• Tenktenk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-01 16:12
Ik word echt helemaal gek gedraaid ( van 0 - 5 tot 1 -9) op Fifa online in Fut.. je zou in een soort gelijke competitie worden gezet? Maar dat lijkt niet helemaal te goed te gaan.

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:11
doobieters schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:27:
Zojuist de pre-order gedaan voor Resident Evil Village.. Nu wachten op de mail om de Chromecast Ultra en de controller te ontvangen. Ik ben erg benieuwd!
Die ga je zeer waarschijnlijk pas (kort) na de release van de game ontvangen, zo ging het bij de Cyberpunk-actie ook.

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik vind het nog steeds lastig om de compatibility via diverse devices te achterhalen. Kan iemand de volgende scenario's toelichten?

- Werkt de Stadia controller draadloos met Geforce Now op een Android device?
- Werkt de Stadia controller draadloos/bedraad op een Macbook Pro met Geforce Now?
- Werkt de Stadia controller draadloos op een Nvidia Shield TV met Google Stadia/Geforce Now?
- Werkt de Stadia controller draadloos/bedraad met Xbox Game Pass Ultimate op een Android device?

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Tenktenk schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:57:
Ik word echt helemaal gek gedraaid ( van 0 - 5 tot 1 -9) op Fifa online in Fut.. je zou in een soort gelijke competitie worden gezet? Maar dat lijkt niet helemaal te goed te gaan.
Same here... Ik vermoed toch een te kleine playerbase i.v.m. geen cross-play.
Ff doorbijten, uiteindelijk moet je met die pack-beloningen toch betere spelers kunnen krijgen.

Steam/Epic: Deurstopper

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kimi-Alonso schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:06:
Ik vind het nog steeds lastig om de compatibility via diverse devices te achterhalen. Kan iemand de volgende scenario's toelichten?

- Werkt de Stadia controller draadloos/bedraad op een Macbook Pro met Geforce Now?
- Werkt de Stadia controller draadloos op een Nvidia Shield TV met Google Stadia/Geforce Now?
- Werkt de Stadia controller draadloos/bedraad met Xbox Game Pass Ultimate op een Android device?
Volgens is dat allemaal nee, hij werkt draadloos via wifi met de stadiaservers. Je kan hem wel via USB aansluiten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-01 23:59
Kimi-Alonso schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 23:06:

De controller werkt draadloos via Wifi, maar enkel met Stadia zelf. Dus je kan met elk toestel dat de Stadia app heeft of een browser heeft de controller draadloos verbinden.
Voor andere toepassingen buiten Stadia kan je de Stadia controller bedraad verbinden met USB-C, deze werkt dan als een standaard USB controller.
Bluetooth werkt niet. Je kan dus niet via bluetooth verbinden met je Android device om zo niet-Stadia games te spelen...

Om op je vragen te antwoorden:
- Draadloos met Geforce Now => Neen, niet op Android device en ook niet op Macbook. Wel via USB-C.
- Draadloos op een Shield TV => Wel voor Stadia, niet voor Geforce Now
- Draadloos met Xbox Gamepass op Android device => Neen, wel via USB-C

Blijkbaar is Bluetooth wel voorzien op de controller, maar deze werk voorlopig enkel voor het koppelen van de controller...
Tenktenk schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:57:
Beetje mijn probleem met FUT, pay to win, dus als je goede spelers koopt door er geld in te pompen win je. Wil je dat niet moet je grinden en verlies je veel (en hard!).

• Tenktenk
Ht87 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:50:
[...]

Beetje mijn probleem met FUT, pay to win, dus als je goede spelers koopt door er geld in te pompen win je. Wil je dat niet moet je grinden en verlies je veel (en hard!).
Ah meen je dat nou? Ja ik word aan alle kanten voorbij gesprint.. Wat je nu aangeeft maakt wel sense. Wel treurig dat je er dan geld in moet pompen.. Als je de niveaus goed zet, dan is het veel leuker. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me er niet in had verdiept en de gedachte wel aanspraak, maar ik vrees dat dit spelelement zo niks is / wordt voor mij iig..

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kunt toch beginnen met squad battles, dan speel je tegen een computer tegenstander en kun je het niveau aanpassen. Dan focussen op de doelstellingen voor extra munten en packs. Dan heb je vrij snel wel spelers van rond de 80.

Verwijderd

Tenktenk schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:54:
[...]

Ah meen je dat nou? Ja ik word aan alle kanten voorbij gesprint.. Wat je nu aangeeft maakt wel sense. Wel treurig dat je er dan geld in moet pompen.. Als je de niveaus goed zet, dan is het veel leuker. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me er niet in had verdiept en de gedachte wel aanspraak, maar ik vrees dat dit spelelement zo niks is / wordt voor mij iig..
Dit is in de basis niet helemaal waar.
Na mijn 5 plaatsing westrijden in Division Rivals kreeg ik 44k aan munten.
In squad battles heb ik mezelf naar Goud 2 geschoten en kreeg ik er nog eens 11k bij.
Dat zijn genoeg munten om een enigzins decent team neer te zetten.

Het enige wat je dan hoeft te doen is de overpowered betaalbare spelers uitzoeken en die aanschaffen.
Dan bedoel ik niet de Messi's van de game maar meer bijvoorbeeld Richarlison van Everton.
Dat is een gewone gouden speler maar ik krijg die gast niet van de bal.
Zet je Vinicius Jr. en Dembele op de flanken dan heb je een levensgevaarlijke voorhoede.

Ik heb geen idee wat die drie kosten, ik gebruik alleen first-owner spelers.
Maar ik kan me niet voorstellen dat je er met 50k niet bent.

edit: futbin.com zegt dat Richarlison voor een whopping 3k te krijgen is, schaf die man gewoon aan! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2021 09:21 ]

• Tenktenk
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:17:
[...]

In squad battles heb ik mezelf naar Goud 2 geschoten en kreeg ik er nog eens 11k bij.

Het enige wat je dan hoeft te doen is de overpowered betaalbare spelers uitzoeken en die aanschaffen.
Dan bedoel ik niet de Messi's van de game maar meer bijvoorbeeld Richarlison van Everton.
Zet je Vinicius Jr. en Dembele op de flanken dan heb je een levensgevaarlijke voorhoede.

edit: futbin.com zegt dat Richarlison voor een whopping 3k te krijgen is, schaf die man gewoon aan! :P
Dank voor deze tips! Het is dus meer beleving dan werkelijkheid. Maar goed uiteindelijk wil je gewoon winnen, of meer in balans zijn. Lijkt net het echte leven :)..

• Deurstopper
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:17:
[...]

Of wij moeten gewoon even gaan co-oppen de eerste paar wedstrijden ;)

Verwijderd

Tenktenk schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:31:
[...]

Dank voor deze tips! Het is dus meer beleving dan werkelijkheid. Maar goed uiteindelijk wil je gewoon winnen, of meer in balans zijn. Lijkt net het echte leven :)..
Klopt en ik word ook regelmatig kapot gespeeld in die online potjes.
Ik kom alleen zelden Messi's of Ronaldo's tegen omdat iedereen net als wij net begonnen zijn.
Maar ik merk heel erg een patroon van dezelfde spelers waar ik de grootste moeite mee heb.
Ze spelen de lange bal op Vinicius Jr of Dembele, geven dan een bal over de grond naar die Richarlison en mijn verdediging staat erbij en kijkt ernaar.
Dus de aloude regel van FUT: kijk naar de spelers waar je veel moeite mee hebt en kopieer dat soort teams.

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-01 21:28
nightraver23 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 08:24:
[...]
Blijkbaar is Bluetooth wel voorzien op de controller, maar deze werk voorlopig enkel voor het koppelen van de controller...
Waarschijnlijk wordt deze geactiveert wanneer Stadia over de kop is of als het project ten einde is. Zodat je hem daarna nog als BT controller kunt gebruiken.

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

• Makie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-01 10:13
Nieuws vanuit het Stadia Team:

‎03-24-2021 09:00 AM

A lot is happening this week, but before we get started, a reminder: Resident Evil Village, the terrifying new installment in Capcom’s genre-defining survival horror series, is coming to Stadia May 7, and when you pre-order or buy before May 21, you can get Stadia Premiere Edition for free (plus shipping cost to US customers).1 Yep, free. Pick up the next Resident Evil and we’ll throw in a Stadia Controller and Chromecast Ultra for playing on your TV. Get all the details on that deal here, plus more about the twists, turns, and scares of Resident Evil Village. This deal is good whether you order Resident Evil Village Standard Edition ($59.99 USD) or Deluxe Edition ($69.99 USD).

And if you want to warm up for the screams of Resident Evil Village, don’t forget that Resident Evil 7 is coming to Stadia Pro on April 1. Play it free with your Stadia Pro subscription. It’s just the latest in a library of more than 25 games you can get free today with Stadia Pro.

Murder, fast cars, and masks… three new games this week

Murder by Numbers: Greetings, detective. Classic puzzle-game mechanics meet visual-novel antics in Murder by Numbers. Solve the puzzles to solve the crime in this flavorful and unique take on sleuthing! Purchase it today in the Stadia store for a special price of $7.49 USD for a limited time.

DIRT 5: Off-road racing so real you can taste the grit. Build your career and carve out your niche among the world’s toughest drivers. Challenge friends online or sit down with the family for four-player split-screen antics. Buy it today at 10 AM PST in the Stadia store for $59.99 USD.

Kaze and the Wild Masks: Pure classic platforming. Old-school level design meets stunning, fluid animation in this gorgeous throwback to the golden age of gaming. Purchase it in the Stadia store March 25 for $29.99 USD.

Even more stuff coming to Immortals Fenyx Rising

The Immortals Fenyx Rising - Myths of the Eastern Realm add-on is coming to Stadia March 25. Return as Fenyx to explore new lands inspired by Chinese legend and take on all-new challenges. Try the new We Are Not Alone quest, available for free in-game right now, and get a sample of what’s to come. Then pick up Myths of the Eastern Realm in the Stadia store this Thursday.

Stadia Pro member discounts

Stadia Pro subscribers, save right now with these special Stadia store prices. Click here to see all of today’s Stadia Pro deals.

More deals for everyone in the Stadia store

Want to see more games on sale? Everybody can save on these deals in the Stadia store!

That’s all for this week. Follow Stadia’s YouTube, Twitter, Facebook, and Instagram for more news, and see you on Stadia!

1 Offer valid with Resident Evil Village purchases from March 22, 2021 12:00 AM PT to May 21, 2021 12:00 AM PT only while supplies last. Shipping charges apply for US addresses. Terms and conditions apply.

Bron: https://community.stadia....ns-arrive-plus/ba-p/56753

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 09:51:
[...]

Klopt en ik word ook regelmatig kapot gespeeld in die online potjes.
Ik kom alleen zelden Messi's of Ronaldo's tegen omdat iedereen net als wij net begonnen zijn.
Maar ik merk heel erg een patroon van dezelfde spelers waar ik de grootste moeite mee heb.
Ze spelen de lange bal op Vinicius Jr of Dembele, geven dan een bal over de grond naar die Richarlison en mijn verdediging staat erbij en kijkt ernaar.
Dus de aloude regel van FUT: kijk naar de spelers waar je veel moeite mee hebt en kopieer dat soort teams.
Ik heb ook het gevoel dat het niveau verschil tussen spelers in dezelfde divise erg groot is. De ene keer win ik met 6-1, de andere verlies ik met 6-1. Er is niet echt een pijl op te trekken momenteel maar ik denk dat dit zich de komende periode meer en meer gaat normaliseren als iedereen terecht komt in de divisie waar ie hoort.
Nog nooit gespeeld, maar het schijnt nogal een goede game serie te zijn: Life is Strange.
En... de nieuwste versie komt naar Stadia. Dus weer een game van Square Enix erbij. Nice

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• shineonu
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 15:54:
Nog nooit gespeeld, maar het schijnt nogal een goede game serie te zijn: Life is Strange.
En... de nieuwste versie komt naar Stadia. Dus weer een game van Square Enix erbij. Nice
En volgens mij komt de remastered versie van deel 1 ook tegen die tijd op Stadia.

Edit: Ik had je linkje over het hoofd gezien, daar staat het ook :+

[ Voor 6% gewijzigd door shineonu op 25-03-2021 15:58 ]

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 23:36

B2

wa' seggie?

Ik wou net een extra controller bestellen om FIFA21 met z’n tweeen te spelen en ik herinnerde mij de Premiere bundle die vorige week nog 54,99 was.. Helaas al weer 99 euro.

Als ik het zo lees moet ik nu wachten totdat ik Resident Evil kan pre-orderen? Ik ga dat spel echt nooit spelen maar goed.
B2 schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 16:03:
Ik wou net een extra controller bestellen om FIFA21 met z’n tweeen te spelen en ik herinnerde mij de Premiere bundle die vorige week nog 54,99 was.. Helaas al weer 99 euro.

Als ik het zo lees moet ik nu wachten totdat ik Resident Evil kan pre-orderen? Ik ga dat spel echt nooit spelen maar goed.
Totdat je de game een keer uit verveling start en niet meer kan stoppen :P :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• bakkerjangert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-01 16:14
En nog eens 4 JRPG's aangekondigd die binnenkort uitkomen. Nice!

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Zojuist Dirk 5 gekocht en na 1 race een refund aangevraagd. Lijkt wel een ps3/360 titel grafisch gezien (o.a. ‘kartelig’ en lijkt wel of ze de schaduw en lichtinval op de auto’s vergeten zijn toe te voegen). Daarnaast klinken de auto’s matig. Enige positieve was mijn inziens de 60 fps.

Jammer, had na de diverse Dirt games wel weer eens zin een nieuw deel.

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:10
P_E_T_E_R schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:37:
Zojuist Dirk 5 gekocht en na 1 race een refund aangevraagd. Lijkt wel een ps3/360 titel grafisch gezien (o.a. ‘kartelig’ en lijkt wel of ze de schaduw en lichtinval op de auto’s vergeten zijn toe te voegen). Daarnaast klinken de auto’s matig. Enige positieve was mijn inziens de 60 fps.

Jammer! Dirt 5 is inderdaad niet de beste rally game die er is nee. Ga je een andere game halen voor dat budget? :) Ik had begrepen dat de Tomb Raider games in de sale zijn? :D

Even nog een andere vraag: weet iemand hier iets over een kortingsactie van €10,-?

[ Voor 10% gewijzigd door doobieters op 25-03-2021 21:43 ]

🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen

• P_E_T_E_R
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
doobieters schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:52:
[...]

Jammer! Dirt 5 is inderdaad niet de beste rally game die er is nee. Ga je een andere game halen voor dat budget? :) Ik had begrepen dat de Tomb Raider games in de sale zijn? :D

Even nog een andere vraag: weet iemand hier iets over een kortingsactie van €10,-?
Inderdaad jammer, maargoed, genoeg te spelen. Twijfel nog over een van de Watch Dogs games of wellicht de laatste assassins. Tomb raider allemaal naar de volle tevredenheid uitgespeeld al haha. In de tussentijd nog maar even FIFA spelen.

Die korting gold destijds bij het aangaan van een stadia lidmaatschap. Je kreeg dan €10 korting op je eerste game. Ik weet niet of er voor reeds bestaande leden opnieuw een dergelijke actie gaande is.

• appie35
P_E_T_E_R schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:47:
[...]

Die korting gold destijds bij het aangaan van een stadia lidmaatschap. Je kreeg dan €10 korting op je eerste game. Ik weet niet of er voor reeds bestaande leden opnieuw een dergelijke actie gaande is.
Ik had mijn lidmaatschap stop gezet maar de 10 euro bleef gelden.
ook als niet pro lid.

• doobieters
P_E_T_E_R schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 22:47:
[...]

Inderdaad jammer, maargoed, genoeg te spelen. Twijfel nog over een van de Watch Dogs games of wellicht de laatste assassins. Tomb raider allemaal naar de volle tevredenheid uitgespeeld al haha. In de tussentijd nog maar even FIFA spelen.

Ik kan Baldur's Gate 3 aanraden, maar die is nog wel in Early Access. Alleen de eerste act is speelbaar (25 uur aan gameplay), maar dan krijg je uiteindelijk wel een top RPG met enorm veel content. :)

https://stadia.google.com/games/baldurs-gate-3

• Marzman
  • Niet online
bakkerjangert schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:44:
Murdered by Numbers is beschikbaar op Stadia. En nog met fixe korting ook. Lijkt me wel een geinige puzzel game voor die prijs.
Hij kost ook maar een paar euro. Ziet er wel grappig uit om een keer te spelen, maar zitten er nou sudokus in? :p Of is dat het spel, sudokus oplossen met een verhaaltje er omheen.

YouTube: Murder by Numbers | Review in 3 Minutes

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 26-03-2021 07:25 ]

/▌

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 09:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Woensdag het pakket binnengekregen: PUBG, F1 erop gezet en Fifa21 gekocht. Al jaren geen voetbal gespeeld, maar in de aanbieding voor 29.39, en dan nog 10 introductie eraf, kon ik het niet laten liggen.
Nog twee vragen:

1) Kreeg je bij de premiere editie niet 3 maanden gratis het PRO lidmaatschap? Ik heb er geen voucher bij gevonden oid
2) RDR2 lijkt me wel wat, maar ik vind €60 nog wel veel geld. Komt het regelmatig in de aanbieding?

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-01 12:52

DirtyBird

Praktiserend denker

greatgonzo schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:12:
Woensdag het pakket binnengekregen: PUBG, F1 erop gezet en Fifa21 gekocht. Al jaren geen voetbal gespeeld, maar in de aanbieding voor 29.39, en dan nog 10 introductie eraf, kon ik het niet laten liggen.
Nog twee vragen:

1) Kreeg je bij de premiere editie niet 3 maanden gratis het PRO lidmaatschap? Ik heb er geen voucher bij gevonden oid
2) RDR2 lijkt me wel wat, maar ik vind €60 nog wel veel geld. Komt het regelmatig in de aanbieding?
1. Misschien is die actie al veel ouder. Ik heb twee premierebundels gehad en beide ook zonder code. Vziw is je eerste maand pro gratis bij een nieuw account.

2. Rdr2 is een tijdje 40 euro geweest. Dat komt misschien nog wel eens langs. Wat mij betreft is ie de 60 euro ook makkelijk waard, maar als je geduld hebt wordt ie vast weer een keer 40.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• bakkerjangert
Nog twee vragen:

Om op je vragen te antwoorden:

1) Niet meer helaas; ergens halverwege vorig jaar hebben ze de bundel verlaagd van €130 naar €100, maar daarbij de 3 maanden pro eruit gehaald. Sindsdien is de bundel zonder pro helaas. Je krijg nog wel steeds een maand pro gratis als je je aanmeld voor een Stadia account.

2) Ik heb hem regelmattig voorbij zien komen in de aanbieding, de base versie was den elke keer net iets duurder dan €40. Dus ik verwacht dat dat nog wel een keer gaat gebeuren.

• Tuktop
Nog twee vragen:

Je krijgt al sinds lange tijd 1 maand gratis ipv 3.
Voor RDR2 zou ik wachten op een aanbieding ja, hij heeft er voor 40,- euro opgestaan.

• bakkerjangert
Marzman schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 07:24:
[...]

Hij kost ook maar een paar euro. Ziet er wel grappig uit om een keer te spelen, maar zitten er nou sudokus in? :p Of is dat het spel, sudokus oplossen met een verhaaltje er omheen.

YouTube: Murder by Numbers | Review in 3 Minutes
Geen sudoku's, maar nonogrammen, een soort Japanse beeldpuzzels die je met logica op moet lossen. Das toch net wat anders. En het lijkt er inderdaad op een mix van een graphic novel en het oplossen van die Japanse beeldpuzzels. Dus als je dat niks vindt zou ik hem niet kopen. Er zijn ook legio apps met dat soort puzzels en ik moet zeggen dat het best verslavend is, net als sudoku's dat kunnen zijn.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:17
Is er al bekend wat de gratis PRO games voor april zullen zijn, behalve Resident Evil 7 ? Of is RE7 de enige gratis PRO game voor april ?

• Tuktop
Haay schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 10:45:
Is er al bekend wat de gratis PRO games voor april zullen zijn, behalve Resident Evil 7 ? Of is RE7 de enige gratis PRO game voor april ?
Als het bekend is, staat het hier:
https://community.stadia....ity-Blog/bg-p/stadia_blog

• bakkerjangert
Meestal worden de Pro games de laatste dinsdag van de maand bekend gemaakt rond 6 - 7 uur s'avonds. Ik verwacht dus a.s. dinsdag.

[ Voor 4% gewijzigd door bakkerjangert op 26-03-2021 10:51 ]

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:57

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

P_E_T_E_R schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:37:

Mooi dat Dirt erbij staat, heb F1 en Grid al geprobeerd, maar speelt gewoon niet zo lekker. Heb vroeger op de Xbox 360 Dirt 1/2 gespeeld. Geweldig spel met veel variatie, vooral die hill climbs waren geweldig. :)

Whatever.

• Safri7879
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-10-2025
Iemand een idee hoe lang FIFA nog in de aanbieding zal zijn?

• Deurstopper
  • Niet online
Safri7879 schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 13:08:
Iemand een idee hoe lang FIFA nog in de aanbieding zal zijn?
Tot 31-3, 8.59 uur.. :)

• Safri7879
Och zie het er nu bij staan inderdaad, toch bedankt haha

• appie35
Zit gewoon fifa te spelen in de bus! Zoo grappig

• leFibo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2023
Heb al 2 Stadia Premiere Editions, maar zie nu die deal met Resident Evil. Dan ga ik toch twijfelen om gewoon te bestellen. Puur de heb denk ik, maar dan heb ik wel op al m'n kamers een Chromecast Ultra in de TV hangen en kan ik dus ook overal gamen. Hmm..

https://psnprofiles.com/leFibo

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-01 12:05

artificial_sun

Mazda Rx7

Ik heb ook net mijn 2e controller via tweakers gekocht dus ook totaal geen nood aan de première set. Maarja, wel goedkoop haha.

Stadia was beter....

• Makie
Nieuws van het Stadia Team:

03-25-2021 08:31 AM

If you love JRPGs, you’ll be stoked to hear that these fan favorites are coming to Stadia. Packed with incredible lore, expansive worldbuilding, and addicting gameplay, the possibilities are limitless in immersing yourself in these games with the flexibility of Stadia.

Whether you’re a veteran or a newcomer to either series, you’re sure to have an unforgettable experience. Love real-time combat? An epic story awaits you in Ys VIII: Lacrimosa of DANA (available April 1, $39.99) and Ys IX: Monstrum Nox (available Summer 2021, $59.99), which are two separate journeys from renowned adventurer Adol “The Red” Christin. More of a turn-based combat gamer? Head to Zemuria and give The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III (available April 1, $59.99) and The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV (available April 9, $59.99) a try. Both of these Trails of Cold Steel titles contain an extensive in-game library with comprehensive summaries of previous installments and key terms to keep you up to speed with the plot to date. Of course with both series, you’ll get the rewarding exploration and relationship building elements you’d expect from developer Nihon Falcom.

See below for more details on each game and what to expect before they arrive on the Stadia store!

Ys IX: Monstrum Nox
Developer: Nihon Falcom Corporation
Publisher: NIS America, Inc.
Release Date: Summer 2021
Price: $59.99 USD

Adol Christin is cursed by a mysterious woman and becomes a Monstrum, a powerful being who can exorcise monsters. To escape from the Prison City of Balduq, he must ally with five other Monstrums, each with their own unique Gifts, and stop the Grimwald Nox, a shadowy dimension on the verge of overflowing into the real world.

Features:

Feared Protectors: Play as any of the six notorious Monstrums, each with their own unique Gifts that grant abilities such as scaling sheer walls or detecting hidden objects to protect the city from shadowy creatures.
The World Within the Walls: Explore the massive city, accept quests to aid the townsfolk, and enter the Grimwald Nox to vanquish the threats to Balduq.
Strength of the Night: Familiar mechanics such as Flash Move and Flash Guard allow you to outmaneuver your foes, while new additions such as Gifts and Boost Mode further augment your ability to fight.

Ys VIII: Lacrimosa of DANA
Release Date: April 1, 2021
Price: $39.99 USD

Embark on a classic Ys adventure with the eighth installment in this epic series! When Adol awakens shipwrecked and stranded on a cursed island, he and the other shipwrecked passengers form a village and explore the isle. Amidst this, Adol begins to dream of a mysterious blue-haired maiden...

Features:

An Epic Tale: Follow Adol on his latest adventure and uncover the mysteries of the cursed island.
Party On! Change your playable character on-the-fly as you battle ferocious foes in lighting-fast combat.
Another Side: Unravel the mystery of the blue-haired maiden Dana through her unique gameplay sections.
It Takes a Village! Rescue your fellow shipwrecked passengers and bring them to your village where they will provide valuable services.

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV
Release Date: April 9, 2021
IT'S WAR! The continent of Zemuria is dragged into conflict as the Erebonian Empire mobilizes the full force of its military. The heroes of Class VII old and new must unite to end the conflict before it consumes the continent.

Features:

The Ultimate Class Reunion: Boasting the largest roster in series history, heroes from all over seek to join the cause! The heroes of Class VII unite with Crossbell's Special Support Section and even the heroes of Liberl.
Battle Most Refined: New and returning systems join the already polished combat of The Legend of Heroes series, including the ability to summon giant mechs to the field for devastating attacks, engage in Auto Battle for more expedient combat, and utilize Lost Arts, the most powerful Orbal magic capable of turning the tide of battle.
Pursuits of the War Weary: In between epic battles, catch a breather with a number of mini-games including returning favorites like Vantage Master, and fishing and puzzle games, as well as all-new pursuits like Poker, Blackjack, and the Horror Coaster.

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel III
Release Date: April 1, 2021

Rean Schwarzer, a military student turned war hero, finds himself at the center of a dark plot that threatens to upheave the foundations of his homeland. To face the oncoming storm, he must prepare a new generation of heroes as an instructor at the newly-formed branch campus and guide them toward an unknown future...

Features:

Welcome to the New Class VII: Explore the newly annexed lands of the Empire with a brand new squad, and catch up with familiar faces from the past.
An Immersive Story: Experience an epic story developed across three titles, and crafted for new and old fans alike. Also includes an interactive introduction to catch up new players to the ongoing story so anyone can dive right in to the world of Trails of Cold Steel.
Combat Honed to a Fine Edge: Challenge oncoming threats with a combat system that has been refined over the course of decades. The addition of features like Brave Order and the Break System open up new possibilities in battle.
More than 100 games are coming to Stadia in 2021, including Outriders (April 1), Judgment, Hello Engineer, and others. For a full list of games available now on the Stadia store, visit Stadia.com.

Follow Stadia’s Twitter and Facebook for more news on upcoming games and announcements.

Bron: https://community.stadia....Gs-coming-soon/ba-p/56687

• 12345j
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-01-2022
doobieters schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 23:33:
[...]

Ik kan Baldur's Gate 3 aanraden, maar die is nog wel in Early Access. Alleen de eerste act is speelbaar (25 uur aan gameplay), maar dan krijg je uiteindelijk wel een top RPG met enorm veel content. :)

https://stadia.google.com/games/baldurs-gate-3
Ik kan Baldurs Gate 3 afraden. Het is nog een beperkte Early Access en het spel mist heel veel om in de buurt te komen van BG1/2. Erg veel 'envoiremental' effects, kleine party size, turn based combat waardoor ook kleine gevechten waar je normaal zo doorheen zou beuken veel tijd kosten. Companions die stuk voor stuk een bitch zijn. Vermeiden van gevechten wordt niet beloond, enz. Als fan van het genre zou ik echt eerst kijken naar spellen als Dragon Age op de PC voordat je hier je geld in gaat stoppen.

Misschien beter Octopath Traveler of Stramworld Quest

• DutchHammer
  • Laatst online: 22:37

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

• bb9000
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 13:09
heb ook de resi bundel gekocht en destiny 2 getest. draai heel vlot, ik ervaar niets van inputlag en op wat afstand van de tv ziet het er goed uit. niets installeren en gewoon plug & play is idd wel leuk. controller ligt goed in de hand.
toch ga ik daar nooit iets op kopen. magere store, en nog eens duur ook. plus volledig afhankelijk zijn van googles beslissing of je iets kan spelen lijkt mij toch ook risky. het gaat bij dit probeersel (en resi 8 ) blijven, al baal ik wel dat die controller niet wireless werkt op niet-stadia dingen. dat zijn apple-praktijken.

• Deurstopper
  • Niet online
Ik lees 'call of duty' in jouw link en dat in een Stadia topic.. het zal toch niet.. nee helaas.. :+
Hoe staat Activision eigenlijk tegenover cloud gaming? COD op GFN was toch ook ingetrokken door ze?

• DutchHammer
  • Laatst online: 22:37

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Deurstopper schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:08:
[...]

Ik lees 'call of duty' in jouw link en dat in een Stadia topic.. het zal toch niet.. nee helaas.. :+
Hoe staat Activision eigenlijk tegenover cloud gaming? COD op GFN was toch ook ingetrokken door ze?
Sorry voor de valse hoop haha. Maar ik had al gehoopt dat CoD Cold War op Stadia zou komen maar het is verdacht stil.

Alleen UbiSoft lijkt vol te gaan (van de bekende publishers) voor Stadia..

• Tuktop
bb9000 schreef op zaterdag 27 maart 2021 @ 16:05:
heb ook de resi bundel gekocht en destiny 2 getest. draai heel vlot, ik ervaar niets van inputlag en op wat afstand van de tv ziet het er goed uit. niets installeren en gewoon plug & play is idd wel leuk. controller ligt goed in de hand.
toch ga ik daar nooit iets op kopen. magere store, en nog eens duur ook. plus volledig afhankelijk zijn van googles beslissing of je iets kan spelen lijkt mij toch ook risky. het gaat bij dit probeersel (en resi 8 ) blijven, al baal ik wel dat die controller niet wireless werkt op niet-stadia dingen. dat zijn apple-praktijken.
Er zijn regelmatig zeer goede aanbiedingen in de store, zeker als je een Pro-abo hebt.

Dat de controller niet wireless werkt buiten Stadia komt omdat deze direct via wifi met de Stadia-servers verbindt. Het kan wel zijn dat Bluetooth op een later moment ook wordt geactiveerd zodat de controller als reguliere HID werkt. Bluetooth wordt momenteel enkel gebruikt voor pairing.

Wel mooi dat het goed draait!

Verwijderd

Mijn Stadia Premiere controller, gekregen bij de Cyberpunk deal, heeft de geest gegeven.

Of nouja, de R2 button doet het niet goed. Erg irritant.
Krijg wel een replacement, maar vond de support ervaring niet erg goed. Je moet zelfs een foto maken van de controller met een papiertje erbij met je support case nummer. Wat zijn dat voor aliexpress-achtige praktijken?

Ik lees op google meer terug over haperende R2 knoppen in topics van +-1 jaar oud, en mijn controller is geproduceerd in September 2019 zag ik (ook al heb ik hem pas sinds december 2020)

• doobieters
Vraagje: is bij jullie het bedrag al van de creditcard afgeschreven? Bij mij staat er €0 en ook geen reservering of iets dergelijks. Vraag me af of dit goed gaat..

• Tuktop
doobieters schreef op zondag 28 maart 2021 @ 10:23:
Vraagje: is bij jullie het bedrag al van de creditcard afgeschreven? Bij mij staat er €0 en ook geen reservering of iets dergelijks. Vraag me af of dit goed gaat..
Waarvoor? Als het gaat om de preorder van RE met gratis Premiere Edition, deze info staat direct onder de bestelknop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhIFABQUesDLP-R1l0ZcEqRGgh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HDJJDEsNuvxtOWQoYbaAsTc2.jpg?f=fotoalbum_large

• doobieters
Tuktop schreef op zondag 28 maart 2021 @ 10:31:
[...]

Waarvoor? Als het gaat om de preorder van RE met gratis Premiere Edition, deze info staat direct onder de bestelknop:
[Afbeelding]
Dankjewel. Dit heeft mijn vraag beantwoord.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Leuk om FIFA op Stadia te hebben, maar wat is het verdedigingen ongelooflijk frustrerend in dit spel. Constant idiote uitslagen.

In dit Reddit draadje wordt wel goed beschreven wat er mis is
https://www.reddit.com/r/...ding_is_terrible_in_fifa/
Exocet schreef op zondag 28 maart 2021 @ 11:25:
Leuk om FIFA op Stadia te hebben, maar wat is het verdedigingen ongelooflijk frustrerend in dit spel. Constant idiote uitslagen.

In dit Reddit draadje wordt wel goed beschreven wat er mis is
https://www.reddit.com/r/...ding_is_terrible_in_fifa/
Tijd voor PES op Stadia dan haha

Edit: foutje hersteld

[ Voor 3% gewijzigd door Ht87 op 28-03-2021 13:27 ]

Voor de FUT spelers hierboven die hun team willen upgraden: als je een abonnement hebt op Amazon Prime kun je deze en komende maanden een 'prime gaming pakket' claimen. Werkt volgens de beschrijving alleen voor Xbox, ps en pc, maar aangezien stadia bij FUT samenwerkt met pc zou het zomaar eens kunnen werken.

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 18-01 13:14
Nu 'n week verder en ik kan nog steeds geen Fifa spelen. M'n savegames zijn nog steeds spoorloos en een nieuwe savegame opslaan lukt nog steeds niet.
Vanuit Stadia en EA blijft het helaas ook akelig stil....
Op het Stadia forum melden zich steeds meer mensen maar vanuit Stadia zelf is het ook al bijna een week stil....

Erg slecht dit

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-01 01:25
Dat is wrang zeg, snap dat het frustrerend is. Je profiel verliezen is één, niet een nieuwe kunnen starten is twee.

Ik heb geen Fifa noch soortgelijke problemen. Hier nog steeds een zeer stabiele ervaring, maar ik begrijp je wel. Ben benieuwd naar de "root cause" en de oplossing.

Verwijderd

Google en EA zijn ook wel de grootste gedrochten als het aankomt op customer care helaas.
Dat men gaat vertellen wat het probleem was verwacht ik niet, ik heb Stadia van het begin af aan erg stil en gesloten gevonden.

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 13:16
Starscreamer schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:30:
Stadia Premiere Edition pakket vandaag al binnen *O*

Vond alleen wel stom dat je (ondanks maand gratis is) verplicht bent om direct Premium te nemen.
Gelukkig heb ik een creditcard anders kon ik er niks mee.
Kon niet even keuze maken dat ik gratis wilde en later wil beslissen.

Meteen maar F1 2020 geprobeerd maar het geluid hapert :?
De chromecast is aangesloten op kabel en heb 200mbps
Ga andere games nog proberen :)
Ben er eindelijk uit achter het stotterende geluid.
Ik irriteerde mij er mateloos aan dat ik zowat Stadia aan de kant zou doen.
Maar nu had ik gelezen dat het ook aan je switch kan liggen :X
Ik heb nu de CCU aan wifi gekoppeld i.p.v. draad en de spellen lopen als het zonnetje _/-\o_
Geen geluid haperingen meer :)

• eriknagel
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06-11-2024
Starscreamer schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:31:
[...]

Ben er eindelijk uit achter het stotterende geluid.
Ik irriteerde mij er mateloos aan dat ik zowat Stadia aan de kant zou doen.
Maar nu had ik gelezen dat het ook aan je switch kan liggen :X
Ik heb nu de CCU aan wifi gekoppeld i.p.v. draad en de spellen lopen als het zonnetje _/-\o_
Geen geluid haperingen meer :)
Ik heb de CCU ook maar eens via Wifi aangesloten en het stotterende geluid bij Cyberpunk en F1 is weg. Alleen beeld is nu wel af en toe minder scherp (4K) omdat iemand in huis netflix zit te kijken via dezelfde wifi.

Dus Google mag nog wel komen met een echte oplossing zodat ik bedraad en zonder geluidsproblemen kan gamen.

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
eriknagel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 14:57:
[...]
Dus Google mag nog wel komen met een echte oplossing zodat ik bedraad en zonder geluidsproblemen kan gamen.
Het probleem doet zich bekabeld voor en via Wi-Fi is het weg. Ik snap niet zo goed hoe je dit een probleem van Google maakt...

• Starscreamer
JackP schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:21:
[...]

Het probleem doet zich bekabeld voor en via Wi-Fi is het weg. Ik snap niet zo goed hoe je dit een probleem van Google maakt...
Tja, zou vast wel (bij mij) aan de switch (NETGEAR GS205) liggen.
Want ik heb op die Switch ook mijn TV (KPN) & PS5 aangesloten echter die hebben beide geen enkel probleem.
Ik zou dan de CCU rechtstreeks moeten aansluiten (zonder switch) om te testen.
Starscreamer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:35:
[...]

Tja, zou vast wel (bij mij) aan de switch (NETGEAR GS205) liggen.
Want ik heb op die Switch ook mijn TV (KPN) & PS5 aangesloten echter die hebben beide geen enkel probleem.
Ik zou dan de CCU rechtstreeks moeten aansluiten (zonder switch) om te testen.
Ja hoe hard het ook klinkt, als stadia niet lekker werkt is er vrijwel altijd iets in het netwerk dat niet fijn werkt en ligt het (tenzij het een issue van een bepaalde game is) bij de gebruiker. Maar je zegt kpn te gebruiken, hadden die niet ooit een verschil tussen de etherpoorten 1&2 ten opzichte van 3&4? Dat er een paar ook het tv signaal doorstuurden ofzo. Mogelijk dat dit signaal stoort bij stadia :?

• Starscreamer
Ht87 schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:53:
[...]

Ja hoe hard het ook klinkt, als stadia niet lekker werkt is er vrijwel altijd iets in het netwerk dat niet fijn werkt en ligt het (tenzij het een issue van een bepaalde game is) bij de gebruiker. Maar je zegt kpn te gebruiken, hadden die niet ooit een verschil tussen de etherpoorten 1&2 ten opzichte van 3&4? Dat er een paar ook het tv signaal doorstuurden ofzo. Mogelijk dat dit signaal stoort bij stadia :?
Dit klopte eerder maar dan praat je over de experiabox en niet over een switch ;)

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-01 11:40
Bij die switch gaat het over IGMP snooping wat volgens mij ook niet op die NETGEAR GS205 zit. Dus een aannemelijke kans dat het daar door komt.

• Starscreamer
barrymossel schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:58:
Bij die switch gaat het over IGMP snooping wat volgens mij ook niet op die NETGEAR GS205 zit. Dus een aannemelijke kans dat het daar door komt.
Dan moet ik de switch ff omruilen bij mijn ouders O-)
Die heb k er wel 1 gegeven die IGMP heeft (nooit van gehoord) maar zo leer ik ook nog wat _/-\o_
Starscreamer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:57:
[...]

Dit klopte eerder maar dan praat je over de experiabox en niet over een switch ;)
Maar vanuit welke ethernetpoort is de switch aangesloten? Als je er tv mee kan kijken komt daar dan het signaal vanuit de experiabox in de switch? Mijn kennis is beperkt op dit gebied hoor, dus misschien praat ik poep ;) maar dan zou je t sneller kunnen testen door even het kabeltje van de experiabox naar de switch in een andere ethernetpoort te steken?

Edit: wat @barrymossel zegt klinkt op zich meer doordacht wellicht haha, hopelijk werkt er iets iig!

[ Voor 8% gewijzigd door Ht87 op 30-03-2021 17:31 ]

• Dboutsen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 02-06-2025
Zijn er mensen van plan om outriders te gaan spelen?

• Tuktop
Dboutsen schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:16:
Zijn er mensen van plan om outriders te gaan spelen?
Zeker van plan, maar ik wacht even de reviews af, met name de kwaliteit en kwantiteit van de endgame.
De Pro-games van april zijn bekend:
Thursday, April 1st will see all four come to the $9.99 per month membership, starting with Resident Evil 7 Biohazard Gold Edition ahead of its sequel in May. It includes Banned Footage Vol.1, Banned Footage Vol.2, End of Zoe, and Not a Hero.

Set in modern day rural America and taking place after the dramatic events of Resident Evil® 6, players experience the terror directly from the first person perspective. Resident Evil 7 embodies the series’ signature gameplay elements of exploration and tense atmosphere that first coined “survival horror” some twenty years ago; meanwhile, a complete refresh of gameplay systems simultaneously propels the survival horror experience to the next level.

It’s joined by three other additions:

SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom Rehydrated (normally $29.99): A classic returns in an HD overhaul. Live out all your pineapple under-the-sea fantasies.
Ys VIII: Lacrimosa of DANA: It’s pronounced like “Eeeeezzzzzz.” One of the most hardcore JRPG series of them all makes its Stadia debut this week. Get ready to sample that sweet, sweet Nihon Falcom magic.
PIKUNIKU ($12.99): It’s cute, it’s puzzley, and there’s something creepy lurking underneath
.

SpongeBob had ik een tijdje terug eens gekocht voor 20 euro, voornamelijk voor de kinderen. Wel geinig, maar vooral qua meganics behoorlijk verouderd. Had daar dus een refund voor aangevraagd. :*)

[ Voor 9% gewijzigd door KlaasjeNL op 30-03-2021 18:55 ]

• Makie
Nieuws van het Stadia Team:

03-30-2021 09:00 AM

Start April off right! This Thursday, grab all four of these games free with Stadia Pro and keep them as long as you stay a Pro member. They’re the latest additions to more than 25 games available to claim with Stadia Pro this April.

Resident Evil 7 biohazard Gold Edition: Survival horror returns to its roots in Resident Evil 7. Play one of the scariest games in a decade on your phone, your laptop, your desktop, or your TV with Chromecast Ultra. Experience Capcom’s modern-day classic instantly.
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom Rehydrated: A classic returns in an HD overhaul. Live out all your pineapple under-the-sea fantasies.
Ys VIII: Lacrimosa of DANA: It’s pronounced like “Eeeeezzzzzz.” One of the most hardcore JRPG series of them all makes its Stadia debut this week. Get ready to sample that sweet, sweet Nihon Falcom magic.
PIKUNIKU: It’s cute, it’s puzzley, and there’s something creepy lurking underneath.
Also, March 31 is your last chance to claim SteamWorld Quest, SteamWorld Dig 2, SUPERHOT MIND CONTROL DELETE, F1® 2020, and Hotline Miami free with Stadia Pro. Once you’ve added them to your library, they’re yours as long as you maintain your subscription, so don’t wait! Pick them up today.

Free for everybody: HITMAN - Free Starter Pack

Want to live out the thrill of HITMAN’s sleek, stylish stealth/assassination gameplay for free? Pick up the HITMAN - Free Starter Pack, available now to all players. This curated experience consists of the HITMAN tutorial mission and the HITMAN 2 Nightcall mission, including all challenges, to play to your heart’s content.

Everyone on Stadia can play the HITMAN - Free Starter Pack for free. You don’t even need a Stadia Pro account – just start playing right away. Both missions support full State Share functionality, so you can save and share your favorite scenarios and setups with friends on Stadia. Best of all, between March 30 and April 5 you can also play HITMAN 3’s Dubai location for free.

Pick up the HITMAN - Free Starter Pack free in the Stadia store right now.

More games coming to Stadia this week

Pick up all these new games landing in the Stadia store.

Killer Queen Black: Eight-player competitive mayhem. The multiplayer sensation that rocked arcades is now on Stadia. Killer Queen Black demands a perfectly proportioned trifecta of strategic thinking, teamwork, and lightning-fast reflexes. It’s the perfect pick-up-and-play game for Stadia – play on your compatible phone, your laptop, or your TV with Chromecast Ultra whenever you’ve got time to squeeze in a few rounds with friends. Buy it today in the Stadia store for the special price of $9.99 for Pro members and $13.99 for everyone else.
Trine 4: The Nightmare Prince: Fantastical whimsy. Gorgeous puzzles. Co-op four-player fun. Purchase it in the Stadia store today for $29.99.
Disco Elysium: The Final Cut: The definitive, expanded version of the RPG that won three BAFTAs and rocked the Game Awards. Buy it today in the Stadia store for $39.99.
Nanotale - Typing Chronicles: Type your way through magic and monsters in the sequel to Epistory. Bring your keyboard! Nanotale is just one of many games that’s part of Stadia Makers, a program helping independent devs and small teams bring their games to Stadia. Purchase it in the Stadia store March 31 for $19.99.
Outriders: Team up with friends in this vast cooperative new third-person shooter crafted by the gunplay aficionados at People Can Fly, with Stream Connect support on Stadia. Buy it in the Stadia store April 1 for $59.99.
Cosmic Star Heroine: A stellar classical-style RPG inspired by the 16-bit era built from the ground up with modern mechanics and quality of life in mind. Purchase it in the Stadia store April 1 for $14.99.
Kemono Heroes: Four-player cooperative side-scrolling ninja animal pixel-art brawling. That’s a lot of good words that combine to make a very good game. Buy it in the Stadia store April 1 for $14.99.
Legend of Heroes: Trails of Cold Steel 3: A truly awesome JRPG from one of fantasy role-playing’s most venerable and beloved franchises. Purchase it in the Stadia store April 1 for $59.99.
Play The Elder Scrolls Online free for two weeks

Tamriel awaits! Suit up for high adventure in The Elder Scrolls Online. From 9 AM PT March 31 to 9 AM April 13, play The Elder Scrolls Online free with Stadia Pro. You’ll have unfettered access to Tamriel Unlimited and the Morrowind Chapter. Start playing tomorrow.

HITMAN 3: Seven Deadly Sins is waiting for you

Greed is good.

The first add-on content from the new HITMAN 3: Seven Deadly Sins collection lands in HITMAN 3 today. It’s available to play instantly in HITMAN 3, inviting players back to Dubai for the new escalation The Greed Enumeration, as well as adding the golden Rapacious Suit and the brand-new Devil’s Cane.

Act 1: Greed is the first of seven premium add-on packs included in the ongoing Seven Deadly Sins collection. Each pack will focus on a different sin, and will include a contract, an unlockable suit, and at least one sin-themed item that can be used across the World of Assassination.

Players can purchase Act 1: Greed for $4.99 or buy the entire HITMAN 3: Seven Deadly Sins collection for $29.99 in the Stadia store.

You can also enjoy some free Seven Deadly Sins goodness right now in HITMAN 3 as part of the Season of Greed, tempting players with new escalations, contracts, and elusive targets for everybody who owns the game.

Stadia Pro member discounts

Stadia Pro subscribers... save right now with these special Stadia store prices. If you’re signed into your account, you can click here to see all of today’s Stadia Pro deals.

More deals for everyone in the Stadia store

Want to see more games on sale? Everybody can save on these deals in the Stadia store!

That’s it for today. Subscribe to Stadia’s YouTube, Twitter, Facebook, and Instagram for more up-to-the-second news, and see you on Stadia!

______

By: Stadia Team

Bron: https://community.stadia....new-free-games/ba-p/57346

• doobieters
Is het nou Hitman 1 of 3 (Starter pack?)

• Marzman
  • Niet online
1 gok ik, dat is de enige die je niet kan kopen en was ook bij Epic gratis.

/▌

doobieters schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 21:02:
Is het nou Hitman 1 of 3 (Starter pack?)
Zoals ik t lees de tuturial missions van Hitman 1 en 2 en dan voor iedereen gratis te spelen. Beetje een demo versie als reclame voor Stadia.
Hitman 1 als gehele spel is gratis bij pro, Hitman 2 was dat een tijdje, maar nu niet meer geloof ik. Wachten op kortingen voor Hitman 3 nu!

[ Voor 35% gewijzigd door Ht87 op 30-03-2021 22:24 ]

• barrymossel
Nou, ik ben er toch uit! Ubisoft+ is niet geschikt voor mij! :X 8) :+ :D

Ik speel echt te weinig. Momenteel ben ik nog steeds bezig met Valhalla en we zijn al meerdere maanden verder. Als ik hem had gekocht (zeker wanneer in een aanbieding) dan was ik goedkoper uit geweest. Ik speel ook niet meerdere spellen tegelijk, dus dit was mijn laatste maand. :)

Wel balen dat ik dan dus mijn Valhalla voortgang kwijt ben... (Ubisoft+ is niet gekoppeld aan mijn primaire Stadia account.)
barrymossel schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:55:
Nou, ik ben er toch uit! Ubisoft+ is niet geschikt voor mij! :X 8) :+ :D

Ik speel echt te weinig. Momenteel ben ik nog steeds bezig met Valhalla en we zijn al meerdere maanden verder. Als ik hem had gekocht (zeker wanneer in een aanbieding) dan was ik goedkoper uit geweest. Ik speel ook niet meerdere spellen tegelijk, dus dit was mijn laatste maand. :)

Wel balen dat ik dan dus mijn Valhalla voortgang kwijt ben... (Ubisoft+ is niet gekoppeld aan mijn primaire Stadia account.)
Kun je geen family share aanzetten met je 2 accounts? Dan kun je toch door ;)

• Tuktop
barrymossel schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 08:55:
En als je 'm nou alsnog koopt wanneer het in de aanbieding is, dan krijg je je voortgang wel weer terug toch?
Zou ook niets voor mij zijn hoor, dit publisher based subscription-model. Toch is dat hoe bijv. Luna in z'n geheel werkt, right?

• barrymossel
Ht87 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Kun je geen family share aanzetten met je 2 accounts? Dan kun je toch door ;)
Ah, dat is misschien wel een optie. Account 2 in mijn familie toevoegen voor zolang ik Valhalla nog speel. Wordt Pro dan ook gedeeld?
Eens nazoeken hoe dat allemaal werkt...
Tuktop schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:37:
[...]

En als je 'm nou alsnog koopt wanneer het in de aanbieding is, dan krijg je je voortgang wel weer terug toch?
Zou ook niets voor mij zijn hoor, dit publisher based subscription-model. Toch is dat hoe bijv. Luna in z'n geheel werkt, right?
Dan zou ik hem moeten kopen met het speciaal voor Ubisoft+ aangemaakte account. Dat heb ik liever niet, omdat ik liever centraal alle games heb in mijn "founders" account.

• RoCoStr
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-01 01:25
Heel tof dat RE7 een gratis pro game is geworden; ik blijf genieten!

• Starscreamer
RoCoStr schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:57:
Heel tof dat RE7 een gratis pro game is geworden; ik blijf genieten!
Is geworden?
Zie hem er nog niet tussen staan dus gaat worden ;)
RE7 trouwens al lang uitgespeeld :X

• Tuktop
barrymossel schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:45:
[...]
Dan zou ik hem moeten kopen met het speciaal voor Ubisoft+ aangemaakte account. Dat heb ik liever niet, omdat ik liever centraal alle games heb in mijn "founders" account.
Oh ja, ik had niet goed gelezen zie ik :)
Ah, dat is misschien wel een optie. Account 2 in mijn familie toevoegen voor zolang ik Valhalla nog speel. Wordt Pro dan ook gedeeld?
Eens nazoeken hoe dat allemaal werkt...
De eigenschappen van Pro deel je niet naar een ander account (dus 4K en 5.1) via Family Share, de toegang tot de Pro-games wel.

Als je een spel speelt op een account waarmee een game is gedeeld vanuit een ander account, heb je per account je eigen progress.

• Marzman
  • Niet online
barrymossel schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:45:
[...]

Of je draait dat om. Koop hem op je founder account, deel hem naar je ubisoft account ;)

/▌

• Tuktop
Marzman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:10:
[...]

Of je draait dat om. Koop hem op je founder account, deel hem naar je ubisoft account ;)
Ja volgens mij moet dat werken! En dan hou je ook je progress die je tot nu toe op je Ubisoft-account hebt gemaakt.

• barrymossel
Marzman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:10:
[...]

Tuktop schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:12:
[...]

Ja volgens mij moet dat werken! En dan hou je ook je progress die je tot nu toe op je Ubisoft-account hebt gemaakt.
Het staat me bij dat je niet kan wisselen van Stadia account bij Ubisoft als de link eenmaal gemaakt is. En mijn barrymossel Ubisoft account is al gekoppeld aan mijn barrymossel Stadia account. Ik dacht dat loskoppelen wel kon, maar dan niet een ander account weer linken. Zal ik straks nog even dubbelchecken.

• Marzman
  • Niet online
Vanuit de ubisoft kant wisselen bedoel je? Misschien dat de progress van het spel ook in Stadia is opgeslagen ipv bij ubisoft alleen?

Bij Steam en Gforce Now is dat wel. Dan moet je soms zelf kiezen welke progress de juiste is omdat die verschilt in de clouds.

[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 31-03-2021 12:23 ]

/▌

• barrymossel
Marzman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 12:22:
Vanuit de ubisoft kant wisselen bedoel je? Misschien dat de progress van het spel ook in Stadia is opgeslagen ipv bij ubisoft alleen?

Bij Steam en Gforce Now is dat wel. Dan moet je soms zelf kiezen welke progress de juiste is omdat die verschilt in de clouds.
Dit dus:
We kunnen je Ubisoft-account helaas niet aan dit account koppelen. Je moet het opnieuw koppelen aan het account waar het oorspronkelijk aan was gekoppeld: willekeurigaccount#8755
En dit:
You already have a reference Google Stadia account for your Ubisoft experience, under barrymossel.
Relinking will exclusively work with this reference account and the process can only be finalized on Google Stadia.
Verder zie ik nergens een optie in Valhallo om in of uit te loggen. De enige manier die ik zie om te koppelen/ontkoppelen is via Ubisoft zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door barrymossel op 31-03-2021 14:02 ]

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

offtopic:
In mijn ogen helpt een post zoals dit weinig, een hele lap onopgemaakte tekst en dan een enkele link waarbij de tekst in volledigheid via de link te lezen is (dan wel opgemaakt). Wellicht is het praktischer de volgende keer enkel de link te posten met een bondige samenvatting, dit leest in dit topic nu voor geen ene meter helaas.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• Marzman
  • Niet online
barrymossel schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 13:53:
[...]

Dit dus:

[...]

En dit:

[...]

Verder zie ik nergens een optie in Valhallo om in of uit te loggen. De enige manier die ik zie om te koppelen/ontkoppelen is via Ubisoft zelf.
Maar je wisselt dan niet van account. Alleen de licentie loopt via een familielid.

Als je het spel toch wilt kopen zou ik het gewoon proberen, als je het spel alleen wilt kopen als het lukt dan is het zoeken naar ervaringen van anderen op internet denk ik.

/▌

• barrymossel
Marzman schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:08:
[...]

Maar je wisselt dan niet van account. Alleen de licentie loopt via een familielid.

Als je het spel toch wilt kopen zou ik het gewoon proberen, als je het spel alleen wilt kopen als het lukt dan is het zoeken naar ervaringen van anderen op internet denk ik.
Ow, sorry, ik wist niet dat jij het ook over family sharing had. Die optie lijkt me wel te lukken. En ik kan altijd nog het spel aanschaffen en als het niet lukt de game laten refunden. Oh nee, ik heb hem al eens met een borrel op gerefund :D

---edit---
Family sharing ingesteld. Helaas worden de Ubisoft+ games niet gedeeld, dus ik kan niet testen welk Ubisoft account wordt gebruikt voor family sharing, maar ik ga er vanuit dat dat specifiek is voor degene die speelt (dus Stadia account = gekoppeld aan Ubisoft). Als ik deze maand Valhalla niet uitgespeeld heb, toch maar het gokje maken :9

[ Voor 27% gewijzigd door barrymossel op 31-03-2021 14:44 ]

• Tuktop
nieuws: Google Store voegt PayPal toe als betaalmiddel in Nederland en België

Je kunt nu ook een Stadia Premiere Edition kopen met PayPal, speciaal voor @J.E. Weinor :)

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:13
Een jaartje geleden heb ik Stadia Pro uitgeprobeerd maar ik had teveel problemen met hakkelig beeld en ventilator op z'n hardst (Macbook Pro 2019) dus daar hield het verhaal op. Tot vorige week de RE8 aankondiging kwam, deze op de bonnefooi besteld en opnieuw Stadia (gratis) uitgeprobeerd en wat een verschil!

Pro abonnement weer aangezet en ik ben er superblij mee.
Ik heb ook de PS5 en XBSX in huis maar merk dat ik enthousiaster ben over Stadia momenteel. Het grootste voordeel voor mij is geen installatie wachttijden / diskruimte.

• Tuktop
wes- schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:50:
Een jaartje geleden heb ik Stadia Pro uitgeprobeerd maar ik had teveel problemen met hakkelig beeld en ventilator op z'n hardst (Macbook Pro 2019) dus daar hield het verhaal op. Tot vorige week de RE8 aankondiging kwam, deze op de bonnefooi besteld en opnieuw Stadia (gratis) uitgeprobeerd en wat een verschil!

Pro abonnement weer aangezet en ik ben er superblij mee.
Ik heb ook de PS5 en XBSX in huis maar merk dat ik enthousiaster ben over Stadia momenteel. Het grootste voordeel voor mij is geen installatie wachttijden / diskruimte.
Nice! Een aantal maanden geleden is er een update gekomen voor Chrome op Big Sur, waarbij VP9 decoding met hardware enabled werd, dat zal het grote verschil zijn in je ervaringen.

• barrymossel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PpfMz3iIuC8XJaIhOMY7ezYGHI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zdz2bcMupVS0MURQCxgWnzlW.jpg?f=fotoalbum_large

Dan spelen we maar weer lekker door als de dames naar bed zijn!

• doobieters
Hitman III Starter Pack is gratis speelbaar op Stadia:

Deze twee locaties kun je zo aan starten:
ICA Facility
Hawke's Bay

En tijdelijk (t/m 5 april) kun je het level Dubai spelen van Hitman III

Link: https://stadia.google.com...db97fp&redirect_reasons=9

doobieters schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:05:
Hitman III Starter Pack is gratis speelbaar op Stadia:

Deze twee locaties kun je zo aan starten:
ICA Facility
Hawke's Bay

En tijdelijk (t/m 5 april) kun je het level Dubai spelen van Hitman III

Link: https://stadia.google.com...db97fp&redirect_reasons=9
Leuke voor de linksubmit voor de fp?

• doobieters
Ht87 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 22:12:
[...]

Leuke voor de linksubmit voor de fp?
Done!

• barrymossel
Verdorie, ik vind dat Resident Evil dusdanig eng dat ik twijfel om een vierde controller te claimen. Ik heb niet eens vier verdiepingen.

Zal ik toch??

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:17
Ben wel benieuwd naar hoe Trine 4 speelt op Stadia, met local co-op met meerdere spelers. Heb nu 2 controllers hier, maar denk dat Trine 4 wel een leuke game zal zijn om samen met mijn twee kinderen te spelen. Dan heb ik alleen nog wel een 3e controller nodig. Eens kijken hoe ik goedkoop aan een derde controller kan komen. :)

• Safri7879
Disco Elysium voor rond de 30 euro is wel aardig gunstig geprijsd. Kan niet veel goedkopere keys vinden op internet namelijk. Dus prijs zal straks weer flink omhoog schieten, net als bij FIFA.
Pagina: 1 ... 105 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord