Die is nu 12 euro (8 met pro). Is dat niet gewoon een beetje rijden en naar links en naar rechts (achter/voor) leunen die besturing? Als het een 3d besturing heeft lijkt het me ook wat te ingewikkeld.Harmen schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 12:19:
Gisteren trials rising gekocht, leek mij een leuk spel maar vond de besturing te lastig. Heb net maar een refund aangevraagd. Maar even op zoek naar iets anders wat ik met m'n dochter van 9 kan spelen. Iemand pikuniku gespeeld?
Trine en Monster Boy ziet er ook goed uit. Altijd fan geweest van die 2de spellen. (Keen, Jazz Jackrabbit, Rayman, Mario)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb Trials Fusion een tijdje op de PS4 gespeeld het spel wordt echt vrij snel heel moeilijkMarzman schreef op maandag 22 maart 2021 @ 07:55:
[...]
Die is nu 12 euro (8 met pro). Is dat niet gewoon een beetje rijden en naar links en naar rechts (achter/voor) leunen die besturing? Als het een 3d besturing heeft lijkt het me ook wat te ingewikkeld.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nu heb ik afgelopen week die Premiere Edition binnen gekregen, met de CCU via ethernet aangesloten en de dedicated controller is het een hele andere ervaring.
Trials Rising is de eerste game die ik heb gekocht, ik kreeg €10 korting van Google dus hij heeft me effectief maar een paar euro gekost. Vind dit echt de perfecte game voor Stadia, ik merk eigenlijk niks van vertraging. Ik ga sowieso altijd erg goed op dit soort trial & error games waar je direct kunt herstarten.
Grid bevalt me ook prima, precies de goede balans tussen arcade en sim voor mij.
Ik merk wel dat FPS games me een stuk minder bevallen via Stadia, met Destiny 2 voel ik een duidelijk verschil t.o.v. de PS5 versie, het voelt allemaal een stuk stroperiger aan. Wel was ik onder de indruk hoe goed de cross-save functie van die game werkt.
Nu zit ik te wachten op een aanbieding op Cyberpunk, wil die game toch wel graag spelen en ik heb het idee dat Stadia nogsteeds de beste optie is wanneer je geen PC hebt.
Games die ik verder nog wil spelen:
- Little Nightmares I & II
- Journey to the Savage Planet
- Figment
Qua graphics worden sommige textures in cutscenes wat later geladen wat resulteert in tijdelijke zwarte vlakken.
Gameplay verloopt verder soepel, geen lag, stutter of wat dan ook.
De companion app op je telefoon is ook makkelijk te koppelen met je stadia account. Ff tussen de bedrijven door je opstelling aanpassen of sbc's doen
Steam/Epic: Deurstopper
Een uurtje Destiny 2 gespeeld en ik ben erg onder de indruk hoe soepel dit allemaal werkt! Had dit eerlijk gezegd niet verwacht.
Nu ben ik aan het twijfelen of ik het Pro abbo erbij ga nemen. Wat ik alleen nog niet kan vinden is hoe ik mijn (bijvoorbeeld) Facebook vrienden kan syncen, is dit überhaupt mogelijk?
Goed bezig
https://community.stadia....Qy9NiFtI2Y6BTriHCFfFFHD3c
[YouTube: Pre-order Resident Evil Village Now + Free Stadia Premiere Edition]
[ Voor 71% gewijzigd door Daejji op 22-03-2021 16:43 ]
https://www.gematsu.com/2...-village-coming-at-launch
[ Voor 5% gewijzigd door Deurstopper op 22-03-2021 16:17 ]
Ik kan de link niet openen op het werk, dus mogelijk/waarschijnlijk staat het al in dat artikel. Maar toch nog even: Vanaf 1 april Resident Evil 7 Gold Edition vanaf 1 april gratis voor Stadia Pro members!Deurstopper schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:16:
Resident Evil 7 Biohazard & Village vanaf 1 april op Stadia.
https://www.gematsu.com/2...-village-coming-at-launch
Mijn gebruik is hoofdzakelijk op de tablet @ full HD, dus de 4k wordt niet heel vaak gebruikt (gok zo'n 15% van de tijd). Maar de extra games zijn tot nu toe geen teleurstelling en het tientje per maand vooralsnog waard.
Wanneer ik dan wel op de tv speel is het tevens extra genieten, maar het feit dat ik veel meer game doordat het op een simpele tablet kan, blijft super!
Maar misschien nog mooier is dus dat je bij aanschaf van het spel er een Premiere Edition gratis bij krijgt.KlaasjeNL schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:29:
[...]
Ik kan de link niet openen op het werk, dus mogelijk/waarschijnlijk staat het al in dat artikel. Maar toch nog even: Vanaf 1 april Resident Evil Gold Edition 7 vanaf 1 april gratis voor Stadia Pro members!
Punt 1 een goed signaal naar iedereen dat ze niet van plan zijn Stadia te stoppen, punt 2 om de verkopen wederom een boost te geven.
[ Voor 13% gewijzigd door Daejji op 22-03-2021 16:44 ]
Shit vorige week net een Stadia Premiere Editie gekocht.
Nu komt deze deal uit waarbij mijn fav. game serie ooit.
Zou ik nog wat bij google kunnen regelen of heb ik pech
Maar ik zit met één vraag: heeft iemand enig idee of de Premiere Edition die bij deze pre-order hoort vooraf wordt verzonden of pas na verschijnen van de game?
Ik neem aan direct en dat je later een voucher krijgt voor de gameSD5k schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:08:
Ik zat er sowieso over te denken om een 2e Premiere Edition aan te schaffen, maar die RE Village aanbieding maakt het nog extra aantrekkelijk.
Maar ik zit met één vraag: heeft iemand enig idee of de Premiere Edition die bij deze pre-order hoort vooraf wordt verzonden of pas na verschijnen van de game?
Bij cyberpunk werd hij verzonden op moment dat t spel uitkwam. Bij sommigen nadat t recht op restitutie verdwenen was (2 uur gegamed of 2 weken na aanschaf).Starscreamer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:10:
[...]
Ik neem aan direct en dat je later een voucher krijgt voor de game
Overigens kun je altijd nog die van vorige week retourneren toch? Volgens mij zit je nog in je wettelijke periode
Zeker goed nieuws. Wel opmerkelijk dat de actie niet lijkt te gelden voor de Deluxe Edition van Village. 🤔Daejji schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:42:
[...]
Maar misschien nog mooier is dus dat je bij aanschaf van het spel er een Premiere Edition gratis bij krijgt.
Punt 1 een goed signaal naar iedereen dat ze niet van plan zijn Stadia te stoppen, punt 2 om de verkopen wederom een boost te geven.
Gewoon houden toch? Extra controllers zijn altijd fijn.Ht87 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:20:
[...]
Bij cyberpunk werd hij verzonden op moment dat t spel uitkwam. Bij sommigen nadat t recht op restitutie verdwenen was (2 uur gegamed of 2 weken na aanschaf).
Overigens kun je altijd nog die van vorige week retourneren toch? Volgens mij zit je nog in je wettelijke periode
Ja die optie zou ik zelf altijd kiezen, maar @Starscreamer vroeg of er iets met google te regelen wasKlaasjeNL schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:21:
[...]
Gewoon houden toch? Extra controllers zijn altijd fijn.
als ik de omschrijving van de deluxe versie bekijk doet die ook gewoon mee (https://stadia.google.com...02f74644b87013dde4d31572p)KlaasjeNL schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:21:
[...]
Zeker goed nieuws. Wel opmerkelijk dat de actie niet lijkt te gelden voor de Deluxe Edition van Village. 🤔
Deze even in de linksubmit voor de frontpage gedaan. Wel nieuwswaardig imo.Daejji schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:15:
Weer gratis Premiere Edition, ditmaal bij aanschaf van Resident Evil 7
Goed bezig
Same here.. Misschien deze terugsturen en opnieuw bestellen?Starscreamer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:08:
https://nl.pepper.com/aan...ia-premiere-editie-190313
Shit vorige week net een Stadia Premiere Editie gekocht.![]()
Nu komt deze deal uit waarbij mijn fav. game serie ooit.
Zou ik nog wat bij google kunnen regelen of heb ik pech
Komt dit vaker voor bij Stadia?
Ik vermoed dat dat eerder aan Fifa ligt dan aan Stadia. Support contacteren zou ik zeggen.Aomi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:18:
Ineens ben ik mijn saves kwijt van Fifa... (als ik 'm opstart begint Fifa weer blanco, alsof ik 'm voor het eerst opstart)
Nee, ik heb het nog niet eerder meegemaakt en speel al op Stadia sinds de release. Heb zelfs scores uit een gratis game weekend behouden toen ik de game een paar maanden later kocht.Aomi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:18:
Ineens ben ik mijn saves kwijt van Fifa... (als ik 'm opstart begint Fifa weer blanco, alsof ik 'm voor het eerst opstart)
https://community.stadia..../m-p/56433/highlight/trueRobNemoo schreef op maandag 22 maart 2021 @ 19:45:
Resident Evil is wel weer een dingetje voor een Premier Edition erbij te scoren.
