Ht87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:22:
[...]
Tof om Stadia via de Xbox te kunnen spelen!
Klinkt voor mij als een stukje implementatie dat nog niet heel goed werkt, normaal komt op pc deze melding als je even esc hebt ingedrukt. Wordt het virtuele toetsenbord misschien per ongeluk geactiveerd? Of een extern toetsenbord aangesloten? Zijn maar wat schoten in het duister van me hoor, tis nog onontgonnen gebied op de Xbox

Ik heb niet een melding gezien over een toetsenbord en zelf heb ik niks aangesloten op de Xbox.
Ik zou het niet weten eigenlijk. Niks zit aangesloten op de Xbox verder. Misschien is het dan toch een issue omdat ik niet via een tv of PC speel?
Daarnaast kan ik in de opties voor quality ook niet voor 4K kiezen. Ik denk ook dat dat komt omdat ik niet via tv aangesloten dit of PC. Dit is met een Pro trial trouwens.
In een andere game stond er ineens keyboard detected, wat echt heel raar is want dat is echt niet het geval. Sowieso soms uit het niets is de connectie kwijt met de controller en dan moet ik eerst via de browser weer voor game controls kiezen.
Het valt echt op dat als ik de controller niet aanraak de melding niet komt, dus tijdens cutscenes niets aan de hand. Zodra ik ga spelen verschijnt het al gauw.
[
Voor 14% gewijzigd door
devilsnight op 30-09-2021 13:56
]