• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 13:16
rwbk schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:45:
[...]

Heb hem vandaag besteld. Wel 2e set premiere edition. Maar kreeg ineens een melding op youtube dat ik 3 maanden gratis kreeg vanwege mijn nest?? Die heb ik alleen niet.

Geluid bij mij hapert met f1 af en toe ook wel eens. Speel je op de kabel of op de wi-fi:?
Altijd kabel ;)

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:10
Possible schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:50:
[...]

Ja klopt.. Dan moet ik toch maar een Pro abonnement nemen voor een tientje per maand... ach ja.. anders had ik het uitgegeven aan drankjes in de kroeg :P
Zo is het :) nou ja, wel leuk om in elk geval even een maand te proberen, misschien zit er gelijk nog een game bij die je anders niet had gekocht/gespeeld.
Possible schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:42:
Kun je met FIFA veel verschil zien tussen 4K 60 FPS of 1080P 60 FPS ?

Ik vind het gras bijvoorbeeld vrij ''wazig''
De wazigheid is mij nog niet opgevallen, op m'n tv merk ik iig niets... Straks eens op de laptop checken, die trekt maar max 1080p vanwege t scherm.

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Waar ik 10 jaar geleden niet kon wachten om alles draadloos te kunnen doen en zelfs een WiFi kaart voor mijn toenmalige medium game PC (i5 760, GTX 460 :+) overwoog, is alles nu weer terug naar bedraad. Liefst al mijn domotica ook, maar dat gaat niet altijd.

Oh the times they are a-changing...

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-01 22:04
Kan Fifa op Stadia eigenlijk als local multiplayer gespeeld worden? Ik zoek nog een USP om de vrouw te overtuigen voor een 2e controller en Fifa. :+

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-01 18:51
RobNemoo schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 09:12:
Kan Fifa op Stadia eigenlijk als local multiplayer gespeeld worden? Ik zoek nog een USP om de vrouw te overtuigen voor een 2e controller en Fifa. :+
Ik denk het wel als ik naar de game modes kijk:

Gamemodes
Singleplayer, 2-4 spelers Lokale multiplayer, 2-22 spelers Online multiplayer, 2-4 spelers Lokale co-op, 2 spelers Online co-op, 2-22 spelers Competitief
van: https://stadia.google.com/games/fifa-21

Study everything, You'll find something you can use

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-01 12:52

DirtyBird

Praktiserend denker

Je kunt in de game store naar onderen scrollen om te zien welke modi er beschikbaar zijn in een spel. Als daar lokale multiplayer bij staat, kan het

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Zeer zeker, voor mij juist de reden om t te kopen. Heel dat online gedoe sinds de komst van FUT vind ik echt weerzinwekkend. Vroegah, toen speelden we nog gewoon met een bak bier een offline toernooi. Iedereen eigen team, heel de avond en stuk nacht gamen. In mijn studententijd was de inzet welke klus je in t huis moest doen. Werd je laatste: wc. Werd je eerste: stofzuigen. Geloof me, stofzuigen was een feestje vergeleken met de rest. Krijg ik er nu thuis niet meer doorheen vrees ik...

• RobNemoo
Ht87 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:05:
[...]

Zeer zeker, voor mij juist de reden om t te kopen. Heel dat online gedoe sinds de komst van FUT vind ik echt weerzinwekkend. Vroegah, toen speelden we nog gewoon met een bak bier een offline toernooi. Iedereen eigen team, heel de avond en stuk nacht gamen. In mijn studententijd was de inzet welke klus je in t huis moest doen. Werd je laatste: wc. Werd je eerste: stofzuigen. Geloof me, stofzuigen was een feestje vergeleken met de rest. Krijg ik er nu thuis niet meer doorheen vrees ik...
Precies mijn gedachte. Thuis samen gamen vind ik veel leuker dan online.

Mooi dat het kan. Thanks all. Sales pitch voor de vrouw is nu wel compleet denk ik. 8)

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:18
Wellicht een stomme vraag, maar ik stel deze namens een vriend. Hij heeft FIFA21 op de PS4 en vroeg zich af of je je game progress ook kan overzetten op Stadia? Of begin je helemaal weer from scratch?

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-01 11:50

T-8one

take it easy, take a sisi

Is the Division 2 de moeite waard als online shooter? Gewoon m af en toe een uurtje te spelen?
Ik vind Wildlands singleplayer erg de moeite waard, maar online is er geen kip.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Schmitzel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:10
T-8one schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:29:
Is the Division 2 de moeite waard als online shooter? Gewoon m af en toe een uurtje te spelen?
Zeker weten! wordt onder de tweakers ook veel gespeeld.