[...]
Ik vermoed dat dat eerder aan Fifa ligt dan aan Stadia. Support contacteren zou ik zeggen.
Lijkt aan de combi fifa/stadia te liggen. Ben in ieder geval niet de enige.
Mooi klote, was met m'n career al bijna bij de winterstop. Heb ook niet zo heel veel zin om weer van voor af aan te beginnen...
Dan maar het spul (chromecast) op marktplaats.
Hoop er dan een paar cent voor te krijgen
Zie trouwens bij mijn bon niet de gratis "Stadia Premiere Edition"
Hoop dat goed komt
[ Voor 23% gewijzigd door Starscreamer op 22-03-2021 20:29 ]
Goed plan... vorige Chromecast ook voor 40 euro verkocht... dus voor twee tientjes een controllerStarscreamer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:20:
Nog een keer maar besteld met Resident Evil Village.
Dan maar het spul (chromecast) op marktplaats.
Hoop er dan een paar cent voor te krijgen
Zie trouwens bij mijn bon niet de gratis "Stadia Premiere Edition"
Hoop dat goed komt
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Oh had ik dat geweten bedankt!Aomi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:08:
Via de Android app kun je ook met PayPal betalen
Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?
Ik heb hier:
https://www.facebook.com/groups/502727373660261/?ref=share
nog een community Nederlandse Stadia enthousiasten gevonden. Ze hebben ook een lijst met gebruikersnamen om toe te voegen.
Kent iemand misschien nog meer adressen?
Damn, dat durf ik dus echt niet te spelen. Slaap ik sowieso niet meer.Daejji schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:15:
Weer gratis Premiere Edition, ditmaal bij aanschaf van Resident Evil 7
Goed bezig
Gebruikers naam: Tomber81 #4185
Ik heb genoten van @bakkerjangert zijn post; klikJasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:58:
Zoals van ouds zijn de reacties op een Stadia artikel op de FP weer om te smullen, maar overall waren de negatieve reacties van unieke posters behoorlijk minder dan normaal gesproken. Zou het negatieve gevoel over Stadia dan eindelijk aan het afnemen zijn?
Dank je voor het compliment. Ik erger me al tijden aan mensen die Stadia zwart maken met slecht onderbouwde argumenten en halve waarheden.Ht87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:16:
[...]
Ik heb genoten van @bakkerjangert zijn post; klik
Ik vind het bij persoonlijke posts niet zo erg dat mensen die vanuit de onderbuik schrijven, maar ik zie ook diverse stukken die journalistiek gebracht worden met dezelfde toon.bakkerjangert schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:19:
[...]
Dank je voor het compliment. Ik erger me al tijden aan mensen die Stadia zwart maken met slecht onderbouwde argumenten en halve waarheden.
/▌
Lekker bezig met jullie reacties!
Daarom werkt dat karma systeem van Tweakers zo fijn. Lekker plussen van een post als die goed is onderbouwd, ook al is het niet mijn mening. En minnen als het gewoon een rant is, ook al is wel mijn meningTuktop schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:27:
We zijn wel fierce met voten hoorachja dat is misschien even nodig om het tij te keren, gevoelsmatig. Krijg steeds meer het idee dat het niet meer zo hip is om zonder reden Stadia te bashen.
Anyway, lekker verder genieten!
Heb nu wel de RE8 versie besteld voor Stadia (mede door gratis setje) echter koop ik hem ook voor de PS5.Jasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:58:
Zoals van ouds zijn de reacties op een Stadia artikel op de FP weer om te smullen, maar overall waren de negatieve reacties van unieke posters behoorlijk minder dan normaal gesproken. Zou het negatieve gevoel over Stadia dan eindelijk aan het afnemen zijn?
Enige reden is dat Stadia het geluid best vaak (bij mij) achterloopt terwijl de chromecast bekabeld is en de snelheid 200mbps is.
Voor de rest is het een leuk platform maar streamen is het nog net niet is mijn beleving.
Hmm dat is vreemd. Heb je al wat aan troubleshooting gedaan? Geluid direct uit de tv-speakers, met de CCU direct in de tv geprobeerd bijvoorbeeld?Starscreamer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:55:
[...]
Enige reden is dat Stadia het geluid best vaak (bij mij) achterloopt terwijl de chromecast bekabeld is en de snelheid 200mbps is.
Heb je de Chromecast of je tv ingesteld dat hij altijd codeert naar dolby digital? (Bv voor Sonos speakers?) Stadia zendt namelijk uit in PCM en de meeste tv's hebben vertraging in het omzetten naar DD.Starscreamer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:55:
[...]
Heb nu wel de RE8 versie besteld voor Stadia (mede door gratis setje) echter koop ik hem ook voor de PS5.
Voor de rest is het een leuk platform maar streamen is het nog net niet is mijn beleving.
Of biedt dit misschien een oplossing, klikStarscreamer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:55:
[...]
Heb nu wel de RE8 versie besteld voor Stadia (mede door gratis setje) echter koop ik hem ook voor de PS5.
Het is ook vaak andersom dat als je t woord stadia laat vallen je een -1 krijgt haha. Ach, ik zie nu niet echt grote mismoderaties toch?Tuktop schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:27:
We zijn wel fierce met voten hoorachja dat is misschien even nodig om het tij te keren, gevoelsmatig. Krijg steeds meer het idee dat het niet meer zo hip is om zonder reden Stadia te bashen.
Edit: oke, het is inmiddels best in het voordeel van onze posts zie ik haha
[ Voor 7% gewijzigd door Ht87 op 23-03-2021 10:03 ]
Destijds gekocht met de cyberpunk deal (al bleek cyberpunk helemaal geen spel voor mij te zijn dus die heb ik hooguit een half uurtje gespeeld).
Toch toen F1 2020 naar Stadia kwam heb ik die een serieuze kans gegeven. F1 2020 heb ik zo'n 180 uur gespeeld op PC (met Xbox controller) en toen ie gratis naar Stadia kwam heb ik 'm daar uiteraard ook gespeeld.
Echter door de (te) hoge input lag is dat spel verre van speelbaar voor mij. Zeker als je gewend bent via de PC te spelen met nagenoeg geen input lag. De rem in trappen of sturen komt te laat door op je beeld waardoor je er bij de eerste bocht al uit vliegt.
Maargoed. Nu kwam afgelopen week dus Fifa naar Stadia. In het verleden heb ik veel Fifa gespeeld op de Xbox (ik denk van Fifa 10 t/m Fifa 19) en daar hebben echt veel uurtjes in gezeten. De eerste indruk die ik van Fifa op Stadia had was erg positief. Bij Fifa is de wat hogere input lag niet zo'n probleem, valt gewoon heel goed mee te spelen en ik had er al snel een uur of 6 inzitten. Helaas was dus (zoals ik hier in dit topic al postte gisteren) ineens mijn hele progress verdwenen. De Stadia support weet al even van dit probleem en er is nog steeds geen oplossing voor.
En dan komt meteen een heel groot nadeel om de hoek kijken: je savegames kunnen plots van de ene op de andere dag verdwijnen and there's nothing you can do.
Ik wil Stadia een serieuze kans geven (en heb dat ook echt wel gedaan) maar als dit de risico's zijn die verbonden zijn aan Stadia dan kies ik toch liever voor wat langere install/download/update tijden met de zekerheid dat mijn savegames er een dag later nog steeds zijn.
Het concept is verder super hoor, overal kunnen gamen (in de praktijk ga ik dat toch niet doen op mijn telefoon of iPad), want het is fijn dat ik altijd op de TV kan spelen en wanneer vrouwlief TV wil kijken ik op de laptop verder kan gaan. Maar ik heb het gevoel dat Stadia nog niet af is nu.
Had bij wijze van ook bij de pc versie kunnen zijn en dan ben je ook afhankelijk van het bug oplossend vermogen van de ontwikkelaar. Denk wel dat bij andere platforms de prio wellicht wat hoger zou liggen gezien de nog relatief lage userbase van stadia.
[ Voor 61% gewijzigd door H-Alien op 23-03-2021 10:29 ]
www.simsport-racing.com
Fair enough. Je hebt wel pech gehad met je savegame. Echter is dat niet Stadia-specifiek, getuige het corrupte savegame-verhaal bij Cyberpunk. Ben het er wel mee eens dat je minder controle hebt over je (savegame)data.Aomi schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:12:
Ik heb Stadia inmiddels alweer even, echter heb er nog niet veel mee gespeeld.
Destijds gekocht met de cyberpunk deal (al bleek cyberpunk helemaal geen spel voor mij te zijn dus die heb ik hooguit een half uurtje gespeeld).
Toch toen F1 2020 naar Stadia kwam heb ik die een serieuze kans gegeven. F1 2020 heb ik zo'n 180 uur gespeeld op PC (met Xbox controller) en toen ie gratis naar Stadia kwam heb ik 'm daar uiteraard ook gespeeld.
Echter door de (te) hoge input lag is dat spel verre van speelbaar voor mij. Zeker als je gewend bent via de PC te spelen met nagenoeg geen input lag. De rem in trappen of sturen komt te laat door op je beeld waardoor je er bij de eerste bocht al uit vliegt.
Maargoed. Nu kwam afgelopen week dus Fifa naar Stadia. In het verleden heb ik veel Fifa gespeeld op de Xbox (ik denk van Fifa 10 t/m Fifa 19) en daar hebben echt veel uurtjes in gezeten. De eerste indruk die ik van Fifa op Stadia had was erg positief. Bij Fifa is de wat hogere input lag niet zo'n probleem, valt gewoon heel goed mee te spelen en ik had er al snel een uur of 6 inzitten. Helaas was dus (zoals ik hier in dit topic al postte gisteren) ineens mijn hele progress verdwenen. De Stadia support weet al even van dit probleem en er is nog steeds geen oplossing voor.
En dan komt meteen een heel groot nadeel om de hoek kijken: je savegames kunnen plots van de ene op de andere dag verdwijnen and there's nothing you can do.
Ik wil Stadia een serieuze kans geven (en heb dat ook echt wel gedaan) maar als dit de risico's zijn die verbonden zijn aan Stadia dan kies ik toch liever voor wat langere install/download/update tijden met de zekerheid dat mijn savegames er een dag later nog steeds zijn.
Het concept is verder super hoor, overal kunnen gamen (in de praktijk ga ik dat toch niet doen op mijn telefoon of iPad), want het is fijn dat ik altijd op de TV kan spelen en wanneer vrouwlief TV wil kijken ik op de laptop verder kan gaan. Maar ik heb het gevoel dat Stadia nog niet af is nu.
Die input lag bij F1 hoor ik vaker, zelf nog niet geprobeerd maar dat lijkt specifiek hij F1 te zitten, want veel reactiekritische games zoals Celeste en Enter the Gungeon zijn zeer goed speelbaar, daar doet de input lag niet onder voor consoles. PC is daar wel superieur in.
Maargoed, op basis van die twee ervaringen snap ik je oordeel hoor.
Ja, zou het?H-Alien schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:27:
Save game is een Fifa stadia edition bug, zal wel opgelost worden. Is niet iets wat typisch stadia is in ieder geval.
Had bij wijze van ook bij de pc versie kunnen zijn en dan ben je ook afhankelijk van het bug oplossend vermogen van de ontwikkelaar. Denk wel dat bij andere platforms de prio wellicht wat hoger zou liggen gezien de nog relatief lage userbase van stadia.
De savefiles staan dan lokaal op je HDD/SSD en niet in de cloud. Heb het in ieder geval in 10 jaar Fifa op de Xbox (zowel 360 als One) nog nooit meegemaakt.
Neemt niet weg dat ik Stadia gewoon blijf gebruiken wanneer er interessante games voor zijn. Maar ben er nu nog niet erg positief over.
Ik kan ook helemaal niks opslaan nu. Oftewel, elke keer als je Fifa opstart start je alsof het de eerste keer is.
Voor nu zeg ik ja, gamebreaking. Wacht nog eventjes of ze met een fix komen want je kan nu helemaal niks, buiten af en toe een casual potje Aftrap spelen.
Career en FUT zijn gewoon niet mogelijk.
edit: dit is niet bij iedereen het geval trouwens. Maar het kan wel bij iedereen gebeuren.
[ Voor 11% gewijzigd door Aomi op 23-03-2021 10:40 ]
Heb je je EA account wel gelinked aan je Stadia account?Aomi schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:39:
Nouja, als ik het Stadia forum zie wel.
Ik kan ook helemaal niks opslaan nu. Oftewel, elke keer als je Fifa opstart start je alsof het de eerste keer is.
Voor nu zeg ik ja, gamebreaking. Wacht nog eventjes of ze met een fix komen want je kan nu helemaal niks, buiten af en toe een casual potje Aftrap spelen.
Career en FUT zijn gewoon niet mogelijk.
JaTuktop schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Heb je je EA account wel gelinked aan je Stadia account?
Ok, ik kreeg namelijk wat vreemde meldingen voordat ik dat had gedaan.
Zie dat inderdaad meerdere mensen er last van hebben, vervelend!
Verwijderd
Verwijderd
+1 voor de manta's daarbovenStarscreamer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:11:
[...]
Lach niet maar ik zit nog met deze ouderwetse TV[Afbeelding]
Ik heb geen geluid poespas maar bij instellingen TV 1 en ander aangepast nu eens proberen
Zitte d'r ook Manta's in Grid?Starscreamer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:24:
[...]
[Afbeelding]
ik heb ze zelfs 1:1 schaal
Helaas niet maar zit wel in wreckfest en in Dirt Series
https://www.facebook.com/...80/videos/564215527867570

[ Voor 49% gewijzigd door Starscreamer op 23-03-2021 15:18 ]
Tja gewoon op de PS4 of PS5 blijven spelenJasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:34:
oooooo. Ondanks dat ik Wreckfest al helemaal heb uitgespeeld op de PS4 zou ik die toch wel heel graag op Stadia willen hebben. Die online challenges zijn leuk!
Ik koop RE8 sowieso ook nog voor de PS5 omdat ik de console daarvoor gekocht heb
Ik hink ook een beetje op 2 gedachtes, ben wel blij met de moeilijke beschikbaarheid van de ps5 iig, anders had ik al lang een digital edition gekocht, en vind de hardware nu nog niet echt veel vertrouwen uitstralen.Jasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:32:
@Starscreamer nja is ook. Maar over een niet al te lange tijd gaat de PS4 hier de deur uit en dan stap ik over naar Stadia. Als ik dan over een paar jaar toch nog wat PS Exclusief echt heel graag wil spelen komt er misschien wel een PS5. Maar dat zien we dan wel weer
Als de AAA games allemaal tegelijk gaan uitkomen op de verschillende platforms dan ga ik denk ook een voorkeur hebben voor Stadia.
Ik merk niks van lagere kwaliteit of latency merk wel het gemak van gewoon per direct je hele game collectie tot je beschikking hebben. Ik koop al jaren geen fysieke games meer (verschrikkelijk omslachtig gedoe met schijfjes uit de vorige eeuw) dus die nostalgie heb ik al heel lang achter me gelaten, maar sinds ik Stadia heb begint het moeten downloaden van een game al te irriteren.
En idd die exclusives zullen er ws voor zorgen dat ik tzt wel een ps5 zal kopen en na een half jaar weer verkoop.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik ben qua exclusives vooral bang dat ik een Xbox moet gaan kopen straks. The Elder Scrolls 6 wil ik niet graag missen, als ik Microsoft was zou ik die troef in handen willen houdenFlagg schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:38:
[...]
Ik hink ook een beetje op 2 gedachtes, ben wel blij met de moeilijke beschikbaarheid van de ps5 iig, anders had ik al lang een digital edition gekocht, en vind de hardware nu nog niet echt veel vertrouwen uitstralen.
Als de AAA games allemaal tegelijk gaan uitkomen op de verschillende platforms dan ga ik denk ook een voorkeur hebben voor Stadia.
Ik merk niks van lagere kwaliteit of latency merk wel het gemak van gewoon per direct je hele game collectie tot je beschikking hebben. Ik koop al jaren geen fysieke games meer (verschrikkelijk omslachtig gedoe met schijfjes uit de vorige eeuw) dus die nostalgie heb ik al heel lang achter me gelaten, maar sinds ik Stadia heb begint het moeten downloaden van een game al te irriteren.![]()
En idd die exclusives zullen er ws voor zorgen dat ik tzt wel een ps5 zal kopen en na een half jaar weer verkoop.
En dan stadia via de edge browser van de Xbox series s is voor mij best een optie!
Ja dat is fijn met die Chromecast, die moffel je lekker weg. Ik wil straks voor onder m'n nieuwe tv een passende soundbar van Samsung, daar zit een HDMI in op waar precies die Chromecast in moet. Dan is echt alles perfect weggemoffeld.Jasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:49:
Doorslag om voorlopig nog geen PS5 te halen was naast het gemak van Stadia ook gewoon het feit de PS5 gewoon heel erg lomp groot is.
Iemand nog een Sonos Beam en 2 ones kopen? Ideaal voor alles behalve stadia
[ Voor 7% gewijzigd door Ht87 op 23-03-2021 18:58 ]
En het is geruisloos. Geen bewegende onderdelen wat ook top is. Ik popte laatst een disc in me PS4. Ik schrok gewoon van de hoeveelheid geluid wat er geproduceerd wordt. Iets wat je blijkbaar snel vergeet.Jasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:49:
Doorslag om voorlopig nog geen PS5 te halen was naast het gemak van Stadia ook gewoon het feit de PS5 gewoon heel erg lomp groot is.
LOUDLABS • Google Stadia: MeneerGroot#2612
Ja dat klopt inderdaad de PS5 is gelukkig geruisloos ja . Die staat hier ook in de woonkamer en de stadia in de slaapkamer vaak maar ik moet zeggen ik gebruik stadia te weinig eigenlijk.MeneerGroot schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:58:
[...]
En het is geruisloos. Geen bewegende onderdelen wat ook top is. Ik popte laatst een disc in me PS4. Ik schrok gewoon van de hoeveelheid geluid wat er geproduceerd wordt. Iets wat je blijkbaar snel vergeet.
Hij staat in de mancave dus dat maakt bij mij niet uit.Jasphur schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:49:
@Ht87 die xbix gaat er ook wel een keertje al dan niet tijdelijk bijkomen. Ik ben vooral benieuwd naar State of Decay 3.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Ik bedoelde eigenlijk dat de Stadia geruisloos is. PS5 kan ik niet over oordelen aangezien ik die niet heb.Ruudox schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:16:
[...]
Ja dat klopt inderdaad de PS5 is gelukkig geruisloos ja . Die staat hier ook in de woonkamer en de stadia in de slaapkamer vaak maar ik moet zeggen ik gebruik stadia te weinig eigenlijk.
Maar als ik naar me huidige PS4 kijk tegenover Stadia ga ik persoonlijk nooit meer voor een console. Als je niet veel speelt dan is na een aantal dagen een console aanzetten een hel. De updates die binnen gesleept moeten worden is tenenkrommend te noemen. GB's aan data per update.
Altijd leuk om Warzone op PS4 te willen spelen. Vervolgens te ontdekken dat je de komende uur eerst een update moet downloaden.MeneerGroot schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 00:54:
[...]
De updates die binnen gesleept moeten worden is tenenkrommend te noemen. GB's aan data per update.
De hardeschijfruimte die je overhoudt is ook een probleem die op de PS5 niet goed is geadresseerd.
Idd, zéér herkenbaar. Hier ook met de XBONE. De kleine wil af en toe Rocket League spelen. Apparaat aanzetten, wachten op een systeem-update van 20min, om vervolgens weer te moeten wachten op een update v/h spel zelf..Texarkanian schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 06:45:
[...]
Altijd leuk om Warzone op PS4 te willen spelen. Vervolgens te ontdekken dat je de komende uur eerst een update moet downloaden.
De hardeschijfruimte die je overhoudt is ook een probleem die op de PS5 niet goed is geadresseerd.
Voor die-hard gamers die zo'n console dagelijks aan hebben staan is dit natuurlijk geen probleem. Zij gaan mee met de flow aan updates. Maar voor mij als casual gamer is Stadia wel een uitkomst.
Nu enkel nog de games uitbrengen zoals Rocket League..
/f/image/rYmgbQ6zIUXLDuZMiFzoOYAs.png?f=fotoalbum_large)
Heb mijn telefoon met de Stadia app even niet bij de hand, maar is daar ondertussen ook al een zoekfunctie ingebouwd?
Zonder de Stadia Enhanced of Stadia+ extensie?Jasphur schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:03:
Geen idee hoe lang het er al in zit, maar: EEN ZOEKFUNCTIE! Op de website van Stadia.
[Afbeelding]
Heb mijn telefoon met de Stadia app even niet bij de hand, maar is daar ondertussen ook al een zoekfunctie ingebouwd?
KlopthcQd schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:16:
[...]
Zonder de Stadia Enhanced of Stadia+ extensie?
Klopt ook. Laatste versie van Chrome en geen extentionsPossible schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:12:
ik zit net op de website (gewoon via laptop toch?), maar zie nog geen zoekfunctie staan.
Dan heb je een andere PS5 dan ik.Ruudox schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:16:
[...]
Ja dat klopt inderdaad de PS5 is gelukkig geruisloos ja . Die staat hier ook in de woonkamer en de stadia in de slaapkamer vaak maar ik moet zeggen ik gebruik stadia te weinig eigenlijk.
Geruisloos is die niet dan is de Stadia lekker stil
Neemt niet weg dat ik heel erg blij ben met mijn PS5
[ Voor 8% gewijzigd door Starscreamer op 24-03-2021 08:38 ]
Nice! Denk dat je aan de goede kant van een A/B-test zit, hier ook nog niets.Jasphur schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:03:
Geen idee hoe lang het er al in zit, maar: EEN ZOEKFUNCTIE! Op de website van Stadia.
[Afbeelding]
Hier ook alleen een zoekfunctie met stadia enhanced aan.Tuktop schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:10:
[...]
Nice! Denk dat je aan de goede kant van een A/B-test zit, hier ook nog niets.
Las pas een stukje over waarom er geen zoekfunctie staat, blijkbaar heeft google daar een valide reden voor. Ze zijn onwijs bekend met effecten van zoekfuncties en blijkt dat er meer gekocht wordt als de zoekfunctie er niet is, je scrollt nu makkelijker door alle aanbiedingen heen blijkbaar. Ik vind t vooral irritant, dus hopelijk zit je idd in een A/B-test @Jasphur ! edit: jammer
Een beetje het ikea idee dan. Dat je door de hele winkel moet om een lampje te kopenHt87 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:39:
[...]
Hier ook alleen een zoekfunctie met stadia enhanced aan.
Las pas een stukje over waarom er geen zoekfunctie staat, blijkbaar heeft google daar een valide reden voor. Ze zijn onwijs bekend met effecten van zoekfuncties en blijkt dat er meer gekocht wordt als de zoekfunctie er niet is, je scrollt nu makkelijker door alle aanbiedingen heen blijkbaar. Ik vind t vooral irritant, dus hopelijk zit je idd in een A/B-test @Jasphur ! edit: jammer![]()
/▌
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
Rocket League, Minecraft, Fortnite, en de jeugd is om......Deurstopper schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:46:
[...]
Idd, zéér herkenbaar. Hier ook met de XBONE. De kleine wil af en toe Rocket League spelen. Apparaat aanzetten, wachten op een systeem-update van 20min, om vervolgens weer te moeten wachten op een update v/h spel zelf..![]()
Voor die-hard gamers die zo'n console dagelijks aan hebben staan is dit natuurlijk geen probleem. Zij gaan mee met de flow aan updates. Maar voor mij als casual gamer is Stadia wel een uitkomst.
Nu enkel nog de games uitbrengen zoals Rocket League..
Ik zou zeggen van wel, een betere deal om goedkoop de hardware te krijgen om op je tv te gamen + deze game is er nog niet geweest. Dat zou normaal een waarde zijn van 70 euro voor het spel en 99 euro voor de premier edition (chromecast ultra + controller). Zonder hardware kun je ook gamen, maar niet op je tv.doobieters schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:53:
Is het een goed moment om in te stappen met de Resident Evil Village deal momenteel?
Betere deals dan Premiere Edition + game zal je (niet snel) krijgendoobieters schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:53:
Is het een goed moment om in te stappen met de Resident Evil Village deal momenteel?
Dus als je wilt instappen bij Stadia en RE is jouw type game, dan ja. Dit is een goed moment
Dat zou tegen weleens tijd worden. Zeker voor een bedrijf als Google. En met de zoek opdrachten is het ook interessant voor bedrijven waar gamers op zoeken.Jasphur schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:03:
[Afbeelding]
Spoiler:MeneerGroot schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:13:
[...]
Dat zou tegen weleens tijd worden. Zeker voor een bedrijf als Google. En met de zoek opdrachten is het ook interessant voor bedrijven waar gamers op zoeken.
Er bleek toch nog geen zoekfunctie te zijn.
NoooooooooooooooooooSD5k schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 13:34:
[...]
Spoiler:
Er bleek toch nog geen zoekfunctie te zijn.![]()
Wat ik dan weer afvraag. Is het de next gen of ...nightraver23 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 19:50:
Dirt 5 vanaf vandaag ook beschikbaar. Heb wel interesse in een goed rally spel, maar Dirt 5 schijnt redelijk saai te zijn?
Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/2caY5wFnbxg96ECI8qBo4Ldg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fZ0tZd0Hsa7AgTi6xwP2tGys.jpg?f=fotoalbum_large)