Bedankt voor deze tip! Helaas heb ik geen chromebook.
De afgelopen dagen enorm getwijfeld, nog steeds overigens, of ik wel/niet een stadia moet kopen. 60 euro is natuurlijk een leuke prijs. Je hoeft niet te investeren in een apparaat van 500 euro, wat op een gegeven moment het geluid van een stofzuiger gaat produceren. Dit is natuurlijk overdreven, maar vroeger wel een paar consoles gehad waarbij de ventilator flink aan de slag ging. Ook al stond de console op een open locatie.
Mijn zoontje heeft voor zijn verjaardag een Switch gekregen. Ik merk dat ik voor deze console diverse spellen koop, maar er niet aan toe kom om dit te spelen. Hetzelfde heb ik al met iOS games, deze kosten gelukkig vrijwel niks, maar toch. Ik ben bang dat straks met Stadia hetzelfde gebeurt: allerlei spellen kopen (natuurlijk in de aanbieding

), maar deze niet spelen. Het concept van stadia is natuurlijk wel super laagdrempelig.
Ik heb overigens geen 4K televisie en gewoon een stereo receiver. Naast spellen kopen is het voor mij niet eens noodzakelijk om ook gelijk een Pro abonnement te nemen. Een 4K tv staat wel op mijn wensenlijstje, maar ik ben daarin nog een beetje ouderwets: waarom een 6 jaar oude tv vervangen als deze nog prima werkt?