Clan = Dadia
blueman85 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 10:32:
Wellicht een stomme vraag, maar ik stel deze namens een vriend. Hij heeft FIFA21 op de PS4 en vroeg zich af of je je game progress ook kan overzetten op Stadia? Of begin je helemaal weer from scratch?
Ik lees her en der dat games niet eens van PS4 naar PS5 overgezet kunnen worden :P Dus dan verwacht ik dat cross platform het ook niet kan... Maar dit zijn berichten van toen FIFA officieel uitkwam in 2020. Dus wie weet is het tegenwoordig anders. Denk dat je er met een beetje googlen wel achter kan komen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Schmitzel
Je pnten op je EA account gaan denk ik wel mee, die neem ik al mee vanaf vanaf ps3

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22-01 15:47
Wow mijn premiere edition die ik gisteren besteld had is nu al binnen.

Overigens fifa speelt top. Ja af en toe geluid wat kraakt en soms een hick up. Dit heeft de ps4 versie ook. Prima dus

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 20:48
T-8one schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 11:29:
Vergeet niet dat D2 een RPG loot-shooter is waarbij gear stats erg belangrijk zijn. Vijanden zijn dan "kogel sponzen" wanneer je met een wapen met lage stats schiet. In tegenstelling tot de Ghost Recon games (Wildlands en Breakpoint) waar realisme (headshot is dood, meeste vijanden gaan na één welgemikt schot dood of liggen disabled en gewond op de grond).

Toevallig had ik hier gisteren nog over gegoogeled omdat ik die vraag zelf ook had. Wat linkjes die ik gisteren doorgelezen heb:

https://www.reddit.com/r/...be_fun_for_a_ghost_recon/

https://www.reddit.com/r/...ivision_2_for_completely/

https://www.usgamer.net/a...e-a-shooter-theyre-an-rpg

Ikzelf heb GRBreakpoint en ik vind het heerlijk om solo over het eiland te struinen, vijandige outposts te scouten, en vervolgens tactisch de vijanden te elimineren. Ik ben dan ook meer een sniper van nature dan een close-combat speler.

Er is een centrale hub waar je andere spelers kunt ontmoeten en daar een team kunt vormen, maar dat heb ik nog niet gedaan. Ga niet zo snel met complete vreemden spelen. :P Maar het lijkt me wel leuk om eens Breakpoint met anderen te spelen die er ongeveer hetzelfde in zitten als ik. Zijn er hier in deze Stadia groep nog mensen die wel af en toe Breakpoint spelen ?
EA heeft laten weten geen crossplay in te stellen tussen verschillende consoles of generaties
(bron)

Overigens las ik wel dat het mogelijk is om je FUT van pc mee te nemen? Soort cross-progression, krijg ik alleen nergens een bron voor gevonden.
gniffel gniffel nieuws: Nvidia verdubbelt prijs streamingdienst GeForce NOW voor nieuwe klanten

* Jasphur beseft ook wel dat dit voor Stadia net zo goed kan gebeuren

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:52:
gniffel gniffel nieuws: Nvidia verdubbelt prijs streamingdienst GeForce NOW voor nieuwe klanten

Gelukkig pas nog het 6 maanden abonnement afgesloten, 4.50 per maand nu kwijt ipv die nieuwe 10 euro

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 20:48
Jasphur schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:52:

Aan de andere kant, het bewijst ook dat nVidia vertrouwen heeft in hun dienst en dat ze niet bang zijn dat mensen weg gaan lopen of het niet meer willen.

Google moet eerst nog veel meer betalende (!) klanten erbij krijgen voordat ze erover zouden piekeren om de prijs te verhogen.
Is zeker een mogelijkheid. Wat ook een mogelijkheid is is dat Nvidia de inkomsten terugziet lopen uit verkoop van oa hun kaarten ivm beperkte beschikbaarheid en de kosten van het live houden van hun clouddienst. Zie ook het bericht van Shadow een tijd terug. En daarom de prijs van een abbo omhoog gooit om het verlies te beperken. :)

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:29

greatgonzo

schit-te-rend!

Ook besteld..voor dit geld kom ik hem niet laten liggen.

Hoewel ik normaal meer van battlefield ben, toch maar eens proberen.
Maar eens pubg erop zetten en misschien rdr2 als het in de aanbieding komt. En hopen op battlefield 6 volgend jaar

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:33:
Is zeker een mogelijkheid. Wat ook een mogelijkheid is is dat Nvidia de inkomsten terugziet lopen uit verkoop van oa hun kaarten ivm beperkte beschikbaarheid en de kosten van het live houden van hun clouddienst. Zie ook het bericht van Shadow een tijd terug. En daarom de prijs van een abbo omhoog gooit om het verlies te beperken. :)
Die beschikbaarheid is toch vooral voor de consument omdat miners die kaarten kopen? Dat is voor Nvidia zelf niet direct een nadeel.

Nou ja, ik ben geen nieuwe klant, ik laat mijn betaalde versie maar even doorlopen tot de zomer (en dan zie ik wel).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• rwbk
Is die fifa points shop ook in stadia? Krijg hem niet gevonden namelijk.

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

rwbk schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:04:
Is die fifa points shop ook in stadia? Krijg hem niet gevonden namelijk.
In de app op je telefoon, niet in het menu van de CC.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• rwbk
DirtyBird schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:07:
[...]

In de app op je telefoon, niet in het menu van de CC.
Ik bedoel die offline punten sorry. Waar je een bal kan kopen of extra dingen voor je carrière club. Die punten spaar je bij elke fifa.

• Schmitzel
rwbk schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:53:
[...]

Ik bedoel die offline punten sorry. Waar je een bal kan kopen of extra dingen voor je carrière club. Die punten spaar je bij elke fifa.
Ook niet als je met een carrière bezig bent? Op ps4 fifa 20 was het daar ook te vinden..

• Kimble_
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik denk dat deze hier nog niet gepasseerd is:

https://news.lenovo.com/p...lvr.it&utm_medium=twitter
Interessant! Ook een goede uitleg over Stadia erbij, klinkt als goede ontwikkeling dat nu ook hardware makers stadia promoten! Zo kan je natuurlijk in principe van elke low spec laptop die je maakt ook een gamepc maken. Goede markt voor studenten ook :)

• rwbk
Schmitzel schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:03:
[...]

Ook niet als je met een carrière bezig bent? Op ps4 fifa 20 was het daar ook te vinden..
Daar had ik nog niet gekeken. Zal eens loeren.

• appie35
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-01 21:28
Vandaag Fifa 21 voor Stadia gekocht Ben ik de enigste die opvalt dat het oude graphics zijn (Xbox 360)

Had toch wel Next gen verwacht.

Wat vinden jullie?

Android gebruiken met een visuele beperking, kan dat?

• rwbk
appie35 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 23:11:
Vandaag Fifa 21 voor Stadia gekocht Ben ik de enigste die opvalt dat het oude graphics zijn (Xbox 360)

Wat vinden jullie?
Dat valt wel mee? PC versie heeft namelijk ook geen next gen patch gehad. Had wel gehoopt dat hij bij stadia zou zitten.

[ Voor 28% gewijzigd door rwbk op 18-03-2021 23:28 ]

Wat vinden jullie?
Ik denk dat je Xbox one bedoelt? Ik vind de graphics meer dan prima zelf, maar wat ik vooral fijn vind is dat ik amper laadtijd tegenkom, is me veel waard!
uch. Omdat FFVII remake gratis was bij PS+ deze maand heb ik die nu gespeeld ipv wachten totdat alle parts in een bundle uitkomen. Geen spijt en wel spijt van. 1 Geen spijt, want super om deze game te spelen. Wel spijt, want er is helemaal niks bekend over of de overige FFVII remake delen naar Stadia komen. Aangezien FFXV en DragonQuestXI wel op Stadia staan denk ik dat op den duur de FFVII ramek ook wel naar Stadia komt. Maar het duuuuurt nog zooooo lang.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-01 08:25
Ik kom van FIFA 2010 af, dus wat graphics betreft is het al een dikke vooruitgang. Ik vind het er erg mooi uit zien namelijk haha.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 13:16
Jasphur schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:20:
uch. Omdat FFVII remake gratis was bij PS+ deze maand heb ik die nu gespeeld ipv wachten totdat alle parts in een bundle uitkomen. Geen spijt en wel spijt van. 1 Geen spijt, want super om deze game te spelen. Wel spijt, want er is helemaal niks bekend over of de overige FFVII remake delen naar Stadia komen. Aangezien FFXV en DragonQuestXI wel op Stadia staan denk ik dat op den duur de FFVII ramek ook wel naar Stadia komt. Maar het duuuuurt nog zooooo lang.
In zon geval wed ik ook op 2 paarden ;)
Daarom staat er hier thuis ook een PS5 O-)

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-01 18:08
Al een aantal uurtjes NBA2K21 gespeeld. Nooit eerder een basketbal-game gespeeld en dat terwijl ik vroeger jarenlang zelf gebasketbalt heb.

Ik denk dat ik m maar eens aanschaf na de free play periode.

• RobNemoo
emil_406 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:49:
Al een aantal uurtjes NBA2K21 gespeeld. Nooit eerder een basketbal-game gespeeld en dat terwijl ik vroeger jarenlang zelf gebasketbalt heb.

Ik denk dat ik m maar eens aanschaf na de free play periode.
Ook veel plezier mee gehad, maar ik vond de verhaallijn in de MyCareer van NBA2K20 leuker.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-01 08:25
Toch maar de mooie aanbieding van google gekocht! Als ik de prijzen op marktplaats zie, dan kan ik net zo goed alles nieuw kopen :P

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Tuktop

Wat vinden jullie?
Xbox360?
Dan is er iets mis. Fifa 21 draait op native 4K op Stadia. De hardware van Stadia is meer vergelijkbaar met last-gen en hoewel sommige spellen beter draaien dan PS4 of Xbone, is next-gen nog niet aan de orde. O.a. raytracing gaan we pas zien als Stadia besluit de hardware de upgraden.

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:40
Is dat niet een beetje een rare samenwerking? Waarom zou Lenovo een dienst aanbieden bij hun gaming laptops, die juist gaming laptops overbodig maakt??

• appie35
Tuktop schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:17:
[...]

Xbox360?
Dan is er iets mis. Fifa 21 draait op native 4K op Stadia. De hardware van Stadia is meer vergelijkbaar met last-gen en hoewel sommige spellen beter draaien dan PS4 of Xbone, is next-gen nog niet aan de orde. O.a. raytracing gaan we pas zien als Stadia besluit de hardware de upgraden.
I

Ik bedoelde eigenlijk als vergelijking.

Moet je het maar eens vergelijken met de bijv Fifa 19 op de pc (die ik heb)
Er is zo weinig detail. (en dan kijk ik door de compressie heen) Bijv. auto's buiten het stadion
Zweet op de gezichten is matig . Vergelijk maar eens gezichten. Had stadia niet beloofd dat ik geen high end hardware meer hoefde te kopen?

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:27
Goed nieuws voor T-Mobile gebruikers
nieuws: T-Mobile verhoogt dagbundel Unlimited-abo's naar 8GB en aanvuller naa...

Nog meer gamen onderweg 😁

• Tuktop
appie35 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 09:47:
[...]

I

Ik bedoelde eigenlijk als vergelijking.

Moet je het maar eens vergelijken met de bijv Fifa 19 op de pc (die ik heb)
Er is zo weinig detail. (en dan kijk ik door de compressie heen) Bijv. auto's buiten het stadion
Zweet op de gezichten is matig . Vergelijk maar eens gezichten. Had stadia niet beloofd dat ik geen high end hardware meer hoefde te kopen?
Ik ben eerder geïnteresseerd in hoe het er op Stadia uitziet tov consoles.
Als je denkt dat je voor 10,- euro/maand high-end PC hardware kunt vervangen, heb je het mis.

Edit: even nog wat filmpjes gekeken over Fifa op Stadia, en veel YouTubers plaatsen het ergens tussen last-gen en current-gen in. Niet slecht! Ik ga het zo maar eens kopen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Tuktop op 19-03-2021 10:36 ]

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-01 13:26
Heeft iemand hier ervaring met Family link op een Chromecast? Ik heb een familiegroep aangemaakt voor Stadia, en het account van mijn zoon (wat een beschermd account is) aan de Chromecast gekoppeld. Inloggen lukt, maar er zijn geen spellen zichtbaar. Er staat dan zoiets als ga naar de stadia app om spellen toe te voegen.

Echter, ik heb gewoon alle games gedeeld, maar wel een leeftijdscategorie ingesteld. Als ik met zijn account inlog op de mobiele app of via de browser zie ik gewoon de gedeelde spellen. De spellen buiten zijn leeftijdscategorie ziet hij dan niet, dus in de app klopt het. Maar op de Chromecast komt dat dus niet door.

Iemand een idee hoe dat kan en hoe dat op te lossen is?

Edit: Inmiddels met een Google medewerker gechat en al doende bleek dat als het een beschermd kind-account is, je eerst in de mobiele app of via de browser het spel moet starten, vervolgens moet je kind dan een verzoek om goedkeuring sturen (net als met installeren van apps via Play store). Dat is per spel eenmalig nodig en na goedkeuring verschijnt het spel dan meteen in Stadia!

[ Voor 25% gewijzigd door RubenDJ op 19-03-2021 14:51 ]

specs

• appie35
Tuktop schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:18:
[...]

Ik ben eerder geïnteresseerd in hoe het er op Stadia uitziet tov consoles.
Als je denkt dat je voor 10,- euro/maand high-end PC hardware kunt vervangen, heb je het mis.

Edit: even nog wat filmpjes gekeken over Fifa op Stadia, en veel YouTubers plaatsen het ergens tussen last-gen en current-gen in. Niet slecht! Ik ga het zo maar eens kopen :)
Het ziet er wel goed uit en het laad lekker snel en speelt ook super, daar hoor je mij niet over klagen.

Heel af en toe denk ik van he die pas had ik toch echt anders bedoeld. Wat ik goed vind is dat je eigenlijk geen lag hebt(behalve dat je zelf moet zorgen voor een goede verbinding.)

oh ja ik heet daar appie21
Check ook even mijn site www.appie21.com

(ben trouwens blij dat ik op de pc gewoon met xbox controller kan spelen i.p.v. Stadia controller deze is net te groot!)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23-01 16:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

AC Origins begint wat saai te worden, zit op level 40. Even laten rusten... :z
Grid geprobeerd, vond het niet echt lekker spelen, refund gedaan.
FarCry 5 gekocht, ziet er in eerste instantie goed uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Harmen op 19-03-2021 11:06 ]

Whatever.

• Tuktop
appie35 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:02:
[...]
Check ook even mijn site www.appie21.com

(ben trouwens blij dat ik op de pc gewoon met xbox controller kan spelen i.p.v. Stadia controller deze is net te groot!)
Vet hoe je dat voor elkaar krijgt met (voornamelijk) één hand!

[ Voor 31% gewijzigd door Tuktop op 19-03-2021 11:07 ]

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
appie35 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:02:
[...]

In het geval je het nog niet wist: Je kan ook op de Chromecast met xbox controller spelen: Tandem mode heet dat. Je sluit dan je xbox controller aan op de Stadia controller.

• appie35
Tuktop schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:07:
[...]

Vet hoe je dat voor elkaar krijgt met (voornamelijk) één hand!
Ik ben nu 20 jaar ouder wat mij nu opvalt is dat als ik potjes van 2x 5 minuten speel ik in de 2e helft toch echt wel concentratie verlies(enegie verlies). oke ik heb een jaar geen Fifa gespeeld (misschien toch meer spelen)

• appie35
JackP schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:14:
[...]

In het geval je het nog niet wist: Je kan ook op de Chromecast met xbox controller spelen: Tandem mode heet dat. Je sluit dan je xbox controller aan op de Stadia controller.
Dat wist ik niet!(bedankt)

Op de pc kan ik gewoon de xbox 360 controller gebruiken (via wireless receiver)

• JackP
appie35 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:17:
[...]

Dat wist ik niet!(bedankt)

Op de pc kan ik gewoon de xbox 360 controller gebruiken (via wireless receiver)
Of dat draadloos te regelen is weet ik eigenlijk niet, heb ik nog niet voorbij zien komen...

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01 15:55

SD5k

>4&X

[...]

Wat ik dan wel jammer vind is dat je op die manier niet een extra controller kan aansluiten om een splitscreen game met z'n tweeën te spelen, maar wie weet komt dat ooit nog.

• JackP
SD5k schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:20:
[...]

Wat ik dan wel jammer vind is dat je op die manier niet een extra controller kan aansluiten om een splitscreen game met z'n tweeën te spelen, maar wie weet komt dat ooit nog.
Wie weet dat ze nog een keer met een controller hub komen, al willen ze natuurlijk ook gewoon controllers verkopen :)

• appie35
SD5k schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:20:
[...]

in de browser kan dit wel
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ecfGUO3oUm3hVcZBH0vQMviBWWI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/keXW0FoLDM2ryxnfWlnzBJlh.png?f=fotoalbum_large

• appie35
Hoe kun je zelf de keeper besturen bij de Xbox controller was het altijd de back toets

• Tuktop
appie35 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:14:
[...]

Ik ben nu 20 jaar ouder wat mij nu opvalt is dat als ik potjes van 2x 5 minuten speel ik in de 2e helft toch echt wel concentratie verlies(enegie verlies). oke ik heb een jaar geen Fifa gespeeld (misschien toch meer spelen)
Man, ik verlies m'n concentratie en energie al vanaf het moment dat ik uit bed stap :)

• emil_406
Tuktop schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:06:
[...]

Man, ik verlies m'n concentratie en energie al vanaf het moment dat ik uit bed stap :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHZJLFpTQAr25oXeH6vU6VGAVhY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5dtBAqCF4MZArthj8SXhnjVo.jpg?f=user_large

• Tuktop
JackP schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:22:
[...]

Wie weet dat ze nog een keer met een controller hub komen, al willen ze natuurlijk ook gewoon controllers verkopen :)
De Stadia HIDbox!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-01 23:09
Tot nu toe nog geen FIFA gekocht, maar wel van plan om dat nog te gaan doen.
Nu heb ik in het verleden altijd veel Pro Clubs gespeeld, zijn er wellicht meer mensen die dit leuk vinden om te doen?

