Slickk schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 23:04:
[...]
Je zou ook naar Revolut kunnen kijken. Krijg je geen fysieke kaart thuis gestuurd, maar een digitale. Daarmee betaal ik alles mbt Google. Werkt prima. Je maakt een soort virtuele Visa of MasterCard aan in Revolut zelf. Kost even wat tijd om de verificatie stappen te doorlopen maar binnen een half uurtje ben je wel klaar.
Revolut voor digitale kaart en dan komt het, de verificatie stappen te doorlopen zoals ID kopie gezichtsherkenning etc allemaal te doen via de app ik heb het geprobeerd om te zien uit nieuwsgierigheid de voorwaarden gelezen en dit zijn ze verplicht volgens de Europese richtlijnen en Revolut als ik mij het herinner uit finland waar ook je nieuwe bank rekening wordt geopend.
En dat voor een digitale cc betaalkaart
nou dat gaat voor mij niet op een onbekend bedrijf en deze stappen doorlopen ben persoonlijk toch al tegen een cc betaling laat staan in bezit er van en om zulke stappen te moeten ondernemen voor een cc kan ook bij mijn eigen bank aanvragen als ik het wil.
En CC komt er bij mij niet in hoe makkelijk het sommige ook vinden betreft een betaling moet ieder voor zich zelf weten natuurlijk
Daarom heb ik ook geen stadia genomen en geannuleerd tijdens de actie cyberpunk met gratis controller en CCU want dat kon alleen met een cc betaling.
Heb stadia wel even mogen proeven bij een kennis die het heeft ziet er mooi uit en goed bedacht en makkelijk in gebruik snel opstarten etc nee op zich valt het niet tegen en als alternatief voor dure consols de games zien er fantastisch uit op een oled scherm het lijkt soms wel als je naar 3D zit te kijken en te gamen.
misschien later als er iets verandert in de betaling zonder cc met een actie zoals bij cyberpunk dan alsnog evt, te overwegen om stadia te nemen tenzij het geen einde verhaal wordt van stadia als ik de laatste negatieve berichten hoor en gelezen omtrent stadia, het zal wel jammer wezen op zich is stadia goed en kan naar mijn inziens alleen maar beter worden.