Ja idd niet helemaal mijn soort game als ik de trailer zie, maar zal binnenkort eens een testje doen, ik kom er op terugHaay schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:42:
Ben ik nu de enige hier die Pixeljunk Raiders speelt? Ik moest er in het begin even inkomen maar hoe meer ik het speel hoe leuker en uitdagender ik het vind. Ervaringen en State Shares uitwisselen mis ik dan wel weer hier.
Ga het vanavond wellicht eens proberenHaay schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 22:42:
Ben ik nu de enige hier die Pixeljunk Raiders speelt? Ik moest er in het begin even inkomen maar hoe meer ik het speel hoe leuker en uitdagender ik het vind. Ervaringen en State Shares uitwisselen mis ik dan wel weer hier.
Oh, dit is leuk. Trine IV komt naar Stadia, met 4-player local co-op! :-)
[YouTube: Trine 4: The Nightmare Prince – Official Trailer | Stadia]
------------------------------------
Oh, en voor wie Pixeljunk Raiders eens wil proberen...
Als je via de gedeelde State Share hier: https://www.reddit.com/r/...oot_in_pixeljunk_raiders/ de game in gaat krijg je een hoop items en wapens die andere spelers daar gedropt hebben. Even het (simpele) leveltje uitspelen en je neemt die loot mee voor volgende missies! En je kunt telkens opnieuw even erin gaan en weer loot ophalen.
Klinkt misschien als vals spelen, maar dit is gepland door de makers en intentioneel ! Latere levels in PJR worden ERG moeilijk en dan kun je alle hulp gebruiken.
Deze tutorial is ook wel handig om even door te lezen:
https://www.gamingnexus.c...and-Tricks-for-Beginners/
[YouTube: Trine 4: The Nightmare Prince – Official Trailer | Stadia]
------------------------------------
Oh, en voor wie Pixeljunk Raiders eens wil proberen...
Als je via de gedeelde State Share hier: https://www.reddit.com/r/...oot_in_pixeljunk_raiders/ de game in gaat krijg je een hoop items en wapens die andere spelers daar gedropt hebben. Even het (simpele) leveltje uitspelen en je neemt die loot mee voor volgende missies! En je kunt telkens opnieuw even erin gaan en weer loot ophalen.
Klinkt misschien als vals spelen, maar dit is gepland door de makers en intentioneel ! Latere levels in PJR worden ERG moeilijk en dan kun je alle hulp gebruiken.
Deze tutorial is ook wel handig om even door te lezen:
https://www.gamingnexus.c...and-Tricks-for-Beginners/
[ Voor 65% gewijzigd door Haay op 12-03-2021 16:17 ]
Niet iedereen kan er mee omgaan, er zijn genoeg mensen die niet de discipline hebben om verantwoord met een cc om te gaan.Schmitzel schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 07:26:
Waarom toch altijd die weerstand tegen een credit card?
En het is juist erg goed dat mensen dat erkennen en er dus niet aan willen beginnen.
Vind het zelf een erg handig ding dat gewoon automatisch iedere maand volledig terugbetaald wordt.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Voor mij omdat een CreditCard ook gelijk een verzekering bij aankoop geeft die ik helemaal niet wil.Flagg schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 18:59:
[...]
Niet iedereen kan er mee omgaan, er zijn genoeg mensen die niet de discipline hebben om verantwoord met een cc om te gaan.
En het is juist erg goed dat mensen dat erkennen en er dus niet aan willen beginnen.
Vind het zelf een erg handig ding dat gewoon automatisch iedere maand volledig terugbetaald wordt.
Mijn idee van verzekeren is dat ik dat alleen doe voor dingen die ik zelf niet kan dragen (denk bv aan een auto ongeluk waarbij iemand in een rolstoel beland).
En ja, de aanschafprijs mag niet hoger zijn dan andere betaalmiddelen, maar het geld zal toch ergens vandaan moeten komen.
Zo, lekker offtopic!
Ik vind het prima hoor dat men "principieel" tegen dingen is maar ik laat men dan ook gewoon prinicpieel zijn of haar eigen boontjes doppen. Als meer mensen zo principieel zouden zijn als ik hadden we niet zo veel van die principieele onzin gehad12345j schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 22:39:
[...]
Voor mij omdat een CreditCard ook gelijk een verzekering bij aankoop geeft die ik helemaal niet wil.
Mijn idee van verzekeren is dat ik dat alleen doe voor dingen die ik zelf niet kan dragen (denk bv aan een auto ongeluk waarbij iemand in een rolstoel beland).
En ja, de aanschafprijs mag niet hoger zijn dan andere betaalmiddelen, maar het geld zal toch ergens vandaan moeten komen.
Zo, lekker offtopic!
Gisteren trials rising gekocht, leek mij een leuk spel maar vond de besturing te lastig. Heb net maar een refund aangevraagd. Maar even op zoek naar iets anders wat ik met m'n dochter van 9 kan spelen. Iemand pikuniku gespeeld?
Trine en Monster Boy ziet er ook goed uit. Altijd fan geweest van die 2de spellen. (Keen, Jazz Jackrabbit, Rayman, Mario)
Trine en Monster Boy ziet er ook goed uit. Altijd fan geweest van die 2de spellen. (Keen, Jazz Jackrabbit, Rayman, Mario)
[ Voor 21% gewijzigd door Harmen op 13-03-2021 13:24 ]
Whatever.
Nieuws van het Google Stadia team:
Join the Stadia team on March 18 for FIFA 21 community matches
GraceFromGoogle Community Manager
03-12-2021 09:01 AM
Greetings Stadia community!
To celebrate the launch of FIFA 21 on Stadia, we are thrilled to announce that members of the Stadia team will be playing FIFA 21 community matches against you, our awesome community! Join us from 10 AM - 12 PM PT on March 18th for an opportunity to play against members of the Stadia team. Whether you call it a pitch or a field, whether it’s football or soccer, we’re all huge fans and can’t wait to square off against you. Check out the details below:
How to participate:
Be sure to add the Stadia names of our illustrious team (details below) as friends on Stadia ahead of time. We will be randomly selecting accounts to participate.
To be selected to play, you must be 18 years or older, your Stadia name must not be inappropriate, you must be online and ready to play at the time of the event, and you have to promise to be nice to us because we expect to get thoroughly thrashed.
If selected, you will be invited to a match in-game by a member of the Stadia team, so make sure to be ready!
If the player selected is not ready to play within five minutes, the next player will be drawn.
Matches will consist of two six-minute halves.
At 9 AM PST on March 18th, a new thread will go live here and on the Community Blog. In that megathread, we will be posting live results and discussing the matches. Also, feel free to share your Captures with us!
We’re eager to introduce you to the members of the Stadia team representing us on the field. Behold, our champions:
Alex Moriconi, PR Manager (Stadia Name: Coni) -- Former semi-pro footballer, current Tottenham fan and JRPG aficionado.
Nate Ahearn, Marketing Lead (Stadia Name: NateDog) -- A true baller in every regard; has never lost a round of Rock, Paper, Scissors except to his children.
Karan Arora, Product Manager (Stadia Name: NewUser) Arsenal fan since we last won the league. Currently crushing Semi-Pro AI in FIFA.
You may also spot a wild Grace and Chris in the Stadia Discord on the day of the event. They may also play an exhibition match or two… who knows? Look out for them in the soon-to-be-created #FIFA-21 voice and text channels.
We look forward to gaming with you fine folks on March 18th! See you all then.
Yours,
#TeamStadia
You must be 18 or older to participate. Open to players resident in the 22 countries where Stadia is available only. Participation is free (except for the user’s cost of buying FIFA 21 on Stadia) and voluntary. Participants must be respectful and obey the Stadia Code of Conduct. This is not a contest and participants will not be awarded any prizes for participation. Stadia reserves the right to remove a participant for violation of its Community rules. Stadia Terms of Service and Privacy Policy apply.
Bron: https://community.stadia....munity-matches/ba-p/55869
Join the Stadia team on March 18 for FIFA 21 community matches
GraceFromGoogle Community Manager
03-12-2021 09:01 AM
Greetings Stadia community!
To celebrate the launch of FIFA 21 on Stadia, we are thrilled to announce that members of the Stadia team will be playing FIFA 21 community matches against you, our awesome community! Join us from 10 AM - 12 PM PT on March 18th for an opportunity to play against members of the Stadia team. Whether you call it a pitch or a field, whether it’s football or soccer, we’re all huge fans and can’t wait to square off against you. Check out the details below:
How to participate:
Be sure to add the Stadia names of our illustrious team (details below) as friends on Stadia ahead of time. We will be randomly selecting accounts to participate.
To be selected to play, you must be 18 years or older, your Stadia name must not be inappropriate, you must be online and ready to play at the time of the event, and you have to promise to be nice to us because we expect to get thoroughly thrashed.
If selected, you will be invited to a match in-game by a member of the Stadia team, so make sure to be ready!
If the player selected is not ready to play within five minutes, the next player will be drawn.
Matches will consist of two six-minute halves.
At 9 AM PST on March 18th, a new thread will go live here and on the Community Blog. In that megathread, we will be posting live results and discussing the matches. Also, feel free to share your Captures with us!
We’re eager to introduce you to the members of the Stadia team representing us on the field. Behold, our champions:
Alex Moriconi, PR Manager (Stadia Name: Coni) -- Former semi-pro footballer, current Tottenham fan and JRPG aficionado.
Nate Ahearn, Marketing Lead (Stadia Name: NateDog) -- A true baller in every regard; has never lost a round of Rock, Paper, Scissors except to his children.
Karan Arora, Product Manager (Stadia Name: NewUser) Arsenal fan since we last won the league. Currently crushing Semi-Pro AI in FIFA.
You may also spot a wild Grace and Chris in the Stadia Discord on the day of the event. They may also play an exhibition match or two… who knows? Look out for them in the soon-to-be-created #FIFA-21 voice and text channels.
We look forward to gaming with you fine folks on March 18th! See you all then.
Yours,
#TeamStadia
You must be 18 or older to participate. Open to players resident in the 22 countries where Stadia is available only. Participation is free (except for the user’s cost of buying FIFA 21 on Stadia) and voluntary. Participants must be respectful and obey the Stadia Code of Conduct. This is not a contest and participants will not be awarded any prizes for participation. Stadia reserves the right to remove a participant for violation of its Community rules. Stadia Terms of Service and Privacy Policy apply.
Bron: https://community.stadia....munity-matches/ba-p/55869
Ben vooral benieuwd wat de prijs van FIFA21 gaat zijn. Mijn zoon wil het graag gaan spelen, maar bij meer dan 30 euro ga ik het waarschijnlijk niet doen.
Ik denk dat je dan op een aanbieding moet gaan wachten. Als ik bij Media Markt kijk is de prijs gewoon 60 euro voor PS4 en PS5. En ik vermoed dat je het daarmee kunt gaan vergelijken.Exocet schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 07:31:
Ben vooral benieuwd wat de prijs van FIFA21 gaat zijn. Mijn zoon wil het graag gaan spelen, maar bij meer dan 30 euro ga ik het waarschijnlijk niet doen.
Maar ik weet het goed gemaakt, als het 45 euro kost, krijgt je zoon van mij die 15 euro...
Nja, als je zoon er 100 uur mee gaat spelen is een game van 60 euro 60 cent per uur aan spelgenot.
Maar goed, je kan niet in iemand portemonnee kijken 
Ik ken FIFA niet, heb het nooit gespeeld en heb er ook geen interesse naar, maar volgens mij kun je FIFA heel lang en heel vaak spelen. Dus 100 uur is toch wel goed te doen denk ik, als ik kijk naar HowLongToBeat?
Ik ken FIFA niet, heb het nooit gespeeld en heb er ook geen interesse naar, maar volgens mij kun je FIFA heel lang en heel vaak spelen. Dus 100 uur is toch wel goed te doen denk ik, als ik kijk naar HowLongToBeat?
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 16-03-2021 07:54 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De première editie is in de aanbieding, je kan nu een controller + Chromecast ultra krijgen voor €59,99 in plaats van €99,99. Wellicht speciaal voor de launch van FIFA morgen?
Google Store
Google Store
Goeie deal. Meteen aanschaffen! Wilde er toch al eentje kopen, zat nog te wachten op een leuke aanbieding. Veel goedkoper dan dit gaat het niet worden denk ikbakkerjangert schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:17:
De première editie is in de aanbieding, je kan nu een controller + Chromecast ultra krijgen voor €59,99 in plaats van €99,99. Wellicht speciaal voor de launch van FIFA morgen?
Google Store
gefeliciteerd trouwens
Het moet inderdaad met 3 tientjes wel ophouden, NFL 21 was ook rond die prijs dacht ik bij launch. Hoop in ieder geval dat het elkaar niet zo veel ontloopt.Exocet schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 07:31:
Wat ik mij nog wel kan herinneren van de FIFA in de PlaySationStore was dat het meestal pas in mei echt veel goedkoper werd, als de meeste competities al ten einde zijn of bijna zijn.
edit:typo
Ah jammer, alleen de witte controller zit in de bundle
Ja het spel is traditioneel altijd in september verkrijgbaar als de competities beginnen, voor een game die nu maar een half jaar relevant is (in september komt 22 al uit) hoop ik ook op een 30 euro. Ik vermoed echter rond de 40. Vooral benieuwd ook hoe het zich grafisch verhoudt tov de consoles.Schmitzel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:36:
[...]
Het moet inderdaad met 3 tientjes wel ophouden, NFL 21 was ook rond die prijs dacht ik bij launch. Hoop in ieder geval dat het elkaar niet zo veel ontloopt.
Wat ik mij nog wel kan herinneren van de FIFA in de PlaySationStore was dat het meestal pas in mei echt veel goedkoper werd, als de meeste competities al ten einde zijn of bijna zijn.
edit:typo
Bundle besteld. Levertijd is 18 /19 maart dus valt precies in lijn met de release van FIFA. Lijkt mij inderdaad gepland
Thanks @bakkerjangert voor de tip!
Ik zit nog te twijfelen om de bundel te halen.
De twijfel komt voornamelijk omdat er geen game bij zit
Ook ben ik al in bezig van een PS5
Maar chromecast is nooit weg natuurlijk.
*Update voeg me maar toe aan de familie net gekocht
De twijfel komt voornamelijk omdat er geen game bij zit
Ook ben ik al in bezig van een PS5
Maar chromecast is nooit weg natuurlijk.
*Update voeg me maar toe aan de familie net gekocht
[ Voor 17% gewijzigd door Starscreamer op 16-03-2021 09:43 ]
@Tweakjur Al zin om FIFA uit te proberen op Stadia?
Kijken of het nog steeds een 6 is
reviews: FIFA 21 - Veel goals, maar weinig vernieuwing
[ Voor 28% gewijzigd door Jasphur op 16-03-2021 10:14 ]
Tsja, wat verwacht je dan? Het is voetbal...Jasphur schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:14:
@Tweakjur Al zin om FIFA uit te proberen op Stadia?Kijken of het nog steeds een 6 is
Grotendeels hetzelfde als FIFA 20
Ik had Fifa 21 voor 12,59 gekocht voor de PS5Jasphur schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:14:
@Tweakjur Al zin om FIFA uit te proberen op Stadia?Kijken of het nog steeds een 6 is
Maar mijn laatste was ook Fifa14 voor de PS4
Elke nieuwe generatie een Fifa
Weet iemand ook hoe laat de FIFA21-drop morgen is?
Tenzij ze er een Fifaspel bij doen (net als bij Cyberpunk), misschien een dagje afwachten?Jasphur schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:34:
[...]
Goeie deal. Meteen aanschaffen! Wilde er toch al eentje kopen, zat nog te wachten op een leuke aanbieding. Veel goedkoper dan dit gaat het niet worden denk ik
gefeliciteerd trouwens
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Meteen aangeschaft. Wilde al een tijdje de premiere editie kopen (speel nu op een laptop). Deze prijs gaf me het laatste zetje.Jasphur schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 08:34:
[...]
Goeie deal. Meteen aanschaffen! Wilde er toch al eentje kopen, zat nog te wachten op een leuke aanbieding. Veel goedkoper dan dit gaat het niet worden denk ik
gefeliciteerd trouwens
Ik vind FIFA niet zo interessantMarzman schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:55:
[...]
Tenzij ze er een Fifaspel bij doen (net als bij Cyberpunk), misschien een dagje afwachten?
Ik wacht ook even tot morgen inderdaad! Ben namelijk FIFA fan en heb de 1e controller + CCU gekocht met Cyberpunk. Dat spel vind ik persoonlijk niet zo leuk maar FIFA wel. Dan zou het mooi zijn als die in een bundel komt
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Mijn ervaring is dat nieuwe releases om 1800 uur NL tijd op Stadia komen.Schmitzel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:42:
Weet iemand ook hoe laat de FIFA21-drop morgen is?
Ik verwacht niet zomaar een bundel eigenlijk, zeker niet als de premier edition nu zo afgeprijsd is. Maar ik heb me al vaker vergist
Pro games zijn meestel rond 09:00u al beschikbaar, Cyberpunk was ook al vroeg beschikbaar.
Ik ben wel benieuwd. Gezien de gameplay aankomt op echt split-second reacties zou ik denken dat dit geen ideale match is met Stadia, uberhaupt niet met cloudgaming. Maar ik laat me graag verrassen... weet niet of we er aandacht aan gaan besteden tho, denk het niet.Jasphur schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:14:
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Ik denk dat t weer een splitsing wordt tussen mensen die heel veel gamen en de consoles-varianten vergelijken (net als F1) en de mensen die dat niet zijn/hebben. Ik heb heel veel FIFA gespeeld op de consoles, dus ben benieuwd of t een refund binnen 2 uur wordt of idd die vloeiende game-ervaring. Ik hoop toch op t laatste, nba2k20 speelde ik ook vloeiend op stadia, dus ben voorzichtig positiefTweakjur schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:58:
[...]
Ik ben wel benieuwd. Gezien de gameplay aankomt op echt split-second reacties zou ik denken dat dit geen ideale match is met Stadia, uberhaupt niet met cloudgaming. Maar ik laat me graag verrassen... weet niet of we er aandacht aan gaan besteden tho, denk het niet.
Ik heb met de NBA's ook veel online gespeeld. Kan niet zeggen dat de latency een probleem is. Met Fifa verwacht ik hetzelfde, vloeiend en snel genoeg om online te kunnen spelen.
Twijfel toch over die controller
Ik wil al een tijdje een controller, maar niet exclusief voor Stadia. Is die ook goed in steam te gebruiken? (en dan met kabel ofzo?)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Alleen bekabeld, als het je om de controller te doen is zou ik je aanraden om een Xbox of PS5 controller te kopen.Marzman schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:38:
Twijfel toch over die controllerIk wil al een tijdje een controller, maar niet exclusief voor Stadia. Is die ook goed in steam te gebruiken? (en dan met kabel ofzo?)
Zelfs Enter the Gungeon speelt heerlijkRobNemoo schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:36:
Ik heb met de NBA's ook veel online gespeeld. Kan niet zeggen dat de latency een probleem is. Met Fifa verwacht ik hetzelfde, vloeiend en snel genoeg om online te kunnen spelen.
Idem voor Celeste!
Fifa 21 kost op Stadia straks maar 25 USD, met een beetje mazzel ook 25,- euro. Netjes!
https://community.stadia....Stadia-FIFA-21/ba-p/56057
[ Voor 5% gewijzigd door Tuktop op 16-03-2021 18:07 ]
Zal met de "omrekenlogica" wel 30 euro worden, maar in ieder geval niet de hoofdprijs.
Voor wie nog een leuke RPG game wilt. Dragon Quest XI is nu bij Stadia verkrijgbaar. Ik heb mij echt heel veel uren vermaakt op de PS4 met de game.
[YouTube: DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age - Out Now on Stadia!]
Is dus een Square Enix game. Dus ik hoop dat meer van hun Tripple A games naar Stadia komen. Dan hebben we dus al Ubi, EA en Square als grote namen. Mis ik er nog een?
[YouTube: DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age - Out Now on Stadia!]
Is dus een Square Enix game. Dus ik hoop dat meer van hun Tripple A games naar Stadia komen. Dan hebben we dus al Ubi, EA en Square als grote namen. Mis ik er nog een?
[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 16-03-2021 18:26 ]
Ik vermoed dat je d'r ook snel bij moet zijn, introductiekorting als ik t goed lees!Tuktop schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:05:
Fifa 21 kost op Stadia straks maar 25 USD, met een beetje mazzel ook 25,- euro. Netjes!
Ook redelijk wat pro dealsTuktop schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:05:
Dit is echt een fantastische game! Grijs gespeeld op de SwitchJasphur schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:22:
Voor wie nog een leuke RPG game wilt. Dragon Quest XI is nu bij Stadia verkrijgbaar. Ik heb mij echt heel veel uren vermaakt op de PS4 met de game.
[Video: DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age - Out Now on Stadia!]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik vraag mij af of de stadia versie van Fifa 21 de next gen patch heeft. Dat zou wel tof zijn.
Leuke promotie weer!
Heeft iemand een idee wat een (ongebruikte) Chromecast Ultra op Marktplaats ongeveer opbrengt en of dit makkelijk verkoopt? Want ik twijfel om nog een extra setje te kopen, maar dan enkel voor de controller.
Heeft iemand een idee wat een (ongebruikte) Chromecast Ultra op Marktplaats ongeveer opbrengt en of dit makkelijk verkoopt? Want ik twijfel om nog een extra setje te kopen, maar dan enkel voor de controller.
[ Voor 6% gewijzigd door ArcLight op 17-03-2021 07:38 ]
Ik denk zon 30 euro. ik wil wel een 2e erbij voor op de slaapkamer. Ideaal dat je dan daar verder kan gamen.ArcLight schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 07:38:
Leuke promotie weer!
[ Voor 10% gewijzigd door Possible op 17-03-2021 07:58 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
@ArcLight ik heb er 3 voor EUR 50 kunnen verkopen ieder. Gewoon vraagprijs 55 en dan komen ze vanzelf met 50.
Don’t count on it.rwbk schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 22:49:
Ik vraag mij af of de stadia versie van Fifa 21 de next gen patch heeft. Dat zou wel tof zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door JDFS op 17-03-2021 08:19 ]
@ArcLight Ik heb de mijne 2 maanden geleden ook redelijk snel voor 50 euro kunnen verkopen. Het is wel jammer dat de bundel in 1 doos zit (controller + chromecast) en je dus niet een apparaatje in geseald doosje verkoopt. Maar dat lijkt dus geen probleem voor te zijn voor deze prijs.
6930Wp Oost-West PV_Output | 7.5 kW Ecodan + 300L
Doe ik ook niet ;P Zou een mooie bijkomstigheid zijn. Net even de premiere edition nogmaals gekocht. Puur voor de extra controller. Vriend van mij was van plan een chromecast te halen. Dan maar op deze manier. Voor 30 euro hij een chromecast, ik een extra controller.JDFS schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:18:
@ArcLight ik heb er 3 voor EUR 50 kunnen verkopen ieder. Gewoon vraagprijs 55 en dan komen ze vanzelf met 50.
[...]
Don’t count on it.
Gameplay beelden van Dragon Quest XI. Ik vind het er goed uit zijn. Zo op het oog lijkt er geen verschil te zijn met mijn PS4 pro versie van de game. Misschien dat DF nog met een vergelijking komt. (denk van niet tbh)
inclusief wat commentaar over Stadia vs GFN enzo
inclusief wat commentaar over Stadia vs GFN enzo
[ Voor 21% gewijzigd door Jasphur op 17-03-2021 10:20 ]
Ik denk ik kijk ff naar FIFA, maar 9.00u Pacific time is pas 17.00u bij ons haha, dat wordt iig gefocust kunnen werken vandaag!
En ik zit al de hele tijd te refreshen hahaHt87 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:30:
Ik denk ik kijk ff naar FIFA, maar 9.00u Pacific time is pas 17.00u bij ons haha, dat wordt iig gefocust kunnen werken vandaag!
Whehe dacht dat ik de enige was die dat deed
F5
F5
F5
F5
...
..
.
Ik heb helemaal niks met voetbalspelletjes, maar zelfs ik was even aan het checken. Misschien toch eens Fifa proberen. Van voetbal ken ik tenminste de regels, van al die Amerikaanse sporten begrijp ik geen reet (en toch kopen kopen kopen!).
Hahaha, same here. Heel de tijd ‘nieuwe releases’ checken.Schmitzel schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:33:
[...]
Whehe dacht dat ik de enige was die dat deed![]()
F5
F5
F5
F5
...
..
.
Stadia Premiere Edition pakket vandaag al binnen
Vond alleen wel stom dat je (ondanks maand gratis is) verplicht bent om direct Premium te nemen.
Gelukkig heb ik een creditcard anders kon ik er niks mee.
Kon niet even keuze maken dat ik gratis wilde en later wil beslissen.
Meteen maar F1 2020 geprobeerd maar het geluid hapert
De chromecast is aangesloten op kabel en heb 200mbps
Ga andere games nog proberen
Vond alleen wel stom dat je (ondanks maand gratis is) verplicht bent om direct Premium te nemen.
Meteen maar F1 2020 geprobeerd maar het geluid hapert
Hoppa! Ik heb mn bundle ook binnen!
Hier ook de premiere edition ontvangen vanmorgen. Nu wachten op FIFA
Ik lees overal 9:00 AM PST, dat komt overeen met 17:00 onze tijd. Even geduld nog dus.Schmitzel schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 10:33:
[...]
Whehe dacht dat ik de enige was die dat deed![]()
F5
F5
F5
F5
...
..
.
Heb hem vandaag besteld. Wel 2e set premiere edition. Maar kreeg ineens een melding op youtube dat ik 3 maanden gratis kreeg vanwege mijn nest?? Die heb ik alleen niet.Starscreamer schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 13:30:
Stadia Premiere Edition pakket vandaag al binnen![]()
Meteen maar F1 2020 geprobeerd maar het geluid hapert![]()
Geluid bij mij hapert met f1 af en toe ook wel eens. Speel je op de kabel of op de wi-fi:?
Toevallig vanuit je google one? Daar kreeg m'n vrouw t bij iig...rwbk schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 15:45:
[...]
Heb hem vandaag besteld. Wel 2e set premiere edition. Maar kreeg ineens een melding op youtube dat ik 3 maanden gratis kreeg vanwege mijn nest?? Die heb ik alleen niet.
Geluid bij mij hapert met f1 af en toe ook wel eens. Speel je op de kabel of op de wi-fi:?
Niet dat ik weet want heb niets aangeschaft behalve die aanbieding van stadia.Ht87 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 16:31:
[...]
Toevallig vanuit je google one? Daar kreeg m'n vrouw t bij iig...
Nou het is vijf uur. Wie is er al FIFA aan het spelen?
Vanavond maar even aanschaffen als ik thuis ben van werk. Kan nu ook wel maar wil het euforische gevoel van kopen en direct spelen niet missen 😂
Ik heb sinds vandaag de première edition. Hoe kan ik stadia accounts (gedeeld via google family) toevoegen aan de Chromecast?
Ik vind die Stadia Controller knopjes wel goedkoop en plastic klinken ivm de Dualshock controller
Iemand anders bekend met het volgende probleem?
Als ik F1 2020 start, dan start deze altijd eerst in een lagere resolutie op. Dit trekt zich wel snel weer bij, meestal zodra ik aan een race start draait de game al op de volle resolutie. Echter heb ik ook standaard in de eerste ronde die ik rij altijd 2 hickups dat 't beeld kort even blijft hangen of de input van de controller ff niet werkt, ongeacht welk circuit auto etc.
Ik speel via een chromecast ultra en met ethernet aansluiting. Chromecast heeft een dedicated ip vanuit de router.
Bij andere games heb ik dit probleem niet (of merk ik 't wellicht niet...)
Als ik F1 2020 start, dan start deze altijd eerst in een lagere resolutie op. Dit trekt zich wel snel weer bij, meestal zodra ik aan een race start draait de game al op de volle resolutie. Echter heb ik ook standaard in de eerste ronde die ik rij altijd 2 hickups dat 't beeld kort even blijft hangen of de input van de controller ff niet werkt, ongeacht welk circuit auto etc.
Ik speel via een chromecast ultra en met ethernet aansluiting. Chromecast heeft een dedicated ip vanuit de router.
Bij andere games heb ik dit probleem niet (of merk ik 't wellicht niet...)
Ik heb fifa net gekocht. Had nog 10tje korting aanbieding vanuit Pro. Voor 20 piek nostalgie weer in huis:-).. Eerst kinderen naar bed en dan proberen #dadia
Ik zie nu dat Grid ook in de aanbieding is voor een klein 10tje iemand ervaring met deze race game? Ben nog op zoek naar een simpele maar uitdagende race game. F1 was me iets te complex
Mannen wat zijn de eerste bevindingen van FIFA 21? Las op Reddit dat het geen crossplay is, maar dat de FUT transfer markt wel wordt gedeeld met PC (Origin/steam)
Steam/Epic: Deurstopper
Ik vind het een absolute aanrader!Dennis0162 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 19:40:
Ik zie nu dat Grid ook in de aanbieding is voor een klein 10tje iemand ervaring met deze race game? Ben nog op zoek naar een simpele maar uitdagende race game. F1 was me iets te complex
Ik had hetzelfde gevoel bij F1, iets te ingewikkeld en het haperde ook af en toe eens.
Grid is gewoon perfect als je even een kwartiertje lekker wil racen zonder teveel nadenken.
[ Voor 30% gewijzigd door ArcLight op 17-03-2021 20:07 ]
Top! bedankt voor je reactie dan ga ik die ook bestellen!ArcLight schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:04:
[...]
Ik vind het een absolute aanrader!
Ik had hetzelfde gevoel bij F1, iets te ingewikkeld en het haperde ook af en toe eens.
Grid is gewoon perfect als je even een kwartiertje lekker wil racen zonder teveel nadenken.
Dat is ook precies waarvoor ik hem zou halen
Net ff potje gedaan erg leuk om weer eens te spelen, hij haperde wel af en toe. Maar speelde nu voor het eerst op mijn laptop over de WiFi. Andere games nog niet in deze setup gespeeld. En vondt het er nu niet bijster bijzonder uitzien eerlijk gezegd..Deurstopper schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:00:
Mannen wat zijn de eerste bevindingen van FIFA 21? Las op Reddit dat het geen crossplay is, maar dat de FUT transfer markt wel wordt gedeeld met PC (Origin/steam)
Verwijderd
Ik verbaasde me al over no-crossplay icm spelers die te koop stonden met honderden wedstrijden op hun naamDeurstopper schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:00:
Ik heb nu een paar potjes offline en online gespeeld en het speelt echt heerlijk.
Geen issues tot nu toe.
Oef, komt er wel crossplay? Anders laat ik 'm toch links liggen...
Vanaf de app, menu, add account to chromecast.emil_406 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 18:39:
Ik heb sinds vandaag de première edition. Hoe kan ik stadia accounts (gedeeld via google family) toevoegen aan de Chromecast?
En als je 2 kinderen hebt met een eigen account? Ze hebben enkel een iPad, dus geen stadia-app. Even toevoegen met hun google account aan mijn telefoon werkt ook niet, omdat het kind-accounts zijn.Tuktop schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:15:
[...]
Vanaf de app, menu, add account to chromecast.
De Stadia app is er toch ook voor iPhones en iPads?emil_406 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 21:59:
[...]
En als je 2 kinderen hebt met een eigen account? Ze hebben enkel een iPad, dus geen stadia-app. Even toevoegen met hun google account aan mijn telefoon werkt ook niet, omdat het kind-accounts zijn.
Geen idee verder hoor, ik zou support even contacten als je er niet uitkomt, wordt mij te specifiek.
Fifa speelt als een natte krant, maar dat ligt aan fifa
Hoop dat we de nieuwe pes tzt ook krijgen
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Jarenlang PES gespeeld, maar dat kan niet meer via cloud diensten 😠DirtyBird schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:13:
Fifa speelt als een natte krant, maar dat ligt aan fifa![]()
Net een potje FIFA gedaan en heb hele tijd het idee dat spelers veel te traag reageren op mijn input
Slechte smoes. Je kunt het gewoon niet...Exocet schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:16:
[...]
Jarenlang PES gespeeld, maar dat kan niet meer via cloud diensten 😠
Net een potje FIFA gedaan en heb hele tijd het idee dat spelers veel te traag reageren op mijn input
Zal ook wel wennen zijn, eerst maar eens wat tips en tricks video's kijken.barrymossel schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:21:
[...]
Slechte smoes. Je kunt het gewoon niet...
Haha ik was hetzelfde van plan 🥲Exocet schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:38:
[...]
Zal ook wel wennen zijn, eerst maar eens wat tips en tricks video's kijken.
Ja idd. Ik meende laatst te horen dat stadia op de iPad alleen via de browser beschikbaar was. Maar ik had eerst even moeten kijken.Tuktop schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 22:12:
[...]
De Stadia app is er toch ook voor iPhones en iPads?
Geen idee verder hoor, ik zou support even contacten als je er niet uitkomt, wordt mij te specifiek.
Je kunt als t goed is ook alleen via safari spelen, de app alleen om games te kopen en wat instellingen te regelen geloof ik.emil_406 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 23:11:
[...]
Ja idd. Ik meende laatst te horen dat stadia op de iPad alleen via de browser beschikbaar was. Maar ik had eerst even moeten kijken.
Ik heb fifa gerefund. Wat kan ik voor die 30 euro eens halen?
Dragon quest, FF XV, AC odyssey, JEDI Fallen order...eigenlijk best wel veel keus als ik het zo eens achter elkaar zet
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
100% Dragon Quest! Dijk van een RPG en heerlijk ouderwets met turn-based battles. Overigens is dit de definitive edition dus er zitten wat leuke extra's in, zoals het spelen in 2D, meer side quests, meer character specifieke quests en nog wat andere kleine dingenDirtyBird schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 07:59:
Ik heb fifa gerefund. Wat kan ik voor die 30 euro eens halen?Dragon quest, FF XV, AC odyssey, JEDI Fallen order...eigenlijk best wel veel keus als ik het zo eens achter elkaar zet
met deze game ga je je echt tientallen uren vermaken. Heb er zelf op de PS4 zo rond de 120 uur inzitten
[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 18-03-2021 08:04 ]
Ik ben overigens best wel fan van de Final Fantasy reeks, maar ik zou FFXV pas oppakken als die 15 euro is of als je een bon gekregen hebt van iemand ofzo
Ik heb ook op laptop via wifi gespeeld en ben het met je eens. Maar ja, eindelijk voetbal spelen op Stadia: ik ben happy. Zeker voor slechts 2 tientjes. :-) Ik had 80 euro gevreesd oid (en dat had ik er niet voor betaald).Dennis0162 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 20:25:
Net ff potje gedaan erg leuk om weer eens te spelen, hij haperde wel af en toe. Maar speelde nu voor het eerst op mijn laptop over de WiFi. Andere games nog niet in deze setup gespeeld. En vondt het er nu niet bijster bijzonder uitzien eerlijk gezegd..
Haperen zou niet moeten gebeuren. Je zou het eens bedraad kunnen proberen, als het dan goed gaat, weet je zeker dat het om je wifi gaat. Sowieso liever 5ghz dan 2,4ghz!Helsie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:39:
[...]
Ik heb ook op laptop via wifi gespeeld en ben het met je eens. Maar ja, eindelijk voetbal spelen op Stadia: ik ben happy. Zeker voor slechts 2 tientjes. :-) Ik had 80 euro gevreesd oid (en dat had ik er niet voor betaald).
Ja, en liever 55" tv dan 14" laptop scherm. ;-) Hopelijk win ik vanavond of morgenavond de strijd om de tv :-)Tuktop schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:43:
[...]
Haperen zou niet moeten gebeuren. Je zou het eens bedraad kunnen proberen, als het dan goed gaat, weet je zeker dat het om je wifi gaat. Sowieso liever 5ghz dan 2,4ghz!
Speel je nu op 1080P? Lijkt me dat het er op 4K dan wel beter en scherper uitziet ja, ik geloof dat FIFA op native 4K draait dus dat scheelt nogal in resolutie.Possible schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:42:
Kun je met FIFA veel verschil zien tussen 4K 60 FPS of 1080P 60 FPS ?
Ik vind het gras bijvoorbeeld vrij ''wazig''
Overigens is de bitrate van de 1080P wat lager dan veel gebruikers zouden willen, dus daar win je ook nog iets als je op 4K gaat spelen.
Ja klopt.. Dan moet ik toch maar een Pro abonnement nemen voor een tientje per maand... ach ja.. anders had ik het uitgegeven aan drankjes in de kroegTuktop schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:45:
[...]
Speel je nu op 1080P? Lijkt me dat het er op 4K dan wel beter en scherper uitziet ja, ik geloof dat FIFA op native 4K draait dus dat scheelt nogal in resolutie.
Overigens is de bitrate van de 1080P wat lager dan veel gebruikers zouden willen, dus daar win je ook nog iets als je op 4K gaat spelen.
Het is je verjaardag, trakteer jezelf :-DPossible schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 08:50:
[...]
Ja klopt.. Dan moet ik toch maar een Pro abonnement nemen voor een tientje per maand... ach ja.. anders had ik het uitgegeven aan drankjes in de kroeg
Let op:
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
De stekker ging er op 18 januari 2023 uit.
Converteer je Stadia controller naar Bluetooth met de browsertool:
https://stadia.google.com/controller/
(Beschikbaar tot 31 december 2023)
Mooi overzicht van alternatieven: https://hackmd.io/@christopherklay/BkWVFJlNj
Topics voor alternatieven voor Stadia:
> Het grote cloud gaming topic
> [NVIDIA Geforce NOW] Ervaringen & Discussie
> [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
> [PS+] Playstation Plus
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/DFaafo9KVm3FFui5kqtEBFSj.jpg?f=fotoalbum_large)