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Audiowaste schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:04:
Tot nu toe nog geen FIFA gekocht, maar wel van plan om dat nog te gaan doen.
Nu heb ik in het verleden altijd veel Pro Clubs gespeeld, zijn er wellicht meer mensen die dit leuk vinden om te doen?
Ik twijfel, m'n laatste was FIFA 16 of zo. Wat is pro clubs, soort fut?

Steam/Epic: Deurstopper

• appie35
Ik maak online geen enkele kans op dit moment. Moet nog hard oefenen

• Schmitzel
Vanavond fifa op Stadia eindelijk proberen, ik ben wel in voor een online potje tegen een mede-tweaker!

• DutchHammer
  • Laatst online: 10:19

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Gisteren en zojuist mijn eerste fifa potjes gedaan, gaat best goed. Wel net wat haperingen door mijn netwerk ofzo. Fifa op je Chromebook spelen.. Wie had dat ooit gedacht...
DutchHammer schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:18:
Gisteren en zojuist mijn eerste fifa potjes gedaan, gaat best goed. Wel net wat haperingen door mijn netwerk ofzo. Fifa op je Chromebook spelen.. Wie had dat ooit gedacht...
Haha ja bizar hé, op m'n telefoon ook net een potje gedaan, blijft surrealistisch bijna.

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-01 23:59
Hopelijk komen er nog veel Fifa spelers bij. Zojuist coöp seasons moeten stoppen omdat er geen tegenstanders te vinden waren. Ook vaak drie of vier wedstrijden achter elkaar tegen dezelfde tegenstanders. Er zijn ook wel erg veel online modussen beschikbaar waar de al beperkte playerbase over verdeeld wordt...

• Schmitzel
Ht87 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:30:
[...]

Haha ja bizar hé, op m'n telefoon ook net een potje gedaan, blijft surrealistisch bijna.
Je speelt neem ik aan op je telefoon ook met de controller? Bij mij werkt dat voor geen meter, knoppen reageren niet.

• DutchHammer

DutchHammer

Net weer twee potjes gedaan, veel minder haperingen. Ik denk dat er even teveel gestreamd werd in huis.

Nog een lekker doelpuntje gemaakt ook (denk dat ik een niveau hoger moet gaan spelen, gaat tot nu toe wel heel makkelijk..)

[ Voor 4% gewijzigd door DutchHammer op 19-03-2021 21:26 ]

Schmitzel schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:13:
[...]

Je speelt neem ik aan op je telefoon ook met de controller? Bij mij werkt dat voor geen meter, knoppen reageren niet.
Ik gebruik een phone mount van orzly idd, dikke aanrader!

• appie35
Zojuist potje gewonnen met fifa online. Div10 Ik weet niet of ik nou blij moet zijn of moet janken.

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10-2025
Vandaag de premier editie binnen gekregen was te koop voor 60 euro dacht neem de gok. Niet verwacht dat stadia zo goed draait. Heb destiny 2 als test game gespeeld. Input lag weinig tot niet. Geen stutter. Zo wil ik een gamestreaming dienst ervaren. Heb met xcloud en shadow pc veel slechtere ervaring. GeForce now nog niet getest. Tot nu toe is stadia by far the beste gamestreaming dienst. Nu baal ik wel dat ik die cyberpunk actie niet heb gekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door MissMe NL op 20-03-2021 00:15 ]

• emil_406
Ik heb in elke tv in huis (4 stuks) de nieuwe Chromecast met google tv hangen. Wordt tijd dat stadia daar officiëel wordt aangekondigd. De stadia app sideloaden is het toch net niet....

• MissMe NL
[...]

Wait what hoe? Kan seriesX controller ook?

• Tuktop
MissMe NL schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:36:
[...]

Wait what hoe? Kan seriesX controller ook?
https://support.google.com/stadia/answer/10043273?hl=nl

Officieel nog niet, maar je kunt 't altijd proberen!

• MissMe NL
Geprobeerd helaas werkt het niet. Heb wel usbC kabels maar geen verloop stukje voor de oneS controller. Achja stadia controller is ook wel een fijne controller.

[ Voor 7% gewijzigd door MissMe NL op 20-03-2021 12:26 ]

• Deurstopper
  • Niet online
Schmitzel schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:18:
Vanavond fifa op Stadia eindelijk proberen, ik ben wel in voor een online potje tegen een mede-tweaker!
Hoe speelt het Schmitzel? Ben ook gezwicht voor de aanbieding, vanavond maar eens proberen. Kan je ook toernooien organiseren? Tweakers Stadia Tournament! ;)

Deurstopper schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 15:56:
[...]

Hoe speelt het Schmitzel? Ben ook gezwicht voor de aanbieding, vanavond maar eens proberen. Kan je ook toernooien organiseren? Tweakers Stadia Tournament! ;)
Haha dat lijkt me idd best vet, ik merk wel dat ik extreem slecht ben.. heb jaren pes gespeeld en dat is wel echt anders, helemaal verdedigend!

• Exocet
  • Niet online
Ht87 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:04:
[...]

Haha dat lijkt me idd best vet, ik merk wel dat ik extreem slecht ben.. heb jaren pes gespeeld en dat is wel echt anders, helemaal verdedigend!
Inderdaad, verdedigend lijkt het alsof de tegenstander met de bal een soort "force field" om zich heen heeft waar je niet in kan komen.
Ik zal nog wel iets fout doen.

• RobNemoo
Lijkt me wel het juiste moment om met de tweakers wat te spelen, want ik zie iedereen maar zeggen dat ze nog slecht zijn. :D
Zo te horen is FIFA een succes op Stadia?

Jasphur schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:13:
Zo te horen is FIFA een succes op Stadia?
Eerlijk gezegd boven verwachting wat mij betreft. Paar potjes online tegen een vriend van me gespeeld en dat verschilde voor mijn gevoel niks aan een console ervaring. Echt online gamen schijnt wat meer gebruikers nodig te hebben, maar dat trekt mij over het algemeen minder. Ik ben vooral van de carrière modus en af en toe een vriendschappelijk potje tegen maten. Ben wel benieuwd hoe het voor de echte die hard FIFA fans voelt.

• Tuktop
Ht87 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:24:
[...]

Eerlijk gezegd boven verwachting wat mij betreft. Paar potjes online tegen een vriend van me gespeeld en dat verschilde voor mijn gevoel niks aan een console ervaring. Echt online gamen schijnt wat meer gebruikers nodig te hebben, maar dat trekt mij over het algemeen minder. Ik ben vooral van de carrière modus en af en toe een vriendschappelijk potje tegen maten. Ben wel benieuwd hoe het voor de echte die hard FIFA fans voelt.
Ja speelt echt lekker! Net ook even Volta geprobeerd, paar potjes. Is bijna een spelletje apart, best lachen! Cutscenes zijn beetje cringe maar het sfeertje is wel leuk gedaan.

• Exocet
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 16:08:
[...]

Inderdaad, verdedigend lijkt het alsof de tegenstander met de bal een soort "force field" om zich heen heeft waar je niet in kan komen.
Ik zal nog wel iets fout doen.
Iemand die weet hoe dit zit?
Ik lees dat je in principe tegen je tegenstander aan kunt lopen, maar dat gaat bij mij echt niet.
Tegenstanders kunnen dit bij mij wel helaas.

Voor de rest is het qua spelervaring prima. Qua voetbal is PES wel een trapje hoger. In FIFA zijn trucjes veel te makkelijk en zitten spelers te vaak vast in een animatie, wat net een irritante vertraging geeft.

Maar bij dat Stadia dit soort titels nu toevoegd, hopelijk zorgt dat voor een grotere playerbase.

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-01 20:05
Nou moet ik wel zeggen dat FIFA niet echt een impuls gaat geven. De meeste FIFA-spelers zitten toch echt op console, voornamelijk de PlayStation. Alleen als je al kijkt naar de transfermarkt op FUT is die op de computer een fractie van die van de PlayStation. Het zal knap lastig worden om FIFA-spelers van de PlayStation te brengen naar Stadia. Al helemaal als iedereen zijn vriendjes op de PlayStation speelt.

Met het sluiten van de gaming studio's kan ik er van uit gaan dat Stadia geen exclusives krijgt? Exclusives zou voor mij namelijk zorgen dat ik het ga aanschaffen.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-01 18:13
Deurstopper schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 15:56:
[...]

Goed idee!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:40
RazorMaron schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:27:
Nou moet ik wel zeggen dat FIFA niet echt een impuls gaat geven. De meeste FIFA-spelers zitten toch echt op console, voornamelijk de PlayStation. Alleen als je al kijkt naar de transfermarkt op FUT is die op de computer een fractie van die van de PlayStation. Het zal knap lastig worden om FIFA-spelers van de PlayStation te brengen naar Stadia. Al helemaal als iedereen zijn vriendjes op de PlayStation speelt.

Met het sluiten van de gaming studio's kan ik er van uit gaan dat Stadia geen exclusieve krijgt? Dat zou voor mij namelijk zorgen dat ik het ga aanschaffen.
Ik vind die laatste alinea heel erg raar lezen. Jij gaat Stadia "aanschaffen" wanneer er een willekeurige exclusive komt? Ok.

• Deurstopper
  • Niet online
RazorMaron schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:27:

Met het sluiten van de gaming studio's kan ik er van uit gaan dat Stadia geen exclusieve krijgt? Dat zou voor mij namelijk zorgen dat ik het ga aanschaffen.
Veel mee eens, maar als één of twee van die vriendjes FIFA speelt op zijn of haar telefoon on-the-go, dat zie ik bij PlayStation nog niet gebeuren. Vanmiddag even getest terwijl ik met m'n kleine meid in de speeltuin was. De onscreen controls zijn erg wennen, maar met een controller is het goed te doen.

• Schmitzel
Fifa speelt goed, zelfde ervaring als op ps4 met fifa 19. Besturing ook hetzelfde, dus ik ben meer dan tevreden ermee. Online van de week ook maar eens proberen.

• RazorMaron
barrymossel schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:39:
[...]

Ik vind die laatste alinea heel erg raar lezen. Jij gaat Stadia "aanschaffen" wanneer er een willekeurige exclusive komt? Ok.
Mits het een leuke exclusive is natuurlijk. ;)

Heb ondertussen een PS2/PS3/Xbox360/PS4 waar ik de voor mij leuke exclusives op verzamel en speel. Ik probeer dit uit te breiden. Als Stadia wat te bieden heeft, waarom niet?

PS: Ik heb de de laatste alinea een beetje aangepast. Las het zelf ook terug en het klonk voor geen meter.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

RazorMaron schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:54:
[...]

Mits het een leuke exclusive is natuurlijk. ;)

Heb ondertussen een PS2/PS3/Xbox360/PS4 waar ik de voor mij leuke exclusives op verzamel en speel. Ik probeer dit uit te breiden. Als Stadia wat te bieden heeft, waarom niet?

PS: Ik heb de de laatste alinea een beetje aangepast. Las het zelf ook terug en het klonk voor geen meter.
Oh, maar dan hebben we je bij deze ingelijfd in de stadia family :) :+
Crayta

Edit: oh wacht, ook op Windows zie ik nu... Naja, niet op consoles uit haha

[ Voor 6% gewijzigd door Ht87 op 20-03-2021 21:35 ]

• RazorMaron
Ht87 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:34:
[...]

Oh, maar dan hebben we je bij deze ingelijfd in de stadia family :) :+
Crayta

Edit: oh wacht, ook op Windows zie ik nu... Naja, niet op consoles uit haha
Hahah niet zo snel. Games die op Windows te spelen zijn, speel ik lekker op mijn Mac. Er gaat niks boven een muis en toetsenbord.

Edit: Trailer gezien en niet echt mijn type game. Helaas ;w

[ Voor 6% gewijzigd door RazorMaron op 20-03-2021 21:51 ]

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-01 12:30

MrMarcie

CFMoto 450MT

streamnl schreef op donderdag 31 december 2020 @ 13:29:
Ik hoop dat morgen f12020 gratis is. Dat zal metee een spel zijn waarin je kan zien hoe goed de Stadia is met de framedrops e.d.
Dat zou niet fraai zijn, net gekocht voor 2 tientjes ;)

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• emil_406
MrMarcie schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:57:
[...]

Dat zou niet fraai zijn, net gekocht voor 2 tientjes ;)
Dit zit toch gratis in het pro abonnement?

• Deurstopper
  • Niet online
emil_406 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:50:
[...]

Dit zit toch gratis in het pro abonnement?
Gratis als in €10,- per maand ;)

• DutchHammer

DutchHammer

Vandaag kon ik de tv even claimen en heb ik FIFA met m'n shield gespeeld (stadia sideloaded) en dat liep super en wmb in zeer goede kwaliteit.

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Meer mensen op dit moment verbindingsproblemen met stadia? Ik krijg steeds de melding dat het te lang duurde voor de gamesessie werd gestart.

Ik heb geen internetproblemen.

• Rob Voets
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:26
DirtyBird schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:27:
Meer mensen op dit moment verbindingsproblemen met stadia? Ik krijg steeds de melding dat het te lang duurde voor de gamesessie werd gestart.

Net even geprobeerd, maar hier geen problemen.

• Deurstopper
  • Niet online
DirtyBird schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:27:

Welk spel?

• Texarkanian
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 30-03-2021
Goedemiddag allen!

Merk dat het vooral FIFA is momenteel, maar heb me laten verleiden door de huidige Borderlands 3 aanbieding.

Zijn er hier mensen die actief deze spelen. Wat een fantastisch mooi spel en hij draait geweldig op de CCU.

Voeg me toe of stuur een berichtje :P
Texarkanian#1819

• DirtyBird

DirtyBird

Praktiserend denker

Was met fifa, maar na een minuutje of 20-30 opnieuw geprobeerd en geen probleem meer

Pagina: 1 ... 103 ... 192 Laatste

Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.

Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/

(Beschikbaar tot 31 december 2023)

Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord