this reward has endeddoobieters schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 11:11:
Gratis 3 maanden Stadia Pro, ook voor actieve Stadia Pro gebruikers.
1. Doe alles in desktopmode of op een computer.
2. Gebruik de volgende link: gaming.lenovo.com/us/earn/b/giveaways-members-only/posts/3-month-free-trial---stadia-pro
3. Registeer of log-in
4. Kopiër de code (laatste stukje uit url bij de claim link)
5. Open stadia.google.com/home (gebruik nog steeds desktopmode of een computer)
6. Registeer of log-in
7. Klik rechtsboven op je avatar en ga naar instellingen.
8. Ga naar code inwisselen en wissel de code van stap 4 in.
Veel plezier! Nu kan je Stadia pro 3 maanden gratis proberen of wanneer je al Stadia pro hebt hoef je 3 maanden niet te betalen.
Extra tip:
Vergeet niet dat je het abonnement DIRECT kan opzeggen en alsnog gebruik kan maken van de 3 maanden!
Krijg hier helaas steeds de melding ''This Reward has ended''. Ach ja, jammer dan.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Heb de nieuwste APK Stadia 3.9.36 op mij Chromecast Google TV maar werkt ineens niet meer,
blijft op begin scherm staan, controller is gewoon aangesloten ?
[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 09-04-2021 17:52 ]
Bedankt voor de Pepper-tip. Had even geduld moeten hebben en zit nu aan een Lenovo-account vast, maar toch mooi drie maanden Pro gratis. Van die 30 euro koop ik lekker op Marktplaats een tweede controller. Ik ben als casual gamer echt best prima tevreden met Stadia, met die gratis Pro-games toch best een aardig leuke library om te spelen. En het draait thuis allemaal zeer goed.
3 maanden gratis is me uiteindelijk gelukt door me als Spanjaard aan te melden bij Legion. En zo een code aan te vragen op het forum.
Stadia was beter....
Deze melding kreeg ik gisteren ook.JKratos schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 14:38:
Krijg hier helaas steeds de melding ''This Reward has ended''. Ach ja, jammer dan.
Via deze pagina is er een blijkbaar andere Gleam widget waar ik gewoon nog een code kon claimen en redeemen
https://gaming.lenovo.com...ths-of-stadia-pro-on-us-2
Bij mij lukte het helaas niet (toen ik de code invoerde in Stadia, kreeg ik een melding dat ik al eens eerder een korting van dit type had gebruikt). Maar goed, ik heb de code bewaard voor als ik nog eens 1 van mijn vrienden aan de Stadia kan krijgen. :-)tokko1 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 09:49:
[...]
Deze melding kreeg ik gisteren ook.
Via deze pagina is er een blijkbaar andere Gleam widget waar ik gewoon nog een code kon claimen en redeemen(Stadia founder, maar toch 3 maanden gratis gekregen).
https://gaming.lenovo.com...ths-of-stadia-pro-on-us-2
Jammer dat Grand Theft Auto V nog steeds niet beschikbaar is voor Stadia, Xbox Cloud Gaming heeft hem al!
Dit kwam op Reddit inderdaad meer voorbij. Misschien een teken dat de officiele app bijna klaar is?Albert020 schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 17:51:
Heb de nieuwste APK Stadia 3.9.36 op mij Chromecast Google TV maar werkt ineens niet meer,
Mag het hopen, kan er nu geen gebruik meer van makenSahi_NL schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:14:
[...]
Dit kwam op Reddit inderdaad meer voorbij. Misschien een teken dat de officiele app bijna klaar is?
Ja officieel is de app sideloaden nooit ondersteund natuurlijk, maar kan me voorstellen dat het balen is.. er is volgens mij wel ooit gezegd dat in de loop van 2021 er officiële ondersteuning gaat komen, maar kan de bron zo snel niet vinden.Albert020 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:24:
[...]
Mag het hopen, kan er nu geen gebruik meer van maken
Had het ook gelezen, nou maar hopen dat het snel gebeurt of dat de volgende apk werktHt87 schreef op zondag 11 april 2021 @ 14:41:
[...]
Ja officieel is de app sideloaden nooit ondersteund natuurlijk, maar kan me voorstellen dat het balen is.. er is volgens mij wel ooit gezegd dat in de loop van 2021 er officiële ondersteuning gaat komen, maar kan de bron zo snel niet vinden.
Geduld is hier denk ik het vereisteAlbert020 schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:15:
Jammer dat Grand Theft Auto V nog steeds niet beschikbaar is voor Stadia, Xbox Cloud Gaming heeft hem al!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Waarom zouden ze nog een antiek spel op de Stadia uitbrengenJasphur schreef op maandag 12 april 2021 @ 08:17:
[...]
Geduld is hier denk ik het vereisteAls ik zie op hoeveel platforms ze GTAV hebben uitgebracht kan het bijna niet anders zijn dan dat ze uiteindelijk ook voor Stadia gaan. Ik zou het echt heel vreemd vinden als ze Stadia skippen
GTA Online is een spel waar ze nog steeds regelmatig nieuwe content voor uitbrengen en RDR2 hebben ze ook gedaan. Maar ze zullen het inderdaad niet de moeite waard vinden.Starscreamer schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:26:
[...]
Waarom zouden ze nog een antiek spel op de Stadia uitbrengen
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Omdat het spel ook weer voor de next-gen console uitkomtStarscreamer schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:26:
[...]
en omdat het volgens mij nog steeds mega veel geld oplevert voor Rockstar? Stond 7 jaar na release nog steeds in de top 10..
En volgens mij nog steeds een grote spelersdatabase.
En volgens mij nog steeds een grote spelersdatabase.
Er zijn diverse 'antieke' games op Stadia uitgebracht het afgelopen jaar. Steamworld games, Republique, Everspace, Assassin's Creed Unity, AC Syndicate...Starscreamer schreef op maandag 12 april 2021 @ 15:26:
Dus ja, het zou prima kunnen, als Rockstar er de moeite in zou willen steken om GTA V voor Stadia geschikt te maken. Maar dat is een overweging die Rockstar moet maken: zijn er genoeg programmeurs beschikbaar voor die conversie, kosten van het maken van de Stadia versie, verwachte opbrengst, hoe ver ze al in ontwikkeling zijn met GTA VI en of ze ook plannen hebben om die game op Stadia uit te brengen...
Wellicht GTA online en dan free to play? De enige kans van slagen is als er cross progress is denk ik. De hoofdgame is overal voor een prikkie of zelfs gratis destijds bij epic games te claimen. Daar zit weinig geld meer.
Dat zou denk ik best wel werken. Genoeg mensen zonder gamesysteem die dat willen proberen denk ik. Maar het moet inderdaad crossplatform zijn. Ik weet niet hoe het nu is, maar ik heb RDR2 online geprobeerd en dan was er vaak niemand op de server of af en toe een ander persoon. En veel missies kun je dan niet eens doen.Ht87 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:58:
Wellicht GTA online en dan free to play? De enige kans van slagen is als er cross progress is denk ik. De hoofdgame is overal voor een prikkie of zelfs gratis destijds bij epic games te claimen. Daar zit weinig geld meer.
/▌
De kans dat ze GTA Online gratis gaan aanbieden op Stadia, als GTA V überhaupt nog komt, lijkt mij nihil. In een poging om online de spelersaantallen op te krikken heeft Rockstar eind vorig jaar Red Dead Online uitgebracht en die was gedurende de eerste drie maanden voor €5 te koop. Tot op heden is deze versie niet op Stadia verschenen en kun je alleen de volledige versie kopen.Ht87 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 08:58:
Het zou prettig zijn als Rockstar de mogelijkheid biedt om je progressie van het ene platform mee te nemen naar het andere zoals Ubisoft doet. Ik heb RDR2 bewust niet nog een keer gekocht omdat ik de online progressie van de PS4 niet mee kan nemen. Overigens had ik op de PS4 ook met regelmaat te maken met lege lobby's/servers al had dit waarschijnlijk meer te maken dat het online gedeelte gewoon niet erg stabiel was. En crossplatform klinkt leuk maar in het geval van GTA of RDO weet ik het zo net nog niet. De spellen van Rockstar worden geplaagd door cheaters (vooral op pc) en daar wil je liever niet mee in een lobby zitten.Marzman schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:05:
[...]
Dat zou denk ik best wel werken. Genoeg mensen zonder gamesysteem die dat willen proberen denk ik. Maar het moet inderdaad crossplatform zijn. Ik weet niet hoe het nu is, maar ik heb RDR2 online geprobeerd en dan was er vaak niemand op de server of af en toe een ander persoon. En veel missies kun je dan niet eens doen.
Dat is wel raar aangezien de hele game er al op staat hoeven ze er alleen wat uit te slopen.Jorick schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:27:
[...]
De kans dat ze GTA Online gratis gaan aanbieden op Stadia, als GTA V überhaupt nog komt, lijkt mij nihil. In een poging om online de spelersaantallen op te krikken heeft Rockstar eind vorig jaar Red Dead Online uitgebracht en die was gedurende de eerste drie maanden voor €5 te koop. Tot op heden is deze versie niet op Stadia verschenen en kun je alleen de volledige versie kopen.
[...]
/▌
Op de next gen consoles komt wel een standalone versie van gta online, die is de eerste 3 maanden na uitkomst gratis te downloaden.Jorick schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 16:27:
[...]
De kans dat ze GTA Online gratis gaan aanbieden op Stadia, als GTA V überhaupt nog komt, lijkt mij nihil. In een poging om online de spelersaantallen op te krikken heeft Rockstar eind vorig jaar Red Dead Online uitgebracht en die was gedurende de eerste drie maanden voor €5 te koop. Tot op heden is deze versie niet op Stadia verschenen en kun je alleen de volledige versie kopen.
Bijna elke gamer die in de doelgroep valt heeft de basisgame wel gespeeld denk ik? Slim om te focussen op de online variant waarin zat te verdienen is voor ze. Ik heb er zelf weinig mee, hoop eerder dat gta 6 niet al te lang meer duurt en weer met een hele goede single player komt
(En op stadia uitkomt...)
Zijn hier meer mensen die problemen hebben met Valhalla op Stadia? Om de10-15 min crashed het spel. Maakt niet uit of ik via CCU bekabeld of de laptop met wifi speel. Met controller of kb maakt ook geen verschil.
Geen fout code maar alleen de melding "oeps er is iets fout gegaan"
Heel vervelend dit, andere games werken gewoon.
Vanavond een uurtje gespeeld in Chrome browser, maar nergens last van.McReal09 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:20:
Zijn hier meer mensen die problemen hebben met Valhalla op Stadia? Om de10-15 min crashed het spel. Maakt niet uit of ik via CCU bekabeld of de laptop met wifi speel. Met controller of kb maakt ook geen verschil.
Ik heb dit probleem zelf een keer gehad met een lan-kabel die niet helemaal lekker in de ccu zat, dan schakelt hij af en toe over naar wifi. Toen kreeg ik ook die melding omdat hij een korte periode (wifi verbinding maken kost ff tijd nadat de ccu geen internet detecteert) zonder internet zat en de verbinding verbrak. Goed vastzetten van t kabeltje verhielp dit bij me, mogelijk t zelfde bij jou aan de hand?McReal09 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:20:
[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 13-04-2021 23:12 ]
Vandaag razer kishi binnen gekregen. Wel prijzig maar leuk dingetje voor stadia. Kon maar niet wennen aan het extra gewicht op de xbox controller met een phone clip er op.
Ik had afgelopen 30 dagen een maandje pro genomen. Na ca 5 dagen alvast weer opgezegd. Ik heb de afgelopen 2 weken maar 1 pro aanbieding zien staan. Nu is mn pro-maand voorbij en staat t weer vol met pro-aanbiedingen.
Is dit echt zo doorzichtig, of heul erg toevallig?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
De Pro-aanbiedingen gelden voor iedereen (die een Pro abo heeft, natuurlijk) en worden publiekelijk aangekondigd, met einddatum. Je verdenking van doorzichtigheid is onterecht.DirtyBird schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:13:
Ik had afgelopen 30 dagen een maandje pro genomen. Na ca 5 dagen alvast weer opgezegd. Ik heb de afgelopen 2 weken maar 1 pro aanbieding zien staan. Nu is mn pro-maand voorbij en staat t weer vol met pro-aanbiedingen.
Het klopt wel dat er de afgelopen twee weken maar 1 game in de aanbieding was. In jouw geval stom toeval dus.
[ Voor 4% gewijzigd door Tuktop op 15-04-2021 11:18 ]
Ik vind de prijzen van games op Stadia maar duur, en het aanbod beperkt. Heb nu die 3 maanden gratis Pro gekregen en maar 1x gebruikt om te testen.
Momenteel lopen best goede aanbiedingen van de Ubisoft games, dat wisselt zo af en toe met andere aanbiedingen. Die zijn best de moeite waard, daarna schieten de prijzen idd wel weer omhoog. Maar goed, de service bestaat ook nog maar een jaar en per week komen er zo'n 2 tot 4 spellen bij dus geef t tijd. Je hebt nu een stadia account dus je hebt de luxe om af en toe eens te spieken hoe t ervoor staatPoulske schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:05:
Ik vind de prijzen van games op Stadia maar duur, en het aanbod beperkt. Heb nu die 3 maanden gratis Pro gekregen en maar 1x gebruikt om te testen.
Nee dat is zeker waar, maar zelf snap ik de logica van die Ubisoft games niet. Ik zou graag Anno 1800 op Stadia willen spelen, maar die staat er dan als een van de weinige Ubisoft games niet tussen...Ht87 schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:32:
[...]
Momenteel lopen best goede aanbiedingen van de Ubisoft games, dat wisselt zo af en toe met andere aanbiedingen. Die zijn best de moeite waard, daarna schieten de prijzen idd wel weer omhoog. Maar goed, de service bestaat ook nog maar een jaar en per week komen er zo'n 2 tot 4 spellen bij dus geef t tijd. Je hebt nu een stadia account dus je hebt de luxe om af en toe eens te spieken hoe t ervoor staat
Zo, dat zou echt een fantastische game voor stadia zijn idd! Een fijne om met muis en keyboard te doen ook!Poulske schreef op donderdag 15 april 2021 @ 12:40:
[...]
Nee dat is zeker waar, maar zelf snap ik de logica van die Ubisoft games niet. Ik zou graag Anno 1800 op Stadia willen spelen, maar die staat er dan als een van de weinige Ubisoft games niet tussen...
Het is lekker stil rondom Stadia de afgelopen tijd.
Dus heb wat laadtijden vergelijkingsvideos gekeken op Youtube en wat ik wel grappig vind. In vrijwel alle video's zijn de next gen console sneller (op zich ook wel logisch), maar de top reacties zijn vrijwel altijd in favor voor Stadia. Met responses als "Het ligt aan je internet", "10 seconden langzamer, maar 500 dollar goedkoper", etc etc.
Het kan ook zeer zeker aan mijn bubbel liggen, maar volgens mij wordt Stadia best wel goed ontvangen de laatste tijd.
Dus heb wat laadtijden vergelijkingsvideos gekeken op Youtube en wat ik wel grappig vind. In vrijwel alle video's zijn de next gen console sneller (op zich ook wel logisch), maar de top reacties zijn vrijwel altijd in favor voor Stadia. Met responses als "Het ligt aan je internet", "10 seconden langzamer, maar 500 dollar goedkoper", etc etc.
Het kan ook zeer zeker aan mijn bubbel liggen, maar volgens mij wordt Stadia best wel goed ontvangen de laatste tijd.
En nu vergelijken wanneer er een console/game update tussenzitJasphur schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:30:
Het is lekker stil rondom Stadia de afgelopen tijd.![]()
Is ook 1 van de vele positieve comments onder die video's
Ik ben pas vorige maand begonnen met Stadia, maar ben er echt heel tevreden over. Voor een kleine investering heb je echt heel veel game plezier in huis.
Uiteraard mogen er meer games bijkomen en dan met name kijk ik uit naar local co-op games om samen met mijn kinderen te kunnen doen.
Uiteraard mogen er meer games bijkomen en dan met name kijk ik uit naar local co-op games om samen met mijn kinderen te kunnen doen.
Beetje blijven hangen in het verleden tijd sommige gamers. Je ziet het ook in discussies brandstof auto's niet openstaan voor veranderingen (niet dat ik nu heel erg fan van Tesla ben) de wereld verandert nou eenmaal.Jasphur schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:30:
Het is lekker stil rondom Stadia de afgelopen tijd.![]()
Zelfde geldt voor hardcore vleeseters hoe fanatiek zijn in het bagatelliseren van hoe slecht vleesvervangers wel niet zijn en zonde is van al die soja verspilling maar ondertussen niet door hebben dat merendeel van soja naar vleesindustrie gaat.
Okee nu dwaal ik teveel af
Trouwens er is of komt een demo van 30 min van resident village op Stadia
Demo komt 1 mei inderdaad klik
Spel al besteld voor Stadia (mede door gratis CCU en controller) maar krijg hem ook op de PS4 & PS5
Sorry beetje fan van de serie
[ Voor 7% gewijzigd door Starscreamer op 16-04-2021 09:51 ]
Ja, vooral dat laatste. Meer local co-op games zou fijn zijn. Ik heb nu inmiddels 3 Stadia controllers maar kan de games waar ik met alle 3 samen kan spelen op de vingers van één hand tellen. In ieder geval de games die ik nu in mijn library heb met local co-op en/of local multiplayer:Knielen schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 08:57:
Ik ben pas vorige maand begonnen met Stadia, maar ben er echt heel tevreden over. Voor een kleine investering heb je echt heel veel game plezier in huis.
- Human Fall Flat (2 local multiplayer / 2 local co-op)
- Get Packed (2-4 local co-op / 2-4 local multiplayer)
- AVICII Invector (2-4 local multiplayer)
- PIKUNIKU (2 player local co-op)
- Enter the Gungeon (1-2 local multiplayer)
- Spongebob (2 local multiplayer)
- Gunsport (2 local co-op, 2-4 local multiplayer)
- Sundered (1-4 local co-op)
@Haay Pikuniku en Spongebob leken me op voorhand heel leuk om samen te spelen, maar wat me aan dit soort co-op spellen zo tegenvalt is dat je niet de 'main story' samen kan spelen. In plaats hiervan is het een slap aftreksel waar je binnen een uur op uitgekeken bent. Zeker Spongebob heeft een heel slechte co-op versie.
Ja, zoiets had ik elders ook al gelezen over Spongebob. Nog niet eens geprobeerd, maar dan hoef ik het dus al niet eens meer te proberen.Knielen schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:40:
@Haay Pikuniku en Spongebob leken me op voorhand heel leuk om samen te spelen, maar wat me aan dit soort co-op spellen zo tegenvalt is dat je niet de 'main story' samen kan spelen. In plaats hiervan is het een slap aftreksel waar je binnen een uur op uitgekeken bent. Zeker Spongebob heeft een heel slechte co-op versie.
Wat ik ook erg jammer vind is dat de Lara Croft games (Temple of Osiris en Guardian of Light) wel online co-op bieden maar geen local co-op, terwijl het een topdown isometrisch beeld is waar je prima met twee characters samen in kunt lopen. Heb de online co-op nooit gezien, dus mogelijk dat het tweede character het beeld (van het eerste character) uit kan lopen. Dan zou dat niet werken natuurlijk, op één TV.
Little Nightmares (II)Knielen schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:40:
[ Voor 1% gewijzigd door Deurstopper op 16-04-2021 14:49 . Reden: toch geen co-op.. ]
Steam/Epic: Deurstopper
Berichtje op de frontpage over de komst van F1 2021 lees ik eigenlijk door m'n stadia bril en toch een beetje een 'red flag' gevoel: geen release op stadia gepland. Na football manager nu ook geen zicht op komst van F1 2021. Dat vind ik zorgelijk omdat dit een jaarlijkse release van een serie is van een uitgever die al present is op stadia. F1 2020 is zelfs een pro game geworden. Benieuwd wat dit voor toekomstige Madden en FIFA releases gaat betekenen en indirect voor de toekomst van AAA games op stadia. Op zulke momenten mis ik een duidelijk statement van google of EA, het is toch wel een beetje wenselijk om te weten welke games je kunt verwachten. Helemaal met de keuze voor zoveel platforms buiten stadia.
Er staat niet hard dat die niet komt of niet gepland is. Kan dus ook een typisch gevalletje zijn: ohja, Stadia is er ook nog.
Helaas, er is geen release bekend, ook op Reddit worden zorgen uitgesproken helaasRoCoStr schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:38:
Er staat niet hard dat die niet komt of niet gepland is. Kan dus ook een typisch gevalletje zijn: ohja, Stadia is er ook nog.
De Lara Croft games hebben op alle platforms local co-op, behalve op Stadia. Heel vreemd en jammer!Haay schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 10:45:
[...]
Ja, zoiets had ik elders ook al gelezen over Spongebob. Nog niet eens geprobeerd, maar dan hoef ik het dus al niet eens meer te proberen.![]()
Wat ik ook erg jammer vind is dat de Lara Croft games (Temple of Osiris en Guardian of Light) wel online co-op bieden maar geen local co-op, terwijl het een topdown isometrisch beeld is waar je prima met twee characters samen in kunt lopen. Heb de online co-op nooit gezien, dus mogelijk dat het tweede character het beeld (van het eerste character) uit kan lopen. Dan zou dat niet werken natuurlijk, op één TV.
Cake bash is ook een leuke voor local coop. 2-4
@Ht87 Hoewel ik je best begrijp is dat natuurlijk wel een beetje doom-denken 
Kan ook zijn dat de game minder goed verkocht op Stadia en dat ze eerst de best-seller platforms releasen. Of ze hadden door dat er voor Cloud gamen toch een andere engine achter moet zitten ivm latency oid en ze later met een release komen. Dat ze vanuit Google/EA beter moeten communiceren over aankomende release ben ik het een duizend procent mee eens
Kan ook zijn dat de game minder goed verkocht op Stadia en dat ze eerst de best-seller platforms releasen. Of ze hadden door dat er voor Cloud gamen toch een andere engine achter moet zitten ivm latency oid en ze later met een release komen. Dat ze vanuit Google/EA beter moeten communiceren over aankomende release ben ik het een duizend procent mee eens
Haha ja als ik teruglees komt m'n reactie vrij donker over, vind t gewoon teleurstellend en had toch wel gehoopt inmiddels dat stadia wat volwaardiger gezien zou worden door de uitgevers.Jasphur schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:11:
@Ht87 Hoewel ik je best begrijp is dat natuurlijk wel een beetje doom-denken
Edit: ik ga toch t duistere pad nog even op
[ Voor 37% gewijzigd door Ht87 op 16-04-2021 13:26 ]
Komt nog wel denk ik. Ligt uiteraard behoorlijk aan hoe Google het blijft doen. Maar ik vond de comment van @Amdwarrior over elektrisch rijden en vlees eten best wel toepasselijk. Geef het tijd.
Volgens de Stadia Product page van Little Nightmares II is het Single Player only.
Leek me nou zo'n leuke game om samen met m'n dochter op de bank te spelen! Gemiste kans!Tuktop schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:42:
De Lara Croft games hebben op alle platforms local co-op, behalve op Stadia. Heel vreemd en jammer!
Hopelijk komt die op termijn ook gratis beschikbaar voor Pro abonnees.Dboutsen schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 11:55:
Cake bash is ook een leuke voor local coop. 2-4
Verder denk ik dat Phogs ook een leuke 2-speler local co-op game is. En de nieuwe game Trine 4 biedt ook 1-4 local multiplayer en 1-4 local co-op.
Heeft iemand hier Trine 4 al op Stadia ? Zo ja, hoe speelt het ?
[ Voor 70% gewijzigd door Haay op 16-04-2021 13:35 ]
Ik ben echt een stadia fan en geef t ook als sinds t begin tijd, maar als komende zomer de consoles beter verkrijgbaar zijn inclusief al die games, wat is dan Stadia nog? Er gebeuren gelukkig nog genoeg goede dingen ook hoor, er komen nog steeds nieuwe games uit etc, maar vind dit wel gevaarlijk stadium waar stadia inzit momenteel als ze niet de volgende games uit de series gaan inzetten (F1, FM, FIFA etc). Hopelijk heb ik t mis en is deze rant straks door de tijd ingehaald haha. Vanavond gewoon maar weer s FIFA aanslingeren, dat speelt wel gewoon lekker dus misschien maar weer s focussen op die kwaliteitJasphur schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:26:
Komt nog wel denk ik. Ligt uiteraard behoorlijk aan hoe Google het blijft doen. Maar ik vond de comment van @Amdwarrior over elektrisch rijden en vlees eten best wel toepasselijk. Geef het tijd.
Weet iemand of Google over haar andere producten ook zo weinig communiceert?
Ik heb een aantal Google Homes maar daar is volgens mij al een goed jaar, misschien wel langer, geen noemenswaardig nieuws over geweest. Het introduceren van routines voor de Nederlandse taal was zo'n beetje het laatste nieuws. Er is een nieuwe Hub aangekondigd, maar dat lijkt meer een iteratie.Jasphur schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:36:
Google webdiensten zoals Gmail en Calendar lijken ook aardig stil te staan op wat iteraties na.
Wat dat betreft voelt Stadia zelfs als een vrij actief platform, voor Google's doen.
Ja dus in dat opzicht is het niet zo vreemd dat we zo weinig horen van Stadia
In positief nieuws:
De FIFA save bug is opgelost!
De FIFA save bug is opgelost!
Google heeft nooit reclame gemaakt. Ze moeten het een beetje hebben van de hype (gmail met gigantische opslag, 1 april, o nee toch niet). Dat kun je ook niet blijven doenTuktop schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:48:
[...]
Ik heb een aantal Google Homes maar daar is volgens mij al een goed jaar, misschien wel langer, geen noemenswaardig nieuws over geweest. Het introduceren van routines voor de Nederlandse taal was zo'n beetje het laatste nieuws. Er is een nieuwe Hub aangekondigd, maar dat lijkt meer een iteratie.
Google webdiensten zoals Gmail en Calendar lijken ook aardig stil te staan op wat iteraties na.
Wat dat betreft voelt Stadia zelfs als een vrij actief platform, voor Google's doen.
Ze zouden het makkelijk kunnen, want ze hebben de grootste reclameplatformen met YouTube en Google Adds maar dan zouden ze ook meteen rechtszaken krijgen over machtsmisbruik waarschijnlijk.
/▌
In de US is nu de Premiere bundle flink afgeprijst. Tot nu toe was dat vaak vlak voor dat er een grote game naar Stadia kwam. Nu weer? Of wil Google graag de Amerikanen naar hun platform krijgen?
Denk dat er een nieuwe bundle komt met de nieuwe Chromecast met Google TV.Jasphur schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 10:51:
In de US is nu de Premiere bundle flink afgeprijst. Tot nu toe was dat vaak vlak voor dat er een grote game naar Stadia kwam. Nu weer? Of wil Google graag de Amerikanen naar hun platform krijgen?
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Daar zit ik op te wachten.Beefhead schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:13:
[...]
Denk dat er een nieuwe bundle komt met de nieuwe Chromecast met Google TV.
Ook prima
Zolang er maar meer mensen gebruik van het platform gaan maken
Zie ik net een artikel over "beginnen met gamen" op AD.nl, maar wordt met geen woord gerept over Stadia. Apple Arcade wordt daarentegen wel genoemd als dienst met een lage drempel om in te stappen. Of er wordt voorgesteld een tweedehands console te kopen. Maar wtf AD?
https://www.ad.nl/tech/zo...innen-met-gamen~a7a47dfa/
AD.NL is ook wel het afvoerputje van journalistiek samen met de Telegraaf en premium artikelen op AD zijn helemaal van dramatisch niveau
Ondanks dat ik het een artikel van niks vind, kun je natuurlijk de redactie hier over emailenKlaasjeNL schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:51:
Zie ik net een artikel over "beginnen met gamen" op AD.nl, maar wordt met geen woord gerept over Stadia. Apple Arcade wordt daarentegen wel genoemd als dienst met een lage drempel om in te stappen. Of er wordt voorgesteld een tweedehands console te kopen. Maar wtf AD?
Als je je Stadia promotie email een beetje goed schrijft, heb je nog eens kans dat ze er een heel artikel aan wijden
@Jasphur : je zou toch verwachten dat google een PR team heeft dat dit zou moeten doen?
Of verwacht je dat @KlaasjeNL vrijwilliger is bij Google?
Ik vind het echt prachtig hoor als fans de media gaan 'opleiden' maar als ik dan de winsten van Google zie, krab ik mij toch achter de oren of dit nou zo goed is.
Of verwacht je dat @KlaasjeNL vrijwilliger is bij Google?
Ik vind het echt prachtig hoor als fans de media gaan 'opleiden' maar als ik dan de winsten van Google zie, krab ik mij toch achter de oren of dit nou zo goed is.
Voor nu maar even het pro abonnement opgezegd. Teveel hobbies en te weinig tijd. Jammer dat de 4k optie verdwijnt. Is dit goed zichtbaar op een lcd tv van 43"? Hopelijk worden de iconen nu ook wat groter, dat zou ideaal zijn. Vooral later op de avond heb ik issues met het lezen van ingame tips.
Whatever.
Tijdje terug had ik op Youtube nog reclame voor Stadia.Marzman schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:01:
[...]
Google heeft nooit reclame gemaakt. Ze moeten het een beetje hebben van de hype (gmail met gigantische opslag, 1 april, o nee toch niet). Dat kun je ook niet blijven doenEn de zoekmachine was destijds gewoon heel veel beter dan Ilse en Altavista. Daar hebben ze ook geen reclame voor gemaakt.
Ze zouden het makkelijk kunnen, want ze hebben de grootste reclameplatformen met YouTube en Google Adds maar dan zouden ze ook meteen rechtszaken krijgen over machtsmisbruik waarschijnlijk.
Nah, op 43" vanaf de bank ga je niet zoveel verschil zien denk ik.Harmen schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:30:
Voor nu maar even het pro abonnement opgezegd. Teveel hobbies en te weinig tijd. Jammer dat de 4k optie verdwijnt. Is dit goed zichtbaar op een lcd tv van 43"? Hopelijk worden de iconen nu ook wat groter, dat zou ideaal zijn. Vooral later op de avond heb ik issues met het lezen van ingame tips.
Zelfs op mn 4K OLED valt de 1080 kwaliteit van Stadia wel meeHarmen schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:30:
Ik vind het persoonlijk wel storend. Heb zelf nog geen eens een 4k scherm. Dat komt vooral omdat ik ook een xsx heb en die gebruikt downscaling. Dus echt native 1080p ben ik niet meer gewend. Speel nu veel stadia op de telefoon met de Razer kishi dan maakt het niet veel uit. Heb um daarop zelfs op 720p staan.Jasphur schreef op maandag 19 april 2021 @ 16:24:
[...]
Zelfs op mn 4K OLED valt de 1080 kwaliteit van Stadia wel meeJa je ziet het, maar is het erg? Mwah, vind ik persoonlijk niet. Ik ga overigens binnenkort wel weer terug naar Pro. Nu net als jij even minder tijd om te gamen. Dus tijdelijk even geen pro abbo. Ideaal
Ik heb werkelijk nog nooit 1 reclame gezien voor de Stadia, zowel op YT als waar dan ook nietCaayn schreef op maandag 19 april 2021 @ 14:41:
[...]
Tijdje terug had ik op Youtube nog reclame voor Stadia.
Vergeet elke keer dat ie überhaupt bestaat tot ik per toeval dit topic zie in de lijst
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Zijn jullie al klaar voor REVIII op Stadia?
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
Ik denk niet dat ik daar ooit klaar voor ga zijndoobieters schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:55:
Nog meer mensen kleur issues met Stadia at the moment? Een groot deel van mn scherm heeft een groene gloed over de beelden. Het ligt niet aan mn tv of aan de chromecast. Net even een YT video opgezet op de chromecast en dat werkt perfect
Hmm. Lijkt weer voorbij te zijn. Weird
Heb ik ooit wel eens gehad met Plex op CCU, toen was t iets met hdr/sdr wat niet goed ging, weet alleen niet meer precies hoe en wat.Jasphur schreef op woensdag 21 april 2021 @ 18:51:
Nog meer mensen kleur issues met Stadia at the moment? Een groot deel van mn scherm heeft een groene gloed over de beelden. Het ligt niet aan mn tv of aan de chromecast. Net even een YT video opgezet op de chromecast en dat werkt perfect
@Tuktop Zou kunnen natuurlijk
Heb alleen geen Pro abbo op het moment dus het signaal zou SDR moeten zijn, mijn tv ondersteund wel HDR... Was niet storend, maar zag er niet uit
We gaan het meemaken. Dit was overigens pas mijn eerste echte hick-up in Stadia
[ Voor 5% gewijzigd door Jasphur op 22-04-2021 08:29 ]
Je bedoeld was de hub die begin deze maand in de aanbieding was en nog steeds niet geleverd isJasphur schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:36:
Zekers voor Stadia maar ook voor de PS4/PS5 versiedoobieters schreef op woensdag 21 april 2021 @ 16:55:
Ik heb die groene gloed denk ik ook wel eens gehad bij het casten van een hele tab met een video (dus niks met Stadia). Ik denk dat dit een chromecastprobleem is.Jasphur schreef op donderdag 22 april 2021 @ 08:26:
@Tuktop Zou kunnen natuurlijkHeb alleen geen Pro abbo op het moment dus het signaal zou SDR moeten zijn, mijn tv ondersteund wel HDR... Was niet storend, maar zag er niet uit
We gaan het meemaken. Dit was overigens pas mijn eerste echte hick-up in Stadia
/▌
Snap dat ook nietBlackEyedAngel schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:54:
[...]
Ik heb werkelijk nog nooit 1 reclame gezien voor de Stadia, zowel op YT als waar dan ook niet
Vergeet elke keer dat ie überhaupt bestaat tot ik per toeval dit topic zie in de lijst
Je kan dan veel meer potentiele klanten krijgen kwam er toevallig achter door Cyberpunk actie op pepper.com
Journey to the Savage Planet heeft mij aangenaam verrast. Heb er nu een uurtje of twee inzitten en moet zeggen dat het mij wel boeit. Niet al te moeilijke missies maar genoeg uitdaging om niet te gaan vervelen
Dit is toch wel heel mager... Wel tof dat iedereen vanaf 1 mei de demo van RE7 kan spelen, maar daar heb je dus geen Pro voor nodig. En het is een demo.
Vind dit tot nog toe denk ik nog wel de minste maand sinds de release van Stadia.
The start of a new month is almost here, and it’s time to claim more games for free with Stadia Pro. Here’s what’s coming this Saturday:
Trine 4 - The Nightmare Prince: Get lost in the captivating beauty of Trine 4, an absolutely gorgeous puzzle-platformer.
Hotline Miami 2: Wrong Number: A visceral, lightning-fast shooter that will push your reflexes to the bleeding edge.
Floor Kids: Live out your breakdancing fantasies in this hand-drawn, stylish rhythm game.
Get them all May 1 and start playing instantly. They’re just the latest of more than 25 games ready to claim with Stadia Pro. And stay tuned to next week's This Week on Stadia blog for another game coming to Pro.
Also, April 30 is your last chance to claim SteamWorld Heist, El Hijo, Lara Croft and the Guardian of Light, and Enter the Gungeon free with Stadia Pro. Once you’ve added them to your library, they’re yours as long as you maintain your subscription, so don’t wait! Pick them up today.
Vind dit tot nog toe denk ik nog wel de minste maand sinds de release van Stadia.
The start of a new month is almost here, and it’s time to claim more games for free with Stadia Pro. Here’s what’s coming this Saturday:
Trine 4 - The Nightmare Prince: Get lost in the captivating beauty of Trine 4, an absolutely gorgeous puzzle-platformer.
Hotline Miami 2: Wrong Number: A visceral, lightning-fast shooter that will push your reflexes to the bleeding edge.
Floor Kids: Live out your breakdancing fantasies in this hand-drawn, stylish rhythm game.
Get them all May 1 and start playing instantly. They’re just the latest of more than 25 games ready to claim with Stadia Pro. And stay tuned to next week's This Week on Stadia blog for another game coming to Pro.
Also, April 30 is your last chance to claim SteamWorld Heist, El Hijo, Lara Croft and the Guardian of Light, and Enter the Gungeon free with Stadia Pro. Once you’ve added them to your library, they’re yours as long as you maintain your subscription, so don’t wait! Pick them up today.
[ Voor 9% gewijzigd door KlaasjeNL op 27-04-2021 18:15 ]
Eens, maar denk dat die ene game die nog op komst is misschien wel een A-game is, anders idd een van de minste maanden so far...KlaasjeNL schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:13:
Dit is toch wel heel mager... Wel tof dat iedereen vanaf 1 mei de demo van RE7 kan spelen, maar daar heb je dus geen Pro voor nodig. En het is een demo.
Edit: op Reddit wordt gesuggereerd dat ARK de extra pro game wordt deze maand, dat zou best een goede zijn!
[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 27-04-2021 18:31 ]
Klopt, had het ook gelezen. En hoe tof die game ook mag zijn, we hebben het dan wel over een game van 6 jaar oud.Ht87 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:29:
[...]
Eens, maar denk dat die ene game die nog op komst is misschien wel een A-game is, anders idd een van de minste maanden so far...
Edit: op Reddit wordt gesuggereerd dat ARK de extra pro game wordt deze maand, dat zou best een goede zijn!
WOOHOO! Trine 4 gratis voor Pro! Ik zat er serieus over te denken Trine 4 te kopen om samen met m'n 2 kids te spelen. Maar nu krijg ik hem gratis. NICE!KlaasjeNL schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 18:13:
Hmmmmm, en volgende week krijgen we dus nog een extra game voor Pro, maar wat dat is blijft nog even een verrassing. Nou, we wachten het maar af dan...
Haha ja dat was zo'n pijnlijk gemis voor een zoekgigant! En meer features zie ik op je link, dat voedt de hoop dat de investeringen weer gemaakt worden. Komen we fase 3 wellicht in? En wie weet... Upgrades naar next gen? Of hoop ik nu te veel op basis van een zoekbalkTuktop schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:30:
https://community.stadia....es-Coming-Soon/ba-p/59259
Er komt een search bar!
Dat er niet gelijk een search bar in zat kan ik wel begrijpen. Als je weinig spellen hebt en mensen zoeken een spel dan gaat die bijna altijd als resultaat geven dat het spel niet gevonden is. Dan kun je beter mensen door een catalogus laten browsenHt87 schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:48:
[...]
Haha ja dat was zo'n pijnlijk gemis voor een zoekgigant! En meer features zie ik op je link, dat voedt de hoop dat de investeringen weer gemaakt worden. Komen we fase 3 wellicht in? En wie weet... Upgrades naar next gen? Of hoop ik nu te veel op basis van een zoekbalk
Mijn vrouw doet dat bij Netflix. Ze wil altijd een exotische film zien waarvan ik van te voren al wel aanvoel dat Netflix die niet gaat hebben
/▌
@Marzman eens, ik denk ook dat de search bar niet een gevolg is van investeringen maar gewoon van het feit dat er nu genoeg spellen zijn. De functie maken is zelfs met het kleinste initiële budget goed te doen
Dus nu eindelijk een echte searchbar!
Verkeerd topic.
[ Voor 91% gewijzigd door Jasphur op 29-04-2021 10:01 ]
'Genoeg' is een groot woord. Ik denk dat je ook op dit moment zal zien dat (vergelijkbaar als bij netflix voor films) de overgrote meerderheid van zoekopdrachten niet het gewenste resultaat oplevert.The_Woesh schreef op donderdag 29 april 2021 @ 08:00:
@Marzman eens, ik denk ook dat de search bar niet een gevolg is van investeringen maar gewoon van het feit dat er nu genoeg spellen zijn. De functie maken is zelfs met het kleinste initiële budget goed te doen
Goed nieuws voor de Belgische Stadia spelers met Orange:
nieuws: Orange België verhoogt fup van internetabonnementen van 750GB naar 3TB
nieuws: Orange België verhoogt fup van internetabonnementen van 750GB naar 3TB
Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |