Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:01
Ernemmer schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:07:
[...]

Ja maar op pagina 1 stond al dat ziek melden een realistische optie was voor de vriendin van TS.
Ik vind het wel zo professioneel om eerst met elkaar in gesprek te gaan alvorens je ziek te melden. Nu de beste persoon niet wilde luisteren zit er niks anders op.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:48

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ernemmer schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:03:
[...]

Klopt, maar eerst ontslag nemen en dan achter geld aan vind ik een beetje raar, zij had zich gewoon ziek moeten melden ipv ontslag nemen. Dan had ze gewoon doorbetaald gekregen en in de tussentijd had ze lekker ander werk kunnen zoeken.
Nee, ik moet het toch echt met je oneens zijn. Nou ja, misschien puur juridisch gezien was ontslag nemen niet de slimste move. Maar voor de psychische gezondheid van degene die het primair aangaat is dat toch echt het beste wat ze kon doen: zo snel mogelijk afstand nemen van die zeer ongezonde werksituatie die haar psychische schade toebrengt. En daarna ervoor zorgen dat ze krijgt waar ze recht op heeft.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• daan!
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:14
Mx. Alba schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:57:
[...]

Nee, ik moet het toch echt met je oneens zijn. Nou ja, misschien puur juridisch gezien was ontslag nemen niet de slimste move. Maar voor de psychische gezondheid van degene die het primair aangaat is dat toch echt het beste wat ze kon doen: zo snel mogelijk afstand nemen van die zeer ongezonde werksituatie die haar psychische schade toebrengt. En daarna ervoor zorgen dat ze krijgt waar ze recht op heeft.
Je hebt geen ongelijk, maar financiële stress is ook stress en niet gezond in zo'n situatie.
Sommige mensen hebben niet de reserves om maar ontslag te nemen en daarna te bekijken waar ze gaan solliciteren.
Gelukkig heeft de vriendin TS voor wat extra financiële ruimte, wat een topper is het ook! :>

In zo'n situatie kan je, voordat je je ziek meldt, ook een gesprek aanvragen bij de bedrijfsarts.
Die arts zou zelf kunnen aangeven dat de vriendin op dat moment arbeidsongeschikt is (zonder dat ze zich op dat moment ziek heeft gemeld), dan hoeft de vriendin de knoop niet door te hakken. Soms haalt dat veel druk /schuldgevoel van iemands schouders.

Overigens is het prima toegestaan om vanuit een ziek gemelde situatie te solliciteren naar ander werk.
Het was namelijk de werkplek en niet het werk dat vriendin ziek maakte.

edit:
CurlyMo schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:16:
[...]
Ik vind het wel zo professioneel om eerst met elkaar in gesprek te gaan alvorens je ziek te melden. Nu de beste persoon niet wilde luisteren zit er niks anders op.
En zelfs als de beste slechtste persoon wel wilde luisteren kan het al te laat zijn.
Als de dam gebarsten is heb je hem niet 123 gerepareerd.

[ Voor 13% gewijzigd door daan! op 28-03-2019 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[...]

Afstand nemen was ook mijn eerste reactie in dit topic, maar ik had het dus in een andere volgorde aangepakt zodat het ''makkelijker'' was om ziek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
[...]

Vooral omdat je in deze situatie geen enkele sollicitatie procedure doorkomt. Alle energie is dan al weggevreten door de huidige werkgever. Afstand nemen is dan inderdaad het beste.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:46

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Drunken_Bear schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 15:14:
[...]

Ziek melden was tegen haar principes. Zo voelde ze zich niet, dus deed ze dat niet. Ik ging haar geen extra druk opleggen om haar wel ziek te melden. Nu uiteindelijk hebben we het wel gedaan, maar in die tijd dus niet.
Allereerst: Wat een verhaal zeg! Bizar topic dit.Ik wil je een heel dik compliment geven over hoe je het voor je vriendin opneemt. Klasse! Top dat je hebt ingegrepen en haar hebt opgehaald van haar werk. Klasse _/-\o_

Verder kan ik niet genoeg benadrukken dat je heel zuinig moet zijn op je geestelijke gezondheid. Je niet (lichamelijk!) ziek voelen betekend niet dat het niet beter kan zijn je ziek te melden. Geruime tijd super veel stress hebben is bijzonder schadelijk voor je gezondheid. Alleen merk je het vaak pas als het echt te laat is... Maar goed, gelukkig is er een afspraak gemaakt bij de HA.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
Hypotheekadviseur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Huisarts

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02
Flimovic schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 20:25:
[...]

Allereerst: Wat een verhaal zeg! Bizar topic dit.Ik wil je een heel dik compliment geven over hoe je het voor je vriendin opneemt. Klasse! Top dat je hebt ingegrepen en haar hebt opgehaald van haar werk. Klasse _/-\o_

Verder kan ik niet genoeg benadrukken dat je heel zuinig moet zijn op je geestelijke gezondheid. Je niet (lichamelijk!) ziek voelen betekend niet dat het niet beter kan zijn je ziek te melden. Geruime tijd super veel stress hebben is bijzonder schadelijk voor je gezondheid. Alleen merk je het vaak pas als het echt te laat is... Maar goed, gelukkig is er een afspraak gemaakt bij de HA.
Thanks :-) Je merkt gewoon dat mijn vriendin er zichtbaar van opgeknapt is om thuis te zitten. Ze is direct vrolijker, geen gedoe meer en zat al allerlei plannen te maken voor dit weekend. Hopelijk houd dat ook in dat ze geen burn out heeft, maar daarvoor gaat ze volgende week langs de arts.

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Drunken_Bear schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 17:22:
[...]

Thanks :-) Je merkt gewoon dat mijn vriendin er zichtbaar van opgeknapt is om thuis te zitten. Ze is direct vrolijker, geen gedoe meer en zat al allerlei plannen te maken voor dit weekend. Hopelijk houd dat ook in dat ze geen burn out heeft, maar daarvoor gaat ze volgende week langs de arts.
Het kan ook opluchting zijn dat ze nu zo opknapt. Wel of niet burn-out zal nog moeten blijken. Altijd een goed teken dat ze nu opknapt, het betekent dat het nog veel erger kan, maar het is mogelijk dat de klap nog komt als je vriendin goed tot rust komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

snmght schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:06:
Sinds de vorig jaar gewijzigde arbowetgeving mag je ook op eigen intiatief naar de arbo-arts gaan.
Ik ben al een aantal jaren met deze materie bezig vanwege mijn vrouw en het kon al veel langer. Ik ben benieuwd naar welke wet je verwijst.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jnr24
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-08 11:48
Heel bekend "boze bazen" fenomeen. Goed gedaan, gewoon weggaan. Financieel tactisch misschien niet handig maar de instant-confidence-boost is uiteindelijk misschien wel meer waard, net als het eerder vinden van een beter betalende baan of één waar meer groei mogelijk is.

Laagdrempelige inkomen tip: Bekijk eens of er wat freelance te doen is. Geen moeilijke opstart gaan verzinnen met bezoeken aan KvK en BTW nummers maar eerst eens kijken of ze een paar opdrachtjes kan binnenslepen via o.a. freelance.nl Je wordt echt niet binnen 3 maanden gearresteerd door de belastingdienst als je een paar opdrachtjes hebt kunnen doen voor €1000
Je kan dit gewoon netjes opgeven bij de inkomstenelasting en BTW reken je niet. Als het goed gaat dan kan je wel gaan nadenken om het officieel te maken met kvk, btw, logo, website e.d. maar loop niet in de val daar vollop te (tijd) investeren en vervolgens bot te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:36

snmght

imho dan he

PcDealer schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 18:20:
[...]

Ik ben al een aantal jaren met deze materie bezig vanwege mijn vrouw en het kon al veel langer. Ik ben benieuwd naar welke wet je verwijst.
Bij veel organisaties kon het al langer, maar niet overal. Per 1 juli 2018 is het wetgeving geworden.
Open spreekuur bedrijfsarts en vrije toegang tot de werkvloer

In de nieuwe Arbowet moet de werkgever ervoor zorgen dat de werknemer de bedrijfsarts kan bezoeken als hij vragen heeft over zijn gezondheid in relatie tot het werk, ook als de werknemer nog niet verzuimt of klachten heeft. Dit kan bijvoorbeeld via een open spreekuur. Het doel van het open spreekuur is om klachten en verzuim bij de werknemers te voorkomen. De bedrijfsarts heeft verder vrij toegang tot de werkplek om zo het bedrijf beter te leren kennen. Dit geeft de bedrijfsarts goed inzicht in de arbeidsomstandigheden en de belasting in het werk.
Bron: https://www.arboportaal.n...racht-dit-is-er-veranderd

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

snmght schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 19:04:
Bij veel organisaties kon het al langer, maar niet overal. Per 1 juli 2018 is het wetgeving geworden.
Ik heb het niet over een cao, maar inderdaad er staat mij bij dat een second opinion is opgenomen in de cao voor textielgroothandel waar mijn vrouw onder viel. Ik heb het echter over de mogelijkheid om zelf naar de arboarts te gaan:
'Gepest' worden op het werk?
[Ervaringen] Burn-out/Stress (deel 1)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
Tjonge, ik dacht dat dit topic allang doodgebloed was met eindeloos dezelfde adviezen... Blijk ik het spectaculaire hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) te hebben gemist!

Geweldig dat je haar daar hebt weggehaald, volkomen terecht. En respect dat je cool bleef bij die gek! _/-\o_
Je merkt gewoon dat mijn vriendin er zichtbaar van opgeknapt is om thuis te zitten. Ze is direct vrolijker, geen gedoe meer en zat al allerlei plannen te maken voor dit weekend. Hopelijk houd dat ook in dat ze geen burn out heeft, maar daarvoor gaat ze volgende week langs de arts.
Hoera, wat fijn! En daar ging het uiteindelijk om. Ze kan trots zijn dat ze het tegen hem gezegd heeft. Dat hij (laten we hem P. noemen) daarna uitflipte toont alleen maar aan hoe gelijk ze had.

Adviezen heb je genoeg gekregen. Aangifte bij de politie zou ik zeker doen, wie weet waar P. nog toe in staat is bij jouw vriendin of haar ex-collega's. Het dreigement om haar "zwart" te maken bij andere bedrijven absoluut vermelden, dat kan natuurlijk helemaal niet. Maar gezien zijn temperament is de kans groot dat zijn reputatie in de streek al niet brandschoon is, en daarom zullen andere werkgevers wellicht vermoeden dat het anders in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mibasa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 19:08
Pff wat een situatie. Heel goed gedaan dat je haar bijna letterlijk uit de shit gehaald hebt. Houd haar hier ook maar uit zolang het contract nog geldig is! Voor nu zou ik er niet veel energie meer insteken om er nog wat euro's uit te halen ondanks dat ik je redenering hiervoor best snap. Het gaat je waarschijnlijk alleen maar bozer maken en resultaat in de vorm van gedragsverandering zal er waarschijnlijk niet zijn. Zulke tirannen zullen altijd blijven bestaan en veranderen niet. Ik kan het niet bevatten dat werknemers voor zulke werkgevers (willen) werken. Iets met wederzijds respect en menselijkheid.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mibasa schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:20:
Ik kan het niet bevatten dat werknemers voor zulke werkgevers (willen) werken. Iets met wederzijds respect en menselijkheid.
De vaste lasten gaan gewoon door hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:58
[...]

Ik had nog niet gereageerd, alleen vol afschuw gekeken naar jouw posts hoe vreselijk een baas zou kunnen zijn. Gelukkig voor mij sta ik ook goed genoeg in mijn schoenen om "Ajuu" te zeggen recht in zijn gezicht, maar helaas is niet iedereen zo.

Ik ben wel benieuwd of er al verdere stappen zijn gezet, en nog belangrijker, hoe is het met haar na afgelopen weekend n.a.v. jouw post en al haar plannen voor dit weekend?! :*)

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:06
Normaal ben ik niet degene die hier snel op reageert maar ik moet zeggen dat alles zeer netjes is opgepakt door @Drunken_Bear

Ik hoop voor je vriendin dat ze snel iets anders vind en dat je het gewoon snel af mag sluiten met nog een laatste salaris ontvangst. Als je daarna snel iets kan vinden lekker daarvoor gaan en alles achter je laten.

Dat bedrijf is richting de afgrond aan het lopen als ik alles zo lees.

Heel veel succes en houd je ons stiekem wel even op de hoogte? Ben wel benieuwd of er toch nog verdere stappen ondernomen worden, vanuit jullie of vanuit de baas.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Viper_4111 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:37:

Dat bedrijf is richting de afgrond aan het lopen als ik alles zo lees.
Ik had in het verleden ook een werkgever waarvan een directielid op onbeschofte manier omging met personeel. In anderhalf jaar tijd heb ik serieus meer dan 30 mensen zien vertrekken op een personeelsbestand van 18. Dat zijn er door de jaren inmiddels zo'n 12 geworden. Ik dacht toen ook dat een jaar later de zaak failliet zou zijn of verkocht. Het bestaat echter nog steeds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CurlyMo
Het is misschien semantisch, maar op mijn opleiding kreeg ik steevast van mijn stagebegeleider te horen dat ik mijn manager / leidinggevende geen "baas" mocht noemen. Alleen honden hebben een baas zei hij dan. Het is misschien onbewust, maar het houdt mij bij de les hoe ik me tot deze persoon verhoudt en wenst te verhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:09
CurlyMo schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:06:
Het is misschien semantisch, maar op mijn opleiding kreeg ik steevast van mijn stagebegeleider te horen dat ik mijn manager / leidinggevende geen "baas" mocht noemen. Alleen honden hebben een baas zei hij dan. Het is misschien onbewust, maar het houdt mij bij de les hoe ik me tot deze persoon verhoudt en wenst te verhouden.
Bazen die schreeuwen en hun personeel als honden behandelen (en dus een onaangename visie hebben op hoe hun personeel zich tot hen verhoudt), die worden misschien wel graag 'baas' genoemd. ;)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09 16:51

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

dreamscape schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:37:
[...]
Bazen die schreeuwen en hun personeel als honden behandelen (en dus een onaangename visie hebben op hoe hun personeel zich tot hen verhoudt), die worden misschien wel graag 'baas' genoemd. ;)
Zo'n idioot noem ik met alle soorten van genoegen recht in zijn gezicht "baas". De meesten zijn te stom om in de gaten te hebben, dat het sarcasme eraf druipt,

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thesserd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03 17:28
Goed bezig TS! Zelf een soortgelijke situatie meegemaakt, echt een hele nare stressvolle periode. Ik vond heel snel een nieuwe baan en het was echt de beste stap die ik in mijn leven gezet heb.

Goede tip van iemand hier boven dat ze niet meer alleen in gesprek moet gaan met deze werkgever. Zulke mensen praten je zo onder de tafel en schiet je niks mee op.

Doet je vriendin alleen grafisch werk of ook meer richting digital design, ui/ux? Als ze een beetje portfolio heeft kan het sneller gaan dan verwacht. Ik was zelf ook erg onzeker over mijn positie in de markt (zeg maar) maar vond bij de eerste sollicitatie al direct een erg gave baan als Digital Designer (UI en UX) bij een bedrijf die apps maakt. Mijn vorige job was ook bij een klein ontwerpbureau en dat is een wereld van verschil vergeleken met het bedrijf waar ik nu werk waar voornamelijk developers werken. Het bedrijf is groter, zaken zijn beter geregeld, beter salaris, betere arbeidsvoorwaarden en minder stress. Bij bedrijven die voornamelijk moeten leven van het verkopen van design uren ligt de werkdruk en het werktempo vaak veel te hoog. Dit weet ik uit eigen ervaring en uit ervaringen van collega's die voorheen ook bij dit soort bedrijfjes gewerkt hebben. Dus kleine tip, mocht ze ook interesse hebben richting web en app :)

Oh en reistijd zou ik me echt niet zo'n zorgen om maken als ik je vriendin was. Ik ben van 5 minuten fiets-tijd naar 30 minuten reistijd gegaan maar ik doe het écht met plezier. Zelf zag ik ook veel beren op de weg om wat nieuws te zoeken toen ik nog bij mijn vorige werkgever zat, voornamelijk die van "Ja maar er is weinig werk in de grafische sector" en het is toch helemaal goed gekomen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Thesserd op 03-04-2019 16:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DHH
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-09-2024

DHH

Het zou natuurlijk heel vervelend zijn voor de werkgever als je vriendin binnen vier weken na einde dienstverband nog ziek wordt... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09 16:51

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

* Ook dat wensen we niemand toe *

[ Voor 76% gewijzigd door .oisyn op 04-04-2019 15:08 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:45

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Even wat offtopic posts verwijderd

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ajolla
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online
Ik kwam dit topic nu pas tegen maar ben wel heel erg benieuwd hoe het is afgelopen met (het werk van) de vriendin van @Drunken_Bear .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

ajolla schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 06:04:
Ik kwam dit topic nu pas tegen maar ben wel heel erg benieuwd hoe het is afgelopen met (het werk van) de vriendin van @Drunken_Bear .
Je hebt een ander topic van hem gemist. Het is nu zijn ex. Al sinds augustus ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-09 08:23

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:11
Jammer dat ik het vervolg niet kan lezen. Ik zit in een vergelijkbare situatie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajolla
  • Niet online
@Verwijderd bedankt.
@Arjan90 Ik kan niet in de 'lounge', heb nog geen 100 postings gemaakt.
@Zenomyscus Ja, ik kan 't ook niet zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:38
In het heel kort (omdat het niet aan mij is om het verhaal te vertellen) maar de laatste post van @Drunken_Bear is van 22 augustus en op dat moment zat hij nog midden in het verwerkingsproces mbt het einde van de relatie.

Er vanuit gaande dat geen nieuws goed nieuws is (wat ik zeker hoop op welke manier dan ook) houden we dat dan maar aan.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajolla
  • Niet online
Bedankt @Ad de Jong, en z'n toenmalige vriendin, heeft die een beetje kort na het ontslag een nieuwe baan gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:38
ajolla schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 12:39:
Bedankt @Ad de Jong, en z'n toenmalige vriendin, heeft die een beetje kort na het ontslag een nieuwe baan gevonden?
Dat wordt in dat topic niet vernoemd.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-verwijderd-
situatie anders na lange thread

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
ajolla schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 12:39:
Ik vermoed dat ze gewoon geen contact meer hebben en als ze dat wel hebben, dat oppervlakkig is. Het was in zijn openingspost wel behoorlijk duidelijk dat het wat z'n ex betreft definities was. Dus ik denk dat je niet veel meer gaat wonen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hydra op 01-01-2020 13:29 ]

https://niels.nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajolla
  • Niet online
@Ad de Jong Jammer, want in dit topic ook niet. :/
Nou ja, bedankt voor de feedback in ieder geval.
Jij ook @Hydra
Beiden nog een gelukkig nieuwjaar ook. :)

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• Drunken_Bear
Hydra schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 13:28:
[...]

Ik vermoed dat ze gewoon geen contact meer hebben en als ze dat wel hebben, dat oppervlakkig is. Het was in zijn openingspost wel behoorlijk duidelijk dat het wat z'n ex betreft definities was. Dus ik denk dat je niet veel meer gaat wonen.
Dag allemaal.

Even een update dan maar. Uiteindelijk is ze nadat het uit is gegaan tussen ons ontslagen door de beste man. Vooralsnog heeft ze geen werk.

Ik heb zelf inderdaad weinig tot geen contact meer. vannacht nog wel een "beste wensen" gehad en terug gestuurd maar that's it wel een beetje.

Heb een hele tijd geworsteld met negatieve gevoelens vanwege de situatie en ook andere privé zaken, maar zoals in het andere topic aangegeven door meerdere mensen is een psycholoog niets om je voor te schamen. Ik heb een stap over die drempel die er voor mij lag genomen en ben blij dat ik het gedaan heb. Ik voel me weer goed :-) Bedankt voor de zorgen en alle adviezen en de beste wensen voor 2020 uiteraard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajolla
  • Niet online
@Drunken_Bear Kerel, ik hoop dat je plezier in het leven houdt en wens je echt het allerbeste, ook voor ná 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
ajolla schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 19:28:
@Drunken_Bear Kerel, ik hoop dat je plezier in het leven houdt en wens je echt het allerbeste, ook voor ná 2020.
Heel erg bedankt, jij natuurlijk precies hetzelfde :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Drunken_Bear schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 14:31:
[...]

Dag allemaal.

Even een update dan maar. Uiteindelijk is ze nadat het uit is gegaan tussen ons ontslagen door de beste man. Vooralsnog heeft ze geen werk.

Ik heb zelf inderdaad weinig tot geen contact meer. vannacht nog wel een "beste wensen" gehad en terug gestuurd maar that's it wel een beetje.

Heb een hele tijd geworsteld met negatieve gevoelens vanwege de situatie en ook andere privé zaken, maar zoals in het andere topic aangegeven door meerdere mensen is een psycholoog niets om je voor te schamen. Ik heb een stap over die drempel die er voor mij lag genomen en ben blij dat ik het gedaan heb. Ik voel me weer goed :-) Bedankt voor de zorgen en alle adviezen en de beste wensen voor 2020 uiteraard!
Hoe gaat het nu eigenlijk

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien even taggen? @Drunken_Bear , kom d'r maar in.

Acties:
  • +51 Henk 'm!

• Drunken_Bear
sypie schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:13:
Misschien even taggen? @Drunken_Bear , kom d'r maar in.
Hey, Leuk dat jullie interesse tonen!

Met mij gaat het ondertussen weer goed, meer dan goed zelfs! Ik heb (ook na advies vanuit hier) een tijdje bij een psycholoog gelopen. Hier ben ik ondertussen weer weg, want zoals gezegd, het gaat lekker en dat komt mede daardoor. Het heeft me echt geholpen!

Er is tussen mij en mijn ex geen contact meer, maar van wat ik gehoord heb heeft ze wel een andere baan gevonden.

Ikzelf ben ondertussen aan het daten met een andere dame en dat begint hele serieuze vormen aan te nemen, ik heb plezier op mijn werk en in mijn privé leven. Het leven is goed :-)

Ik wens jullie alvast de beste wensen voor 2021!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Voortaan elk jaar rond de jaarwisseling even een update :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drunken_Bear
migchiell schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:21:
hahaha ik beloof niets :X

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:19:
Kan zijn dat er meer speelt. In een bedrijf waar ik gewerkt heb zijn ze dit gaan doen voor een overname. Er zijn zelfs andere managers voor binnen gehaald die kwamen van het bedrijf dat het later (vast toeval) over nam. Collega's kwamen huilend uit de kantoortjes van die managers. Ik denk achteraf een manier om mensen met vaste contracten ontslag te laten nemen.
HEEL bekend verhaal ... zelfde ervaring. Maar dat lijkt hier niet het geval te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• torp
migchiell schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:21:
:9~
Ik schat dat z'n nieuwe vriendin er op een gegeven moment wel genoeg van krijgt dat hij ieder jaar een update moet geven over z'n vorige vriendin die hij niet meer heeft gezien...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Drunken_Bear
torp schreef op donderdag 31 december 2020 @ 21:18:
[...]

:9~
Ik schat dat z'n nieuwe vriendin er op een gegeven moment wel genoeg van krijgt dat hij ieder jaar een update moet geven over z'n vorige vriendin die hij niet meer heeft gezien...
Die zit niet op tweakers. Evenals mijn ex trouwens. Maar of het echt nodig is dat ik elk jaar even laat weten dat het goed gaat? 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spiff
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:33
Nu kun je natuurlijk wel dat bedrijf noemen toch? ;-)

https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Dit begint wel een leuk 1 Jan gebruik te worden :D

Fijn dat 't goed gaat @Drunken_Bear !

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
Spiff schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 00:16:
Nu kun je natuurlijk wel dat bedrijf noemen toch? ;-)
Doe zelf even je best, dat is zo te vinden, hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneJarmer
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 28-08 22:29
Fijn om te horen dat alles goed gaat @Drunken_Bear . Ik moet toegeven dat ik toch nieuwschierig ben naar de reden dat het uit gegaan is uiteindelijk. Liepen de spanningen tussen jullie zo hard op omdat het bij haar op werk zo slecht gaat of..? Ik kan de posts in de lounge evengoed niet lezen namelijk.

Want wat mij opviel in je beginpost was dat je vooral heel erg bezig was met haar te steunen, troosten en comfort te bieden omdat zij nog zo bezig was met haar werk. Ik kan mij goed voorstellen dat jij in return heel weinig liefde en aandacht kreeg. Ik heb in een gelijkaardige positie gestaan namelijk als jouw ex en dat deed toch ook wel veel met mijn relatie. Ben gelukkig snel genoeg kunnen vertrekken bij mijn toxide werkgever en alles is intussen goed gekomen. Maar als het bij mij langer had geduurd dan weet ik niet of ik wel nog een relatie zou hebben nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drunken_Bear
torp schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:57:
[...]

Doe zelf even je best, dat is zo te vinden, hoor.
Dat kan ik natuurlijk doen, maar ik was me niet van plan te verlagen tot het niveau van deze kerel en zijn bedrijf te shamen. Er werken daar meer mensen dan alleen hij en ik wil aan hen ook niets afdoen.
TheBoneJarmer schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 08:57:
Fijn om te horen dat alles goed gaat @Drunken_Bear . Ik moet toegeven dat ik toch nieuwschierig ben naar de reden dat het uit gegaan is uiteindelijk. Liepen de spanningen tussen jullie zo hard op omdat het bij haar op werk zo slecht gaat of..? Ik kan de posts in de lounge evengoed niet lezen namelijk.

Want wat mij opviel in je beginpost was dat je vooral heel erg bezig was met haar te steunen, troosten en comfort te bieden omdat zij nog zo bezig was met haar werk. Ik kan mij goed voorstellen dat jij in return heel weinig liefde en aandacht kreeg. Ik heb in een gelijkaardige positie gestaan namelijk als jouw ex en dat deed toch ook wel veel met mijn relatie. Ben gelukkig snel genoeg kunnen vertrekken bij mijn toxide werkgever en alles is intussen goed gekomen. Maar als het bij mij langer had geduurd dan weet ik niet of ik wel nog een relatie zou hebben nu.
Zij heeft het uiteindelijk uitgemaakt met mij on verscheidene redenen. Daar heb ik in alle emotie toendertijd ook een topic over gemaakt ;-) Dit verhaal heeft er weinig mee te maken gehad, al vond ik het wel lastig om er mee om te gaan.

Mocht je interesse hebben, follow the link :-)
Relatie over, Ik wil graag onafhankelijke meningen
Hydra schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 13:24:
Dit begint wel een leuk 1 Jan gebruik te worden :D

Fijn dat 't goed gaat @Drunken_Bear !
hahaha thanks, ook voor alle reacties die jij toendertijd gegeven hebt. Maar wat mij betreft mag dit draadje verder wel een stille dood sterven hoor, ik maak wel weer een nieuw forumpost aan als de situatie weer veranderd :+

[ Voor 85% gewijzigd door Drunken_Bear op 04-01-2021 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 13:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Aangezien dit draadje echt aan het einde gekomen is, gaat er maar eens een slotje op. :)

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.