• Kevv1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-06-2022
Stadia Founder hier. Sinds Cyberpunk eigenlijk niet meer op Stadia gespeeld terwijl ik bij launch wel écht overtuigd was van Stadia. Lang niet meer gespeeld voornamelijk door gebrek aan voor mij interessante content. Afgelopen tijd een hoop voorbij zien komen over Stadia en nieuwe features, toch maar even melden hier. Kijken of ik Far Cry 6 op Stadia koop of PS5

[ Voor 15% gewijzigd door Kevv1990 op 28-09-2021 08:47 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Pukson schreef op maandag 27 september 2021 @ 21:54:
[...]

Geweldige feature. Telefoon icm kishi gamepad. Even gamen op me telefoon en als de tv vrij is switch je zo over daarheen en speel je verder op je kishi controller :)
Dat is wel tof, dat ga ik ook eens proberen. Je moet dan een controller hebben die via bluetooth met je telefoon kan verbinden?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:16
Kevv1990 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 08:47:
Stadia Founder hier. Sinds Cyberpunk eigenlijk niet meer op Stadia gespeeld terwijl ik bij launch wel écht overtuigd was van Stadia. Lang niet meer gespeeld voornamelijk door gebrek aan voor mij interessante content. Afgelopen tijd een hoop voorbij zien komen over Stadia en nieuwe features, toch maar even melden hier. Kijken of ik Far Cry 6 op Stadia koop of PS5
Zit ook te wachten op FC6 heb voor nu even Ubisoft + genomen. Kan ik nu even AC Valhalla spelen en Immortals, wanneer FC6 dropt kan ik die ook direct spelen.

• Pukson
Marzman schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 08:56:
[...]

Dat is wel tof, dat ga ik ook eens proberen. Je moet dan een controller hebben die via bluetooth met je telefoon kan verbinden?
Zoals ik begreep moet je de controller fysiek aangesloten hebben op je telefoon. Kishi werkt bijv via USB c

• Marzman
  • Niet online
Pukson schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 09:17:
[...]

Zoals ik begreep moet je de controller fysiek aangesloten hebben op je telefoon. Kishi werkt bijv via USB c
Dat kan met mijn controller ook als ik een kabeltje kan vinden van usb naar usb-c of microusb-usb naar c.

/▌

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:11

PinusRigida

I put the p in pool.

kneusteun schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:00:
[...]

Nog even een 40mm fan toevoegen :*)
Altijd een optie natuurlijk maar zolang het werkt zonder actieve koeling heb ik het liever zo, het geluid boeit me niet zo want de fans die ik heb zijn stil, maar achter de televisie zuigt zoiets een hoop stof aan.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-01 09:47
Zonet m'n Wasabi controller ontvangen die ik gisteren met de Google kortingscode besteld heb.

Mooi kleurtje! Als er nu eens 'n vriend langskomt kunnen we straks eens 'n potje fifa spelen, zonder dat m'n Xbox One X opnieuw moet updaten en we na halfuur nog niet met Fifa 19 bezig zijn :D.

Die wasabi wordt nu wel m'n main controller. De witte houd ik als back-up of voor multiplayer ;-).
Matey schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:27:
Zonet m'n Wasabi controller ontvangen die ik gisteren met de Google kortingscode besteld heb.

Mooi kleurtje! Als er nu eens 'n vriend langskomt kunnen we straks eens 'n potje fifa spelen, zonder dat m'n Xbox One X opnieuw moet updaten en we na halfuur nog niet met Fifa 19 bezig zijn :D.

Die wasabi wordt nu wel m'n main controller. De witte houd ik als back-up of voor multiplayer ;-).
Tof, die staat eigenlijk ook op m'n wishlist, maar met 2 witte (bij 2 premier editions) heb ik de noodzaak niet. Ik heb wel paar keer bij een vriend die nieuwe controller van de PS5 gebruikt. Oei, dat is toch wel vet hoor met die triggers. Ik hoop dat google door de komende jaren heen ook wat innovatie gaat toepassen hierop.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:57
Op marktplaats staat ook nog een wasabi en een blauwe (founders editie?), beide 35 excl verzenden. Die wasabi is inderdaad wel echt mooi :)

https://www.marktplaats.n...sabi.html?previousPage=lr

https://www.marktplaats.n...-a-n.html?previousPage=lr

edit:
Bij nader inzien is die blauwe wellicht een witte onder blauw licht :P

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 28-09-2021 11:38 ]

• Matey
Ht87 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:30:
[...]

Tof, die staat eigenlijk ook op m'n wishlist, maar met 2 witte (bij 2 premier editions) heb ik de noodzaak niet. Ik heb wel paar keer bij een vriend die nieuwe controller van de PS5 gebruikt. Oei, dat is toch wel vet hoor met die triggers. Ik hoop dat google door de komende jaren heen ook wat innovatie gaat toepassen hierop.
Ja, die adaptive triggers, nog niet kunnen testen, maar ziet er wel erg vet uit. Heb me voorgenomen om de nieuwe consoles aan mij voorbij te laten gaan. Dus ook bewust wat gemeden :o Gezien de geringe beschikbaarheid lukt dat vrij goed.

Die triggers van de stadia-controller zijn dan weer een stuk stroever. Mijn Xbox Elite Controller is op dat vlak weldegelijk een genot.

Op den duur wordt het wel een bonte verzameling van controllers.
- 2 Stadia
- 2 Xbox One
- 1 Xbox One Elite (v1)
- 1 PS4 (PS 4 inmiddels verkocht, maar wou de controller houden :+ en die werkt op Apple TV)
- 1 Switch Pro

• Marzman
  • Niet online
Matey schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:52:
[...]

Op den duur wordt het wel een bonte verzameling van controllers.
- 2 Stadia
- 2 Xbox One
- 1 Xbox One Elite (v1)
- 1 PS4 (PS 4 inmiddels verkocht, maar wou de controller houden :+ en die werkt op Apple TV)
- 1 Switch Pro
Maar ze kunnen wel allemaal met hetzelfde kabeltje dankzij de EU :+

/▌

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

Matey schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:27:

Leuke kleur he!

Toen de mijne thuis arriveerde had ik meteen een throwback naar mijn kindertijd, toen waren er 2 dingen heel erg "in" en waar ik volledig in mee was: glitter stickers en glow-in-the-dark stickers en figuurtjes... Die Wasabi controller gaf me meteen een leuk nostalgisch gevoel, hoewel het helaas geen ecthe glow in the dark is.
sewer schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:32:
Op marktplaats staat ook nog een wasabi en een blauwe (founders editie?), beide 35 excl verzenden. Die wasabi is inderdaad wel echt mooi :)

https://www.marktplaats.n...sabi.html?previousPage=lr

https://www.marktplaats.n...-a-n.html?previousPage=lr

edit:
Bij nader inzien is die blauwe wellicht een witte onder blauw licht :P
Ja is idd. een witte onder blauw licht. :D
De blauwe zijn idd. founders edition exclusive (als ik me niet vergis want ik volg het niet op de voet), ik wil wel nog aan zo'n blauwe geraken eigenlijk... :Y

[ Voor 33% gewijzigd door PinusRigida op 28-09-2021 12:57 ]

• Kemania_11
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 28-01 22:22
De phone link in mijn stadia app is nog niet zichtbaar, app is voor het laatst in augustus geüpdatet. Valt er ergens nog wat aan te klikken of is het een kwestie van wachten?

Edit: inmiddels staat de optie voor phone link in de app erbij!

[ Voor 16% gewijzigd door Kemania_11 op 28-09-2021 20:16 ]

• Jonkar
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09-2022
Hoi allemaal,

Ik volg al een tijdje in de luwte de Stadia discussie op dit forum, leuk om al jullie meningen en gedachten te lezen!

Ik ben sinds enige tijd zelf een Stadia Blog begonnen, waar ik nieuws, trailers, reviews en YouTube Content ga posten. Met name trailers miste ik vaak van games die op Stadia uit komen of uitgekomen zijn.

Dit is inderdaad niet toegestaan, sorry :)

[ Voor 26% gewijzigd door BM op 28-09-2021 17:53 ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:14
Jonkar schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:01:
Hoi allemaal,

Ik volg al een tijdje in de luwte de Stadia discussie op dit forum, leuk om al jullie meningen en gedachten te lezen!

Ik ben sinds enige tijd zelf een Stadia Blog begonnen, waar ik nieuws, trailers, reviews en YouTube Content ga posten. Met name trailers miste ik vaak van games die op Stadia uit komen of uitgekomen zijn.

snip
Over trailers voor toekomstige games gesproken ... Heb je deze ook al op je website staan?

Aan het eind staat ook Stadia als platform aangegeven. :9

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 28-09-2021 17:53 ]

Haay schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:59:
[...]

Over trailers voor toekomstige games gesproken ... Heb je deze ook al op je website staan?
[YouTube: Chorus - 101 Trailer]

Aan het eind staat ook Stadia als platform aangegeven. :9
3 december is de release datum

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:40
Five games are joining Stadia Pro on October 1

This Friday, a whopping five games are being added to the 30+ title library of Stadia Pro titles for subscribers to claim and play instantly! That includes one new title launching on the Stadia store:

DreamWorks Spirit Lucky’s Big Adventure rides into Stadia Pro on October 1. Ride as Lucky on a wild new adventure with her faithful mustang, Spirit. You’ll have lots of fun with Lucky’s fearless best friends, Abigail and Pru, by your side. There’s a wide-open frontier to explore, full of exciting quests, animals, and items to collect. Navigate dangers, like villainous horse wrangler Hendricks. Will you find and protect the real treasure of Miradero? Also available for $39.99 USD in the Stadia store.

Four additional games are set to be added to Stadia Pro on October 1: Hello Engineer - Early Access (available First on Stadia), Cake Bash, Unto The End, and Control Ultimate Edition. Be sure to claim Human Fall Flat for free by September 30 before it leaves the Stadia Pro library!
En meer nieuws: https://community.stadia....-games-come-to/ba-p/68540

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:29

• sewer
Iemand die speelt op een iPad? Heb een wat oudere van 2017, wel 5Ghz en moderne asus aimesh met in bij speediest volledige download/upload-snelheid en 20ms ping. Toch altijd instabiel netwerk volgens stadia en kan inderdaad ook niet lang spelen.

Kleine Google actie leidt tot veel van klachten, ook mensen met nieuwe zware Alienware laptops en gigabit netwerk die dan draadloos dezelfde problemen hebben.

Edit: ah, in Safari lukt het wel goed, in Chrome niet. Moet je wel die ‘block all cookies’ default van Safari eerst uitzetten. Maar werkt prima daarna 😊

[ Voor 20% gewijzigd door sewer op 28-09-2021 21:19 ]

Control als PRO game. Niiiiiiiice. Wilde die altijd al spelen, maar nooit echt kopen haha. Nu via mn PRO abbo toch gekocht :P

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07-2025
Vandaag geprobeerd op mijn Xbox One S!

Het beeld is scherper en de bewegingen zijn vloeiender dan op mijn Mi Box S. Toppie dacht ik, want ik heb geen Chromecast Ultra waarop ik kan spelen. Maar na een minuutje spelen begint het beeld om de één of andere reden te flikkeren. Heel vreemd effect en krijg dit ook niet opgelost.

Nog niet ideaal dus heb ik de indruk :|
:X

[ Voor 99% gewijzigd door KlaasjeNL op 28-09-2021 22:50 ]

• sewer

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-01 08:01
Control lijkt mij serieus tof!!

• PinusRigida

PinusRigida

I put the p in pool.

sewer schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:01:
Iemand die speelt op een iPad? Heb een wat oudere van 2017, wel 5Ghz en moderne asus aimesh met in bij speediest volledige download/upload-snelheid en 20ms ping. Toch altijd instabiel netwerk volgens stadia en kan inderdaad ook niet lang spelen.
Het mist nog wat balans over systemen heen heb ik de indruk, maar ze gaan goed vooruit.

mijn tablet wordt niet eens officieel ondersteund maar het werkt er belachelijk goed op eigenlijk...

2019 Galaxy Tab A 10 inch... slechts 2Gb RAM(!) en Stadia draait als een zonnetje, urenlang, zonder haperingen, gisteravond nog heel de avond Division 2 zitten spelen op tablet omdat vrouw op TV iets wou zien.

Koop je een ietwat recente budget android tablet en je zit goed voor Stadia. :D

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Benieuwd hoe FIFA 22 draait, het gaat de next gen versie zijn. Nog steeds ben ik een Pro / Wining Eleven persoon, maar aangezien Konami al jaren niet thuisgeeft doe ik het net zoals de rest ook met FIFA als ik al voetbal spellen speel.

Hopelijk komt eFootball 2022 ook nog eens naar Stadia maar ik houd m'n hart vast.

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-01 09:12

sn0ww

Goet is niet goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WFt0qcyYLyZq_tGiZhXS85vUiIo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ocdxfDcBTVCDnia6Le6bsW3I.jpg?f=fotoalbum_large

Joined the family today!

..........

• Kevv1990
Nice, Control als pro game! Goede reden om weer een maandje Pro te nemen na maanden inactiviteit.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-01 12:43
Control zorgt er wel voor dat ik mijn Pro weer aan ga zetten.
Ik heb gisteren Assassins Creed Syndicate gekocht, maar toch maar geld terug gevraagd. Op de Lenovo Duet liep hij traag (via wifi). Op de pc (ethernet) hakkelend en ook op de Chromecast Ultra liep het niet soepel, geluid kraakte en piepte en beeld liep soms haperend. Iets wat ik bij geen enkel ander spel heb gehad. Iemand anders dit ook gehad bij deze game?

Strava & Untappd - Do not combine!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-01 09:12

sn0ww

Goet is niet goed.

Dag Allemaal,

Zijn er ook tweakers die graag samenspelen via dit medium?

Mijn gamertag is TrabYllek#2771

..........

JDFS schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:03:
Benieuwd hoe FIFA 22 draait, het gaat de next gen versie zijn. Nog steeds ben ik een Pro / Wining Eleven persoon, maar aangezien Konami al jaren niet thuisgeeft doe ik het net zoals de rest ook met FIFA als ik al voetbal spellen speel.

Hopelijk komt eFootball 2022 ook nog eens naar Stadia maar ik houd m'n hart vast.
Schijnt heel erg goed te draaien en mbt graphics ergens tussen de series S en series X/PS5 te zitten

• Dennis0162
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-11-2025
sn0ww schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:29:
Dag Allemaal,

Zijn er ook tweakers die graag samenspelen via dit medium?

Mijn gamertag is TrabYllek#2771
Kijk even op de eerste pagina daar is een userlist aangemaakt waar je ook jezelf aan kan toevoegen :)

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online

Blonde Tux

<advertisement>

Iemand anders last van render glitches na een uurtje gamen?

Alsof de graphics zeg maar blauw en groen naast elkaar gaan lopen. (Beetje wat het TikTok logo heeft)

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

@Blonde Tux geen last van. Zag laats wel iemand anders die last had van glitchende graphics. Weet even niet meer welke game, dacht Saints Row the third. Oorzaak en oplossing stonden er niet bij

De RPG games van Square Enix zijn in de aanbieding

Voor wie hem nog niet gespeeld heeft: Dragon Quest XI S, 26 euro, is echt een aanrader.

De andere RPG’s in de aanbieding zijn:
Final Fantasy XV, 20 euro en Octopath Traveler, 30 euro

• 12345j
  • Laatst online: 03-01-2022
Oh leuke Pro games. Zie ik het goed? Cake. Bash? Mooi! Dat lijkt me een leuke co op game!

• 12345j
  • Laatst online: 03-01-2022
Blonde Tux schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:28:

Alsof de graphics zeg maar blauw en groen naast elkaar gaan lopen. (Beetje wat het TikTok logo heeft)
Vreemd, heb je dat altijd? Op elk apparaat. Lijkt wel een soort oververhitting van hardware ofzo.

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:22
Lijkt er op dat ze weer een actie hebben i.c.m. Stadia Premiere Edition want kwam net het volgende tegen in de store:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-A46PitVOVqFLaCnJQXWkx4zB5w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gTFZFlmEmiBKov2w0TjFSjdE.png?f=user_large

De link met Meer informatie werkt echter niet dus misschien is deze aanbieding nog niet actief.
Jorick schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:30:
Lijkt er op dat ze weer een actie hebben i.c.m. Stadia Premiere Edition want kwam net het volgende tegen in de store:

[Afbeelding]

De link met Meer informatie werkt echter niet dus misschien is deze aanbieding nog niet actief.
Lijkt of de volgende fase weer is ingegaan. Nieuwe featuredrops, nieuwe performance bij FIFA en weer een weggeefactie. Klinkt goed!

• Jorick
Blonde Tux schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:28:

Op wat voor apparaat speel je, Chromecast Ultra toevallig? Klinkt een beetje alsof je last hebt van oververhitting. In dit geval zou ik even contact opnemen met Google, krijg je waarschijnlijk zo een vervangend exemplaar. Ze moeten toch van hun voorraad af ;).

• Jorick
Ht87 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:35:
[...]

Lijkt of de volgende fase weer is ingegaan. Nieuwe featuredrops, nieuwe performance bij FIFA en weer een weggeefactie. Klinkt goed!
Verleidelijk is het wel, RDR2 incl. Premiere Edition voor €60 is nog een prima deal maar eigenlijk zit ik te wachten op de nieuwe Chromecast met Google TV.

Wat betreft nieuwe performance; hoe vaak krijgen jullie na een speelsessie een enquête over de kwaliteit van de sessie? Ik speel voornamelijk op pc/laptop en krijg met regelmaat die vraag. Mijn indruk is dat ze per game testen op welke server/config ze een game het beste kunnen draaien zonder dat dit nadelig is voor de speelervaring. Bij GeForce NOW merk je met sommige spellen wel als je een 'mindere' server zit, vooral als een spel erg CPU afhankelijk is.

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-01 09:44

[Afbeelding]

Ik zit echt op de nieuwe Chromecast met Googletv te wachten. Zoals ik jou afbeelding lees kun je ook meerdere games bij elkaar optellen en als je dan boven de 60 euro komt heb je prijs.

Heb vandaag ubisoft plus geactiveerd. Eigenlijk vooral voor immortals. Heb die game al uitgespeeld op de xbox. Is nu in de aanbieding voor 30 euro. Maar doorverkopen kan toch niet, dus heb gekozen voor 2 maanden ubisoftplus ipv de aanschaf. Maar als deze aanbieding er komt dan is het wel duidelijk wat ik ga doen :-)
Jorick schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:54:
[...]

Verleidelijk is het wel, RDR2 incl. Premiere Edition voor €60 is nog een prima deal maar eigenlijk zit ik te wachten op de nieuwe Chromecast met Google TV.

Wat betreft nieuwe performance; hoe vaak krijgen jullie na een speelsessie een enquête over de kwaliteit van de sessie? Ik speel voornamelijk op pc/laptop en krijg met regelmaat die vraag. Mijn indruk is dat ze per game testen op welke server/config ze een game het beste kunnen draaien zonder dat dit nadelig is voor de speelervaring. Bij GeForce NOW merk je met sommige spellen wel als je een 'mindere' server zit, vooral als een spel erg CPU afhankelijk is.
Ik speel 90% van de tijd op mn CCU en krijg die vraag best vaak. :)

• Jorick
grolle schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:00:
[...]

Ik zit echt op de nieuwe Chromecast met Googletv te wachten. Zoals ik jou afbeelding lees kun je ook meerdere games bij elkaar optellen en als je dan boven de 60 euro komt heb je prijs.

Heb vandaag ubisoft plus geactiveerd. Eigenlijk vooral voor immortals. Heb die game al uitgespeeld op de xbox. Is nu in de aanbieding voor 30 euro. Maar doorverkopen kan toch niet, dus heb gekozen voor 2 maanden ubisoftplus ipv de aanschaf. Maar als deze aanbieding er komt dan is het wel duidelijk wat ik ga doen :-)
Hopelijk krijgen we hier dezelfde optie die in de VS en UK beschikbaar is; daar kun je een bundel van Chromecast Google TV + Stadia controller in gewenste kleur samenstellen mét korting. Maar deze actie is ook niet verkeerd, zeker als je een actieve Pro-abbo hebt kun je een paar spellen met korting bij elkaar rapen met op de koop toe een Premiere Edition.

• Pukson

[Afbeelding]

Mm heb bovenstaande melding nog niet ontvangen of gezien binnen de app. Als dat komt koop ik direct een game. Was toch aan het zoeken naar een premier pack

• grolle
Ze hebben de aanbieding weer weg gehaald. Dus hoop dat dit iets is wat er in de toekomst aan komt

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:50
Cake Bash is top, jaar geleden als gekocht geloof ik. Mijn dochters van 6 en 7 spelen dat graag en de vrouw stiekem ook wel. :D

• Jorick
Hier is de aanbieding ook weer verdwenen. Ze waren blijkbaar iets te vroeg met het plaatsen. Veel van de huidige (pro) aanbiedingen lopen tot 6 oktober dus mijn vermoeden is dat de aanbieding dan live gaat maar pin mij er niet op vast.

• Pukson
Jorick schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:50:
Hier is de aanbieding ook weer verdwenen. Ze waren blijkbaar iets te vroeg met het plaatsen. Veel van de huidige (pro) aanbiedingen lopen tot 6 oktober dus mijn vermoeden is dat de aanbieding dan live gaat maar pin mij er niet op vast.
Lijkt plausibel. Komt goed uit als het tijdens de release van FC6 gebeurd. Die game had ik toch al op m'n lijstje
Jorick schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:50:
Google staat er ook wel bekend om dat ze checken hoe vaak erop geklikt wordt om een indicatie van geïnteresseerden te krijgen. Soort A/B test, de ene krijgt 60 euro, de andere bv 70 euro en dan het verschil bekijken. Beetje vieze strategie, maar denk inderdaad dat deze even later terugkomt met de echte aanbieding.

• Tuktop
Ht87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:11:
[...]

Google staat er ook wel bekend om dat ze checken hoe vaak erop geklikt wordt om een indicatie van geïnteresseerden te krijgen. Soort A/B test, de ene krijgt 60 euro, de andere bv 70 euro en dan het verschil bekijken. Beetje vieze strategie, maar denk inderdaad dat deze even later terugkomt met de echte aanbieding.
Op Reddit heeft iemand een screenshot gepost met meer info over de aanbieding: https://www.reddit.com/r/..._info_on_the_latest_deal/

Betrouwbaarheidslevel: unknown Reddit user :) maar toch.

• Marzman
  • Niet online
Tuktop schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:19:
[...]

Op Reddit heeft iemand een screenshot gepost met meer info over de aanbieding: https://www.reddit.com/r/..._info_on_the_latest_deal/

Betrouwbaarheidslevel: unknown Reddit user :) maar toch.
Mooi Belgie doet ook mee. Als je zelf wat games mag selecteren (ook aanbiedingen) tot 60 euro dan is dit een hele goede deal :)

[ Voor 45% gewijzigd door Marzman op 30-09-2021 09:21 . Reden: verkeerde quote ]

/▌

Top. Nemen jullie allemaal die CCU + Premiere bundel, des te sneller is de CCwGTV + Premiere bundel verkrijgbaar :+

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:33:
Top. Nemen jullie allemaal die CCU + Premiere bundel, des te sneller is de CCwGTV + Premiere bundel verkrijgbaar :+
Dat doen de Chinezen (bijvoorbeeld Xiaomi) wel beter. Als je ziet hoe vaak die met hardwareupdates komen en oudere modellen verdwijnen dan ook vrij snel. Android TV's, telefoons, horloges, activitytrackers, meerdere keren per jaar komen ze met een nieuwe versie en alles blijft ook steeds softwareupdates krijgen.

/▌

Nja, dit geeft Google wel de mogelijkheid om Stadia bij de mensen binnen te krijgen. Zeker voor games als Far Cry 6 en FIFA 22, betaal de game en krijg gratis de beste manier van Stadia spelen er bij. Hoe toegankelijk wil je het hebben. Enige wat dan nog ontbreekt is (is ie weer @Ht87) goede communicatie naar de mensen die Stadia nog niet kennen en dan het liefst vanuit Stadia/Google en niet vanuit de fans. :P

• Marzman
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:20:
Nja, dit geeft Google wel de mogelijkheid om Stadia bij de mensen binnen te krijgen. Zeker voor games als Far Cry 6 en FIFA 22, betaal de game en krijg gratis de beste manier van Stadia spelen er bij. Hoe toegankelijk wil je het hebben. Enige wat dan nog ontbreekt is (is ie weer @Ht87) goede communicatie naar de mensen die Stadia nog niet kennen en dan het liefst vanuit Stadia/Google en niet vanuit de fans. :P
Ik moet zeggen dat ik die communicatie vanuit Amazon, Nvidia of Microsoft ook niet zie over hun cloudgaming. Die Xboxen van Microsoft daar wordt dan wel weer reclame voor gemaakt. Ik ben op zich wel benieuwd, er zijn wel meer dingen waarvan ik dacht dat het alles over ging nemen die altijd een soort niche bleven (bijvoorbeeld voip telefonie, ik denk ook puur door onbekendheid en nu is het ingehaald door 'messenger apps')

[ Voor 14% gewijzigd door Marzman op 30-09-2021 10:28 ]

/▌

Marzman schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:26:
[...]

Ik moet zeggen dat ik die communicatie vanuit Amazon, Nvidia of Microsoft ook niet zie over hun cloudgaming. Die Xboxen van Microsoft daar wordt dan wel weer reclame voor gemaakt. Ik ben op zich wel benieuwd, er zijn wel meer dingen waarvan ik dacht dat het alles over ging nemen die altijd een soort niche bleven (bijvoorbeeld voip telefonie, ik denk ook puur door onbekendheid en nu is het ingehaald door 'messenger apps')
Oja, voip haha. Ben ooit benaderd door een bedrijf daarin, maar goed: ander verhaal.

Waar ik mij vooral aan stoor is dat de main stream media (ook jullie zijn dat Tweakers.net) bijna niks laat weten over Stadia. True, niet elke feature is even interessant voor het grote publiek. Maar het is nieuwe techniek en verdient mijn inziens meer media aandacht.

Edit: er is bijna elke dag wel in ieder geval iets te vertellen :P maar goed. Daar hebben we dit topic voor en nogmaals ik begrijp dat niet alles FP nieuws is.

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 30-09-2021 11:57 ]

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Hallo allen,

Ik heb Stadia op mijn Xbox Series X via Edge browser nu en speel Ys8, allemaal tof. Minder tof is dat ik om de haverklap geteisterd wordt met een pop-up die zegt " press and hold ESC to exit full screen" en dit gaat pas weg als ik even niks doe in de game. Dus zolang ik blijf spelen blijft deze irritante pop-up ook.

Zodra hij weg is verschijnt ie op random momenten weer en echt irritant vaak. Wat kan ik hier aan doen?
devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:57:
Hallo allen,

Ik heb Stadia op mijn Xbox Series X via Edge browser nu en speel Ys8, allemaal tof. Minder tof is dat ik om de haverklap geteisterd wordt met een pop-up die zegt " press and hold ESC to exit full screen" en dit gaat pas weg als ik even niks doe in de game. Dus zolang ik blijf spelen blijft deze irritante pop-up ook.

Zodra hij weg is verschijnt ie op random momenten weer en echt irritant vaak. Wat kan ik hier aan doen?
Tof om Stadia via de Xbox te kunnen spelen!
Klinkt voor mij als een stukje implementatie dat nog niet heel goed werkt, normaal komt op pc deze melding als je even esc hebt ingedrukt. Wordt het virtuele toetsenbord misschien per ongeluk geactiveerd? Of een extern toetsenbord aangesloten? Zijn maar wat schoten in het duister van me hoor, tis nog onontgonnen gebied op de Xbox ;)

• Tuktop
devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:57:
Hallo allen,

Hmm, dat is de melding die je krijgt als de browser van windowed mode naar full screen overschakelt. Er zal wel iets zijn wat dat veroorzaakt. Kun je iets bedenken?

• Pukson
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Over de actie gesproken. Support geeft bovenstaande aan. Zal ik dan toch maar vast een game kopen of nog even wachten tot het officieel weer te zien is in de store.

Heb het idee dat morgen de actie echt wordt getoond gelijktijdig met de release van FIFA 22

[ Voor 14% gewijzigd door Pukson op 30-09-2021 13:34 ]

• devilsnight
Ht87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:22:
[...]

Tof om Stadia via de Xbox te kunnen spelen!
Klinkt voor mij als een stukje implementatie dat nog niet heel goed werkt, normaal komt op pc deze melding als je even esc hebt ingedrukt. Wordt het virtuele toetsenbord misschien per ongeluk geactiveerd? Of een extern toetsenbord aangesloten? Zijn maar wat schoten in het duister van me hoor, tis nog onontgonnen gebied op de Xbox ;)
Ik heb niet een melding gezien over een toetsenbord en zelf heb ik niks aangesloten op de Xbox.
Tuktop schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:22:
[...]

Hmm, dat is de melding die je krijgt als de browser van windowed mode naar full screen overschakelt. Er zal wel iets zijn wat dat veroorzaakt. Kun je iets bedenken?
Ik zou het niet weten eigenlijk. Niks zit aangesloten op de Xbox verder. Misschien is het dan toch een issue omdat ik niet via een tv of PC speel?

Daarnaast kan ik in de opties voor quality ook niet voor 4K kiezen. Ik denk ook dat dat komt omdat ik niet via tv aangesloten dit of PC. Dit is met een Pro trial trouwens.

In een andere game stond er ineens keyboard detected, wat echt heel raar is want dat is echt niet het geval. Sowieso soms uit het niets is de connectie kwijt met de controller en dan moet ik eerst via de browser weer voor game controls kiezen.

Het valt echt op dat als ik de controller niet aanraak de melding niet komt, dus tijdens cutscenes niets aan de hand. Zodra ik ga spelen verschijnt het al gauw.

[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 30-09-2021 13:56 ]

devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:38:
[...]

Ik heb niet een melding gezien over een toetsenbord en zelf heb ik niks aangesloten op de Xbox.

[...]

Ik zou het niet weten eigenlijk. Niks zit aangesloten op de Xbox verder. Misschien is het dan toch een issue omdat ik niet via een tv of PC speel?

Daarnaast kan ik in de opties voor quality ook niet voor 4K kiezen. Ik denk ook dat dat komt omdat ik niet via tv aangesloten dit of PC. Dit is met een Pro trial trouwens.
Hmm, dan denk ik dat het probleem ligt bij het werken met de browser op de xbox, ook het 4k stuk wellicht.
Wat 4k betreft: Als je internetsnelheid stabiel en goed genoeg is (45mbit downloadsnelheid zegt google zelf) en je hebt een pro trial of gewoon pro moet het automatisch naar 4k schakelen. Krijgt je xbox bedraad internet?

edit: Ik heb even gekeken bij de 'supported controllers' en daar staat de xbox series controller nog niet bij, mogelijk dat daar het probleem zit? Opnieuw maar een gok, maar wie weet met een oude controller? Of bedraad?

• Jorick
Pukson schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:30:

Over de actie gesproken. Support geeft bovenstaande aan. Zal ik dan toch maar vast een game kopen of nog even wachten tot het officieel weer te zien is in de store.

Heb het idee dat morgen de actie echt wordt getoond gelijktijdig met de release van FIFA 22
Als je niet kunt wachten zou ik eerst zelf even contact opnemen met support om na te vragen of de actie inderdaad geldig is en welke voorwaarden er aan gebonden zijn. En vergeet niet, afgaande op die post op reddit, dat het wel even kan duren voordat je Premiere Edition binnen is dus als je in de tussentijd geen andere manier hebt om te spelen kan het een aardige oefening worden in het hebben van geduld ;)

• devilsnight
Ht87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:58:
[...]

Hmm, dan denk ik dat het probleem ligt bij het werken met de browser op de xbox, ook het 4k stuk wellicht.
Wat 4k betreft: Als je internetsnelheid stabiel en goed genoeg is (45mbit downloadsnelheid zegt google zelf) en je hebt een pro trial of gewoon pro moet het automatisch naar 4k schakelen. Krijgt je xbox bedraad internet?

edit: Ik heb even gekeken bij de 'supported controllers' en daar staat de xbox series controller nog niet bij, mogelijk dat daar het probleem zit? Opnieuw maar een gok, maar wie weet met een oude controller? Of bedraad?
Ik ben erachter!

Ik had het ook op Reddit gevraagd en iemand gaf een tip om te kijken of één van de knoppen op de controller gelinkt stond aan esc. Nou was dit niet het geval. Maar toen kreeg ik het idee om eens per knop te checken wanneer die pop-up verschijnt. Niet tijdens het lopen, niet tijdens het aanvallen, maar wanneer ik de B knop een paar keer tap verschijnt de popup. Deze knop staat gelinkt aan Q. B gebruik ik oa om van character te wisselen of samen met RB een speciale attack.

Ik denk dat ik een keyboard moet gaan aansluiten en de keyboard key Q moet veranderen naar niks zeker hé?

[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 30-09-2021 14:50 ]

devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:43:
[...]

Ik ben erachter!

Ik had het ook op Reddit gevraagd en iemand gaf een tip om te kijken of één van de knoppen op de controller gelinkt stond aan esc. Nou was dit niet het geval. Maar toen kreeg ik het idee om eens per knop te checken wanneer die pop-up verschijnt. Niet tijdens het lopen, niet tijdens het aanvallen, maar wanneer ik de B knop een paar keer tap verschijnt de popup. Deze knop staat gelinkt aan Q. B gebruik ik oa om van character te wisselen of samen met RB een speciale attack.

Ik denk dat ik een keyboard moet gaan aansluiten en de keyboard key Q moet veranderen naar niks zeker hé?
Nooit geweten dat een knop kon linken naar een knop van een toetsenbord!
Als de B knop van de xbox controller linkt naar Q lijkt me dat niet het probleem. Het is denk ik meer dat de dubbeltap op esc lijkt te duiden. Ik denk dat dit de reden is dat de controller niet ondersteund wordt. Het valt te proberen met het toetsenbord (ik ken zelf de procedure niet om een toets te 'verwijderen').
Voor je heel veel overhoop haalt: werkt het wel met een oude xbox one controller als je die hebt? Die werd dacht ik ook ondersteund door deze generatie Xbox toch?

• devilsnight
Ht87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:48:
[...]

Nooit geweten dat een knop kon linken naar een knop van een toetsenbord!
Als de B knop van de xbox controller linkt naar Q lijkt me dat niet het probleem. Het is denk ik meer dat de dubbeltap op esc lijkt te duiden. Ik denk dat dit de reden is dat de controller niet ondersteund wordt. Het valt te proberen met het toetsenbord (ik ken zelf de procedure niet om een toets te 'verwijderen').
Voor je heel veel overhoop haalt: werkt het wel met een oude xbox one controller als je die hebt? Die werd dacht ik ook ondersteund door deze generatie Xbox toch?
Het blijft een heel raar iets, ik kan gewoon niet de B knop indrukken, zelfs als ie in button config naar geen enkele keyboard key gelinkt staat. Dit is echt shit want voor de skill attacks heb ik echt B nodig, je kunt niet een andere willekeurige knop mappen voor die attacks.

Ik zou een oude Xbox One controller kunnen proberen, maar wat ik nu heb is eigenlijk ook een Xbox One controller. De Elite V2. Ik moet het misschien maar gewoon accepteren dan of proberen zonder die ene skill attack te spelen.

En het is inderdaad alleen wanneer ik B begin te tappen, klopt helemaal.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 30-09-2021 14:53 ]

devilsnight schreef op donderdag 30 september 2021 @ 14:52:
[...]

Het blijft een heel raar iets, ik kan gewoon niet de B knop indrukken, zelfs als ie in button config naar geen enkele keyboard key gelinkt staat. Dit is echt shit want voor de skill attacks heb ik echt B nodig, je kunt niet een andere willekeurige knop mappen voor die attacks.

Ik zou een oude Xbox One controller kunnen proberen, maar wat ik nu heb is eigenlijk ook een Xbox One controller. De Elite V2. Ik moet het misschien maar gewoon accepteren dan of proberen zonder die ene skill attack te spelen.

En het is inderdaad alleen wanneer ik B begin te tappen, klopt helemaal.
Kun je in die button config ook niet 'esc' uitschakelen? Dat zou het probleem namelijk verhelpen denk ik. Gek genoeg misschien ook even een ticket bij google openen? Misschien hebben ze daar tips/tricks, al denk ik dat het standaard antwoord snel 'we ondersteunen officieel geen xbox als stadia-hub', maar wie weet ;)

• devilsnight
Ht87 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:25:
[...]

Kun je in die button config ook niet 'esc' uitschakelen? Dat zou het probleem namelijk verhelpen denk ik. Gek genoeg misschien ook even een ticket bij google openen? Misschien hebben ze daar tips/tricks, al denk ik dat het standaard antwoord snel 'we ondersteunen officieel geen xbox als stadia-hub', maar wie weet ;)
Helaas zie ik geen esc knop bij button config staan. En daarnaast zonder keyboard kan ik de knoppen niet veranderen. Ik zou ergens eentje moeten hebben liggen hier. Ik zou dan alle keys kunnen veranderen maar of het echt uitmaakt.....

Anders moet ik maar 3 skills gebruiken en B niet of er voor zorgen dat ik B niet te snel achter elkaar tap.

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 30-09-2021 15:36 ]

• grolle
Pukson schreef op donderdag 30 september 2021 @ 13:30:

Ik zou even wachten, het is nog geen 10 oktober. Bovendien staat in de Engelse uitleg dat "het spel" 59,99 euro of meer moet kosten. In de Nederlandse uitleg stond "koop spelen" voor minimaal 59,99

Ik gok dat de aanbieding gewoon morgen in gaat. En dat om te voorkomen dat mensen die afgelopen week iets gekocht hebben massaal gaan klagen die met terugwerkende kracht ook mee doen.

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07-2025
Linkje met de voorwaarden van de nieuwe actie voor een gratis premiere edition werkt nu ;)

https://support.google.com/stadia/answer/11198465

De actie wordt ook opnieuw in de store getoond!

• Pukson
Jessed93 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:18:
Linkje met de voorwaarden van de nieuwe actie voor een gratis premiere edition werkt nu ;)

https://support.google.com/stadia/answer/11198465

De actie wordt ook opnieuw in de store getoond!
Top idd!

• schumi1986
  • Laatst online: 28-01 19:26
Beter geven ze er ook een keer een gratis TV bij :p

Heb ondertussen al 1x founder en 2x première editions, nog even en ik kan in elke HDMI poort van m’n tv een CCU stoppen zodat ik nooit het verkeerde HDMI kanaal kan kiezen :p

[ Voor 37% gewijzigd door schumi1986 op 30-09-2021 18:54 ]

• Matey
Niet te geloven! ... Koop ik net een nieuwe controller op de B-day van Google, maandag, of wat was het en komen ze 3 dagen later met deze actie. Fifa net gereserveerd.

Ik zou m'n wasabi controller kunnen terugsturen... wanneer die Premier Edition aankomt. Aan de andere kant, een 2de CCU in huis kan ook geen kwaad.

Luxeprobleem :D

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:25
schumi1986 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:51:
Beter geven ze er ook een keer een gratis TV bij :p

Heb ondertussen al 1x founder en 2x première editions, nog even en ik kan in elke HDMI poort van m’n tv een CCU stoppen zodat ik nooit het verkeerde HDMI kanaal kan kiezen :p
Altijd handig :9

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:07

DirtyBird

Praktiserend denker

Was er van fifa 22 niet ook een standard editie op stadia? Of is die weg ivm met de premiere actie?
Ik zie nu alleen de versie van 100E in de store.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Matey
DirtyBird schreef op donderdag 30 september 2021 @ 19:32:
Was er van fifa 22 niet ook een standard editie op stadia? Of is die weg ivm met de premiere actie?
Ik zie nu alleen de versie van 100E in de store.
Ik heb zonet de standard edition voor 69,99 euro gereserveerd. Wel enkel via browser gevonden en niet in Stadia app te vinden. Misschien even proberen?

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik kan m ook via de browser niet vinden. Op de google pagina zie ik sowieso hele ouwe meuk, met Ark als 'binnenkort op stadia' :/

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• sewer
Heb red dead redemption 2 voor die actie gekocht (twijfelde wel nog tussen die en cyberpunk 2077), bij bevestiging geen melding van de actie, maar zal wel goed komen.

Ik zie bij fifa ook alleen de 100 euro versie. je moet in https://stadia.google.com/ echt zoeken op ‘fifa 22’ onder het vergrootglas, dan is het laatste item wel die 70 euro versie.

[ Voor 38% gewijzigd door sewer op 30-09-2021 20:27 ]

• Jorick
DirtyBird schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:04:
Ik kan m ook via de browser niet vinden. Op de google pagina zie ik sowieso hele ouwe meuk, met Ark als 'binnenkort op stadia' :/
Werkt deze url?

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Ja thanks! Als ik deze reserveer krijg ik dus op 21 okt uiterlijk een code om een premiere editie te ontvangen?

• Jorick
Voor zover ik de voorwaarden lees zit je snor, reserveringen komen ook in aanmerking voor deze aanbieding. Combineren van meerdere goedkopere games t.w.v. > €60 helaas niet. Desondanks een goede aanbieding en hopelijk maken ze een beetje haast met verzenden.

• grolle
Zo las ik het in eerste instantie ook, dat je games kunt combineren. Maar dat is dus niet het geval. Het gaat gewoon om een uitgave van 59,99 euro of meer.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik lees hier en daar geruchten over Dark Souls op stadia.
Dat zou heel vet zijn O+

Een van de “leaks”

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Meer dan ik dacht...

• grolle
Heeft iemand een oplossing voor dit "probleem"?

Ik heb momenteel Stadia PRO en Ubisoft+ en ik wil een game kopen van 59,99 of meer. Maar veel games zijn Pro of 'in bibliotheek'. Dus ik zie geen prijs en kan ze niet afrekenen. Iemand een suggestie?
grolle schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:18:

Ik heb momenteel Stadia PRO en Ubisoft+ en ik wil een game kopen van 59,99 of meer. Maar veel games zijn Pro of 'in bibliotheek'. Dus ik zie geen prijs en kan ze niet afrekenen. Iemand een suggestie?
Zie je ook geen prijs bij een niet-pro gamr of een andere game dan een Ubisoft game?

• grolle
Jasphur schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:31:
[...]

Zie je ook geen prijs bij een niet-pro gamr of een andere game dan een Ubisoft game?
Ja bij games die ik niet eerder geclaimed had en van andere uitgevers dan Ubisoft+ zie ik wel een prijs. Maar de game die ik nu speel, Immortals Fenyx, overweeg ik te kopen ivm de huidige actie. Maar ik weet niet wat die nu kost, en afrekenen kan ook niet.

[ Voor 29% gewijzigd door grolle op 01-10-2021 08:39 ]

grolle schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:37:
[...]

Ja bij games die ik niet eerder geclaimed had en van andere uitgevers dan Ubisoft+ zie ik wel een prijs. Maar de game die ik nu speel, Immortals Fenyx, overweeg ik te kopen ivm de huidige actie. Maar ik weet niet wat die nu kost, en afrekenen kan ook niet.
Je zie hier eens kunnen kijken. Om te kopen moet je dan even contact leggen met de klantenservice begreep ik.

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-01 19:35
grolle schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 08:18:

Als het goed is kun je je Ubisoft account loskoppelen van je Stadia account via de Ubisoft website. Daarna kun je games kopen en je account weer koppelen.

• sewer
Control en andere pro-games zijn nu te claimen en te spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wuwipt_PJrnXCZerX7JhJjGrjM0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FdzWlL9JEkOvAbGX0rEzB4K6.png?f=user_large

[ Voor 61% gewijzigd door sewer op 01-10-2021 09:07 ]

• Tuktop
Huh, Mafia III stealth pro drop?

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-01 19:35
Mafia 3 is ook een pro game bij mij :D .
Dat is nog eens een leuke verassing.

• Kevv1990
Nice, dit weekend proberen Kena uit te spelen en dan meteen in of Mafia III of Control!

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-01 08:01
Vet hoor Mafia 3! Unto the end is daar tegen weg gevallen?

Toffe update deze maand: vette games én phone link! Testen!

• Tuktop
RoCoStr schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:27:
Vet hoor Mafia 3! Unto the end is daar tegen weg gevallen?

Toffe update deze maand: vette games én phone link! Testen!
Unto the end is uitgesteld naar 10 december.
Tuktop schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:10:
Zo, dat is een mooie! Samen met Control toch wel dikke pro games deze maand zeg!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:14
Wow, Super gaaf dat Mafia III onverwacht gratis voor Pro subscribers is gegeven! Hopelijk betekent dit dat de Mafia 1 en Mafia 2 remakes nu ook binnenkort op Stadia uit gaan komen. :)
Tuktop schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:10:
Mooi FP nieuwsartikel. “Stadia shadow dropped Maffia 3 en maakt Control beschikbaar in de Pro en geeft gratis Premiere bundel bij aankoop van onder andere FIFA 22” :P :+

• Tuktop
Jasphur schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:01:
[...]

Mooi FP nieuwsartikel. “Stadia shadow dropped Maffia 3 en maakt Control beschikbaar in de Pro en geeft gratis Premiere bundel bij aankoop van onder andere FIFA 22” :P :+
Als je het zo bij elkaar bekijkt kan dit inderdaad best wel eens een boost geven aan Stadia! Wat extra positieve aandacht kan nooit kwaad :)

• RobNemoo
  • Laatst online: 11:50
Ik ga ook weer Pro nemen. Heel tijdje niet gehad, maar nu met Control, Maffia en voor de kleintjes Spirit en Paw Patrol is het wel weer de moeite waard.
Pagina: 1 ... 120 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord