• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 25-01 21:07
RvD86 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:20:
Gaat die mega sale van vandaag pas in vanaf een bepaalde tijd?
Heb net even zitten kijken maat kan nog niet echt een megasale vinden :)
Dat vroeg ik mij ook al af hahaha
RvD86 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:20:
Gaat die mega sale van vandaag pas in vanaf een bepaalde tijd?
Heb net even zitten kijken maat kan nog niet echt een megasale vinden :)
Haha ik zat ook al te F5'en :p
Ik denk amerikaanse tijd ergens ;)

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-01 21:31
Meestal 18:00 uur.

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:30
Dank. Dan ga ik rond die tijd even kijken of er nog wat leuks te koop is :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Vortigen
Ik lees dat de Ubisoft+ games langzaam beschikbaar komen in Europa maar Nederland er nog niet bij zit. Belgie heeft het blijkbaar al wel.
https://support.google.com/stadia/answer/10248037?hl=nl

Ik heb eerder al eens via een Amerikaans Ubisoft account de plus games op Stadia kunnen proberen en dat liep echt vlekkeloos! Het lijkt me tof om dat ook met mijn NL account te doen zodat ik de Ubisoft games die ik al bezit verder kan spelen (degenen die supported worden dan).
Naar ik begrepen heb staan de save games namelijk in de cloud van Ubisoft . But correct me if I'm wrong ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:22
MK11 Ultimate €15! Mooie deal.

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-01 21:31
Rainbow Six Siege voor maar 15€ .
Vette deal hoor
Volgens mij komen de deals om de zoveel minuten erbij! Ook Rainbow6 Siege ultimate voor 15 euro!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-01 13:39
R6 en MK11 gekocht!

Vind wel vervelend dat ik via de IOS app elke aankoop apart moet doen, in plaats van alles in mijn mandje en in één keer afrekenen.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:58

DirtyBird

Praktiserend denker

Shit ik ga mn salaris deze maand twee keer uitgeven.
Hoe is R6 siege? Ga ik dat leuk vinden? Ik was binnen een half uur klaar met the division 2.
Mk11 lijkt me wel vet. Hoopte eigenlijk op soul calibur, maar dit scratcht die itch wel denk ik :D

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Vortigen
Immortals Fenyx Rising gekocht voor €14,70.
Een korting van €55 ! Fijn :D

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:50
Iemand ervaringen met FIFA 21 op Stadia, speelt dat een beetje soepel? Het gaat me puur om zelf een potje voetballen, multiplayer en al dat gedoe met voetbalplaatjes heb toch geen tijd voor om serieus op te pakken. ;)
Sempy schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 19:38:
Iemand ervaringen met FIFA 21 op Stadia, speelt dat een beetje soepel? Het gaat me puur om zelf een potje voetballen, multiplayer en al dat gedoe met voetbalplaatjes heb toch geen tijd voor om serieus op te pakken. ;)
Precies zoals je t zegt, als dat FUT je net zo weinig boeit als mij dan draait t heel fijn op Stadia!
Ook een keertje een losse wedstrijd online met een vriend gaat prima overigens!
Ik speelde zelf altijd PES, dus dat was wel even wennen...

Ik zie nu ook Madden voor ongeveer een 10tje. Ik wordt hebberig. Toch denk ik dat we nog niet alle deals gezien hebben, denk dat er ook 'niet-pro' aanbiedingen gaan komen.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:57
Judgment voor een tientje is een must-buy. Alleen al voor Fighting Vipers en Virtua Fighter 5 die erin zitten.

Alleen zonde dat ik Pro moet nemen in de maand dat ik geen internet in m'n nieuwe huis heb (wachten op gigabit glasvezel). Misschien dat ik deze keer wel Pro blijf houden, aangezien ik nu een 4K OLED tv heb :7

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:38
Vortigen schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 19:34:
Immortals Fenyx Rising gekocht voor €14,70.
Een korting van €55 ! Fijn :D
Die toch ook maar gekocht. Enorm AC gehalte, maar de demo was vermakelijk genoeg.

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

The Division 2 blijft toch wel één van mijn favorieten op Stadia

[ Voor 20% gewijzigd door DutchHammer op 30-06-2021 20:27 ]

• Vortigen
Star Wars Jedi Fallen Order is ook in de aanbieding zie ik maar omdat ik die al heb geclaimd met Pro kan ik het niet kopen.
Ik kan ook niet zien hoeveel het zou moeten kosten.
Ben er opzich wel geïnteresseerd in om eventueel te kopen als het een leuke korting heeft.

Is er een manier om dat te weten te komen?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iUiUSK4a9OBI_lXLFw1ZjSI0Jn8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vgbLaZsBtrYzl2MbwKM7X4ov.png?f=fotoalbum_large

Wel goede aanbiedingen hoor!

MK 11 Ultimate lijkt me wel interessant als local 2-player game. Niet mijn type game meer, als Dadia zijnde, maar mijn zoon van 15 zal dat vast wel leuk vinden. ;)

Judgement ziet er ook wel gaaf uit en voor €10 is dat een koopje denk ik.

Immortals Fenyx Rising is een soort Breath of the Wild achtige game op Stadia, als ik de gameplay videos mag geloven. Lijkt me wel een leuke aanvulling op mijn game library. :)
Vortigen schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:41:
Star Wars Jedi Fallen Order is ook in de aanbieding zie ik maar omdat ik die al heb geclaimd met Pro kan ik het niet kopen.
Ik kan ook niet zien hoeveel het zou moeten kosten.
Ben er opzich wel geïnteresseerd in om eventueel te kopen als het een leuke korting heeft.

Is er een manier om dat te weten te komen?
Ik heb die game bij release in de aanbieding voor €19,99 gekocht. Andere aanbiedingen in het verleden waren: €30,99 en €24,99.

[ Voor 26% gewijzigd door Haay op 30-06-2021 20:52 ]

• Vortigen
Dankjewel @Haay dan heb ik een indicatie.
Nu nog ff googlen hoe ik het eventueel kan aanschaffen ;)

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:10
BarôZZa schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:14:
Judgment voor een tientje is een must-buy. Alleen al voor Fighting Vipers en Virtua Fighter 5 die erin zitten.

Alleen zonde dat ik Pro moet nemen in de maand dat ik geen internet in m'n nieuwe huis heb (wachten op gigabit glasvezel). Misschien dat ik deze keer wel Pro blijf houden, aangezien ik nu een 4K OLED tv heb :7
Moet je bekend zijn met de Yakuza games voor Judgement?

• BarôZZa
ikbenerniet schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:58:
[...]

Moet je bekend zijn met de Yakuza games voor Judgement?
Nee totaal niet. Is een geheel los verhaal. Net als de nieuwe Yakuza (Like A Dragon) trouwens.
Vortigen schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:56:
Dankjewel @Haay dan heb ik een indicatie.
Nu nog ff googlen hoe ik het eventueel kan aanschaffen ;)
Volgens mij kun je een ticket openen bij de helpdesk en factureren ze t apart voor je (tenminste, dat zie ik wel eens op Reddit en hier op t forum voorbij komen, zelf geen ervaring mee).

• Vortigen
Het is helaas niet (meer?) mogelijk om geclaimde Pro games tijdens een lopend Pro abo te kopen.
Ik heb in de chat gezeten met een Google support medewerker en die kon mij niet helpen. Hij had simpelweg de mogelijkheid niet volgens hem. Zelfs de hogere regionen van support blijken dat niet te kunnen.
Wel zou hij het melden bij de devs en raadde hij mij aan om in de feedback te vragen om zo'n mogelijkheid.
Dit heb ik dan ook gedaan.

Tevens heb ik Stadia via Facebook Messenger aangeschreven maar kreeg hetzelfde antwoord.

Volgens mij zag ik nadat mijn chat met support was afgesloten, er een case is aangemaakt en dat er nog nader naar wordt gekeken. Hopelijk wordt dit in de toekomst mogelijk. Jammer dat ik Jedi Fallen Order niet op dit moment in de sale kan aanschaffen :/
(de prijs is nu trouwens €19,00)

EDIT: heb het alsnog kunnen kopen door een tutorial te volgen op YT. Yes !! oOo

[ Voor 4% gewijzigd door Vortigen op 01-07-2021 03:23 ]

Vortigen schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 00:00:
Het is helaas niet (meer?) mogelijk om geclaimde Pro games tijdens een lopend Pro abo te kopen.
Ik heb in de chat gezeten met een Google support medewerker en die kon mij niet helpen. Hij had simpelweg de mogelijkheid niet volgens hem. Zelfs de hogere regionen van support blijken dat niet te kunnen.
Wel zou hij het melden bij de devs en raadde hij mij aan om in de feedback te vragen om zo'n mogelijkheid.
Dit heb ik dan ook gedaan.

Tevens heb ik Stadia via Facebook Messenger aangeschreven maar kreeg hetzelfde antwoord.

Volgens mij zag ik nadat mijn chat met support was afgesloten, er een case is aangemaakt en dat er nog nader naar wordt gekeken. Hopelijk wordt dit in de toekomst mogelijk. Jammer dat ik Jedi Fallen Order niet op dit moment in de sale kan aanschaffen :/
(de prijs is nu trouwens €19,00)

EDIT: heb het alsnog kunnen kopen door een tutorial te volgen op YT. Yes !! oOo
Haha dat is bijzonder dat het je dan wel lukt met een tutorial op YouTube! Bizar.
Heb je de link van dat filmpje toevallig?

• Vortigen
Ht87 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 07:21:
[...]

Haha dat is bijzonder dat het je dan wel lukt met een tutorial op YouTube! Bizar.
Heb je de link van dat filmpje toevallig?
Ik zal het je via een PM sturen want het betreft het aanpassen vd HTML code op de site.
Weet niet of ik dat hier in het forum neer moet zetten O-)
Ik durfde het zelf wel aan omdat ik tenslotte geld kom -brengen- en totaal geen kwade bedoelingen heb.

Voor wie het interesseert. Zet alvast in je agenda:

July 13th 6:00 PM - 6:15 PM GMT+2
Stadia keynote
Come hear the latest and greatest from one of Stadia's business development leads. You'll learn about new offerings for all Stadia partners and how the Stadia team is working to make it easier to bring games to the platform while delivering new ways to maximize the return on launching Stadia titles.

Careen Yapp
Strategic Business Development
Stadia

Link: https://developersonair.w...-2021?talk=keynote-stadia

July 13th 6:15 PM - 6:40 PM GMT+2
Less time porting and certing, more time creating
Learn from Stadia Product Managers about how we're making it more efficient to bring games to Stadia with significant investments in cloud-native tooling and automated certification processes as well as third-party engine improvements.

Elisabeth Morant
Product Manager
Stadia

Ryan Bartley
Product Manager
Stadia

Robert Adelmann
Product Manager
Stadia

Link: https://developersonair.w...-time-porting-and-certing

July 13th 6:40 PM - 6:55 PM GMT+2
Bringing new value to Stadia partners
Brand new incentives are coming to Stadia and they empower developers to drive their success in awesome ways. Come learn how to make the most out of publishing your game on Stadia and take advantage of everything the platform has to offer.

Alan Joyce
Lead Product Manager
Stadia

Link: https://developersonair.w...-value-to-stadia-partners

Kan goed zijn dat er nog meer Stadia speakers komen, maar deze zijn alvast aangekondigd.
Volledige lijst vind je hier

Ik verwacht overigens dat alle speakers in de categorie "NEXT LEVEL INFRASTRUCTURE" interessant zijn voor de techniek achter cloud gaming.

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 01-07-2021 14:02 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Aan de Rainbow Six Siege bezitters hier. Ik lees op Reddit klachten mbt geforceerde FOV van 60.
Hoe ervaart men dat hier op Tweakers?

Steam/Epic: Deurstopper

• Haay
Voor de Immortals Fenyx Rising bezitters/spelers hier: hoe in hemelsnaam moet je een object, bv een versteende schaap, optillen en verplaatsen? Ik ben bij een kist. Blijkbaar moet ik om die kist open te krijgen op twee lege plekken twee versteende schapen plaatsen. Die staan in de buurt maar ik zie geen enkele mogelijkheid ze te verplaatsen???

<Edit> Ik was blijkbaar te vroeg dingen aan het proberen terwijl ik eerst de inleidende missies moest doen om bepaalde items te krijgen zoals bijl, boog, vleugels en manier om zware dingen te tillen. O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Haay op 02-07-2021 23:17 ]

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Deurstopper schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:56:
Aan de Rainbow Six Siege bezitters hier. Ik lees op Reddit klachten mbt geforceerde FOV van 60.
Hoe ervaart men dat hier op Tweakers?
Denk dat het vergelijkbaar is met de versie op de consoles, daar is de FoV ook vastgezet op 60. Zelf heb ik R6 Siege enkel op pc gespeeld dus kan je niet zeggen of het echt storend is maar normaal ben ik redelijk gevoelig voor motion sickness en daar helpt een lage FoV niet echt bij. Aangezien het een relatief trage game is verwacht ik dat je er niet heel veel hinder van zult ondervinden.

Pluspunt is dat het spel een optie heeft voor crossplay met pc & Luna (consoles helaas niet) dus hoef je niet lang te wachten op een volle lobby. Nadeel is dat je met controller wel in het nadeel bent tegen spelers die muis & tobo gebruiken en/of een grotere FoV hebben dus duurt het wel even voordat je een beetje competitief gaat zijn. Voor die €15 zul je er geen breuk aan vallen lijkt mij.

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
Ok, ik denk dat terraria toch niet echt iets voor mij is. Ik ben best fan van bepaalde maten van 'sandboxing' zoals een Satisfactory of Minecraft, maar dit spel... ik weet het niet. de sfeer doet me niets, wordt in het diepen gegooid zonder ook maar enig duidelijk doel...

Misschien later nog eens proberen wanneer ik wat meer geduld heb. ben nu De Darkside-detective maar aan het proberen. ik hou wel van point en click games (zoals monkey island!!).
12345j schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:19:
Ok, ik denk dat terraria toch niet echt iets voor mij is. Ik ben best fan van bepaalde maten van 'sandboxing' zoals een Satisfactory of Minecraft, maar dit spel... ik weet het niet. de sfeer doet me niets, wordt in het diepen gegooid zonder ook maar enig duidelijk doel...

Misschien later nog eens proberen wanneer ik wat meer geduld heb. ben nu De Darkside-detective maar aan het proberen. ik hou wel van point en click games (zoals monkey island!!).
Ik vind de look van darkside detective wel een beetje lijken op Indiana Jones and the fate of Atlantis. Ga t ook eens een kans geven komende week!

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:01
Ht87 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:46:
[...]

Ik vind de look van darkside detective wel een beetje lijken op Indiana Jones and the fate of Atlantis. Ga t ook eens een kans geven komende week!
Fate of atlantis... daar noem je me toch een classic!
Schmitzel schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 23:09:
[...]

Fate of atlantis... daar noem je me toch een classic!
Haha ja, toevallig vorige zomer nog een keer helemaal doorgespeeld via dosbox, nog even leuk als ooit!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-01 13:39
Deze avond moonlight gespeeld.
Niet verwacht maar deze speelt toch lekker weg!
In september drie weken vrij. :P Dan kan ik hopelijk eens veel gamen. Ik claim meer games dan dat ik kan spelen ATM.

oh en nog een klein, soort van goed nieuws bericht over de toekomst van Stadia:
Google is focused on bringing Stadia to more devices and TVs, according to job listing

• rwbk
Ik twijfel enorm op Judgement te halen, ik had Mortal Kombat gehaald maar die heb ik gerefund. Die control combinaties kon ik gewoon even niet aan wennen. Terwijl ik ze vroeger veel gespeeld heb.

• BarôZZa
rwbk schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:31:
Ik twijfel enorm op Judgement te halen, ik had Mortal Kombat gehaald maar die heb ik gerefund. Die control combinaties kon ik gewoon even niet aan wennen. Terwijl ik ze vroeger veel gespeeld heb.
Halen. Voor een tientje is het een nobrainer. Ook enorm goed geoptimaliseerd voor Stadia.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:53

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren Tomb Raider Definitive Edition uitgespeeld, best vermakelijk spel! Vooral sfeervol en goede muziek.
Hierna gelijk maar gestart met de Rise of the Tomb Raider. Ziet er grafisch toch weer een stuk beter uit. :)

Whatever.

• Haay
Intussen vermaak ik me enorm met Immortals Fenyx Rising. Heb er al 12 uur speeltijd in zitten en ik ben nog lang niet uitgespeeld! :)
@meesje Hoe bevalt het nu allemaal?

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 05-07-2021 12:41 ]

• Vortigen
Haay schreef op maandag 5 juli 2021 @ 12:08:
Intussen vermaak ik me enorm met Immortals Fenyx Rising. Heb er al 12 uur speeltijd in zitten en ik ben nog lang niet uitgespeeld! :)
Ik vermaak me ook prima met die game :)
Ben nog niet zo ver maar het speelt lekker weg.
Het is de €14,70 in de sale echt dubbel en dwars waard!

• rwbk
BarôZZa schreef op maandag 5 juli 2021 @ 11:38:
[...]

Halen. Voor een tientje is het een nobrainer. Ook enorm goed geoptimaliseerd voor Stadia.
Heb hem gehaald! Eens kijken of ik het leuk ga vinden :D

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 13:26

spacy

+++

Ik doe sinds deze week eindelijk ook mee met Stadia. :)
Na een poging van GRID spelen op laptop met matig WIFI, al snel een poging gedaan door een nieuwe Chromebook aan het netwerk hangen via usb-c hubje. Dit gaat prima, en speelt zo goed als vloeiend.

Maar toen ik gisteravond voor het eerst de Chromecast Ultra aan de tv hing, ook via bekabeld netwerk, viel mij het toch tegen. Duidelijk meer hickups dan het minimale wat ik via de Chromebook ervaarde.
Volgens Stadia was de netwerk snelheid wel prima, op een enkele waarschuwing na.

Het enige verschil dat volgens mij niet van invloed zou mogen zijn is dat de controller bij de tv niet bekabeld is. Dus ik vroeg me af of het tijdstip om op Stadia te gamen mee speelt ?
Zijn er tijden dat het Stadia netwerk drukker is en de hickups daar vandaan komen ?
Of moet ik de kabels eens controleren of wisselen ?
Zijn er settings waarmee ik dingen kan regelen ?
@spacy Als je met hick-ups, elke zoveel frames een kleine jump bedoelt. Controleer dan of je je CCU niet 50Hz laat forceren :) Ik had in het begin ook geen soepele game ervaring met mijn CCU bekabeld, tot ik zag dat ik dat schuifje aan het staan. Dus de Forceer 50Hz uitgezet en de Stadia Game modus aan en het speelt alsof ik op een lokale console aan het gamen ben

• 12345j
spacy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 08:50:
Ik doe sinds deze week eindelijk ook mee met Stadia. :)
Na een poging van GRID spelen op laptop met matig WIFI, al snel een poging gedaan door een nieuwe Chromebook aan het netwerk hangen via usb-c hubje. Dit gaat prima, en speelt zo goed als vloeiend.

Maar toen ik gisteravond voor het eerst de Chromecast Ultra aan de tv hing, ook via bekabeld netwerk, viel mij het toch tegen. Duidelijk meer hickups dan het minimale wat ik via de Chromebook ervaarde.
Volgens Stadia was de netwerk snelheid wel prima, op een enkele waarschuwing na.

Het enige verschil dat volgens mij niet van invloed zou mogen zijn is dat de controller bij de tv niet bekabeld is. Dus ik vroeg me af of het tijdstip om op Stadia te gamen mee speelt ?
Zijn er tijden dat het Stadia netwerk drukker is en de hickups daar vandaan komen ?
Of moet ik de kabels eens controleren of wisselen ?
Zijn er settings waarmee ik dingen kan regelen ?
Ik heb geen oplossing voor je. Maar nee, ik verwacht niet dat dit in het Stadia netwerk zit. Ik gebruik Stadia al 1,5+ jaar ofzo, en via de CCU heb ik eigenlijk nooit problemen gehad. Zelfs nu ik sinds kort een andere Internet provider heb blijft het prima.

• spacy

spacy

+++

Ik heb zojuist een oudere kabel vervangen, voor een nieuwere. Daarna geprobeerd en GRID ging nu ook vloeiend op de CCU. Dus ik weet dat het in elk geval hier prima moet werken.

Omdat ik denk dat dat kabeltje niet veel uit maakt Cat5e->Cat6a, want de ADSL modem zou de bottleneck moeten zijn. Vermoed ik nog steeds dat het toch het tijdstip is. De kabel zal ik vandaag nog eens opnieuw testen. Maar ik kan mij voorstellen dat het ook op het ADSL netwerk 's ochtends rustiger is dan 's avonds.
spacy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 10:58:
Ik heb zojuist een oudere kabel vervangen, voor een nieuwere. Daarna geprobeerd en GRID ging nu ook vloeiend op de CCU. Dus ik weet dat het in elk geval hier prima moet werken.

Omdat ik denk dat dat kabeltje niet veel uit maakt Cat5e->Cat6a, want de ADSL modem zou de bottleneck moeten zijn. Vermoed ik nog steeds dat het toch het tijdstip is. De kabel zal ik vandaag nog eens opnieuw testen. Maar ik kan mij voorstellen dat het ook op het ADSL netwerk 's ochtends rustiger is dan 's avonds.
Wat is je internetsnelheid? Ik had vroeger van KPN over ADSL max 45 mbit. Dan had ik haperingen als ook iemand anders het netwerk gebruikte (YouTube, Spotify etc). Als je beetje op kwaliteit (4k) Stadia gebruikt heeft de stream mininaal zo'n 40 a 50 mbit nodig. Vandaar de vraag ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ht87 op 06-07-2021 12:53 ]

• spacy

spacy

+++

Ht87 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 12:49:
[...]

Wat is je internetsnelheid? Ik had vroeger van KPN over ADSL max 45 mbit. Dan had ik haperingen als ook iemand anders het netwerk gebruikte (YouTube, Spotify etc). Als je beetje op kwaliteit (4k) Stadia gebruikt heeft de stream mininaal zo'n 40 a 50 mbit nodig. Vandaar de vraag ;)
Snelheidstest via netwerkkabel of 5Ghz wifi is meestal 50/15. Dus mijn ADSL doet wel de max die het beloofd.
En nee ik heb Stadia nog maar sinds kort, dus nog geen PRO, en kan dus ook nog geen 4K streamen.

Wat de gewone resoluties betreft waarop ik speel:
Op de CCU zegt Stadia dat de game sessie 12.6 mb/s nodig heeft, en op de Chromebook is dat 20 mb/s.

[ Voor 4% gewijzigd door spacy op 06-07-2021 13:09 ]

• Tuktop
  • Laatst online: 15:51
spacy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 13:08:
[...]

Snelheidstest via netwerkkabel of 5Ghz wifi is meestal 50/15. Dus mijn ADSL doet wel de max die het beloofd.
En nee ik heb Stadia nog maar sinds kort, dus nog geen PRO, en kan dus ook nog geen 4K streamen.

Wat de gewone resoluties betreft waarop ik speel:
Op de CCU zegt Stadia dat de game sessie 12.6 mb/s nodig heeft, en op de Chromebook is dat 20 mb/s.
Met die snelheden heb je inderdaad niet erg veel headroom voor als er andere gebruikers op je netwerk zitten. Netflix, apps updaten, foto's backuppen, OS-update binnenhalen... Van alles kan je verbinding al een beetje dichttrekken en bij Stadia merk je dat direct omdat het niet kan bufferen.

• 12345j
Tuktop schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 15:30:
[...]

Met die snelheden heb je inderdaad niet erg veel headroom voor als er andere gebruikers op je netwerk zitten. Netflix, apps updaten, foto's backuppen, OS-update binnenhalen... Van alles kan je verbinding al een beetje dichttrekken en bij Stadia merk je dat direct omdat het niet kan bufferen.
Ik heb heel veel op een 50/50 verbinding gespeeld, dat ging prima, alleen aan het begin van een 4K Netflix aflevering een heel klein beetje schokken wanneer ikzelf 1080p op de laptop speel.

Omgekeerd wanneer ik 4K stadia op de tv gebruik nooit ergens last van gehad.

• Tuktop
12345j schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 18:01:
[...]

Ik heb heel veel op een 50/50 verbinding gespeeld, dat ging prima, alleen aan het begin van een 4K Netflix aflevering een heel klein beetje schokken wanneer ikzelf 1080p op de laptop speel.

Omgekeerd wanneer ik 4K stadia op de tv gebruik nooit ergens last van gehad.
Ja het kan vast ook goed gaan hoor. Ik speelde (toen ik zo'n verbinding had) zelf op 4K en bij 50 mbit had ik dan toch regelmatig hiccups als m'n vriendin ging Netflixen, inderdaad vooral op het begin (bufferen van de aflevering). Na een upgrade naar 250mbit eigenlijk nooit meer een hiccup gehad.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hé kak, net te laat voor Judgment... -_-

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• timboozle
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik kan op mijn Shield Tube nog steeds geen Stadia downloaden. "Niet beschikbaar in mijn land" en zie ook screenshot van de Play Store. Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oG5oqKo4NqGafVK8Fc7SmQVDHXo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xP2MUefimD7kqZuLgEJoxJdw.jpg?f=fotoalbum_large
Heb je per ongeluk een VPN aanstaan?

• timboozle
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-01-2023
Ben er inmiddels achter. Oud buitenlands adres in m’n betaalinstellingen 😅

• rwbk
Judgement voor een 10tje is echt top! Vermaak mij prima met die game. Loopt ook erg goed op stadia.
Ik zit echt te wachten op black flag, gewoon omdat ik dat destijds zo'n vette game vond. Geen idee hoe dat de tand des tijds heeft doorstaan overigens.
Kom maar met een datum!

• rwbk
Ik zit te wachten op Mafia 1.
En op red dead redemption 2 voor minder dan 40,19

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://community.stadia....ith-Stadia-Pro/ba-p/64238

Dead by Daylight en The Crew 2 dit weekend gratis te spelen.
Edit: nu al te spelen

[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 08-07-2021 19:48 ]

Hebben jullie eigenlijk al vrienden of familie “overgehaald” naar Stadia? Het is bij mij bij 1 vriend gelukt. De rest houdt het nog bij Playstation

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-01 19:16
Jasphur schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 20:28:
Hebben jullie eigenlijk al vrienden of familie “overgehaald” naar Stadia? Het is bij mij bij 1 vriend gelukt. De rest houdt het nog bij Playstation
Nee, ik benoem het wel vaker dat het goed werkt maar echt overhalen niet

• Tuktop
Audiowaste schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 21:24:
[...]

Nee, ik benoem het wel vaker dat het goed werkt maar echt overhalen niet
M'n broertje al enige tijd geleden. En m'n vriendin, helemaal toen ze los kon gaan op Cyberpunk :)

Een of twee vrienden zie ik het nog wel gaan gebruiken ook, als het juiste spel uitkomt wat we samen kunnen spelen.
Haha ik heb bijna geen vrienden die gamen (los van af en toe een potje Cod of FIFA), maar de enige die dat wel doet is juist degene die mij naar Stadia heeft overgehaald! Af en toe wordt hier een potje FIFA via stadia gespeeld, er is interesse in de techniek maar 2 controllers en een Chromecast voor af en toe een potje op de bank is toch nog teveel moeite ;) maar goed, ook geen PS5 oid!
Overigens is the darkside detective wel echt een klein pareltje met veel humor. Zou ik nooit gekocht hebben, toch leuk met pro zo ;)
Niemand hier heeft gemerkt dat F1 2020 gisteren even offline was? :P

• Schnupperpuppe
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:32
Jasphur schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 09:09:
Niemand hier heeft gemerkt dat F1 2020 gisteren even offline was? :P
Jazeker wel.
Het begon met een lege Podium Pass. 0 XP point, 0 Pitcoins. Spelen kon nog wel.
Paar uur later inderdaad helemaal down.
Inmiddels lijkt het weer te werken en is de Podium Pass ook weer gevuld :-)

Edit:
Zou het misschien te maken kunnen hebben met de overgang van Codemasters naar EA?
Op een gegeven moment kreeg ik een popup dat EA toegang wou tot mijn vriendenlijst.
Ik dacht nog, huh?

[ Voor 20% gewijzigd door Schnupperpuppe op 09-07-2021 09:24 ]

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:24
Ik denk dat het eerder te maken heeft met het optuigen van de F1 2021 servers.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:58

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik had dezelfde problemen met mk11. Serverconnectie ging moeizaam en viel vaak weg, en dan was mn xp etc ook allemaal 0.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:18
Was waarschijnlijk mijn schuld, ik heb gisterenavond Troy in Borderlands 3 neergehaald. Hierdoor werd Pandora instabiel en dat kan best eens doorgewerkt hebben bij jullie >:)

• Jorick
  • Nu online
rwbk schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 17:46:
Ik zit te wachten op Mafia 1.
En op red dead redemption 2 voor minder dan 40,19
Hier hetzelfde. Inmiddels zijn we bijna een jaar na de release van de definitive edition maar het blijft vrij stil.

Prijsverlaging van RDR2 zal ook nog wel even duren vrees ik. Voor zover ik weet is de digitale versie enkel in hun eigen winkel en op de PlayStation (vanwege een deal) onder de €40 geweest. Hun focus ligt nu meer op Red Dead Online maar die versie is helaas niet beschikbaar op Stadia.

• JosPlays
  • Laatst online: 05-12-2025
Naja overhalen klinkt altijd zo alsof je iemand in een cult wil bekeren. Ik vind dat een persoon zelf moet kiezen wat hij/zij wil gebruiken en goed bij hem/haar past. Ik heb wel genoeg vrienden die interesse in het concept hebben en sommige gebruiken het vandaag de dag nog.

Voor mij voegt het gewoon waarde toe aan mijn leven en zou ik ook graag iedere game via Google Stadia willen spelen. Maar dat kan voor sommige mensen totaal anders zijn en dan ga ik ze echt niet overtuigen om toch Stadia te gebruiken. Gelukkig hebben genoeg games crossplay dus samen gamen met ieder z'n eigen platform gaat prima.
Kijk aan, FIFA 22 is te reserveren in de stadia store, goed nieuws toekomstgericht!
JosPlays schreef op zondag 11 juli 2021 @ 14:33:
[...]

Naja overhalen klinkt altijd zo alsof je iemand in een cult wil bekeren. Ik vind dat een persoon zelf moet kiezen wat hij/zij wil gebruiken en goed bij hem/haar past. Ik heb wel genoeg vrienden die interesse in het concept hebben en sommige gebruiken het vandaag de dag nog.

Voor mij voegt het gewoon waarde toe aan mijn leven en zou ik ook graag iedere game via Google Stadia willen spelen. Maar dat kan voor sommige mensen totaal anders zijn en dan ga ik ze echt niet overtuigen om toch Stadia te gebruiken. Gelukkig hebben genoeg games crossplay dus samen gamen met ieder z'n eigen platform gaat prima.
Vandaar het woord overgehaald tussen quotes :)

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:40
Ik heb gezocht in het topic, maar kan het niet echt vinden..

Via sideloading heb ik de Stadia app op mijn Chromecast met Google TV geinstalleerd, ook heb ik een PS4 controller gekoppeld.
Ik kan de Stadia app openen, echter blijft deze op het startscherm hangen en kom niet verder. PS4 controller doet niks en de officiele AB doet ook niks.

Hiernaast las ik dat via Chrome de stadia website gecast kan worden naar de Chromecast met Google TV, dit lijkt te lukken tot ik een melding krijg (in het engels) installeer Stadia applicatie.

Kan iemand mij verder helpen?

• Exocet
  • Niet online
LogiZ5500 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:54:
Ik heb gezocht in het topic, maar kan het niet echt vinden..

Via sideloading heb ik de Stadia app op mijn Chromecast met Google TV geinstalleerd, ook heb ik een PS4 controller gekoppeld.
Ik kan de Stadia app openen, echter blijft deze op het startscherm hangen en kom niet verder. PS4 controller doet niks en de officiele AB doet ook niks.

Hiernaast las ik dat via Chrome de stadia website gecast kan worden naar de Chromecast met Google TV, dit lijkt te lukken tot ik een melding krijg (in het engels) installeer Stadia applicatie.

Kan iemand mij verder helpen?
Om te beginnen de app uit de play store installeren, sideloaden is niet meer nodig

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:40
Exocet schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:44:
[...]

Om te beginnen de app uit de play store installeren, sideloaden is niet meer nodig
Ik heb al een paar keer gezocht via de play store. Nooit gevonden, staat er nu wel in. Geïnstalleerd en het werkt. Gelukkig kan het ook wel eens eenvoudig opgelost zijn _/-\o_

• rwbk
Ht87 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:26:
Kijk aan, FIFA 22 is te reserveren in de stadia store, goed nieuws toekomstgericht!
Yes! En het is de next gen versie. Die pc niet krijgt.
rwbk schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:35:
[...]

Yes! En het is de next gen versie. Die pc niet krijgt.
Dat zou nog wat mensen over de streep kunnen gaan trekken. Nu nog crossplay! Mooi weer positief nieuws, als die franchise games blijven komen wordt er iig potentieel gezien door uitgevers en wat meer lange termijnvisie.
Hoe weet je trouwens dat het de next gen versie is? zie nu de front-page post over FIFA, never mind
Want hebben dan de servers een update gekregen? [Voorzichtige hype]

[ Voor 5% gewijzigd door Ht87 op 12-07-2021 09:54 ]

Zo'n crossplay feature hoeft blijkbaar niet voor iedereen:
Rainbow Six Siege players take notice of Stadia’s lack of cheaters

Ubisoft’s Rainbow Six Siege made its debut on Google Stadia recently, and in the time since, it’s generated some buzz for the platform, not because of latency, playing on any device, or other reasons, but because it’s a safe haven from cheaters. The PC version of Siege is famously plagued by cheaters, but the Stadia version, with crossplay disabled, lacks that problem, as some people have taken note of without bashing the platform.
Onderaan dit artikel van afgelopen vrijdag

Dit is dus weer enorm in het voordeel van Stadia :D

edit: hier nog een heel artikel over het niet kunnen cheaten op Stadia

[ Voor 24% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2021 11:45 ]

En vanavond begint de Google for Games Developer Summit 2021... Morgenavond pas interessant voor Stadia nieuws..

Dus wie weet horen we wat over de servers @Ht87

[ Voor 20% gewijzigd door Jasphur op 12-07-2021 13:55 ]

• Vortigen
Ik heb dus ineens een Stadia APP op mijn windows 10 laptop.
Logde in via Chrome en kreeg de vraag of ik de app wilde downloaden. Ja natuurlijk :)
Heb het heel eventjes getest en het werkt prima hier.

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:08

artificial_sun

Mazda Rx7

Ow dat is onverwacht, ik vraag me af wat het voor voordelen (of nadelen) ten opzichte van een browser shortcut gaat hebben. We moeten dan we de browser extensies missen maar misschien heeft het ergens wel voordelen.

Stadia was beter....

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04:31
Vortigen schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:43:
Logde in via Chrome en kreeg de vraag of ik de app wilde downloaden. Ja natuurlijk :)
Heb je toevallig ook F1 2020, zo ja, werkt deze via de app stabieler dan via Chrome ?

• Vortigen
Albert020 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 09:00:
[...]

Heb je toevallig ook F1 2020, zo ja, werkt deze via de app stabieler dan via Chrome ?
Ik weet niet zeker of ik die heb. Heb wel een F1 game via Pro abo dacht ik maar weet niet welke. In ieder geval niet getest.

• The_Woesh
  • Laatst online: 21-01 14:23
artificial_sun schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:56:
Ow dat is onverwacht, ik vraag me af wat het voor voordelen (of nadelen) ten opzichte van een browser shortcut gaat hebben. We moeten dan we de browser extensies missen maar misschien heeft het ergens wel voordelen.
Bij Netflix is er ook een APP, verschil met brouwer is dat APP 4K kan afspelen en browser niet. Dit vanwege het risico op rippen van de stream.
Wellicht dat google een zelfde soort reden heeft om APP boven brouwser te verkiezen.

• Jorick
  • Nu online
Vortigen schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 08:43:
Weet je zeker dat het om een op zichzelf staande app gaat en niet om een de melding om de PWA op je desktop te 'installeren'? Die laatste doet niet veel anders dan een launcher toevoegen aan je startmenu van waaruit Stadia wordt gestart in een Chrome-venster.

Stadia leunt volledig op WebRTC en ik zie weinig meerwaarde om dat via losstaande applicatie te doen als je al een geschikte browser op je systeem hebt. Voor Android is er een app die is gemaakt met Flutter en in principe zou het niet veel moeite moeten zijn om een versie voor Windows te maken maar de vraag blijft waarom ze dat zouden doen? Zowel op Android, iOS en Windows kun je ook de PWA 'installeren' en is er geen noodzaak voor een Flutter versie.

Het voorkomen van rippen van streams o.i.d. kan ook geen reden zijn want er zit een functie ingebouwd om rechtstreeks naar YouTube te streamen en anders kun je wel met OBS of andere software het beeld opnemen en uitzenden.
Jasphur schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 14:00:
Voor wie het interesseert. Zet alvast in je agenda:

July 13th 6:00 PM - 6:15 PM GMT+2
Stadia keynote
Come hear the latest and greatest from one of Stadia's business development leads. You'll learn about new offerings for all Stadia partners and how the Stadia team is working to make it easier to bring games to the platform while delivering new ways to maximize the return on launching Stadia titles.

Careen Yapp
Strategic Business Development
Stadia

Link: https://developersonair.w...-2021?talk=keynote-stadia

July 13th 6:15 PM - 6:40 PM GMT+2
Less time porting and certing, more time creating
Learn from Stadia Product Managers about how we're making it more efficient to bring games to Stadia with significant investments in cloud-native tooling and automated certification processes as well as third-party engine improvements.

Elisabeth Morant
Product Manager
Stadia

Ryan Bartley
Product Manager
Stadia

Robert Adelmann
Product Manager
Stadia

Link: https://developersonair.w...-time-porting-and-certing

July 13th 6:40 PM - 6:55 PM GMT+2
Bringing new value to Stadia partners
Brand new incentives are coming to Stadia and they empower developers to drive their success in awesome ways. Come learn how to make the most out of publishing your game on Stadia and take advantage of everything the platform has to offer.

Alan Joyce
Lead Product Manager
Stadia

Link: https://developersonair.w...-value-to-stadia-partners

Kan goed zijn dat er nog meer Stadia speakers komen, maar deze zijn alvast aangekondigd.
Volledige lijst vind je hier

Ik verwacht overigens dat alle speakers in de categorie "NEXT LEVEL INFRASTRUCTURE" interessant zijn voor de techniek achter cloud gaming.
Reminder dat over iets meer dan een kwartier de eerste keynote begint. Programma vind je hier
https://developersonair.w...ents/game-dev-summit-2021

Never mind, ga geen lijst met YT video’s plaatsen. De keynotes zijn terug te vinden via de link die ik hierboven heb gedeeld

[ Voor 129% gewijzigd door Jasphur op 13-07-2021 18:27 ]

• Vortigen
Jorick schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:02:
[...]

Weet je zeker dat het om een op zichzelf staande app gaat en niet om een de melding om de PWA op je desktop te 'installeren'? Die laatste doet niet veel anders dan een launcher toevoegen aan je startmenu van waaruit Stadia wordt gestart in een Chrome-venster.

Stadia leunt volledig op WebRTC en ik zie weinig meerwaarde om dat via losstaande applicatie te doen als je al een geschikte browser op je systeem hebt. Voor Android is er een app die is gemaakt met Flutter en in principe zou het niet veel moeite moeten zijn om een versie voor Windows te maken maar de vraag blijft waarom ze dat zouden doen? Zowel op Android, iOS en Windows kun je ook de PWA 'installeren' en is er geen noodzaak voor een Flutter versie.

Het voorkomen van rippen van streams o.i.d. kan ook geen reden zijn want er zit een functie ingebouwd om rechtstreeks naar YouTube te streamen en anders kun je wel met OBS of andere software het beeld opnemen en uitzenden.
Aha, dan zal het waarschijnlijk de PWA zijn. Ik had namelijk net mijn laptop terug naar de fabrieksinstellingen gezet. Vond het al opmerkelijk dat ik er nergens nieuws over kon vinden ;)
Dank voor de uitleg trouwens. Ik heb weer wat geleerd.

Jasphur schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 17:42:
[...]

Reminder dat over iets meer dan een kwartier de eerste keynote begint. Programma vind je hier
https://developersonair.w...ents/game-dev-summit-2021
Interessant voor de technische kant denk ik, ik ben iets minder daarin onderlegd, dus ik lees de conclusies wel op een later tijdstip haha!
Ben wel benieuwd of er wat toekomstperspectief komt op technisch vlak. Dat zegt veel over wat google met Stadia wil!
Ht87 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 18:53:
[...]

Interessant voor de technische kant denk ik, ik ben iets minder daarin onderlegd, dus ik lees de conclusies wel op een later tijdstip haha!
Ben wel benieuwd of er wat toekomstperspectief komt op technisch vlak. Dat zegt veel over wat google met Stadia wil!
Dingen die ik tot nu toe heb gezien die vertrouwen wekken:
Custom Port Tooling: veel makkelijker Windows games met DirectX9, 10 en/of 11 omzeten naar Vulkan(Stadia)
Vanaf aankomende maand gaat 70% van alle abbonementinkomsten terug naar Stadia Partners. Dit loopt tot 2023
Een Click to Play button/link. Dus klik op een link in bijvoorbeeld Twitter en je start de game meteen. (Klinkt niet erg moeilijk, maar geeft partners enorm veel insight en maakt de stap naar het spelen van hun game nog kleiner). Volgens mij komt hier ook nog een beloning voor van 85% de inkomsten. Een soort stimilus voor het gebruik van Stadia Only Features (zoals State of Play enzo)
Betere ondersteuning voor multiplayer door (redelijk) plug and play SDK’s icm Kubernetes en Google Cloud

Zal vast nog meer bij komen.

Edit: je zou deze pagina in de gaten kunnen houden :). https://9to5google.com/guides/google-stadia/

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 13-07-2021 19:20 ]

Nog een interessante:
AI en ML inzetten om Stadia geen ‘toxic’ game omgeving te laten worden.

Google being Google en nog meer data vergaren :P

@Ht87 het is al afgelopen, maar heb (nog) niks specifiek over “next-gen” hardware gehoord. Dit ging echt vrijwel alleen maar over software, infra en marketing/finance.

Ik moet nog wat video’s terugkijken dus pin mij er nog niet aan vast :)

• Exocet
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 22:03:
@Ht87 het is al afgelopen, maar heb (nog) niks specifiek over “next-gen” hardware gehoord. Dit ging echt vrijwel alleen maar over software, infra en marketing/finance.

Ik moet nog wat video’s terugkijken dus pin mij er nog niet aan vast :)
Jou er aan vast pinnen is wel erg rigoureus
Zonde van de hardware ook

@Ht87 Deze werd gisteren ook bekend gemaakt. Erg tof om te horen, maar geen idee hoe tripple A game-devs hier mee om gaan. https://9to5google.com/20...ng-toolkit-windows-games/

Kan zijn dat we binnenkort veel ‘oude’ games naar Stadia zien komen of dat een Stadia game
dezelfde release dag als een PC-versie krijgt. Time will tell

Jasphur schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:42:
@Ht87 Deze werd gisteren ook bekend gemaakt. Erg tof om te horen, maar geen idee hoe tripple A game-devs hier mee om gaan. https://9to5google.com/20...ng-toolkit-windows-games/

Kan zijn dat we binnenkort veel ‘oude’ games naar Stadia zien komen of dat een Stadia game
dezelfde release dag als een PC-versie krijgt. Time will tell
Ja die is denk ik boeiend, goede manier om ontwikkelaars laagdrempelig te laten proeven aan stadia. We gaan t zien komend jaar!
Heb die link ook getipt aan de redactie :P Benieuwd of ze het plaatsen en wat dan de reacties daarop zijn.

Anyway: niet heel erg teleurstellende presentaties. Had stiekem iets meer hardware nieuws verwacht, maar als ik zo die infrastructuur dingen en nieuwe tooling zie om de drempel nog lager te krijgen voor game developers om hun games naar Stadia te krijgen, krijg ik wel nog meer vertrouwen in de techniek van Stadia, het ziet er echt mooi uit. Nu de games en de gamers nog :P

En nu hou ik op en gaan we het weer over games hebben :P

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 14-07-2021 08:30 ]

Pagina: 1 ... 114 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord