft games, maar helaas niet dus..
Games Eligible for Cross-Progression (All Platforms)
For these games, you will be able to keep your saves if you switch between families of consoles or move to PC.
Please note that hard currency is transferable only within the same family of devices.
Assassin’s Creed Valhalla: Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, PC, Stadia and Amazon Luna
Immortals Fenyx Rising: Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch, PC, Stadia, and Amazon Luna
Riders Republic: Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, PC, Stadia and Amazon Luna
Hyper Scape: already deployed on Xbox One, PlayStation 4, and PC
https://www.ubisoft.com/e...ubisoft-connect/000081052
Om deze reden heb ik een tijdje terug ook mijn 2e aankoop van AC Origins gerefund.
Vanaf AC Valhalla wordt dit wel ondersteund.
Jammer want de series S draait deze game zelfs op 60Fps.
Begrijpelijk wel, best teleurstellend eigenlijk. Er had toch minstens een 1080P60 mode in moeten zitten, net als wat Valhalla onlangs heeft gekregen. Hopelijk komt het nog voor FC6!Pukson schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 01:00:
Klein uurtje FC6 gespeeld. Ga toch maar een refund aanvragen. Voelt beetje traag aan en op 1080P toch wat blokkerig in de donkere scènes.
Over kwaliteits problemen ga je ook wel gamen op, mogelijk, de grootste piek die stadia dit jaar te verduren krijgt. (Uiteraard totaal niet gebaseerd op feiten)
FC6 kwam wat later uit op Ubisoft+ 0400 meen ik gelezen te hebben. Zou nu gewoon speelbaar zijn.grolle schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:48:
*toch wel lichtelijk teleurgesteld dat ik FC6 niet kan spelen, dat was eigenlijk de reden dat ik ubisoftplus abbo heb genomen. Niet dat ik grote liefhebber van de FC series ben.
Over kwaliteits problemen ga je ook wel gamen op, mogelijk, de grootste piek die stadia dit jaar te verduren krijgt. (Uiteraard totaal niet gebaseerd op feiten)
Kan/kon ook via Ubisoft zelf. https://store.ubi.com/nl/ubisoftplus (daar wordt Stadia ook gewoon genoemd).MissMe NL schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:20:
Weet iemand of je verplicht Ubisoft+ uit de stadia app moet kopen of kan je ook abonneren bij Ubisoft zelf. Via stadia is namelijk duurder.
Maar bizar dat die prijs via Stadia zelf ineens zoveel hoger ligt... Ik had zelf een tijd een US account en betaalde toen iets van 13 euro nog wat.
Blokkerig in donkere scenes is een bekend probleem bij Stadia, ook herkenbaar van games als Little Nightmares waar veel donkere scenes zijn. Hopelijk updaten ze de streaming coded eens voor donkere scenes, want soms ziet het er inderdaad niet uit.Pukson schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 01:00:
Klein uurtje FC6 gespeeld. Ga toch maar een refund aanvragen. Voelt beetje traag aan en op 1080P toch wat blokkerig in de donkere scènes.
Ook bij Ubisoft zelf maar daar is t ook duurder dan 'normaal'. Je hebt een soort beta variant nodig om ook te kunnen gamen in de cloud. Volgens mij wordt dit later op het jaar samengevoegd tot 1 abonnement.MissMe NL schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:20:
Weet iemand of je verplicht Ubisoft+ uit de stadia app moet kopen of kan je ook abonneren bij Ubisoft zelf. Via stadia is namelijk duurder.
Edit: ik heb zelf geen Ubisoft+ dus misschien dat anderen weten of t ook stiekem werkt met de gewone Ubisoft plus?
[ Voor 10% gewijzigd door Ht87 op 07-10-2021 12:04 ]
Aah ok. Gelukkig maar hier gevraagd. Had bijna de normale Ubisoft+ afgesloten van 15 euro. Dan maar gewoon via de stadia app.Ht87 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:02:
[...]
Ook bij Ubisoft zelf maar daar is t ook duurder dan 'normaal'. Je hebt een soort beta variant nodig om ook te kunnen gamen in de cloud. Volgens mij wordt dit later op het jaar samengevoegd tot 1 abonnement.
Edit: ik heb zelf geen Ubisoft+ dus misschien dat anderen weten of t ook stiekem werkt met de gewone Ubisoft plus?
Die van 15 euro kan dus blijkbaar niet gebruiken met stadia kreeg ik hier boven te horen. Wel jammer. Zit nog te twijfelen. Want wil dan ook stadia pro erbij. Is dan 28 euro per maand.barrymossel schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:31:
[...]
Kan/kon ook via Ubisoft zelf. https://store.ubi.com/nl/ubisoftplus (daar wordt Stadia ook gewoon genoemd).
Maar bizar dat die prijs via Stadia zelf ineens zoveel hoger ligt... Ik had zelf een tijd een US account en betaalde toen iets van 13 euro nog wat.
Ah, één klikje verder stond het inderdaad: https://store.ubi.com/nl/ubisoftplus/cloud (dat was een week of wat geleden nog niet. Heb momenteel gewoon nog een €14,99 account die ik wel heb opgezegd (was alleen om de Paris DLC content voor Valhalla te spelen).MissMe NL schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:15:
[...]
Die van 15 euro kan dus blijkbaar niet gebruiken met stadia kreeg ik hier boven te horen. Wel jammer. Zit nog te twijfelen. Want wil dan ook stadia pro erbij. Is dan 28 euro per maand.
Vind het echt heel erg sneu dat ze 2 euro voor die paar games op Stadia durven te vragen, maar dat zal wel komen doordat ze geld moeten afdragen aan Google.
Ook als je de basis game nog niet hebt, kan je deze alvast 'downloaden' Mocht de basis weer eens in de aanbieding komen.
Als ik via de stadia app zoek ipv bovenstaande link dan staat hij daar voor €15,-
Geen idee, misschien foutje.. toch maar profiteren nu het nog kan
[ Voor 20% gewijzigd door Deurstopper op 07-10-2021 14:07 ]
Steam/Epic: Deurstopper
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |