Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Nu online
Voor de Soul-like game liefhebbers. Lies of P Slated komt naar Stadia in 2023
https://stadiasource.com/...to-Come-to-Stadia-in-2023

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• geerttttt
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 17:41

geerttttt

Manisch positief

leFibo schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 16:09:
https://gamerverse.be/gam...lopend-lidmaatschap-hebt/

Dit werkt overigens nog steeds ik heb gister 3 maanden gratis Stadia Pro op deze manier geclaimed.
Nice, heb ik ook gedaan! 3 maanden is niet niks. Kan ik mooi rustig RE7 uitspelen, gave game zeg!

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • +4Henk 'm!
Jasphur schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 10:14:
Voor de Soul-like game liefhebbers. Lies of P Slated komt naar Stadia in 2023
https://stadiasource.com/...to-Come-to-Stadia-in-2023
In ieder geval nog stadia in 2023 ;) kom maar op met die lange termijn aankondigingen :)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Ik zou graag City Skylines ook op Stadia willen hebben

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!
Als we ons wensenlijstje mogen delen: two point hospital!

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dayz!!

Nee doe maar niet... Kost teveel tijd. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: oktober 2011
  • Nu online
Ht87 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 20:06:
Als we ons wensenlijstje mogen delen: two point hospital!
Yes please.

Dan ook project Hospital plz

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Voor de Fifa21 spelers die ook Amazon prime hebben, je krijgt nu wel de prime gaming loot voor FUT op stadia
https://gaming.amazon.com/loot/fifa21

[Voor 3% gewijzigd door Exocet op 22-05-2021 07:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Ik blijf mij verbazen over de laadsnelheid van AC Valhalla. Lijkt zo snel te gaan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 14:23
Hoop dat watchdogs legion ook 60fps krijgt op stadia. Net aangekondigd voor de consoles.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schmitzel
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 13:11
Wanneer worden de nieuwe PRO games ook alweer bekend gemaakt?

Stadia: Smit#5546

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Harmen
  • Laatst online: 16:31
Van de week Tomb Raider Definitive Edition op de kop getikt voor 3 euro. Speelt best leuk en goede sfeer, het is wel af en toe schrikken van de wolfen die opeens uit het niets op je springen. :+

Whatever.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 12:27
Schmitzel schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 08:33:
Wanneer worden de nieuwe PRO games ook alweer bekend gemaakt?
Ik gok vanavond, het is doorgaans op de laatste dinsdag van de voorgaande maand.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Harmen schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 08:41:
Van de week Tomb Raider Definitive Edition op de kop getikt voor 3 euro. Speelt best leuk en goede sfeer, het is wel af en toe schrikken van de wolfen die opeens uit het niets op je springen. :+
Eens, beetje het Uncharted gevoel qua gameplay! De overige delen zijn ook de moeite waard en komen best eens in de aanbieding voorbij :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 17:40
Jasphur schreef op maandag 24 mei 2021 @ 09:33:
Ik blijf mij verbazen over de laadsnelheid van AC Valhalla. Lijkt zo snel te gaan
Ik ben geen console gewend, maar ik vind zelfs de laadtijd op Stadia al redelijk lang (van aanzetten controller tot spelen).

Ik ben blij dat ik de afgelopen decennia niet op consoles heb gegamed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Harmen
  • Laatst online: 16:31
Ht87 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:16:
[...]
Eens, beetje het Uncharted gevoel qua gameplay! De overige delen zijn ook de moeite waard en komen best eens in de aanbieding voorbij :)
Heb dat spel nog niet gespeeld, hele sfeer is wel fijn. Vind puzzelen ook altijd wel gaaf.
AC Origins heb ik maar aan de kant gelegd, toch 70u gespeeld en op level 41 gekomen. Merk nu dat het wat saai wordt. Stond op het punt Odyssey aan te schaffen, maar wellicht iets teveel van hetzelfde. :+

Whatever.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
barrymossel schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 09:35:
[...]

Ik ben geen console gewend, maar ik vind zelfs de laadtijd op Stadia al redelijk lang (van aanzetten controller tot spelen).

Ik ben blij dat ik de afgelopen decennia niet op consoles heb gegamed.
Altijd een PC met SSD gehad? :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• barrymossel
Jasphur schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:09:
[...]

Altijd een PC met SSD gehad? :P
Na de SNES nooit meer actief gegamed :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennis0162
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17:10
Ik zie dat er mooie aanbiedingen zijn voor de Assissin's Creed games welke rade jullie aan? Kun je de games afzonderlijk van elkaar spelen?

Acties:
  • +3Henk 'm!
Dennis0162 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:56:
Ik zie dat er mooie aanbiedingen zijn voor de Assissin's Creed games welke rade jullie aan? Kun je de games afzonderlijk van elkaar spelen?
Eigenlijk zijn alle delen goed te spelen, ik zou bij de beschrijvingen kijken welke stijl en periode (frankrijk tijdens revolutie, London tijdens industriële ontwikkelingen, het oude Egypte of Griekenland en als laatste nu de vikingen) je aanspreekt. Odyssey en Valhalla zijn qua graphics het meest van deze tijd en speelt daardoor lekker, maar als dat minder uitmaakt is een oudere ook prima te spelen hoor! Er is een soort overkoepelend sausje qua verhaal, maar los spelen kan prima bij deze delen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• barrymossel
^^^ dat dus... ;)
Dennis0162 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 10:56:
Afzonderlijk kan zeker. Zelf begonnen met Oddysey en kon niet wennen aan de andere besturing van de games vóór Origins. Valhalla vind ik tot nu het leukst, maar dat is maar welke setting je zelf het interessants vind.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
@Dennis0162 voor een klein beetje meer achtergrond informatie over de story line van AC kun je deze lezen Wikipedia: Assassin's Creed

Maar de games zijn prima te spelen zonder die informatie :D

Acties:
  • +1Henk 'm!
Jasphur schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:34:
@Dennis0162 voor een klein beetje meer achtergrond informatie over de story line van AC kun je deze lezen Wikipedia: Assassin's Creed

Maar de games zijn prima te spelen zonder die informatie :D
Zelf ook weer ff doorgelezen, het lijkt echt een eeuwigheid terug dat ik die verhaallijn van Desmond/Ezio speelde. Dat met de Isu en die zonnevlam was ik alweer deels vergeten, de modern day verhaallijn na Desmond is toch echt beduidend minder helaas...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Voor wie het gemist heeft: DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age staat in de Stadia store.
De S versie is de meest uitgebreide bundle met allerlei leuke features en wat extra content. Nu 39 euro, persoonlijk vind ik dat geen geld voor 1 van de leukste JRPG's die ik ooit gespeeld heb. Denk dat ik hem over een tijdje sowieso nog wel een keer ga binnenhalen :D

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tuktop
Four new free games are headed to Stadia Pro starting June 1.

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III
It doesn’t get more hardcore than this standout JRPG from the masters at Nihon Falcom.

MotoGP20
Blazing speed. Custom careers. Motorsports action at its absolute finest.

Blue Fire
Scratch that 3D platforming itch with Blue Fire, a delightful eldritch adventure that will have you leap through deadly traps, battle daunting adversaries, and more.

Chronos: Before the Ashes
Every time you die, you age a year, growing in some ways while diminishing in others. Can you slash your way through this atmospheric RPG before time runs out?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 12345j
  • Registratie: oktober 2011
  • Nu online
Tuktop schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:36:

It doesn’t get more hardcore than this standout JRPG from the masters at Nihon Falcom.

MotoGP20

Blue Fire
Scratch that 3D platforming itch with Blue Fire, a delightful eldritch adventure that will have you leap through deadly traps, battle daunting adversaries, and more.

Every time you die, you age a year, growing in some ways while diminishing in others. Can you slash your way through this atmospheric RPG before time runs out?
Dank voor de update. Jammer, dit soort spellen heb ik nog wel voldoende in mijn collectie. Ach misschien probeer ik ze een keer en zit er wel iets heel leuks tussen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Volgens mij weten ze niet hoe ze de Premiere bundles kwijt moeten raken. Nu in Duitsland, UK en Frankrijk een gratis bundle bij een OnePlus product. https://stadiasource.com/...evice-Purchases-in-the-EU

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Safri7879
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13:54
Sjongejonge, Monopoly komt maar niet onder de 18 euro :) Onder een tientje koop ik hem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 17:09
Safri7879 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:24:
Sjongejonge, Monopoly komt maar niet onder de 18 euro :) Onder een tientje koop ik hem.
Ik heb em al op de PS4. Best wel leuk, maar meer dan een tientje ga ik er op Stadia ook niet voor geven.

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 08:19
Ziet er ook leuk uit:

Acties:
  • +1Henk 'm!
Valve komt met een soort switch achtige console eind dit jaar. Als ze daar een stuk streaming in doen met je steam collectie hebben ze denk ik goud in handen (mits de prestaties van het streamen beetje richting Stadia gaan).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• barrymossel
Safri7879 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:24:
Het is dat ik hem niet door kan verkopen... ;) Heb hem een hele tijd terug voor een tientje gekocht en maar 1x aangeslingerd. Bordspellen op een groot scherm is niet echt mijn ding. Dan liever een party game...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Control is ook aangekondigd voor Stadia. Lijkt mij best een gave game. Digital Foundry heeft daar een tijdje geleden een analyse op los gelaten. Hopen dat Stadia een beetje mee kan komen.

DF video

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik krijg hier sterk het Nintendo gevoel van (bedoel ik positief), benieuwd hoe het straks speelt, maar kan in potentie een leuke partygame zijn!

• Schmitzel
Er zijn weer nieuwe aanbiedingen, ik ga RDR2 toch maar eens kopen. Destijds op PS4 wel gespeeld, maar toen niet genoeg aandacht gegeven en snel weer doorverkocht. Nu een 2de poging doen ;)

• Tuktop
Ark op Stadia lijkt uitgesteld te zijn naar 'deze zomer'.

(En ja, m'n batterij zit al op 89%. Verschrikkelijk saaie online cursus aan het volgen dus vooral afleiding aan het zoeken, hehe.)

[Voor 13% gewijzigd door Tuktop op 27-05-2021 09:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Een Oneplus artikel icm Stadia op Hardware.info :P Benieuwd hoe lang het duurt voordat die op T.net staat en kijk nu alweer uit naar de reactie :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:45
Jasphur schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 19:28:
Volgens mij weten ze niet hoe ze de Premiere bundles kwijt moeten raken. Nu in Duitsland, UK en Frankrijk een gratis bundle bij een OnePlus product. https://stadiasource.com/...evice-Purchases-in-the-EU
Is toch logisch? Verdienmodel zijn de games en de abo's. Consoles worden ook onder de kostprijs verkocht en bij Stadia is de kostprijs voor de hardware zo laag dat je het net zo goed kan weggeven.

Al kan ook meespelen dat Chromecast met Google TV binnenkort Stadia support zou moeten krijgen en ze de oude Chromecasts kwijt willen.
Schmitzel schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:21:
Er zijn weer nieuwe aanbiedingen, ik ga RDR2 toch maar eens kopen. Destijds op PS4 wel gespeeld, maar toen niet genoeg aandacht gegeven en snel weer doorverkocht. Nu een 2de poging doen ;)
Ik twijfel zo erg over die game. Of ik vind het tof, of ik vind het enorm saai.
Twijfel tussen RDR2 en Judgment. Van Judgment weet ik dat het goed is, de Yakuza serie is fenomenaal en de Stadia versie komt heel dicht bij de next-gen versie _/-\o_

Al speel ik momenteel ook nog steeds Rage 2.

• Jasphur
  • Nu online
@BarôZZa Niet mijn type game, Judgment, maar wel echt heel gaaf om te zien dat de Stadia port zich kan matchen met de XSX :D Langzaam maar zeker gaat het de goede kant op. Ben ook heel erg benieuwd naar hoe Control er op Stadia uit gaat zien

• BarôZZa
Jasphur schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:53:
@BarôZZa Niet mijn type game, Judgment, maar wel echt heel gaaf om te zien dat de Stadia port zich kan matchen met de XSX :D Langzaam maar zeker gaat het de goede kant op. Ben ook heel erg benieuwd naar hoe Control er op Stadia uit gaat zien
Judgment niet je type game? Wat is er mis met je ;) ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
BarôZZa schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:04:
[...]

Judgment niet je type game? Wat is er mis met je ;) ?

[YouTube: SEDUCTIVE LAW ENFORCEMENT]
Ik ben meer van dit - uit Dragon Quest 11 (ook beschikbaar op Stadia)

Acties:
  • +4Henk 'm!
lol @Jasphur en @BarôZZa maar goeie genade, waar kijk ik naar joh!
Ik denk dat ik het gewoon bij de RDR2, fifa's en Hitman enzo hou haha!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Ht87 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:28:
Toegeven: het was soms ook wel wat ongemakkelijk gamen op de bank met mijn vrouw naast mij :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Laatst online: 15:13

• Jasphur
  • Nu online
Meer crossplay, meer blij. Ik hoop alleen dat de latency voor Stadia spelers niet te veel in het nadeel gaat zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Safri7879
En in de aanbieding nu

• Safri7879
Twijfel nog een beetje of ik Watch Dogs 2 of Far Cry 5 zal aanschaffen.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 17:27
Sinds 2 dagen nu Stadia Pro via de Lenovo link en moet zeggen dat het lekker werkt!
Gebruik het op een iPad Pro met Xbox controller via Safari en werkt op zowel WiFi als via de hotspot van mijn telefoon foutloos.
Volgende week een midweek Port Zelande dus hoop dat ik het daar ook kan gebruiken want heb zojuist RDR2 gekocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Safri7879 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 17:51:
Twijfel nog een beetje of ik Watch Dogs 2 of Far Cry 5 zal aanschaffen.
Waar twijfel je tussen? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Safri7879
Welke beter is. Heb me intussen verdiept en ik kies dan toch voor Far Cry. Aan de andere kant zijn er ook nog teveel leuke games in de pro library te vinden. Wil voorkomen dat het kopen om het kopen wordt ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Jasphur schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 08:11:
[...]

Waar twijfel je tussen? :)
Tussen watchdogs 2 en far cry 5 geloof ik :+

offtopic:
(Bijna weekend, sorry)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Ht87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:50:
[...]

Tussen watchdogs 2 en far cry 5 geloof ik :+

offtopic:
(Bijna weekend, sorry)
man man man :P

Ander nieuws dan: volgens deze Reddit heeft vorige maand Stadia de 50 AAA games gehaald
https://www.reddit.com/r/...it_50_aaa_games_tomorrow/

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:20
Ik ben nu ook sinds een paar dagen Stadia Pro aan het testen (3 maanden gratis) maar op mijn pc vind ik het niet echt heel lekker werken. Voelt heel stroperig aan (input lag?) muis is al helemaal niet te doen. Ik zat te denken om Premiere edition te kopen, maar ik moet zeggen dat ik het niet heel erg vertrouw. (ps4 net de deur uit gedaan, was zat de lange laadtijden, niet soepel gamen)

Acties:
  • +3Henk 'm!
NinjaKiwiNL schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:16:
Ik ben nu ook sinds een paar dagen Stadia Pro aan het testen (3 maanden gratis) maar op mijn pc vind ik het niet echt heel lekker werken. Voelt heel stroperig aan (input lag?) muis is al helemaal niet te doen. Ik zat te denken om Premiere edition te kopen, maar ik moet zeggen dat ik het niet heel erg vertrouw. (ps4 net de deur uit gedaan, was zat de lange laadtijden, niet soepel gamen)
Balen dat t niet lekker werkt! De ervaring leert dat er meestal iets in je netwerk thuis conflicteert met stadia. Bv of je draadloos via 2,5 dan wel 5ghz of via LAN speelt (LAN is beter). Of je VPN hebt, firewall, welke bandbreedte je hebt etc. Het is best de moeite waard het even te checken. Hier meestal genoeg mensen die willen meedenken ;)
De input lag zal overigens via een premier edition minder zijn, de controller gaat namelijk direct verbonden zijn met wifi waardoor het wat sneller reageert.

• Jasphur
  • Nu online
NinjaKiwiNL schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 19:16:
Leuk dat je het probeert! Hoe speel je Stadia precies. Met welke setup?

• NinjaKiwiNL
Ht87 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 20:00:
[...]

Balen dat t niet lekker werkt! De ervaring leert dat er meestal iets in je netwerk thuis conflicteert met stadia. Bv of je draadloos via 2,5 dan wel 5ghz of via LAN speelt (LAN is beter). Of je VPN hebt, firewall, welke bandbreedte je hebt etc. Het is best de moeite waard het even te checken. Hier meestal genoeg mensen die willen meedenken ;)
De input lag zal overigens via een premier edition minder zijn, de controller gaat namelijk direct verbonden zijn met wifi waardoor het wat sneller reageert.
Wat een fijne reacties hier, had ik niet verwacht, leuk :)

Ik heb een 1000mbit glasvezel verbinding liggen, en met draad verbonden naar de router. Zeker geen vpn aan. Ik heb op internet al verschillende dingen geprobeerd/aangepast maar het heeft nog niet veel effect gehad. Als premier idd sneller is, is dat al een win. Ik zoek iets wat ik lekker vanaf de bank kan spelen.
Jasphur schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 21:39:
[...]

Leuk dat je het probeert! Hoe speel je Stadia precies. Met welke setup?
Met muis en toetsenbord vind ik het net te veel vertraging hebben. Met een oude Xbox controller gaat het al beter maar nog steeds wat vertraging. Ik merk op mijn iPad die vertraging dan weer bijna niet… Toch nog verder neuzen naar oplossingen.

En natuurlijk de aanbieding gemist die tot 22 mei liep 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Luc S
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 15:52
NinjaKiwiNL schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:02:
[...]
Met muis en toetsenbord vind ik het net te veel vertraging hebben. Met een oude Xbox controller gaat het al beter maar nog steeds wat vertraging. Ik merk op mijn iPad die vertraging dan weer bijna niet…
Het is voor sommige helaas even zoeken wat goed voor je werkt. Ik heb Stadia geprobeerd met een PS4 controller via bluetooth verbonden aan mijn Nvidia Shield (2017 versie) en de input lag was zo erg dat het spelen echt niet ging. Een 8bitdo stick (een soort van emulatie van een bedrade controller over bluetooth) haalde al aardig wat input lag weg maar niet genoeg.

De Stadia controller was een game changer voor mij waardoor m'n PS4 Pro inmiddels is verkocht :*)

6930Wp Oost-West PV_Output | 7.5 kW Ecodan + 300L

• Jasphur
  • Nu online
@NinjaKiwiNL zo’n bundle actie zal binnenkort wel komen. Nu is de actie icm een OnePlus product (niet in Nederland trouwens). Als die voorbij is zal er wel weer een andere actie komen.

Als je op je laptop gamet, welke browser en is die helemaal up to date?

[Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 29-05-2021 22:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
Ik heb nu firewall uitgezet tijdelijk, Adguard uit (deze was ik vergeten) en zit nu met Stadia+ extension op Decoding Time: 3-4MS
Latency: 3-5MS
Jitter Buffer: 28-30MS (dit was 70)
2K resolution

Nu met controller op pc speelt het heel prima weg (afgezien van dat ik gruwelijk slecht kan omgaan met controller haha) Maar ik heb alleen Destiny (welke zowie zo met controller nooit lekker gespeeld heeft door geen controller settings te hebben). Jedi Fallen Order speelt prima met controller. Op mijn ps4 zette ik de Deadzone altijd op 0, kan dit in stadia games ook? Ik mis deze optie ook bij Jedi Fallen Order. Misschien ook gewoon wennen dat het net anders is als direct op pc. Mijn pc is ook de jongste niet meer (4770K - GTX970 - 32Gb DDR3)

[Voor 8% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 30-05-2021 10:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!
[...]

Ik heb een 1000mbit glasvezel verbinding liggen, en met draad verbonden naar de router. Zeker geen vpn aan. Ik heb op internet al verschillende dingen geprobeerd/aangepast maar het heeft nog niet veel effect gehad. Als premier idd sneller is, is dat al een win. Ik zoek iets wat ik lekker vanaf de bank kan spelen.

[...]

Met muis en toetsenbord vind ik het net te veel vertraging hebben. Met een oude Xbox controller gaat het al beter maar nog steeds wat vertraging. Ik merk op mijn iPad die vertraging dan weer bijna niet… Toch nog verder neuzen naar oplossingen.

Je zou nog s kunnen kijken naar deze
infographic met wat dingen om aan te denken. Als t op je iPad of telefoon oid beter loopt dan op je laptop/desktop dan is t echt iets met de instellingen daar.
Evt de stadia+ extensie bij Chrome installeren kan ook helpen. Je snelheid en bedrade verbinding zijn iig al een hele goede start!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tuktop
NinjaKiwiNL schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:11:
Ik heb nu firewall uitgezet tijdelijk, Adguard uit (deze was ik vergeten) en zit nu met Stadia+ extension op Decoding Time: 3-4MS
2K resolution

Nu met controller op pc speelt het heel prima weg (afgezien van dat ik gruwelijk slecht kan omgaan met controller haha) Maar ik heb alleen Destiny (welke zowie zo met controller nooit lekker gespeeld heeft door geen controller settings te hebben). Jedi Fallen Order speelt prima met controller. Op mijn ps4 zette ik de Deadzone altijd op 0, kan dit in stadia games ook? Ik mis deze optie ook bij Jedi Fallen Order. Misschien ook gewoon wennen dat het net anders is als direct op pc. Mijn pc is ook de jongste niet meer (4770K - GTX970 - 32Gb DDR3)
Dat klinkt goed!
Welke settings een game heeft, hangt af van de port en verschilt dus per game.

Vervolgvraag mbt optimaliseren van de Stadia-experience: ik heb m'n CCU en PC bedraad aan de standaard Experiabox van Ziggo hangen. Opzich ervaar ik geen probleem met Stadia maar als ik de input lag verder kan minimaliseren zou dat leuk zijn.

Kan ik winst behalen door bijv een AX55 of Nighthawk achter het modem te hangen (en dus het modem in bridge mode laten zetten)? Of zou de snelheidswinst maar klein zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Tuktop schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Dat klinkt goed!
Welke settings een game heeft, hangt af van de port en verschilt dus per game.

Vervolgvraag mbt optimaliseren van de Stadia-experience: ik heb m'n CCU en PC bedraad aan de standaard Experiabox van Ziggo hangen. Opzich ervaar ik geen probleem met Stadia maar als ik de input lag verder kan minimaliseren zou dat leuk zijn.

Kan ik winst behalen door bijv een AX55 of Nighthawk achter het modem te hangen (en dus het modem in bridge mode laten zetten)? Of zou de snelheidswinst maar klein zijn?
Ik heb mijn Ziggo modem staan met erachter het google nest wifi (mesh) systeem. Ziggo modem niet in bridge, maar gewoon internet zonder wifi (en dus door gelinkt via LAN naar de nest wifi). Dat werkt echt perfect, dus ik raak niks meer aan. Het enige dat ideaal in jouw situatie kan zijn is dat je dan de bandbreedte handmatig richting stadia kan duwen. De Nest wifi router heeft iig de optie om dit standaard bij Stadia te doen. Misschien dat het daardoor zo lekker werkt momenteel?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tuktop
Ht87 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:15:
[...]

Ik heb mijn Ziggo modem staan met erachter het google nest wifi (mesh) systeem. Ziggo modem niet in bridge, maar gewoon internet zonder wifi (en dus door gelinkt via LAN naar de nest wifi). Dat werkt echt perfect, dus ik raak niks meer aan. Het enige dat ideaal in jouw situatie kan zijn is dat je dan de bandbreedte handmatig richting stadia kan duwen. De Nest wifi router heeft iig de optie om dit standaard bij Stadia te doen. Misschien dat het daardoor zo lekker werkt momenteel?
Zou goed kunnen! Ik mis inderdaad behoorlijk wat opties op het standaard Ziggo modem. Heb wel flink wat overhead (300/30mbit) dus in mijn geval is bandbreedte geen probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schmitzel
Vrijdagavond RDR2 een 2de poging gegeven op Stadia nadat ik het bij release van de game op mijn PS4 toch wel een tijdje heb gespeeld maar niet leuk genoeg vond om verder te spelen.

Nou ik wist na 1 uurtje spelen gelijk weer waarom ik RDR2 niet leuk vond: het spel is zo traag! Ongelofelijk gewoon, als je games als TD2 of GTA 5 gewend bent dan is dit zo sloom!

Gelukkig heeft Stadia een zeer groot voordeel: REFUND :*) _/-\o_ _/-\o_

Ik heb daar dan ook dankbaar gebruik van gemaakt O-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Schmitzel schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:50:
Vrijdagavond RDR2 een 2de poging gegeven op Stadia nadat ik het bij release van de game op mijn PS4 toch wel een tijdje heb gespeeld maar niet leuk genoeg vond om verder te spelen.

Nou ik wist na 1 uurtje spelen gelijk weer waarom ik RDR2 niet leuk vond: het spel is zo traag! Ongelofelijk gewoon, als je games als TD2 of GTA 5 gewend bent dan is dit zo sloom!

Het speelt als een film, dat kun je traag noemen :) Ik vond het wel tof.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JackP
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13-06 14:38
Tuktop schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Door het toevoegen van hardware zal het niet sneller woden. De modem- en switch- functie van de experiabox zijn prima.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18:00
[...]

[...]

Ik heb dat probleem voorheen ook gehad op mijn PC - het was echt niet te doen.

Bleek toen aan mijn GPU te liggen en de bijbehorende codec ondersteuning. Wat zit er in je PC?

Zodra het VP9 ondersteund gaat het veel beter, anders gebruikt het H264 en dat was bij mij ook stroperig als ($)%#$

Ah! GTX970 lees ik. Dat is je probleem.

Met een "moderne" intel iGPU loopt het al super! Maar die kaart van jou helaas niet. Ik had hetzelfde door mijn RX570

[Voor 6% gewijzigd door Intelligo op 31-05-2021 10:48]

Woont in Helsinki

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tuktop
Intelligo schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Ik heb dat probleem voorheen ook gehad op mijn PC - het was echt niet te doen.

Bleek toen aan mijn GPU te liggen en de bijbehorende codec ondersteuning. Wat zit er in je PC?

Zodra het VP9 ondersteund gaat het veel beter, anders gebruikt het H264 en dat was bij mij ook stroperig als ($)%#$

Met een "moderne" intel iGPU loopt het al super! Maar die kaart van jou helaas niet. Ik had hetzelfde door mijn RX570
Ja, maar tenzij een extension VP9 forceert, zou je tot 1080P gewoon H264 moeten krijgen en dat zou ook prima moeten werken. Althans hier op een oude 2500K ging dat gewoon goed. Maar inderdaad, VP9 heeft wel de voorkeur, heb mazzel dat ik voor de prijsstijging een 1660S heb gehaald (ik had ook een GTX970).
JackP schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:32:
[...]

Door het toevoegen van hardware zal het niet sneller woden. De modem- en switch- functie van de experiabox zijn prima.
Dank voor je reactie! Dan laat ik het voor nu even achterwege.

[Voor 39% gewijzigd door Tuktop op 31-05-2021 10:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
NinjaKiwiNL schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:11:
2K resolution

Voorlopig, als ooit, zal Stadia hetzelfde aanvoelen als lokaal spelen op een PC of console. Het lekkerst spelen met Stadia blijft toch "gewoon" de Chromecast Ultra met een Stadia controller. Dus blijf de aanbiedingen goed in de gaten houden (of dit topic :P)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
Intelligo schreef op maandag 31 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Om gek van te worden die oude meuk |:(
Ik kon ook al niet Dolby Vision video’s bewerken van mijn iPhone 12 Pro Max omdat die kaart dit niet ondersteund… Voor mijn pc wil ik het toch niet direct stadia gebruiken, genoeg andere games voor. Vooral beneden vanaf de bank wanneer ik zin heb, zonder wachten op updates, of hele lange laad tijden.

Dank voor het meedenken allemaal! d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!
NinjaKiwiNL schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:43:
[...]

Ik kon ook al niet Dolby Vision video’s bewerken van mijn iPhone 12 Pro Max omdat die kaart dit niet ondersteund… Voor mijn pc wil ik het toch niet direct stadia gebruiken, genoeg andere games voor. Vooral beneden vanaf de bank wanneer ik zin heb, zonder wachten op updates, of hele lange laad tijden.

Hou de vraag en aanbod en marktplaats maar goed in de gaten, denk dat genoeg mensen een premier pakket erop zetten door die resident evil deal van pas :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Gemiddelde prijs voor een controller op MP is tussen de 35 en 40 euro. Bundel voor ongeveer 80

[Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 31-05-2021 20:40]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BarôZZa
Ht87 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:28:
Dat is misschien maar verstandig ook, als je eenmaal de absurde en creatieve werelden van de Yakuza-makers hebt ervaren, dan voelen de meeste andere open wereld games wat saai en levenloos aan :+ . Bij die games doe je de sidequests niet voor de items, maar puur om te kijken wat voor weirde dingen er nu weer gebeuren.
Schmitzel schreef op maandag 31 mei 2021 @ 09:50:

Dank, je hebt mij wat twijfels bespaard. Ook nog door een let's play video geskipt en zag alleen maar paardrijden en cut scenes. Zonde, want de graphics en wereld spreekt me wel aan, maar van traagheid raak ik letterlijk verveeld en moe. Dat wordt Judgment halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoCoStr
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 11:56
Hmmm toch wil ik RDR2 nog wel proberen, maar niet voor 40eu....wacht nog wel een jaartje :)

Ondertussen wel Star Wars uitgespeeld; vond het te kort maar dat geeft in dit geval aan dat ik er nog niet op uitgekeken was. Veel plezier aan gehad!

Toen Wolfenstein opgestart, maar die voelde mij juist veel te traag nadat ik de beide Dooms heb uitgespeeld! Het is wachten op Far Cry 6 wat mij betreft!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18:00
NinjaKiwiNL schreef op maandag 31 mei 2021 @ 19:43:
[...]

Dan ben je met een Stadia Premiere prima af, daar heb je dat probleem niet!

Ik herken het heel erg. Ik was zo teleurgesteld in Stadia met mijn radeon RX. Bleek dat het prima was op mn werklaptop en Chromecast.

Woont in Helsinki

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BarôZZa
RoCoStr schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:38:
Hmmm toch wil ik RDR2 nog wel proberen, maar niet voor 40eu....wacht nog wel een jaartje :)

Ondertussen wel Star Wars uitgespeeld; vond het te kort maar dat geeft in dit geval aan dat ik er nog niet op uitgekeken was. Veel plezier aan gehad!

Toen Wolfenstein opgestart, maar die voelde mij juist veel te traag nadat ik de beide Dooms heb uitgespeeld! Het is wachten op Far Cry 6 wat mij betreft!
Heb je Rage 2 al gespeeld? Dat is qua combat Doom, maar dan in een Mad Max achtige open wereld. Vond hem leuker dan Doom Eternal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoCoStr
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 11:56
BarôZZa schreef op maandag 31 mei 2021 @ 23:34:
[...]

Heb je Rage 2 al gespeeld? Dat is qua combat Doom, maar dan in een Mad Max achtige open wereld. Vond hem leuker dan Doom Eternal.
Die staat ook nog op de wensenlijst! Heb 1 gespeeld met veel plezier maar ik wacht nog wel even tot die in de weggeef sale gaat, want er zitten waten haken en ogen aan deel 2 die mij tegenhouden om daar meer dan een tientje aan uit te geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Ik vraag me af of het mogelijk is.
Ik heb in het verleden via het account van de vrouw The Division 2 gekocht en gedeeld.
Zal ik dan nu de uitbereiding kunnen kopen en dat deze dan ook geldig is?
Of zal dat niet gaan?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
Clavat schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 07:58:
Ik heb in het verleden via het account van de vrouw The Division 2 gekocht en gedeeld.
Of zal dat niet gaan?
Ik neem aan dat je bedoelt dat op de naam van je vrouw de aankoop van TD2 staat en dat je dat speelt op je eigen account en dat je nu op je eigen account de uitbreiding wilt kopen en je vraag is of dat werkt, correct? :)

Ik kan op de help pagina over games delen hier niks over vinden. Maar als ik het logisch zou bekijken denk ik niet dat dit mogelijk is. Gezinsdelen is er ook voor leeftijdsbescherming dus ik verwacht dat uitbreidingen op het zelfde account als de main game gekocht moeten worden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Clavat schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 07:58:
Of zal dat niet gaan?
Met de refund optie in gedachten is t misschien het testen waard, maar idd geen idee of t werkt! Laat wel ff weten mocht je t testen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:28
Tuktop schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 18:36:

MotoGP20

Blue Fire

Ik heb zojuist de eerste drie games via Pro kunnen claimen, maar de laatste, Chronos: Before the Ashes, is (nog?) geen claimable game voor Pro. Staat nog steeds voor €29,99 in de store.

Hopelijk komt die later dan nog, want van de 4 aangekondigde Pro games was die juist de game waar ik wel naar uitkeek!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tuktop
Haay schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:23:
[...]

Ik heb zojuist de eerste drie games via Pro kunnen claimen, maar de laatste, Chronos: Before the Ashes, is (nog?) geen claimable game voor Pro. Staat nog steeds voor €29,99 in de store.

Hopelijk komt die later dan nog, want van de 4 aangekondigde Pro games was die juist de game waar ik wel naar uitkeek!
Lijkt me inderdaad een foutje van de Stadia store, denk dat ze dat vandaag nog wel gaan oplossen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Tuktop schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:27:
[...]

Lijkt me inderdaad een foutje van de Stadia store, denk dat ze dat vandaag nog wel gaan oplossen.
Net kunnen claimen, denk al gefixt dan!
Wel wat mindere games in pro nu voor mijn smaak, maar kan niet altijd feest zijn. Heb ik misschien tijd om eens AC Odyssey uit te spelen :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tuktop
Ht87 schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:04:
[...]

Net kunnen claimen, denk al gefixt dan!
Wel wat mindere games in pro nu voor mijn smaak, maar kan niet altijd feest zijn. Heb ik misschien tijd om eens AC Odyssey uit te spelen :9
Inderdaad, nou ja opzich lijken me het best vette spellen maar ze zijn allemaal singleplayer. Ik game eigenlijk nooit alleen dus multiplayer (en dan vooral co-op) is voor mij een must.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:28
Inmiddels ook Chronos kunnen claimen. :)

Zal eens kijken of het leuk speelt op TV met controller, itt. spelen op PC met muis & toetsenbord.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
Zojuist voor €68 Stadia Première sealed gekocht via MP, over 2 dagen hopelijk binnen, dan gaan we kijken of het bevalt! Zin in! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
NinjaKiwiNL schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:24:
Zojuist voor €68 Stadia Première sealed gekocht via MP, over 2 dagen hopelijk binnen, dan gaan we kijken of het bevalt! Zin in! :)
Mooie deal! Mogelijkheid om de CCU bekabeld aan het internet te hangen?

Acties:
  • +5Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:59
Als je van plan bent The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III ooit te spelen: Er staan een aantal DLCs te koop voor €0.00

Tacens SagittaII Tower en Tacens Ventus Ice reviews

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
Jasphur schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:42:
[...]

Mooie deal! Mogelijkheid om de CCU bekabeld aan het internet te hangen?
Jazeker! Ik gebruik een standaard T-Mobile modem, waardeloos ding, dus WiFi is iets waar ik al geen fan van ben xD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
NinjaKiwiNL schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 19:45:
[...]

Jazeker! Ik gebruik een standaard T-Mobile modem, waardeloos ding, dus WiFi is iets waar ik al geen fan van ben xD
Ugh. Die Zyxel T50 stront. I feel you bro, haha

Acties:
  • +5Henk 'm!

• artificial_sun
Ubisoft + is beschikbaar in Nederland (België moet nog even wachten volgens mij)
https://store.ubi.com/nl/ubisoftplus of via https://stadia.google.com/ubisoftplus
Het kost €14.99 per maand

Voor mij zelf is het niets, ik speel nauwelijks, zelfs Stadia pro is amper de moeite.

• parsa2020
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 17:11
artificial_sun schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 07:18:
Ubisoft + is beschikbaar in Nederland (België moet nog even wachten volgens mij)
https://store.ubi.com/nl/ubisoftplus of via https://stadia.google.com/ubisoftplus

Voor mij zelf is het niets, ik speel nauwelijks, zelfs Stadia pro is amper de moeite.
Let wel, het lijkt er op dat het nog steeds aan het uitrollen is. Bij genoeg mensen op Reddit (en mijzelf) is er nog de melding dat het niet beschikbaar is. Zou dus nog wel een aantal dagen kunnen duren voordat iedereen er bij kan, maar het is een goed teken dat het voor sommigen al beschikbaar is :)

• RobNemoo
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 16:29
artificial_sun schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:47:
Als je van plan bent The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III ooit te spelen: Er staan een aantal DLCs te koop voor €0.00
De base game is Pro op het moment.

• Jasphur
  • Nu online
artificial_sun schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 07:18:

Benieuwd of EA-play ook op een dergelijke manier naar Stadia komt. Zit er zelf niet op te wachten, maar denk dat Stadia een perfect platform voor dit soort diensten kan zijn.

• parsa2020
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 17:11
Jasphur schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Benieuwd of EA-play ook op een dergelijke manier naar Stadia komt. Zit er zelf niet op te wachten, maar denk dat Stadia een perfect platform voor dit soort diensten kan zijn.
Ik ben een beetje bang dat Microsoft daar al een exclusief dealtje voor heeft gesloten, want Stadia is natuurlijk vrij makkelijk uit te sluiten door een deal te sluiten dat EA-Play alleen op de cloud dienst xCloud (al heet het nu anders dacht ik?) mag, en verder alleen op niet-cloud diensten.

• JonathanPayne
  • Registratie: juni 2021
  • Laatst online: 03-06 08:25
De ontwikkelingssnelheid van het project is ongelooflijk traag. Gezien het klantenverloop als gevolg van gebreken, kan Google Stadia uiteindelijk "stervende" zijn. De tijd zal het leren.
Weinig spelletjes vergeleken met concurrenten.
Imput Lag probleem, te oordelen naar speler feedback, is niet verholpen.
Ondersteuning voor slechts bepaalde smartphone-modellen. Alleen Chromecast Ultra voor TV's.
Een hoop andere kleine gebreken.
Zoals we kunnen zien, is Google Stadia een zeer ruw project, hoewel de vooruitzichten zeer hoog waren.

[Voor 6% gewijzigd door JonathanPayne op 02-06-2021 11:56]

Acties:
  • +7Henk 'm!
JonathanPayne schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:55:
De ontwikkelingssnelheid van het project is ongelooflijk traag. Gezien het klantenverloop als gevolg van gebreken, kan Google Stadia uiteindelijk "stervende" zijn. De tijd zal het leren.
Ondersteuning voor slechts bepaalde smartphone-modellen. Alleen Chromecast Ultra voor TV's.
Zoals we kunnen zien, is Google Stadia een zeer ruw project, hoewel de vooruitzichten zeer hoog waren.
Ben het niet helemaal met je eens. Wel dat Stadia (ik wil het geen project meer noemen overigens) niet altijd handig gerund wordt op PR gebied etc.
Weinig spelletjes is idd een manco, al komen er steeds meer AAA games. De franchises zoals fifa etc vasthouden is erg belangrijk en zal meebepalen of de consument toekomst ziet.
Input lag: bij een goede internetverbinding is er in principe geen hinderlijke input lag, bij sommige games zelf vergelijkbaar met gamen op 'gewone' console. Als er zware input lag is ligt dit altijd aan de verbinding en vrijwel nooit aan stadia of de servers.
Bepaalde smartphone-modellen is achterhaalde info volgens mij. De meest gangbare android smartphones worden ondersteund en voor de anderen werkt het prima via de beta-test. Zelfs iOS werkt tegenwoordig perfect via safari.
alleen chromecast ultra voor tv's is de enige investering die nodig is idd, net zoals je normaal een pc moet kopen of een console. Alleen is dit veel goedkoper, snap je punt hierin niet helemaal? (ben wel benieuwd hoor!)
Ik ben natuurlijk wel een beetje een fanboy van Stadia en weet ook echt wel dat het vooral op gamesgebied nog stappen moet zetten, net zoals de onduidelijkheid over generatie 2 stadia (aansluiten bij niveau xbox series x en ps5), maar vind dat dat de techniek zich inmiddels meer dan bewezen heeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Nu online
@Ht87 mbt die PR. Ik ben extreem benieuwd naar de Google Games Developer Summit op 12 en 13 juli

[Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 02-06-2021 12:22]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• artificial_sun
@JonathanPayne Ik ben benieuwd waar je al die info vandaan hebt. Heb je Stadia zelf geprobeerd? En op wat voor internet verbinding dan? Ik gun iedereen zijn mening, maar ik vind het nog al wat om om de dag dat je je aanmeld op tweakers je direct commentaar gaat geven op Stadia in het Stadia topic. Ik hoop dat je nog op het bericht van @Ht87 reageert, want en goede discussie mag altijd natuurlijk.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Tuktop
JonathanPayne schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:55:
Je loopt wel een beetje achter.
De ontwikkelingssnelheid is juist hoog, zeker in vergelijking met andere projecten van Google. Er zijn sinds de release tal van nieuwe features en verbeteringen doorgevoerd.
Het aantal spellen is in vergelijking met andere platformintroducties juist erg snel aan het groeien, zeker als je er rekening mee houdt dat Stadia op een paar maanden na volledig in de Corona-pandemie heeft moeten opstarten.
Het input-lag probleem is echt een fabeltje. Als je verbinding goed is, zul je hier geen hinder van ondervinden tenzij je er gevoelig voor bent. Het is doorgaans vergelijkbaar met spelen op een console (native PC heeft wél een lagere input lag).
Ondersteuning voor smartphones is er voor veel modernere toestellen, waaronder iPhones. Als de support (nog) niet officieel is vanuit Stadia, kun je deze vaak toggelen als experimental feature en dan werkt dat doorgaans prima.
Voor TV volgt uiterlijk deze maand ook support voor de nieuwe Chromecast met Google TV.
Uiteraard kun je ook een PC of laptop aansluiten.
Pagina: 1 ... 110 111 112 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True